Václav Klaus: v sedmdesáti radikálem

17. 06. 2011 | 08:31
Přečteno 7325 krát
Většina lidí si zadá s radikálními názory v mládí. Později pochopí, že svět je složitější, než jak se často jeví skrze mladický nedostatek zkušenosti a vědomostí, a neuchylují se proto už tak snadno k jednoznačným výrokům a postojům.

Český prezident Václav Klaus, který v těchto dnech slaví kulaté výročí, jde opačnou cestou. V sedmdesáti má naprosto jasný názor už skoro na všechno.

Zatímco komentátoři bolestivě zvažují klady a zápory stávky, pan prezident nepochybuje ani vteřinku: nahraďte stávkující armádou, vyhoďte je z práce!

Když na své cestě zavítá na Šumavu, nemá ani na okamžik pochyby o tom, jak naložit s kůrovcem. I do Německa, které se rozhodlo opustit jadernou energii, míří jeho jasný názor: hysterie, nesmysl!

Je odborníkem i na zdraví. Světové i odborné veřejnosti nedávno sdělil svůj jednoznačný názor na bakterii E.coli se stejnou vervou a erudicí, s jakou se před časem vyjadřoval k prasečí chřipce.

V sedmdesáti také s jistotou ví, a rád se s námi o takové vědomosti podělí, že demokracie je v ohrožení ze strany soudcokracie, humanrightismu, NGOismu, evropeismu, politické korektnosti nebo multikulturamismu.

Jeho vědomosti jsou přitom často podpírány neobyčejnou intuicí. Nedávno například hájil s pomocí slov o nové „hilsneridádě“ bývalého volebního lídra extremistické Národní strany Ladislava Bátoru coby autentického konzervativce, ačkoliv, jak tvrdil, Bátoru nezná.

Samostatnou kapitolou je páně prezidentova suma vědomostí o globálním neoteplování. Ví proto s naprostou jistotou, že ledovce tají jen ve filmech Al Gorea, nebo že environmentalismus je novou totalitní ideologií, která si nezadá s komunismem a nacismem.

Má také jasné názory na umění a architekturu. Kvůli Kaplického knihovně se dokonce chtěl přivázat k bagru.

Leckomu se může až tajit dech nad pomyšlením, co všechno se od Václava Klause ještě dozvíme, pokud se ve zdraví dožije i příštích kulatých narozenin. Problémů, ke kterým se dosud autoritativně nevyjádřil, už sice není mnoho, ale co třeba Bůh? Existuje? A pokud ano, je to pravičák nebo naopak nosí batůžek, jezdí na snowboardu místo na lyžích, a pije vodu z pet lahve?

Právo, 17.6.2011

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Belgičan napsal(a):

Jiří Pehe 17. 06. 2011 | 08:31
Většina lidí si zadá s radikálními názory v mládí. Později pochopí, že svět je složitější, než jak se často jeví skrze mladický nedostatek zkušenosti a vědomostí, a neuchylují se proto už tak snadno k jednoznačným výrokům a postojům.

Ano pane pehe. Říká se, že kdo nebyl ve dvaceti komunistou nemá srdce a kdo je ve čtyřiceti komunistou nemá rozum.
17. 06. 2011 | 08:41

neo napsal(a):

Pehemu nevyšla stávka, na kole jezdit neumí a na oslavu prezidentových 70tin a svatbu Gigiho ho nepozvali, tak si musí rejpnout pro změnu do Klause.
17. 06. 2011 | 08:47

martys napsal(a):

pana prezidenta asi nejlépe vystihuje:
1. vrtošivý stařík (navíc hrozně ješitný)
2. kladeč věnců (pravděpodobně neuspokojený)
17. 06. 2011 | 08:48

Sladký napsal(a):

Belgičane, vznik a rozšíření komunistické ideologie měly na svědomí jednak nesnesitelné životní podmínky,vytvořené v 19 století "kapitalismem bez přívlastků" jednak naprostým selháním křesťanství a křesťanů.
Nemělo by vám uniknout,že odbouráváním sociálního státu, změnami v zákoníku práce a vůbec svojí rétorikou a politikou nás )naše) současná pravice vrací zpět do onoho 19 století-se všemi negativnímu důsladky.
17. 06. 2011 | 08:49

Píďa napsal(a):

Z posledních vystoupení Klause je zřejmé, že do sedmdeátky se prostě pracovat nedá.
17. 06. 2011 | 08:51

Sladký napsal(a):

Neo, a co soudíš o krádeži pera před kamerami? Shlédly ho už miliony lidí po celém světě.Myslíš, že to na naši zemi vrhá příznivé světlo? Že je to pro nás přínos a zviditelnění?
17. 06. 2011 | 08:51

DH napsal(a):

Další krystalická demonstrace obsese Klausem, kterou trpí tento postarší a v levicových kruzích nábožně vzývaný samozvaný politolog.

Ve skutečnosti, příspěvěk pana profesora Klause, úřadujícího prezidenta České republiky, kandidáta věd, k tvorbě moderní, sebevědomé země anglosaského střihu je naprosto neopominutelný, historicky nenahraditelný a politicky neopakovatelný.

Svou vrozenou pílí, dokonalou domácí výchovou a nelehkým životním osudem vytvarovaná sportovní stránka jeho osobnosti mu umožnila jít pevně, cílevědomě a lidsky pochopitelně za svým cílem a postupně vystoupat po všech stupních až ke zlaté.

Je skvělou a neopakovatelnou příležitostí, má-li sebevědomá a klidná, ekonomicky prozíravá síla zastání a kryt za bariérou prezidentského úřadu. Kde jinde by bylo možno trpelivě vysvětlovat lůzovitým českým levičáckým masám, v čem spočívá jejich dobro a kde leží vina za jejich vlastní neúspěch a nuzotu.

Jakým jiným způsobem by bylo možno dokonale načasovanými výroky utvářet s přirozenou autoritou úřadu veřejné pravdy a hníst specifickou rétorikou měkké a bahnité levicové veřejné mínění směrem k prosperitě, odpovědnosti a ekonomické prozíravosti.

Úřad prezidenta a jeho nezpochybnitelný mandát, vygenerovaný tou nejférovější a nejtransparentnější metodou, jakou si lze představit, tedy veřejnou volbou, poskytuje v nelehkých politicky turbulentních časech pevný bod a dává záruku příslušně orientovaných prezidentských jmenování vlády.

My všichni, a teď vím, že mluvím za všechny skutečně svobodné, nikým nemanipulované občany a voliče, dobře víme, komu vděčíme za své současné ekonomické štěstí, relativní prosperitu a hladce fungující demokratický procedurální mechanismus, založený na svobodné soutěži idejí představovaných politickými stranami. Jsme vděčni za jasné a sebevědomé odmítnutí třetích cest a bankrotářského eurohujerství. Víme, komu jsme zavázáni a za sebe i za ostatní slibuji, že na to nikdy nezapomeneme.
17. 06. 2011 | 08:51

Píďa napsal(a):

DH:
neopsal jste svůj příspěvek z nějaké oslavné ódy na Stalina?
17. 06. 2011 | 08:56

no men napsal(a):

neo:
ráno mu nedala manželka, Nečas ustupuje, se svou vzdorocestou na kole se krásně přiotrávil z výfuků, tak si aspoň musí rejpnout do Peheho, ubožák náš malý
17. 06. 2011 | 08:56

neo napsal(a):

Sladký:

co soudím o krádeži pera jistě víš. Už jsem se k ní několikrát vyjádřil, když to téma bylo aktuální.

1) nenazval bych to krádeží, protože protokol alespoň podle dostupných informací počítá s tím, že si pero může ponechat
2) je to ostuda pana prezidenta, měl buď požádat o pero a nebo ho viditelně strčit do přední kapsy saka i s pouzdrem.
17. 06. 2011 | 08:57

Sladký napsal(a):

DH- jste jako obvykle virtuozně mnohomluvný a argumentačně působivý a přesvědčivý.
Vaši oslavnou tirádu zkoncetruji do jedné jediné parafráze.
NA POČÁTKU BYLO SLOVO A TO SLOVO BYLO U KLAUSE A KLAUS BYL SLOVO. Nic víc a nic míň. Václav Klaus je jedním z největších a nejvšestrannějších géniů, které kdy zrodila tato planeta. Kdyby dnes žil Jára da Cimrman, uctivě by před ním smekl.
17. 06. 2011 | 08:59

JC napsal(a):

Raději se budu mýlit s Klausem než mít pravdu s Pehem, protože.....Klaus...má totiž vždy pravdu :-))))

Pehe každá ráno povinně zatřepat hlavou. Třeba vám tem Klaus z ní vypadne a budete mít klid.
17. 06. 2011 | 08:59

Tupelo napsal(a):

Pida: :)) velmi trefny komentar.

Ing. Klaus silne vyroky potrebuje, neni totiz nic jineho co by ho cas od casu pripomelo, o vysledky sve 'prace' na poli ekonomickem se moc opirat nemuze, na poli medicinskem ci klimatologickem je na to jeste hur. Kradeze per v primem prenosu se mezi slusnymi lidmi taky moc nenosi, zbyva pole sportovni, pry v tenise temer vse vyhral (hlavne kdyz hral proti svym nejblizsim spolupracovnikum ;))
17. 06. 2011 | 08:59

neo napsal(a):

no men:

nejsem ženat chlapče a jelikož vstávám v 6 tak po ránu na sex nemám ani pomyšlení.
17. 06. 2011 | 09:00

Sladký napsal(a):

Neo- to téma je a bude VŽDY aktuální, dokud tento člověk bude naším prezidentem.Jinak dík za reakci, vím,že jsi slušný a inteligentní člověk.
17. 06. 2011 | 09:01

no men napsal(a):

neo:
byla to samozřejmě krádež jak vyšitá, dokonalá psychologická sonda do nitra tohoto prolhaného a pokryteckého rádoby politika, všichni to vidíme jasně, jen někteří to ze zamilovanosti ke Klausovi maskují mlžením, žejo chlapče

Jestli je to něčí ostuda, tak nás všech, že jsme takovou kleptomanskou pokryteckou kreaturku v jakémsi kolektivním opojení z jeho póz zvolili na Hrad. Málokdy v minulosti si naše země tak zřetelně nasadila šaškovskou čepici. Postupně se ukazuje, jaká to byla fatální historická chyba.
17. 06. 2011 | 09:02

Sladký napsal(a):

JC- už nějakou dobu čtu vaše příspěvky a musím konstatovat,že to s vámi jde velmi rychle z kopce.Ale ta první část příspěvku je opravdu vtipná..poněkud ji ale kazí tušení, že ji myslíte (smrtelně) vážně.
Ta druhá je zoufalá-snažíte se z nadřazené pozice oslovovat člověka, který vás mentální kapacitou převyšuje minimálně o třetinu. Ale na tom není nic divného, takové způsoby jsou pro mentálně slabší jedince typické.
17. 06. 2011 | 09:07

Belgičan napsal(a):

Sladký,
vy jste se v mém příspěvku našel co?

no men,
to s těmi výfukovými plyny je nesmysl. Je prokázáno, že cyklista se ve městě nadýchá podstatně méně výfukových plynů, než automovilista (po projetí stejné trasy!)
17. 06. 2011 | 09:09

HUGO Z HOR napsal(a):

Slovo "radikál" bych nahradil kratším "lump" a neomezoval bych to tím právě dosaženým věkem..
17. 06. 2011 | 09:13

Martin napsal(a):

Pehe jsi trapný, trapný a zase trapný. Proč prostě nenapíšeš rovnou že se ti na Klausovi nelíbí že neskáče tak jak Bilderberg píská ?
17. 06. 2011 | 09:15

Hloupý Honza napsal(a):

Ve škole jsme měli jednoho pitomce, byl to předseda SSM a kandidát KSČ, byl angažovaný ve všem, do všeho mluvil a ničemu nerozuměl, z tělocviku ale i jiných předmětů sotva prolézal. Doufám, že se už nedožiji toho, že ho někdy uvidím v televizi jako nějakého politika nebo podobnou pijavici. Proto hluboce soucítím s bývalými spolužáky pana prezidenta..., to musí být muka
17. 06. 2011 | 09:16

Franta napsal(a):

Mluvíte mi z duše pane Pehe.
17. 06. 2011 | 09:20

Divobyj napsal(a):

Klause vnímám jako člověka,který má většinou pravdu,ale občas také ne.Pane Pehe,neřešte to.
17. 06. 2011 | 09:20

speci.men napsal(a):

Klaus má podporu zejména od středně a méně vzdělané vrstvy negativistů a lidí se sníženým sebevědomím. Takové typy (a to vám řekne každý psyholog) se intuitivně přimykají k silné osobnosti, která vše zná, všehno ví a na všechno jim sdělí jasný, nezpochybnitelný a lehce pochopitelný názor. Navíc v takové podobě, která je helce zapamaovatelná a dá se skandovat na diskusních fórech a na ulicích. Velký učitel, největší génius lidstav a podobné tituly jsou pro osvícené vůdce primitivních mas typické a už to tu bylo X krát. Pokud se mu podaří vložit těmto slaboduchým do mozku utkvělou představu jakéhosi permanentního nepřítele, proti kterému je vůdce jedinou záchranou, pak má vyhráno. Lid ho bude zbožňvat jako světlo na konci tunelu.
Lidé, kteří o problematice něco vědí (myslím opravdoví odborníci, nikolv odborníci pavlačoví), se nad Klausovými výroky jen usmívají. Kdo se trochu zajímá o historii, ten uvidí sám, že náš velký učitel vždy stál na té směšně malé názorové straně, jejíž bludy se vždy časem ukázaly.
Jestliže má Klaus 50% podporu v národě, je to patrně horší vizitka, než tristní výsledky státní maturity.
17. 06. 2011 | 09:24

jo napsal(a):

Já si myslím, že Václav Klaus je duševně nemocný. Je to takový autista uvězněný ve světě vlastních dogmat.

https://www.youtube.com/watch?v=CFoYkWulKOI
17. 06. 2011 | 09:24

alna napsal(a):

To takový pan Pehe nikdy nevyjádřil jedinou myšlenku, která by byla v rozporu s mainstreamem. Kritizovat Klause je mnohem jednodušší
17. 06. 2011 | 09:25

Sladký napsal(a):

Belgičan-?? to je vše,co k mému příspěvku dokážete napsat? Vlastně vás též už odjinud znám, takže nic nového. Prozradím vám pane, že je to naprosto jinak.Nikdy jsem nebyl ani u komunistů,ani komunistou.Neměl jsem je rád, stejně jako je neměla ráda většina lidí a v 89 jsem patřil k prvním demonstrantům. Kdyby mi tehdy někdo řekl, že jednoho dne se ze mne stane levičák, že budu poukazovat na pozitivní stránky minulého systému, že ten, který příjde bude občas potvrzovat ta nejčernější líčení komunistické propagandy, že nám budou vládnout podvodníci,zloději,mafiáni- řekl bych mu, že je blázen a ať se jde léčit.
Nebyl jsem komunista, nejsem a bohdá nebudu.Ale to neznamená, že se stanu nekritickým stoupencem ideologie, která si tupostí s tou minulou v ničem nezadá.
17. 06. 2011 | 09:25

Maximus napsal(a):

Když někteří lidé se z geniálních promění časem na genitální... Naštěstí všechno má svůj konec a limity.

Našemu oslavenci, co výrazně pomohl pozvednout ekonomiku Česká republiky, že nám všichni v EU a okolí závidí, přeji ke kulatému výročí, dlouhého, pevného a stálého ... zdraví!
17. 06. 2011 | 09:26

neo napsal(a):

no men:

co maskuji mlžením ? myslím že to co jsem výše napsal je více než jednoznačné.
17. 06. 2011 | 09:26

speci.men napsal(a):

alna:

Aha, takže bstačí říkat názory v rozporu s mainstreemame, a mám pravdu. Ty budeš jeden z těch, o kterých píšu.
17. 06. 2011 | 09:28

Sladký napsal(a):

Alna- rád bych věděl, čím se živíte a jaké myšlenky vyslovujete, když si troufáte takto kategoricky kritizovat pana Pehe.Kategoricky a chybně, pokud nechci říct hloupě.Co máte na mysli tím mainstreamem jaké jsou mainstreamové názory a v čem se s nimi Pehe shoduje?
Mimochodem, co soudíte o krádeži pera přímo před kamerami?
17. 06. 2011 | 09:28

speci.men napsal(a):

alna:

Aha, takže stačí říkat názory v rozporu s mainstreemame, a mám pravdu. Ty budeš jeden z těch, o kterých píšu.
17. 06. 2011 | 09:28

scallop napsal(a):

DH

Marne premyslim, jestli pisete seriozne nebo si z velkorypadla delate srandu. Priznacne je, ze se Vas text da pouzit v obojim smyslu.
17. 06. 2011 | 09:32

Sladký napsal(a):

SPeci-men 9.24 přesná psychologická a sociologická analýza.Přidal bych k ní ještě větu -jedinci se sníženou SOCIÁLNÍ inteligencí. Jinak není co dodat, připojuji svůj podpis.

Všimněte si, jak výše zmínění reagují, když se někdo (neuctivě) dotkne jejich bůžka.Bylo by to téměř k smíchu, ale je to spíše k pláči.A může to být i nebezpečné, protože tento typ lidí lze snadno zradikalizovat a zfanatizovat.
17. 06. 2011 | 09:38

zemedelec napsal(a):

Pane Pehe.
Jenom to potvrzuje co můžem očekávat v příštích dnech a týdnech i od vlády.Přece to znáte jak se říká mezi lidma,umí všechno,ale nic pořádne.
17. 06. 2011 | 09:40

speci.men napsal(a):

DH:
Jsou jen tři možnosti.
A) jsi tak blbé, že o myslíš fakt vážně
B) jsi takový srandista intelektuál, že si z Kikiny děláš legraci, ale jeho obdovovatelé to nepochopí a vězmou tě za slovo
C) šlehl sis lajnu a teď nevíš, co píšeš
17. 06. 2011 | 09:40

dalimír napsal(a):

Ano Pído stařešina na hradě A mnozí ho oslavuji jako tatíčka Stalina ! DH vzpamatujte se ! I když si mnozí zde myslí že vše co zde píšete je pohnojeno ironií ,stejně jste pravičák jako poleno ! Fůj ,lidé jsou u vás hnůj ??? Dl.
17. 06. 2011 | 09:41

JanaH napsal(a):

Myslím že příspěvek DH byl čirá ironie. Jednak si nemyslím že by jakýkoliv psaní schopný člověk si mohl toto myslet o prezidentovi a potom, to co tam píše o přímé volbě je zatím jenom přání. Přání většiny občanů a je to reakce na poslední nepřímou volbu s úplatky a kulkami v obálkách. Inteligent Topolánek Klause na úřad prosadil pomocízpůsobů které známe z Kmotra a Klaus se mu potom "odvděčil", pomohl k pádu jeho vládě.
Jinak, myslím si že Klausem nemá cenu se příliš zabývat. To co předvedl s perem zná celý svět, a nakonec to odpovídá situaci která u nás je. Zpočátku, když začal jezdit po rúzných shromážděných a vyprávět tam ty své nesmysly a já jsem měla zpětnou vazbu od známých ze zahraničí, jsem se hrozně za prezidenta styděla. Ale to bych nedělala nic jiného, otrnula jsem a kašlu na něj. Co s dědkem dělat? Nic, nevěnovat mu moc pozornosti a čekat až v úřadě zkončí, však už se my všichni kteří si ho nevážíme, dočkáme.
17. 06. 2011 | 09:43

ld napsal(a):

Autor,

pěkná, odlehčená satira. Možná se tam dalo ještě připsat, jak správce státní pokladny tuto na pokraj bankrotu přivedl, že jeho dluhy nesplatí ještě nenarozené generace. A výsměch zahraničí, jakéhoto máme blouda a velezloděje placeného za prezidenta, tak ten lze těžko vyčíslit.
Asi proto nás Němci zastavují na silnicích nejvíce, zda tady nejsme všichni zfetovaní.
17. 06. 2011 | 09:47

Béda napsal(a):

neo,

jaký protokol počítá s tím, že si neratifikující (pokud si vzpomínám podepisoval spící Schwarzenberg, nikoli Klaus) a Klaus se účastnil pouze následné besedy, může ponechat užité pero? Znamená to, že všichni diskutující si mohli ponechat pero, kterým byla podepsána smlouva?
17. 06. 2011 | 09:49

dedek napsal(a):

DH napsal: My všichni, a teď vím, že mluvím za všechny skutečně svobodné, nikým nemanipulované občany a voliče, dobře víme, komu vděčíme za své současné ekonomické štěstí, relativní prosperitu a hladce fungující demokratický procedurální mechanismus, založený na svobodné soutěži idejí představovaných politickými stranami.
¨
Vážený pane soudruhu DH, jsem svobodný a nikým nemanipulovaný občan a proto bych vás jako očividného straníka žádal, abyste ve svých příspěvcích hovořil za sebe a ne za nás. Pokud jste na to byl z minula zvyklý, musíte si už uvědomit, že je jiná doba a každý svobodný a nemanipulovaný občan se umí vyjádřit sám a také disponuje vlastním rozumem. Nikým jste nebyl zvolen mluvčím těchto lidí, takže si laskavě toto právo neuzurpujte. A za co jsme mu vděční, ponechte laskavě na nás. Mohu říci, že štěstí to jistě není. Marazmu a zlodějinám se tak asi neříká. Leda, že patříte také do zlodějského gangu.
17. 06. 2011 | 09:50

Sladký napsal(a):

Dedku,
DH je vynikající recesista s brilantními vyjadřovacími schopnostmi. Přiznám se, že část jeho prvního textu mne též oklamala, ale teď už ho znám. Nutno říct, že ty příspěvky jsou psány téměř geniálně.Je v tom všem trochu víc, než pouhá recese a ironie, ale na to určitě příjdete sám.
17. 06. 2011 | 09:55

Drzá zrzka napsal(a):

Na jednoho volného radikála sedmdesát antioxidantů. :o)
17. 06. 2011 | 10:03

speci.men napsal(a):

Klus má jediné štěstí a tím je krátká paměť slabomyslné české většiny. Většina lidí si už pořádně nepamatuje, co bylo před třemi lety, natož co bylo přd lety třinácti. Kdyby si všichni zpětně vypavili léta 1990 - 1997, neštěkl by po tomhle neumětelském amatérovi ani pes.
Když odcházel jako zmoklá slepice, byla tu po něm zpackaná privatizace, kdy někam zmizely stovky miliard. Vytunelované podniky (zaplať pánbůh za to, že nestihl zprivatizovat vše, něco se podařilo zachránit - vz případ Škodovky), kleající HDP i životní úroveň, devalvující koruna, rostoucí nezaměstnanost a největší propad ekonomiky ze všech postsocialistických zemí. Navíc země plná zbohatlých veksláků a bývalých komoušů, úsporné balíčky na záchranu ekonomiky a skandál s financováním ODS.
Pak se najednou objevil čistý Klaus. Jako lilium bez minulosti. Na hrad se dostal podivnými cestami. Poprvé mu k tomu pomohla rozhádaná soc.dem. a komouši. Po druhé igelitky, kulky v obálkách a masová mediální histerie.
Od té doby dělá ve světě i doma jeden průser za druhým. Dokázal totálně ideologizovat a rozeštvat českou veřejnost, rozdělit ji do nesmiřitelných táborů.
Vytvořil si kolem sebe skupinu obdovovatelů, která je složena jednak z těch, kteří se za jeho panování v 90. letech stali přes noc miliardáři, jednak z méně úspěšných jedinců, kteří stále věří, že od těch tunelářů nahoře něco málo prokape až k nim dolů a říkají tomu anglosaský kapitalismus. Přitom Klaus je celému angloaskému světu k smíchu a jediná země, kde ho berou vážně, neboť za její zájmy se bije jako lev, je Rusko.
17. 06. 2011 | 10:06

kelt napsal(a):

DH-opět mně nezbývá nic,než s lehkou závistí pogratulovat k brilantnímu textu.
Jistě Vám nesdělím žádnou novinu,že i mezi zde píšícími jedinci se najdou i tací,kteří věří,že slunce se otáčí kolem země a že nelze rozeznat špinavé peníze od čistých.
Hezký den.
17. 06. 2011 | 10:09

Vosavbotě napsal(a):

Pane Pehe,

já jsem dříve panu prezidentovi také nemohl přijít na jméno a rozčiloval se skoro nad vším, co udělal a řekl. Ale nyní, ve zralejším věku zjišťuji, že nemá cenu se rozčilovat, nemá cenu vůbec hodnotit jeho skutky, nemá cenu se tou smutnou postavičkou vůbec zajímat.

Vydržme to do konce jeho druhého volebního období a dá-li Bůh, už toho profesorskej moc nezkoní a neudělá národu další ostudu.
17. 06. 2011 | 10:15

juvel napsal(a):

Připojuji se k DH, který skvěle vystihl a charakterizoval prezidenta Klause. Ano, vrozená píle, osudem vytvarovaná sportovní stránka jeho osobnosti, která mu umožnila vystoupat po všech stupních až ke zlaté.

V naší republice je už jen jedna osobnost, která se může s V.Klausem měřit a která mu je co do skromnosti, zásluh a oslnivých úspěchů rovna. Je to p. Hušák. To jsou osobnosti, které jsou vygenerovány těmi nejférovějšími a nejtransparentnějšími metodami, jaké si lze představit. Svobodnou politickou soutěží ve volbách a ekonomickou soutěží v prostředí tržních mechanismů.

Ano p.DH, víme komu jsme zavázáni a jak s dojetím píšete, nikdy na to nezapomeneme. Pište, prosím, v tomto duchu i nadále.
17. 06. 2011 | 10:15

Taoiseach napsal(a):

no men

"Jestli je to něčí ostuda, tak nás všech, že jsme takovou kleptomanskou pokryteckou kreaturku v jakémsi kolektivním opojení z jeho póz zvolili na Hrad."

Nevím jak všichni, ale já jsem toho starého zbabělce nezvolil vůbec nikam, a to ani v individuálním opojení z chlastu. Na Hrad ho zvolilo nanejvýš (nevím přesně) 141 "ctihodných", kteří na oplátku získali různé výhody (nebo v to alespoň doufali).
17. 06. 2011 | 10:17

hawk napsal(a):

PEHE

Další zakomplexovaný článek vůči Klausovi, který na rozdíl od vás něco dokázal.
17. 06. 2011 | 10:17

diongt appeared napsal(a):

hawk:
A co jste dokázal vy, smím-li se ptát. Ovšem pravda je, že Klaus toho stihl za život dokázat opravdu dost. Následky ponesou ještě naše děti.
17. 06. 2011 | 10:21

Huksa napsal(a):

Pan Václav Klaus je výborný politik a vynikající ekonom. Právě jsem mu poslal blahopřání k narozeninám, učiňte tak také.
17. 06. 2011 | 10:21

Naštvaný napsal(a):

Pehe, jste špatný analytik, nazýváte-li konsekventnost osobnosti radikalismem. To vám na tom stupni ztuhlo myšlení. I když o vás člověk nic neví, co jste ve svém mládí byl zač. Proč jste to tu zbaběle vzdal a vyrazil do světa? A nebo vás vyslali? Odpovídalo by to vašemu programovému šíření blbý nálady.
17. 06. 2011 | 10:21

ld napsal(a):

hawk,

jo, Klaus vypiplal zlatou mládež á la Benda: "Ať třeba nějaký zločinec unikne, než aby byl očipován každý občan. Ani případ vraždy z Hulína pro mě není dostatečným argumentem pro to, aby o každém člověku operátoři drželi informace o tom, kde se předešlého půl roku pohyboval a co dělal".

Copak to nechápete? Tady už jde dávno do tuhého. Ten ničema měl být odvolán za vlastizradu, nebo se měl aspoň takový proces aspoň odstartovat.
17. 06. 2011 | 10:25

hawk napsal(a):

diongt appeared

následky poneseme všichni, ale ne kvůli Klausovi, kvůli zabedněným lidem, jako jste vy, co pořád koukají s napřaženou rukou, co jim socialismus dá. Více diskuse s vámi pro mě ztrácí smysl.
17. 06. 2011 | 10:25

jo napsal(a):

hawk

"PEHE
Další zakomplexovaný článek vůči Klausovi, který na rozdíl od vás něco dokázal."

...a co dokázal? :)))
17. 06. 2011 | 10:27

hawk napsal(a):

jo

Jo, jo.
17. 06. 2011 | 10:31

Sladký napsal(a):

Například ukrást pero před kamerami na diplomatické návštěvě.To nedokázal ještě nikdo.
17. 06. 2011 | 10:34

Huksa napsal(a):

Nezesmněšňujte prosím pana Klause. Je to noovodobý otec vlasti a jeho přínosy se projeví až s časovým odstupem.
17. 06. 2011 | 10:36

modrý edvard napsal(a):

DH na Hrad! (možná tam už působí pod názvem Jakl)
Huksa, proč jste mu radši neposlal propisku?
17. 06. 2011 | 10:36

hanah napsal(a):

Pehe

Monotematické vyprázdněné Pehe, zajímalo by mě, zda vám není samotnému před sebou trapné, že už nedokážete psát o ničem a nikom jiném než o Klausovi. Není to na "politologa" málo ?
Mimochodem, jukla jsem na vaše CV. Divné, začínat jej výčtem děl a funkcí ... Za nejhlubší totality vystudovaná práva, pak odjezd do USA..
17. 06. 2011 | 10:36

hawk napsal(a):

Sladký ustrnul už měsíc u pera :-)) Pěkné pero je asi touhou všech komunistů :-)
17. 06. 2011 | 10:37

Sladký napsal(a):

Když Naštvaný mluví o blbé náladě je třeba brát to velmi vážně.Jinak je opravdu zábavné, jak se zde kdejaký nýmand a nulička naváží do člověka,kterému inteligencí a vzděláním nesahá ani po kolena.
17. 06. 2011 | 10:37

speci.men napsal(a):

hawk:

Netuším, jak víte, že všichni kritici Klause čekají s napřaženou rukou. Já tedy neznám žádného takového. Ale to bude asi tím, že patříte do sekty osvícených a tam už to tak nějak patří k samozřejmé součásti ideologie. Kdo nečůrá s námi, je líná socka. Pan Kojzar by z vás měl radost.
Jinak ale řada Klausových fandů s napřaženou rukou čekat nemusí. To je fakt. Napakovali se v 90. letech a teď jsou za vodou. To máte vatou pravdu. Nepatříte náhodou mezi ně? V případě, že ne, tak se podivuji nad vaší prostoduchostí.
17. 06. 2011 | 10:39

speci.men napsal(a):

To je fakt. Komouši mají rádi pera. Typickým příkladem je Klaus. Příslušník bývalé aparátčické rodiny, který nechal nomenklaturní kreatury rozkrást republiku a pak se od nich ještě zvolit prezidentem. Když se objímal s Grebeníčkem, bylo mi až zle.
17. 06. 2011 | 10:40

Sladký napsal(a):

Hawku, tahle záležitost už vešla do dějin.A je směšné, když automat s jednoduchým programem umožňujícím tvorbu omezeného počtu krátkých vět mluví o něco o ustrnutí. Ale s tou touhou po peru máš pravdu přinejmenším u jednoho komunisty,proto je taky čmajznul.
17. 06. 2011 | 10:41

hawk napsal(a):

Ano, Pehe je vrcholem intelektuální osvícenosti :-))) Vezměte si třeba jeho 5 blogů a zákonitě dojdete k názoru, pokud 5 jeho věcí vůbec dokážete dočíst do konce, že píše podle jedné šablony a je velmi frustrován Klausem :-) Je to fakt génius :-)
17. 06. 2011 | 10:42

speci.men napsal(a):

hanah:
No v něčem by si s Klausem mohli podat ruce. V době totality vystudovat VŠE, pak odjet na stáž do západní Evropy, po návratu pracovat na vysokých postech v bankovnictví a nakonce u Komárka. To chtělo opavdu silné politické krytí. Jen do té strany Kluasíka nechtěli. Komouši byli asi prozíravější, než porevoluční masy.
17. 06. 2011 | 10:43

Terry napsal(a):

Klaus a krátká politická paměť

Náš pan "demokrat" prezident Václav Klaus "nabádá" premiéra, aby vůči odborářům postupoval RAZANTNĚJI, že jde o stávku POLITICKOU...

A jeho přicmrdávači (pardon: poradci) z Hradu se hned přidali, že by ODBORY ZAKÁZALI ÚPLNĚ !

"Demokrat" Václav Klaus nějak zapomněl, že to byly v listopadu 1989 právě POLITICKÉ DEMONSTRACE A STÁVKY (včetně GENERÁLNÍ), které svrhly "hnusný totalitní režim", za kterého pracoval soudruh Václav Klaus v Prognostickém ústavu AV (Prognostický ústav - http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Prognostick%C3%BD_%C3%BAstav) a žádal o přijetí do KSČ, a umožnily mu polistopadovou "demokratickou" kariéru (někteří tvrdí, že Prognostickém ústavu AV měl úzké vazby na Prognostický ústav KGB; pak by to mnohé vysvětlovalo), a že tyto stávky organizovaly právě odbory a zaměstnanci - viz např. odbory pražské ČKD, odkud ze slévárny vzešel první skutečně dělnický ministr práce a sociálních věcí Petr Miller, jenž dnes píše prezidentu Klausovi

Je mi tě opravdu líto, Václave (http://blisty.cz/art/59005.html)_14.6.2011:
Dnes jsem si přečetl poznámku v BL, že včera v Událostech prohlásil poradce prezidenta, že on by odbory zakázal.Co ještě se zakáže? ptá se Heřman Schottek.
Tak to je opravdový poradce se vším co k tomu patří, píše Petr Miller, první ministr práce a sociálních věcí po listopadu 1989.
A já se Tě ptám, Václave, prezidente, proč „něco takového“ zaměstnáváš. Zřejmě jablko nepadá daleko od stromu, a tak s děsem sledují Tvé poslední výroky a je samozřejmé, že vděční vlezdoprdelkové, kterých máš kolem sebe jistě mnoho, se pak mohou přetrhnout. Ty máš být nestranný prezident, to je Tvoje úloha a ne svými výkřiky navádět k blbostem, kterých se pak kdejaký trouba chytá. Pro tohle jsme do toho v roce 1989 šli, tenkrát ještě společně??
Ten poradce, ten nestojí za zmínku, ale Tebe je mi opravdu líto.
Petr Miller, Tvůj bývalý kolega z federální vlády, která byla poslední skutečnou vládou.
(konec citace)

Nemyslím, že by Václav Klaus už měl sklerozu (i když v 70 letech to možné je a na některých postech není duševní degenerace až tak zřejmá).

Spíše mu naplněný narcismus a moc zatemnily mozek.
17. 06. 2011 | 10:44

hombre napsal(a):

Opět neuvěřitelně trefné, pane hawk. Václav Klaus toho dokázal skutečně mnoho. Skoro bych řekl, že odpálil nějakou antineutronovou bombu s opačným účinkem: lidi zůstali, ale jejich majetek je definitivně v hajzlu.
17. 06. 2011 | 10:44

Sladký napsal(a):

Hanah,cituji- "Monotématické Pehe..:o)))) mohu se vás zeptat, v jakých multitématech jste doma vy? Že bychom si třeba mohli popovídat, co říkáte?
Vy se zde střídáte s Jarporem, tak aby zde vždy byl alespoň jeden jediný inteligentní pravičák? Nebo střídáte Jarpora, který se navzdory svým řečnickým dovednostem a kouřovými clonami, které by dokázaly skrýt válečnou flotilu několikrát zesměšnil?
17. 06. 2011 | 10:46

Olda napsal(a):

Mně se komentář pana Pehe vůbec nezdá "zakomplexovaný", jak tady píšou někteří Klausovi příznivci. Dělá si z VK zdravou legraci, což je možná dnes jediný použitelný přístup, pokud máte v čele státu samolibého vševěda.

Přečetl jsem ke Klausovu výročí řadu článů v denících, přičemž všechny opakuji stále dokola o VK stejná "moudra". Objevné, protože zdravě ironické, jsou texty Jindřicha Šídla v HN, Jana Macháčka na jeho blogu, a tento text p. Pehe.
17. 06. 2011 | 10:46

speci.men napsal(a):

Sladký:
Strašně mi tu chybý hoven. Něvíte náhodou, kde vězí?
17. 06. 2011 | 10:50

speci.men napsal(a):

Oldo, Klausovi vzývači nepotřebují číst texty, kde se vyskatují nějaké pochybnosti. Základním principem fungování sekty je nezpochybňovat moudra, která hlásá guru. Jinak se sekta rozpadne a její členové musí začíst samostatně myslet.
Proto tolik oslavných článků, aby měli nějakou duševní potravu. Pak si skočí sem, přečtou si Peheho, následuje 10 minut organizované nanávisti a jede se zas do rachoty.
17. 06. 2011 | 10:55

Papouch napsal(a):

speci.men:

je urcity rozdil

1. vystudovat v uvolnenych 60. letech (uz tehdy) velkovykrmnu VSE
2. za "prazskeho jara" vyjet na pulrocni staz

nebo

1. vystudovat v dobe kolem Charty (uz tehdy) prestizni prava
2. v roce 1981 sehnat vyjezdni dolozku do kapitalisticke ciziny a devizovy prislib vyzadovalo enormni usili, to se davalo jen dobre proverenym soudruhum. Existovala urcita neformalni pravidla, napriklad nepripadalo v uvahu ze by vyjela cela rodina, cast clenu musela zustat. Normalni cerstvy absolvent VS by dolozku nedostal, napred si musel odkroutit rok vojny a pak "odpracovat" naklady VS studia. Dr. Pehe v tom zrejme umel chodit, represivni system byl v realnem v socialismu pomerne propracovany. Ne jako v rasisticke Jizni Africe, kde ve stejne dobe mladi absolventi misto rukovani na vojnu do Angoly radeji masove emigrovali (beztrestne, v CSSR se za to davalo tri roky nepodminene).
17. 06. 2011 | 11:00

Mud.. napsal(a):

Palachem se může stát každý. Pehem se můžete stát jen při opití alkoholem. Klausem se můžete stát jen s celoživotním učením. Klaus má prostě všech 225 bilionů synapsí v mozkové kůře zaktivovaných! Škoda, že není katolík. Česko by mělo papeže.
17. 06. 2011 | 11:00

Gobbo napsal(a):

Bůh, jakožto jediná prapříčina všech PET láhví se může napít vody, pokud mu ji Ivan Langer, prapříčina existence současného pana prezidenta povolí.
Názory basketbalisty v důchodovém věku jsou výsledkem mixu jeho předpotopního vzdělání a informací, které mu v jeho vysokých funkcích dávaly příslušné služby složené z bývalých subalterních estébáckých přerovnávačů spisů. Jeho současné informace mu, mám obavu, předžvýkávají lidé s osobnostními profily na hraně náměsíčnictví.
Nejméně ze všeho bych panu prezidentovi zazlíval, že se snaží být skeptický k informačním kampaním v prostředcích masového oblbování.
Co se vkusu týče, kvůli kombinaci fluoreskující hráškové s fialovou se má právo přivázat k bagru každý. Až si příště Češi pod nějakým Kubitschkem začnou stavět hlavní město uprostřed pralesa, jistě v něm bude dost místa pro všechny architektonické hlavonožce.
Soudcokracie, humanrightism, NGOism, (novo)evropeism, politická korektnosť a multikulturalism jsou zcela reálnými morovými ranami bujícími na těle zombie, které říkáme demokracie. Nejsou jedinými ani hlavními příčinami posmrtných křečí, kterými tento kdysi tak hrdý systém postavený na hromadách useknutých hlav osob nepřátelských lidským právům trpí.
Václav Klaus není jako prezident lepší ani horší než zástup jeho předchůdců, počínajících doktorem Háchou. Je prostě prezidentem bezvýznamným, vhodným k nošení dožínkových věnců na krku, nejvýš. Jako džezový impresário by byl mnohem, mnohem užitečnější.
Svou životní šanci, která mu byla slepým osudem nadělena v roce 1992 ostudně prošustroval. Nám taky, a sami za to můžeme, samozřejmě. Pokud si V.K. dodnes myslí, že tomu bylo jinak, že se všichni mýlí a jen on sám má pravdu, je to tragické. Bohužel, víc pro nás než pro něj.
17. 06. 2011 | 11:00

ld napsal(a):

hanah,

je nejvyšší čas, abyste vašemu idolu poslala nějaké blahopřání, pozdrav, zdravici; análparádu. To víte, pošta mívá zpoždění-je to moloch. Krom toho, narozky jsou o víkendu.
Ale neházejte to do schránky dnes, to by mohla být provokace. Však víte, svátek má Adolf.
Stejná provokace byla i ta včerejší stávka, fírovi by to mohlo zkazit oslavu.

Tak snad abyste šla zítra na hradní podatelnu. Třeba budete mít kapánek štěstí a budete moci porovnat kvalitní reprodukci svého tetování s opravdovým idolem. Představte si tu nádheru, kdyby mu k tomu upadl šnuptychl a vy se jej zmocnila! To by byla krásná fetiš, a do deníčku radostná zpráva!!
17. 06. 2011 | 11:02

hoven napsal(a):

pehe pláče, předvolební cirkus čssd moc nevyšel.
17. 06. 2011 | 11:04

Harry napsal(a):

Pane Pehe,
¨
máte pravdu, je to ještě větší ....c než jsme mysleli :-(((

Koukolík radí, že od psychotika utíkat a neotáčet se, v případě VK utéct není kam, tudíž se jen bavit jeho lávrovštinou a čekat až do konce představení :_)))
17. 06. 2011 | 11:07

hombre napsal(a):

Hovene s tím "předvolebním" cirkusem: kdyže mají být ty volby? Nebo jsi v zápalu své horlivosti ztratil kontrolu nad tím, co vlastně povídáš?
17. 06. 2011 | 11:14

ld napsal(a):

Chtěl bych být taky tak šťastný a mít svou idolku. Jenže jich je pohříchu málo; stěží je lze porovnat s titánem Klausem.

Napadla mě Danča Stodolová, ale tam kde teď je, chodí pošta v mizerných intervalech.

Nebo Olča Hepnarová, ale s tou zase nemůžu pokecat, ježto trucuje, že přišla o řidičák, nadto ji popravili.

Pokud bych zase zbožňoval Vondráčkovou, ta by mě zažalovala, měl bych soudní šlamastyky.

Chlapi to mají na světě těžší. Ženských vzorů se nějak nedostává.
Třeba mi odepíše aspoň Vendlová...
17. 06. 2011 | 11:15

Snílek napsal(a):

Co se týče oslavence, ideologie a ješitnost u něj vítězí nad realitou. Nadělal více škody než užitku. Ale hlavně. že je mír (zatím).
17. 06. 2011 | 11:17

SKUNK WORKS napsal(a):

ČEŠI CO TO MÁTE NA HRADĚ? Agenta KGB (FSB). Tím je vše vysvětleno. Protievropský,protiekologický,prostě proti všemu zdravému rozumu -a komu to slouží??? Caru Putinovi a jeho nohsledům.
17. 06. 2011 | 11:19

F.Srbek napsal(a):

Vynikáme v jednostranném hodnocení kohokoli, podle toho jak se nám to hodí. Mám pocit, že pan Pehe trpí "Klausovským syndromem". "Kopnutí do Klause" v jeho sděleních převládá. Co jsem napsal, neznamená, že bych s panem Klausem ve všem souhlasil. V některých případech je však jediný, kdo se alespoň pokouší naše zájmy obhajovat. Jeho odpověď na žádost sudetského představitele podepisuji. Osobně si myslím, že je lépe mít za púrezidenta někoho, kdo má svůj vlastní názor, než někoho kdo bude jak plamen svíčky ve větru. Dívám li se V na činnost této vlády, která na například mimo jiné hodlá vyměnit Lobkovický palác za louku v Berlíně, s doporučením pana "velkoknížete", nevidím , že by naše zájmy příliš obhajovala. Klaus není Havel a je to dobře. Pan Pehe to však ještě neskousl. Je to škoda, protožte některé jeho statě se dají číst.
17. 06. 2011 | 11:24

resl napsal(a):

Klaus se stává věkem zlejší a zlejší až bude nejzlejší v republice. Nikdy tento socialistický "ekonom" nepůjde do diskuze o ekonomii, bankovnictví, nebo výběru osob v 90. letech, kterým říkal kapitáni průmyslu. Bývalým komunistům s doutníkem v hubě svěřil "škodovku" v Plzni /Salzmann atd./ a začal se starat o svou kariéru. O stát mu nikdy nešlo a nejde, jen těm jednoduchým naléval do hlavy své "vlastenectví." Smutný konec člověka, který nikdy neměl slitování s nikým, než sám se sebou.
17. 06. 2011 | 11:28

moravec napsal(a):

Pane Pehe, mluvit v současnosti o českém presidentovi je zcela hloupé, protože dosud žádný není (Čechy jako administrativní jednotka se samosprávou neexistují). Můžeme mluvit o regulérním presidentovi České republiky, ale tato funkce s českým (zemským) presidentem nemá nic společného.
17. 06. 2011 | 11:33

hoven napsal(a):

hombre,
odboráři říkali, že cílem stávky jsou předčasné volby. taky si myslím, že se zbláznili, ale socbolševici tomu věří....
17. 06. 2011 | 11:35

speci.men napsal(a):

Hovene, tys tu fakt chyběl. Aspoň bude sranda. Lidi, kteří ze sebe rádi dělají kašpárka pro pobavení druhých, je jak šafránu.
Nikde jsem nečetl nic o předčasných volbách. Leda bys měl na ÚV lepší kontakt, než já.
No, kdyby všichni, které vláda odrbává a nadávají, byli voliči ČSSD, pak by ty příští volby dopadly k mé plné spokojenosti. Ale obávám se, že podstatné části vymytých mozků zase pár týdnu před volbami média jasně sdělí, kdo je nepřítel, na koho se má střílet a koho volit.
17. 06. 2011 | 11:42

lulin napsal(a):

Pane Pehe,

Má-li někdo životní jubileum a někdo nemůže vydržet a chce o daném člověku něco napsat, tak by měl spíše vypichnout pozitivní stránky. Pokud žádné nenajde, tak je lepší nic nepsat a počkat si, "až je po narozeninách". Vaše kritika, je bohužel plná polopravd a desinpretací a lží, což je ještě horší.
17. 06. 2011 | 11:44

speci.men napsal(a):

Moravče, ty taky hovoříš o Baraku Obamovi jako o prezidentu Spojených států amerických? Normální lidi říkají Americký prezident, ne? Tenhle zemský patriotismus je, řekl bych, známkou nějakého pocitu méněcennosti. A to jsem taky z Moravy, aby bylo jasno.
17. 06. 2011 | 11:45

ld napsal(a):

lulin,

když jste si vybíral nick pro svůj příspěvek, že jste se díval do zrcadla?
17. 06. 2011 | 11:46

speci.men napsal(a):

Luline, v případě Klause by bylo třeba mlčet na věky.
Jinak by mně zajímaly ty plopravdy a lži konkrétně. Takhle to vypadá, jako by vás školil Kojzar.
17. 06. 2011 | 11:46

kristusek napsal(a):

neo, Béďa - jestli pero bylo ukradeno či nikoli je věčná debata. Pro mě osobně je podstatné prohlášení mluvčí chilské vlády, která prohlásila, že pero nebylo určeno k tomu, aby si ho někdo nechával. A už vůbec ne někdo, kdo s ním nic nepodepsal.
17. 06. 2011 | 11:58

Ives napsal(a):

Když to vezmeme podle p. Pehe:
1/Vyhazovat stávkující z práce je nesmysl, ale dost lidí na něj slyší.
2/Názor na kůrovce lze jen podepsat a na německou antijadernou politiku také. 100%
3/Pokud porovnáme počet úmrtí na E-coli a chřipku, hádejte, kdo je vítěz?
4/Vzhledem k projevům dalších státníků je zřejmé, že koncept multikulti selhal. A politická korektnost?Něco naprosto hloupého a ve svém důsledku deformujícího. Občanská společnost je to samé, viz výsledky Hnutí Duha na Šumavě.
5/ Bátora-nechápu, proč by každý nemohl hájit své názory.Je jen věcí demokratické diskuse mu prokázat, že jsou chybné. Pokud se to nedělá, je to důvod k zamyšlení.
6/Ledovce tají, otázka je, zda pouze přičiněním lidstva nebo se jedná o cyklickou změnu klimatu. Obchod p. Gorea s emisními povolenkami zcela jasně odhaluje pravé důvody jeho ekologického prozření.
7/Kaplického blob? Ruku na srdce, komu z vás se opravdu líbil?
Na závěr, pane Pehe, méně někdy znamená více! Vzhledem k článku, který vyšel v Německu k prezidentovým narozeninám je jen dobře, že tu je.
17. 06. 2011 | 12:12

ali napsal(a):

Pehe
fakt bravurní..proč jste vlastně emigroval? Co ještě umíte, krom kritiky či pomluvy? Koho budete kritizovat a pomlouvat, až Klaus odejde? Nebo to je doživotní trauma? Co jste chtěl tímto blogem dokázat?
17. 06. 2011 | 12:16

Stela A. Sádlová napsal(a):

DH
že opisujete, je více než zřejmé.
Klaus prý, podle Pavlíny Filipovské, na gymplu nikomu nic opsat nedal.
Z toho by se dalo usuzovat, že by vás musel, pokud by byl důsledný, minimálně bodnout perem z Chile do hýždí.
Bohužel, na stará kolena a kyčle, jak se zdá, už mu je všechno jedno a zapomíná nejen ne slušné vychování, na to, jaké ideály plyšákového převratu jej vynesly do funkce a kdoví, na co ještě.
Je docela možné, že v říjnu, pokud se ho dožije ( při posledním proslovu při výročí října se mi zdálo, že se s námi loučí), Vás odmění nějakým metálem za zásluhy o budování kultu osobnosti.
17. 06. 2011 | 12:17

Tenco napsal(a):

Já - Tenco, poslušně hlásím, se domnívám, že OberKmot..eh, tedy Pan Prezident má moji důvěru a že se kaji ze všeho co jsem - jsa býti tehdy ještě bídným hříšníkem...tedy co jsem o něm napsal nepravdivého, zkresleného, vylhaného či všelijak překrouceného.(například v souvislosti se špinavými a čistými penězi či propiskou z Chile a tak...)

Dále se hlásím do ankety s názvem " Myslíte si, že pan Klaus je napuosto noumání ?" a veřejně prohlašuji, že odpovím " Ano, je napuosto noumání."

Maucta.
17. 06. 2011 | 12:33

Tencokida Hnuj napsal(a):

lulin napsal(a):
Pane Pehe,

Má-li někdo životní jubileum a někdo nemůže vydržet a chce o daném člověku něco napsat, tak by měl spíše vypichnout pozitivní stránky. Pokud žádné nenajde, tak je lepší nic nepsat a počkat si, "až je po narozeninách". Vaše kritika, je bohužel plná polopravd a desinpretací a lží, což je ještě horší.
17. 06. 2011 | 11:44
--------------
Týká se to například i Zaváhriho ? Nebo Maddofa ?

Apropo - impertinentní otázka - jak jste dlouhý ?
/nemusíte odpovídat - nechci si poprskat monitor/
17. 06. 2011 | 12:39

Jee napsal(a):

Ives
Nejste náhodou s Klausem geneticky spřízněn? Kým se to všechno dá podepsat? Vámi, nebo celým ÚV ODS?

Podle mě, se Klaus chce pouze odlišovat od ostatních. Být originální, nenapodobitelný, distancující se od většinových názorů. Chce provokovat. Současně i maskovat neznalost v oborech, které ani znát nemůže. Jemu to ale vadí. Svou rétorickou ekvilibristiku nejspíš bude rozvíjet nyní, v době, kdy ví, že již nemůže být zvolen prezidentem. Své výroky o vyhazovu odborářů z práce by před dvěma roky jistě nepronesl.

Takže - jeho příznivci se jistě mají na co těšit.
17. 06. 2011 | 12:44

Bumtarata napsal(a):

Pehemu už tady tisíckrát řekli, že o Klausovi píše jenom proto, že z něho má mindrák. A Pehe přesto píše a píše. To už bude něco víc, než pouhý mindrák.
17. 06. 2011 | 12:49

Marie napsal(a):

Jak tu kdosi poznamenal, o prezidentu by se mělo psát pěkně. Pokud vím, pěkně by se mělo psát jen o mrtvých.
17. 06. 2011 | 12:58

karla napsal(a):

Velke stesti je, ze skutecnost a medialni realita jsou dve rozdilne veci. Presto ze by se mohlo zdat, ze vetsina spolecnosti jsou nedovzdelani frustrovani ignoranti, neni to tak. Jen se - spolu s placenymi diskutery - koncentruji na mistnich diskuznich forech. Dobra zprava je, ze je jiz temer nikdo inteligentni necte a neztraci s nimi cas.
17. 06. 2011 | 13:02

Jee napsal(a):

Ali
"Pehe...co ještě umíte, krom kritiky.."

Možná tomu nebude věřit, ale ve společnosti existuje dělba práce. Někdo peče housky, jiný je prodává a další na ně projektuje výrobní zařízení.

Svého času jsem v jedné automobilce testoval auta a mou jedinou pracovní náplní bylo kritizovat jejich nedostatky v řízení a na brzdných systémech. (To co fungovalo dobře, to nikoho nezajímalo, bylo to samozřejmostí).
Mojí kolegové na základě mé "kritiky" odtraňovali projekční i výrobní závady. Nešlo by to beze mě, ani bez nich.

Než se všichni obujete do Pehe, tak si to uvědomte. Ač ho nijak neobdivuji, jeho práce je relevantní a to i kdyby se zakládala jenom a pouze na kritice společenského dění.
Raději si mnozí z vás zamyslete nad sebou. Ve svém životě jsem viděl tolik práce, která nejen že nemá žádný smysl a význam, ale často je její realizace kontraproduktivní. Není to třeba i váš případ?
17. 06. 2011 | 13:03

patriot napsal(a):

Klaus?

Starý a zkušený zloděj, který nedokáže potlačit své chmatácké pudy ani před televizními kamerami, dokonalý symbol našeho Zlodějova.

„Pravičák“ celý život přicucnutý ke státnímu cecku, který nemá o životě lidí v reálném kapitalismu sebemenší ponětí…

Jakékoliv poznámky tohoto individua k současnému dění jsou bezcenné a směšné.
17. 06. 2011 | 13:03

stoppa napsal(a):

speci.men

Nic ve zlém, ale ti, co říkají "americký prezident" říkají nesmysl, neb Amerika je od sev. polár. kruhu až do Patagonie...
17. 06. 2011 | 13:04

stoppa napsal(a):

Není nic snazšího, než si za terč vybrat senilního Václava Klause, z něhož se zrychlujícím se tempem stává panoptikální figurka. Soudím, že by nebylo od věci, aby podmínkou ke kandidatuře byl CT scan mozku, který by zachytil alespoń hrubou patologii typu úbytí mozkové kůry. Patologické osobnosti ve vůdčí pozici, které na stará kolena rozsévaly kolem sebe tragikomično bylo už docela dost - Salazar, Franco, Pinochet, atp., a pouze Castro dokázal odejít, i když ne úplně zavčas...
V případě V. Klause, který díky progresivně se horšícím mozkovým funkcím už nedokáže naplnit například slib, že nebude aktivistickým prezidentem, budeme nejspíš muset vyčkat, až ho odvezou na dělové lafetě...
17. 06. 2011 | 13:13

skin napsal(a):

Pro nas bandu histrionu je Pehe pravy poklad. Nevim co bych si bez nej pocal. Klaus jako princip zla na svete radi pana Pehe do dustojne pozice vedle takoveho myslitele jakym byl Mání.
17. 06. 2011 | 13:15

Ives napsal(a):

Milá/ý Jee, s názorem na vyhazov odborářů nesouhlasím. Ale je to jiný názor a můžeme o něm diskutovat. Jinak váš příměr k automobilce je skvělý, přesně to dělá p. prezident. Mluví o tom, co je z jeho hlediska nedobré. Můžeme s ním diskutovat, uvádět své argumenty, pokud nesouhlasíme. Ale to pan Pehe nedělá a mnoho diskutujících také ne. Omezují se pouze na výkřiky. Jinak Die Welt dnes překročil hranice toho, co se dá o cizím politikovi napsat. Tato nenávistná reakce jen svědčí o tom, že poslední slova p. prezidenta byla pravdivá.
17. 06. 2011 | 13:21

ali napsal(a):

Jee
rozhodně to můj případ není..přesto se ptám, a ne Vás, ale pana Pehe, jaký význam má tento blog?
17. 06. 2011 | 13:33

RA napsal(a):

pane Pehe, nezmínil jste Klausův názor na Euro . PROĆ ASI ?
17. 06. 2011 | 13:48

nostalgie nekonečna napsal(a):

Pehe a Klaus....nic nového. Až Klaus umře, bude Pehe bez práce
17. 06. 2011 | 13:51

Jeff napsal(a):

Já mám téma: při pohledu do kalendáře mi některé konotace ještě unikají. Ostatně jaký Bůh. Jestliže snowboard je levicový, není pochyb o tom, že ani tam to nemůže dopadnout dobře.
17. 06. 2011 | 13:52

Cestovatel napsal(a):

Sladký:

V 19.století byl kapitalismus? Prosim vás a kde? Jedině v USA, jinak většina států byla feudální s výsadním postavením šlechty a duchovenstva R-U,Francie,Španělsko i Rusko) a v Německu měla výsadní postavení i armáda.
17. 06. 2011 | 13:59

Cestovatel napsal(a):

Zatímco panu Pehe levičácký radikalismus z mládí, který v dospělosti vyprchává, ještě zůstal.
17. 06. 2011 | 14:01

hoven napsal(a):

soudruh pehe má velký den, protože mu v pátek otisknul die welt článek. pehe to dotáhnul z uklízeče hotelových pokojů až na hlásnou troubu čssd a sudetských němců.
17. 06. 2011 | 14:02

Ives napsal(a):

Myslím si, že tohle by ani p. Pehe nezvládl:"S takovými tragickými reminiscencemi dobře pochodí u průměrných Čechů, pro které je Mnichov dodnes traumatem. Především ale Klaus zabodoval u bývalých odbojářů. Pro ně je prezident posledním statečným v moři lidí, kteří jsou vůči Němcům příliš ústupní a dopustili, aby filmy a knihami o poválečném řádění českých gard byly 'přepsány' dějiny,"
(Die Welt, úryvek dnešní článek)
17. 06. 2011 | 14:27

Abu Sharon napsal(a):

Souhlasím s tím co píše JanaH a vosavbotě. Věnovat stálou pozornost obludnostem je ztráta času a navíc to strůjce těch obludností ponouká k tomu, dělat ještě větší a stále je stupňovat aby si udržel pozornost. Co kdybychom ho ve velkém zkusili prostě ignorovat? Ruku nepodat, nevnímat ho. Je to marginální figura s ultra názory (které přitahují média), tak proč se k němu tak nechovat? Jenom proto, že to je zvolený prezident? Jistěže pak je nebezpečí že dědek ještě přtvrdí, aby si ztravenou pozornost získal - ale to už pak bude za hranicí velezrady a/nebo svěrací kazajky.
17. 06. 2011 | 14:38

Rumcajs napsal(a):

Za tohle Klausovi odpouštím jeho mezinárodní politiku.
Rozdat řidičům živnosťáky , faktury se splatnosí 3 měsíce a můžou si stávkovat do alelůja.
17. 06. 2011 | 14:38

Tencokida Hnuj napsal(a):

Cestovatel napsal(a):
Sladký:

V 19.století byl kapitalismus? Prosim vás a kde? Jedině v USA, jinak většina států byla feudální s výsadním postavením šlechty a duchovenstva R-U,Francie,Španělsko i Rusko) a v Německu měla výsadní postavení i armáda.
17. 06. 2011 | 13:59
------------------------------
Holandsko, Švýcarsko, Velká Británie..

Německo po valnou část 19. století právně neexistovalo, Cestující liberále Bc. Martine./1871/

Kapitalismus může zcela klidně probíhat i pod velením armády, ogárku.
Například Hitlerovo Německo. Či Pinochetova Chile.

Ty se vždycky do těch svých fantasmagorií zaplantáš tak, že pak produkuješ zjevné lži. (jediné USA - kapitalistický stát, armáda a kapitalismus...)

Ta podle mě ani nevíš, co to je kapitalismus. Nebo feudalismus. Co jsou jejich charakteristické rysy a co je základním předpokladem k tomu, aby se z feudálního státu stal stát kapitalistický. Ty jen blábolíš.
:(((

Neodpovídej.
Sloužíš mi jen jako terč nevalné zábavy. :)))
17. 06. 2011 | 14:39

martin napsal(a):

Svět (či v tomto případě lidská společnost) není nijak složitý. Člověk buď žije čestně a pravdivě, nebo ne. To jen bilderbergovci jako Pehe a spol. se nám snaží namluvit, jak je všechno strašně komplikované a že tomu rozumí jen politologové a členové různých NGO atd., kteří mají právo řídit naše životy (protože my nevíme, co je pro nás dobré). Celý svět ale vidí, že věčné žvanění a politikaření nikam nevede.
17. 06. 2011 | 14:43

MA-FU napsal(a):

Pane Pehe
Váš výčet postojů a jiných kalusovin -postrádá i jiné známé větičky ,ku př.: Krize je jako chřipka,pochvaly známým tunelářům Salzmanům,Helbichům,více takových Kožených,šinavé či čisté peníze aj..a jiné.Vy tady správně dáváte dohromady výroky a postoje Ing.Klause ,což je dobře,tak jako Die Welt ,dnes dobře zareagoval na egoistu Klause.
17. 06. 2011 | 14:45

razdva napsal(a):

Samozřejmě, že Bůh existuje. A pana prof. ing. prezidenta Klause osobně z hlíny uplácal. Hájek bohužel opičím testem neprošel, levičáci a pseudointelektuálové se mu natolik vysmáli, že vystoupení na toto téma náš Velikán prozatím odložil. Ale dočkáme se.
17. 06. 2011 | 14:57

Dagobar napsal(a):

Tak jsme se dočetli o patologii prezidenta a každého, kdo si s ním dovolí souhlasit, místo toho, aby obdivoval nový bezjaderně multikulturní svět navržený zamrzlými maoisty ze 60. let. Na to lze říci jediné: Psychopatologizace protivníka je důkazem, že vám došly racionální argumenty. Víme, že Klause nemáte rádi. A co my s tím? Je vaše osobní antipatie důkazem, že rušení jaderné energie je chytré? Popírá vaše antipatie statistiky, které dokládají jak se multikulturizované společnosti začínají místo prosperity propadat do chaosu a kriminality? I když Klaus zmizí, problémy, o kterých mluví, tu zůstanou. Zůstanou tu proto, že máte moc práce s pomlouváním oponentů, místo toho abyste zkusili vymyslet FUNKČNÍ a RACIONÁLNÍ řešení.
17. 06. 2011 | 15:02

stále rebel napsal(a):

„Klaus: Stávka byla trefou mimo, zasáhla obyčejné lidi, ne papaláše“

A kdopak musel zrušit oslavu svých narozenin?
Ptám se já. Nikdo jiný, než ten papaláš nejvyšší.

PS: Ještě upozornění Modrák a obyčejní lidé, ještě nedávno nevěděli, co to je.
17. 06. 2011 | 15:03

JC napsal(a):

Dagobar,
Hezký...
17. 06. 2011 | 15:05

Matylda napsal(a):

Pane Pehe, píšu 1 s hvězdičkou.
17. 06. 2011 | 15:13

Saxána napsal(a):

Občané se nemusí za svého prezidenta stydět. Přímo ho nevolili. A zaplaťpánbu za každého, kdo má v l a s t n í názor. Pan prezident si již zřejmě druhé a poslední funkční období užívá po svém. Dělá si z nás legraci a baví se, jak se čertíme. Koneckonců prokázal i mimořádné herecké schopnosti při úvaze, zda si pero zaslouží být v jeho držbě. A byla to jistě účelová komedie, v tom čase národ potřeboval veselí a prezidenti šašky nemají. Zralou úvahu prokázal i nyní, kdy nevyužil svého práva ústavního / Čl. 63 c) Prezident republiky dále je vrchním velitelem ozbrojených sil/ a odbory ponechal řádit v míru.
17. 06. 2011 | 15:18

lulin napsal(a):

Tencokida Hnuj napsal(a):

Apropo - impertinentní otázka - jak jste dlouhý ?
/nemusíte odpovídat - nechci si poprskat monitor/
odpoved na impertinentni otazku:

Odpověd:
193.5cm
muzeme se setkat, abyste se presvedcil - myslim to vazne
PS: muzete prskat dal
17. 06. 2011 | 15:26

otonejde napsal(a):

já bych snad i souhlasil, nebýt PEHE.

Měl byste vědět, že trpíte stejnou nemocí, jako pan Prezident.
Také jste vždy přesvědčen o neomylnosti vašeho názoru. A také rozumíte úplně všemu, jen se podívejte na všechny vaše blogy, je snad něco, o čem jste nepsal? Dokonce chcete nastolit nový světový řád (to pan prezident ne, ten je raději při zemi a chce být mocipánem jen v naší kotlině).
Tak proč vlastně kritizujete Klause? Vždyť jste všeznalci oba dva. Ovšem z vás dvou bohužel jen jeden generuje názory, a to Klaus. Vy jej jen negujete. Můžete mít i pravdu, ale tím, jak vždy musíte s názorem k tématu počkat, než vyleze Klaus, tak jste jaksi..... druhořadý. :)))
17. 06. 2011 | 15:45

JenTak napsal(a):

Pane DH, píšete tak krystalicky čisté pravdy o našem CML, že byste měl zvolnit. ODS si pak třeba váš text omylem vezme do svých propagačních materiálů, a Svědci Klausovi budou jásat nad zjevenými pravdami.
Vždyť ani část nesvědků vás nechápe...
17. 06. 2011 | 16:00

JenTak napsal(a):

to otonejde.

Měl byste vědět, že trpíte stejnou nemocí, jako pan prezident s malým p.
Pan Pehe je politolog, který si může psát co chce zrovna tak, jako vy nebo já. Nemáme ani jeden žádnou faktickou moc, nejsme veřejnými činiteli a svými výroky nemůžeme ovlivnit nikoho.
Vaše směšné tvrzení, že pan Pehe chce nastolit nový světový řád odpovídá tomu, že vy se považujete za vládce planety Mars.

Vy jste typický Klausův Svědek.
17. 06. 2011 | 16:05

pich. napsal(a):

Dnes mají naši ultrapravičáci svátek. Přeji Rumovi, hovnovi a Ládikovi !!! vše nejlepší.
17. 06. 2011 | 16:10

t... napsal(a):

Něco pro pobavení i pro "pobavení", náhodou jsem zachytil při sledování ČT24, Kalousek si píše názory demonstrantů/stávkujících, přibližný (vnitřní) čas(se souvislostmi) v odkazu od 0:16:00.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/211411000370616/
17. 06. 2011 | 16:22

RA napsal(a):

naštěstí se IV. Říše blíží k ekonomickému krachu, haleluja.......... přesvědčit lidi o její prospěšnosti a prospěšnosti tisíců socialistických euroouřadů typu Špidla, bude stále těžší, ovšem,jak se říká, chcípající kobyla nejvíce kope.
17. 06. 2011 | 16:40

občan napsal(a):

Pane presidente, stávka nás asi všechny nejvíce "zasáhla", ale vás asi nejvíce,když jste zrušil vaše mecheche. Já jsem oslavu svých narozenin nemusel rušit. Děkuji za "nádherné" řízení tohoto státu se svými nohsledy.
17. 06. 2011 | 17:07

Sladký napsal(a):

Lulín- vy jste velrybí? :o)))
17. 06. 2011 | 17:40

Karel Kubrt napsal(a):

Taktak, Pehe,
Máš zase pravdu, ty máš vyždycky pravdu, vždyť jsi politolog.
Klaus ve svých sedmdesáti letech ví už skoro všechno.
Ty toho víš čím dál tím méně, až v sedmdesáti nebudeš vědět vůbec nic.
Odvaha, se kterou se chlubíš nastupující Alzhaimrovou chorobou, je geniální.
Jak by řekl tvůj oblíbený Klaus, jen více takových Pehehů.
Jen houšť, Pehe.
17. 06. 2011 | 17:47

občan napsal(a):

Karel Kubrt:
Každý by měl mluvit sám za sebe,že.
17. 06. 2011 | 17:54

ld napsal(a):

Sladký,

17.40 hod., tak jsem se letos ještě nenasmál!!! :-)))
17. 06. 2011 | 18:07

Tenco napsal(a):

Sladký, Id ad lulín
:)))
K doktorovi nemusím tak tři roky...:))))
17. 06. 2011 | 18:14

žumpa M. Novák napsal(a):

Psne Belgičane, to je ale ptákovina, co jste tu napsal. Podle Vašeho odhadu, jaké je procento žijících lidí, co bylo ve 20 komunisty?
17. 06. 2011 | 18:24

Karel Kubrt napsal(a):

lulin,
souhlasím. Je to od Peheha vrchol neslušnosti. Ať si hází na Klause špínu jak chce,
když se peheuleví, proč ne. Ale měl by to dělat až po narozeninách. Je to však také obrázek Aktuálně a jeho koniášovce. Hulvátům, kteří jako blogaři nebo komentátoři,
uráží kohokoli, kdo nezapadá do jejich vidění světa, je dovoleno vše.
Včera jsem viděl Holuba v ČT24, komentoval odboráře, byl to otřes. Ten člověk netuší, jaký je rozdíl mezi demonstrací a stávkou.
Nevím, proč nevezmou za redaktorku mou tchýni. Má IQ 45, díky ní by průměrná inteligence redakce prudce stoupla. O morálním vzestupu ani nemluvě. Zatím čeká na schválení pomocnice editora diskuzí.
17. 06. 2011 | 18:26

Karel Kubrt napsal(a):

občane Občane,
nemluvím za sebe? Nebo se mám dívat nejprve sám na sebe?

Většina lidí si zadá s radikálními názory v mládí. Později pochopí, že svět je složitější, než jak se často jeví skrze mladický nedostatek zkušenosti a vědomostí, a neuchylují se proto už tak snadno k jednoznačným výrokům a postojům.

Pehe implicitně říká, že čím méně vyhraněný, tím lépe. A to v přímé úměře k věku.
To hovoří za vše.

Občane, už jsi někdy viděl, že by nevyhraněné Pehe, které je v lecčems hodně vyhraněné, reagovalo, byť jednou, na komentáře pod článkem? Já ne.
Nezajímá ho náš názor. Jsme pro pana elitu lůzou. A je tu pár bloggerů, kteří
reagují na kladná i záporná hodnocení, až se z nich kouří. Takže jeho zastávání
se odborářů mu vůbec nevěřim. Klaus je proti němu milec opovrhovaných.
17. 06. 2011 | 18:47

Karel Kubrt napsal(a):

Tenco napsal(a):
Sladký, Id ad lulín
:)))
K doktorovi nemusím tak tři roky...:))))
17. 06. 2011 | 18:14

To budeš ještě tři roky v ústavu? A co potom, až tě pustí? Půjdeš hned k lékaři?
17. 06. 2011 | 18:49

otonejde napsal(a):

JenTak: nevím, zda neumíte česky nebo prostě jen nerozumíte textu. Klause nemusím, a vyjádřil jsem to slovy "já bych snad i souhlasil, nebýt PEHE". Pro vás to přeložím: souhlasím celkem s Peheho textem a hodnocením, ale bohužel autorovy antiklausovské texty mi leckdy připadají jen jako samoúčelné negace názorů prezidenta. Potíž je tedy v tom, že když Pehe píše o Klausovi, tak vyzdvihuje zásadně jeho chyby a omyly, nikdy nenapíše nic pozitivního... Klause vidí zásadně jen černě, protože to tak chce, protože ho nesnáší. Čímže se mimochodem přeřazuje od politologa s nadhledem někam ke mně...k běžnému občanovi, co nemá Klause rád.
A samozřejmě urážet mě můžete jak chcete, poslužte si...
Přemýšlím, zda vám to ještě nezjednoduším: Nemám rád ani Klause ani PEHE. Tohle sdělení poberete? :)))
17. 06. 2011 | 18:52

Gerd napsal(a):

Kůň jednou hříbětem, člověk dvakrát dítětem.
Václav Klaus se prostě jen vrací do dětství. Pokud má dnes radikální názory jak dvacetiletý radikál, čeká nás s ním ještě dalších 20 báječných let s Klausem. Užijme si je tedy.
17. 06. 2011 | 18:53

JirkOl napsal(a):

Ovšem čím se bude Mr.Pehe zaobírat, pokud pana prezidenta přežije, je mi záhadou (-:
17. 06. 2011 | 19:31

Jirka Plaček, Kutná Hora napsal(a):

Hehe, tobě se musí o Klausovi i zdát.
Bez něj by ses neuživil, knechte.
17. 06. 2011 | 20:44

pich. napsal(a):

Klaus svého času vyprávěl příběh z květnové revoluce v Praze.
Jako čtyřletý pomáhal stavět barikádu proti rusům, vlastně němcům.

Včera, kdy měl obavu, že mu bossové zhatí oslavu, zmocnilo se ho silné nutkání udělat to znovu. (sakra, mně se podařila nechtíc báseň. Kalous má konkurenta).

Tak Vašíku, všechno nejlepší a při další stávce hurá na barikádu.
Bossové, no passaran !
17. 06. 2011 | 20:50

Jedla napsal(a):

Ke Klausovi velmi doporučuji J. Šídla na hospodářkách:

http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-52107620-dejiny-podle-vk-aneb-panu-profesorovi-k-narozeninam-s-laskou

To je ještě lepší než od DH, a to je co říct!
17. 06. 2011 | 21:12

hm napsal(a):

Je mi smutno z toho ze se docitam takoveto clanky tak dlouho po listopadu 89. Vaclav Klaus mel byt totiz hned v 90-tych letech zavren do vezeni a dodnes mel zit bez naroku na osobni majetek a pes po nem nemel ani steknout.
17. 06. 2011 | 21:50

prorok napsal(a):

Primo do oci

Kuponova privatizace, to jsou tisice prstu
Klausovy ruky, hrabajicich do zlodejskeho pytle.

Zlodejna a Klaus, to jsou dvojcata, bratri.
Vzdyt koho zbohatla smetanka nejvice oslavuje?

Hovorime o Klausovi a vsichni mame na mysli zlodejnu.
Hovorime o zlodejne a mame na mysli jedine - KLAUS!
PS: VK je obycejny cechacek, opily stopou, jiz zanechava jeho duch na tvari
nasi soucasnosti.
Kdo ma postreh neuniklo mu, jak ho fascinovalo kolo velkorypadla.
Uz neni tim malym Klausem, bezvyznamnym malym koleckem s Trabantem.
Nyni je uz kolem svetove velikosti, kolem, ktere otaci dejinami CR!
To je ten Klaus, ktereho zprava zleva sklonujete, ktereho hledate.
17. 06. 2011 | 22:14

JenTak napsal(a):

To otonejde.
Já číst umím velice dobře, to si pište. Jak mi potom vysvětlíte vaši větu "Dokonce chcete nastolit nový světový řád (to pan prezident ne"? Nemusíte mít rád ani Klause ani Peheho, ale nemusíte lhát.
Když jste u té vaší poznámky, proč pan Pehe nenapíše o Klausovi nikdy nic pozitivního, tak texty pana Peheho neznáte a nečetl jste jeho knihu.
Ujměte se však toho sám, a napište sem něco pozitivního o Klausovi. Rád si počtu opravdu něco pozitivního o jeho činech na stát. Že mu slouží fyzické zdraví pozitivum není....
17. 06. 2011 | 22:50

Pípa napsal(a):

Poradím vám moji milí co na toho dobrého muže bude nejvíce platit. Totální ignorance. Nepište o něm, nereagujte na něj, nevnímejte ho. Vymažte ho ze svého života. Zrovna tak jako komunisty. Na to chcípne. Bez reakce není akce.
Copyright Pípa.
17. 06. 2011 | 23:25

kormoran napsal(a):

Rekl bych , ze antipatie Pehe vs. Klaus budou spise(intimne) osobniho razu.
Mozna kdysi v minulosti pozval Pehe pana Klause do sauny a ve sprse hazel mydlo na zem a Pan Klaus ne a ne se ohnout.))
18. 06. 2011 | 04:42

Může být lhář politologem? napsal(a):

Klaus na návštěvě v Plzni řekl: „Já být na místě vlády a pražského primátora, tak bych se snažil po celé republice najmout soukromé autobusy, nahradit ty stávkující a řekl jim na shledanou, pokud nepřijdou," Na shledanou je něco jiného nežli vyhazov pane Pehe. Jiří Pehe tvrdí: „Zatímco komentátoři bolestivě zvažují klady a zápory stávky, pan prezident nepochybuje ani vteřinku: nahraďte stávkující armádou, vyhoďte je z práce“ Lež jako věž. Jako obvykle, pane Pehe. Starejte se raději o vaší „vysokou školu“ která vyrábí nezaměstnané, a nepleťte se do politologie. Vaše lhaní je ve vztahu k panu prezidentovi do nebe volající. Jenom dodávám k mé otázce v úvodu. Může být lhář politologem? Otázka má jednu odpověď. K tomu, aby plnil zadání chlebodárců, asi musí.
18. 06. 2011 | 06:40

vůdce napsal(a):

President Klaus,na rozdíl od některých,používá mozek.A to je celé tajemství.Budiž to pochopí větší část společnosti a začne to dělat taky.
18. 06. 2011 | 08:07

demokrat napsal(a):

Jaký president - taková republika. Více zlodějů než kdy jindy.

Může být lhář politologem : President Klaus skutečně řekl, že je nutno zajistit dopravu busy od armády a lidi vyhodit z práce.
18. 06. 2011 | 08:41

demokrat napsal(a):

V ů d c e : Jestli pan president Klaus používá mozek - tak ho má nějaký změklý.
18. 06. 2011 | 08:44

ivanT napsal(a):

Nejsem rozhodne obdivovatel pana Klause, ale je mi ho trochu lito kdyz ctu nechvalne nazory vyjadrene k jeho 70-tym narozeninam. Je ovsem pravda, ze si o to svym chovanim a vyroky rika.
18. 06. 2011 | 09:41

ali napsal(a):

Dagobar 17. 06. 2011 | 15:02
díky, moc hezky napsáno..není co dodat
18. 06. 2011 | 10:28

Optimista napsal(a):

Přiznejme si, že dnes v Česku nemáme žádné vůdčí osobnosti. Do každé nápravné akce se vrhne banda podvodníků a mafiánů, kteří v ní vidí svou příležitost jak se obohatit. S takovou demokracií je konec, jediným historicky ověřeným řešením je nástup diktatury s nutnou podporou přeběhlíků, kteří budou s novou diktaturou statečně kolaborovat.
18. 06. 2011 | 10:47

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik textů, které byly v rozporu se zdejšími pravidly (viz záhlaví každé diskuse) zvýrazněn na úkor druhých, v tomto případě celý napsán velkými písmeny.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
18. 06. 2011 | 11:28

NevericiTomas napsal(a):

Krasoprdi zase exceluji. Kdo nepliva na klause je: zlodej, psychopat, nedospely, nesebevedomy...Nemeli to takhle hozeny komunisti? Ti take spojili moralku s vlastnim svetonazorem, cili kdo nesdilel jejich svetonazor, byl nemoralni. Je to u nas zazrane jak kecup v ubruse.
Blby je, ze ten Klaus ma tak casto pravdu. A tak nam krachuje byrokraticky zavadene euro za neschopneho prihlizeni "integrovane Evropy", ve ktere se cim dal vice vzmahaji extremni nazory prizivovane vsemi temi multikulti politicky korektnimi zakazy rikat, ze cerna je cerna. Zeme se nam uz deset let globalne neotepluje (ano pratele, je to tak teploty stagnuji), sudetaci zadaji omluvu v den vypaleni Lidic (vypalenych na rozkaz sudetaka Franka) a na Sumave rocne kurovec zlikviduje 20x vic stromu nez kdysi Zlabek blahe pameti...
Fuj Klaus!
18. 06. 2011 | 11:45

Desiderius napsal(a):

Klausovy názory a postoje svědčí o jeho nízké intelektuální a morální úrovni,je-li možno vůbec v jeho případě použít výrazu intelektuální.Jeho politická dráha byla umožněna jen tím,že jeho okolí mu v této kariéře nezabránilo. Jeho schopnosti jsou jiné: dokáže velmi dobře intrikovat a rozehrát důležité partie vedoucí k získání a udržení moci.Pro sebe i pro další osoby.Má všechny předpoklady k této roli, jako je cílevědomost,vůle,přebujelý egoismus a další vlastnosti,které zde nemohu popisovat,protože by tento text byl odstraněn.Lidé kteří jej na Hradě obklopují a kteří pomáhají vyplňovat všechny jeho intriky jsou podobného ražení.Jeho odchodem dojde k významnému uvolnění na naší politické scéně.
18. 06. 2011 | 11:47

Tenco napsal(a):

Správný radikál má háro, nosí baťoh, kouří trávu a oslovuje své spolupracovníky "vole".
Takový radikál jako je Klaus je proto na prd.
18. 06. 2011 | 12:53

Marie napsal(a):

Pehe

Zase několik kyblíků špíny na pana prezidenta. Umíte vůbec psát o něčem jiném?
18. 06. 2011 | 15:45

mb napsal(a):

Hezké, smutné a nic na české politické a společenské realitě neměnící ...

i kdybyste měl pane Pehe stokrát pravdu ( jako že ji máte )

že Klaus zastává exotická / bizarní a neudržitelná stanoviska na vše / cokoli ...

tak Klause to nesemele, nesemele, nesemele ..... zdravím
18. 06. 2011 | 16:36

josef kobylka napsal(a):

Kdyby si Pehe nekoplo do presidenta, tak by bylo celé nesvé. Nic nového pod sluncem.
19. 06. 2011 | 16:23

deb napsal(a):

V tomto souboji dvou umanutých ješitů je Pehe ten zákeřnější a nebezpečnější. Tedy dá-li se mluvit o souboji v případě, kdy bilderberský buldoček převlečený aktuálně za levičáka poňafává a ohryzává kotníky, jejichž majitel předstírá, že je Pehe pod jejho rozlišovací schopnost.
19. 06. 2011 | 19:43

im napsal(a):

Mmm, prezident Klaus nenechává nikoho lhostejným už řadu let. Má své zaryté odpůrce i skalní fanoušky.Provokuje svými názory a vyvolává diskusi. Čeří hladinu našeho bahnitého politického rybníčka. Sebevědomí, s nímž si dokáže obhájit své názory, popouzí. To, že mu okolnosti v lecčems daly za pravdu, popouzí též. Ne že by neměl lidské slabůstky, jako kdokoliv z nás. Jen je na něj víc vidět.
Ale určitě to není takový arcilotr, jak to vypadá v této diskusi, když s ním paní Livie vydržela 43 let. :-) Klaus opravdu nenudí. :-)
19. 06. 2011 | 22:21

kzamysleni napsal(a):

Miloš Čermák: Deset důvodů, proč mít rád Klause

Publikováno 20.6.2011 na E15

Václav Klaus by měl být zařazen mezi „základní jednotky“ novodobé české identity. Je v dobrém i ve zlém nejvýraznější postavou posledních 20 let. Asi každý je ochoten i schopen se s ním nějak poměřovat nebo se vůči němu vymezit. Tím se liší od Václava Havla. Toho více obdivujeme a uctíváme, ale méně mu rozumíme. Klaus je mnohem více součástí „našeho“ příběhu.

Více nás iritují jeho špatné vlastnosti, protože v nich vidíme i ty vlastní, a ze stejného důvodu nás i více inspirují jeho vlastnosti kladné.

Vztah k Václavu Klausovi můžeme vnímat i jako určitou souřadnici naší polohy ve společnosti. Když popíšeme, co nám na Klausovi vadí a v čem s ním naopak souhlasíme, jako bychom přesně definovali své postoje a názory.

Těm, které ještě neunavily „dny s Klausem“, konané ve všech médiích u příležitosti jeho sedmdesátin, nabízím deset důvodů, proč můžeme či máme mít Václava Klause rádi. Hodí se to vzhledem k jubileu více než kritika či sarkasmus. Nepsal jsem výčet sám, ale s pomocí svých přátel a čtenářů ze sociálních médií. Za pár hodin jsem na Facebooku, Twitteru a blogu shromáždil přes 200 tipů a názorů. Tedy násobně více, než když se má otázka týká jiného tématu. I to dokazuje atraktivitu značky „Klaus“.

Takže proč máme rádi Klause?

1. Nastartoval v Česku kapitalismus. Vysvětlil lidem základy volného trhu a soutěže. Naučil nás kapitalismus milovat dřív, než ho někteří stihli začít nenávidět.
2. Otevřel politický systém. Založením ODS rozbil pokus o nastolení diktatury pravdy a lásky. Místo toho zavedl systém politických stran, které lžou a nenávidí se mezi sebou. Je to strašný systém, ale žádný lepší neexistuje.
3. Na poštovní známce vypadá líp než Havel. A když si stoupne vedle Sarkozyho nebo Berlusconiho, tak vypadají ještě menší, než ve skutečnosti jsou.
4. Za nejdůležitější hodnotu považuje svobodu.
5. Je inteligentní a vzdělaný. Umí jazyky. Dobře mluví i píše. Než řeknete, že je to samozřejmost, zkuste rychle jmenovat tři jiné české politiky, o nichž to lze bez ironie a nadsázky rovněž říci.
6. Má vždy vyčištěné boty a umí se chovat u večeře.
7. Není oportunista a už vůbec ne přelétavý. Když se ukáže, že některé jeho názory jsou blbé, tak si za nimi i nadále stojí.
8. Měl ve škole samé jedničky a dělal radost mamince. Je cílevědomý, vytrvalý a pracovitý. Je sportovec. Klidně si s vámi zahraje třeba tenis. A když vyhraje, tak i příště.
9. Ukázal, že lze zbohatnout v politice, aniž bylo jeho jméno spojeno s privatizačními skandály, korupčními kauzami či divnými podnikateli.
10. Baví ho být prezidentem.

Autor je publicista
Autor článku: Miloš Čermák
20. 06. 2011 | 15:34

Luky napsal(a):

Jestli ono to všechno není tím, že Vašík je obyčejnej blbec, který se shodou náhod vyšvihl. A navíc u něj rychle postupuje demence. Už aby šel do .....
24. 06. 2011 | 08:12

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy