Petr Nečas si s námi hraje na slepou bábu

19. 03. 2013 | 18:18
Přečteno 5586 krát
Od vyhlášení amnestie odcházející hlavy státu uplynula již řada týdnů. Stále však není jasné, jaký konkrétní postup doprovázel akt kontrasignace premiéra Petra Nečase. Úřad vlády o tomto nedisponuje žádnými informacemi či dokumenty. Je zřejmé, že tento proces neprošel řádnou úřední procedurou.

Amnestie se nakonec dotkla 50.184 amnestovaných. Bylo zastaveno celkem 3.120 otevřených trestních kauz. V nejzávažnějších kauzách, na které se vztahoval Čl. II rozhodnutí o amnestii, se způsobené škody pohybují v miliardách Kč a s tisíce poškozenými. Způsob kontrasignace, který premiér zvolil je nejen nestandardní, ale pravděpodobně i nezákonný. Dosavadní reakce pana Nečase jenom podtrhují různé indicie, jež se v této souvislosti objevují. Nuže, pane Nečasi, je nejvyšší čas, abyste si s daňovými poplatníky přestal hrát na slepou bábu a vyložil karty na stůl. Jste pouze dočasným správcem našich daní. Bylo by dobré si to uvědomit.

Položím Vám pár otázek:

  • Byl jste přesvědčen, že rozsah amnestie včetně Čl.II neodporuje zákonům ČR, mezinárodním závazkům ČR, veřejnému zájmu a je v souladu s dobrými mravy?

  • Znal jste včas plný text amnestie, když jste uváděl, že jste byl o její přípravě informován s předstihem?

  • Dokážete podrobně popsat, kdy a jak proběhl akt kontrasignace rozhodnutí o amnestii?

  • Nechal jste si zpracovat analýzu dopadů rozhodnutí o amnestii s ohledem na znění Čl.II amnestie?

  • Jakou roli v procesu kontrasignace amnestie hrály osoby z Vašeho nejbližšího okolí (např. ředitelka Vašeho sekretariátu pani Nagyová), kdo z nich se na tomto procesu podílel?

  • Byl jste si vědom závažnosti podpisu pod rozhodnutí o amnestii s ohledem na Čl.II?

  • Byl jste si vědom plné odpovědnosti celé vlády?

  • Zabýval jste se případnými majetkovými dopady tohoto rozhodnutí pro poškozené v trestním řízení a pro stát?

  • Zabýval jste se dodržením mezinárodních závazků ČR s ohledem na Úmluvu o praní, vyhledávání, zadržování a konfiskaci výnosů ze zločinu z roku 1995, v níž se ČR zavázala k trestnímu postihu vyjmenovaných zločinů a k zamezení legalizace výnosů z trestné činnosti?

  • Zabýval jste se dodržením závazků ČR v souvislosti s Úmluvou Rady Evropy o opatřeních proti obchodování s lidskými bytostmi z r. 2008, a to v souvislosti s amnestií pro konkrétní kuplířský gang?

  • S kým dalším jste své rozhodnutí kontrasignovat amnestii konzultoval?

  • Kdy a jak jste informoval členy vlády o tomto rozhodnutí a kteří členové vlády se na tomto vašem rozhodnutí spolupodíleli?

  • Konzultoval jste své rozhodnutí o amnestii, zejména Čl.II s prezidentem či s dalšími osobami z okolí prezidenta, včetně jeho externích právních poradců (např. s JUDr. Muzikářem)?

  • Jsou Vám známa jména osob, které se v jakékoli fázi na přípravě rozhodnutí o amnestii podílely?

  • Vzhledem ke všem známým okolnostem nelze vyloučit, že jste se mohl dopustit trestného činu zneužití pravomoci úřední osoby dle paragrafu 329 tr. zák. nebo maření úkolu úřední osoby z nedbalosti dle paragrafu 330 tr. zák.. A to navíc se způsobenou škodou značného rozsahu, neboť vzhledem k množství zastavených kauz s miliardovými škodami by se mohlo jednat o uplatnění náhrady škody poškozenými vůči státu, a to ve značné výši. Uvědomujete si to?

  • Jste si vědom, že rozsah abolice (Čl. II rozhodnutí o amnestii z 1.1.2013) nemá v civilizovaných zemích obdoby?

  • Uvědomujete si, že Vaše rozhodnutí otřáslo důvěrou lidí v právo a spravedlnost, že je aktem selektivního práva a nepřímou výzvou k právnímu nihilismu?

  • Vyvodíte ze svého postupu osobní odpovědnost?
  • Komentáře

    Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
    Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
    Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

    Dan napsal(a):

    Nezákonný? Pane Havlíku, četl jste ústavu? Má předseda vlády právo kontrasignovat amnestii? Má. Tato pravomoc vyplývá ze ústavy. Tady nezákonnost nedovodíte ani náhodou, i když byste si to jistě velmi přál.
    19. 03. 2013 | 18:25

    BP napsal(a):

    Teda Petře, Vy se překnáváte!
    Jeden den - a dva takovéto články.
    Jeden lepší, než druhý ...
    Upřímně sice nevím, zda se něco Vašimi dvěma výbornými články změní ... Na straně druhé je fakt, že by se to tu mělo kolem Nečase a zákulisí amnestie rozhejbat ...
    Kolik Vám Petře je, že nevíte, že KDOKOLI, KDO BY MOHL NEČASE TRESTNĚ-PRÁVNĚ K ČEMUKOLI PŘINUTIT, MŮŽE BÝT JEHO ZAVÁZANÝ PŘÍTEL - ČI PŘÍTEL JEHO DRUŽKY, KTERÁ "DŘE JAKO KŮŇ"?
    Přece první věc, kterou premiér levelu Nečase udělá při nástupu do své funkce je, že si nakloní všechny vlivné. To pro případ, že by začali "zlobit" ...

    Petře, všech 18 bodů ve Vašem článku zní logicky, ve všech osmnácti bodech, máte, Petře, pravdu ...
    Co takhle vymyslet bod č.19, který by nám tu - jako nemluvňatům, kterým se vysvětluje systém vylučování u chlapců a u dívek - transparentně vysvětlil, KDO POPŽENE NEČASE (či Klause k odovědnosti a JAKÁ může být výše trestu za ten jejich pekelný stroj s názvem AMNESTIE?

    Čekám na tipy diskutérů, zdali ty řeči kolem amnestie mohou Nečase KONEČNĚ potrestat aspoň sražením hřebínku, či mu dál budou nosit (od všehoschopných novinářů) jen dál a dál nezasloužené zviditelňování.
    Co myslíte?
    19. 03. 2013 | 18:33

    aga napsal(a):

    ODS směřuje k hranici nevolitelnosti a stateční supi se začínají slétat...
    19. 03. 2013 | 18:34

    deep throat napsal(a):

    Pane Havlíku,

    platí, že do politických mrtvol se prostě nekope!
    19. 03. 2013 | 18:34

    Ústava ČR napsal(a):

    Dan :
    au, au, au ... :-)
    19. 03. 2013 | 18:34

    BP napsal(a):

    Dane, práva Nečase (ohledně novoroční amnestie) jste nám tu již dopodrobna vypsal - i na blozích, které k tomuto tématu evidentně určeny nejsou. Věřím, že jste si udělal dobře, a nyní nám napíšete něco - STEJNĚ DLOUHÉHO - o povinnostech premiéra Nečase z novoroční amnestie vyplývajících.
    Především měl povinnost s tím činem seznámit ostatní členy vlády ...
    Ale - nerada se Vám pletu do řemesla. To nám tu jistě napíšete sám ...
    19. 03. 2013 | 18:44

    chlebasádlookurky napsal(a):

    a pořád dokola a furt to samé a neustále jak a kdy a proč a s kým a zase znova pořád dokola to umím skvěle a napíšu o tom glosu a vydám knihu a vyjádřím se k tomu ....
    19. 03. 2013 | 18:54

    Almo G™ napsal(a):

    Dnes P.Havlík jednoznačně boduje.

    Těmito otázkami by ode dneška měl začínat JAKÝKOLIV rozhovor JAKÉHOKOLIV novináře s P.Nečasem. Takto by tomu bylo v každé civilizované zemi na světě.

    Českého mopse (terminus technikus) však nenapadne, že toto je nejdůležitější věc poslední doby a jde o osud demokracie v ČR. Český mops (t.t.) bude pokračovat v otázkách "Jak to, vy reformátoři, děláte, že jste tak skvělí?", "A není zvýšení DPH o 10 procent málo?" apod.
    19. 03. 2013 | 18:55

    ijn napsal(a):

    Základní otázka mělas znít: Byl jste při smyslech P.Nečasi v okamžiku podpisu amnestie a lze to dokázat?
    19. 03. 2013 | 19:08

    Joe Ratata napsal(a):

    Dan Má premiér právo podepsat amnestii?
    Má!
    Nese s sebou tento podpis odpovědnost za podepsanou pitomost?
    Nese!
    Jestliže premiér dělá pitomosti,měl by co?
    Nést za ně následky!
    Chlap by to uznal a odstoupil.
    To ale po Péťovi nemůžeme chtít.Jednak to není chlap a ani jeho loutkovodiči by mu to nepovolili.To by pak padle i ta pimprdlová zlodějskokmotrovská "vláda".
    Nezbývá než si zvyknout,že Péťa a jeho exoti dělají pitomost za pitomostí.
    19. 03. 2013 | 19:11

    Elév napsal(a):

    Petře,
    amnestie je součást vládních reformních kroků. Akorát to vládě zapoměl Peťa říct, nicméně ministr spravedlnosti vo tom věděl a to Peťovi stačilo.
    19. 03. 2013 | 19:12

    jura napsal(a):

    jak píše Almo, žádný z těch mopslíků si nedovolí takovou otázku položit, ale když president naznačí, že pos¨dsatatná část novinářů jsou prodejné děvky, div jej za to neukřižují. Asi se čeká na přetečení kalichu a vyřeší to lid (ne lidem)
    19. 03. 2013 | 19:17

    zemedelec napsal(a):

    Já nevím,že se podivujete nad jednáním Nečase.
    Vypadá to,že ani neví co podepsal,jestli ti vůbec podepsal.
    Po celou svoji politickou dráhu,dělá Klausovi otroka,bez jeho vědomí,neudělal samostatně nic.
    19. 03. 2013 | 19:22

    TOP napsal(a):

    No a proto je ten Nečas hnán k soudu,jelikož tam opravdu bude muset vyklopit:
    1.kde to podepsal
    2. Kdo to připravoval a konzultoval s Klausem
    3. Kdo fyzicky psal test amnestie

    Po 3 měsících ani jeden Klaus-Nečas-Jakl a další neodpověděli veřejnosti na tak jasnou otázku. Tedy budou muset odpovědět prostřednictvím soudu. To je logický postup...

    No a jak to chodí u našich soudců, nějak se tím nemůžeme zabývat z vyššího principu mravního...tečka...
    19. 03. 2013 | 19:23

    fikus napsal(a):

    Stále čekám kdy Miloš splní slib (o čemž nepochybuji) a začně rozplétat propletenec tajemné amnestie Alibaby.
    19. 03. 2013 | 19:49

    Libor Halman napsal(a):

    Jako již několikrát v minulosti, i dnes musím konstatovat, jak se diskutující nevyjadřují k podtstatě věci, ale k autorovi. A navíc dost laicky. Dane, pokud má amnestie platit, pak ji premiér musí podepsat a ne že má právo, čili že může. Dále má povinnost ji projednat s vládou a také ji musí podepsat před jejím vyhlášením. Kdyby tomu tak nebylo, pak si opravdu už může každý dělat co chce.
    Ago a Deep Throate, je zcela jedno, jestli je ODS v háji nebo jestli je námi placený úředník politickou mrtvolou. Podstatné je, jestli tento úředník zneužil a pošlapal zákony a to i mezinárodní. Pokud ne, pak je amnestie v pořádku, pokud ano, musí následovat trest podle platných zákonů. Kdybych použil vaši argumentaci, potom třeba jezděme opilí v autech, přejíždějme lidi, vždyť jsme jen alkoholické mrtvoly, proč do nás kopat. Tak to asi není, že? Vy chcete, aby nám vládli politické mrtvoly? Já ne...
    19. 03. 2013 | 19:55

    BP napsal(a):

    fikusi, čekám též ...
    A protože náš Miloš drží většinou slovo, začne rozplétat jistě i záhy ...
    A protože ješitní politici občas zavítají i na prosté stránky lidu dělného, tedy, pane Miloši,
    KDY NÁM OBJASNÍTE TU AMNESTII?
    (sliby se mají plnit!!!)
    19. 03. 2013 | 19:55

    Petr B. napsal(a):

    Nečas tu věc podcenil. Prostě si myslel, že jeho povinností je to jenom podepsat a nic více. Taky v tom hrálo roli to, že mu to předal jeho bývalý předseda, o jehož rozkazech se v minulosti nediskutovalo.
    Ale soudy se na to vykašlou kvůli tomu, aby neohrozily vládu.
    19. 03. 2013 | 20:13

    Pavla2 napsal(a):

    BP: Má Nečas povinnost s amnestií seznámit vládu? A co by se změnilo tím, že by někdo z vlády nesouhlasil? Zatím nikde nebylo uvedeno, že vláda musí souhlasit a teprve na základě jejího rozhodnutí to Nečas mohl podepsat.
    19. 03. 2013 | 20:28

    BP napsal(a):

    No, Pavlo, pokud se významné veličiny té vlády pohoršují nad tím, že je s tak významnou věcí - jako je amnestie - premiér (demokratického státu) neseznámil, tak ANO.
    Nečas má povinnost (nikoli s amnestií), ale s jeho kontrasignací pod tímto aktem seznámit vládu.
    Tím, že by KDOKOLI z vlády NESOUHLASIL, by se mohlo změnit to, že by premiér (pokud by nebyl zvyklý na mechanizmy v někdejší ODS - tedy, že Klausovy rozkazy se plnily bez výhrad) amnestii v takové formě mohl vrátit prezidentovi.
    Je také otázkou, zda to Nečas SKUTEČNĚ podepsal!!!
    (Žijeme v Čechách!!!)

    To, že s tím Nečas vládu neseznámil, může zavdat příčinu k mnoha spekulacím! Pokud měl čisté svědomí, nic mu přece nebránilo to říci vládě. V demokratickém státě - na který si tak rádi hrajeme - je to přece něco normálního.
    Jen u prezidentů, kteří mají politicky v hlavě něco z moskevských politiků, něco z amerických, ale nejvíc ze své nadřazenosti, je takové utajování-bohužel-realitou.

    Pak by se nestalo, že se prezidentský kandidát Karel bude a nebude (jak se mu to hodí) pohoršovat nad tím, že MĚL VĚDĚT, že je premiérem vlády (ne)podepsána amnestie.

    Nečas buď DOBŘE VĚDĚL, že může kontrasignaci odmítnout, ale možná měl pokyny (výhrůžky) od prezidenta, a tak podepsal. Takový premiér by měl IHNED REZIGNOVAT
    ANEBO
    NEVĚDĚL, že je podpis pod takovou důležitou věcí není pouhá formalita, a MĚL BY ROVNĚŽ ODEJÍT.
    Celé to na mě dělá nepříjemný dojem.
    A že prezident NEVĚĎEL, koho všeho se může amnestie týkat, jistě BRZY dokáže soud.
    19. 03. 2013 | 20:53

    Elév napsal(a):

    A Kalousek mlčí, zřejmě má strach ... jinak by hřímal celým majestátem.
    Já být novinářem tak se ho zeptám, kdy to probírali ve vládě a proč zatím nekonal?
    19. 03. 2013 | 21:04

    šašek z Jihlavy napsal(a):

    deep throat napsal(a):
    Pane Havlíku,

    platí, že do politických mrtvol se prostě nekope!
    19. 03. 2013 | 18:34
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Pokud ty politické mrtvoly rozhodují i po politické smrti o mém osudu a osudu mých bližních, tak to já bych si s chutí kop. Jak je chcete bez kopanců vykopat ze Strakovky? Virtuálně? To nefunguje, mají tlustou hroší kůži i na zadnici, chtělo by to špičaté, okované boty, tomu by porozuměl i Kalousek a Kuba. Jen ty "dámy" bych ušetřil a zaplatil jim rekreaci v Balúčistánu. I když by mi to mohlo kvůli švarné Karolínce srdce utrhnout.
    19. 03. 2013 | 21:13

    strýc virus H3N1 napsal(a):

    šašku

    nevím, co je na masivní spodní čelisti Karolíny Pík připomínající radlici buldozeru švarného
    19. 03. 2013 | 21:16

    jenicek napsal(a):

    Halman: To jsou hlouposti. Předseda vlády žádnou povinnost projednat kontrasignaci s vládou nemá, ačkoli ji zavazuje. Zavazovat ji může prostě z toho titulu, že je předseda. Ústava naprosto jednoznačně mluví přímo o něm jako kontrasignujícím.
    Celý to oznámení je blábol a ti matláci to nemohou nevědět, jen kurví a ničí českou politiku idiotskou verzí fašistoidní kvazipolitiky založené na trestních oznámeních, vyhrožování a sudičství namísto normální politiky.
    19. 03. 2013 | 21:19

    Baba Jaga napsal(a):

    Nevíte tu někdo, v čem autor - předseda strany Občané.cz, bývalý učitel podniká a kdy měl oněch 50 let, uváděných na stránkách jeho rodné strany? V obchodním ani živnostenském rejstříku jsem si dle předmětu podnikání na žádného netypla - a to jich tam z Prahy tolik není.
    Zaperlil si dnes docela fest pan publicista.
    Ještě nám mohl sepsat, co se stane s amnestovanými, pokud se zjistí, že je amnestie neplatná.
    19. 03. 2013 | 21:41

    Kostěná noha napsal(a):

    Baba Jaga :
    Co je Vám do toho ?
    19. 03. 2013 | 22:00

    Pavla2 napsal(a):

    BP: Mě nezajímají pohnutky toho či onoho. Já chci vědět, jestli MÁ POVINNOST to dát Nečasovi podepsat a ten MÁ POVINNOST to probírat s vládou a rozhodnout na základě jejího souhlasu či nesouhlasu. A myslím, že tady jde o to, co je v ústavě, ne o to, co si kdo myslí, jak se mělo nebo mohlo udělat.
    19. 03. 2013 | 22:11

    Baba Jaga napsal(a):

    To: Kostěná noha
    Do čeho? Co bude s amnestovanými či do informací o podnikání pana Havlíka? Rejstříky jsou snad přístupné proto, aby se o úspěšnosti tam zapsaných mohl přesvědčit kdokoliv. O straně Občané.cz prakticky nevím nic a tak by mne zajímalo, zda vůbec své stránky aktualizují či čekají na další volby. Volební program mají asi dlouhý, zatím jsem skoukla jen jimi zveřejněný výběr.
    19. 03. 2013 | 22:12

    JF napsal(a):

    docela bych i sázel na to, že to Nečas ani nepodepsal a podepisoval dodatečně v nějakých nedůstojných podmínkách někde na záchodě v Mekáči. Nějak tam byl i zádrhelík ohledně novoročního soudružského povrkáníčka v Lánech. Ostatně Nečas je jen takovej nedomrlej svazáček, tak by to na sebe mohl i vzít za svého velkého papá. Je jen s podivem jakej je problém dostat takové ústavně procesní záležitosti či normální trestní záležitosti před příslušný soud. Na toto téma se zde rovněž byv v prsa předseda senátu Štěch s podáním státnímu zastupiteli, ale zde od "bývalého" komouše do listopadu 1989 bych čekal obvyklý manévr vedoucí k nakrmení vlka se zachováním celé rodné kozy. Toť ČR pohádková to země. Otázka rovněž je, proč příslušné kroky příslušné žaloby nečiní rovněž senátoři, kteří již podávali žalobu na Klause ???
    19. 03. 2013 | 22:34

    Kostěná noha napsal(a):

    Baba jaga, kádrovačka :
    Tak data narození se jí zachtělo. Zeptaj se Kostěje nesmrtelného nebo kocoura Bajuna bývají obvykle informováni. Taky pátraj po těch, jejichž názory se Babě jaze líběj ? Jsou průhledná jak křišťálová studánka.
    19. 03. 2013 | 22:39

    vasja napsal(a):

    Basba Jaga.
    Tohle je z jeho stránek:-)
    Petr (56) 31.12.2012 07:52
    Petr Havlík rád přibarvuje minulost a zapomíná na neslavný konec své pedagogické kariéry. Když se tento bezbřehý kariérista a vychovatel z Havířova (nikoli pedagog)najmenoval na post tajemníka SM KNV, prask na něj jeho průser, kdy odměněnému učni (čili působil nikoli na střední škole, ale na učilišti) zcizil hodinky, které učeň dostal za odměnu. Proto se tajemníkem nestal, neboť krátce po listopadu byl ještě morální profil zloděje nepřijatelný. Čas už ale odvál nemorální profily tzv. Politiků. Že, Petře Havlíku? A co Česká lotynka. taky se zapomnělo?
    19. 03. 2013 | 22:57

    Ládik!!! napsal(a):

    Havlíku, Havlíku...
    19. 03. 2013 | 23:16

    Robik. napsal(a):

    Podpis Nečase byl patrně součástí širší dohody. V koalici to sice silně skřípe, ale nevěřím, že by si podpis pod tak zpackanou amnestii dovolil, kdyby dopředu nevěděl, že kritika od Kalouska a spol. bude jen na úrovni "hraného překvapení". Účel světí prostředky, protože kdož ví co bychom se ještě mohli dozvědět .....
    19. 03. 2013 | 23:20

    Praotec Čech napsal(a):

    Tak si zanadávejte a zítra zase do špóny. Radulescu blescu.
    20. 03. 2013 | 00:00

    Petr Nečas, alias JenTak napsal(a):

    Vážený pane Havlíku,
    jako premiér vlády vám pravdivě odpovím na Vaše otázky. Bohužel mi ty různé papírky z odpověďmi paní Nagyová shodila sukní, tak pořadí odpovědí nemusí být úplně přesné.
    S pozdravem Nečas.
    Zde jsou ty odpovědi. Snad se v nich jako inteligentní člověk zorientujete:
    Ano, ODS jezdí vpravo, to je váš názor, ano, ano, haha, Rath se nechal chytit oproti Řebíčkovi, ano, ano, ano, Klaus mi slíbil to pero, nemám tuto informaci, možná, ne, zase se mi nepostavil, nikdy nelžu, ano, Nagyová - dejte adresu Havlíka Kubicemu.
    20. 03. 2013 | 00:17

    mesi napsal(a):

    Myslím, že řada ústavních právníků to řekla celkem jasně. Právě kvůli tomu, aby se předešlo různým svévolným aktům prezidenta v případě amnestií, byla do ústavy vtělena kontrasignace premiéra. Premiérovo vyjádření jen jen ubohá obrana na úrovni chyceného zloděje.
    20. 03. 2013 | 02:06

    Mac napsal(a):

    autor

    slušnej sumář :-)))

    myslím, že je nejvyšší čas se podívat slizounkému roztřesenému svazáčkovi Nepohodovi na zoubek

    ta stupňující se hysterie, s jakou od počátku kolem amnestie pokvokává svědčí o jediném - svazáček má slušně nahnáno....

    1.ledna se stala ultraprasárna. A protože exnáčelník Narcis postižen jistě nebude, je třeba (pokud nehodláme definitivně rezignovat na alespoň hraní na demokracii a právní stát), aby z té prasárny byla vyvozena ne politická, ale trestněprávní odpovědnost.

    A tu svazáček jistě má....
    20. 03. 2013 | 06:16

    Baba Jaga napsal(a):

    To: Kostěná noha
    Nu, stačil by i ten podnik, ve kterém pan Havlík mimo svou zářnou stranu podniká. Zda odevzdává včas roční uzávěrky a tak podobně, když se druhých táže. A kde vlastně páníček publikuje?
    Nu, já se opět nějakou dobu bez jeho posbíraných moudrostí obejdu, než znovu naletím na nějaký titulek.
    20. 03. 2013 | 06:49

    šašek z Jihlavy napsal(a):

    strýc virus H3N1 napsal(a):
    šašku

    nevím, co je na masivní spodní čelisti Karolíny Pík připomínající radlici buldozeru švarného
    19. 03. 2013 | 21:16
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Ale strýčku, když mé zraky vždycky sklouznou jinam, čelisti nejsou nic pro mne, když si představím ještě žraločí zuby, jdou na mne mdloby. Vršek se dá překrýt rouškou.
    A spodek, pane, spodek to je ďábel, říkal Černý v Balíčku karet.
    20. 03. 2013 | 07:16

    v + f = s + 2 napsal(a):

    blýská se na lepší časy?
    http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/vlada-ohledne-amnestie-couva-asi-odtajni-necasuv-podil_264613.html
    20. 03. 2013 | 08:30

    aga napsal(a):

    Libore Halmane

    Takhle chytrej a statečnej jste měl být před nejpozději před čtyřmi lety. Ale radši před třiadvaceti. Protože ale tací, jako vy, vždy přicházejí s křížkem po funuse a kopou do mrtvol, nic se nezmění - to kopání jen vytvoří prostor pro klid na práci nastupující likvidační garnituře. Jestli vás utěší mlhavá vidina pomsty pro viníky, mě vadí víc to, co nezvratně zmrvili, aniž by jim v tom ti stateční, co se nyní rojí, zabránili.
    20. 03. 2013 | 09:05

    krajan napsal(a):

    Pane Havlíku,
    marně kladete otázky.Dobře víte, že vám ten pán neodpoví ani náhodou. Bude ovšem v TV neustále upozorňovat, jaké nám hrozí nebezpečí znovuzavedením socialismu (protože Řecko už přestalo frčet).
    20. 03. 2013 | 09:27

    Libor Halman napsal(a):

    Milý nicku "Ago", "Babo Jago" a další, nevím, jak stateční jste byli vy, ale pokud se skrýváte za přezdívkami, asi nejste stateční ani dnes. "Jeníčku", Vaše hodnocení je už dost zoufalé a tak se jen ptám, jestli tou normální politikou je volba ODS? Pokud ano, tak to jste rozumní a stateční. :-) To říká s nadsázkou. Je asi škoda času s Vámi diskutovat. Pokud jste tedy stateční, odkryjte své tváře a pojďme diskutovat na veřejnosti. Co Vy na to? :-)
    20. 03. 2013 | 09:52

    český maloměšťák napsal(a):

    jenicek
    To ta Vaše " normální politika" smrdí a fašizuje.
    Měl byste si přečíst něco o tom, co to je demokracie a společenská smlouva.

    K Nagyové.
    Myslím si, že konkrétně v kauze amnestie hrála spíše...eh, jak jen to říct.... tedy že tomu moc nedala.
    20. 03. 2013 | 10:33

    Kelt napsal(a):

    Byl Nečas při údajném podpisu amnestie při smyslech,nebo měl bubíňák u spánku?
    Pokud vyloučím ty dvě alternativy,tak musím konstatovat,že se Nečas dopustil vědomě několika trestných činů,které zde již byly zmíněny.
    Zvláště bych podtrhl porušení ČR podepsané úmluvy o zákazu legalizace výnosů z trestné činnosti -a to v řádu miliard korun.
    To,že těm desetitisícům okradených ukázal po vzoru Topolánka vztyčený prostředník je jenom dokreslením jeho charakteru.
    Preference ODS: leden 13,1,únor 11,6,březen 8,6.
    Tímto tempem dosáhne ODS absence v PS-doufám,že se to naplní.
    Z 90% je příčinou korupce a klientelismus dle posl.výzkumu STEM.
    20. 03. 2013 | 10:47

    resl napsal(a):

    Není dobrý pocit mít premiéra zbabělce bez vlastního názoru, jenže Česko je na to zvyklé a lidi to nezajímá. Jsou vychováni k nezájmu o vše, co se jich netýká osobně.
    20. 03. 2013 | 11:11

    Libor Halman napsal(a):

    Jeníček:
    Nevím, kdo jste, ale Vaše příspěvky mi zavánějí hradní rétorikou nedávných dob. Naštěstí je za námi a páni "poradci" jsou již v propadlišti dějin. Proč se ale věcně nevyjadřujete k textu? Co řeknete třeba jen k jediné otázce - Zabýval se p. Nečas dodržením závazků ČR v souvislosti s Úmluvou Rady Evropy o opatřeních proti obchodování s lidskými bytostmi z r. 2008, a to v souvislosti s amnestií pro konkrétní kuplířský gang? Co si Vy myslíte? A pokud se nezabýval, je odpovědný za dopad? Zkuste se jednou vyjádřit k podstatě problému......
    20. 03. 2013 | 11:36

    Libor Halman napsal(a):

    Aga:
    Nedalo mi to, Ago, a podíval jsem se do seznamu signatářů Charty 77 a do dalších občanských sdružení za posledních 20 let, zda tam Vaše jméno figuruje. Agu jsem tam nenašel. Škoda tedy, že ani Vy se nevyjadřujete k textu a k podstatě článku a místo toho si masírujete své ego a sprchujete svědomí. Na rozdíl od Vás, já jsem se asi více snažil, takže jste zase střelil vedle... Nebo Vás najdu v nějaké straně, za kterou se nestydíte?
    20. 03. 2013 | 11:39

    Kelt napsal(a):

    Libor Halman,
    Jeníček a Jarpor/mimo jiné J.obviňován co by bývalý člen KSČ/jsou novodobí apologeti víry modré.
    Co ODS-Nečas činí,dobře činí a pokud jsou kritizováni tak výlučně z pozice nostalgiků po minulém režimu,či usilovačů o návrat do éry před rokem ´89.
    Diskuse k "věci"nabývá rychle formy "já o voze,oni o koze".
    Na druhou stranu se jim ani nedivím.
    20. 03. 2013 | 11:50

    Libor Halman napsal(a):

    Vasja a Baba Jaga:
    Vasja a Baba Jaga, to jsou docela příznačné „nicky“. Děkuji vám za dojemnou péči o osobu autora textu. Je to stále stejná píseň. Nereagovat na text blogu, ale pořádně si kopnout do autora. A hlavně - neuvést své jméno. Co kdyby se na mě vyšťouralo, že jsem třeba v prvomájových průvodech mával pod portréty masových vrahů a pak jsem třeba vstoupil do ODS, že? Nebo tomu třeba tak není, ale vaše přezdívky jsou skvělé :-)

    Jen pro upřesnění, milí diskutující. V lednu 1990 krajské koordinační centrum OF nominovalo Petra Havlíka na post tajemníka KNV, konkrétně to byl ing. Tomáš Hradílek. A to vyburcovalo estébáka Tomise (bývalého vedoucího právního odboru KNV), později vylustrovaného poslance Federálního shromáždění, pod krycím jménem“Marcel“, k neuvěřitelnému komplotu. Zrežíroval smyšlený příběh, i za účasti falešných svědků, což mu bylo ovšem na následujícím plénu tehdejšího Krajského národního výboru nade vší pochybnost vyvráceno. Parťákem mu byl čerstvě odvolaný soudruh ředitel školy, na níž PH do prosince 1989 nějakou dobu působil. Těžce nesl svůj odchod.

    Vidím pánové, že jsou pro vás estébácké praktiky stále přitažlivé. Ptáte se i na Českou lotynku z roku 1993. Je dobře, že se ptáte. To byla státní číselná loterie. Petr Havlík do projektu přistoupil a pomáhal v dodavatelské firmě Státního fondu kultury vybudovat obchodní a komunikační síť. To se zdařilo. Pak se ovšem ministr financí Kočárník rozhodl projekt ukončit odebráním licence a upřednostnil tím jediného konkurenta, tehdy již privátní Sazku. Ptáte se správně, ale na nesprávné adrese. Ale vy to všechno dobře víte, vy se jen potřebujete zavděčit svým chlebodárcům. Nic nového. Co kdybyste jednou reagovali sami za sebe a přímo k textu? Ale to jste nikdy v životě nedělali a jak známo - starého psa novým kouskům nenaučíš, že?
    20. 03. 2013 | 16:04

    aga napsal(a):

    Libor Halman

    Chartu mi podepsat nedovolili (aby na ně víc zbylo, jsem jen obyčejný pobíječ much a nepatřím do žádného dědičného klanu), spoustu dalšího jsem podepsal. Dnes bych si za to nafackoval, jak jsem blbě naletěl. Styděl bych se, kdybyste mě dnes v nějaké straně našel, umím se ze svých chyb poučit.

    A právě proto, že jsem nestraník, mám patřičný odstup a nezávislost. Jako občan, od kterých v demokracii pochází všechna moc, snad ovšem mohu vyjádřit svůj soukromý názor? Nebo k tomu musím už zase vstoupit do strany?
    20. 03. 2013 | 16:39

    Baba Jaga napsal(a):

    To: Libor Halman
    Jsem ráda, že jsem se sem ještě podívala, zda tu přece jen něco bližšího o panu Havlíkovi neobjevím.
    Je hezké, že svého stranického předsedu obhajujete - čekala bych, že se ozve sám. Předseda strany by měl mít přece úplně jasný profil a bez tajností. Jistě přežiju, když se nedozvím, jak podniká a kde publikuje - podle stránek Vaší strany asi hlavně zde na Aktuálně. A to tedy ví, že si zde jeho čtenáři mezi sebou většinou anonymně vyměňují názory - zda se tu v diskusi někdy ozval i on, to skutečně nevím. I vaše zapojení potěšilo.
    V našem okrese asi dle stránek Občané.cz příliš příznivců nemáte. Pokud máte zájem přesvědčovat o tom, abyste byli voleni, pouze konkrétní osoby s konkrétními jmény, je to pouze vaše rozhodnutí.
    Jen tak pro zajímavost - co jste si vybavil pod nickem Baba Jaga? Jistě milou tolerantní babušku Jagušku, která nemá touhu se předvádět co statečná osoba, nechce být volena a tudíž žádné voliče nenahání, byť k volbám pravidelně chodí.
    Nu, ráda jsem Vás z Vašeho nikoliv již příliš aktuálního klipu poznala, pane Halmane, i když z Vaší strany asi potěšení žádné. Slibuji, že na blog pana Havlíka opět hodně dlouho nezavítám.
    20. 03. 2013 | 18:20

    Baba Jaga napsal(a):

    To: Libor Halman
    Jedna rada úplně zadarmo: zkuste se poptat, co je podnikatel povinen posílat do OR. Už i pokuty za nedodání někteří dostali, i na Prahu jednou jistě dojde, neb peněz státu třeba.
    20. 03. 2013 | 18:51

    Libor Halman napsal(a):

    To: Baba Jaga

    Hned zkraje se přiznám, že jsem pod touto přezdívkou očekával spíše muže. Je milé, že i ženy mají zájem o veřejné dění (nebo nemají?). Bohužel jsem se opět mnoho nedozvěděl, nevím, z jakého kraje jste, co Vám vadí, dokonce ani nevím, co máte na mysli s připomínkou zasílání něčeho na OR. Vy jste měla být političkou - rozepíšete se a vůbec nic nesdělíte. :-) To nemyslím jako urážku, spíše jako popíchnutí. Nicméně, je hezké, že chodíte k volbám, já také, a pevně věřím,že jste natoliik uvědomělá, že by Vás ani nenapadlo volit TOP 09, ODS, KSČM, VV, ČSSD, případně další parlamentní strany, které se podílely na stávajícím marasmu. Jak byste se potom podívala do tváře svým potomkům? Jste tak uvědomělá, že?
    20. 03. 2013 | 20:14

    jenicek napsal(a):

    Přijde mi signifikantní, když o někom tvrdím, že prezentuje fašistoidní myšlení a on na mě hned v první větě reakce vyběhne s tím KDO jsem a ČÍ názory a argumentaci mu připomínám. Pro fašisty typické, je jedno co tvrdíš, jde o to kdo jsi (kdo byli tvoji (pra)rodiče, kolik máš na účtu, apod..). A já nejsem z vaší party! Jaká hrůza!
    Vyjadřuju se velmi věcně ke stupidnímu tr. oznámení, bohužel ses Libore ani nepokusil mou argumentaci vyvrátit. Není snad v Ústavě napsáno, to co tvrdím? Netvrdí snad ústavní právníci, že premiér může zavazovat vládu i bez jejího explicitního souhlasu, resp. on ten souhlas může vydat sám (viz Kudrna v Hydeparku, který jinak žalobu na Klause pro velezradu podporuje)?
    K těm šplechtům z článku to nemá smysl, jedná se vesměs o irelevantní kraviny. Ovšem bod o "otřesení důvěry v právo a spravedlnost" mě velmi pobavil. Jen magor může tvrdit, že před amnestií někdo věřil českým soudům. Nevěřil jim nikdo (s mozkem v palici) a po ní se, kupodivu, na tom nic nezměnilo...
    Nečas ani Klaus se naopak nesměli zabývat tím jestli amnestie doapdne na někoho konkrétního! Amnestií se stanoví, CO amnestují, nesmějí propírat KOHO, to by bylo jednání na objednávku a opravdu by to zavánělo trestným činem/velezradou. Klaus s Nečasem neamnestovali konkrétní gang, ale odsouzené/obžalované/obviněné z trestného činu. Žádnou úmluvu to samozřejmě neporušuje, úmluva neznamená, že mizí české právo a české úřady nemají žádnou možnost rozhodování, a ta úmluva zcela jistě nezakazuje amnestie. V téměř každé zemi koneckonců mají institut amnestie a/nebo milosti, to by pak byli prezidenti "zločinci" úplně všude.
    20. 03. 2013 | 22:59

    Baba Jaga napsal(a):

    To: Libor Halman
    Takže ještě jedna anonymní rada: možná s.r.o. Halman Vaše není, ale pokud nějaký spolek založíte, máte povinnost posílat do OR roční závěrky - každý se na ně hezky může z domova kdykoliv kouknout.
    Jinak nemám potřebu rozebírat s jinými, koho a proč volím či o sobě sdělovat nějaké údaje mimo toho, že žiju na Moravě a jsem životní optimistka. Povídáme si tu většinou k blogům či o jejich autorech, k tomu nic takového není nutné. Popíchnutí či připomínky k mým názorům mě ale nikdy nerozhodí, k některým diskutujícím či blogařům se nevyjadřuji či je ani nečtu. I když všude se člověk něco dozví, že.
    21. 03. 2013 | 09:17

    Fox napsal(a):

    Je to děs a běs to skryté vyhrožování mafiánů ve státních službách.
    21. 03. 2013 | 20:07

    xxx napsal(a):

    To Jenicek, 22: 59 i jinde, Pavla2:
    Nazor ustavnich pravniku? Tato vec neni na posouzeni podle ustavy ale trestniho zakona. A zpusobily k tomu, vec predlozit vecne i mistne prislusnemu soudu k posouzeni trestnepravni podstaty kontrasignace ma NSZ a od toho, aby v pravnim state vec rozhodl je soud!
    Pokud bych posuzoval vec ve shode s ObchZ, potom je situace shodna s jednanim predsedy predstavenstva spolecnosti. Ma pravo podepisovat, a zavazuje spolecnost,
    ma povinnost zavazne zavazky spolecnosti projednat v predstavenstvu spolecnosti, clen predstavenstva s rozhodnutim nesouhlasici se vyvini pouze v pripade, ze necha
    pisemne zaprotokolovat svuj nesouhlas, a pokud se jedna podle jeho nazoru
    o vec trestnepravni pokud ji oznami policii a resignuje na clenstvi v predstavenstvu.
    PS CR byla v posici DR obchodni spolecnosti v okamziku, kdy jednala o vysloveni neduvery vlade za tuto kontrasignaci "amnestie", a podle meho nazoru selhala. Dusledkem selhani DR je jeji odvolani VH. Jak vec "zhodnoti" obcane uvidime pri volbach do PS: jak "zhodnoti" cinnost poslancu hlasujicich pro duveru volici.
    21. 03. 2013 | 22:08

    jenicek napsal(a):

    xxx: Ach jo, co, kdo a jak premiér musí dělat ohledně amnestie říká Ústava. Pokud je to v pořádku podle Ústavy, tak se jednoduše v souvislosti s kontrasignací nemohl stát žádný trestný čin. Tečka.
    "Pokud bych posuzoval vec ve shode s ObchZ..." to je jednoduše zcela irelevantní.
    22. 03. 2013 | 02:12

    Libor Halman napsal(a):

    To: Jenicek
    Ale přeci nikdo neříká, že se trestný čin stal díky tomu, že premiér kontrasignoval amnestii nebo že ji neprojednal s vládou. To je jistě divné a není to běžné, z mortálního a občanského pohledu je dobré na to upozornit a tím to končí.
    Otázky a trestní oznámení se týká např. poukázání na možnost porušení mezinárodních dohod o obchodování s lidskými bytostmi, je třeba se dozvědět pravdu, jestli tímto podpisem p. Nečas nezlegalizoval výnosy z trestné činnosti atd. atd.
    Co je na tom k nepochopení? Proč se stále stavíte k takto jasnému a legitimnímu právu občanů dozvědět se pravdu o tom, jak se chová úředník dosazený na omezený čas a placený z peněz daňových poplatníků? Zkuste napsat něco pozitivního a nesnažte se stále shazovat aktivity jiných lidí pod stůl, když Vy pravděpodobně žádné nevyvíjíte. Vůbec nechápu, kam směřujete a koho chráníte...... :-)
    22. 03. 2013 | 18:29

    pamatuj si mne napsal(a):

    Rozsah vyhlášené amnestie je bezpochyby nemorální, není třeba o tom diskutovat. Podstatné je, že ji vyhlásila osoba, která byla v našich službách, námi placená a její hlavní činnost měla spočívat v hájení zájmů občanů České republiky a ochraně ústavy. Jakékoliv tvrzení, že tento čin není v rozporu s platnou legislativou nemůže být relevantní, pokud je v rozporu s morálkou obyvatel země a zavedenými životními standardy.
    27. 03. 2013 | 16:12

    Přidat komentář

    Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

    Blogeři abecedně

    A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy