Válka, vojna, operace jsou „cow“
Ve světle vleklé ruské agrese pokrytecky vydávané za neodkladnou de nacifikaci Ukrajiny, která si prý chtěla přisvojit ruská území, jsou naše nevojenská opatření vůči zákeřnému a prolhanému Rusku zcela adekvátní.
Je tudíž normální, že Pražské jaro neotevírala Česká filharmonie, natož snad Moskevská či Petrohradská, protože v čele našeho národního tělesa stojí Rus Byčkov.
Bylo by krutým výsměchem Kyjevu, kdyby dirigoval – a ukrajinského dirigenta na zahájení získat nebylo možné. Ani kyjevskou filharmonii. Speciální evropské vlaky, které by je k nám bezpečně dopravily, jsou rezervovány pro cesty politiků tam a zpět. A nikdo neví, hodinu (jsou utajované), kdy směrem na východ budou chtít vyrazit.
Dočasné stažení ruského Louskáčka (Čajkovskij!) je rovněž pochopitelné, stejně jako kosmetický zásah do Glinkovy opery Ruslan a Ludmila. Dramaturgie hrdinovo jméno upravila na neprovokující Ukrlan (a Ludmila zůstala -ta se vyskytuje i u nás, nejen v R.)
S Ruským kolem na poutích problém také nebyl, „světští“ si poradili, a teď lákají na neutrální Kolo.
Zcela patřičně rozhodl i pražský magistrát, když po vzpouře hospodských kvůli hrozící povinnosti pouštět na WC každého z ulice, rozhodl vyhlásit meziárodní architektonickou soutěž na ztvárnění veřejných záchodků, a vyloučil z ní ruské a běloruské zájemce.
I jedna z televizí se zachovala korektně, když nechtěla mimoděčně nahrávat dezinformátorům, kteří tvrdí, že mezi uprchlíky je i mnoho propuštěných kriminálních živlů. Proto ukrajinský seriál o tamějších zločinech propaguje jako sérii o ruském, nikoli ukrajinském, kriminálním podsvětí.
Je správné, že rozhlas si všiml totální neschopnosti Rusů dobýt Azovstal - málem před osmdesáti lety totiž Američané hladce během „hoďky“ vybombardovali plzeňskou Škodovku z 70% a pražské ČKD ještě víc. A to proto, že podniky sloužily německým nacistům.
Dohromady bylo v obou městech mrtvých několik stovek, což je srovnatelné s údajným počtem lidí skrývajících se doteď v Azovstalu.
Azovstal podle ruské logiky místním nacistům přece také sloužil – leda, že Rusové podnik jen záměrně „šolíchají“ a spoléhají na to, že po vítězné válce se tam budou vyrábět rádla a další zemědělské stroje.
Je spravedlivé, že Rusové nesmí mezinárodně hrát tenis a aktuálně že i jejich sborná sedí za trest doma, a nemá šanci provokovat výhrou při pokřiku: za sankce, za sankce!
Ale i Rusko na domácím poli má z pohledu režimu co dělat s vnitřním nepřítelem. Ten buď veřejně vyzývá k odchodu z Ukrajiny, anebo poťouchle, čímž se „vyznamenává“ zejména pochybná umělecká elita, se snaží do svých spisků či odrhovaček vpašovat zakázané pojmy, jako je například válka.
Někteří to zkusili, a tvrdě narazili. Zbyly jim oči pro pláč, a pokud ještě někdy chtějí publikovat, musí veřejně prohlásit, že když se na Ukrajině operuje, tak se tam operuje, a ne válčí!
Je tudíž normální, že Pražské jaro neotevírala Česká filharmonie, natož snad Moskevská či Petrohradská, protože v čele našeho národního tělesa stojí Rus Byčkov.
Bylo by krutým výsměchem Kyjevu, kdyby dirigoval – a ukrajinského dirigenta na zahájení získat nebylo možné. Ani kyjevskou filharmonii. Speciální evropské vlaky, které by je k nám bezpečně dopravily, jsou rezervovány pro cesty politiků tam a zpět. A nikdo neví, hodinu (jsou utajované), kdy směrem na východ budou chtít vyrazit.
Dočasné stažení ruského Louskáčka (Čajkovskij!) je rovněž pochopitelné, stejně jako kosmetický zásah do Glinkovy opery Ruslan a Ludmila. Dramaturgie hrdinovo jméno upravila na neprovokující Ukrlan (a Ludmila zůstala -ta se vyskytuje i u nás, nejen v R.)
NECHAT DIRIGOVAT RUSA, TO BY TO PREMIÉR OD ZELENSKÉHO PO TELEMOSTU PĚKNĚ SCHYTAL! - koláž: dv
S Ruským kolem na poutích problém také nebyl, „světští“ si poradili, a teď lákají na neutrální Kolo.
Zcela patřičně rozhodl i pražský magistrát, když po vzpouře hospodských kvůli hrozící povinnosti pouštět na WC každého z ulice, rozhodl vyhlásit meziárodní architektonickou soutěž na ztvárnění veřejných záchodků, a vyloučil z ní ruské a běloruské zájemce.
I jedna z televizí se zachovala korektně, když nechtěla mimoděčně nahrávat dezinformátorům, kteří tvrdí, že mezi uprchlíky je i mnoho propuštěných kriminálních živlů. Proto ukrajinský seriál o tamějších zločinech propaguje jako sérii o ruském, nikoli ukrajinském, kriminálním podsvětí.
Je správné, že rozhlas si všiml totální neschopnosti Rusů dobýt Azovstal - málem před osmdesáti lety totiž Američané hladce během „hoďky“ vybombardovali plzeňskou Škodovku z 70% a pražské ČKD ještě víc. A to proto, že podniky sloužily německým nacistům.
Dohromady bylo v obou městech mrtvých několik stovek, což je srovnatelné s údajným počtem lidí skrývajících se doteď v Azovstalu.
Azovstal podle ruské logiky místním nacistům přece také sloužil – leda, že Rusové podnik jen záměrně „šolíchají“ a spoléhají na to, že po vítězné válce se tam budou vyrábět rádla a další zemědělské stroje.
PUTIN SE SPORTOVNÍM SANKCÍM CYNICKY VYSMÍVÁ- FINŮM, KTEŘÍ CHTĚJÍ DO NATO, NEDODÁ ZA TREST ALEKTŘINU, ABY NEMOHLI NA MS SVĚTA MÍT UMĚLÝ LED - Aktuálně.cz. foto:Reuters
Je spravedlivé, že Rusové nesmí mezinárodně hrát tenis a aktuálně že i jejich sborná sedí za trest doma, a nemá šanci provokovat výhrou při pokřiku: za sankce, za sankce!
PUTIN OSOBNÍ ÚČASTÍ VE SBORNÉ ZAHÁJIL TRUC PODNIK: MOSKEVSKÝ TURNAJ RUSKO-BĚLORUSKO - MAĎARSKO -AZERBAJDŽÁN.( Na snímku v doprovodu místopředsedy Bezpečnostní rady federace D. Medveděva, který jej ujišťuje, že hráči podepsali prohlášení, že fauly a bodyčeky na jeho osobu budou považovány zs teroristický akt.
Ale i Rusko na domácím poli má z pohledu režimu co dělat s vnitřním nepřítelem. Ten buď veřejně vyzývá k odchodu z Ukrajiny, anebo poťouchle, čímž se „vyznamenává“ zejména pochybná umělecká elita, se snaží do svých spisků či odrhovaček vpašovat zakázané pojmy, jako je například válka.
Někteří to zkusili, a tvrdě narazili. Zbyly jim oči pro pláč, a pokud ještě někdy chtějí publikovat, musí veřejně prohlásit, že když se na Ukrajině operuje, tak se tam operuje, a ne válčí!
dv/ Pixabay.com