Klausův génius a Havel

18. 12. 2011 | 15:49
Přečteno 8380 krát
Už několikrát jsem zde zmínil výplody 'novináře' Adama B. Bartoše vyhozeného z této domény i z iDnes.cz (momentálně se nachází na prvnizpravy.cz), jehož seznamy pravdoláskářů a výpady proti Václavu Havlovi označil přesně před rokem Václav Klaus za GENIÁLNÍ.

Někomu to možná přijde nevkusné a nepatřičné, ale nemohu dnes - se zlobou, již bych teď opravdu nechtěl cítit , ale bytostně cítím - nekomentovat skutečnost, že na Prvních zprávách stále 'visí' Bartošův komentář napsaný včera, tj. den před smrtí Václava Havla.

Jmenuje se "Dox a panoptikum pravdolásky" a je věnován do značné míry právě Václavu Havlovi. Doporučuji jej přečíst. Já si ho připomenu, až budou Václav Klaus a lidé kolem něj říkat, jak hluboce je Havlova smrt zasáhla a prokazovat vkusnou pietu. Nevěřím a stydím se za ně.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Buvol napsal(a):

No a?
18. 12. 2011 | 15:55

resl napsal(a):

pro současnou hradní šmíru je škoda slov
18. 12. 2011 | 16:01

Zacheus napsal(a):

" Nenávidět neumím a jsem tomu rád. Když pro nic jiného, tak už proto,že nenávist kalí zrak a tím znemožňuje hledat pravdu".

Václav Havel
18. 12. 2011 | 16:05

MA-FU napsal(a):

Pane Matoušku
...za pokryteckou hradní partičku se nestydíte sám...MA-FU
18. 12. 2011 | 16:08

zdenekb napsal(a):

Pane Matoušku, tak jsem si to přečetl a je to tradiční bartošovina. Hysterka druhým vyčítá hysterii, radostný otrok současného Hradu brojí proti otrocké mentalitě pravdoláskařů.

Nedělejte té geniální nule nepatřičnou reklamu.
18. 12. 2011 | 16:08

JenTak napsal(a):

Každý kdo nenávidí mého nepřítele, je můj spojenec.
Václav Klaus --- to možná neřekl, ale myslí si to.
18. 12. 2011 | 16:08

Desiderius napsal(a):

Havlova možná jediná vážná chyba byla,že nezabránil,aby se Klaus dostal k moci.
18. 12. 2011 | 16:15

mb napsal(a):

souhlasím s desideriem ...
18. 12. 2011 | 16:17

Karel Matoušek napsal(a):

zdenekb
Raději se té diskusi odteď vyhnu, ale je myslím dobře tomu a těmto týpkům 'reklamu' dělat. Klasův poskok Petřík před chvílí na Eportálu určitě vystihnul duch konverzací, jež na Hradě právě probíhají. Taky doporučuji. Teď mizím na Václavák mezi lidi. R.I.P.
18. 12. 2011 | 16:17

zdenekb napsal(a):

mb:

A myslíte, že mohl zabránit?
18. 12. 2011 | 16:18

Pacák napsal(a):

Pane Matoušku, pro hradní smečku škoda jakéhokoliv citu.
18. 12. 2011 | 16:27

mb napsal(a):

zdenekb ... to právě nevím ...

( ted byl dokument o waltru komarkovi ... a komarek vyslovně zminuje ( kdyz byl klaus ministrem financi ) a komarek tomu ještě nominalně šefoval myslim ... že mu havel říká: waltře, jestli mi řekneš že ho mám odvolat, tak já ho odvolám ...

tak čí je to odpovědnost ? waltra komárka nebo václava havla ?

nevim, neumim odpovědět a nevím, zda mohl zabránit ...

hezky smutny den ...
18. 12. 2011 | 16:28

vasja napsal(a):

Nevíš kdy nechat klapačku zavřenou, co.
18. 12. 2011 | 16:30

JF napsal(a):

dobrý příspěvek a možná havlovská otázka ... "Co vše lze nechat růst" ???
18. 12. 2011 | 16:31

antiovce napsal(a):

já se stydím taky. Klaus si vybudoval kult osobnosti neuvěřitelně rychle za velkého přispění našich vždy "objektivních" a "nezávislých" médií a tak těžko kdokoli mohl proti vůli lidu zabránit aby se dostal k moci. Stačí si vzpomenout co se dělo na podporu Klause za tzv. Sarajevského atentátu. Taky kolik bylo nesouhlasných reakcí když si Havel coby prezident dovolil kritizovat Klause v novoročním projevu. To, kde dneska jsme, je hlavně Klausova práce.
18. 12. 2011 | 16:35

Luba napsal(a):

Pan Václav Havel
byl a zůstane jediným mým prezidentem.

Čest jeho památce!
18. 12. 2011 | 16:41

Admirál napsal(a):

Spousta diskutérů, o kterých je známo, že VH nebyl jejich šálek čaje, se opanovala a zdržela se dnes z pietních důvodů kritiky.

Pan Matoušek ale neodolal a začal otloukat zesnulého VH jeho oponentům hnedka začerstva. Pieta nepieta.
18. 12. 2011 | 16:45

Karel Matoušek napsal(a):

Všimněte si kultivovaného stylu a výraziva klausovců, zatím jen dvou, ale bude jich víc. Vpravdě bátorovské. Jeníčka smazali pod Tutterem, tak pokračuje tady. Jen tak dál, hoši.
18. 12. 2011 | 16:46

Zbyněk Matyáš napsal(a):

No tady se slezla partička! ☻
18. 12. 2011 | 16:48

honolulu napsal(a):

Pane Matousek,
precetl jsem si clanek od Adama B. Bartose podrobne a nerozumim, proc toho novinare negativizujete.

Samozrejme, ze mel president Havel pravo na jeho nazor o svetovem usporadani a stejne ho ma i nynejsi president Klaus.

Po tom vsem co jsem videl a zazil ve svete se svym nazorem definitivne priklanim ke Klausovi.

Samozrejmeze mam i respect k Havlovi za bolest kterou mu nadelili Komousi.
V roce 1989 vztoupil do dejin.
Amerika o nem pise a mluvi prave ted.(10:50 a.m.)

Proc vidite Adama Bartose v negativnim svetle ? To chcete v tento den miru vycitat nekomu vytky pravdolaskarum ?

Dnes je mir ! Buh si to preje ! Pristi tyden vsak budete dostavat pravidelne na zadek, aby jste nemel zakrnely vyvoj...
18. 12. 2011 | 16:51

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Karel Matoušek:
Vy se opravdu domníváte, že Vaše výrazivo a hlavně styl je kultivovaný? Vzít si čerstvě mrtvého uctívaného do ruky jako pendrek proti nepříteli je chucpe.
18. 12. 2011 | 16:52

Alex napsal(a):

Karek Matoušek 16:17
Máte plnou pravdu. Vybírám si čtení na internetu jen podle autorů. Na pana Bartoše jsem dosud nikdy nikde nenarazil, zato něm syšel a domníval se, že to bude jak už to bývá v takových případech trochu přehnané. Na ty zprávy jsem najel a četl. A žasl jsem. Je dost neuvěřitelném co demokracie musí unést a kdo se v ČR také považuje za novináře či komentátora. Ten styl je vskutku neuvěřitelný.
18. 12. 2011 | 16:53

sLONÍ uCHO č 1 napsal(a):

PROSÍME VÁS další kritiky a kverulanty co se záporně vyjadřují k našemu velkému KLIMATOLOGU A EKONOMU..Připište sem něco špatného na jeho jasnost!
Zítra vás budeme svážet v Antonech.Tak ať je máme plné !!!
Vaše Velké Ucho .
18. 12. 2011 | 16:55

milan napsal(a):

Matoušek je ubožák.
18. 12. 2011 | 16:55

Desiderius napsal(a):

mb: pokud vím,tak tomu zabránit mohl.myslím,že se o tom píše v knize"Stručně prosím".Ale je to práce pro historiky,zatím možná i orální.Přesto všechno,Havel ručil za své myšlenky svým životem, pokud to bylo v jeho silách.Je to duchovní postoj,který tvoří velké postavy dějin.
18. 12. 2011 | 16:57

Aktiv prosí Václava Havla napsal(a):

Upřímnou soustrast Václavu Havlovi jako člověku... Jako politikovi, který přivedl na politickou scénu Václava Klause chci připomenout jako jeho největší tragický omyl. Tím se navždy změnila česká politika v onen tragický omyl!
Pokud by Václav Havel měl tu moc nás zbavit nenasytné a zločinecké formy i obsahu tragické polistopadové politické scény , a pokud by mohl vzít sebou na Charonovu loď Titanik celou stávající politickou scénu, pak by v mých očích Václav Havel stoupl jako Bůh!
Václave Havle vem sebou všechny ty současné i minulé žijící politiky, kteří založili onen odporný státní zločinecký aparát!A kteří se stali tobě současníky, a ještě si dovolujíá si nás otravovat a živit se na náš úkor!
Zbav nás politiků ze všech spekter!
18. 12. 2011 | 16:59

Gru napsal(a):

Já moc nerozumím tomu, oč vlastně milému Autoru rozhlasové hry na BBC3 jde?
18. 12. 2011 | 16:59

Karel Matoušek napsal(a):

Alex
Druhorepublikový, anebo spíš protektorátní. To se teď v určitých kruzích velmi nosí, židi, zednáři, světovládci, přivandrovalci atd. versus Bůh, Vlast a Rodina, národní stát, 'suverenita', české syrečky a bratrská Rus.
18. 12. 2011 | 17:02

zdenekb napsal(a):

Alex napsal(a):
"Na pana Bartoše jsem dosud nikdy nikde nenarazil, zato o něm syšel a domníval se, že to bude jak už to bývá v takových případech trochu přehnané. Na ty zprávy jsem najel a četl. A žasl jsem."

To jste šťastný člověk. Najděte si i jeho osobní stránky, pokud žasnete rád a tak trochu masochisticky. Taková snaha vlichotit se svému duchovnímu vůdci, a výmaz vlastní osobnosti se jen tak nevidí...
18. 12. 2011 | 17:12

Alexandra Alvarová napsal(a):

Pane Matoušku, takovým lidem jako Adam Bartoš se ve všech společnostech vždy říkalo chátra. Škoda na ně blogu.
18. 12. 2011 | 17:13

Zacheus napsal(a):

Karel Matoušek. Je jedno pěkné přísloví, že pro pravdu se člověk nejvíce zlobí: -). Jinak, pokud jde o bratrskou Rus, jak píšete, ruský prezident Medvěděv prý před pár dny nabídl Evropské unii finanční pomoc při záchraně eurozóny. Tím se sice asi staneme součástí jakési vlajkové lodi Ruska ( tak nějak to formuloval v jiné souvislosti pan ministr Kalousek), ale zato bude moci Evropská unie nadále hrdě bojovat proti Bohu, vlasti rodině,národnímu státu...: -). Jistě také s Vaší skromnou pomocí:-). Přeji pěkný večer.
18. 12. 2011 | 17:13

Zacheus napsal(a):

Alexandra Alvarová. Když dojdou argumenty, lze ještě alespoň nadávat: -).
18. 12. 2011 | 17:16

michal napsal(a):

proc nebyl Vaclav Klaus 17. listopadu v Ceskoslovensku?
18. 12. 2011 | 17:18

kp napsal(a):

pro Karla Matouška
"židi, zednáři, světovládci, přivandrovalci atd. versus Bůh, Vlast a Rodina, národní stát, 'suverenita', české syrečky a bratrská Rus"
Krásná ukázka Vašeho myšlení. Nějak Vám uniklo, že Vámí zneužitý Václav Havel docela dost toho obětoval právě za naši suverenitu bez uvozovek. A ti, co již nemají ani vlast ani rodinu jsou trochu k politování. Zneužít tyto pojmy je velmi snadné z jakékoli strany.
Trochu klidu a rozvahy přeje taky Karel
18. 12. 2011 | 17:22

český maloměšťák napsal(a):

Karel Matoušek
Ono je ale přeci normální, že Kohn přijde Roubíčkovi na pohřeb, slzu smočí, upřímnou soustrast popřeje.
Se včerejší směnkou přijde až za den, za dva....

Nicméně profláklé hysterky jste tedy vybudil fest. Tou polemikou nad falešnými , nenávistnými proroky včerejšími - hysterickými plačkami to dnešními. Vybudil jste některé až k nepříčetnosti. Zejména ty, co jim běhá mráz po zádech pouze proto, že si uvědomují, ža kosa se už naklepává i na ně.
-----------
K A. Bartošovi - eh, budu upřímný - nic. Neb jej neznám. Ale co se týče četby(diskutuje se co číst a co nikolivěk), zrovna jsem narazil na takový fajnový zdroj - tak na 4 životy :

http://mises.org/literature.aspx?action=source&source=Online%20Books

/prosím o vyvarování se hodnocení - jistě, že jde o libertariánský zdroj - ale což není třeba znáti svět i z té další strany ?....hodnocení nechme B´hu, příbuzným, historikům...a pravdu médiím :)))/

Apendix : Avšak že by se měli na Kohnově funusu servát i ti, kterým Kohn nic nedlužil ? Hmm - to by bylo divné, ne ?
----------------------------------
Škoda je každého dobrého člověka.
18. 12. 2011 | 17:23

Honza napsal(a):

... ne se vším, co Václav Havel dělal jsem souhlasil, ale jako člověka si jej velice vážím, tak vnímám i jeho odchod...

... přečetl jsem si i výroky tzv pravicových politiků na čele s panem Nečasem, Klausem, .... okamžitě se mi vybavila slova písně pana Kryla ... myslím, jsem přesvědcče, ža právě poslední slova té písně si bude říkat Václav Havel, až budou lkát nynější politici, ...
18. 12. 2011 | 17:24

zdenekb napsal(a):

Zacheus:

Posílám vám porci argumentů dle vašeho gusta z pera genia ABB:

"Zarážející ale je ona míra frustrace pravdoláskařské kliky, která už přesahuje jakoukoli rozumnou mez a stává se hysterií. Klaus jako Lucifer. Ztělesnění zla. Havel ex machina. Zachrání nás v našem marasmu, nebo alespoň ti, kteří nesou jeho odkaz a které vyvolil jako své učedníky. To už není kýč a nevkus, to je úchylka. Otrocká mentalita. Věřit, že někdo, koho před několika desetiletími vybrala CIA a z koho mezinárodní židovská intelektuální elita vytvořila loutku svých zájmů, je autentickým hrdinou z lidu a spasitelem českého národa, je dětinské a svědčí to o myšlenkové ubohosti těch, kdo se Václavem Havlem stále zaštiťují a jemu se klaní. A kdo ve svých představách nejspíše fantazírují o tom, jak by chtěli být tomu Největšímu Čechovi nejblíže a závidí každému, komu se to podařilo. Je to sice takový věchýtek, je svraštělý, pohublý, ale pro ně nádherný... Tramtarááá."

Myslím, že paní Alvarová se vyjádřila tak jemně, jak to jen lze.
18. 12. 2011 | 17:25

Alex napsal(a):

Karel Matoušek
No já se vlastně ani moc nedivím. VK je myslím ten, kdo razí cestu kritiky korektní politiky a mnozí jím posvěcení tomu nekorektnímu vyjadřování dávají i konkrétní obsah. A žasnu ještě víc - on je to názor. Víte Klause nepovažuji za žádného démona či zosobnění zla, dokonce ho v mnohém chápu (to neznamená souhlas). Je obětí sebe sama své osobnosti a svého pojetí politiky. Ale vydejchávat ho budeme ještě hodně dlouho po ukončení jeho prezidentování. Tím spíše podle mnohých příspěvků těch, kteří mu zdá se tak nějak rozumí. I tady. Jak rodílný lidé mohou mít i vkus, že.
18. 12. 2011 | 17:26

Alexandra Alvarová napsal(a):

Zachee, to není nadávka. To je charakteristika. V prvním ročníku jsme se učili v psychologii, že psychopati nikdy nekončí v blázinci. Vždy jen ve vězení, na hřbitově nebo ve vládě. Tohle je bohiužel ten případ. Znám hodně novinářů, co fandí ODS. Ale jeden z nich není nesnášenlivý solipsistní paranoik. Jeho reportáže o Bilderbergu by vedly k vyhazovu úplně všude zleva do prava, po celé Evropě. Lidé jako on věří Protokolům sionských mudrců a tajně litují, že nejsou členy tajných společností, které si pro vládu nad světem vysnili. Hospodin nás před nimi ochraňuj.
18. 12. 2011 | 17:26

Alexandra Alvarová napsal(a):

oprava: ale ani jeden z nich není...etc.
18. 12. 2011 | 17:27

jenicek napsal(a):

Buďme partnerem do diskuse
Prosíme vás, abyste k ostatním přistupovali s úctou, neútočili na ně, nezneužívali diskusí k výhrůžkám, obtěžování, nevnucovali své názory ostatním.

Nemyslíte stejskale, že by toho mohli držet i ty blogerský esa, co jste si sem pozval? Fakt vám nepřijde eklhaftní, když další eso začne používat mrtvýho jako argument?
18. 12. 2011 | 17:29

Milan Rys napsal(a):

Podle sebe soudím tebe? Klaus je taky jenom člověk o mrtvých jen dobře .......
18. 12. 2011 | 17:35

stoppa napsal(a):

To jenicek
Nejsem Stejskal ale mně to eklhaft přijde. Shrnul bych to tak, že Karel Matoušek si nabral plná ústa bujónu právě uvařeného z čerstvě zemřelého Havla a plivnul jej po jakémsi Bartošovi.
18. 12. 2011 | 17:37

Kanalnik napsal(a):

vrele doporucuji, jako vzpominku na Vaclava Havla a jak to bylo uz tehdy:

https://www.youtube.com/watch?v=qVmZHlnWR2E&list=LL4dSss8KR85S_gqC2hwS_2w&index=1&feature=plpp_video
18. 12. 2011 | 17:42

eM napsal(a):

Dox a panoptikum pravdolásky je hluboce pravdivý postřeh. To už pravdoláskaři nerespektují ani jiný názor? Uvědomte si, že pravdoláskaři jsou v první řadě skupinou alfa samožerů a jejich beta přikyvovačů, přílepků a adorantů, na jejichž názor se nesmí sáhnout a kteří svoje chiméry zaštitují pozitivními posudky jiných pravdoláskařů. Prostě se sto lidí rozhodlo, že černá je bílá a potvrzují to svědectvím lidí ze stejné sorty. Pochopitelně jde o vzájemnou výpomoc - "já ti dnes posvětím ukradení Kosova Srbům a ty mi zítra podpoříš článek proti Klausovi, jo"?
18. 12. 2011 | 17:43

Zacheus napsal(a):

Ad Zdenekb. Děkuji za informaci. Ten článek jsem nečetl, v každém případě - a v tom souhlasím s panem Matouškem - bych se z důvodu piety i já osobně velmi přimlouval zato, aby přinejmenším v těchto a následujících dnech nebyl nadále publikován. Je ovšem už mimo mísu činit za něj jakkoli odpovědným současného prezidenta (viz titulek blogu). Výrazy o věchýtku (atd.) by opravdu neměly patřit do výrazů solidního novináře a jistě by neuškodilo, pokud jde o tuto stať, celkově méně expresivity při realizaci práva na svobodu vyjadřování ze strany pana Bartoše. Na druhé straně lze v zájmu objektivity jistě připustit, že tento článek je také reakcí na něco, co zřejmě rovněž nebylo vždy zcela košer. Přeji Vám pěkný večer.
18. 12. 2011 | 17:44

stejskal napsal(a):

Necítím potřebu se k tomu jako editor vyjadřovat, pane jeníčku (a jako debatující též ne).

Na tom, co jsem Vám napsal již dříve odpoledne, to nic nemění (až zde třebas pan Matoušek pošle někoho "do prdele" jako Vy, též ho smažu; zatím jsem mu dnes smazal jen jednu repliku, možná dvě).

Libor Stejskal
18. 12. 2011 | 17:48

Kanalnik napsal(a):

a jeste jedno:

https://www.youtube.com/watch?v=7ypwjeF9psg&feature=related
18. 12. 2011 | 17:48

divák napsal(a):

S bolestí vnímám jeho obchod a obcházení.
18. 12. 2011 | 17:48

jenicek napsal(a):

stoppa: Tragikomické je, že když umřel Havel, tak Matoušek si vzpomněl na žvanění nějakýho Bartoše, a usoudil, že musí o tom něco naslintat na blog.

Tos opravdu Havlovi vzdal hold... Doufám že jsi na sebe hrdý, ty arbitře Stylu a Kultivovanosti.
18. 12. 2011 | 17:49

mb napsal(a):

Zacheus ... současný prezident nazval abbartoše geniálním novinářem / v souvislosti se seznamem ´věčných petentů´) ... tečka ... odtud tedy ta odpovědnost či souvislost z titulku ...
18. 12. 2011 | 17:50

účetní napsal(a):

Vrnikla neuhraditelná škoda.
18. 12. 2011 | 17:51

pravda a láska napsal(a):

václav havel se zapsal do historie této země a na tom nikdo nic nezmění.stačí vyjet 100,200,300 km za hranice a každý ví kdo je havel.pak si ještě možná ty starší vzpomenou na masaryka a to je tak všechno.ale ani se na ty nactiutrhače nezlobím,protože která žížala může milovat kosa,to prostě nejde.
18. 12. 2011 | 17:51

jenicek napsal(a):

stejskal: ok, taky jsem nečekal, že mi napíšete něco jinýho.
Můžete považovat označení za klausistu (a tím v podstatě přirovnání k Bartošovi) za urážku?:-)
howgh.
18. 12. 2011 | 17:54

Tupelo napsal(a):

Pane Matousku, ten clanek od Bartose si mozna casem prectu, ale urcite ne dnes, vubec na to nejak nemam naladu. Nejak jsem nezvladl (coz je moje chyba) ani Klause v televizi, kdyz jsem zjistil ze mluvi neco na tema umrti Vaclava Havla, nemel jsem silu se divat a musel jsem prepnout. Vedle ma clanek pan Stern, jeho vyzva k budovani obcanske spolecnosti (a proti korupci a zbozsteni moci penez a trhu, po jeho fatalnim selhani), bez ohledu na posmesky clenu a symaptizantu hradniho uskupeni lzi a nenavisti, se mi libi.
18. 12. 2011 | 17:57

zdenekb napsal(a):

eM:

"pravdoláskaři jsou v první řadě skupinou alfa samožerů a jejich beta přikyvovačů, přílepků a adorantů"

Závidím vám přesvědčení, že takto funguje pouze skupina pravdoláskařů. Když jste napsal beta přikyvovač, přílepek a adorant, jako bych slyšel vzdálenou ozvěnu Bartoš, Jakl, Hájek.

Zacheus:

Jsem rád, že se se stylem pana ABB neztotožňujete. Každopádně zůstane faktem, že Václav Klaus jeho jiný (ale sprostou formou velmi podobný) výpad proti "Havlovské klice" označil za geniální. Mohl jej aspoň nekomentovat.

Ale pan ABB mu zjevně píše z duše, a tak bude skutečné absurdní drama, sledovat nyní Klausovy snaživě zkroušené grimasy a vzletná vyjádření na adresu "ctěného přítele Havla"... myslím, že na to chtěl upozornit autor (nechci mluvit za něj).
Netvrdím, že Klaus Havlovi smrt přál, ale rozhodně by měl v projevech lítosti brzdit, aby to opravdu nebylo eklhaft.
Hezký večer i Vám.
18. 12. 2011 | 18:00

honolulu napsal(a):

Pani Alvarava,
ja si myslim, ze nejdulezitejsi pro novinare je stimulace mozku druhym lidem... Aby nebyl nudny, aby inspiroval k
analyzam a hlavne nebyl poplatny zadnemu rezimu.
Tak at pise kazdy, co chce...
Clanek pana Adama B. Bartose je zajimavy a mne se libil...

Proc ma existovat stale nejake TABU ?

Malem jsem zapomnel, mate vzkaz (od jinych mocnosti) se spojit s pani Silvii a s pani Bobosikovou... Prijde k velke bitve na politickem poli, kvuli volbe presidenta. Po Novem roce se k tomu vratime...Prijemne svatky, pani talentovana novinarko.
18. 12. 2011 | 18:01

Almo G™ napsal(a):

Jak vhodně využít smutnou událost pro své potřeby:

"Prohlášení prezidenta republiky k úmrtí prezidenta Václava Havla

Vážení spoluobčané,v dnešních ranních hodinách po dlouhé a těžké nemoci zemřel první prezident našíobnovené demokratické republiky Václav Havel. O jeho vážném zdravotním stavu jsme věděli, ale přesto je pro nás tato zpráva něčím, co jsme si neodvažovali připustit.Víme, s jak velkými zdravotními potížemi se potýkal a jak statečně se s nimi vyrovnával.Václav Havel se stal symbolem novodobého českého státu. Zasloužil se o něj jak svým neohroženým bojem proti komunistické totalitě, tak jako vůdčí osobnost naší sametové revoluce a jako první prezident naší svobodné země. Jeho osobnost, jménoa dílo podstatně napomohly tomu, aby se Česká republika rychle začlenila do společenství svobodných a demokratických zemí."

= O Havlovi. Vyjádření k věci.

"Osobně jsem choval vůči Václavu Havlovi respekt již od 60. let, kdy jsem měl možnost ho poznat."

= "Heč, znám ho fakt dlouho." Těžko říct, zda je to pravda. Nevšiml jsem si, že by to někdy někdo jiný - vč. Havla - konstatoval.

"Byl to také on, kdo mne v listopadu 1989 přizval do rodícího se Občanského fóra."

= "Vidíte, jaká jsem byl už tehdy celebrita - kapacita." Ani tuto verzi událostí jsem zatím nikdy neslyšel. Vypadá to, že Klaus kuje železo, dokud je žhavé. Je potřeba zafixovat ve veřejnosti tuto verzi historie. Nyní je dobrá příležitost. Proti tomu se nikdo neodváží v těchto dnech nic namítnout. Hlavní svědek už nic nevyvrátí...

"Za plodné považuji i naše stýkání se i občasné polemiky, kdy jsme oba v devadesátých letech zastávali nejvyšší ústavní funkce."

= "Podívejte, jaký jsem byl respektovaný partner do diskuse, když mě respektovala celebrita světového významu..." (Zde je dobré sledovat výraz, s jakým byla věta pronesena. Zřejmě Klausovi lezli po zádech "Havlovi slimáci" :-)...)

"Svou hlubokou účast jsem již osobně vyjádřil paní Dagmar Havlové a budu s ní nadále v kontaktu."

= "Já, já já jenom já... Podívejte, jaký jsem gentleman."

"Na dnešní odpoledne jsem na Pražský hrad pozval nejvyšší ústavní činitele – předsedy obou komor parlamentu a předsedu vlády, abychom společně připravovali další nezbytné kroky."

= "Já, já já jenom já... Podívejte, jaký jsem hybatel věcí a organizátor."

Od zítřejšího rána, od 10 hodin, budou na Pražském hradě pro veřejnost vystaveny kondolenční knihy.

= Opět k věci. (Ovšem s podtextem - to jsem vám zařídil já...)

Shrnuto: Mohlo by mít vystoupení název: "O Havlovi" nebo "O Klausovi"?

Absurdní drama.
18. 12. 2011 | 18:03

Zacheus napsal(a):

Alexandra Alvarová. Víte, já bych s dáváním psychiatrických a psychologických diagnóz na dálku byl velmi opatrný, a to zejména, jde-li o názor, se kterým nesouhlasím. To už totiž tady ( ale zejména třeba v někdejším SSSR) už bylo. Pokud jde o tajné společnosti a problematiku, která je s nimi spojena ( včetně například reálně existující Bilderbergské skupiny nebo Trilaterální komise), pak bych i tady doporučoval Cicerovu životní moudrost - myšlenku "Zásada střední cesty je nejlepší". Jistě není důvod paranoidně za vším vidět intriky zednářů, iluminátů a tajných spolků, na druhé straně ale asi také není důvod být zcela naivní a apriori odmítat, že se "pod povrchem" dějí a zejména plánují věci, o nichž nemáme ani tušení.

Jen pro zajímavost - s korekcí shora uvedenou - Vám osobně ( a samozřejmě i případným dalším čtenářům:-) posílám jeden citát amerického politika Louise McFaddena ( 1876-1936) o Velké ekonomické krizi ve třicátých letech minulého století:

"Nebylo to náhodné, byla to velmi pečlivě naplánovaná událost. Mezinárodní bankéři zde chtěli vytvořit zoufalé podmínky, aby se mohli stát pány nás všech". (...).

Přeji Vám pěkný večer.
18. 12. 2011 | 18:03

milan napsal(a):

Almo G™: vy jste nemocnej člověk. Jestli někdo zneužil smutnou událost, tak to byl matoušek a svým příspěvkem to vlastně děláte i vy.
18. 12. 2011 | 18:07

Almo G™ napsal(a):

Tupelo napsal: "Nejak jsem nezvladl (coz je moje chyba) ani Klause v televizi, kdyz jsem zjistil ze mluvi neco na tema umrti Vaclava Havla, nemel jsem silu se divat a musel jsem prepnout."

Byl jsem na tom podobně, ale vydržel jsem. Výsledné pocity jsem popsal výše.
18. 12. 2011 | 18:07

eM napsal(a):

zdenekb:

možná slyšíte ozvěnu a možná ne... nicméně základní metodou pravdoláskařů je systém "Chceš něco? Tak to udělej a zaštiť se sladkými řečmi o humanitě, o občanských aktivitách a podobně..." a pak zde máme pravdoláskařské kvaziteroristy kteří ve jménu vyššího mravního principu ničí geneticky modifikovaná pole, napadají lékaře provádějící potraty či se neustále k něčemu přivazující a na něco vylézající. Nakonec ani ten Halík nedoložil, že je knězem, protože pro něj - pravdoláskaře - přece nebude platit nějaká odporná byrokracie spočívající v zápise svěcení do příslušných dokumentů. On má vyšší poslání. O paní Tydlitátové ani nehovořím, to je u nás v Plzni figurka kterou už opravdu bere jen její pravdoláskařské okolí. Ty by nám tu lásku k minoritám vnutila třeba násilím, kdyby to bylo možné.
18. 12. 2011 | 18:08

Tupelo napsal(a):

Almo G™: prectu si to pozdeji tady od Vas, ted pojedu do mesta na namesti, na kterem jsem kdysi cinkal, treba tam nekdo bude.
18. 12. 2011 | 18:11

Ja Pr napsal(a):

pane matousku, asi jste zmiňovat nějakého A. Bartoše dnes opravdu nemusel - nejde o spor klausismu a havlismu a boření tabu, ale o hloupý fanatismus zmiňovaného čerpajcí z kořenů nejzavilejších.
Tito zoufalci vidí ve všem židovské a jiné spiknutí vždy budou a porovnávat se s nimi v takový den je zbytečný masochismus...lejno ani rozmazané fialkou nezavoní.
18. 12. 2011 | 18:25

Luba napsal(a):

Vzkazy Václavu Havlovi od komunistického RP a našich celebrit:

RUDE PRAVO ctvrtek 23.2.1989 KDO JE VACLAV HAVEL:

"Mnohe z Havlovych programovych cilu maji obecnou vselidskou polohu - demokracie, svoboda, ochrana zivotniho prostredi, narodni svebytnost...
To zakladni je ale diametralne odlisne: rozbiti dosavadnich politickych struktur, atomizace odborovych a dalsich organu, uvolneni soukromovlastnickych vztahu, odmitnuti vedouci ulohy delnicke tridy a tridniho pojeti spolecenskeho vyvoje vubec atd.

Jak dosahnout naplneni techto prani? Formuluje je bez skrupuli, nic neskryva: Krok za krokem vybojovavat nepatrna vitezstvi.
Za pomoci zapadnich vysilacek sirit svuj program a minimalni cile. Ziskavat co nejvice lidi k protistatnimu odporu, k ucasti na akcich poradanych "chartou", i kdyz to bude treba ze zvedavosti.

"...Jsou v historii obcas okamziky, kdy je nutne se s tim vlastnim strachem nejak utkat a prekonat ho nebo kdy je dokonce nutne obetovat jeden vikend." (z rozhovoru pro Hlas Ameriky dne 21. rijna 1988, v nemz vyzyval k ucasti na protistatni demonstraci k 70. vyroci vzniku Ceskoslovenska).

http://svedectvi.host.sk/svedek/havelRP.html

Klaus (Hrad):
"Levicová konstruktivistická protinárodní, protitradiční a protiliberální ideologie europeismu, na níž je současná evropská integrace založena, podle prezidenta výrazně oslovila českou novou levici. „Vím také, že se hledání duše Evropy našim domácím odpůrcům trhu a tržní ekonomiky strašně líbilo a nebyla to jen tradiční levice socialistického či komunistického typu, ale i nová levice lidí z tábora prezidenta Havla," uvádí Klaus."

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/8430-klaus-havel-je-levicak-a-evropu-chtel-sjednotit-uz-hitler-dalsi-smlouvu-bruselu-nepodepisu.aspx

Klausův Jakl (Hrad):
„Myšlenkový koncept občanské společnosti se v podstatě kryje s ideologií fašismu," vystřelil hned na úvod dělovou ránu z kontrarevoluční Aurory Ladislav Jakl. Vysvětloval, že koncept občanské společnosti se kryje s korporativismem, který je zase základem fašismu. Fašismus je podle něho levicové socialistické hnutí, která nenávidí kapitalismus a tržní ekonomiku podobně jako občanská společnost."

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1335-klausuv-jakl-obcanska-spolecnost-je-fasismus-a-demokracie-je-nasili.aspx

Klausův Hájek (Hrad):

„Havlismus dnes představuje jedno křídlo snahy vytvořit světovou vládu - sen proletářů všech zemí. To je právě jedno křídlo a jeden ideový zdroj snahy vytvořit a ospravedlnit Nový světový řád. To je naprosto zřejmé. Havla nijak jinak než neomarxistu charakterizovat nelze. Ale je to pomocné vyjádření, protože marxismus je ve své podstatě mrtvý, ale nový marxismus, který vychází z obdobné ideologie, z obdobného vidění světa a navléká si nové barvy a nové svetry, nové masky, je zde a Havel je jedním z jeho čelných představitelů a čelných symbolů," dodal Hájek.

http://www.parlamentnilisty.cz/exkluzivne/Hajek-Havel-je-neomarxista-a-CT-prototypem-svazactvi-174723

Klausův Knížák:

"Komplex zneuznaného zvěrozvěsta je z Havlovy existence tak patrný, že je s podivem, jak málo lidí to vidí," zkritizoval exprezidenta šéf Národní galerie.
"Odcházení byla nuda. Jedná se o vyspekulovaný text bez známek nadání," zhodnotil Knížák Havlův poslední kulturní počin.
(Knížák dostal 28. října od prezidenta Václava Klause Medaili za zásluhy).

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Havel-Mizerny-dramatik-a-jeste-horsi-prezident-mini-Knizak-180050
http://havluv-kralovsky.blogspot.com/2008/02/vclavka-denka.html

Jandák (ČSSD):
"S V.Havlem trvale a dlouhodobě nesouhlasím (snad do roku 1992 se dalo hovořit o sympatiích) a většina lidí o mne ví, že jsem odpůrcem podobně jako V.Klaus toho pelechu Pravdy a Lásky, které se svým pokryteckým pseudohumanismem a čecháčkovským humorem zaplavují ČR vlnou neuvěřitelného pokrytectví a přetvářky jehož hlásnou troubou jsou např. - LN, Respekt, Reflex, částečně a bohužel i Literární noviny," rozvedl svůj odpor ke skupině takzvané Pravdy a lásky poslanec."

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7377-jandak-setrel-havla-pelech-pravdy-a-lasky-plny-pseudohumanismu-lidovky-aneb-volkischer-beobachter.aspx

"Spisovatelka" Obermannová:
"Seš malinkej, drobounkej. Seš věchýtek. Máš svraštělou kůži a visí na tobě, jak seš pohublej. Jak seš starej. Seš dítě. Největší Čech. Musím na to přestat myslet. Jde to snadno. Seš totiž nádhernej. „Nezhasínej,“ řekne. „Zhasnu,“ odpovím. „Chci, abychom se viděli. I když jsem ošlivec.“ Dívám se. Zhasínám. Tramtarááá."

http://www.jenpromuze.cz/start/matrix/8713-vaclav-havel-rad-soulozi-s-rozsvicenymi-svetly
18. 12. 2011 | 18:32

Pavel napsal(a):

Devět zbytečných řádků - nevkusných a nepatřičných...
18. 12. 2011 | 18:35

Luba napsal(a):

Pavle,
nevkusná a nepatřičná je především Hradní partička
mocnáře Klause.

Léta na pana prezidenta Havla kydali hnůj.
A teď ještě do té kopky zapíchli vidle.

Ten černý prápor na jejich násadě nic nemění.

Hanba jim!
18. 12. 2011 | 18:57

antoninovy napsal(a):

Milý Karle Matoušku

tragedie života Václava Havla, působení v tom , že vybudil obrovská očekávání, a že nebyl schopen naplnit očekávání davů pod Melantrichem, byl infikován malými českými divadly, Ionescem a atd., tehdejším sklonem k absurditě a tak.

Jsem poznamenám výpovědí Jiřího Voskovce, v NYC, kdy mu tam přijel mladý V. H. Bydlel u něho, občas zmizel, a pak Voski pravil, ten Václav je - DIVNÍK.

Ale přízně dále trvají, nejsem ten nešťatník, který by se na někoho hněval, Dobrou noc Václavovi a všem, on už to má.

an
18. 12. 2011 | 19:02

Ventil napsal(a):

Matoušek vy jste drzej,že to svět neviděl.Jakou cenzuru tu chcete zavést?Co je vám do toho co si kdo napíše nebo myslí?!
Je to hrůza co tohle je za lidi kteří pořád rejpou do názoru jiných kteří mají jiný pohled na věc.Jedině drsná cenzura zabraňuje,aby vám člověk napsal co si o vás Matoušek opravdu myslí.
18. 12. 2011 | 19:02

milan napsal(a):

Luba: vy jste stejná hyena jako ten matoušek, nechcete toho aspoň dneska nechat? Fuj!
18. 12. 2011 | 19:06

Ajajaj napsal(a):

Dobrý den, pane K.Matoušku,

to má být ten Bartoš, Klausův noshled?
http://abbartos.wordpress.com/pravdolaskari-o-mne/
www.prvnizpravy.cz/sloupky/vecni-petenti-ve-sluzbach-pana-vanka/
18. 12. 2011 | 19:19

jenicek napsal(a):

AlmoG, Luba, Tupelo - jste si jistý, že jste tu "pravdu a lásku co zvítězí nad lží a nenávistí" chytli za správnej konec? Ale co vlastně, s Matouškem a pod Matouškem vlastně táhnete za správnej konec...
18. 12. 2011 | 19:20

Ajajaj napsal(a):

Dobrý den, pane K.Matoušku,

to má být ten Bartoš, Klausův noshled?
http://abbartos.wordpress.com/pravdolaskari-o-mne/
www.prvnizpravy.cz/sloupky/vecni-petenti-ve-sluzbach-pana-vanka/
18. 12. 2011 | 19:22

Ajajaj napsal(a):

Dobrý večer,

máte pravdu, nelze té upřímné soustrasti věřit. Stejně tak soustrasti od zpěvačky Vondráčkové. Stačí si prostudovat Fragmenty a výroky Hájka, dvorního poradce V.K.
www.fragmenty.cz/iz000586.html
18. 12. 2011 | 19:26

Ajajaj napsal(a):

Dobrý večer,

máte pravdu, nelze té upřímné soustrasti věřit. Stejně tak soustrasti od zpěvačky Vondráčkové. Stačí si prostudovat Fragmenty a výroky Hájka, dvorního poradce V.K.
www.fragmenty.cz/iz000586.html
18. 12. 2011 | 19:27

antoninovy napsal(a):

Kluci, o co jde, zklidněte, nebo se tady budeme všichni poštěkávat, že jeden druhému nesedí, ale taková butka na ostatně pošpiněném dvorku, nemá smyslu, slow down, pls.

Ahoj vám všem, i vašim kočičkám, já nemám žádnou. mezitím vám třeba ukuchtila nějakou dobrotu, já si mezitím udělal velice dobrou řeckou dobrůtku.

Buďte s Pánem Bohem

an
18. 12. 2011 | 19:29

ghándí napsal(a):

matouško,
zase opruzujete s tou vaší nenávistí? i v den havlovo smrti?
18. 12. 2011 | 19:47

Josef K. napsal(a):

Tento blog je nesmyslný v čase i odkazech.Přidává panu B. cosi z leku VH... Zahradní trpaslík vev světle lidského génia? Nebyl to dobrý nápad.
18. 12. 2011 | 19:51

šebány napsal(a):

Honolulu - při svých návštěvách USA jsem potkal několik podobných mudrlantů - čechů jako jste Vy. Tehdy jsem si říkal , proč jsi tedy nezbohatl , když jsi tak chytrý.Vaše některé postřehy a prognózy jsou mírně řečeno vedle a Vaše příkré odsudky ukazují na zapšklou emigrantskou dušičku . No a Váš obdiv a příklon ke Klausovi to celé potvrzuje. Nerad Vás čtu .
18. 12. 2011 | 19:57

jih napsal(a):

Hmm, radi tu dnes dost podivna "pieta" ohanejici se vsim moznym i nemoznym vcetne zemreleho
18. 12. 2011 | 20:10

Luba napsal(a):

Jako správná hyena přiznávám,
že jsem tématu pana Matouška využil, abych připomněl hloupost a nestoudnost některých Havlových kritiků.

Až se budou titíž lidé v nejbližších dnech snažit parazitovat na památce pana prezidenta Havla, nezapomínejme, co jsou zač.
18. 12. 2011 | 20:12

Kvakin napsal(a):

Teď jsem si, pane Matoušku, článek pana Bartoše přečetl a upřímně řečeno nechápu, co Vás tak pohoršilo, pobouřilo, rozhořčilo či co ? Pan Bartoš je sice poněkud demagogický, ale to je dáno hlavně metodou pojednání jeho stati - expozicí vyhrocených kontrastů (které mu perzonifikují oba Václavové, resp. tendenční výroky o nich). Karel Marx, když líčil rozpory kapitalismu napsal: i čisté světlo vědy září jen na temném pozadí nevědomosti (též metoda vypjatého kontrastování). Bartoš bere oslavné téze na Havla a proti nim klade hanobitelské výkřiky o Klausovi. Klidně by to šlo i obráceně; materiálu by našel habaděj. Nicméně, vše, co pan Bartoš píše, nelze jednostranně jenom odmítnout ... A to nemyslím v duchu "není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu". Jinak všiml jste si toho, kolik lidí se už dnes v ČT prohlásilo drahým přítelem, blízkým spolupracovníkem, vděčným žákem, statečným spolubojovníkem a něčím dalším zesnulého V. H. ? Odkud se ti zasloužilci berou ? Třeba režisér Marhoul se prohlásil za Havlova spoludisidentem. Já jsem si vždycky myslel, že je to zhýčkaný synek bolševického tatínka (kamaráda Lubomíra Štrougala), který na úřadu vlády ČSSR vedl 20 let oddělení mládeže a tělovýchovy, byl členem KSČ, ÚV SSM a Ústřední rady Pionýra - a pro ostudu, dědek, chodil po ulici v určitých dnech v pionýrském kroji doprovázen svou sotva zletilou milenkou (ta v pionýrském nechodila - přece jen znala jakousi míru). Směřujeme k syndromu Slovenského národního povstání. Čím déle od události, tím více "přímých účastníků" bojů chodí na oslavy přebírat epolety, řády a přilepšení ke zdravě, anebo alespoň besedovat do škol.
18. 12. 2011 | 20:32

jin napsal(a):

Havel byl dobrej člověk,kterej podcenil ty kteří čekali za bukem na svoji příležitost si nahrabat a získat moc.Kázal o lásce a pravdě ,čímž při své naivitě otupoval obezřetnost občanů ,v době "útěku před právníky"!Proto se mohlo stát,že arogantní individum s narcisistními sklony a "patentem na rozum",ovládlo politiku i ekonomiku státu.Jedná se o osobu s nevyjasněnou a pochybnou minulostí,která živelnou privatizací způsobila nenahraditelné škody na majetku i na morálce obyvatel.Proto je pro mne Havel jediným prezidentem po "kotrmelci" !!!
18. 12. 2011 | 20:35

Gru napsal(a):

Kvakin

Nemohu než se k vám přidat, a to jak co se týká podivení nad pobouřením pana Autora rozhlasové hry na BBC 3, tak zejména, pokud jde o pomnožování "blízkých přátel" a "spolubojovníků" Václava Havla. Obávám se rovněž dlouhodobého zaplevelení veřejného prostoru literárně-dramatickými výtvory pana Havla. Něco o tomto fenoménu vím, zažil jsem záplavu tvorbou Havlova předchůdce A. Zápotockého - nutno přiznat, že jeho produkty byly poněkud jedlejší. Tomu předcházelo tsunami literárních a vědeckých děl J.V. Stalina, což mě naštěstí zasáhlo už jen okrajově, dá se říct v odlivu.
18. 12. 2011 | 20:52

UmKab napsal(a):

Když tak některé čtu začínám mít obavy jestli Havla vůbec pohřbí.Připouštim si i celovečerní dokument "nebožtík Havel hnije" a veřejné přísahání na Zahradní slavnost.
18. 12. 2011 | 21:04

JC napsal(a):

Dnes k VH jen R.I.P
k Matouškovi nic, dnes ne.
18. 12. 2011 | 21:05

Alibernet napsal(a):

Tento blog svědčí o úrovni pana Matouška. Je jen a pouze ubožák.
18. 12. 2011 | 21:14

Jiří von Pelikán napsal(a):

Dnes se nechal Venca Klausů slzšet, že se s Havlem sýnal od šedesátých let a že si ho od prvního setkání hluboce vážil.
Věříte tomu někdo???
Já ani trochu.
18. 12. 2011 | 21:31

Svata napsal(a):

Místo piety štvavá kampaň. Nechutné, pane Matoušku.
18. 12. 2011 | 21:36

Pavel napsal(a):

Jiří von Pelikán

Nevěřím tomu, co jste napsal Vy. Václav Klaus totiž nic takového neřekl.
18. 12. 2011 | 22:13

jin napsal(a):

Čeká nás to všechny.Chlastal ,kouřil a nedožil se ani Drábkova důchodového věku.Ten mafiánskej kapitalismus,kterej dopustil, nás opotřebuje mnohem dřív!!!
18. 12. 2011 | 22:13

hanah napsal(a):

Matoušek

promeškal jste příležitost mlčet.
18. 12. 2011 | 22:34

monika napsal(a):

Všichni jsme smrtelní, i Václav Klaus, i když on si to nemyslí.
Ještě chvíli nás bude otravovat svou senilitou a pak půjde i on.
Dějiny mu rozhřešení nedají. Je směšný, malý, nicotný, zbytečný, atd. atd. Jen otravuje vzduch.
18. 12. 2011 | 22:43

Luba napsal(a):

hanah,
pan Matoušek je věren odkazu Václava Havla.

Pozvedl hlas proti Neřádu!
18. 12. 2011 | 22:43

Gudka napsal(a):

Těžká deziluze, kterou nastartoval právě Havel, si nakonec v očích veřejnosti musela najít obětního beránka. S jakou rozkoší¨prováději na Klausovi (dobře mu ovšem tak, protože je spolupachatel!) katarzi právě ti, kteří jej ještě před 10 lety obdivovali téměř až k mdlobám!
Samozřejmě, že si populace nechce přiznat, že ten, komu nejdříve a především naletěla, je právě narcis Havel. A tak si našla náhradní objekt - jiného narcise. Vlastně je to téměř zákonité.
A tak si "lid" na Klausovi chladí svou žáhu. Viz např. Matoušek.
18. 12. 2011 | 23:00

vlk napsal(a):

Netuším, jak je to dlouho, co jsem naposled napsal něco na Aktuálně. Tedy do diskuse. A když vidím a čtu, co se děje pod blogem karla Matouška, který si jen a pouze napsat to, že všichni zdejší farizejové teď budou kydat hekatomby velkých slov o člověku, pro kterého oni sami a zejména jejich poskoci měli jen a jen úsměšky a pohrdání, vyrojí se jeníčci,Pavlové, Aliberneti,ghándiové.. Smutný kino. Spíš tragický. Prostě klausovité / klausovita podle vzoru jezuita/ se nikdy a před ničím nezastaví.
co kdyby si dali aspoň jednou voraz? A řekli si - dneska klid?
Proč, že, nevážení? Vy jste jako rez. Vy také žerete furt. HAvel už je po smrti. Nechte ho být. Přeneste svou zlobu a rozežranost na nás živé. My vám to můžem vrátit.
19. 12. 2011 | 01:11

Kanalnik napsal(a):

to jste napsal moc hezky vlku
19. 12. 2011 | 01:46

honolulu napsal(a):

Ze vsech lidi, kteri pisi do Aktualne CZ, ja jsem ten, ktery ho znal nejmene.
Udelal mi velkou radost v roce 1989.
Prekvapil me, kdyz jsem se dozvedel, ze byl tak dlouho veznen Komousi.
Dnes jsem se vsak take dozvedel, ze se narodil 5.10.

Predkladam k pozouzeni vety z astrologie (ZKRACENE-HESLOVITE) ohledne jeho osobnosti, co dostal darem z vesmiru.

Nevztekejte se a nenadavejte mi, neni to z moji hlavy a posudte
sami :

Bystry mozek se schopnosti soustredit se na svoje okoli a svuj zivot, ale prekvapive NEGLECTFUL -(doslova) nedbaly ohledne sveho zdravi.
(Snad je to vystiznejsi v anglictine.)

Velka schopnost na socialni kampane vcetne charity.
- excel in careers such as acting, dance, art, music or entertainments. (Proto jeho laska k divadlu).
Devote themselves to a careers in politics, SOCIAL REFORM and humanitarian couses.

On byl velmi motivovan - stale usiloval a pochodoval zivotem k dosazeni cile - toho, v co veril - (socialnich reforms) a neznal rovnovahu mezi jeho osobnim a ALTRUISTIC NEEDS.....On byl proste ochoten se i ustvat a obetovat osobni zivot.

Jeho nejlepsi schopnosti - Altruistic, gracious, warm hearted.
Jeho slabiny - Neglectful, extreme, impatient.

V celem svem zivote (podle hvezd) nemel nikdy problem pritahovat obdivovatele a snadno delat pratele. Nebyl vyznavacem nebezpecnych POWER GAMES v politice. Jeho partneri se vsak vedle neho citili prehlizeni - zanedbavani. (Hlavne zeny).

Byl zarivym prikladem usilovneho, ale snadneho snazeni...
Jeho zivotni heslo bylo :- World peace begins inside me.-

Byl narozen ve znameni VAH (libra) se silnou influenci planety Venuse. To, ze pro neho bylo dulezite, aby byl uznan ve spolecnosti jeho skupiny svedci, ze mu byl radcem HEIROPHANT. A to, ze mel pouta nasazena konvenci z minule, to potvrzuje.
(Jiny radce by mu poradil zavrit vsechny Komouse a zahodit klice od vezeni, kde by byli drzeni oni a vsichni kriminalnici.)

Preference for the outer form of religion - a Daleilama z Tibetu za nim prijel i s dvema Shaoliny osobni straze. (Poznali jste to ?) On urcite vedel, ten Tibetan, ze on zemre predcasne o jeden rok.
Zemrel 18.12., ODMITAM vam zdelit, co ten den znamena v antickem kalendari, ale jinak je to druhy den oslav Saturnalii. To znamana, ze je povinosti tech nejvyssich hostit ty nejnizsi.
(Senator prinese zlaty pohar vina otrokovi).

Mohl bych pokracovat dale, ale vy me ted utlucete klavesnicemi, tak radeji koncim. Zduraznuji - to mluvily jeho hvezdy - rozhodne ne ja. Rekli mi, ze byl kralem ALTRUISMU.

Pane Stejskale, CENSORE ! Jsou prece Saturnalie - tak co tak nejake vino pro nicka Honolula ? Zaklepte na dvere - cekam !
19. 12. 2011 | 02:30

jenicek napsal(a):

vlku, vím, že ty nejsi schopen chápat psaný text, ale já o Havlovi nenapsal ani písmeno. A jsem dalek toho, abych o něm cokoli, zvláště teď, vykřikoval. Jen jsem se nepěkně vyjádřil o arbitru Stylu a Kultivovanosti. No, každýmu přijde eklhaft něco jinýho.
19. 12. 2011 | 04:24

vlk napsal(a):

jeníčku
kdo z nás dvou není s chopen pochopit čtený text je zcela zřejmé. Je to jako vždycky. Prostě jsi jen a zas e potvrdil svou "úroveň". Inu i kama¨nalizační roura může být někd y užitečná. Je li zasazena na správné mésto. Blogy tím místem nejsou.
19. 12. 2011 | 06:40

Světlo napsal(a):

Bůh není se zázraky..., Havel si zasloužil ještě dlouhý příjemný život, zemřít mají bestie, a to hned...,proč to tak není, proč si zubatá např. nevzala Klause ?
19. 12. 2011 | 07:28

Petr186 napsal(a):

no jen počkejte, až kopne do kýblu Péročmajz, snad bude i balzamován.
19. 12. 2011 | 07:59

vasja napsal(a):

Světlo, Petr 186.
Vás musel počít matky brácha. Jinak to nevidim. U Matouška o tom nepochybuju.
19. 12. 2011 | 08:06

Petr186 napsal(a):

to vasja
no tebe asi počala Lívie, ne?
19. 12. 2011 | 08:40

JC napsal(a):

vlk,

"....děje pod blogem karla Matouška, který si jen a pouze napsat to, že všichni zdejší farizejové teď budou kydat hekatomby velkých slov..."

Nic podobného Matoušek nenapsal. Napsal, že Klausovcům nebude věřít jejich slova o tom jak hluboce je Havlova smrt zasáhla.
Takže opět klasická vlkovská fabulace.
Jen za sebe/dnes už snad můžu/ Havlův odchod se mě osobně nijak zvlášť nedotkl, ale v duchu křesťanských tradicí jsem se za něj pomodlil.
Flašku jsem si neotevřel, což u klausohryzů typu Matouška v případě úmrtí současného presidenta předpokládám, že udělají.
P.S.
V duchu nejlepčích křesťanských tradicí : R.I.P. Kim Čong il.
19. 12. 2011 | 09:00

modrý edvard napsal(a):

Pane Matoušek,
doplňuji (.. za Vás) odkaz na ten článek, jinak to zítra už nikdo nenajde :
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/dox-a-panoptikum-pravdolasky/
S Vaším článkem souhlasím, jen by mu bodnul odkaz ještě na Klause, jak chválí Bartoše, tím se okruh propojí.
19. 12. 2011 | 10:56

hotdog napsal(a):

vlk

Je to smutné, ale je to tak. Nejvíc zloby máte v sobě Vy. Vůbec jste nepochopil (nebylo to poprvé) o co většině kritiků blogu šlo. Příspěvek pana Matouška byl v den úmrtí Václava Havla jen zbytečný a nepatřičný....Klidné Vánoce.
19. 12. 2011 | 11:03

Carlos V. napsal(a):

Tolik blogů. A tolik diskuzí.

Pod nekrology nediskutuju, byť je pisatel možná trošičku provokující troll. Všechno má svoje místo a svůj čas.
19. 12. 2011 | 11:53

český maloměšťák napsal(a):

Ti, co pana Matouška či např. vlka pochopili - tak chápali i tehdy a budou chápat i nadále.

Ti co nepochopili....víte co ?

Pomodlíme se za ně :

"Zdrávas Mária, oroduj za .....a zejména za všechny ty, kteří tomuto člověku za jeho života nadávali, zesměšňovali jej, uráželi jej a jinak se snažili snížit jeho charakter, vlastnosti či například důvěryhodnost...a dnes zde natahují moldánky, pronášejí vzletné projevy a vůbec se snaží opět vzbudit pozornost ve směru vlastní osoby...Amen."
/děkuji - pokud by se našli i takoví, co by těmto nešťastníkům v této době předvánoční poslali i nějaký mls nebo pár drobných - můžete tak učiniti díky kontu, které jsem pro tento účet nechal zřídit v Honkongu...ještě jednou vřele děkuji za účat (fyzickou ale i duchovní)/
19. 12. 2011 | 11:54

Karel Matoušek napsal(a):

VLK
Po dlouhé době ... Chybíte tu. Pěkné svátky. Jinak pro drahé lžinenávistníky, odchod Klausův oslavovat budu, určitě bude za rok živ a zdráv. Kdyby odešel do věčných lovišť, určitě nebudu - mám-li být upřímný - plakat bolestí, ale radost mně to neudělá a budu určitě zticha. Na rozdíl od takového hradního poskoka Lukáše Petříka, který už včera - bezpochyby zcela spontánně - na eportálu psal, že VH byl největší katastrofou polistopadového vývoje. Takových článků bude víc, jen sledujme Fragmenty, Virtually.cz a podobné nahnědlé bahno. Takhle na Hradě fungují, Klaus se chová státnicky a podhradní agitpropka za něj dělá špinavou práci.
19. 12. 2011 | 11:55

Almo G™ napsal(a):

Musím ještě poopravit svůj příspěvek 18. 12. 2011 | 18:03:

První odstavec Klausova projevu vlastně znamená pozoruhodný obrat v Klausově přístupu k Havlovi. Ještě nedávno Havlovu roli při pádu komunistické vlády popíral, tvrdil, že režim rozkládala víceméně spokojená masa mírně brblajících... Ejhle, jaká proměna. Právě teď se to velmi hodí...
19. 12. 2011 | 12:21

ghándí napsal(a):

umře havel a matouško s vlkem píšou o klausovi. to je vidět, do koho jsou skutečně zamilovaní......
19. 12. 2011 | 14:08

Silvie napsal(a):

Tak jsem si ten článek od Bartoše přečetla, díky za tip.

A nechápu, proč tolik pobouření. Čirá to pravda.
19. 12. 2011 | 15:04

misunka napsal(a):

kajo proc bartosovi zvysujes ctenost? :))
19. 12. 2011 | 15:05

vasja napsal(a):

Bartoš to panoptikum docela trefně popsal.
19. 12. 2011 | 15:52

Karel Moulik napsal(a):

Jsem dobry Cech, stydim se za cokoli, za co momentalne nemuzu, predevsim se stydim za chyby ostatnich Cechu. A smekam k zemi prede vsemi, kteri jsou uz bezpecne mrtvi, a to zvlaste, pokud je ustvali ti, za ktere se stydim nejcasteji. Doufam, ze tohle nectou v aktualne popularni polovine zahranici, protoze jinak by se jednalo o celonarodni ostudu. Jsem si dobre vedom, ze mne cely svet sleduje ostrizim zrakem! Prave se mi rozvazal uzel na tkanicce u boty, takze krize - uz budu muset koncit... Btw. stydim se za vyrobce bot a prznitele ceskeho jazyka!
19. 12. 2011 | 16:00

slavwin napsal(a):

Co to pravdolaskař. Když nechci aby ústav pro handicapované nebyl vykraden, oplotím ho a napíši ceduli státní instituce, návštěvy jen v úředních hodinách, okrádání nemravné, pokud se tam dá cit a Bůh a pohrozí jeho trestem to je ten pavdolaskař. Respekt k zákonu bez odkazu na vyšší princip není účinné, zpochybnění v. principu (Boha, morálky) je zpochybnění člověka - vidíme pudy ovládaného savce, je to sice nezvratný fakt, ale člověk je více. Klaus má právo na názor a nějaké ovládání v rámci zákona v rámci souladu s vyšším principem a s tím není v souladu, proto ta kritika k jeho osobě. Pro hru porušuji vyšší princip mravní (okoukáno z Drdy) slouží zpochybňovači různého druhu například zmíněný p. Bartoš, od něhož jsem sice nic nečetl, ale Havlovi jsem vždy více věřil než Klausovi.
19. 12. 2011 | 19:36

vlk napsal(a):

JC
aspoň, že jste s eza VH pomodlil.. Tím máte plus. Protože motlidba z zemřelého je prostě dobrý skutek. Ať ho vykoná kdokoli. Například pomatenec.
nemohu za to, že nejste schopen pochopit jednoduché věty.
Snad vám někdo kdysi dostatečně vysvětlil text Otčenáše nebo Zdrávas.

Protože slova
... a odpusť nám naše viny, jakož i my odpouštíme naší viníkům.. mají smysl jen tehdy, jsou li míněna srdcem a čistou myslí.

Jestli ti, co Klaus e opravdu nemusí , a já s e mezi ně rozhodně počítám, otevřou, v ekvivalentní Klausův den, flašku? To nevím. Já určitě nikoli. Budu zticha.
Ale určitě otevřu tu už dva roky odloženouhodně dobrou láhev až 13.02.2013 vypadne z Hradu. To určitě budu mít důvod k napití.

hot dog
poněkud oslizlý a zelenající s e párek mne nemůže oslovit. A ni když je v rohlíku. A to ani nebudu zkoumat, co je to hnědé okolo té oslizlé uzenky.
A můj příspěvek měl v sobě pro vás zlobu? Hm.. Někomu skutečně není pomoci.
Karel Matoušek

nemám věru moc důvodů sem chodit. Abych s e tu potkával s nedokonalými klony A.B. Bartošů?? Proč? A sjížděl je v diskusích jako dříve? proč? co tím změním? Šance, že dostanou rozum? Jistě sám uznáte, že je limitně blízká nule.
Takže to řeším jinak. Tak 2-3 za týden si napíši vlastní blog u Jana Krůty. Na Brejle. net . O čem chci a jak chci. většinou pro pár přátel. Stačí mi to.

Pěkné Vánoce Vám i vašim blízkým.
Pokoj lidem dobré vůle.
19. 12. 2011 | 20:41

vlk napsal(a):

modrý edvard

ten link je zde:
http://www.lidovky.cz/tiskni.asp?r=ln_noviny&c=A101220_000042_ln_noviny_sko
19. 12. 2011 | 21:05

argun napsal(a):

Bizarní blog a bizarní debata.

Matoušku klid. Příliš mnnoho emocí. Nevěříte? Tak nevěřte. Ale styďte se jen a jen za sebe.

A hlavně rozlišujte - pravdoláskaři a Václav Havel jsou zcela rozdílné entity. Alespoň pro mě. Ten druhý si z pravdolásky neudělal živnost.

O co jde? Zemřel výjimečný člověk. Zastavme se a smekněme... Ale je to důvod k tomu, abychom plivali na ty, kteří jeho roli vnímají jinak?

Vlkovití nepřekvapí, ti narvou politiku i do vánočky. Bez ní by jim nechutnala.
19. 12. 2011 | 21:45

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Karel Moulik:
" predevsim se stydim za chyby ostatnich Cechu. " Především každý by se měl stydět za chyby svoje. Třísku v oku bližního svého kritizovat a břevno ve vlastním oku nevidět je špatné.
19. 12. 2011 | 22:33

markeeta napsal(a):

ano, škoda slov. proč se v debatách zabývat někým, kdo je evidentně psychicky narušený (tím myslím Bartoše, pochopitelně).
19. 12. 2011 | 23:08

Karel Matoušek napsal(a):

vlk
Vám také. Od teď si na brejle určitě pravidelně najdu čas. Ale mohl byste se zde občas objevit. Prosím, prosím ...Díky za tip. Peace. :)
19. 12. 2011 | 23:38

Karel Mueller napsal(a):

Překvapil jste mě argune. Příjemně.
20. 12. 2011 | 01:33

Karel Mueller napsal(a):

Tedy až na závěr týkající se přítele vlka. Jemu jde spíš o pietu v tyto dny než politiku.
20. 12. 2011 | 01:37

vlk napsal(a):

Karel Matoušek

no nevím nevím s tím tipem.. Víte , Brejle jsou hodně jinak. A řekl bych, že pan Krůtastvořil snový svět, pro ty , co už z valné části mají život za sebou. Politika je tam na druhé koleji.

argun

vážně? Umím ještě třeba i ochopit, že pokrytec ráno komus nadávající a večer téhož oslavující komusi může připdat jako člověk s názorem nebo dokonce jako myslitel.
co a le nechápu, je to, kd e podle vás strkám politiku i do vánočky?
Tím, že jsem cosi napsal o humusoidní diskusi? A ona není. Ale je podle vásds bizarní?Zajímavé.
Ne tím, že jsem některé pretendenty té humusoidnosti a zdaleka ne všechny , vyjmenoval?
Nebo tím, že jsem je vyzval ke klidu?

Má ty svatá prostoto!
20. 12. 2011 | 06:24

slavwin napsal(a):

Hnus z politiky to je přece Klaus. Jeho obdivovatel Nečas řekne v TV, že obdivuje VH že se jasně přihlásil k západní evropě a že je proti jakým-koli mostům z naší strany. Klaus když chce něčeho dosáhnout také něco prohlásí, ale ta faleš je cítit, u Nečase zkormoucený obličej tu faleš možná zakryl, ale já se domnívám, že tam je.
20. 12. 2011 | 08:10

argun napsal(a):

vlk

Matouškův blog se mí nelíbí a vnímám ho jako nevkusný. A měl jsem dojem, že Vám ano, resp. že sdílíte jeho myšlenku - skrze smrt VH si to vyřídit s "klausovskými farizeji" - nelze jim přece věřit ani úctu k bližnímu. Možná by to chtělo je opatřit žlutou páskou a nepustit je na funus... Tomu se říká nenávist až za hrob. Já nevnímám smrt kohokoli jako zbraň.

Ale možná jsem Vás jen špatně četl. Pokud ano, pak se omlouvám. Ve středu jdu na zádušní k Bartoloměji, tak se tam možná potkáme.

Rytíři odchází, jako když v silném větru padají stromy... Wiener, Urbánek, Gruša, Jirous, Havel... To je špatná zpráva. Není náhrady a dlouho nebude. Divnej rok to byl.

Přeju Vám pěkné svátky.
20. 12. 2011 | 09:57

Petr Vít napsal(a):

Koho podporuje Vaclav Klaus:

http://euportal.parlamentnilisty.cz/ShowContent.aspx?id=2
a sefredaktoruv posledni clanek:

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/8508-nejvetsi-skudce-polistopadoveho-vyvoje-vaclav-havel-zemrel.aspx
20. 12. 2011 | 10:00

argun napsal(a):

Karel Mueller

Zdravím a pěkné svátky i Vám. Asi nevadí, když si budeme myslet, že bude líp...
20. 12. 2011 | 10:03

hotdog napsal(a):

vlk

Ani ve snu by mě nenapadlo, že budete reagovat takhle dětinsky... Jinak děláte dobře, že píšete jen občas - a jen pro pár přátel. Z Vašeho rozumného počínání mají nakonec radost všichni. I učitelé češtiny.
20. 12. 2011 | 13:20

český maloměšťák napsal(a):

hotdog
Vy mluvíte za "všechny" - anebo jen za všechny hotdogy ?
Mňam !

vlk
Veselé Vánoce a do nového roku mnoho duševních i fyzických sil, přiměřené bohatství a neustálý pocit štěstí.
/kdyby náhodou při vymetání zlaťáků....nějaký vybyl - nu, vzpomeňte těch let, jak kdysi jeden madý klouček u Goldmanů a Sachsů strkal ty zlaťáky tak dlouho do svých malých kapsiček...že z toho chudák stará - nakonec sám zbohatl.../
20. 12. 2011 | 13:28

vlk napsal(a):

hot dog

zdá li se vám můj styl odpovědi na vás infantilní, zkuste popřemýšlet o důvodech, proč jsem zvolil přesně ten tón.

vždycky se snažím totiž odpovídat takovou řečí, které nejvíce rozumí druhá strana.
Kdybych s vámi někdy byl nucen mluvit na živo, pak bych si zcela jistě přivedl Stračenu. Aby vám to přetlumočila z češtiny. Do vašeho jazyka.

český maloměšťák
kýho výra! Konečně jsi se ukázal!
Jsem rád , že tu vegetuješ dál. Myslel jsem, žes to zabalil.
Nicméně - s těmi zlaťáky, byť zatoulanými, to moc nevidím. Na banky jdou těžké časy. Proklatě těžké.
Takže oni nám hlídají pod košťaty každý niklák...O zlaťáku nemluvě.
20. 12. 2011 | 14:01

hotdog napsal(a):

český maloměšťák
Aby nevznikla mýlka... Jen konstatuji, že radost mají nakonec všichni - přátelé, nepřátelé, oponenti...Pokud takové vysvětlení stačí? I Vám klidné Vánoce.
20. 12. 2011 | 14:06

mb napsal(a):

pane víte, jak se ten autor úvodníku ( šéfredaktor ) jmenuje ???

má tam jen zkratku: LP

že bychom jej vyváleli v dehtu a peří ...

heslo: JSME JAKO ONI ...
20. 12. 2011 | 14:15

mb napsal(a):

argun a úcta k bližnímu viz. příspěvek pana víta ... 10 00

... havel stál dobře v liberálním středu ... když do něj šijou jak mladí komunisté ...

tak i Klausova fašizující či fašistická ´teokonzervativní pravice´....
20. 12. 2011 | 14:18

vlk napsal(a):

Argune,

proč rozumím blogu pana Matouška? Pro tohle:
http://www.brejle.net/svet-kolem-me/majak/
On to jen napsal daleko kratší, údernější a personifikovanější.
20. 12. 2011 | 14:20

mb napsal(a):

vlk a spol. ... nemcova pry v parlamentu četla uryvky z havla ... dobre si vzpomínám, jak se teatrálně ptala kde je či co je ten ´duch zákona (ů)´ ... který hledal a hájil havel proti utilitaristickému pojetí litery zákona, tedy jeho svévolnému vyložení proti jeho původnímu smyslu ... ( viz. cepl proti celé mafiánské ods ...)

njn ... stane se ...
20. 12. 2011 | 14:33

vlk napsal(a):

mbéčko

mo já ráno slyšel Němcovou v 7:55na Radiožurnálu... To byl nářez citu a nostalgie. Jel jsem zrovna po mostě. A měl jsem co dělat, když to navalila do éteru, abych neprorazil zábradlí a neskončil v řece. K tomu ještě její Amazonka virtuálních slzí...
20. 12. 2011 | 14:54

mb napsal(a):

to vlk ... já bych napsal co němcová je ale bylo by to nepublikovatelné a smazatelné ... takže napíše že je to ´zgruntuhodná ženská´....

na to ironizování havla paní němcovou s jeho hledáním ducha (účelu, smyslu viz. cepl) zákonů si pamatuju velice velice dobře ...

taky co čekat od jedné z nejpilnějších řiťolezkyň v.k. ...

stane se ... hezke svatky vlku ...
20. 12. 2011 | 15:09

hotdog napsal(a):

vlk

Moc jsme se nasmáli (celá rodina i s vnoučaty). Pozdravujte tlumočnici. Je znát, že s ní trávíte hodně času.
20. 12. 2011 | 15:21

hanah napsal(a):

Matoušek

Díky za tip. Bartoše jsem si s chutí přečetla. Za to, že Havel zrovna zemřel jistě nemohl a stahovat články ? To tady bylo jen za komančů (ale to vy nepamatujete, páč jste utekl).
Článek se mi líbil a výstava to musí být vskutku povedená. Proč jen pořád máte potřebu na někoho házet špínu, pořádat o tom výstavy a poplácávat se při tom po ramenou ?
Ještě drobnost - včera jsem četla podpisy lidí, kteří by si přáli přejmenovat letiště (nic proti tomu) - a ejhle - věční petenti :-))
20. 12. 2011 | 17:58

argun napsal(a):

vlk

S Vaším textem nemám vůbec žádný problém. Moc dobře napsáno. Ten Matouškův je podle mého soudu o něčem úplně jiném. Ale třeba se pletu.

hanah

Bartošův text je špatný. Ne proto, že kritizuje pravdoláskaře, či proto, že jej publikoval den před Havlovou smrtí, ale proto, že tak činí neumětelsky a primitivně nenávistně. Dělá stejnou chybu jako Matoušek. Jsou ze stejného kadlubu.
20. 12. 2011 | 18:55

vlk napsal(a):

mbéčko
no ona kdysi dělala místostarostku ve Žďáru.. A to přesně v té charakteristice, co jste napsal.

hot dog. vám i celé vaší rodině sděluji, opakovaně, ale nyní podrobněji , abyste to pochopili následující. Ta Stračena by to PRO VÁS tlumočila z češtiny do vaší řeči. Kterou chápete.
Už jsme to napsal i pro vás dost polopaticky? Abyste to kapíroval? Věřím že i teď se s rodinou šťatsně zasmějete. 'Ze si s vámi dávám tolik práce.

Přiznávám, že jednodušeji už vám to vysvětlit nedokáži.
A ješět doplním informaci následující drobnost. Ne ještě jsem žádnou Stračenu jako tlumočnici nepotřeboval. Nepotkal jsem vás.
20. 12. 2011 | 19:05

vlk napsal(a):

Argun
ne oba naše texty jsou obsahově velmi podobné .
Oběma nám vadí pokrytci, co nyní na s obě roucha trhají a rukama lomí.
20. 12. 2011 | 19:07

mb napsal(a):

to vlk ... nemcova patřila k těm o které se klaus opřel ( a oni o klause ) po ´sarajevské krizi´ ... patřili tam takové osobnosti jako ivan langer, jakl, hájek, benešová ...

tehdy to pro ni byla volba: strana ? nebo mravní, morální hodnoty ? .... ona si tehdy vybrala ...

někdo by jí to měl připomenout ...

njn ...
20. 12. 2011 | 19:12

hanah napsal(a):

argun

líbí-li se vám texty vlka, je téměř jisté, že se vám nemůže líbit text A.Bartoše. Mně připadá dobrý, styl adekvátní akci, kterou popisuje. Jestli něco rozhodně není, tak neumětelský.
A nenávistný :-)? Ale jděte, přečtěte si to ještě jednou a napište sem kdo si začal....
20. 12. 2011 | 20:17

jin napsal(a):

Má už silně našlápnuto stát se nesmrtelným jako Ježíš.Stačí jen ,aby nějakej šílenec zase prohlásil,že z mrtvých vstal a máme další modlu !!!
20. 12. 2011 | 22:53

Karel Matoušek napsal(a):

vlk
hanah a argun svému malému českému Breivikovi rozumí. Mně se líbí to " vy jste utek'". Tak to tihle hnědobolševici vidí, no. Jen říkají utek' místo zradil.
20. 12. 2011 | 23:22

Joe napsal(a):

Matousku vy jste normalni nechutne prase, srovnavat Bartose s Breivikem je uz vrchol.Tyhle podpasovky jenom ukazuji, co vy pravdolaskari jste zac a davate Bartosovi jenom za pravdu.
21. 12. 2011 | 00:31

vlk napsal(a):

hanah

já jsem rád, že s e vám Bartoš líbí. Skoro by mne mrzelo, kdybych vám konvenoval já. Musel bych s e nad sebou zamyslet.
Pěkné Vánoce. Už máte Klause na stromečku? a to úplně na jeho vrcholu? Pokdu ano, je vše v pořádku.
Přeji vám a vašim blízkým pěkné Vánoce.

Karel Matoušek
u hanah jsem si jist. Argun bývá docela normální.
21. 12. 2011 | 08:58

Můj ty Bože napsal(a):

Geniální výtvor Českého A.B.B. (neplést s A.B.Breivikem!)
http://abbartos.wordpress.com/2011/12/20/dox-a-panoptikum-pravdolasky/
21. 12. 2011 | 18:46

Arrinsbrics napsal(a):

<a href=http://buypropeciaonlineone.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>propecia online</a> - <a href=http://buypropeciaonlineone.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>propecia online</a> , http://buypropeciaonlineone.com/#sblog.aktualne.centrum.cz buy propecia online
06. 09. 2012 | 01:55

Arrinsbrics napsal(a):

<a href=http://buypropeciaonlineone.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>propecia online</a> - <a href=http://buypropeciaonlineone.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>propecia online</a> , http://buypropeciaonlineone.com/#sblog.aktualne.centrum.cz generic propecia
06. 09. 2012 | 02:58

buy viagra without prescription napsal(a):

S. For external use only. http://orderonlineviagra.org viagra online without prescription cause most of them being potent drugs,, prescribed for years, in tens of thousands of, http://cialis-generic-online.net generic cialis online oxidized by chlorates. S. Tablespoonful after meal. <a href=http://orderonlineviagra.org#8,42559E+93>buy viagra without prescription</a>, quercus, rubus and wild cherry. ble with alcohol, ether, glycerin and other, <a href=http://cialis-generic-online.net#5,37349E+84>generic cialis online</a>, Being an organic compound, protargol is, Sig. One three times a day. <a href="http://orderonlineviagra.org#44222">viagra usa</a>, cause serious consequences, by an overdose of the, incompatibility. Ammonium chloride and codeine, <a href="http://cialis-generic-online.net#46060">cialis prescription</a>, precipitate.
14. 01. 2013 | 09:10

GiFEqxLQzP napsal(a):

<a href=http://www.acworth.org/google/buysomaonline/#6103>buy soma online</a> many 350 mg soma can take - generic soma 250
06. 02. 2013 | 07:33

zxmggnityg napsal(a):

de l’article qui suit. http://venteviagra.zic.fr/ Le discours indirect libre http://achatcialis.zic.fr/ Ensemble heterogene de peuples des hauteurs. http://achatdeviagra.zic.fr/ Je n’avais jamais dirige un navire.
11. 10. 2013 | 22:42

pjtouugwdf napsal(a):

En haut a droite de la Une. http://acheterpropecia.zic.fr/ je ne savais plus quoi faire. http://achetercialis.zic.fr/ il n’en dormira pas moins bien pour autant. http://viagralivraisonrapide.zic.fr/ Hypokhagne AL - Inscription administrative
13. 10. 2013 | 15:04

qbqljwsyld napsal(a):

un ouvrage sur le FULRO. http://achatcialis.zic.fr/ A ce propos egalement. http://achetercialis.zic.fr/ je travaillais dans les champs de tomates. http://viagraprixfr.zic.fr/ Bac de francais 2012
14. 10. 2013 | 00:42

itdygchxjn napsal(a):

Puis les generateurs electriques. http://viagrapharmacie.zic.fr/ Bac de francais 2012 http://acheterduviagra.zic.fr/ parce que bientot il y aura la guerre. http://acheterlevitra.zic.fr/ Quand je n’avais plus d’argent.
14. 10. 2013 | 13:29

DJghfwtUhw napsal(a):

<a href=http://www.thepointboston.net/library/#24>browse</a> xanax urinalysis - xanax side effects sexually
07. 12. 2013 | 07:00

etenEPksMB napsal(a):

<a href=http://www.thepointboston.net/library/#24>order xanax</a> buy generic xanax online no prescription - buy cheap xanax online with no prescription
07. 12. 2013 | 11:27

GpBtrpFWGV napsal(a):

<a href=http://www.thepointboston.net/library/#xr>buy xanax online no prescription</a> xanax pills strength - 1.5 mg xanax high
10. 12. 2013 | 14:45

rmiveknnka napsal(a):

comme l’avait fait sa s?ur en 2004. http://www.emtvalencia.es/video/comprar-vivienda-en-benicarlo.html A partir de l'age nubile. http://www.emtvalencia.es/video/var-kan-man-kopa-akta-viagra.html Dans les villages de Cha Ong. http://www.emtvalencia.es/video/cialis-se-necesita-receta.html ly/Dresde-chezJoliMai
22. 12. 2013 | 16:36

uqfxcapnfu napsal(a):

trois siecles durant. http://afroditi.uom.gr/emas/a-viagra-et-cialis-pas-cher.html au moment ou elles ont ete commises. http://afroditi.uom.gr/emas/a-viagra-di-apotik-century.html notamment pour l'alimentation. http://afroditi.uom.gr/emas/a-une-luciole-qui-a-pris-du-viagra.html rarefaction des ressources naturelles.
14. 01. 2014 | 14:49

tgdbijkymd napsal(a):

Bonnes vacances au bord de l’eau et . http://afroditi.uom.gr/emas/a-dove-acquistare-cialis-online.html Strasbourg entre dans la danse. http://www.master-r3i.fr/a-commander-propecia.html aux rivalites de clans. http://www.master-r3i.fr/a-viagra-pa-natet-sakert.html de prise en compte de l’agent.
19. 01. 2014 | 03:08

jyvnjsajpy napsal(a):

dans l’avant-dernier paragraphe. http://afroditi.uom.gr/emas/a-pris-pa-viagra.html J’ai passe huit mois a Tripoli. http://afroditi.uom.gr/emas/a-kan-man-kobe-viagra-pa-apoteket.html Le stade en redemande. http://afroditi.uom.gr/emas/a-dove-comprare-cialis-a-milano.html fr/2011/11/des-vallees-des-collines-et-des-etats.
20. 01. 2014 | 09:23

aqdbjjvbim napsal(a):

@ Alain : je vous rassure. http://afroditi.uom.gr/emas/a-levitra-farmacia-online.html Toute personne a droit. http://www.primur.es/apedal/a-priligy-dapoxetina-generico.html la fin de l’individu. http://www.master-r3i.fr/a-kamagra-billig.html La police de la mer est venue nous chercher.
21. 01. 2014 | 02:40

kefgalbmgq napsal(a):

avant de suivre son conseil. http://luarasi-univ.edu.al/a-dove-acquistare-cialis-online-it.html soit on lui rentre dans le lard. http://www.disaronno.com/a-kob-kamagra-kobenhavn-da.html Un Italien m’a recommande la Suisse. http://luarasi-univ.edu.al/a-viagra-in-farmacia-senza-ricetta-medica-it.html nul doute que les vieilles femmes Brao.
07. 05. 2014 | 15:41

liquxbjgbf napsal(a):

lundi 4 juin 2012 a 09h54. http://www.dominostudio.fr/page-e-swiss-apotheke-viagra-generika-da.php bonheur dans la simplicite. http://www.dominostudio.fr/page-e-viagra-kopenhamn-sv.php J’etais egalement habite par des images fortes. http://www.dominostudio.fr/page-e-acheter-vardenafil-fr.php Si ce n’est pas le cas.
14. 05. 2014 | 11:40

gjmhuoxtcd napsal(a):

Nous manquons de lits de medecine polyvalente http://lucionmedia.ca/page-a-fa-resept-pa-viagra-nb/ Ces attentions sont tres appreciees http://lucionmedia.ca/page-e-finns-viagra-receptfritt-sv/ Avec un foyer identifie a Baie-Mahault toujours actif http://lucionmedia.ca/page-a-kjope-viagra-pa-nett-nb/ C est un prejudice collectif, insiste M
12. 06. 2014 | 07:15

kawanzxxky napsal(a):

10 L industrie textile 430 000 http://lucionmedia.ca/page-e-kop-av-viagra-sv/ L age moyen est eleve : 54 ans http://lucionmedia.ca/page-e-er-kamagra-reseptfri-sverige-sv/ Avec un foyer identifie a Baie-Mahault toujours actif http://lucionmedia.ca/page-a-billig-cialis-20mg-da/ La France a tres bien reagi par rapport a l heroine
12. 06. 2014 | 07:52

ljlkisizln napsal(a):

La tablee part dans un grand eclat de rire http://lucionmedia.ca/page-a-zithromax-kopenhamn-sv/ Elle ne la connait meme pas http://lucionmedia.ca/page-e-cialis-billig-eu-da/ En leur donnant une place http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-for-kvinnor-billigt-da/ « Les aliments ne sont pas des medicaments, ecrit-il
12. 06. 2014 | 18:44

picfpjpdsq napsal(a):

Histoire d un amour, ed http://lucionmedia.ca/page-e-billigviagra-se-nb/ Mon medecin pense que c est necessaire a mon age http://lucionmedia.ca/page-e-kamagra-pris-fille-sv/ Et son cas n est pas isole http://lucionmedia.ca/page-a-gute-online-apotheke-fur-viagra-da/ C’est un mal de famille
15. 06. 2014 | 10:40

blcjzzxdcf napsal(a):

A la retraite depuis deux ans, M http://lucionmedia.ca/page-a-sveriges-billigaste-viagra-sv/ LICENCIE SUR-LE-CHAMP Quand Pierre H http://lucionmedia.ca/page-a-vente-lasilix-fr/ « Ca a calme mon corps », temoigne-t-elle http://lucionmedia.ca/page-e-pfizer-viagra-priser-nb/ Vincent Lambert est victime d’un accident de la route
15. 06. 2014 | 21:17

ttoxrkzaqe napsal(a):

Ici, tout le monde est a egalite http://lucionmedia.ca/page-a-viagra-achat-securise-fr/ On prend sur nous tous les jours http://lucionmedia.ca/page-e-pris-pa-priligy-i-norge-da/ La psychiatrie de secteur, c est la rupture avec l asile http://lucionmedia.ca/page-a-generique-xenical-fr/ Peu acceptent aujourd hui d entendre de telles demandes
16. 06. 2014 | 08:09

owytlocquc napsal(a):

L edition 2012 se veut decidement optimiste http://lucionmedia.ca/page-a-estrace-fr/ L homme fut « sauve » http://lucionmedia.ca/page-e-vilka-lander-saljs-viagra-receptfritt-sv/ Ce n est pas la peine d en rajouter , s affole un elu http://lucionmedia.ca/page-a-viagra-apotek-1-da/ si la consommation se maintient a ce niveau
16. 06. 2014 | 14:31

tvmomfgpde napsal(a):

Les senateurs proposent des contraventions de 3e classe http://www.riminiturismo.it/e-cuanto-cuesta-la-viagra-en-la-farmacia-it.html Mais une ablation totale, c est pas pareil http://www.riminiturismo.it/e-viagra-in-holland-apotheke-rezeptfrei-da.html Un service d urgences ne peut pas fonctionner seul http://www.riminiturismo.it/a-viagra-sakert-kop-sv.html Appel a un acte assume: celui de donner la mort
17. 06. 2014 | 05:13

uvuyxywkfv napsal(a):

Ce ne sont pas des produits indispensables http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-acheter-priligy-france-ligne-fr.html Ce n est pas le cas », a insiste la medecin http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-billig-viagra-danmark-nb.html On est loin du compte http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-viagra-pfizer-precio-espana-it.html Peu le savent, ou jugent que cela a un interet
06. 08. 2014 | 03:43

atdxrnsabn napsal(a):

Mais qui n a jamais precise son point de vue http://pray-as-you-go.org/page-e-was-kostet-viagra-in-apotheke-da/ L heterogeneite ne s arrete pas la http://pray-as-you-go.org/page-a-viagra-mehr-schnell-billig-kaufen-nb/ Elle provoque des troubles moteurs et sensitifs http://pray-as-you-go.org/page-e-acquisto-viagra-slovenia-it/ En leur donnant une place
16. 08. 2014 | 13:44

mahexmymoq napsal(a):

Ce qui a modifie le paysage de la prise en charge http://pray-as-you-go.org/page-a-kopa-viagra-sakert-pa-natet-sv/ Les personnels de sante ne se trompent pas http://pray-as-you-go.org/page-e-vendita-viagra-pagamento-contrassegno-it/ Le sport, qu on se le dise, c est la sante http://pray-as-you-go.org/page-e-cuanto-cuesta-la-viagra-en-la-farmacia-it/ Et cela n est pas du au hasard
17. 08. 2014 | 19:55

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy