Krize v minulosti vždy přinesla sexy podnikové strategie
General Electric vznikla v roce 1878 během finanční paniky. O něco později začali Laurin s Klementem dávat hlavy dohromady.
Zatímco svět zažíval velkou depresi v 30. letech minulého století, zrodil se Unilever. I Microsoft nastartoval v době hospodářské recese roku 1975.
Držím názor: co trh nezabije, to ho posílí! Krize vybízí k úklidu před vlastním prahem.Krize ukáže sílu a zvuk firemní značky. Někteří teď začnou masivně zlevňovat a jejich rozpočty zaúpí. Ti šťastnější, kteří dbali o zvuk produktu, ale vsadí na strategii zvyšování hodnoty pro zákazníka. Značka, kvalita, loajalita zákazníků je podrží.
Brzy poznáme pravé vítěze. Čekám fůru nových nápadů a vizí, dravých strategií, vlnu akvizic – na příkladecj: proč si třeba teď nezkusit svého rivala koupit se slevou ve výprodeji?! Proč třeba agresivním marketingem zdůrazňující kvalitu značky nenadělit KO konkurenci?! Proč nezkusit najít cestu, jak místo zlevnění dát zákazníkovi lepší služby za stejnou cenu?!...
Zatímco svět zažíval velkou depresi v 30. letech minulého století, zrodil se Unilever. I Microsoft nastartoval v době hospodářské recese roku 1975.
Držím názor: co trh nezabije, to ho posílí! Krize vybízí k úklidu před vlastním prahem.Krize ukáže sílu a zvuk firemní značky. Někteří teď začnou masivně zlevňovat a jejich rozpočty zaúpí. Ti šťastnější, kteří dbali o zvuk produktu, ale vsadí na strategii zvyšování hodnoty pro zákazníka. Značka, kvalita, loajalita zákazníků je podrží.
Brzy poznáme pravé vítěze. Čekám fůru nových nápadů a vizí, dravých strategií, vlnu akvizic – na příkladecj: proč si třeba teď nezkusit svého rivala koupit se slevou ve výprodeji?! Proč třeba agresivním marketingem zdůrazňující kvalitu značky nenadělit KO konkurenci?! Proč nezkusit najít cestu, jak místo zlevnění dát zákazníkovi lepší služby za stejnou cenu?!...