Sirotci pod mostem

14. 10. 2009 | 12:20
Přečteno 7748 krát
Tak jsem se v bulváru Lidové noviny a Blesku dočetl, že vyháním děti z dětského domova, čímž je připravím o střechu nad hlavou. Snad jen biblický Herodes se choval hůř. Doposud jsem si asi naivně myslel, že pokud někomu nabídnete přestěhování ze zanedbaných prostor do mnohem lepších, tak vás za to nemůže nikdo kritizovat. Velký omyl. To snad platí v normální společnosti a ne ve virtuálním světě, který řada novinářů tak ráda vytváří. Nikdo z těch co články napsali, se neobtěžovali si oba objekty osobně prohlédnout, i když od nás takovou nabídku dostali.

Je přece úplně jedno, jak vypadá realita, důležité je, jak chci, aby vypadala. Snad proto je více než sto let starý a dlouhodobě zanedbaný objekt dětského domova v Pyšelích líčen jako idylický domov pro opuštěné sirotky, zatímco nedaleká a nově zrekonstruovaná dětská léčebna v Choceradech je líčena jako místo odpovídající bydlení pod mostem. Prošel jsem si obě budovy a srovnával.
V Pyšelích mají starou kuchyni s opotřebovanou jídelnou a je tak trochu zázrak, že ji hygienik již před lety nezavřel. V Choceradech je úplně nová, snad ani nepoužitá kuchyně celá v nerezu, s úplně novou jídelnou. V Choceradech mají moderní tělocvičnu se zrcadly a saunou, na zahradě je bazén, kterému bude stačit oprava.
V Pyšelích mají neútulnou improvizovanou tělocvičnu v bývalé kapli, saunu ani bazén nemají, namísto toho mají zanedbaný skleník, který roky hrozí těžkým úrazem či smrtí zaviněnou pádem skel. Děti žijí v Pyšelích v místnostech se stropy čtyřmetrové výšky, v Choceradech jde o normální místnosti. V Pyšelích mají děti dílnu a hernu ve sklepě (bez oken), který v době mé návštěvy neuvěřitelně zapáchal. Paní ředitelka mi řekla, že je to běžné a souvisí to s umístěním odpadní jímky. Zajímal jsem se, co tomu říká hygienik, ale asi ho sem nezavedli. Já bych pobyt v takovém smradu považoval za jistou formu trápení dětí, ne tak novináři a další, kteří to berou jako normální věc. V Choceradech je řada heren a společenských místností s pěkným výhledem do parku a bez jakéhokoli zápachu. Pro objektivnost musím uznat, že i Chocerady nejsou stoprocentní, je třeba provést úpravy pokojů tak, aby odpovídaly rodinnému způsobu pobytu dětí, ale s tím kraj počítá.
Nicméně můj osobní dojem z obou domů je nesrovnatelný. Chocerady jsou moderním a pěkným zařízením, Pyšely jsou historickým objektem o jehož technický stav se roky nikdo příliš nezajímal. Zvláštní je, že to nikomu v minulosti nevadilo. Bývalé vedení spravovalo tento dům 8 let a až ke konci svého vládnutí začali připravovat projekty na rekonstrukci. Rekonstrukce však z této budovy novou neudělá a navíc bude dražší než postavit domov úplně nový. Současně ze stoletého sirotčince moderní dětský domov nikdo neudělá.
Za Bendla pobyt dětí v zanedbané budově nikomu nevadil. Petice se nepsaly, odborníci neprotestovali, všichni byli spokojeni. Když nové vedení kraje v čele s Rathem dává domovu nový a mnohem lepší objekt k využití, tak hysteričtí novináři bombardují veřejnost tím, že se děti vystěhovávají na mráz. Logiku v tom nehledejte, pomluvy logiku nemají, mají jen cíl – uškodit. Kdo skutečně chce v brzké době zajistit pro děti z domova v Pyšelích lepší podmínky pro jejich život, tak musí stát za námi. Nejvíc mě mrzí, že se někteří novináři chovají skoro jako hyeny a jen proto, aby mě pomluvili, klidně riskují odsouzení dětí z domova v Pyšelích k dalšímu životu v mizerném baráku, přestože by jednoduše mohly být v lepším. Děti jsou zde pouhým rukojmím na Ratha a ČSSD. Nikoho z dnešních „protichoceradských“ bojovníků nezajímaly v minulosti a nebudou je zajímat, až tato kauza vyšumí.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

neo napsal(a):

Ať si každý udělá obrázek sám:
http://www.ddpysely.cz/

Dětský domov se nachází v rozsáhlém areálu zámku, který je rozdělen na dvě části. Zámek, ve kterém sídlí domov důchodců a bývalý Útulek sv. Josefa, dnešní dětský domov. K dětskému domovu patří hřiště, zelinářská zahrada a sad. Celý areál obklopují travnaté plochy se stromy.
Rath zrušil schválenou dotaci 56 milionů korun. Stejnou sumu poslal do Hostivic, kde bydlí.
Dětský domov v obci Pyšely na Benešovsku funguje už skoro sto let. Přežil dvě světové války, nacisty i komunisty.

Vypadá to, že ovšem nepřežije sociálního demokrata Davida Ratha.

David Rath zveřejnil své plány přestěhovat dětský domov (momentálně asi 50 dětí) z Pyšel do bývalé léčebny v Choceradech. Toto, zatím nepotvrzené rozhodnutí, vyvolalo vlnu kritiky nejen od odborníků, ale i od samotných obyvatel Pyšel. Podle nich je domov s obcí sžitý a přesun by dětem uškodil.
Občanské sdružení bojuje proti hejtmanovi

Takové chování mi přijde extrémně zajímavé, normálně všichni dělají všechno možné, aby takovéto ústavy nebyly v jejich blízkosti. V Pyšelích je tomu ovšem jinak. Domov má stoletou tradici a hodně místních má s ním zřejmě spojenou i obživu. Dokonce založili občanské sdružení jehož cílem je boj proti hejtmanovi Davidu Rathovi.
14. 10. 2009 | 12:37

neo napsal(a):

"V Choceradech není například v blízkosti dětský lékař, budova je kapacitně menší, bude potřebovat opravu. Navíc, odchod dětí z domova bude znamenat problémy pro Pyšelskou základní školu.
Choceradská budova je například na kraji obce, děti tak budou odříznuty od života v obci a do školy to budou mít daleko. Nedostačující je také kapacita budovy, pozemek je mnohem menší než v Pyšelích, a pro dětské aktivity tedy nedostačující. "K budově je také špatná dostupnost, do nemocnic je to mnohem dál než z Pyšel

Jo a z Pyšelské budovy chce Rath udělat školící středisko.
14. 10. 2009 | 12:43

včelař napsal(a):

Pro Pana Stejskala: Slovo 4ůrák vám nevadí, ale vůl ano. No záleží kdo a ne co píše. Má úcta pane cenzore.
14. 10. 2009 | 12:57

Silvie napsal(a):

Pane doktore,

že byste nás chtěl opít rohlíkem?!
Nejspíš máte zálusk na budovu těch "ubohých sirotků", která by se dala výhodně zpeněžit. Hledat za vašimi záměry altruismus může leda tak bloud.
Už jen tím, jak furiantsky dál platíte za všechny "potřebné" 30 korunové poplatky, jste totálně zruinoval rozpočty krajů, které vaše stupidní rozhodnutí respektují.
Ostatní vámi , jen tak mimochodem napáchaná zvěrstva, jsou už jen třešničkou na hodně nechutném dortu.
14. 10. 2009 | 12:59

Silvie napsal(a):

Včelaři,
teď se musím cenzora zastat. Myslíte, že visí na internetu non stop? Vy snad neobědváte?
14. 10. 2009 | 13:00

ali napsal(a):

bacha, Rath si hraje na svatýho..
čím nás to chce zase nakrmit, ve svůj prospěch? Co se snaží vlít do hlav pár hlupákům?

jak jsou ti socani průhlední. Před časem jsem se zmínila, jak dlouho jim bude trvat, než vezmou mateřinky či DD útokem. Pak začala Paroubková II pod svým jménem, leč ne zpěvem, vydávat CDčka s písničkami a hrr s nimi do školek. A teď ještě soudruh Rath bude dělat svatýho. Chce se očistit a ukázat tkzv lidskou tvář!?? Tsss...
Pomluvy soudruh Rath používá sám, stačí sledovat PS a Rath vede v pomluvách, lžích, útocích, zesměšňování, nenávisti. Pomluva ho živí, pomluvou se dostal tam, kde je, pomluvou získává hlasy dál, pomluvou chce zničit DD...
a zní to logicky, neboť touha po moci a opěvování je větší, než starost o děti, které chce málokdo..

Jen tak dál, Rathe. Už konečně chápete, že jste nepřípustný pro tenhle svět? Že se o vás odvrátili i skalní příznivnici? Krom totálně závistivých narcisů, jako vy sám, nemáte už nikoho..
14. 10. 2009 | 13:01

ali napsal(a):

včelař
nebojte, pan Stejskal dorazí...ovšem to nic nemění na tom, že VDC má pravdu..
14. 10. 2009 | 13:03

topsik napsal(a):

Pane hejtmane. A Vy se tomu divíte? V zemi, ve které se za poslední roky ruší poštovní pobočky, železniční tratě, pomalu, ale jistě i naše armáda, likviduje se těžký průmysl a doly, ubývá nemocnic (občanů však přibývá), topí se zde stále častěji nakradeným dřevem, petkami, gumou či uhlím, bankrotuje jeden český podnik za druhým, točí se stále míň kvalitních filmů, do sportu a vědy jdou menší a menší peníze, tak když se vracíme se svou životní úrovni do 20. století, proč by potom dle takových odborníků, jako jsou pan Preiss a jemu podobným, nemohly děti bydlet v žumpě? Jdete hlavou proti zdi. Ale fandím Vám. Máte to o to horší, že jste pozorně sledován při každém Vašem počinu, ať je takový, či makový.
14. 10. 2009 | 13:03

VDC napsal(a):

Omlouvám se za expresivní přirovnání pana exministra ke štětci lásky, ale tohle se opravdu již nedá vydržet. :)
14. 10. 2009 | 13:06

Karel napsal(a):

To VDC :

Co se nedá vydržet, že musíte používat pejor. názvy pohlavních orgánů, aniž dáte do placu argumenty?

Nebo máte těsné spodní prádlo, a tady jste se omylem ventiloval?
14. 10. 2009 | 13:16

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky obsahujících hrubé a vulgární nadávky, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů

P.S. Řada z těch, co sem chodí častěji, již zjevně pochopila, že nesedíme - ani já ani kolega Mihalco - u těchto stránek 24 hodin denně (a dokonce ani nezbytně v pracovní době ne). Vážím si toho a děkuji za to.

Pro ostatní opět upřesňuji: nejsme zde placeni za mazání hulvátských příspěvků, máme v redakci na starosti daleko více(někteří možná znají anglický termín overeducated, v souvislosti s pouhým mazáním sprosťáren mne tak nějak napadl ;-).

Víme ale, že pokud bychom se o tento prostor nestarali, tak by se to zde různými "čůráky" a "hajzly" jen hemžilo a nás by nebavilo dělat to, co děláme. Proto se sem občas (mezi jinou prací podíváme) a zasáhneme proti příspěvkům, které se snaží tento jinak vcelku slušný a kultivovaný prostor zničit.

Čili znovu: pokud zde zazní "čurák", je zbytečné jej komentovat. Dříve či později (někdy to může nějakou dobu trvat, viz výše) zmizí. A na závěr: přeji všem slušnou, věcnou a korektní debatu.
14. 10. 2009 | 13:22

Ládik napsal(a):

Ze zanedbaných prostor do lepších stěhoval lidi i Čunek, a jak dopadl. Jsem zvědav, co bonzne Vaše sekretářka.
14. 10. 2009 | 13:23

Silvie napsal(a):

Karle,

jaképak hanlivé názvy - to je hezký český jadrný výraz.
A mimochodem - na pan Ratha -zdatného to demagoga - argumenty moc neplatí. Takže VDC docela chápu - pro pana hejtmana těžko hledat nějaký ekvivalent... u televize se ze mne derou kolikrát při pohledu na to naše politické obludárium mnohem vulgárnější slova.
14. 10. 2009 | 13:24

neo napsal(a):

Dobrý den Pane Stejskale,

přispějte svou troškou do mlýna... přijde Vám normální Rathův postup?

Napřed zruší schválenou dotaci na rekonstrukci a pošle ji kamarádům do Hostivic, pak rozhodne že si budovu přivlastní(aby z ní bylo školící centrum či koleje pro jeho univerzitu) a nakonec ji na blogu odsoudí jako nevyhovující.

Přitom musí vědět, že Léčebna postižených v Choceradech nevyhovuje pro dětský domov a i tam bude rekonstrukce nutná.
14. 10. 2009 | 13:28

Jarda napsal(a):

Stejskal:
No bravo. Upozorníte nás, že slovo "čurák" tu nebudete trpět a že prý dříve či později zmizí, a pak sám toto kouzelné slovíčko použijete dvakrát za sebou...
14. 10. 2009 | 13:35

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane neo,

zcela záměrně se do některých debat vůbec nepouštím. Obecně do těch, které se týkají domácí (stranické) politiky (tedy pokud zrovna někdo již tradičně neobviňuje redakci, že někomu záměrně straní či jej naopak poškozuje :-). A pak také těch, o jejichž tématu toho mnoho nevím.

Takže spíše někdy příště ;-)

Libor Stejskal
14. 10. 2009 | 13:36

stejskal napsal(a):

Vidím v tom jistý rozdíl, pane jardo. Vy ne?

Libor Stejskal

P.S. Napovím: snažím se, aby i nově příchozí věděli, co se zde netoleruje (a co většinou nemají šanci v původní podobě vidět, neboť... co? To zmizí).
14. 10. 2009 | 13:40

SuP napsal(a):

Dobrý den pane Stejskale.
...A za chvíli již xxxáxx létali vzduchem, jako dětské říkadlo od Pavly Moudré ......
Já zase vím, že mažete uvážlivě. A na výsledky Vaší práce je pak radost koukat (nemyslím jen textovou část).
14. 10. 2009 | 13:54

Jarda napsal(a):

p. Stejskal:
Mimochodem, pane Stejskale, mám takový pocit, že právě tím mazáním slova "čurák" tomuto jinak zcela nevinnému slůvku ubližujete a neprávem ho diskriminujete. Vždyť třeba i slušně vychovaná dáma klidně řekne na plesu ve společnosti svých stejně dobře vychovaných přátel, že se musí jít "vyčůrat". Ale pokud by někdo řekl jejímu manželovi, že je "čurák", což není nic jiného než podstatné jméno odvozené od slovesa "vyčůrat", tak by asi tento chlap dal takovému debatérovi bytelnou facku nebo rovnou pěstí do čenichu. A právě proto, že se pokrytecky slovo "čurák" na veřejných diskuzích na netu maže, tak to jen posiluje jeho údajně hnusnou pojmovou podstatu. A přitom, jak jistě uznáte, nebýt čuráků, tak lidstvo vyhyne, takže jde o jeden z nejdůležitějších a nejúctyhodnějších tělesných orgánů, jakému bychom se měli klonit, a ne ho považovat za nějakou obzvláště hnusnou čuňárnu...
14. 10. 2009 | 14:07

malma napsal(a):

á. známí antiráthovci na scéně:)..jak šelmy čekající na oběť se vyrojili, jen co se objevila záminka...
všimněte si, jak jejich frustrace z Rátha jim absolutně zatemňuje mozek, jak obvinují Rátha z toho,čím evidentně sami trpí..závistí,demagogií,egoismem...

takovej neo,Silvie,ali, blue jay jsou názorní příkladi tohoto mindráku a je komické pozorovat, jak je Ráth dokáže vytáčet:)
14. 10. 2009 | 14:13

Ládik napsal(a):

Pod blogem soudruha Ratha je diskuse o čurání docela případná. Dala by se i rozšířit o příbuzná témata.
14. 10. 2009 | 14:14

malma napsal(a):

Jarda je,koukám, pěkně vyčůranej...:)
14. 10. 2009 | 14:16

malma napsal(a):

..jo ještě na soudruha Ládíka jsem zapoměl :)
14. 10. 2009 | 14:17

ali napsal(a):

zatím malma se ukájí jen pohledem na fotku borce Ratha.. :o). Každý máme něco, ovšem uznávat Rátha dokáže jen takový padouch, jako je on sám..
takže si příště vemte do pusy někoho jinýho a mě přeskakujte, bolševiky zločineckého ražení sině nesnáším..
14. 10. 2009 | 14:17

neo napsal(a):

malma:

na rozdíl od tebe jsem uvedl argumenty. Obě budovy znám a Rath je lhář.

Nehledě na to, že tu dotaci na rekonstrukci zrušil on ač už byla schválena a pak brblá o nevyhovujícím stavu. Ty prachy pak poslal do své vísky.
14. 10. 2009 | 14:23

malma napsal(a):

ali
Ráth je padouch?..a neni padouch či bolševik zločineckého ražení ali ?,nebo topolánek..?

v čem je Ráth padouch? že si nebere servítky s oponenty s mafiánskýma tendencema, že má pravdu a nebojí se jí vyjádřit? že je schopný a úspěšný politik,rétor, lékař ?

můžu mít vlastní názor na Dr.Rátha jako politika a právě proto nemám důvod mu nedůvěřovat,naopak ho beru jako opravdu schopného a úspěšného a navíc s morálním kreditem úspěšného lékaře.

To že provokuje především ty padouchy,jež mají své lidi od správy veřejné,státní,akademické,soudní mě nepřekvapuje a jako většina slušných mu v tom fandim; naopak jeho frustrované odpůrce považuju za padouchy jim ráth šlápl na kuří oko...a jejich křečovitá antiráthovská rétorika tomu odpovídá...
14. 10. 2009 | 14:27

Ládik napsal(a):

malma:
ještě, že sis vzpoMNĚl. Vzpomeň si na ZDŠ, tam jste měli češtinu.
14. 10. 2009 | 14:31

malma napsal(a):

neo
pochopitelně že ty víš všechno a nejlíp..hlavně o těch,co se ti nehodí...

další příklad toho,jak tito anti-ráthovci a podobní mají STBácké,či chcete-li bolševické, chování a druhý z toho obvinují

jestli se ti něco nelíbí a máš pádné argumenty, zapoj se občansky, rozdej si to s Ráthem,ty anti-bolševickej hrdino z diskuze :)
14. 10. 2009 | 14:32

malma napsal(a):

Ládík
a jo, soráč, já jsem DiSlektik...jako většina inteligentnějších:)
14. 10. 2009 | 14:33

Pobo napsal(a):

Víš, malpo, ti padouši prostě nejsou schopni pochopit, že takového baráku [ http://www.panoramio.com/ph... ] je pro nějaké děcka z děcáku prostě škoda.
Určitě by se dal využít lépe na nějakou restauraci, jídelnu, konferenční místnosti či ubytování. No ni?
14. 10. 2009 | 14:36

topsik napsal(a):

malma:
S některýma je tady zbytečné diskutovat. Umí pouze urážet, argumenty nikde. A o ali (promiňte Vážená, že jsem si dovolil napsat Váš nick) to platí dvojnásob. Někde tady na předešlém blogu napadla diskutéra, nebo diskutérku s tím, že by si o ni neopřela ani kolo. Nechtěl jsem reagovat, ani jsem to neměl zapotřebí. Prostě by to nic nezměnilo. Ale tahle osoba se takhle chová skoro při každé oporeakci a to dost hrubým způsobem. Neznám ji, ale můžu tady přísahat, že by mi vůbec nevadilo si o ni to kolo opřít. Ale muselo by být nafouknuté a od traktoru.
14. 10. 2009 | 14:37

antikomouš napsal(a):

Pane Ráth neříkejte mi, že s tím domovem nemáte nekalé úmysly, zase nějaký kšeftík, který vám hodí pár set tisíc bokem, že jo
14. 10. 2009 | 14:38

neo napsal(a):

malma:

klídek hošku.

Nevím jaké stbácké metody máš na mysli. Uveřejnění faktů?

Každý ví, že schválenou dotaci zrušil Rath, to že ji pak poslal do Hostivic taky a navrh bráchovi 9 mega.

Taky každý ,kdo tu oblast zná ,ví, že Choceradská léčebna není přizpůsobena pro provoz DD, zatímco DD v Pyšelích už 100 let funguje. Potřebuje rekonstrukci, to je bez pochyby, stejně jako budova v Choceradech.
14. 10. 2009 | 14:40

ali napsal(a):

topsik
o neopření kola o někoho je fakt a stojím si za tím. Pokud vás to pobuřuje, vaše věc. Mě pobuřují lidi jako Paroubek a Rath. A jestli si malma myslí, že Topolánek je pro mne ideál, tak to netrefil. Ale o něm řeč není. Je řeč o Rathovyých nekalých akcí, které se snaží nalít do hlavy lidem jako vy, schovávaje se za čistotu a neomaleně i sprostě, za děti. Pokud to nechápete, neopřela bych si kolo ani o vás ;o)
14. 10. 2009 | 14:43

ali napsal(a):

jo topsík
nenapádám diskutéry, pokud si o mě neomaleně neotřou pusu...jenže to už nevidíte. Tak jako špínu produkující socancká galerka...
14. 10. 2009 | 14:53

pavla napsal(a):

Neo: Podle fotek je DD tedy velice pěkný, proto nevím, co Ráthovi vadí. No jasně, musí svůj záměr nějak omluvit. Z jeho blogu by člověk mohl vyčíst upřímnost, ale nesměl by ho ovšem znát, co je to za darebáka. Bohužel, jak je vidět i tady, spousta lidí mu pořád věří a bije se za něho. No, snad někdy procitnou.
Vilém: Vy jste teda pořádný sprosťák, jak si můžete něco takového dovolit? A ještě k tomu k ženě? Přitom Ali má pravdu. Ráda bych Vás taky označila nějakým slovem, ale nebudu se chovat jako Vy.
14. 10. 2009 | 14:57

pavla napsal(a):

Vilém: Teda jsem se spletla, Vaše sprosté napadání patřilo Silvii, ale to je jedno, ta má pravdu zrovna tak jako Ali.
14. 10. 2009 | 14:58

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další příspěvek obsahující hrubou a vulgární nadávku (tentokrát z druhé strany názorového spektra ;-), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
14. 10. 2009 | 14:59

malma napsal(a):

ali
Co vám brání se občansky zapojit proti nepravostem, které se tu podle vás objevují..?..naopak by to měla být vaše občanská povinost...jestli máte pádné argumenty o nějaké nekalé akci v tomto případe a pana hejtmana, tak se angažujte;

a nebo si nechte vaše frustrované výlevy z rátha či vedení čssd od cesty ...zatím tu jen špínu produjete vy a útočíte a haníte jen oponenty, což o vás dost zjevně vypovídá..
14. 10. 2009 | 15:00

malma napsal(a):

pavla
v čem je Ráth darebák?...když už někoho obvinujete či dehonestujete,tak to nějak doložte...jinak se jako darebák chováte právě vy
14. 10. 2009 | 15:03

malma napsal(a):

neo
já spíš jenom vidim zoufalou snahu , jak rátha pomluvit,dehonestovat, prostě politicky zlikvidova...at už od médií, či po tyhle zoufalé virtuální anti-ráthovské debatéry...
jak sem psal,jestli máš pádné argumenty a nekalostech,zapoj se občansky...jinak jsou to jen furt stejně tvé frustrace z rátha,,a už to začíná být opravdu komické:)
14. 10. 2009 | 15:13

ali napsal(a):

pavla
dík, ale marně hledám Viléma. Nepeče někde housky? A máme emancipaci, tak ať Vilém, nebo chlap "malma" či topsik, ať si kluci bolševický uleví ;o)

malma
fakty se ohánět netřeba, Rath je produkuje sám, viz Hostivická kauza. Ale to jsou známá fakta a vy to víte. Víte vše, čeho se Rath již dopustil. A tím, že ho obhajujete, jste na jeho úrovni. Hele, malmo, nejste nakonec sám Rath? To by odpovídalo...

Frustrovaná nejsem, nejsem totiž bolševik. A pokud vám nepřipadá dvojí život Ratha špinavej, se kterým se ještě chlubí, dva platy taky, tak jste fakt na bednu...
Rath je kauza sama o sobě a těším se chvíle, kdy se to všechno provalí...
14. 10. 2009 | 15:16

Zdenek Mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý text (označování osoby za penis, vaginu apod), který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů a diskusí
14. 10. 2009 | 15:21

StandaT napsal(a):

malma: žijete ve Středních Čechách? Já ano a rozhodně bych Rátha nebránil, ani kdyby byl v partaji, s kterou dýchám.

Ráth není padouch tím, jak zachází s oponenty, jak naznačujete (to není padoušství, to je normální nevychovanost, drzost a neúcta k jiným názorům), ale to, jak zachází s těmi, kteří se nemohu bránit. DD není jediná věc, kterou ruší. Už něco zrušil dříve s tím, že má lepší alternativu. Doposud ale nikdo neví jakou, neb nekomunikuje ani "se svými". A tak věci stojí. Rath ruší, slibuje jiné řešení ale to nové řešení NEREALIZUJE - a to je padoušství.

Doposud jediné kritérium, které se dá vysledovat je to, že systematicky ničí to, co začal Bendl. Pokud něco není spojeno s Bendlovým jménem, jede to dál, i když je to mírně řečeno "nesmyslné".

Proto se ptám, zda jste ze SČ. Zda víte, co se u nás děje. Ono legitimizovat rathovo činění v sociální oblasti tím, že jej budete podporovat a bránit je otázka s poměrně silným morálním obsahem.
14. 10. 2009 | 15:24

malma napsal(a):

ali
Ráth nejsem,ale díky za lichotku...:)

u vás mám takovej pocit naočkovanosti anti-bolševismem,ráthem , asi jako je něco zavislost některých dam na telenovelách:)

nejste vy nakonec do rátha zamilovaná? zhrzenou láskou?:)..to dokáže žena soptit jak čert :)

a nebo nejste manželka Bendla?..no to bych vás spíš litoval
14. 10. 2009 | 15:26

neo napsal(a):

malma:

to neni o Rathovi, to je o hejtmanovi středočeského kraje, který chce získat krásnou budovu dětského domova pro sebe a musí děti někam umístit. Jako nejvhodnější si vybral objekt léčebny, která není na tak parádním místě, které by hejtmanovi vyhovovalo por své účely.

Pokud nechceš nevěř, ale doporučuji si aspoň ten domov prohlédnout na netu když už ne osobně.
14. 10. 2009 | 15:29

malma napsal(a):

StandaT
nejsem ze SČ,ale z kraje hned vedle :)což neznamená, že nemusím mít přehled o sousedním kraji...
víte, vaše znalost o panu hetmanu a jeho aktivitách vypovídá o zřejmě dobré informovanosti, otázka je , k jakým účelům. Vaše zaujatost Ráthem je zjevná takže nehledáte objektivně pro a proti určitých vyjádření.
Právě stř.čechy s jejich vlivnou ODS která dlouho vedla kraj a je zjevně propojená přes správu kraje ,neni nic překvapivýho. A to už je od Stehlíka a poldovky, Tlustýho,Bendla a jejich skutečné nekalosti v tomto kraji.
že dělá Ráth "čistky"?...julínek je dělal na min.zdr. taky po ráthovy tak proč by je nedělal ráth...a že to potřebovalo ve správě kraje;
že má ráth neuctu k opačným názorům?..ale vůbec ne, jen je schopnější rétor, říká co se druhým nelíbí a že se Bendl snaží hrát na hodného jelimánka kterýmu je ubližováno ráthem je smešné divadlo...ráth má prostě pravdu a nebojí se jí obhájit
14. 10. 2009 | 15:42

malma napsal(a):

neo
a proč jí chce pan hejtman získat pro sebe?

kriminální ústředna neo pátrá..:))
14. 10. 2009 | 15:44

neo napsal(a):

malma:

jak sám doktor potvrdil, chce tam zřídit školící středisko a nebo koleje pro jeho univerzitu (o tom samozřejmě taky nevíš co?)
14. 10. 2009 | 15:46

Luba napsal(a):

Pane doktore Rathe,
nic naplat, ale vysídlit někoho někam bez ohledu na jeho osobní potřeby a jeho vůli je
zhovadilost.

To soudruh Stalin byl větší formát.
Ten stěhoval celé národy.
14. 10. 2009 | 15:48

MerryMan napsal(a):

Stejskal
Po Vaší diskuzi o "slušnosti" a co máte či nemáte na starosti. Dovoluji si připojit dvě+ ukázky "úrovně" blogů. Autor a výrazivo je správné. Místo adresáta jsem uvedl Vás aby se Vám to líbilo a to včetně odkazu. Někdo to tu nazval "Stejskalovo", já bych použil výraz "Stejskalostán". Vaše vyjádření k editování působí směšně. Buď jste editorem a staráte se o to, nebo to nezvládáte. To ostatní jsou výmluvy. Dokonce i státní úředník má lepší výmluvu že něco nemůže udělat.

neo napsal(a):
Stejskal: zduř pičo
13.10rryman.2009 16:49:02

Vloženo z <http://blog.aktualne.centru...>

neo napsal(a):
StejskalBlb.

utři si koutky, zas meleš hovna
14.10.2009 08:41:16

Vloženo z <http://blog.aktualne.centru...>
14. 10. 2009 | 15:50

skanzan napsal(a):

Pane Stejskale, ja bych Vam zase popral slusne blogery ... pan Rath jim rozhodne neni ...
14. 10. 2009 | 15:51

malma napsal(a):

neo
nevim,ale taky v tom nevidim nic nekalýho...podstata je v tom, že děti budou snad v lepšim a budova se využije k potřebám kraje...
na co si furt hrajete?, vymýšlíte jen kauzi a pomluvy jak rátha pomluvit, ale jen se ztrapnujete svojí vlastní zoufalostí;
14. 10. 2009 | 15:53

neo napsal(a):

MerryMan: čus, tak jsi to našel? to je dobře... ale trošku jsi to panu Stejskalovi přepsal, co? Asi ti nedošlo, že si to přečte.

i když to smázne, neva, účel to splnilo:)

a neboj, pokud přestaneš s těmi útoky, už ti nebudu nadávat hezký chlapče
14. 10. 2009 | 15:53

MerryMan napsal(a):

moje vulgární kačátko neo,
vulgaritami se nedá uspět. To mohou s radostí číst pouze lidé stejného ražení, tedy vulgární. Uvědom si moje kačátko, už to nebude dlouho trvat a bude z tebe dospělý vulgární kačer. A to je zlé. Nevím, jestli se dokážeš zlepšit. Zatím to vypadá, že ve svém mozečku nedokážeš udrže ani tu jednu myšlenku, pouze vulgarity.
14. 10. 2009 | 15:53

malma napsal(a):

skanzen
a v čem je Ráth neslušný bloger?
vyjádřete se nám tady věcně,at tu nejste za neslušného pomlouvačného "diskutéra"
14. 10. 2009 | 15:54

neo napsal(a):

malma:

podstata je v tom, že děti nebudou v lepším, nýbrž v horším objektu. A ačkoli Rath nyní píše o zastaralosti a nutnosti rekonstrukce, už se nezmiňuje, že rekonstrukci zastavil on a peníze sebral, aby je mohl dát do Hostivic.
14. 10. 2009 | 15:55

MerryMan napsal(a):

moje roztomilé káčátko ali,
stále píšeš takové zvláštnosti, např "fakty se ohánět netřeba". Uvažuj prosím trochu. Jednou vyrosteš a co je považováno za hloupé ale roztomilé u káčátka, je u dospělého kačera už jenom hloupé. Zkus si moje malé káčátko dostat do hlavy, že diskuze je o faktech. Já vím, je to těžké když káčáítko má kapacitu mozku jen na jednu myšlenku ale pokus se , prosím.
Přeji modrý den
14. 10. 2009 | 15:59

malma napsal(a):

neo
ty jo,kam se na tebe hrabe BIS...:)

ty máš určitě rátha napíchlého i do mozku a čteš mu myšlenky co..:)

no hele,co ti bráni s těmito informacemi podat trestní oznámení na rátha?

a nebo seš jen vymýšlející si lhář či posera?:)
14. 10. 2009 | 16:01

neo napsal(a):

MerryMan: já nemůžu za to, že už jsi vyrostl a máš to pod kytky za pár... tu frustraci si zkus vylévat na někom jiném...

ciao
14. 10. 2009 | 16:01

veverka napsal(a):

Já to řeším tak,že bulvár Lidové noviny a Blesk prostě nečtu.
14. 10. 2009 | 16:02

neo napsal(a):

malma:

jaké trestní oznámení? žádný trestný čin spáchán nebyl. Jen řekněme, že to není zrovna korektní.

Myšlenky mu nečtu, to o využití budovy potvrdil sám. Dotaci (již schválenou) taky zastavil sám a stejnou částku do hostivic taky poslal...
14. 10. 2009 | 16:03

malma napsal(a):

neo
tady přímo píšeš o zneužití dotací na rekonstrukci hetmanem ráthem...

přestáváš se v těch tvých pomluvách orientovat
14. 10. 2009 | 16:06

neo napsal(a):

malma: nejedná se o zneužití dotace.

pouze ji zarazil.

to není nezákonné a je to v jeho moci, bohužel.
14. 10. 2009 | 16:09

MerryMan napsal(a):

malma:
Pane, v diskuzi s mými malými kačátky neo, ali atd neuspějete. Oni dokáží mít v hlavě pouze jednu myšlenku a pokud tam navíc mají vulgarity, tak se tam ani ta jedna myšlenka nevejde.
V této věci káčátka nepochopila, že zde byly volby a že je vyhrála ČSSD. Takže čtyři roky budou rozhodovat o krajích a žádní káčatka s tím nic neudělají. Mohou akorát "bláto tlačkat" a to je i to co dělají.
14. 10. 2009 | 16:15

stejskal napsal(a):

Děkuji za upozornění, pane MerryMane.

Dovoluji si Vás upozornit, že nejsme s to číst neustále všechny debaty pod všemi blogy na těchto stránkách (v současné chvíli bychom jich museli číst 7820, řádově tak několik stovek tisíc příspěvků).

Ne, že by mne to nějak zvlášť těšilo, ale jsem rád, když se občas dostanu k debatám, které jsou vidět na titulní straně a jsou tedy zaručeně "živé" (zde http://blog.aktualne.centru...) Co z ní postupem času zmizí, už ze všech výše uvedených důvodů necháváme svému osudu (což byl případ debaty pod blogem pana poslance Zaorálka, ze kterého jste citoval).

A ještě rada na závěr: pokud Vám zdejší "Stejskalostán" nevyhovuje, nedělejte si násilí, prosím.

Přeji zajímavou, korektní a pokud možno slušně vedenou debatu (ale upozorňuji, že ji nemůžete brát jako nárokovou záležitost, kterou jsme Vám pod všemi 7820 blogy povinni zaručit. Nejsme, i když děláme, co můžeme).

Libor Stejskal
14. 10. 2009 | 16:18

neo napsal(a):

MerryMan:

vždyť jo, ať rozhodují, ale normálně.

Kéž bys bydlel v bytečku ve středočeském kraji (měl práci, přátele,rodinu ) třeba v Pyšelích a pak by přišel Rath a rozhodl se tě odstěhovat do novějšího bytu aj s balkonem třeba do Suchej Lozi.
14. 10. 2009 | 16:20

ali napsal(a):

malma
zhrzelá Rathova milenka? Tedy vy máte fantazii. To už nevíte kudy dál? Jak jsem předlala, jsou lidé, o které bych si ani kolo neopřela. A na Ratha bych nesahla ani dvoumetrovou tyčí, nakonci oizolivanou. Nicméně vaše útoky na kohokoliv odpoutávají pozornost daného tématu. Ještě jste nedokázal opak těch svinstev zpáchaných Rathem..zatím se jeví čistý pouze vám a nějakéme merymannovi, který má v sobě tolik hulváctví, že ani na prosby, aby si mně nevšímal nereaguje a snaží se urážet dál, aniž bych se ho všímala. Jenže to se z bolševického hlediska smí, to je dovolené a to je slušné...
Rath je prostě největší paskvil naší politické zcény. Co na tom, že je první přeběhlík a uchytl se tam, kde mu pšenka kvete...mezi socanskou a bolševickou garniturou...

Vyzývám MaryManna, prosím ho, aby si mne nevšímal a jeho primitivizmus si kompenzoval jinde, třeba doma. Neoslovuji ho, nemám zájem s ním komunikovat a pokud toto nepochopil a nadále nebude respektovat, dostává čím dál tím větší vizitku totálního, povyšujícího hulváta. I kačer Donald by to pochopil..děkuji
14. 10. 2009 | 16:24

ali napsal(a):

p.s. oprava slova předlala - má být předeslala :o). Už vidím, jak se toho povýšenecky chytne zas jeden, co si myslí, že český jazyk je jeho doména tak, jako anglický..a klidně pak napíše třeba "dědovi kalhoty" :o)
14. 10. 2009 | 16:29

JAHA napsal(a):

No, neviem. Kazdy si vybera to, co chce. Ak chce reagovat na Topolanka, Paroubka, Sobotku (CSSD), Sobotku (ODS), Ratha..., ci hocikoho ineho, ktory NEREAGUJE, na prispevky, ci nazory citatelov, nech reaguje. Asi ho to vzdy nabudi a paci sa mu to. Ja uz davno na autorov, ktori necitaju a nereaguju (teda seru na nas - p. Stejskal prepaci☺), nereagujem tiez.
Nemyslite, ze najlepsie vysvedcenie pre takych blogerov by bolo, keby sa na ich "prispevok" NIKTO neozval? O kolko menej zbytocnych emocii by tu bolo, o kolko menej prace pre editorov, o kolko viac mozno novych, slusnych a s citatelmi diskutujucich autorov prinasajucich nejake hodnotne texty. Svojim reakciami len podporujeme to, co potom vykrikujeme, ze nechceme. Trochu divne, zda sa mi.
Ved kto je p. Rath, ci ini, nemenovani? Ak si ich nevsimnete - NIKTO.

Davam na zamyslenie.
14. 10. 2009 | 16:30

ms napsal(a):

Na této kauze je nejzajímavější, že panu Rathovi vlastně dalo už předchozí vedení kraje jasně za pravdu. A to tím, že samo na první fázi rekonstrukce toho "skvělého, dokonalého a supervhodného" dětského domova vyčlenilo desítky milionů korun. Na co když ty podmínky jsou tam tak výtečné ? Mimochodem jsem si téměř jist, že kdybyste v plánu rekonstrukce pokračoval, tak novináři a ODS se na vás vrhne, jak to že vyhazujete zbytečně peníze na tak nevhodné bydlení, když za stejnou částku se dá postavit úplně nové, kvalitní a moderní. Taková doba, s panem Paroubkem budete běhat jako čert už za dva měsíce.
14. 10. 2009 | 17:14

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat...
http://i.zpravy.cz/pes/09/0...
14. 10. 2009 | 17:18

ms napsal(a):

A jedno zajímavé datum, o rekonstrukci mluvila ředitelka dětského domova už v roce 2005 a vyčíslila - její součástí měla být i velmi důležitá přestavba nevhodné kuchyně. Peníze na to Bendlův kraj uvolnil až ve volebním roce 2008.
14. 10. 2009 | 17:31

Čochtan napsal(a):

Ty Chocerady znám, hezké místo, velká zahrada, kousek od řeky, lesy nedaleko, pokud je to dobře zrenovované,...
V padesátých letech tam byly děti z Koree, později zotavovna, i něco s tuberkulozou,.. nevím přesně.
14. 10. 2009 | 17:49

odjinud napsal(a):

Hejtmanissimus Rath,
Středočeský (ne)omezený vládce David Rath se nechtěně opět připomněl. Jízdné pro školáky zdarma, tzv. Rathovné se prodražuje.

Hejtmanissimus Rath počítal původně s tím, že celá akce jízdného zdarma, kterou slíbil v předvolební kampani, vyjde na nějakých padesát milionu a třicet tisíc žákovských jízdenek. Jenže dej lidem šanci mít něco "zadarmo" a utrhají ti ruce.
Počet žákovských jízdenek překročil původní limit o více než třetinu a už teď kraj musí počítat s tím, že za jízdné zaplatí zhruba o polovinu více. Pokud by to platil David Rath ze svého nebo ze stranického, nedalo by se nic namítat. Ke splnění jeho populistického slibu jsou ale využívány veřejné finance, a tak se na platbách za žákovské jízdné podílejí všichni. Přesně podle známého pravidla "nechci slevu zadarmo".
Pro příští rok počítá Středočeský kraj s náklady na žákovské jízdné ve výši až čtvrt miliardy. Zcela zákonitě budou tyto finance chybět jinde. Až donedávna nikomu nevadilo, že musí platit za své ratolesti jízdné. Paradoxem je, že socialisté, kteří mají plná ústa chudých poskytují slevu úplně všem, takže ti chudí svými daněmi přispívají na jízdenku i těm bohatým. Jenže to si z obyvatel Středočeského kraje uvědomí málokdo.
Většina lidí vidí nějakou službu zdarma, tak se jí snaží využít, i když si ji zaplatí jinou cestou a formou. Třeba stavem silnic, které připomínají daleko více ementál než vozovku. Ale hejtman Rath je ten hodný, který dává lidem peníze zadarmo...
Středočeský kraj se přitom musí vyrovnat s propadem financí. Kvůli krizi a daňovému výpadku přišel kraj o miliardu korun. V této situaci by každý rozumný hospodář zrušil zbytečné výdaje a těmi žákovské jízdné bezesporu je. Aby toho nebylo málo, Rath si udělal billboardovou reklamu na žákovské jízdné, jak jinak, z veřejných financí.
S dalšími desetimiliony je nutno počítat na pokračující proplácení zdravotnických poplatků, od kterého david Rath neupustil ani poté, co mu to dvakrát soud předběžně zakázal a Vrchní soud tento zákaz posvětil.
David Rath obě předběžná rozhodnutí soudu ignoroval, poprvé zveřejnil telefonní číslo na soudkyni, podruhé ji zažaloval pro podjatost. Odvolání kraje a krajských nemocnic řešil právě Vrchní soud, který dal za pravdu soudu nižší instance a zakázal jakoukoli formu zvýhodňování pacientů v krajských lékárnách a nemocnicích.
Kraj tají, za koho poplatky uhradil. Dokonce k tomu mnohdy ani nemá doklady. Opoziční ODS chce na kraj poslat ministerskou kontrolu. Krajský zastupitel za ODS Raduan Nwelati tvrdí: "U jednoho pacienta bylo jen jméno a bydliště Ukrajina. Takové seznamy bych dokázal napsat přes noc." Podle Nwelatiho, který jakožto lékař směl nahlédnout do seznamu obdarovaných je soupis zmatený a možná se v něm vyskytují fiktivní pacienti. Je-li to pravda, pak možná někdo v tichosti tuneluje krajské finance.
David Rath i v době krize nesmyslně vyhazuje peníze oknem, přičemž viní svého předchůdce ze zadlužení kraje. Bývalému hejtmanovi Bendlovi vyčítá Královský průvod, ale že on sám vyhazuje desítky až stovky milionů jen proto, aby se ukázal hezkým, mu nevadí.
Mimochodem, jak dopadl Rathův slib, že jeden ze svých platů rozdá potřebným? Nakonec se to smrsklo na jeden plat za půl roku a jen do padesáti tisíc. Možná, že je něco jiného rozdávat z veřejného a něco jiného ze svého.
Styl Rathova vládnutí zapříčinil vznik občanského sdružení "Kraj bez Ratha" a petice za jeho odvolání. "Ať si každý dělá, co považuje za správné. Když je baví bojovat s Rathem, ať si pro mě za mě bojují," okomentoval občanskou aktivitu hejtman Rath, jist si svou pozicí.
Myslím, že nebudu daleko od pravdy, pokud si myslím, že občanům Středočeského kraje došlo, jakou volbu udělali a upřímně se toho děsí. Bohužel, mezi naším lidem je nemálo lidí, kteří vidí jen to, že něco dostávají zadarmo a nezajímá je, že své "zadarmo" si zaplatí ve dvojnásobné výši.
Přesto se domnívám, že těch rozumných je víc a v dalších krajských volbách pošlou současného hejtmanissima Ratha někam. Třeba do Hostivice.
14. 10. 2009 | 17:50

Belgičan napsal(a):

Všimli jste si, že David Rath má velmi krátkou představenku? Ví někdo kdo to vlastně je ten Ráth? Já jsem jen slyšel, že v soukromém sektoru zkrachoval a uchýlil se do úřadů a do politiky. Podle toho jak se chová by měl být poměrně vyhlášený. Ale možná, že mu teprve s funkcí narostl hřebínek.
P.S.
Existuje někde na webnu ta sbírka na 100 000 aby mu mohl zase někdo nafackovat?
14. 10. 2009 | 17:56

zdesta napsal(a):

Vážení diskuzní přátelé,vidím že se zde rozjela bitva až chlupy lítájí. Vynechme pana Rátha a věnujme pozornost těm dvoum chalupám.A to zda je ta změna potřebná a nebo není.Jelikož jsem neměl možnost si zmíněné budovy prohlédnout a objektivně posoudit zda jsou pro určité účely vhodné či nevhodné, nemůžu se této bitvy zůčastnit.Škoda,jen doufám že kritici touto nevýhodou nejsou postiženi.(osobní prohlídka)Dodatek.Výška stropů 4 metry-to musí být pěkná nakladáčka to vytápět.
14. 10. 2009 | 18:03

babka napsal(a):

to JAHA: A kde by se tak "vyřádili"? Vždyť i ta Ali, údajně žena, se běžně vyjadřuje jak chlap a i ta druhá žena (nechce se mi k jejímu příspěvku již vracet) jí dá klidně za pravdu jen proto, že také nemá ráda toho Rátha. A na Vaši poslední otázku - jen ať si p.Ratha takoví Neo, ali, VDC a "po svém všímají", právě,aby nebyl NIKTO
14. 10. 2009 | 18:07

ms napsal(a):

Do třetice, základním, ne li jediným vážnějším argumentem je zjednodušujíce to, že dětské domovy se stěhovat nesmí proto a proto a proto.

http://www.kr-stredocesky.c...

Tam se do nového domova za Bendla převedly děti ze Sázené, jak to, že tehdy ani jeden novinář nekritizoval takový zločin, jakým je vytržení dětí z jejich původního prostředí ?
14. 10. 2009 | 18:23

qw napsal(a):

pane Rathe, vy jste stejný demagog a populista jako nechvalně známý Sládek!!!
14. 10. 2009 | 18:27

ms napsal(a):

U toho DD v Unhošti možná nebyla kritika protože ji dělala Bendlem milovaná Energie. Možná tady hledejme po zakázkách důvod té velké starosti o děti, který betonář měl dělat rekonstrukci ?
14. 10. 2009 | 18:31

pavla napsal(a):

babka: To jste měla na mysli asi mě, kdo dal za pravdu Ali. A divíte se jí, že se tak vyjadřuje? Znáte to, jak se do lesa volá...
Tak jak chcete na pitomé narážky a nijak slušné, reagovat?A Drátha samozřejmě nesnáším. Bych musela být padlá na hlavu, kdyby tomu mělo být jinak. A myslím, že těch, kteří ho obdivují, je velmi málo.
14. 10. 2009 | 18:31

pavla napsal(a):

ms: Jenže ze Sázené se děti stěhovaly do úplně nově postaveného domova a šlo o asi jen 18 dětí. Nějak nerozumím tomu, že Rath píše, že nyní se mají stěhovat do nově zrekonstruovaného moderního objektu, přitom vzápětí napíše, že tam jsou taky nutné rekonstrukce a další investice.
14. 10. 2009 | 18:39

ms napsal(a):

Pavlo, stěhovat děti se nesmí, vytrhnete je z prostředí, přijdou o tety a kdo ví co ještě, to jsetli jdou do nového nebo zrekonstruovaného je při této logice naprosto jedno. Kdyby se měrilo stejným metrem, tak povinností Bendla byla rekonstrukce DD Sázená. Ale tady by se muselo měřit stejným metrem, že ?

Mimochodem v jakém je podle vás stavu ten dům v Pyšelích, kde jsou děti nyní, že i minulé vedení schválilo rekonstrukci za 56 milionů - neboli polovic částky co by stál úplně nový dům. A to jen na částečnou rekonstrukci podle návrhů z roku 2005 ?
14. 10. 2009 | 18:42

valdštejn napsal(a):

to neo ,já taky obě budovy znám a pravdu má Ráth
14. 10. 2009 | 18:53

valdštejn napsal(a):

to odjinudssimus modrý demagogismus : slovo čurák se nesmí používat , víš ?
14. 10. 2009 | 18:56

pavla napsal(a):

ms: Nemůžu posoudit stav obou budov, neznám je. Ale dívala jsem se na odkaz , myslím od nea a podle fotek to tam vypadá hodně pěkně.
Ikdyž okolí a jiné místnosti vidět nejsou. Záleží na tom, jestli se má stěhovat dětí jen 18 nebo třeba 50. To já nevím, kolik se jich má stěhovat nyní. To, že půjdou do jiného místa, bych za žádnou vadu neviděla, protože děti žijící celý svůj mladý život v DD se stěhují několikrát. Spíše jde asi o to, z jakého důvodu je chce Rath přestěhovat. A zrovna u něho si nemyslím, že mu jde o blaho dětí a že mu jde o nějaké sociální důvody.
14. 10. 2009 | 19:23

Ivan napsal(a):

Nevím, proč tolik povyku. Pravdou je, že kraj musí hospodařit. Nutno přiznat, že asi největší problém je, zaměstnání. Proč ne spolek pro podporu rekonstrukce? Neznám podmínky, nechci se nikoho zastávat, ale jasné je, že bychom si neměli brát děti, jako rukojmí k spolitizování. K novinářům, přece se dá jednat i bez zveřejňování, dokud nemohu dát k posouzení obě misky vah. Jedno ale vím, rekonstrukce tak starých objektů je velmi nákladná. Nepolitikařme, ale řešme.
14. 10. 2009 | 19:29

ms napsal(a):

Pavlo, minulá vláda kraje vedená Bendlem schválila rekonstrukci za 56 milionů korun. To je fakt a díky tomu si můžete sama udělat jaká asi to bude rekonstrukce, když neúplná stojí polovic úplně nového domu. A jaký asi je stav budovy, který uznal tím, že peníze přidělil pan Bendl. Osobní hodnocení atd. si mějte jaké chcete, já jsem jen ráčil uvést fakta a ráčil připomenout, že dnešní argumentace o nevhodnosti stěhování ještě před rokem neplatila. To s tím, že se děti nesmí stěhovat není můj vynález ale různých Bendlů a jeho novinářů.
14. 10. 2009 | 19:35

pavla napsal(a):

ms: No ať je to tady jak chce, ale vzpomínám si na podobný nedávný případ, který byl v televizi, kdy chtěl Rath vystěhovat postižené lidi z bezbariérových bytů, které měli přizpůsobené pro svůj život. Chtěl je sestěhovat někde do budovy, kde by již vůbec neměli samostatné byty a své soukromí, na jaké byli zvyklí tam. Tito lidé byli z jeho návrhu velice nešťastní, byli docela soběstační, chodili ven, jak chtěli, žili si svým způsobem se svými přáteli. Nevím, jak to tentkrát dopadlo, ale bylo mi jich velice líto. Jejich byty také chtěl využít pro nějaké divné účely.
14. 10. 2009 | 19:57

ms napsal(a):

Pavlo, ten případ co popisujete také nebyl tak naprosto samozřejmě jednoznačný. Jen opakujete to co prohlašoval Bendl a jeho novináři. Ale jistě sama víte, že mince má dvě strany.
14. 10. 2009 | 20:02

ali napsal(a):

babka
nejste náhodou dědek? Trumfla jste i moje vyjadřování, které mě mimochodem naučili zde socani a bolševici..jinak Rath zase kuje nekalé pikle na úkor dětí a to je hnusota. Pokud nechcete číst příspěvky k danému tématu a záporné ohlasy a pouze se trapně otírat o další, jděte tam, kde si pějete Internacionálu..čest..
14. 10. 2009 | 20:14

ali napsal(a):

pavla
dík :o)...myslíte, že lidi prozřou?
14. 10. 2009 | 20:16

Kritik napsal(a):

Určitě pěkný a výstižný článek. Nejlépe opravdu bude přestěhovat děti do nového bydlení a pak jim říci, že na základě protestu "aktivistů" (či tvůrců zaručeně pravdivých mediálních obrazů) se budou muset vrátit nazpět.
14. 10. 2009 | 21:37

pavla napsal(a):

ms: Ale já jsem žádného Bendla neposlouchala. Vyjadřovali se tam sami obyvatelé těchto bytů. Co říkal Bendl ani nevím.

ali: Ne, myslím, že neprozřou. Asi budeme za blbce tady pořád. Ale rozhodně si těžkou hlavu nedělám. Až mě to přestane bavit, půjdu o dům dál. Ale at je to tu jakékoliv, pořád lepší systém než na jiných blozích, kde je řazeno vše opačně. Nebo nevím, jestli to neumím? Taky možné.
Pěkný večer.
14. 10. 2009 | 21:39

Konrad napsal(a):

Uz v minulosti se ukazalo, ze Rath neni lump, k nelibosti tech, kteri se nam dnes a denne, snazi vnutit ze Rath lump je. Ted ma k tomu poslouzit emotivni pribeh deti, kterak byli vyhnany ze sveho domova,a zde v diskuzi je videt kolik hlupaku na to skocilo. Kazdy soudny clovek prece vidi, ze tuna diskreditacnich kampani proti dr. Rathovi byla vycucana z prstu,a slouzi opozici k odvadeni pozornosti od vlastnich spinavosti ktere v kraji napachal pochybny privatizator Bendl a jeho klika.Stehovani je bezna vec, stehuji se i normalni rodiny s detmi, a je naivni si myslet ze Rath udela nejakou hloupost kdyz vi, ze je pod drobnohledem,a ze ODS a spratelena media cekaji jako hyeny, kdy udela chybu.A je videt ze uz se chytaji uplne vseho, ve snaze tohoto politika znicit.
15. 10. 2009 | 01:04

ali napsal(a):

pavla
:O)
Vaše písmenka mne potěšila. Jestli jsme za blbce ovšem nemyslím, neboť považuji za ně druhou stranu. Takže si hlavu nedělám taky. Nakonec proč? Tím, že jsem pravičák a levounům nejdu do noty? Ohánějí se pořád slušností, ale především jsou tu blogy od vrchních socanů, kteří neumí nic jiného, než prát do pravice, kudy můžou a pokud někdo na jejich adresu kritizuje normální formou, viz neovy první příspěvky a následný malmův trapnej útok, považují to za slušné. Následné výsměchy a ponižování či "veselýho mužíka" povyšování nad ostatní(to je hulvát už profláklý všemi směry), a utvrzování se, jak jsou super, je jen dokola. Zajímavé jsou pak názory na IQ. To se bavím. To, že pravici volí především lidé vzdělaní, vysokoškoláci a lidé aktivní a levici zas ti, jenž nemají vzdělání a natahujou jen ruce je nezajímá :o). Že celá socanská galerka se drží u moci pouze populizmem a nesplnitelnými sliby, jako třeba poplatky, hází za hlavu. Hlavně, že jim zpívají tu jejich.. ;)
Na jiné blogy nechodím, neboť je to opravdu stoka. Že soudruzi mně mají za sprostou sice nechápu, neboť sprostá slova nepoužívám ani v realitě. Ale to je fuk. Ještě tu ale nejsou všichni skalní bolševici. To je teprve sranda!
taky dobrou noc
15. 10. 2009 | 01:09

ms napsal(a):

Pavlo, jednak nevím, že by byl udělán dotazník u všech kterých se to týkalo jednak je tu jeden základní problém. Jde o lidi s postižením a ti sice mohou odpovědět ano v bytě se nám bydlí skvěle, ale kdyby bydleli v společném domě tak kupodivu odpoví totéž. Protože jaksi jsem neslyšel o stovkách peticí těchto lidí, kteří nebydlí ve vlastním bytě ale v domě s pečovatelskou službou, prosím je to tu strašné dejte nám byt. Tady problém je na úrovni odborné kde část odborníků si myslí že lepší je metoda A a část že lepší je metoda B. Sám to posoudit nedokážu. Navíc jestli se nepletu, tak v rámci tehdejšího plánu měla být i výstavba bytového domu, který by ale byl napojen na areál se službami a ne že se je všechny pozavírá do nějakých klecových lůžek.
15. 10. 2009 | 01:24

Belgičan napsal(a):

ms, ali a jím podobní neprohlédnou nikdy! Reálně uvažující člověk totiž ví, že komunismus či reálný socialismus doposud všude a ve všech formách na světě zkrachoval!!!!!!!!! Dokonce i Švédská, člověku nejbližší forma zkrachovala.
Proto je logické a pochopitelné, že ti kteří akceptovali realitu neudržitelnosti jakéhokoliv pseudolidového politického zřízaní mají strach. Problém je v tom, že pánové Ráth, Paroubek,... o komunistech ani nepíšu, jsou v obraze. Pouze nestoudně zneužívají najivních lidí k uchopení moci. Proto není zcestné nazvat pana Rátha nepřítelem našeho národa a lunpem!!!
K blogu p. Rátha -
Samozřejmě, že si p. Ráth vybral téma v němž má pravdu. Tady jde jen o zviditelňování se a rozdrobování opozice. Proto si myslím, že je jakákoliv reakce přebytečná. Soustřeďme se raději na skutečné lumpárny socialistů. Nezodpovědné zadlužování státu bez jakékoliv perspektivy tyto dluhy splatit. Nenechte se ukolébat slibem zdanění bohatých.
1. Bohatých tolik není.
2. Většina z nich přeleje kapitál někam jinam.
Jestli se dostanou levicoví lumpové k moci, tak ještě naše vnoučata budou splácet dluhy p. Parubka a p. Rátha.
15. 10. 2009 | 07:45

ali napsal(a):

Belgičan
nejste trochu mimo? Nic ve zlém :o).. i já jsem proti levici a bolševikovi..no nic, někdy se člověk netrefí
15. 10. 2009 | 08:07

neo napsal(a):

MS :
takových nesmyslů co jste napsal...

V Unhošti se postavil za tím účelem nový domov a stěhovalo se 15 dětí.

V Pyšelích je ten DD 100let !!! A v Choceradech není žádný dětský domov ani se nebude stavět nový. Je tam léčebna postižených. Prostory tedy budou potřebovat rekonstrukci, aby mohly jako DD sloužit.

Taky vůbec neberete v potaz tu zastavenou dotaci a následný argument o potřebě rekonstrukce:) k smíchu, ale doma v hostivicích se prašule šikly.

Asi napíšu do novin, ať obě budovy srovnaj, udělaj fotky a připomenou čtenářům, co je doktor zač
15. 10. 2009 | 08:53

ali napsal(a):

neo
napište, podepíšu se s Vámi, je čas doktůrka poslat už k čertu
15. 10. 2009 | 10:01

StandaT napsal(a):

Belgičan: Rath nevybral téma, kde má pravdu. Rath pravdu překroutil. Nejde o stěhování samotné - to je až důsledek jiného rozhodnutí. Pravda je ta, že pro DD byla naplánovaná rekonstrukce. Kraj peníze na tuto rekonstrukci škrtl, aby mohl - mimo plán a tedy protekčně - ty peníze strčit do úplně jiného baráku v Hostivicích (kde je Rath místním zastupitelem). To stěhování děcek je až důsledek tohoto rozhodnutí a pouze jeden z argumentů, které jsou Rathovi vyčítány a dokonce ani ten nejdůležitější. Co je Rathovi hlavně vyčítáno jsou v podstatě dvě věci: Jednak to, že kraj má povinnost spravovat svůj majetek, ale místo rekonstrukce vlastního majetku se peníze strčí do baráku, který v majetku kraje vůbec není (škola je v majetku obce) a hledá se právní klička, jak tento fakt obejít. Druhá věc je v rovině morální: že pohodlí jedněch děcek (teplé obědy) převážilo nad jistotama děcek druhých, kterým se dává dalším způsobem (byť nepřímým, ale to nevadí, neboť na toto jsou velice citlivá), že jsou na druhé koleji a že je opět, jako v jejich nefunkčních rodinách něco řešeno na jejich úkor. A pak k tomu přichází otázky ohledně dalšího osudu toho prvního baráku. Peníze na rekonstrukci nebudou. Bude se hledat nové využití, pro nový účel se nechají udělat nové plány rekonstrukce, nově se budou schánět peníze, dodavatelé.... Do té doby bude barák několik zim netemperován a vydán napospas "sběračům" kovů a podobné chamradi. Pokud je rekonstrukce drahá a nejsou peníze (proč by jinak došlo k přesunu peněz na hostivickou akci), pak barák se vší pravděpodobností čeká buď prodej nebo zchátrání a následný prodej. To sníží kapacitu kraje v sociální oblasti.

Tento článek reaguje pouze na výseč výčitek směrem k Rathovi, které lze přatavit v emoce neúplně informovaných čtenářů, a vyvolat ochranitelskou reakci směrem k "v neprávu nařčené" oběti. V článku není ani slovo o skutečné příčině této kontroverze - přesměrování peněz do Hostivic. Článek nepovažuji za nic jiného, než bezostyšnou manipulaci.
15. 10. 2009 | 10:18

odjinud napsal(a):

Říše Hejtmanissimuse Ratha,

V řadě míst ve Středočeském kraji vládne atmosféra obav z hejtmana Davida Ratha. Dokládají to mnohé telefonáty zejména se starosty obcí či představiteli kraji podřízených institucí, při nichž se mají dotyční k svému hejtmanovi vyjádřit. Téměř všichni jakékoliv hodnocení odmítají a ti, kteří na to přistoupí, posléze vyžadují anonymitu. Důvod? Obávají se, že by po kritice nedostali od kraje životně důležité dotace. Nebo dokonce přišli omísto.
"Je naprostá pravda, že se devadesát procent lidí ve Středočeském kraji bojí mluvit. Každá ta obec nebo složka potřebuje z kraje nějaké peníze, vyjádření či cokoli jiného. A každý se bojí toho, že by někde mohlo být zmíněné jeho jméno a on následně u Ratha skončí," popisuje situaci ve středních Čechách starosta obce Všeradice Bohumil Stibal .
Sám je jeden z mála, který je nyní ochotný veřejně proti Rathovi vystoupit. Stibal jednak tvrdí, že se hejtmanovy msty nebojí a dodává, že žádné peníze od kraje ani neočekává. Mluví ze zkušenosti. Při minulém dotačním řízení totiž jeho obec nedostala potřebné peníze na opravu školky.
"Dnes máme na kraji vládu jednoho muže. Když je jednání zastupitelstva, tak tam proti rozhodnutí pana hejtmana nevystoupí ani členové rady. Mně se to vůbec nelíbí. Když mám svůj názor, tak ho prostě řeknu," říká Stibal.
Podobně mluví bývalá starostka Hostivic Iva Koptová, která je nyní společně s Rathem v hostivickém zastupitelstvu. "Mám pocit, že se ho bojí i vlastní lidé. On neumí zvládnout kritiku. Krajské zastupitelstvo není o demokracii. Všichni zvedají ruku pro Ratha," sděluje své zkušenosti s hejtmanem Koptová.
15. 10. 2009 | 10:24

odjinud napsal(a):

David Rath je
1)Lhar...
Podle revizní komise zasedající pred sjezdem CLK v roce 2003 Dr. Rath lhal o své praxi lékare v zádostech o Osvedcení k výkonu soukromé praxe v oboru interní lékarství, o Osvedcení k výkonu funkce vedoucího lékare – primáre v oboru interního lékarství a o Osvedcení k výkonu samostatné lékarské praxe v oboru urgentní medicína.

2) Podvodnik...
Prapodivna afera okolo casopisu Tempus Medicorum. Smlouvu o vydávání casopisu Tempus Medicorum s Klimovicovou uzavrel Rath v roce 1999. Mimochodem, Klimovicova mela k dispozici redakcni prostory v sidle LK za 500Kc mesicne, ale Rath ji pronajal prostory ve svem dome za 20 000Kc mesicne. Komora rocne za vydávání casopisu platila 11 milionu korun. CLK sice mela nárok na urcitý díl zisku, ( mimochodem zadny zisk nebyl) ale nemela prístup k úcetnictví. Ve smlouve bylo vyslovene receno, že nahlížet do úcetnictví firmy, která casopis vydává, muže pouze David Rath jako fyzická osoba!!! Na financní nesrovnalosti, které se týkaly komorového casopisu, ale upozornovala i revizní komise CLK. Také podle její tehdejší predsedkyne Marty Holanové byly smlouvy pro CLK nevýhodné. "Veškeré pokusy revizní komise proniknout ke smlouvám ci do úcetnictví firmy Meditempuss dr. Klimovicové byly prezidentem Rathem blokovány a znemožnovány, a to presto, že on ze smlouvy tento prístup mel," Bohužel zápisy, které dokládají, jak se jednalo o smlouvách, nejsou k dispozici - archiv CLK byl shodou okolností po vypuknutí aféry vykraden. On ten Rath neni obycejny sibal.
15. 10. 2009 | 10:47

Belgičan napsal(a):

Ali,
pardon já hroch ta jména vážně poplet.
Stando T,
dík za osvětlení problematiky. Já chtěl pouze ventilovat mé zkušenosti s levicí. U nás v Olomouci, sotva se stal hejtmanem, věnoval pan Ing Tesařík 5 mio bráchovi jako dotaci na jeho soukromou VŠ. A když byl ještě starostou Olomouce, tak prodal svému bráchovi pozemek bez jakýchkoliv závazků za 16 mio Kč. Tou dobou byl v Olomouci investor z Mnichova, který nabízel 15 mio ale € s závazkem, že dalších 85 mio € proinvestuje. Tím nechci tvrdit, že vpravo je vše paletti. Ale tam je také spousta bejvalejch. Snad bude líp, až ta generace kolaborantů vymře.
15. 10. 2009 | 11:06

MerryMan napsal(a):

Moje milé káčátko ali,
mělo by jsi se nad sebou trochu zamyslet, pokud je to vůbec možné. V jednom tvém příspěvku jsem našel 11 pravopisných chyb (lépe řečeno našla je automatická kontrola pravopisu). Takže rada pro příště - slova podtržená červenou vlnovkou jsou napsána špatně a je nutné je opravit.

A ten "protiútok" milé káčátko. Co je špatně na větě "Donesl jsem dědovi kalhoty." Podle mne je to pravopisně správně a já to klidně napíši znova.
Přeji modrý den a hodně snahy v českém pravopise.
15. 10. 2009 | 11:13

karel matousek napsal(a):

To nejlepsi, v co muzeme doufat od Ratha je TICHO.
15. 10. 2009 | 11:18

odjinud napsal(a):

Jak je to s DD v Pyšelích a léčebnou v Choceradech?

Středočeský hejtman David Rath se pokouší prosadit nepochopitelně brutální likvidaci dětského domova v Pyšelích na Benešovsku. Hledá pro to všemožné zdůvodnění, včetně zmatečného tvrzení, že se jedná o starý, naprosto nevyhovující klášter.

Pravdou však je, že tento ústav má úctyhodnou, bezmála stoletou tradici. Byl založen jako Útulek sv. Josefa v Pyšelích z podnětu mnoha sociálně cítících vlastenců, za něž jmenujme například pátera Antonína Hoffmanna. Do národní veřejné sbírky na výstavbu útulku přispívali i ti nejchudší. Dlouhá léta sloužil jako jediné útočiště pro sirotky a odložené děti z Prahy, především ze Zemské porodnice. Vytvářel důstojné podmínky a zázemí pro až 120 zde ubytovaných dětí, které vždy dobře splynuly s městečkem Pyšely a posléze našly výborné uplatnění v životě. Stále se sem s vděkem vracejí jako do krásné krajiny svého dětství.

Je pochopitelné, že objekt by nyní potřeboval rozsáhlejší modernizaci a přestavbu. Minulé vedení Středočeského kraje počítalo s částkou 57 milionů Kč na komplexní úpravy a vestavbu dalších obytných prostor včetně nezbytné rekonstrukce kuchyně. Tyto prostředky však David Rath po svém nástupu do funkce převedl na téměř fiktivní účely v jemu blízkých Hostivicích. Nyní chce prosadit, aby zařízení bylo přestěhováno do objektu bývalé dětské léčebny v Choceradech, který danému účelu nevyhovuje stavebně a zejména prostorově, podobně jako předtím zvažovaný objekt internátu v Sadské. Kromě značných nákladů na realizaci tohoto záměru by došlo k daleko závažnějšímu zpřetrhání všech sociálních vazeb na kdysi tak geniálně vybrané místo.

Nezodpovězená zůstává otázka, co s touto krásnou stavbou v rozsáhlém parku David Rath skutečně zamýšlí. Podobně jako před sto lety vzniklo nyní zcela spontánně občanské sdružení Zachovejte dětský domov v Pyšelích, které během několika dní shromáždilo přes 600 podpisů. Dnešním dnem se k němu připojuji i já.

Karel Šebek, předseda OS Benešov.
15. 10. 2009 | 11:20

MerryMan napsal(a):

moje milé káčátko pavlo,
neboj se, nejsi tu za blbce. To by si nikdo nedovolil. Já takové výrazy vůči nikomu nepoužívám. Vždyť zaútočit na modrodruhy a modrodružky je tak snadné.
Zkus moje milé káčátko zvádnout následující úvahu:
Rath byl zvolen za poslance a za krajského hejtmana. Má tedy důvěru a podporu většího množství lidí. Pokud chci proti němu vystupovat, měl bych vždy přijít s argumenty, ne s výrazy typu "Drát" atd. Mimo jiné už proto, že pokud někdo takové výrazy používá, stává se z něj milé hloupé káčátko. A navíc utvrzuje příznivce Ratha (a má jich podle voleb dost) v jejich podpoře ČSSD a Ratha. Tak to prostě je.
Já chápu, že je to nad možnosti malého káčátka ale zkus prosím se nad tím zamyslet a přijít s nějakými argumenty. Způsob "Já tomu sice nerozumím, ale myslím si...) vyvolá jen úsměv.
15. 10. 2009 | 11:22

MerryMan napsal(a):

Se zájmem jsem si přečetl příspěvek od jakéhosi Karla Matouška. Nepochopil jsem, proč si myká?
15. 10. 2009 | 11:28

odjinud napsal(a):

Nad dětským domovem v Pyšelích se stahují temná mračna. Někteří středočeští zastupitelé v čele s hejtmanem Davidem Rathem nedávno učinili hlavní krok k jeho zrušení a přestěhování do prostor bývalé léčebny v Choceradech. Odborníci i občané Pyšel s tím jednoznačně nesouhlasí.

http://www.naseadresa.cz/cz...
15. 10. 2009 | 11:35

Michal Macek napsal(a):

karel matousek:

jen ne TICHO - kdyby skodil potichu tak se o tom nevi :)
15. 10. 2009 | 11:36

MerryMan napsal(a):

odjinut:
Prosím, mohl byste mi vysvětlit, jak mohu brát vážně příspěvek, který začíná "Říše Hejtmanissimuse Ratha,". Vždyť Vaše zášť je patrná ještě než člověk začne číst. Zkuste si přečíst i co píši svému milému káčátku pavle. Možná Vás něco napadne.
15. 10. 2009 | 11:44

neo napsal(a):

MerryMan:
tolik chyb? Ó ty češtine:)
15. 10. 2009 | 11:48

odjinud napsal(a):

Ty jsi SrandovniMuzik MerryMane,

Mas nejakej kachni fetis? Vzrusuje te mallard ci davas prednost Kachne Pičurinove ktera je endemit mokřadů a bažin sovětského poloostrova Krym ?. Kachna Pičurinova nepatří mezi plovavé, ani potápivé kachny, ale mezi skoroplovavé. Protože neumí dobře plavat, nemůže se živit jako ostatní kachny. Nejvíc exemplářů bylo hlášeno přibližně 66 km. severozápadně od tábora Artěk odkud pochazi i srandovni muzik MerryMan.
15. 10. 2009 | 11:55

MerryMan napsal(a):

Milé modré kačátko neo,
s radostí kvituji, že se snažíš omezit vulgarismy na (pro tebe) nejmenší možnou míru. Gratuluji. Proto se pokusím dát ti rady, které by mohly pomoci dostat do tvé hlavy nějakou myšlenku.
1. rada: Nezačnu vulgárním útokem na oponenta. Dosáhnu tím pouze toho, že jeho příznivce povzbudím.
Přeji modrý den.
15. 10. 2009 | 11:57

MerryMan napsal(a):

odjinud:
špatný pokus. Je to moc složité na to a je to od nedůvěryhodného autora.
Přeji modrý den a příště trochu lépe.
15. 10. 2009 | 11:59

neo napsal(a):

MerryMan:

máš pravdu a jelikož veškeré tvé příspěvky začínají urážkami, nediv se, že jsi tu mezi ostatními za truhlika.

ciao
15. 10. 2009 | 12:06

odjinud napsal(a):

Kacere MarryMane,
Ja tobe preji mokry den. A nezapomen na kacatka. Dale je oslnuj svym komickým ostrovtipem. Jsi opravdu srandovni. Skoro jako kacer Donald.
15. 10. 2009 | 12:07

odjinud napsal(a):

Obratník Ratha
David Rath má za sebou pozoruhodnou politickou dráhu a neméne pozoruhodný názorový vývoj. Vyrustal coby príslušník pražské zlaté mládeže v rodine komunistu, sám ale do strany patrne vstoupit nestihl, k pádu režimu došlo ješte za dob jeho studií. Po revoluci tedy zavetril a pridal se k obcanským demokratum. Protože zde jeho ambice nebyly naplneny, po trech letech z ODS odchází a dává se do služeb SD-LSNS (Svobodní demokraté - Liberální strana národne sociální). Za tuto stranu dokonce kandiduje do Poslanecké snemovny, ovšem neúspešne, a tak záhy svobodné demkraty opouští. Mezitím zakládá radikální nátlakovou organizaci Lékarský odborový klub a stává se i prezidentem Ceské lékarské komory.

Za úcelem zlepšení financování zdravotnictví prosazuje okamžité zavedení vysoké spoluúcasti pacientu na lécebných výlohách a uvažuje, že pošle do konkurzu Všeobecnou zdravotní pojištovnu, která vcas neplatí lékarum.

Pacienti si podle nej meli priplácet napríklad za recept, složit tak zvanou ambulantní taxu, tedy platili by urcitý poplatek, když poprvé jdou k lékari, platili by dále za den strávený v nemocnici a pripláceli by i za dopravu sanitkou. Samozrejme i nadále by v této spoluúcasti byly zahrnuty léky. Rath se domnívá, že z verejného zdravotního pojištení by se nadále nemely platit léky, které jsou na predpis i volne prodejné, napríklad paralen.

Rath k tomu ríká, že "spoluúcast je jedno z opatrení, kterými by se rešila soucasná vážná platební neschopnost Všeobecné zdravotní pojištovny“, a dodává, že VZP neplatí nemocnicím a ambulantním specialistum vcas, ale po lhute splatnosti, takže "to radu soukromých ordinací privádí k financním problémum, nemají z ceho platit nájem, zamestnance, telefon, energie atd.“ Rovnež se domnívá, že že zdravotnických zarízení je moc a musí dojít k jejich redukci.

Už o rok pozdeji ale dochází u Ratha k názorovému prerodu. Prezident CLK a predseda LOK dospel ke svému obratníku Ratha a otocil o 180 stupnu. Jeho další politická dráha je už dostatecne známá: V roce 2005 je jmenován ministrem v Paroubkove vláde, v roce 2006 vstupuje do CSSD, za niž kandiduje, tentokrát úspešne, do Poslanecké snemovny. Nyní se stává i hejtmanem, a to ve Stredoceském kraji, kde nejenže pokracuje ve svém boji proti poplatkum u lékare, ale dokonce je chce pacientum krajských nemocnic a propláci (z našich daní, pochopitelne, což už ovšem nedodává).
Proto si na záver pripomenme, co tento pseudopolitik ríkal ješte pred několika lety:

"Jestliže dnes je spoluúcast zhruba devet procent, což rocne delá asi 14 miliard korun, které pacienti vetšinou priplatí na léky, pak tato spoluúcast by mela stoupnout na 18 až 20 procent a mela by být zavedena nejen na léky, ale na veškerou péci, která není prímo spojena s ohrožením života."

Inu, svet se mení a politici s ním. Obratník Ratha je ale jednou z nejkriklavejších ukázek prevlecení politického kabátu, jakých jsme byli za uplynulých dvacet let svedky.
15. 10. 2009 | 12:18

MerryMan napsal(a):

Moje modré káčátko neo,
prosím napiš mi, co v mých příspěvcích považuješ za urážky. Pokud totiž napíši např. "Kačátko neo používá vulgární výrazy častěji, než je v kraji obvyklé" nejedná se o urážku, ale o konstatování faktu.
A také napiš, zda se ti podařilo vtěsnat do hlavičky moji radu.
Děkuji a přeji modrý den.
15. 10. 2009 | 12:24

MerryMan napsal(a):

Odjinud:
bohužel Vás nic nenapadlo. Škoda. A s tím kačerem Donaldem. Chtěl bych mít peníze, které tento kačer vydělal. Zkuste lepší srovnání.
15. 10. 2009 | 12:27

odjinud napsal(a):

Ve Francii se jmenuje Le Pen, na Slovensku Mečiar, ve Švýcarsku Blocher a v Rakousku jako mistr politické demagogie donedávna kraloval korutanský hejtman Haider. Jaká jsou specifika českého DAVIDA RATHA ?
„Je to brouk Pytlík, který rozumí všemu. Vždycky něco vypustí a vedení strany to pak musí hasit.“ Tato slova na adresu hejtmana Ratha nepronesl jeho středočeský konkurent Petr Bendl z ODS, ale místopředseda sociálních demokratů Zdeněk Škromach. K dobru nám navíc vypráví historku o Rathově chování krátce po listopadových krajských volbách.

„Na první setkání nově zvolených hejtmanů měl přinést návod, jak zajistit proplácení poplatků u lékaře. I když na to měl tři měsíce, nezvládl to. Jako malý kluk tam nešel a nezvedal ani mobil. Tím mě trochu zklamal. Jakmile vycítí, že kritizován, útočí. Je to náš malý český Haider a střední Čechy budou jeho Korutany,“


Vice tady: http: //www.reflex.cz/Clanek34950.html
15. 10. 2009 | 12:41

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden výkřik obsahující hrubou nadávku ("blbec"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
15. 10. 2009 | 12:45

odjinud napsal(a):

Kacere MerryMane,
Donald si nic nevydelal. Je to jen smesna kreslena figurka jakou jsi i ty. Vydelal si Walt Disney a jeho studio. Ale to asi kacer jako ty nepochopi.
15. 10. 2009 | 12:48

MerryWoman napsal(a):

Pane Stejskale,

že jsem nazvala MerryMana blbcem a ubožákem, není v tomto případě urážka, ale holé konstatování faktu. Ale beru to.
MerryMan uráží kdekoho i když nepoužívá vulgární slova. To už ten Adamec byl daleko lepší :-))
15. 10. 2009 | 12:50

pavla napsal(a):

MerryMan: Byla bych ráda, kdybyste mi netykal, já to taky nedělám a neoslovoval mě káčátko. Nemám dvacet let. A to, na co mé úvahy stačí a na co ne, přenechejte k posouzení jiným protože mi nepřipadá, že byste zrovna Vy nějakou extra inteligencí oplýval. Vy zase vidíte oranžově.
A Vaše řeči, že Rath má podporu většiny, no to asi bývalo, ale teď se zcela jistě ti hlupáci, co ho volili, tlučou do hlavy. Inu, tak to dopadá, když někdo věří planým slibům. Ráth je darebák a kdo si myslí, že bojuje za blaho druhých, tak je velice naivní. To všechn uvidíte, až odtáhne od koryta.
15. 10. 2009 | 12:58

Gabrielle H. napsal(a):

Hmmmm, koukám, že náš pravidelný, milý a každodenní dopisovatel Neo má podivuhodně podrobné a "zasvěcené informace" snad úplně o všem. A dokonce si na Davida Ratha pospíšil a dostal se do čela bloku:-)) Možná bude mít i něco o konci světa:-), pokud v červnových volbách výrazně zvítězí ČSSD, protože zvláště a především má spadeno na lídry soc.dem. Zajímavé, kam a za kým na všechny ty podrobné, fascinující a "usvědčující informace" jenom chodí a že ho to baví...
No, nic. Necháme Nea Neem. Úplně postačí, když se podíváme na zdroj "zaručených zpráv", zprofanovaně poklesle bulvárně promodralé a zavilé Lidovky. Smůla, u Modrosvazácké Mladé fronty dnes, alias Mafry se nedivím, ta měla poněkud jinou historii, ale u Lidovek je to až zarážející. Za časů vlády "rudého bolševika" totiž patřily Lidovky k jedněm z mála novin, které byly skutečně čtivé a hlavně politicky nezávislé. Asi to bude tím, že tehdy byly neoficiální a zakázané. Na stánku se nedaly sehnat, pouze z druhé ruky a "nelegálně"...
V současné době mají obrovskou tendenci státi se pokleslou hlásnou troubou té jediné, veliké a "správné" strany, hádejte všichni které. Škoda jim i nám všem...
Osobně tedy nemám sebemenší důvod nevěřit Davidu Rathovi.
Nicméně jedna věc je pozitivní. Lidstvo jako celek prý prochází mohutným vývojem, tak budeme všichni doufat, že se nevyhne ani pisálkům z Lidovek, Mafry, Blesku, či geniálním diskutérům z aktualne.cz...
http://mail.centrum.cz/down...
Rada pro nezkušené: adresu zamodřit celou do bloku a na "bílá místa" bez obrázku kliknou myší. Přeji všem krásný, zasněžený den.
15. 10. 2009 | 13:07

MerryMan napsal(a):

MerryWoman:
Kdo jste, že si osobujete právo někoho hodnotit. Hlavně si pamatujte. Můj otec mi už jako malému klukovi řekl, že urazit mne může pouze inteligent. A ten to neudělá, právě proto že je inteligent. Těch ostatních si prý nemám všímat. Podle mého otce nedoplivnou.
15. 10. 2009 | 13:11

Belgičan napsal(a):

Odjinud
dík za stručný popis minulosti pana Rátha. Myslel jsem si, že to bude něco podobného.
MerryMan
někteří lidé berou jako osobní urážku neodůvodněné nadřazené chování druhého. A ty to dobře víš, takže otázky co kdo považuje za urážky jsou v podstatě taktéž urážkou.
P.S. Víšco to je narcismus?
15. 10. 2009 | 13:11

neo napsal(a):

Pavla:

Pro MerryMana je každý káčátko, on už je za zenitem a frustrován neúproným kvapem času, musí vylévat přebytečné hormmerrymony.
15. 10. 2009 | 13:12

neo napsal(a):

Gabrielle H.

Zasvěcené informace veřejně dostupné všem občanům. Navíc v té oblasti žiju a proto taky vim, jak Rath krásně a svědomitě lže.
15. 10. 2009 | 13:13

neo napsal(a):

MerryMan: Tak sis otcovu radu k srdíčku moc nevzal co? A beztak byla zbytečná, asi nevěděl, co z tebe vyroste.
15. 10. 2009 | 13:15

MerryMan napsal(a):

moje milé káčátko pavlo,
pokud se ti takové oslovení nelíbí, chovej se jinak. Myslíš si, že nazývat někoho "Drát" když se tak nejmenuje je zdvořilé a vtipné. Je to stejné, jako někoho oslovovat milé káčátko. To káčátko je odvozeno od chování. Když se káčátko vylíhne, následuje obvykle prvního tvora, kterého uvidí a považuje ho za svoji matku.
A i malé káčátko by mohlo pochopit, že pokud Rath nebude svržen, tak tu důvěru dostatečného počtu lidí má. Pojem "...podporu většiny..." je výraz, který mimo svět malých káčátek nemá význam.
Přeji mokrý den.
15. 10. 2009 | 13:16

MerryMan napsal(a):

odjinud:
Bohužel nedovedu si dost dobře vysvětlit, co znamená násl. věta "ale dokonce je chce pacientum krajských nemocnic a propláci (z našich daní, pochopitelne, což už ovšem nedodává). "
Jste horký kandidát na káčátko. Peníze patří těm, kteří je přijímají a ne těm, kteří je dávají. Řekl to asi před 2400 lety jeden významný člověk a následně z peněz vojenského spolku vystavěl Athény. Jestli nevíte o koho šlo, tak budete káčátko.
15. 10. 2009 | 13:22

odjinud napsal(a):

Kacere MerryMane,
tvuj otec ti evidentne zapomel rict ze by jsi nemel plivat proti vetru.
15. 10. 2009 | 13:22

MerryMan napsal(a):

Belgičan:
Já vidím, že místní pravice doslova prahne po zařazení do káčátek. Lituji, ale všem vyhovět nemohu. Je nutné počkat, až se uvolní místo, nebo se smířit s tím, že se budu obracet na několik kačátek najednou. Ale šance zde je a velká.
15. 10. 2009 | 13:25

bob napsal(a):

to neo

V čem bylo za Bendla lépe.
Děkuji za odpověď
15. 10. 2009 | 13:28

Belgičan napsal(a):

Merryman
takže trefa do černého.
15. 10. 2009 | 13:38

neo napsal(a):

bob:

kdo říká že bylo lépe?
15. 10. 2009 | 13:39

MerryWoman napsal(a):

MerryMan
Váš otec měl pravdu, urazit může inteligent a ten to neudělá.
Vy urážíte kdekoho a zrovna tak si osobujete právo hodnotit také kdekoho.
Jen se divím, že z Vašeho pomyslného trůnu v pomyslných intelektuálních výšinách občas oblažíte některé z nás, kteří nedosahujeme Vašeho intelektu, svými jiskřivými myšlenkami a otcovskými pokáráními.
Až se Vaše aureola nadřazenosti rozplyne, třeba uvidíte dál, než jen na špičku svého nosu.
A teď jdu dělat něco užitečnějšího, než obdivovat Vašeho ducha. Kdoví, z kterých tělesných otvorů Vám vůbec vychází.
15. 10. 2009 | 14:26

pavla napsal(a):

MerryMann: Myslíte, že má dnes podporu většiny? Dnes určitě ne. Přestože nejsou průzkumy veřejného mínění objektivní, tak zase tak velký rozdíl v jeho oblíbenosti určitě nebude. Trčí někde ke konci, takže o nějaké většinové podpoře se nedá ani mluvit.
A člověka jako je Ráth si nikdy vážit nebudu. Proto to pojmenování. Váži si ho může snad jen slepý a hluchý.

Neo: No asi to bude opravdu tou frustrací ze stáří. Ikdyž je dost lidí starých, kteří se chovají jinak.
15. 10. 2009 | 14:28

DJ napsal(a):

Merryman šel domů. Má padla. Klasika, v zaměstnání je na internetu. Es lebe Socialismus
15. 10. 2009 | 14:31

MerryMan napsal(a):

Moje milé a nenapravitelné káčátko pavlo,
Rath potřebuje k výkonu své funkce podporu většiny zastupitelů středočeského kraje a v středočeské ČSSD. Pokud tuto většinu ztratí, přijde o funkci. Žádnou jinou většinu nepotřebuje a mluvit o ní je bezpředmětné.
Cituji:"A člověka jako je pavla si nikdy vážit nebudu. Proto to pojmenování. Váži si ho může snad jen slepý a hluchý." Já ale všem svým káčátkům dávám šanci, že pokud se budou chovat slušně a vážit si svých spoludiskutérů tak to znamená, že dostali rozum a přestali být káčátky. Káčátko po vylíhnutí následuje prvního tvora, kterého vidí a považuje ha za svoji matku. A když první tvor byla modrá straka, tak je z toho kačátko pavla, neo, ali atp.
15. 10. 2009 | 14:53

neo napsal(a):

MerryMan:

člověče už to nepij ani ředěný.
15. 10. 2009 | 14:56

DJ napsal(a):

Merryman
Ty kudrnáči kde jsi k tomu absintu přišel? A nevrť se pořád na té židli! Nakonec přijde modrá straka a sezobne Tě.
15. 10. 2009 | 15:39

zdesta napsal(a):

odjinud.Mohl jste nás ještě informovat co dělala Ráthova babička v osmašedesátém,jestli zmíněný prodělal spalničky,nebo jestli nemá ploché nohy.Stěžejní problém sporu je,zda navrhovaná změna (přestěhování DD)je přijatelná a odůvoditelná.Dám příklad.Jestliže se měštští konšelé rozhodnou že opraví chodník v jiné čtvrti než před mým barákem,tak se nebudu zajímat o jejich kádrový profil.Budu se zajímat proč.Jestli je to málo pochopitelné,pak se s tím nedá nic dělat.
15. 10. 2009 | 15:41

Belgičan napsal(a):

Zdesto
k vyřešení problému patří seznámení s charakteristickými rysy stran. Jestli Ty k tomu potřebuješ znát stupeň zploštění nohou, tak jsi v tomhle případě vedle. Rozhodnutí pana Rátha souvisí přímo s jeho kádrovým profilem a (ne)lidským profilem. Tam se skrývá ono hledané proč.
15. 10. 2009 | 15:49

pavla napsal(a):

MerryMan: S tou podporou většiny zastupitelstva je to asi opravdu tak, jak zde již někdo citoval jistého starostu. Obce potřebují peníze, tak zastupitelé drží hubu, protože se bojí, že by jim Ráth nic nedal. Jako za komunismu. Tak o takovou většinu bych se tedy neopírala.
Jinak - je od Vás velice pěkné, že jste mi milostivě dal ještě nějakou šanci. Ale já od Vás nic nepotřebuju. A už vůbec ne, aby si mě vážili takoví lidé, jako jste Vy. Naštěstí mám dost kamarádů, od kterých si této pocty cením.
A to svoje káčátko si strčte ...víte kam.
15. 10. 2009 | 16:44

StandaT napsal(a):

pavla: to máte za to, že píšete politicky nekorektně :))) Příště napište, že hejtman je velké, ale opravdu velké káčátko.
15. 10. 2009 | 17:02

pavla napsal(a):

Stando, to ne, musela bych asi napsat, že Rath je velká moudrá sova. To bych určitě udělala některým radost. Jak vidíte, káčátka jsme jen my modří - či modré straky?
Ikdyž od nás by to MerryMan stejně nevzal, zase by za tím viděl něco pochybného.
Škoda ztrácet čas.
15. 10. 2009 | 17:23

ali napsal(a):

Belgičan
nic se neděje :o)
15. 10. 2009 | 17:46

ali napsal(a):

dobrý den, pane Stejskale prosím o smazání tohoto příspěvku:

ali napsal(a):
Ještě jednou dobrý den.
Přečetla jsem si po sobě všechny své příspěvky a všem se omlouvám, že to museli číst. Slibuji, že dokud si k probírajícímu se problému něco nezjistím, nebudu jsem přispívat svými cinty. Ještě jednou promiňte. Jako každý, jsem si myslela, že mám rozumu dost.

Vaše ali
15.10.2009 10:54:48
nepsala jsem ho já, a nechápu, že někdo může mít tu drzost se vydávat mým jménem (předpokládám, že je to merymann). Pokud je to možné, zveřejnit i toho, kdo to psal? Děkuji za pochopení.

Zároveň žádám merymanna, už po xté, nepočítám to, aby mne přestal oslovovat, kašlu na něj a pokud na další žádost nebude reagovat, nezbývá, než mu konstatovat těžký analfabetizmus.
15. 10. 2009 | 17:54

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní ali,

stalo se. Podobným věcem zabránit neumím a ani nevím ,kdo je dělá.

Libor Stejskal
15. 10. 2009 | 18:07

ali napsal(a):

děkuji Vám..
víte už, že mám dost prořízlou pusu, nezůstávám dlužna a jsem jaká jsem, ale tohle by mne nenapadlo, abych pod něčím nickem psala..
15. 10. 2009 | 18:12

fafnir napsal(a):

ali
merymana ignorovat,jednak je to u něj nemoc,jednak povinnost,zda placená nevím.
15. 10. 2009 | 20:48

ms napsal(a):

Neo, chápu, že vás Rath irituje, protože vrací vám váš přístup k oponentům a způsob argumentace a to se přeci nesmí. Ale kdybyste četl pořádně tak jste ani nemusel reagovat.

Takže znova pro Vás, to že budova je v katastrofálním stavu uznal de facto i Bendl tím, že ji chtěl za obrovské peníze částečně rekonstruovat. To, že nějaký DD je někde 100 let není žádný argument. Doufám, že i vy si uvědomujete, že zdravotní a hygienické a ubytovací standarty byly jaksi před sto lety úplně jiné než dnes. Už jen informace o čtyřmetrových stropech by vás měla trknout. Stěhování a úprava nových prostor má být výrazně levnější. To, že se stěhovalo 15 dětí má být argument pro nebo proti Rathovi ? Pokud se je nesmí stěhovat vůbec, protože stěhování je špatná věc, tak je jedno jestli se stěhuje 15 nebo 42 lidí. A ano, napište do novin, také by vás mohlo trknout, proč novináři nemají zájem obě budovy sami prozkoumat. Možná sami dobře vědí, že pak by to nebylo tak černobílé a to by se pro psaní propagandy nehodilo.
15. 10. 2009 | 21:19

ali napsal(a):

fafnir
dík, o to se snažím :o). Asi je placenej
15. 10. 2009 | 22:21

Pobo napsal(a):

ms psala: "Už jen informace o čtyřmetrových stropech by vás měla trknout." (a Rath taky se zmínil o nich v podobném negativním duchu).

Nechápu co lidi mají proti vysokým stropům. Mně to nepříjde jako nevýhoda (kromě nákladnějšího vytápění ap.), ale spíše jako výhoda. Třeba v hospodě jsou vysoké stropy k nezaplacení (no až zase na tu energii), je tam mnohem "vzdušněji". Vůbec všude, kde se předpokládá možnost shromáždění více lidí, mi naopak připadají vysoké stropy jako velmi příjemné a vhodné.
16. 10. 2009 | 01:08

neo napsal(a):

MS ty jsi ťulda. zajeď se tam podívat. pak prozřeš
16. 10. 2009 | 07:44

občanka napsal(a):

Ve věci přestěhování dětí z Pyšel do lepších prostor v Choceradech stojím zcela za panem Rathem, je to velmi chytrý člověk a ví, co dělá. Za ten necelý rok už udělal ve Středočeském kraji pro lidi spoustu dobrých věcí, myslím, že je to správný člověk na správném místě. Viděla jsem také ten zmiňovaný Střed.magazín, a nechápu, proč a za co ho Bendl tak napadá, je to od něj sprosté, neboť v tom časopise je pouze pár fotek hejtmana Ratha a pak hlavně zajímavé články ze všech oblastí rozvoje kraje, nic tak strašného jsem na něm vůbec neshledala. Bendl je zřejmě tak hysterický proto, že jsou odhalovány jeho špinavosti a podvody, které prováděl. A správně mu to Rath vrací stejnou mincí - jinak to prostě nejde na takové lidi.
16. 10. 2009 | 07:49

bob napsal(a):

to ali
to jsem byl já
přišlo mi to vtipné
asi nebylo
promiňte

k blogu
rekonstukce 56 mil.
zaměstnanců 33
dětí 47

jestli má být toto dobré a efektivní hospodaření...
16. 10. 2009 | 08:14

ms napsal(a):

Neo, děkuji že všechno víš a všechno znáš. A ten Bendl byl idiot když tam chtěl udělat rekonstrukci za 56 milionů, ten dům je naprosto dokonalý pro děti.

Pobo, dětský domov jaksi není hospoda, tam se vysoké stropy při kouření opravdu docela hodí. Jenže problémy s vytopitelností jsou důvodem, proč v žádné moderní stavě je už jaksi nedělají, ale co tam topení, DD je tam sto let no tak to musí být naprosto skvělé. Možná děti bychom měli přestěhovat do hradních hladomoren, ty už fungují víc jak sto let.
16. 10. 2009 | 11:35

mia napsal(a):

Dobrý den,jsem z Chocerad - k budově: jeopravená a prázdná,patří pod Nemocnici v Benešově. Je pěkná,ale areál je rozhodně menší, pokoje jsou uzpůsobeny pro krátkodobější pobyty.Okolo je parčík s prolézačkami,vzrostlé stromy...No ale se zámkem se to srovnat nedá.Do školy by to ale děti daleko neměly,stejně není pravda,že by byly odříznuté od centra vesnice,je to cca 5min.Jinak děti Chocerady znají,jezdí sem před Vánoci na trhy,byla tu i pro ně uspořádána sbírka. To pro ty,kteří Chocerady neznají. Spíše mi připadá zajímavé,že budova je ve správě nemocnice,nikoliv nejspíš kraje(?)-ale to je jen domněnka,o tom nic nevím.
16. 10. 2009 | 12:08

Pobo napsal(a):

ms:

Proč je stěhovat do hladomoren? Lepší by bylo narvat je do krabičky od sardinek. Zahřáli by se sami jeden od druhého a to by teprve byly úspory na vytápění ...
16. 10. 2009 | 12:49

ms napsal(a):

Pobo, proč je nestěhovat do hladomoren, přeci ty mají tak nejméně 400 let a přeci stáří to je důkaz pro výborné podmínky. A ty vysoká sklepení a tak, možná je přesunout do nějakého kostela, tam ne 4 ale i 15 metrů vysoké stropy mohou mít.
16. 10. 2009 | 13:04

Pobo napsal(a):

ms:

Já jsem tady nikde nepsal, že 100let fungování je nějakým důkazem pro výborné podmínky. Objevily se tady takové názory, ale z mojí klávesnice ne.

Do kostela ne!!! To Rath by je tam beztak potom zavedl povinnou výuku vykrádání kasiček.
15 metrů už je přeci jenom trochu moc :o)) Ale rozdíl mezi cca 3 (a v tom druhém bych si tipl, že to bude stejně víc) a 4 metry je (krom, vytápění ap. nákladů, které jsem hned zmínil) nepodstatný, spíše je být pod vyššími stropy příjemnější. Tedy pokud netrpíte "permonickou závislostí".
Já se tady zastávám výše položených stropů, protože se pod nimi lépe vegetuje (a to myslím nemůžete popřít).

To jakého Rátha jste si (SČ kraji) zvolili představitelem kraje, je věcí voličů ze SČ kraje - a to já nejsem.
To u "nás" jsme zase nahradili mimozemšťana Ítýho Mamlasem - tj. skoro jako prašťjakuhoď.
16. 10. 2009 | 13:51

ms napsal(a):

Pobo, problém s vytápěním je opravdu velmi závažný, tam vytápíte naprosto zbytečný prostor. A při různých omezených finančních schopnostech takových institucí spíše nejste schopen vytopit pořádně. Další náklady jako například malování jsou také jasné. Mimochodem za vysoké stropy v obytných domech mírně modernějších než sto let se braly ty které měly něco málo nad tři metry, rozhodně ne čtyři.
16. 10. 2009 | 14:06

Pobo napsal(a):

ms:

No, já si myslím, že v tom baráku do kterého chce stěhovat to taky pod 3 metry nepůjde (jestli je to nějaká bývalá léčebna či co). A navíc ani nevíme (tedy alespoň já ne) kolik ty 4 "Ráthovy" metry ve skutečnosti jsou.
Jinak o tom, čím vyšší stropy, tím vyšší náklady s Vámi souhlasím, navíc jsem nikdy netvrdil opak (pokud byste si pročetla zpětně mé příspěvky).
16. 10. 2009 | 14:13

ms napsal(a):

Pobo, jsem rád, že se s těmi náklady shodneme a teď mi řekněte, je lépe aby DD vydával peníze na nedostatečné vytopení vysokých stropů nebo aby například ty každoročně ušetřené peníze investoval do zájezdů, vybavení atd. ?
16. 10. 2009 | 15:23

zdesta napsal(a):

Belgičan.Pokud jste schopen vnímat text, tak informaci o plochých haxnách právě odmítám.Zrovna tak další informace,které nemají s výkonem funkce komunálního politika co dělat.Otázka zní jestli je Ráthova inciativa přínosná,nebo není.Pokud tento pán nebyl trestán a chová se v rámci zákona,pak mne jeho osobní profil nezajímá.Nejsem na nějaké komunistické kádrování zvědavý.
16. 10. 2009 | 17:12

blue jay napsal(a):

Hejtmanoposlanec Rath pod mostem nebude,

Socanský podnikatel David Ráth


Podnikání a socialismus se nemají rádi. Ne nadarmo bolševictí rudovládci likvidovali všechny soukromé podnikatele jako neprátelskou trídu. Jejich ideálem preci je spolecné vlastnictví všeho, kde si každý bude brát zadarmo jen dle svého uvážení a potreb, jako správne vychovaný soudruh. Navíc všichni budou radostne pracovat do úmoru, aby dohnali a predehnali nenávidenou Ameriku, kde ti hloupí kapitalisté ješte nepochopili výhody komunistických ideálu a poucek.


Jenomže stejne jako severokorejský diktátor Kim a jemu podobní vládci soc-kom bloku, i naši soucasní levicoví buditelé ve vysokých funkcích neradi trou bídu s nouzí, kterou predepisují k životu stádu svých volicu. Klasické: “Všichni jsme si rovni, ale nekterí jsme si rovnejší!” platí snad ze všech bolševických hesel nejvíce.



Tak se muže hlavní sociálinženýr vychloubat: “Kdo z Vás to má?”, ženit se s mladomilenkou v luxusním hotelu a obklopovat se majetkem, na který by nikdy jako hospodský poradce nevydelal, jeho mladší predchudce sotva sleze z lokomotivy, zaparkuje mezi multimilionári a vlastníky nemovitostí na Floride, spousta dalších funkcionárských podržtašku pak zkouší pestovat kakao v daleké cizine, kšeftovat s pozemky, létat vrtulníkem do práce a dokonce provozovat nenávidené soukromé zdravotnické zarízení.



Tak se dostal k soukromému podnikání i úderník boje proti komercnímu zdravotnictví, v soucasné dobe hlavní socanský žvanil (dríve žvanil pravicový) MUDr. David Ráth. Jako z udelání mu osud seslal do cesty malou opuštenou poliklinicku na kraji mesta. Co mel chudák delat ? Vysypal prasátko a nakoupil. V té dobe sice již jeho srdce tlouklo pro sociální rovnost a spravedlnost, ale jíst, pít a živit pár manželkomilenek je také potreba, takže se omotýlkovanému doktorovi nemuže prece nikdo divit.
16. 10. 2009 | 20:17

trmílek napsal(a):

Fandím MUDr.Rathovi (představuje svědomí slušnějších lidí, má také chyby)
A jen houšť do něho
demagogové bez tváře a svědomí. JEN HOUŠŤ!!
Pravicový, levicový, tím se ohánějí bezobratlí .....
Což takhle rozumný střed, ke kterému
nakonec dospěje velký i menší zloděj.?!
19. 10. 2009 | 21:42

Malý Vlk napsal(a):

Pane Rathe, domnívám se, že vy osobně a vaše působení ve veřejné sféře, začíná být velkým nebezpečím pro Českou republiku.
Jen mě mrzí, že český národ ještě nevyspěl natolik, aby přestal volit lidi, jako jste vy.
Asi není náhodou, že vaše jméno dost připomíná anglický výraz pro jednoho populárního hlodavce.
Netušil jsem, že dvacet let od pádu totalitního režimu, se budu nucen ve veřejném životě setkávat s lidmi zvláštního ražení, jako jste vy.
27. 10. 2009 | 10:04

občanka napsal(a):

Vážení, problém je úplně jinde. Byla jsem navšívit léčebnu v Choceradech po rekonstrukci. Myslím, že v té době majetkově patřila pod privátní nemocnici v Benešově. Chtěli z toho tehdy udělat jakýsi dražší penzion pro důchodce a hodně vydělávat. Jelikož jsou důchodci u nás chudí a nemají na drahé penzióny, zůstala tato bývalá dětská léčebna bez využití. Lidé z Chocerad tu také nemají práci.
Myslím, že to je pozůstatek privatizační činnosti pana Bendla ve středočeských nemocnicích.
Pan Ráth chce zabít dvě mouchy jednou ranou. Naplnit smysluplně léčebnu v Choceradech, protože její nevyužití je průšvih a dostat děti z nevyhovujíco prostředí v Pyšelích.Má to možná logiku, kdyby se nejednalo o děti.
Jinak je ostudou společnosti, že musíme mít tolik dětských domovů.Doporučovala bych, aby si lidé v Pyšelích, když jim jde tolik o blaho těch dětí ,je vzali do péče v rodinách. Čím víc budeme mít dětí bez domova, tím víc budeme mít pracovních příležitostí. hurá........
29. 11. 2009 | 14:37

iPhone to Mac Transfer napsal(a):

very informative, thanks for the great article.
25. 03. 2010 | 09:32

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
27. 03. 2010 | 01:14

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
17. 04. 2010 | 05:14

Radek napsal(a):

No, kdyby byl doktor Rath více prozíravý (alibistický), nechal by stav a vhodnost obou budov zhodnotit odborníky už předem a tím by kritikům zavřel hubu.
Asi chtěl šetřit rozpočet, neboť ti odborníci by něco stáli a konstatovali by jen to, co je na první pohled vidět.
19. 05. 2010 | 12:37

Flora34Flores napsal(a):

If you're in uncomfortable position and have got no money to go out from that point, you will need to take the <a href="http://lowest-rate-loans.co...">business loans</a>. Just because that will aid you for sure. I get auto loan every time I need and feel OK just because of that.
15. 06. 2010 | 20:05

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy