Make-up, který propagují muži. Geniální, nebo postavené na hlavu?
Jen si to představte...
Má jemné rysy, dokonale upravené obočí, výrazně namalované oči, jemně napudrovaná líčka - a je to chlap! Kdyby se pár dní neoholil, vyroste mu na bradě zpod vrstvy umně naneseného make-upu strniště.
Ne, nedělám si srandu. Takovým mužů dnes najdete na sociálních sítích a YouTube hromadu. Mužů, které baví make-up natolik, že ho zkoušejí na sobě a vymýšlejí různé druhy líčení. Natáčejí o nich tutoriály (tj. návody) a ty pak ukazují svým příznivcům.
Proč to dělají? Líčení je prostě baví, s ženskou tváří se cítí víc sexy a sebevědomější. Nejdřív se jim posmívali, teď ale jejich kritici sklapli.
Ti nejšikovnější (někdy spíše nejbláznivější) pánové, co to s make-upem umí líp než kdejaké ženy, totiž mají i přes milion followerů a stovky tisíc lajků pod svými fotkami nebo podobné počty zhlédnutí tutorialů.
A ještě si díky své nezvyklé zálibě vydělají balík. Všimly si jich kosmetické firmy, které je zaměstnávají jako své „ambasadory“, tváře produktů.
Pokud si stále představujete, že propagují jen nějaké deodoranty, korektory na kruhy pod očima či krémy, pořádně popusťte uzdu fantazie. Tihle „beauty experts“ dělají reklamy na rtěnky, řasenky, oční stíny i laky na nehty!
Vlastně, když si mohl v kampani v roce 2011 navléct podprsenku Wonderbra muž (Andrej Pejic), proč by nemohli pánové prodávat v roce 2016 kosmetiku?
Někteří si ťukají na čelo, že se svět už definitivně zbláznil, jiní gratulují kosmetickým společnostem ke skvělému obchodnímu tahu. Ke které skupině patříte vy?
Než se rozhodnete, podívejte se na důkazy:
YouTuber Patrick Starrr, který s nánosem make-upu vypadá skoro jako žena, spolupracoval se značkami Formula X a Nyx.
Pohledný Manny Gutierrez, známý spíše jako Manny Mua, kývl na nabídku firem Makeup Geek a Ofra Cosmetics.
Excentrický model, vizážista a zpěvák Jeffree Star má dokonce vlastní řadu kosmetiky, Jeffree Star Cosmetics.
Nově oznámila spolupráci kosmetická firma CoverGirl, upsal se jí make-up artista James Charles.
Foto: Instagram
Má jemné rysy, dokonale upravené obočí, výrazně namalované oči, jemně napudrovaná líčka - a je to chlap! Kdyby se pár dní neoholil, vyroste mu na bradě zpod vrstvy umně naneseného make-upu strniště.
Ne, nedělám si srandu. Takovým mužů dnes najdete na sociálních sítích a YouTube hromadu. Mužů, které baví make-up natolik, že ho zkoušejí na sobě a vymýšlejí různé druhy líčení. Natáčejí o nich tutoriály (tj. návody) a ty pak ukazují svým příznivcům.
Proč to dělají? Líčení je prostě baví, s ženskou tváří se cítí víc sexy a sebevědomější. Nejdřív se jim posmívali, teď ale jejich kritici sklapli.
Ti nejšikovnější (někdy spíše nejbláznivější) pánové, co to s make-upem umí líp než kdejaké ženy, totiž mají i přes milion followerů a stovky tisíc lajků pod svými fotkami nebo podobné počty zhlédnutí tutorialů.
A ještě si díky své nezvyklé zálibě vydělají balík. Všimly si jich kosmetické firmy, které je zaměstnávají jako své „ambasadory“, tváře produktů.
Pokud si stále představujete, že propagují jen nějaké deodoranty, korektory na kruhy pod očima či krémy, pořádně popusťte uzdu fantazie. Tihle „beauty experts“ dělají reklamy na rtěnky, řasenky, oční stíny i laky na nehty!
Vlastně, když si mohl v kampani v roce 2011 navléct podprsenku Wonderbra muž (Andrej Pejic), proč by nemohli pánové prodávat v roce 2016 kosmetiku?
Někteří si ťukají na čelo, že se svět už definitivně zbláznil, jiní gratulují kosmetickým společnostem ke skvělému obchodnímu tahu. Ke které skupině patříte vy?
Než se rozhodnete, podívejte se na důkazy:
YouTuber Patrick Starrr, který s nánosem make-upu vypadá skoro jako žena, spolupracoval se značkami Formula X a Nyx.
Pohledný Manny Gutierrez, známý spíše jako Manny Mua, kývl na nabídku firem Makeup Geek a Ofra Cosmetics.
Excentrický model, vizážista a zpěvák Jeffree Star má dokonce vlastní řadu kosmetiky, Jeffree Star Cosmetics.
Nově oznámila spolupráci kosmetická firma CoverGirl, upsal se jí make-up artista James Charles.
Foto: Instagram