Dračí vejce musí být zničeno

30. 03. 2007 | 20:04
Přečteno 36074 krát
To, co se napsalo v posledních dnech na téma odposlechy v kauze Kubiceho zpráva, je krutá pravda.

Podle informací ze zprávy Inspekce ministra vnitra, které mám k dispozici, bylo v mém případě odposloucháváno 19 telefonních čísel, přičemž na mé jméno je jen jedno. Krutou pravdou je i to, že mezi odposlouchávanými 46 telefonními čísly byly i telefony dětí, advokátů a manažerů.

Případ ukazuje, že proces provádění odposlechů – policista, státní zástupce, soudce, kteří o nich rozhodují – fatálně selhal a lidé žádným způsobem nepropojení s kauzou Kubice byli omezeni ve svých právech a poškozeni. Jedná se o obludnou mašinérii systému, který zde panoval za minulé vlády, která tím bezprecedentně porušovala lidská práva a právo na soukromí. Volám k zodpovědnosti pány Paroubka a Bublana. Jimi jsem byl v této souvislosti kdysi označen za hnusného lháře, a teď se potvrdil pravý opak. Za jejich působení došlo ke hnusnému a bezohlednému odposlechu dětí. Oni byli představitelé systému, který tehdy panoval. Pane Paroubku, pane Bublane, je to vaše politická odpovědnost - omluvte se všem, kterým jste neoprávněně zasáhli do života!

Takové věci se už nesmí opakovat. Prioritou je změna!!! Dračí vejce minulých vlád musí být zničeno, aby v budoucnu bylo zabráněno podobným excesům, musí dojít ke změnám nakládání s odposlechy. Musí se změnit myšlení, všichni, kdo se zabývají odposlechy, musí vědět, že jejich práce je kontrolována a vyhodnocována. Musí být přesně stanoveny podmínky pro povolování odposlechů, počet osob zpracovávajících odposlechy musí být omezen, musí dojít k důsledné evidenci pořizovaných kopií, k omezení počtu osob seznámených se sledovanými účastnickými čísly a hlavně musí probíhat systematická a důsledná kontrola. Policie, státní zástupci i soudci si musí uvědomovat zodpovědnost za svá rozhodnutí. A v neposlední řadě občané musí mít právo na získání informace o tom, že byli odposlouchávání a právo se obrátit na soud s návrhem na přezkoumání oprávněnosti odposlechu. To vše zabezpečí minimalizaci úniků a zneužití.

Případem se již začaly zabývat Nejvyšší státní zastupitelství a ministerstvo spravedlnosti. Důsledným zveřejněním všech okolností je jedinou možností, jak zabránit obavám a strachu občanů z narušování jejich soukromí . Občané musí mít jistotu, že žijí v bezpečí a že jejich práva jsou ctěna a státní instituce nejsou zneužívány. Neúcta k právům a svobodám občanů - to byl styl minulých vlád ČSSD, jehož pokračování nebudeme tolerovat.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

xxx napsal(a):

napsáno pěkně, je to pravda, ale od Vás to fakt nezní dobře ani věrohodně ... bohužel mám z Vás pocit, že by se Vám podobné praktiky taky moc nepřičily
02. 04. 2007 | 16:01

Tomas napsal(a):

Konecne se to zacalo vytahovat na svetlo. Ta mocichtivost aparatu minulych vlad pod CSSD, neucta k individuu, ke cloveku, touha ovladat "tu masu tam pod nimi". Drzim palce. Diky :-)
02. 04. 2007 | 17:42

marie napsal(a):

Pane ministře je to dobrý co jste začal, ale mám z vás pocit, že hlavně jdete po své osobě a chcete pořád zdůrazňovat, že jste byl takový jakoby chudák, že vás odposlouchávali, ale fakt se mi zdá , že jste chtěl na to ministerstvo se dostat kvůli své osobě, aby jste si prověřil, co všechno na vás mohli mít a aby jste zametl případné stopy na své osobě, či známých a asi nemáte čisté svědomí ohledně své osoby a i kdyby jste za chvíli nebyl ministrem, tak už nikdo na vás nic nenajde dobrý ne?
02. 04. 2007 | 18:05

Jan napsal(a):

Pane ministře, voláte po zodpovědnosti, spravedlnosti, po právech. Máte na to právo? Pochybuji, ale máte na to žaludek. Zrušil jste finanční policii a vyšetřované finanční kauzy se nenápadně bez vědomí veřejnosti začaly zametat pod koberec (ne, tyto informace nemám z tisku, mám je přímo od zdroje). Tohle je podle vás spravedlnost a právo? Já volám po právu potrestat všechny viníky, kteří okrádají náš stát skrze peněžní podvody a machinace. Jenže to jste vy jako jednu z prvních věcí na ministerstvu znemožnil. Komu jste tak prospěl? Lidem nikoliv, takže se ptám, na kterém z případů jste měl osobní zájem? Který z vašich kamarádů/stranických sponzorů zaloboval? Chováte se naprosto stejně jako předchozí vláda, jste stejný typ člověka jako ostatní politici. Prospěchář, kterému na lidech vlastně nezáleží.
02. 04. 2007 | 18:07

Zordon napsal(a):

I kdyz nejste uplne muj salek caje (nebo kavy)...tak je jiste, ze to tam na vnitru chtelo a chce radne provetrat. Tak do toho!
02. 04. 2007 | 18:21

Kozlík M. napsal(a):

Jako plátce mastných daní se ptám:Vážený pane ministře k těm odposlechům jsou nutní min. 3 lidi. Je to Váš nepřímo podřízený vyšetřovatel,dále st. zástupce a soudce.Jakto,že jste nám dosud nezdělil jejich jména a postihy za nekvalitní práci.A pokud se dopustili nezákonných postupů,tak je musíte pohnat k zodpovědnosti a svá místa by měli neprodleně opustit.To by mě jako plátce daní a živitele tohoto aparátu více potěšilo,než politizující výkřiky.A toto se týká i takových "expertů" ala Kubice.Tu"zprávu"co stvořil je vskutku na úrovni taxikářských drbů.Nebo,že by jako taxikář odkoukal manýry STB. Ti byli "elitní"spolupracovníci STB.
02. 04. 2007 | 18:23

Šárka napsal(a):

Pane ministře, dovoluji si Vás upozornit na Vaše zásadní neporozumění policejní technice zvané odposlechy.
Každý liniový odposlech na sebe váže všechny telefonní hovory, které zvenčí přicházejí na telefonní přístroj/mobil odposlouchávané osoby. Automaticky natáčené pásky s odposlechem se dostanou do rukou specialistů - pracovníků policie nebo tajné služby, kteří je otrocky přepisují do PC nebo jen na papír formou tištěného slova. Volaný bývá znám, na toho je nutno získat povolení soudce (pokud ovšem taková BIS nemůže čtvrt roku přijít na to, že sledovaný není podřízený policejního prezidenta, ale prezident sám... - je to pochybená jako hrom!), u volajících jsou při odposlechu registrována jen telefonní čísla, která se dále prověřují ve vztahu ke sledované (odposlouchávané) osobě. Pracovníci , kteří by měli provádět vyhodnocování odposlechů nebývají ovšem na příliš vysoké odborné úrovni, ani intelektuálně, takže dětské hlasy, místo aby se jimi vůbec nezabývali, vyhodnotí také. Je to prosté, včetně případu Vaší vypůjčene sim karty. Jako policejní prezident byste tyto postupy měl znát. Bohužel funkce ministra je politická, nikoli odborná a pak není divu, že ze sebe a potažmo z národa děláte hlupáky. Pokud jde o hysterii některých odposlouchávaných občanů s výkřiky o zasahování do soukromí a další "ptákoviny" - mám obavu, že je to syndrom špatného svědomí. Osobně nadávám do telefonu či mobilu na politiky a jejich praktiky napříč politickým spektrem a nemám obavy, že by mi případný odposlech s vyhodnocením pro změnu "nepřítele státu a demokracie" mohl nějak ublížit. Protože ve skutečnosti nepáchám žádnou trestnou činnost jen vyjadřuji svůj názor. Asi proto, že jsem nějakou dobu analýzu odposlechů prováděla chápu proč je nutné odposlechy provádět.
Nápad, že po skončení odposlechů by měli být odposlouchávaní být informováni je jednak administrativně zatěžující, jednak do skončení vyšetřování a případného verdiktu soudu dokonce kontraproduktivní.
Vaše chování, zvláště před obrazovkou lze označit pouze za hysterické. Pak se nedivte, že jste řadě občanům pro smích. Je mi líto. Přála bych si, aby ministr vnitra měl lepší úroveň. Ale to je konečně Váš problém.
02. 04. 2007 | 19:00

Ferda Hulwath napsal(a):

Langře, odposlech v této kauze se týká zejména tebe, protože ty jsi hlavní podezřelý. Všichni ví, že zákon jsi porušil a teď se jenom snažíš kalit vodu a odvádět pozornost. Mně jako občanovi sice vadí, když mě někdo bezdůvodně poslouchá, ale není to pro mě zas až takový problém, protože já nemám před zákonem co tajit. Pro mně jsi problém ty, zkorumpovaný darebák na pozici ústavního činitele. Když se s pomocí odposlechu podaří usvědčit nějakého grázla, třeba tebe, je to nakonec pořád úspěch tohoto nedokonalého systému i když při tom policie poslouchala někoho neprávem, nebo zbytečně.
02. 04. 2007 | 19:31

standa napsal(a):

Pro Šárku,
naprostý souhlas,syndrom špaténo svědomí
šíření ptákovin k zakrytí svých aktivit,
hysterie.Proč asi doktor práv a mediciny pracuje xlet v politice?Navíc nemá!
02. 04. 2007 | 19:47

kryg napsal(a):

Hej dobrá věc jít s kůží na trh. Ale net je plný nás českých a moravských zapšklíků, tak to budeš mít těžký. Ale já ti držim palec.
02. 04. 2007 | 20:18

Jan Fabián napsal(a):

Na vlstsní kůži jsem pznal, že jsem odposloucháván. Ono se to totiž v některých případech dá jasně určit podle úniku informací, který by jinak nebyl možný. Podal jsem trestní oznámení na neznámého pachatele. Mnoho jsem neočekával, kapři si přece rybník nevypustí, a také nevypustili. Držím Vám palce, ale zároveň pochybuji. Policejní chobotnice je tisícihlavá a houževnatá.
02. 04. 2007 | 20:27

TomTom napsal(a):

Dobrý den,
nebudu říkat jak předchůdci, že jste lump, nebo žs jste schopný politik. Řeknu jen jedno. NEVĚŘÍM VÁM. Nevěřím, protože děláte to co vaši předchůdci. Jen to jinak zaobalíte. Teď vedete populistickou kampaň, jak byla ČSSD špatná. Já netvrdím, že špatná nebyla a věřím tomu, ale zároveň vím ,že jste stejní. Bohužel morální povědomí politiků této země je na bodu mrazu. Premiér se chová jako hulvát a playboy a ostatní tasí různé urážky, kauzy a podobně. Nemáte právo vytahovat policejní věci takto na veřejnost a shazovat protivníka, pokud není vše ukončené. Děláte to co Váš předchůdce.
02. 04. 2007 | 20:35

pokec napsal(a):

Chtěl bych se pana ministra zeptat: pokud Paroubek nechal odposlouchávat nevinné děti, co tím sledoval? Děkuji za odpověď.
02. 04. 2007 | 20:58

Karda napsal(a):

Poctivému člověku odpolsechy nevadí, pokud jsou nařízeny v souladu se zákonem.
V případě Kubiceho zprávy jste velmi angažován, nechal jste ležet spis na stole.
02. 04. 2007 | 20:59

Jan Kudrna napsal(a):

Plně pane ministře souhlasím se Šárkou a dalšími její názor podporujícími. Netvrdím, že odposlechy (nejenom) v ČR nejsou čas od času, zejména ve vysoké politice, zneužívány. Rád bych znal Vaši odpověď, nejlépe v blogu, ale klidně i soukromě na můj mail, na následující otázky.

1) Několik let hovoříte o nadužívání odposlechů a dokazujete to nárůstem absolutních čísel. Nikdy jste v té souvislosti neřekl, že za stejnou dobu počet mobilních telefonů vzrostl řádově více, než počet odposlechů. Jak se stavíte k tomuto faktu jako ministr vnitra odpovědný za řádný chod svého resortu a spoluzodpovědný za zajišťování pořádku a zákonnosti v ČR? Odpovídá logice věci mít dnes tolik odposlechů (nebo méně), jako třeba v roce 1996, když jen mobilů bylo asi 60x méně než dnes?

2) Pohoršujete se nad tím, že v odposleších ocitly záznamy dětí, prezidenta republiky, advokátů, primátorů apod. Proč ale Vaši podřízení, jak uvedla Šárka, automaticky nevyřazují, nebo jinak adekvátně nezpracovávají/neodkládají záznamy telefonátů dětí a proč je vůbec pořizují? Jsou to snad úchylné osoby? (Pokud ano, chtělo by to něco rychle dělat, podle mě nemají u policie co pohledávat. Podobní lidé by se měli léčit.)

3) Jak by se podle Vás mělo postupovat, aby dítě nemohlo být odposlechnuto, když si odposlouchávaná osoba, třeba otec, vypůjčí jeho telefon a zavolá jiné odposlouchávané osobě?

Vůbec nemluvíte o tom, že toto jsou běžné praktiky v oblasti závažné trestné činnosti. Nemluvíte o tom, že v rámci organizovaného zločinu je běžnou praxí zavolat nejenom z jedné SIM karty pouze jednou, a pak jí zahodit, ale zahodit rovnou i celý telefon, aby se nedalo pátrat dle jeho IMEI. Není třeba v tom část příčiny, že těch odposlechů je více?

A jak bude pod Vaše ministerstvo spadající policie všechnu závažnou trestnou činnost rozkrývat, když nebude mít možnost odposlechu?

Jistě, možným řešením je návrh na informaci osobám, kde odposlech nebyl užit pro dané vyšetřování. Je ale také otázkou, zda policisté a soudci nebudou příliš opatrní s povoleními. Nakonec, proč ne.

Proto prosím napište především odpověď na výše uvedené tři otázky. Snad odpovědi budou věcné a vnesou trochu racionality do Vašich dřívějších prohlášení. (Když jste ukazoval čísla a grafy za minulá léta a demonstroval jste na nich nárůst, tak i nyní prosím uvádějte alespoň rámcově cílová čísla. To se týká odpovědi na otázku č. 1.)

Předem děkuji,

Jan Kudrna
02. 04. 2007 | 22:12

fredy napsal(a):

Tak nevím, ale nějak se to na ty paroubkovce pomalu a jistě dostává na světlo. Co se o nich ještě dozvíme? Ale nejen o tom socanském vedení v Praze, ale co v regionech?

PS: Poslední dobou se říká: Pokud nejsi odposloucháván, jsi jako bys nebyl....
02. 04. 2007 | 22:15

fredy napsal(a):

Ještě pro Šárku.
To, co píšete je demagogie. Souhlas s odposlechem, je dán na čísla, z kterých se volá a ne na čísla, na která se volá. Ty jsou pak součástí odposlechů. Tudíž když je dán souhlas a odposlechem vašeho tel. čísla, tak se pak zaznamenává, kam a s kým jste za určitou dobu volala. Tudíž těch čísel vámi volaných může být i několik stovek.

Dále, co se týče zveřejňování po určité době. Víte co je to ochrana soukromí? Víte, co je to osobní svoboda? Pokud ji politik hájí, tak má můj hlas a je mi jedno, zda je demokrat, co křesťan a pod. Tento zákon, pokud bude přijat, tak omezí (snad) zneužívání odposlechů k vydírání, korupci a i konkurenčnímu boji v businessu.
02. 04. 2007 | 22:24

Pepa Řepa Re pro Šárku napsal(a):

Šárko váš příspěvek je brilantní Na rozdíl od vás, mě však nepřipadá pan ministr k smíchu, spíše se za něj stydím. Je mi líto, že v konfrontaci s ním, působí bývalý ministr vnitra jako slušný člověk. Obávám se, že jako slušný člověk, bude vedle něj působit kdekdo.A to jsem soc. dem. nikdy nevolil a volit nebudu.Je nechutné, jak se do své kauzy snaží zatáhnout i prezidenta.
02. 04. 2007 | 22:37

Jirka napsal(a):

Tak jsem si přečetl jak by to řešil JAZZ. Přesně jak kdysi komunisti. Zdá se mi, že se v něm estébák nezapře. A to že fandí ODS ? to není vůbec v rozporu. Vždyť ta strana má ve svých řadách spoustu bývalých bezcharakterních komunistů. Co to je za charakter když jdou jen za korytem. Jen ať mi netvrdí že byli pomýlení.
02. 04. 2007 | 23:23

Jirka napsal(a):

Tak jsem si přečetl příspěvek Šárky a musím konstatovat že má více šarmu a IQ (a to je asi bez titulu) než ten výše jmenovaný se dvěma tituly.
02. 04. 2007 | 23:28

tonik napsal(a):

...krutá pravda je,že máme takového ministra, včetně celé vlády - kterou jsme si údajně zvolili
02. 04. 2007 | 23:34

Pavel napsal(a):

Milý Langře,pro kariéristy a fanatiky je komentování tvého "blogu" asi vítaná příležitost jak si šplhnout,či vydělat.Pro běžně inteligentní a nezaujaté jedince je to skutečně "okno do tvé duše" a to i v tom případě že příspěvky plodí tví podřízení.(Jak bys na to jinak našel čas?!)Musím říct,že internet opravdu dokonale odkryl,jak hluboce bezcharakterní a nemorální jsi.To si opravdu myslíš,že všichni jsou tak tupí,že si nepamatují,co jsi říkal před půl rokem,před rokem,před 4 lety? Nebo že jste je už natolik otrávili,že si teď můžete dělat cokoliv vás napadne?
03. 04. 2007 | 00:23

Tomáš napsal(a):

Když pominu že některé reakce jsou zjevné bláboly, zdá se nejsme zas až tak všichni úplný blbci, ci k tomu dodat, čechrat si peří je pane ministře možná pro Vás užitečné někde v okruhu vašich kdo ví jak a čím motivovaných "příserků", ale jak se ukazuje, tak ten ¨"zbytek" jste těmi rádoby objevnými moudry a konspiračními teoriemi moc nepřesvědčil. Dokonce se zdá, že mnozí mají víc filipa, než všichni Vaši poradci dohromady. Radil bych Vám, abyste se nad tím zamyslel, obávám se, že na tak zásadní intelektuální výkon, o jaký jste se pokusil, vám došla fantazie. Jestli Vás, ale něco může uklidnit, nejste sám,zdá se, že u podobně dlouho sloužících úředníků je to dost běžný zjev. Že by epidemie? Možná, že by stálo zato vyhlásit nějakou karanténu. Nějaké klidné místo, pěkně v ústraní, nabrat sílu, tochu si provětrat mozek, mírná dieta a nebo se docela normálně, tak trochu člověčensky ožrat, ona kocovina je někdy docela dobrá forma očisty. Zdravím a doporučuji to nebrat na lehkou váhu.
03. 04. 2007 | 02:58

skeptický napsal(a):

Na ministrech vnitra se mi nelíbí tendence rozpouštět vyšetřovací týmy.Zavání to ovlivňováním vyšetřování shora.Vy to jistě dělat nebudete.Děkuji předem.
03. 04. 2007 | 04:19

Anna napsal(a):

Vážený pane ministře, i psi vyjí na měsíc, nevšímejte si toho. Vy jste múj měsíček, obdivuji vás.Jak jste dokázal vystudovat práva, prostřednictvím media,vaší přítelkyně, hned jsem si řekla:Ta konspirace. Nikdo ho tam neviděl a vystudoval.Jak jste dokázal zvládnout všechny ty funkce a ještě pobírat šedesát tisíc jako koncipient. Řekněte, který koncipient by to dokázal.A ty vaše nákupy nemovitostí. Obdivuhodné.A jak jste nás ochránil před teroristy ohrožující Nuselský most. I do Chorvatska můžu v klidu odlétat z Ruzyně, když tam hlídá vědma.A od té doby, co jste očistil vnitro od správce budov a kuchaře, hned je všude bezpečněji.A až se konečně zbavíme, těch parazitů a škůdců na státním zastupitelství a přijdou vaši kamarádi, pak teprve zavládne klid a mír.Nebylo by možné, zřídit ještě ministerstvo propagandy, vy byste zvládl obě ministerstva řídit. Jste titánˇ a rozený dramatik. Už ten titulek "Dračí vejce"-okouzlující.Řekněte. má někdo právo odposlouchat titána? Nemá! Ano jste schopný.Jste všehoschopný. Pusinku posílá vaše obdivovatelka.
03. 04. 2007 | 07:19

junior napsal(a):

Langr je produkt tohoto systému demokracie.Zde arogance,sprostota a vulgárnost je normálním jevem .Kdo na to nemá žaludek a není příznivcem dacanů v ODS tak má smůlu.Osobně od doktora tak sarkasticky založeného bych si nenechal vytřít ani zadní část těla.Již před léty zde byli takový kteří chtěli spasit svět svými drzými názory jako Tupolánek Nečas Langr a další parchanti ale lidi se nedali a nedají se snad ani dne s oblbovat těmíto rádoby spasiteli kteří víno pijí a hlásají vodu
03. 04. 2007 | 08:41

via napsal(a):

Mě by Z Ivana Langera ukápla slzička. On umí tak dojemně vyprávět, kdo ho to tak dobře naučil? Tady máme jeden z největších podvrhů, který byl použit před volbama a Langer tady dokola dřístá něco o brutálním odposlouchávání nějakých dětí a sebe. Politik, který se točí kolem takových velmi podivných kauz by si měl uvědomit, že může být napíchnut jako jeden z prvních. Není žádný nedoktnutelný bůh, ale osoba jako každá jiná. Spíš si pod celým tímhle nepořádkem představuji boj znepřátelených skupin uvnitř policie, tajných služeb atd.
03. 04. 2007 | 09:04

Honza napsal(a):

Opravdu mne většina příspěvků potěšila, je z toho patrno, že tady přeci jen ta politická hrůza naráží na zdravý selský rozum a cit. Navíc příspěvek Anny mne opravdu pobavil. Díky.
03. 04. 2007 | 09:41

Terminator napsal(a):

Nedej se Ivane,
fandim ti. Na ty kecy tady kasli, je to tu samej socan.

Poradne to hlavne nandejte paroubkovi.
Socialni politika je jen mafie a utopie.

Hlavne jim to - sockam - poradne osol.Udelej to pro me,jako obcana co kazdy mesic plati nehorazne sumy na danich.

Ukaz verejnosti dukazy jaky je paroubek prase hitlerovsky.

Hlavne se nedej !
03. 04. 2007 | 09:45

Karel napsal(a):

Pořád stejný nářek, to mi ne, to ti druzí. Ale kteří druzí?! Vždyť u koryta sedíte pořád od r.90 ti samí. Jak ti naši soudci, ale hodně z nich soudilo už v 80 i 70-tých letech min.st.a myslím, že klidně budou soudit dál!
03. 04. 2007 | 11:05

Defurak napsal(a):

Pane ministře,
napsal jste to krásně, ale raději bych uvítal konkrétní informaci o tom, zda byl porušen platný zákon, který stanovuje postup povolování odposlechů, v kolika z těch 46-ti čísel, kdo konkrétně a kdy jej porušil.
Též bych uvítal vaši přísahu na holý pupek, že jste skutečně nikdy nepoužil telefon či SIM-kartu někoho jiného k uskutečnění "choulostivého" hovoru.
Předem děkuji za zcel konkrétní odpověď - dočkáme-li se jí. Slohová cvičední umíte psát krásná.
03. 04. 2007 | 11:28

ghb napsal(a):

S obsahem clanku souhlasim avsak forma je udesna. zde by mozna, co se vykricniku tyce, platilo zname "mene znamena vice". Zejmena v tretim odstavci a na zacatku ctvrteho budite dojem maleho ukriceneho chlapce.
03. 04. 2007 | 11:54

SP napsal(a):

Musím říci, že jsem si pročetl téměř všechny přidané komentáře a nemohu si odpustit připomínku, že bez ohledu na sympatizanty či odpůrce názorů pana Langera to tu na mne působí velmi špatně. Už jen počet hanlivých slov a nepřeberná plejáda ironických poznámek je znakem nějakého vnitřního vzteku v nás všech. Nedávno jsem hovořil s jedním svým známým, který je výrazně starší a bavili jsme se o lidské morálce. Došli jsme k tomu, že každý člověk by měl mít možnost vidět v někom jakýsi vzor, podle kterého se pak chová. Faktem je, že když jsem se pak zamyslel nad tím zda kolem sebe vidím někoho takového, tak jsem došel k závěru, že je takových lidí kolem málo a politika jsem vlastně nenašel ani jednoho. Je smutné že mezi lidoveckými politiky není ani jediný a to jsou křesťané, kteří by měli ctít ještě navíc svá křesťanská pravidla. Chování většiny z vás v předchozích komentářích ukazuje na to, že si hodně lidí našlo svůj vzor právě někde mezi politiky. Oni se chovají podobně, jen nepoužívají ten barvitý slovník v takové míře, protože nejsou jako někteří zdejší hrubiáni schováni za anonymitou internetu. Hledejme tedy svůj vzor někde jinde, hledejme kolem nás někoho čestného, někoho kdo stojí za to, aby nám mohl být vzorem. Možná pak na nás nebudou mít politici takový vliv a my se k sobě budeme chovat pak s větší grácií a kultůrněji. Odposlechy obecně neodmítám, ale vím jak u nás pracuje policie, takže představa, že jsou odposlechy zneužívány v masivní míře například pro získávání obchodních informací je pro mě velmi jednoznačně představitelná. Pokud pan Langer bojuje proti nekalým praktikám v souvislosti s odposlechy, tak mu držím palce.
03. 04. 2007 | 11:56

Honza napsal(a):

Já volím doprava, jinou variantu nemám. Socialismus už nikdy více. Všechno lepší něž rudá vláda nebo rudými podpořená vláda.
A jací lidé jsou politici? Jsou jiní než my, jsou připraveni se zprofanovat ve víře v úspěch skupiny občanů které zastupují. Co se jejich úletů týče - mají je všichni, to už k politice patří. Buďte ale rádi za to co tu máme -můžeme i na tomto blogu proprat špinavé prádlo veřejně, na nikoho z vás samopaly nemíří.
Nikdo není dokonalý, ale já budu volit jen ty vpravo.
03. 04. 2007 | 12:21

judea napsal(a):

Přeji Všem dobrý den!

Patřím mezi zakládající členy ODS Prahy 2. Leč členkou ODS ani jiné "partičky" už dávno nejsem a rozhodně již nikdy nemíním být. Nicméně voleb jsem se zúčastnila vždy a pokaždé se stejnou volbou. A od voleb k volbám sílícím vědomím, že se jen snažím volit menší zlo. Je mi z celé politické scény smutno.

Čili i z Vás, pane Langere.

Ale všichni jsme "jen lidé", tak čemu se divíme.

Nezbývá, než-li být sám sebou a snažit se používat mozek - který však z toho světa kolem často "stojí".

(Příspěvku Anny dávám *****)
S pozdravem Judita

"BÝT LEVICOVÝ STEJNĚ JAKO PRAVICOVÝ JE JEDEN Z NESČETNÝCH ZPŮSOBŮ, JEŽ SI ČLOVĚK MŮŽE VYBRAT, CHCE-LI SE STÁT IMBECILEM." J. Ortega y Gasset

"A CO SE TÝČE ONOHO KRÁSNÉHO POŘEKADLA, ZA NĚŽ SE SKRÝVÁ CTIŽÁDOST A LAKOTA, TOTIŽ ŽE JSME SE NENARODILI PRO SVÉ SOUKROMÍ, NÝBRŽ PRO VEŘEJNOST, OBRAŤME SE JEN SMĚLE PRO ODPOVĚĎ NA TY, KDO SE TANEČKU ÚČASTNÍ: AŤ ZPYTUJÍ SVÉ SVĚDOMÍ, JESTLI PO HODNOSTECH, ÚŘADECH A VŠEM TOM SVĚTSKÉM TRÁPENÍ NETOUŽÍ NAOPAK SPÍŠ PROTO, ABY JIM Z VEŘEJNÉHO DO SOUKROMÉHO PLYNUL PĚKNÝ ZISK." M. de Montaigne

... A NEBYLI BYCHOM MY NA JEJICH POSTECH DŘÍVE ČI POZDĚJI STEJNÍ?!!!
03. 04. 2007 | 13:04

judea napsal(a):

Vzkaz pro SP a Honzu:

Moc hezky jste to napsali, přeji tomuto blogu více takových příspěvků!

Judita
03. 04. 2007 | 13:13

Pája napsal(a):

Pane Langře máte jako každý politik krátkou paměť. Vaše vlády před socdemákama do roku 1996 umožnili rozkadení národního majetku, ožebračení skutečných restituentů a kupónová okrádačka neinformovaného davu to byla zlodějna tisíciletí.TÍMTO JSTE SE PŘIPRAVILI O SVÁ KORYTA,Přenechali jste je na čas socanům, ale vnitřně Vás to muselo sžírat.Celou dobu jste se připravovali v opozici až socani udělají takové chyby jako Vy abudou muset Vám tz koryta vrátit.Yase jen na čas, protože díkz oné výšeymiňované krátké paměti zase o ně po čase příjdete.Politici jsou všichni nenažraní.I to prase ví kdy má dost.Vy to neumíte.Možná je to genetická porucha politiků.Parfoubkovci se nemusí ani moc bránit, neboť Vy se sami znemožníte.Viy Řebíček, který destabilizuje Czechinvest, kterému se podařilo přivést tolik investic do ČR, ale protože měl spravovat i evropské peníze, tak musel generální od válu, protože když už nejde pouštět žilou republice, tak jako dřív, tak EVROPA je ještě docela bohatá, viďte? A zástupné problémy s odposlechy nám mají jenom zaslepit oči a zacpat uši.GOEBELS i STALIN A GOTTWALD by měli radost jak se na počátku nového tisíciletí znovu jejich myšlenkové proudy dostávají na povrch
03. 04. 2007 | 13:26

Pavel napsal(a):

Konečně po celém jednom dni přišel někdo,kdo se snaží ubohost celého tohoto blogu zachránit. A je třeba připustit,že na první pohled to vypadá poctivě a vcelku na úrovni.Asi přispěchal někdo z nadřízených a kompetentnějších.
Mám na mysli Honzův příspěvek.
Co je jeho obsahem?
Že "všichni jsme přece lidi,dokonce i politici",tak co by jsme od nich "chtěli",vždyť přece každý z nich má "své úlety" (např.Čunek rasismus a příjmání úplatků,Topolánek nevzdělanost a vulgaritu "rádoby prostého" Moravana,Macek morální zkompromitovanost a zbabělost,atd.atd.)Pokud se budeme řídit úslovím,že "máme takové politiky,jaké si zasloužíme",tak by jsme se sebou velmi rychle něco měli udělat.Stále si ještě pamatuji,že demokracie znamená kontrolu nad zvolenými představiteli a nejsou-li hodni důvěry - automaticky jejich rezignaci!(Alespoň takhle to funguje u našich sousedů -Švédů,Švýcarů,Holanďanů,atd.)
Takže podle Honzi: "buďme rádi.." a to HLAVNĚ za to,že .."na nikoho z nás samopaly nemíří"..!.."Vždyť nikdo není dokonalý.."!
Mám to chápat tak,že už je na čase, aby na nás začly zase samopaly mířit?!Jako za dob fanatického komunismu?Či, jako to teď předvádí Američané v Bagdádu?!("Nenásilný vývoz demokracie made by USA?")
Nebo se nám Honza snaží namluvit,že komunismus za Husáka a Andropova střílel do lidí,kterým vládnul?!
Jestli "pravá " alternativa je toto, tak o to rozhodně nemám zájem!
A navíc věřím,že mezi "komunismem" a "-ismem napravo" je jiná třetí cesta.
Uznávám,dostávám se do rozporu s "otcem zakladatelem" modré ideologie - Klausem, který nám zatrhl "třetí cestu".
Ale když on taky nevěří,že existují "špinavé peníze" a "globální oteplení".
Takže jsem spíš rád.
03. 04. 2007 | 13:54

Pavel napsal(a):

Pro Judeu -To je jen pouhý alibismus.Pak by neexistoval Masarik,Ghándí,Ašóka,aj.
03. 04. 2007 | 13:58

Pája napsal(a):

Omlouvám se za drobný omyl, ne Řebíček, ale Říman.A to je snad ještě horší
03. 04. 2007 | 14:22

Jirka napsal(a):

Ta připomínka patřila terminátorovi
03. 04. 2007 | 14:40

ppedro25 napsal(a):

Vážený pane ministře,
problémem policie je, že ji kontroluje samotná policie. Jenže si myslím, že ani kdyby inspekce spadala pod ministerstvo spravedlnosti, nebylo by to lepší.Prolem je v tom, že státní zástupci se s policisty většinou osobně znají a pak je zde větší možnost, že si půjdou, jak se říká, na ruku.Možná by to vyřešil nezávislí orgán.Ale souhlasím s Vámi , že kontrola a systém se musí změnit.A to nejen v rámci odposlechů, ale celkově policie.
Co se týče pana Paroubka, můj názor je, že pro placené korýtko půjde i přes mrtvoly.Jeho pseudosocialní stát zničil podnikatele a místo toho nastrkal peníze do nadnárodních korporací, které na nás budou podávat arbitráže.
03. 04. 2007 | 14:54

Patík napsal(a):

Pane ministře, dnes jsem se rozhodl, že Vás nenechám v boji proti odposleších slušných lidí a jejich rodin jako jste Vy sám. Budu každý měsíc z peněz, které díky Vaší reformě ušetřím, aspoň deset korun měsíčně posílat na na Váš sekretariát ODS. A ptáte se proč? Je zřejmé, že Vaši komunální politici(velcí kamárádi), třeba primátor Olomouce a Vy jste na tom tak špatně, že když ztratíte mobil, který zřejmě nosíte bez karty(ještě Vám nikdo nevysvětlil, že mobil bez karty nefunguje), tak kartu ze ztraceného mobilu dáte svým dětem a známým, ať jste v kontaktu se světem. Je rovněž k zamyšlení, že takový štramák jako Vy, má během půlročního telefonování kontakt jenom na 19 lidí, včetně nejbližších přátel a rodiny. Máte to těžké, s tak morálně čistým mužem s kterým se raději nikdo telefonicky nestýká a to málo díky jeho evidentně protiprávnímu jednání ještě někdo odposlouchává, tak já bych ty odposlechy úplně zrušil. Opravdu tak naivní(nepíši hloupé, ač by to mohlo někoho napadnout) voliče a příznivce může mít jenom ODS. Ještě , že za té totality jste se dostal na tu Vysokou školu a umíte si dát všechno dohromady(pro příznivce ODS vysvětluji, že za totality se většinou na Vysoké školy, které vystudoval pan Langer, dostávali díky úplatkům, čistému kádrovému profilu nebo vlivu rodičů). Hodně Vám držím palce v boji proti odposleších, příště policie na lidi, kteří porušují zákon, bude používat dobré slovo, třeba Boží, promiňte ČuŇkovo nebo jak se dnes ten bůh nazývá.
03. 04. 2007 | 15:08

judea napsal(a):

Pro Pavla - demagogie
03. 04. 2007 | 15:31

Ed napsal(a):

Pane ministře, přečetl jsem si pozorně všechno co je tady napsáno. Je mi z toho docela smutno, ale o to více Vám držím palce, protože nebojujete jenom s Paroubkem ale s nesmírnou sprostotou a hloupostí v tomto národě. Lidé si pamatují většinou mediální bláboly často vytržené z kontextu, všelijak pokroucené a znetvořené. Dokud nebudou trestatelné veřejné urážky kohokoli, dokud bude procházet špína komukoli, patrně se neposuneme dále. Velmi bych přivítal, kdyby u vás ve straně se začalo s očišťováním image na všech úrovních. Myslím, že stranou by neměl zůstat ani pan předseda. Jde přece o důvěryhodnost před veřejností. U pravicové strany to musí být samozřejmostí. Opozice vás přece bude neustále hlídat, už z toho pohledu, že se slušnost a poctivost na levé straně spektra nepředpokládá. Paroubek to moc dobře ví a také toho jaksepatří využívá. Předvedl to v předvolební kampani. V levici sprostota přináší body. Držím Vám palce.
03. 04. 2007 | 16:30

Mirka napsal(a):

Pane ministře, nevěřím Vám ani slovo. A už ten Váš výsměšný "kukuč". V minulosti se říkalo "oko do srdce okno". Ten Váš arogantní, přidrzlý pohled o něčem svědčí. Ale nemylte se. Všichni lidé nejsou hlupáci, dávno Vás prokoukli. Svědčí o tom i tyto příspěvky. Je mi z Vás smutno.
03. 04. 2007 | 17:05

Klement napsal(a):

Mylím , že stydět by se měli především socani s Paroubkem. Vždyť dávno bylo jasné proč se Paroubek bil za moc po volbách. Byl podělán strachy, že všechno vyjde najevo. Vždyť normálnímu člověku to bylo jasné, ale teď to vidí všichni!!! I Zeman už to nemohl unést a to má dost široká ramena. Paroubek má rád jenom sebe, copak to nevidíte?!!!???!!
03. 04. 2007 | 17:41

Pietro napsal(a):

Pane Lamgře, měl byste tasit měč a vlastnoručně to dračí vejce zničit. Tedy jestli vůbec existuje. Docela se ná Vás hodí pořekadlo: Zloděj křičí, chyťte zloděje. :o)
03. 04. 2007 | 17:55

Jos napsal(a):

Bože co je tady flustrovaných ubožáků,doufám že se nenecháte znechutit a budete pokračovat v reformách!
03. 04. 2007 | 18:10

projektil napsal(a):

Odposlechama to začíná a jak to končí jsme mohli zažít na vlastní kůži.Soudruzi prostě musí mít v rukou mocné páky a hejbadla,aby se jim lépe vládlo /spíše ovládalo/.
03. 04. 2007 | 20:09

Olomouc napsal(a):

Pane Langře.
Vy mě osobně znáte, ale asi se ke mě již nebudete radši hlásit. Není to tak dávno co jste byl aktivním členem PO SSM a byl jste na mnoha akcí s rudým šátkem, pak členem SSM, abyste se dostal na vysokou školu. Asi máte špatnou pamět, když si na to nepamatujete. Protose Vám zalíbila tak modrá barva, že jste členem této strany. Okolí ale na Vás nezapomíná a musí se to dozvědět i ostatní. Převlečení komanči jsou nejhorší. Proto radši odejděte sám, než se vše provalí.
03. 04. 2007 | 20:22

Jouda napsal(a):

To dračí vejce jste i Vy a tak jsem zvědav, jak se sám zničíte.
03. 04. 2007 | 20:24

Tomáš napsal(a):

Pěkný blog pane Langře.
03. 04. 2007 | 20:37

Strýček Fido napsal(a):

Pane ministře,
podle mého názoru je problém nikoliv v nedostatečné legislativní úpravě odposlechů, ale v:
1. naprosté nevhodnosti celého současného byrokratického a nesmyslně zdlouhavého systému trestního řízení (je také třeba ihned rekodifikovat trestní řád tak, aby ti kdo trestnou činnost páchají byli co nejdříve spravedlivě potrestáni samozřejmě za zachování lidských a občanských a demokratických práv, to, co se v současné době děje je v mnoha případech absurdní)
2. tom, že odposlechy povolují i soudci, kteří jinak soudí jiné než trestní věci
3. existenci anonymních SIM karet v ČR, které v mnoha případech velice usnadňují a umožňují organizovat určitou trestnou činnost s malým rizikem na potrestání
4. někdy zřejmě neprofesionální práci speciálních služeb PČR
5. větším využívání informátorů policií, což může být v mnoha případech nemorálnější a zrádnější než odposlechy
6. tom, že ani se současnými možnostmi odposlechů nejsou orgány činné v trestním řízení schopny chránit bezpečí občanů a státní finance, natož potom, kdy možnosti odposlechů budou podstatně zúženy (souvisí s bodem 3)
7. tom, že do budoucna by si sice běžný občan mohl být téměř jistý, že ho nikdo neodposlouchává, zato by chod státu mohl významně ovlivňovat nějaký nový pan Krejčíř nebo Mrázek
03. 04. 2007 | 21:36

Klarseher napsal(a):

Pane ministře,
mám-li parafrázovat větu Vašeho šéfa, pana Topolánka, "Přijde den". A v ten den již nebudete ministrem a najde se jistě někdo, kdo Vás pozve k vyúčtování. To mi věřte. Na každého velkého kosa někde čeká ještě větší kos. A na Vás taky. Neboť všeho do času a pámbu na věky. Pan Kalousek Vám to jistě potvrdí, když je od těch křesťanských demokratů. Jemu to také někdo někdy spočte.
03. 04. 2007 | 21:39

Šárka Neumannová napsal(a):

Pro Fredyho
Nevím proč tvrdíte, že píši demagogicky a přitom Vy oponujete tím co jsem napsala. Až na to, že Vy jste napsal nesmysl, že souhlas s odposlechem je dán na čísla ze kterýh se volá a ne na čísla na která se volá. Plete se jako novináři. Souhlas se dává na liniová čísla, tedy na konkrétní osobu a pak se z daného komunikačního prostředku zachycuje jak volání ven tak dovnitř.
Pokud jde o zveřejňování – nic takového v mém příspěvku nenajdete. To je jiná opereta – sepjetí novinářské obce s policií a některými politiky. A to je bohužel dost drsné kopírování praxe za vlády jediné partaje KSČ. Ale to jsem panu Langovi nezmiňovala.
03. 04. 2007 | 21:58

Juan napsal(a):

Je jasne, ze neopravnenymi odposlechy muze dojit k hruznym tragediim. Napriklad policie se sledovanim mobilu domakla, kdo z mistopredsedu ODS se pohyboval v okoli svycarskych pobocek Credit Suisse v case tzv svycarskeho konta. Jeste ze policie mela prehled jen o lokaci mobilu a ze nemela odposlechy - to fakt bylo o fous - toto se jiz nikdy nesmi opakovat.
03. 04. 2007 | 22:15

V.V. napsal(a):

Tak jsem si ty příspěvky přečetl a zjistil jaké tu máme odborníky, jak mnoholidí ví jak funguje policie, odposlechy a ví jak všechno řídit. Nechápu ale to, že vše je v rámci nadávek, urážek, vykonstruovaných příměrů a někde dokonce i vyhrožování jaké bude zúčtování.. Když všechno víte jak to dělat proč do té politiky nejdete? Vy co tady kritizujete toho, kdo tedy má nějakou snahu něco vyřešit, máte také čisté svědomí? Jak vy jste se chovali za totáče a jak se chováte dnes? Jste všichni tak čistí, bez daňových úniků, v dodržování zákonů atd.? Vulgarita s kterou tady vystupujete tomu nenasvědčuje. Všichni tady víte jak se má chovat soused, starosta, poslanec, ministr atd., ale už se nezamyslíte nad tím jak se chováte sami. Kritizujete tu vulgaritu a při tom se vaše příspěvky hemží nevybíravou vulgaritou. Kritizujete tu chování jiných, ale ruku na srdce: jak se chováte vy????? Zamyslete se nad tím kolik z vás bere černou mzdu, kolik z vás někdy marodí i když nemusí, kolik z vás dělá melouchů načerno? Nechci říkat, že by neměla být diskuze k problémům, ale na úrovni. Nemusí se mi něco líbit, Mohu mít i jiný názor, ale pak ho zdělím bez těch "přívlastků". Takových je tu málo. Tím, že nějakou myšlenku "zabalíte" do vugarity tomu určitě nepřispějete. Takové příspěvky se nečtou, protože vypovídají o ubohosti pisatele. Ještě chci věřit tomu, že takových ubohých lidí je menšina. Je chyba těchto stránek, že dovoluje takovou anonymitu. Každý by měl napsat svoji adresu, ověřit ji a pak si každý může psát. Účinnost sprostých výkřiků je zrovna tak hloupé jako výkřiky z davu. Nic nepřinesou. Asi je tu také hodně takových, kteří se v normálním životě neumí realizovat tak se chodí odreagovávat na fotbale, na hokeji nebo na těchto stránkách. ´Jsou to takoví uřvaní vlajkonoši na webu
03. 04. 2007 | 22:33

Ročník 53 napsal(a):

Pane Langře, nijak jste mě nepřesvědčil, že byste dosáhl úrovně vašeho předchůdce pana Bublana. Ten byl opravdu nestranický a příjemně ve funkci překvapil. Vám jsem nikdy nijak moc nevěřil, ale vaše stranická politika na ministerstvu hovoří jasnou řečí.
Budete-li takto pokračovat, budete jeden z nejhorších po listopadových ministrů vnitra. Alespoň to vypadá, že pro to děláte co můžete.
03. 04. 2007 | 23:28

Jirka napsal(a):

Nevím proč na pana Langra někteří nadávají. To já bych ho jako lékaře doporučil své tchýni a jako právníka svému odpůrci u soudu.
04. 04. 2007 | 00:39

A.K. napsal(a):

Ročníku 53 jsi špatný pozorovatel. To jsi neviděl, že Bublan byl nemastný neslaný a když se měl vyjádřit tak čekal až co Paroubek? Langer zatím je ve funkci ministra (kdy může rozhodovat) na tak složitém a náročném úseku krátkou dobu než aby se mohl ohodnotit. Zatím je mi jedno kdo je na tomto postu, ale jsem rád, že se vláda změnila a budou zpřetrhány nezdravé vazby které vznikly za vlády soc. dem. Čekal jsem, jako mnoho jiných, že akce ČISTÉ RUCE udělají v republice pořádek. Ale když zavřeli ministra financí s jeho pomocnicí, tak celá akce vyšuměla ze strachu, aby se neprozradilo více. Špidla pak byl jak čaj, tak se mafie rozrůstala, Gross ji podpořil a Paroubek rozvinul. Teď mají konec. Jasně že se děly před vládnutím soc. dem. nepravosti, ale to všechno proti mafiánům a jejich propojenosti se soc. dem, byli břídilové a množství afér bylo nepočítaně a to ještě nevíme co vypluje na povrch.
04. 04. 2007 | 01:17

Ročník 53 napsal(a):

Pro AK. To o Bublanovi ti řekl kdo? Bublan byl jediný, kdo nevyhazoval jen proto, že chce získat politickou moc na ministerstvu, či protože kamarádovi ten flek slíbil. Pro Bublana byla hlavní deviza odbornost. To vím od policajtů, se kterými se pracovně dostávám do styku.
Dovol abych se pousmál nad tvrzením, že Bublan čekal na Paroubka. Ve své pravomoci ministra vnitra to nedělal a jako ministr vlády zase musel. Nebo ty si myslíš, že takový Langer by šel proti ODS, či předsedovi vlády?!
ČSSD svoje lumpy poslala do tepláků. ODS nikdy ani jednoho. Že by ODS byla vzorná morální strana bez lumpů, naivko?
AK, máš jen antipatie vůči ČSSD a sympatie pro ODS. To ti brání zhodnotit některá fakta...
04. 04. 2007 | 02:08

Vojtěch napsal(a):

Pan ministr Langer zapoměl na dvě věci:
1) Zda zveřejnění Kubiceho zprávy pár dní před volbami bylo korektní
2) Co udělal pro to, aby se zjistilo, který darebík umožnil, aby se důvěrná Kubiceho zpráva dostala do médií.
04. 04. 2007 | 04:05

Anna frustrátům napsal(a):

Pro A.K. a Ed
Dobré ráno milí chlapci
konečně se našel někdo, kdo to vidí stejně jako já. Ti, kdo nemají našeho pama ministra, sluníčko naše zářící rádi, jsou frustrovaní ubožáci.Ale nebojte, pan ministr, titán převeliký, si poradí a na serverech, dohledá autory a řeknu vám, zle se jim povede.Cožpak nevidíte tu organizovanost, tomu se přece má věnovat ÚOOZ. Ani my nemůžeme jen tak přihlížet.Jak to říká pan ministr. Pojďme, vezměme se za ruce.Sejdeme se se na prvního máje před budovou MV na Letné, vezměme si mávátka a budeme mávat a mávat a mávat.Vlastík Tlustý říkal, že také přijde.
Ukážeme jim, frustrátům zatraceným.
04. 04. 2007 | 06:20

pepa napsal(a):

Je krásné pane ministře, jak se za vybranou mluvou a rozmáchlými gesty ukrývá vlastní narcismus a osobní prospěch. Zajímá vás opravdu, co se v této zemi děje? Otevřete oči!
04. 04. 2007 | 07:00

dan napsal(a):

LAngre, ani mi netoji zato abych s Vami ztracel cas. Takze nic...
04. 04. 2007 | 07:02

majkl napsal(a):

Kdy se už v ČR konečně začne ctít prezunkce neviny? Mám pocit, že zde nerozhoduje policice a soudy, ale média... Viz. fotbalisti, Čunek (ač nejsem jeho volič) a další...
04. 04. 2007 | 07:51

Tomáš napsal(a):

Jen několik příspěvků zde napali lidé inteligentní. Odpověď na otázku "kteří?" je prostá. Stačí se začíst do jazky oněch přípsěvků, uvědomit kvalitu používaného výraziva.K tomuto závěru jsem došel bez ohledu na obsah jednotlivých příspěvků Jsem člověk výrazně pravicově zaměřený a po oosobní zkušenosti s ČSSD a jejími přisluhovači na Moastecku nelze chtít, abych tuto rádobydemokratickoustranu jakkoliv měl rád. Nicméně- repektuji i to, že někdo s ní, Paroubkem a bublanem a dalšími v barvě oranžové může sympatizovat. Ovšem neodpustím si jedno: Každá strana či hnutí, které má tendenci co nejvíc přerozdělovat, co nejvíc regulovat, co nejvíc kontrolovat, jednou stejně sklouzne k tomu, že v strachu o svou moc bude činit cokoliv,jen aby ji udržela. A pochopitelně půjde tak daleko, že využije všech prostředků, zneužije aparát který má k disopozici( a ten je z pochopitelných důvodů přebujelý,předimenzovaný). Ještě tragičtejší je, že tento národ snad ani(ve své většině) nestojí o skutečnou svobodu,možnost reálného uplatnění individuálních schopností.Proto volí velká část ovoličů levicové strany vč. KSČM(proč nebyla na počátku 90. let vykázána na smetiště dějin???!), už proto, že si přejí žít pod jakousi kuratelou..
A Ti, kdož v zdejších diskuzích umístˇují své,promiťe, mentální zvratky, patří k těm, domnívám se a mám k tomu důvody, kdož mají panickou hrůzu z reálné svobody, právního státu, nesení odpovědnosti sám za sebe...
Předesílám, že očekávám právě snůšku reakcí těch,které neoznačím voly, neb se domnívám, že bych urazil kastráty tury domácího, neb Ti jsou užiteční...
04. 04. 2007 | 08:17

Jan Valin napsal(a):

Pane ministře,

nerozumím Vaší demagogické logice typu: státní zástupce a soudce selhal, Paroubku a Bublane omluvte se, protože jste představitelé tehdejšího režimu. Opomenu Váš nomenklaturní slovník, který je dost podobný tolik kritizovanému povolebnímu projevu Paroubka a zeptám se na jednu věc. Kdo se omluví za únik Kubiceho zprávy na veřejnost, kterou jste nechal ležet na stole před novináři? Kdo se omluví lidem, kteří byli v Kubiceho zprávě nespravedlivě obviňeni?

Až budete příště něco psát o dračím vejcem, poraďte se nejprve s nějakým senzibilem nebo věštkyní. Oni Vám jistě řeknou, že lidé nejsou hloupí.

Hezký den

Jan Valin
04. 04. 2007 | 08:58

dlouhán napsal(a):

Po přečtení reakcí na langrův článek mám radost, že ty politické žvásty téměř nikdo nežere - vyjma nějakých těch terminátorů, ale přesně je znát jak se ta dnešní garnitura dostala vlastně k moci. "Volil jsem menší zlo" - to jsem tady čet několikrát. Pokud nebudeme schopni zvolit nějakou jinou a hlavně neparlamentní stranu, nikdy se z tohohle hnoje nevyhrabeme...
04. 04. 2007 | 09:09

Kamil napsal(a):

Jediná možnost proti podobným ministrům je řádně volit.
04. 04. 2007 | 09:29

Memory napsal(a):

Odposlechy? - By měly být povinné ( byť nahodile) pro všechny poslance a soudce.Většina lidí jakmile přestane nad sebou cítit kontrolu, příp. možný postih za své jedenání, začne tropit alotria. Proto se poslanci vehementně drží své imunity aby ani později nemohli být stíháni za své "aktivity".Na rozdíl od komunálních politiků nemají konkrétní zodpovědnost za nic.A soudcové? Potřebují strašné příjmy, aby byli nezávislí, neúplatní. Skutečnost je jiná - jen produktivita jejich práce je malá, následují prohrané arbitráže...
Na to, kolik důležitých věcí je nutné řešit, se v tomto státě mrhá časem a penězi nehorázně. Když někdo něco navrhne, tak se nezkoumá jestli je to moudré, ale hlavně kdo to navrhl, jestli je to pravostředé nebo levostředé.
Souhlasím s tím, že naše špičky mlží, asi ví proč. Snad v duchu hesla : kdo nemá nic, chce něco. Kdo má něco, chce všechno.
04. 04. 2007 | 09:42

maro napsal(a):

Langrovi nevěřím ani slovo.Lže..lže..a zase lže.Vymyšli nesmysly ohledně odposlechu a představuje sebe jako nějakého hromovládce,který všechny vymění,převálcuje,zavře.Přejí tomu SSMakovi brzký a tvrdý konec.Řeknu Vám,to je teda figura,to tu ještě nebylo a doufám že dlouho nebude!
04. 04. 2007 | 10:39

F. Adamec napsal(a):

Národ čechů, staročechů, mladočechů a tunelářů

Do české kotliny přivezli nakradené ruské zlato a komunistické metody vládnutí, jako vítězové 1. světové války.

Pružinský z Haliče a Železný ze Samary už nemají na Moravě malé česko a čecháčky, exkomouše a zkorumpované straníky, které by mohli v Praze na hradě vydírat.

Pružinského odposlouchává a lustruje vlastní policie, na jeho vlastní rozkaz. Největší zloděj křičí chyťte zloděje.
04. 04. 2007 | 11:11

F. Adamec napsal(a):

Tunelování a vydírání z Prahy
Klaus zastrašoval, vydíral o okrádal nejen obyvatele ČR, EU a Konkres USA. Jde mu o jeho imunitu, beztresnost a svodobu, za jeho české tunely - kuponovou privatizaci, za rozkrádání restitucí, cizího majetku a fondů EU. Zbaběle omítá odpovědnost za jednání svých imunitních politiků a utajených výborů.

1) Dotované Levné knihy a laciné myšlenky totalitních politiků, diktátorů a prezidentů se na volném trhu nakupovali levně, za hodnotu spalného tepla (5-25 Kč/ks).

2) Komerční, státní a militantní media zkreslují skutečnost za dotace svých investorů, kteří centrálně tunelují, rabují a ničí přírodní zdroje okupovaných a drancovaných regionů (http://www.mapy.cz), zhoršují životní a klimatické podmínky na Zemi (http://www.geenpeace.cz)

3) Orgány zodpovědné za zadlužování regionů, domácností a vlády ČR naleznete na webu státních podniků a akciovek, jejich dodavatelů, v historii Výročních zpráv fondů ČR, ČKA, ČEZ, ČD, ČSA, IPB, KB, ČSOB...

4) Státní portál http://www.info.mfcr.cz/ares, je dosud pod kontrolou PVT, a.s. - organizátora kuponové privatizace, prezentuje zdrojové registry ARES - OR, RES, RŽP, DPH, SCP, CEDR, majetek osob pouze s IČ, a dotace z ČR a EU.

5) Veřejné soutěže a zakázky, rozvojové projekty ČR a EU, vítěze soutěží, investor, dodavatele a široký sortimet zboží mohou zveřejňovat nejen státní, ale i nevládní portály s optimalizovanými webovými vyhledávači pro široký sotiment zboží a služeb.

http://www.adamec.cz
04. 04. 2007 | 11:53

F. Adamec napsal(a):

Korupce na nejvyšší úrovni z Prahy
Korupce je Business za biliony USD nebo EUR za rok. Kvete nejvíce v utajených resortech a výborech. Příkladem Korupce na nejvyšší úrovni jsou ex/komunisti a skartovaní politici, Havel, Klaus, Zelezny, Kavan, Telicka, ve spolupráci s KSČ a StB, zvolili nebo schválili zkorumpované české exkomunisty do institucí GB, USA, ČSFR, ČR, EU, OSN a NATO.

Výsledkem Klausova komunistického ekonomismu a české Korupce jsou imunitní politici, totalitní zákony a komunistická nespravedlnost, české tunely, rozkradení restitučních nároků, fondů EU a ČR ex/komunisty, zadlužování státních podniků a akciovek, domácností a státu ČR, státní tunely a teroristé, multistraníci, militantní reklama a válečná šílenství několika komunistických mozků a investorů.

Portály prezentují informace a odkazy, které si může uživatel MS Wordu přehledně strukturovat do nových souvislostí podle nových skutečností.

http://www.komodity.cz > Kabinet > Akciový Kabinet
Tento portál prezentuje zajímavé informace a odkazy, které si může uživatel MS Wordu přehledně strukturovat do nových souvislostí:
1989 - 2007 České tunely - kupónová privatizace
1999 - 2001 Vzestupy a krachy na burze
2001 - 2006 Krach energetické společnosti Enron
1906 - 1927 Vzestupy a krachy na burze
Strategie nejbohatších - Forbes 2006
Strategie o akciových fondech

http://www.adamec.cz
04. 04. 2007 | 12:01

Jiří H. napsal(a):

omlouvám se patří Jiří H.
04. 04. 2007 | 12:10

F. Adamec napsal(a):

Ustavni zlocinci a zabijaci z Prahy v EU
Ex/komuniste, prognostici a tuneláři, Klausovi a Havlovi tajni StBaci, zavedli korupcní exkomunisticky system, odmitali plnit zavazky vuci EU, NATURA 2000, ERM - 2 a €, SIS II, FLEGT, REACH, snizit produkci a distribuci vojenskych toxickych latek a odpadu, zrusit vnitrni hranice EU k rijnu 2007.

Komuniste a exkomuniste obchodovali s restitucnimi naroky, ktere vlastnikum a restituentum rozkradli. Komunisticky vojensky a policejni arzenal exportovali retezci SVAZARMu a ACR do zahranici statnim teroristum. Obnovili postkomunisticky jaderny pakt NATO bez referenda, letecke a pozemni hony na bezence pres hranici SK-CZ.
Umoznili ex/komunistickym zlocincum zneuzivat a usmrcovat bezence a nezamestnane, hony na bezence, zejmena z Ukrajiny, Ciny, Sri Lanky, agentum StB, BIS, myslivcum komunistickeho generala a jeho ex/ministrum Fencla a Palase, s vrtulniky, letadly a vozidly, v uniformach policie, lidovych milici a US Army.

Nekolik Ukrajincu bylo utopeno v rece Morave. Divka (16 let) ze Sri Lanky, po vanocnim vyslechu u "cs. myslivcu" v osade Mlynky, uzmrzla ve spodnim obleceni, v ramci priprav Summitu NATO v Praze 2002, po te kdyz Havel obnovil "humanitarni bombardovani" Evropy v roce 1999. Ustavni zlocinci a chartisti Pithart (KSC), Diensbier (člen UV KSC), Kavan - StB, Havel a Sasha Vondra bolshevizovali OSN, NATO, vladu USA, EU a CR, zavedli zavrazdici hranici CZ-SK bez referenda, Sasha Vondra pak kritizoval Evropskou komisi, ze vcas nezrusi vnitrni hranice v roce 2007.

http://www.adamec.cz
04. 04. 2007 | 12:55

Pája napsal(a):

Pane Langere,
Vaše vytrvalá a demagogická proklamace policejních odposlechů mne pouze přesvědčuje, že je za ní skryto něco jiného. Základním pravidlem politiky je zaslepit davu oči nějakým zdánlivým skandálem, a pak si ve stínu této věci provést vlastní lumpárnu.
Věc stavíte tak, že odposlouchával Paroubek, potažmo Bublan. Můžu je mít či nemít rád, ale Vaše argumentace je naprosto nesmyslná. Je obecně známo, že politik prostě odposlech nařídit nemůže a Vaše taktika "stokrát opakovaná lež se stane pravdou" se mi hnusí.
Dalším Vaším obrovským prohřeškem je nástup "českého McCartyismu". Současné komunisticko-inkviziční praktiky, kdy jsou lidé bez soudu skandalizováni a existenčně likvidováni jakýmisi "zaručenými výpisy" z různých rejstříků STB, o jejichž pravosti lze s úspěchem pochybovat, jsou jen opakováním komunistických čistek v padesátých letech.
Přeji Vám vše cobré, ale pokud přeji to samé mně samotnému, musím doufat, že dlouho ministrem vnitra nebudete.
Podepisovat se nemusím, Vám to zjistí Vaši nohsledi a já nechi být otravován místními fanatiky.
04. 04. 2007 | 13:16

Isidora napsal(a):

Pane Langer,
Se zájmem a potěšením jsem si přečetla Váš článek a potěšila jsem se, že naše vlast má konečně na pravém místě a v pravý čas takového zdatného a neohroženého junáka.
Vaše další články však už nemohu dál číst, neboť u tohoto jsem si třikrát nazvracela na klávesnici. Trpím totiž alergií na vejce všeho druhu.
04. 04. 2007 | 23:44

jindra napsal(a):

Pane Langer je známo,že jste se zaslužil o přijetí špatného zákona na jehož základě Železný ukradl TV a stát platil 10 miliard.Už proto by normální člověk chodil kanálama.Vy ,ale pokračujete ve své záškodnické činnosti.Snažíte se paralyzovat policii její neodbornou rekonstrukcí.Odsuzujete odposlechy,které jinde policie využívá často jako jediný prostředek jak odhalit trestnou činnost.Je patrné,že vám a vám podobným mafiánům ,kterým sloužíte ,vyhovuje chaos.V mém okolí vám nikdo nevěří a označují vás jako nestydatého chameleona...
05. 04. 2007 | 00:12

slunečnice napsal(a):

Pane Langer,je mi líto,ale můj ministr nejste,proto Vás tak nemohu oslovit.
Dočetla jsem poctivě až sem a mohu říci, že jsem se velmi pobavila a také jsem spokojená s tím, že národ neztratil smysl pro humor (např. Anna)a hlavně zbytek rozumu!
Připojuji se k názorům spoluobčanů a tvrdím, že Vy jste ten, kdo je hlavní viník v kauze Kubiceho zprávy a jednou Vám to národ zpočítá! Na každé prase se vaří voda!! Dobrý večer spoluobčanům!
05. 04. 2007 | 01:26

Tony napsal(a):

Ještě jednou bravo!!!, ale nemohl by spisovatel těchto tirád také zveřejnit své foto? Já bych mu k ní přidal ještě nějaký řád, třeba Řád Zlaté Langerovy Rybí Hubičky. Ten také již navykládal dost nesmyslů. Mohli by spolu obnovit Bratrstvo kočičí pracky. Ale aspoň je veselo, anebo... ještě nebylo tak zle aby nemohlo být hůř.
05. 04. 2007 | 17:14

Zdeněk napsal(a):

Již podobných kauz bylo tolik, že se již ani nerozčiluji, jen jsem z nich smutný a někdy se mi dělá i špatně. V politice se bohužel vše nechá využít, zneužit a platí zde více jak jinde, že účel světí prostředky.
Bylo by lepší celou záležitost odposlechů řešit interně-profesionálně (např. viz příspěvek Šárka) než z toho dělat účelově mediální kampaň.
05. 04. 2007 | 18:02

jirka napsal(a):

Pane Langer, jak dlouho trvá řádné studium na právnické fakultě v Olomouci na Mgr. a nevystudovala tam Vaše žena za podezřele krátkou dobu?

Víte jaký trest je za zneužití informací v obchodním styku v americkém právu a jaký u nás?
A co říkáte na koupi pozemků ze kterých se náhodou stala časem průmyslová zóna v Olomouci.

Jak se ztrácí telefony bez SIM karty?

Děkuji předem za Vaše odpovědi.
05. 04. 2007 | 19:58

jan Turek napsal(a):

Ministr vnítra Langer je nebezpečný karierista a moc mu chutná MOC.Měl by říct pravdu jako vystudoval právo a medicínu, když ničemu nerozumí.Naco studoval Kalousek chémii když to nikdy nedělal (škoda penězí) V Topolánkové vládě může dělakaždý všechno (Čunek mistopředsedu vlády, Parkanová ministřinu obrany atd.) Hlavně ať tosype.Na práci dělníka a remeselníka jsou všichni neschopní a líní.
05. 04. 2007 | 22:52

Milan napsal(a):

Nechápu, proč se vyšetřuje únik Kubiceho zprávy, když bývalý ministr Bublan v TV veřejně řekl, že tu zprávu nechal nynější ministr Langer na stole, odešel a novináři si ji fotili. Bublana nikdo nežaloval za lež - takže proč policie nešla rovnou za Langrem? No, proč... je to teď šéf, že... prostě udělali kozla zahradníkem... tak to v českém Absurdistánu chodí - snad se to jednou změní!
05. 04. 2007 | 23:15

Jiří H. napsal(a):

Vážený pane Adamče !
S velikým zájmem jsem si přečetl Vaše a z mého pohledu velmi vážné a evokující příspěvky.Po jejich přečtení jsem si uvědomil jak důležité je zajímat se o dění kolem sebe a všímat si názorů a vyjádření druhých.Současně jsem si uvědomil jak důležité bylo působení prostředí ve kterém jsem vyrůstal a byl vychováván.Jsem vděčen ,že mi bylo vždy zdůrazňováno abych se naučil pracovat s informacemi a naučil se interpretovat své úvahy a myšlenkové pochody.Názorně mi bylo předkládáno a zdůrazněno jaké špatné důsledky může mít špatný a nebo nedokonalý postup interpretací vlastních názorů .Může se totiž stát že při nedodržování základních pravidel nakládání s informacemi (pokud to jsou informace a ne výmysly)dochází k propadu významu myšlenky,degradace její podstaty a tím i interpreta samého.V plné míře se projeví nedokonalost a nevyzrálost osobnosti .Ten kdo se dopouští takovýchto nedokonalostních výkyvů, aniž by si to uvědomoval, narůstající četností odhaluje nahost a prostotu svého mozku a duše.Nicméně tolerance a shovívavost okolí a prostředí mu umožňuje nápravu těchto nedokonalostí i formou vzdělávání.Jen toto uvědomnění a následné doplnění neznalostí umožní aby dotyčný mohl být důstojným partnerem v jakékoli diskuzi s ministrem a vzdělaným člověkem jako je pan Langr.Který je i člověkem ,který zná velmi dobře své slabosti a nedostatky.Pokud ne,tak se je v různých formách dozví na blogu.I nesouhlas a zloba se dá interpretovat slušnou formou.A pane Adamče pokud toto člověk neudělá může se mu stát,že i při dobrém úmyslu se může v očích zůčastněných proměnit v bezcharakterního blbce.A to si nikdo nezaslouží.Ani Vy pane Adamče !
06. 04. 2007 | 09:35

Nietzsche napsal(a):

http://WWW.LANGER.CZ/názory/korupce/Ivan lanegr nevyloučil, že byl Vladimír Železný agentem ruské KGB!!!!!
06. 04. 2007 | 14:04

Nietzsche napsal(a):

http://www.langer.cz/názory/Pan Ivan Langer hájí svého kamaráda Nohavicu, která udával těsně před pádem totality nejen lidi, kteří poždovali propuštění V.Havla z vězení, ale i písničkáře K.Kryla. Nohavica se dodnes neomluvil, ačkoliv mnozí tak učinili, např. pan Horáček alias Jim Čert. Jakékoliv protiestébácké tažení je jen prázdná póza, zvláště, když mu nevadí Komorous a celá řada jinžch lidí.
06. 04. 2007 | 14:07

Nietzsche napsal(a):

http://www.langer.cz/položte otázku nejoblíbenějšímu ochotníkovi Topolánkovi vlády - http://www.langer.cz/názory!!!!!!
06. 04. 2007 | 14:09

Anna napsal(a):

Aničko, neschovávej vkladní knížky do skříně a peníze do kořenáče, říkávala moje babička.Nech to ležet na stole, když přijde lupič, ani si toho nevšimne. A s tou Kubiceho zprávou je to také tak. Poschovávat tajné dokunenty do trezoru umí každej trouba. Ale nechat je na stole, to je geniální. Copak vy můžete za to, že si toho někdo všimnul? No řekněte, dělá se to mezi slušnejma lupičema? Nedělá.
Že jste vystudoval právnickou fakultu a nikdo vás tam nikdy neviděl? To je přece součást konspirace, tak vystudovali už dva ministři vnitra před váma.Ale to s tou Kubiceho zprávou, to by nikdo jiný než vy nevymyslel. Nasadil jste laťku pěkně vysoko.Já jsem si vyndala z peněženky fotku Breda Pitta a mám tam teď vás. Jste titán. Vaše Anna
06. 04. 2007 | 17:35

JUGO napsal(a):

Vážený pane ministře,
jste POPULISTA, pozastavujete se nad odposloucháváním dětí a nad zásahy do soukroumého života jakokdyby došlo ke pohlavnímu zneužití.
Vy však některými svými kroky zasahujete do soukromí občanů daleko více. Pokaždé, když vás vidím v televizi se bojím, co z vás zase vypadne. Jaký pověstný BIČ jste si na nás zase připravil.
Chybí vám koncepce a je to cítit. Na to, že jste se připravoval na svou funkci DESET LET, se chováte jako usmrkaný kluk, který neví, co si má počít.
Vaší jedinou koncepcí je udržet se pomocí POPULISMU ve vysoké politice co NEJDÉLE, protože vás to docela dobře ŽIVÍ.
To je na ministra vnitra však UBOZE MÁLO. Nechte si svoje silácké řeči o VELKÉ ODPOVĚDNOSTI a podobné nesmysly, stejně vám to už nikdo nevěří, A ZAČNĚTE UŽ KONEČNĚ NĚCO DĚLAT!!!!!!!
07. 04. 2007 | 09:14

doktor napsal(a):

Ivane, Ivane.....tys jen nebetyčný tlachal, viď...sám dobře víš, jaká je tvá odborná úroveň: medicína=ano, znalost léčby čehokoli=nula.
práva=ano (byť jen formálně-že?) = znalosti=nula.Zkusils někdy léčit?raději ne,viď...ono totiž něco skutečně profesionálně dělat jen trochu rozdíl od žvanění ve sněmovně,pobírání tisíců za jistě kvalifikované služby koncipienta či pomlouvání čssd.
Jen si,Ivane,vzpomeň ...kdo před rokem 96 způsobil českým bankám manko 200mld korun...jo,jo,měl bys přestat žvanit a začít se živit poctivě ..to bychom toho ale chtěli po tobě příliš,viď?
08. 04. 2007 | 16:24

Aha napsal(a):

Ano... Začínám tomu rozumnět. BIS, jako mnohé podobné agentury, sledují nejen možné bezpečnost státu ohrožující skutečnosti ve i v neprospěch vládních špiček. Při aktivitách nynějších vládních špiček (přímé napojení Alexandra Vondry na společnosti Halliburton či Exxon Mobil např. prostřednictvím Dutko Group, či Bruce Jacksona - presidenta Lockheed Martin, letmá protiteroristická cvičení už na podzim minulého roku jako PR k úvodu do "vítání amerických mocenských zájmů v ČR apod.) se tomu vskutku nelze divit! Byl bych takovéto praxi vcelku i nakloněn v případě, že v odezvu na "otázky" jsem konfrontován já sám ze strany mladé české obdoby fenoménu Skull and Bones (u nás například pánové Čáslavka, Truxa a Voseček) výhrůžkami typu: Měla by se o tebe zajímat BIS! Myslím, že by se měla zajímat BIS více o kroky naší současné vlády, přímo ohrožující suverenitu a bezpečnost státu!
08. 04. 2007 | 16:57

A.Simonides napsal(a):

Ivane pravda vychazi najevo.Pouzivas telefoy od deti,volal jsi Kubicemu a jinym mafianum.Jsi obycejny sprosty lhar a uz davno jsi mel byt za mrizemi.
08. 04. 2007 | 20:02

Alfonz napsal(a):

Pane Langer at uz jsem lidi uz bud pravicoveho a nebo levicoveho presveceni nikdo z nas nejsme blby aby jsme nepocopily ze jste v tom az po usi.
09. 04. 2007 | 06:16

hallo?? napsal(a):

09. 04. 2007 | 08:40

Novotná Jitka napsal(a):

Tak vidím, že nejsem sama a že lidí, kteří Vás, pane Langře nemají rádi a pohrdají Vámi je více než dost, řekla bych přímo, že je jich opravdu hodně, snad s výjimkou Aničky
,která Vás miluje "svým způsobem" a hlavně "nezištně" což je zřejmě vzácná výjimka.Nejprve jsem si naivně myslela, že jste alespoň vzdělaný člověk, no málokdo má dvě VŠ, jenže pak jsem se dozvěděla jakým způsobem jste přišel k vystudování práv v Plzni a začala jsem Vás bedlivěji sledovat a ejhle je to pravda, vy jste pravděpodobně ten největší "ŠIBAL" v ČR.A nyní,konečně jste na místě, kde své VLOHY a svůj UM můžete patřičně rozvinout!
Již jednou jsem Vám napsala, že na každé prase se vaří voda- to říkává náš řezník a hlavně když se baví o politice a o politicích.Věřte tomu, já také věřím.
Dobrý velikonoční den všem ostatním slušným lidem.
09. 04. 2007 | 18:02

skeptik napsal(a):

Pane Langře,
tak jsem si to myslím společně s Vámi podrobně pročetl a "dělal si čárky".Těch,co k Vaší osobě hovoří negativně je převládající a drtivá většina.Naskytá se otázka - proč tak je???Předpoklad je,že soudný a s trochou inteligence člověk by o sobě začal uvažovat.Bohužel toto,dle vašich předchozích činů u Vás lze velmi těžko předpokládat(a asi se nemýlím).Dle mne jste velmi smutná postava v této tragedii nazývající se "vláda činu"Nemám rád apokalyptické předpovědi,ale ve Vašem(ale i těch dalších zoufalců),předpokládám velkou vlnu "tsunami" a to bez varovaní.Už,aby přišla!
10. 04. 2007 | 11:11

jára napsal(a):

Pane Langer, to je fakt hrozný, že odposlouchávali telefony dětí od kterých jste si pujčoval telfony:-)
10. 04. 2007 | 17:17

Anna napsal(a):

Já už jsem vám jednou psala, nějak se to ztratilo.Jak je možný, že kromě inteligentního znechuceného občana, jsem já jediná na vaší straně? Tak ještě jednou. Být proti vám je přece zločin. A když je těch lidí tolik, tak je to organizovanej zločin, to dá rozum.A tomu se přece má věnovat Útvar pro odhalování organizovaného zločinu. Co ten Kubice dělá? Už jenom ty účty za telefony do kterých dáváte své SIMky!
10. 04. 2007 | 17:37

Martin napsal(a):

Pane Langre, kdybyste si vy a pan Vidim nepujcovali telefony, tak by je nebylo nutno odposlouchavat. Neronte ted krokodyli slzy a reknete procpak si ODS tolikrat povidala s panem Kubice a jeho lidmi a procpak k tomu musela mit i cizi telefony.
10. 04. 2007 | 18:14

LEVAK napsal(a):

"Znechucený občan" je exelentní vulgární sprosťák.Zřejmě je to primitiv bez inteligence vrozené či získané.Jak vidět z jeho vyjádření zásoba slov silně omezena.Jenom doufám,že nevychovával žádné děti a jeho rod vymře jak po meči tak i po přeslici.Voltaire řekl "Třeba s vámi nesouhlasím,budu dělat vše pro to aby jste svůj názor mohl kdykoliv vyslovit!"Pro "Znechuceného občana" zřejmě je tento názor na svobodu španělská vesnice.Ono učení a získávání vědomostí je velký nápor na mozek a líní "člověci" neradi tuto námahu podstupují!O to však potom překvapuje,že chtějí do všeho mluvit a uplatňovat své názory i když výrazivo mají velmi jednoduché a lze je charakterizovat jako sprosťárny a vulgarismy.Je tu však jedno nebezpečí,že tento způsob vyjadřování se velmi snadno transformuje do násilí.T.G.M. řekl,že facka není argument.Tento druh homo sapiens to však neuznávám a je schopen i zabít jen aby prosadil své názory!
10. 04. 2007 | 20:32

HG napsal(a):

Pane Langere, máte hezké tričko, sice vám z něho lezou chlupy, ale to nevadí, je vidět, že máte pověstný ódéesácký vkus. Je vidět, že jste se za léta v politice ledasčemu naučil, takhle vystajlovaného ministra vnitra jsme asi ještě nikdy neměli a ani mít doufám nebudeme, jenom mi řekněte, to vám někdo poradil nebo jste na to přišel sám?
11. 04. 2007 | 20:49

Čulibrk napsal(a):

Langře odstup!
11. 04. 2007 | 22:31

martin napsal(a):

Langer je ,bohužel, typická ukázka tzv. pseudointelektuála, což ,jak vidno z některých příspěvků,-Levak třeba- některým podobným imponuje.
12. 04. 2007 | 13:35

Dařbuján napsal(a):

Už ti vaří olej v pekelném kotli. Volal mi Lucifer. A prý si to každý může odposlechnout...že mu je to fuk. Pa pa Ivánku
12. 04. 2007 | 21:22

G.O napsal(a):

Je českej národ tak hloupý, nebo Ti,co se dostanou nahoru z nás dělají hlupáky? Pane Langer,buďte tak laskav,a zopakujte TV vystoupení s ruksakem.Jen prosí se vydejte na cestu co nejrychleji a raděj se nikdy nezastavujte.Proč si nezametete před svým prahem?Co jste to za čechy,když nám,čechům,jen škodíte.Neumíte přiznat vlastní chyby.Jen o druhých říkáte to nejhorší.To je podle Vás demokracie?My tomu říkáme vyčůranost.Co jste to za politiky,že jen urážíte,vyčítáte,a kradete.To se nenajde nikdo poctivý v ODS? Omlouvám se,v ODS určitě nikdo takový není,u lidovců je to stejné, a zelení? Ti jsou stejní karieristi jako Vy.Hrají druhý housle,a myslilí si,že hrají sólo.A to jste právě i Vy.Vždy jste byl nula.A to tvrdím,protože Vás znám.Vemte si toho venkovskýho burana sebou a už konečně vypadněte.Mimochdem,koupil jsem si nové telefony,takže při odposlechu je slyšet jen vrčení.Víte milej drsňáku,co je to práce?Nevíte? Ani se nedivím.PS.:Máš príma manželku.
12. 04. 2007 | 23:11

Hurá napsal(a):

Tak si nepůjčujte mobily a budete odposloucháván pouze sám. Ale hlavně, dobře rozumíme celomoravskému agresivnímu nacionalizmu, a budeme mu čelit. Na to můžete vzít jed. Takže raději seberte všechny své kamarády rozlezlé po Praze a vraťte se domů !
14. 04. 2007 | 01:15

Anna napsal(a):

Zase jsem to já, slabá ženská, která se vás zastane.Nikam se nevracejte bez vaší vazby na špičky okultismu by se ihned zvedla kriminalita. Teď je to jak má být, kapsáři zmizeli, auta se nekradou, všude měří policajt rychlost, žádná vražda,tuneláři dostali funkce a hned je od nich pokoj. No prostě ráj na zemi. Proto vydržte, nevracejte se do Olomouce, ještě by vás tam ukamenovali.Naopak poraďte Vlastíkovi, tomu slavnému bankéři ať si taky založí blogg.Už se na něj těším.
14. 04. 2007 | 07:54

hugo napsal(a):

Pane ministře, vypadá to, že vás nikdo nebere vážně, ani Vaše nejskalnější příznivkyně Anna, čím to asi bude? Jesli to nebude tím, že jste takový lhář prolhaný...no nedá se nic dělat, jednou to muselo prasknout. Co takhle pro změnu zkusit nějakou vysokou školu? Pod-vodnickou?
14. 04. 2007 | 13:42

Jan z Rokycan napsal(a):

Pane Langer, když ti odposlouchávaní byli takový troubové a půjčovali svoje služební mobily dětem na hraní a ještě to na sebe vykecali.Děti aspon nezlobily.Ale my to platíme z daní.Domluvte jim.
14. 04. 2007 | 21:38

Čtenář napsal(a):

Četl jsem jen nadpis a ptám se. Kdo chce zničit Langra !!!
20. 04. 2007 | 12:18

MMM pro čtenáře napsal(a):

Včera už bylo pozdě.
20. 04. 2007 | 22:50

Honza napsal(a):

Podivejte se na topolanka jak se chova k novinarum na videu v prave liste. http://www.estat.cz/
21. 04. 2007 | 01:44

fedor napsal(a):

Slovník bývalých komunistických pohlavárů Vám, pane Langere není opravdu cizí. Při elementární znalosti toho, co lze a jak lze využívat mobily byste jinak nemohl žvanit tak, jak žvaníte. Nesvádějte činnost mafie na neschopnost a nezákonnost činěnou ze strany policie. Jistě je i Vám známo, že nejrůznější mafiáni používali svůj mobil třeba jen jeden den a pak se jich zbavili prodejem za výhodnou cenu v bazaru, aby si vzápětí pořídili třeba v témže bazaru mobil jiný. Že používali mobily svých rodinných příslušníků včetně mobilý svých dětí, aby zmátli možný odposlech, je rovněž známo, proto prosím, přestaňte si již vymýšlet voloviny, přestaňte dělat z lidí voly a konečně začněte pracovat. A lidi je na čase dělit podle jejich slušnosti a ne podle politické příslušnosti. Za slušného například považuji Schwarzenberga, pana Zaorálka nebo pana Pospíšila ale v žádném případě třeba ne pana Nečase, Topolánka nebo Vás. Kromě toho, musím poznamenat, že z vašich projevů přímo čiší neznalost života a životní zkušenost. Podle všeho patříte mezi skleníkovou mládež, kterou rodiče úzkostlivě chránili před vlivy okolního zkaženého světa, nebo patříte mezi Paroubkovy Marťany, kteří spadli z nebes a nemají anung o tom, čemu jsou vystaveni lidé kteří nepodnikají, jsou normálními zaměstnanci, nebo již mají odpracováno a musí trpět výstřelky podobných politiků, jako jste Vy. A nic Vás neopravňuje k tomu, abyste ponižoval generaci, jež přes všechny peripetie vybudovala to, co vy, politici, jste nechali rozkrást a dnes, aby mohli být někteří lidé vyléčeni, nebo jim nějakým jiným způsobem mohlo být pomoženo, televize Nova vysílá dekadentní pořad, aby mohl být jediný případ z mnoha vyřešen. Jak jste vysoko, tak jste daleko vzdáleni reálnému životu. Snad to jednou při Vašem dvojnásobném vysokoškolském vzdělání jednou pochopíte. Ačkoliv, komu není shůry dáno, v apatéce nekoupí. Na to, že jste z Hané, Vám to myslí jako pražákovi, jenž nevytáhl paty za hranice Prahy I a II. Takové Hanáky znám rovněž.
21. 04. 2007 | 16:03

Lspeedy napsal(a):

Z dnešního zpravodajství mám ale pocit, že to dopadlo přesně naopak...prokázalo se, že v tzv. Kubiceho zprávě se nezakládalo na pravdě vůbec nic...takže se zdá, že omlouvat by se tu měl pan Langer...
25. 04. 2007 | 16:18

Tomáš Marný napsal(a):

Pravda, Ivane, je vždycky krutá. Nejen v případě Kubiceho.
TM
26. 04. 2007 | 10:38

Kalkul napsal(a):

Jesliže je tolik odpůrců pana Langera, tak to asi dělá dobře!
29. 04. 2007 | 10:42

volič napsal(a):

Volil jsem v té maší bídě výběru peněženkou: ODS. Ale když vidím týpky jako je Langer, kterému se nedá věřit ani nos mezi očima, který si půjčuje cizí SMS a pak se diví, že to nestačí, aby nebyl odposloucháván, tak snad je mi z toho šoufl. Bohužel nových lidí, nejen starých korytářů a tunelářů je ve vedení ODS málo.
30. 04. 2007 | 09:07

Bývalý napsal(a):

Bohužel,Langer na tu funkci nemá.Na to,aby přivedl do pořádku policii nemá dost starých dobrých policistů,neboť to co do policie nalezlo za poslední roky je povětšině jen samá verbež.Navíc Langer za policisty nestojí,to Gross,ať byl jaký chtěl,tak policie za něho kvalitativně rostla.Prostě,chce to nového ministra,pokud možno policejního praktika.
01. 05. 2007 | 09:02

Ivan Langer napsal(a):

http://www.langer.cz - Vítejte na stránkách jednoho z nejpůsobivějších postrevolučních politiků.
02. 05. 2007 | 15:56

Novotná Jitka napsal(a):

Pane Kubice, copak se to děje, Vy máte asi problém v resortu, copak Vás paáín i kolegové neinfoormovali, že to byl je výmysl chorých mozků před volbami? Už tehydy tomu nikdo nevěřil a nyní už s ěmi bláboly tady neopruzujte, neumíte si najít jinou zábavu než špinit slušné lidi? Co takhle něco veselého, kdybyste nám pověděl ze svého resortu, tam je to jistě také samá legrace a s panem ministrem,tím sluníčkem zlatým, jak říká Anička, to musí být opravdová radost pracovat, ne ?
Nechce se mi věřit, že by Vás snad přímo pan ministr navedl, abyste tady pouštěl ty smrduté kuličky,pan Kubsice !
05. 05. 2007 | 19:55

Frank napsal(a):

Pokud má být dračí vejce zničeno, tak co tam dělá ještě Langer, Vidím, Kubice, Topolánek a spol?
07. 05. 2007 | 08:22

Carol napsal(a):

Držím palce. Už jen proto, že alespoň ty kiksy zveřejňujete. Příjemné to sice není, ale třeba se postupně něco změní. Jestli se Vám to povede, jste fakt borec. Nenechte se otrávit.
07. 05. 2007 | 20:07

host 1 napsal(a):

Chci,aby Langer vysvětlil,jak vyšetřovací komise vybrala čísla,která bude odposlouchávat.Nějaký důvod k tomu výběru jistě měla.Že by se závadné hovory vedly z telefonů,které si filutové vypůjčili od dětí?Kdo je v tom případě lump?Řekla bych,že ten filuta.Prostě se stala sviňárna v režii ODS a Langer se vší silou brání ,aby vyšla najevo pravda.Ale všeho do času,viďte,pane L.a pane Kubice?
09. 05. 2007 | 19:42

Zpozorovatel napsal(a):

Nemohu si odpoustit faktickou poznámku k p.F.Adamcovi.Kopírování jakéhosi dokumentu,není diskuze,ale exhibicionismus,tedy je-li p. F.Adamec skutečně autorem.
10. 05. 2007 | 20:56

M Skop napsal(a):

Napiste mu mail. Seznam mailu poslancu (vcetne p. Langera) a senatoru je na 10dragons.com/seznam
10. 05. 2007 | 21:14

Pro Langera:Host 1 (výše) je D.RATH!!! napsal(a):

Ivanovi Langerovi:Kladu si otázku, proč lezl I.Langer coby dvacetiletý mladý muž do vysoké politiky. Člověku se nabízí teze, že mu šlo podobně jako maldému Grossovi o pořádné korýtko. Gross šel do politiky také těsně po dostudování. Nějaká analogie tam tedy bude. Je mi jasné, že by si I.Langer jako doktor tolik nevydělal, byť by si mohl říkat, že je coby doktor mnohem respektovanější než politik, jak vyplývá z průzkumů veřejného mínění. Zkrátka"za veřejnou úctu si nic nekoupíš.
11. 05. 2007 | 17:12

LUK napsal(a):

Opravdu by mě zajímalo, zda si již více lidí všimlo toho, jak ODS všemi prostředky brání fungování právního státu, a tím myslím právního pro všechny a ne jen pro sponzory ODS.
Pár příkladů:
a) ODS neche platnost mezinárodního zatykače v ČR

b) ODS nechce povinné poskytnutí DNA recidivistů do policejní banky

c) ODS nechce odposlechy, aby nešlo nic vyšetřit
d) ODS nechce registrační pokladny, jen ať se daří daňovým únikům

d)ODS neche státní maturity, jen ať je možné si ji zakoupit

e) ne kolkování cigaret a alkoholu, jen ať se pašuje, dolévá vodou a nám jdou provize

f)ODS nechce referendum, pokud by se nehodilo náhodou ke zvolení jejich prezidenta
a mohl bych pokračovat, třeba citováním ze sazebníku advokátních úkonů, který obyčejným lidem z finančních důvodů absolutně znemožní přístup k právu.
Jak je možné, že toto většina národa nevidí a volí ODS, vždyť ti, kteří byli v roce 1989 na Letné užiteční, jsou dnes jen otravnou lůzou a pracovní silou.
14. 05. 2007 | 14:22

boban napsal(a):

Zdravím Šárku - někde ze začátku těchto příspěvků a jen lituji, že podobných názorů z "první ruky" je tak málo.
Místo toho si spousta lidí vylévá své city a při tom si neuvědomuje, že tím jen kypří úrodnou půdu pro prázdné tlachání o všem možném...
Jedině argumentům a faktům nemůže nikdo účinně čelit a nemá cenu se vzájemně napadat - pana Adamce bych také vynechal, neboť kdo jen trochu pozorněji čte jeho příspěvky a snaží se porozumět jeho jazyku, musí se nutně uklonit alespoň před jeho "databankou", kterou nosí na krku...
K panu Langrovi se nebudu vyjadřovat - napsáno toho bylo dost a možná bych se jen opakoval.
Chtěl bych jen připojit k jeho seznamu - "co se musí" jen jedno, "co by se mělo..."
Vzpomeňme si na "aférku odposlechy pana Topolánka" - tenkrát se postupovalo také podle obdobného scénáře a v řetězci telefonních čísel uvízl i náš pán prezident (!?!)...
To bylo tenkrát křiku, že pane Topolánku, ale NIKDO se nezeptal, co že to má náš pán prezident za kamarády....
A TO BY SE MĚLO...- místo toho řešit, jak jsme možná ublížili několika dětem, které možná ani ještě neví, co pojem odposlech znamená...

...a dodal bych, že je vůbec největší škoda, že se necháváme strhnout k řešení bezvýznamných maličkostí a při tom nám unikají věci podstatné...

...rozhlédněte se kolem sebe - všichni máme společný problém, ale řešíme ho každý po svém - místo toho, abychom do toho šli společně...

...jediná věc, která nás totiž dokáže spojit je i nadále mistrovství ve fotbalu nebo ledním hokeji...

...kdybychom se stejným přístupem a zápalem, s jakým usedá většina národa před televizní obrazovky řešili společný problém a vyšli do ulic - už dávno není co řešit...
15. 05. 2007 | 13:01

Novotná Jitka napsal(a):

Pro bobana:
Hezké a pravdivé !
Ale bohužel ještě příliš předčasné.
Naši lidé se ve vysokém procentu mají ještě stále příliš dobře, než aby se nějak angažovali a řešili naznačené problémy a eventuelně ohrozili své "dobré bydlo". Představitelé ODS a celé K3 si toto velmi dobře uvědomují a vědí, že ještě stále mají možnost našim lidem sahat do kešeně. Jen by si měli dát dobrý pozor na "okamžik zlomu", tj. moment, kdy to již přeženou a neměli by zapomenout na fakt, že pod pípou odkapává pivo do sběrného pullitru hodně dlouho a pak stačí jen jediná malinká kapička a půllitr přeteče!
Dobrý den!
16. 05. 2007 | 14:45

weather chanel napsal(a):

zlplst85
25. 05. 2007 | 11:13

Martin napsal(a):

Bohuzel je take pravda, ze vy osobne jste se zaslouzil o zverejneni utajeneho dokumentu, takze byste mel stat pred soudem, nikoliv sedet na ministerskem kresle...
28. 05. 2007 | 11:12

Martin napsal(a):

Argumentujete stejnymi slovy jako vasi komunisticti predchudci pred dvaceti lety... jen misto vejce pouzivali jinych primereni
28. 05. 2007 | 11:15

milan napsal(a):

Ano, ale i tatínkem a maminkou, i kdyby byli z ODS.
30. 05. 2007 | 21:51

equifax napsal(a):

Home owners credit union.
06. 06. 2007 | 12:53

Dodo napsal(a):

Jestliže to odposlouchavaní bylo pravdive jak to tu popisujete tak by ČSSD udělalo opatření aby ODS nevyhralo volby.A pan Paroubek by byl připraven na sproste nařknutí proti jeho osobě.
31. 07. 2007 | 05:05

jjjj napsal(a):

Pane ministře, pokud se rozhořčujete nad tím, že byly odposlouchávány telefony dětí, tak proč jste z jejich telefonů volal? Krásně to řekli pánové z inspekce MV na tiskové konferenci, kteří uvedli, že jste se choval jako někdo, kdo chce své hovory zakrývat a i když to byla pouze krátká reportáž, každý musel pochopit, že pokud začnete komunikovat z jiného čísla, tak se toto číslo automaticky monitoruje a přidá k ostatním odposlouchávaným číslům. To jsou věci, které jste jistě jako člen bezpečnostního výboru musel vědět. Takže Váš komentář beru pouze jako demegogický pokus omezit pravomoci OČTŘ a usnadnit nekalé praktiky vyvolených. S čímž pravděpodobně i souvisí zrušení finanční policie. Komu asi byla nablízku?
05. 09. 2007 | 11:02

Soudruh Kubice v.r. napsal(a):

Soudruhu Langře,

kdyby sis nepůjčoval pro své čachry, kšeftíčky a podvody telefon dětí svých a cizích, nikdo by tyto neodposlouchával. Nebo si snad myslíš, že někoho zajímá na co půjdou večer do kina a co po něm budou děcka dělat? Zajímat by to mělo rodiče, ale policii? To pochybuju. Jedině jestli nejsou v partičce zlodějů.
09. 09. 2007 | 16:15

jarda napsal(a):

Kauza Kubiceho zpráva se hodila do krámu nejen Langerovi, ale celé ODS. Je naprosto příznačné, že tento tzv. politik tak kope kolem sebe, když ví nejlépe, kdo onu zprávu pohodil, aby se k ní novináři dostali. Vždyť za to dostal pokutu. Normální smrtelník by byl za něco takového odejit. On samozřejmě ne, vždyť účel světí prostředky, že, Langře?
21. 10. 2007 | 06:40

ještěr napsal(a):

P.Langr,ještě kté pohozené správě.
Jste chudák když to svádíte na jiné.Dávno jste měl odejít.To ukazuje jen na to jak jste nepostižitelní.Paroubek by Vás okamžitě propustil.Jen Topol je kolegiální
26. 11. 2007 | 17:19

Hoša Puša napsal(a):

Ty maš dračí vejcátka pušinko? Tak přiď mezi nas my ti s nima pomužeme.
12. 02. 2008 | 21:11

Hujer napsal(a):

Stejně je jedna věc zajímavá. Jak se Langer snažil ty své čachry utajit a půjčoval si telefon od kdekoho.
13. 02. 2008 | 09:21

Wenca napsal(a):

Vážený pane ministře, když jsem viděl váš obličej poprvé, signalizoval mi to, že bych vám nevěřil, ani že se Langer jmenujete. Bohužel se mi to potvrzuje. Ty největší špíny, nedůstojné prostředí v politice, trapnou pubertální knoflíkovou válku jste podle mne zavedli vy, ODS, počínaje Klausem, Čermákem, Mackem a myslím,že vy s tím vaším křivým úsměvem a plnými ústy férovosti jte tomu dodal korunu.Nemyslím si, že Paroubek je ovečka,ale začali jste to vy.I kdybyste náhle chtěl změnit taktiku a chování,už vám nikdo neuvěří.
28. 09. 2008 | 18:24

Jungmann napsal(a):

Hloupost Ivana Langra je neskonalá! RTudomodrá škola
Klausova se nezapře a jeho
debilita? Takový společenský soc by měl už navždy zmizet!
31. 08. 2009 | 22:56

p90x Workout DVD napsal(a):

11. 09. 2010 | 09:12

p90x Workout DVD napsal(a):

17. 09. 2010 | 08:05

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy