Podvodný stánek Photo-Me
Rozhodl jsem se to zkusit. Udělal jsem všechno podle instrukcí, abych vyrobil fotografii, a vhodil do automatu peníze. Avšak počítačový monitor nesprávně zaznamenal "Vhodili jste 0,00 Kč".
Tak jsem zmáčkl knoflík "storno". Nic se nestalo. Automat mé peníze prostě sežral. Zmáčkl jsem knoflík "storno" několikrát. O několik minut později jsem automat na fotografie zkusil použít znovu. Tentokrát jsem vložil stokorunovou bankovku, namísto předchozích čtyř dvacetikorun a dvakrát desetikoruny. Automat reagoval stejně. Nezaregistroval mé peníze a nevrátil peníze, které jsem do automatu vložil.
Někdy v automatech selže systém, který má rozpoznávat mince, avšak málokdy selhává zároveň i ta část automatu, která má rozpoznávat papírové bankovky. Tak jsem zavolal na na automatu uvedené reklamační čislo. Jak ukazuje fotografie z mého mobilu, vytočil jsem ho mnohokrát.
V době od 11.27 do 19.58 jsem ho vytočil nejméně 59krát. Jen jednou byl telefon někým zvednut, podržen asi tři vteřiny, aniž by kdokoliv cokoliv řekl, a pak člověk na druhé straně zavěsil. Poslal jsem také esemesku, vysvětlující, co se stalo, a napsal jsem stížnost na internetovou stránku firmy www.photo-me.cz. Pak jsem na uvedený email info@photo-me.cz poslal tento email:
Fabiano Golgo
to
Photo-Me ČR, spol. s r.o.
Nádražní 3/349
150 00 Praha 5 - Smíchov
+420 725 040 870
Dobrý den,
dnes jsem využil služeb vašeho automatu na pasové fotografie umístěného ve vestibulu stanice metra Náměstí Republiky okolo 10h30. Stanoviště č. 505. Do automatu jsem postupně vložil částku 100 Kč (dvakrát), ten to ale nereflektoval a nereagoval ani na stornování, čímž jsem o výše uvedenou částku přišel. Využil jsem tedy možnosti zatelefonovat na číslo uvedené na vašem automatu. Bylo přijato až devatenácté volání! A to bylo po několika vteřinách opět položeno.
Velmi rád bych věděl, jak je toto jednání ze strany provozovatele autorizovaného Dopravním podnikem Praha možné a očekávám brzkou odpověď a zodpovědné jednání ze strany vaší společnosti.
Až poté, co byla ta stižnost publikována na www.blisty.cz, dostal jsem reakce na tento email. Ale včera jsem to zkusil znovu a se celý přiběh opakoval - a každopadně, dodneska jsem neobdržel slíbenou náhradu:
Dobrý den pane Golgo,
velmi se omlouváme za vzniklé potíže způsobené pravděpodobně technickou závadou na naší fotokabině. Prosím Vás tímto, o zaslání čísla účtu na které Vám v rámci reklamace
převedeme částku 100,00Kč.
Děkuji za pochopení
S pozdravem
Photo-me,s.r.o.