Dokonalá organizace sněmu TOP 09

30. 11. 2009 | 03:20
Přečteno 5910 krát
Organizace je náročná činnost. Neobejde se bez důkladné přípravy, stresu a improvizace. Když se organizovaná akce nevydaří, je třeba hledat chyby a z nich se poučit. Možná právě proto, že si všichni z nás, kdo sněm TOP 09 spoluorganizovali, zažili mnoho ne zcela povedených akcí, podařilo se něco, co nás teď může jen těšit.


Zvláště sněmy politických stran, mají zvláštní atmosféru. Většinou napjatou a ne příliš uvolněnou a to zejména, jsou-li volební. Při zkušenostech, které mám, mohu také říci, že čím menší politická strana, tím zpravidla větší hádky a emoce. Velmi zásadní je také zvolené místo konání, protože když nefunguje zázemí, pak se může tým snažit sebevíc a něco už prostě nezachrání. Politici sami, se obyčejně berou velmi vážně, takže pro nějaké vtipkování a odlehčení atmosféry, není příliš pochopení. Vždycky jsem k nim tedy chovala jistou dávku nedůvěry a ostražitosti, což je asi přirozené.

Ustavující sněmy bývají zpravidla plny odhodlání a optimismu, ale málokdy se je daří mít zcela „zmáknuté“ a to po všech stránkách. Proto jsme se všichni snažili, abychom pozitivní atmosféru nepokazili organizačními pochybeními, která pak znepříjemňují „život“ delegátům a delegátkám směnu a dávají prostor médiím psát o nedokonalostech a neprofesionalitě týmu. Na Ustavující sněm TOP 09 bylo v krajích ČR zvoleno 170 delegátů a delegátek, pozvání přijalo 45 hostů, z nichž se nedostavili 4 a akreditovalo se 100 zástupců a zástupkyň médií.

Přípravy dvoudenního sněmu zabraly více něž měsíc práce. Ještě ve čtvrtek, den před sněmem, proběhla finální porada, která potvrdila, že je vše připraveno. Každý přesně věděl, co má dělat. Možná, že jsme měli také trochu štěstí na atmosféru a jak známo, připraveným štěstí přeje. Když se pak od pátečního rána rozběhly přípravy na místě v TOP hotelu Praha, potvrdilo se nám, že jsme se trefili i do zázemí a profesionální péče, jež nám hotel poskytl.

Říká se, že samochvála smrdí. Také se však říká, že je dobré se pochválit, neb to za nás nikdo jiný neudělá. Přesto existují výjimky potvrzující pravidlo a tým, který zajistil, že všechno šlapalo jak po drátku, byl veřejně pochválen. Jsem si jistá, že se všichni při chválení tak trochu „ošívali“. Jsem si však také jistá, že byl pocit z dobře odvedené práce, zcela na místě. Vzájemná důvěra, úsměvy a laskavý humor, dokážou dělat zázraky. Nezbývá teď, než poděkovat všem dobrovolníkům a dobrovolnicím, bez kterých bychom neměli šanci vše zvládnout a stejně tak i personálu hotelu. V neposlední řadě patří dík všem delegátům a delegátkám sněmu, protože zejména oni, se o výbornou atmosféru sněmu, postarali.

Mě osobně se vybavily vzpomínky na integrační sněm SNK a ED, nyní SNK ED, který jsem před čtyřmi lety organizovala právě v TOP hotelu Praha. SNK ED mělo v sobotu 28. 11. 2009 také svůj republikový sněm, na kterém volilo vedení. Tentýž den měly své sněmy také SOS – Strana pro otevřenou společnost a EDS Jany Hybáškové, která byla jako její zakladatelka, velmi pochopitelně zvolena do jejího čela.

Dnes nemohu tušit, jak se povede další sněm. Nemohu ani říci, jak dopadnou parlamentní, komunální a senátní volby v roce 2010. Mohu ale říci, že mě vážně těší, spolupracovat s lidmi, kteří jsou naprostými profíky, protože jsem zjistila, že jedině taková spolupráce má smysl a hlavně budoucnost.
Více informací k Usnesení sněmu naleznete zde: www.top09.cz/snem/?clanek=567

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

*** napsal(a):

Hezká slova a velká naděje. Tak ať vám to vydrží, perspektivních lidí není nikdy dost.
30. 11. 2009 | 03:51

honza napsal(a):

Nadšení je pěkná věc,uvidíme, jak dlouho Vám vydrží. Rozumím tomu, že ve společnosti je poptávka po slušné pravicové straně, jenom mám velké pochybnosti, že by to měla být právě tato. Jestliže zakladatel partaje je člověk, který mluví o nezadlužování, ale v letech 2003 až 2006 hlasoval pro všechny deficitní státní rozpočty a pamatuji se, jak do kamer vykládal, že jsou to jediné možné rozpočzy (jako předseda rozpočtového výboru musel mít ty nejlepší informace). Pamatuji se, že to byl on, kdo v parlamentu předkládal návrhy na zvýšení porodného atd. Pamatuji si na jeho antikomunismus a pak dohodu s Paroubkem na společné vládě KDU s ČSSD, tolerovanou komunisty. Jak pak dopadl v KDU,to už ví každý. Že tento nejlepší ministr financí šel do sněmovny s rozpočtem a se slovy, že se nám krize vyhne a postavil jej na tehdy již naprosto nereálném růstu ví také každý.Divím se panu knížeti, že se nechá takovým člověkem,samozřejmě proto, aby tato partaj byla přitažlivá, najmout do čela strany. Pro mne je partaj, založená Kalouskem nevolitelná a předpokládám, že nejenom pro mě..
30. 11. 2009 | 05:26

kormoran napsal(a):

...Fandim teto strane , jsou v pohode a jejich program je prirozeny. Hodne uspechu !!
Pozor na korupci!!!! A na soudruhy , kteri se do teto strany budou chtit propasovat!!!!!!!!!!!!!!!!
30. 11. 2009 | 06:00

kormoran napsal(a):

...Xtra vanocni...http://www.youtube.com/watc...
30. 11. 2009 | 06:07

vlk napsal(a):

Mno tenhle ustavující sjezd politických zoombies, kterým s podařilo přežít svou politickou smrt. Schopní profesinílové? Ale ano. Asi jako partička pyromanů, co někd e ukradne pár hasičských uniforem a hasičské auto a teď křičí -hoří!
Stač připomenout nejzářivější úspěchy těchto profíků. Bezvadné nákupy pro armádu, tak bezvadné , až lidi kvůli nim stavějí pomníky. Bohužel náhrobní. Boj proti korupci.. třeba poslance Šustra. Šetření státních peněz -šíleným porodným poslance Severy před volbami 06. Opravdou věrnost politickým zásadám -s komunisty nikdy a dohodu o koale s nimi v srpnu 06.. A sémant největší Opravdový profirozpočet nejlepšího ministra financí postavený na růstu HDP +5%... V době evidentní krize.
Ale to s ejen opakuji. Více na outsidermedia.cz
Dobré počtení paní Vendlová.
30. 11. 2009 | 07:08

Ládik napsal(a):

Mě překvapilo, že nebylo více hlasů, než účastníků. Nuda.
To příští víkend, sraz zelených, to bude sranda! Tam se požerou.
30. 11. 2009 | 07:16

vlk napsal(a):

No dal jsem odkaz.... Jenže to asi bud e chvilku trvat, než to bud e přístupné. Jak tak koukm na stránky svého domovského serveru,někdo je docelatvrdě hacnul... že už by outsideři byli až taková liga?
30. 11. 2009 | 07:16

Mastodont napsal(a):

TOP 09 není řešení, pokud tam bude Kalousek.
30. 11. 2009 | 07:31

kormoran napsal(a):

Pan Kalousek je vynikajici "hlidac" kasy a pan knize ma vynikajici jmeno v zahranici . Co vice si prat?
30. 11. 2009 | 07:31

David napsal(a):

Politika, to je především o věrohodnosti.

Pan Kalousek, ačkoliv je velmi dobrý řečník, není pro mne důvěryhodný člověk.

Jeho dosavadní ČINY nejvíce poškozují pověst TOP 09 v tom smyslu, že pak i jako strana se tím stává nevěrohodnou.

TOP 09 není pro naší politickou scénu, žádnou změnou, protože většina předních představitelů této strany měla řadu roků k tomu, aby nám ukázali co umí. Výsledkem jejich mnohaletého "umění" je současný katastrofální stav naší společnosti.

TOP 09 se tak bohužel stává "kozlem, který chce být zahradníkem."

Je to jen další finta, jak zase obelstít voliče a udržet se u moci.
30. 11. 2009 | 07:39

kormoran napsal(a):

Chlapci z Top 09 !!! Drzime palce!
30. 11. 2009 | 07:57

Daňový poplatník napsal(a):

Ze staré k...y
panu neuděláš.
30. 11. 2009 | 08:01

David napsal(a):

Hodnotit kvalitu politické strany podle slibů a schopnosti dokonale zorganizovat sněm je velmi málo.

Takže pozor na hezké řeči.

Jen podle skutků poznáte je.

TOP 09 ?

Zatím - NIC MOC -, nebýt protekce v médiích.
30. 11. 2009 | 08:01

kormoran napsal(a):

Top 09 , preference Vam narustaji a to je hlavni ! Pruhlednost Vaseho programu a system je to , co Cr potrebuje!!!!!
30. 11. 2009 | 08:09

investigator napsal(a):

Kalousek, Parkánová, Severa, Mullerová a mnoho dalších z KDU a ODS vytváří NOVOU stranu. Ano oni to umí zorganizovat a profinancovat a Schwarzenberg to umí přikrýt. Letos máme největší díru v rozpočtu po Kalouskově ministrování. Budeme platit za jeho udělení monopolu sazkařům. Co z tohoto korporátmního spolku je nové? Je to spíše recyklované, nic nového se nenaučili a nic starého nezapoměli, MIGů až po ekologický tunel. Podle skutků, poznáte je ...
30. 11. 2009 | 08:26

kormoran napsal(a):

...soudruzi , no predstavte si , ze jsem si byl stezovat na pres. kancelar na amatersky provedenou praci "instalateru"!
No co byste na to rekli))))))))?
Urcite ma v tom Top 09 prsty))))))
30. 11. 2009 | 08:40

patriot napsal(a):

K té dokonalé organizaci:

Scházelo polní lůžko pro vašeho usínajícího předsedu.

Doporučuji umístění hned vedle řečniště.

K projevům budit startovní pistolí.
30. 11. 2009 | 08:53

veronika vendlová napsal(a):

Dobré ráno, nestíhám, neb se blíží další zasedání krajskéhozastupitelstva. Bude bod Pyšely zařazen na jednání, nebo nebude? Toť otázka.

Honzo, tak víte co, zkustě založit novou politickou stranu a vyrazit z "nuly na sto". Rozumím tomu, že je pan Kalousek pro určitou část populace nevolitelný, i já jsem byla zprvu velmi skeptická, ale prostě se mi opět potvrzuje, že je dobré, než se pustím do kritiky, trochu toho o kritizovaném objektu vedět. A nyní budu těžko nacházet nějaké kritizovatelné momenty, při kterých jsem za poslední půlrok byla.
30. 11. 2009 | 09:07

veronika vendlova napsal(a):

Vlku, už jsme toho od Vás četla tolik, že více není třeba.
Pěkný den.
30. 11. 2009 | 09:08

veronika vendlova napsal(a):

Davide, ok, přesto pro mne není jiná alternativa volby a to jsem si dávno vědoma reality politického myšlení v ČR i ideály dostaly plno šrámů.
30. 11. 2009 | 09:11

veronika vendlova napsal(a):

Kormoráne, díky za podporu TOPce, víc asi není nutno dodávat.
30. 11. 2009 | 09:13

veronika vendlová napsal(a):

Patriote, kníže spí málokdy, většinou je ve spořiči! ;-)
30. 11. 2009 | 09:14

kormoran napsal(a):

)))) No von je lepsi na "oko" usinajici predseda, kteremu mozek pracuje na 100 procent, nez urvany predseda a jeho sexy mozek 20ti procenty vykonny )))) , ale jooo , kazdy je strujcem sveho stesti)))))
Dulezite je nalezti"ideologickeho" nepritele, oznacit ho a zneskodnit)))))
30. 11. 2009 | 09:14

kozoroh napsal(a):

Nesdílím nadšení kormoránovo,ale chci věřit.A opírám se o pocit, že na naší politické scéně už nemůže být hůř.Takže deklarace konání TOPu (ve spolupráci se starosty) ve mně budí naději, že se politika rozšíří z kategorie výnosného zaměstnání i do oblasti, kde by měla být, totiž ke správě věcí veřejných ku prospěchu většiny.Moje víra ve změnu ale není bezbřehá.Až realita ukáže, jestli jsem si nedělal plané naděje, protože slibovat je tak snadné,že?
30. 11. 2009 | 09:28

StandaT napsal(a):

Úspěch TOP09, stejně jako Věcí veřejných, vadí především těm, kteří si nepřejí přepsat korupční mapy.

Že to jsou velké strany nepřekvapí. Stejně, jako že to jsou v diskusích stále stejné, slouhovské, nicky.
30. 11. 2009 | 09:47

StandaT napsal(a):

vv: Pyšely jedou svou vlastní váhou. V čem vidím dluh je pozastavený projekt chráněného bydlení, na který se pozapomělo. Tam byste to měla rozvířit (pokud to půjde), případně začít pracovat na tom, aby se tento pilotní projekt přenesl do jiného kraje, kde by měl podporu, mohl tam pokračovat, být objektivně vyhodnocen a případně následován na celorepublikové úrovni.
30. 11. 2009 | 09:57

Pepa 3 napsal(a):

Při čtení tohoto blogu jsem si připadal, jako kdybych v dobách normalizace otevřel Rudé právo těsně po sjezdu KSČ. Naprosto stejná rétorika, stejné vítězství formy nad obsahem. Ale tím už je autorka pověstná. Tentokrát se ale navíc objevil v diskusi nadšenec (doufám, že ne placený), který ji celou prošpikoval nadšenými výkřiky. (V tom RP byla ta zpráva proložena kurzivou - dlouhotrvající potlesk...desetiminutový potlesk atd.) Navíc nadšeně píše o "programu" této strany, který ale zatím ještě nikdo neviděl. (Pokud nemá programem být záchrana poslaneckých koryt pro dlouholeté recyklované politiky, kteří již ve svých stranách neměli naději - (viďte pane Kalousek, pane Severa, paní Parkanová a další).
Zopakuji to, co jsem již napsal jinde:
Dovedeu si představit, že funguje starý nevěstinec se starými prostitutkami, pokud byl dobře veden.
Dovedu si představit, že funguje starý nevěstinec s novými - lepšími prostitutkami.
Dovedu si rovněž představit, že funguje nový nevěstinec s novými prostitutkami.
V žádném případě si ale nedovedu představit, že by mohl fungovat nový nevěstinec se starými profláklými prostitutkami.
30. 11. 2009 | 09:59

Pavlik napsal(a):

Madam Vendlová, jen nemoudrý a patolízal leze vlkovi ( Kalouskovi) do zadku.

Jak můžete dělat pro stranu, která je skrz naskrz propletena politicko - lobisticko -úplatkářslou scénou.

To Vám vůbec nevadí co je Kalousek a jeho přidavači zač.

Jak můžete podporovat a pomáhat straně, která má ve svém čele jednoho z největších lumpů.

Jeho super úspěchy s peněžními automaty to je bomba.
Jsme na 1. místě co do počtu pen.hracích automatů na hlavu.

Jen Praha má více hracích automatů jak celé Německo dohromady.

Vy asi doma moc uspokojená asi nebudete, když lezete černoprdelníkům do chomoutu.

Slušný a rozumný člověk do pochybné strany by nikdy nevstoupil.
30. 11. 2009 | 10:02

patriot napsal(a):

K volitelnosti:

Já osobně házím starý a plesnivý salám do smetí…

Kormoráni prý ale sežerou všechno.
30. 11. 2009 | 10:13

Vysedlina pathologická napsal(a):

Jste mi sympatičtí,
ale jinak je to katastrofa - radovat se z toho, že se pár lidí domluvilo.
30. 11. 2009 | 10:13

Vysedlina pathologická napsal(a):

To Standa T
Přepsat korupční mapy? Bože chraň!
Zrušit je a pozavírat lumpy!
30. 11. 2009 | 10:15

xyz napsal(a):

soudruhu kormoráne, nezůstala Ti náhodou viset v krku rybí kost? Rychle si tam vraz hned celou ruku, snad se Ti uleví......
30. 11. 2009 | 10:26

Korbel napsal(a):

Strana převlečených korytářů,pro lidi nic. Jenom bla,bla,bla!
30. 11. 2009 | 10:28

StandaT napsal(a):

Vysedlino, mám na Vás jednu otázku:

Kolik odhadujete, že ze zdejších pravidelných diskutujích chce skutečně, ale skutečně zatočit s lumpama absolutně bez ohledu na to, odkud jsou. A kolik z nich točit s otevřenější či skrytější tolerancí ke stranické příslušnosti?
30. 11. 2009 | 10:28

veronika vendlova napsal(a):

Pavliku, nádherně jste TO vystihl. Ano, jsem strašně frustrovaná a to jak doma, tak v zaměstnání. Proto mi nezbývá, než se přiživovat na popularitě TOP 09 a doufat, že mi z toho taky "něco" kápne. Z toho, co píšete, je spíše zřejmé Vaše vlastní neuspokojení. Tak si to přiznejte, mě to taky nevadilo. Je to takový "comming out"! No a pokud Vám Kalousek, Topka i pan knížepán vadí, tak s tím vážně nemám problém. A i když Vám to fakt není vhod, mě spolupráce s TOP 09 těší. Kdyby to tak nebylo, prostě bych to nedělala. Je to prosté, možná i já jsem žena prostá! :) Jen se bojím, abych nebyla někdy sprostá, to by mě tu pak hrozilo smáznutí... :-)
30. 11. 2009 | 10:31

veronika vendlova napsal(a):

Pepa 3: Má tajná přezdívka je aktivní "sufražetka", takže jste se trefil... :-)
30. 11. 2009 | 10:34

veronika vendlova napsal(a):

StandoT: Já vím, chráněné bydlení "usnulo". Skoro bych řekla, že není nic, co by s nemělo v naší zemi napravovat a řešit...někdy z toho na mě padá tíseň. Uvidíme, co se dá dělat.
30. 11. 2009 | 10:36

veronika vendlova napsal(a):

PS: Já když vidím, jak se na kra. zastupitelstvu jednohlasně hlasuje (soc.dem a komunisti), pak na mě padá tíseň ještě větší. Jestli něco ovládájí bravurně, je disciplinovanost. Z toho by se měla prvice obecně poučit...
30. 11. 2009 | 10:38

Vysdlina pathologická napsal(a):

To Standa T
Budete mojí odpovědí asi zklamán, ze zkušeností vím, že čas od času začne někdo dělat pořádek a většinou dopadne špatně - bývá utlučen - často i doslova. Prostě věřím, že spousta zde diskutujících by chtěla změnit stav věcí, ale - ALE!! Svůj příspěvek míním vážně jako paradox mezi tím, co existuje a tím, po čem toužím: po krásné lidské společnosti. Jsem totiž pathologická slepice.
30. 11. 2009 | 10:45

Pavlik napsal(a):

Madam, nevím jak jste na to přišla, že jsem neuspokojený.

Mám ženu, děti a má rodina funguje na 100% a svou ženu moc miluji.

A jinak, je to už hodně dlouho co jsem byl velmi naivní a volil dlouho jednu krásnou modrou stranu.

Už nejsem naivní - zloděje,tuneláře a jinou svoloč již nevolím, jen říkám svůj názor. A nevím, že bych měl někoho urazit.

A že Vy nekomentujete mou poznámku o hracích automatech - je vidět, že se díváte na dnešní černou politickou realitu růžovými brýlemi.
Moje babička říkala, polika smrdí a moudří do politiky nevstupují.

Pevně věřím, že normální občané ODS,ČSSD,KDU, TOP a KSČM volit nebudou a dají hlas jiné ještě nezkorumpované straně.

...je mi Vás madam líto.
30. 11. 2009 | 10:58

kozoroh napsal(a):

To Pavlik:Píšete, že naivní jste už byl.Jestliže si ale myslíte, že volbou jiné,jakékoliv strany, to vylepšíte,pak vám musím sdělit, že vás naivita ještě neopustila.Já bych nejradši nevolil vůbec,ale při vědomí, že moje nohy by tímto nahrály nějakým sebestředným tajtrlíkům budu volit menší zlo.
30. 11. 2009 | 11:16

Pavlik napsal(a):

... apropo, jaká je prosím Vaše původní profese madam?
Děkuji, za předem vyřízení Vaše kladné odpovědi.
30. 11. 2009 | 11:16

Levčeský napsal(a):

To autorka:
To Vaše nadšení a pochopení pro TOPku je celken pochopitelné, jste ze stejně turisticko-politické branže, jako většina Vašich kolegů. V kolika že stranách jste se už angažovala? Aby Vás někdo neměl za outsajdra co v počtu angažovanosti v různých stranách a straničkách. Jen by mne zajímalo, co zvítězilo při Vašem uvažování rozhodnout se pro TOP09. Asi jste měla velké dilema, ale jak vidět, rozhodla jste se, zvítězila u Vás TOP09.
Je mi Vás líto, ale nemyslím si, že tato strana má nějaké dobré krédo pro budoucnost. Ale to asi budete muset zjistit a prožít sama.
30. 11. 2009 | 11:23

Pavlik napsal(a):

To Kozoroh,

jestli si myslíte, že budete volit menší zlo, jste naivnější ještě víc jak křišťálově čistá....

Proč si myslíte, že jsou všechny strany stejné.

Promiňte mi to slovo, ale jenom hlupák volí Topolánky, Paroubky, Kalousky, Filipy a jim podobné ztroskotance.
30. 11. 2009 | 11:24

jarpor napsal(a):

Mno...

Tak si myslím, že volič není debil a nepotřebuje vzpomínání Vlka ... kdo je kdo...
"Propral" je všechny, až na jednoho : Na pana Drábka, z hospodářské komory zapoměl... Ten se mu do jeho výčtu "Zombie" nehodil... Tak ho pro jistotu ani nezmíní..
Stejně tak opomene podporu jisté části starostů... jo ti jsou asi taky zombie...

No, jako obvykle - objektivita sama, hlavně připomenout to, co se hodí a nezmiňovat se o tom, co se mi nehodí, že Vlku..

Skoro se mi chce napsat, že se s TOP 09 někomu stahuje prdelka... pravice to ale asi nebude...

Ale dodám ještě jedno :
Zvolený předseda pozval ostatní předsedy na večeři.
Chápu to jako pokus o to, že prostě těchto několik lidí by mělo spolu mluvit, protože, ač se mi to moc nelíbí, co oni dohodnou či nedohodnou, padá i na mne..

Paroubek odmítl. Rozumím. Svoboda odmítl. Rozumím.
Topolánek přislíbil. Rozumím.
Liška odmítl. Zírám.
Ještě před nedávnem přítel, kamarád, nejlepší člověk, kterého zelení navrhují do vlády. Jejich člověk.
Dnes - ani na pozvání s ním nepůjdu - nemám se prý s ním o čem bavit.

Tohle z lidí udělá politika.
Předsedovi z TOP 09 děkuji za to, co svým pozváním jsem se mohl dozvědět, o omlouvám se, o "cucákovi" Liškovi.
A děkuji mu, za onen sympatický pokus začít jako předseda lidsky... Když za nic, tak za toto jsem Vám rád...

Hezký den
30. 11. 2009 | 11:25

StandaT napsal(a):

vysedlino, díky za odpověď. Narážel jsem na právě na to "ale", které cítím u většiny diskutujících. Dokud lidem nedojde, že pokud bude platit "naši lumpové jsou lepší než vaši lumpové", tak zůstaneme u překreslování map.

Lidi na pravo si to už uvědomili a hladání alternativ toho je důkazem. A nejen na celostátní úrovni, jako jsou partaje typu TOP09, VV či SNK-ED, ale i v lokálních a v nepolitických aktivitách. Už jsem zaregistroval, jak málo pravicově orientovaných lidí hájí ODS. Na pravo již ke společenskému pohybu došlo. Dokud se ale nehne i ta levá část společnosti, korupční mapy se nezmenší. I proto, že zakonzervovaná levice nanabízí změnu politického stylu, ale jen přeobsazení svou garnuturou. Diskuse na tomto webu patří mezi ty nejlepší na českém Internetu. Díky tomu je právě tady nejlépe vidět, jak to je nalevo zakonzervované, rigidní a šablonovité i mezi obyčejnými lidmi.
30. 11. 2009 | 11:28

kozoroh napsal(a):

To Pavlik:Osoby vámi vyjmenované jsou dokonale provařené, to je pravda.Ovšem ty nově etablující se na tom jsou lépe jen proto, že zatím neukázaly, co v nich je.A chtějí-li nastoupit na kolotoč, kterým vrtí tito výše zmínění pánové, budou si muset zakoupit vstupenku.Ani netušíte, jak rád bych neměl pravdu!Ale naděje umírá poslední.
30. 11. 2009 | 11:34

veronika vendlová napsal(a):

Pavliku, jsou diskuse, které nikam nevedou a ta naše, k nim patří. Namám důvod "exhibovat" víc, než ne neodkladně nutné. je moc dobře, že Vaše rodina funguje na 100% a svoji ženu milujete, to je paráda. Jinak škoda tedy, že o všech, kdo volí vyjmenované politické strabny, uvažujete s takovým despektem....
mě omluvu určitě nedlužíte, ale jim, neb každého z nich považujete paušálně za hlupáky, bezpochyby ano.
30. 11. 2009 | 12:06

veronika vendlova napsal(a):

lev český: čekala jsem, kdo mi to tady začne připomínat. Takže ano, byla jsem členkou Evropských demokratů Honzy Kasla a pak, když se ED spojilo se SNK, automaticky jsem se stala členkou SNKED. Své člensktí jsem zrušila téměř okamžitě po minulých parlamentních volbách. pak jsem byla nestranná a od srpna tohoto roku jsem se stala registrovanou příznivkyní Starostů a nezávislých, což je pro jejich tajemnici, celkem pochopitelné rozhodnutí.
Tak asi tak.
30. 11. 2009 | 12:11

David napsal(a):

veronika vendlova:

jistá alternativa na naší politické scéně pomalu a jistě zraje.

Je třeba ji hledat mezi neparlamentními stranami.

Ještě poznámka k 30.11.2009 09:07:02

Moc dobře vím, jak je těžké zakládat novou politickou stranu a vyrazit z "nuly na sto".

Právě proto ta obrovská a zcela NEzasloužená podpora od médií při startu TOP 09 by mohla způsobit, že „první vyhrání z kapsy vyhání.“

Stále platí, že "starého psa novým kouskům nenaučíš."
30. 11. 2009 | 12:21

siven napsal(a):

Paní Vendlová,

Nebudu soudit, abych sám nebyl souzen.
Svět je zkrátka složitý a vysvětlení se nabízí spousta, navíc většinou existují v různých kombinacích, nikoliv osamoceně: naivita, beznaděj, utkvělé přesvědčení o nemožnosti jiné volby (idée fixe), falešná naděje plynoucí z pocitu sebeuspokojení (ano; „něco začalo šlapat“… otázka je ovšem CO) atd.… V tom lepším případě.
Horší varianty zdůvodnění raději ani nebudu vypisovat, protože se mi o nich ve vašem případě ani nechce přemýšlet, natož jim věřit.

Máme bohudík demokracii, a tak nám všem bez rozdílu (včetně těch, kteří mají přinejmenším standardní racionální myšlení a jakž takž obstojně fungující paměť), musí být bez rozdílu předkládáno, že jedinci, jako např. Pavol Lukša, Miroslav Kalousek, Vlasta Parkanová, či Pavel Severa, jsou „novou alternativou“…

Že podobné nehoráznosti musíme my, snažící se v míře obstojné, používat výsady lidského myšlení, paměti a racionálního uvažování, trpět ze strany výše jmenovaných, je zcela očekávatelný standard a norma, vzhledem ke „kvalitám“ těchto osob, které vlastnosti typu stud, poctivost, morálka, či svědomí, znají už jen z pohádek a večerníčků.

Že se k nim ovšem přidá někdo, koho jsme považovali za svého, respektive za svou, nasadí si čepici večerníčka a prozpěvuje nám jednohlasně„dobrou noc“, stojící pěkně v řadě ve sboru těchto individuí, je situace, pro které je výraz zklamání naprosto nedostačujícím slovem.

Loučím se s úctou a přáním milosrdného osudu v časech příštích.
30. 11. 2009 | 12:23

kozoroh napsal(a):

Byla kdysi jen jedna strana a člověk neměl na výběr.Dokonce byla jakáci nepsaná volební povinnost a volili málem i pacienti na jipkách.Teď mohu volit koho chci, nebo nevolit.Já budu vždy vpravo,protože tato volba odpovídá mému naturelu.Kdo tu pravici zde zastupuje je ovšem otázkou a proto m.j. mluvím o volbě menšího zla.Nevolím osobu, volím vektor.Víme, Pavlíku?
30. 11. 2009 | 12:33

Pavlik napsal(a):

Takže, naposled paní Veroniko.

Nerozumím tomu, že naše disuze nikam nevedou.

Očekával jsem od Vás dvě věcné krátké odpovědi - Kalousek ala hrací automaty a Vaše původní profese.

Pokud jste slušně vychovaná, tak se přece nemáte za co stydět.

Nedostal jsem od Vás odpověď žádnou.

Takže, ještě v politice nejste, ale chováte se jako prostřílená politička.

Slušný člověk se nebojí na nepříjemné otázky odpovědět - je to přece součást demokracie, že.
Myslím si, že čtenáři si obrázek o Vás už jistě udělají sami.

PS.
Vy by jste mohla dělat politickou organizaci Edvardu Kožušníkovi - alias Brouk Pytlík.
30. 11. 2009 | 12:50

Pavlik napsal(a):

To Kozoroh,

pokud budete dále psát své nesmysly, běžte se vyšetřit.
Z bolševikem jsem na válečné stezce od roku 1979, kdy jsem podepsal Chartu 77, víte.
30. 11. 2009 | 12:57

David napsal(a):

Neviditelný pes:

TOP 09 se ustavila

30. listopadu 2009

V sobotu se i formálně ustavila strana TOP 09 s Karlem Schwarzenbergem jako předsedou. Miroslav Kalousek je jeho první místopředseda. Program je velmi liberální, o takovém se může jiným zdát... nemá smysl jmenovat. Jeden jeho bod je ale zarážející.

Schwarzenberg prohlásil, že strana nepůjde do žádné vlády, která by zvyšovala zadlužení. To se sice hezky poslouchá tomu, kdo nestojí o žádné podpory z rukou pana Paroubka, kdo nechce, aby za něho nějaký pan Rath něco platil z veřejných peněz, kdo pracuje a platí daně a chce za ně od státu servis a ne rej korupčníků a podrazníků vzájemně si nadávajících, zkrátka, hezky se to poslouchá, jenže jak to tak vypadá, z dluhů se hned tak nedostaneme a jaký jiný než zase nevyrovnaný bude příští rozpočet? Čili na dluh se bude žít dál, i kdyby nastal zásadní obrat o 180 stupňů a u vlády se ocitl Reagan s Thatcherovou. Takže se Schwarzi asi bude zase vymlouvat, jako se trapně vymlouval při blamáži s Čunkovou aférou.

Dodejme ještě, že je trochu komické, že TOP 09 má takovou podporu ještě dřív, než vlastně existovala. Je vidět, že politika = prodej nadějí. Část voličů se zřejmě domnívá, že od tradičních stran se nemůže ničeho nadít, a jde tedy ve směru strany nové, třebaže vedené lidmi již známými, někdy až moc dobře.

Prostořeký Schwarzi

Schwarzi se o černoprdelnících vyjádřil jako o černoprdelnících a oni nepřijali pozvání na večeři. No vida, co k tomu dodat. Aspoň zbylo na doma. A Paroubek zase plácá o "bolševických volbách" v souvislosti se Schwarziho zvolením takřka absolutní většinou. No, lepší bolševické volby v TOP 09, než bolševická vláda, kterou sestaví s Filipem, až vyhraje na jaře volby na základě nesplnitelných slibů a za cenu příštího zruinování hospodářství.

Aston
30. 11. 2009 | 12:58

kozoroh napsal(a):

To Pavlik:Je mi líto "diskuze" s vámi(spíše s tím,co píšete).Zároveň vám závidím vaše jasno.Důvod vaší agrese mi uniká.Ale i tací jsou lidé.To vím už hodně dlouho.
30. 11. 2009 | 13:17

Jaroslav napsal(a):

Zdravím Vás paní Veroniko opět jak je vidno jste se trefila přímo do černého.Fandím Vám a nenechte se otrávit komentáři některých chytrých/tupců/jelikož i jejch jest království nebeské.Oni se svojí hloupostí uplácají sami.A skutečně by bylo milé,kdyby už konečně v této naší malé,ale krásné zemičce jsme mohli žít jako normální lidé a nemuseli každý den slyšet kde kdo koho zavraždil,nebo kde se zase kradlo ve velkém.Přesto všechno přeji krásný den.Jaroslav ze Šumavy
30. 11. 2009 | 14:03

Vico napsal(a):

Chápu Vlka,že se na TOP09 dívá se značným despektem. Já také. Je to jen jakási odmašťovna pro Parkanovou, Severu,Kalouska a spol. Po léčbě antabusem v podobě knížecí becherovky se vrátí učesaní a namydlení. Jejich játra jsou však už beznadějně cirhotická. Stejně se zase napijí. Bude to hodinu po vyhlášení výsledků voleb.Jakápak alternativa.

Jinak však mohu autorce i jejímu novému pol. subjektu pogratulovat ke skvělé obchodní strategii.

Tak jak u dětí teď letí robotický křeček/nelze sehnat/, tak u pravicově orientovaných voličů letí robotický kalousek. Dokonce umí i houkat.:)

Pravicový volič, poté, kdy skončil kongres velrybářů a krajských bossů, musí mít při volbě vpravo alespoň neutrální pocit.

Ten mu TOP09 nabízí/aspoň do toho prvního napití přeléčeného alkoholika/.
30. 11. 2009 | 14:22

fim napsal(a):

Jaroslave, máte pravdu, beati pauperes spiritu...
Ovšem možná v jiném kontextu, než si ve vašich růžových snech necháváte zdát.
Už jste někdy slyšel výraz užitečný idiot?
Omlouvám se za sharp replic, ale že si s paní Vendlovou padáte do noty, je, soudě váš příspěvek, celkem empiricky logické.
Některé příspěvky raději netřeba komentovat. Kdosi tu píše o "vektorech", aby omlouval svoji volbu auto-recyklovaných kreatur, presentujících jakýsi sexy program, jehož popisek k použití (toilet paper), nevidí člověk buď naprosto slepý, nebo silně mdlého rozumu.
Někdo jiný zase "zírá", že pan Liška odmítl pozvání od pana Schwarzenberga!!!... je něco takového vůbec možné??
Neboli někdo se s Vámi bratří, pak se na vás blahosklonně vykašle, obejme se zombíkem, nechá se zvolit předsedou jeho zombostrany. A ve vší počestnosti a v duchu „make love, not war“ Vás pozve na večeři. Od Vás se samozřejmě očekává přijít, a nejen to! Přijít s omluvou, pokorou a objemnou kyticí.
Buď mám vlčí mhu, nebo v naší republice začala prasečí chřipce skrytě konkurovat akutní amnézie, spojená s akutní senilitou.
30. 11. 2009 | 14:46

Vico napsal(a):

fim : potíž je v tom, že pravicový volič, pokud nechce volit nohama a klubem "psích deček" je zhnusen, prostě to těm "recyklátům" hodí.Nechci se dotknout nadšení paní Vendlové, ale nejvíce bych to přirovnal k iluzi naivních novomanželek - "Kvůli mně přestane".

Ti naši recykláti si dali několik pleťových masek, obarvili si vlasy a s nápisem na tričku -Nová alternativa-, tuto iluzi nové alternativy nabídli těm věčně a znova zklamaným a věčně a znova hledajícím.

Takto se to dělá už několikeré volby po sobě. ODA, US,Čtyřkoalice, Zelení..

Problém je, že se už nedostává dalších příhodných názvů. Geniální Kalousek vymyslel TOP09. Až budou další volby, bude stačit jen vyměnit číslo na konci :).

Věčně zklamaní, kteří nepřestávají doufat, se opět najdou, zvláště, když se ODS stane definitivní kořistí "psích deček".

Do té doby se vymyslí nějaká politická "viagra", která opět vybudí zdání nějaké pyšně se tyčící alternativy.

Alespoň do voleb, alespoň do voleb.
30. 11. 2009 | 15:37

JAVÍT napsal(a):

Pro ty, kterým se TOP 09 nelíbí.
Máte na to plné právo.
Ale vy budete volit, nebo fandíte komu ?
ODS, ČSSD, KSČM, SZ, KDU, nebo nejraději DS ? Nebo komu dalšímu ??
To jsou lepší, nebo méně zprofanované, strany ??
30. 11. 2009 | 16:16

Pepa 3 napsal(a):

Vico, vynikající! Váš závěr "Alespoň do voleb, alespoň do voleb" hovoří za vše. Skutečně odhaluje hlavní téma vzniku této party recyklátů. Ve svých starých stranách již neměli nárok, tak se angažovali jinde. Smutné je, že jim na špek skočí lidé, jako je autorka tohoto blogu a bude je naprosto nesoudně obhajovat. Ale dobře jí tak! Z jejich dosavadních výlevů je zřejmé, že platí to, co tady už padlo: "Komu není shůry dáno..." Je mi jí líto.
30. 11. 2009 | 16:27

jarpor napsal(a):

fim

"Neboli někdo se s Vámi bratří, pak se na vás blahosklonně vykašle, obejme se zombíkem, nechá se zvolit předsedou jeho zombostrany. A ve vší počestnosti a v duchu „make love, not war“ Vás pozve na večeři. Od Vás se samozřejmě očekává přijít, a nejen to! Přijít s omluvou, pokorou a objemnou kyticí."

Neboli - podnikatel pozve do svého podniku známého, neb se mu jeví, že tento známý je "dobrý".
A jde jim to. Byla to dobrá volba jej angažovat... Pak ovšem, ne jejich vinou se jim přestane dařit. Podnik skončí - rozejdou se v dobrém. Ten podnikatel "přežívá" v tom, v čem dělal, a ten známý, ten se chytne jinde. A pozve podnikatele, toho, jemuž byl kdysi "dobrý" na posezení...

Jen hňup, nikoliv podnikatel by se zachoval jako Liška.

"je něco takového vůbec možné ??"

Mezi těmi, kteří se živí "svýma rukama" bych si troufl říci, že nikoliv.

Hezký den fime.
Každý máme právo to vidět jinak. Asi podle toho, čím se živíme a jasí kdo jsme...
P.S. Kytici a omluvu nikdo nežádal... jste v objetí omylů..
30. 11. 2009 | 16:29

fim napsal(a):

Vico: být pravicově, nebo levicově zaměřen, je právo každého z nás a pro fungování demokracie klíčové. Toť k teorii.
Když se však praxe setkává s tím, že parlamentní nabídka teorii nesplňuje ani v nejmenším (kromě toaletního programu, hodnoty vyplývající z názvu), nabízí se neparlamentní alternativa.
TOP00 neparlamentní alternativou není ani v nejmenším, jelikož se jedná o štěpku, slisovanou z odpadu ztrouchnivělého parlamentního dřeva. Zajímavým testem bude empirický pokus, kterak (ne)voliči v praxi (ne)prokáží sílu médií. Musím přiznat, že jsem dost zvědavý. Tento test bude testem inteligence a paměti slušného procenta lidí (i po odečtu zainteresovaných brášků-volitelů). Mohla by jej zprostředkovat TV Nova v hlavním vysílacím čase. :)
Nadšení paní Vendlové jste popsal naprosto trefně. Chudák malá, doufejme, že její průdušky i plíce ustojí touhu se polepšit ze strany nového objevu. ;)

JAVÍT: Ano, jsou. Ale reklamu jim dělat nebudu, jelikož nejsem fanatik. Kdo hledá, najde.
30. 11. 2009 | 16:34

Pepa 3 napsal(a):

JAVÍT:
Víte proč se mi nelíbí TOP 09? Protože se nám někdo - v zájmu jediném, zachovat si svoje poslanecké prebendy, které pro ně ve vlastních stranách končí, (Kalousek, Parkanová, Severa, Šustr a pod.) snaží namluvit všem okolo, že budou jiní, než byli dosud. Bohužel, v této sešlosti se sešli ti jedni za nejhorších z Vámi jmenovaných stran.
30. 11. 2009 | 16:39

fim napsal(a):

jarpore, tak jak vás zde na blozích pozoruji, jste velmi chápavý a vidíte věci do hloubky. A to natolik, že dokonce rozpoznáte i tu nejjednodušší ironii. ;)
Jinak pan Liška není můj šálek kávy, ale k jeho odmítnutí mám naprosté pochopení a podobný krok bych mu nevyčítal, natož s takovou vehemencí, že by z ní vyplývalo pohoršení pomalu nad neskonalou svatokrádeží pana Lišky. Ne tak vy, který píšete o "rozchodech v dobrém" atp., čímž znovu demonstrujete vaše hluboké analytické schopnosti. Inu, mohl byste se stát mluvčím pana Lišky i pana Schwarzenberga, ba dokonce nejen jich.
Vaše kádrovácké teoretizování na konci je natolik dokonalé, že budu-li vám tvrdit, že jsem volič ČSSD a pracuji v montovně... tedy ne, nepracuji, ale půl roku pobírám sociální dávky a kradu měď, určitě mi to uvěříte. ;)
Přeji hezký den a sladké sny. Včetně dne. V psychologii se tomuto fenoménu říká "bdělé snění".
30. 11. 2009 | 16:44

jarpor napsal(a):

fim

Hmm... kádrování, bdělé snění...

Dovolím si k Vám skončit s tím, že zatímco Vy máte k chování Lišky pochopení, já tímto pochopením k Liškovi neoplývám...
Společné je nám to, že ani pro jednoho není pan Liška šálkem kávy.
Celkem fajn závěr... soudím ve své "hloubce".

Hezký podvečer
30. 11. 2009 | 17:01

Mc Cali napsal(a):

TOP 09 rozhodně hlas nedám. Nová strana plná starých politiků s máslem na hlavě.
A Kalousek ? Tomu se můžu jen smát. Ať si raději vezme padák co nakoupil armádě a jde si skočit.
Zloděje nevolím. ( když to o nich vim )
30. 11. 2009 | 17:07

kozoroh napsal(a):

Milí pánové diskutující.Fascinuje mne,kterak vám vadí ti "političtí recykláti" z TOP09, jak se chtějí držet u koryt atd.Nevadí vám miláčkové, že ti VAŠI spřízněnci se jich drží ještě vehementněji a nejméně stejně dlouho? Nevadí vám, že tito dotyční většinou ještě žádná koryta nemají, když nárok na ně budou mít až po ev.úspěšných volbách(nemluvím o těch "recyklátech")? A že je ani nemají jistá?
Výše jsem psal, že jsem vpravo a volím proto vektor, tam směřující.Tak mi teď poraďte, kdo tam vpravo opravdu je_! Ti,co se pravicovostí, nebo pravostředovostí zaštiťují, se stejně často prezentují v nejlepším u středu-ani ryba ani rak.To mám volit ty imb.... z DS? Jo a ještě něco: Zajímavé je,že většina útoků na TOPku je zleva_že by tušení stínů? Nebo soumraku bohů?
30. 11. 2009 | 17:35

jarpor napsal(a):

kozoroh

Nechci se vnucovat, ale je symptomatické, že nejvíce kritiky na stranu, jež jde "vpravo", zde z těch, kteří jsou "vlevo" a utvrzují sebe i jiné, jak je ta strana špatná... Při tom - zapomeňme na chvíli, kdo říká, ale CO říká jakou tu stranu chtějí mít - nikdy by ji nevolili, i kdyby byla složena z andělů...

Jak jsem psal, začínají se někomu stahovat prdelky... jeden z debatérů jinde napsal - TOP stáhne hlasy jak lidovcům, tak ODS ale i ČSSD. Ty od lidovců a od ODS zůstanou na "pravici, ale ty od ČSSD "přejdou" ... je zaděláno na pěkný průser...

Soudím - může mít onen debatér pravdu... stejně, jako ji má
Standa T. z 30.11.2009 11:28:30

Hezký den
30. 11. 2009 | 17:56

Veronika Vendlov napsal(a):

Je výborné, číst si něktěrá "moudra" pod blogem, při dalším jednání zastupitelstva Střed. kraje, které soudím ještě trvá.

Setkávám se s tím denně už víc než šest let. Téměř každého člověka politika otravuje, štve, vadí a všichni, kdo k ní přičichli, jsou považováni za ubožáky. Každý má teoreticky jasno, ale většinou sedí na zadku a lamentuje.

Nedivím se, nicméně nezájmem o věci veřejné, k žádným posunům nikdy nedojdeme. Takže se asi nic nezhorší, ale ani nezlepší.

Dnes, když jsem zase seděla chvilku vedle jedné komunistky (popravici) a po levici jsem měla své starosty, jsem si zase a znovu uvědomila, jak nebezpečné je komunistické pojetí politiky v praxi ve spojení s politikou soccdem. Stát je dojná kráva a je jedno, že není kde brát.

Děsí mě to a jsou mi vcelku ukradené některé komentáře pod tímhle blogem. Jsem na ně připravena, jsem na ně zvyklá. Vím toho asi víc, než by mi bylo milé a divím se občas sama sobě, že se na to nevykašlu, ale na rozdíl od předchozích uskupení, má myslím tohle se Starosty velkou šanci na úspěch. Těší mě to proto, že ačkoliv zde jsou už několik let jiné zajímavé alternativy, ty mají narozdíl od TOP09 v mediání hře o úspěch, velkou smůlu. Proč to tak je, je otázka.

A bude to tak do té doby, než se změní přístup společnosti a médií k politice obecně.

Je mi jedno, že si o mě bude půlka čtenářů myslet, to, co je možno si přečíst výše. Prostě vím, že je mi tisíckrát milejší Mirek Kalousek, Pavel Severa, senátor Schwarzenbeg, Petr Gazdík, pavol Lukša, Roman Šmucler nebo Vlasta Parkanová či paní Chalánková, pan Jirků, nebo paní Putnová, než zástupy jiných, velmi snaživých levicových straníků a jejich sekretariátů. Propad Zelených mě velmi mrzí, protože Bursíka považuji za výborného politika, byť si musel projít očistcem. Stejně tak si vážím některých politiků a političek z VV. Asi i na levé části polit. spektra existují výjimky a našly by se i mezi komentátory, ale ty prostě jen potvrzují pravidlo.

Shodou okolností jsou Starostové s TOP09 na jedné lodi. A na ní jsem i já. Tak to prostě je. V téhle zemi mohu politiky, kterých si vážím, spočítat na prstech jedné ruky. Nemám ve zvyku opouštět potápějící se lodě, ani přehazovat kabáty podle nálady veřejnosti. Tohle nikdy nebyl a nebude můj styl. Mluvím za sebe a jsem ráda, že zatím mohu.
30. 11. 2009 | 17:58

Pepa 3 napsal(a):

Kozoroh:
Nikdo Vám neříká, že máte volit blbečky z DS. Jen jste trochu ujel bokem. Podle Vás ti dotyční ještě koryta nemají? Spočítejte si v nejvyššíchfunkcích TOP právě ty "recykláty"! Kníže, Kalousek, Parkanová, Severa, Šustr... a další. To jsou lidé, kteří obsadí vedoucí místa v krajských kandidátkách - a pokud možno v krajích, kde bude mít tahle stěhující se a pochybná společnost největší naději na úspěch. (Nejde o pochybnou vizi, něco podobného už tu bylo s US, SZ a podobnými!) Takže, pokud tahle pochybná partaj karieristů a dalších Recvyklátů získá dejme tomu 10-15 mandátů, kolik tam bude skutečně nových, nezprofanovaných lidí? Myslím, že těch skutečně zprofanovaných, které bychom jinak nevolili, tam bude podstatně vyšší procento, než v jiných stranách!
A vůbec nejkrásnější je Váš závěr, že většina útoků na TOPku je zleva! Pochopil jste vůbec, na čí úkor tahle sešlost získává své preference? Že to jsou především ODS, KDU a Zelení? Já být nalevo, tak je budu podporovat a ne na ně útočit! Tím se totiž zvyšuje pravděpodobnost, že jeden z těchto pochybných ansámblů se do parlamentu nedostane a jeho hlasy propadnou!
30. 11. 2009 | 18:04

kozoroh napsal(a):

Jarpore.
StandaT to má,myslím,srovnané.Já tady ty plky čtu už dost dlouho a kdybych měl hodnotit levici podle jejich sympatizantů zde,tak je to na mašli.I když připustím, že každá liška si svůj ocas chválí(p.Stejskale jde o samici),nezbývá mi než konstatovat, že by si jej chválila i po amputaci.
30. 11. 2009 | 18:08

Veronika Vendlov napsal(a):

Sivene, také se s Vámi loučím. Váš příspěvek výše, mi připomněl jednu šílenou akci v jedné americké firmě, ve které jsem pracovala. Na vánočním večírku jsme si museli nasadit čepičky Santy a to pod pohrůžkou vyhazovu - když ne. Měla jsem ji bohužel taky na hlavě, asi jednu minutu. Pak jsem se už na to nemohla koukat. A když pak generální ředitelka začala sundavat pánům manažerům hedvábné kravaty a tančit po nich na podpatcích a oni si to nechlai líbit, došlo mi, že v té firmě už dlouho nevydržím. Od té doby si santaklausovské čepičky nikdy nenasazuju. Tajemnictví pro Starosty a práce ve společném volebním štábu je pro mne radost. Ono je třeba trochu oddělit práci štábu a kanceláří, od té politické. Přesto, že jsem byla zprvu velmi skeptická a opatrná, mám nyní ze všeho, co se daří, prostě dobrý pocit. Možná, že za rok či za dva se budu sama sobě divit, ale třeba taky ne. A nikdy mi nebude vadit, že jsem říkala své názory veřejně To je koneckonců zase jen můj problém... :-)

Tak tedy sbohem a mějte se fajn. :-)
30. 11. 2009 | 18:14

kozoroh napsal(a):

To Pepa3:hezky jste vyzobal to,na čem se dá rajtovat,ale já toho napsal víc i o těch recyklátech.Celkem jsem se dost vyhnul politickým "konstantám".

To VV:Ten názor bych skoro podepsal.
30. 11. 2009 | 18:18

Pepa 3 napsal(a):

Paní Vendlová, podle posledního výkřiku Vám argumenty docházejí a tak se uchylujete k dlouholeté praxi ODS, strašení komunisty? Zásadovost, kterou ve svém příspěvku vyjadřujete by byla krásná! Kdybyste se tak hlasitě nehlásila např. k Mirku Kalouskovi, o které všichni vědí, jakým způsobem působil na MNO, k panu knížeti, který u většiny lidí pozbyl svoji morální auru svým vystupováním v kauze Čunek (zústat u koryta za každou cenu), k paní Parkanové, která svým poníženým kupletem vůči mezinárodnímu zločinci Bushovi zostudila celý národ. Vaše věrohodnost je téměř na nule! Vůbec nejkrásnější je úvod Vašeho příspěvku! Vy si čtete příspěvky pod blogem v době jednání zastupistelstv, jehož jste členkou? To plně odpovídá tomu, proč se v politice angažujete!
30. 11. 2009 | 18:22

Ikena napsal(a):

Paní Vendlová,
na vojně jsme měli funkci agitátora roty a nějak mi do této fukce sklouzáváte.
Začinala jste se Starosty a na zdejších stránkách jste je dost fest prezentovala. Nyní, jako by už pomýšlíte na výšší cíle a agitujete zcela otevřeně za TOP. Vaše poslední závěry mně jen utvrzují, pozor na lidi, kteří propadají politice a začínají nevidět totální chyby, tak jako gambleři či narkomani.
30. 11. 2009 | 18:56

vlk napsal(a):

Jo paní Vendlová!
Správně§ Nic nečtěte! Proč byste s eměla něco dozvědět. No být vámi, přeci jen na ten link, co jsem dal byste možná juknout měla! ne kvůli tomu, co jsme tam napsal já. Mne už přece dostatečně znáte a co kdybych měl náhodou pravdu? ale je tam kratičký článeček od kolegy jménem Modrá šance. Jmenuje s e Zdravotnický specialista Kalousek.
Je to jen pár řádků. Jednoduchých. Ale informačně nesmírně výživných. Mělo by vás to zajímat.
Ale fakt možná,že je správný člen TOP ten, kdo nečte a nepřemýšlí. V takovém případě by vám tu u vrchnosti mohlo uškodit.A to bych nerad.
30. 11. 2009 | 19:35

vlk napsal(a):

Vico

ten text s tou novomanželkou.. no tak to je tedy třešnička na samé špičce dortu- Gratuluji!
30. 11. 2009 | 19:42

fim napsal(a):

"Prostě vím, že je mi tisíckrát milejší Mirek Kalousek, Pavel Severa, senátor Schwarzenbeg, Petr Gazdík, pavol Lukša, Roman Šmucler nebo Vlasta Parkanová či paní Chalánková, pan Jirků, nebo paní Putnová, než zástupy jiných, velmi snaživých levicových straníků a jejich sekretariátů."
Hm, podle paní Vendlové asi Top00 drží monopol na pravicovost. Dokonce snad nabízí i její spásu. Krom TOP00 už existuje jen hrozivé moře levice. A proto, bratři a sestry, slyšte: Mimo topku už žádná pravice neexistuje, nebo je ztracena!
Pan kozoroh je také v obraze. Krom parlamentních uskupení už zná jen TOP00... a DS. Rezignuji a pravím: dobře mu tak.
Očividně lze konstatovat, že každý volič má takovou stranu, jakou si zaslouží.
30. 11. 2009 | 20:20

Veronika Vendlov napsal(a):

Připomíná mi to tady komentáře pod blogem k MT. To je legrace na place, jak se ježíte. :-)

Pepa 3: nene, mě argumety nedocházejí, ale je zbytečné je používat. Stejně jako u Vlka, to nemám smysl, tak proč se tady mám o něco snažit? Navíc já psala o dokonalé oragizaci, která prostě neměla chybu. S Mirkem Kalouskem je to tak, že čím víc jej mohu sledovat z větší blízkosti, tím víc prostě musím uznat, že je geniální politik. Kníže je úžasná osobnost a že Vy na něho máte jiný názor je ok. No a k té blbosti, kterou jste zmínil nakonec, já nemám co dodat. Snad jen, že by bylo přístě lepší, pořádně zjistit, s kým že si to tady píšete.
Pěkný večer.
30. 11. 2009 | 20:40

Veronika Vendlov napsal(a):

fim: nene, topka nedrží nad pravicovostí monopol, byla by moc ráda, kdyby v tomhle poli nezůstávala čím dál osamocenější. Přečtěte si článek od Bohumila Pečinky v posledním Reflexu ke kongresu ODS, téměř bych jej podepsala.
30. 11. 2009 | 20:43

vlk napsal(a):

Paní Vendlová blbost? já někd e to slovo použil? Můžete mi jej prosím ukázat? Pokud jej skutečně najdete - na vaši adresu, hluboc e a okamžitě s evám omluvím. Jen jsme vám doporučil jeden odkaz . Nic víc. Zajímavý. Hutná a krátký. Nikolvi ode mne.
A v konci jsme poznamenal, že možná správný TOPák nečte nic mimo seznam doporučené literatury. Nejsem členem vašeho spolku. Nevím, jak to tak chodí. Ale možná, že váš pan mísopředseda nen až tak úplně geniální ve všech směrech. Možná, že s e dost flagrantně ukecnul. A když jd eo zdraví a zdravotnictví, mysleljsme , že vás to jako matku bud e zajímat..
protože genialita každého politika někde končí. třeba u zdravotního ošetření dětí či někoho z rodiny.
30. 11. 2009 | 20:49

Veronika Vendlov napsal(a):

Ikeno, co to tady zase plácáte za "moudra"? Jaké vyšší cíle? Jsem pořád na stejné úrovni a pravděpodobně na ní i setrvám, leda by mě selhalo zdraví, což se poslední dobou děje. Starostové jsou pořád moji, jen někteří z nich možná budou poslanci a možná se jim konečně podaří novelizovat zákon o rozpočtovém určení daní (RUD), což je koneckonců nejpodstatnější část jejich (našeho) programu. V mé vizitce je naprosto jasně uvedeno, že jsem součástí volebního štábu, protože Starostové s TOP09 spolupracují. Kampaň je utlumena, ale trvá, kandidátky zůstaly nezměněny. Nevím, co jiného bych měla podle Vás dělat. Asi, že se mě TOPka netýká a čekat, jak to dopadne. Ani náhodou, budu pracovat, dokud to jen půjde, nemíním na tom nic měnit. A když se zase něco podaří nebo nepodaří, nevidím důvod, proč když k tomu budu mít chuť, čas a náladu, o tom napsat. A Vám to asi může být jedno, nebo se mýlím? ;-)
30. 11. 2009 | 20:56

Veronika Vendlov napsal(a):

Ježiš Vlku, já vůbec nepsala Vám! To jste nepoznal? Psala jsme Pepovi 3 a nemám chuť více specifikovat, co napsal za blbost, ať si to přebere sám.

Na Vás jsem nereagovala, protože to moc nemám smysl, to víte moc dobře, ne?
30. 11. 2009 | 21:00

Veronika Vendlov napsal(a):

Vlku, jedno PS: Nechoďte tady na mě s tím, že jsem matka a že se mě může nějaká věc najenou týkat. Tenhle stát mi nidy nic nedal a ani nedá. Pracuji sama na sebe a jsem přesvědčena, že kdyby mi bylo ouvej, nechá mě stát možná umřít někde v křoví. Prostě si nedělám iluze, že se o mě někdo, nebo něco postará, sama se musím starat. Usiluji ale o to, aby se sociálně odpovědně chovali všichni - stát, zaměstnavatělé, zaměstnanci a společnost jako celek. To asi jen na závěr naší diskuse, která občas v minulosti i nekam vedla, ale nyní už je spíše ve slepé uličce, což mi nevadí a plně to respektuji.
30. 11. 2009 | 21:05

Ikena napsal(a):

Paní Vendlová,

"S Mirkem Kalouskem je to tak, že čím víc jej mohu sledovat z větší blízkosti, tím víc prostě musím uznat, že je geniální politik. Kníže je úžasná osobnost"

Tak to už je silná káva, to už jsem někde četl, jen ti politici byli jiných jmen. Pak to prasklo a byl z toho někdy kultík osobnosti. Podobný, zcela neobjektivní obdiv je cesta do pekel. Kolik jsem potkal takovych obdivovatelů politických šíbrů. Ach jo...
30. 11. 2009 | 21:06

Veronika Vendlov napsal(a):

Kozorohu, jsme ráda, že tu nejsem jen za "idiotku", ale že se najdou i lidé, kterým trochu mluvím z duše. Díky.
30. 11. 2009 | 21:06

Veronika Vendlov napsal(a):

Jarpore, Váš koment. 30.11.2009 17:56:32 v zásadě podepisuji.
30. 11. 2009 | 21:08

Veronika Vendlov napsal(a):

Jaroslave, moc díky za podporu. Já se do černého strefovat nechtěla, jen se mi líbilo, že všechno v pátek a v sobotu klaplo. A tyd se rozjela tradiční smršť. Nic nového! :-) Mě hned tak něco neotráví, to se podařilo snad jen Lexovi a možná i Arlonovi, ale stačilo přestat si psát veřejně a trochu se snažit vzájemně pochopit a člověk má najednou radost, že když se chce, dá se docela dobře dorozumět. Ony se v té naší zemičce nebudou dít nějaké rychlé zázraky, ale krok po kroku může být časem líp, i když podle mne se jako národ a Evropané, nemáme vůbec špatně. Zdravím Vás moc na Šumavu! :-)
30. 11. 2009 | 21:14

Veronika Vendlov napsal(a):

Ikeno, vždyť je to pravda, co mám psát jiného? To není o kultu osobnosti, to je o lidech. Takže klídek, je to jen můj názor založený na normální lidské spolupráci. Toť vše.
30. 11. 2009 | 21:18

Veronika Vendlov napsal(a):

Jdu řešit všechno, co jsem dneska nestihla...
30. 11. 2009 | 21:20

vlk napsal(a):

Veronika Vendlová
k tomu PS. je vidět, že jste nečetla ten krátký článeček. Nic víc.
Inu možná, že až dojd e na jeho aktuálnost, pak vás a vaše blížní bude pan místopředseda líčit osobně přikládáním svých , jistě geniálních a tím zázračných rukou na bolavé místo.
Jsou tací. Nebo že by točil pérama z gauče Jako Zedníček ¨v jedněch básnících?
co ten Kalousek všechno nesvede:
30. 11. 2009 | 21:51

Veronika Vendlov napsal(a):

Ano, nečetla, zatím. v.
30. 11. 2009 | 22:30

Vico napsal(a):

vlk : díky za květiny.
01. 12. 2009 | 00:59

jozka napsal(a):

Vlku, vico, to nema smysl, pani Vendlove proste knize ucaroval, to se u zenskych obcas stava a zadna racionalni argumentace nepomaha. Nezbyva nez se ji za nejaky cas pripomenout, az budou v "rozvodovem rizeni".

Ano, vim, ze tento text je sovinisticky a sexisticky, ale pokud je to nutne, nehodlam to balit do bezpohlavnich frazi.
01. 12. 2009 | 11:57

fim napsal(a):

"nene, topka nedrží nad pravicovostí monopol, byla by moc ráda, kdyby v tomhle poli nezůstávala čím dál osamocenější."
Ehm... to má být reakce na můj příspěvek z 30.11.2009 20:20:30, kde vás cituji??
Tak k tomu už snad ani není co dodat. Kde nic není, ani smrt nebere.
Jinak jakožto politik je kalousek opravdu geniální. Takový novodobý Talleyrand v českém porevolučním provedení (rozuměj odvar 1 ku 10). Sice o jeho vzoru kdysi Napoleon (oprávněně) poznamenal, že je "h.vno v hedvábných punčochách", avšak na rozdíl od našeho českého slizouna dokázal Talleyrand, krom geniality použité pro svůj vlastní prospěch, nebo přežití (podle okolností), utrousit i něco málo pro svou zemi. Takový „vedlejší“ produkt jeho činnosti. Jeho český oddenek však jako „vedlejšáky“, vytvořené během mlaskání u koryt, vyprodukoval tak akorát mrtvoly, skandály, podvody a rekordní defraudace.
Dále; na srdci mi leží nejen osud české pravice, ale i celé politické scény. S geniálními politiky, kteří dokáží geniálně jít i přes moře mrtvol a hnusu, aby se udrželi u koryt na věčné časy a nikdy jinak, to s námi ostatními (Čechy ne-politiky), moc geniálně nedopadne.
Seriózní neparlamentní OPRAVDOVÉ alternativy však kupodivu existují a jednou z jejich početných výsad je ta, že svým chováním, činy a stylem komunikace, si z nás voličů nedělají dobrý den a nemají nás ani trochu za pitomce, amneziky a hlupáky, nýbrž nás neberou na lehkou váhu a mají z nás respekt. Přičemž o spolupráci se starým smradlavým chlívem, natřeným novou barvou, nemají zájem ani v nejmenším, jak se tu mylně snažíte navodit dojem sladkými řečmi o „sjednocování“, apod.
Přinejmenším do doby, než si v něm pořádně neuklidíte (což by však znamenalo všechno vyčistit a vyměnit, včetně stěn, střechy a základů… nezůstal by tedy kámen na kameni, tedy krom nového nátěru.).
Tak to bychom měli. Pokud jste „počula“ to podstatné (a já věřím že ano), tzn., že nehoráznosti, lži, „politický promoting“ a jiné ohrané metody staré známé posttotalitní sebranky, zkoušené na racionálně myslících lidech s fungující pamětí, nemohou zabrat ani v žánru sci-fi, úkol je splněn.
Nyní můžete v klidu reagovat tak, jak máte v popisu práce. Neboli navodit dojem, že jste výše psané sdělení vůbec nepochopila. Něco ignorovat, něco překroutit, někde se třeba i ztrapnit. A nezapomeňte nějakou pionýrskou tirádu o vašich skvělých vůdcích, aby vám byl ve straně přičten bod k dobru (nebo jste si to alespoň myslela). Přeji hodně štěstí.
01. 12. 2009 | 12:01

fim napsal(a):

jozka - Nejlepší je vůbec nereagovat a nedebatovat. Neboť hrozí vytvoření fenoménu "negativní reklama-taky reklama". V médiích mají zombie prostoru už víc než dost, tak jim neusnadňujme práci. ;)
01. 12. 2009 | 12:04

StandaT napsal(a):

jarpor: realita je taková, že Schwartzengerk byl Bursíkovým esem. Po odchodu Bursíka se opět mobilizuje tzv. Stropnického křídlo a Liška, poklud si chce zachovat volitelnost ve vnitrostanických volbách musí dnes nadbíhat tomuto rigidnímu křídlu. Takže distanc od pana Knížete - coby symbolu svobodného rozhodování se - je ryze pragmatická volba. Morální už ne. Ale na druhou stranu, pokud se moci v SZ chopí stropnického křídlo, důvěryhodnost nebude hrát sebemenší roli. SZ bude o víře a o bigotním kolektivismu.
01. 12. 2009 | 12:16

StandaT napsal(a):

vlku, Vy jste nikdy nic neorganizoval? To je problém i to, že šlape nějaká dvoudenní schůze? To se tak moc bojíte o své oranžové světlé zítřky, že Vám vadí i tato - organizační, tedy nepolitická(!) rovina?

Vidím, že jste na Outsiderech pěkně zvlčil. Vyřizovat si účty s Kalouskem skrze Vendlovou... nebýt prstokladu, řekl bych, že nick ukradl nějaký zupák, jako je Orinoko nebo moucha.
01. 12. 2009 | 12:31

Štefan F. napsal(a):

Veroniko, Veroniko,

nemohu než konstatovat, že nebýt Vašeho svérázného pravopisu, byla by výpovědní hodnota Vašeho písemného snažení téměř rovna nule. Buď se račte rychle polepšit, anebo to raději rovnou sbalte!
01. 12. 2009 | 12:33

Krupa Václav napsal(a):

Aby se kvalitní profesionální sportovec dostal do nejlepších SK, musí zpravidla několikrát vyměnit dres. Skutečný profesionální politik by ale neměl měnit strany jako fusekle do kopaček.
01. 12. 2009 | 13:13

Sladký napsal(a):

Ó on je tak úžasný! A čím dál úžasnější!Ó všichni jsou úžasní a čím dál úžasnější! A kdo proti nim má námitky, je odporný, hnusný levičák, podělaný strachem z neodvratné porážky! Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči.Nedivím se, že demokracie nefunguje. Je to totiž podobná utopie jako komunismus. I její idealističtí stoupenci počítaji s lidmi, jakých je jen málo-a pokud sleduji úroveň těch, kteří vycházejí z našich škol a kvalitu duševní stravy, jíž se sytí celá společnost ,je a bude jich pravděpodobně čím dál méně.
01. 12. 2009 | 13:50

Sladký napsal(a):

Paní Vendlová, zeptejte se obdivuhodného pana Kalouska, jak to bylo se zakázkou padáků firmě, která padáky zřejmě nikdy nevyráběla...jak to bylo s výměnou našich špičkových stíhaček MIG29 za vrtulníky polské výroby (kus za kus!!). Zeptejte se, co ho vedlo ke geniální předpovědi jen mírně sníženého růstu naší ekonomiky v době krize... ale hlavně už se k němu víc nepřibližujte, už ta dnešní vzdálenost na vás má prapodivný vliv.
01. 12. 2009 | 14:06

Ládik napsal(a):

Paní Vendlová,
byl Lukša z Čeladné zvolen za Starosty, nebo za TOP? Hvížďala píše, že za starosty ne... děkuji
01. 12. 2009 | 14:18

juvel napsal(a):

Pánové, pí. Vendlová je v této chvíli naprosto neprůstřelná, žije ve sféře geniálního politika, pak další úžasné osobnosti a nakonec i famózní zpěvačky. Dopřejme jí tu chvíli štěstí. Čas s ní nakonec udělá stejně své.
01. 12. 2009 | 14:22

Veronika Vendlov napsal(a):

Ládiku, pan Hvížďala má pravdu.
v.
01. 12. 2009 | 16:26

Veronika Vendlov napsal(a):

Juvele, nejsem politička, nebo jsem si alespoň nevšimla, že bych byla. A když jsem politička, tak se opravdu ukáže časem, co se mnou udělá. Ano, k politice se občas vyjádřím, což dělá každý "chytrák" a navíc jsem v pozici někoho, kdo pro Starosty a TOPku pracuje. Nemám problém ze dne na den svůj život změnit a dokud to tak je, je to ok. Už jsem tady toho pod blogy napsalal dost na to, abych se nemusela znovu a znovu opakovat.
01. 12. 2009 | 16:30

Veronika Vendlov napsal(a):

fime, co to tady zase plácáte za "moudra"?

Že Vy už nejste alespoň naším prezidentem! Potřebujeme někoho, kdo nám všem bude kázat svá jasná moudra. Ale lepší než VK byste asi byl, to je fakt. Trvám na tom, že mám kolem sebe výborné kolegy a kolegyně a že jako volební a kancelářský štáb, fungujeme výborně.

Odmítám tady dál hájit Mirka Kaluska, nebo kohokoliv jiného. O osudu Topky i o osudu Starostů, rozhodnou voliči a já se na ten den zúčtování těším.

Jinak snad jen dodatek, že hnus, který na blozích figuruje v podobě příspěvků některých nicků, ačkoliv je zabalen do lepšího obalu, neb kodex je kodex, je něco, co naštěstí v reálném životě nemusím podstupovat. Kdyby to tak bylo, tak už v týhle zemi nežiju.
01. 12. 2009 | 16:41

juvel napsal(a):

Paní Vendlová, nic ve zlém, oceňuji Vaši otevřenost a přímost. Ale musíte počítat s tím, že když takto veřejně adorujete Kalouska a knížepána, musíte něco vydržet.
01. 12. 2009 | 17:07

Pepa 3 napsal(a):

Tak asi tvrději:
Tak hloupou husu už jsem dlouho neviděl!
Pane Stejskale, Vy víte, že jsem vždy byl v diskuzi slušný, ale jistě uznáte, že co je moc, to je moc!
01. 12. 2009 | 17:09

fim napsal(a):

Pí Vendlová, děkuji vám, že jste se ohledně příspěvku 01.12.2009 12:01:58 pečlivě řídila mou výzvou v posledním odstavci. A to navíc tak nečekaně disciplinovaně, že jsem z toho překvapen dokonce i já sám. To už opravdu dalšího komentáře nepotřebuje. ;)

Jinak vám opravdu nezávidím vaše starosti, vyplývající z kontaktu s hrozivým hnusem zdejších diskusí.
Např. jeden můj známý se naopak hrozí, z titulu svého úřadu, být nucen do styku s daleko horším hnusem, který vás kupodivu pro změnu očaroval. Ale opravdu už váš vkus nehodlám dále komentovat. Proti gustu, žádný dišputát.
On už chudák rezignoval někdy koncem devadesátých let a ty kontaktní povinnosti dnes bere asi jako nepříjemnou návštěvu k zubaři. Zlomek jeho pracovních povinností, přesto hodně nepříjemný. Kdyby ho jeho práce natolik nebavila, asi by v této zemi opravdu nežil, respektive nepracoval.
Ovšem kvůli klíčové podstatě a rozměrům této žumpy, plné konzistentního hnusu, rychní na sto honů celá tato zem a my to musíme snášet. Všichni, bez rozdílu. A sledovat, jak pár pozoruhodných individuí z této žumpy vytahuje litry mrvy a umisťuje tento obsah do úhledných hedvábných pytlíčků, se slovy „račte ochutnat!“ Ne děkuji, ani až po Vás. Stokrát raději se budu držet hnusu internetových diskusí. Sbohem. A přeji dobrou chuť.
01. 12. 2009 | 17:15

Veronika Vendlov napsal(a):

fime, mě nezbývá mi nic, než odpovědět tak, jak jsem odpověděla. Jste plný nenávisti, kterou směřujete na někoho, kdo na všem domělém neparticipoval a kdo měl prostě jen radost z toho, že něco výborně zafungovalo.

Ono je to snadné, kydat tady na mě svůj vlasní hnůj a myslet si, jak jste mi to nandal. Ale když se nad tím zamyslíte, nandal jste to spíš sám sobě. Já si tady nenechám zkazit náladu, pozitivní rozpoložení sobě vlastní a nadhled, bez kterého bych nemohla fungovat. S hrozivým hnusem pod blogy starosti nemám, starosti jsou něco jiného, jsou to takové ty klasické, občas velmi závažné, které mám já i každý jiný člověk. Pak jen záleží na tom, jak se daří starosti zvládnout.
Běžte se provětrat a přemýšejte nad tím, komu si můžete stěžovat jinému, protože já za Vaše rozpolžení nemohu. Je to spíš Vaše vizitka. Takže asi tak.
01. 12. 2009 | 17:39

Veronika Vendlov napsal(a):

Pepa 3: Přitvrďte, tohle moji povahu, IQ a EQ, nevystihuje úplně cele! :-)

Pepíku Pepíku, stejně jako fim, zklidněte hormon, jinak to nedopadne dobře. :-)
01. 12. 2009 | 17:41

Veronika Vendlov napsal(a):

PS: Pánové, přestaňte se brát tak vážně, docela by Vám to prospělo! ;-)
01. 12. 2009 | 17:42

Pepa 3 napsal(a):

Paní Veroniko, tady nejde vůbec o žádné zklidnění hormonů. Tady jde o to, že se snažíte obhájit jinak neobhajitelné osoby v čele Vám milé TOPky. Myslíte, že Vám někdo uvěří, jaký je Kalousek expert a stoprocentně čistý a seriózní člověk? Tomu snad nemůžete věřit ani Vy! A pokud tomu věříte, tak skutečně máte pravdu v první větě Vaší repliky: Skutečně to Vaši povahu, IQ a EQ nevystihuje úplně cele! Skutečnost je daleko horší!
Mimochodem, zkuste se podívat na blog pana Hvížďaly ke stejnému tématu. Je tam nádherný diskuzní příspěv ek pod nickem Investigátor.
01. 12. 2009 | 19:09

Veronika Vendlov napsal(a):

Pepo 3, neobhajuji, ach jo, to je pořád dokola. Já nechci, aby mi někdo uvěřil, vždyť nepřesvědčuji, rozhodně ne textem blogu. Před chvílí jsem byla přítomna jedné debatě, která přesně vystihuje politickou realitu. Navíc moje role je jasná, jsem ve štábu, protože jsem se tak rozhodla a protože jsem od "Starostů". Prostě to tak je. Když jsem se rozhodovala, nebylo to snadné rozhodování, ale zatím jsem ještě nezalitovala. Až zjistím, že se děje něco, s čím se nedokážu ztotožnit, pak prostě odejdu. To není vůbec problém.

A strašně mě překvapuje, že si poměrně chytrý človek, jako jste Vy (pominnu-li urážky a "hnus"), nedokáže přiznat, že přestřelil a navíc že si neuvědomí, že TOP09 a Starostové nejsou jen Mirek Kalousek. Kdyby tomu tak bylo, tak tam u pultíku na sněmu stojí sám. Vžyť vy se vysmíváte všem členům, sympatizantům, všem lidem, kteří se rozhodli do TOP09 nabo do Starostů investovat svůj čas, svoji občanskkou povinnost. To není fér, to prostě oběcně není fér. Vlastně tím dehonestujete jakoukoliv snahu, zapojit se do dění obecně. I díky Vám, vypadá politika tak, jak vypadá.

A ještě poslední dodatek k naší marné diskusi: Mám poměrně hodně zkušeností s politikou, viděnou očima "stranického" aparátu. Mám poměrně hodně zkušeností (dobrých i špatných) s lidmi obecně, protože každá moje práce byla založena na komunikaci s lidmi. Překvapuje mně, že při naštvanosti lidí obecně, nevznikne alternativa, kterou by nikdo nemohl napadat tak, jako například TOP09, protože by vznikla tak, jak bych si představovala, že má politická strana vzniknout. Zase na druhou stranu, k přihlédnutí k politické a mediální realitě u nás, jsem se už několikrát přesvědčila o tom, že je naivní, věřit tomu, že se něco takového může podařit.

Nevím, proč se zrovna TOP09 podařilo to, o čem všechny nové nebo malé strany sní. Každopádně je možné, že je to jakýsi krok správným směrem k ozdravení politiky obecně. Ale to se nepodaří hned a určitě se musí objevit nové a důvěryhodné tváře.

Kritika těch, kdo si nesou svoji politickou historii na hřbetě, je naprosto na místě. Není ale na místě, dělat si hromosvod ze mě. Nicméně "naběhla" jsem si sama, není to poprvé a ani naposled.
01. 12. 2009 | 20:09

Pepa 3 napsal(a):

Pani Veroniko, nezlobte se na mne, ale Vaše naivita je až absurdní. O jakých "starostech" vlastně mluvíte? Vždyť to je jen kamufláž pro ty, kteří se do nové strany rychle přestěhovali, protože jim v původních stranách již pšenka odkvetla! Zatím se sice neobjevilo v tisku mnoho lídrů pro krajské kandidátky, ale ti, kteří se objevili, jsou ve sto procentech recykláty KDU a ODS (Praha, jižní Čechy, střední Čechy a pod. Kde je jaký starosta? Jste pro ně jen stafáží a "užitečnými idioty" kteří jim mají pomoci k udržení koryt, na která jsou zvyklí. Proto píši - v souladu s bohatými životními zkušenostmi - o Vaší naivitě. Vůbec nemám v úmyslu Vás urážet - jak jste si to vysvětlila. Když jsou úmysly pana Kalouska, pana knížete, pana Severy, paní Parkanové a dalších tak čisté a jejich srdce bije jen za TOP, tak jak to, že se dosud nevzdali svých mandátů, které získali na volebních lístcích jiných stran? Toto je to čestné jednání, na které chcete nalákat voliče? Padlo zde mnoho různých silných slov. Já jsem ale přesvědčen, že čas pracuje ne pro Vás, ale proti Vám. Lidé, kteří ve Vás viděli alternativu, budou mít čas si všechno promyslet, podívat se podrobně na ty, kteří stojí v čele Váší strany a i přes mohutnou mediální masáž pochopí o co jde: Že prvořadým úkolem nové strany je udržení koryt pro lidi, jako je Kalousek a jemu podobní.
01. 12. 2009 | 20:42

fim napsal(a):

Pepo, propánakrále, o co se tu vlastně pokoušíte??
Docílit u jedné osoby rozumu?
Vydojit z jalové krávy tele, nebo co vlastně?
Cožpak neznáte rčení “Házet hrách na stěnu“, "Kde nic není, ani smrt nebere", či "Komu není shůry dáno..."?
Poslední příspěvek paní Vendlové se zcela logicky nese v duchu předchozích. Jinak rozhodně nebylo mým prvotním cílem ji jakkoli urážet či zesměšňovat, ale vehemence, s jakou nám tu omlátila o hlavu svoje absurdity, už prostě překročila únosnou mez.
Nechme ji být a dejme jí klid na práci. Kartáč by zasloužil spíše její führer. Už jen za to, co jí provedl, respektive co z ní udělal.
01. 12. 2009 | 21:06

Veronika Vendlov napsal(a):

Pepo 3, můžete mít pravdu na 100%, ale spíše to dopadně nějak průměrně. Každopádně stačí si pár let počkat.

PS: K těm kandidátkám asi někdy příště, bude-li nějaké příště. Stačí si je jen projít.
01. 12. 2009 | 21:11

Veronika Vendlov napsal(a):

fime, někdy stačí málo a ze sympaťáka je rázem chlapská 0. Mě napadá jen jedno trefné přísloví, ale to tady díky kodexu, nemohu publikovat.

Odjíždím z kanceláře, tenhle blog mi byl čert dlužen!

Už se nedivím se ostatním blogerům a blogerkám, kteří se rozhodli, na komentáře neragovat. Šetří svým časem! :-)

A vlastně i časem těch druhých.
01. 12. 2009 | 21:16

znalec napsal(a):

Já vám fandím a věřím, že chcete něco lepšího. Současná scéna je tak zahnilá, že jen pořádné provětrání má smysl. Top09 se bojí všichni, proto ji všichni pomlouvají. Jak ČSSD, tak KDU, ODS. VV je také dobrý počin. I když malé strany neprorazí, mohou významě ovlivnit kultůru a politiku v ČR. Myslím, že kníže pán se svým smyslem pro humor je stále sympatičtější obyčejným Čechům, než tragické, upachtěné tváře současných předáků.
01. 12. 2009 | 22:34

Oslýk politolog napsal(a):

Veroniko Vendlová,

v prvních volbách vás bude volit docela dost lidí. Ne proto, že by vás měli rádi, nebo že by vám věřili. Většina bude jen chmurně předpokládat, že jsou to staří podvodníci nově seskupení, takže alespoň nějaké oživení.

Opravdu rozhodující je, co hodláte s tou stranou dělat dál. Zda budete tahat do politiky nové lidi, a zda jim dáte v těch volbách šanci. Zatím žádný váš předchůdce to neudělal, a všichni kvůli tomu skončili. Právě tohle byla totiž hlavní příčina smrti ODA, US nebo ED. Spor o "staré" a "nové" politiky je smrtelně nebezpečný; bez těch nových to nežije a jen pracuje je své neodvratné smrti.

Kalousek nebo Severa nám už zaručeně nic nového nepředvedou. Známe je už léta letoucí. A šanci dostanou jen jednu, v prvních volbách.
02. 12. 2009 | 10:06

veronika vendlova napsal(a):

Oslýku politiologu, to, co jste napsal, podepisuji.
v.v.
02. 12. 2009 | 10:45

Vysdlina pathologická napsal(a):

Standa T,
děkuji. Přemalovávání situací bývá podle mě znakem dočasného snad i většinového zmatku při nebezpečí. Později se z toho něco zrodí.
Co horšího je, mě napadlo, že z pohledu zvenku člověk citlivěji vnímá nerovnováhu.
A vnoří-li se do dění ztrácí onu kontrolu. To by však k řešení nikdy nevedlo. Jsou to tedy jen slepičně pathologické úvahy.
02. 12. 2009 | 10:59

toska napsal(a):

Nějak v té samochvále zapomínáte uvést, kdy se ti přeběhlíci, političtí turisti, ale dle mě spíš podrazáci či zrádci voličů, kdy se konečně vzdají prebend, které jim plynou za jejich zvolení v bývalých, dnes konkurenčních volebních stranách. Jakl mohou vůbec ještě strašit v parlamentu, jediní čistí spravedliví?! Jinak starého psa novým kouskům nenaučíš, nemám s TOP 09žádný problém: tudy cesta určitě nevede. Pokud to 10 - 15 % lidí ještě nedošlo, dojde jim to brzy po volbách. Ostatně závdavek tu již byl: ochota prodat názor partaje za milión...
02. 12. 2009 | 11:15

Volte sysly napsal(a):

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají...
02. 12. 2009 | 11:32

veronika vendlova napsal(a):

K těm financím: Vytvořit novou stranu, kdy jsou hybnou silou stávající poslanci a poslankyně, senátoři a senátorky, může každý z nás. Nedokážu si představit, že by odešli ze svých lavic, když mohou politiku aktivně ovlivňovat už nyní a nemusí čekat na volby. Z toho důvodu je logické, že pobírají své platy.

Ostatní finance související s výkonem mandátu, jdou na účet politické strany, za kterou byli do Parlamentu zvoleni (na IČO), tedy KDU, ODS, SOS, SDSN atd.

Nápad to byl geniální, ačkoliv tvrdě kritizovaný. Ovšem v naší české kotlině je toto zřejmě jendiná rozumná cesta, jak být slyšet a vidět.

Jak známo, průměrný český člověk neodpouští zejména úspěch druhého a to se netýká jen politiky, ale života obecně. Možná když přestaneme řešit, co kdo, kde a jak a budeme přemýšlet nad tím, jak věci změnit každý jeden z nás, nebudeme tady plkat o zbytečnostech a najdeme si, když ne čas na nové myšlenky, tak na lidi, na kterých nám záleží.

Život je totiž krutě krátký.
02. 12. 2009 | 11:47

JU napsal(a):

paní Vendlová,

já proti Vám osobně nic nemám, ale to co zde předvádíte je čiré zoufalství.

"Mirek Kalousek geniální politik" - možná tak geniální korytář. Stranu TOP 09 vytvořil jako Nova superstar.

Vaše strana nemá žádný program. Nelze jí označit ani za pravicovou, ani za levicovou. Jde o čistě mediální konstrukt typu reality show, financovaný zřejmě Bakalou a dalšími výtečníky.

Já jako pravicově zaměřený člověk dám ve volbách hlas neparlamentní straně, která bude programově nejblíž mým názorům.Na riziko, že můj hlas propadne kašlu. Věřím, že nejsem sám, kdo nebude volit podle toho co mu kdo řekne v novinách či v televizi. Nevyjde-li to napoprvé, vyjde to příště.

Vy hrejte dále v této show roli "užitečného idiota",slovy Lenina.

Přísloví z dob totality říkalo, že aktivní blbec je horší než třídní nepřítel.

Myslím, že za to, co jste předvedla na tomto blogu Vás milovaní vůdci nepochválí.Řadu potenciálních voličů jste odradila.
02. 12. 2009 | 12:29

Veronika Vendlov napsal(a):

JU: nádherný příspěvek, hodný obdivu. Jsem za něj vděčna. Jen takové lidi naše země potřebuje! :-) Jsem moc ráda, že jste mi konečně otevřel oči, když se to těm předchozím nepodařilo. Jupí!
02. 12. 2009 | 15:15

JAVÍT napsal(a):

Mnoho "skvělých politických expertů" tady brojí proti TOP 09 a urážejí V. Vendlovou.
Pánové, možná že i dámy, když jste tak chytří a politicky zralí, kteří vědí, co by se mělo ale sami to neumí, založte vlastní politickou stranu, která bude dokonalá, která bude dělat jen naprosto správnou politiku v celém spektru zleva doprava !!
Pak té nové straně dejte nový název, např něco jako KSČ (KSČM).
Ta byla a je také ta nejdokonaleší ze všech.
02. 12. 2009 | 16:10

Veronika Vendlov napsal(a):

Anketa Reflexu, jde TOP09 zásady a ne výsady? A věříte tomu?
http://www.reflex.cz/Clanek...
05. 12. 2009 | 01:41

Oslýk cynik napsal(a):

Nevěřím, když se ptáte takto přímo. Proč bych měl věřit Kalouskovi, Severovi a dalším podobným jedincům? Děláte si legraci?

Pokud je budu volit, tak jedině s podmínkou, že budou co nejrychleji nahrazeni někým jiným.
05. 12. 2009 | 15:44

Veronika Vendlov napsal(a):

OC: OK
05. 12. 2009 | 15:53

otto top 10 napsal(a):

Zvláště sněmy politických stran, mají zvláštní atmosféru. Většinou napjatou a ne příliš uvolněnou a to zejména, jsou-li volební.
13. 03. 2010 | 20:05

klsVFgisC napsal(a):

The Ships's Voyages I believe know-how just can make it worse. Now there is a canenhl to never care, now there will not become a probability for them to find .
23. 08. 2013 | 16:13

3QDf2RfDDii napsal(a):

Wonderful story, reckoned we could<a href="http://sgfjxoltdj.com"> cbimone</a> a few unrelated data, nevertheless really worth taking a look, whoa did one learn about Mid East has got more problerms as well
24. 08. 2013 | 16:14

4MXDlSUmTP napsal(a):

Hello! An interesting doisuscsin is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers http://tfcqaoik.com [url=http://tsjtihofhyq.com]tsjtihofhyq[/url] [link=http://rtidnnqiclr.com]rtidnnqiclr[/link]
26. 08. 2013 | 14:30

eXxuKAi1Yy napsal(a):

Please teach the rest of these internet <a href="http://bsekgpjhs.com">hongolais</a> how to write and research!
28. 08. 2013 | 22:00

TWVxhjlLiYWt napsal(a):

That's an expert answer to an initeesrtng question http://ymmaepdx.com [url=http://peaifzls.com]peaifzls[/url] [link=http://irpasy.com]irpasy[/link]
06. 09. 2013 | 18:41

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy