Vyloučení Babišova marketéra v pravý čas!
Parádní kousek se povedl Sdružení reklamních profesionálů, které dokázalo spustit svůj samočistící mechanismus v pravý okamžik, aby „vylučovací metodou“ – a to doslova, pravděpodobně ovlivnilo volební kampaň.
Vyloučeným je Marek Prchal. Za třicet let existence spolku je to první „exekuce“. A zrovna a právě ve spojitosti se zjevně nesprávným kandidátem na prezidenství, jemuž Prchal dlouho slouží.
Je možné, že tito, s prominutím, slovutní kramáři s idejemi nemohli skousnout, že jejich člen se koncepcí billboardů pro nepohodlného prezidentského kandidáta trefil do černého.
Babišův soupeř se pravděpodobně cítil být zaskočený tím, že to nebyl on – voják každým coulem - kdo jako první na plakát přinesl téma války a míru.
A začalo tak v mediálním prostoru demagogické překrucování pojmu válka z plakátu, hraničící až s tvrzením o jeho etické nepřípustností. Jako by snad Prchal/Babiš použili zbraň hromadného strašení, ačkoli v našem běžném životě se s tímto slovem zcela běžně setkáváme, a poslední rok se s ním operuje od shora dolů i naopak.
Když už chtělo Sdružení Prchalu vyloučit, muselo se tak stát bez zbytečného odkladu? Až demonstrativně, jakoby: „Tedy, takhle, (soudruhu) opravdu ne.“
Nemohli soudci aspoň těch pár hodin, co zbývají do vyhlášení výsledků počkat?
Copak by jim asi uteklo? Že nic? Ale kdepak.
Takhle dali vyloučením M. Prchala další „ťafku“ Babišovi označením jeho kampaně za neetickou.
(A to byste přesto chtěli Babiše volit?)
Jako vystřižené z padesátých let, kdy tvůrčí svazy vylučovaly členy, kteří, podle názorů náčelníků, nedrželi tehdejší hlavní politickou linii doby.
-BÉDO, NEMĚLI BY HO VYLOUČIT ZE SPOLKU SPISOVATELŮ?
-A PROČ, JAKO?
-STRAŠÍ NEETICKY VÁLKOU
-STEJNĚ UŽ JE POD DRNEM
Vyloučeným je Marek Prchal. Za třicet let existence spolku je to první „exekuce“. A zrovna a právě ve spojitosti se zjevně nesprávným kandidátem na prezidenství, jemuž Prchal dlouho slouží.
Je možné, že tito, s prominutím, slovutní kramáři s idejemi nemohli skousnout, že jejich člen se koncepcí billboardů pro nepohodlného prezidentského kandidáta trefil do černého.
Babišův soupeř se pravděpodobně cítil být zaskočený tím, že to nebyl on – voják každým coulem - kdo jako první na plakát přinesl téma války a míru.
A začalo tak v mediálním prostoru demagogické překrucování pojmu válka z plakátu, hraničící až s tvrzením o jeho etické nepřípustností. Jako by snad Prchal/Babiš použili zbraň hromadného strašení, ačkoli v našem běžném životě se s tímto slovem zcela běžně setkáváme, a poslední rok se s ním operuje od shora dolů i naopak.
Když už chtělo Sdružení Prchalu vyloučit, muselo se tak stát bez zbytečného odkladu? Až demonstrativně, jakoby: „Tedy, takhle, (soudruhu) opravdu ne.“
Nemohli soudci aspoň těch pár hodin, co zbývají do vyhlášení výsledků počkat?
Copak by jim asi uteklo? Že nic? Ale kdepak.
Takhle dali vyloučením M. Prchala další „ťafku“ Babišovi označením jeho kampaně za neetickou.
(A to byste přesto chtěli Babiše volit?)
Jako vystřižené z padesátých let, kdy tvůrčí svazy vylučovaly členy, kteří, podle názorů náčelníků, nedrželi tehdejší hlavní politickou linii doby.
null
-BÉDO, NEMĚLI BY HO VYLOUČIT ZE SPOLKU SPISOVATELŮ?
-A PROČ, JAKO?
-STRAŠÍ NEETICKY VÁLKOU
-STEJNĚ UŽ JE POD DRNEM