Utahování šroubů

14. 05. 2013 | 10:29
Přečteno 5990 krát
Množí se diskuse nad možnými změnami volebního systému, posílení prvků přímé demokracie a novým nastavením kompetencí mezi mocí výkonnou a zákonodárnou. Příčinou sílící diskuse je rostoucí napětí a nespokojenost mnoha lidí s tím, co se v naší zemi děje. Naprosto se zapomíná, že sebelepší volební systém či totální přímá demokracie nemůže nikdy dobře fungovat bez širokých svobod jednotlivých občanů. Náš systém trpí tím, že je vystaven trvalému trendu na snížení občanských svobod. Jednoduše řečeno se tu neustále utahují šrouby.

Šiřitelé blaha

Občané jsou zavalováni dalšími a dalšími nesrozumitelnými zákony, jejichž většina je zbavuje, více či méně, jejich svobody a svěřuje čím dál tím víc pravomocí do rukou nikým nevolených struktur. Vše se děje samozřejmě ve jménu bohulibých cílů a pro blaho lidu. Zákony se navíc neustále mění, a tak je snadné prakticky každého za něco trestat. Začne to nezaplacením jízdného a skončí exekucí na byt, pokračuje to špatným parkováním a končí to ohromnými platbami za auto odtažené bůhví kam. Příkladů se najdou dnes desítky, možná stovky. Situací, kdy vám úřady nepovolí vikýř na domku, ale v sousedství vyroste několikapatrový panelák, neustále přibývá.

Dohlédneme na vás

Pro blaho lidí nás už skoro všude sledují kamery, e-maily a telefony mohou být snadno monitorovány, a to i za mnoho měsíců po jejich uskutečnění. Jste nuceni dát do banky peníze za ubohé úroky, zatímco za toto nedobrovolné dobrodiní platíte. Sílí tlak na bezhotovostní platby, aby i za mnoho a mnoho let se dalo zjistit, co a kde jste si koupil. Pro blaho lidu se tlačí na centrální elektronickou zdravotní kartu, aby se jedním kliknutím daly zjistit na každého ty nejcitlivější údaje. Většina lidí si nebezpečí neuvědomuje. Vždyť je to přece v jejich zájmu, pro jejich bezpečí a dobro. Když se pak setkají s důsledky rostoucí nesvobody, je už pozdě. Systém je semele jako bezvýznamný prach.

Chudý je častěji i nesvobodný

Existuje i ekonomický rozměr svobody. Respektive jde o to, že vláda vytváří podmínky, aby byli lidé svázáni ekonomickými závazky. Nejprve co nejvíce lidí musí žít z ruky do úst a cokoli chtějí, tak na to si musí půjčit. A jsou tím lépe vydíratelní. Nebudeš poslouchat? Přijdeš o práci a už z problému do smrti nevybředneš. Proto i takový tlak na školné na vysokých školách. Studenti s dluhem na krku jsou zase lépe vydíratelní, a pokud by vyskakovali, tak se jim křídla pěkně přistřihnou. Je snaha, aby střední třída zchudla, ztratila tím pocit ekonomické svobody a z něho pramenící sebevědomí. Prostě strach z toho, jak uživím rodinu, je mocný spojenec snah omezit svobodu společnosti. Bohatá střední třída je pilířem svobody a ten se musí srazit. Ovladatelná společnost má miniaturní skupinu extrémně bohatých a zbytek je drcen chudobou a existenčními starostmi.

Svět se mění k horšímu

K tomuto plíživému a hlavně vytrvalému útoku na lidskou svobodu dnes dochází všude v celém západním světě. Má to až charakter koordinované snahy lidi postupně zotročit. V tradičních západních demokraciích to jde většinou pomaleji a lidé se tomu víc brání, ať již vědomě, či ze zvyku. My jsme byli uvyklí životu v policejní totalitě, a tak to společnost přijímá apaticky a mnohdy snad i s jistou radostí, že zase na ně bude někdo dohlížet a řídit jim jejich životy. Na rozdíl od té minulé totality to však bude bez těch sociálních jistot, které byly za minulého režimu lidem prezentovány jako jistá kompenzace za nízkou míru osobní svobody. Po krátké naději let devadesátých padáme opět do propasti a prakticky nikde není vidět snahu tomu čelit.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Viola napsal(a):

Tak už jste rok v Daliborce.
Cítím s váma. Mohl byste také popsat takový váš den, nebo týden.
A napsal jste to dnes dobře. Můžete si číst interent?
14. 05. 2013 | 10:40

Gustáv Kočí napsal(a):

Nemnoží.
14. 05. 2013 | 10:41

Jan Horák napsal(a):

Jojo kleptofašismus utahuje šrouby.
14. 05. 2013 | 10:44

Jan Horák napsal(a):

Nejhorší je, že ČSSD bude ten marasmus konzervovat. ČSSD je pouze ODSlight.
14. 05. 2013 | 10:48

Libertad napsal(a):

Ten pobyt ve vazbě má na Vás vyloženě dobrý vliv pane Rathe.
Zopakuji, že cestou vzhůru k moci jste mnoho lidí zpourážel, jak mocných tak bez moci. A tak se nedivte, že Vám z vazby nikdo nepomůže. Ani toho mandátu se nechcete vzdát. Snad si nemyslíte, že Vás ti mocní nechají vstoupit do parlamentu, abyste tan nahlas říkal pravdy, které píšete na tomto blogu. Peníze za poslanecký plat se Vám budou hodit do startu v novém životě, jestli Vás soud neodsoudí též k pokutě, která se čistě náhodou bude rovnat počtu měsíců ve vazbě ve funkci poslance x měsíční plat poslance.
Přeji Vám spravedlivý proces a nestranného soudce.

S pozdravem Sidonio Libertad
14. 05. 2013 | 10:48

roman napsal(a):

Pane Rathe, odhlédnu li od osobního problému který zrovna máte, tak s Vámi musím souhlasit. Přesně toto si většina lidí vůbec neuvědomuje.
14. 05. 2013 | 10:50

Neználek napsal(a):

Přesně tak to je. Prohlubující se krize nemůže vést vývoj demokracie jiným směrem než k supertotalitě a fašismu. A systémovou změnu vlastníci všehomíra nedopustí za žádnou cenu. To raději proženou svět dalšíma jatkama.
14. 05. 2013 | 10:54

rot napsal(a):

Tam kde selže společnost, nastupuje kapitalismus.
14. 05. 2013 | 10:56

Karkulka napsal(a):

Jo kdyby kapitalismus...........to slovo.....je snad už ..jen fašismus..proboha.
Nezbývá než říct-držte se::
14. 05. 2013 | 11:03

Tom napsal(a):

O morálce káže někdo, kdo ji v sobě nemá ani trochu. Necítím se být nesvobodný, cítím se být bezmocný ve chvíli, kdy někdo kdo si nezaslouží úctu dostane prostor pro své nemocné názory. Mám se dobře, nepotřebuji mnoho abych se tak i cítil... Zdravím do Ruzyně
14. 05. 2013 | 11:06

neo napsal(a):

Je toto vůbec možné?

Pane doktore, přečtěte si nedávno zveřejněná článek pana Buquoye. Tím bych začal.

Pak zde máme pár věcí, se kterými lze nesouhlasit.
1) Jste nuceni dát do banky peníze za ubohé úroky, zatímco za toto nedobrovolné dobrodiní platíte. Sílí tlak na bezhotovostní platby, aby i za mnoho a mnoho let se dalo zjistit, co a kde jste si koupil/////////Nejste nucen do ničeho. Pokud chcete peníze míti v bance, můžete si vybrat i banku, kde třeba poplatky neplatíte. Tudíž to není ani nedobrovolné jak tvrdíte a ani neplatíte za ono dobrodiní jak tvrdíte. Tlak na bezhotovostní platby nemusí být nutně podmíněn tím, že se dá snadno zjistit za co jste platil. Jde také o komfort a to nejen vás jako plátce-spotřebitele. Manipulace v hotovosti přináší mnohem více problémů a to jak vám, tak i subjektu, kterému jest placeno. Bezhotovostní platební styk navíc zrychluje obchodní transakce po celém světě. Těžko budete za fakturu posílat cash do Dubaje nebo USA či na Sicíli.

2) Nejprve co nejvíce lidí musí žít z ruky do úst a cokoli chtějí, tak na to si musí půjčit. A jsou tím lépe vydíratelní. Nebudeš poslouchat? Přijdeš o práci a už z problému do smrti nevybředneš.////////Neštymuje zde souvislost mezi přijít o práci a tlakem vlád na žití z ruky do úst. Vláda nerozhoduje o tom, zda přijdete či nepřijdete o práci, pokud zrovna nejste zaměstnancem státu na úrovni, kdy by jakýmkoli způsobem mohla ovlivnit vaše propuštění.

zbytek je jen věcí názoru, v něčem souhlasit lze, v něčem se lišíme.
14. 05. 2013 | 11:08

aga napsal(a):

Pozavírat je všechny!! Pro naše ale i jejich dobro!! Jak je vidět, má to na směr jejich úvah vyloženě kladný vliv.
14. 05. 2013 | 11:11

čert }:o) napsal(a):

Rathe
možná jdete ve vězení do trochu do
sebe ale velkou naději vám nedávám
Nezbývá nic jiného než se modlit
Docela by mě zajímalo jak byste
fungoval dnes kdyby vás nechytli
Je to ale jen kdyby...
Doporučuji se přiznat Nic už neztratíte
a v očích jiných byste nabyl opět
frajerství Možná i moje duše by se
nad vámi ustrnula
Přiznat se by byla vaše výhra Ulevilo by
se vaší duši a možná byste byl i posvěcen
14. 05. 2013 | 11:18

Jan Horák napsal(a):

Je to všechno o ideologii, kterou společnost vyznává, nebo která jí je vnucena. Nám byla v posledních dvaceti letech vnucena ideologie kleptofašismu, standardní to ideologie imperiálních kolonií po celém světě. Naopak byly fanaticky potírány a zesměšňovány jakékoliv hodnoty spojené s rovnostářstvím, národní identitou, státem, atd.
14. 05. 2013 | 11:21

Jedla napsal(a):

neo [ny:jo],

hájíte Matrix. Čím agresivněji hájíte Matrix, tím je jasnější, že se sám bojíte skutečnosti.
14. 05. 2013 | 11:29

Baba napsal(a):

Evropané jsou oproti statisticky úspěšněji studujícím Asiatům z Dálného Východu vzrostlejší, poživačnější, egoističtější a lpějící na své domovině. Šance k ustání tedy filosoficky reálné.
14. 05. 2013 | 11:31

neo napsal(a):

Jedla [yedla]:

proč bych měl hájit matrix?
Nehájím ani matrix a skutečnosti se opravdu nebojím.

Pokud máte jiný názor než já, neberu vám ho a rád si ho přečtu.
14. 05. 2013 | 11:33

MArek Blomský napsal(a):

Pane Rath, děkujeme za snahu, nebudu se ohlížet, ale ani Vás soudit. Dávno jsem již klasifikoval Vaši kauzu jako "vybraná oběť moci". Je jasné, že Vaše dobře proříznutá ústa byla příčinou Vašeho osudu, stal jste se nepohodlným systému, který nedělá nic jiného než to, z čeho jste obviněn. Ale bohužel mocipáni, kterým jste předhazoval jejich alkoholismus se rozhodli pro štvanici na nepohodlnou oběť. Má to nyní pro Vás i dobré aspekty, máte čas na to co jste napsal a další užitečné věci.
14. 05. 2013 | 11:34

Kateřina napsal(a):

Výborný analytický článek... a v podstatě ve všem pravdivý...
14. 05. 2013 | 11:36

Gustáv Kočí napsal(a):

O svobodě se nejlépe spekuluje v kriminále. Chodbu už máš vytřenou?
14. 05. 2013 | 11:45

Lukáš D. napsal(a):

Neustále se lidé straší big brotherem. Každý kdo chce může peníze ukládat doma do strožoku a dostávat plat v hotovosti. nikdo vám v tom bránit nebude. Stejně tak vás nikdo nenutí platit kartou. Pro mnohé je takové placení pohodlné.

Situací, kdy vám úřady nepovolí vikýř na domku, ale v sousedství vyroste několikapatrový panelák, neustále přibývá. To mohou jen pokud je to v rámci platné legislativy. Ve vámi uvedeném jednání jde o požadavky protizákonné a tudíž těžko může systém za protizákonné jednání jednotlivce. Tudíž jde o demagogii.

Čím více má člověk svobody tím více si stěžuje že jí má málo. Svoboda sebou vždy nese zodpovědnost a to mnohým nevoní. Zvlášť u vás jako bývalého česana je celý článek dost divný. Jelikož vaše bývalá strana neustále tlačí na co největší přerozdělování a závislost na státě.

V kontextu historie je svoboda na nejvyšší úrovni. Můj děda si asi těžko mohl jet kdykoliv do zahraničí nebo i jen do většího města. Celý život byl uvázán k hospodářství a pracoval ve své podstatě celý den a ne jen 7,5 hodiny jak je to dnes zajištěno. A neměl dovolenou a nemohl si koupit co chtěl. A zdaleka si jistě nestěžoval jako lidé dnes.

Vy sám jste důkazem jak mnoho svobody občané mají. V nesvodném státě by jste už byl odsouzen bez možnosti propuštění. Stejně tak by jste už neměl funkci a už vůbec né přístup k počítači nebo nedejbůh k internetu.
14. 05. 2013 | 11:48

pavla K napsal(a):

Když pominu, kdo to napsal.....musím říct, že je vše pravda......škoda,že si to pisatel uvědomil dost pozdě
14. 05. 2013 | 12:00

Pepa Řepa napsal(a):

resl
no vidíte, loupežníček se o Vás zajímá.
A to jsem četl jen titulek.
14. 05. 2013 | 12:04

Personalista z pracovní agentury napsal(a):

Gustav Kočí,

vy jste profesí bachař? Jak jste dopadl po amnestii?
14. 05. 2013 | 12:09

Čech napsal(a):

Jsme s vámi pane doktore. Národ se vzbouří proti mafii pravčáckých zlodějů, mafiánů a nacistů, kteří se snaží zlikvidovat národ.
14. 05. 2013 | 12:15

Jan K. napsal(a):

"Začne to nezaplacením jízdného a skončí exekucí na byt, pokračuje to špatným parkováním a končí to ohromnými platbami za auto odtažené bůhví kam."
Slušný člověk nejezdí načerno a neparkuje v zákazu, pak podobné problémy nemá. Chápu ovšem že se autor zastává těch neslušných, svůj k svému. Nakonec, je to rozhodující část levicového elektorátu.
14. 05. 2013 | 12:19

Občan napsal(a):

A zatímco Rath sedí ve vazbě, aniž by mu bylocokoli prokázáno, zločinné spolčení kolem MPSV je odedneška krystalicky nevinné a počestné:
http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=779528
"Žalobce v pondělí zrušil stíhání šesti z deseti obviněných v kauze údajně zmanipulovaných IT zakázek na provoz systému výplaty sociálních dávek na ministerstvu práce, napsalo Právo.
Mezi těmi, kdo uspěli se stížností proti stíhání, je podle listu i podnikatel Antonín Kočí, otec poslankyně Kočí..."
14. 05. 2013 | 12:23

flame napsal(a):

Kecy v kleci, jestli jste frejer tak se přiznáte, abyste byl věrohodný a řeknete všechno co víte, to je Vaše jak něco změnit. Tohle jsou od zloděje opradu směšné pravdy.
14. 05. 2013 | 12:23

buldatra napsal(a):

Ano, ten svět spěje kamsi...jeden ani raději nechce vědět kam.
A samože se šrouby utahují.
I lodní.
Všude kolen samej šlendrián, svrab a neštovice, lidi na sebe nevraží, bohatí bohatnou a chudí chudnou, somálští piráti kují pikle v Somálsku, zkrátka svět je zlej.

Na štěstí, alespoň, že pan doktor Ráth je v bezpečí za tlustými vězeňskými zdmi. Tam mu nic, kromě slepé spravedlnosti nehrozí. Je pod bedlivou ochranou, má svý jistý, včetně pravidelné vyvážené stravy, sprchy, advokáta, což tady venku nemá kde kdo. A navíc za love vod hen teho daňovýho polatníka.

Ale jinak článeček dobrej, jen ty okolnosti a místo jeho vzniku poněkud kazí veskrze příznivý dojem...
14. 05. 2013 | 12:26

marxík napsal(a):

A takto to funguje už 25 let. Jeden zlý, řekněme Kalousek, druhý hodný, pan Rath, vás drží pod krkem a postupně z vás vytřesou duši.
Je na vás docela žalostný pohled , kolegové.
14. 05. 2013 | 12:26

Lukáš D. napsal(a):

Občan

1. To že jsou ostatní lumpové není důkaz že je pan Rath nevinný nebo vinný
2. Vazba je vždy dříve než je prokázán zločin (tak to funguje).
3. Inflagranti je důvod vazbě.

Jan K.
"Chápu ovšem že se autor zastává těch neslušných, svůj k svému. Nakonec, je to rozhodující část levicového elektorátu. " Obávám se, že procenta lumpů bude v elektorátu rozdělen rovnoměrně mezi politické strany.

Jinak první část je tak trochu jako případ adorovaného Smetany. Soud ho odsoudil k zaplacení škody a když tak neučinil šel sedět. Nikoliv vinnou politiků nebo nesvobody, ale vinnou svojí.
14. 05. 2013 | 12:29

zemedelec napsal(a):

Pane Rath.
Na to je jednoduchá odpověď.
Když zjistili naši zodpovědný politici a nejen oni,že lze přijít k penězům jinak než poctivou prací a ještě nás zadlužit.Takže,teď jedině přitvrdit,když se bude muset splácet.
14. 05. 2013 | 12:38

Občan napsal(a):

Lukáši D.,
odkdy je u nás nezákonné přenášet jakýkoli objem peněz v hotovosti?
Nebo snad byl Rath zatčen při páchání trestného činu? Pokud ano, tak jakého?
14. 05. 2013 | 12:41

neo napsal(a):

Občan:

on taky není ve vazbě za nošení hotovosti, ale za přijetí úplatku.
14. 05. 2013 | 12:54

Gustáv Kočí napsal(a):

Ne, býval jsem personalistou v kriminále. Živil jsem se pochůzkami po chodbách a mlácení dveřmi o pendrek. T.č.jsem bez práce, amnésie mi udělala čáru přes rozpočet.
14. 05. 2013 | 12:57

trvale sedící parlament - zdroj zla napsal(a):

Poslanci mají být uvolnění, ne usazení a zabezpečení.
Pak je už nic nezajímá.
A mají umět číst, zejména předlohy zákonů.

Počet nových zákonů do roka je potřeba omezit na 3.
Které to budou, vybírat losováním.

Zejména: poslanci mají plně osobně ručit za jejich účinky, i po letech.
14. 05. 2013 | 13:00

Libertad napsal(a):

Lukáš D. dne 14. 05. 2013 v 11:48
napsal(a):
"Každý kdo chce může peníze ukládat doma do strožoku a dostávat plat v hotovosti. nikdo vám v tom bránit nebude"

Mohl byste uvést alespoň pět IČ podniků, kde je možno dostávat plat v hotovosti?

Děkuji a s pozdravem

Sidonio Libertad
14. 05. 2013 | 13:11

Viola napsal(a):

Jan K.

Koruna na minutu jízdy. Kdo na to má?
14. 05. 2013 | 13:13

radši zavírat zlodějky rohlíků napsal(a):

Zatímco v případě vykradení MPSV by žaloba stejně nebyla schopná prokázat úmysl a policajti neumí do tolika počítat, v případě zatajení věci stačí, že máte VĚC.

Proto je snažší stíhat drobné zlodějíčky. Na Ratha bylo potřeba 200 detektivů, kdo to má furt platit.
14. 05. 2013 | 13:17

neo napsal(a):

Libertad:

zaměstnavatel je povinen dle zákona vám vyplatit mzdu.
Účet mít nemusíte.

Takže pokud ho nemáte, je povinen Vám vyplatit mzdu v hotovosti. Taková je zákonná úprava.

Samozřejmě záleží na tom, co si zaměstnanec a zaměstnavatel dohodnou v pracovní smlouvě.
14. 05. 2013 | 13:20

neo napsal(a):

mimochodem, geniální titulek na aktualne.cz :)

"David Rath je ve věznici právě rok a bloguje o svobodě"
14. 05. 2013 | 13:31

Xaver napsal(a):

Ale roste nám HDP !!!
14. 05. 2013 | 13:31

Pavla2 napsal(a):

Občan: Pokud vím, tak v televizi bylo řečeno, že Rath prokazatelně přijal úplatek ve výši cca 16 mil. K další částce se již vzhledem k zatčení nedostal. Nechápu, jak ho někdo může považovat za čistého člověka. Ikdyž v mnohém, co výše napsal, má pravdu. Ale to by nikdy neřekl ani nenapsal, kdyby nebyl tam, kde je teď. Sám by se choval, coby majitel dostatečných financí a známostí, jako v případě toho vikýře. Samozřejmě by ho mělo do basy následovat celé stádo dalších jemu podobných.
14. 05. 2013 | 13:31

Lukáš D. napsal(a):

Ani nemusím odpovídat. Neo v podstatě odpověděl za mě. :-D

Libertad:
To, že nikdo nevyplácí mzdu v hotovosti jen ukazuje že o to ani nikdo nestojí. A to že to nikdo nedělá neznamená, že to nejde. Zavedený standard není diktát.

Mimochodem vy vnímáte platbu na účet jako omezení osobní svobody ?
14. 05. 2013 | 13:48

Občan napsal(a):

Pavlo2,

kdyby to byla pravda, už by dávno proběhl soud a Rath by byl odsouzen.
V televizi taky nějaký John vyřvával o tom, jak slyšel z PŘEPISU "odposlechu" šustit peníze. Tomu jste také uvěřila?

A vůbec Vám není divné, že zahájení soudu bylo opět (už asi posedmé) odloženo?
14. 05. 2013 | 14:00

taffy napsal(a):

chudý je často i nesvobodný - velmi dobrý postřeh
jinými slovy to, co nás učili za socialismu v politické ekonomii "ekonomické přinucení je nejúčinnejší" - A JE TO PRAVDA, zvlášť platí pro střední třídu, tu naši mocipáni nechtějí
14. 05. 2013 | 14:09

Gustáv Kočí napsal(a):

Prosím neříkejte Někomu, že je něco pravda, protože to říkali v televizi:)
14. 05. 2013 | 14:15

český maloměšťák napsal(a):

"....Zákony se navíc neustále mění, a tak je snadné prakticky každého za něco trestat....."

Nelze - každého.
Zavolejte Sokolovi, Pitrovi či Klausovi, popřípadě Koudelkovi.
Oni vám to vysvětlí, že v jistých případech a konjunkcích existuje nedotknutelnost - před právem a zákonem, tedy jakási supersvoboda, respektive hyperrovnost. Je nad vším - i nad demokracií, i nad právním státem....v podstatě je i nad kapitalismem /je možno například neracionální distribucí vzácných zdrojů - například vybraných daní či aktiv bank, potažmo aktiv privátních klientů ...dosahovat velmi rozumných zisků/.
14. 05. 2013 | 14:22

ld napsal(a):

Pokud se to nestane hned prvoinstančně, tak v odvolacím řízení bude autor zproštěn obžaloby.
A pak se začnou dít věci.
A následně by mě zajímalo, jestli bude po Němcové vymahatelná částka peněz za Rathovu vazbu.
14. 05. 2013 | 14:36

ari napsal(a):

Pavla2:
"Pokud vím, tak v televizi bylo řečeno, že Rath prokazatelně přijal úplatek ve výši cca 16 mil."
Myslíte si, že duševně normální lidé budou komunikovat s někým, kdo stojí intelektuálně ta nízko, že považuje za relevantní, co "říkali v televizi"?
Jednodušeji (tedy: pro vás): Nemyslíte to vážně, že? Nejste tak blbá, abyste věřila televizi?
14. 05. 2013 | 14:44

au napsal(a):

Jan K.:
"Slušný člověk nejezdí načerno."
No to jste trefil. Hitlerovské Německo bylo plné takových slušných lidí, jako jste vy.
14. 05. 2013 | 14:46

Karel napsal(a):

Od doby jednoho roku ve vazbě je Pan Ráth, Vězněm svědomí.Protože držet ve vazbě někoho déle než rok je protiústavní a protizákonné.
14. 05. 2013 | 14:49

Karel z Bruntálu napsal(a):

Není špatné být ve vězení a brát měsíčně poslanecký plat. Takový zákon je možný jen u nás.Nevím na co si pane Rathe pořád stěžujete. Pracovat nemusíte,peníze vám přibývají,najít vám dají a vyspat se můžete dosytosti. Co by za to jiný,třeba nezaměstnaný člověk který musí žít z ruky do huby dal. Hlavně za ten váš MUKLOVSKÝ plat.
14. 05. 2013 | 14:53

Melanie napsal(a):

Když je človět tytéž země druhému člověku vlkem, vypadá to asi tak jako u nás dneska. naši obchodníci objenávají šlendriján/ nejen potravin/ a to jiím nebrání vesele fandit hokeji či fotbalu,a samozřejmě našim. Velmi zvláštní národní hrdosta ztracená národní hrdost vykompenzovaná finančním ziskem. To není trestné, ačkoli občqwn pojídá toxiské potraviny a draze za ně platí. Proč ne? Vždy´t nebožák kuápuje plesnivý česnek a cibuli, které vidí, tak proč mu tu kvalitu nevpašovat do hovoého pokrmu nebo polotovaru, všelikým uzenin, pomazánek, ap. Práva se spíše občan nedovolá ani jinbde, jelikož uu společnostem s.r.o se tady dost toleruje. Kdo potrestá podplaceného lékaře, nebo lékaře,který podvede pacienta, atd? když to oznámíte je ticho jako v kostele a když jste neodbytní, tak se věc nezjsití, nedokáže a odloží. Takový může pokračovat dál a jsitě bude i ještě odvážnější. ČLK by měla pracovat pro občana, nikoli chránit lékaře před postihem, to je špatná cesta. Stejně tak ČAK, protože dnešní advokáti jsou úplatní, pracují pro obě strany, jdou na ruku soudu. Jednocuše a zkráceně řečeno, jsme pohodlný a laxní národ a to je cestqa sebezáhuby, z toho se asi nikdo nevyplatí, pokud bude žít tady. Krátkozraký pohled,který vyčítáme Romům.
MUDr Rath řekl, že je čudla, malá ryba. Měl pravdu, jedna vlaštovka jarto nedělá tak proč ji tak zavírat do klece, vždyť ona jediná není příčinou tohoto marasmu. je portřeba upravovat zákony, ale není k tomu vůle. Dokud je poslanci v jeho funkci jaksi dobře, nemá zájem o společné věci a namáhat se prosazováním změn. Jednotlivě to pak občana, stejně tak někdy i poslance ovšem psotihne a pak je pozdě. Stejně tak je dost pozdě trestat výtčníky z kuponové privatizace. Zákony měly bránit takovému konáná, které bylo u nás na jakési hranici zákona a tolerováno. nyní je soudí ve Švýcarech. Všude ve světě si lidi nenechají takto rozkrást státní majetek. Snad je to i tím, že jsme ateisté, žijeme ze dnbe na den, škoda že více nectíme morální a duchovní hodnoty.
14. 05. 2013 | 14:58

rallysms life, napsal(a):

Když PAVLA 2 slyšela něco v TV, tak to je pro ni svatá pravda..... Já bych vzpomněla na Jana Husa, který před svou smrtí řekl stařence,která přiložila na hranici " Svatá boží prostoto" Nedivme se tedy, jak se tu snadno manipuluje lidmi, jak dopadají volby, co nám se dovážejí, jaké máme platy, atd. Asi by to chtělo se více vzdělávat, moho občanů je politicky pologčramotných.
14. 05. 2013 | 15:08

neo napsal(a):

ari , rallysms life:

tuhle v televizi řikali, že umřel Michael Jackson.

Jednodušeji (tedy: pro vás): Nemyslíte to vážně, že? Nejste tak blbí, abyste věřili televizi?
Michael žije a Elvis taky.
14. 05. 2013 | 15:17

Gustáv Kočí napsal(a):

JÁ se asi smíchy smažu:)
14. 05. 2013 | 15:18

Skoupá napsal(a):

Dokonce žije i Kaczynski, tedy prý..... Někdo si potřebuje vydělat, tak si vymýšlí a hle, ono to vychází. Najdouse ochotné uši. Škoda, že se nepíší nové bajky./ O ptákovi,kterého zavřeli do klece, protože se nepříjmeně ozýval/ jenže vysílali by je, nebo vydali by je? Asi není zrovně velká snaha těch nahoře, aby byl občan uvědomnělý,politicky aktivní a žádající.
Být MUDr Rathem, budu hledat advokáta ze zahraničí. Tady půjdou na ruku Soudu a možná je již rozhodnuto. On ale není hloupý a asi to i tuší.
14. 05. 2013 | 15:31

Meyer Lansky napsal(a):

Co pa Dottore ? Dostal jste spanelskou botu?
14. 05. 2013 | 15:44

vinca napsal(a):

Bludy z hladu?
14. 05. 2013 | 15:59

Pedros napsal(a):

Na to měl drát myslet když ještě mohl. Teď ať ho v žaláři sežerou krysy!

Viz: penize nejsou a pad Rath si udela pracovnicku za pul mega. Penize nejsou a pan Rath da ve strednich cechach autobus pro skolaky zdarma... A toho bylo vice... A nic z toho se neosvecilo.. Preji panu Rathovi hodně dlouhou dovolenou za mřížema se vším všudy co ktomu patří!
14. 05. 2013 | 16:02

Pedros napsal(a):

Pavla2:
Plně svámi souhlasím pozdě bycha honiti...

Ty co se opírají o to že to co je v televizi není pravda rád bych je poučil že to samé se týká internetu!!! A hlavně to co bylo podstatného co paní Pavla psala není ta televize, ale to že už teď má rát smolíka
14. 05. 2013 | 16:04

Jarmilka Kubátová napsal(a):

Ježíš, nechceš Davide sepsat pohádky pro nezbedné děti?
Asi ti muselo trošičku zacvakat z toho že tě klepli přes prsty při činu. Jinak si to nedovedu vysvětlit, doufám, že tam budeš hóódně dlouho, posílám pusu.
14. 05. 2013 | 16:05

český maloměšťák napsal(a):

Pedros
Drát, rát, Rath...
Měl byste si ten heroin více ředit.

V televizi říkali, že heroin by neměli používat hlavně duševně nemocní.
A tak to nastavte raději víc než míň.
14. 05. 2013 | 16:11

gabriela napsal(a):

Absurdní divadlo na pokračování. Jinak nelze nazvat nekonečné držení poslance Davida Raths ve vazbě. Důvody jsou velmi okatě zástupné. Pokud si někdo z modrých, či fialových politiků a jejich fandů myslí, že držením Ratha ubírá socdem procenta pro případné předčasné, či klasické parlamentní volby - šeredně se mýlí. Těmito přímo estébácky zavánějícími praktikami se dosáhne naprosto opačného efektu, kdy bude socdem nabírat další vítězná procenta už jenom ze solidarity s opozičním obětním beránkem a z vědomí do očí bijícího faktu, jak odlišně se zachází s jinými stíhanými poslanci z koaličního tábora, kteří jsou stíháni za mnohem těžší zločiny v řádu stovek miliónů, možná i více, a přesto nejsou zavření ve vazbě z důvodu útěku. Lítají vesele po svobodě a možná v klidu ovlivňují svědky. Protože tak je to mezi modrými a fialovými soudruhy politiky a s nimi evidentně prorostlými modrými a fialovými justičními mafiány zřejmě správné a demokratické, a tak to má být ...

Pokud se při obstaveném Rathově majetku soudci bojí, že někam uteče, není nic jednoduššího, než když se souhlasem samotného Davida Ratha odevzdá pas a možná i občanský průkaz na úřadě, kde se bude pravidelně hlásit až do vynesení rozsudku soudu. Jak jednoduché. Ale nechce se. Proč asi ? Odpovězte si všichni sami ...

http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Pustte-Ratha-prosi-Tana-Fischerova-i-reziser-Jan-Kacer-270835
14. 05. 2013 | 16:20

gabriela napsal(a):

opravuji ...

Absurdní divadlo na pokračování. Jinak nelze nazvat nekonečné držení poslance Davida Ratha a spol ve vazbě ...
14. 05. 2013 | 16:25

Karel napsal(a):

Zajímavé je jak Sabina tímto případem žije. A co další případy? Klaus, Kaloudek, Topolánek+Dalík, Bém+ Janoušek, Řebíček, Šimonovský,Bendl, Julínek+Šnajdr Gross,Palas, Schilling a co kluci z ČSSD co tak zdatně podpořili solár. A co nové nadějné tváře jako třeba Polčák, který by nejraději dal do zákonů i mít u sebe advokáta ( a hlavně za něj platit, když jste na záchodě. )
14. 05. 2013 | 16:43

Martin Gotfried napsal(a):

No já bych Rathovi nezazlíval ani tak, že kradl, jako to že se nechal ten lůV chytit při činu, dneska si mohl někde v klidu tu svojí Whiskey pít, nemusel by dneska na krku laso mít. Teď ti Dádo zbejvá se akorát tak přiznat. Nás jako daňový poplatníky to rázem bude stát o dost peněz méně, viz tvůj plat a ty soudci a všechno kolem tebe taky není zadarmo, takže buď alespoň chlap a přiznej se, myslím že se ti alespoň uleví všem ostatním taky pro většinu národa stoupneš,alespoň trochu morálně, jinak si o tobě stejně každý myslí, že jsi zloděj a ještě k tomu špatnej. Sedět budeš tak jako tak, tak buď alespoň chlap. Asi tam máš onvoH co na práci, když vymejšlíš takovýdle bajky o nepříteli Kapitalismusovi, ať tě nechaj třeba mejt hazlíky, ať jsi alespoň trochu užitečný za ty peníze co nás stojíš a budeš stát. Pa pa.
14. 05. 2013 | 16:45

Jaroslav Hašek napsal(a):

Dr.Rath by mohl být docela dobře příštím presidentem, kvalifikaci má luxusní, rok zavřený ve vězení bez soudu nebyl ani Havel. Politický vězeň dr. Rath je inteligentní, charismatický a má charakter, což sadisti Kalousek s Kubicem dobře vědí, proto jejich útok cílil hlavně na Rathovu pověst. Věděli, že ideje a morálka jsou pro něj ta největší hodnota, jako jsou pro ty gaunery největší hodnotou prachy. Udělal mnoho dobrého pro kraj i pro památky, měl soucit s lidmi a proplácel jim poplatky za léky. Je dobrý rétor a vždycky zasáhl přesně do živého - a to Kalousek neunesl - jeho Achillova pata je totiž výsměch a kritika od jiných (viz zfackovaný mladík, co mu napálil do ksichtíku, co si o něm myslí) - za to se mstí zákeřně. Kdo má zdravý rozum, tomu je jasné, že opravdoví korupčníci a tuneláři přece nepronášejí zapálené veřejné projevy proti korupci do očí zločincům jako je belzebub Kalousek. Naopak, ryzí korupčníci se drží stranou a v tichosti kradou a korumpují. To, co se nyní chystá, je Politický Monstrproces ala 50.léta, cílený na to, aby dr.Rath byl umlčen navždy - má být také výstrahou pro všechny rebely, kteří se postaví ukradené MOCI. Jako právník mohu zhodnotit, že v demokratickém státě, kde platí PRÁVO a nepodplacená policie, prokuratura a justice, by musel být soudem dr.Rath osvobozen, aniž by tomu předcházela tak neskutečně dlouhá vazba. Důkazy spočívající jen v odposlechu by nemohl žádný demokratický soud uznat. Máme tak kvalitní imitátory a techniky, kteří dokáží vyrobit jakoukoli nahrávku - o koupené podvodnici Salačové nemluvě. Nedávno jste mohli vidět v televizi imitátora napodobujícího Zemana, což sežral i zločinec Kalousek. Můj závěr je, že na dr.Rathovi si zhojili komplexy méněcennosti všichni neschopní, oškliví, impotentní, bezcharakterní a hloupí gauneři a gaunerky, kteří jsou momentálně přisátí k penězocecíkům našeho státu. Kromě toho se také báli, že byste mohl se svými nápady a rebelií u lidí uspět. Vážený pane doktore Rathe, přeji Vám brzký návrat na svobodu, vydržte a nedejte se! Váš článek mi potvrdil, že vazební zkušenost Vás nezlomila, naopak, stal jste se ještě silnějším, než jste byl.
14. 05. 2013 | 16:50

Majenka napsal(a):

Sranda je že pan Rath může být zavřený deset let a pořád nebude odsouzen. :P
Kdežto jiní vesele tramtadá. :-)
14. 05. 2013 | 17:07

Yosif K napsal(a):

Existuje i ekonomický rozměr svobody. Respektive jde o to, že vláda vytváří podmínky, aby byli lidé svázáni ekonomickými závazky.
1) Nejprve co nejvíce lidí musí žít z ruky do úst a cokoli chtějí, tak na to si musí půjčit.
2) A jsou tím lépe vydíratelní.
3) Nebudeš poslouchat? Přijdeš o práci a už z problému do smrti nevybředneš.
KONEC CITATU od MUDr Ratha.

Pan Rath skvěle vystihl podstatu socalistické strategie:
ad 1) CSSD plánuje podusit střední třídu vyššími daněmi ve prospěch proletářů, tím zpoletarizuje střední třídu a učiní ji závislou na socálních dávkách.
ad 2) lidé závislí bna socálnícjh dávkách tvoří tvrdé jádro socalistických a komunistických stran. Podívejte se na romskou menšinu - z 99% volí komanče a socany, pro CSSD boží dar.....
ad 3) likvidací OSVC a bobtnáním státního aparátu se vytváří parazitní třída absolutně poslušná příkazů a pokynů UV CSSD......
14. 05. 2013 | 17:20

santawizard napsal(a):

Pane doktore,jsem zvědav jak to všechno skončí.Nemohl by vám nakonec Miloš Zeman dát milost?Tak jak o Kajíkovi se diskuitovalo jestli byl malá nebo velká ryba,u vás se diskutuje jestli jste malá ryba nebo žádná ryba.Jste tam na tom s celou partou malých rybiček a nebo žádných rybiček?Jestli bude někdo svědčit proti vám,aby dostal polehčující okolnost vy patrně dostanete přitěžující okolnost,protože jste se nepřiznal.Křivé obvinění a křivá svědectví však není žádná spravedlivost,to je jasný.Tady však nejde jenom o přiznání nebo o svědectví,ale o skutková fakta.Kausa Rath se bude sledovat i na televizi.Takže lovu zdar a zlom vaz.
14. 05. 2013 | 17:21

Yosif K napsal(a):

Je snaha, aby střední třída zchudla, ztratila tím pocit ekonomické svobody a z něho pramenící sebevědomí....

KONEC CITATU....

Tato snaha je vlastní socanským stranám, které neustálým tlakem na zvýšení přerozdělování směřují k socalistickému ideálu - aby mezi příjmem kopáče či pomocného stavebního dělníka a příjmy OSVC, techniků či lékařů nebyl žádný podstatný rozdíl.

Z tohoto trendu se vymykal pouze MUDr Rath který jako bývalý lékařský odborář se nemohl obrátit proti doktorům.

Jinak politika CSSD je postavena na živení nenávisti nejnižších příjmových skupin vůči komukoliv kdo vydělává více.
14. 05. 2013 | 17:25

Alice napsal(a):

Jaroslav Hašek v 18.50 - Pěkně jste to shrnul. Souhlasím. I já už jsem přesvědčena, že je za tím mindrák několika darebáků a prachobyčejná, nízká msta. K přání se připojuji, jen nejsem tak optimistická. Vzpomínáte, co říkala Kočí o policii a soudech - obojí někdo "má". Zatím to vypadá, že to platí pořád.
14. 05. 2013 | 18:15

Yosif K napsal(a):

gabriela napsal(a):
Absurdní divadlo na pokračování. Jinak nelze nazvat nekonečné držení poslance Davida Raths ve vazbě. Důvody jsou velmi okatě zástupné. Pokud si někdo z modrých, či fialových politiků a jejich fandů myslí, že držením Ratha ubírá socdem procenta pro případné předčasné, či klasické parlamentní volby - šeredně se mýlí.
KONEC CITATU....

Prosím uklidněte se, milá falešná přítelkyně proletářů....
Sedí už i ODS-mani, pakliže bude shledán viným, doufejme že bude sedět i MUDr Rath......
CSSD má panickou hrůzu z toho že by Rath mohl vylézt z vězení a začít se mstít socanům za to, že jej hodili pod autobus.
14. 05. 2013 | 18:29

Petr Jihlava napsal(a):

Souhlasím s názorem a argumenty Gabrieli.
K samotnému textu vazebně zadržovaného Davida Ratha nelze jinak než souhlasit.
D.Rath.vystupoval aktivně v PS a na veřejnosti proti nespravedlivé asociální politice neoliberální pravicové vlády.Proto považuji autora textu za jeho obsah jako věrohodný.
14. 05. 2013 | 18:45

Ládik!!! napsal(a):

Nečetl jsem to,
ale přeji Vám ještě mnoho let.
14. 05. 2013 | 18:49

Yosif K napsal(a):

Suchec napsal(a):
Rumcajs alias Yosif dneska jede na obzvláště výživném tripu. Ten idiotismus je exklusivní :-)))))
14. 05. 2013 | 18:16

Pane Suchec, zamyslete se, kohopak asi volí cikáni-romové? Z 99% volí KSCM a CSSD.....
Kohopak asi volí lidé absolutně a chronicky závislí na socálních dávkách? Napostou většinou CSSD a KSCM....
Kohopak volí lidé alespon částečně závislí na socálních dávkách? Mnohem spíše levicové než pravicové strany.

Jak to vypadalo za vlád radikálních socanů ve Švédsku atp?
1) Zaměstnaný inženýr měl často nižší čistý příjem než nezaměstaný dělník měl na podporách.....
2) Střední třída byla tak extremně udaněna že si MASOVE mezi sebou přestala poskytovat sklužby za oficielní peníze a i v superpoctivém švédsku se masově rozmohla černá ekonomie. To jest oprava zubů za půjčení chaty, sepsání smlouvy za opravu vodovodu, oprava elektroinstalace za vedení účetnictví, projekt na dům za palivové dříví z lesa atd atd.

Konec 40leté vlády socalistů ve švédsku byla vypoura střední třídy, kterou neustálé ožebračování nesmyslně vysokými daněmi a přerozdělován ve prospěch nekvalifikovaných pracujících a odborářských korytářů přestalo bavit......
14. 05. 2013 | 18:59

Baba napsal(a):

Držet tak klávesnici za zuby, nesmyčkovala by tam pořád ta unylá ženská a vášně by dost možná ještě o něco zrůžověly.
14. 05. 2013 | 19:07

Yosif K napsal(a):

gabriela napsal(a):
ČSSD prý drží Davida Ratha rok ve vazbě, aby se jim nepomstil :-)))) Další velmi vtipný, příspěvek. Takhle jsem se od srdce už dlouho nezasmála ...
14. 05. 2013 | 18:57
Počkejte na ty kyselé obličeje socanských korytářů až proces s Rathem začne a až Rath vyleze na svobodu.
Rath již avizoval že nechá předvolat k soudu nejvyšší funkcionáře CSSD a že "doufá že budou upřimně vypovídat NEBOT STARAT SE O FINANCOVÁNÍ SVÉ STRANY PŘECE NEMŮŽE BÝT ŽÁDNÁ HANBA".....

Tohle bude zábavnější fraška než Zemanovy virozy a držkopády s "bolavým palcem".... hahaha......

Myslím že Sobotka by si ted nejraději ukousl jazyk za své nabádání směrem k hejtmanům "aby se více starali o financování CSSD"....

Na druhou stranu STB-ak Ivan Lhotský si moc pouštěl hubu na špacír že mu CSSD dlužilo 30 mega a pak mu někdo prostřelil hlavu..... jak jde o rozbroje mezi socalistickými "přáteli" tak se dá čekat leccos.....

http://ervinca.blog.cz/0903/sponzorske-dary-cssd-ii
A tehdy udělal Ivan Lhotský svou osudovou chybu, když veřejně prohlásil, že ČSSD dluží jeho firmě peníze a nesplácí je. Do té doby utajovaná společnost TIA s Lhotským v čele nikomu nepřekážela, ale když se vše přetřásalo v novinách, bylo každému jasné, že Lhotský disponuje citlivými informacemi, které by mohly silně kompromitovat ministra financí Svobodu.
O týden později 1.března 1999 na něho čekalo vražedné komando. Byli dva. Nejprve jeden z nich rozhoupal Lhotského auto, aby spustil alarm. Lhotský vyšel ven aby se podíval co se s jeho autem děle. Byl to "planý" poplach, alarm utichl a Lhotský se vrátil do paneláku. Poté co zavřel zadní vchod domu, a chtěl pokračovat k výtahu, vystoupil ze tmy střelec, který na něho čekal. Vystřelil revolverem s tlumičem dvě rány - jedna do hlavy druhá na hrudník. Poté najatý vrah prorazil skleněnou výplň dveří a utekl směrem k nastartovanému autu . Během pěti minut bylo po akci.
14. 05. 2013 | 19:12

Yosif K napsal(a):

Další informace o šikovnosti českých socalistů ( a nejen jich....) se snad dozví česká veřejnost z procesu okolo praní špinavých 14 miliard Kč ve švýcarsku........
http://ervinca.blog.cz/0903/sponzorske-dary-cssd-ii

Koláčkova parta bývalých komunistických manažerů a porevolučních odborářů měla úzké vazby na přátele ze sociální demokracie a tak se jim podařilo odkoupit od státu, tehdy Fondu národního majetku šéfoval přítel Jiří Havel (ČSSD), i zbylý minoritní balík akcií za pouhých 650 milionů korun, který byl rovněž zaplacen z účtů tehdy ještě polostátní firmy.
Koláček a spol. tvrdili, že peníze zaplatila bohatá americká společnost a oni pracují jen jako najatí manažeři. Jak výhodný obchod udělal stát se ukázalo během následujících několika let, když své podíly v Appianu prodali Koláček a jeho parta Pavlu Tykačovi za patnáct miliard korun (oficiálně prý jen za deset) a penízky uložili u Švýcarských bank. Zřejmě po zkušenostech z domova našim bankám moc nevěřili, možná i proto, aby se nedaly vystopovat finanční toky na účty přátel z vládnoucí strany. Česká policie tyto neobvyklé operace prošetřovala, ale nikdy Koláčka neobvinila.
Koláček vsadil na solidnost švýcarských bank, nepočítal však se solidností švýcarských policistů, kteří začali transakce finančního génia Koláča prošetřovat. V roce 2008 mu švýcarská policie nechala zablokovat na účtech v tamních bankách více než dvanáct miliard korun. O vyšetřování švýcarských policistů se naši policejní novináři nezmínili, zřejmě usoudili, že by veřejnost nezajímalo, kam její peníze odplavaly.
14. 05. 2013 | 19:17

Yosif K napsal(a):

Ani socalistům není nic lidského cizí........
http://ervinca.blog.cz/0903/sponzorske-dary-cssd-ii

Dva roky po vyhraných volbách se však sociálně demokratická vláda Miloše Zemana Haptmannovi odvděčila tím, že od jedné z jeho realitních firem Opera Bussines Park (patřila do skupiny ECM) koupila budovu v Košířích pro nově budované sídlo Národního bezpečnostního úřadu za 616 mil. korun, což bylo asi o 150 mil. víc než byla tehdy reálná cena na trhu.
To byl také jeden z důvodů, proč se Ivo Svoboda i Hauptmann snažili utajit jméno štědrého sponzora.
14. 05. 2013 | 19:21

Yosif K napsal(a):

Ani socalistům není nic lidského (jako Mrázek...) cizí........
http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=339393
Na postrašení Gottvalda totiž Mrázek použil dva policisty z elitní protikorupční služby, kteří Gottvalda naoko vyslýchali přímo v centrále jednotky. Jejich totožnost se dodnes nepodařilo vypátrat a Gottvald tvrdí, že si jejich jména nepamatuje.
FotogaleriePohřeb zastřeleného Františka Mrázka
další fotografie »


Stejně jako Gottvaldovi sliboval zajištění beztrestnosti například i realitnímu magnátovi Miloši Červenkovi. Právě jeho půlmilion v bankovkách měl v obleku v okamžiku vraždy.

Výčet Mrázkových kontaktů, který se během ročního vyšetřování jeho smrti podařilo nashromáždit detektivům, je široký: od Zemanova šéfporadce Miroslava Šloufa, přes Grossova důvěrníka Přibyla, po někdejšího důstojníka z ekonomického odboru tajné služby BIS a pozdějšího náměstka na Národním bezpečnostním úřadu Martina Hejla.
14. 05. 2013 | 19:29

Rudolf napsal(a):

Myslím, že v této kauze něco hodně smrdí. K této úvaze mě vede skutečnost, že ani po x leté sledovačce, odposleších a roční vazbě není případ uzavřen. Není to náhodou tak, že "kapříci" zabásli "štiku", aby si mohli dále beztrestně lebedit a těžit z toho svinstva co tu nadělali? Pan Rath je pro mně nevinný! A nevinný bude až do té doby než uvidím jasné důkazy o jeho vině. Nabízí se jiná otázka. Nepatří do té basy náhodou někdo jiný? Skutečný velký zloděj a jeho 39 kamarádů? Uvažujte lidi
14. 05. 2013 | 19:36

Vašek napsal(a):

Všechno nejlepší k prvnímu výročí pane doktore.
14. 05. 2013 | 19:52

Jan K. napsal(a):

au, 14:46
Že právě vy píšete pitomosti mě vůbec nepřekvapuje. Stačí si přečíst vaše příspěvky.
14. 05. 2013 | 19:52

mik napsal(a):

Rathovi tezko muzu fandit ale tezko nekdo vyvrati ze je soudnictvi v CR zkorumpovane a ze se hodne veci dela tak jak ti nahore piskaji dokud se nezacne merit stejnym metrem tezko se da mluvit o vyspele demekraticke spolecnosti dobra Rath je ve vezeni ale proc tam nejsou jini Napriklad Janousek ma porad jeste ridicak i kdyz jiny ridic by ho davno nemel a nakonec by uz byl odsouzen a co treba Standa Grosu kristaloveji nez kristal.. co Zeman ? fuka silny vietor nepremavame a lanovkari vesele popijeji borovicku ,,co asi pil Zeman na ruske oslave,,,,ale neni se co divit bohati si pod sebou vetev nepodrezou stredni trida prakticky neexistuje protoze stredni trida je kazdemu politickemu systemu nebezpecna a mohla by vyvoklat socialni nepokoje a ti uplne chudi ? myslite si nekdo ze kdo nema na jidlo na bydleni ze kupuje noviny cte si na internetu posloucha televizi ? toho politika a ten hnuj nezajima bojuje o hole preziti a doufa ze nebude nemocny nebo se mu nestane uraz,,,jinak je v pr,,, a pan Rath ? kdo ma ve vazbe pristup k internetu kdo ma mobilni telefom urcite komforti natstandartni celu jinou stravu,,, nebo mi snad nekdo bude tvrdit ze Rath zije rok v cele 4x 2 m z tremi luzky kde je jen zschod bez dveri umyvadlo a kde se chodi 1x za den na pul hodiny do vybehu ? kde je raport s roztazenyma rukama a nohama pri nastupu na chodbe kde nikdy netrestany sdili celu se zlocincem i kdyz podle zskona ma byt umisten sam nebo s nekym netrestanym,... chce mi nekdo rict ze ten co disponuje miliony si nekoupi co chce a nekoupi si ty co ho maji hlidat a proc je poslancem ? proc to trva rok ? bud je vinnen a at jde do kriminalu nebo vinnen neni a pak at je volny naco plati danovy poplatik takove castky a to jeste nezacal soud ktery se urcite pekne potahne,,,ne CR je v tomhle Evrope i svetu pro smich a s tou kontrolou v bance nic nemam protoze ziju na dluh majetek zadny nemam protoze z almuzny clovek nic nenasetri ta banda nahore ma svuj svet tvori si zakony site na miru a obcas vymysli chleb a hry aby remcalove dali pokoj,,,
14. 05. 2013 | 19:53

Yosif K napsal(a):

Rudolf napsal(a):
Pan Rath je pro mně nevinný!
14. 05. 2013 | 19:36

Pane Rudolfe, gratuluji, máte evidentně inteligenci podprůměrného socalistického voliče. Pokud takových jako jste vy bude hodně, snad se CSSD kvůli rathovi dokonce rozštěpí.

Rozštěpění levice na rathovce a protirathovce a další zvolení šejdíře Ratha do parlamentu by pro další vývoj v česku byla celkem positivní věc....
14. 05. 2013 | 20:09

uOrath napsal(a):

Ber to z tý lepší stránky Dave, už sis odseděl rok z toho 10-12 letýho katru :)
14. 05. 2013 | 20:52

resl napsal(a):

Pepa Řepa napsal(a):
resl
no vidíte, loupežníček se o Vás zajímá.
............
a to ještě neví, že mám opraven jeden závit. Proto jsem schopen číst celý článek, zatímco vy si na mě vzpomenete při nadpisu, když se vám nedostavuje schopnost dát si pár vět do souvislosti. Jeďte do doků, tam mění celé hlavy. váš l.š.
14. 05. 2013 | 21:15

Iniesta napsal(a):

Je to tak,protože jediná krize která existuje se dotýká nejchudší části obyvatel,tím že ji necítí bohatší vrstva samozřejmě nehrozí žádná rezistence vůči nastolení čehokoliv,o čem lidé ani nemusí vědět,ale když se za onoho stavu budou cítít dobře,budou tvrdit že jsou vlastně se svým životem kolem a kolem spokojeni
14. 05. 2013 | 21:32

Kateřina napsal(a):

Neuvěřitelný výrok byl také od mluvčí krajského soudu, když se začala už zřejmě předem vymlouvat na to, že soudní proces s doktorem Rathem budou chtít asi záměrně utajit před veřejností: že prý by to bylo "nedůstojné" pro obviněné! A že příslušné státní zástupce a soudce absolutně jinak nezajímá skutečná nezákonnost a NEDŮSTOJNOST VAZBY D. Ratha...? Čeho se asi soudce tak bojí, co veřejnost najednou nesmí vědět? Navíc Rath je stále poslancem, tudíž veřejným činitelem a veřejnost má plné právo sledovat celý proces až do konce, aby se v něm neodehrávaly další nestandardnosti, nezákonnosti a neobvyklosti v neprospěch doktora Ratha... vůbec se mi to celé nelíbí... Veřejná kontrola procesu je nutná...! V této zemi je totiž opravdu možné úplně všechno...
14. 05. 2013 | 22:51

Ládik!!! napsal(a):

Po ránu jsem si to přečetl.
Vyšlo mi z toho, že šrouby utahoval MUDr. Rath a nyní projevuje lítost nad tím, že v činnosti nemůže pokračovat. Chtěl za to utahování hodně peněz. Proč vlezl do ODS a posléze do ČSSD? Aby mohl lépe léčit? To těžko.
15. 05. 2013 | 05:45

zemedelec napsal(a):

Pane Jaroslav Hašek.14.5.
Naprosto souhlasím.
Já si myslím,že na takové Eso Rath,musela být nasazena opravdová a pěkná dáma Salačová.Mohl by si někdo dát práci a zjistit,jak dlouho podniká,jak se k tomu dostala,vždyť stavařině vůbec nerozumí.Taková akce se připravuje dlouho dopředu a do všech podrobností.Vidím to dost problematické,oni ho nemůžou pustit,dokážete si představit ten malér,to by muselo jít pak sedět dost jiných osob.Jediná záchrana,že někdo promluvil,kdo to připravoval.
15. 05. 2013 | 07:30

Baba napsal(a):

Milá Máňo, já jsem tajnůstkář a tajnůstkářem zůstanu. Ty mi to nejenže dovolíš, ale budeš za všech okolností upřednostňovat mé zájmy, tedy když nebudeš mít právě volno pro sebe.
15. 05. 2013 | 08:22

čert }:o) napsal(a):

Rudolfe vyšetřování shánění důkazů a vyslýchání
svědků v Rathově kauze evidentně nabylo takových
rozměrů že prostě nechtějí udělat chybu
Kdyby byl nevinný tak jeho spisy a spisy kolem
nebudou mít tak masivní obsah Pro mě je zas Rath
vinen ve všem z čeho je obžalován Pustit ho nechtějí
ani na kauci Proč asi? Aby si zahojili nějaké svoje
kompexy? Nebo ze schválnosti? Či aby měli lidi vztek?
Jestli víte kdo je skutečný zloděj a jeho 39 loupežníků
jestli máte důkazy podejte trestní oznámení nenechte
další zloděje běhat po světě a především uvažujte
a dejte spravedlnosti průchod a jděte to oznámit co
nejdříve můžete Prosím vás snažně o to!
15. 05. 2013 | 08:48

Daňový poplatník napsal(a):

Tak koukám, že každý politik by měl jít na rok do kriminálu před vstupem do politiky, a pak vždycky každých 5 let, pokud chce v politické kariéře pokračovat.
15. 05. 2013 | 14:13

Davidek napsal(a):

Jak je mozne,ze clovek,ktery sedi ve vazbe bere takovy plat...proc si ten plat nenechate pozastavit,kdyz uz teda......cas ukaze jestli jste vinny nebo nevinny.....?..... myslim,ze s tim charakterem a svedomim,jak se nam tady prezentujete to nebude ta horke
15. 05. 2013 | 20:47

turista napsal(a):

Rath má pravdu. Čím jsou lidé chudší, tím je jejich míra zotročení vyšší.
16. 05. 2013 | 10:16

Ládik!!! napsal(a):

turisto -
proč nejsou lidé pořád bohatší? Nic jim v tom nebrání.
16. 05. 2013 | 16:06

xxx napsal(a):

To Karel z Bruntalu/14:53/: Ujasnete si pojmy. Ve vezeni je Pekarek, ve vazbe David Rath. Vazebne muze byt stihan i ten, kdo je nasledne shledan soudem nevinny. A DR/narozdil od mnohych jinych poslancu ani ve vazbe nespi. Podava navrhy zakonu.
Maly dotaz: pravomocne odsouzeny byvsenator ODS Novak je kde?
O nem/a take o dr. Bartakovi z MO/ v mediich uz delsi dobu vladne jakesi ticho.
To Davidek/20:47/: /Vykon poslaneckeho mandatu/. "Poslanec je pri vykonu sveho mandatu vazan svym svedomim a nemuze byt mu v jeho vykonu braneno jinymi zakony". Proc tedyMN nezajisti DR, aby svuj mandat v souladu se zakonem mohl DR vykonavat
v PS?
16. 05. 2013 | 22:45

klk napsal(a):

A zatímco Rath sedí ve vazbě, aniž by mu bylocokoli prokázáno, zločinné spolčení kolem MPSV je odedneška krystalicky nevinné a počestné:
http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=779528
"Žalobce v pondělí zrušil stíhání šesti z deseti obviněných v kauze údajně zmanipulovaných IT zakázek na provoz systému výplaty sociálních dávek na ministerstvu práce, napsalo Právo.
Mezi těmi, kdo uspěli se stížností proti stíhání, je podle listu i podnikatel Antonín Kočí, otec poslankyně Kočí..."
14. 05. 2013 | 12:23
18. 05. 2013 | 01:45

Vibespeesee napsal(a):

How do you do! present: - <a href=http://evaxnakamagra.blog.hr/>Kamagra Oral Jelly suppliers canada stockholm hotell </a> - Kamagra Oral Jelly suppliers UK using paypal = <a href=http://kamagra-fedex.blog.hr/>Kamagra Oral Jelly order </a> - Online pharmacy Cheap Kamagra Online stores , <a href=http://buynowsekamagra.blog.hr/>Kamagra tablets Cheap Super </a> - kwik Kamagra ...Let's keep in touch
==============
<a href=http://bazar.sumy.ua/>пиломатериалы продажа </a> - доска объявлений туризм , <a href=http://netsumybazarov.blog.hr/>дать объявление г.Сумы </a> - электроника и бытовая техника , <a href=http://spain.nicktour.spb.ru/index.php?subaction=userinfo&user=Alomsasself>Сумы доска объявлений </a> - электроника и бытовая техника
19. 05. 2013 | 06:15

Jan napsal(a):

Rád bych všem, kdo tu vehementně tleskají nad tím, že je Dr. Rath "zavřený", jen připomněl toto: V právním státě rozhoduje o vině a trestu pouze soud. Ano, Dr. Rath není skutečně zavřený ani odsouzený. Než se tak stane, je Dr. Rath dokonce nevinný. Odsoudila ho pouze veřejnost, protože jim média sdělila určitou selekci faktů, které (jak se ostatně ukazuje) mají výraznou důkazní nouzi, neboť ani po roce nebyl tak "jasný" případ předán soudu. Zjednodušená verze médií "chytli ho, tak ho zavřeli", je úplná naivita a utopie. Země, kde lidi zavírá policie, soudí veřejnost a média, je vskutku vzdálena ideji demokracie a právního státu, a je daleko blíže policejnímu státu, totalitě a diktatuře.
19. 05. 2013 | 13:11

PreahnemaNeab napsal(a):

Уважаемые господа!Сделать рекламу своего бизнеса! Тогда читайте новость - <a href=http://bazar.sumy.ua/>бухгалтерия и аудит </a> - новый сайт объявлений , <a href=http://obazarsumyua.blog.hr/>Сумы Бесплатная доска объявлений </a> - продать машину. купить машину , <a href=http://www.news-soft.ru/user/Catscoona/>дать объявление бесплатно </a> - Объявления Сумы ... Всем пока рад был сообщить...
============================
<a href=http://kamagra-online-drug-stores.blog.hr/>Kamagra Oral Jelly 100mg Cheap </a> - net doctor Kamagra Online , <a href=http://emosidkamagra.blog.hr/>Kamagra tablets 100mg </a> - Kamagra Oral Jelly review ed
19. 05. 2013 | 17:03

Božena napsal(a):

Ve všem souhlasím s panem Janem - komentář výše.Je opravdu zvláštní,co se všechno děje kolem Mudr.Rátha,jestli je toto vůbec možné!Jen doufám,že pan doktor všechno ve zdraví přežije.Každý,kdo tady na něj neustále plive,měl by si uvědomit,že ho to může také potkat.Vždyť v našem státě se může stát cokoli.Ještě jednou pane doktore,přeju Vám hlavně hodně zdraví,spravedlivý soud a vydržte!
19. 05. 2013 | 19:54

jACINTA napsal(a):

jsou tady ještě občané/ diskuze na iDnes/,kteří si myslí,že vše rozhodne spravedlivě Soud. Tomu tak ale vždy opravdu není. Co se týká viny a neviny, nikdo enví zda si něco málo někde neulil. Ale jeho otec si mohl našetřit. Můj otec dělník má 2 000 000 Kč / ročník 1917/ a nikdy nekradl. Každý nějak žijeme, někdo spoří, jiný rozhazuje. Ten okamžik, kdy mu vzali tašku měli zdokumentovat, ne to kamsi odnést a v jehop nepřítomnsoti otevřít.
21. 05. 2013 | 17:59

Kateřina napsal(a):

Jak je možné, že poslanec ČR obviněný z korupce je již více než rok držen ve vazbě, bez možnosti kauce, a soudce obviněný z korupce je z ní propuštěn po třech měsících na kauci jako nic???... Viz: http://www.lidovky.cz/havlin-je-na-svobode-bradacova-mu-vzala-pas-a-pustila-ho-na-kauci-psp-/zpravy-domov.aspx?c=A130523_161131_ln_domov_ogo
23. 05. 2013 | 20:13

Iwigirl napsal(a):

Nevěřte lžím, přečtěte si pravdu
http://beranovaadela.blog.idnes.cz/c/333141/Kompletni-shrnuti-kausy-MUDr-Davida-Ratha-bez-cenzury.html
11. 07. 2013 | 08:09

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy