Hladoví psi

06. 05. 2011 | 14:01
Přečteno 5336 krát
Návrh ODS a TOP 09 na zrušení veřejných neziskových zdravotnických zařízeních má pouze jediný cíl a to otevřít dveře kompletní privatizaci nemocnic.

Žádná jiná právní forma nemocnice tomuto nedokáže zabránit. Ať máte nemocnice příspěvkové organizace, akciové společnosti nebo s.r.o., všechny tyto právní formy jsou jednoduše transformovatelné a privatizovatelné, tak jak jsme to zažili v minulosti v některých krajích, především ve Středočeském, kde byla za vlády Petra Bendla prodána drtivá většina nemocnic.
Zvrácená logika
Samozřejmě žádný zákon není dokonalý. Pokud ovšem přijmeme logiku předkladatelů, že pokud je nějaký zákon s chybami, tak má být zrušen, mohli bychom od zítřka zrušit veškeré zákony. Já osobně neznám v této zemi jediný zákon, který by byl zcela bez chyby nebo by neumožňoval různé druhy výkladů a stanovisek. Ztěží lze tedy toto považovat za motiv.
Nejlepší je dělat mrtvého brouka
Skutečným motivem předkladatelů je odstranit z českého právního řádu jedinou pojistku privatizace. To je také důvod, proč Ministerstvo zdravotnictví pod vedením pravicových vlád v rozporu s platným zákonem neplní svoji zákonnou povinnost, kterou je zapsat do seznamu neziskových zařízení takové zařízení, které o to požádá. Středočeské nemocnice a Středočeský kraj o to požádaly dokonce několikrát. Ministerstvo zdravotnictví hledalo všechny obstrukční praktiky za ministra Julínka, následně za ministryně Juráskové a dnes i za ministra Herega, aby tomuto zápisu zabránilo. Mám dokonce k dispozici právní analýzu, kterou si objednalo samo Ministerstvo zdravotnictví již během působení ministra Julínka, kde se jasně píše, že neexistuje jediný právní důvod, proč by ministerstvo nemělo žádosti vyhovět. Ministerstvo to vyřešilo tak, že dělá mrtvého brouka a tváří se, že takový zákon prostě neexistuje. Takto funguje vrcholná státní správa pod vedení pravice.
Pravice vzorem pro občany
Ještě zajímavější je postup pana ministra Hegera, který i nadále vesele pokračuje v obstrukční strategii a dokonce tak absurdně, že ignoruje zprávu, kterou mu zpracovalo samo legislativní oddělení ministerstva a kde je jasně napsáno, že neexistuje jediný právní důvod, proč by ministerstvo nemělo vyhovět žádosti Středočeského kraje o zapsání do registru neziskových zdravotnických zařízení. Tento materiál mám k dispozici a hodlám ho předat Policii České republiky. Zamítnutí žádosti Středočeského kraje je zcela v rozporu s platným zákonem a ministr zdravotnictví se tím dopouští jasného zneužití pravomocí veřejného činitele. Ještě absurdnější je odůvodnění, proč ministerstvo nevyhovělo žádosti Středočeského kraje. Doslova se v něm píše: „důvodem je to, že se do Sněmovny připravuje návrh na zrušení tohoto zákona.“ Opět výborný signál pro občany. Proč bychom měli vůbec nějaký zákon respektovat, když stačí, aby někdo z poslanců podal návrh na jeho zrušení?
Peníze vyhozené z okna

Ministr zdravotnictví flagrantně porušujete platný zákon proti stanoviskům všech právníků a způsobujete tím Středočeskému kraji a středočeským nemocnicím statisícové škody! Toto bude předmětem trestního oznámení, které Středočeské kraj podá, protože za tyto škody někdo skutečně musí nést odpovědnost, stejně tak za to, že nedodržuje správní řád a platné zákony. Každá taková žádost znamená právníky a expertízy, které stojí desítky až stovky tisíc. Ostatní kraje by samozřejmě šly touto cestou v okamžiku, kdy by viděly, že nebudou vyhazovat stovky tisíc, aby pak ministerstvo jejich žádost hodilo do koše a vysmálo se jim.
Secondhand Petra Bendla
Pravice jako hladový pes kňučí před dveřmi spižírny a snaží se prohrabat dovnitř. Jen se třese na to, aby mohla nemocnice zprivatizovat a rozkrást. Jeden příklad za všechny je privatizace nemocnice v Brandýse, kterou má na svědomí tehdejší místopředseda ODS Petr Bendl. Jako tehdejší hejtman a správce tohoto majetku se rozhodl se svými kolegy, že i tuto nemocnici prodají a to za 7,5 mil. korun s odůvodněním, že má dluhy asi 30 mil. a že majitel ty dluhy zaplatí. Nemocnici koupil nepochybně velmi zkušený a úžasný provozovatel nemocnic, velký příznivec pravice. První, co udělal – obratem prodal polikliniku v Čelákovicích asi za 4 mil. korun. Dům na náměstí v Brandýse prodal asi za 3,5 mil. korun. Čili jen tyto dva prodeje už tomu novému nabyvateli zaplatily celou nemocnici. To ale není zdaleka konec. Pak se zčista, jasna zjistilo, že nemocnice má obrovské pozemky. Město Brandýs tyto pozemky nutně potřebovalo pro rozvoj města, dokonce to ještě před privatizací psali tehdejšímu hejtmanovi Bendlovi, kterému to bylo evidentně úplně jedno. Radnice pak musela pozemky od nového majitele koupit asi za 35 mil. korun. Když to sečtete, tak nabyvatel za dva roky po odečtení těch 7,5 mil., které za to kraji dal, vydělal přes 35 mil. korun na úkor Středočeského kraje a města Brandýs nad Labem. Toto je skutečně jen špička ledovce. Celkově totiž Petr Bendl při privatizaci nemocnic připravil Středočeský kraj o více než 750 milionů korun.
Přínosy privatizace
A jak dnes tyto nemocnice vypadají? Z 30 milionového dluhu Brandýské nemocnice je dnes dvojnásobek, nemocnice se řítí do problémů a má nedostatek personálu. Z deseti prodaných nemocnic nenajdete jedinou, kde by se zlepšila kvalita poskytovaných služeb. V nejlepším případě je to zhruba stejné. A nejedná se pouze o Středočeský kraj. Obdobně dopadly i různé pronájmy v Karlovarském kraji, uzavřena byla i zprivatizovaná nemocnice v Dačici, problémy jsou v Českém Brodě, v Lounech a dalších městech.
Naší inspirací je západní Evropa
Pokud příští volby vyhraje sociální demokracie, tak samozřejmě jedním z našich prvních kroků bude nový zákon o veřejných neziskových zdravotnických zařízeních. Jsme přesvědčeni, že by v České republice měla existovat základní páteřní síť nemocnic, které by neměly být soukromé, nýbrž veřejné a neziskové, tak jak tomu je ve většině zemí západní Evropy. Naším cílem je mít zdravotnictví na stejném principu, jako naši kolegové v Rakousku, v Německu nebo ve Francii. Sociální demokracie není proti soukromým provozovatelům, ani v případě nemocnic, ale musí to být v případě nemocnic jen doplněk systému, ne jeho základ. V tom je náš zásadní rozdíl oproti pravici. Vedeme s pravicí bitvu o další osud českých nemocnic, o to, zda se budou nemocnice v dalších letech prodávat a dlouhodobě pronajímat soukromým provozovatelům, nebo je budeme chránit a vybudujeme základní síť, základní kostru neziskových nemocnic, jak je to v západní Evropě běžné.
Šlápnutí vedle
Tento návrh nemá jiný motiv než otevřít dveře privatizaci nemocnic, postupnému rozkrádání, tunelování a zhoršování zdravotní péče. Netvrdím, že tomu tak musí být ve všech případech, ale v podstatné části z nich. Kdyby takto byla rozkradena a vytunelována jen jediná fungující nemocnice, tak je to chyba! Tak je to šlápnutí vedle.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

ort napsal(a):

Velmi rozumný příspěvek. Dr. Rath je jedním z mála slušných, poctivých a morálních politiků, kterých si lze skutečně vážit.
Ovšem dovolil si něco, co si dovolovat nesmí - jako ministr zastavil rozkrádání českého zdravotnictví, účinně omezil moc farmaceutických firem a přesto hospodařil nejlépe z dosavadních ministrů zdravotnictví. A tím, že si ho Středočeši zvolili za hejtmana, podařilo se mu zastavit už domluvené kšefty Bendlovy ODS a dalších pravičáků. Navíc je hejtmanem skutečně úspěšným a odvážnbým. Proto ho lůza (místní podnikatelé, manažeři) nenávidí, zatímco lidé, kteří se živí prací (učitelé, vědci lékaři, dělníci), si ho váží.
06. 05. 2011 | 14:11

hoven napsal(a):

hejtman, poslanec, podnikatel ve zdravotnictví a bývalý člen ODS rath si svojí polikliniku už zprivatizoval a druhým to nepřeje.
06. 05. 2011 | 14:12

Tupelo napsal(a):

Pokud soucasna pravicova vlada vytvari zdravotnicke kategorie Standard a NadStandard, tak vlastne vytvari kategorie Standardnich a NadStandardnich pacientu. Koresponduje snad takove rozdelovani s nejakou teorii Lidi a NadLidi? :)
06. 05. 2011 | 14:12

content napsal(a):

Oranžové tlachy....
Rath řve, protože se ve zdravotnictví začíná kolíkovat hřiště a stavět mantinely a to se mu nehodí do krámu, ani toho středočeského.
Co takhle kladenská nebo mladoboleslavská nemocnice? Kam vedou penězovody?
06. 05. 2011 | 14:13

ventatte napsal(a):

Kolik stojí Luboš Olejár, pane Rathe?
06. 05. 2011 | 14:14

desperát napsal(a):

Snem pana Ratha je postátněné neefektivní zdravotnictví a několik málo soukromých zdravotnických zařízení, jako je například to jeho.
06. 05. 2011 | 14:16

hoven napsal(a):

tupelo,
tahle kategorie existovala i za socialismu. komunisti z UV jezdili na operace do rakouska. státní socilistické zdravotnictví bylo jen pro lůzu. a i tam se dávaly obálky a flašky.
06. 05. 2011 | 14:17

Tupelo napsal(a):

hoven: pak je tedy asi vsechno s nasim socialis... pardon kapitalistickym zdravotnictvim v poradku :)
06. 05. 2011 | 14:23

duroy napsal(a):

To hoven: Standart, nestandart, nic nového, to už tady bylo. :-)
Znamená to, že s povděkem kvitujete, že po 20 letech se vracíme k "normálu"?
06. 05. 2011 | 14:24

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávky obsahující text ("lidská špína"), neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 05. 2011 | 14:28

pete napsal(a):

Když se dívám na tu fotku - že by měl Rath dvojníka (asi ze spřízněné psychyatrické léčebny) nebo za něj v parlamentu hovoří někdo jiný ? Abych se ale ještě vyjádřil k lékařům a ostatním OSVČ, a to tzv. OSVČ, které napadá i Kalousek - té nekonečné hlouposti novinářů naletěla tomu většina lidí, na dlouho propagovanou lež, která s největší pravděpodobností byla původně vygenerována v odboru MPSV (všechny odpovědné neznalé zaměstnance bych na hodinu vyhodil) a sice, že OSVČ platí na sociálním pojištění méně než zaměstnanci. Na zdravotním-jen tak pro informaci-platí každá OSVČ-i když je ve ztrátě minimum 1670 kč, což neplatí ani zdaleka 2 třetiny zaměstnaců, kteří podle statistik nedosahují průměrné mzdy, ale neplatí to ani zdaleka zaměstnanci, kteří vydělají průměr - tj. cca 25 tis. Kč. Každá OSVČ platí na soc. poj. cca dvojnásobek toho co zaměstnanec, ale zápočet pro důchod je jim uměle snížena na 1 polovinu. Srovnání podmínek, tj. odvod OSVČ na 6, 5 % je pouze srovnání na úroveň zaměstnanců, zápočet pro důchod má být ale zřejmě zase uměle snížen na polovinu. Blbost novinářů, kteří o této problematice píšou je nezměrná! I takový rádoby ekonom Moravec- v "otázkách" pronesl idiotskou větu- OSVČ parazitují na systému sociálního zabezpečení.
06. 05. 2011 | 14:32

klar napsal(a):

Stejskale, že vy a Hoven jste jedna osoba? Nebo jste nějak omezený? Text neobsahoval žádné nadávky, jen vyjadřoval postoj; totiž že pokud Hoven nedoloží své pomlouvačné tvrzení, že komunističtí funkcionáři se léčili za státní peníze v Rakousku, budeme si o něm my slušní myslet, že je "lidská špína", slouha TOP 09 a vůbec osoba, která do slušné společnosti nepatří. Na textu samotném tedy nebylo nic urážlivého - urážlivé (pro bývalé funkcionáře KSČ) je naopak Hovenovo nedoložené tvrzení.
Právě pro takové neuvážené zásahy má Aktualne oprávněně pověst totalitního média pro méně inteligentní občany; což se zamyslet a pokusit se o slušnější přístup?
06. 05. 2011 | 14:42

stejskal napsal(a):

Dobře, pane klare,

budu o tom přemýšlet. Nicméně do té doby, než to promyslím, se ve vlastním zájmu vyvarujte výroků jako "lidská špína" apod. Klasifikuji je jako hrubě urážlivé, takže se vystavujete riziku, že budou smazány.

Přeju zajímavou, korektní a slušně vedenou debatu. Jakož i hezký den.

Libor Stejskal
06. 05. 2011 | 14:46

Vlkodav napsal(a):

klar:

Jistě, komunisti, ty nomenklaturní, chodili do stejnejch čekáren jako my, neměli SANOPs a léky ze západu. Osobně jsem se jednou dostal do situace, kdy mne byly takovou cestou léky poskytnuty. Pro rejpaly dodám, že nešlo o politiku, ale o sport. A bolševici se rádi chlubili úspěchy.
06. 05. 2011 | 14:54

klar napsal(a):

Vlkodav: O SANOPSu jsem přece nepsal (věřte, že jedny z nejhorších chvil v životě jsem prožíval, když můj obyčejný táta umíral v obyčejné nemocnici, a současně jsem viděl, jak odlišné péče se při stejné nemoci dostává zasloužilým soudruhům). Přesto považuji tehdejší (komunistické) zdravotnictví za nesrovnatelně demokratičtější, altruističtější a kulturnější, zkrátka lidštější, než je dnešní.
Tady jen Hoven zjevně lhal, když tvrdil, že se komunističtí funkcionáři léčili za státní peníze v Rakousku.
06. 05. 2011 | 15:09

Rumcajs napsal(a):

Je mi jasný Ráthe, že ty o žádnou privatizaci nestojíš, páč by tím skončili tvý zlodějny.Napojení na státní penězovody se pro tebe stalo bezstarostným příjmem.

Jestli tady někdo kňučí, tak seš to ty. Doufám, že ti tu kost seberou,podvodníku !
06. 05. 2011 | 15:11

Vlkodav napsal(a):

klar:

Musím s vámi hrubě nesouhlasit. Bolševické zdravotnictví bylo oficiálně zdarma, ale komu něco bylo, ten si musel schánět léky na černo. v cizině u známých. Za operace se cálovalo přímo doktorům (můj otec), lázně byly pro ty "správné". Pokud jste byl starší, tak už jste dražší léčbu nedostal (ledviny).
Jestli se jezdili komunističtí pohlaváři léčit do Rakouska nevím, ale že měli úplně jinou péči než ostatní, a možná i lepší a dražší než byla ta v Rakousku, je jisté.
06. 05. 2011 | 15:18

klar napsal(a):

Vlkodav: Ano, doktoři byli za minulého režimu prominenty, v tom s vámi souhlasím - a dnes se těžko smiřují s tím, že jsou námezdní silou. Ale slušný člověk se (tehdy i dnes) poznal podle toho, že jim nic nepodstrkoval. A slušný doktor se (tehdy i dnes) poznal podle toho, že nikdy žádný úplatek od pacienta nepřijal.
Neobhajuji socialistické zdravotnictví, mělo samozřejmě chyby, ale říkám, že bylo solidárnější (rozdílná péče o různě bohaté pacienty v něm nebyla institucionalizuována jako v tom dnešním; situace se přitom za vlády ODS, VV a TOP spíše zhoršuje) a že bylo prostě lidštější - počítalo s člověkem, ne s jeho penězi.
Líbí se mi donkichotský boj MUDr. Ratha o zachování ústavnosti (Ústava ČR zaručuje bezplatné zdravotnictví) a vážím si ho za to. A nelíbí se mi lži Hovena o tom, že komunističtí funkcionáři se léčili v Rakousku.
06. 05. 2011 | 15:31

Tupelo napsal(a):

klar: zdravim zde je docela pekny clanek o tom jak nadstandardni pece pro nadstandardni pacienty nejspis skonci: http://www.blisty.cz/art/58496.html
06. 05. 2011 | 15:33

klar napsal(a):

A ještě dvě poznámky, Vlkodave:
1) Česky se píše "shánět", ne "schánět".
2) Doufám, že jste se zmýlil, když jste svého otce označil za příjemce úplatků. Pokud by to byla pravda, musel bych zase já vašeho otce označit za "lidskou špínu" - a to by se zdejšímu panu Stejskalovi pranic nelíbilo.
06. 05. 2011 | 15:35

Vlkodav napsal(a):

klar:

Narazil jste na známý paradox únosu. Každý ví, že únoscům se nesmí ustupovat. Ale pokud unesou vaše dítě, tak zaplatíte a každýho, kdo by tvrdil, že se únoscům nemá platit, jste schopen zmidlit a možná i víc.

Píšete "Ale slušný člověk se (tehdy i dnes) poznal podle toho, že jim nic nepodstrkoval." Když šlo o život, tak rád dáte pár tisíc, aby jste přežil. A víte že to není dobře.
A za bolševika se uplácelo všude. Bonboniéra, kávička, lahvička, těm výš už obálečka. A za všechno, za obyčejný vyšetření. Nebyl to předci "úplatek", ale "pozornost".
Dnes je to mnohem lepší. Ať už je konečně stanoven standard. A nadstandard. Víte proč? Aby se ukázalo, zda je v tom standardu opravdu vše, co k základnímu léčení patří. A všechny lepší materiály, menší jizvy, TV na pokoji ať je za prachy. Pokud to bude špatně rozděleno, tak tu máme ústavní soud a ten to může posoudit a opravit. Pak to bude jasné a nepůjde s tím tak moc manipulovat.
Boj proti poplatkům je legitimní, ale nejsou proti ústavě, to by je před časem ústavní soud zrušil, což se nestalo.
06. 05. 2011 | 15:44

Vlkodav napsal(a):

klar:

1) Česky se píše "shánět", ne "schánět".
Děkuji, ale moje čeština je prachmizerná.

2) Doufám, že jste se zmýlil, když jste svého otce označil za příjemce úplatků. Pokud by to byla pravda, musel bych zase já vašeho otce označit za "lidskou špínu"
Pevně doufám, že to byl nepovedený vtip. Bylo jasné, že bal ten, kdo úplatek poskytl.
06. 05. 2011 | 15:46

Jedla napsal(a):

Vlkodav versus klar

V rakousku šlo o akciové společnosti, a nebo o neziskové nemocnice?
To je totiž jádro pudla. Z čeho, propána, soudíte, že šlo o akciovky?
Jinak, prominenti se léčili v SANOPZu, jako dnes, jen dnes se jim říká kuliši a "SANOPZ" je už celá Homolka, nejen její část.

Je na to takový ftípek, aktualizuji do dnešních dnů stejnou podstatu (původně byl o Jakešovi).

Byli jednou prominenti na Hluboké na honu. Ale stala se neúmyslná chybička, postřelili Schwarzenberga. Přiletěl vrtulník, odvezl ho do SANOPZu (pardón, Na homolku), a ostatní dokončili výřad a jali se slavit poslední leč.
K půlnoci si Kalousek vzpomene na svého předsedu a volá Na homolku. Informuje ho roztřesený primář ARO. Stav pana ministra je velmi vážný, dá se říci kritický.
"Cože?" Řve do mobilu Kalousek. "Kritický? Jak můžete říci kritický! Takových miliard jste dostali na investice, na vybavení, na přístroje! A vy řeknete, vy si dovolíte říct, že stav našeho předsedy je ještě teď kritický?!?!"
- "Totiž," koktá primář do telefonu "s tím průstřelem plic bychom si jistě poradili, ale nemuseli jste soudruha, chci říci pana, knížete ... vyvrhnout."
06. 05. 2011 | 15:55

Vlkodav napsal(a):

Jedla:

Bohatí ať se léčí kde chtějí, ať mají svoje paláce, ať je tam vozí sokromá letadla. Dnes se léčí za své, za bolševika "ze společné".
Ale ať je jasné, co je to ten standard, na co má každý z povinně placeného pojištění a poplatků nárok. A vše ostatní ať se cáluje, a bude jasno.
06. 05. 2011 | 16:03

ehm napsal(a):

Vlkodav:
Nevím, proč by se mělo "cálovat", když "cálujeme" (my, kteří pracujeme) každý měsíc na zdravotním pojištění a Ústava, nejvyšší zákon ČR, nám zaručuje bezplatnou zdravotní péči. Standrdey nejsou stanoveny - a nikdo se o to nesnaží; rozhodně ne současná vláda.
Existovaly tisíce lékařů (a existují dodnes; moje vlastní sestra), kteří by si nikdy úplatekc nevzali, protože cítí, že by se tím vyřadili ze společnosti slušných lidí. Já a nikdo z mojí rodiny jsme nikdy nikomu úplatek nedali - ani když jsem měl těžce nemocné děti. Věřte mi, než se takhle ponížit (a než tak ponížit toho doktora), to raději zemřít.
V češtině se píše "abyste", ne "aby jste". Česky opravdu moc neumíte, co? Což zkusit prezentovat své názory v nějakém jiném jazyce?
06. 05. 2011 | 16:16

hoven napsal(a):

tupelo duroy,
s našim zdravotnictví to nebylo v pořádku nikdy, ani za stareho sovy. ve světě asi těžko najdete nějaký model zdravotnictví, se kterym by byli spokojený všichni. u nás je to totiž tak, že většina lidí se vykrmní jako prasata, nehejbou se, chlastají a kouří 20 denně, pak si myslí, že přijdou k doktorovi a on je dá dopořádku práškama.
06. 05. 2011 | 16:16

Vlkodav napsal(a):

ehm:

Tak za prvé dávám přednost obsahu před formou, proto se s češtinou netrápím a ani nebudu.
Za druhé asi nesledujete parlamentní život, zde se právě v současné době o standardu zdravotní péče diskutuje.
A za třetí někdo, kdo nechá umřít vlastní děti, kdyby měl šanci je za úplatek zachránit, mne neimponuje, právě naopak. Samozřejmě by bylo lepší je zachránit bez úplatku, ale když to nejde tak uplatím.
06. 05. 2011 | 16:23

klar napsal(a):

Vlkodav: No, já věřím lékařům, že mým dětem pomůžou, jak jen budou moci a s nasazením všech svých sil i bez úplatku (přísahali na to) - a proto si jich také vážím. Nikdy bych žádného člověka na světě neponížil tím, že bych mu nabídl úplatek. Ostatně bylo by to ponížení i pro mne, kdybych se k něčemu takovému snížil...
Obsah a forma spolu souvisí a nelze je oddělit (formální nedostatky proměňují /ve vašem případě oslabují/ vyznění obsahu, forma bez obsahu je absurdní).
O standardech zdravotní péče se v parlamentu diskutuje už nejméně 13 let, od roku 1998, kdy ČSSD dokonce vypracovala návrh, ale pravicová většina ho smetla. Měl byste být do té míry soudný, abyste věděl, že když se o něčem v parlamentu proklamativně diskutuje, nikdy to nebude realizováno (diskutuje se právě proto, aby se nerealizovalo).
06. 05. 2011 | 16:43

klar napsal(a):

Vlkodave, uvědomuješ si, že tu propaguješ trestný čin, když nám tvrdíš, že bys (za určitých okolností) rád uplácel? Uvědomuješ si, že jsi udal svého otce, když tvrdíš, že nabízel úplatky? Nabízení i přijetí úplatku je totiž trestným činem.
A takovíhle lidé, kteří sami porušují zákony, mají drzost se pohoršovat nad stavem naší země!
06. 05. 2011 | 16:50

Vlkodav napsal(a):

klar:

"No, já věřím lékařům, že mým dětem pomůžou, jak jen budou moci a s nasazením všech svých sil i bez úplatku (přísahali na to"

Já už dnes také doktorům věřím více než za bolševika. A plně s vámi souhlasím, úplatek je ponížením pro obě strany.

"Obsah a forma spolu souvisí a nelze je oddělit"

Také souhlas, já psal, že "dávám přednost". A na tom trvám. Raději smysluplný příspěvek gramaticky špatně než blábol napsaný spisovně. Naneštěstí mi nebylo dáno abych dokázal psát smysluplně a ještě k tomu spisovně.

"Měl byste být do té míry soudný, abyste věděl, že když se o něčem v parlamentu proklamativně diskutuje, nikdy to nebude realizováno"

Nezlobte se ale to je nesmysl. To by parlament nemohl nikdy nic schválit, protože se diskutuje, a v parlamentu to jinak než proklamativně nejde, o všem. Ze zákona!
06. 05. 2011 | 16:53

blue jay napsal(a):

Otazka ktera pravdepodobne nebude Rathem odpovezena,
Kde se da dohledat kolik jste dal na dobrocinne ucely ze sveho druheho platu? Preci jste verejne slibil ze ten plat rozdate potrebnym. Od 2008 ten druhy plat dela priblizne 2.5 milionu korun. Tak kdo z toho ma uzitek?
06. 05. 2011 | 16:56

Vlkodav napsal(a):

klar:

"Vlkodave, uvědomuješ si, že tu propaguješ trestný čin, když nám tvrdíš, že bys (za určitých okolností) rád uplácel? Uvědomuješ si, že jsi udal svého otce, když tvrdíš, že nabízel úplatky? Nabízení i přijetí úplatku je totiž trestným činem.
A takovíhle lidé, kteří sami porušují zákony, mají drzost se pohoršovat nad stavem naší země!"

Nenapsal jsem, že bych rád uplácel. Napsal jsem, že kdyby život mých dětí závisel na to, jestli dám nebo nedám úplatek, tak bych ho dal. A na tom trvám. Klidně mne běžte udat, já se za to nestydím.
A to že můj otec musel dát za bolševika úplatek doktorovi za operaci se taky nestydím. Ať se stydí bolševik, on zavedl ten hrůzný režim.
06. 05. 2011 | 16:56

RA napsal(a):

jak je něco neziskové, tak je to velký zisk, ovšem ne pro stát, ale pro některé zaměstnance "neziskovky". Všechny t.z.v. neziskové společnosti, které jsou napojené na státní rozpočet by se měly radikálně omezit !!!!!
06. 05. 2011 | 17:26

recaptcha napsal(a):

pro rumcajse:
dokažte,že pan rath lže.a pak sem pište,bambulo.
06. 05. 2011 | 17:26

RA napsal(a):

Rathe......a ty vrátíš tu svou zprivatizovanou nemocnici státu, nebo té se to netýká ?
06. 05. 2011 | 17:30

Kateřina napsal(a):

Krásný a pravdivý projev! ... :-))
Ta hnusná pravice jsou jako supi, co se slétají na kořist! A nenechají toho, dokud nerozkradou poslední státní majetek! Skoro bez povšimnutí médií tak například Kalousek s vládou provedly před pár dny rozdělení Letiště Praha, aby ho mohly posléze prodat do soukromých rukou!!! Lidi je absolutně nezajímají, asociální totalitní psychopatická vláda žije pouze pro své kamarády zbohatlíky a lobbisty a za ně se rve, za jejich vysoké a ještě vyšší zisky!!! Ale co se dá dělat - někteří voliči si tam tuto sebranku zvolilo, tak to mají! Bohužel na ně doplácí i ti slušní a poctiví lidé!...
06. 05. 2011 | 17:42

hoven napsal(a):

klar,
to, že komunisti z UV jezdili na operace do rakouska je celkem známý a take je celkem známý, že si nechávali vozit ze západu dokonce i jídlo, protože tomu našemu neduvěřovali. bylo to plný jedů a svinstva. a oni to moc dobře věděli. měli svoje haciendy u orlíku a všechno měli ze západu.
06. 05. 2011 | 17:45

klar napsal(a):

Vlkodave, tvůj otec bolševikovi dát úplatek nemusel. Navzdory tvým řečem většina doktorů úplatky nepřijímá a 90% pacientů by nikdy, za žádných okolností nenapalo úplatek dát. To, že ostatní také uplácejí, je lež, kterou rozšiřují ti, kdo mají nepoctivost v krvi.
Můj otec úplatek nedal. A umřel. I proto si ho lidé váží. Tvého otce, úplatkáře, si nikdo vážit nemůže.
Současný režim je po stránce péče o nemocné a její kulturnosti mnohem hrůznější než ten minulý - to, doufám, nezpochybníš?
06. 05. 2011 | 17:49

klar napsal(a):

Hoven: Takovéhle tlachy vám lijí do hlavy na školeních TOP 09? Měl byste se stydět - a já bych měl mít dost času na to, abych na vás podal trestní oznámení za šíření pomluvy. Vykládáte skutečné pohádky, navíc bez jediného důkazu. Naštěstí vás na Aktualne nikdo nebere vážně; což takhle změnit nick?
Na další váš příspěvek odpovím teprve poté, až předložíte důkaz, že komunističtí funkcionáři se skutečně léčili za státní peníze v Rakousku. Protože jinak je to jen ubohý plivanec - a já bych nerad, aby něco z vašeho plivnutí ulpělo na mně. Postavám, jako jste vy, se totiž slušní lidé pokud možno vyhýbají.
06. 05. 2011 | 17:56

Vlkodav napsal(a):

klar:

"Současný režim je po stránce péče o nemocné a její kulturnosti mnohem hrůznější než ten minulý - to, doufám, nezpochybníš?"

Zpochybním, já si myslím pravý opak.

"Navzdory tvým řečem většina doktorů úplatky nepřijímá a 90% pacientů by nikdy, za žádných okolností nenapalo úplatek dát."

Tak to si přečtěte něco od Transparency International, to vás takový nesmysly přejdou. A za bolševika to bylo daleko horší.

"Tvého otce, úplatkáře, si nikdo vážit nemůže." No vidíš to, a takových lidí je fakt hodně. Stále žije, právě teď mi chatuje na ICQ a šíleně se směje. Prý ti mám napsat (když už si tykáme), že úcty si cenní od jiných lidí, od tebe ji nechce.
06. 05. 2011 | 18:05

Rob napsal(a):

ten klar je druhy? Docekal : - )
06. 05. 2011 | 18:17

klar napsal(a):

Vlkodav: No já bych úplatkáři nikdy úctu neprojevil - ať si cení (ne "cenní"), co chce, třeba umělý chrup.
Co víte o vnitřní struktuře Transparency International? Co víte o tom, kdo a za jakým účelem tu organizaci založil. Přečtěte si o nich něco - ve skutečnosti jde o organizaci majetkově z velké části českou, založenou a sponzorovanou tuneláři z 90. let. Slouží pouze k odklízení politických soupeřů (k tomu, aby se donátoři nedostali do basy) a nepohodlných (poctivých) politiků. Mezinárodní prestiž nemá žádnou. Končím, a pro vás mám jednu radu: nevěřte všemu, co si přečtete v novinách.
06. 05. 2011 | 18:50

hoven napsal(a):

klar,
ne, nelejou, já TOP09 nefandím, socialismus jsem zažil. byla to doba pro rovné a rovnější, stejně jako dneska. akorát, že dneska mají lidé, zejmena ti mladí , šance o kterých se tehdejším lidem ani nesnilo. zaleží jenom na nich, jestli je uchopí a nepromarní. za komunistů seděla většina lidí v hospodě. třeba i lidí talentovaných a schopných. vyšplhat nahoru se dalo jenom kolaborací s KSČ.
06. 05. 2011 | 19:06

pich napsal(a):

To "páč" mi někoho připomíná. Rume, neexelovali voni nedávno na "novinkách"?
06. 05. 2011 | 19:08

PatientO.T. napsal(a):

No, aktuálně se o kost privatizace krajských nemocnic rvou jako hladoví psi jednak hejtman Novotný /ČSSD, pochopitelně/ se svou karlovarskou kamarilou a jednak jeho moravskoslezský pobratim Palas...
06. 05. 2011 | 19:18

Hlas napsal(a):

klar: a nejsou ty reformy o tom, zbavit "úplatky" nežádoucích konotací?
Nadstandard bez přívlastků?
Budu li mít x miliónů nazbyt, proč nealokovat zdroje, že.
Asi těch bohatců tolik není, nebo tolik kvalifikovaného personálu?
06. 05. 2011 | 19:22

Hlad napsal(a):

Ono neni zadna legrace pro duse dotceneho personalu byt svedky toho, ze pro lid obecny je cas na 10 pojistencu a jindy na jednoho s alokovanymi zdroji. Tezko resit, pocet vykonu pro uchovani/ziskani odbornosti je dan. Reforma je na generace, ne na volebni obdobi..
06. 05. 2011 | 19:34

Hlad napsal(a):

10/1 jinak ekvivalentnich

navic problematika narocnosti, komplikaci, tedy "zduvodneni"

Zatim to jde
06. 05. 2011 | 19:44

dědek mirda napsal(a):

tak jak koukám na tu fotku,typuji na-bazilíška samonasíracího.
06. 05. 2011 | 20:00

blue jay napsal(a):

Tak jsem se zeptal Ratha,
"Kde se da dohledat kolik jste dal na dobrocinne ucely ze sveho druheho platu? Preci jste verejne slibil ze ten plat rozdate potrebnym. Od 2008 ten druhy plat dela priblizne 2.5 milionu korun. Tak kdo z toho ma uzitek? "
Odpoved jsem nedostal. Vi to nekdo kdo je ze Stredoceskeho kraje?
06. 05. 2011 | 20:00

Hlad napsal(a):

Model: akutni pripady plus s alokovanymi zdroji?

Pokud dojde k masivnimu zprivatneni "vyrobnich prostredku" (prostory, vybaveni za stamiliony, se souvisejicim zabezpecenim namezdni kvalifikovane sily), bude mozne uz vse. Solichy se plynule pretransformuji v reformovanou peci. Pr.: drive nekde nepredstavitelne vyuziti dostupnych prostredku napr. o svatcich se zoptimalizuje na nepretrzity supermarket pece..
Za par šupů...

Porvou se ti nahore :-) s propojenim na zdravotni pojistovny...
06. 05. 2011 | 20:05

anonymni napsal(a):

Nebude to "zadarmo"...
Sbohem, zla, zla dobo...

Uz se tesim... Za navstevu praktika pullitr, za volitelny odvoz jeden az tri, muzete se upsat, proc by ne, exekutori to z vas uz dostanou.

Nejlepe bude nemyslet a verit, televizi, vira pry pomaha..

motto nove doby:
Pracuj tak, aby te smrt osvobodila...
06. 05. 2011 | 20:21

Honza999 napsal(a):

hoven

Ano, Rath si "svoji polikliniku již zprivatizoval"... Jenže na rozdíl od modrých privatizátorů ji koupil ve veřejné soutěži a hlavně za ni zaplatil její skutečnou cenu - přesněji řečeno, zaplatil za ni dokonce o trochu více, než na kolik byla znalci oceněna.

Tedy ne koupil na zlomek tržní ceny a obratem rozprodal za několikanásobek kupní ceny, jak je zvykem u modrých privatizátorů, ale koupil za cenu poctivou, neprodal nic a polikliniku řádně provozuje.
06. 05. 2011 | 20:31

blue jay napsal(a):

Hele Honzo999,

Zda se Ratha znas intimne. Tak kolik ten doktor co uz neni doktor ale hejtman a poslanec, dal z tech nejmene 2 milionu coz je jeho druhy plat, na dobrocinne ucely?
06. 05. 2011 | 20:40

Honza999 napsal(a):

blue jay

Ne, neznám doktora Ratha intimně - to o té privatizaci a o zaplacené ceně jsem se dočetl v médiích, kupodivu dokonce v ČN a na Aktualne...

A že ti doktor Rath neodpověděl na tvůj dotaz? Asi pro něj jsi (a to právem) jen bzučením mouchy v jeho uších..
06. 05. 2011 | 21:00

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávky obsahující text, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 05. 2011 | 21:11

božena napsal(a):

Bohužel má pan Dr. Rath pravdu, ač se mi to špatně píše.
06. 05. 2011 | 22:36

Sofus napsal(a):

Pan Rath- mohl by konecne uvest sve puvodni jmeno- je typicky demagog s bolsevickou erudici (byvaleho) clena ODS! Dela ostudu socdem a vsem slusnym lidem, ktere tady vesele mate. Jak muze tady hovorit a kritizovat privatizaci clovicek, ktery se prave pres politiku obohatil a zprivatizoval zdravotnicke zarizeni. Muze, protoze jedinci, jako nejaky Paroubek, duvernik STB Roco- ted nevim co to znamena v romstine?- mu to kdysi proti vsem zasadam socdem umoznil. Ano, typicky mafian Paroubek, kdysi kamarad kmotru z ODS na magistratu Prahy, kde se pekne obohatil- byl dvojkou s Rathem. Je to hodne zvracena doba, kdy by clovek z techto nechutnych individui musel zvracet permanentne.
Kolik slusnych lidi tyto lidske zmatky jeste podvedou a budou podvadet dal a dal.
06. 05. 2011 | 23:19

hoven napsal(a):

honza 999,
kterou nemocnici někdo koupil za zlomek tržní ceny pak ji rozprodal za několikanásobek tržní ceny? rád se nechám poučit.
06. 05. 2011 | 23:36

Honza999 napsal(a):

hoven

přečti si článek, pod kterým diskutuješ....
06. 05. 2011 | 23:43

Honza999 napsal(a):

hoven

PS: NEPSAL jsem "prodal za několikanásobek TRŽNÍ ceny". Psal jsem, že kupní cena byla zlomek tržní a "prodal za několikanásobek KUPNÍ ceny"..
06. 05. 2011 | 23:45

hoven napsal(a):

honza999,
no dobře a který nemocnice se to teda týkalo???
07. 05. 2011 | 00:04

hoven napsal(a):

honza999
jojo, už sem si ty rathovo blaboly přečet, normalně to nečtu. otázka samozřejmě je, jestli se dá rathovi věřit, potom, co natočili skrytou kamerou klimčovočovou, jak si řiká o uplatek pro ratha za reklamu v časopise tempus.. rath potom grossovsko-paroubkovsky ztratil pamět, o ničem nevěděl, celou dobu spal na zadním sedadle....rathovi nevěřim ani dobrý den. dam ruku do ohně za to, že ten članek je zkraslenej, směs lží a pololží, typická rathovo demagogie.
07. 05. 2011 | 00:10

Honza999 napsal(a):

hoven

Ty údaje nenapsal jen Rath ve svém blogu. V aktuální době o tom psaly i "standardní" média - nic jiného jim totiž nezbývalo, nešlo to zamlčet (odkazy ti dávat nebudu, hledej šmudlo sám...).

Tak se to tehdy přešlo tím, že nabyvatel zkrátka nabídl nejvyšší cenu a tak se mu to tedy prodalo (to je ta "neviditelná" ruka trhu). Jo a pokud bys chtěl argumentovat tím, že ta nemocnice měla v době prodeje 30 mio dluhů, tak nabyvatel ze zisku za prodej pozemků neuhradil ani korunu dkuhu (naopak má nemocnice dnes dluhů 60 milionů). Až ji pošle do konkursu - kdo myslíš že ty dluhy (do té doby je jistě stihne ještě jednou zdvojnásobit) zaplatí?
07. 05. 2011 | 00:37

kočka šklíba napsal(a):

Od žádného z kritiků , spíše tedy primitivních, ale zřejmě těch "inteligentních, ušlechtilých pravičáků" (omlouvám se těm, co jsou skuteční pravicově orientovaní diskutéři schopní diskuze, a je jich tu pár ;), ale zde se neobjevili), co tedy napíšete na fakta uvedená v blogu?. Vaše výkřiky, ubohé napadání ad hominem, nijak nevyvrátilo tvrzení blogera, že Bendl z ODS umožnil, možná přímo záměrně, rozkradení dalšího obecního majetku. Ale věřím, že to vám, modří fandové: vlkodave, Rumcajsi, RA, hovene a spol. vůbec nevadí:D. Nabízí se otázka, jedete v tom rozkrádání také nebo jste tak úžasní alternativní inteligenti? Tipuji za druhé ;) A ještě k tomu ideologičtí hlupáci ;), hlavně že kradou ti vaši, to je v poho , že?
07. 05. 2011 | 03:27

Tencokida Hnuj napsal(a):

Fanoušci plešatého komanda
....až vás budou milióny....

Bendl podpořil svým hlasem psychopaty, zloděje, alkoholiky a narkomany. Stejně jako oni sami sebe. Plus například Bém, Benda , tanečník u tyče (vypadlo mi jméno),Řápková,Šnajdr + VV alias "My chceme taky ohryzávat" (až na dlužníky Víta Bárty) .....

Ale o tom není blog.

Blog je o záměrech a krocích jak tu kost dostat do boudy.
Ta kost - to jste i vy, milí příznivci Plešatých komand a podobných beformálních sdružení.
Tak byste spíše panu Rathovi měli poděkovat - a ne mu lát.
Že vám teda provádí osvětu.
Z podstaty věci však zřejmě zbytečně a marně.

:---()
07. 05. 2011 | 09:45

hoven napsal(a):

honza 999
já vím, že nemocnice, ze kterých se staly akciovky fungují, dobře hospodaří, je v nich čisto a pacienti jsou s nima velice spokojený. například nemocnice blansko, nebo český budějovice. o rathuv zaplivaný bolševický bordel , ve kterym jenom mizí peníze jako v černý díře, opravdu nestojím.
07. 05. 2011 | 12:41

Tencokida Hnuj napsal(a):

hoven
Můžeš ten "zaplivaný bolševický bordel" upřesnit ?
O které nemocnice jde konkrétně ?

Anebo je to opět jen grc ?

Že se vůbec ptám.....

P.S. Co Brandýská nemocnice - je v ní taky čisto a uklizeno ? Ty - a nepřehnali to s tím úklidem ? Jako že tam nezbylo skoro vůbec nic, víš.

:---()
07. 05. 2011 | 12:46

hoven napsal(a):

kydač,
zaplivaný bolševický bordel?? ČSSR.
07. 05. 2011 | 13:14

občanka napsal(a):

Pan Rath tu píše o tom, že se ani ministr zdravotnictví neřídí / nebo nemůže /platnými zákony.
Ve zdravotckých zařízeních se vedou mocenské boje. O zdraví pacientů již dávno v prvé řadě nejde.
Stát má dle ústavy dbát na dodržování lidských práv. Dnes je mu doslova jedno, jak bude moci v budoucnu moci požadavky občanů zabezpečovat. Stát stratí nad zdravotnickými zařízeními veškeré pravomoci. Zapomíná totiž na to, že zdraví nejcenější statek nejenom pro občana samotného, ale i pro stát.
07. 05. 2011 | 14:11

robits napsal(a):

SANOPS: Měl jsem to štěstí a nebo smůlu,že jsem byl v léčení Sanopsu.Tak zaprvé.Pokud byli v Sanopsu odborníci,tak to byli externisté z IKEMU a Fakultních nemocnic.Prominenti KSČ se ale léčili jinde to my věřte.Já tam potkal pouze pana Růžka,Menšíka a Hrušínského.Tedy herce.Pouze jednou tam seděl v čekárně pan David,předseda UV českosl.sovětského přátelství tedy.Co je nyní?Jen zrušili Sanops,celé jedno oddělení Ustřední vojenské nemocnice ve Střešovicích je blokováno pro panapaláše ODS,TOP a ostatní.
07. 05. 2011 | 15:10

robits napsal(a):

HOVEN: ....rád se čteš viď? Ale ty tvoje bludy lidi jen naštvou.Zajímalo by mě kdy vůbec pracuješ?
07. 05. 2011 | 15:12

hoven napsal(a):

robits,
já se snažím ukazovat lidem, jak nesmyslne jejich představy jsou a vracet je zpatky do reality. řekl bych, že je to nejtěžší práce na světě. nikoliv vzhledem k metodám, ale spíše k výsledkům. lidský mozek si prakticky dělá co chce ,nezávisle na vědě. někteří lidé reagují na realitu argesivně a odmítavým způsobem. vytvořili si virtuální svět v dusledku obranných mechanismů. například věří čssd a ksčm.
07. 05. 2011 | 15:56

hokeyista napsal(a):

Ušlechtilá myšlenka, hovene, metoda originální.
Nedivím se, že Dočekala musíš sr.th.
Děkuji, nechci.
07. 05. 2011 | 16:21

hoven napsal(a):

hokeyista,
dočekal patří k lidem, kteří prožili život v totalitě. adaptovali se na určité prostředí (i když na ten socialismus nadávali) a pak byli z toho prostředí změnou režimu prostředí vytrženi . nikdy se už nepřizpůsobí novým podmínkám, prostě to není v silách člověka. to není otázka vůle nebo svobodneho výběru. člověk to prostě nedokáže překonat. ten život se nedá zopakovat a lidská duše se nedá přepsat jako magnetická páska.
07. 05. 2011 | 17:46

hokeyista napsal(a):

hoven: s tím souhlasím. Tak to i bude. Jenže kromě toho, že je nick a pan Dočekal mimo, si je toho vědomý, ne. Jak a proč ho "vracet do reality"? /Dočekal==příklad/
Debata o "já se snažím ukazovat lidem, jak nesmyslne jejich představy jsou a vracet je zpatky do reality" :)
07. 05. 2011 | 18:41

hoven napsal(a):

hokeyista,
ty lidi žijou v nějakym virtualnim světě , kterej vytvořilo rudý právo a komunistická propaganda. a zbytek si dotvořili sami. rád bych je v tom virtuálním světě nechal žít, ale oni neska ovlivnují i část mladý generace. konfrontací s realitou se u těch lidí snažím omezit to hlásání bludů. i když vím, že ta uspěšnost je malá. další typický blud , který ohrožuje budoucnost nás všech je "zdroje jsou". tady se mísí falešná představa o všemocném státu, kterou si ty lidi přinesli z minulýho režimu s falešným očekávání od našeho vstupu do EU. vysvětlit socbolševikum, že zdroje státu jsou limitovaný příjmama státu je témeř nemožný. to je lití vody do děravýho sudu. ty lidi odmítají přijmout realitu. je to psychologickej problem.
07. 05. 2011 | 19:01

kočka šklíba napsal(a):

Hovene to všechno co jste zde ted napsal hokeyistovi myslíte vážně nebo je to ironie a dokážete si ze sebe docela hezky dělat srandu?
07. 05. 2011 | 19:34

hokeyista napsal(a):

Jednou kmotři, potom šíbři, jindy šibalové.. Jeden za 18, druhý bez dvou za dvacet. Není šance hádat, kdo je kdo.. V roce 2011 :) Dneska vládne F-118. Dostali (urvali si) šanci. Uvidí se.
07. 05. 2011 | 19:55

hoven napsal(a):

kočka škliba
tak něco napůl.
07. 05. 2011 | 20:53

modrý pavián napsal(a):

Hoveno, lidé věří čím dále více ČSSD či KSČM díky takovému hovenu či oDS, tOP09 a VV.
Jen tak dále, alesponˇ se co nejříve zbavíme této zlodějsko-korupčnícko-prolhané vlády s.Nečase u nenažraného hrantu.
07. 05. 2011 | 23:00

Irena Maura napsal(a):

... dobrý večer. Líbí se mi Váš blog. Jen s tou křenovou plackou, o které jste se zmínil Davide - ta se dává na bolavý hřbet a ne na rány, jak jsem zachytila v tisku. Hodně zdraví s naším zdravotnictvím Vám přeje babka bylinářka
Irena Maura
07. 05. 2011 | 23:00

Tenco napsal(a):

hoven napsal(a):

já vím, že nemocnice, ze kterých se staly akciovky fungují, dobře hospodaří, je v nich čisto a pacienti jsou s nima velice spokojený. například nemocnice blansko, nebo český budějovice. o rathuv zaplivaný bolševický bordel , ve kterym jenom mizí peníze jako v černý díře, opravdu nestojím.

Tencokida Hnuj napsal(a):
hoven
Můžeš ten "zaplivaný bolševický bordel" upřesnit ?
O které nemocnice jde konkrétně ?
P.S. Co Brandýská nemocnice/akciovka/- je v ní taky čisto a uklizeno ? Ty - a nepřehnali to s tím úklidem ? Jako že tam nezbylo skoro vůbec nic, víš.

hoven napsal(a):
zaplivaný bolševický bordel?? ČSSR.
--------------------------------------------------------------
/Rath - ročník 1965/ - tedy jak student Rath "Rathův bolševický bordel tvořil .."
(neboli nulová hodnota hovnových autosugescí :)))
Nicméně - máme zde hovna coby vychovatele "levounů" a fatalistického proroka /na výchovu "blbounů" ale zapomíná - eh - je to ale zhusta k jejich prospěchu...:))/ :

hoven napsal(a):
hokeyista,
dočekal patří k lidem, kteří prožili život v totalitě. adaptovali se na určité prostředí (i když na ten socialismus nadávali) a pak byli z toho prostředí změnou režimu prostředí vytrženi . nikdy se už nepřizpůsobí novým podmínkám, prostě to není v silách člověka. to není otázka vůle nebo svobodneho výběru. člověk to prostě nedokáže překonat. ten život se nedá zopakovat a lidská duše se nedá přepsat jako magnetická páska.
07. 05. 2011 | 17:46

Nu - zde tedy krátká ukázka hovnovy objektivní, logicky uvažující, přizpůsobivé a vývojově hypertrofní duše :

hoven napsal(a):
Citace : "mě by jenom zajímalo, kolik socani zaplatili jehovistovi michálkovi."

:----()

P.S. Hoven, s tím samozvaním se za objektivního diagnostika nicků - tos škaredě ujel. /tvoje takto ujeté zobecnění pak spadá do říše feťáckých doupat/.

Připadá mi to, jako když se slimák pasuje na odborníka na závody chrtů.

I když - teď jsem si přečetl tvou odpověď kočce šklíbě.....co je tedy myšleno vážně a co je výrokem, takříkajíc vyřčeným " aby řeč nevázla" ?

:-))
08. 05. 2011 | 11:13

blue jay napsal(a):

tenco,
jeste ze mas hovena, jinak by jsi nemel co tu tapetovat.
08. 05. 2011 | 20:15

K. Kučera napsal(a):

Hov.no, lidé věří čím dále více ČSSD či KSČM díky takovému hov.nu jako jsi ty či oDS, tOP09 a VV.
Jen tak dále, alesponˇ se co nejříve zbavíme této zlodějsko-korupčnícko-prolhané vlády moudruha Nečase u nenažraného stolu /Klaus, Julínek, Řebíček a nesčetní další/.
11. 05. 2011 | 22:47

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy