Slova, která mizí z našeho slovníku

16. 07. 2007 | 18:20
Přečteno 31893 krát
Vždycky jsem si myslel a myslím si pořád, že statečnost je základní mužskou, ale vlastně i ženskou ctností. Myslím si to, i když to slovo samotné mizí ze slovníku.

Není samo. Stejně tak jsou na tom slova kázeň, povinnost, čest, obětavost a ještě i jiná mnohá. Je to škoda a je to naše vina. Připomínám si to teď při výročí bitvy i Zborova.

POSLECHNĚTE SI AUDIOBLOG IVANA MEDKA

Ivan Medek pro Aktuálně.cz

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ruda napsal(a):

Ryba smrdí od hlavy .Když máme takové politiky ,co chcete od obyčejných lidí ,které se snaží každý jen podvést .Tenhle stát nemá ideu ,žije ze dne na den.
16. 07. 2007 | 18:31

Jan z Rokycan napsal(a):

Ad Ruda: Jistě, souhlasím s Vámi, ale to je jen jedna stránka věci. Kdo omlouvá svou zbabělost tím, že ONI jsou zbabělí, proč ne tedy já, se k nim volky nevolky řadí do jednoho šiku.
16. 07. 2007 | 19:13

Macek napsal(a):

Spíš je mnohem horší, že tato některá slova, která mj. doplním slovy cit, láska (k vlasti, zvířatům, přírodě) mizí z našeho života.
Domnívám se, ale že ta statečnost zas tak moc nemizí- vezměte si hasiče, záchránáře....určitě by se právem cítili uraženi.
16. 07. 2007 | 19:27

Petr napsal(a):

Pane Medku zdravím Vás.
Prý jste nemocen.
Tak se polepšete. Nemoc bere náladu a dobrá nálada plodí jistě i dobré články. Těším se na ně a určitě je potřebujeme.
Vyvolávají to lepší v nás. S úctou Petr
16. 07. 2007 | 19:58

Karel napsal(a):

A jé, Lazar je statečnej...
16. 07. 2007 | 20:15

Kalous napsal(a):

Tenhle nový režim je stejně zkur-ený jak ten minulý.Jak si nás nový režim vychoval tak nás má.
16. 07. 2007 | 20:28

weirdo napsal(a):

A není to jedno, že mizí ze slovníku? Copak je po jméně... A mimochodem, opravdu je statečnost naletět nějakým tajtrlíkům a jít se vzájemně hromadně vraždit? Je kázeň vždy slučitelná se ctí?
16. 07. 2007 | 20:36

Michal Dlouhý napsal(a):

použil jsem slovo statečnost v souvislosti s 16letým chlapcem který rád flámoval a včera se stal otcem. Nikdy bych neuvěřil, že se někdo s povahou na tolik odlišnou od mé bude v konfrontaci s touto životní situací - porodem svého syna vyrovná jako muž a bude z něj čišet ohleduplnost, síla, statečnost a laskavost. Řekl jsem otci tohoto chlapce, že se Simon projevil statečně a že mne opravdu překvapil. Měli bychom tato slova používat v souvislosti s všedními jevy a ne si je schovávat ro někoho kdo kdysi bojoval kdesi o cosi.
16. 07. 2007 | 20:40

Hanka napsal(a):

Dobry den pane Medku, moc rada ctu vase prispevky, je to pro me pohlazeni na dusi a pripominka kvalitnich, ac pro mnohe nemodernich, hodnot. Ale nekteri autori komentaru by snad radeji mohli zapomenout psat, mozna i mluvit. Usetrilo by to mnohym lidem pocit znechuceni. Nebo by pocet slov mohl byt pridelovan podle aktualniho stavu inteligence. Ale ja vim, je svoboda slova a ja si toho, pres nektere nevyhody, moc vazim. Opatrujte se.
16. 07. 2007 | 20:51

František Maliňák napsal(a):

Dobrý den pane Medku. Rádi jsme Vás za totáče poslouchali z Vídně a rádi Vás slyšíme i dnes po letech. Nenechte se otrávit od hlupáků a držte se v dobrém zdraví.
16. 07. 2007 | 21:42

Erik napsal(a):

Stručné, jasné, oslovující.

Souhlasím s tím, co pan Medek říká.

Například - kdo by byl ochoten ze současných mužů být tak statečný, jako byli parašutisti v kryptě kostela po atentátu? To se již nenosí. Ale souhlas, je to vina nás všech. Je prostě jiná doba....
16. 07. 2007 | 23:36

Václav Š. David napsal(a):

Je to tak, padly sny o socialistickém ráji, jehož snílci (naneštěstí včetně mého dědečka, *1921 + 2006) nazývali Vašeho otce fašistou. Padl také sen o neviditelné ruce trhu, která dokonala to, na co byli i soudruzi moc slabí. A dnešní euroideologové zařazují tato slova do minulosti, dnes již je nechtějí slyšet. Jsou přesvědčeni, že kázeň, povinnost, čest, obětavost, dokáže nahradit bezbřehá tolerance. Naneštěstí se mezi těmito ideology opět skví moji příbuzní, především můj bratranec Ivan David mladší. A netuší, že děti, z té země, v které mrazí (či spíše z Číny a Vietnamu) ...
16. 07. 2007 | 23:54

Miroslav Janko, 2235 W, 225 N, Hurrcane napsal(a):

Vazeny pane Medku, jsem muz 68 let stary a nyni prozivam chvile odpocinku v malem mestecku Hurricane na jihu statu Utah v USA.To, ze tu dnes spokojene odpocivam je i Vase "vina".Byl jsem pilnym posluchacem Vaseho vysilani a tak jsme si jednou rekli, ze odejdem.Bylo mne tehdy 47 roku a manzelce 46. Ja se za reka nepovazuji myslim, ze v kalhotech jsem tehdy nemel.Dovoluji si ale k Vasem nazoru jeste neco pripsat. Poctivost,pile, houzevnatost,odvaha, zodpovednost.Ja jsem vyrustal na venkove. Otec byl mlynar.Pamatuji casy kdy jsem chodil pomahat sedlakum na pole i kdyz jsem nemusel.Na dotaz co jsme ti hoch dluzni jsem odpovedel:"to je dobry spocitame to az toho bude vic." V zime jsme prisli k onomu sedlakovi aby nam pomohl odvest drivi z lesa.On odpovedel:"nemohu boli me noha, ale vem si kone zaprahni si, vuz je pod kulnou":.To mne chybi.Duvera a vdecnost.Oni mam pomohli tak jim musime pomoci taky. Preji Vam pevne zdravi. M.Janko
P.S. Jeden rys statecnosti je i to, ze se clovek podepise pod to co napsal.
17. 07. 2007 | 00:09

Eden napsal(a):

vůbec nesouhlasím...asi žiju v jiném světě:) ale zaplať panbuch za to... Mam otázku, kde tato slova mizí? Mám pocit, že nikde, sou tady pořád s námi, ale statečnost se dnes tak moc projevovat nemůže, ale to neznamená že nemizí. a že politici sou banda nečestnejch hulvátů? Pořád lepší než dřív, kdy byli diktátory. Samozřejmě, že byli i politici čestní, takže jim nechci křivdit.

Nemám rád tyto negativistické nálady, zvlášť když život je dnes nejlepší jaký kdy v historii vůbec byl:)
17. 07. 2007 | 00:34

An napsal(a):

Proboha!Trochu se naučte češtinu.Končila jsem školu v roce 1963 Trochu si ještě pamatuji.Ale co je moc je moc.
17. 07. 2007 | 01:29

Eden napsal(a):

to An: Myslíte si, že česky neumím? Omlouvám se za to, že Vás můj projev mohl pobouřit, nicméně jsem zvyklý psát, pokud jde o neformální projevy v diskuzi, stejným způsobem jakým mluvím. Takže vzhledem k tomu, že nejsem z Moravy a nemluvim spisovně, tak píšu místo í ej a před o v... takže asi tak;)
17. 07. 2007 | 01:47

AdVy napsal(a):

Ztratila se, hlavně u těch nejvyšších, skromnost, pokora, respekt k přírodě a převažuje boj o peníze, mocenské zájmy a chamtivost. Každá stará civilizace na to doplatila, spějeme k podobnému konci.
17. 07. 2007 | 08:25

JN (80) napsal(a):

Vážený pane Medku, s lítostí pozoruji, že slova a jejich obsahy Vámi - a několika dalšími slušnými účastníky diskuse doplněné - uváděná bohužel z našeho každodenního slovníku i z běžného života mizí. Ale nezoufejme, pokoušejme s je resuscitovat.- Ať se Vám, milý pane Medku, vyhýbají nemoci a pitomci.
17. 07. 2007 | 09:09

Zacheus napsal(a):

Zase máme ale jiné hodnoty. Multikulturní společnost. Průvody homosexuálů. Boj za euthanázii. Umělé přerušení těhotenství. Politickou korektnost...
17. 07. 2007 | 09:14

Eden napsal(a):

To AdVy: pokud vím, tak skromnost a pokora se nikdy mezi nejvýššími mocenskými představiteli nenosila, mam dojem, že leckdy jsou nyní skromnější. Starověký civilizace na to doplatily a středověká, která v tom byla mnohem mnohem horší v klidu pokračovala... A respekt k přírodě? Ten se nám naštěstí pomalu začíná vracet...
17. 07. 2007 | 09:31

car8888car napsal(a):

Pane Medku co je to statečnost ono se tak nenosila ani za prvni republiky a po valce už vubec ne Beneš co by pravnik znarodníl,podpořil znarodnění bez nahrady což je obyčejna zlodějna i jeho dekrety nebyly vsouladu s mezinarodním pravem,bohužel jsme jenom lidi a mame jen to co si zasloužíme a dobře nam tak.
17. 07. 2007 | 10:32

bara napsal(a):

Pane Medku,
dovolila bych si dodat jeste respekt k druhym a pokora.
Preji Vam hodne sily a vsechno dobre.
17. 07. 2007 | 11:06

Petr napsal(a):

Vážený pane Medku, mravní vyspělost lidí lze zlepšit (ne vyřešit) výchovou. Lze považovat za hanbu vůdců tohoto státu, že připustili tak hluboký propad veřejnoprávních médií, až na svou úroveň vnímání světa. Hlupáci přece nepotřebují, aby jim někdo přednášel či kázal o morálce.
17. 07. 2007 | 11:16

MoSaDo napsal(a):

Vazeny pane Medku,
nejste tak tim viny i Vy?Jaky byl Vas moralni a lidsky profil,nejen v rakouskem Treiskirchenu ale i ve funkcich dalsich(v Praze).Prosim pootocte svuj pohled a sve zivotni uspechy i pocinani,hodte pres sito.Co propadne je Vase.Vite co to je?
Existence,slava,moc a prachy.Nedelejte mravokarce rezimu,ktery jste pomahal budovat.Zname se velmi dobre.
17. 07. 2007 | 11:29

No name napsal(a):

Před několika léty jsem se svými syny vedl takový "výchovný rozhovor" týkající se morálky a vůbec obecné slušnosti. Docela mi v té době, jak se říká, rozhodilo sandál to, že mi oba tvrdili, že v dnešní společnosti je slušnost brána jako slabost. Doma jsme je vedli ke slušnosti a úctě ke starším lidem, přírodě, zvířatům atp. Hezký vliv školy a okolního prostředí, ne?
17. 07. 2007 | 12:00

Bolek napsal(a):

Patříš do fašisické rodiny. Kdybys ve 48 neutekl asi bys pykal za zvěrstve fašismu. Seš přestárlej, jen štveš, celej život jsi nic jiného nedělal. Pod záminkou "pravdy" jsi rozeštvával. Pravdy vrahů jako ve Bušš. Teroristů, USA, které je zlem světa a kolébkou terorismu vedenou diktátorem, vždy po 4 letech obměňovaném.
Na sklonku života máš špaté svědomí a tímto stařeckým žvatláním si chceš zlepšit image před lidmi. Kurva nic nezlepší, nemůžeš být lepší. Už je pozdě, život si zasvětil špíně a jako špína i zemřeš.
17. 07. 2007 | 12:21

Tomáš Kelar napsal(a):

Troufám si tvrdit, že Vámi uvedená slova nezmizela - "jen" byla degradována svým vnímáním. Nejsem takový pesimista abych nevěřil, že vlastnosti jako je čest, statečnost nebo obyčejná slušnost už neexistují. Jsou tu stále. Problém je, že každý si je vysvětluje jinak. Příklad: Zemře-li voják v Iráku při teroristickém útoku, často je označován za hrdinu. Proč? Byl možná proti svému přesvědčení vyslán do akce, která se zvrtla a on ji nemohl ovlivnit. Co je potom člověk, který ze své vlastní vůle vytáhne topící se dítě z divoké řeky, třebaže tím ohrožuje sám sebe? Slovo je nástroj, který není nezničitelný. Přílišné užívání v nesprávných souvislostech je otupuje a vrátit jim jejich "říz" je potom mnohem těžší.
17. 07. 2007 | 12:23

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

dovolil bych si uvést na pravou míru některé nepřesné informace o rodině pana Ivana Medka. Zde je výstižný a nepředpojatý článek o jeho otci, kterého podobně jako Karla Čapka zahubil nástup fašismu. http://www.valka.cz/newdesi...

Přeji všem slušným lidem hezký den.

Libor Stejskal, editor blogů
17. 07. 2007 | 12:52

Bobik napsal(a):

Pro Bolka: Tve vyjadrovani je opravdu "na urovni". Nejsi sam ten terorista? Siris tady jen tvou nesmyslnou zast a urazis lidi.
17. 07. 2007 | 13:18

Bohm-Ermolli napsal(a):

Dobry den pane Medku,

verim, ze Vase slova o kazni, obetavosti, statecnosti a cti dnes venujete i tem muzum, kteri prisahali jen jednou. V tomto pripade cesky hovoricim muzum z plzenskeho a jindrichohradeckeho pluku.
17. 07. 2007 | 14:10

Monna napsal(a):

Udivuje mě, že malé zamyšlení pana Medka dokáže některé jedince vybudit k osobním výpadům.(Myslím že Bolkův projev nestojí ani za komentář,zřejmě má jiné dobré vlastnosti když mu inteligence nebyla dána). Statečností je nesvalovat vinu na ostatní (teroristy, politiky,...) ale zamyslet se sám nad sebou.
17. 07. 2007 | 14:16

Vladimíra Tesařová napsal(a):

Dobrý den,pane Libore Stejskale,ten Bolek ten váš odkaz stejně nepoužije,protože je plný nenávisti a vlastně to je chudák,který žije ve své,jistě skvělé komunistické minulosti.Dovolím si přidat můj osobní názor k současné společnosti.Minulý režim vzal lidem Boha,udělal tuto společnost ateistickou a tak se nikdo ničeho nebojí.Nejsem žádná pambíčkářka,do kostela jdu tak 1x ročně,ale ten mravní zákon do svých duší by lidé velmi potřebovali.
17. 07. 2007 | 14:22

Terry napsal(a):

Je prostě jiná doba....

"Host vyhazuje vrchního!!"

To byl jen pokus o žert prostřednictvím citátu z filmu. Ale souhlasím s panem Medkam, že postupně vymizela (nebo se alespoň výrazně omezila) ohleduplnost, slušnost, takt; narostlo sobectví, hulváltství, bezohlednost a vulgarita. A premiér Topolánek se svým chováním je "jen" reprezentantem národa. On ale - na rozdíl od jiných "vůdců" - to svoje hulvátství neschovává za uhlazenou fasádu či grimasu.
17. 07. 2007 | 14:26

Terry napsal(a):

Bolek: 17.07.2007 12:21:57
...život si zasvětil špíně a jako špína i zemřeš."
A čemupak jsi zasvětil život ty, Bolku? Svěř se!

PS. I díky panu Medkovi můžeš psát takové (či vůbec nějaké) "příspěvky". To ti nevadí?
17. 07. 2007 | 14:31

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Tesařová,

já vím, jen mi přišlo vůči panu Medkovi slušné uvést věci na pravou míru. On sám by to pravděpodobně nechal bez komentáře. Jistě ale chodí na naše stránky i lidé (zejména mladší), kterým jméno pana generála Rudolfa Medka nic neříká.

Také s druhou částí Vašeho textu se mohu osobně zcela ztotožnit. A pro ty, kdo do kostela nezajdou nikdy, si stačí připomenout Immanuela Kanta.

Mějte se moc hezky.

Libor Stejskal
17. 07. 2007 | 14:32

Vladimíra Tesařová napsal(a):

Pane Stejskale,díky za Vaše slova.Pravě Kanta jsem měla na mysli,jak jste správně pochopil.Pokud jste ve styku s p.Medkem,prosím,vyřiďte mu můj dík za všechno co pro tuto republiku udělal nejen on,ale celá jeho rodina.A společně budeme věřit,že vyroste další generace,která bude oproštěna od nepravostí minulosti.Přeji hezké dny.
17. 07. 2007 | 15:19

Jiří Zajíc napsal(a):

Statečnost,kázeň, povinnost, čest, obětavost - nejde v prvé řadě o "slova", ale o postoje, které je třeba uskutečňovat, nebo o hodnoty, ke kterým je třeba se vztahovat.
A v tom je ten kámen úrazu:
Vymlouvání se na "režim" či na politiky (případně na kohokoliv jiného) jenom ukazuje, že dotyčný vůbec nechápe, oč běží. Běží přece o těžký defekt duchovního života západní společnosti. Někde větší, někde menší - u nás hrozivý.
Duchovní život - tím nemusí být (a mnohdy ani není "chození do kostela") a také k němu nijak podstatně nepřispívá strach - byť by to byl "strach z Boha".
"Pravá láska strach zahání" - upozorňuje ve svém prvním listu Jan Zebedeův, Ježíšův oblíbenec.
Tím kořenem je totiž ztráta schopnosti k "přesahu" (odborně by se řeklo ztráta transcendence). Statečnost, obětavost, čest... - to jsou "investice" mnohdy přiliš riskantní, pokud nejsou nesené důvěrou, že nic skutečně konaného v Lásce a Pravdě se nemůže ztratit (i kdyby to vypadalo jako naprosté fiasko).
Prostě - Boha je třeba nade vše milovat - ne se ho bát. To je skutečně cesta záchrany nejen pro českou, ale pro celou umírající západní společnost.

Zkrátka - slovy Patočkovými - pokud ve společnosti začnou chybět hodnoty, kvůli "kterým stojí za to umírat" - neboť "to jsou právě ty hodnoty, kvůli kterým stojí za to žít" - je zásadně ohrožená a spěje ke svému zániku. Dějiny poskytují celou řadu příkladů, ta s Římskou říší je nejznámější.

Je pravda, že statečnost, obětavost, kázeň, smysl pro čest, solidarita, skutečný zájem o druhé zatím (díky Bohu) tak úplně nezmizel. Jen ve světě mediální fikce a jím vytvářených celebrit (včetně těch politických) je toho jako šafránu. Já budu za tři týdny na instruktorské lesní škole skautů - a už teď vím, že tam bude přes padesát mladých lidí, kteří by bez výše uvedených postojů dávno dělali něco jiného, než je pomáhat s výchovu dětí a podepírat ty, kteří se o to dnes snaží.

Jinak jsem rád, že tu občas jsou komentáříky Ivana Medka. I kdyby to bylo jen těch pár řádků, vždycky si je rád přečtu. Je to, jako když človkě po vyčerpávající cestě temným lesem konečně přijde na mýtinu :-)
17. 07. 2007 | 16:34

Ladislav napsal(a):

Pane Medku pro mne je vrcholem statečnosti,čestnosti a obětavosti třeba matka která se celý život stará o své postižené dítě,moji nežijící rodiče,člověk který celý život poctivě pracoval a žil,člověk který jinému v nouzi s nasazením svého zachránil život,děti které se starají o své staré rodiče,.....ale nikdy ne voják.
17. 07. 2007 | 17:08

lupa napsal(a):

Nejenže slova mizí,mění se taky jejich význam .J.A.Komenský,tuším,že v knize Orbis pictus ,používá výraz pohodlný ve smyslu prospěšný.Ale to již jsme asi hodně daleko v minulosti.
17. 07. 2007 | 17:44

Vladimir napsal(a):

Souhlasím (s trpkostí) s p. Medkem a přidám k tomu, že tato slova - tedy vlastnosti označované těmito slovy mizí (stávají se zřídkavější) z běžného života jednak "díky" politikům, kteří jsou lotry lotrů - a my jim to trpíme, jednak "díky" novinářům a spisovatelům, kteří NEJSOU SVĚDOMÍM NÁRODA a kteří v lidech budí jen pocity ryze materialistické - jako Vánoce jsou : "dárky a kapr se salátem", velikonoce jsou: "mrskačka a svátky jara", ... "užijeme si: víkendu, volna, dovolené,...", "užijeme si", "užijeme si", "užijeme si",...
Nevěra je běžná, překročení rychlosti (zákona) je běžné (natolik, že se tím chlubí i politici !!!), korupce se šetří, šetří, .... politik NĚCO říká VOLIČÚM, potom něco říká kolegům politikům, potom něco jiného dělá /nedělá v parlamentu, ve vládě, v senátu, ... Prostě všední politický život je samý podvod, dělají z nás blbce, že nerozumíme ani tomu o čem máme hlasovat (to musí rozhodnout politici !?), ... Tohle NENÍ demokracie, to je podvod na podvod !!! A proto se vytrácejí ze všedního dne taková slova, jako čest, statečnost, povinnost, kázeň ...
18. 07. 2007 | 00:20

Monika napsal(a):

Děkuji za slova pana Medka. Kéž by příštím českým prezidentem byl člověk nejen vzdělaný, ale i moudrý jako je on.
18. 07. 2007 | 08:39

Venus napsal(a):

Opakovala bych některé předešlé příspěvky: Ryba smrdí od hlavy a Příklady táhnou ... Já osobně bych pro dnešní vládnoucí garnituru s gangsterskými manýry, rozprodájící naši vlast,rodinné stříbro, nevážící si potu a krve našich předků, jejich úrodná pole zašantročili a "zabetonovali" )viz okolí Prahy - slamy skladů..) nepoložila bych pro ně na oltář vlasti ani svůj nehet. Pro ně ne!! Ale přesto věřím, že láska k vlasti, odvaha a čest přetrvávávají srdcích Čechů, byť latentně a vždy vstanou nějací ti "boží bojovníci". Doufám, že nějací stateční a čestní lidé jednou budou stát v čele našeho státu, bohužel až ti nynější a jim podobní vychovaní v jejich duchu a stylu-urvi,co můžeš, vymřou....
18. 07. 2007 | 10:01

Stanislav Bárta napsal(a):

Vážený pane Medku,nenechte se otrávit "odvážnými" pisálky,kterých se v posledních 15 letech vyrojilo až moc.Předtím všichni mlčeli.Na Vaše reportáže z Vídně jsem vždy čekal.Děkuji.Přeji hodně zdraví.
18. 07. 2007 | 10:54

petrk napsal(a):

Je taková věc, že nynější mladí lidé nejsou o nic menší vlastneci, že se umí chovat slušně, dokonce mnohem slušněji než jejich rodiče a prarodiče. A určitě nejsou o nic horší, než předchozí generace, jsou dokonce o moho vzdělanější, většinou znají svět a nbemají problémy s tím, jak si pořád dokola omlouvat svoji neomluvitelnou posranost před kýmkoliv, kdo si zamanul . Jak se ovšem stát a jeho establishment chová k národu, tak se chová i národ ke státu. Malou otázečku pro starší vojáky v záloze, obtěžoval se vůbec někdo požádat Vás o potvrzení vojenské přísahy po té, co zanikl stát kterému jsme přísahali ?
18. 07. 2007 | 12:19

Fred napsal(a):

Ivane Medku, začni u sebe. Nejlepší je se zdekovat a házet špínu z Hlasu Ameriky, aby se Ti náhodu něco nestalo.
18. 07. 2007 | 14:25

Filip napsal(a):

Je důležité mít tyto slova ve slovníku a ještě k tomu aby vysvětlovali to co znamenají.
Pokud tyto slova máme jenom ve slovíku a většina lidí je nebere jako samozřejmost sobě vlastní tak, je úplně jedno jestli ty slova máme někde napsány nebo ne.
Žel má čeština nejní nejlepší, ale na to co jste napsal a někteří z přizpívatelů mě napadá přísloví: Slova jenž nejsou podloženy činny zůstávají pouze prázdnými slovy. A je jedno na jaké úrovni jestli někdo vysoko postavený nebo úplný nuzák.
18. 07. 2007 | 16:31

Baron napsal(a):

Pane Medku zdravím Vás a chci říci ,že si Vás vážím. Jen mi v souvislosti s Vámi napadá jeden vtip z totáče. Na Václaváku před cestovní kanceláří vyvolává prodavač : mimořádná nabídka..zájezd do Paříže za pohých deset tisíc..Přijde k němu člověk a ptá se : v té ceně je i zpáteční jízdenka ? ...blbí neberem ,blbí neberem..Vy nejste hloupí ale mezi blbí jste se vrátil.Moc vyčuhujete a to český pracující lid neodpouští. Jenže to by tady zůstali jen samí Bolkové,Fredové a vanagu. Hodně zdraví pane Medku.
18. 07. 2007 | 17:48

Petr napsal(a):

Sparta praha srdce moje......
19. 07. 2007 | 02:25

Viktor X napsal(a):

Děkuji panu Medkovi za jeho články, promlouvají mi z duše. Slovo které nejvíc chybí mě je pravdomluvnost. Lež je samozřejmou součástí života, bezostyšně lhát lidem do očí a být na to hrdý, to dnes letí. Jen se tomu říká pragmatismus.
19. 07. 2007 | 10:34

Jitka napsal(a):

Vážený pane Medek, děkuji Vám za velmi poučnou diskuzi. Již zamyslet se, nás posunuje. Jen bych podotkla ke komentářům, že hodnocení našeho okolí, nejvíce vypovídá o tom, kdo komentář píše. A stále platí vidět je lépe tříska v oku druhého než kláda v oku vlastním. Mezi dobrem a zlem by neměl stát člověk stranou.
Pane Medek dík Vám za Vaše postoje. S úctou J.M.Švejdová
19. 07. 2007 | 12:13

Ruta napsal(a):

Toto si myslím již několik let a děsí mě to.Představoval jste si někdy že Československo dopadne tak jak dopadlo a tím nemyslím jenom jeho rozpad ale hlavně degradaci celé společnosti na prapodivné stádo právě bez morálky,cti,poctivosti...
19. 07. 2007 | 16:09

Aš napsal(a):

To opravdu není slušný ,co tady někteří lidé píšou,pan Medek si zaslouží větší úctu.
19. 07. 2007 | 20:49

UNKN napsal(a):

Vážený pane Medku,
dovolují si Vás upozornit na to,že by jste k sobě měl býti více kritickým a zkusit za sebou zavřít dveře z druhé strany.Velmi by to posílilo váš zdravotní stav.Máme mnoho výborných mladých redaktorů,kteří jsou více než velmi dobří,bohužel mají tzv. "zasednuté fleky" lidmi typu Vás.Proto nechť žije mládí!!!
19. 07. 2007 | 21:17

car8888car napsal(a):

Pane Medku vy jste správny chlap vy se nemáte za co stytět co jsem si přečetl o vašem tátoví jsou to postě geny možná najivní ale kežby bylo takovych bylo vice.život nejde vychrát ale de o to nestydět se za to že jsme tu byli.
19. 07. 2007 | 22:57

Jíra napsal(a):

Milý pane Medku! Chybí nám opravdu víra,naděje a láska.
Taky by nám neškodila pokora a
odvaha,úcta a slušnost.
Přeji Vám vše dobré,pevné zdraví a také trochu optimismu. Díky za Vaše moudrá slova.Srdečně zdraví Jíra
20. 07. 2007 | 01:03

Dana napsal(a):

Vážený pane Medku, přeji Vám pevné zdraví a jsem ráda, že jste. Děkuji Vám za všechno. Právě se snažím přemýšlet o Vašich slovech. Myslím, že ta slova existují, jen je dost lidí zlehčuje. Věřím, že tito lidé mají své názory dobře poskládány. Češi nejsou patetičtí. Jak pochopit ty druhé, když neznáme sami sebe? Ještě jednou zdravím.
20. 07. 2007 | 01:40

Copacabanga napsal(a):

I ja se pripojuji se svou troskou do mlyna. Jsem jiz v duchodu, tudiz nove generaci jen pro smich. Sve deti jsem vychovaval k ucte k ostatnim, k pravdomluvnosti. Dnes vidim, ze jsem udelal spatne. Protoze kdo ma ostre lokty, lze, kurvi se, krade, atd atd jsou dnes uctivane osobnosti.
20. 07. 2007 | 02:45

Hubert Macků napsal(a):

Zase mi přijde,obdobně jako je tomu ve volbách, že poměr DOBRA ke ZLU je v této společnosti asi tak 51:49. Velmi se obávám, že pokud opravdu slova zmiňovaná panem Medkem zmizí z našeho povědomí, nebo budou dokonce vysmívána různými těmi Bolky, pak lidé, kterých si vážím a které miluji, zemřou ve špatných podmínkách, právě tak jako celá tato krásná země, v níž už si ani nikdo nevšímá, že v sadech se skví jara květ a prosím Boha, aby náš lid řídil tak, že najde zase tu správnou cestu, někdy možná trnitou a úzkou, ale vedoucí k cíli.Pokud najde cestu k Bohu, ať si pod tím pojmem představujeme cokoli.
20. 07. 2007 | 11:38

fedor napsal(a):

Pane Medku,
naprosto s vámi souhlasím.
Co se týká statečnosti, chci konstatovat, že dnes se za největší hrdinství považuje plivání a dštění síry na levici jakéhokliv odstínu. Málokdo z nich si ale uvědomuje dluh vůči řadovým pracovníkům spojů na TV i rozhlasových vysílačích a trasách, jimž do dnešního dne nikdo nepoděkoval. Od noci 21. srpna po obsazení republiky okupanty vysílala řada vysílačů dále, přes zákaz ze strany ministerstava a přes to, že postupně byla modulace odpojována, nacházeli stále nové a nové zdroje signálu. Pokud vím, tak nakonec některé české vysílače přebíraly signál dokonce Svobodné Evropy, aby zajistili informovanost na celém území ČR. Někde dokonce vybudovali funkční improvizovaná studia, odkud se i vysílalo. Na některých vysílačích i přes to, že byly obsazeny, pokračovali ve vysílání, neb se dokázali dohodnout s okupujícími. Všichni tito lidé projevili nejvyšší stupeň statečnosti, i přes to, že se jednalo o pracovníky s vysokým IQ, a byli si velice dobře vědomi možných následků, jež každého během příštích 3 let dostihly. Pokud to nevíte, tak na Krašově chybělo málo a byla postřílena téměř celá směna. Ještě dnes žijí pamětníci toho incidentu a jistě by se našly fotografie, jak se okupanti na tomto místě zachovali. Tito lidé jsou pro mne do dnešního dne hrdinové o několik řádů převyšující komunistobijce typu Nečas, Langr, Vondra, Benešová, Topolánek, Kalousek,senátor Sobotka a spol. A víte, že jen zlomek procenta z nich opustil poté republiku, přes to, že bylo od počátku jasné, že je v budoucnu nic dobrého nečeká, vzhledem k tomu, jak se zachovali? Podotýkám, že spoje jako takové byly pod drobnohledem všech stranických orgánů shora dolů a přísné prověrky, jež časem následovaly tvrdě zasáhly i do řad nestraníků.
Je snadné kopat do mrtvol. Jakpak by se asi ti dnešní komunistobijci zachovali na místě těchto pracovníků? Dívajíce se na jejich sebevědomí a povýšenecké jednání mám dojem, že by měli v podobné situaci dost problémů se znečištěním svého spodního prádla.
20. 07. 2007 | 18:42

Michal Chalupa napsal(a):

Dobrý den pane Medku,
Vaše slova nás velmi potěšila a jsou ozdravujícím a silným likérem na dnešní zkorumpované poměry. Jistě, společnost si tvoříme sami, ale osobně Vaše veřejné vystoupení s názory tohoto typu považuji za statečnost. Jsou totiž nepřítelem všeobecné, pevně vládnoucí dekadence. Děkujeme moc a přejeme mnoho zdraví!!!
21. 07. 2007 | 04:41

Důchodce napsal(a):

Má utečenec a zrádce čest? Nepřipadáte si jako parazit žít jinde a v Česku brát 35 000 Kč důchod. Kde je morálka nebo vyžírka?
21. 07. 2007 | 12:07

karton napsal(a):

Kázeň a statečnost byly i vlastnosti Hitlerovských vojáků a zejména jejich smysl pro kázeň způsobil druhou světovou válku. Za totality jsme museli být všichni ukáznění, jinak bychom skončili v koncentráku. To říkám jenom proto, že tyto pojmy jsou velice relativní
21. 07. 2007 | 13:32

ivka napsal(a):

Soudě podle ohlasů, není to s námi tak úplně špatné, těch negativních je minimum a jsou jen k pousmání. Milý pane Medku, fandím Vám stále a přeji především dobré zdraví.
21. 07. 2007 | 19:43

Pavel napsal(a):

Pane Medku děkuji, za Vaše zprávy z Hlasu Ameriky!Opakuji se po druhých, ale nenechte se otrávit lidmi, kteří se teď snaží vulgaritou druhé překřičet!Ale kde byli za totality?
Ještě jednou DÍKY!

Zdraví Vás Pavel
21. 07. 2007 | 21:56

typro napsal(a):

Od první světové války jsme si neuměli vytvořit ikony a vzory trvalého rázu.Co se zhroutila idea mocnáře,další pokusy měly jen omezený prostor k zakořenění! Idea Československého národa,legií,Sokola,tatíčka Masaryka a další ikony se vždy řítily do propadlišť dějin a to neschopností vůdců národa.Opakovaně ponechat obyvatelsto napospas dějinám,během dne opustit vše, co se národu vštěpovalo, to oddělí národ od elit až do příští konfrontace, která odhalí další zradu na národu.Jepičí život měli i věčné časy se SSSR, idealizace Gottwalda,1.máje a další bezcenné atributy socialismu. Opět v tom byla touha po moci a zrada na národu v roce 1968 byla další ťafkou víře v elity.Hrdost národa se utváří staletí,hrdost vychází z odvahy vést národ v krizových situacích.Hrdost Poláků, Francouzů, pobaltských národů a dalších se vždy mísí s pocity hamby při zradách na národech ve vypjatých chvílích a náš národ se již dlouho nemůže upomenout na dny hrdosti, boje za zachování národa a jiné milníky.Elity to v každé větší krizi vzdávaly a tak se utvářel ten typický charakter ticha, mlčení, uzavřenosti,kolaboranství a zrady.Lide si tady musí prostě zatím pomoci sami a každý to řeší po svém.Naši dnešní i hystoričtí vůdci jsou tomu vinni. Typlt Roman.
22. 07. 2007 | 12:27

Adichanjala napsal(a):

Ano,jsou lide,kteri pana Medka chvali a jsou i takovi,kteri jej hani.Patrim ke skupine"obojetnych",nebot neco dobreho pro neco spatneho a naopak.Vzpominam,ze ve Slavii pan Medek mel pro peislusniky Stb,vzdy pozadovane a uzkoprofilove "tvrde Sparty",proc to delal?Vim,ze i on byl clovek ve stinu,zda spolupracoval ci nikoliv.Pan Medek dovedl poradit to je pravda ale ku svemu prospechu.
Jiz je stary,ale verte,ze neni cloveka,ktery by se zavdecil lidem vsem.Jinak mu preji aby vice uzival duchodu a mene se vyjadroval k tematum,ktea mu byla kdysi jaksi lhostejna.
23. 07. 2007 | 08:22

Mor napsal(a):

Disidenti a lidé Vašeho typu v budování lepších zítřků po sametové revoluci naprosto selhali, nejvíc „humanista“ a pokrytec Havel. U moci je pakáž, jaké není rovno, včetně členů KDU-ČSL, kteří si návštěvou kostela přisuzují nějakou vyšší mravnost.
23. 07. 2007 | 13:45

Navvy napsal(a):

Pane Medku, já si myslím, že ta slova nemizí ani tak z našeho slovníku jako spíše z našich novin, rozhlasu nebo televize. Vzpomněl jste bitvu u Zborova. Kolik jste si o ní mohl letos přečíst nebo poslechnout? Kolik toho bylo z Vašeho pera (či spíše klávesnice?) A kolik jste si toho mohl přečíst nebo poslechnout o tom jak jsme my Češi špatní, zbabělí atd. Jenže u Zborova, Tobruku, nebo třeba v místě pomoci po nějaké přírodní katastrofě v době nedávné, tam byli také Češi. Psal jste o nich letos? A kolik? Nejsme horší než příslušníci jiných evropských národů, v mnohém nejsme ani lepší, ale to přehnané sebemsrkačství, v tom jsme snad šampióni.
23. 07. 2007 | 20:01

Pavel Novotný napsal(a):

Děkuji všem, kteří soucítí spolu s p.Medkem a vyznávají stejné hodnoty. Statečnost dnes je jiná než bývala.Válku horkou, tedy s oběťmi na lidských životech vystřídala válka ekonomická, generály a zbraňové systémy vystřídaly HiTEch. a nové technologie.Motorem tohoto druhu války je fenomén bezuzdné spotřebnosti kdykoliv a čehokoliv, rozhled od jednoho supermarketu k druhému dává zapomenout nejen na Zborov, ale na všechna bojiště minulosti. Čech se stává hostem ve své bývalé vlasti jen svojí vinou vlastní. Relativizace hrdinství a tolerance ke zlu nás posunuje o 100 let zpět.A až se stanou slova prvé sloky Písně ,,Kde domov můj" faktickou otázkou a nikoliv jen naší hymnou, pak si uvědomíme, že humanitní odkaz T.G.M. je trvale platnou hodnotou.
24. 07. 2007 | 12:21

Barly napsal(a):

Myslím si, že v době, kdy tají nejen alpské a polární ledovce, kdy se v rovníkových pralesech, produkujících kyslík, bezmezně těží dřevo /ne vinou těch domorodých obyvatel, kteří si tím jen obstarávají svůj "denní chléb" a nijak z toho neprofitují/, by bylo konečně záhodno se zabývat tím, co po nás a našich tzv. "civilizacích", zůstane hodnotného...zatím jsou to jen milióny tun odpadu, plastů a smradlavých silnic, měst a řek. Nebo už je pozdě??? Přírodní síly se možná už začaly zbavovat tvora, který Zemi škodí nejvíce, varování nevarování - furt se "fedruje" !
24. 07. 2007 | 20:58

karlos62 napsal(a):

Pro chlapa je nejdůležitější vlastnost ČEST!!!Čestnej chlap je statečnej protože jinak ani nemůže.Takže prosím pana Medka aby si laskavě urovnal priority.Opačně to totiž nefunguje.
25. 07. 2007 | 01:37

Milan Urban-Brno napsal(a):

Pro vsechny:
pro normalni slusne lidi tato slova nevymizela ze slovniku,
ale je treba vedet jejich sku-
tecnou napln a hodnotu.Co je pro nas nejpodstatnejsi,umet ta
slova uzivat v denni praxi,stat
za nimi a ridit se nimi.Potom snad i ten nas stat bude jinaci
nebudeme muset hledet,jak nekte
ri radoby politici si ze statu
delaji privatni business na do-
zivoti.A z druhe strany public-
nost by mela umet rici odvazne,
jiz dost a tyto kreatury vypro-
vodit z uradu bez pocty.Jde to
i zakonne,oni byli voleni-jsou
nekomu odpovedni za zklamani du
very volicu.Chce to prave zde,
met odvahu pro vsedni den,vedet
co chci a vytrvale jit za napra
vou statnosti a zivota ve sta-
te.Jednou se nam to musi poda-
rit,tak,aby jsme zili v normal-
nim a skutecne demokratickem state,bez zlodeju,podvodniku,po
valecu,lharu,niksmochru a dalsi
jine lidske verbeze.Tak,ze by jsme mohli rano vstat a s uctou
a hrdosti na sebe se podivat do
zrcadla.Preji vsem lidem,dobrym
lidem nasi republiky,aby se nam
ta naprava podarila a hlavne
v co nejkratsi mozne dobe.
25. 07. 2007 | 04:27

paranoic napsal(a):

zatimco všichnijsou už dál, já jsem jinde &-§
25. 07. 2007 | 14:17

jaroslav napsal(a):

...a co ze to ta statecnost vlastne je?
mozna, ze se toto slovo presouva z aktivni slovni zasoby do pasivni, ale podle meho nemizi (ani nemuze).
je take dost dobre mozne, ze statecnost postradame ve skutcich ostatnich jedincu, protoze zpravidla neni davana najevo a "mala huba" je znakem cti. mozna falesne, ale platne, jinymi slovy, co se neprezentuje, to jako by neexistovalo.
jako priklad statecnosti vidim svoje rodice, kteri se rozhodli vratit i s nami detmi z dovolene v devizovem zahranici v roce 1987, i presto, ze od roku 1980 vedeli, v jake pretvarce museli zit. pro nekoho hloupost, pro me statecnost,i kdyz jsme tomu tak doma nikdy nerekli.
25. 07. 2007 | 17:04

car8888car napsal(a):

Pane Medeku važim si vas čim dal vic a hlav ně kvuli vašemu tatovi jsou to prostě geny píši s chybama ale nějak mi to přěstavá vadit vážím si hudně toho co udělal váš táta asi jste stejny jako on někdy to vypadá najivní ale to si myslím že nejsem.Tak vám přeju ještě nějaké tozdaví a ještě něco napište umite to ataky jste se dobře poslouchal
26. 07. 2007 | 00:42

nyhil napsal(a):

AD LAZAR:Takhle přesně si představuji reakci člověka,který tato slova nezná natož aby věděl jaké vlastnosti a postoje se za nimi schovávají
26. 07. 2007 | 02:51

Monika napsal(a):

Dobrý den, pane Medku,víte je mi 22 let,ale naprosto s Vámi souhlasím,měla sem nádherné dětství na vesnici v přírodě bez mobilů,počítačů,internetu,a jak nám bylo hezky měli jsme opravdové kamarády.Když vidím dnešní děti jak se hlavně ve školách zkazí,rodiče nemají se svojí výchovou šanci ,´vidím to na své o 10 let mladší sestře,je vulgární ,neuvěřitelně drzá ,věčně sedí za počítačem ,nezná procházky v přírodě ,chození s bandou po vesnicích ,žádné pomáhání na polích a lukách ,dnešní děti jsou akorát plné vulgarismu,nevraživosti a slovo statečnost si troufnu říct že neví co znamená a jestli ano tak to ví pouze pouze z pohádek
26. 07. 2007 | 15:10

Josef napsal(a):

Dobrý den přeji,
nevím jak to udělat, aby Vy nebo někdo s velice podobným myšlením, které máte byl naším novým prezidentem. Již od doby, kdy V. Havel odešel z úřadu jste podle mého názoru jediným člověkem v této zemi, který může být prezidentem. Jaký je váš kandidát na roli prezidenta naší republiky?
26. 07. 2007 | 16:24

Napoleon napsal(a):

Vážený pane,Váš hlas, jeho modulace se nedá zapomenout.Poslouchal jsem Vás,ale v mnoha věcech jen jako informátora.Názor si vytvářím sám.Slova používaná i činy se s dobou mění,ale důležitější je skutečný obsah.Vy znáte jak se ze současné situace dostat k lepším stavům ve společnosti?Vždyť nefungují rodiny,škola ani společnost.
Pokuste se zamyslet nad několika filozofickými kategoriemi a nad některými glosami těch co to napsali před tou mojí.To jsou slova a vazby:
...umí -chce - může,
...ztráta paměti - soudnosti
...právní vědomí
.../ne/slušnost a/ne/serioznost
...zákon NEGACE-NEGACE
...milostivá lež
...kritika a sebekritika
...příklady chování politiků,manažerů,podnikatelů,....to je "příkladů"
26. 07. 2007 | 21:32

Navvy napsal(a):

Vždycky když někde čtu nebo slyším jak je dnešní mládež zkažená a jak skvělí bývali lidé dřív, dodávám: "Byli lepší Ti, kteří používali bojové plyny za první světové války? Byli lepší Ti, kteří v zemích, pyšnících se vlastní kulturností vybudovali vyhlazovací tábory?" Mám pocit, že dnešní mládež je lepší než jsme byli my. Už třeba tím kolik mladých se dnes zajímá o ochranu přírody, lidská práva atd.
26. 07. 2007 | 23:03

Pepa napsal(a):

Pane Medku je mi 35 let a můj táta Vás v Hlase Ameriky poslouchal. Já to slyšel taky a jen občas jsem pochopil, že dělá něco co by naši rodině v případě nějakého pitomce-aktivisty moc nepomohlo. Táta nikdy nebyl v KSČ a spíše měl průsery,kdy při nějaké, slovním výjevu si karierně nepomohl. Přitom dneska v důchodovém věku nehledá cestu jak si pomoci k lepšímu, protože by našel pitomce-aktivisty, kteří se na něm vozili. Připadá mi jako hrdina dneška. V době kdy hodnoty klesly do spodiny hmotných hodnot si občas díky své šikovnosti může po kapitalisticky přividělat a poctivá práce, která je vidět a dokáže potěšit spoustu jiných lidí je pro něj pořád to samé jako za komunisty. Je štukatér restaurátor a opravuje památky.(a je aktivní, pracovitý i ve svých 66 letech). Je to můj táta a můj hrdina. Stejně i tak si vážím Vás a nikdy bych nedokázal jeko někteří v této debatě najít drzost a napsat něco o senilitě apod. Nějak tomu nerozumím. Vychovával mě můj hrdina k úctě a to tak, že bych svým chováním jednou chtěl být taky hrdina. Nepotřebujeme totality a diktatůry, abychom byli hrdiny. Dneska je hrdinství chovat se slušně. Mějte se moc pěkně a pokud jste opravdu nemocen držím pěstí pro brzké uzdravení.
27. 07. 2007 | 00:25

Karel Černý napsal(a):

Kázeňská pravomoc, dobrovolná povinnost, čest práci a obětavost při budování rozvinuté socialistické společnosti, myslím, tj., nejsem si tím jistý a pátrat v paměti nebudu, bylo snad vyznamenání hrdina socialistické práce. Tím jsem se dostal přes oslí most k úvodní statečnosti.
Myslím, že každý lidský život má dost svého trápení. Chcete-li, každá "doba". Věřím, ctnosti byly, jsou a budou ať se nám ta huba všelijak kroutí nebo prostě jen zapomínáme... Jsem vděčný, že jsem mohl potkat a vidět ctnosti v životech mnohdy nenápadných, mediálně nevyhledávaných, stejně jako v těch, které jsou na očích všem, a přece kolikrát rovněž "neviditelné". Stále mohu vidět. Rozhodovat se, jak žít
Děkuji za připomenutí, pane Medku.

Karel Černý
28. 07. 2007 | 16:24

václav napsal(a):

Velmi mne mrzí,jak se převážně nadává na naše politiky.Kdo je volil?? Tak příště volte lépe.Nebo jsou volby k ničemu??Pak tedy snad nějakého monarchu.....Pan Medek by nám měl poradit co dělat!
30. 07. 2007 | 07:14

kolcava napsal(a):

Ano, máte velkou pravdu pane Medku,
příkladem jsou i naši přední politici- vedoucí činitelé Našeho státu, kde je jejich morálka, zodpovědnost, čest a úcta.Vždyť ji nemají ani ke svým vlastním rodinám, jakou pak mají úctu k nám k lidem , kteří si je sami zvolili.
A jsou jistě příkladem dalším slabým a liknavým mužům.
30. 07. 2007 | 13:44

Blázen napsal(a):

Proč jsou hrdinové umlčovani?
Proč si lide myslí že moc a peníze jsou štěstí?
Proč ti co něco káží to porušují?
Demokracie - lide v našem statě si volí zastupce, kteří je mají zastupovat. Když volí podvodníky a zloděje tak jim to vyhovuje. A ti ostatní se tomu musejí podřídit nebo změnit stát.

PS: Ale i přesto stojím za tímto citátem:

Zlo se rodí z nevědomosti
(Komenský)

Zlo se rodí z něvědomosti jeden o druhem (jen jsem tam neco doplnil, snad to je i odpoved na ty otazky)
01. 08. 2007 | 21:33

Stanislav.Trkola@seznam.cz napsal(a):

Vážený pane Medku
1.8 jsem v pořadu na ČT 2 sledoval Váš
pořad,za který Vám upřimně musím poděkovat
Mé sympatie,k Vám jsou nejen,za Vaše názory,které jsou schodné jako moje,ale,jako Vy jsem synem Ruského legionáře,jako mladý jsem přečetl hodně
legionářských knih od Vašeho otce.

s pozdravem Trkola
02. 08. 2007 | 10:53

ivan porub napsal(a):

I nemizí pane Medku, to se jen možná dnes pohybujete mezi v jiných kruzích...
Tu lítost bych zaměřil poněkud přesněji. To zobecnění není na místě. Určitě neplatí "co nevidím neexistuje".
18. 10. 2007 | 21:04

Mesias napsal(a):

Ono tech slov bohuzel mizi mnohem vic, napr. i respekt.
02. 02. 2008 | 13:54

Petr Voves napsal(a):

Pane Medku, moc si Vás cením.S velikou radostí si vyslechnu každý Váš komentář.
Velice Vám děkuji.
Petr Voves
05. 08. 2008 | 15:06

pekle napsal(a):

Vážený pane Medku,děkuji Vám, že pořád podměcujete lidi tohoto národa k přemýšlení o důležitých věcech.
Dle mne, jsou statečnými lidmi investigativní novináři,např. pan Kmenta aj.. Dávají všanc
svoji rodinu i vlastní život. Řadím si je v duchu k československým letcům bojujícím v Anglii, k legionářům,k vězněným z 50.let.
Mezi statečné však řadím i ty, kteří svojí poctivou,nenápadnou prací vydělávají peníze ,
také malé a nenápadné a ještě přispějí na dobrou věc. O tomto však málo slyšíme a přesto, vím, že takových lidí je stále ještě dost. A to je dobrá zprava. Přeji Vám hodně zdraví! A děkuji.
09. 12. 2008 | 13:12

Martin Čakrt napsal(a):

Nemáte někdo kontakt na pana Medka? Chtěl bych je ho zeptat na jeho věznění v padesátých letech, neboť se tento proces dotýkal i mého dědečka.
19. 12. 2008 | 12:03

Gejza Cepela napsal(a):

Dobry den pane Medek,
kdyz vidim tu dlouhou radu prispevku od vasich ctenaru a posluchacu,tak si nejsem ani jist,zdali se dopracujete az sem dolu k teto moji depesi.
Pane Medek ja si vas dobre pamatuji z Traickirchenu [r.1984].Ackoliv jsem byl sponzorovan organisaci Charita,tak s vami jsem prohodil nekolik malo vet.
Nedavno jsem zcela nahodne zabrousil na tento vas blog a vidim,ze kvalitni,smyslplna prace vam stale jde moc dobre od ruky.
Pane Medek jsem opravdu moc rad,ze vas mohu touto kratkou vzpominkou co nejsrdecneji pozdravit.Vy jste pro mne jeden z tech starych,neoblomnych antikomunistu,vlastenec a narodni hlasatel,ktery myslim po cely svuj zivot bojoval a usiloval o navraceni svobody do sve vlasti.
Preji vam vseho nejlepsiho, Gejza Cepela

Toronto 17 - 1 - 2008
17. 01. 2009 | 19:52

Dag napsal(a):

Vážený pane Medku,
nejdříve bych Vám chtěl poděkovat za vše co jste pro demokracii u nás udělal.Vaše příspěvky na zahraničních vlnách dodávaly optimismus v každodenní šedi bezútěšné reality.Po shlédnutí filmu "Občan Havel", kde jste byl také zachycen jsem však zklamán realitou jak to "chodilo" na "Hradě". Byl jsem otřesen tím pletichařením na kterém jste se podílel i Vy.Dnes voláte po statečnosti. Poprosil by jsem Vás o statečný komentář k naší největší morální autoritě Václavu Havlovi, který prodal palác "Lucerna" agentu STB a jednomu z největších zločinců p. Junkovi z Chemapolu.Nedovedu si vysvětlit, že Václav Havel dnes komentuje elitu národa, jako elitu taxikářů, tunelářů a sám ji svým činem pomohl vytvořit.Přeji Vám úspěšnou léčbu, intelektuální svěžest a mnoho díků, za to dobré co jste pro republiku vykonal.
16. 07. 2009 | 00:22

alek napsal(a):

Ad Ruda: Jistě, souhlasím s Vámi, ale to je jen jedna stránka věci. Kdo omlouvá svou zbabělost tím, že ONI jsou zbabělí, proč ne tedy já, se k nim volky nevolky řadí do jednoho šiku.
17. 07. 2009 | 00:59

Denisa Kerschova napsal(a):

Pane Medek, dobry vecer.
Vas hlas me doprovazel leta v posteli, pod perinou kazdou nedeli vecer. Bylo mi 18,19,20 let. Ted hlasim v radiu ja take, v Parizi, o dvacet let pozdeji... Radio Classique. Ve stredu rano budu mluvit o Vas, o Hlasu Ameriky, kolem 9.15. Poslouchejte jestli muzete. Libam Vas
23. 10. 2009 | 00:12

eva napsal(a):

Vážený pane Medku, tolik let jste nás svým hlasem a svými názory posouval zvolna ke svobodě, zdá se mi, že jsme Vám nestačili za to ani poděkovat. Tak to činím, dokud je čas.
Moje matka v knize Sametová historie píše, jak se u nás v bytě, kde Váš hlas tolikrát zněl z rádia, najednou ozýval "in natura", když jste točili pořad o Vašem bratrovi. Prý se omlouvala, že je ta místnost taková malá a Vy jste jí na to řek: "to byste se divila, v jakých špeluňkách já už jsem točil:-)"Po letech mě to rozesmálo!Mějte se co nejlépe. Eva
28. 12. 2009 | 18:22

mb napsal(a):

Já již děkuji pozdě ...

přijměte prosím alespon pozdní poděkování ...
06. 01. 2010 | 16:05

MangoCZ napsal(a):

R.I.P.
07. 01. 2010 | 23:59

eva napsal(a):

Právě jsem se dozvěděla, že Ivan Medek zemřel na Tři krále, nějak s nimi splynul.
Budu si myslet, že můj vzkaz z 28.12.09 si ještě stihnul přečíst. Upřímnou soustrast.
10. 01. 2010 | 15:01

Abercrombie Fitch napsal(a):

I really appreciate the kind of topics you post here. Thanks for sharing us a great information that is actually helpful. Good day!
14. 01. 2010 | 07:53

Cheap Ed Hardy napsal(a):

I really appreciate the kind of topics you post here. Thanks for sharing us a great information that is actually helpful. Good day!
27. 01. 2010 | 06:58

Louis vuitton bags napsal(a):

Thanks for sharing us a great information
08. 02. 2010 | 02:12

lida daidaihua napsal(a):

Thanks
08. 02. 2010 | 07:22

Džony napsal(a):

Milej Medku,plesnivej dědku,škoda,že už hniješ v hlíně,páč sem se tě chtěl voptat,když si tak komentoval v metru primátora Vacka,kdo že to byl?Na rozdíl vod tebe to vím,byl to totiž komunista.A to bys moh vědět,vona stejná verbež byla nalezlá i v tý Svobodný Evropě (Minařík-Komunista,Nižňanskej- SS,Pecháček-Jude)Tak čest tvýmu hnití.
21. 02. 2010 | 16:56

edhardy free napsal(a):

thanks
22. 02. 2010 | 04:05

replica watches napsal(a):

Very happy I can comment here!
02. 03. 2010 | 07:27

replica watches napsal(a):

Best wishes for this year.
02. 03. 2010 | 07:29

replica watches napsal(a):

Welldone!
02. 03. 2010 | 07:31

some watches napsal(a):

Good recommended website.
06. 03. 2010 | 06:20

gucci watches napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
06. 03. 2010 | 07:06

montblanc watches napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
08. 03. 2010 | 06:02

omega watches napsal(a):

Interesting thing!
08. 03. 2010 | 06:05

panerai watches napsal(a):

That what you say help me greatly. Many thanks.
08. 03. 2010 | 08:54

rolex watches napsal(a):

Through the article, I think the owner must be a very wise person
08. 03. 2010 | 08:55

breitling air wolf watches napsal(a):

One of Cromartie's low moments actually came against bentley gmt his new team in the playoffs in January. Cromartie froze as Jets running back Shonn Greene breitling bentley gmt hit the hole at the start of a 53-yard touchdown run that gave New York bentley motors a 10-point lead midway through the fourth quarter of a 17-14 win in the AFC divisional breitling bentley motors round. Cromartie eventually caught up to Greene and gave him a shove breitling certifie well after he'd crossed the goal line — but he had already drawn the ire of fans and apparently the Chargers.
09. 03. 2010 | 03:48

breitling bentley watches napsal(a):

One of Cromartie's low moments actually came against bentley gmt his new team in the playoffs in January. Cromartie froze as Jets running back Shonn Greene breitling bentley gmt hit the hole at the start of a 53-yard touchdown run that gave New York bentley motors a 10-point lead midway through the fourth quarter of a 17-14 win in the AFC divisional breitling bentley motors round. Cromartie eventually caught up to Greene and gave him a shove breitling certifie well after he'd crossed the goal line — but he had already drawn the ire of fans and apparently the Chargers.
09. 03. 2010 | 03:51

breitling colt watches napsal(a):

And Roger Corman, save a brief recap of a ceremony held in emergency mission November. It wouldn't have been unthinkable in a previous year breitling evolution for Hughes to have been shoehorned into the In evolution Memoriam obituary montage. It's hard not to see the elaborate salute to his breitling mont brillant career as an effort to appeal to Generation X, which might mont brillant have had anyone older asking why.
11. 03. 2010 | 03:29

breitling mont brillant napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
11. 03. 2010 | 03:33

replica breitling napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
15. 03. 2010 | 08:31

replica a lange sohne napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into i
15. 03. 2010 | 08:34

breitling colt napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
17. 03. 2010 | 08:19

breitling classic napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into i
17. 03. 2010 | 08:24

breitling cockpit napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
17. 03. 2010 | 08:29

Free Ringback Tones napsal(a):

good article thanks you very much for your information
20. 03. 2010 | 00:33

bvlgari assiomad napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
20. 03. 2010 | 06:25

iPhone Contacts Backup napsal(a):

It is very informative, Great article.
21. 03. 2010 | 13:02

bvlgari b zero 1 napsal(a):

bvlgari b zero 1
22. 03. 2010 | 09:13

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 02:39

cartier libre napsal(a):

They weren't looking to make a lanieres political statement or to be pioneers of gender liberation.
26. 03. 2010 | 09:43

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
27. 03. 2010 | 04:13

Replica Gucci puses napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 09:11

replica tag heuer napsal(a):

Interesting thing!
Good recommended website.
just want to add a comment
30. 03. 2010 | 05:19

replica tag heuer napsal(a):

Whoa! I am looking forward for the next updates of your awesome worship.
30. 03. 2010 | 10:53

replica tag heuer napsal(a):

Easy come, easy go.
31. 03. 2010 | 04:45

Chanel bags napsal(a):

Whoa! I am looking forward for the next updates of your awesome worship.
06. 04. 2010 | 07:40

Chanel hand bags napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
06. 04. 2010 | 07:41

WatchesRolex napsal(a):

WatchesRolex
07. 04. 2010 | 04:56

WatchesRolex napsal(a):

WatchesRolex
07. 04. 2010 | 04:57

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 06:43

~di~~di~ napsal(a):

http://www.lida-slimming-ca... Lida daidaihua online.
21. 04. 2010 | 11:15

Gucci bags napsal(a):

22. 04. 2010 | 07:53

Althernative napsal(a):

Drahé kameny a minerály http://www.drahe-kameny.est... .Informace které Vás jistě zaujmou.
13. 11. 2010 | 11:02

Prearkalo napsal(a):

<a href=http://paydayloansnow24h.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansnow24h.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> , http://paydayloansnow24h.com/#sblog.aktualne.centrum.cz payday loans
05. 09. 2012 | 10:13

Axoffoxycle napsal(a):

<a href=http://propeciacheapgeneric.com/#14591>propecia 1 mg</a> - <a href=http://propeciacheapgeneric.com/#832 >buy finasteride online</a> , http://propeciacheapgeneric.com/#345 cheap propecia
07. 09. 2012 | 23:32

hallAttaich napsal(a):

<a href=http://quickordercialisonline.com/#18180>buy cheap cialis</a> - <a href=http://quickordercialisonline.com/#7533 >cialis online</a> , http://quickordercialisonline.com/#1452 buy cialis online
09. 09. 2012 | 11:05

sertiorgriess napsal(a):

<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#4073>buy viagra</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#8298>buy viagra online</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#13428 buy generic viagra
20. 10. 2012 | 01:40

gugTenteeHaum napsal(a):

<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#fhivo>buy cheap viagra</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#fnhgc >viagra 50 mg</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#nbjuy cheap viagra online
21. 10. 2012 | 04:45

aidelshoderee napsal(a):

<a href=http://orderlevitrahere.com/#ibasj>levitra 40 mg</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#pojop >levitra 40 mg</a> , http://orderlevitrahere.com/#cbffu buy levitra
21. 10. 2012 | 17:31

NornGrorforse napsal(a):

<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#16333>buy cialis online</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#12409>generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#1437 generic cialis
21. 10. 2012 | 20:51

GomBBeteBoila napsal(a):

<a href=http://orderkamagranow.com/#lgywu>buy kamagra online</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#lwqxf >cheap kamagra online</a> , http://orderkamagranow.com/#zuxpd buy kamagra
22. 10. 2012 | 03:40

Assespopole napsal(a):

<a href=http://viagrastorehere.com/#ajtlj>generic viagra</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#vqnbn >buy viagra</a> , http://viagrastorehere.com/#nxiil cheap viagra
24. 10. 2012 | 23:52

LewfleegeCalk napsal(a):

<a href=http://levitrastorehere.com/#clvkf>levitra online</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#diynp >buy levitra</a> , http://levitrastorehere.com/#ofjub buy levitra
25. 10. 2012 | 00:14

smifiasse napsal(a):

<a href=http://cialisstorehere.com/#amtgq>generic cialis</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#wgoay >cialis online</a> , http://cialisstorehere.com/#xjwqk generic cialis
26. 10. 2012 | 05:04

dieseecoimb napsal(a):

<a href=http://buycialisonlinepharma.com/#10328>generic cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinepharma.com/#9480>cialis online</a> , http://buycialisonlinepharma.com/#15129 buy cialis online
27. 10. 2012 | 00:41

ClemTrielldal napsal(a):

<a href=http://buyzithromaxonline24h.com/#14898>cheap zithromax</a> - <a href=http://buyzithromaxonline24h.com/#9304>buy zithromax uk</a> , http://buyzithromaxonline24h.com/#19604 zithromax 250 mg
30. 10. 2012 | 19:06

ClemTrielldal napsal(a):

<a href=http://buyzithromaxonline24h.com/#5215>zithromax 1000 mg</a> - <a href=http://buyzithromaxonline24h.com/#11029>buy generic zithromax</a> , http://buyzithromaxonline24h.com/#3501 zithromax online
30. 10. 2012 | 19:45

incontilm napsal(a):

<a href=http://cheapgenericcialisnow.com/#daikp>generic cialis</a> - <a href=http://cheapgenericcialisnow.com/#dlxkg >cheap cialis online</a> , http://cheapgenericcialisnow.com/#gvxbp order cialis
30. 10. 2012 | 23:28

ClemTrielldal napsal(a):

<a href=http://buyzithromaxonline24h.com/#10865>zithromax 250 mg</a> - <a href=http://buyzithromaxonline24h.com/#7315>cheap zithromax</a> , http://buyzithromaxonline24h.com/#5338 zithromax 500 mg
31. 10. 2012 | 08:32

smebriemybear napsal(a):

<a href=http://cheapgenericviagranow.com/#vxqwj>viagra 100 mg</a> - <a href=http://cheapgenericviagranow.com/#tykou >viagra 100 mg</a> , http://cheapgenericviagranow.com/#kppba generic viagra
01. 11. 2012 | 04:55

chametet napsal(a):

http://cheapviagraqual.com | http://cheapviagraqual.com/#2078 - buy viagra online | <a href=http://cheapviagraqual.com/#6780>cheap viagra</a>
01. 11. 2012 | 19:34

Nolleythite napsal(a):

<a href=http://ordercheapgenericpropeciahere.com/#rkjqd>generic propecia</a> - <a href=http://ordercheapgenericpropeciahere.com/#didoq >generic propecia</a> , http://ordercheapgenericpropeciahere.com/#qaqdt generic propecia
03. 11. 2012 | 01:59

guervourl napsal(a):

<a href=http://ordercheapgenericcialishere.com/#iylqm>cheap cialis</a> - <a href=http://ordercheapgenericcialishere.com/#qxuon >generic cialis</a> , http://ordercheapgenericcialishere.com/#dzrgc generic cialis
03. 11. 2012 | 02:06

accoftcoold napsal(a):

<a href=http://buyviagraonlinexpress.com/#11833>viagra online</a> - <a href=http://buyviagraonlinexpress.com/#13738>viagra online</a> , http://buyviagraonlinexpress.com/#2408 viagra online
03. 11. 2012 | 18:09

terrotiannide napsal(a):

<a href=http://ordercheapgenericlevitrahere.com/#raicy>levitra online</a> - <a href=http://ordercheapgenericlevitrahere.com/#ynqnb >generic levitra</a> , http://ordercheapgenericlevitrahere.com/#czxpm buy levitra
04. 11. 2012 | 07:27

MulgeFeetewes napsal(a):

<a href=http://ordergenericviagrahere.com/#pdwoe>order viagra</a> - <a href=http://ordergenericviagrahere.com/#duevc >viagra 100 mg</a> , http://ordergenericviagrahere.com/#mjove cheap viagra
07. 11. 2012 | 01:56

plainiado napsal(a):

<a href=http://ordergenericlevitrahere.com/#hihcn>cheap levitra online</a> - <a href=http://ordergenericlevitrahere.com/#jpefi >buy levitra online</a> , http://ordergenericlevitrahere.com/#txgzi buy levitra online
07. 11. 2012 | 02:51

hewshella napsal(a):

<a href=http://buyviagraonlineds.com/#9446>buy viagra online</a> - <a href=http://buyviagraonlineds.com/#7823>buy viagra</a> , http://buyviagraonlineds.com/#1707 buy viagra online
13. 11. 2012 | 15:43

inhamreimef napsal(a):

<a href=http://buyviagraonlineds.com/#12023>buy viagra online</a> - <a href=http://buyviagraonlineds.com/#4934>viagra online</a> , http://buyviagraonlineds.com/#14083 buy generic viagra
15. 11. 2012 | 08:09

Quegreefeer napsal(a):

<a href=http://buyviagraonlineds.com/#1653>viagra online</a> - <a href=http://buyviagraonlineds.com/#4585>buy viagra</a> , http://buyviagraonlineds.com/#7790 viagra online
16. 11. 2012 | 17:02

ShotheChierve napsal(a):

<a href=http://buycialisonlinemall.com/#9819>buy cialis online</a> - <a href=http://buycialisonlinemall.com/#20600>generic cialis</a> , http://buycialisonlinemall.com/#13802 cheap cialis online
17. 11. 2012 | 02:29

Broobzekdeeld napsal(a):

<a href=http://buyaccutaneonlinemeds.com/#6980>accutane cost</a> - <a href=http://buyaccutaneonlinemeds.com/#8730>generic accutane</a> , http://buyaccutaneonlinemeds.com/#16501 generic accutane
03. 01. 2013 | 01:25

Keyclearcarve napsal(a):

<a href=http://buyretinaonlinemeds.com/#bhfrp>cheap retin a cream</a> - <a href=http://buyretinaonlinemeds.com/#vltrr>cheap retin a cream</a> , http://buyretinaonlinemeds.com/#fkpvx buy retin a online
09. 01. 2013 | 22:10

Citdittypep napsal(a):

<a href=http://buyonlineclomid24h.com/#aoxwu>clomid online canada</a> - <a href=http://buyonlineclomid24h.com/#ulurl>buy clomid and nolvadex</a> , http://buyonlineclomid24h.com/#cfmfa clomid online
14. 01. 2013 | 17:56

amatrircula napsal(a):

<a href=http://buyonlineretinahq.com/#jhmav>buy retin a</a> - <a href=http://buyonlineretinahq.com/#rbjyr>cheap retin a cream</a> , http://buyonlineretinahq.com/#gqvtd buy retin a micro
25. 01. 2013 | 00:42

Mawreomowah napsal(a):

<a href=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#19684>generic accutane</a> - <a href=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#8787>accutane without prescription</a> , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#14412 buy accutane online
29. 01. 2013 | 01:50

http://www.artista-adventures.com napsal(a):

Aujourd
26. 02. 2014 | 11:17

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy