Obchody neotevřou – ale proč si zoufat?
Otázka v nadpisu není položena výhradně prodejcům, jež se upnuli k charizmatickému trojministrovi a uvěřili, že když jim slíbil, že v pondělí budou moct zvednout rolety, že to nebude fake news, že slovo dělá Havlíčka. Nedělá.
Zoufat by si mohli i zákaznici, kteří rovněž naletěli chlácholivým slovům a těšili se, jak budou inovovat z módy už vyšlý šatník. Nebudou. Jedni ani druzí. Zoufat však nemusí. Nic není bez konce.
Je dosti pravděpodobné, že ještě v tomto roce – možná už na jaře, nebo až na podzim, ale třeba i dřív, v létě, budou moct všichni uspokojit své oprávněné zájmy a potřeby.
Obchodníci, pohlížející na otevření očima optimistického scenáristy, se už začali na prodej připravovat.
Jeden z nemalých oděvních řetězců „vsadil“ na otevření právě v létě a proto už chystá sofistikovanou reklamní kampaň. Jejím obchodním smyslem (jde o důvěrnou informaci) je zbavit se plných skladů zimního zboží, aniž by se muselo dokupovat zboží letní. Tedy motivovat spotřebitele, aby si zboží obvyklé pro zimní sezónu zakoupil v létě.
Taktika, jak k neobvyklému chování spotřebitele přimět, je dvojí. Jednak zákazníky citlivě upozornit, že u nás nikdy není v létě teplo tak velké, aby se nemohli díky široké nabídce prodejen zahřát ještě víc.
A za druhé, řetězec bude zboží také nabízet ve speciální akční kampani jako ZIMNÍ PŘEDPRODEJ, kdy klienti budou mít možnost jen s desetiprocentním příplatkem se včas připravit na situaci, až se jich zima zeptá, co dělali v létě.
Je vidět, že nic není tak horké, jak vypadá.
Chytrý obchodník se i bez breku zařídit dokáže.
dv/Pixabay.com
Je dosti pravděpodobné, že ještě v tomto roce – možná už na jaře, nebo až na podzim, ale třeba i dřív, v létě, budou moct všichni uspokojit své oprávněné zájmy a potřeby.
Obchodníci, pohlížející na otevření očima optimistického scenáristy, se už začali na prodej připravovat.
Jeden z nemalých oděvních řetězců „vsadil“ na otevření právě v létě a proto už chystá sofistikovanou reklamní kampaň. Jejím obchodním smyslem (jde o důvěrnou informaci) je zbavit se plných skladů zimního zboží, aniž by se muselo dokupovat zboží letní. Tedy motivovat spotřebitele, aby si zboží obvyklé pro zimní sezónu zakoupil v létě.
Taktika, jak k neobvyklému chování spotřebitele přimět, je dvojí. Jednak zákazníky citlivě upozornit, že u nás nikdy není v létě teplo tak velké, aby se nemohli díky široké nabídce prodejen zahřát ještě víc.
I V CHLADNÉM LÉTĚ MŮŽETE BÝT V TEPLÍČKU
dv/Pixabay.com
A V TEPLÉM LÉTĚ SI VYCHUTNAT TEPLO JEŠTĚ VĚTŠÍ
A za druhé, řetězec bude zboží také nabízet ve speciální akční kampani jako ZIMNÍ PŘEDPRODEJ, kdy klienti budou mít možnost jen s desetiprocentním příplatkem se včas připravit na situaci, až se jich zima zeptá, co dělali v létě.
Je vidět, že nic není tak horké, jak vypadá.
Chytrý obchodník se i bez breku zařídit dokáže.