Reklamní firmy narušují demokratický průběh voleb
Jako občan této země se v posledních dnech vskutku obávám o demokratický průběh následujících voleb. Jsem ve volebním klání zvyklý na podpásové údery. Sám jsem jich během své prezidentské kampaně zažil mnoho. To, co se ale v těchto dnech děje v Praze, se naprosto vymyká demokratické soutěži.
Několik reklamních agentur a lobbistů se domluvilo, že zasáhnou do boje o budoucí směřování města. Firmy, které léta vydělávaly na úkor města, zničily domluvené reklamní plochy s primátorem Tomášem Hudečkem a zahltily Prahu ohromnými billboardy s pomlouvačnou kampaní. A to v takové míře, jaká u nás nemá obdoby. Jsou to čisté lži.
A je to pomsta za to, že současné vedení Prahy si ve svém úporném boji proti kmotrům a zažitým mafiánským metodám na tyto společnosti ze skupiny BigBoard došláplo.
Prosím, uvědomme si, že zde nejde jen o boj proti primátorovi Hudečkovi nebo proti TOP 09 a dalším, ale že se jedná o narušení těžce vydobytých demokratických pravidel v naší zemi, ve prospěch čistě soukromých zájmů a pochybných kšeftů.
Ničení demokratické soutěže politických stran v předvolební kampani je naprosto nepřijatelné. O volebním výsledku musí rozhodovat voliči, a ne velké peníze a jejich majitelé.
Karel Schwarzenberg
Několik reklamních agentur a lobbistů se domluvilo, že zasáhnou do boje o budoucí směřování města. Firmy, které léta vydělávaly na úkor města, zničily domluvené reklamní plochy s primátorem Tomášem Hudečkem a zahltily Prahu ohromnými billboardy s pomlouvačnou kampaní. A to v takové míře, jaká u nás nemá obdoby. Jsou to čisté lži.
A je to pomsta za to, že současné vedení Prahy si ve svém úporném boji proti kmotrům a zažitým mafiánským metodám na tyto společnosti ze skupiny BigBoard došláplo.
Prosím, uvědomme si, že zde nejde jen o boj proti primátorovi Hudečkovi nebo proti TOP 09 a dalším, ale že se jedná o narušení těžce vydobytých demokratických pravidel v naší zemi, ve prospěch čistě soukromých zájmů a pochybných kšeftů.
Ničení demokratické soutěže politických stran v předvolební kampani je naprosto nepřijatelné. O volebním výsledku musí rozhodovat voliči, a ne velké peníze a jejich majitelé.
Karel Schwarzenberg