Jak si hazardní mafie koupila starostu Prahy 13, Davida Vodrážku

13. 06. 2013 | 02:45
Přečteno 9032 krát
Před týdnem Praha 13 zrušila hazard. Dokonce je k tomu usnesení rady: "na území MČ Praha 13 nebudou žádná místa, na kterých by bylo možné provozovat loterie (NULOVÁ TOLERANCE)". Usnesení zaslala městská část na magistrát. Ve středu tento týden zastupitelstvo hlasy ODS a ČSSD povolilo hazard všude.

Důležité bylo mezidobí. Hazard byl již dříve domluven, že ho na určitých místech bude městská část tolerovat. Na Radě minulý týden ale zaznělo z Vodrážkových úst, že než aby se strany před volbami předváděly, kdo je víc proti hazardu, tak že ho zruší úplně. Jak to hazardní mafie zjistila, začala jednat.

V pondělí a úterý začaly lítat igelitky plné peněz.

V pondělí také odešel z městské části dopis, že to minulý týden byl nějaký omyl, ať ještě posečkají, že středeční zastupitelstvo vyjádří skutečnou vůli lidu.

Igelitky nelítaly jen na Praze 13, ale z toho, co uniklo z prostředí heren, všude. Na Praze 1, 3, 5, 7, 10... Někdy peníze končily u úředníků, jindy přímo u politiků.

Spelos se umí domluvit

Na středečním zastupitelstvu Prahy 13 navrhla Zuzana Drhová (SZ) nulovou toleranci. Pokud by byli koaliční zastupitelé při smyslech, nemohlo by to neprojít - ještě před týdnem to podporovala celá koalice. Pro návrh zvedlo ruku jenom 16 zastupitelů, potřeba bylo 18. 17 koaličních zastupitelů se "zdrželo".

hlasování
hlasování


Naopak prošlo usnesení, které hazard povolilo na celém území.

Změna o 100 % během jednoho týdne. Kdy se po radnici pohybovali páni s igelitkama. Tah z minulého týdne s nulovou toleranci nyní vypadá jako promyšlený Vodrážkův kalkul, aby zvýšil tlak na provozovatele hazardu, kteří si museli pro záchranu svého "podnikání" sáhnout hluboko do kapsy.

Zatím to nejsme schopni dokázat. Když by povolili 4 herny, bylo by jasné, odkud vítr fouká. Takhle, když je povoleno všechno, je těžké se něčeho chytit.

I kdybychom ale neměli zprávy, že brutální korupce pro hazard je teď každodenní pražskou realitou - dovedl by někdo vysvětlit totální změnu názoru starosty Vodrážky, z nulové tolerance na absolutní deregulaci, jinak než penězi? Mě to nenapadá ani po jedenáctém panáku Fridexu.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Občan napsal(a):

"...igelitky lítaly..."
Fajn.
Jména?

Hazard stojí na korupci, o tom žádná. A jsem všemi dvaceti pro jeho potírání, protože to JE ZLO. Jenže nekonkrétní výkřiky s ním nehnou ani o fous.
13. 06. 2013 | 03:33

Ládik!!! napsal(a):

Libí se mi výraz "loterijní průmysl". Průmysl je třeba podporovat, to ví přece každý z Horní Dolní.
13. 06. 2013 | 05:50

vasja napsal(a):

Ano. Pak je chlastací průmysl ten panu Hollanovi evidentně nevadí i když těch mrtvejch, slepejch a zblblejch je haffo. Už podle fotky.
13. 06. 2013 | 06:45

Ládik!!! napsal(a):

Pomlčíme o dotačním průmyslu, i z něj bude pěkný nezdaněný vývar.
13. 06. 2013 | 07:21

Ládik!!! napsal(a):

Mám i něco pozitivního: všiml jsem si ráno, že se slunečnice otáčejí za sluncem i teď, kdy zdaleka nemají květy, jen pár listů. Nevím, jak to dělají.
13. 06. 2013 | 07:24

rejpal napsal(a):

Ládik!!!
Uvnitř sedí malý brouček točník.
13. 06. 2013 | 07:27

Analytik napsal(a):

Mafiáni, byť z různých familií, se vždycky nakonec dohodnou.
Jinak je srovná kápo všech kmotrů Mirek.
13. 06. 2013 | 07:31

modrý edvard napsal(a):

Jo. Děkuji za článek. Píšu si ... Vodrážka ....
Důkazy samozřejmě nejsou. Jen blbec se nechá chytit.
13. 06. 2013 | 08:12

DH napsal(a):

Vůbec nechápu, co může kdo mít proti jednoduchému a prostému faktu, že provozovatelé sázek a loterijních her či terminálů prostě chtějí a mohou svůj produkt nabízet, a kupující, tj. hráči, ho chtějí svobodně a dobrovolně za stanovenou cenu kupovat?

Kdo jsme, abychom dospělému, svobodnému člověku říkali, že nemá vzít své vlastní peníze a na základě své vlastní svobodné vůle jít a vhodit je do výherního terminálu? Nemáme ani tušení o jeho motivaci a o vnitřním sklonu k riziku. To, co se může z našeho pohledu jevit jako pošetilé, je pravděpodobně z jeho pohledu čistě racionální, jinak by to samozřejmě nedělal.

Víme dobře všichni, že jakýmkoilv magickým předním škrtem pera nelze odstranit ani ochotu hry organizovat, ani ochotu hrát. Trh nezmizí jen proto, že si levicoví dobrodějové urputně přejí, aby se lidé změnili. Oni se nezmění a dále si budou samozřejmě dělat, co oni sami uznají za vhodné.

Je evidentní a každý musí chápat, že plošný zákaz heren nezpůsobí nic jiného, než rozkvět heren tajných, uzavřených klubů, skořápkářů, sofistikovaných pyramidových her, sázení přes SMS a cokoliv jiného, co saturuje poptávku po vzrušení a hazardu.

Tupí levicoví dobrodějové by si už konečně měli uvědomit, že nelze páchat dobro proti vůli adresáta. Jakýkoliv pokus o podobnou aktivitu končí vždy u někoho pocitem útlaku, nesvobody a nalijme si čistého vína, je to první krok na cestě ke kremačním pecím. DOmnívám se, že proto jsme před 20 lety klíči nezvonili, abychom museli zažívat znovu a znovu tyto elitářské pokusy od nikým nevolených elit.
13. 06. 2013 | 08:12

Ládik!!! napsal(a):

DH -
nic proti gemblerům, ať si hrají a vyhrávají. Jen v případě, že se svou zálibou dostanou do mínusu, nesmí zatěžovat svými požadavky na potřebu dalších peněz ke své bohulibé činnosti. Musí prostě umět vyhrávat. Pokud je natolik mentálně málo zdatný, že prohrává a krade, obtěžuje mé vědomí tím, že spotřebovává mé daně na provoz drahých výchovných ústavů, zvyšuje nároky na potřebu policistů, bachařů, právníků a obsluhy s tím spojené. Nechápu, proč zkušený gembler nemůže jen vyhrávat. Kdyby všichni vyhrávali, měli by dostatek peněz k uspokokování potřeb svých rodin a bylo by blaze v každé městské čtvrti, kde loterijní průmysl podporují. Toto mají zřejmě lidoví zastupitelé na mysli. Má to jen malý zádrhel - nesmí hrát blbci.
13. 06. 2013 | 08:38

Ládik!!! napsal(a):

zatěžovat okolí
13. 06. 2013 | 08:39

berkowitz napsal(a):

Blb z Horní - Dolní se odhalil!
Ať si kdekdo nadává na báťušku Putina, ten to vyřešil jednoduše prezidentským dekretem. Hazardní "průmysl" nezakázal, ale vymezil mu místo, kde může působit, jsou to jakési dvě místa na Sibiři.
13. 06. 2013 | 08:47

dennis napsal(a):

Tupi levicovi dobrodejove v Nemecku reguluji hazard. V celem Nemecku je tolik heren jako jich mame v Praze. A podivejte se, jek v Nemecku kvete spolek tajnych heren, uzavrenych heren, skorapkaru, sofistikovanych pyramidovych heren, sazeni pres SMS a cokoliv jineho, co startuje poptavku po vzruseni a hazardu.

Ano pane, DH,
meli by Nemci a vubec vsechny zapadni zeme k nam posilat experty, aby studovali raj hazardnich her v Ceske republice. Ta samotna ma tolik heren jako zbytek Evropy. Zastavam vas nazor, ze jedine herna na kazdem rohu vyresi pokoutne a nelegalni herny. A co teprve dan'ove uniky. Na to nechci ani pomyslet, jaky by nastal propad ve vyberu dani...
13. 06. 2013 | 08:48

gaia napsal(a):

zločinci si můžou v tomhle státě dělažt co chtějí, Drábek s Šiškou já nic já muzikant a potrestáno bude ministerstvo za správní delikt.
To ministerstvo se ani nezačervená, neb nemá žádný parasympatikus a jmenovaní se zasmějí a začnou vymýšlet další kulůišárnu.
13. 06. 2013 | 08:50

DH napsal(a):

Vážený pane Ládíku,
váš příspěvek je zřejmě pouhá úsměvná hříčka. Je evidentní, že pokud gráč svobodně riskuje a prohrává své vlastní peníze, nemůže proti tomu nic mít ani ten nejkovanejší sociálně demokratický bolševik. Dobrodějové se vtírají na scénu pod vámi uvedenými záminkami policenjním a léčebných nákladů.

Je to ovšem jen následek nedůsledného přístupu. Podkopete-li jeden pilíř mostu, je úplně lhostejné, jak pevné jsou ty ostatní. Počítá se jen funkčnost mostu jako celku, to pochopí každý.

Proto i společnost, která je nedůsledná a dopustí páchání dobra na lidech proti jejich svobodné a přirozené vůli v jedné oblasti, zákonitě naráží na problém, pokud nechce nesmyslně páchat dobro v oblatech jiných. Vznikají neřešitelné rozpory a kvalitativně nové a horší problémy.

Nad loterijním terminálem s nastavitelnou výherností nelze vyhrát. Dlouhodbá statistika, zákon velkých čísel a počet pravděpodobnosti obecně jsou fundamenty, proti nimž nezmůže nic ani sebevětší racionalita. Ovšem krátkodobě je to jiná situace. V krátkém období záleží čistě na štěstí. A snažit se zakázat lidem, aby se toto štěstí opakovaně, den za dnem, pokoušeli znovu a znovu chytit, je nesmyslné.

Kdyby chtěla skutečně levicová pseudovláda napáchat extrémní dobro, tajně by dotovala loterijní společnosti, aby neveřejně zvýšily výhernost svých terminálů nad sto procent. Pomalu a plíživě by nastalo to, že by ženy své muže instinktivně vysílaly do náleven, protože zisk, kteří by jejich manželé či druzi přinášeli, by byl dlouhodobě kladný, a takovou situaci každá moudrá žena neomylně rozpozná. Z hraní na terminálech by se stal vážený a respektovaný způsob obživy. Taková skrytá sociální dávka by byla, pokud tuto absurdní situaci připustíme, skutečně efektivní, nejvíce adresná a dostala by se k těm nejpotřebnějším, přičemž by zachovala charakter spravedlivé distribuce. S trochou snahy by bylo možno zřídit i speciální chráněné nekuřácké herny pro hendikepované a svobodné matky.

Dosti levicového idealismu. Všem je jasné, že zákazy nic neřeší a přinášejí jen nesvobodu a útrapy, jako ostatní všechny přitroublé levicové recepty.
13. 06. 2013 | 08:55

Ládik!!! napsal(a):

Jistě by stálo za úvahu zřídit Loterijní universitu s několika fakultami a jmenovat profesory. Na místo rektora bych ale vypsal tvrdý konkurs, žádné jmenování - to by zavánělo korupcí.
13. 06. 2013 | 08:56

VFISCHER napsal(a):

JEN JEDEN NEVÝZNAMNÝ PŘÍBĚH VLÁDY GANGSTERISMU

Míst, kde se trvale dlouhodobě perou černé korupčnické a zlodějské veletoky rozkrádaných a kradených peněz je tolik, že herny v Praze jsou jenom kapkou v moři. Nekonečný příběh vlády gangsterismu v neokoloniální montovně plechů, banánistánu Absurdistán - Kocourkov - Gangsteristán je nezrušitelný, definitivně panující režim vlády zbohatlické zločinecké oligarchie ! A bude hůř ! Slabinger svazák Sobotka v červených trenýrkách už slintá na premiérské křesílko a jeho mafiánští loutkovodiči už si brousí zuby !
13. 06. 2013 | 09:05

Ládik!!! napsal(a):

DH -
herny pro hendikepované - moc se mi to líbí, zkratka HEHE, jde to do série s HUHU. Praha bude pupkem světa.
13. 06. 2013 | 09:05

dříve čtenář napsal(a):

DH - znáte nějakou lepší "pračku špinavých peněz" než herny?

U nás bereme vše z gruntu a po novému. Když už nákupní centra a herny, tak s největší hustotou na km2 po Las Vegas. Máme ještě rezervy.
13. 06. 2013 | 09:06

Ládik!!! napsal(a):

Pane Hollane,
Vy se v tom určitě vyznáte - jsou instalované výherní automaty i v poslanecké sněmovně? Umí na nich mentálně postižení levicoví poslanci vůbec hrát?
13. 06. 2013 | 09:11

antisoudruh napsal(a):

DH, jste docela prosťoučký člověk, co?
Nebo si skutečně myslíte, že herna (či kasíno) je pouhopouze místo, kam lidé chodí vy(pro)hrávat peníze. Doporučil bych vám prostudovat nějaký solidní materiál o hernách. Zkusil bych nějaké práce z USA, kde mají s hernama mnohokrát větší zkušenosti jak máme u nás. I ten Putin se v USA inspiroval a vyhostil herny do pustin. U nás je stěhujeme do středu měst. Nejlépe do blízkosti škol, aby si děti zvykaly.
13. 06. 2013 | 09:18

DH napsal(a):

Vážený pane dříve čtenáři,

když se nad tím pořádně zamyslíte, zjistíte, že celá problematika takzvaného praní takzvaných špinavých peněz je z velké části jen imaginární levicový konstrukt. Uvědomte si, že podle současných zákonů je trestná zaprvé činnost, kde se peníze získávají nedobrovolnou interakcí mezi dvěma subjekty. Defacto je to vždy násilná a nedobrovolná směna, tedy aktivity jako loupež, nucená prostituce nebo daně. Je zřejmé, že se všichni shodneme na tom, že tyto aktivity je třeba potírat. Okradení by měli lupičům vydávat výhradně speciální, špinavou měnu, stejně jako zákazníci nedobrovolných prostitutek nebo nebožáci ve frontě před pokladnou finančního úřadu. V šedé ekonomice by se neměly pokud možno čisté peníze vůbec vyskytovat.

Na druhou stranu, existuje řada aktivit, kdy je směna z obou stran zcela dobrovolná a, ať si o tom vnitřně myslíme cokoliv, evidentně oběma stranám prospěšná. A značná část z nich je i dnes, v principu nesmyslně, rovněž trestná. Na hraně legitimity je proto prostituce jako taková, prodej zbraní a střeliva a hazardní hry. Zde je regulace principiálně škodlivá, protože ani jedné straně nevzniká subjektivně akceptovaný prospěch.

Před neřestmi světa je nutno chránit jen a pouze ty, u nichž je evidentní, že jejich rozumové schopnosti nejsou dostatečné pro posouzení výhodnosti. Už tato věta je sama o sobě rozporná, ale přijměme kommpromis, že se má jednat o děti a mladistvé a soudně uznané nesvéprávné osoby. U osob svéprávných je jakékoliv vnucování dobra tabu.

Peníze, které prochází hermani a masážními salóny, nemohou být nazývány špinavými. Zároveň jsem si jistý, že poměr objemu skutečně špinavých peněz k penězům, které za špinavé označují jen levičáci, je nepatrný až zanedbatelný.

Zkrátka a dobře, špinavé peníze rozeznat nelze, protože to na nich není napsáno. Je možné je identifikovat jen v okamžiku vzniku, ale nikoliv později. Jestliže nebyl rozhodčí na správném místě ve správném čase, aby měl o faulu nezpochybnitelný důkaz, nemůže a nesmí retroaktivně faul odpískat, to by byla čistá svévole. To je myslím pochopitelné každému.
13. 06. 2013 | 09:22

VFISCHER napsal(a):

ANO - KAŽDÝ MÁ PRÁVO SVOBODNĚ PROHRÁT !

Ano, heren může být kolik kdo chce a každý může podle libosti prohrát kolik čeho chce. Následně pak bude platit, že vyhrává ten, kdo bude umět rychleji a lépe střílet. Svoboda jednotlivce ve svobodné džungli - to je ten správný směr ! A nejlíp na tom budou cikánské gangy.
13. 06. 2013 | 09:26

DH napsal(a):

Vážený pane antisoudruhu,

máte-li o konkrétí nezákonné činnosti v konkrétním místě a v konkrétním čase nezpochybnitelné důkazy, je vaší povinností to neprodleně oznámit příslušným úřadům. Pokud je nemáte, jsou to všechnno údajná svědectví z druhé ruky a pro relevantní debatu nemají a nemohou mít váhu.

Apeluji na vás, abyste si uvědomil, co vlastně znamená nejpodstatnější a nejzákladnější fundament lidských práv - a to presumce neviny. Tato konstrukce v praxi znamená, že nemáte-li jasný důkaz, který by obstál před nezávislým soudem, není naplněna objektivní stránka skutku a skutek se nestal. Chcete-li to lidově, smiřte se s tím, že co nemůžete dokázat, to se nikdy nestalo. Tato zásada vám ušetří mnoho prohraných soudních sporů o ochranu osobnosti, o vašich nervech a krevním tlaku nemluvě.
13. 06. 2013 | 09:29

michal napsal(a):

Ládik!!!

slunečnice se neotáčejí za sluncem (aspoň tedy ne "slunečnice každý den, otáčí se za sluncem") - jsou otočený pořád stejným směrem celý den
13. 06. 2013 | 09:35

Ládik!!! napsal(a):

michal -
dívám se na ně z okna a točí se.
13. 06. 2013 | 09:41

gaia napsal(a):

Ládik!!!

kecáš, slunečnice ještě nekvetou.
13. 06. 2013 | 09:45

jozka napsal(a):

Tak to mas teda docela pecha Ladik!!!u. To nejsou slunecnice, to jsou trifidi :-)
13. 06. 2013 | 09:53

Ládik!!! napsal(a):

Nahoře píšu, že nekvetou... točí se listy, soudruzi.
13. 06. 2013 | 10:04

DH napsal(a):

Je to logické, květina se chová pravicově, tak, aby vytěžila maximum užitku z dostupných zdrojů.

Levicová květina by se ve jménu pokory a nechamtivosti rozdělila o přistup ke světlu.

Příroda je moudrá.
13. 06. 2013 | 10:09

dennis napsal(a):

Pan DH pise:
"Uvědomte si, že podle současných zákonů je trestná zaprvé činnost, kde se peníze získávají nedobrovolnou interakcí mezi dvěma subjekty. Defacto je to vždy násilná a nedobrovolná směna, tedy aktivity jako loupež, nucená prostituce nebo daně."

Naprosto s panem DH souhlsim! Mimoradne trestne je vybirat dane z lidi, kteri na nelegalnim obchodu s nemrznouci kapalinou, topnymi oleji atd. tzv. "okradaji stat" na danich.

Svobodu vsem podnikavym duchum muze zajistit jedine zruseni vsech dani (protoze jsou nelegalni), zruseni trestniho i obcanskeho zakoniku, protoze omezuji prava jedince.

Jedine tupi levicaci si mohou myslet, ze funkcni pravni system, vymozitelnost prava a rovnost pred zakonem je zakladem poradku a spokojenosti. Prave naopak! Kazdy moudry pravicak vzdy bude bojovat proti vsem snaham zkrotit anarchii!

Pan DH je muj clovek! A kazdy, kdo mu oponuje je hnusny, liny a hloupy levicak.
13. 06. 2013 | 10:26

Honza Javorek napsal(a):

Chyba: "Změna o 180 %", mělo by tam být asi spíš 180°
13. 06. 2013 | 10:31

DH napsal(a):

Vážený pane dennisi, v podstatě s vámi souhlasím,

veškeré takzvané manipulace s LTO, lihem a podobně jsou jen a pouze důsledkem regulace a tržní nesvobody. Přičinou jsou chybně nastavené daňové sazby, umělé bariéry na trhu, které vytvářejí příliš velkou poptávku při malé nabídce.

V přírodě existuje jen málo silnějších sil, než je gradient tržníko toku mezi nesmírně velkou poptávkou a velkou poptávkou, jejichž průniku na rovnovážné, nízké ceně brání umělá, nepřirozená daňová či jiná bariéra. Trh si cestu najde. Pokušení je příliš velké, množství subjektů je příliš rozsáhlé. profit je příliš velký. Žádný zákon, policejní represe ani jiné levicové vynálezy nemají a nikdy nemohou mít ve svobodné společnosti takovou moc a takovou sílu, aby tuto bariéru udržely.

Jen setrvalá represe pod neustálou hrozbou diktatury většiny může dočasně bariéru držet, ale vždy něco prosákne. Výsledkem bude jen a pouze posílení skupin s největší schopností bariéry ignorovat či obcházet. Ve výsledku nastane to, že ta opatření, která měla uměle zamezit široce rozšířené bagatelní zločinnosti, vyústí ve velmi intenzivní úzce specializovanou zločinnost.

Nelze popřít, že zrušení spotřební daně z lihu a z pohonných hmot by nejen velmi pomohlo ekonomice, ale vzalo by vítr z plachet všem manipulantům se sazbami. Bylo by to za cenu, že bychom nemohli z rozpočtu živiti takové množství levicových lehkoživků, a já se domnívám, že tuto cenu si můžeme dovolit zaplatit.

Ideální opatření, tržní a spravedlivé, by bylo udělování bezplatných licencí na obchodování s LTO a lihem například pro důchodce. Tito lidé by získali oprávnění nakupovat do výše svého důchodu chemikálie s nižší daňovou sazbou a obratem je prodávat s vyšší sazbou. Tím bychom snadno a transparentně vyřešili problematiku valorizace důchodů, na kterou si nemůžeme dovolit výbírat více daní. Tak palčivě vnímaná úprava DPH na potraviny by se stala nepodstatnou a zanedbatelnou. Mohli bychom udělat další krok od zdanění přimého k nepřímému a vytvořili bychom další prostor pro zvýšení DPH a spotřebních daní.

Domnívám se, že logiku tohoto opatření byste měl chápat a akceptovat, pane dennisi.
13. 06. 2013 | 10:42

Čestmír Dolejšek napsal(a):

S anonymem DH se nemá vůbec smysl bavit. Odhaduji, že si stejně všichni myslíme, že je to Vrzáň, nebo někdo jiný z automatů profitující. Takže ho nepřesvědčíme :)
Jeho bláboli se dají stejně racionálně použít na ochranu čehokoli návykového (například fridexu).
13. 06. 2013 | 11:07

VFISCHER napsal(a):

ŘEŽTE JE, BIJTE JE, NIKOHO NEŠETŘTE !

Ano, jsou zde mimořádně skvělí diskutéři, úžasně dbalí svobody činit a podnikat kdykoliv cokoliv, co nejde prokázat a tudíž se to nestalo ! Úchvatný názor - jinak řečeno, můžeš zabít a sežrat kohokoliv jen se u toho nesmíš nechat chytit a musíš dávát pozor, aby tě nezabil a nesežral někdo jiný ! Tak to už tady bylo asi před sto tisíci až deseti tisíci lety a svým způsobem je fakt, že je to tady pořád - jen v jiné a skrytější formě.

Takový názor spolehlivě vyléčí jedna rakovinka slinivky, nebo nezaviněná bouračka s hezkou zlomeninkou krčního obratle a doživotní spočinutí na invalidním vozíku. Resp. ona by stačila taková jedna trochu větší nakládačka přes uplkanou držku v menší vesnické hospodě, kde pak uřž nikdo nic neviděl a neslyšel, takže se to vastně nestalo.

Jo život, to jsou paradoxy že ?
13. 06. 2013 | 11:31

DH napsal(a):

Promptní vymazání levicových příspěvků propagujících násilí proti jednotlivcům nebo skupinám občanů a obyvatel nám všem zabránilo pořádně zažít skutečnou podstatu levicové ideologie v praxi.

Tato ideologie spočívá principiálně v tom, násilím přetvořit svět k obrazu vlastní idealistické představy. Pokud se bude bránit, nezkoumat přičiny, ale zvýšit intezitu násilí.

Kdo nevidí, že podobné tendence směřují neomylně k diktatuře lůzy, kde má rozhodující slovo anonymní dav, tomu není pomoci.
13. 06. 2013 | 12:18

Princ D napsal(a):

Nevolit nikoho, kdo není proti hazardu. Narkomanie totéž.
Když vezmu krajní případ, roku 1945 byla na evropském kontinentu spotřeba narkotik NULA. Narkomani se prostě k drogám nedostali.
Mimochodem, když severní Vietnam dobyl jižní, pozavírali tamní narkomany do koncentráků. Tam zůstali tak dlouho, dokud se závislosti nezbavili. Testovalo se to reakcí na injejční stříkačku.
13. 06. 2013 | 12:29

Princ D napsal(a):

to DH
Je Šarija "levicovou ideologií." A sekání rukou zlodějům nejspíše vymyslel Marx...
13. 06. 2013 | 12:31

DH napsal(a):

Vážený pane Princi D,

nebudu se snažit vám vysvětlit rozdíl mezi náboženskou naukou a ideologií, bylo by to nad síly nás obou a předem marné.

Zastávám však názor, že každý ideový směr a paradigma, které neodmítá násilí jako prostředek odstrašení, má levicové rysy a patří do středověku. Moderní společnost je založena na presumpci neviny a vždy nabízí možnost k nápravě. Sebevíce napravený a kající se arabský kapesní zloděj už si ruku nikdy zpátky nepřišije.
13. 06. 2013 | 12:42

dennis napsal(a):

Pane DH,
vsechno, co rikate, prijimam, schvaluji a akceptuju! Vy mi proste mluvite z duse. Jakakoliv regulace je vzdy namirena proti lidem, kteri maji napady, jsou podnikavi a v kazde situaci si vedi rady.

Vsechna omezeni formou zakonu, predpisu, vyhlasek atd. jsou namirena proti lidske svobode. Zaprve by mely byt zruseny vsechny dane. Se zrusenim dani by mely byt zruseny vsechny statni instituce: policie, armada, profesionalni hasici, statni nemocnice, vsechen nemocnicni personal by mel byt propusten, statni duchodovy system by mel byt rychle zprivatizovan, zdravotni pojisteni by melo byt zruseno.

Atd. atd. atd.
13. 06. 2013 | 12:58

Janek napsal(a):

Ano pane DH, máte naprostou pravdu. Ať si každý prohraje co chce, ať si každý ukradne co chce, ať si každý zabije koho chce a tím nastane věčná blaženost pro všechny.
13. 06. 2013 | 13:22

Rudi Koutek napsal(a):

Občan napsal(a):
""...igelitky lítaly..."
Fajn.
Jména?"



Jmena? Dukazy? K cemu? Jak mi tady pekne pan Stejskal vysvetlil, bloger muze napsat cokoli i neco co neni pravda.
13. 06. 2013 | 13:42

dennis napsal(a):

A pane DH,
take by mely byt s policii zruseny soudy a vsechny veznice. Myslim, ze my dva nejsme sami. I byvaly prezident si myslel, ze ministerstvo spravedlnosti se vsemi svymi institucemi, vcetne prace policie a take vcetne veznic, jsou zbytecne.

Vzdy budu hajit vas nazor, ze clovek si zaslouzi uplnou svobodu, aby si kazdy mohl delat, co chce a co ho jen napadne.

Bohuzel je nas, s vami a s byvalym prezidentem asi mensina.
13. 06. 2013 | 14:00

was onlinkel napsal(a):

Jeětě že tu máme problémy jenom s hazardem. že jo? Hlavně vol Karla.
13. 06. 2013 | 18:49

ostravák z havířova napsal(a):

Velevážený pane DH
Neregulovaný hazard v naší skvělé zemi nemá nic společného s pravicí nebo levicí. Je to celospolečenský problém, který se u nás neřeší nebo spíše nechce řešit. Nevím, co má levice společného s hernami v naší prohnilé zemi. Zato vím, že Vaše pravice (předpokládám, že jste "pravičák", když se zde navážíte do levice) nechce řešit nikdy nic, kde jsou stát a občané okrádáni. Vždyť z toho sama profituje. Vždy se ohání tím, že je to buzerace "úspěšných" a že to omezuje podnikání. Viz. zástavárny se svým nepřetržitým provozem, výkupny sběrných surovin, zlodějské herny a spousta dalších kurváren. Vyhovuje vše, kde se dají dobře prát špinavé peníze a odklánět je ke zlodějům z ODS a TOP. Vy ale bohužel nevíte, co špinavé peníze jsou. To si přece vymysleli ti levicoví hlupáci z USA, Německa a jiných levicových zemí. Je mně Vás velevážený pane DH, kovaný pravičáku líto. Nevím, jak jste stár, ale domnívám se, že za minulého režimu by jste udělal kariéru jako politický pracovník. Ty Vaše žvásty jsou opravdu ubohé a o Vašem IQ toho napovídají hodně. S pozdravem levicový hňup z Ostravska.
13. 06. 2013 | 22:01

siven napsal(a):

Po dlouhé době jsem sem zavítal a těší mě, že zde stále přispívají takové veličiny, jakou je bezesporu pan DH.

Až zde přistane nějaký článek o prostitutkách ve výloze uprostřed Prahy, těším se na jeho obhajobu svobody a jiskřivou kritičnost vůči levicovým přežitkům typu zaručení bezpečnosti, boj proti mafiím a kriminalitě, či morálka a dobrý vkus.

S liberálním elánem nás zajisté přesvědčí, že obdivovat bujná ňadra by bylo správné a demokratické třebas i v oknech Schwarzenberského paláce u Pražského hradu.

Sláva naší české demokracii!
14. 06. 2013 | 12:57

Hanick napsal(a):

Pane Matěj Hollan,
potřebujete, aby se o něm psalo, možná si tímto počínáním (bojem proti hazardu) vybojuje místo v parlamentu nebo senátu (viz J. Novotný, který se tam dostrkalz postu starosty ). Nesnáším tyto pseudobojovníky, kterým se v rodině vyskytne idiot, závislý na blikajícím stroječku, zruinuje se a oni spustí masovou hysterii proti hazardu. Toho pitomce je třeba seřezat na náměstí a zabránit mu v přístupu k podobným hovadinám a nedělat z toho do vesmíru díru. Je pravdou, že na "gamblerech" si kromě exhibicionistů typu Matěje Hollana také založili kšeft lékaři a psychologové - viz MUDr. Nešpor - doktor šaškující na obrazovce TV a blýskající se svou potrefeností. Sice o herních systémech nic nevědí, ale hlavně kolem toho hodně nakecají - a naženou si "pacienty". Rovněž je chyba, že o hracích strojích nebo terminálech se píše jako o "výherních automatech" což je katastrofální dezinformace. Jsou to pouze "hrací stroje s možností výhry !!" - aby bylo jasno. A o těch výhrách - nastaveny jsou tak, aby pro hráče poskytly výhernost od 76 - 92 % (podle typu). Tedy neskutečnou spoustu možností pro výběr a tipnutí správného odhadu, na čem a jak hrát. Hráči - podle mých zkušeností a věřte, že jich mám přehršel, se dělí do několika skupin:
1) náhodný - vhodí dvacetikorunu, protože jde okolo a je mu jedno, zda vyhraje nebo prohraje
2) štamgast - přijde k hracímu stroji s přesně vymezenou částkou. Pokud vyhraje, je spokojen a odchází, pokud ji prohraje - rovněž odchází a dál nehraje.
3) profesionál - hraje s většími obnosy a z každé výhry si odkládá cca 10 % na další hru. Má v herně nebo hospodě třeba i zaplacené tzv. pozorovatele, kteří mu hlásí "jak to jde" a podle toho si vybírá typ her nebo stroje. Obvykle jsou v plusu a někteří se tím i slušně živí.
4) "gambler" - nemohu říci, že to jsou pitomci. Mají pouze zablokované podvědomí a nedávali ve škole pozor při výuce matematiky a statistiky. Mluvím s nimi, vysvětluji jim horní a spodní křivku programu a bráním jim v tom, aby do terminálu, který je v dolní vkládali další peníze. Nedají si říci. Přitom jsou mezi nimi i inteligentní lidé s VŠ vzděláním. Hrají o všechno s vědomím "že to musí přijít!!" Naházejí tam všechno, co mají u sebe a pak se ještě půjčí se slovy "už jsem tam do toho vrazil 15 000, tak není možné, abych to nedostal zpět". Zastávám názor, že "gamblerství" není nemoc stejně jako být gayem. Je to pouze posunutá rozpoznávací schopnost jedince - a kvůli takovým se mají měnit Ústavy? Jeden z nich mi jednou odpověděl na otázku "proč hrajete, když prohráváte?" Odpověděl mi zajímavou větou:
"Příteli - asi netušíte, jaké vzrušení mi právě tento stav přináší. Je to lepší jak špatný sex!"
Chcete občanovi odebrat mocí jeho hravost? Jeho potěšení? Jeho zábavu s mírou hazardu, když si to přeje? Tohle je demokratické?
A teď mi pane Hollane řekněte:
Víte něco o herních křivkách? O Jackpotových prémiích? Máte v povědomí alespoň základní informace o stavbách herních programů?Proč nebojujete stejnou silou proti Sportce? Víte jakou možnost výhry má tipující? Necelých 50 % !!! Kam se poděla Vaše hesla, kam jste napřímil své bojové prostředky proti Sazce a Sportce? A co losy? Víte o loteriích alespoň to základní? Pravděpodobně nevíte nic - ale vaše počínání má směr. Pro Vaši popularitu a honění ega. Podle mne jste pseudoradikál a šašek. Proto si vás nevážím.
19. 06. 2013 | 19:21

Praha 13 napsal(a):

Zde je dobře
19. 02. 2015 | 09:23

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy