Útok na Topolánka

24. 08. 2009 | 11:00
Přečteno 8587 krát
Fyzický útok na Mirka Toplánka považuji za naprosto nepřípustnou věc. Stejně tak byly nepřijatelné vajíčkové útoky nebo zákeřný atak pana Macka. Jakékoliv fyzické násilí použité jako argument proti názorovému odpůrci je nutné odsoudit a adekvátně potrestat hned v počátku, neboť jde o zásadně nebezpečnou věc útočící na samu podstatu demokracie. Tou je svoboda každého vyjádřit a šířit svůj názor nenásilnou formou.

Logické je, že svobodně lze šířit jen názory, které nenabádají k fyzickému násilí, či likvidaci jiných lidí, případně nesměřují k omezování základních svobod a práv ostatních. Nevkusná byla reakce hlavního propagandisty ODS Langera, který hned obvinil ČSSD, že šíří nálady nenávisti ve společnosti, což označil za živnou půdu obdobných útoků.
Jako šéfpropagandista samozřejmě opomněl připomenout, že to je Mirek Topolánek, který opakovaně nepřijatelně použil fyzického násilí proti jiným osobám. Vzpomeňme jeho ránu pěstí fotografovi, či kopání do novinářského auta. Za toto opakované chování měl být Mirek Topolánek již dávno exkomunikován z politiky. Nestalo se tak, dokonce bylo jeho chování i částečně omlouváno. Po vajíčkové kanonádě sice Mirek Topolánek útočníky odsoudil, ale ODS hned přispěchala s vysvětlením, že si za to Paroubek, Sobotka, Zaorálek, Hašek, Rath… mohou sami, neboť jsou veskrze negativními figurami, které mají pomýlené názory a na politické soupeře hulvátsky útočí. To se dělo v situaci, kdy byla republika oblepena billboardy se zlobnými škleby Paroubka a Ratha doprovázená nejspíše Langerovým výmyslem - „ strašit a škodit“. Vskutku ukázka pozitivní a věcné politické kampaně.
Šel bych ještě o kousek dál, do 23. října 2005. Premiérem byl tehdy Jiří Paroubek, který uvažoval, že ministrem zdravotnictví jmenuje Davida Ratha. Rath tehdy neměl s Topolánkem nic do činění a nikdy se s ním slovně nestřetl, ani jej nikterak neatakoval. Přesto Mirek Topolánek v pořadu Václava Moravce o možném novém ministrovi hovořil jako o „drátovi“ a když byl volán k elementární slušnosti, tak prohlásil, že jmenovat Ratha šéfem resortu zdravotnictví by znamenalo totéž jako jmenovat Kájínka ministrem spravedlnosti nebo Krejčíře ministrem vnitra. Tato autentická citace je jasným důkazem, kdo s hulvátstvím a urážkami začal. Jde o dlouhodobou taktiku ODS, kdy na soupeře ostře až podpásově zaútočí a když se tento brání či oplácí stejným metrem, pak spustí povyk, že jde o nebývalého sprosťáka.
Přes tuto podlou taktiku nemá nikdo sebemenší právo používat fyzické násilí. Rozdílné názory, rozdílné styly, větší či menší nepravosti ,levárny, lumpárny a podrazy ohodnoťme ve volbách a vyjádřením názoru. Jakékoli projevy fyzického útoku vůči komukoli všichni ostře odsuďme a útočníka adekvátně potrestejme. Je to v bytostném zájmu ochrany demokracie, zdraví a životů všech lidí.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Rumcajs napsal(a):

Jasně! Násilí je slabost. Ale když vidím tu ruku, na Vaší fotografii, tak si představuju že je moje. A tisknu, a tisknu....
Uf, to jsem se zase zasnil!
24. 08. 2009 | 11:09

george napsal(a):

Aáá, mám dobré čtení, tady je indikované, poslouchám profesora Rabocha (vyhledejte si kdo to je)a myslivci ví, co je to liška podšitá (jste dobří, umíte číst odvážně mezi řádky)
Více informací z blogerské kapsy o nás, o sousedech i o jiných průserářích zde:
.
http://czreportnews.blogspo...
.
Captcha mě rozesmála, píše rath uni-
24. 08. 2009 | 11:16

Ládik napsal(a):

Kolik rohypnolů jste dnes měl?
24. 08. 2009 | 11:16

xyz napsal(a):

"..., kdo s hulvátstvím a urážkami začal." je jedno - nejste malé děti. Důležité je, aby s tím už konečně někdo skončil.
24. 08. 2009 | 11:18

StandaT napsal(a):

To je pravda. Proč fyzické násilí, když dnes lze lidi zotročit v rukavičkách a v motýlku. Třeba generačním zadlužením. Proč mít jenom jednu generaci otroků, když se lze inspirovat ve staleté historii Indie. Jen mne neustále znovu a znovu překvapuje, s jakou jistotou si vy všichni papaláši věříte, že zrovna vy a vaše děti budete součástí privilegované kasty.
24. 08. 2009 | 11:24

almost glossed napsal(a):

Nechápu, jak za tohle: https://www.youtube.com/watc...
nebyl Topolánek minimálně odsouzen za trestný čin výtržnictví: http://business.center.cz/b...
24. 08. 2009 | 11:25

znalec napsal(a):

Pochopil jsem, násilí je nepřípustné, ale v podstatě si to Topolánek zaslouží. Nic jiného jsem ani od vás nečekal.
24. 08. 2009 | 11:28

veverka napsal(a):

almost glossed
Justiční mafie přece neodsoudí svého vlastního šéfa.
24. 08. 2009 | 11:32

Da.Rock napsal(a):

znalec: Nic jiného netvrdili ani Topolánek s Langrem v době vajíčkiády. Akorát že oni neříkali, že hod vejcem je nepřípustný, říkali něco o tom, že to je celkem běžný postup, jak dát politikovi najevo své opovržení.
24. 08. 2009 | 11:34

Ládik napsal(a):

Grebeníčku můj strážníčku,
opatruj mi mou dušičku,
aby vždycky rudá byla,
Paroubkovi se líbila.
Rozum pryč,
vodka k nám,
opatruj nás Stalin sám !
24. 08. 2009 | 11:35

:-) napsal(a):

Máte pravdu, pane Rathe. Fyzické ataky jsou mezi civilizovanými lidmi nepřípustné. A hlavně zbytečné, jsou totiž sofistikovanější metody, jak reagovat na oponenty. Např.:

http://www.zdrav.cz/modules...

Cituji: "...Když se komise začala o smlouvy s Klimovičovou zajímat, přistoupil Rath k odvetě. Na hodinu propustil vedoucí olomoucké hlavní kanceláře ČLK, která připustila, že smlouvy nejsou v centrále komory uloženy. Holanovou na sjezdu ČLK veřejně urážel a na její ordinaci poslal kontrolu finančního úřadu..."
24. 08. 2009 | 11:35

Michal Macek napsal(a):

proc je nasili nepripustne?nekdy je proste nutne dat nekomu pres drzku....
24. 08. 2009 | 11:35

Lerak napsal(a):

Máte pravdu pane Rathe. Hulváti se vztyčeným prostředníčekem nemají pouze modrou barvu i když jsou silně namodralí, že pane Kalousku!Je třeba odsoudit každé fyzické násilí!!!
24. 08. 2009 | 11:35

Navajo napsal(a):

2 Ládik: Rohypnol je oranžový?
http://niniveskal.blogspot....áklady%20stupidologie
24. 08. 2009 | 11:41

Palice napsal(a):

Mám dojem, že se k nám dr.Rath (obdobně jako doc.Havel) chovají jako k malým dětem. Ne každý fyzický "útok" je násilím, vajíčko třeba není, kámen je, facka taky. A konečně, když už se ti u moci svým chováním dostanou za určitou hranici, kdy potřebují - abych tak řekl - rychlé a účinné popostrčení (přičemž o nějakém naslouchání "lidu" už nemůže být řeč), tak facka, vejce a konečně i ten šutr mohou být velmi účinným nocičem demokratických principů. Je pravda, že demokracie a svoboda jsou neslučitelné s něčím typu občanské války (ale do toho má Topolánkův kámen, Rathova facka i Paroubkova omeleta dost daleko), ale jsou stejně tak neslučitelné s ideálem, o kterém nás v poslední době politici po kamenech/vejcích přesvědčují a který ze všeho nejvíc připomíná Husákovský "klid na práci", naplněný tím "trpezlivo presvedčovať"...
24. 08. 2009 | 11:43

Brada napsal(a):

No jsou ale i demokratické země s parlamenty, kde se dámy i páni poslanci "servou jak koně" a je to až na "krev", a také navíc i
"v přímém přenose"...
24. 08. 2009 | 11:50

VDC napsal(a):

"větší či menší nepravosti, levárny, lumpárny a podrazy ohodnoťme ve volbách" Tos uhád! Do basy s váma.
24. 08. 2009 | 11:54

ali napsal(a):

Rathe, po delší odmlce jste si přišel žehlit image, ale místo toho koukám, že zapadáte čím dál tím víc do vlastní samolibosti..tak zapadejte, sluší vám to..
24. 08. 2009 | 11:59

jenicek napsal(a):

Ne tuneláři Rathe, proti tobě Macek nepoužíval násilí jako argument, ale jako výchovný prostředek. Evidentně nepříliš účinně.
24. 08. 2009 | 12:20

Právo a spravedlnost napsal(a):

Dobrý den,

máte asi pravdu v tom, že někdejší vyjádření, že si za ty vajíčka mohou socani sami, je ze strany ODS problematické. Od vajíček není daleko ke kamenům. Kdyby dnes socani reagovali, že si za to může Topol sám, protože se chová arogantně a má vedle sebe Dalíka, asi by hned média socany odsoudili. Nevím, jak ale pane Rathe udělat politiku smířlivější. Vás Reflex vyobrazil jako křížence Hitlera a Chaplina (mimochodem podle psychologických abalýz byl Hitler psychopat a komik v jednom), takže vidíte, že i leccos přiživí média. Ostatně šéfredaktor onu fotku okomentoval tím, že jim to přišlo příhodné, protože se chováte neurvale a populisticky.
Asi si za to můžete zčásti sám, na druhé straně Reflex vychází vstříc nějaké skryté poptávce. Asi svatoušek nejste, měl jste podvádět s atestacemi. A některé vaše výrazy jsou za hranicemi slušného chování. No ale házení kamenů nic nespraví. Mimochodem, ten útok si prý někdo od těch holohlavců objednal. Předpokládám, že v tom prsty ČSSD nemá.
24. 08. 2009 | 12:37

Pr(u)dič napsal(a):

Ale, že vás všechny modré zfanatizované ten Rath dovede vytočit, co ? To je vidět, že to dělá dobře !
24. 08. 2009 | 12:41

Právo a spravedlnost napsal(a):

to Jeniček

Potíž je v tom, že i Macek měl problémy s majetkem, jak o tom psala média. Tady média vůbec dost často působí jako roznětka. Ostatně pan Rath v jednom ze svých blogů artikuloval, kterak jsou politici novináři čas od času pobízeni k tomu, aby vyslovilo něco peprného. Tady novináři sehrávají roli jakýchsi zákulisních režisérů, jenomže ty jejich otázky mnohdy neslyšíme (pokud se tedy nejdná o živý přenos). Vidíme jen ty odpovědi respondentů - politiků. Jak to vyjádřili T.Halík aj., z politiky se stává jakási virtuální estráda, lidi se koukají na politiku jako na fotbal. A zrovna pan Rath této podívané rád vychází vstříc, zd se mi.
24. 08. 2009 | 12:43

Právo a spravedlnost napsal(a):

to Prudič

No když i pan Škromach řekl, že s Rathem přichází haiderizace strany. Smutné je to, že se k tomu potom před soudem nehlásil a začal mlžit. Není to chlap, ale bábovka. Měl přiznat, že si za tím stojí, anebo že udělal chybu, blbost, když to takto formuloval.
24. 08. 2009 | 12:45

Právo a spravedlnost napsal(a):

Ještě něco pane Rathe. Já si myslím, že vy politici si často nadbíháte. Nevím, jestli je to pravda, lae Chucma (anebo nějaký jiný novinář) psal o tom, co jste řekl na adresu toho malíře v té galerii. To bylo neuvěřitelné. Tam jste použil neskutečná slova. Podle mě to záměrně hrotíte do bipolárního souboje, protože vám to přináší volební preference. Chcete spolu z ODS vytvořit dojem, že jde jen o to - anebo hlavně o to - zda vyhraje ODS, anebo ČSSD. Bůhví, co jste si v zákulisí z ODS dohodli (média tom nedávno spekulovana). Moc chutná sldce - Mňačko.
24. 08. 2009 | 12:51

Dalimil napsal(a):

ali jste škodolibá osoba a to není hezká vlastnost!!! Dali.
24. 08. 2009 | 12:54

jenicek napsal(a):

Právo a spravedlnost: Ratha, jak známo, nemusí nikdo k ničemu provokovat, on blekotá urážky sám od sebe. A politici jsou snad svéprávní, aby se nenechali vyprovokovat k "senzaci". Jenže oni to sami potřebují, navíc ta část z nich s psychopatickými sklony (Rath je i mezi nimi extrém) to vysloveně dělá z potěšení.
24. 08. 2009 | 13:03

RA napsal(a):

soudruhu Rathe , jen malé , připomenutí , vy nejste názorový odpůrce, ale sprostý hulvát , proto jste dostal tu facku. Tu další vaši předvolební omáčku si zbaštěte se svými oranžovými přáteli.
24. 08. 2009 | 13:20

Vico napsal(a):

Patent na hulvátství tu měli hoši z ODS s Langrem v čele. Jeho nevymáchaná ústa /notabene může být kapří tlama nevymáchaná?/ byla příslovečná už v době, kdy po Rathovi ještě neštěkl ani pes.

Bezbranný slušňák Špidla s úsměvem jak měsíček na hnoji a s brejličkami bývalého muzejního pracovníka, neměl šanci.

A tak se stalo, že nastoupila trochu jiná parta. Na hrubý pytel hrubá záplata se říká.
24. 08. 2009 | 13:20

mmk napsal(a):

vy jste začali s tou nenávistnou kampaní, pokračujete stále.
Ti vaši placení agitátoři, to je politická prostituce. Dokud bude ve vedení strany Paroubek s Rathem, nebude v této zemi klid.
24. 08. 2009 | 13:36

Nový napsal(a):

Vico,promluvil jsi mi z duše.Máš pravdu,přesně tak tomu bylo a je.Ztráta monopolu,zmrtvýchvstání zdánlivě poraženého soupeře-to je to,co modré a jejich fandy přivádí k zuřivosti.Každý si může přečíst jejich primitivní,vulgární výlevy,kterými zaplavují všechny diskuse.
24. 08. 2009 | 13:37

Inci napsal(a):

Když ve filmu Vrchní prchni vrzal Abrhám v hospodě na housle okomentoval to "stréc " asi takto : " U nás na Moravě by za takový výkon dostal židlou ! " ... :-)
Bejt Topolánkem tak bych na Moravě rozhodně nekandidoval , jeho výkon v čele EU a našeho státu byl dost tragickej ... pár kamínků je prkotina , židlí mezi světla hned tak nerozchodí ... :-)))
A aby nebyla mýlka , napsal jsem to jen proto protože si nepřeju , aby člověk jehož poloztopořené přirození bavilo celou Evropu byl ještě někdy představitelem našeho státu !!!
Jak vajíčka tak kamení do demokracie rozhodně nepatří , tím totiž začala v Německu Topolánkem tolik obdivovaná diktatura ....
24. 08. 2009 | 13:41

RUS napsal(a):

Dnešní přispevek v IHNED.cz ktery redakce odmita smazat.
24.8. 12:34Autor: m

široká ale křívá ruská duše

ať už jdou rusáci jednou pro vždy do pr/dele. Kam jejich noha šlápla tam, dlouho nic nerostlo kromě násilí, bídy, závosti, ubožáctví. Je to pitomej národ, který velkopanskými sliby převeze kdejaký ochmelka nebo nedomrlý sameček (Putin).
Kdo si myslí, že to Rusové někdy s někým mysleli dobře, tak ať jede podél ruské hranice a zjistí, že každá země, která s rusákama sousedí, s nimi má jen špatné zkušenosti.

Rusáci se chovají jako predátoři v přírodě. Na ně platí jedině síla. Už se s tím smiřme a přestaňme si namlouvat, že s nimi někdy budeme kamarádi. To si může myslet akorát tak nablblej Zaorálek.

Co rus to hov'ado. Vyjímky psamozřejmě potvrzují pravidlo.
http://domaci.ihned.cz/?art...[comment][ukaz_vsechny]=1&article[comment][art_id]=38133900&p=002000_d&article[id]=38133900#comm

Zastavte už konečne nacisty jinak to jednou budeme muset udelat za Vas
24. 08. 2009 | 13:48

Pravdomluvec napsal(a):

Pane doktore Ráthe, máte pravdu, ale pochopila jsem, že přes tyhle blogy je zbytečne psát. Cenzuruji ji totiž lidé, ktoré je doufám po volbách již cenzurovat nebudou.
24. 08. 2009 | 13:50

jenicek napsal(a):

Vico: asi trpíte na kratší paměť, Rath "exceloval" už když Langer tahal kačera hluboko v devadesátých letech, mmj. tehdy jako člen ODS. Jenže v té době bylo v ODS, minimálně tehdy tuším Praha 6, ještě dost normálních lidí, takže ho rozpoznali jako psychopata toužícího po moci a jeho postup nahoru zarazili, což jim on nikdy nezapomněl.
24. 08. 2009 | 13:53

Jeník napsal(a):

To RA - jste skutečný demokrat a "slušný člověk". když vzíváte facku od modrého Macka, který proti Dr. Rátovi hájil "čest" své manželky, kterou již v té době podváděl s jinou břehulkou. Rozvodem potvrdil, že mu šlo skutečně pouze o peníze paní podnikatelky ze Šwajcu.

A to je vše stejné co dělá celá ODS - podvody, lhaní, zlodějiny a podrazy na denním pořádku. A to se může brát jeden představitel této zločinecké sekty jeden za druhým.O vůdci už ani nemá cenu něco psát protože pan inženýr Myrek Toskán Topolánek jinak zvaný Topořivý už předvedl toho tolik, že mu známku lidského póvlu nikdo už nikdy nemůže odpárat. Tento podlý člověk si stále ještě zahrává s vidinou, že bude opět uzurpovat moc (a je mu jedno jakým způsobem) a dělat pokusy s národem tak, aby si mohl se svojí kohortou dále přikrádat. O ideologickém souputníku- dvojdoktorovi - zvaném jako velké Ičko, který zdevastoval policii a odborné útvary policie, aby měli možnost k dalšímu rozvoji rozkrádaček rovněž není potřeba nic psát - je známý svými podrazáckými jednáními, když vše zahájil vytvořením "Kubicovy zprávy" a jejím předložením novinářům. Další jeho činy je možno vidět dnes a denně.

A to je možno pokračovat o všech dalších představitelích a členech ODS. Nebylo by vhodné tuto sektu zrušit a zlikvidovat spolu s DS. Vždyť je u nás jistě dost slušných právníků, kteří by správně kvalifikovali všechny činy (lépe napsat zločiny) ODS a připravili právní podklad na likvidaci této strany , která by měla být zařazena do skupiny stran jako byla NSDAP a KSČ.
24. 08. 2009 | 13:57

Jeník napsal(a):

To Inci - plný souhlas, těžko dále rozvíjet - lidský póvl nepředěláš.

Jeníčku, až přijdeš domů , dostaneš na pr.... Táta
24. 08. 2009 | 14:04

Rumcajs napsal(a):

Jeník:

Ještě že máme Jeníku tu sněhobílou ČSSD, viď!

P.S. Neměl jsi dneska houby s halucinogeními účinky ?
24. 08. 2009 | 14:05

Vico napsal(a):

jenicek : Langr tedy ani v hlubokých devadesátých letech kačera netáhl. Jako absolvent lékařské fakulty nevykonal ani den praxe ve svém oboru a živila ho "velká" politika. Jiří Novák exministr spravedlnosti si ho vzal hned na začátku devadesátých let sebou na ministerstvo jako poradce. Až mnohem později, ale velmi krátce, vykonával praxi advokátského koncipienta, ale jinak ho živila a živí velká politika, klientelismus a užitečné kontakty.

Rath, ať se vám to líbí nebo ne, se jako lékař živil dost dlouhou dobu.Dovolím si tvrdit, že by ho jeho odbornost, na rozdíl od Langra, velmi dobře uživila i nyní.

Jak exceloval Rath na komunální úrovni nevím, ale pro média byl jako komunální politik stejně tak zajímavý jako zpráva o výnosu vojtěšky v Středočeském kraji.

Známým se stal až jako představitel protestujících lékařů.
24. 08. 2009 | 14:13

slav napsal(a):

Když nikdo není sněhobílý tak jen odesáci mohou býti sprostí. Logika pro nás tupé kteří v nich nevidíme ani pravé ani levé jen to co jsou.
24. 08. 2009 | 14:16

Pepa Řepa napsal(a):

To Ládík
Hezká Vilíkova modlitba. Pak že Rath vyvolává jen negativní pocity.
24. 08. 2009 | 14:16

neo napsal(a):

VICO:

David Rath je "politický turista". V současné době je již ve třetí politické straně. Nejprve byl členem ODS, později SD-LSNS, nyní je (od května 2006) v ČSSD.
Změna názorů není Davidu Rathovi cizí. Kdo ho sleduje delší dobu (nejlépe již od roku 1995, kdy o sobě dal veřejně vědět poprvé), může pozorovat, jak se měnily jeho názory například na poplatky ve zdravotnictví, projekt IZIP nebo úhrady soukromým lékařům.
David Rath napadá jiné pro střet zájmů, jeho vlastní střet zájmů mu však nevadil. Zejména se to týká toho, že kritizuje jiné za jejich vazby na farmaceutické výrobce. Přitom v době, kdy byl ministrem zdravotnictví, za farmaceutickou firmu Zentiva chodila na jednání Rathova přítelkyně Renata Horká, v čemž Rath nespatřoval žádný problém. Kromě toho byl ve střetu zájmů i v době, kdy byl současně prezidentem ČLK a 1. náměstkem na ministerstvu zdravotnictví.
David Rath lpí na funkcích. Když ho Jiří Paroubek navrhl na funkci ministra zdravotnictví, nechtěl se vzdát funkce prezidenta České lékařské komory. Když už se jí konečně vzdal, odmítal přenechat výkon této funkce právoplatně zvolené viceprezidentce Heleně Fouskové.
David Rath veřejně hanobil prezidenta republiky. V souvislosti s předchozím bodem, tedy s tím, že se Rath nechtěl vzdát původní funkce a prezident Václav Klaus ho kvůli tomu odmítal jmenovat ministrem, označil Rath prezidenta za "vrtošivého staříka". Není to přitom tak dávno, co by takový čin znamenal trestní stíhání, nehledě na to, co to znamená v lidské a morální rovině.
Podobně David Rath uráží i jiné lidi, zejména politiky. Kdo má zájem se pokochat Rathovou mluvou, nechť si přečte stenozáznamy z jednání poslanecké sněmovny, je tam toho dost (Rath mluví často a rád).
David Rath podváděl při vykazování délky lékařské praxe. Započetl si do ní civilní službu (i kdyby býval - samozřejmě nelegálně - vykonával funkci lékaře, započtení do praxe je pochopitelně nepřípustné), navíc si "nadhodnotil" částečný úvazek. Rathův podvod byl odhalen revizní komisí ČLK.
Za Davidem Rathem stojí jen úspěchy. Za chyby mohou jiní. Slyšeli jste někdy, že by David Rath přiznal nějakou svoji chybu? Třeba za konkrétní průšvihy, které se staly na ministerstvu během jeho působení (např. s informacemi o onkologické léčbě)?
David Rath nesnese, aby s ním někdo vedl rozhovor jinak, než chce on. Pokud není po jeho, klidně odejde. Takto se chová více lidí, ale za čest to zrovna nepovažuji.
David Rath chtěl "stávku, která musí pacienty bolet". Svá tvrzení pak změkčoval tím, že prý nejde o skutečnou bolest, jen o důsledný nátlak. Pravdou je, že kdyby bývala stávka proběhla podle původních plánů, mohli někteří lidé čekat mnohem déle na plánované výkony a tedy si také déle "užívat" skutečnou bolest.

• DR.Rath v r.2003 9. 6. 2003 14:49 - PRAHA
"Jestliže dnes je spoluúcast zhruba devet procent, což rocne delá asi 14 miliard korun, které pacienti vetšinou priplatí na léky, pak tato spoluúcast mela stoupnout na 18 až 20 procent a mela by být zavedena nejen na léky, ale na veškerou péci, která není prímo spojena s ohrožením života," rekl v pondelí na dotaz Práva Rath a dodal, že touto spoluúcastí mohlo být zatíženo až 40 procent veškeré péce.
Pacienti by si meli priplácet napríklad za recept, složit tak zvanou ambulantní taxu, tedy když poprvé jdou k lékari by platili urcitý poplatek a pak už ne, platili by dále za den strávený v nemocnici a pripláceli by i za dopravu sanitkou.”
24. 08. 2009 | 14:32

Karel napsal(a):

Topolánek je bezpochyby boží muž.

Nelze neslyšet mantry zdejších ďáblobijců, pardon tedy Dratho- či Paroubijců.

Jak Ježíš proměnil vodu ve víno, tak Topolánek proměnil házená vejce v kameny dopadající na jeho tvář. Je to prostě Světec.

Kdo z nás to umí?
Kdo z Vás na to má?
24. 08. 2009 | 14:45

jo napsal(a):

neo:

psát o něčem co pronesl Rath před x-lety už je pasé.
-----------------
Hlavně volte kryptopravičácké pijavice, které Vás vysají z vaší minimální mzdy.

Pane Rathe, udělejte už konečně nějaké systémové řešení ať doktoři nemůžou krást resp. si vykazovat péči, kterou neprovedou. Pak budou peníze i bez neregulačních poplatků.

Děkuji
24. 08. 2009 | 14:50

Vico napsal(a):

neo : souhlas. To, co píšete, se dá ověřit z veřejných zdrojů a na mnohé polozapomenuté si díky vám opět vzpomínám.

Rath se nezměnil a nezmění. To však není v protikladu s mou větou, že pak /v ČSSD/ nastoupila poněkud jiná parta. "Vladimír Iljič" Špidla se musel odporoučet. Proti velké Bertě nastoupila těžká Barbora. "Strategické síly" se tak vyrovnaly.
24. 08. 2009 | 15:09

karelhá napsal(a):

Spolustraník pana Topolánka, pan Bendl, je přesvedčen o tom, že soc.dem. hnutí vzešlo z nacismu. Vypadalo to tehdy jako vejšplecht nevzdělance. Ale stále více se ukazuje z vyjadřování a chování pánů Topolánků, Langrů, Dalíků, Kalousků a dalších, kteří do této party patří, že právě oni sami takto skutečně myslí a konají, že násilí v politice a životě,zneužívání moci, pomluvy,překrucování a lži jsou jim vlastní. Precizní ukázkou je vyjádření pana Langra k tomuto poslednímu incidentu, Goebbels by se mohl učit.
A lid z kterého toto vzchází, je zde velmi silně zastoupen.
24. 08. 2009 | 15:24

... napsal(a):

To je dobrý, Drát chce někoho exkomunikovat z politiky za hulvátství :))) evidentně se Macek tenkrát trefil dobře a způsobil nějaké poškození mozku.
"ten náš andílek, pardon debílek..."
24. 08. 2009 | 15:26

sepodívej napsal(a):

24. 08. 2009 | 15:52

Ládik napsal(a):

PŘ: ....nejen Vilémova, i Rath ji možná zavede na svých bohoslužbách (partajních srazech).
24. 08. 2009 | 15:54

Ano napsal(a):

24. 08. 2009 | 16:07

typro napsal(a):

Je neslušné volit Paroubka!!!
Jinak, třikrát hurá velké koalici ČSSD a ODS.
24. 08. 2009 | 16:27

fafnir napsal(a):

RUS
potvrdil jste jenom, že to co jste kritisoval, je pravda.Ještě je naživu dost lidí ,kteří v 68 zažili vaši lásku.Jděte zpět do Ruska,tady nemáte co dělat.
24. 08. 2009 | 16:31

fafnir napsal(a):

karelhá
Národně socialistická strana německých pracujících.Je tam jen slůvko navíc.Jinak ,jednotné odbory(Kraft durch Freude) a spousta dalších levicových znaků.Tak jako komunisté vznikli odtržením ze soc dem,tak i NSDAP
24. 08. 2009 | 16:36

občanka napsal(a):

Rath je skutečně k popukání: "...větší či menší nepravosti, levárny, lumpárny a podrazy ohodnoťme ve volbách a vyjádřením názoru". ve středověku se za krádež trestalo useknutím ruky - jak účinné! Škoda, že od toho bylo časem upuštěno ve jménu jakési "humanity", když srovnáme, jak většina politiků vesele, bezostyšně a sprostě krade a krade (viz např. KONTA X v Hospodářských novinách, poučné čtení), tak se jednomu otevírá kudla v kapse! Pochopitelně! Přirozená reakce - poctivý živnostník denně od úsvitu do soumraku dře, lopotí se, bojuje s osudem a přitom se jen bezmocně dívá, jak z jeho daní vyžraná politická "prasata" kynou a kynou, a nemůže vůbec nic...toť rada politika: "lumpárny ohodnoťme ve volbách"??!! To si asi Rath opět dělá z lidí legraci, že??? Zloděj přece patří do vězení! Když nefunguje právní stát, jak může fungovat demokracie? V jiných státech by už lid dávno vyšel do ulic a stávkoval a stávkoval, nejhůře takové nenažrané politiky skutečně vyházel z oken! Takže, nehrajme si zde na falešnou demokracii, která se hodí pouze těm nenažraným zlodějským politikům! Zrovna Rath má co mluvit, když si v době krize nechal odhlasovat zvýšení odměn k platům všech radních na KÚ. Směšné. Pane Rathe, běžte si laskavě poučovat někoho jiného, a začněte nejdříve sám u sebe, třeba snížením svých několika platů!!!
24. 08. 2009 | 16:52

ali napsal(a):

dalimil
alias sojka z lesa alias život či co ještě? Že tě můj nick dráždí jako bejka červená co? :o)
24. 08. 2009 | 16:59

ČSSD napsal(a):

Tak tady někdo tvrdí, že si tu zbabělou facku ze zádu od Macka zasloužil. To fakt nevím. Má sice nevymáchanou hubu a dokáže být dost hrubý (nemyslím si, že je to u něj pravidlem), leč Macka naštval tím, že o něm řekl veřejně pravdu. Prostě Macek zahejbal a bůhví, proč si vzal tu movitou švýcarku (když jí několikrát podle slov té švýcarky zahejbal s mladými zlatokopkami). Macek je určitě narcista, rád se kouká do zrcadla. Na mě tak působí.
24. 08. 2009 | 17:05

ora napsal(a):

Čekal jsem, kdy se ODS vrátí jejich špína, kterou házejí na své protivníky a tak učí některé občany hulváctví, ktré sami dělají. Ale tak to je, že když je to postihne je samotné tak se vždy tito lidé diví. Vzpomeňte si, že už začal fackovat pana Ratha taky ODSák. A můžeme pokračovat. Vždyť už i Klaus si všiml jakou morálku sem ODS zanáší. To nejsou jen ataky, lži, podvody, korupce a mnoho dalších věcí a vše omlouvají, když se to týká jich samotných (viz volby a napadení Paroubka. A potom to pozdvižení, když se Paroubek obhajoval). Až tato strany vyspěje, spíš jejich osoby a uvědomí si, že jsou už dospělí, tak možná, že získají i troch uznání od dobře vzdělaných a dobře informovaných osob.
24. 08. 2009 | 17:17

RA napsal(a):

ovšem opravdu si myslím, že ve středních Čechách je nutná deRathizace. Čím dříve, tím lépe , aby se mor nešířil.
24. 08. 2009 | 17:57

Suchec napsal(a):

fanir:
Tak se odkopat?

Ale, Vy demokrate jeden.

NSDAP nevznikla odtržením ani od socdem. ani od komunistů.

přestaň blábolit ty bláboly le Liberálního institutu a jemu podobných pseudoinstitucí.
24. 08. 2009 | 18:13

Suchec napsal(a):

Palice:

Každý nevyprovokovaný fyzický útok vůči jinému člověku je projev násilí.

Obrana je taky násilí, stejně jako útok.

Viníky vždy určuje a trestá vítěz násilného konflktu.
Je to navíc projev slabosti daného jedince.
24. 08. 2009 | 18:16

zdesta napsal(a):

ČSSD : Zásadně jsem proti nějakým inzultacím jako jsou facky,házení čímkoli a.t.p. Pokud jde o střet Macek-Rath pak jsem na pochybách o jakou čest p. Mackovi šlo.Pokud zmíněný p.Macek (exponovaný pravičák)se dal dohromady s komunistickým tajemníkem pro kulturu J.M.a zprivatizoval knižní velkoobchod,pak o jeho charakteru lze vážně pochybovat.Pár desítek milionů a úhlavní nepřítel (komunista)se stává partnerem.Pak suďme,kdo si inzultaci zaslouží víc,či miň.Jelikož Dr.Rath je socialista,pak rozhodně bude jeho charakter více podlomen než u P.Macka. Je to přece jasné,co levičák to gauner.Již při vzniku strany soc.dem.(šéf imigrant Horák)prohlásil velký guru V.K.že je to strana která škodí společnosti. Moc se to ujalo.Zeman byl opilec,Špidla autista,Paroubek je bafuňář a neurvalý pinkl a.t.p. Ať tam bude kdokoli,vždy se něco najde.Je to zábavné a při tom poučné.
24. 08. 2009 | 18:44

Suchec napsal(a):

zdesta:

No to je přece logické, když ti inteligentní, schopní (všeho) a sušní (????) jsou na straně lidí, jako Macek.

Že, Ali?
24. 08. 2009 | 19:12

fafnir napsal(a):

Hele Suchec
Ivani teď mají plno práce s vysvětlováním paktu Molotov Ribentrop a tvrdí,že válku začali Poláci protože nechtěli akceptovat oprávněné německé nároky.Čekám kdy soudruh Paroubek bude propagovat Putinovu linii.No a při tom,jak tvrdí že s komunisty nikdy, tak vozí ve svých oranžových vlacích reklamu na komunisty.Takže honem,ať vám neujede soc dem komunistický vlak.Vstanou ,nebo už vstali noví Firlingerové.
24. 08. 2009 | 19:31

Suchec napsal(a):

Fafnir:
Ivani nemají žádnou práci vysvětlovat pakt Molotov-Ribentrop, ani to, kdo dopravdy zahájil II. sv. válku. To spíš současní překrucovači, jako Ty. A taky bývalí Mnichovani.

Mnichov byl základem pro vznik II. sv. války. A Anglie s Francií na tom mají lví podíl.

BTW, úplně ignoruješ celkovou situaci v Evropě v roce 1938-39, po Mnichovu.

Ignoruješ i to, že Pilsudski navrhoval v létě 1939 (ale i dřív) Hitlerovi, že mu umožní napadení Ruska tím, že muposkytne voný prtůjezd přes Polsko do Východního Pruska.

P.S. Ona i ta Katyně, přes tu hrůzu a neomluvitelnost, je srozumitelnější.

Tvoje formulace jsou na úrovni propagandy, někde mezi náckem a bolševikem.

Máš ve všem jasno, a přitom o tom víš jen to, co Ti naservírovala souč. media.

Víš co?

Běž se honem schovat do kanálu, komunisti jsou totiž všude, a chystají se na Tebe. Tak honem, už se blíží. :-)))))))))))))
24. 08. 2009 | 19:48

Nuba napsal(a):

Zdesto,

čtu jen konec diskuse, dovolte mi jednu poznámku k panu Mackovi. Paní Blochová se přece s Mackem již rozvedla a z důvodů jeho mimořádných morálních kvalit to jistě nebylo. Nevím, proč se proto ten promiskuitní seladon tak rozzuřil.

Asi proto, že se v tomto pan Rath trefil do černého.
24. 08. 2009 | 19:49

Jakr napsal(a):

to Nuba:
To je ale hodně ubohé uvažování. Když ale myslíte, budiž. Paní Paroubková se přece s Paroubkem již rozvedla a z důvodů jeho mimořádných morálních kvalit to jistě nebylo. Na druhou stranu, proč by paní Zuzana měla vedle sebe snášet něco takového, jako byl Paroubek. Sprosté urážky okolí alá Rath, ho nechávaly chladným a ještě se jí smál společně s těma buranama.
24. 08. 2009 | 20:51

Směšnov napsal(a):

Rath je demagog.
Dále provkatér, egomaniak,samostředník, vycpávka.
Též splaskloun, odvarník, vyfouklec, uždibovač, popíchavka, mračoun, jedák, samomasér, plkač, mluvka, žvanivec,
klábosník.
Rovněž - mlžič, uhýbač, skrývačenko, opruzník, samoříjec, fligník, rozehněvač a blábolovec.
Lze doplnit.
24. 08. 2009 | 20:52

občanka napsal(a):

Ještě si dovolím ocitovat pár vět z velmi výstižného a trefného článku p. Ryšánkové na BL: http://www.blisty.cz/art/48..., Kde jsou ti mediální mágové?.
Ocituji pouze krátký výňatek, to mluví za vše: "Budou volby. Kdyby to náhodou nikdo nevěděl, tak na to brzo přijde. Přišel opět ten čas krásných usmívajících se rodin, touhy politiků setkat se s voliči a konat pro ně dobro. Dobro... Slyšíte to, voliči? DOBRO ! Bohužel, nápadnost takto nárazové lásky k lidu je více, než patrná, zejména pokud se k nám donese informace, že před prázdninami mediální poradci Jiřího Paroubka odmítli rozhovor do novin, zatímco nyní po něm touží. Volby se holt blíží. Mediální poradci, to je to klíčové předvolební sousloví.
Vždycky se vylíhnou před volbami, ale jinak, jako by nebyli. Možná vydávají nepřetržitě komunikační doporučení, kdo ví... Ale guru politické mediální magie tu zatím není. A je to vidět. Vždyť už i velký Vladimir Vladimirovič Putin pochopil, že je dobré ukázat občas národu svou mužnou sílu při rybolovu, jízdě na koni a nestydí se ukázat svou zádumčivou tvář v koruně stromů... Ale opravdová kontinuální práce udržovatelů vztahů s veřejností (tak se přece česky jmenuje to ošklivé sousloví public relations) na české politické scéně nevidět. Příčiny budou patrně dvě.

Ta první, kterou jsem už zmínila - od politiků není zájem. Politik přeci vždy nejlépe ví, co jemu osobně prospívá. Je to právě On, kdo drží prst na tepu dějin..., i o dovolené v Toskánsku. Nebo ne? Ta druhá - i kdyby zájem byl - mediální mágové nejsou. Je frustrovaná zpravodajská šmíra ex-BIS a BIS čmuchalů. Nikdo z nadřízených se jejich radami neřídí, a tak zásobují svou prací média. A pak jsou v politice už jen mediální podržtašky. Ano, pane ministře.

Poslouchal by je někdy někdo rozumný? Nebo je politici poslouchají z čiré nouze a zoufalství? A pak to vypadá jak to vypadá - právě proto, že to nejsou guruové, ale spíš legrační figurky? Ovlivňuje Petr Dimun něco? Nebo je to pouze a jen člověk, který když vkročí na tiskové středisko sociálnědemokratického sjezdu, novináři se po sobě rozhlížejí, na koho ten "Černý Petr" padne? Čím může novináře Dimun zaujmout? Příslibem prázdninového dvojrozhovoru Paroubek&Paroubková?

Čím láká novináře Marek Dalík? Výletem na jachtě po Středozemním moři? Příslibem dobře placené funkce mluvčího některého z polostátních podniků?Jsou to lidé bez vizí, bez nadšení, bez kreativity.Já v Česku žádnou hvězdu politického marketingu nevidím. Nikoho, kdo by byl schopen dát vizím politika "projektovou" tvář a udržovat v chodu stále se zvětšující optimismus okolí. Yes, we can ! Ano, my to dokážeme... Někoho,jako byli například Michael Deaver a David Gergen - hlavní architekti přístupu k médiím Ronalda Reagana. " To je ta ubohost české politické scény, a pak že je koho volit! Není!
24. 08. 2009 | 21:01

almost glossed napsal(a):

"Čtyři muži, kteří údajně zaútočili v pátek v Hustopečích u Brna na předsedu ODS Mirka Topolánka, se přihlásili pražské policii. Jeden z nich při odchodu z několikahodinového výslechu novinářům řekl, že policie žádné obvinění nevznesla. Motivem činu byla podle něho slíbená finanční odměna. Muž také bez bližších podrobností řekl, že objednavatelem akce mohl být někdo "z organizačního týmu pana Topolánka"."
http://www.tyden.cz/rubriky...
24. 08. 2009 | 21:25

almost glossed napsal(a):

Tak proto policie až NYNÍ uvalila na případ informační embargo.
24. 08. 2009 | 21:45

Vasja napsal(a):

Jezuskote Davídku, tobě dovolil Paroubko promluvit?
24. 08. 2009 | 21:45

Vico napsal(a):

almost glossed : to je překvapivá informace. Předpokládal jsem, že to hodí na krk Dimunovi a spol.

Třeba za všechno může tzv. dvojí agent. Takoví jsou nejhorší.
24. 08. 2009 | 21:46

ali napsal(a):

ano prosím, inteligentní a "sušnej" člověk neútočí...příkladem je suchec... :o) to je zosobněná slušnost a inteligence sama
24. 08. 2009 | 22:03

Nuba napsal(a):

Jakr

No ale to snad nemyslíte úplně vážně. Pan Macek je svojí sexuální nezdrženlivostí proslulý, tudíž by se ženit neměl nebo by s tím v předmanželské smlouvě měla jeho žena souhlasit.

Praxe mužů, kteří se v jistém věku zhlédnou v mladší samičce je běžná, není to výsada pouze politiků. Pan Paroubek se rozvedl(myslím, že se tak vzájemně dohodli) a našel si mladší partnerku. Jistěže se mi to jako ženě ve věku paní Paroubkové nelíbí, ovšem s amorálním chováním pana Macka se to srovnat nedá. A hlavně s tím, že právě on hodlal někoho pohlavkováním vychovávat. Tak to je již jen absurdita. To jste snad nemyslel vážně.
24. 08. 2009 | 22:20

Suchec napsal(a):

Ali:
Chytila se, chytila. :-)))))))))

Nejúsměvnější je člověk, co napadá ostatní, a pak se pohoruje, když potá stejnou minci, že? Ali :-))))))
24. 08. 2009 | 22:26

Suchec napsal(a):

Nuba:
Pan Macek měl předchozí manželku na to, aby bylo možno krýt "Klausovu vilu" a Švýcarské konto.

Tak si štěbetají vrabci na střeše. :-)))))))

Ale to jsou jistě jen bohapusté pomluvy.
24. 08. 2009 | 22:28

ali napsal(a):

suchec tys vůl jak anděl a ještě k tomu hysterickej :o)
to mi za smazání tohoto konstatování stojí...království nebeské budiž tvé...
24. 08. 2009 | 23:01

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Další politik se bojí o svůj obličej. Nedivím se.
25. 08. 2009 | 00:08

Charlie napsal(a):

pane Rathe

dojemné, až jsem se rozplakal.

Připomělo mi to klukovská léta, kdy syn prominenta - škodolibý a falešný sígr ze třídy dostal sám náhle po hubě.
I seběhla se direktorská rada a začalo velké převeliké vyšetřování, kdo že si to dovolil synáčkovi tak surově ublížit...................

Tenhle hulvátský chachar už měl dávno dostat po papuli a metat z politiky

Místo toho se seběhla direktorská rada...včetně pana Ratha.
Jak dojemné
25. 08. 2009 | 00:16

Jeník napsal(a):

To Rumcajs - opět slaboduchý výkřik z lesa Řáholce, jak už jsme od pubescenta zvyklí.

A k věci. Potvrdilo se opět, jaký je Myrek Toskán Topolánek zvaný Topořivý ubohý a hloupý člověk. Od počátku - od prvních reakcí v sobotu - bylo jasné, že to byla snaha poskoků z ODS jihomoravského kraje, aby se alespoň trochu začalo mluvit o Myrku Topořivém a o jeho cestování po místních buňkách ODS a putykách na Moravě o které řekl - mám odsud hezké vzpomínky, zde jsem poznal svoji milovanou ženu, která mi porodila děti.

Aby trochu zachránil situaci, tak řekl do Rudého Prava, že teď budou všichni co jsou proti ODS vykřikovat, že za tím je chudinka Dalík. A tím se snažil vypustit mlhu, ale je tak hloupoučký, že si neuvědomil, že tím vlastně potvrdil pravdu. Kdyby alespoň pověřil touto blbostí pohůnka Velké Íčko, ten to se svojí našpulenou pusinkou umí zcela dramaticky podat, ale ne on je velký vůdce. Jemu všichni uvěří.

Už jsme se ale všichni opakovaně přesvědčili, že lhaní, podvody a podrazy jsou jeho přirozenou vlastností - že jsou tmelícím prvkem všech členů ODS - lhaní, podvody, zlodějiny - to je jejich základní atribut.

Lidé nenechte se opět obelhat touto sektou.
25. 08. 2009 | 08:57

RA napsal(a):

soudruhu Rathe, tyhle předvolební hrátky vám jdou perfektně, bohužel je to to jediné, co vám jde. Ve funkci hejtmana jste pro středočechy zatím neudělal absolutně NIC ! Stav silnice Praha - K.Vary je neuvěřitelný a nebezpečný. Hodláte to nějak opravovat, nebo jen přidělujete penízky příbuzným ? To si středočeši vaším zvolením nakáleli do hnízda, ale mohou si za to sami. Tu předvolební populistickou kaši si zbaštěte se svými oranžovými přáteli.
25. 08. 2009 | 08:59

ali napsal(a):

elop
nooooo...konečně rozumnej názor :o) díky
25. 08. 2009 | 12:27

... napsal(a):

ZÁHADA:

Jak mohl mít Topolánek svá zranění už den před údajným útokem kameny / vejci? :-)

Podívejte se na fotografie z 20.srpna tj. 24 hodin před údajným útokem. Viz např. fotografie č.2. http://www.letostopolem.cz/... a stopy po drobných flíčcích dezinfekce na levé tváři.

Právě s nimi Topolánek po údajném útoku tak ochotně pózoval médiím. Údajná ranka ve vlasové části ("kamenem nad oko" :-)) v té době už nebyla vůbec vzpomínána.

Více k záhadě obhájkyně vrhačů vajec: http://www.tyden.cz/rubriky...
25. 08. 2009 | 12:54

... napsal(a):

Ještě zřetelnější je fotografie 12 zde: http://www.letostopolem.cz/...
25. 08. 2009 | 13:02

ali napsal(a):

...
no není to náhodou druhá strana obličeje? to si způsobil sám jízdou na kole..plete si levou a pravou nebo v tisku negativ obrátili. Možná... :o)
25. 08. 2009 | 13:33

Vico napsal(a):

... : Tak to je fakt hodně divný, že by se v Břeclavi konaly "vzpomínky na budoucnost"? Erichu von Danikene, možná jsi měl pravdu.
25. 08. 2009 | 13:46

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky obsahující hrubé nadávky ("trotl", "ksindl"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tj. poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení,

Libor Stejskal, editor blogů
25. 08. 2009 | 13:50

fafnir napsal(a):

Voni Suchec
Já mám jasno přibližně od 56 roku,kdy pustili tátu z Jáchymova a bolševik přepadl Maďarsko.Konec konců bylo tam s ním mnoho dalších ,kteří tam byli jen proto ,že bojovali proti Nazi,ať na západní či východní frontě.Nepotřebuji k tomu ani současná media a agitátory z muzea V.I Lenina, největšího to sociálního demokrata,kde v současnosti sídlí Lihový dům,abych měl jasno.A honem šprtat dějiny VKS(b)abyste jako agitátor nezaostával.Vaši šéfové by si toho mohli všimnout.Jeden přece tak pěkně zhodnotil význam velkého února,a druhý vydal skripta ve kterých opěvoval Stalinovu ekonomickou moudrost,zatím co další opěvoval ekonomický start nacistického německa.Tak abyste studoval i Mein Kampf.A také nazapoměňte kladně zhodnotit vstup spřátelených vojsk v 68.A k té Katyni,je pěkné ,že chápete,co tam Rusové provedli, i když oni sami velmi dlouho tvrdili že s tím nemají nic společného.Taky zkuste vysvětlit Finům,že Karelie je Ruská,a pobaltské státy,že je Rusové osvobodili.Totéž můžete hlásat v Moldávii a Bukovině.Je jen otázka času,kdy začnete obhajovat Treblinku ,jako pochopitelný akt německých soudruhů té levicové dělnické NSDAP.A na závěr,nejsem ani odborář ani soudruh ,abyste mi tykal.
25. 08. 2009 | 14:43

... napsal(a):

A pokračujeme:

O čem už si cvrlikají i vrabci na střeše...

Topolánek si po útoku nechal ošetřit i starší zranění

Šéf ODS Mirek Topolánek se po pátečním incidentu v Hustopečích nechal po zbytek dne fotografovat s čerstvě ošetřenými ranami v obličeji. Nyní ale vychází najevo, že přinejmenším část zranění je strašího data a pouze byla nově ošetřena.Jak LN zjistili od zdrojů ODS na jižní Moravě, tři rány na levé straně obličeje pocházejí ze zranění 19. srpna na Baťově kanále na Slovácku, kde šéf ODS zapaloval dělo. Zařízení bylo ale příliš nabito a střelný prach zranil Topolánka v obličeji. LN snímky získaly z oficiální webové stránky http://www.letostopolem.cz.
http://www.lidovky.cz/zjist...
25. 08. 2009 | 15:01

Terry napsal(a):

Pane Rathe,
nevím, jestli se poslanci a vysocí čeští politikové v poslední době upjali jen na vzájemné napadání (přenosy z PS nejsou často o ničem jiném!), ale obecně jim (i Vám) chybí minimálně ta slušnost, že za ty peníze (poslanecké, ministerské, premiérské..) byste měli odvést práci (výsledky), na které by stát nedoplácel.
Ale dokud nebudou politici v odpovědných fukncích TRESTÁNI za nekompetentní rozhodnutí způsobující škodu, nic je nenutí se chovat odpovědně, slušně.

Na českou politickou scénu platí dva Topolánkovy citáty:

"Co tady zase vymýšlíte za píčoviny?!"

"Ať jdou do prdele všichni."
25. 08. 2009 | 15:36

ali napsal(a):

je hezké ukázat na Mackovu promiskuitu a Topolánkovo nemanželství, obojí je hnusné, ovšem
... zapomenout jak žije sám Rath se svojí nezdrženlivostí a posedlostí sexem a jak Jirka vyběhl se Zuzkou :o)?

A fandit a omlouvat a balit to do slušných slov je nestoudnost fanatika, nebo chápání stejně rovného chlípníka či mrchy

Bohužel tohle vše jsou "politické" špičky, kteří jinde by šli k čertu..jen u nás se jim daří. Čím to?
25. 08. 2009 | 16:36

zdesta napsal(a):

Jakr. Zde byla řeč o Mackovi a Ráthovi a následné veřejné inzultaci.Proč do toho taháte Paroubka? Nebo se pokud jde o argumentace bez něj neobejdete?
25. 08. 2009 | 18:28

zdesta napsal(a):

ali.Vy prosím máte nějaké bližší kontakty s DR.Ráthem? Jinak si nedovedu představit,že někdo může jen tak tvrdit něco o sexální nezdrženlivosti a posedlosti. To vyžaduje bližší poznání a osobní styk.
25. 08. 2009 | 18:39

blue jay napsal(a):

Zdesto,
A proc do toho nezatahnout Paroubka? Dnes se krizuje ze se s komunisty neda do kupy. Verite tomu? Ja spis verim tomu "staremu" aparatnickovi....

"Pro nás mladé, kterí jsme únor 1948 neprožili jako osobní zkušenost, je toto datum predevším historická událost, kdy byla s konecnou platností rozhodnuta otázka politické moci, došlo k likvidaci pozic exponentu buržoazie v politickém živote republiky. Nyní, 30 let po únoru 1948, jsou pro nás mladé ideje Února živou výzvou. V naší stranické práci je stále co zlepšovat. "
Tomu verim Zdesto, a jak se zda tak tomu verite i Vy.
25. 08. 2009 | 19:59

blue jay napsal(a):

Zdesto,
Znate tohle?

Podnikání a socialismus se nemají rádi. Ne nadarmo bolševictí rudovládci likvidovali všechny soukromé podnikatele jako neprátelskou trídu. Jejich ideálem preci je spolecné vlastnictví všeho, kde si každý bude brát zadarmo jen dle svého uvážení a potreb, jako správne vychovaný soudruh. Navíc všichni budou radostne pracovat do úmoru, aby dohnali a predehnali nenávidenou Ameriku, kde ti hloupí kapitalisté ješte nepochopili výhody komunistických ideálu a poucek.


Jenomže stejne jako severokorejský diktátor Kim a jemu podobní vládci soc-kom bloku, i naši soucasní levicoví buditelé ve vysokých funkcích neradi trou bídu s nouzí, kterou predepisují k životu stádu svých volicu. Klasické: “Všichni jsme si rovni, ale nekterí jsme si rovnejší!” platí snad ze všech bolševických hesel nejvíce.



Tak se muže hlavní sociálinženýr vychloubat: “Kdo z Vás to má?”, ženit se s mladomilenkou v luxusním hotelu a obklopovat se majetkem, na který by nikdy jako hospodský poradce nevydelal, jeho mladší predchudce sotva sleze z lokomotivy, zaparkuje mezi multimilionári a vlastníky nemovitostí na Floride, spousta dalších funkcionárských podržtašku pak zkouší pestovat kakao v daleké cizine, kšeftovat s pozemky, létat vrtulníkem do práce a dokonce provozovat nenávidené soukromé zdravotnické zarízení.



Tak se dostal k soukromému podnikání i úderník boje proti komercnímu zdravotnictví, v soucasné dobe hlavní socanský žvanil (dríve žvanil pravicový) MUDr. David Ráth. Jako z udelání mu osud seslal do cesty malou opuštenou poliklinicku na kraji mesta. Co mel chudák delat ? Vysypal prasátko a nakoupil. V té dobe sice již jeho srdce tlouklo pro sociální rovnost a spravedlnost, ale jíst, pít a živit pár manželkomilenek je také potreba, takže se omotýlkovanému doktorovi nemuže prece nikdo divit.
25. 08. 2009 | 20:01

blue jay napsal(a):

A pokud to nestaci Zdesto....

Díky poslaneckému a hejtmanskému platu si Rath ročně vydělá skoro dva miliony korun čistého. Podle posledních informací hodlá letos na charitu ze svého vydat dvě stě tisíc korun. Ale jen lidem, kteří splní blíže nespecifikované podmínky a budou sociálně slabí, což musí doložit potvrzením.

„Od začátku března do konce dubna pan hejtman vyvěsí na svých stránkách podmínky. V tomto období se mohou žádosti podávat,“ řekla LN Rathova mluvčí Berill Mascheková. Peníze ale Rath rozdávat nebude. Podle mluvčí půjde o jakési věcné dary. „Postiženému může koupit třeba invalidní vozík nebo počítač pro nadané dítě z rodiny, která na něj nemá,“ vysvětlila Mascheková.

O žádostech nebude Rath rozhodovat sám, ale ještě další dva tři lidé. Podle informací LN to má být jeho poslanecká asistentka a další blízcí spolupracovníci. Už se totiž objevily spekulace, že hejtman rozdá peníze určené na charitu svým rodinným příslušníkům.

„Příspěvky bude pan hejtman dávat opravdu jen těm, kteří to vážně potřebují. Je jasné, že přijdou například i žádosti typu zaplať nám dovolenou na Bahamách a další nesmysly,“ podotkla Rathova mluvčí Mascheková.
Ale ani slíbených dvě stě tisíc ročně možná Rath na charitu nakonec nemusí vydat.

Konečná suma bude totiž podle mluvčí záviset na počtu žádostí a velikosti finančních požadavků. „Je to přitažené za vlasy, ale je možné, že se panu hejtmanovi přihlásí třeba jen dva lidé s žádostí o deset tisíc korun. Přece nerozdá každého půl roku sto tisíc, když přijdou žádosti jen na dvacet tisíc,“ prohlásila Mascheková.

Rath si ročně vydělá v poslanecké sněmovně 1 121 208 korun, jako hejtman pak 789 204 korun. Celkový čistý roční příjem Davida Ratha tak činí 1 910 412 korun.
Rekni me Zdesto kolik ze sveho druheho platu na neco matka "Tereza" Rath prispel?
25. 08. 2009 | 20:22

blue jay napsal(a):

Opet Zdesto,

Podle revizní komise zasedající pred sjezdem CLK v roce 2003 Dr. Rath lhal o své praxi lékare v zádostech o Osvedcení k výkonu soukromé praxe v oboru interní lékarství, o Osvedcení k výkonu funkce vedoucího lékare – primáre v oboru interního lékarství a o Osvedcení k výkonu samostatné lékarské praxe v oboru urgentní medicína. Lze takovemu podvodniku verit?

Staci si jen prostudovat kauzu casopisu LK Tempus Medicorum. Rath je nejen bezcharakterni lhar a karierista ale i podvodnik.
25. 08. 2009 | 20:28

antikomouš napsal(a):

Jistě, souhlasím s tím, že útok na Topolánka a vajíškové salvy by být neměly, ale vy pane doktore, jste si toho lepáka zasloužil, a mimochodem, ja jste vůbec naložil s těmi 100 000 od Macka?
25. 08. 2009 | 22:43

ali napsal(a):

zdesto
opravdu si pročítejte příspěvky, než začnete hájit, či soudit a vemte to popořádku odshora. Schválně, kde najdete shodu s mým příspěvkem :o)

Jo a Rath se sám veřejně s tím chlubil v jistém časopise a dokonce popisoval detaily po jedné sexuální noci, kdy byl pokoj zdevastovaný a strhané závěsy, blabla... Ovšem s kterou to bylo, přiznávám, nevím.
Hezký večer
26. 08. 2009 | 01:15

Zbyněk Matyáš napsal(a):

blue jay:
"Staci si jen prostudovat kauzu casopisu LK Tempus Medicorum. Rath je nejen bezcharakterni lhar a karierista ale i podvodnik."
Ano.
26. 08. 2009 | 06:19

ČSSD napsal(a):

S Rathem přišla do strany ČSSD haiderizace, tvrdil jeho spolustraník Škromach. Naštěstí to později nebohý Škromach odvolal a prý nic takového neřekl. Holt politici jsou pokrytci, když jim jde o vlastné korýtko. Jste k smíchu, pánové.
26. 08. 2009 | 14:04

zdesta napsal(a):

blue jay.Pane kolego já k volbám nechodím a tudiž nefandím ani oranžovým ani modrým. Nefandím ani Paroubkovi,ani Topolánkovi,či Ráthovi a Macek mě může být ukradený.Rozebírat těch41 let totality je dost zbytečné a hlavně pro ty,kteří ji v celé šíři prožili.Nebyl jsem pionýrem,svazákem ani komunistou.Poznal jsem komunisty,kterí byli po lidské stránce stašlivé ku.vy a také ty o kterých se to nedalo tvrdit.Většinou tam vstoupili z jiných důvodů než s přesvědčení.Co se týká argumentací,nemám rád když se pletou hrušky s jablkama.Konflikt Ráth-Macek.Ráth se neměl plést do soukromí M.Macka,je to neomalenost.Macek neměl zákeřně a teatrálně inzultovat zmíněného.Chlapi to řeší obyčejně výzvou "pojď se mnou ven".Na to že je M.Macek člen Menzy tak jednal jak pako z nádražního bufetu.Tečka.Jinak mi mohou oba dva pánové vlézt na záda.
26. 08. 2009 | 15:05

zdesta napsal(a):

ali.Vážená.Čím jsem starší,tím jsem v odsuzování a kategorickém tvrzení opatrnější.Ohledně p.Dr.Ratha nemůžu tvrdit ohledně jeho intimních záležitostech vůbec nic.Nemám věrohodné informace.To že něco napsal mohla být provokace,nebo chlubení.Každy z nás se někdy zůčastnil nějakého divočejšího mejdanu a nelze z toho usuzovat míru trvalé sexuální nevázanosti.To je argument stojící na vodě. Tady se přetřásájí rozvody politiků jak na běžícím pásu.(Paroubek,Topolánek a.t.p.)Lidi se prostě rozvádějí z různých příčin a není jich málo.Že máme třeba mezi přáteli někoho rozvedeného nás nijak nepobuřuje.Já to opravdu nemíním nijak dál rozvádět,protože mi to přijde neseriozní. Jinak přeji hezký den.
26. 08. 2009 | 15:25

jakub napsal(a):

Děti se také nemají tlouci a přece na některé parchanty platí jedině pěkná facka.
Tak je to i některými politiky.
Ta facka od Macka měla být větší, asi by Vám prospěla.
Píšete a dáváte do jedné roviny slova jako "levárny, podvody, podrazy".
To je jediné v čem s Vámi souhlasím. Vše je na stejné úrovni a slovo levárna pochází od slova levice.
Proč se podlostem neříká pravárny ale levárny, nevíte to náhodou?
Při tom vymýšlení tohoto významu asi museli znát Vás.
26. 08. 2009 | 18:09

zdesta napsal(a):

jakub.Když jste v armádě a cvičite pochody,pak se začíná levou.Tobude asi nějaký bolševický dril.(dokonce používaný v US--Army)Pravidlo pravé ruky v silničním provozu bylo i za komoušů.(zřejmě ideologický překlep)Mělo být pravidlo levé ruky.Věta "to je pravý a nefalšovaný gauner"bude zřejmě kardinální překlep v hovorové mluvě.(to je ten levý gauner) Jedna pecka do palice by rozhodně prospěla.
26. 08. 2009 | 18:49

Vico napsal(a):

zdesta : jste v dobré formě.Dal jste Jakubovi záhlavec, jen to plesklo. A férově zepředu.
26. 08. 2009 | 21:12

ali napsal(a):

zdesta
Vážený...každý z nás se nějakého mejdanu zúčastnil, to je fakt, ovšem sexuální mejdany jsou zcela jiné kafe a ne každý z nás se zúčastnil...takže Vám tiše závidím a doufám, že i mne jednou to štěstí potká a pak pochopím lépe mistra Ratha a možná mu dám i hlas ;o). Jó sex je sex, ten jde ruku v ruce s politikou a pak je z toho pěknej bordel...hezký večer
26. 08. 2009 | 23:46

Midori napsal(a):

Jakub napsal, cituji:
"Ta facka od Macka měla být větší, asi by Vám prospěla".
*
Útok zezadu, vy to schvalujete? Já ne. Když už to chtěl Macek řešit násilím, rozhodně se k tomu měl postavit čelem.
Nezlobte se, jste pro mne stejná špína jako Macek.
27. 08. 2009 | 09:12

občanka napsal(a):

To ali:
souhlas - sex, moc a prachy hýbou světem. Myslím si, že Rath se nemá čím chlubit co se týče své "rodiny", na jeho místě bych se spíše styděla, v podstatě všichni chlapi od přírody jsou sice promiskuitní, ale většina z nich to krotí rozumem a jsou jen s jednou ženou, Rath toho bohužel není schopný, z hlediska přírodního výběru jsou tyto typy mužů znevýhodňovány, pokud se najde dost žen, které ho prostě odmítnou, i z hlediska jistých společ.pravidel... Nehledě na to, jak celkové trapně vypadá vyjádření Ratha v kontextu faktů, že s největší pravděpodobností byla celá událost s "napadením" Topolánka předem promyšlená a vykonstruovaná jeho poradci:-)). Ti naši "politici" jsou fakt už všichni neskutečně trapní a ubozí. Slintají po moci a pro to, aby ji získali, jsou schopni úplně všeho!
27. 08. 2009 | 11:51

ali napsal(a):

2 občanka
Ale Rath se chlubí rath.
Klasickým příznakem narcismu, je chlubení se milenkou, vystavení vlastní fotografie v kanclu, a posmíváním jiným, jak činil např. Paroubkové I. dost hulvátským způsobem. Ten člověk je totálně nemocný vlastní posedlostí.
27. 08. 2009 | 14:50

jakub napsal(a):

Zdesta.
V armádě kupředu levou. Co je na armádě dobrého? Co je na pořadové buzeraci dobrého. Tak jako vše levé, stojí i kupředu levou za
Rátha.
Pravidlo pravé ruky je prošpěšné, proto je nazýváno "pravé".
"Pravý gauner" jste možná Vy, protože chcete dávat pro jiný názor někomu pecku do palice.
Vico
Záhlavec dal Zdesta tak akorát sám sobě používáním nedomyšlených příkladů.
Midori
Nepsal jsem o facce zezadu ale o větší facce.
Nazval jste mne stejnou špínou jako je Macek. Raději ale budu špína jako Macek než špína jako Rath a Paroubek.
Přeji všem levákům pěkný den.
27. 08. 2009 | 16:37

občanka napsal(a):

Tady se neustále omílá dokola ta událost s fackou Rathovi od Macka - dle mého soudu, udělali chybu oba - Rath neměl žádné právo veřejně kritizovat Macka (i kdyby to byla pravda, co řekl, stejně mu do soukromého života Macka nic není), Macek neměl žádné právo ho zbaběle napadnout fyzicky zezadu! Obojí je špatně! Špatné rovněž je pak tím, že se neumějí oba dva slušně chovat, zaměstnávat už tak přeplněné české soudy!!!
27. 08. 2009 | 17:07

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

I like it
04. 09. 2009 | 06:50

iPhone to Mac Transfer napsal(a):

very informative, thanks for the great article.
25. 03. 2010 | 09:32

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
27. 03. 2010 | 01:14

ochman lochness napsal(a):

o tom mackovi,pane Drááth,upřímě,říct něco takového o mé manželce,tak se sejdeme za úsvitu,na dvanáct stop.
12. 04. 2010 | 21:09

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 04:49

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy