Mafra jako vítěz bez soutěže a nakažení horníci
Ačkoliv se Prymula a ministr zdravotnictví Vojtěch radují z ústupu epidemie koronaviru, neradují se zaměstnanci dolů OKD. Ale radují se Babišovi protivníci. Vyšla na povrch další informace, která ukazuje na premiérův kolosální střet zájmů a jeho provázanost se státními podniky.
Důl Darkov: nové sídlo nákazay.
Jeden z dolů patřící do dříve gigantického podniku v podrůčí státu, se stal novým epicentrem nákazy. Plošné testování zaměstnanců OKD, které přišlo bohužel až příliš pozdě, odhalilo, že je nakažených celkově 113. Poslední věc, co Moravsko-slezský kraj potřebuje je stoupající počet nakažených koronavirem. I proto, že do OKD dojíždí mnoho polských pracovníků, mělo se dohlížet na extra bezpečnost. Extra extra bezpečnost.
Zatímco jiné průmyslové podniky (např. automobilky) zveřejňují informace o rizicích nákazy i počtu nakažených zcela otevřeně a také na nezbytnou dobu přerušily provoz, státní OKD krizovou komunikaci nezvládá, informace tají a o přerušení provozu neuvažuje. Přitom je zřejmé, že podmínky v dole jsou extrémní a zastavit šíření nákazy je zde v mnoha ohledech prakticky nemožné, a to i v případě, že by všichni zaměstnanci stoprocentně plnili všechny pokyny.
Upozornila na situaci karvinská zastupitelka Zuzana Klusová. Dopis apelující na vedení společnosti a na ministryni financí Schillerovou se minul účinkem. A tak počet nakažených roste.
Neměl se strategický podnik testovat mezi prvními? A co spíš, nemělo představenstvo OKD pečlivě dohlížet na dodržování hygienických a bezpečnostních pravidel na pracovišti? A jde jen o náhodu či první z náznaků neschopnosti vedení OKD? A kolikati respirátory na směnu je horník vybaven? A co na to Babiš, který se kdysi dávno, ještě když nosil boty ministra financí, o OKD tolik zajímal?
A jaký mají České dráhy zájem,aby zrovna Mafra měla plné ruce práce?
Bývalý generální ředitel Českých drah Miroslav Kupec se nechal slyšet, že při zadávání reklamy pro podnik nebylo třeba dlouze váhat či se rozmýšlet. Národní dopravce za tištěnou reklamu ve službách Mafry utratiil od roku 2015 bezmála 112 miliónů korun. Další Babišův kamarádíček nebo úplatek schovavaný za nevypsaným výběrovým řízením? Neexistující výběrové řízení rovná se zakázka pro Agrostát?
A hlavně, nešlo to levněji? A je Mafra skutečně českou jedničkou na poli inzerce? Nebo jde o strategický tah, jak dosáhnout na budoucí možné voliče ANO, kteří zajisté tuze rádi využívají zlevněné jízdné Českých drah?
Ale vládu nezajímají ani horníci, ani České dráhy. Jen populismus.
Žijeme v šílené době. Prezident je tajemný jak Hrad v Karpatech a neprozradí, koho a proč jmenuje Nejvyšším soudcem.
Welcome to banana republic.
Důl Darkov: nové sídlo nákazay.
Jeden z dolů patřící do dříve gigantického podniku v podrůčí státu, se stal novým epicentrem nákazy. Plošné testování zaměstnanců OKD, které přišlo bohužel až příliš pozdě, odhalilo, že je nakažených celkově 113. Poslední věc, co Moravsko-slezský kraj potřebuje je stoupající počet nakažených koronavirem. I proto, že do OKD dojíždí mnoho polských pracovníků, mělo se dohlížet na extra bezpečnost. Extra extra bezpečnost.
Zatímco jiné průmyslové podniky (např. automobilky) zveřejňují informace o rizicích nákazy i počtu nakažených zcela otevřeně a také na nezbytnou dobu přerušily provoz, státní OKD krizovou komunikaci nezvládá, informace tají a o přerušení provozu neuvažuje. Přitom je zřejmé, že podmínky v dole jsou extrémní a zastavit šíření nákazy je zde v mnoha ohledech prakticky nemožné, a to i v případě, že by všichni zaměstnanci stoprocentně plnili všechny pokyny.
Upozornila na situaci karvinská zastupitelka Zuzana Klusová. Dopis apelující na vedení společnosti a na ministryni financí Schillerovou se minul účinkem. A tak počet nakažených roste.
Neměl se strategický podnik testovat mezi prvními? A co spíš, nemělo představenstvo OKD pečlivě dohlížet na dodržování hygienických a bezpečnostních pravidel na pracovišti? A jde jen o náhodu či první z náznaků neschopnosti vedení OKD? A kolikati respirátory na směnu je horník vybaven? A co na to Babiš, který se kdysi dávno, ještě když nosil boty ministra financí, o OKD tolik zajímal?
A jaký mají České dráhy zájem,aby zrovna Mafra měla plné ruce práce?
Bývalý generální ředitel Českých drah Miroslav Kupec se nechal slyšet, že při zadávání reklamy pro podnik nebylo třeba dlouze váhat či se rozmýšlet. Národní dopravce za tištěnou reklamu ve službách Mafry utratiil od roku 2015 bezmála 112 miliónů korun. Další Babišův kamarádíček nebo úplatek schovavaný za nevypsaným výběrovým řízením? Neexistující výběrové řízení rovná se zakázka pro Agrostát?
A hlavně, nešlo to levněji? A je Mafra skutečně českou jedničkou na poli inzerce? Nebo jde o strategický tah, jak dosáhnout na budoucí možné voliče ANO, kteří zajisté tuze rádi využívají zlevněné jízdné Českých drah?
Ale vládu nezajímají ani horníci, ani České dráhy. Jen populismus.
Žijeme v šílené době. Prezident je tajemný jak Hrad v Karpatech a neprozradí, koho a proč jmenuje Nejvyšším soudcem.
Welcome to banana republic.