Máme u nás demokracii, nebo jen “demokraturu“?

06. 06. 2009 | 16:06
Přečteno 22058 krát
Ve svém posledním článku jsem pochválil Václava Klause za to, že označil napadání předvolebních shromáždění ČSSD za „ohrožení demokracie“. V diskusi pod tímto článkem několik čtenářů namítalo, že „nelze ohrožovat něco, co není“ – zastávali tedy názor, že existující politický systém není žádnou skutečnou demokracií, ale že se jedná jen o jakési předstírání demokracie s vnějšími formálními znaky. Ostatně i někteří bloggeři dospěli k názoru, že standardní demokratické prostředky u nás selhávají a že k vyjádření názoru veřejnosti na (některé) politiky je přijatelné, resp. pochopitelné použití razantnějších prostředků, jako třeba vrhání vajíček.

Ačkoli mě také někdy přepadají chmurné myšlenky tohoto druhu, vcelku zůstávám přesvědčen, že náš systém je skutečnou demokracií. Srovnám-li to s tím, v čem jsem strávil prvních 40 let svého života, je to „nebe a dudy“. Poučné také je, když si promluvím s nějakým Rusem, Ukrajincem nebo Číňanem, který zde delší dobu žije. Jejich chvála poměrů u nás mě až trochu zahanbuje a připomíná mi, jak jsou věci relativní...

Na druhé straně nelze nevidět, že je zde opravdu „cosi shnilého“, je toho dokonce docela dost, a stále se to zhoršuje.
Postupnou erozi základů demokratického systému způsobují politici, novináři, ale tak trochu i sami občané.

Politici a novináři tím, že neúnavně rozeštvávají společnost u které vyvolávají dojem, že jejich protivníci jsou snad až zločinci snažící se ze všech sil buď o vytunelování všeho, k čemu se dostanou, nebo o nastolení totality či o zaprodání státu té či oné mocnosti. Naštěstí to lidé zatím berou přece jen s rezervou, ale pokud se výrazněji zhorší ekonomická situace, může to vést k radikalizaci a násilným akcím proti těm či oněm „zločincům“. K tomu již nyní běžně dochází v řadě zemí, ve kterých jsou předvolební kampaně provázeny masivním násilím, výsledky voleb označovány poraženou stranou za zfalšované a následuje ještě horší povolební násilí.

My občané jsme vinni tím, že jsme pasivní a naprosto nevyužíváme legálních pokojných prostředků nátlaku na politiky (demonstrace a shromáždění, psaní dopisů, prohlášení a petic). Je neuvěřitelné, že jsme např. nedokázali politiky přimět k přijetí tak základního demokratického nástroje, jakým je zákon o referendu.

Už jsem se zde opakovaně přihlásil k názoru, že je potřeba úzkostlivě dodržovat zákony a zásadně netolerovat věci jako fyzické útoky na politiky, blokády silnic nebo rozbíjení předvolebních shromáždění „nepřátelských“ stran. Jsem přesvědčen, že v demokracii je dostatek pokojných prostředků k vyjádření názoru a k přiměřenému nátlaku na politiky (oslovovat poslance, pořádat nenásilné demonstrace, psát do novin, případně pořádat demonstrativní hladovky a podobné akce, které nikoho kromě protestujících vážněji neobtěžují a neomezují). Použití jiných prostředků je oprávněné jen ve zcela mimořádných situacích, kdy už jde o samu podstatu demokracie.

Jak zabránit politikům, aby nerozpoutávali ve společnosti nenávist a „studenou občanskou válku“? Je jasné, že nějaké mravní apely nepomohou – oni si prostě najmou nějakou reklamní agenturu, která jim poradí co nejbrutálnější negativní předvolební kampaň jako nejúčinnější prostředek k vítězství.
Myslím, že pro společnost je úplně sebevražedné, že o tak důležitých věcech rozhodují v podstatě reklamní agentury specializující se na vymývání mozků tak, aby lidé jako o závod kupovali nějakou oslazenou vodu, karbanátek nebo cigarety.
Předvolební kampaň, kterou jsme právě nyní zažili, byla v tomto ohledu naprosto hrozná, a to jak ze strany ODS, tak ČSSD.

Kdyby bylo po mém, zakázal bych jakoukoli negativní předvolební kampaň, zvláště formou obřích plakátů.
Povolil bych pouze kampaň založenou na věcném propagování vlastního programu, ale nikoli očerňovaní, ba ani kritice soupeřů.
K přísnému posuzování etiky předvolebního boje bych ustavil komisi s rozsáhlými pravomocemi (podobnou komisi regulující etičnost reklam a rozhlasového a televizního vysílání, ale s mnohem přísnějšími standardy).
Vím, že to zní naivně, a že mě někteří obviní z pokusu o útok na „svobodu“, která musí být neomezená, ať to stojí cokoli.

Vím, že tomu tak není asi nikde na světě.
Ale byl bych docela rád, kdybychom měli jednou jako první na světě něco pozitivního...


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

PatientO.T. napsal(a):

V tom případě bych se obával progresívní paralýzy, milý přírodovědče... ;-)
07. 06. 2009 | 23:56

Petr Havelka napsal(a):

To jsem se pěkně sekl :)
08. 06. 2009 | 00:05

prirodovedec napsal(a):

Petr Havelka: To vite, ta Praha. :) Mne podceneni ucasti (vira v 25% ucast :) ) v Praze o ta 4% stala "jen" korekci +1 kreslo ODS nahoru na ukor CSSD. :)
08. 06. 2009 | 00:32

Béda napsal(a):

Výsledky voleb do europarlamentu:

ODS - 9 (Kožušník bude fotografovat za 200.tis. měsíčně v europarlamentu), ČSSD - 7, KSČ - 4, KDU - 2 europoslanci.
Pravice/levice = plichta.

Opět se potvrzuje, že volby, které netáhnou vyhrávají strany se skalným elektorátem, přičemž ODS hodně pomáhá tradične modrá Praha.

Na podzim půjde o přetahování nevyhraněných voličů a ožijí témata, které u eurovoleb "spala". Klíčová bude otázka krize, amerického radaru, neplnění volebních slibů, osobních animozit vůči lídrům stran - zpochybńování jejich mravnosti, tunelování, zadlužování...
08. 06. 2009 | 06:43

Student napsal(a):

"Jak zabránit politikům, aby nerozpoutávali ve společnosti nenávist a „studenou občanskou válku“? " Jednoduše!!! Omezit vliv stran!!! Dát lidem možnost vybírat ve volbách jednotlivce. Každý si dovede poskládat volený spolek (parlament) sám bez ohledu na náboženskou nebo politickou příslušnost kandidátů. Předvolební reklama by pak zmizela sama od sebe.
08. 06. 2009 | 06:54

Béda napsal(a):

Dodatek,

Malé strany v eurovolbách naprosto propadly. Paní Hybášková, "starosta" Štětina, generál Šedivý, Jana Bobošíková, Vladimír Železný mají prostě smůlu, že kandidovali za neperspektovní logo. Je možné, že do budoucna svoji taktickou chybu "napraví". Zelení fatálně propadli.

Otázkou je, na které straně politického spektra se vlastně nachází postKalouskova KDU.
Je otázkou, do kterého evropského politického uskupení se včlení "vítěz" eurovoleb v ČR - ODS. Je možné, že po plánovaném utvoření euroskeptického - konzervativního bloku s Kaczyňského Polskem (pokud VB z toho nevycouvá) bude mít náš vítěz stejný vliv na dění v EU jako měl europoslanec Železný.

Student,

ano - je to zajímavá možnost. Má ovšem jeden kaz - dění v parlamentu při takovémto konceptu by připomínalo rozhádaný Babylon a nalézt konsenzus by bylo ještě mnohem obtížnější než je za stávajícího systému.
08. 06. 2009 | 07:37

Lena napsal(a):

No. Mohlo to dopadnout i hůř.
08. 06. 2009 | 07:39

tata napsal(a):

panové dobry den

Myslim že hodně lidí považuje volby do EU zbytečné,protože je to daleko a přimí dopad pro ně není vidět,ja sam osobně k volbam chodím protože to považuju za občanskou povinost vyjadřit sprostředkovaně svuj nazor.Opět se ukazalo jak ma pravice skalní voliče,a mi levice mužem tiše zavidet ,tim i pogratulovat k vitěství s velkou převahou.
VČERA večer sem zhledl pořad střepiny adal mi podnet hodně k přemyšlení.S pohledu levičaka to byl hodně jednostrané podaní ale vystich to oč tady běží.

Na jedné straně ta 70 procentní,,,zavistivá skupina,,,,mnohdy pravdivé zhodnocení.

NA druhe straně skupina velice schopnych lidí,,,,bohužel mnohdy všehoschopnych,,,

Došel sem k zavěru,že je prakticky nemožné aby sme si rozuměli,vždy to bude boj o misto na slunci,a spohledu každé i opravněny,tudíž postoj te druhé naprosto zcestný.MYSLIM že by do tohoto zapasu,ktery nemuže byt nikdy spravedlivě rozhodnut a proto bude nekonečny,by každy z nas měl vnest,,,nebo aspon většina,,,te normalní lidské slušnosti,což chovaním politiku,ale i nas blogeru je asi utopie.

PROTO asi každy problem zde řešeny,ale i politiku dopadne s pohledu..... co bylo dřív,,,,,,,slepice nebo vejce......

Proto přeji větší nadhled,větší ,toleranci,snahu pochopit toho druheho.ale především slušnost,to je co teto společnosti chybí,stavá se vycemeně zvykem,že slušnost je slabost.

JINAK stěmi co sem zde křižil pomyslné meče,i stěmi co sem souhlasil se loučím dam si pauzu protože se už jen mužu opakovat,a přestavá to byt promě přinosné.DĚKUJI VŠEM,jak s prava tak s leva,bylo to promě hodně poučné debatovat s mnoha chytřejšími lidmi i proto zdejší blogy mají veky vyznam.

PŘEJI všem dobry den.
08. 06. 2009 | 07:45

Lena napsal(a):

tato,

ale diskutovat nemusíte jen o politice. Taky o počasí to jde a tam se člověk nemůže opakovat hóóódně dlouho. Teď prý máme dokonce nový mrak!

Pokud si dáte pauzu, tak se mějte v té pauze hodně hezky a užijte si léta.
08. 06. 2009 | 08:09

student napsal(a):

Béda: Jsou možnosti jak zabránit bezúčelnému hádání. Např.: Nepůjdete dnes domů, dokud se nedohodnete. Nebo: Každý komu bude prokázána neznalost problematiky, o které mluví, zaplatí pokutu.
08. 06. 2009 | 08:31

Daňový poplatník napsal(a):

To Hořejší:
Ve Švýcarsku může referendum fungovat do dneška jen kvůli tomu, že není v EU, protože hra na demokracii končí na hranicích členských států EU.
Navíc referendum není o názoru, ale o nalitých penězích do ovlivňování veřejného mínění, nebavím se o volební kampani, ale třeba o objektivních (?) informacích ve veřejnoprávních (?) médiích.
08. 06. 2009 | 08:41

SuP napsal(a):

Tato -
Odpovím-li dikcí Vašeho příspěvku, pak asi takto:
"Vy" "Nám" nevadíte. Tak proč se do nás pořád navážíte? O místo na slunci nebnojujete s "námi", ale mezi sebou! "Nás" je málo, tak toho místa moc nezabereme. Ale Vy se o něj fackujete mezi sebou, protože vás nenapadne jít si stoupnout kousek vedle.
Nicméně Pane Tato, rád se s Vámi špičkuji a vážím si Vás (i když to není zřejmé). Budu rád, až si odpočinete, když se zase setkáme nad zajímavými tématy.
Pavel
08. 06. 2009 | 08:55

Daňový poplatník napsal(a):

Ad Wahid 6.6.2009 23:21:39
NAPROSTO GENIÁLNÍ, a proto to taky nikdy nebude realizováno.
08. 06. 2009 | 09:02

pgjed napsal(a):

Pane profesore, gratuluji. Je to významný názorový posun konzervativním směrem a nepřímo i důkaz, že evoluce, jako způsob, kterým se rozvíjí Bohem stvořený svět, i nadále probíhá. ;-)

Ostatně, co soudíte o tom, že i dobře míněné vejce může být nástrojem demokratizace některých politických rabiátů?
08. 06. 2009 | 09:40

max napsal(a):

pane profesore, povinná volební účast u nás by vzbudila jen vlnu emocí a ještě větší "naštvání" na politiky, nemůžete totiž opomenout vazbu na předlistopadovou dobu.
Komise hodnotící etiku předvolební kampaně je nerealizovatelný projekt. Kdo by v ní seděl? Kdo by nominoval členy této komise? Kdo by je schvaloval? Stačí příklad Rady ČT, která je ostřelována ze všech možných stran. Etiku volební kampaně skutečně musí hodnotit volič, a to i svojí neúčastí, je to jeho právo. Povinnost politika je voliče přesvědčit,aby k volbám šel.
08. 06. 2009 | 09:40

david napsal(a):

to je presne ve stylu Horejsiho mysleni: strazeni "moralky", komise, ... ten pan je svym myslenim mnohem nebezpecnejsi nez takovy Rath, Rath je oportunista, Horejsi tem svym bludu opravdu veri a co vic, chybi mu vedomosti - absolutne nejhorsi kombinace.
08. 06. 2009 | 09:58

JAHA napsal(a):

Ad: LEVAK
"mezi kamenem a vejcem je velmi tesna hranice!"

Aj ked ideologicky s Vami zasadne nesuhlasim, v tomto mate uplnu prevdu. Dokonca, ked ide skamenelinu (vajca), tak tam nie je hranica ziadna:-).
08. 06. 2009 | 11:37

vaclavhorejsi napsal(a):

pgjed:

"co soudíte o tom, že i dobře míněné vejce může být nástrojem demokratizace některých politických rabiátů?"

Soudim, ze je to nasili a do politiky v zadnem pripade nepatri, zvlaste v te masove a organizovane forme; myslim, ze jsem to zde opakovane rekl.

..
08. 06. 2009 | 11:50

elira napsal(a):

to Lena
Můžeš být ráda. Alespoň Tvé matce nehrozí, že bude na své náklady likvidovat kůrovce a starat se o stav lesa. V mokřinách snad není co ztratit.

Sice to nemá s demokracií nebo demokratůrou moc společného, ale to Tvůj příspěvek také ne.
08. 06. 2009 | 12:03

Monika napsal(a):

To marty

A kdo posuzuje, co je spravedlivé a co ne? Vy? Stát? Většina? Bůh? - Tímto stylem můžete filozofovat na nádraží, tam možná uspějete.

To jistě mám. Pořád lepší, než nemít žádný. ;-)
08. 06. 2009 | 13:10

Ada napsal(a):

Bóže, pane Hořejší, jako z britského seriálu Ano, pane ministře! Ustanovíme mezirezortní komisi... :o))
08. 06. 2009 | 13:28

Kašpar Zrno z Třebáně a na Hrádku napsal(a):

Politika by měla býti službou národu a vlasti. Čeští politici berou politiku jako vlastní obohacování jinými prostředky.
08. 06. 2009 | 13:29

jarnel napsal(a):

moniko, kdo posuzuje co je spravedlive a spravne, to nevite, ze to je Horejsi?
08. 06. 2009 | 13:42

komise napsal(a):

Ja bych zridil komisi, ktera by takovym "myslitelum" jako je horejsi a dalsim podobnym socialnim inzenyrum a zavistivcum zamezila pristup k internetu :D
08. 06. 2009 | 13:44

Pavel napsal(a):

Myslím, že hlavně s těmi reklamními agenturami, to autor vystihl stoprocentně. Při hlubším zamyšlení ale přijdete na to, že ony reklamní agentury jsou produktem "demokracie" čistě pravicového typu a tedy myšlení : urvat co nejvíc a po nás potopa...
V podstatě je možné říct, že právě ty reklamní agentury se demokracii vyplácejí ze všeho nejméně, pokud chce společnost uvažovat opravdu demokraticky. Úspěch mnoha podniků a mnohého podnikání je založen právě na masívním vymývání mozků tupější části obyvatelstva, která mezi grilováním a sledováním slaboduchých seriálů (které jsou jen vatou pro reklamu všeho druhu) nemá ani čas přemýšlet, že by něco mohlo být jinak. A dobře propečený steak s majonézou Hellmans je pak přece jen bližší než jakékoliv ideje...
08. 06. 2009 | 13:44

Dalik napsal(a):

Jo paní Leno to máte pravdu vyskytovali jenže to nebyli komunisti ale ODSsáčtí provokatéři ! A právě ti kovaní komunisti se je snažili odtamtud vyprovodit !!! O vy ženy ??? DALIMIL.
08. 06. 2009 | 13:49

Mr. T. napsal(a):

VŠEM . VŠEM . VŠEM
Muj pradeda kdysi zahy po prvni svetove valce prisel z politickeho meetinku a pry prohlasil:
"Jsou to vsechno pancharti! Na vystoupeni si politici stran sli po krku a hazeli na sebe spinu a odpoledne v hospede se drzeli kolem ramen a oslavovali jak to volicum UKAZALI!"

Rekl bych, ze od te doby se nezmenilo zhola nic....
08. 06. 2009 | 14:18

zdaleka z toho nebe-jak mu rikate....... napsal(a):

Nejen cesky narod "povoluje" vyvinuti situaci k horsimu - svou pasivitou - Toto je nejdulezitejsi pochopit a zmenit - pasivita obcanu zpusobuje PEKLO na Zemi - Lide si musi uvedomit, ze nemohou nechat rozhodovat par politiku a nechat jim osud v jejich rukou.....Lide SI MUSI UVEDOMIT A ZACIT MENIT - pro sva mesta, komunity - spolupracovat, hajit, rozvijet..........V tento moment - predvolebni kampane - jsou uplnym nesmyslem - prvni se musi vymenit lidi a potom se NE PREDHANET - kdo je lepsi a kdo vyhraje - ale spolupracovat a pomahat si - UBOHY LIDSKY Tvore - UZ SE PROBUDTE, LIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
08. 06. 2009 | 15:17

Precti si ty clovicku,peknou ceskou basn napsal(a):

Tak uz cesky narode
pochop pravdu jedinou,
ze si prava musis hajit
ne je nechat na jinou
-stranu politickou- ouvej-
nemocni jsou vsichni tam....
Pokud nezakrocis ihned-
valku s lidmi rozpoutam.....
Ja politik-generalem,
ukazu vam-co je moc,
pokud me vsak nezastavis,
budu nicit! - Je muj post......
08. 06. 2009 | 15:24

jogín napsal(a):

Odkaz na Přírodovědcovu tabulku říká, že malé strany dostaly 25%. A to všichni vědí, že šance na propad hlasu je obrovská.
08. 06. 2009 | 15:32

Zdenka napsal(a):

Dobrý den, já s Vámi naprosto souhlasím. Já už se dnes bála, že na podobný názor dnes ani nenarazím. Když čtu iDnes, chce se mi brečet zoufalstvím. Nad články a ještě více nad úrovní diskutujících.
08. 06. 2009 | 15:49

Mirka napsal(a):

moudrý národ......
Dělnická Strana 1,07%
Komunisti 14,18%
08. 06. 2009 | 15:50

pavel napsal(a):

Ano máte pravdu, ale pravicový politici i novináři to schvalují, špatnost, nemorálnost, neobjektivnost, lži, podvody a další. Oni snad u sebe neumějí poznat ani pochopit jak jednají, a že to oni zavedli do politiky. Vidí to jen u druhých, ale jejich "práh" si vůbec nečistí, ale špiní dál. Je neuvěřitelné jak byli rodiči vychováváni. A novináře, kteří schvalují hrubosti voličů ODS zvou do televize hodnotit toto chování pravicové strany ODS před volbami, a oni to schvalují, tak člověk žasne koho to televize zaměstnává za naše peníze, a žasne i co je to novináře s takovou morálkou. Jedná se o novináře Pečinku, a jteré lidi Moravec si dovolí pozvat do televize, aby hodnotili a schvalovali nevychovanost pravicových nevychovanců. A toto platíme ze svých daní!!!! A když tento novinář schvaloval chování voličů ODS tak ho pan Moravec nechak tak dlouho vykecávat ve svém monologu nic konkrétně neříkajécím, tak si člověk vzpoměl na časy před rokem 1989, kdy mohli pouze hovořit straníci KSČ. Člověk si připadal jako v zašlé minulosti, ale možná že ne zašlé. Samá fráze nic konkrétně. Jak se říká když chceš psa bít, hůl si vždycky najdeš. Obzvlášť když ani ten novinář, který s ním má rozhovor není tak vyspělý a na výši, aby rozeznal objektivitu, fráze a neschopnost Pečínky objektivně hodnotit události a surovosti. A potom ten jeho dlouhý monolog před obrazovkou. Tak to rozhodně demokracie není. Ani ti novináři neví co je demokracie i když za naše peníze, sedí před obrazovkou a my se musíme na ně dívat, když se chceme dozvědět od jiných, další zprávy. Ale co je nejhorší musíme je platit ze svých daní.
08. 06. 2009 | 17:26

iso napsal(a):

Na dobu určitou (10 let) zrušit všechny politické strany. Dělá se mi špatně!
08. 06. 2009 | 19:45

Franta napsal(a):

Nemáme demokracii, ale máme demagogii a to už hodně dlouho.
08. 06. 2009 | 22:34

Franta napsal(a):

Mirko moudrý národ bude, až komunisti budou mít 65 %
08. 06. 2009 | 22:37

slav napsal(a):

Zaveďme vejcový rozstřel, postupuje do dalšího kola nejzasranější kandidát, pokud to bude in memoriam možno postavit nového kandidáta. Čistí a netrefení budo z volebního klání vyloučeni.
09. 06. 2009 | 12:09

Dalik napsal(a):

Dobrý den všem také bych se přiklonil k názvu osvícený diktátor ale osvícený minimalně halogenem !A hlavně všechny ty rádoby rádce a různé mudrce zavčas poslat někam do pr..... ! Dámi a pánové jestli si myslíte že v tomhle státě bude někdy skutečná demokracie jak si ji představoval třeba TG. Masaryk president tak jste všichni naivní ! Mentalita našeho národa to nikdy nedopustí ! A on chudák ještě než zemřel to tenkrát již věděl! Dalimil.
09. 06. 2009 | 14:46

hovorka11 napsal(a):

Pan Hořejší žije v hodně idealistickém světě. Řada jeho závěrů je neproveditelná, protože se více blížíme demokratuře a ne demokracii.
09. 06. 2009 | 15:15

Franta napsal(a):

Pane dalimile ta skutečná demokracie byla to střílení do dělníků. Tak tobych určitě nechtěl.Můj děda toho demokrata zažil a moc si ho nechválil. Říkal, že dobře se měli pouze jeho lidé. Já ho nezažil a tak ho nemohu posoudit.
09. 06. 2009 | 22:11

bigjirka napsal(a):

Komouši mu nemohli přijít na jméno. Blbci taky ne.
09. 06. 2009 | 23:17

Pepa Řepa napsal(a):

Frantíku, vítejte.
Komouš do debaty, záruka, že nebude nuda.
10. 06. 2009 | 09:01

Dalik napsal(a):

Dobý den všichni pane Franto o tom střílení do dělníků vím to mě řekl ješte můj otec když žil! A jako kluk jsem to nechápal ! Bylo to svinstvo to je pravda ale musíme být objektivní a možná on k tomu nedal ani přímý příkaz !Možná to byla zlovůle nějakého horlivého generála ! Nevím ! On již jako president si tu demokracii určitě také takhle nepředstavoval ale musel pak sklízet jen to co sám zasel !!! Dalimil.
10. 06. 2009 | 09:58

Petr napsal(a):

Jednou vás za vaše názory fašistická ODS zabije. Docela vaši odvahu obdivuji. A k vašemu nápadu: chápu ho jako nápad, návrh, otevření diskuse. Pokud lidi přijdete na něco lepšího, fajn. No, to se u nás příliš nenosí u nás je každý nápad braný jako ideologická doktrína - sohlasíš jsi přítel, nesouhlasíš jsi nepřítel. V každém případě je něco potřeba udělat. A k vašemu nápadu - problém je kdo by ty lidi do komise delegoval a zda by vydrželi vydírání, nátlak Dalíka, fašistů, ODS, zesměšňování a urážky ze strany zkorumpovaných novinářů a proodeesáckých medií a zda by je ODS nenechala zavraždit kdyby hrozilo, že budou omezovat její kampaň.
10. 06. 2009 | 14:30

Dalik napsal(a):

Pepo Řepo vy asi budete mít vlčí náturu protože by jste nejraději každého oponenta komouše zadávil !!! Proč jste takoví ? Je vás zde více! Rumi Bygjirka pocestný vlk atd.Mohl bych vás jmenovat více mám vás všechny zmapované !! Vy jste všichni staří reakcionáři ! Dejte lidem prostor ! Každý zde chce obhájit svůj názor ! Robotstroj Dalimil.
10. 06. 2009 | 14:59

pgjed napsal(a):

Ale pane profesore, jedno vejce přece není žádné násilí. Nepřehánějte. Oba máme něco načteno a oba dobře víme, že vejce, nebo rajčata, jako výraz nesouhlasu patří k evropské tradici politických mítingů. A pokud jde o to, kteří byli ti potrefení rabiáti? Myslíte, že třeba pan Tvrdík prošustroval ty miliardy v aerolinkách z čistého srdce? Nebo ta Paroubkova kouzla na MMR? Jábych si skoro hodil také, kdyby mě to stálo za to.

Pro mě je potěšující, že třeba v Brně mezi házejícími byli studenti téhož gymnasia z něhož vyšli předkladatelky Lisabonské smlouvy kpodpisu j.vb. Klausovi. Není to nadějné, že máme důvtipnou a svobodnou mladou inteligenci?

A tak mějme naději, že alespoň někteří z těch potrefených začnou časem uvažovat, zda ta vajíčkiáda neměla jiný smysl, než je cílená sabotáž a hrdelní násilí proti bohulibé činnosti socdem :-)

Něco málo jsem ktomu dodal i pod článkem páně Paroubkovým zde na blogu aktuálně.
10. 06. 2009 | 15:52

Nedivící se napsal(a):

V našem státě máme obrovskou demokracii. Zde mládež, mnohdy nezletilá, může klidně napadat jiné lidi a novinářští slouhové ji za to velice chválí !!
10. 06. 2009 | 16:20

vaclavhorejsi napsal(a):

pgjed:

Jedno vajicko? U Andela jich byly tisice...
Od kdy uz by to podle vas bylo nasili?
Vejce husi, labuti, pstrosi?
Co varene natvrdo? Co sadrove?

Hazeni vajicek onehda v Brne na M.Albrightovou bylo take OK?(ti kluci za to myslim dostali podminku 2 roky)

Nebo je to OK jen pokud jde o socany?

Mozna v pripade komousu by byla demokraticka i ta pstrosi?

..
10. 06. 2009 | 17:36

Dalimil napsal(a):

A samozřejmě pane FRANTO TG.Masarik nadržoval elitě ! To se vědělo hned za jeho života s tím už nic nenaděláme ! Dalimil.
10. 06. 2009 | 18:02

Dalimil napsal(a):

Dobrý den pane Petře váš příspěvek mi není dost jasný!!! Pokud si mě pletete s p.Dalíkem ! Já to nejsem ! Robotstroj Dalimil!!
10. 06. 2009 | 18:26

pgjed napsal(a):

Pane profesore zase přeháníte. Nevím, kdo to počítal u Anděla, o těch tisících pochybuji. Ostatně Anděl se tak trochu vymyká a uznávám, že to mohlo přesáhnout míru. To víte vy pražáci jste takoví divocí. To nám bodrým moravákům by těch vajec bylo pro nějakého Paroubka líto. Jinde to ale byla jednotlivá vejce.

Jistě jste si všimnul, že jsem nepsal ani o vařených ani o sádrových či pštrosích vejcích. Psal jsem o obyčejných syrových vejcích a syrových rajčatech. Že na vás na politickém mítingu něco takového přiletí, je na jihu Evropy docela obvyklé no a stím globálním oteplením zřejmě migrují i zvyklosti. Samozřejmě záměna za cokoliv jiného je zvěrstvo.

Paní Albrightová nedělala v Brně kampaň, ale byla na zahraniční návštěvě. Potrestání nedostatku rozlišovací schopnosti u těch mladíků tedy bylo plně na místě a k volební kampani to nemá žádný vztah.

Každý politik nese v kampani kůži na trh a musí počítat s tím, že jeho jednání budou voliči hodnotit. Pokud lidi dlouhodobě obelhává a dělá z nich pitomce, musí počítat i s takovým hodnocením.

S tím pštrosím vejcem, to je zajímavý nápad. Až se potkám s paní Rujbrovou, zřejmě nespíš u nás o hodech, tak se jí na to zeptám, co ona na to. Řeknu, že to mám doporučené od vás. Jo? ;-)
10. 06. 2009 | 19:19

vaclavhorejsi napsal(a):

pgjed:

Nejlepsi je pstrosi pukavec...

..
10. 06. 2009 | 20:34

pgjed napsal(a):

Pane profesore, to ovšem hraničí s BBP a chemickou válkou. To by snad bylo nejenom proti slušnosti ale i mezinárodnímu právu.

Dobrý večer přeji a někdy jindy zase zkřížíme rapíry.
10. 06. 2009 | 21:03

Honza999 napsal(a):

Monika

Kladete otázku - "Kdyby tomu tak bylo, proč pak američtí „Otcové zakladatelé“, tedy autoři americké Ústavy a zakladatelé moderní západní demokracie, referendum zásadně odmítali, ba dokonce před ním varovali."

Vy jste opravdu přesvědčena, že to, co tito "otcové zakladatelé" založili, je skutečně DEMOKRACIE?

Založili prostě nový způsob získávání a udržování moci nad plebsem a v tomto se nijak neliší od feudálů, kapitalistů i "komunistů".. Komunistů píši úmyslně v uvozovkách, protože i zde šlo v podstatě o samozvané feudály jen (za účelem ovládání plebsu) jinak si říkající.

Nikomu nikdy nešlo o vládu lidu. Každému vždy šlo jen a jen pouze o vládu nad lidem. Ať se tomu říkalo či říká jakkoli (feudalismus, kapitalismus, socialismus, komunismus, demokracie), vždy jde o peníze a o vládu nad plebsem a o nic jiného.
11. 06. 2009 | 11:05

Mara napsal(a):

vaclav horejsi

Co takove 'stinkbombs' (inspirovane pukavci), ktere se nehazeji, ale strategicky se umistuji v 'enenmy headquarters', nepritel je dezorientovan a zhnusen sam sebou.
11. 06. 2009 | 11:25

Pepa Řepa napsal(a):

To Dalík
křivdíte mně. Já ho jen přivítal, jak se sluší.Chlebem a solí. Chleba nebyl po ruce.
A víte, že máte pravdu.
Jednak jsem starý a pak jsem i reakcionář.
11. 06. 2009 | 14:27

Ara napsal(a):

Máme u nás demokracii, nebo jen "demokraturu"?

Možná máme jen "kreatůru" :o)
tj. jakousi místní kreaturu demokracie.

Ps. Ovšem že v ČR dosud chybí zákon o referendu, bezmála dvacet let po sametu, je jistě politováníhodné. I když si nemyslím, že by to poměry v zemi změnilo zásadně, byl by to aspoň nějaký posun vpřed.
11. 06. 2009 | 14:35

Dalik napsal(a):

Pepo Řepo děkuji za váší reakci ! Poznávám že jste čestný a pravdomluvný člověk ! Dali.
11. 06. 2009 | 18:14

váva napsal(a):

Dovolím si malou opravu. Máme DEMOKREATURU, která se zve Paroubek.
11. 06. 2009 | 21:58

bigjirka napsal(a):

Pepo, vidím to podobně . Tvrdým chlebem do hlavy, sůl do očí.
..brou
11. 06. 2009 | 23:33

xres napsal(a):

Divím se, že jste se pod ten blábol vůbec podepsal. Nechápu proč se nedržíte oblasti, které rozumíte. Je to stejné jakoby Pehe psal o ozonové díře, a dělal nejrůznější dalekosáhlé závěry či "chytrá" tvrzení. To už je lepší hájit evoluci, je aspoň vidět, že v této oblasti jste doma. Jakoliv je zřejmé, že máte politický názor (jako koneckonců každý občan) politice vůbec nerozumíte.
12. 06. 2009 | 04:15

Dalik napsal(a):

Dobrý den pane bygjirko pokuste se také napsat někdy solidní přízpěvek do blogů !Páni editoři s vás budou mít určitě radost a já také !!! ŠKODOLIBÍMI poznámkami nic nevyřešíte ! Budu vám zavázán děkuji Robotstroj Dalimil.
12. 06. 2009 | 08:57

bigjirka napsal(a):

Máme tady demoklepturu. Formální znaky demokracie nic neřeší, když politici jsou členy jednotní Kleptokratické strany. Po výstupu v parlamentní žvanírně jdou do hospody dohodnout šméčka napříč "stranami".
12. 06. 2009 | 08:59

bigjirka napsal(a):

Dalíku, nechte si debilní překrucování nicku. A neříkejte mi co mám dělat a jak to mám dělat. Hrubkami si můj respekt nezískáte. O tom, co je to solidní příspěvek nemáte zdání. Není zač.
12. 06. 2009 | 09:02

Dalik napsal(a):

At žije demokracie pane bigjirko konečně reakce od vás ! Provokačka perfekt ! Vidite jak to funguje nějaké hrubky já neřesím důležitá je pro mne podstata věci jsem robot ! ČEST PRÁCI pane! Dal.
12. 06. 2009 | 09:59

bigjirka napsal(a):

Reaguji kdy chci a na co chci. Když nereaguji, asi je to pro mne podlimitní. Někdy také nereaguji, abych nenapínal trpělivost páně sensorovu, neb odpověď by zaručeně přesáhla mez jeho tolerance. Vaše hrubky jsou vaše, jsou mi celkem fuck, ale můj respekt jimi nezískáte. Mahl zeit!
12. 06. 2009 | 11:15

Dalik napsal(a):

Pane bigjirko chci hrát fér ! Proto se vám omlouvám ! A docela chápu že moje a vaše vzdělání se nedá srovnávat a já to beru ! Je fakt že já píši jak robot a ani vlastně nekontroluji co jsem splodil! Vím je to má chyba že ve škole jsem vůbec pozor nedávál ! Furt jsem musel koukat po holkách to byla má doména! Zkrátka všechno špatně ! Proto jsem zvolil tohle příspěvkové doučování ! Alespon ty íčka abych si konečně v tloukl do palice ještě než umřu !Mám na vás dotaz ! Nebyl jste náhodou za komoušů kádrová rezerva ? Z vaším intelig.šarmem vás určitě neobešli ! Přeji hezký vikend Dali.
12. 06. 2009 | 14:05

bigjirka napsal(a):

a nechtěl byste Dalíku už jít do hajzlu? mě jste celkem ukradenej, ale vaše neustálé napadání v posledních dnech mne otravuje. zkuste třeba psát něco ad rem a na osoby se vysrat. jste nezajímavý otrava. občas se tu takoví dementíci vyskytnou, bohužel...
12. 06. 2009 | 17:12

Dalik napsal(a):

bigjirko pokud do té naší slavné svobody a demokracie budou mluvit takoví lidé jako třeba vy tak dopadnem všichni jak sedláci u CHlumce ! Máte vychování řeznickýho psa ! Sbohem inteligente!!! D.
12. 06. 2009 | 17:26

bigjirka napsal(a):

Na moje vychování se už konečně vyserte a uvědomte si, co jste za odpad.
12. 06. 2009 | 17:50

Dalik napsal(a):

bigjirko dlaždiči u nás jsou slušnější jako vy ! Takovým slovníkem jak máte těžko někoho nadchnete!Nadáváte na dr. Ráta ale sám nejste jiný! Je mi vás líto inteligente jste arogantní a ubohý ! D.
12. 06. 2009 | 18:47

bigjirka napsal(a):

dalíku dementíku, od dnešního rána se vy lidský odpade nezabýváte ničím jiným, než primitivními osobními útoky a trapným pruzením a provokováním. nevím, zda vám cinklo ve škatulce, ale podobný chorý ubožák jako jste vy se tady už dlouho nevyskytl. zalezte do řiti a již nevylézejte, sociálfašistický ubožáku, nezdařený mozkový závine. je skutečně vzácností potkat morona s tak tlustou vrstvou blbosti na rajčeti, jakou máte vy. přeji vám příjemný večer ve vaší smrduté moronské sluji, vymatlaná chudinko. pá pá, EOC (End of Communication)
12. 06. 2009 | 19:31

Čochtan napsal(a):

Bigjirko,
dobrý ! Ouplnej básník ! :-)))
Nenech se provokovat, Stejskal mázne tebe a ne to provokující hovado.
12. 06. 2009 | 22:19

Dalik napsal(a):

Čochtan to by jste snad ani nebyl vy aby jste si také nepřisadil!!! Vás inteligenty vytočí také každá kravina ! Víte co je u nás běžné pořekadlo ? Inteligent prase !!! Asi na tom něco bude !Mějte se jak chcete !Dal.
12. 06. 2009 | 22:48

bigjirka napsal(a):

Čau Čochtane, no je to nějakej hňup. Pořád dotíral a otravoval, že mu neodpovídám. A když jsem mu odpověděl, tak se z toho zase může posrat. Vidlák jakejsi. Jednu větu nedá dohromady bez hrubky, no moron k pohledání. Od rána nedělá nic jiného, než tupě prudí, ubožáček. Co naděláš do nebožky... i takoví můžou na internet. Alespoň si člověk nastaví metriky, s takovým póvlem normálně do styku nepřicházím. ..brou
12. 06. 2009 | 23:03

Dalik napsal(a):

Pan Stejskal to tady vy reakcionáři nemá s vámi vůbec lehké a být na jeho místě tak by jste si tady ani neškrtli dokud se nenaučíte moresům ! Kašpaři!!!
13. 06. 2009 | 00:14

Honza999 napsal(a):

Moron k pohledání...

Hm... Ale pokud bych si měl vybrat, s kým ztroskotám na pustém ostrově, vybral bych si jeho, protože by to byl můj spoluztrozkotanec.

Kdybych si vybral vás, byli byste moji zaměstnavatelé, ne-li mí otrokáři (pokud byste mně nesežrali..)

A vo tom to je.
13. 06. 2009 | 00:19

Martin napsal(a):

Dobrý den, souhlasím s Vámi v popisu negativních jevů. Souhlasím s tím, že máme plnohodnotnou demokracii. Souhlasím v tom, že negativní kampaň škodí společnosti a umím si představit její zákaz. Neumím si však představit, jak by šlo technicky zavést rozhodovací komisi. Kdo by do ní dosazoval členy? Komu by se zodpovídala? Bohužel se domnívám, že v politice neexistují přesně stanovitelná kritéria, díky kterým by bylo rozhodování komise algoritmizovatelné a tudíž nenapadnutelné. A pokud by bylo napadnutelné a neustále napadané, myslím, že by to demokracii uškodilo.

Přesto umírněně s článkem souhlasím, domnívám se jen, že rozhodovat by neměla komise, ale klasicky soud. Je to sice trochu neohrabané, zato prověřené a účinné.

Pěkný článek!
13. 06. 2009 | 00:54

Vaclav Horejsi napsal(a):

bigjirka, dalik:

Diky za skvele kultivovanou diskusi, ktera pekne zakoncuje diskusi pod mym clankem!
Vim, ze bigjirka ma v zasobe jeste pronikavejsi vyrazy - jen do toho!

..
13. 06. 2009 | 09:46

bigjirka napsal(a):

Zdravím, pane profesore. Inu, vidíte, že póvl od včerejších ranních hodin nemá nic jiného na práci, než osobní útoky. Ale je to levičák, tak Vám zřejmě nevadí, tak jako Vám nevadí násilné ordnerské chování socanů. Pronikavější výrazy zatím nevyužiji, šetříc jemnocit páně sensorův. A že se dávají dohromady rudohnědý Dalik s trockistickým Honzou999 mne nepřekvapuje.

Víte, pane profesore, že je docela zajímavé, že jsem neporozuměl, proč na mne moron vlastně zaútočil, co mu vadilo? To neráčil napsat, jen provokoval. Jistě se nebudete divit, když společný pobyt na pustém ostrově těm dvěma moronům s potěšením přenechám. Přiznám se, že v komunikaci s individui IQ<80 mám určité potíže. Ohledně Honzovy poznámky - nevím ale, zda jsou moroni jedlí.
13. 06. 2009 | 10:19

Dalik napsal(a):

Také zdravím pane profesore ! Víte já si vážím vzdělaných lidí ale ta učenost sama o sobě nestačí pokud není podložena zdravou inteligencí a to není každému dáno ! Tak jak se zde projevují někteří blogeři je nechutné ! Nechají se zbytečně vyprovokovat a pak se chovají jak staří nerudní jezevci a když jim někdo přeloží slámku přez cestu tak je zle a psychycky nezvládnou situaci a to pak budí nevraživost oboustranně !Víte pane profesore počítač mám teprve krátce a téhle komunikaci se teprve učím ale jednou bych si to chtěl rozdat s takovými náfuky jak je třeba čochtan nebo bigjirka až prokouknu ty jejich fígle !!! Zatím se loučím a přeji vám hezky prožitý vikend ! Ta správná demokracie by byla pro nás všechny faj ale lidé u nás ještě na ni zatím nedozráli! Dalimil.
13. 06. 2009 | 11:40

vaclavhorejsi napsal(a):

Dalik:

No ja nevim - vase hlasky jako "inteligent prase" o vas nevypovidaji nic dobreho...
Ucelem techto stranek neni nekoho vyprovokovat, ale rozumne diskutovat.

..
13. 06. 2009 | 12:24

bigjirka napsal(a):

Obávám se, pane profesore, že je těžké učit želvu běhat...
13. 06. 2009 | 13:32

Honza999 napsal(a):

vaclavhorejsi

asi žijete mimo obzory běžného občana.

Výraz inteligent prase je zcela běžně užívaný - popisuje člověka, který z jakéhokoli (často nepochopitelného) důvodu má přehnané smýšlení o své inteligenci (a společenské užitečnosti) a všechny ostatní (často jej inteligencí několikanásobně převyšující)považuje za méněcenné dementy, neboť nejsou tak "společensky úspěšní" jako on sám. Často to bývá právě jen z důvodu, že ti ostatní jsou sice inteligenti, ale nejsou prasata.

Na rozdíl od Vás se domnívám, že v tomto konkrétním případě bylo tohoto výrazu použito naprosto oprávněně, ba co dím, ještě s nesmírnou shovívavostí.

A pokud na těchto stránkách někdo opravdu hodně provokuje, jsou to právě zmínění inteligenti-prasata.
13. 06. 2009 | 14:00

bigjirka napsal(a):

Jasně, což právě Honza999 genitálně presentoval sám na sobě. Obávám se Honzo, že ve vašich inteligentprasečích hospodách 18. cenové skupiny se profesor nepohybuje, já také ne, tamní inteligentprasečí terminologie nám tudíž unikla oběma. Zřejmě jste stejný moron jako Dalik - nemohl byste ve své vymatlanosti alespoň nějak naznačit, s čím vlastně polemisujete? A víte, že jsem si nikdy předtím nemyslel, že jste opravdu tolik dementní? Viděl jsem sice vaši levicovou úchylku, ale ztotožnit ji s tak výrazným intelektuálním deficitem se mi podařilo až teď. Inu, lidská omezenost je skutečně neomezená.
13. 06. 2009 | 14:37

Dalik napsal(a):

Honzo díky vám že jste se mě zastál ! Já se snažím být s každým zadobře ale musí mít ten člověk alespon vrozenou inteligenci pak se s ním domluvím ! Ale tihle lidé nemají ani cociální cítění a vidí společnost jen svýma očima ! S panem bigjirkou bych se shodl pouze v romské problematice ale jinak ????? Bezpředmětné ! Takoví lidé nemají o solidaritě s druhými ani ponětí ! Akorát tak dr. Rátovi závidí asi jeho úspěch v politice proto mu nemohou příjít na jméno ! Dalimil.
13. 06. 2009 | 14:49

bigjirka napsal(a):

Tak.. a legrace bylo dost... přestaňte si mne brát do huby, skunku.
13. 06. 2009 | 15:00

Lena napsal(a):

Daliku,

a odkdy má pan majitel nemocnice, navrhovatel poplatků ve zdravotnictví, bigamista a držitel několika protichůdných funkcí naráz, náš skvělý dr. Rath sociální cítění? Že by od té doby, co při převzetí moci sociální demokracíí přeplachtil do jejích řad z poražené ODS?
13. 06. 2009 | 15:05

Dalik napsal(a):

Vážený pane měl by jste jít skutečně do sebe protože děláte ostudu pouze sám sobě !!! Že já pitomec jsem si s vámi něco začínál ! A ten svůj slovník si používejte na své kámoše ! Nikdo zde na to není zvědavý hlavně pan Stejskal ne ! D.
13. 06. 2009 | 15:15

Dalik napsal(a):

Dobrý den paní Leno asi jste mne špatně pochopila ! Já jsem nepsal o solidaritě páně dr. Ráta s námi ! Ale když jsme u něho psal jsem mu v jednom přízpěvku když mu tak snadno a lehce jde shromaždovat majeteček a on na to rozhodně talent má tak by s toho občas mohl také něco pustit těm potřebným ! No ale nereagoval na to tak nevím ! Zato zde na blogu pan bigjirka ten reaguje na něco stále a ani by tak nemusel ! Přeji hezký vikend vám i rodině Dalimil.
13. 06. 2009 | 15:32

Lena napsal(a):

Daliku,

tak to jo. Ratha ano, ale bigjirku bych zase tak neodsuzovala.
Vám taky pěkný den.
13. 06. 2009 | 15:41

Dalik napsal(a):

Paní Leno já pana bigjirku neodsuzuji ! Vážím si každého vzdělaného člověka ale on ten pán má strašně vulgární slovník a to se mi ale vůbec ale vůbec nelíbí ! Asi jsem to zvorál sám ! A mou omluvu nepřijal ! Takže budu muset o sobě hodně přemýšlet a příště se chovat sám trochu jinak protože si zde nechci dělat nepřátele ! Mějte se hezky a díky že jste zareagovala ! Člověk se holt musí stále učit ! Vše si znamenám a beru jako ponaučení !!! Dalimil
13. 06. 2009 | 17:05

Lena napsal(a):

Daliku,

zkuste rozlišovat vulgární slovník (ač se ho nijak nezastávám ... toho slovníku), od vulgárního přístupu k lidem. Kolik znáte uhlazených slušňáčků, vyjadřujících se podle G. Jarkovského, a přitom jsou to podrazáčtí hajzlové první třídy? Není oproti tomu nějaký ten sprosťák, co podrazy nedělá, úplné terno?!
A přesně tak, dělat si nepřátele kdekoliv je úplně zbytečné.
13. 06. 2009 | 17:28

Dalik napsal(a):

Leno nemohu nic jiného nežli s vámi souhlasit !!! Dali.
13. 06. 2009 | 18:19

bigjirka napsal(a):

Leno, to jsou margeritas ante porcas, to nemá cenu. Daliku debiliku, zkuste nějak tím, co u sebe neoprávněně považujete za mozek, pochopit, že já nemám žádný zájem o komunikaci s podobnými bezmozkými kreaturami, jako jste vy. Vaše omluva nebyla žádnou omluvou, ale další provokací. Jestli si myslíte, že si nechávám od kdejakého hlupáka kecat do toho, co a jak mám psát, hluboce se mýlíte. Chápu, že je těžké přijmout myšlenku, že jste stupidní ubožák bez naděje na zlepšení, ale skutečně je tomu tak. Takže je to úplně jednoduché: přestaňte mne otravovat, přestaňte o mne otírat svou sociálfašistickou mordu a je to. V této diskusi jste ani jednou nevystoupil k věci, přicházíte s opakovanými osobními útoky.
13. 06. 2009 | 19:06

bigjirka napsal(a):

P.S. a co se vám líbí nebo ne,mne absolutně nezajímá.
13. 06. 2009 | 19:07

Dalik napsal(a):

Člověče tak neotravujte také vy mne !!! S králem hulvátů zdejších blogů již nebudu strácet čas tečka
13. 06. 2009 | 20:29

Honza999 napsal(a):

Bigjirka

ani vedoucí fakultního výboru KSČ nebyl takový hulvát jako ty, a že to byl opravdu superhnusný hulvát...
13. 06. 2009 | 21:26

Honza999 napsal(a):

Lena

"Není oproti tomu nějaký ten sprosťák, co podrazy nedělá, úplné terno?!"

Závidím vám vaši jistotu, že se jedná o sprosťáka, co podrazy nedělá.. Takový jen trochu hrubší Mirek Dušín, co?
13. 06. 2009 | 21:29

bigjirka napsal(a):

Mám pro vás oba tupé degeneráty úplně jednoduchý návrh. Vzhledem k tomu, že si nemáme co říci, přestaňte si mne všímat a otravovat mne svými dementními výblitky a bude to.

Je to srozumitelné i pro morony, kteří mají chápavé jenom končetiny?
13. 06. 2009 | 22:33

Honza999 napsal(a):

Dalik

To víte, jistí kohouti si usmysleli, že toto je jejich smetiště. Jejich nevýhoda je, že netuší, zda náhodou nenadávají lišákovi..
13. 06. 2009 | 23:24

Honza999 napsal(a):

Dalik

PS: flame tu provokují všichni, kdo kohoutům neodpovídá - pane, ano máte pravdu, pane...

PPS: když jim dojdou argumenty, začnou sledovat gramatiku, jak je to naučili ve VUMLu.
13. 06. 2009 | 23:28

bigjirka napsal(a):

:-D
Kolega ve Vodochodech kdysi pravil: Vůl zůstane volem, pařez pařezem.
Co kdybyste prostě přestali otravovat, moroni? Je to příliš složité pro ucpávky vašich krků?
13. 06. 2009 | 23:30

bigjirka napsal(a):

Ke gramatice máte ještě daleko, začít je třeba pravopisem. Co vás učili ve VUML, nevím...
13. 06. 2009 | 23:32

Dalik napsal(a):

Pane Honzo 999 na takové darmojedy platí pouze ignorovat ignorovat a zase ignorovat ! Díky za podporu ! Oni už se nezmění ! Dalimil .
13. 06. 2009 | 23:52

Honza999 napsal(a):

Gramatika = množina pravidel, popisujících jazyk..

Nejsem profesor češtiny a rád se nechám poučit, jaký je rozdíl mezi pravpisnou a gramatickou chybou.

Kdyby jste kontra kdybyste..

Je "kdyby jste" chyba pravopisná či gramatická? Pokud je to chyba pravopisná, prosím o řádné vysvětlení, proč to není chyba gramatická.
13. 06. 2009 | 23:54

bigjirka napsal(a):

Ano, ignorujte, dementíci! To je to, oč tu běží, abyste přestali otravovat se svými osobními útoky. :-)
..brou, daliku dementiku
13. 06. 2009 | 23:57

bigjirka napsal(a):

EOC
13. 06. 2009 | 23:58

Honza999 napsal(a):

EOC= u konce s dechem... :-)
14. 06. 2009 | 00:12

bigjirka napsal(a):

EOC znamená, že nemám už chuť ztrácet čas se z***y
14. 06. 2009 | 00:41

Lena napsal(a):

bigjirko,

ohledně Honzy999 mi jednou napsal Ivan Hochmann, že nemá cenu se bavit s hňupem.
Po zralé úvaze jsem došla k závěru, že měl I.H. pravdu. Proto přeposílám jeho radu Vám a doporučuji se jí řídit.
14. 06. 2009 | 00:42

Honza999 napsal(a):

Dobrá rada od dvojnásobné absolventky pionýrského tábora v SSSR. To si můžeme nechat radit rovnou od Gottwalda, vyjde to nastejno.
14. 06. 2009 | 02:38

Honza999 napsal(a):

Dalik

když jsem se dočetl o tom zásahu policie na nácky, tak jsem si myslel, že ti zdejší kohouti-smetišťáci na nějaký čas zmizí do cely předběžného zadržení.. Pravděpodobně jsou ale jen srabíci, kteří dokáží jen anonymně fašistickými metodami buzerovat zdejší diskusi, ale aby vyšli na ulici, když tam šlo "o jejich věc", na to odvahu nemají.

Stejně je to sranda vidět, jak si zde navzájem notují ultrapravičák s dvojnásobnou absolventkou pionýrského tábora v SSSR. Ten svět se opravdu mesel zbláznit.
14. 06. 2009 | 03:22

vaclavhorejsi napsal(a):

No tady to tedy vypada...
Bigjirka se zase odvazal (divim se vam, ze se tak snadno nechate vyprovokovat - to nevidite, ze prave o to jim jde - videt vas rozbesneneho? Cozpak neumite velkoryse mavnout rukou nad takovymi prkotinami?)

..
14. 06. 2009 | 08:13

bigjirka napsal(a):

Pane profesore, to nebylo běsnění, jen taková jemná tabulová pikanterie. Již jsem vyslal EOC.

Leno, dneska snad už tamtu věc udělám! Ivan mívá často pravdu. Ano, ano, jistě víte, co je to hňup.
14. 06. 2009 | 10:43

bigjirka napsal(a):

A pak, pane profesore, z***i by neměli mít poslední slovo... ale to lze těžko prosadit...
14. 06. 2009 | 10:44

Dalik napsal(a):

Pane prof.Hořejší začínám již mít dost těch zdejších muronů co jen pouze reagují na blogy a sami nic kloudného nesplodí ! Co se to proboha ted v naší společnosti děje ? Dříve u nás bylo bezpečno a klid na prácí a ted se mládež navzájem z nudy na ulicích jen pere ! Nic jiného ted neslyším je to fakt hrozné a já začínám nabývat dojmu že byl pronás zde přece jen lepší ten sovětský socialimperialismus ! Je to smutné ale mi si u nás sami vyřešit nic neumíme ! Přeji vám stálé zdraví aby jste mohl bojovat za tu pro nás vysněnou demokracii !! Dalimil. Až dopíši svou kroniku tak nezapomenu ani na vás a napíši jak jste zde umravnoval ty zdejší reakcionáře !!!
14. 06. 2009 | 10:53

bigjirka napsal(a):

:-DDDDDDDDDD
14. 06. 2009 | 12:22

Honza999 napsal(a):

valavhorejsi

pane profesore, tentokráte jste opravdu, ale opravdu postavil na špatnou stranu.

Mohu Vás o něco poprosit?

Na této stránce stiskněte klávesy Ctrl+F a nahoře (u IE) či dole (u Firefoxu) Vám skočí okénko "Najít".. Do tohoto okénka napiste "Dalik" a přečtěte si pozorně označený příspěvek. Poté postupně klikejte na "další" a čtěte dále. Hlavně se při tomto čtení soustřeďte na hledání provokací a sprosťáren. Já jako neprofesor jsem tam nic, co by mělo sledovat "odvázání" kohokoli z diskutujících nenašel. Vy jako profesor máte možná pronikavější intelekt, tak vás tedy prosím, abyste mne, hlupáka, na tyto vulgární provokace ze strany Dalika upozornil a objasnil mi, jaká "prkotina" to konkrétně dokázala našeho kohouta na smetišti tak rozfuxovat.

Teď jsem si to vše přečetl ještě jednou a máte pravdu - jedna provokace tam byla a to úmyslné gramatické (pro kohouty překlad- pravopisné) chyby v textu. O tom, že na VUMLu bolševické diskutéry naučili v nouzi obracet pozornost ke gramatickým (pro kohouty překlad- pravopisným) chybám oponenta přece víme všichni, takže uznávám, úmyslná chyba je opravdu hrubá provokace zaslouživší si trest fyzické eliminace. Onen výraz inteligent-prase pak již byl pouze konstatováním faktu.

Naopak, pane profesore, provokatéři jsou právě ti naši kohoutci, co se naparují na zdejším smetišti a zaplevelují je fašisticko-nacistickými názory.
14. 06. 2009 | 14:14

vaclavhorejsi napsal(a):

Honza999:

Ja vim, bigjirky se nijak nezastavam, ale stejne jsou to prkotiny, je nesmysl na to reagovat, at ten ci onen...
Ja bigjirku osobne znam, coz vysvetluje moji vetsi toleranci k jeho sprostarnam...

..
14. 06. 2009 | 14:19

Lena napsal(a):

Ááá. Svině zas rejou, tak to bude hezky.
14. 06. 2009 | 14:19

Lena napsal(a):

Dobrý den, pane profesore, Vás jsem nemyslela. (Abyste si náhodou špatně nevyložil.)
14. 06. 2009 | 14:21

Honza999 napsal(a):

vaclavhorejsi

PS: podívejte sa na http://strana.liberalcz.cz a ihned na úvodní straně zjistíte, co to jsou takoví jako bigjirka zač.

Že jej křivě neobviňuji poznáte, když najedete myší na nick bigjirka v této diskusi a objeví se Vám kontakt jirka@liberalcz.cz...

Jsou to lidé, kterých se chcete - JAKO LÉKAŘ!!! - zastávat a se kterými chcete diskutovat?
14. 06. 2009 | 14:26

Honza999 napsal(a):

vaclavhorejsi

PPS: to, že jej znáte a tolerujete Vás v mých očích výrazně diskvalifikuje..
14. 06. 2009 | 14:28

Honza999 napsal(a):

Áááá

Bývalí bolševici, nyní zapřísáhlí nepřátelé Ruska a antikomunisti jsou zde.. Bude opravdu švanda.
14. 06. 2009 | 14:30

bigjirka napsal(a):

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
14. 06. 2009 | 14:40

Lena napsal(a):

bigjirko,
až ho někde pověsíte, dejte vědět, ať se na něj můžu podívat a trošku s ním popracovat.
14. 06. 2009 | 14:48

vaclavhorejsi napsal(a):

Honza999:

Doufam, ze nemyslite me - nejsem ani jednim...
O Rusku jsem tady psal a vzbudil tim nelibost pravovernych:
http://blog.aktualne.centru...

..
14. 06. 2009 | 14:50

vaclavhorejsi napsal(a):

Lena:

nejaka krvelacna...

..
14. 06. 2009 | 14:51

bigjirka napsal(a):

Pane profesore, to od Leny nebylo na morony... ale vypadá to půvabně :-D - líbí se mi to čím dál víc.
14. 06. 2009 | 14:58

Honza999 napsal(a):

vaclavhorejsi

To víte že to nebylo na Vás. Vy nejste Ááá.. :-)
14. 06. 2009 | 15:02

Honza999 napsal(a):

vaclavhorejsi

PS: k té krvekačné.. To je tou bolševickou výchovou. Když byl někdo v dětství, kdy je formována osobnost, dvakrát na pionýrském táboře v SSSR, následky to ponechá.. :-)
14. 06. 2009 | 15:09

Lena napsal(a):

Hořejší:
no jasně. Taková česká Kalamity Jane.
-------------
bigjirka:
jsem ráda, že jste to pochopil.
-------------
Jdu ven se psíky, mějte se tu hezky.
14. 06. 2009 | 15:10

Dalik napsal(a):

Honzo fandím vám ! Já jen zírám jak vy se v těch lidech perfektně vyznáte ! Já s nimi komunikovat nemohu jsem holt ještě ze staré školy o politiku jsem se nikdy extra nezajímál proto ještě vyznávám slušné chování ! Asi se tomuhle polit.dialogu nikdy nenaučím a velmi nerad bych zde někomu překážel! Raděj se budu držet stranou ! Vy Honzo na to máte aby jste těm reakcionářským demagogům vytřel zrak a trochu je zde na netu porovnal ! Já to vzdávám ale vám přeji hodně zdaru v tomhle klání Dalimil.
14. 06. 2009 | 15:25

Honza999 napsal(a):

Dalik

Neporovnal neporovnal..

Na jejich hroší kůži neplatí NIC! Jediné, čeho mohu dosáhnout je, že těm ostatním "co se v nich nevyznají", trochu poodhalím skutečnou podstatu těchto výtečníků.
14. 06. 2009 | 15:34

Dalik napsal(a):

Díky Honzo a nic si s toho nedělejte toho baskervila na kterého ded myslím s těch perverzních jeho výrazů stejně jednou trefí šlak !!! Dali.
14. 06. 2009 | 16:40

Martin napsal(a):

<Samozrejme, ze odolam. Verim, ze vy take. Dokonce jsem presvedcen, ze by se nikdo ani neodvazil to na me zkouset...

Pane Horejsi, tady se ukazuje vase arogance a neschopnost vecne diskutovat, kterou jsem vam jiz parkrat vycital. Uzivatel Kiki s vami naprosto neagresivne chtel probrat jeden aspekt vaseho clanku, se kterym nesouhlasi. A prislo tohle...
Nezlobte se, vase reakce nema s diskuzi nic spolecneho. Z celeho jeho komentare si vezmete slovo "Odolate?" a na nej odpovite (to neni tezke). Zbytek reakce je vam jaksi pritezi, protoze odporuje vasemu uzasnemu nazoru a nevite, jak si s tim poradit. Navic neni reakce vulgarni, ze byste vytahl vasi moralni autoritu. Tak to proste NECHATE BYT. Tomu rikam AROGANCE.

Povazuji vas za zaslepence, presvedceneho o sve jedine pravde. Vsiml jsem si take, ze se rad zapojujete do diskuzi, kde ziskate "navrch" svym vtipem nebo kritikou vulgarity. Nic proti tomu, jen TO NENI VECNA DISKUZE. Prekvapuje me, ze jste prirodni vedec - tam naopak byste mel byt RAD ZA kazde vecne ZPOCHYBNENI vaseho stanoviska a mel byste se snazit DOBRAT PRAVDE, NIKOLIV OBHAJIT to, co jste formuloval jako prvni.

Ackoliv se lisime v politicke orientaci, libi se mi vetsina vasich nazoru, je videt, ze premyslite o vecech. Presto vas lidsky nemam rad.
14. 06. 2009 | 18:15

bigjirka napsal(a):

Martine, profesor je holt profesor... miluju ho za jeho výběr témat.. s tím ostatním je to kapku složitější...
14. 06. 2009 | 19:00

vaclavhorejsi napsal(a):

Martin:

Prominte, ale ABSOLUTNE nechapu, co mi vytykate - jakou "aroganci"???

Ja jsem zcela uprimne odpovedel na polozenou otazku - myslite, ze spravna odpoved mela byt jina???

Naopak povazuji za nemistne, kdyz mi nekdo (kiki) rekne:

"Nezlobte se, pane profesore, ale to snad nebylo míněno vážně."

Samozrejme, ze to bylo mineno vazne - cely tento clanek byl samozrejme minen vazne` neni slusne zlehcovat partnera v diskusi naznaky, ze je smad nejaky npomateny, ze nevi, co rika, atd.

bigjirka:

Vy abyste si neprisadil...

..
14. 06. 2009 | 19:34

bigjirka napsal(a):

nojo, známe své pappenheimské :-)

Ostatně k tématu jsem se už vyjádřil před nástupem oligoušů - máme kleptokraturu. Jednou za čas potvrzujeme vrhem do urny, že můžou krást dál.
14. 06. 2009 | 21:04

bigjirka napsal(a):

nebo demoklepturu?
14. 06. 2009 | 21:05

Dalik napsal(a):

Pane takoví jako jste vy mě nemůžou nikdy urazit ! Klidně si používejte ten svůj vulgární hantes i nadále mě je to ukradeno !!! D.
17. 06. 2009 | 18:24

Lena napsal(a):

No, to se tady slušností ohání ten pravý. Vlastně levý:-).
18. 06. 2009 | 00:32

Dalik napsal(a):

Dobrý de pane Honzo 999 Sebekryticky přiznávám že jsem si zde mnohé nepříjemnosti založil sám ! V tomhle oboru nejsem doma a pohybuji se tady asi jako slon v porcelánu ! Určitě již jste poznal co pana bigjirku tak namíchlo ! Sice jsem se mu omluvil ale můj následující dotaz na na něho již dnes vím že to byla vyložená kravina ! On A jako bývalá kádrová rezerva ? Největší volovina co jsem kdy mohl napsat !!! Poznávám zde teprve lidi a musím se stále hodně učit ! To ho asi velmi urazilo ! Příště si na tohle musím dát větší pozor ! Pane Honzo přeji vám do těhle diskuzí hodně úspěchů ! Dalimil.
18. 06. 2009 | 10:21

Dalik napsal(a):

Ps. Nikdy jsem neměl a ani nemám k nikomu nenávist tohle slovo neznám !!!
18. 06. 2009 | 10:26

Dalik napsal(a):

Pane bigjirka nechme již toho vzájemného napadání a urážení ! Byla to nepříjemná lapálie pro vás uvědomuji si to! A proto nechci rozdmýchávat nadále vášně ! Tak se vám znovu omlouvám ! Vše bude popravdě zapsáno v kronice !!! Dalimil
18. 06. 2009 | 11:51

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

zpravidla nestíhám sledovat debaty pod dříve publikovanými texty, které se již nezobrazují na titulní straně blogů (je tu nyní již přes šest tisíc materiálů a debat).

Na tento mne upozornil jeden debatující, který se zde cítil být urážen (a podle mého názoru si ve svých hrubostech ani v nejmenším nezadal s ostatními).

Protože Aktuálně.cz nemá zájem poskytovat prostor agresívním a urážlivým útokům a nadávkám, smazal jsem vše, co dle mého soudu porušovalo zdejší pravidla (od 14. 6.).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
18. 06. 2009 | 20:22

bigjirka napsal(a):

Daliku, souhlasím.
18. 06. 2009 | 20:39

Honza999 napsal(a):

Stejskal

Tak to s Vámi souhlasím, že se cítil uražený zrovna ten pravý. :o)
A když už jsme u toho udávání, proč jste to nevzal o den dříve?

bigjirka napsal(a):
Blbečku, začal jste si a nebudete mít poslední slovo. Prostě přestaňte otravovat, pologramotný ubožáku a bude to. Pokud ovšem si nekoledujete o výchovný výprask.
13.06.2009 21:05:38

To není smazáníhodné? To není fašismus, vyhrožovat oponentovi v diskuzi výpraskem? Výprasky to začíná, koncentráky pak následují.
18. 06. 2009 | 21:56

stejskal napsal(a):

Je, pane Honzo999. l.s.
18. 06. 2009 | 22:21

bigjirka napsal(a):

:-)))))))))))))))))))))))
18. 06. 2009 | 22:36

Dalik napsal(a):

Dobrý den pane Honzo 999 máte opět pravdu tyhle hrubé urážky nesvědčily o dobré výchově neoliberalistů ! Ale co máte s toho na každého jednou dojde! Ještě jednou díky za podporu ! Dalimil.
19. 06. 2009 | 13:01

bigjirka napsal(a):

Daliku, myslel jsem, že si přejete příměří?...
Tak to zkusíme ještě jednou? Bez mrmlání?
19. 06. 2009 | 17:48

Honza999 napsal(a):

Dalik

je vidět, že někdo tento blog neustále sleduje ostřížím okem - aby měl poslední slovo..

Víte, co to je dodržování příměří? Když už ani neceknete. A pokud se opovážíte ceknout, musí to být:

"PANE, ano, pane bigjirko, máte naprostou pravdu PANE!"
19. 06. 2009 | 22:49

bigjirka napsal(a):

Tož, je vidět, že provokující stalker nedá pokoj nikdy. Příměří znamená to, co každé jiné příměří. Tj. nebudeme si jeden druhého všímat. Tedy nepotřebuji žádné uznání pravdy, stačí mi nebýt otravován.

Toto neustálé off-topic otravování je zároveň prohřeškem proti páně Stejskalovu kodexu.
20. 06. 2009 | 12:21

Lena napsal(a):

bigjirko,

někteří umí akorát opruzovat. Proč? No protože každý má koníčka podle svého rozumu, charakteru a inteligence. A proto jsou někteří lidé srovnatelní s obtížným hmyzem - třeba s hovadem.
20. 06. 2009 | 13:01

bigjirka napsal(a):

Leno, bohužel musím beze zbytku souhlasit. ..chjo
Asi nějaká třídní nenávist.
20. 06. 2009 | 16:06

Lena napsal(a):

bigjirko,

možná jen tak trošku přesměrovaná nenávist k sobě a svým "schopnostem". Myslím, že zlí jsou jen lidi, kteří nejsou spokojení sami sebou. A například Honza999 zlej je, o tom jsem přesvědčená z jeho vstupů už nějakou dobu.
Poslala jsem Vám před chvílí maila.
20. 06. 2009 | 17:01

bigjirka napsal(a):

:-)
Nemám zlí lidi rád.. nevím, kde se ta zloba bere. asi máte bohužel pravdu...
20. 06. 2009 | 17:38

Dalik napsal(a):

Dobrý den paní Leno prosím vás nefantazírujte zase zde! Proč by měl být Pan Honza zlej ? Zato že se zde zastává lidí kteří třeba nemají náturu odolávat vtipnému hantesu pana bigjirky ?Ale já užse tomu začínám smát! Když jsem pročítal jeho reakci v blogu pana Dolejšího Starý rudý lotr jak tam valčil s jedním oportunistou tak jsem se tomu docela i zasmál ! Schválně si tam najedte a možná se tomu také zasmějete ! Já nemám proti panu bigimu vůbe ale vůbec nic věřte mi paní ! On mne spočátku zaujal protože má velmi dobré technickoodborné znalosti a takových lidí si naopak já vážím!!! Ale když chci poznat člověka blíže nebudu mu podlézat a tak se třeba o jeho charakteru dovím více ! No a tak jsme si s panem bigi trochu pošpásovali a jede se dál ! Já v sobě nenánávist nenosím a zlobit se také dlouho neumím a vlastně ani nemám proč ! Pane bigjirko příměří se neruší ! Souhlasíte ? Přeji vám oběma hezký zbytek víkendu !Dalimil.
20. 06. 2009 | 17:51

Lena napsal(a):

Daliku,

Honza999, tento rudý revolucionář, který tu vyhrožoval krvavými revolucemi, si sem už taky napsal své. Je to už staršího data, ale já si to pamatuji. Následně tu začal do bolševiků nadávat kde komu (hlavně paradoxně lidem s pravicovým smýšlením) a zneužívat informací, které získal, k soustavnému napadání. K jeho umírnění došlo až poté, co ho několik lidí odsoudilo a také když zjistil, že jsou tu tací, kteří ho prostě "uřvou", protože mají na mnohem víc než on a jsou ochotni použít i drsnějších výrazů, a to kolikrát i vtipně (na rozdíl od něho). Na to asi nebyl zvyklý. Takže se stáhl, zesměšněn a zřejmě uražen, a teď už spíše fňuká, žaluje a dělá slušňáka. Na mém přesvědčení, že je to zlý člověk, to ovšem nic nemění. To, co jsem si od něj přečetla, šlo vždycky po domnělém nejslabším místě protivníka, na kterého se zaměřil. Prostě chtěl ublížit a dělal to cíleně, vypočítavě a hlavně vytrvale. Takových lidí pár znám a vždycky se divím, jak se vůbec dokážou podívat na sebe do zrcadla, aniž by se pozvraceli.
20. 06. 2009 | 18:36

Honza999 napsal(a):

Daliku

Pokud napíši něco ve smyslu

"vy nenažranci, pokračujte a dosáhnete toho, že ti, co jim říkáte mezi sebou plebs, socky apod., vyjdou do ulic a budou vás věšet na lucerny.."

znamená to, že vyhrožuji krvavou revolucí?

Co se týče těch bolševiků, potrefené husy nejvíce kejhají. Dříve "nejpokrokovější bolševici" jsou dnes najzarytější "pravičáci".. A to jen proto, že jejich náčelníci v 89 vyčenžovali ideologický způsob vlády za ekonomický způsob vlády. Nebýt toho, jsou nejpokrokovějšími bolševiky dodnes.
20. 06. 2009 | 18:52

Honza999 napsal(a):

PS:

Několik lidí mne "odsoudilo".. Hádejte, kteří to byli..

Ano, správně, bývalí bolševici, nyní pravičáci - hulvát bigjirka, Lena (zde si nemohu odpustit, dvojnásobná absolventka pionýrského tábora v SSSR, tak tomu říkám opravdu pravicové kořeny), Rumcajs a dva či tři další jim podobní modří demagogové.

Pokud mi nadávají takovéto typy, je vše OK, je to pro mne znamením, že jsem ještě nezblbl a nepodlehl propagandě (vedle které by se v tichosti krčil v koutku i říšký ministr propagandy, bývalé bolševické demagogy nevyjímaje).
20. 06. 2009 | 19:00

Lena napsal(a):

Daliku,

jo jo, potrefené husy umí zakejhat už za 15 minut. A je zajímavé, jak jsou ty potrefené husy velmi prakticky vzkřížené s jasnovidci, psychology, věštkyněmi či jinými jasnozřivými všeználky. Jinak by totiž potrefené husy, kdyby se řídily jen logikou, nikdy nemohly vytvářet tak fungované psychologické profily lidí, které nikdy neviděli a nic o nich neví jako je například toto:
Dříve "nejpokrokovější bolševici" jsou dnes najzarytější "pravičáci".

anebo toto:
Nebýt toho, jsou nejpokrokovějšími bolševiky dodnes.

Tomu fakt říkam výkon hodný Nostradama.

Zdravím, Sibylo.
20. 06. 2009 | 19:07

Lena napsal(a):

P.S. A taky typický pravičák zdejších diskuzí - tata. To jen tak namátkou.
A ještě dnes závidět pobyt na pionýrských táborech v SSSR, to o někom taky dost svědčí, že? Možná by neškodilo domluvit si to aspoň na Kubě, v Severní Korei nebo v Číně, já vím, není to to, co v SSSR za totáče, ale třeba by levičácká revolucionářská dušička konečně došla pokoje.
20. 06. 2009 | 19:13

bigjirka napsal(a):

Daliku, OK. A pokud někde chcete diskutovat k věci, nemám nic ani proti tomu. Na chujoviny ad hominem zvědav nejsem. Já myslím, že je to snad celkem jasné.. ?
20. 06. 2009 | 19:14

Honza999 napsal(a):

Lena

Když se diskutuje a má se něčeho dosáhnout, JE NUTNO jít po nejslabším místě oponenta. Oponent buď toto místo "vyztuží", nebo svůj spor prohraje (bez ohledu na to, že si myslí, že vyhrál..).

Nebo snad myslíte, že se mám řídit heslem

"já vím, že oponent je darebák, že lže a že v jeho lžích jsou slabá místa, slabá třeba v tom, že pochází z bolševické rodiny, která jej po bolševicku vychovala a posílala jej OPAKOVANĚ do pionýrských táborů v SSSR a teď evidentně z prospěchářských důvodů otočil a plive jedovaté sliny po SVÉ VLASTNÍ MINULOSTI, tak přes toto vše budu mlčet, abych se náhodou nedokl jeho jemnocitu a nechám ho, aby on zde napadal a urážel ty, kteří mu nepodkuřují?"

Tak to ani náhodou. Proti takovým pravičákům-bývalým bolševikům, jako jste vy, budu bojovat stále.
20. 06. 2009 | 19:20

Honza999 napsal(a):

Lena

PS: tatu jako "pravičáka" uznávám (i když podle mého je středový). Ale uznával bych ho i jako pravičáka.
Hlavně proto, že stoprocentně nikdy nebyl na pionýrském táboře v SSSR a zcela jistě za bolševika nikdy neměl žádnou protobolševickou funkci na ZŠ aby se dostal na gympl (nebo na pionýrský tábor v SSSR) a žádnou funkci na gymplu, aby se dostal na VŠ.

Krom toho mne tata nikdy neodsoudil za mé názory.. Jen je to v diskusích "slabý kus", který nepochopil, že proti zlu se nedá bojovat umírněně.
20. 06. 2009 | 19:29

Lena napsal(a):

Honza999

Cituji:
Když se diskutuje a má se něčeho dosáhnout, JE NUTNO jít po nejslabším místě oponenta.
NENÍ. PRO DISKUZI JE TO NAOPAK KONTRAPRODUKTIVNÍ. TOHLE JE DOBRÉ TAK AKORÁT PRO VÁS.

"já vím, že oponent je darebák, že lže a že v jeho lžích jsou slabá místa, slabá třeba v tom, že pochází z bolševické rodiny, která jej po bolševicku vychovala a posílala jej OPAKOVANĚ do pionýrských táborů v SSSR a teď evidentně z prospěchářských důvodů otočil a plive jedovaté sliny po SVÉ VLASTNÍ MINULOSTI, tak přes toto vše budu mlčet, abych se náhodou nedokl jeho jemnocitu a nechám ho, aby on zde napadal a urážel ty, kteří mu nepodkuřují?"
VÁŽNĚ? A JAK TO VÍTE? MY SE ZNÁME? PŘEČETL JSTE SI O MĚ V CIBULKOVÝCH SEZNAMECH? VÍTE NĚCO O MÝCH RODIČÍCH? DEJTE SEM FAKTA NEBO PŘESTAŇTE KECAT BLBOSTI.

Proti takovým pravičákům-bývalým bolševikům, jako jste vy, budu bojovat stále.
TO JSEM SI VŠIMLA. ROZUMNÝ ČLOVĚK VÍ, KDY PŘESTAT, ABY SE ÚPLNĚ NEZNEMOŽNIL. VY NE.

tatu jako "pravičáka" uznávám
ANO? JEHO NÁZORY JSOU VELMI LEVICOVÉ A VY HO UZNÁVÁTE JAKO PRAVIČÁKA? MLUVÍME O TOMTÉŽ ČLOVĚKU?

stoprocentně nikdy nebyl na pionýrském táboře v SSSR
VY JSTE SPOLU VYRŮSTALI, ŽE TOHLE VÍTE?

zcela jistě za bolševika nikdy neměl žádnou protobolševickou funkci na ZŠ aby se dostal na gympl
A NA KTEROU ŠKOLU SE DOSTAL?

tata nikdy neodsoudil za mé názory
JO? MÁM TO NAJÍT A PŘETISKNOUT SEM?

Jen je to v diskusích "slabý kus", který nepochopil, že proti zlu se nedá bojovat umírněně.
TATA JE VELMI SILNÝ KUS. JEHO SÍLA JE V ARGUMENTECH. VY JSTE NAOPAK SLABÝ KUS. SLABÝ DUCHEM, SLABÝ FORMOU, OSLABENÝ SVOU NENÁVISTÍ, O ARGUMENTECH NEMLUVÍM, TY NEJSOU SLABÉ - TY JSOU NAPROSTO NULOVÉ (URÁŽKY ZA ARGUMENTY POVAŽOVAT NELZE, TO SI UŽ JEDNOU PROVŽDY UVĚDOMTE).
----
Každopádně Honzo999, děkuji velmi za Vaše dva poslední vstupy. Pěkně prokázaly to, co jsem psala, a to, že jste člověk zlý. A nenávistný. A já s tím prokazováním svého názoru na Vás nyní nemám nejmenší práci.

No, a teď zase poslechnu Ivana Hochmanna a nebudu se bavit s hňupem.
20. 06. 2009 | 20:03

bigjirka napsal(a):

Leno, on mívá Ivan dost často pravdu. Eh, škoda, že pan sensor nesnáší přesná označení. Třeba říct o někom, že je "pošahaný z******n", tak si zas umaže ruce až k ramenům. Tihle bolševičtí revolucionáři, anarchosyndikalisti a podobná lůza, teroristi typu Suvarina ze Zolova Germinalu. Třeba nebyli ani členy KSČ a nejsou ani dnes, protože je jim moc pravicová. Jsou to krvežíznivé zrůdy jako komunardi. Jakobínská chátra. Sice píšou přes mobilní připojení, ale vraždili by na potkání. Vražedný sliz jim kape z mordy. Že se vůbec nestydí si brát do mordy pořádného chlapa, jako je tata. Blujno je z toho.
20. 06. 2009 | 20:36

Lena napsal(a):

bigjirko,

krátké a přesné.

Naštěstí dnes jsou na tom asi takto: http://utulekjimlin.rajce.i...

obávám se však, aby se nám to tu zase nezvrhlo a podobní lidi nedostali moc. Alespoň moc efektivně udávat, když už nic jiného.
20. 06. 2009 | 20:44

bigjirka napsal(a):

No.. jako pragmatik jdu 25. na zkoušku na zbroják. Mám vyhlídnutou jako první P38. Ono se dnes všechno vyvíjí tak divně.. náckové, komunardi, fuj.. normální člověk se z toho chvěje a ozbrojuje se... už se těším na první pistolku. kolega má krásnej revolver Manurhin Magnum.. ale to je moc penízků..
20. 06. 2009 | 20:55

Lena napsal(a):

bigjirko,

zbroják jsem dělala dvakrát, protože jsem si ho pobytem v zahraničí nechala propadnout.

Mám známého, ten má zbraně rád a s lidmi od zbraní se zná (vlastně dva známé, jednoho z Čech a druhého z Moravy). Třeba by věděli o nějaké pěkné větší pistoli i za rozumnou cenu.¨

Tak revolver Magnum?! To jsou věci. To by se mi proděravěla kapsa.

Poslal jsem Vám mail, kde Vás důrazně varuji před oním účetním programem.
20. 06. 2009 | 21:35

Dalik napsal(a):

Vážení to už se zde zachází trochu dále než jsme si všichni představovali ! Řinčení zbraněmi to je vážné ! Tohle nemusím !!! Na takovouhle konverzaci nemám VŠ! Přeji vám všem stálé zdraví ! Dalimil.
20. 06. 2009 | 23:32

bigjirka napsal(a):

Leno, v dnešní době demokratury je Luger 9 minimem.. :-)
Snad tak .357 Magnum nebo Tokarev 7,62, protože hrozby jsou velké a četné. Moc se mi líbí Parabellum - ale je drahá a málo jich je v dobrém stavu. Musím začít něčím levným, však víte...
21. 06. 2009 | 09:06

bigjirka napsal(a):

Daliku, střelné zbraně neřinčí :-)
21. 06. 2009 | 09:06

Dalik napsal(a):

Já vím pane oni udělají jen bum a bác a neni co řešit ! Ano pane to známe !
21. 06. 2009 | 09:18

Lena napsal(a):

Daliku,
a příště probereme zákopy a chemické zbraně.
21. 06. 2009 | 09:22

bigjirka napsal(a):

A handgranáty! Střelba z devítky je docela fajn. Zatím jsem si nezkusil .45, ale to přijde!
21. 06. 2009 | 10:01

bigjirka napsal(a):

Zákop pro stojícího střelce se kope dost těžko. V totalitě, demokratuře i demokracii.
21. 06. 2009 | 10:03

bigjirka napsal(a):

Jo, Daliku - a bum bác ne. Jenom bum. Bác k tomu dělají jen vystřelované granáty. Kulka - to je maximálně bum - plác :-)
21. 06. 2009 | 10:15

Lena napsal(a):

bigjirko,
pokud by stojící střelec myslel to střílení úplně vážně, tak to bych doporučovala brokovnici s upilovanou hlavní. Za prvé se s tímhle nemůžete netrefit ani do vzdáleného pohybujícího se cíle. Za druhé u brokovnice je kriminalistům balistika na nic. Za třetí - při ráně z blízka není třeba ukrývat mrtvolu, protože ty malinkaté kousíčky si odnesou mravenci (a jak rádi!).
21. 06. 2009 | 10:39

Dalik napsal(a):

Dobý den paní Leno vám bych se teda do rány dostat nechtěl !!! Vaše kořeny musí být určitě někde na divokém západě ! Pardon D.
21. 06. 2009 | 11:43

Lena napsal(a):

Dobrý den, Daliku. Honza999 si myslí, že na divokém východě. Tak se domluvte, hoši.
21. 06. 2009 | 11:51

Honza999 napsal(a):

Lena

1) k tomu diskutování
Asi vůbec nechápete, že diskuze není, když někdo vykřikuje propagandistická hesla a zbytek buď přizvukuje nebo mlčí. Tak právě vypadaly diskuze za boševiků, včetně vyhrůžek fyzickou likvidací nemlčících oponentů. To je první bod svědčící o vašich bolševických kořenech a tomu odpovídající výchově.

2) ke "znalosti" vaší osoby.. Nemusím vás znát osobně.. Stačí zdejší projevy vaší "osobnosti" jen porovnat s projevy a jednáním těch, které jsem v životě již poznal.

Byla jste dvakrát na pionýrském táboře v SSSR!

TO O VÁS A VAŠICH RODIČÍCH VYPOVÍDÁ VŠE!

Jak jsem zde již v minulosti uvedl, chodil jsem do školy s jedním bolševickým synáčkem. Hajzlem, šmejdem, udavačem. Ten se o pionýrský tábor v SSSR (za vydatné podpory rodičů, funkcionářů ČSM) snažil několik let a NEDOSTAL SE TAM. Nebyl asi dostatečně velký hajzl, šmejd a udavač.

Když jej, který se tak snažil a nemohl, postavím na jednu stranu a na druhou stranu postavím někoho, kdo tam byl dvakrát - jaká hajzlovství, šmejdoviny a udání v porovnání s ním musel provádět onen úspěšný (i jeho rodina)?

3) Ldyby studenti na Národní "věděli, kdy přestat", byla byste dnes nějakou řadovou funkcionářkou SČSP (nebo něčím podobným).

4) Vy jste ale demagog.. Tata "pravičák" byl v uvozovkách! Když se to hodí, uvozovky nejsou vidět, že?

5) S tatou jsem nevyrůstal, ale proč se ho nezeptáte, zda byl na pionýrském táboře v SSSR. Tyto tábory nebyly určeny pro slušné děti ze slušných rodin, ale pro "nomenklaturníky".

6) Asi Vám nějak uniklo, že tata se živí řemeslem - poctivou prací vlastníma rukama.

7) Klidně to sem přetiskněte - ALE TAK, ABY TAM BYLO VŠE! Tedy ne jen pár vět vytržených z kontextu, jak je vaším diskuzněbolševickým zvykem.

8) Tata je v diskusi slabý kus. Na vás a vám podobné. Ještě nezjistil, že na vás jen argumenty neplatí, protože je buď překroutíte, nebo ignorujete. Pokud by se diskutovalo normálně, se snahou dosáhnout nějakého kompromisu, byl by tata nesmírně silný diskutér. Protože vy ale "diskutujete" s jediným cílem - prosadit své, oponentům vymýt mozek, popř. je umlčet pohrůžkou, je slabý. To, že jej chválíte jako "skvělého diskutéra" je pro mne znamením, že mám pravdu. Tata je diskutér, jehož způsob diskuze VÁM VYHOVUJE - vzbuzuje zdání, že se tu něco děje ale přitom jasně víte, že s jeho slušností vám vůbec není nebezpečný.
21. 06. 2009 | 11:57

Honza999 napsal(a):

Dalik

Omyl..

Ne na divokém západě, ale na ještě divočejším východě..

Měla dvě školení na pionýrských táborech v SSSR. Nusela být opravdu dobrá, když ji po prvním školení vzali ještě jednou na další zdokonalení..
21. 06. 2009 | 12:05

bigjirka napsal(a):

Těžká věc, když pan Stejskal pámbuvíproč zapovídá používat výstižného slova sráč.
21. 06. 2009 | 12:22

Honza999 napsal(a):

sráč

Toť vskutku vynikající argument v diskuzi..
21. 06. 2009 | 12:33

Lena napsal(a):

bigjirko,

je zajímavé, jak dokáže vzniknout nevraživost až za hrob. U Honzy999 v mém případě to bylo prostým faktem, že jsem se mu snažila vysvětlit, že se ve svých teoriích o prospěšnosti revoluce mýlí. A já si prostě stále myslím, že věšení lidí na lucerny prospěšné není ani pro stranu věšenou ani pro stranu věšící.

Jak se říká: dokaž blbcovi, že je blbec, a nikdy ti to neodpustí.:-)

Stejně tak jsem se mu už snažila vysvětlit, jak to bylo s těmi pionýrkými tábory, že mě tam ani jednou nepřihlásili rodiče. Marně. Fanatik prostě neposlouchá. Je velká škoda, že ho touto "výsadou" komunisti nikdy neobšťastnili. Jak už ode mě ví, čekal by ho polovojenský režim s naprostým ignorováním jednotlivce a jeho specifik, včetně zdravotních. Viděl by bídu mezi normálními lidmi na vesnicích, obrovskou bídu, doslova středověk. A kdyby měl všech pět pohromadě, tak by už do smrti o bolševicíh a revolucích držel hubu. Čili, tábor v SSSR byl mi prospěšný a jsem ráda, že jsem to tam viděla. Aspoň jsem si udělala jasný obrázek o nepříteli. Tohle ovšem tupani nikdy nepochopí.

A odteďka je jasné, že kdejaký bezmozek bude mít další argument: byla jsem na táboře v SSSR a ještě navíc se mi tam líbilo!
21. 06. 2009 | 12:54

Honza999 napsal(a):

Lena

1) Nikdy jsem zde žádné teorie o PROSPĚŠNOSTI REVOLUCE neuváděl. Jen jsem zde vyslovil varování, že svými činy revoluci VYVOLÁTE VY!

2) nikdy jsem netvrdil, že vás tam přihlásili zrovna rodiče (to musíte vědět vy, kdo to byl.. Ale co já vím, kdo se nikam nepřihlásí, ten se nikam nedostane..:-))

Pokud se ale nepletu (a dalo by se to dohledat), prohlásila jste, že JEDNOU vás vybrali na škole (což svědčí o vaší vlastní angažovanosti, bez které byste prázdniny trávila na řadovém pionýrském táboře v ČSSR), PODRUHÉ vám ten poukaz přinesla matka z práce (což zase svědčí o její angažovanosti, bez které byste prázdniny trávila na řadovém pionýrském táboře v ČSSR)..

Kandidáty na účast v pionýrských táborech vybíraly speciální komise a jaká hlavní kriteria pro výběr byla v době vlády bolševické mafie je jasné - kandidát (včetně jeho rodiny) musel být JEJICH ČLOVĚK! Bulo to vždy prezentováno jako ODMĚNA ZA ZÁSLUHY..
21. 06. 2009 | 13:27

Honza999 napsal(a):

Lena

PS: Byla to odměna těm "nejlepším z nejlepších"..

A ten můj bývalý spolužák, bez ohledu na všechny jeho snahy a na zázemí rodičů-funkcionářů ČSM (a nebyli to funkcionáři z Horní Dolní, ale na Praze 1), nebyl vyhodnocen jako hoden této odměny.

A protože jsem s ním chodil do jedné třídy a měl jsem tedy možnost sledovat zblízka, co vše byl on ochotem pro tuto "odměnu" (bez úspěchu) udělat, ani se neodvažuji domýšlet si, čím byl podpořen váš úspěch v této věci.

PPS: když jste tam měla jet podruhé.. Proč jste se tedy nešprajcla, že do té bídy nechcete? Na vaše místo určitě čekalo mnoho jiných, mafiánskobolševickým režimem méně ceněných uchazečů?
21. 06. 2009 | 13:38

Honza999 napsal(a):

Dalik

Víte, jaký je rozdíl mezi mnou a kupříkladu Lenou?

Já jsem nebyl členem mafiánskobolševického spolku. Nejsem ani členem toho nového modromafiánsko(bolševického) spolku, ve který tento mafiánskobolševický spolek přetransformoval. Proto MOHU kritizovat jak ty bývalé, tak ty současné mafiány.

Lena, na rozdíl ode mne, transformovala z mafiánskobolševického spolku do dnešního modromafiánského(bolševického) spolku. Proto MUSÍ hovořit tak, jak hovoří - držet basu s novou formou mafie (ona si to vše také moc dobře pamatuje a dobře ví, "že nebude-li držet basu, neprotlačí synáčka na West Point").

Speciální poznámka pro Lenu - ten West Point je pouze alegorie pro jiné výhody, které na úkor svých spoluobčanů loajalitou k nové mafii získává...
21. 06. 2009 | 14:12

Honza999 napsal(a):

Dalik

raději na mne ani nereagujte..

Bylo by to "porušení příměří".

:o)
21. 06. 2009 | 15:04

Honza999 napsal(a):

Lena

Ještě bych se vrátil k vaší kritice:

"To, co jsem si od něj přečetla, šlo vždycky po domnělém nejslabším místě protivníka, na kterého se zaměřil."

Jednejte a argumentujte tak, aby ve vašem jednání a argumentaci nebyla "domnělá nejslabší místa" - jistě pak dosáhnete za svou propagandu vyššího ohodnocení od svých chlebodárců.
21. 06. 2009 | 15:29

Dalik napsal(a):

Honzo tohleto létorické vaše soupeření s p.Lenou ponechme stranou protože to je pro mne obyčejného vydláka moc složité !!! Víte co? Mě padla do oka sličná to dáma paní baronka Bobo. Nechápu proč tahle ambiciozní žena mohla kandidovat za komunisty do křesla hlavy státu ? Tak tohle mi objasnite ! Takový krok který asi nebyl po chuti mnoha lidem jsem od ní nečekal ! Jinak jako žena se mi mooooooc líbí ! Dali.
21. 06. 2009 | 16:32

Honza999 napsal(a):

Dalik

Víte, jsou dva typy druhu homo..

Jedni jsou LIDI. Bez ohledu na to, čím se vyučili, či co vystudovali, že živí slušně a poctivě, nemají ambice někomu vládnout či někomu vnucovat názory či modely chování, ze kterých by pak oni osobně mohli těžit ve svůj prospěch.

Ti druzí jsou "nadlidi". Chtějí vládnout LIDEM (neboť je to spojeno s jejich hmotným prospěchem právě na úkor ovládaných) a udělají pro to cokoli.

Zamyslete se nad tímto. Bolševická mafie sice byli gauneři, ale často i ti patřící do "vyšších sfér" bydleli na sídlištích v paneláku. Nikdo z nich nebydlel ve vile s 30 místnostmi a pozlacenými či zlatými toaletami.

Vila s 30 a více místnostmi a další atributy vyjadřující společenské postavení je idolem a cílem nadlidí. Ti, co vydělávají milion ročně, chtějí vydělávat 10. Ti co mají 10, chtějí 100.. Atakdále geometrickou řadou.

Jenže na světě není dost vil pro všechny. Proto se musí sebrat po jedné místnosti z bytu LIDEM, aby jich nadlidi mohli mít 30..

Bobo se počítá mezi nadlidi a sleduje jen a jen své cíle a svůj prospěch, selžou-li jedny prostředky, najdou se jiné, i KSČM přijde ke cti.

V tom se dřívěší bolševici nyní modrobolševici mezi sebou nijak neliší.
21. 06. 2009 | 17:00

bigjirka napsal(a):

Sráči se od lidí liší tím, že se pořád do někoho musí srát. Jak jim jednou jebne, už nemůžou přestat. Co se týče fyzické likvidace, je nejlepší hned po ránu, aby nechali co nejmenší uhlíkovou stopu. Jinak sežerou kyslík a vydechujou CO2, což škodí amazonskejm pralesům.
21. 06. 2009 | 17:13

Honza999 napsal(a):

Dalik

ještě bych dodal..

Oni to zde sice budou ze všech sil popírat, ale podle některých zdejších diskutérů existuje ještě třetí typ druhu homo a to podlidi.

To jsou ti homo, kteří neměli to "štěstí" svou poctivou prací přispět k vylepšení společenského postavení nadlidí (nezaměstnaní, kteří nepracují z důvodu nedostatku práce), ti, kteří rezignovali na tuto společnost a na práci prostě s.rou, protože nechtějí otročit nadlidem, případně ti, kteří sice přispívají (protože tak je to už nastaveno), ale držkují při tom. Nehledě k tomu, že ti nepřispívající by se měli snažit, aby přispět mohli a z donucení již přispívající by se měli snažit, aby mohli přispívat ještě více.

Protože vila se 40 místnostmi je přece jen lepší, než vila s 30 místnostmi.
21. 06. 2009 | 17:22

Lena napsal(a):

A nejhorší jsou trpaslíci. Strašně rychle se množej.
21. 06. 2009 | 17:27

Honza999 napsal(a):

Lena

A kolik vás už je?
21. 06. 2009 | 17:48

Dalik napsal(a):

Honzo raději je neprovokujte ! Jsou to lidé inteligentní a mají zálibu ve zbraních a takoví bývají nebezpeční ! Fakt Honzo dejte si na sebe pozor nebezpečí dnes číhá všude protože naše zákony??????????? Raděj ne ! Dali.
21. 06. 2009 | 19:04

bigjirka napsal(a):

Fakt. Zákony umožňují občas odstřelovat škodnou. Vila o tisíci patrech je ještě lepší, ale untermensch nechce utírat prach. Že prej jedině prachovkou ze sráče. Jenže zatím je doba hájení... :-(
21. 06. 2009 | 19:18

Honza999 napsal(a):

dalik

to já vím, že mne hledají.. Zatím jim stojí v cestě ono mobilní připojení (které bleskurychle odhalili).

Ale ani já nejsem tak zcela bezbranný - jen se těma dvěma krochnama, co doma mám, nechlubím.

To jejich chlubení se zbraní a vyhrožování - to je vlastně neklamná známka strachu. Jsou v podstatě jako Achmadínežád, nebo jako Korea. Cítí se okroženi a cení zuby na všechny strany.

Na rozdíl o Achmadinežáda nebo Koreje si za své případné ohrožení ale budou moci sami.
21. 06. 2009 | 20:51

Lena napsal(a):

No, a máme jasno. Tomuhle se říká paranoia.

Honzíka můžeme jen politovat a jeho okolí taktéž.
21. 06. 2009 | 21:58

bigjirka napsal(a):

Paranoidní dement, tomu untermensch definitivně jeblo.
21. 06. 2009 | 22:01

Lena napsal(a):

Ale bacha, to je docela nebezpečná nemoc. Už jsem se s takovým člověkem setkala. Trpěl bludem, že ho chce zlikvidovat soused, a proto se snažil souseda zlikvidovat dřív. Dle svého přesvědčení Měl za to, že má přece morální právo se bránit útoku.
21. 06. 2009 | 22:13

Lena napsal(a):

Ale bacha, to je docela nebezpečná nemoc. Už jsem se s takovým člověkem setkala. Trpěl bludem, že ho chce zlikvidovat soused, a proto se snažil souseda zlikvidovat dřív. Dle svého přesvědčení Měl za to, že má přece morální právo se bránit útoku.
21. 06. 2009 | 22:14

Honza999 napsal(a):

Paranoia????

bigjirka 20.06.2009 20:36:45 cituji "Sice píšou přes mobilní připojení..."

Pochybuji o tom, že někdo nosí v hlavě databázi IP adres. Pokud někdo ví, že má IP adresa je mobilní připojení, znamená to, že po umístění této IP adresy pátral.

Takže žádná paranoia, ale logický závěr.
21. 06. 2009 | 22:32

bigjirka napsal(a):

"pátrání" trvá 10 sekund ve veřejně dostupné databázi. To, že jste paranoidní, samozřejmě neznamená, že po vás nejdou :-D
21. 06. 2009 | 22:44

Honza999 napsal(a):

bigjirka

Právě jste přiznal, že jste se snažil mou IP lokalizovat - třebas jen 10 sekund.

I jen 10 sekund trvající "pátrání" zůstane pátráním..
21. 06. 2009 | 23:45

Lena napsal(a):

Honzo,

a mimozemšťani po Vás nepátrají?
22. 06. 2009 | 07:12

bigjirka napsal(a):

:-DDD
22. 06. 2009 | 07:47

vaclavhorejsi napsal(a):

Vidim, ze zde probiha neobycejne plodna a inteligentni diskuse...

..
22. 06. 2009 | 09:06

bigjirka napsal(a):

Zajisté, pane profesore. Škoda, že nejste psychiatr, abyste svého oblíbence mohl diagnostikovati. Je ale faktem, že to, že někdo je paranoidní, neznamená, že po něm nejdou.. :-/
Osobně také preferuji diskusi ad rem, to je ale nicku Honza999 zcela cizí. On nic jiného, než osobní útoky nezná.
22. 06. 2009 | 09:32

Lena napsal(a):

Samozřejmě. Protože jsme tu zůstali už jen ti nejchytřejší na celém světě. Aspoň si to myslíme.
22. 06. 2009 | 09:44

Dalik napsal(a):

Ale ale přátelé oco gou? Jde nám tady všem vlastně o společnou věc ale každy se to snaží prosazovat tak trochu svojim způsobem jak jsem poznal ! Mě jde o to aby zde převládala taková kvalitní demokracie abychom zde v naší republice mohli všichni štastně žít a nikdo nam to nenarušoval závistí zlobou a různými provokacemi ! Proto komunisté ne !!! A mafianští kapitalisté také ne !!! Za to musíme bojovat ! Dalimil.
22. 06. 2009 | 12:00

bigjirka napsal(a):

No, vidíte, Daliku - a teď se náhle domluvíme.
22. 06. 2009 | 12:09

Lena napsal(a):

Daliku,

Vy jste takovej kecka! Myslíte si, že jsem si nevšimla, jak Honzu999 schválně štengrujete, Vy "abychom zde šťastně žili bez zloby"!?
:-)

Přidám příběh z brněnské tramvaje z minulého týdne:

Můj kamarád nastoupil do šaliny a slyší starého pána:
"Tak có, Aléšku, už jsi ředitél?"
"Ne."
"A kolik ti jé?"
"47."
"Tak to si ješče mladéj. To ředitel budéš, nebój."
Dramatická pauza a pak děda pokračoval:
"Tak se nám ten kapitalismus nějak nepovéd, viď, Aléšku?"
"Hm"
"Za tohle sme zvonili klíčema?!!! ... Taky si zvoníl, Aléšku? ... Já zvoníl. ....... Kdybych to věděěěl, tak sem si ty klíče rači vrazíl do prdéle."

Pěkný den.
22. 06. 2009 | 12:36

bigjirka napsal(a):

Leno, že by byl Dalik poťouchlik?
22. 06. 2009 | 12:44

Lena napsal(a):

bigjirko,

?!?
(myslím, že jo)

Jdu do práce. Budu tu možná večer.
22. 06. 2009 | 12:50

bigjirka napsal(a):

Tak zatím. Já pracuju dneska z domu. Zejtra zkouším nešťstníky, ještě musím skouknout práce.
22. 06. 2009 | 13:00

Dalik napsal(a):

Leni já už fakt nevím jak bych se vám zavděčil ! OPRAVDU ale v tomhle se mílíte na tohle nemám abych Honzu štengroval ten je daleko chytřejší nežli já a vždy se rozhoduje pouze podle SVÉHO vědomí i svědomí ! Asi tak nějak ! Já bych opravdu nechtěl aby se zde prosazovaly fašistické a mafianské živly v tom má pan Bigi velkou pravdu ! Uvědomuji si že důvěra se nezískavá lechce ale vždy jsem dokázal každou ženu nakonec přesvědčit ! A oto to pak bylo krásnější !!! MĚJTE se fajn a nezlobte se na sebe ! Dali.
22. 06. 2009 | 14:13

Dalik napsal(a):

HONZO 999 Dnes máte svátek tak si dovoluji poblahopřát vám ! Takže vše nejlepší a hlavně stálé zdraví aby jste měl stále hodně sil bojovat s těmi zdejšími reakcionáři ! Dalimil.
24. 06. 2009 | 13:00

New York City Light napsal(a):

to Václav Hořejší:

"Vidim, ze zde probiha neobycejne plodna a inteligentni diskuse..."

Ano ano, ale také vidíme, že zmizela ta neobyčejně plodná a inteligentní diskuse o "Krizi, kterou způsobil Ksindl z Wall Stretu" :)

Bylo v ní mnoho zajímavých postřehů, smím se zeptat na příčinu této blogerské restrikce? Můžou za ní účastníci fóra a skrytá cenzura ze strany iluminátů či autora nebo samotný Seran Astar, který diskusi jednoduše unesl?

V naší zemi existuje velmi pochybná demokracie a demokratura jde ruku v ruce s manipulovanou pseudodemokracií, přesto však věřím, že nám situaci trochu blíže přiblížíte...
25. 06. 2009 | 11:41

N.Y.C.L back napsal(a):

To jsou kouzla, to jsou čáry...
25. 06. 2009 | 12:59

Dalik napsal(a):

Dobrý den pane profesore počkáme si do podzimu jak se k tomu všemu postaví národ ve volbách ! Pak se rozhodnem jednat ! Když tak pak naženu do houfu ty zlé muže ze zdejších blogů zorganizujem zde velkou pouliční akci v Praze ! Určitě se pak již najde spoustu lidí kteří také půjdou do toho protože si myslím že každý bude již chtít mít jasno ohledně své budoucnosti !Oni ti mocipáni se musej něčeho bát inak to k lepšímu směřovat nikdy nebude !!! Dal.
25. 06. 2009 | 17:54

bigjirka napsal(a):

Daliku, ono to k lepšímu nesměřuje ani u nás, ani nikde jinde. Nevím, co udělat pro to, aby se svět vrátil od podfucku k poctivosti. Příkladem budiž deriváty - hlavní důvod současné krise. Svět, ve kterém si kdejaký bača můžs nakreslit svoje peníze, nemůže uspokojivě fungovat.
25. 06. 2009 | 23:34

Dalik napsal(a):

Bigi takoví lidé se nikdy dobrovolně nevzdají toho co jim přináší prospěch ! A mi poctiví občané a pracující nebudeme stále trpělivě čekat až se pohne zeměkoule ! Nejlepší by na ně byl armagedon na hlavy jenže oni ti chytráci mají již všichni postaveny kvalitní protiatom. bunkry ! Viz. v telev.tu Krejčířovu pevnost ? Takoví darebáci dobře myslí dopředu ! Ale co mi chudáci ? A proto budu aktivní v tom že budu stále ve střehu a varovat poctivé spoluobčany před politiky kteří budou tenhle marast podporovat!!!Dalimil.
26. 06. 2009 | 14:32

bigjirka napsal(a):

Vy víte o některém, který to nepodporuje? Sem s ním!
26. 06. 2009 | 18:04

Dalik napsal(a):

Já osobně nebudu volit amíka Vondru a dále pak pana pobožného Kalouska a Čunka ! To jsou lidé které nemusím ! I když vím že je u nás takových podobných nepřeberné množství ! Ale tyhle tři krále bych nejraději posadil do rakety a šupem poslal co nejdále ke hvězdám ! Také již uvažuji o nějaké magnumce štěstí přeje připraveným ! Zdaví Dali.
27. 06. 2009 | 10:29

vaclavhorejsi napsal(a):

New York City Light:

Nechapu, o cem mluvite - diskuse bezi, dokud tam nekdo prispiva - pod tim mym vami zminovanym poslednim clankem jiste i nadale muzete pridavat sve prispevky jak je vam libo.
Ja do jakekoli diskuse mohu zasahovat pouze tak, ze do ni neco napisu...
..
27. 06. 2009 | 10:50

bigjirka napsal(a):

Dali, zrovna tihle tři mi nevadí. Vadí mi Paroubek, Řebíček, Rát, Palas, Bém, Filip, Grebeníček, Bursík, Kuchtová, Zubovová a spousta dalších. Ve čtvrtek jsem udělal zkoušku na zbroják :-), už jen lékařské vysvědčení a dát na úřad.
27. 06. 2009 | 20:57

Dalik napsal(a):

Pane Bigjirko já vám teda blahopřeji! Zkouška na zbroják je také můj sen ale nevím zdali se mi uskuteční ! Koncem července mě čeká operace očí! Počínající šedý zákál. Přeji hezkou neděli D.
27. 06. 2009 | 21:46

bigjirka napsal(a):

Díky.. a přeju úspěch při operaci...
27. 06. 2009 | 22:49

Dalik napsal(a):

Dobrý den všem ! Pane prof. Hořejší jaký názor máte na p.Radka Johna ! Sleduji každý jeho pořad v tel. Na vlastní oči ! A jeho nová strana Věci veřejné kde byl řádně zvolen jejím předsedou mě zaujala ! Vím že nejste vševědoucí ale přehled a moudro s vás vyzařuje takže můžete zde poradit lidem kteří se neumějí v politice orientovat ? Jestli vsadit na mladou a teprve začínající stranu ! Pro mne je Radek již od pohledu důvěryhodná osoba a věřím že to s obyčejnými lidmi myslí dobře proto mu asi dám svůj hlas ! Pokud ovšem vy mě nepřesvědčíte o opaku!Radek John to by si myslím byla ta správná demokracie pro nás !!! Dalimil.
28. 06. 2009 | 11:50

Honza999 napsal(a):

Dalik

Radek John je MOŽNÁ jakž takž důvěryhodná osoba, či se alespoň se navenek snaží tak vystupovat a neví se na něj zatím žádná lumpárna. Ale Radek John NEDĚLÁ VV. Jsou tam i jiní a mnoho z nich je zase výrazně nedůvěryhodných.

Radek John je vějička, která má nalákat voliče pro VV a nikdo neví, komu v nějaké budoucí vládní koalici tyto hlasy vlastně ve skutečnosti připadnou.

Stejně jako voliči Zelených netušili, že v podstatě volí ODS.

PS: díky za přání.. Abych ale pravdu řekl, ani jsem nevěděl, že mám nějaký svátek. Kdysi jsem slavíval 27.12, ale bolševici v kalendáři nahradili u tohoto data Honzu Žanetou a od té doby jsem svátek slavit přestal. Žaneta nejsem a na Honzu v jiný den jsem si nezvykl.
28. 06. 2009 | 14:36

Dalik napsal(a):

Honzo díky že jste se ozval protože já už jsem měl o vás obavy ! Mafiánů je tady plná republika ! S tím Radkem se ještě rozhodnu až jak na to zareaguje pan prof. Hořejší ! Chtěl bych někomu věřit protože bez víry je člověk ochuzen ! Mějte se fajn ! Dali.
28. 06. 2009 | 15:48

Light napsal(a):

to Václav Hořejší:

To je v pořádku pane profesore, článek prostě zmizel a byl nejaktuálnější ten ze dne 6. 6. - tento, tak jsem si myslel, že jste jej "stáhnul" ze svého portfolia článků, které zde jsou. Zarazilo mne to a poté co jsem se ozval, s prosbou ať nám situaci přiblížíte, došlo k nápravě, proto jsem Vám psal, že jste úplný kouzelník. Takže zřejmně lokální výpadek internetu, chyba serveru, nebo se Vám snaží někdo něco naznačit a vy pouze příjmejte informace, které k Vám přicházejí...Buďte zdráv
29. 06. 2009 | 11:19

Midori napsal(a):

Někdo nahoře se ptal (myslím, že pan Jarpor), jak je to s volbami v Austrálii.
Ve státě NSW můj přítel nešel k volbám, za což si vysloužil pokutu. Kolik to bylo, to už jsem zapomněl.
29. 06. 2009 | 21:11

Rusli Zainal Sang Visioner napsal(a):

wow nice info, i like your artikel
19. 07. 2009 | 11:22

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
27. 08. 2009 | 00:21

AndrejKISELJOV napsal(a):

freelance writer
02. 02. 2012 | 06:29

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy