Skrytý život reklamy
Jestliže čím pitomější věc, tím větší reklama, pak čím menší reklama, tím méně pitomý výrobek, a tudíž ty nejméně pitomé věci nemohou mít reklamu žádnou. A protože věci, které nejsou pitomé, jsou opakem těch, které pitomé jsou, dopátráme se jich tak, že vytvoříme opaky těch nejpitomějších reklam!
Přemýšleli jste o tom, proč je tolik reklam? Samozřejmě, že proto, aby lidé kupovali věci, často jsou to ale věci, které vůbec nepotřebují. Čím nesmyslnější výrobek, tím vtíravější reklamu potřebuje, aby si ho vůbec někdo koupil. Ale domysleme tuto myšlenku do důsledků: jestliže čím pitomější věc, tím větší reklama, pak čím menší reklama, tím méně pitomý výrobek, a tudíž ty nejméně pitomé věci nemohou mít reklamu žádnou! Ale jak najdeme výrobky, na které není vůbec žádná reklama? Můžeme samozřejmě zkoušet prohrabávat zastrčené regály zapadlých obchodů, ale já jsem vymyslel lépe fungující metodu. Protože věci, které nejsou pitomé, jsou opakem těch, které pitomé jsou, dopátráme se jich tak, že vytvoříme opaky těch nejpitomějších reklam!
Tak to zkusme. Velkým hitem reklamy jsou biopotraviny. A já se ptám: kdo z vás už slyšel o mortopotravinách?

Aha, nikdo? Tak to jsme na správné stopě. Hledejme zeleninu se zaručeně nejvyšším obsahem pesticidů. Obilí geneticky modifikované tak, že každé zrníčko je vlastně malou nestvůrkou! Potraviny bohaté na cukry, tuky, zakonzervované maximálním množstvím "éček". Že jste ještě vaši lokální prodejnu mortopotravin nenašli? No vidíte, jak vás reklama zpracovala!
Čteme, že Každý z nás si proto může udržet vysokou úroveň vitality a pevné zdraví až do stáří, je však třeba začít včas. Ale napadlo vás, že každý z nás může získat nízkou úroveň vitality již v mládí?

Zkrátka že staří můžeme být i ve dvaceti! Jaká úleva, za ničím se nehonit, válet se doma, občas zajít do nějakého toho sickness centra a tam se vyválet pod odborným dohledem a jinak jenom vesele naříkat.
Možná, že jste už narazili na nadaci Veselý senior. Ale víte i to, že existuje - samozřejmě bez jakékoli reklamy - i nadace Smutný junior?

Jaký skvělý vynález: dáte-li této nadaci své peníze, můžete přestat dělat, že radostný, úspěšný a že jste free, cool a in. Můžete uskutečnit osvobozující come out a všem ukázat, jaký otrávený a neúspěšný looser ve skutečnosti jste, že nejste vůbec free ani cool, že jste totálně out! Těžko se divit, že je tato nadace tak dobře ukrytá, kdyby se o ni lidé dozvěděli, byla by jistě brzy zavalená přívaly peněz!
A tak je to se vším, stačí jenom dobře číst mezi řádky reklam.
Mimochodem, jistě jste už slyšeli, že je Liška jednička ve stavebním spoření (to ví dnes už přece každý!) Ale kdo ví, že Vlk je dvojka v bouracím rozhazování??

Kdo by čekal na ulici, nepůjde-li náhodou kolem Vlk a nenabídl mu smlouvu na to, že když si zbourá dům, vezme si od něj za to nějaké peníze? Jedině ten, kdo se nedá reklamou zblbnout a jde pod povrch!
Přemýšleli jste o tom, proč je tolik reklam? Samozřejmě, že proto, aby lidé kupovali věci, často jsou to ale věci, které vůbec nepotřebují. Čím nesmyslnější výrobek, tím vtíravější reklamu potřebuje, aby si ho vůbec někdo koupil. Ale domysleme tuto myšlenku do důsledků: jestliže čím pitomější věc, tím větší reklama, pak čím menší reklama, tím méně pitomý výrobek, a tudíž ty nejméně pitomé věci nemohou mít reklamu žádnou! Ale jak najdeme výrobky, na které není vůbec žádná reklama? Můžeme samozřejmě zkoušet prohrabávat zastrčené regály zapadlých obchodů, ale já jsem vymyslel lépe fungující metodu. Protože věci, které nejsou pitomé, jsou opakem těch, které pitomé jsou, dopátráme se jich tak, že vytvoříme opaky těch nejpitomějších reklam!
Tak to zkusme. Velkým hitem reklamy jsou biopotraviny. A já se ptám: kdo z vás už slyšel o mortopotravinách?

mortopotraviny
Aha, nikdo? Tak to jsme na správné stopě. Hledejme zeleninu se zaručeně nejvyšším obsahem pesticidů. Obilí geneticky modifikované tak, že každé zrníčko je vlastně malou nestvůrkou! Potraviny bohaté na cukry, tuky, zakonzervované maximálním množstvím "éček". Že jste ještě vaši lokální prodejnu mortopotravin nenašli? No vidíte, jak vás reklama zpracovala!
Čteme, že Každý z nás si proto může udržet vysokou úroveň vitality a pevné zdraví až do stáří, je však třeba začít včas. Ale napadlo vás, že každý z nás může získat nízkou úroveň vitality již v mládí?

centrum
Zkrátka že staří můžeme být i ve dvaceti! Jaká úleva, za ničím se nehonit, válet se doma, občas zajít do nějakého toho sickness centra a tam se vyválet pod odborným dohledem a jinak jenom vesele naříkat.
Možná, že jste už narazili na nadaci Veselý senior. Ale víte i to, že existuje - samozřejmě bez jakékoli reklamy - i nadace Smutný junior?

nadace
Jaký skvělý vynález: dáte-li této nadaci své peníze, můžete přestat dělat, že radostný, úspěšný a že jste free, cool a in. Můžete uskutečnit osvobozující come out a všem ukázat, jaký otrávený a neúspěšný looser ve skutečnosti jste, že nejste vůbec free ani cool, že jste totálně out! Těžko se divit, že je tato nadace tak dobře ukrytá, kdyby se o ni lidé dozvěděli, byla by jistě brzy zavalená přívaly peněz!
A tak je to se vším, stačí jenom dobře číst mezi řádky reklam.
Mimochodem, jistě jste už slyšeli, že je Liška jednička ve stavebním spoření (to ví dnes už přece každý!) Ale kdo ví, že Vlk je dvojka v bouracím rozhazování??

vlk
Kdo by čekal na ulici, nepůjde-li náhodou kolem Vlk a nenabídl mu smlouvu na to, že když si zbourá dům, vezme si od něj za to nějaké peníze? Jedině ten, kdo se nedá reklamou zblbnout a jde pod povrch!