O autorovi
Řídící partnerka české pobočky jedné z největších amerických advokátních kanceláří Squire Sanders & Dempsey. V každoroční anketě HN se pravidelně umisťuje mezi 25 nejvlivnějšími ženami českého byznysu. V roce 1969 odešla ve svých 13 letech s rodiči z tehdejšího Československa nejdříve do Rakouska a po roce do USA. V Chicagu začala studovat německou literaturu, pak se ale přeorientovala na právo. Po absolvování Northwestern University pracovala pro advokátní kancelář Hopkins & Sutter, kde se stala partnerkou. Na konci roku 1995 se vrátila do Česka a na podzim 1996 se ujala řízení místní pobočky Squire, Sanders & Dempsey.
Vladimira Papirnik se věnuje hlavně fúzím a akvizicím, projektovému financování, ale i složitějším úvěrovým případům. Klienty kanceláře jsou většinou nadnárodní firmy. Mezi její významné klienty patří ale také například Česká exportní banka, které radila při financování českého exportu do zemí jako je Brazílie, Rusko, Ázerbájdžán, Francouzská Guayana nebo Uganda, Československá obchodní banka, které radila například při několika fázích financování společnosti Nowaco, včetně akvizičního a mezaninového financování. Na straně České republiky se podílela na privatizaci Českého Telecomu, zastupovala také společnost Toyota při výběru země pro výstavbu nové továrny, která byla nakonec v rámci konsorcia TPCA postavena v Kolíně.
Vladimira Papirnik se věnuje hlavně fúzím a akvizicím, projektovému financování, ale i složitějším úvěrovým případům. Klienty kanceláře jsou většinou nadnárodní firmy. Mezi její významné klienty patří ale také například Česká exportní banka, které radila při financování českého exportu do zemí jako je Brazílie, Rusko, Ázerbájdžán, Francouzská Guayana nebo Uganda, Československá obchodní banka, které radila například při několika fázích financování společnosti Nowaco, včetně akvizičního a mezaninového financování. Na straně České republiky se podílela na privatizaci Českého Telecomu, zastupovala také společnost Toyota při výběru země pro výstavbu nové továrny, která byla nakonec v rámci konsorcia TPCA postavena v Kolíně.