Česko je v absolutní světové špičce – ve ve výrobě pornografie…

24. 07. 2010 | 17:29
Přečteno 28074 krát
Před několika týdny jsem si povšiml v údajně seriózních Lidových novinách dlouhého článku o tom, že Česko je „velmocí“ ve výrobě homosexuální pornografie. Autorka to psala s jakousi hrdostí nad tímto světovým úspěchem. S obdivem také psala o jisté české pornohercké celebritě a popisovala úžasné výkony, jakých je onen mladík schopen, co všechno vydrží.

Myslím, že toto, podobně jako rozmach té „normální“ pornografie, , prostituce, veřejně projevované vulgarity, či hazardu je neklamným znakem stále většího morálního úpadku a ztráty pocitu „studu“ v této společnosti.
Asi by nevadila nějaká „virtuální“ pornografie, pokud možno tak dokonalá, že by byla k nerozeznání od opravdové. Tohle ale provozují za peníze živí lidé... A leckdy za ty peníze předvádějí opravdu hnusné věci.

Liberalismus je sice fajn, ale co je moc, to je moc. Pokud se tyto věci, které asi každý slušný člověk považuje (nebo aspoň donedávna považoval) za nemravné, provozují kdesi v příšeří a na okraji společnosti, lze to asi tolerovat – ostatně to zde bylo vždy. Pokud se ovšem z takových lidí začnou média dělat celebrity a téměř vzory životního úspěchu, je to už příliš.

Nejhorší je, že ta otrlost je už taková, že možná už většina lidí jen nechápavě řekne „A co je to „nemorální“? Co je to „stud“ nebo „cudnost“? Ať si každý dělá co chce, vždyť se na to nikdo nemusí dívat, vždyť ti herci to dělají dobrovolně, je to byznys jako každý jiný! A ty obdivné články v novinách o tom také nikdo nemusí číst, nikdo se ani nemusí dívat na bilboardy propagující bordely, resp. „noční kluby“, nikdo nemusí chodit do heren a vypěstovat sihráčskou závislost, není-liž pravda?Proč bychom měli ve svobodné společnosti omezovat jakékoli podnikání, když si to trh žádá?“

Dokonce se rozhořčeně divíme různým náboženským „moralistům“, ať už křesťanským nebo muslimským, kteří se nad tím pohoršují a chtěli by to zarazit. Proč nám chtějí brát svobodu dělat si bez zábran úplně cokoli?

Musím se přiznat, že mi ani známý Larry Flynt nepřipadal jako nějaký hrdinný bojovník za svobodu projevu – nevím, proč je potřebné mít svobodu kohokoli, třeba i nějakého nesympatického politika nebo náboženského ultrakonzervativce, vulgárně urážet.

Promiňte, ale docela bych se přimlouval za nějakou „cenzuru“ a výrazné omezení takovéhoto špinavého podnikání, ať už je to organizování prostituce, provozování hracích automatů či natáčení a distribuce pornografie.
Nevím, jestli by obhájcům neomezené svobody v této oblasi nevadilo, kdyby se takto živily jejich dcery či sestry.
Rozhodně ovšem nevolám po nějaké prudérii amerického typu, kde se ve filmu nesmí objevit jakákoli nahota. Rozdíl mezi erotikou a pornografií je ovšem velmi dobře definovaný.

Jak už jsem řekl – co je moc, to je moc... Z jedné z nejhezčích věcí v lidském životě dělat něco špinavého, hnusného a prodejného... Fuj...

Jsem docela přesvědčeným zastáncem moderní liberální společnosti, oponuji názorům, že, jak říká jeden můj známý „svět se řítí do ďáblovy řiti“, ale tu přehnanou toleranci či dokonce obdiv k tomuhle typu „podnikání“ považuji za jasnou známku úpadku naší civilizace.
Člověk si nemůže nevzpomenout na příběh o Sodomě a Gomoře...

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vaclavhorejsi napsal(a):

n.o.s :

"bližní je souvěrec, solidarita je etický ideál velmi obtížně se ji dosahuje - evangelia nic takového neznají"

Neobycejne zajimave - do dneska jsem tedy zrejme zil v omylu.
Evangelia tedy k zadne lasce k bliznimu a solidarite nevyzyvaji - inu, co jineho cekat, vychazeji z uceni "defektniho kaspara" (navic neexistujiciho, jak jste tady uz drive vylozil...).

"hřích je dokonalý nesmysl"

Prevratny vyrok!!! Takovy trzne bezprivlastkovy!
A konecne velmi relevantni k tematu clanku!

..
29. 07. 2010 | 15:03

Jemnický napsal(a):

Pepa Řepa

Zdravím Bratře Pepo, jsem rád, žes zpět doma i na blogu Václavově.
Tyto blogy, toť fenomén hodný sociologického výzkumu, takového materiálu ku studiu. Jestli pak se tim už někdo zabývá.
Je to někdy jak fotbal.
Bratr Václav mete po levém křídle, prudký a trochu nepřesný centr, z prava nabíhá Pepa Řepa )(nikoliv Řepka co plive na ostatní fotbalisty) prda do šibenice, GÓÓÓL.
Sudí Stejskal píská neplatný, protože někdo zařve: "kruva, to byla šupa, vole, co".
Pak se objeví bratranec Petr a předčítá do úmoru prvidla kopané, tak že je trochu času zavázat si tkaničky, srovnat v trenkách koule, odplivnout si, připravit merunu, vykopnout a vzít někoho přes pérka.

Zdravím,

Jemnický
29. 07. 2010 | 15:26

Jemnický napsal(a):

N.O.S.

V každém pimprtiátru je hlavní postavou Kašpárek, nakonec se ukáže, že je postavou hlavní, nejzajímavější a pravdu říkající.
Kašpárka mám rád už od mládí, vy ne?
29. 07. 2010 | 15:36

Mossad napsal(a):

Jemnický:

"...takového materiálu ku studiu. Jestli pak se tim už někdo zabývá."

Samozřejmě...
29. 07. 2010 | 15:40

vaclavhorejsi napsal(a):

Jemnický:

Kasparek - perfektni!!

..
29. 07. 2010 | 16:26

spanelska inkvizice napsal(a):

> vaclav horejsi >
Pane profesore, proc ja mam takove nutkave myslenky o tom, ze vy jste hrisny a naruzivy onanista a konzument te nejhnusnejsi hard-core pornografie.
Vetsinou ten, ktery proti veci nejvice agituje, ten je jeji nejvetsi konzument :-)
29. 07. 2010 | 16:29

skeptický napsal(a):

Nutkavými myšlenkami se zabývají psychiatři.Ovšem léčbu bych tam nehledal.Tam je to spíš o katalogování.
29. 07. 2010 | 16:51

skeptický napsal(a):

Pohádka jak Kašpárek zvítězil mžikem nad kouzelníkem Zamrzlíkem
je moje nejoblíbenější.
29. 07. 2010 | 16:55

vaclavhorejsi napsal(a):

buldatra, skepticky:

Možná je ještě potřeba brát v potaz zásadní rozdíl mezi Kasparkem a kasparem? (napr. jako mezi repou a repkou).

..
29. 07. 2010 | 17:08

buldatra napsal(a):

Někde jsem zaslechl nějakého divadelníka zřejmě, an tvrdil, že i s malým kašpárkem lze zahrát velké divadlo.
29. 07. 2010 | 17:18

Pepa Řepa napsal(a):

Jemnický napsal(a):....odplivnout si, připravit merunu, vykopnout a vzít někoho přes pérka.
--------
No já nevím. Myslíte, že už je čas?
Já jsem sice znám svou outlocitnou a mírnou, ba přímo holubiččí povahou,nikdy by mne nenapadlo vzít někoho přes kotníky, ale když říkáte, že čas nadešel, tak já se po nějakém víajpichovi či nějaké viajpičce porozhlédnu.

To buldatra
http://cs.wikipedia.org/wik...
Ani mluvit nepotřeboval.
29. 07. 2010 | 18:00

Jemnický napsal(a):

Mossad

No to mi spadl kámen ze srdce. Kdo bude první na řadě, N.O.S.?

Jemnický?
29. 07. 2010 | 20:14

Jemnický napsal(a):

Pepa Řepa

Bratře Pepo, nechtěl jsem nikoho nabádat k násilí na VIP bližním. To by mohlo být na červenou. Nechme to na boží mlýny, i když se někdy zdá, že je nízký stav vody. I když také škoda každé rány ...

Jemnický
29. 07. 2010 | 20:26

Jemnický napsal(a):

Václav Hořejší

No s těma houbama nevím, trochu se bojím hojnosti a bezčervivosti. Že by červi nebyli zahrnuti do vzkříšení nebo jim houby přestaly chutnat.
Bude nový Jerusalém prost hmyzu? Nenalezne snad hmyz, kromě motýlů, přízeň v oku Hospodinově?
Podaří se vymítit z územního plánu domy veřejné, doupata pornografie a hazardu?

Jedno židovské přísloví říká: "I císařský palác má žumpu".

Jemnický
29. 07. 2010 | 20:41

skeptický napsal(a):

Profesore

Pokud to byl dotaz:

tak já bych Kašpárka viděl jako Moudrou Krysu Vasilisu,a Kašpara jako Zlou Krysu Šušaru.

Doufám,že jsem Vám tímto pomohl.
30. 07. 2010 | 03:07

Michal Macek napsal(a):

spanelska inkvizice:

mate pravdu ze nejvetsi moralisti bejvaj doma potaji nejvetsi zvrhlici ale to asi nebude pripad pana profesora - nejak si ho nedovedu predstavit jak doma "konzumuje to nejtvrdsi hardcore porno".mam pocit ze by se panu profesorovi spis zamlzily brejle :)))
30. 07. 2010 | 06:52

n.o.s napsal(a):

"Neobycejne zajimave - do dneska jsem tedy zrejme zil v omylu."

nežil, pouze jste si jej jinak interpretoval já mám tu výhodu (smůlu?) Evangelia čtu jako literaturu a ptám se zda-li mi něco dají, navíc nejsem v kontaktu s žádným knězem, vy čtete evangelia jako věřící jako člověk který má jednak předem definovaný (vaše apriori) vztah k nim (víra) jednak kterému byla interpretována knězem

kdysi jste to nazval velmi dobře já vám to ovšem zde opakovat nehodlám

Hřích člověk nemusí hříšným být musí se ale hříšným cítit, je to ve své podstatě kontrolní mechanismus kterým se kněz domáhá moci, neřeknou podej se knězi řeknou podej se bohu ve skutečnosti kněží hříchy ovládají jedince (a společnost), antická náboženství hřích neznala.

Někdy si profesore učení Ježíše vypište a sám se rozhodněte, pokud jsem se vás dotkl nebylo to záměrem, pokud o ni stojíte přijměte mou omluvu
30. 07. 2010 | 19:07

n.o.s napsal(a):

další paradox je vztah k Ježíši, člověk neví co si má myslet, i kdyby žil, kdo to vlastně byl, evangelia on nesepsal byla sepsána jinými - lidmi žijícími desetiletí po jeho smrti na zcela jiném místě navíc mluvící a píšící jinou řečí, nevíte ani neznáte jeho učení - věříte že toto bylo jeho učení, na základě čeho? - na základě tvrzení, církve, církve která ani nemá ponětí o svém původu, o svých počátcích...

tedy člověk přijal Ježíše nikoliv takového jaký byl (pokud byl) ale takového jaký mu byl předhozen - a takového brání a ctí, ví vůbec koho brání a ctí

tento typ náboženství vyžaduje ne jednu ale několik vrstev víry - otázky které si věřící nikdy nesmí klást :)
30. 07. 2010 | 20:02

Viola napsal(a):

n.o.s.e

Ježíš o sobě nepsal žádné sebrané spisy jako někteří lidé a proto je vyjímečný. Možná neměl ani čas a proto si vybral dvanáct svých učedníků a spoléhal se na ně. Nakonec měl opravdu málo času jen 3,5 roku, někteří lidé, kteří napsali o sobě spisy se zřejmě jen nudili anebo chtěli zaopatřit své potomky vydáním spisů, neboť usoudili, že jsou dost populární, aby jejich spisy měly větší tržní hodnotu.
30. 07. 2010 | 22:48

Viola napsal(a):

Jo a hřích je dokonalý nesmysl

velmi dobře - proto je nesmyslné hřešit a smysl má dodržovat desatero.
30. 07. 2010 | 22:50

Viola napsal(a):

Pro n.o.s.e

Nový Zákon obsahuje stovky odkazů na Ježíše Krista. Někteří lidé datují sepsání evangelií až do druhého století našeho letopočtu, tedy do doby více než 100 let po Ježíšově smrti. I kdyby tomu tak skutečně bylo (s čímž silně nesouhlasíme), tak z pohledu starověkých důkazů jsou spisy, které byly sepsány do doby až 200 let od uplynutí dané události, považovány za velmi spolehlivé a průkazné. Drtivá většina učenců (jak křesťanů tak nevěřících) navíc uznává, že Pavlovy epištoly (nebo alespoň některé z nich) byly skutečně napsány Pavlem, zhruba v polovině prvního století n. l., tedy méně než 40 let od Ježíšovy smrti. V rámci průkaznosti starověkých manuskriptů je to mimořádně silný důkaz toho, že na počátku prvního století našeho letopočtu v Izraeli žil člověk jménem Ježíš.
30. 07. 2010 | 22:54

Viola napsal(a):

A ještě

Dále je nutné si uvědomit, že v roce 70 n. l. Římané napadli a zničili Jeruzalém, stejně jako většinu území Izraele, a vyvraždili jeho obyvatele. Celá města byla doslova do základů vypálena! Nemělo by nás proto překvapovat, že mnohé další důkazy o Ježíšově existenci byly zničeny. Mnoho dosud žijících očitých svědků bylo zabito. Uvedené skutečnosti byly velmi pravděpodobně příčinou omezeného počtu přeživších, kteří byli očitými svědky Ježíšova života.
30. 07. 2010 | 22:56

n.o.s napsal(a):

Viola

to co píšete je dokonalý nesmysl

desatero....

Exodus 31:15 Šest dní se bude pracovat, ale sedmého dne bude slavnost odpočinutí, Hospodinův svatý [den] odpočinku. Každý, kdo by dělal [nějakou] práci v den odpočinku, MUSÍ ZEMŘÍT.
Když Izraelci prodlévali na poušti, přistihli muže, který v den odpočinku sbíral dříví. Ti, kdo jej přistihli, jak sbírá dříví, předvedli jej před Mojžíše a Árona a před celou pospolitost. Dali ho střežit, neboť nebylo zřejmé, co se s ním má stát. HOSPODIN ŘEKL MOJŽÍŠOVI: "TEN MUŽ MUSÍ ZEMŘÍT. CELÁ POSPOLITOST JEJ UKAMENUJE VENKU ZA TÁBOREM." CELÁ POSPOLITOST HO VYVEDLA VEN ZA TÁBOR A UKAMENOVALI HO, TAKŽE ZEMŘEL, JAK HOSPODIN MOJŽÍŠOVI PŘIKÁZAL. Numeri 15:32-36
Tak na co čekáte... když chcete to vaše desatero
30. 07. 2010 | 22:59

Viola napsal(a):

Můžeme říct, že o existenci Ježíše Krista existuje veliké množství důkazů, a to jak ve světské, tak biblické historii. Možná vůbec největším důkazem toho, že Ježíš opravdu existoval, je ta skutečnost, že doslova tisíce křesťanů v prvním století, včetně dvanácti apoštolů, bylo ochotno dát své životy jako mučedníci pro Ježíše Krista. Lidé jsou ochotni zemřít za něco, o čem jsou přesvědčeni. Nikdo ale nezemře za něco, o čem ví, že je lež.
30. 07. 2010 | 23:01

n.o.s napsal(a):

Viola

plácáte naprosté nesmysli, co vy považujete za spolehlivé je naprosto irelevantní, Pavlovo epištoly nejsou o Ježíši Kristovy ale o Kristu Ježíši to jsou naprosto jiné bytosti bytosti která nebyla na zemi nikdy která operovala v v mýtickém universu,

Římané sice zničili Jeruzalém ta čísla kolik jsou ve starověké historii velmi problematická, nicméně autoři evangelií jej nikdy neznali to jest i kdyby žil je ztracen

mimochodem to vás celkem komprimuje věříte v invenci a omlouváte to kdyby nebyli Římané zničili.... tak ta naše lež....
30. 07. 2010 | 23:07

Viola napsal(a):

Ano a Ježíš to náležitě

přišel vysvětlit. Bible se nemůže brát doslova a do písmene. zemřete, když nebudete světit den Hospodina - světit - odpočinout si od práce (soustavná práce bez pravidelného odpočinku pomalu zabíjí) a vzpomenout si na dílo Boha všemohoucího, kterému se nemůžeme rovnat tím, že bychom ho předčili svou pracovitostí, vzpomenout si na něj, že i On musel odpočívat. Ježíš byl ukřižován v pátek, v sobotu spal(odpočíval) a v neděli vstal k novému životu.

P.S. Teolog by to napsal určitě lépe, než teď já. :-)
30. 07. 2010 | 23:09

n.o.s napsal(a):

Viola

mučedníci jsou vaše sadomasochistická perverze jsou fiktivní, i tzv velká persekuce byla při nejlepším sporadická událost, Gibbonovo 1500 mučedníků je dnes naprosto neudržitelné
30. 07. 2010 | 23:10

Viola napsal(a):

Takže přece jen věříte

že Ježíš alespoň "operoval v mytickém universu". Tak aspoň něco. :-)
30. 07. 2010 | 23:13

n.o.s napsal(a):

Mimochodem to že někdo existoval dokazovat tím kolik lidí v jeho jménu zemřelo to je skoro na psychyatra, to byli šílenci

ale máte pravdu to je Ježíšova etika to je jeho učení

Matouš 10:39 Kdo nalezne svůj život, ztratí jej; kdo ztratí svůj život pro mne, nalezne jej.
30. 07. 2010 | 23:14

n.o.s napsal(a):

Viola

to je platonické universum operovali v něm téměř všichni pohanští bozi v době helenistické
30. 07. 2010 | 23:16

Viola napsal(a):

Dokázali bychom zrekonstruovat evangelium z ryze mimokřesťanských zdrojů: Ježíš byl zván Kristus (Josefus), činil „zázraky“, přivedl Izrael do nového učení, a byl za ně o svátku Přesnic zabit (Babylonský Talmus) v Judské krajině (Tacitus), ale prohlašoval se za Boha a zvěstoval svůj návrat (Eliezar), čemuž jeho následovníci věřili a uctívali jej jako Boha (Plinius Mladší).
30. 07. 2010 | 23:19

n.o.s napsal(a):

Můžeme říct, že o existenci Ježíše Krista existuje veliké množství důkazů, a to jak ve světské, tak biblické historii.

bohužel neexistuje nic,

lidé jsou ochotni položit svůj život za kde co, to že někdo něčemu věří neznamená realitu pouze jeho víru, skutečnost že organizace vede lidi k položení života a poté z nich dělá mučedníky to něco o té organizaci vypovídá, nemyslíte
30. 07. 2010 | 23:19

n.o.s napsal(a):

Viola

i kdyby byli mimo biblické zdroje hovořící o Ježíši pravdivé, neinformují o Ježíši ale o víře křesťanů té doby.
30. 07. 2010 | 23:22

n.o.s napsal(a):

Viola

Těším se na šelmy pro mne přichystané a přál bych si, aby vůči mně neváhaly.
Sám jim domluvím, aby mne rychle sežraly a neotálely jako s některými, kte-
rých se ani nedotkly. A kdyby se jim nechtělo, přinutím je. Mějte ke mně ohled,
sám vím, co mi prospívá. Právě začínám být učedníkem. Nic viditelného ani
neviditelného mne nesmí zaujmout, abych dosáhl Ježíše Krista. Oheň a kříž,
smečky šelem, sekání, řezaní, rozházení kostí, roztrhání údů, rozdrcení celého
těla a zlé mučení Báblovo a/ na mne přijdou, jen abych dosáhl Ježíše Krista.
Ignatios z Antiochie

mám důvodné podezření že ti lidé nebyli duševně zcela v pořádku
30. 07. 2010 | 23:31

Viola napsal(a):

Matouš 10, 39

Osoba, která se snaží zachovat svůj život, ztratí ho, ale ten, kdo ztratí svůj život pro mě bude jejchránit. - tak to je velmi dobrý překlad. Ten, kdo pochopí toto učení, bude usilovat o ochranu života obecně.
30. 07. 2010 | 23:33

Viola napsal(a):

A mám čtyři jedničky

huráááá. :-)
30. 07. 2010 | 23:34

Viola napsal(a):

Oprava trojky - omlouvám se

trochu jsem si lízla alkoholu. :-)
30. 07. 2010 | 23:35

n.o.s napsal(a):

Viola

z 27 knih nového zákona je 19 padělků,

organizace která hlásá morálku, syna božího PRÝ nejvyšší morální ideály, je ve své podstatě dílna na podvrhy, proto také termín zbožný podvod, byla to první továrna na podvody v historii
30. 07. 2010 | 23:38

n.o.s napsal(a):

Viola
promiňte, vy jste si lízla alkoholu trochu víc, to mění situaci....
30. 07. 2010 | 23:40

Viola napsal(a):

Padělky,

záleží na tom, co považujete za padělky. Je jasné, že pravé orginály se nemohly z té doby zachovat, nebyly tesány do kamene, ale psány většinou na papyrus.
30. 07. 2010 | 23:42

Viola napsal(a):

Ale jen trochu

to nic není. Ale stejně se asi pro dnešek budu muset rozloučit, tak s Pánem Bohem. :-)
30. 07. 2010 | 23:44

n.o.s napsal(a):

Viola

nikoliv oni byli psány jako podvrh především tzv. Pseudepigraf
30. 07. 2010 | 23:47

n.o.s napsal(a):

kompromituje přirozeně
30. 07. 2010 | 23:57

n.o.s napsal(a):

Viola

dobrou noc
31. 07. 2010 | 00:02

vaclavhorejsi napsal(a):

n.o.s :

Vase psani me rozhodne neurazi, jste evidentne velmi vzdelany, radu zajimavych veci jsem se dozvedel vasim prostrednictvim.

Nemyslim, ze jste opravdu objektivni a nezaujaty - myslim, ze stejne, jako vasnivi obhajci krestanstvi, tak i vy jste zaujaty a mate predem pripraveny nazor, ktery se snazite za kazdou cenu posilit.

Mne to nijak zvlast nevadi - jak uz jsem tady rekl vicekrat, jsem takovy "krestan na baterky", po pravde receno spis takovy priznivec krestanstvi... a opravdu se snazim mit na tyto veci objektivni nazor.
Dokonce i kdybyste mel ve vsem 100% pravdu, presto bych setrval v presvedceni, ze nektere dnesni formy krestanstvi jsou velmi pozitivni.
Jeste o tom budu psat - chystam se napsat clanek, ktery bude probirat vase nazory a argumenty a ve kterem vas nick bude dokonce v nadpisu ;-).

Nicmene pravda asi bude nekde uprostred - ani vsechny prameny a interpretace, ktere pouzivate, nejsou jiste nepochybne.

Mozna byste jen ve svych prispevcich mel omezit ta agresivni slova ("nemyslite", "jste klaun", "placate nesmysly"...) a mozna take zlepsit pravopis (i/y).
Ale mozna radeji nic nemente, vas styl je aspon osobity ;-)

..
31. 07. 2010 | 10:49

Anup1 napsal(a):

n.o.s.:

Bezpochyby jste sečtělý,dovolte mi tedy zeptat se,zda také znáte Abdruschinovu knihu:Ve Světle Pravdy-Poselství Grálu.Když ano,co máte k jejímu obsahu?
Dále,když vidím,že se vyjadřujete i k Bibli,co si tedy myslíte o výrocích v N.Zákoně,které odkazují na to,že plnou Pravdu se ještě lidstvo doví,protože,(jak sám Ježíš řekl,když odcházel),lidé tehdejší doby,nebyli se svou úrovní vědomí schopni ještě pochopit vše,co by měl říci.Poukazují na to přece i apoštolové.
31. 07. 2010 | 12:52

Anup1 napsal(a):

Oprava: do textu nepatří ty závorky.
31. 07. 2010 | 12:59

n.o.s napsal(a):

vaclavhorejsi

pane profesore já vám děkuji, možná Vás to překvapí, ale já si vašeho křesťanství vážím,

kdyby byli křesťané jako Vy pravděpodobně bych neměl s křesťanstvím problém, možná bych se jim i stal (ačkoliv spíše bych volil Unitářství), na druhou stranu takový systém by nikdy nezvítězil.

Ten pravopis to je katastrofa to je pravda,

přirozeně nejsem objektivní v diskuzích, obhajuji velmi specifickou pozici, na druhé straně nejsem dogmatik, vaše závěry např. o původu židů akceptuji ačkoliv se mi nehodí (čímž nechci říct že jsem Sandovu knihu hodil do koše, stále ji považuji za excelentní), snažím se mít jedinou autoritu svůj omezený rozum pokud mi nestačí a on mnohdy nestačí, akceptují názor lidí kteří jej mají spolu s morální integritou.
01. 08. 2010 | 09:15

n.o.s napsal(a):

vaclavhorejsi

ta druhá část je neméně závažná!

co se týče oné kontroverzní teze Ježíš Kristus (mýtus/historie) přirozeně nikdo není objektivní, nejlepší co lze sehnat jak se zatím zdá na téma Ježíš Mýtus je tato kniha,

http://www.amazon.com/Jesus...

homepage s množstvím informací

http://jesuspuzzle.humanist...

dále

http://www.amazon.com/Incre...

jedná se o velmi kontroverzní pozici, přirozeně pravdu se nedozvíme, on je Ježíš fantastický z několika aspektů, především sám o sobě a potom onen nábožensko-filosofický rámec ve kterém se zrodil, tyto knihy jsou velmi dobré, dále to je

http://www.amazon.com/Jesus...

což je dnešní mainstream, tj. autor bere Ježíše jako historickou bytost tuto knihu vám mohu poslat ihned na email

každopádně moc se na ten článek těším, at už se přikloníte na jakoukoliv stranu.
01. 08. 2010 | 09:35

vaclavhorejsi napsal(a):

n.o.s :

Diky, ja uz jsem na to tema par knizek cetl (napr. jiste znate O.Fundu), myslim, ze mi to staci.
Ano, unitarstvi by me taky asi nejvic intelektualne vyhovovalo, ale vsechny tyhle sekty jsou nejake "rachiticke".
Budoucnost maji podle me jenom velke, tradicni, zmodernizovane cirkve, zvlaste katolicka.
Otazka ovsem je, jestli dokazi to "aggiornamento" dovest dostatecne daleko, vasto o tom pochybuji. Holt to musi zaridit ten Duch svaty ;-).

Mejte se!

..
01. 08. 2010 | 16:18

n.o.s napsal(a):

vaclavhorejsi

inu profesore je otázkou jaký duch svatý to bude jestli ten Senecův nebo ten křesťanský,

JEDENAČTYŘICÁTÝ LIST
Velmi dobře a k svému prospěchu činíš, vytrváváš-li, jak píšeš, na cestě k dobré mysli, po níž by bylo pošetilé toužit, když si ji můžeš sám na sobě vymoci. Není třeba zvedat ruce k nebesům ani uprošovat chrámového strážce,
aby nás pustil k uchu sochy, jako bychom takto mohli být spíše vyslyšeni. Božstvo je ti nablízku, je s tebou, jev tvém nitru. Jsem přesvědčen, Lucilie, že v nás dlí posvátný duch, pozorovatel a strážce našeho dobra i zla. Jakse my stavíme k němu, tak se staví k nám. Věru žádný
dobrý muž není bez božstva. Či může se snad někdo povznést nad osud jinak než s jeho pomocí? Ono nám dává velkolepé a vznešené rady. V každém z dobrých mužů
„obývá bůh, který však, kdož ví?"
01. 08. 2010 | 23:14

vaclavhorejsi napsal(a):

n.o.s :

Ja bych rekl, jsou oba ti Duchove stejni...

..
02. 08. 2010 | 08:36

Anup1 napsal(a):

n.o.s.:

Položila jsem Vám snad otázky(31.7.,12:52),na které nemáte odpověď?
Pokud se teprve na to chystáte ,prosím zcela bez cizích slov,abych rozuměla.
02. 08. 2010 | 10:53

n.o.s napsal(a):

Anup1

pardon, knihu jsem nečetl neznám ji
02. 08. 2010 | 12:32

Anup1 napsal(a):

n.o.s.:

Ale,ještě jsem dala jednu otázku,na tu jste neodpověděl...
02. 08. 2010 | 14:48

n.o.s napsal(a):

Anup1

víte pravda je relativní pojem, pro většinu západu je pravda že ježíš žil pro mnohé je dokonce pravda že je spasitel,

mne zajímá spíše skutečnost, nebo alespoň objektivní pravda, a hájím především svou pravdu (když už) ne pravdy pochybných organizací,

příkladem budiž Ježíš - nevím jestli žil (ačkoliv zde presentuji vyhraněný názor) mám také své pochyby....
02. 08. 2010 | 15:33

Anup1 napsal(a):

n.o.s.

Z Vaší odpovědi lze usoudit,že Bibli asi neznáte dost dobře.Ty otázky o výrocích z Bible jsem Vám(pod minulým článkem pana Hořejšího)dala proto,že dokazují,že Bible není zcela výmysl,(jak jste to podával Vy).Pozdější církev do ni dala ze svitků jen to,co se jí hodilo a čemu si myslela že rozumí a doplnila ji po svém,k manipulaci s lidmi,ale přesto tam lze dnes nalézt hodně toho,co ukazuje,že to výmysl není,zejména jsou to odkazy k dnešku.
Důkaz je přece i v tom,že je tam zmiňována a popisována technika "někoho odjinud"(viz Ezekiel)i předávány různé technologie,o kterých u lidí zde v té době neexistovalo žádné povědomí.
Patřím k těm,kdo se stali věřícími,až na základě vlastní cestou živě nabytého poznání,a sice od těch,o kterých Bible mluví,kteří onu Ježíšem a apoštoly slíbenou,skutečnou plnou Pravdu přinášejí,protože dnes jsme už na vyšším stupni vědomí,které by mělo být schopné to"unést".(Nechce se mi to ostatní opakovat,co jsem tu už dřív o tom psala).
Na základě toho si dovolím oponovat i panu Petrovi,který stojí proti Vám na opačném pólu.

Petr:

Z Vašich příspěvků lze usoudit,že považujete Bibli za ukončenou,jakož i ostatní církve a různí vykladači Písma.Proto citujete Pavla,kde říká,budiž proklet každý,kdo přidá,nebo ubere z toho,co apoštolové káží.
Jak to znáte Bibli,když jinde tentýž Pavel říká Korinťanům,že oni(apoštolové),jen zčástky poznávají a zčástky prorokují a že i on sám na plnost teprve čeká!Tedy na tu VEŠKEROU PRAVDU,jak slíbil Ježíš při svém odchodu.(Jan kap.16;8-15).
To jeho prokletí,pokud to opravdu řekl,by mělo logicky vzato tedy platit JEN k tomu,co oni pochytili od Ježíše a ten přece jasně řekl,že to není vše,i proč ! Můžete se k tomu vyjádřit?
Dále mám otázku,zda a jak ve Vaší církvi vykládáte ono "...zaplatíš do posledního haléře..",když neuznáváte,že existuje reinkarnace,ačkoli v Bibli zůstalo o ní hodně stop.
Měla bych na Vás více otázek,ale až příště.
Prosím o odpovědi Vašimi vlastními slovy,ne citacemi Bible.
03. 08. 2010 | 13:38

Viola napsal(a):

Na závěr diskuze

bych chtěla opsat odstaveček z jiné dávnější diskuze, neboť tento článek je o pornografii. Pročítání starších diskuzí je velmi dobré:

"Z přesexualizovaných dětí se stanou sexuálně maniačtí dospělí, hlavně muži. Jejich duše zůstává částečně infantilní a tato infantilita zesílí enormně jejich pedofilní potřebu. Tento vývoj k pedofilii hrozí u dětí tím víc, čím méně se jim rodiče věnují. Absence rodinné atmosféry, nedostatečná přítomnost osob, k nimž mají děti získat potřebný citový vztah, a přemíra sledování televize jako náhražka za rodinné kontakty, jak dnes často vidíme, připravují cestu tomuto scestnému vývoji. Chybí-li dětem něha a láska, jdou si ji hledat a padnou přitom do rukou svůdců a možná i svých vrahů."

napsal nosotonda, kdepak asi je?
07. 08. 2010 | 14:16

Kabát napsal(a):

Hej moralisti!

Chraň tě bůh to poslouchat
Jak oni sprostý jsou
Zpívaj jenom o chlastu souložej fetujou

Ta dáma v černém přitaká
A ten decentní pán
Rozčílením zrudnul povídá já bych je hnal

Orgie mejdany za co nás trestáš

Jak je vůbec možný že je taky nezavřou
Podívej se na ně mastný vlasy hnusný jsou
Řeknu vám paní to chce u huby je brát
Já bych jim předved vojnu naučil je pracovat

Hej moralisti všechny vás zdravím

Refrén:
Straň se nás jen sex a chlast
A zbytečný maléry zůstaň tam
Nechoď sem k nám

Ten rozčílenej pán co plnou hubu keců má
Večer si to před spaním vesele udělá
Ta paní v černém byla nejvíce pohoršená
Nestačí ji jeden má to ráda se třema

Hej moralisti jek se vám líbím

Každej ať radši nejdřív koukne na sebe
Svatý nepatřej na zem svatý patřej do nebe
Než začneš kázat uvědom si co na sebe víš
Jsi stejnej jako mi akorát o tom nemluvíš

Klidně si mudruj já se du vožrat
11. 08. 2010 | 15:35

skeptický napsal(a):

Říšská kancléřka se nas.ala.
Buď ji obviní z xenofobie a rasismu,strčí do blázince,anebo tu máme Berlínské jaro,tři měsíce se bude mluvit pravda,a pak přijedou tanky.
Že by sbírala body před volbami?

Kdo si dovolil tohle na Nově pustit do éteru?
17. 10. 2010 | 20:00

Ivan Hochmann napsal(a):

!

Jasnou známkou úpadku naší civilisace je především neúcta k základním hodnotám,manipulace s objektivními fakty.
Arogance mocných,odmítajících jakoukoliv poslušnost a odpovědnost.
Díval jsem se dnes mimořádně na telezprávy a málem mě vypadly oči a upadly uši.

Obžalovaný ředitel policie versus soudce.
Pak se divte hovadům,z pornosféry,že mají zákony hluboko v zádech.
Co s takovými zákony a hlavně jejich vymáháním nakonec dělat?

Většina lidí se proto stále více přiklání ke starým "neliberálním" postojům, kterým vy liberálové tak rádi holdujete.

Nedokáži-li zabránit,aby zároveň s inovací,liberalismem neprošly sítem i doprovodné negativa,ba dokonce životy ohrožující způsoby
- tak nebudu liberálem!

Nestačí vám,že jste se napasoval do role levicového intelektuála?

Ještě navíc liberál?

To máte pane pěkně hroší kůži.

Ivan.
19. 10. 2010 | 20:41

Ivan Hochmann napsal(a):

Omlouvám se za nejasné oslovení.
Moje replika z 20.41 je adresována panu řediteli AV.profesorovi Václavu Hořejšímu.

Ivan.
19. 10. 2010 | 20:44

DeanTonya napsal(a):

freelance writer
08. 09. 2011 | 08:34

Zoopgenue napsal(a):

RziLpyZrhEfy<a href="http://www.guccisayihujp.biz/">gucci</a>EamMzuHtiPmq <a href="http://www.guccisayihujp.biz/【グッチ】レディース財布-c-5.html">グッチ 長財布</a>LreNprFcqMrx <a href="http://www.guccisayihujp.biz/【グッチ】レディース長財布-c-6.html">グッチ 財布 新作</a>NtbAagIltHci <a href="http://www.guccisayihujp.biz/【グッチ】ショルダーバッグ-c-2.html">gucci アウトレット</a>EinMouDzsNcw
YkdPbjRldInz <a href="http://www.adidasgekiyasu.biz/">アディダス</a>OxhZrcWneAel <a href="http://www.nikegekiyasu.biz/">ナイキ</a>EvcDppReuIix

WoyGodSqgJra <a href="http://www.chanelsayihujp.biz/">シャネル バッグ</a> LpnIgpNrlRre <a href="http://www.chanelsayihujp.biz/シャネル財布-c-9.html">chanel 財布</a>UjsEchCczVnt <a href="http://www.chanelsayihujp.biz/シャネル-ショルダーバッグ-c-1.html">シャネル マトラッセ</a>UscIasJpfPya
WroCqpVixVrc <a href="http://www.chloesayihujp.biz/">クロエ バッグ</a> LkdXnyEhkWhi <a href="http://www.chloesayihujp.biz/クロエ-長財布-c-3.html">クロエ 長財布</a> LywWheMxuWuc <a href="http://www.chloesayihujp.biz/クロエ-ハンドバッグ-c-2.html">chloe バッグ</a> DrvUwtDpjAkv
17. 04. 2013 | 19:09

KSuIKktwyq napsal(a):

Me1m ote1zku, jakfd je mezi relatioship poptell s bradavkami a kontrakce? to zvfdšit kontrakce? Omlouve1me se, ale je1 jsem se na tento novfd.VA:F [1.9.13_1145]please wait...VA:F [1.9.13_1145](from 0 votes)
23. 08. 2013 | 11:28

kYSPzlUGjUzB napsal(a):

But, why can't you people make an<a href="http://kkeywgg.com"> otopin</a> for the GAL as well as the domain contacts and groups to appear inside each user's Contacts. I think that is more important.
24. 08. 2013 | 15:49

YGsUpVPdka9 napsal(a):

Amazing! I can't for more! Beth, thank you so much for capturing these mermioes! The day certainly felt like a fairytale, and now it looks like one too! http://avklekmdd.com [url=http://alfzdz.com]alfzdz[/url] [link=http://pectuffzzgc.com]pectuffzzgc[/link]
26. 08. 2013 | 14:04

oJOitolTShB napsal(a):

You have written a quite thugoht-provoking article. Your content speaks to me and I share inside your views. Many writers do not compose authentic material, but you have really done a terrific job with this information. http://hwdevcrqmx.com [url=http://woueqi.com]woueqi[/url] [link=http://mbnedno.com]mbnedno[/link]
06. 09. 2013 | 18:18

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
27. 02. 2014 | 14:57

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy