Odhalené tajemství Věcí veřejných

07. 04. 2011 | 13:51
Přečteno 5260 krát
Je v zásadě úplně jedno, jestli Vít Bárta peníze Jaroslavu Škárkovi a dalším poslancům půjčoval (jak tvrdí pan Bárta) nebo daroval (jak tvrdí pan Škárka). Podstatné je, že na začátku pan Bárta popřel, že by dával jakékoli peníze panu Škárkovi, a pak se najednou dozvíme, že skutečně peníze předávány byly, dokonce i dalším poslancům. Je jedno, jak tomu teď budeme říkat – jestli dar, půjčka nebo úplatek. Jisté je, že se pan Bárta v „politické straně“ Věci veřejné choval jako majitel firmy, který vyplácí nezdaněné peněžní odměny, což je bohužel běžná praxe v některých českých soukromých firmách, ale je to něco naprosto nepřijatelného a zavrženíhodného v politické straně.

Podle Ústavy poslanec musí být nezávislou, politicky svobodnou osobou, která zastupuje občany této země a řídí se výhradně svým svědomím. Článek 26 Ústavy ČR zní: „Poslanci a senátoři vykonávají svůj mandát osobně, v souladu se svým slibem a nejsou přitom vázáni žádnými příkazy.“

Způsob, jakým pan Bárta sděluje, že pouze rozdával peníze na oblečení a poskytoval přátelské půjčky svým strádajícím kolegům, dokazuje, že nikdy nepochopil, co je politická strana. Vít Bárta ale není rozhodně jediný, kdo nese vinu. Vinen totiž není jen ten, kdo dává, ale také ten, kdo bere. Poslanci VV snad umí číst a znají Ústavu. Jsou občany demokratického státu a mají se chovat jako svobodní občané. Zvlášť pokud vstupují do politiky a nabízejí ostatním, že je budou reprezentovat a hájit jejich zájmy. Dopustili se podvodu na občanech, pokud za jejich zády byli ochotni přijímat jakékoli finanční prostředky a závazky, která jim pak brání vykonávat svobodně svůj poslanecký mandát.

Bylo podivné, že společnost tolerovala to, co jsme se loni dozvěděli o podepisování smluv o loajalitě ze strany poslanců VV pod sankcí sedmimilionové pokuty. Teď se z úst Jaroslava Škárky dozvídáme, že Vítu Bártovi už v ruce 2004, když kandidoval na starostu Prahy 1, podepsal bianco směnku na deset milionů. Stejnou směnku měl údajně podepsanou Josef Dobeš a Kateřina Klasnová. Kolik dalších závazků a kteří poslanci ještě s panem Bártou uzavřeli?

Mnohokrát jsem na poslance Věcí veřejných ve Sněmovně před hlasováním apeloval a upozorňoval je, pro co budou zvedat ruce a za co přeberou odpovědnost. Divil jsem se, že tito noví poslanci, představitelé nového antidinosauřího stylu, mlčí jako ovce. Teď už to mlčení chápu.

Setkal jsem se s podobným případem i v naší krajské organizaci v Moravskoslezském kraji. Přišel také poměrně zámožný podnikatel, který se pokusil podplatit některé členy krajského výkonného výboru a ovlivnit složení kandidátky do krajských voleb. Dotyčného se nám nakonec podařilo ze strany vyloučit. Vím, jak obrovské nebezpečí pro demokratickou politickou stranu představují tendence uplácet nebo si zavazovat jednotlivé členy. Strana VV z toho učinila systém. Nejde o nějakou chybu nebo selhání, které by mohla napravit. Tato strana byla na podplácení a podvodu založena.

Dozvěděli jsme se o třech velkých podvodech:
a) uplácení poslanců,
b) Vít Bárta osobně řídil špehování komunálních politiků,
c) financování politické strany pomocí společnosti Navatyp založené na fiktivních zakázkách s falšovaným plněním.

Takto získané prostředky pak mohly sloužit jako zdroj pro uplácení poslanců. Dobře to pan Bárta vymyslel. Je třeba jej vyrazit z politiky co nejdřív.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

David napsal(a):

"...Je v zásadě úplně jedno, jestli Vít Bárta peníze Jaroslavu Škárkovi a dalším poslancům půjčoval (jak tvrdí pan Bárta) nebo daroval (jak tvrdí pan Škárka). Podstatné je, že na začátku pan Bárta popřel, že by dával jakékoli peníze panu Škárkovi, a pak se najednou dozvíme, že skutečně peníze předávány byly, dokonce i dalším poslancům. Je jedno, jak tomu teď budeme říkat – jestli dar, půjčka nebo úplatek. Jisté je, že se pan Bárta v „politické straně“ Věci veřejné choval jako majitel firmy, který vyplácí nezdaněné peněžní odměny, což je bohužel běžná praxe v některých českých soukromých firmách, ale je to něco naprosto nepřijatelného a zavrženíhodného v politické straně...."

"...Takto získané prostředky pak mohly sloužit jako zdroj pro uplácení poslanců. Dobře to pan Bárta vymyslel. Je třeba jej vyrazit z politiky co nejdřív...."

-----

Každý zde diskutující moc dobře ví, že vůbec nehájím ten bordel ve Věcích veřejných.

Ale čeho je moc, toho je příliš.

V ČSSD jsou tyto mafiánské metody také běžné, takže uberte plyn, pane Zaorálku. Vy také nemůžete mít čisté svědomí.

Vyrazit z politiky bychom museli co nejdříve vyhodit polovinu všech poslanců.

Možná Věci veřejné budou v brzké době pro ČSSD přijatelný opoziční partner. Takže uberte plyn.

Bárta dostane "sodu", to se nebojte.
07. 04. 2011 | 14:11

hoven napsal(a):

a soudruh zaorálek lítal vrtulníkem na oběd. to je ještě horší.
07. 04. 2011 | 14:12

Tenco napsal(a):

Kdysi jsem napsal , že melčákovskopohankovský syndrom může tunajšú demokráciu poslat do prdele. /nebo tak nějak/ Hele - už je to tady.
Za chvíli se bude dát u nás koupit snad i předpověď počasí. :))

Jediná šance, pokud jsou Nečas a Klaus státníky, je, dát rozhodnout lidu - o kom si myslí že je jen mafián a o kom že je ještě aspoň trochu i politik.
Neb pokud se tato hamletovská otázka týká ministrů - a to hned několika, obávám se, že by ji neměl luštit nějaký dánský princ. Kór v dánském státě, v němž je cosi shnilého. Cosi podstatného.
Kór princ ve výslužbě.

Prej ale vše zachrání Tluchoř alias Moravaočko, Němcová Jáutohotakynebyla a Kočí Cotakytančísdinosaury. Představení tak asi může pokračovat :

https://www.youtube.com/watch?v=zOzyueZJUdc&feature=related
07. 04. 2011 | 14:13

David napsal(a):

P.S.

Do politických mrtvol se nekope.
07. 04. 2011 | 14:16

Snílek napsal(a):

Situace kolem VV je tristní. Volil jsem je (i někteří mí blízcí a přátelé) coby možnou naději na nápravu věcí veřejných. Hodně lidí do VV vložilo mnoho optimismu. Domnívám se, že úhlavní roli ve volbě VV sehrál Radek John coby tvář pořadu Na vlastní oči. Hodně voličů VV do něj vkládalo velké naděje. Prostě jsme ho měli zakodovaného jakožto nesmlouvavého bijce za slušnou společnost. On, pan Kláma ad. novináři z onoho pořadu pro mnoho z nás představoali nedostižné morální vzory. VV vlastně je volil bývalí voliči širokého spektra pol. stran. Ano, byli nadějí, ale teď člověk zírá. Co ale dělat nyní, když selhává i tato nová naději (před ní to byla např. SZ)?? Teoreticky jsem měl volit vaší stranu, pane Zaorálku. Bohužel i vy jste hluboce zklamali, navíc červeným hadrem na býky mi byl váš předseda Paroubek.
Co takhle zkusit podpořit výzvu neo2011.cz?
07. 04. 2011 | 14:18

Colt napsal(a):

Dovoluji si sem překopírovat zajímavý článek:
Kdo na skandálu VV vydělá
7. 4. 2011 12:03 - Jan Macháček
Záleží na tom, jak se to vezme. Pokud měl někdo opravdu na mysli – nebo si kladl za cíl – nějaké reformy, tak ten se z vládní krize a nestability (či případného omezení vládní většiny) opravdu radovat nemůže (i když si někdo také může myslet, že s několika přeběhlíky z VV do ODS se budou reformy dělat snáze).

Další kapitolou jsou skandály. Skandál s úplatky či půjčkami v hodnotě stovek tisíc korun přebije skandály, ve kterých jde o stamiliony a miliardy korun. Skandál ProMoPro už nikoho nezajímá, ministr Alexandr Vondra se už s náměstkem Rudolfem Blažkem může v klidu věnovat „čištění“ na obraně. A Drobil už se snad také pomalu navrací z lavičky hanby.

Trápí ještě vůbec někoho DPH na knihy a tiskoviny? A co Kalouskův skandál s mystifikací a tajnou nahrávkou? Klid! Všechno je přece v pořádku – pan ministr financí už je zase seriózní partner ve srovnání s tím podivným Bártou.

Jiná kapitola jsou ti, které žádné reformy nikdy nezajímaly, tedy ti, co tahají za nitky a jsou v politice jen kvůli penězům, moci a kšeftům. Už brzy bude klid – ODS zase zavede na ministerstvu dopravy pořádek, jaký tam byl za Řebíčka. Různé zavedené právnické firmy už zase budou inkasovat miliardy a vysoké stamiliony.

Kdo asi potřebuje kontrolovat nejrůznější tunely, obchvaty, přestavby nádraží a evropské fondy? A nebyly náhodou VV proti prolomení limitů?

Velké zakázky na nejrůznější informační systémy však chystají i na ministerstvu školství či vnitra. Konečně to tu zase bude kontrolovat někdo seriózní, někdo, koho dobře známe a na koho se můžeme spolehnout. A jaká „delangerizace“ na vnitru? Sympatické „Íčko“ už se přece zase vrací do politiky a pomsta bude (nebo už je) sladká.

Podle některých komentátorů či politologů se ukázalo, že prázdná podnikatelsko-marketingová bublina typu VV je nesmysl, že je to cesta špatná a nesmyslná, taková slepá ulička. To je sice možné, leč některé velké tzv. zavedené strany připomínají někdy spíše celoplošné racketeeringové organizace. Taky jsou vlastně slepou uličkou svého druhu. Slepou uličkou, která potřebuje „klid na práci“. VV alespoň na chvíli narušily zavedený pořádek, což nemusí být úplně na škodu.
07. 04. 2011 | 14:21

Snílek napsal(a):

to Hoven

A to je právě ono (Zaorálkovo létání, Sobotkovy náhrady apod.). Dvacet let měla tato společnost na vyprodukování slušných veřejných zástupců společnosti Výsledkem je hluboké rozčarování. Prostě tahle společnost na to nemá. Jsme hluboce rozdělení, bojujeme jeden proti druhému a dost možná se z toho už nevyhrabeme.
Naše polis se nevyvedla.
07. 04. 2011 | 14:26

irinek napsal(a):

to David (a případní další)
Já nehájím Zaorálka ani z legrace,ale tady (myslím v Česku) se diskuze změní v protiargument typu "Co nám nadáváš,vždyť ty máš taky máslo na hlavě".Ono je to sice svým způsobem pravda,ale současně se ukazuje,že systém "vyměňme politiky" nemá za situace v této kotlině žádnou naději na úspěch. Vyčistit tenhle Augiášův chlév je sisyfovská práce a musí se do ní vložit většina.Ale za současné mediální a politické masáže lidu,který věří více televizi než vlastnímu úsudku je to téměř nemožné.Snad za deset,dvacet let...
07. 04. 2011 | 14:28

irinek napsal(a):

Ještě dodatek: všiml si někdo,že se totálně uklidnilo vlnobití kolem A.Vondry? Není to zajímavé?
07. 04. 2011 | 14:30

Kanalnik napsal(a):

ad Colt/Machacek

"VV alespoň na chvíli narušily zavedený pořádek, což nemusí být úplně na škodu."

Pokud narusily zavedeny poradek na bazi stejnych principu jako strany puvodni, tak to podle me vyjde na stejno, jako kdyby tam nebyly. Prelevani mafianozni substance ze stran starych do novych neni resenim.
07. 04. 2011 | 14:34

Terry napsal(a):

Kočí prý od Bárty dostala půl milionu, i ona podala oznámení (http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/koci-pry-od-barty-dostala-pul-milionu-i-ona-podala-oznameni/620392):

vydáno: 07.04.2011, 14:21 | aktualizace: 07.04.2011 14:22

Praha - Šéfka poslaneckého klubu vládních Věcí veřejných Kristýna Kočí je druhým poslancem strany, který podal trestní oznámení kvůli penězům od ministra dopravy Víta Bárty (VV). Uvedly to důvěryhodné zdroje ČTK s tím, že Kočí měla od Bárty dostat půl milionu korun. Informaci o tom, že trestní oznámení podala Kočí přinesl i server iDnes.cz. Kočí má vypnutý mobilní telefon.
Škárka, který aféru kolem praktik VV svými vyjádřeními v médiích rozpoutal, podal u Městského zastupitelství v Praze trestní oznámení ve středu. Přinesl tam také obálku se 170.000 korun, které prý dostal od Bárty za loajalitu a prosazování jeho zájmů ve straně, a další dokumenty mimo jiné o sledování politiků v Praze 1 agenturou ABL a tajné smlouvy s poslanci VV.
VV nyní řeší hrozící rozpad svého poslaneckého klubu. Šéfka poslanců VV Kristýna Kočí se podle předsedy strany Radka Johna pokouší o vnitrostranický puč, který je zřejmě zřízen zvenčí. John to řekl redaktorovi deníku Právo v reakci na informace o tom, že Kočí se dnes ráno setkala s premiérem a předsedou ODS Petrem Nečasem. Informace o schůzce ČTK potvrdil jeden z poslanců VV. Kočí by podle něj byla ochotna podpořit vládu bez ministra dopravy Víta Bárty.
07. 04. 2011 | 14:36

Koleda napsal(a):

To irinek:
Máte sice pravdu, ale Vám opravdu nevadí, že zloděj křičí "Chyťe zloděje!"? Vždyť všichni vrcholoví politici ať zprava nebo zleva jsou stejní. Kážou vodu a doslova lemtají víno.
07. 04. 2011 | 14:38

Terry napsal(a):

Článek 26 Ústavy ČR zní: „Poslanci a senátoři vykonávají svůj mandát osobně, v souladu se svým slibem a nejsou přitom vázáni žádnými příkazy.“

Proto to platilo ("napříč parlamentními stranami") i při volbě prezidenta republiky, že, pane Zaorálku?!

Z té "důstojné" volby je platný pouze výrok (tehdy premiéra) hulváta Topolánka:

"Ať jdou do prdele všichni!"

A platí pro naše "skvělé" "demokratické" politiky obecně, bez ohledu na barvu ptáka, šály, kravaty, třešničky...
07. 04. 2011 | 14:40

hoven napsal(a):

snílek,
kradlo se, krade se a bude se krást. tím nechci říct, že se musí ten boj se zlodějnou vzdát, ale snad nečekáte, že někdy budou v politice samý lidi čistý jako lilie. to by museli být z jiného světa. na musilové jsme všichni krátký. já jenom doufám, že tahle lekce už lidi konečně odradí volit nějakou neznámou stranu, která o sobě tvrdí, že je jiná a lepší. zelení byla lekce číslo jedna, vv je lekce číslo dvě.
07. 04. 2011 | 14:42

stále rebel napsal(a):

Pro Snílek.
Proč se přidáváte k výkřikům hovena?
Víte o tom, že Sobotka nečerpal ani všechny náhrady, na které měl nárok, zato mnozí jiní například z ODS se s nikým o nich ani bavit nebudou. Proč napadáte Sobotku, který v tomto směru patří k těm slušnějším?
07. 04. 2011 | 14:44

poradce poradce komentatora napsal(a):

Hledani hlavy spikleneckeho centra je pikantni. Kdopak to asi bude. Asi Barta?
07. 04. 2011 | 14:49

Viola napsal(a):

Je třeba rozhodně politikům ubrat peněz a hlídat je aby si nadužívali čehokoli, jinak to nejde. Ještě jim snížit platy, aby pracovali jen pro ideály, o které nám všem jde - rovnost, volnost, bratrství. :-)
07. 04. 2011 | 14:51

hoven napsal(a):

musim dat za pravdu rathovi, john je nastrčený bílý kůň. trouba z bulvární televize, který odhaloval korupci. co může být lepšího. ?? vytvoří se pohádka o boji proti politickým dinosourům a korupci, nasadí se tvář radka johna, kterou mají lidi spojenou s pořadem na vlastní oči. všechno to je vymyšlený, připravený, na krytí nějaký megazlodějny. praní špinavých peněz nebo něco takovýho. vv je megapodvod velkých rozměrů.
07. 04. 2011 | 14:52

komentator poradce poradce komentatora napsal(a):

Drobil ne, Vondra ne, Kalousek ne,...
07. 04. 2011 | 14:52

Viola napsal(a):

A jak říkal včera pan Dr.Rychetský spolu se snížením platů politiků, snížit platy státním úředníkům.
07. 04. 2011 | 14:54

vasja napsal(a):

Kočí prej dostala prachy za sex a Škárka za to, že bude o tom mlčet.
Nepleťte do toho politiku.
07. 04. 2011 | 15:14

Aleš napsal(a):

Hledám větší množství inteligentních, půvabných, blonďatých, vzdělaných, vstřícných, temperamentních, energických, schopných, pracovitých, komunikativních mladých dam za účelem založení nové protikorupční strany Věci soukromé. Ochota k focení kalendářů ve spodním prádle vítána!
07. 04. 2011 | 15:34

JC napsal(a):

Tenco,
Raději napiš koho budeš volit "syndrome" :-))
VV už asi ne že ??
Nabízím několik variant i s výsledky po předčasných volbách :

1. ČSSD 32 % - konečně zářivé vítězství
2. TOP09 28 %
3. ODS 26 %
4. KSČM 12 %
5. Ostatní pod 5% co se tam nedostanou.

Bohuš se pokusí jako vítěz o menšinku s podporou bolševika, ale nedostane důvěru ve sněmovně.
Takže nám vládnout bude kdo ? Samozřejmě opět pravice :-)))
07. 04. 2011 | 15:40

Snílek napsal(a):

Hoven

Jenže co mají lidi dělat? Mají se zabednit ve svých soukromých mikrosvětech a nechodit volit? Ve vnitřní iozolaci tady žilo mnoho lidí v době totality. Proč jsme jí položili? Já prostě volil stranu, která vypadala nadějne (ne že bych si nevšimal i negativ). Jasně, uznávám. Nechal jsem se napálit a můžu siza to z velké části sám. ČSSD jsem volit nemohl (přestože více vyhovuje mým utilitárním zájmům), protože..(to by bylo na dlouhé rozebírání). Máte pravdu, po SZ (kterou podpořil osobně Havel) končí i VV. Jsem zvědav, jaké stopy to zanechá na atmosféře v této zemi. Lidé budou bezradní.

Stále rebel

Zase by to bylo na dlouhé rozebírání p. Sobotky. Prostě selhal, i když Vy ho budete omlouvat. Navíc umožnil milonové odpuštění daní panu Dvořákovi, kamarádovi Paroubka. Není to černobílé, Sobotka působí v mnoha ohledech sympaticky. To uznávám. Ovšem i Gross působil jako "nevinný klučina (měly ho hodně rádi babičky)" a co se potom z něj vyklubalo? Nezlobte se, ale ČSSD selhala. Já tady nechci podávat výčet těch kterých selhání. Na to já nemám čas.

Je to prostě v háji a já opravdu nevím, jakým směrem se naše země bude ubírat.
07. 04. 2011 | 15:43

rejpal napsal(a):

JC
Představa, že ODS a TOP 09 získají samy před 50 %, to je hodně daleko za hranicí jakéhokoli optimismu. To by mohl stejně dobře někdo tvrdit, že ČSSD získá sama ústavní většinu. Jsou dvě možnosti: buď to koaliční strany ustojí a třeba ve dvojici se za stále menší podpory občanů dopotácejí do konce volebního období. Pak buď provedou nějaké zásahy (reformy), které jim určitě popularitu nezvednou. Jednak proto, že i dobré by byly nepříjemné, ale hlavně proto, že bez důvěry lidí to prostě nejde. Nebo ne, a pak jim to opozice dá sežrat. (Ta podpora už teď není valná, a ještě nikdo lidem do peněženek ani nesáhl). Nebo to neustojí, zabalí to - ale pak bude podpora pravice spíš pod 40 procent. Kdo zaplní místo, se nedá odhadnout - rozhodne se nejspíš v závěru kampaně.
Jedinou záchranou by bylo, kdyby dokázala inovovaná koalice sednout ke stolu s ostatními a začít věcně tvořit reformy nějakým konstruktivním způsobem. Tak aby je nenapadaly nezávislí odborníci ani opozice. Možné to je, ale příliš pravděpodobné ne.
07. 04. 2011 | 15:51

stále rebel napsal(a):

Pro Snílek.
Další volovina.
Finanční úřad tomu podnikateli naměřil daň neoprávněně.
Všechny instituce od finančního úřadu dole až po MF to přiznaly a daň plus penále prominuly. Prověřoval to i Kalousek a prohlásil za správné. Pochybuji, že by měl Kalousek důvod nadržovat.
07. 04. 2011 | 15:54

vasja napsal(a):

hoven napsal(a):
všechno to je vymyšlený, připravený, na krytí nějaký megazlodějny. praní špinavých peněz nebo něco takovýho. vv je megapodvod velkých rozměrů.
---------------
Tomu zas tak nevěřte. Jste na ¨Johna moc přísnej.
Bárta bere u huby různý Chlaďase, Skanský a jíný dobráky, ti "správní" politici a politický strany přicházej o prachy z provizí a tak se vyplatí dát nějakej ten mizernej meloun kantorovi, policajtovi, či rozkohoutěnýmu kočímu, aby se vše vrátilo tam, kde to bylo dřív.
07. 04. 2011 | 15:58

Jirka II. napsal(a):

Mám návrh na řešení situace. Protože čestných, poctivých a neúplatných politiků se u nás jaksi nedostává, navrhuji:
Nechat politikům platy které mají, ale po dobu jejich mandátu jim vyplácet pouze část vy výši průměrného platu. Ostatní ukládat na jejich speciální konto. Dokonce se jim může připisovat úrok. Pokud ale politik provede cokoliv, co se neslučuje s řádným vykonáváním funkce, škoda se uhradí z tohoto jeho konta, případně přijde o celou částku. Aby takový politik ze své práce měl nějaký užitek, bude nucen po dobu své funkce řádně pracovat, v obavě o své vlastní peníze.
Jako bonus navíc bude to, že politici budou muset po dobu své funkce žít tak jako my všichni ostatní a nedojde u nich k odtržení od reality, tak jak k tomu bohužel ve většině případů dochází. To je přece nápad na "Nobelovku" ne?
07. 04. 2011 | 16:05

JC napsal(a):

rejpal,
To nic, jen jsem si chtěl "rejpnout" do Tenca.
Vono to nějak dopadne.
Třeba bude velkokoalka :-))
07. 04. 2011 | 16:07

rejpal napsal(a):

JC
Kdoví. Nechtěl bych sázet na jakékoli výsledky
07. 04. 2011 | 16:21

Johanna napsal(a):

Nejslabší článek řetězu vlády - VV - nevydržel.
Nejslabší článek řetězu VV - pan Škarka - také nevydržel.
Dávala jsem těmto okamžikům čas do Vánoc.
No, tak jsem se zas tolik nespletla.
Vláda jde do kytek-hurá!
Ještě potrestat Vondru a ostatní!
07. 04. 2011 | 16:22

Otázkář napsal(a):

Napoleon Bárta prožívá své Waterloo.
07. 04. 2011 | 16:36

hoven napsal(a):

snílek,
ale tak kdybyste se mě zeptal, jestli máte volit VV, tak bych vám už před volbama řekl, že dopadnou jako zelení. ne všichni se nechají nachytat. to je totiž podvod tvrdit, že v zavedených stranách jsou stále stejní lidi. nejsou. v každý straně zuří vnitrostranickej boj o koryta a v každý straně se lidi ve vedení mění. . jenže prosadit se v zavedený straně je těžší, než si založit stranu novou a spolehat na hloupost voličů. ja chapu, že lidi jsou znechucený čssd i ODS, ale přinejmenším víte, co od nich mužete čekat. a lepší už to nebude. jak si vubec mužete vteřinu myslet, že v nějaký neznámý straně, jako jsou večkaři nebo zelený, budou nějaký lepší lidi?? kde by se asi tak vzali???
07. 04. 2011 | 16:55

rejpal napsal(a):

Otázkář
Může nastat a) Zítra udělají tiskovku, a na ní nám Radek John sdělí, že šlo o mystifikaci a strana VV je nadále pevně semknutá ve svém reformním úsilí a snaze bojovat s dinosaury. V rámci vyrovnání pravého a levého křídla ještě nejprve podle plánu vyloučí Humla.
b) Ustaví se dvě stejně velké strany VVI a VVI, předsedou jedné bude John a místopředsedy oba Bártové, přesedkyní druhé Kristýna Kočí. Obě frakce budou nadále pevně semknuté ve svém reformním úsilí a snaze bojovat s dinosaury.
Ale která vyloučí Humla, plánované na dnešek, to opravdu netuším. Možná ho jedna vyloučí a druhá jmenuje místopředsedou.
07. 04. 2011 | 16:58

hoven napsal(a):

tak vžijte se do role poslance VV, dostat od vítka pul mega a držet hubu anebo být čestnej s platem poslance. já si myslim, že většina veme obálku. jsme v česku.
07. 04. 2011 | 17:02

Sladký napsal(a):

Cui Bono?
07. 04. 2011 | 17:03

Jos napsal(a):

To snílek,
vy nejste snílek, vy jste zfetovaný medii. Noviny psaly jak jsou ti "socani" odporní, jaká je ten Paroubek, Sobotka, Zaorálek svině a vy jste uvěřil. Noviny vám napsaly jak je ta pravice skvělá, jaký jsou ti Nečasové, Tlučhořové,Kalouskové, JOhnové a ty Bártovy blondýny i s Bártou neohrožení hrdinové a vy jste jim uvěřil až tak, že jste jednu stranu z nich volil. A reaslita na vás vykoukla teď a je hrozná. Tak se konečně probuďte a začněte místo dojmů z podrazáckých mediálních kampaní používat vlastní hlavu. A podívejte se třeba na data na Eurostatu jaké byly výsledky pravicových a levicových vlád a zatočí se vám hlava z toho, jak moc vás media podvádějí.Jak úděsné výsledky mají vlády toho co si zde říká pravice.Bystrý člověk ovšem tohle udělal už před lety, nejpozději v roce 2006, a nějaké mediální štvanice typu hurá všichni na Paroubka jdou zcela mimo něj. To je dobré pro vajíčkáře a podobné magory teroristy.
07. 04. 2011 | 17:21

Kino oko napsal(a):

Kalousek je zase na koni, chjooo...
07. 04. 2011 | 17:26

TV divák napsal(a):

Nechápu, jak někdo mohl volit partaj, která si do svého čela postavila tlučhubu a hochštaplera Johna ....prej mediální hvězda, bojovník za pravdu....
Veškerou investigativní práci v reportážích " Na vlastní oči" odvedl Klíma, Kroupa a Motl. Radek John jen slízával mediální smetanu v podobě cen Týtý.
07. 04. 2011 | 17:30

krajan napsal(a):

Radek John...Nebyl to ten nadějný socialistický spisovatel?
07. 04. 2011 | 17:43

tata napsal(a):

pane SNILEK

nezlobte se odhaduji podle slov že patřite ke kategorii co by měl byt spiš volič levice sam ste to nastinil,ale jste přesně dukaz učinosti masaže medií jak přesvedčili takove lidi nejit k volbam nebo skritě dat hlas pravici.

proč to pišu vaše slova přesně vystihujou modelovou situaci,nekritizuji nebot jste přesně potvrdil co tady dlouho před volbami pišu i vysledek voleb sem přesně popsal jak dopadnou,jen sem psal mirnou převahu těch 118 byl šok i pro mě muj odhad byl do 105 převaha oto vic toto vaše dokazuje masaž medi..........ted to rozeberu

AČ JAKO chybu ty diety beru ale ono to opravdu nejde vratit ani nak vyučtovat takže tento vaš argument je mimo prostě jste propad masaži,dělaj to všichni jen on byl proti jinym upřimnej........ovšem jinak to beru jako chybu nikoliv ale proto mu nedat hlas to byste nemohl nikomu.

bod 2 zase masaž odpuštění daní ale už vam to psali jiní i KALOUSEK PSAL ŽE BY TO tak udělal tak kde je chyba?vy pišete budete ho omlouvat ale to jsou fakta.

SPIŠ BYCH CHAPAL že plno lidí mělo problem s panem Paroubkem a jeho vystupovaním i když mě v hodně věcech pravdu jeho podaní hodně lidí odradilo.

Gros ano promě darebak ale měl totožny problem jako Topolanek,Kalousek oni nastoupili cestu nic van dotoho není on radoby upřimnost jasně se deotoho zamotal neb hlas ale jakej je zde rozdil když jste potencialně levy volič se přiklonit v pravo?

ted to poslední volba VV JEN par dní sem koketoval jako levicovy volič stim jim dat hlas............nejasnost lidí v pozadí bylo prvni varovaní,jasne stop pro levicoveho voliče bylo jasne Johnovo prohlašení z ČSSD ANI NAHODOU,Tudiž bylo jasne kam pudou...........nedělam chytreho toto by e dalo vše vyhledat v mych přispěvcich před volbama

PŘESNĚ SEM PSAL čssd vyhraje ale vladu sestaví pravice nebot genialní tah pravice 2 nove strany.

byl bych celkem rad s vami rozebrat proč ČSSD NE ,ANO není onic lepší než prvicove strany ve smyslu vest tento stat k prosperitě,ale jako pro lidi nad 30/50000 tisic je omalinko lepší volit pravici.......kromě teda teto vlady to je teda i pro tyto lidi bude zachvili horší.......jako pro lidi 8/20000 spiše levici pro stat jako takovy u nas není ani jedna co by vedla k prosperitě jako takové.
07. 04. 2011 | 17:47

Tenco napsal(a):

JC
Já nevím, koho budu volit.
Nejradši bych volil stranu, která bude kandiodovat tyto lidi :

1. Ministersvo spravedlnosti a morálky : Lex, Koudelka,Dienstbier, Boudal Jiří, Michálek
2. Ministerstvo řádu : Havlík, Lex, /Ivan Hochmann :))))/, Žák Václav
3. Ministerstvo vzdělání : Brom, Klán, Hořejší, Moree
4. Ministerstvo hospodářství : Robejšek, Miller, Zelený, Havel Petr, Veleba, Fuksa, Franta Adamec ze Strážnice
5. Ministerstvo zahraničí : Brixi /pokud se nestane prezidentkou/, Janouch, KOhout Jan
6. Ministerstvo lokálního i státního životního prostředí : Tolasz, Drobek
7. Ministerstvo financí : Miller, Zelený, Niedermayer, Kohout Pavel, Michálek
8. Ministerstvo zdraví :Hnízdil Jan, Brixi , Kalvach,
Beneš Vladimír, Hovorka,
9. Ministerstvo kultury /konkurence Ministerstva srandy/ : Třeštíková, Malina Jaroslav, Hořejší
10. Ministerstvo pro řešení nezaměstnanosi : Špidla, Brixi, Hořejší
11. Mimisterstvo pro evropské záležitosti : Špidla
12. Ministerstvo pro záležitosti odložených samurajských děcek : Tencokida Hnuj
13. Ministerstvo vojenství : Bublan
14. Ministerstvo opravdové pravicovosti : Emissary - ministr, blue jay - sekretářka, hoven - maskot, jarpor(hlavní komentátor aktuálních
událostí)...mluvčí Rumcajs
15. Ministerstvo srandy : Tenco, Vico

X. Prezident : Bělohradský, Brixi, Brožová Iva, Dvořáková Vladimíra, Gajdůšková, Halík, Hnízdil, Hořejší, Hovorka, Illnerová, Jařab Jan,Jiřičná Eva, Komárek Valtr, Koukolík, Nešpor, Sokol Jan, Šiklová,Třeštíková, ....

Netrvám na tom, aby Ministerstvo srandy a MInisterstvo opravdové pravicovosti byly samostatné. Klidně by se mohly sloučit. :)
Ale trvám na tom,aby vzniklo Ministerstvo pro záležitosti odložených samurajských děcek - jako protiváha Ministerstvu pro evropské záležitosti.
:((
07. 04. 2011 | 18:05

ujo napsal(a):

Stran vlády zbytečné starosti a předčasné jásání.
Topolánek vydržel při patu celé 3 roky a kdyby byl šikovnější mohl vydržet ještě déle.
Fakt je, že Dalík už není ale Íčko si také ví rady.
Holt někteří poslanci VV věrni hlasu svědomí podpoří reformní vládu ( od Bárty už se nějaká podpora svědomí asi nedá čekat).
Koneckonců ty ministry za VV někdo dělat musí.
A jen douška pro Snílka : John - Oraprint Vám nic neříkalo?
07. 04. 2011 | 18:14

rejpal napsal(a):

Tenco
Jestli tam nezřídíte ministerstvo rejpání pro rejpala, tak tuhle vládu nepodpořím! Pokud ano, budu hlasovat pro ty samuraje
07. 04. 2011 | 18:28

Tenco napsal(a):

rejpal
Domluveno.
07. 04. 2011 | 18:40

rejpal napsal(a):

Tenco
Budu odpovědně trénovat
07. 04. 2011 | 18:42

Otázkář napsal(a):

rejpal

necháme se překvapit :)
07. 04. 2011 | 18:55

jihočech napsal(a):

Někde jsem četl (prosím upamatujte mě někdo na jméno autora a knihu),
že za každého režimu by bylo spravedlivé většinu politiků a vládců po nějaké době vladaření bez soudu zavřít, protože všichni jsou špatni a vinni, a pak beze spěchu pátrat po výši jejich provinění a posléze je event. podle stupně provinění i propouštět na svobodu.

Tak to je asi situace, ve které se dnes nalézáme u nás.
07. 04. 2011 | 19:06

vlasta napsal(a):

Jak se situace vyvíjí v posledních minutách, tak se mi paradoxně zdá, že situace a pozice Bárty se stává pevnější. Podle vyjádření TOP 09 a ODS (Gazdík, Němcová) jde usuzovat, že půjdou se 7 členy VV do čehokoli. A vypadá to, že odpadlíci budou jen 3. Bárta, který teď už nemá co ztratit, rezignuje na post ministra a v klidu bude držet celou TOP 09 a ODS v šachu. Podivuhodné obraty jsou u nás možné.
07. 04. 2011 | 19:17

Maximus napsal(a):

Vždyť oni se všichni znají navzájem a také si pomáhají
když je potřeba. Výše zmíněný bývalý NAVATYP či poté PROMINECON resp. nyní PMC FACILITY a dalších asi 100 napojených eseróček saje finance zejména z Magistrátu Prahy. Nad vším je rozkročen velitel Janoušek a jeho lidé z výše uvedených firem a Magistrátu. Třeba F.Dvořák a R.Blažek dostali za hubičku byty ve Špindlu, tj. ten Blažek co je dnes náměstkem Vondry na MO. I ten truhlík R.John se moc dobře zná s Janouškem a Bárta? Škoda mluvit, lepší se na to vys...!
07. 04. 2011 | 19:20

vlasta napsal(a):

Není lepší se na to vys.. Teď je jediná možnost vyjít do ulic. Teď a se vší důrazností. Za měsíc už bude pozdě a budeme zase 20 let čekat, až dospějí děti našich dětí.
07. 04. 2011 | 19:24

Lukáš napsal(a):

Já až z podivem sleduji co se u nás děje. Věci veřejné se koupou v aféře jako hrom a s největší pravděpodobností jim to zlomí vaz. Jakoukoliv malou stranu která se objeví zničí jedna kauza. Lidé si řeknou tyhle už volit nebudu jsou špatní. A naprosto paradoxně to nahraje stranám jako jsou ODS a ČSSD, které za sebou mají podobných kauz desítky (nebo spíše stovky).

Konec nadějí pro voliče VV, kteří slibovali zatočit s korupcí. Staré zaběhnuté kolo korupce je semlelo jako kohokoliv nového v politice. Jejich kauza tak krásně zakryla aféru pana ministra Vondry (který hospodařil se státními penězi, pan ministr Bárta jen s těmi svými).

Takhle končí vše u nás. A staří kádři typu Zaorálek, Sobotka či Tluhoř budou svorně křičet že VV musí pryč. Nejsmutnější na tomto celém je, že se voliči zase vrátí ke stranám které tu lžou a uplácejí už 20 let.
07. 04. 2011 | 19:28

rejpal napsal(a):

Maximus
Jo, ty pocity znám. Alke něco malinko může dělat každý z nás. I když se to nepovede, můžeme mít alespoň pocit "z dobře odvedené práce".
07. 04. 2011 | 19:33

vlasta napsal(a):

Lukáš
Teď je možnost s nimi všemi zatočit. Jen musíme zvednout zadky od počítačů a vyrazit do ulic. Tady na netu nic nevyřešíme.
07. 04. 2011 | 19:34

Honza999 napsal(a):

Snílek

Víte, v čem vidím velký problém?

V tom, že lidé jako vy se vůbec pletou do diskusí o věcech, o jejichž pozadí nemají sebemenší tušení a ještě navíc rozšiřují bludy a mystifikují další lidi.

SOBOTKA NEUMOŽNIL ŽÁDNÉ ODPOUŠTĚNÍ DANÍ!

Hoteliér Dvořák vyměnil stará vadná okna u svého hotelu. Vzal to jako ÚDRŽBU nemovitosti a také jako údržbu to dal do svého daňového prohlášení. Na Finančním úřadu se ale našel úředník, který výměnu oken posoudil jako INVESTICI za účelem zhodnocení nemovitosti s jiným daňovým dopadem, doměřil rozdíl daně a napařil penále. Tím se Dvořák dostal do sporu s FÚ a nechal rozhodnutí na MF. Na MF je na řešení sporů s FÚ speciální komise (těchto případů jsou desítky až stovky ročně a není v silách ministra, aby je řešil osobně). Speciální komise lidí, kteří tam dělají už desítky let, kteří jsou nepolitičtí finanční odborníci, které nikdy nikdo nevyhazuje a proto rozhodují podle zákona, ne podle pokynů shora. Komise rozhodla ve prospěch hoteliéra a Sobotka to jen jako ministr podepsal - stejně jako desítky až stovky dalších rozhodnutí této komise. Kdyby toto rozhodnutí bylo nesprávné, Kalousek by si nenechal ujít jeho kritiku - Kalousek ale naopak prohlásil, že v tomto konkrétním diskutovaném případě ministerstvo rozhodlo správně a že by jinak nemohlo rozhodnout ani pod jeho vedením. Žádné daně nebyly odpuštěny - bylo jen zastaveno vymáhání nesprávně vyměřeného doplatku daně a penále (které se tím pádem stalo také nesprávně vyměřené), a média toto zastavení vymáhání rafinovaně označují jako "odpuštění daní".

Paroubkova bradavice, Sobotkovo odpouštění daní (výše popsané) a Zaorálkovo "létání vrtulníkem na oběd"... To jsou jediné argumenty, které pravici vyhrávají volby..

Ten vrtulník.. Zaorálek na něj měl podle zákona právo (docela určitě větší právo, než jaké měla Němcová na půjčování svého služebního vozu synovi). A bylo prokázáno (a je médii záměrně ZAMLČOVÁNO), že kdyby ten vrtulník neletěl se Zaorálkem do Ostravy, letěl by PRÁZDNÝ třebas trasu Pha-ČB-Plzeň-Pha... Protože piloti MUSÍ měsíčně nalétat tréninkové hodiny a Zaorálek prokazatelne létal v rámci těchto tréninkových hodin pilotů.
07. 04. 2011 | 19:34

K M napsal(a):

Pan Bárta, pokud spolustraníkům rozdává SVÉ peníze, je lidumil. Chce aby se lépe oblékali a netrpěli nouzí.
Kočí se Škárkou jsou ti, kdo tvrdí, že šlo o ovlivnění jejich jednání ve věcech veřejného zájmu. Veřejnost by se měla dozvědět všechny podrobnosti, za kterých ty peníze přijímali.
Škárka předtím, než nahlásil těch 170 tisíc vzal několikrát
55000 a jak sám říká, normálně použil pro sebe. Pokud nějaký policajt nebo státní zástupce někdy čte noviny, už by mělo na Škárku běžet trestní řízení, protože je zcela zjevně korupčník. Pokud nějaké z těch peněz vzal již loni, chtěl bych vědět pod který spadá Finanční úřad a zda se někdo již zajímal, jestli je zdanil.
Kočí nesděluje KDY ten půlmilión přijala. Pokud s ním rovnou neutíkala na policii, je její situace stejná jako u Škárky. Přijala úplatek.
07. 04. 2011 | 19:45

Ládik!!! napsal(a):

Honza999
ten vrtulník měl pokusně provádět leteckou orbu. Zaorálek to měl jako téma své závěrečné práce z marxismuleninismu.
07. 04. 2011 | 19:48

rejpal napsal(a):

Lukáš
Víte, tohle byl konec, který byl zakódován již v samotném úspěchu VV a v jejich vnitřních poměrech. Skoro všichni jejich voliči podcenili jednu věc - existenci té smlouvy s kandidáty. Takovou věc by žádná normální strana neudělala (tam šlo o loajalitu k vedení, nikoli třeba k poslaneckému klubu, kde se s ní vcelku přirozeně počítá). To, co by se normálně řešilo dialogem, třeba i hádkami a vzájemným profackováním, tiše doutnalo. Občas vyprskla jiskřička (dopis Klasnové), záhy byla zadupána do země vynucenou soudržností. V podstatě šlo o absolutní vládu jednoho člověka, pojištěnou bůhvíjak (ti, co se vzepřeli před volbami, byli vyškrtnuti). V takovém subjektu stačí jeden průval a všechno se sesype. Kde nepanuje vnitřní demokracie a svoboda názorů a kritiky, nemůže to dlouho fungovat.
A je tu druhá věc. Když někdo jde do boje pod korouhví etiky, nemůže si prostě průšvihy v této oblasti dovolit. A pokud se stanou, musí rychle a zřetelně jednat /viz Dobeš a jeho úlety/. Jinak se stane nevěrohodná.
A třetí věc: konfrontace siláckých prohlášení před (a těsně po) volbami s reálnými skutky. S tím ne, s tamtím taky ne - a nakonec konstatování, že volič si dinosaury přál, tak nemáme na vybranou. Slušná strana by na vybranou měla, když už se slušností šla do voleb jako s prioritou.
A čtvrtá věc: nevyjasněná minulost některých aktérů, která je dohání. Když někdo moralizuje druhým, všichni si na něm rádi smlsnou, až zakopne.
Není to kuriózní, když strana, která poukazovala na prohřešky svých partnerů (Drobil) a hrozila odchodem, se sama zapletla do sítě pochybných činů, divných finančních transakcí a podivných napojení mezi politikou a byznysem?
V tomhle směru jsou na to oba partneři VV lépe. Byli prostě ve svých prohlášeních na poli etiky zdrženlivější
VV (těch virtuálních) je škoda. Kdyby z poloviny dělaly, co tvrdily, že budou dělat, o kousek by se věci pohnuly. A začít mohly již při koaličních jednáních u osoby Kalouska. Už jeho akceptace byla první prohrou, a pak už bylo vše jen otázkou času. Silnější parneři ji prostě nebrali vážně. A nikdy se VV nepokusily využít sílu, kterou díky neideologicky získanému mandátu skutečně měly. Nejspíš ani nechtěly.
07. 04. 2011 | 19:50

Vico napsal(a):

Rejpal, Tenco : Já bych v rámci rozpočtové odpovědnosti ministerstvo srandy s ministerstvem rejpání sloučil. Já bych si s dovolením ponechal ministerský post a vám dvěma platil pravidelné měsíční držhubné. Rejpalovi sto tisíc a Tencovi padesát, neboť má bohatý strejčky a navrch ministerstvo pro záležitosti odložených dinosaurů.

Pak je tu ještě jedna varianta - jsa za poslední dva dny asi pětkrát smazán, bych nebyl proti, kdybych od Stejskala dostával pravidelné "drž-psané." Byl by to dobrý job.
07. 04. 2011 | 19:50

rejpal napsal(a):

Vico
Když mi necháte ministra, budu to dělat zadarmo.
07. 04. 2011 | 20:01

Lukáš napsal(a):

rejpal

Nečekal jsem jiný konec VV. Ani jsem je nevolil. Jen jsem čekal, že přinesou trochu svěží vítr do politiky. A když vidím jak se najednou shoduje rétorika ČSSD a ODS je vidět, že se vše vrátí do starých kolejí. A podle mého názoru by se měli obě tyto politické strany vypráskat z politiky. A když slyším nějakého česana (či odesáka) mluvit o tom, že y měl ministr Bárta odstoupit, když sám obhajoval svoje spolustraníky v podobných kauzách v minulosti tak mi to přijde silně pokrytecké.

A nakonec je vidět že politika není o řešení podstatných věcí, ale jen o veřejném propírání kauz. A jestli teď padne vláda tak zase nastane zmatek ve všem.

Celé mě to připomíná loď která míří na útesy a dva kormidelníci se hádají, který směrem se jim vyhnout. Nakonec už nebude kudy :-)
07. 04. 2011 | 20:04

Honza999 napsal(a):

Ládík!!!

Ten vrtulník nemáme jeden.. Jsou to vrtulníky pro případ nějakých mimořádných událostí. Pokud není žádná mimořádná událost, vrtulníky stojí. Problém je v tom, že stojí i piloti. Piloti ale stát NESMÍ - MUSÍ měsíčně nalétat určitý počet hodin pro udržení pilotních reflexů, prostě musí trénovat (ne na trenažeru jako při výcviku, ale v praxi, za kniplem, ve vzduchu). Zaorálek prostě zařadil své cesty do plánů tréninkových letů pilotů - co uletěli piloti se Zaorálkem, nemuseli pak letět zbůhdarma prázdní na trase Pha-ČB-Plzeń-ÚL-Pha... Tato fakta prostě neokecáte ani rádobyironickými poznámkami o "letecké orbě"...
07. 04. 2011 | 20:04

rejpal napsal(a):

Lukáš
S tou lodí to docela sedí. Ale u nás nic výjimečného.
07. 04. 2011 | 20:15

Petr B. napsal(a):

to Lukáš:
Je až neuvěřitelné, jak lidé vám podobní, mohou být naivní. Přece už Topolánek upozorňoval, že VV je mafie odvozená od pražské ODS. A také, že má za úkol pomoci ODS po volbách (společně s TOP09...bylo to poučení z krajských voleb 2008, kdy ODS zůstala prakticky sama proti ČSSD). VV se profilovala jako pravicová strana, plno lidí z VV přišlo z ODS, prakticky prováděný program je totožný s programem ODS i s jejími bizarnostmi typu "regulační" poplatky...tak já nevím, kde berete představu, že VV stojí někde mezi ODS a ČSSD a že bojuje proti ODS. Je to vůbec možné? Programově bojuje pouze proti ČSSD. Pokud "bojuje" s ODS, tak pouze o koryta a vliv a na to teď dojela.
07. 04. 2011 | 20:20

Germanicus napsal(a):

Tenco 18.05:
Jo, dobrý. Ještě předseda vlády: vlk
Ciao
07. 04. 2011 | 20:24

Tenco napsal(a):

Vico
Vy vlastně chcete utvořit zbrusu staronové Ministerstvo kamufláže.
V tom případě nechme věci tak jak jsou dnes.
Ušetříme za volby.
:)))
07. 04. 2011 | 20:44

Lukáš napsal(a):

Petr B.

Hmm. Co k tomuhle říct. Snad jen to, že o tom že VV jsou mafiánký projekt ODS jsem slyšel hlavně z úst bývalého předsedy ČSSD. A jestli VV bojují s ODS to se ukázalo u volby nového policejního presidenta. A zajímavé je, že budete tvrdit, že Topolánek je lhář ale jeho slova použijete.
A docela se mi líbí vaše interpetace slova pravicový, které požíváte jako synonymum zla.

Na regulačních poplatcích mi nepřijde nic bizardního. A pa Rath kdysi sám prohlásil, že se zdravotnictví bez nich neobejde.
07. 04. 2011 | 20:47

JC napsal(a):

Tenco,
Právě jsem přišel od koní. Mám v sobě něco šampáňa a domácí slivovočky a starost s budoucími vládnoucími rád koním přenechám.
Mají větší hlavu :-))
07. 04. 2011 | 20:50

Tenco napsal(a):

JC
O.K. Dej ale bacha ať pak nejsi za chomouta. :))

Jistě, jde převážně o vyjádření pocitů.
Ale pokud tedy těch šampaň nebyly tři lahve, musíš uznat sám, že ty pocity z konání famiglie 118 jsou přinejmenším rozmarné.
:---()
07. 04. 2011 | 20:53

Liberál napsal(a):

Že jste to pane Zaorálku neuplatňoval i u pana Melčáka a Pohanky. Ještě si panatuji tu hyterii kterou vyvolalo u ČSSD pokus Pohanky a Melčáka vykonávat svůj mandát osobně, v souladu se svým slibem a nejsou přitom vázáni žádnými příkazy. Nepoužívejte dvojí metr.
07. 04. 2011 | 20:53

Liberál napsal(a):

Ještě bych dodal že u Pohanky ani Melčáka nešlo o korupci, abych se tu vyhnul nařčení místní oranžové "elity", protože ani jeden za to nic nedostali.
07. 04. 2011 | 20:56

čumim ale fuckt napsal(a):

Tý jove - peněz v taškách moc - miliony - desítky milionů? - že já se nedal kurnik na politiku - tam to sviští - von to ten Bárta snad i utáhne!!!
Možná zatěžkávací zkouška - smějící se bestie - Zeman - průser všude kolem - šúviks - nas..at!!!!!!!!!!!!!!!!!! Himbajs. Předběžně gratuluju, Bárto, tak tohle si zvládl... Nevěřím.
07. 04. 2011 | 21:13

hoven napsal(a):

z večkařů začinam mit divnej pocit. na jedné straně vah pokračování reforem na druhé straně vah podivná mafiánská sekta napojená na bezpečnostní agenturu , která šmíruje politiky . barta vytahuje obalky s pulmilionama ,jako by to byl kapesník. je to hodně podivne. ABL musí být durazně odsekána od veškerých státních peněz. johna bych okamžitě vykopal z vnitra. kromě toho, že je hloupej, tak je ještě pod vlivem všehoschopneho barty.
07. 04. 2011 | 21:13

Petr B. napsal(a):

Lukáši:
"Snad jen to, že o tom že VV jsou mafiánký projekt ODS jsem slyšel hlavně z úst bývalého předsedy ČSSD"...Nikoliv řekl to Topolánek v hotelu Hilton na jaře 2010. Topolánek byl totiž občas upřimný, co na srdci, to jazyku a na to nakonec dojel.
Jak víte, že Rath chtěl regulační poplatky? Mohl kdysi v čele lékařské komory chtít nějaké poplatky (slyšel jsem, že za recept), ale určitě ne regulační. Protože na takovou blbost mohli přijít pouze lidé z ODS, jmenovitě Julínek. Předseda ÚS Rychetský řekl, že zvláště novorozenci v inkubátoru se nemůžou sami regulovat a sami rozhodovat, zda náhodou nenadužívají lékařskou péči. To platí ovšem o jakémkoliv pacientovi bez medicinských znalostí. I současný ministr zdravotnictví uznal, že regulace pacienta je blbost a nemůže fungovat, přesto alespoň zvýšil regulační poplatek v nemocnici.
Vy nemusíte smutnit nad případným zánikem VV. Mentálně patříte do ODS a možná tam přejde i většina poslanců VV.
07. 04. 2011 | 21:24

vlasta napsal(a):

Bárta přešel do protiútoky. Vzkaz pro ODS a TOP 09: Buď mě vezmete do party, nebo se potopíme všichni. Předpovídám, že mu na to kývnou, mají políčeno na obrovský balík.
07. 04. 2011 | 21:26

Jos napsal(a):

To Liberál,
žvaníte, Melčák a Pohanka svým podrazem a hlasováním s ODS jistě "zastupovali občany v souladu se svým svědomím" se kterým klidně slíbili zcela opačný program a které podvedli. Normální člověk tomu říká podvod, ovšem současní "liberálové", pro které je slušnost,podobně jako u gangsterů, zjevně rovna hlouposti, to hodnotí v rámci "své speciální" morálky a etiky.
A odkudpak víte, že za to nic nedostali? Žeby to psali v českých, zaručeně "objektivních" mediích? Třeba Kmenta v MFDnes, nebo snad jiný podvodník?
07. 04. 2011 | 21:50

Ládik!!! napsal(a):

honza999...
Zaorálek prostě zařadil tréninkové plány letů pilotů do svých cest - "co uletěli piloti se Zaorálkem, nemuseli pak letět zbůhdarma prázdní na trase Pha-ČB-Plzeń-ÚL-Pha.. "
i tak se dá....
07. 04. 2011 | 22:14

Skogen napsal(a):

Pánové, Stejskalovi byste ministerstvo nedali? Zvažte to... Když uděláte přešlap, mohl by ho vygumovat. Jako mluvčí vlády by byl taky dobrý, tentokrát byste byli vy na tom sofa před plentou.
07. 04. 2011 | 22:19

Cech napsal(a):

Ne pane Zaorálek žádné tajemství ve VV není,pouze Vy si stále nechcete připustit že existuje podnikání v politice.

Prostě existuje podnikatelský subjekt, který si může dovolit v této rezpublice podnikat v politice.
Dříve to celkem vynášelo ale v současné době, realizace dvou zásadních věcí a to ekotendru a druhého pilíře(tunelu), je tato činnost stále narušována.

Tak jak podotkl K.Schlafenberg: Není klid na práci.
07. 04. 2011 | 22:24

Honza999 napsal(a):

Ládik!!!

Tak se nedá...
Tak to bylo. Kdyby ti piloti nevezli Zaorálka do Ostravy, tak by OPRAVDU letěli kamkoli jinam prázdní. Určitý počet hodin měsíčně nalétat museli (a létají je prázdní i dnes), jsou na to předpisy.
07. 04. 2011 | 22:25

Honza999 napsal(a):

Skogen

Stejkalovi? To bychom museli být v roce 1984 a to ministerstvo by bylo Ministerstvo Pravdy..
07. 04. 2011 | 22:27

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávky obsahující text ("šmejd"), neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
07. 04. 2011 | 22:29

dalimír napsal(a):

Dobrý večer ! Ta taškařice u veverek je obyčejná kamufláž aby se odvedla pozornost medii a lidí od zlodějen století ! Kalousek a Vondra nesou hlavní odpovědnost za prošustrované miliardy ! Oni se tam vlci ve strakovce a parlamentu vždy nějak domluví a zase budou lovit společně ,ve smečce ! Pro ně je škoda odcházet od rozdělaných zlodějen! A ješte mají ti mafiáni naději navíc ! Tahat prachy z EU ! Dl. Takže o co gou ?
07. 04. 2011 | 22:59

Tupelo napsal(a):

Pane Zaoralku, jestli to nebude s VV jeste mnohem horsi:

Bárta šel do politiky kvůli zakázkám, vyplývá z jeho tajného plánu (http://zpravy.idnes.cz/barta-sel-do-politiky-kvuli-zakazkam-vyplyva-z-jeho-tajneho-planu-p9y-/domaci.asp?c=A110407_194147_domaci_cem)

"Hlavní stratég VV Bárta, který šel do voleb s hesly "vyžeňme dinosaury, zastavme korupci a klientelismus", si před třemi lety jasně nalajnoval, jak chce cílů dosáhnout: "Musíme vytvořit nejsilnější soukromou bezpečnostní službu v zemi. Musíme dosáhnout dominantního postavení na trhu a posilovat vlastní pseudokonkurenční firmy. A rozvíjet nové kategorie zákazníků ve veřejné správě (zdravotnictví, školství, státní úřady, samospráva, sociální služby)," popisoval. To byly ekonomické cíle.
Pak vyjmenoval další, nazvané ekonomicko-politické: "Rozvoj komplexního bezpečnostního servisu pro ekonomické elity."

Zajimava je poznamka o pseudokonkurencnich firmach, pripomina to pseudokonkurenci na pravici (vzpomenme ze o TOP09 uvazoval Kalousek s Topolankem, o VV se obcas tvrdilo ze jde o projekt kmotru prazske ODS...). A varujici (ci primo vyhruzna!) muze byt posledni citovana veta - zde jiz nejde o VV nebo Bartu, ani o mnohem korupcne zkusenejsi ODS, ale o zabezpeceni lidi, kteri stoji hodne v pozadi za temito stranami (komu asi prospeji soucasne 'reformy', diky kterym se od obcanu vybira cim dal vic penez (pripadne se orezavaji soc. davky) a zaroven se v urovni korupce kontinualne propadame?)
07. 04. 2011 | 23:09

Honza999 napsal(a):

nick y

Obáváte se zbytečně. Peníze, které by stejně BYLY VYDÁNY na tréninkový let pilotů byly vydány na tréninkový let pilotů spojený s přepravou Zaorálka do Ostravy a zpět. Dá se říci, že využití JEDNĚCH peněz k naplnění dvou účelů místo jednoho spíše zvýšilo efektivitu těchto výdajů.

Nechci se Zaorálka nějak moc zastávat, protože si myslím, že na jeho místě by mohl být někdo daleko schopnější (ale do personální politiky ČSSD nemám co mluvit a když si ho tam dali, mají ho tam) - ale jde o mi pravdu.
07. 04. 2011 | 23:11

Otázkář napsal(a):

Honza999

s ládikem!!! se pravdy nedoberete, ten je ve svojí ideologické zaslepenosti schopný Vás přesvědčovat, že slunce vychází na západě ;)
07. 04. 2011 | 23:26

Lex napsal(a):

Tenco
Dík za opětovnou nominaci (-e).
A nechci se vtírat a nechci aby to vypadalo jako špílec, ale doufám, že už nám (vlkovi a mi a některým dalším) věříte, co jsme před dvěma či necelými dvěma roky a pak napořád psali o "VV" (ale také TOP 09). Jistě že každý máme právo na omyl. I proto patříte mezi mé oblíbené diskutéry.

Vico
Správně má asi znít "drž-psavné"- to "v" je tam důležité.

Tenco a Vico
Myslím chlapi, že sranda nad tím vším je už snad jedinou (dočasně) správnou reakcí. No, sranda, černý humor. A zatraceně černý, protože tihle dinosauři a jejich mladí kmotři to asi zase ustojí. Vždyť mají božské poslání - boj proti korupci, rozpočtovou odpovědnost a zachránit nás před propadem do "Řecka" (já vím, o ožebračování toho moc neslibovali).
Žel, nevidím tu sílu, která by dokázala zvednout z kanapí český "pučmidrát", aby vzal meče, cepy, sudlice, halapartny a kosy, a vykopal tu svoloč od jejich koryt a nahnal do "bání", kam patří.
07. 04. 2011 | 23:32

Honza999 napsal(a):

Lexi

až budete vyzbrojovat povstalce, já se hlásím..
08. 04. 2011 | 00:05

Anba napsal(a):

Mám starou rezavou kosu, ale mohu ji nabrousit.
08. 04. 2011 | 00:11

Lex napsal(a):

Honza999
Honzo, byli bychom vláda šetrná. Šetřili bychom primárně sami na sobě, a tak i ty prostředky, které by v konečném důsledku vedly k našemu dosazení na pozice by musely odpovídat tomuto záměru. Jinými slovy - zbroj povstalců svépomocně.
Vemte si příklad z Anby.

Anba
Brousit netřeba, rez je dostatečně přesvědčivý argument.
08. 04. 2011 | 00:24

jk napsal(a):

Pane Zaoralku,
vzdy jsem Vas mel a mam za inteligentnigo cloveka a zkuseneho politika. Navic i s darem smyslu pro humor. Nicmene musim rici, ze behem ery Jiriho Paroubka jsem Vas lidove receno "nemusel", bylo to zklamani.
Tento clanek Vam ale do pismene podepisi. Mate za 1.
08. 04. 2011 | 00:56

kočka šklíba napsal(a):

Ne že by současné aféry VV byly marginální záležitosti, nejsou, ale opravdu nám zmizely mnohem důležitější události a to Kalouskovy a Bartákovy nákupy na MO a stamiliónové úniky pro Promopro. O Drobilovi už aní čárka.
A to nemluvím o tom úplně nejdůležitějším, největším tunelu zv. posametového období : rozkradení důchodového a zdravotnického pojištění. Nevratném vykradení a rozvrácení toho posledního co tu ještě jakž takž pomáhá lidem v alespoň trochu slušném žití, zase se nám , zvláště ti mopslíci z MF a ČT, podílejí ne vymývání mozků.
To že je každý druhý, no asi jsem optimistka ;), ve vládě a v PS podplatitelný a podplácen, to přece víme dávno. Že VV byly nevolitelné pro své činy a chování již před volbami prohlédl téměř každý, kdo je jen trochu sledoval v Praze. Tím jsou omluveni ti, co pražské mafiány zas až tolik nesledovali ;).

Ale opravdu důležité jsou ted, jak jsem psala, nastávající plány tohohle vládního "sboru g....ů " (každý si dosadí co odpovídá jeho názoru, editor si zřejmě dosazuje ne moc lichotivě ;), to bych opravdu nečekala :D))a jejich poslanců (rovněž g....ů, editore dtto ;)). Nesmíme se nechat oblbnout pisálky, kteří se v lepším případě honí za senzacemi, v horším záměrně odvádějí pozornost od toho důležitého.

A ano, už ty zadky od těch kompů musíme zvednout. Já to rozhodně udělám, i když kosu nemám, ale v nejhorším si jí půjčím od sousedů na chalupě ;).

P.S. Kdo neviděl Hydepark s Vladimírou Dvořákovou, doporučuji.

P.S. Editore, tento příspěvek si kopíruji, vzhledem k vašim zvláštním zásahům si myslím, že je nutné.
08. 04. 2011 | 02:05

kočka šklíba napsal(a):

Ted teprve jsem si přečetla blog pana Pikory, trefné, a děkuji za něj. Ale dočtete se to někde jinde než tady? Napíší tohle alespoň HN?. No o bulváru jako je MF ani neuvažuji. Tohle by mělo být opakováno nejméně 5x denně na veřejnoprávní ČT, to se týká a je podstatné pro většinu obyvatel tohoto státu. No jenže to by tam museli pracovat novináři a ne poskoci mocných.
08. 04. 2011 | 02:27

Ládik!!! napsal(a):

Otázkáři,
všechno je relativní. I východ a západ vzhledem ke Slunci. Proč nelítalo vrtulníkem víc lidí? A proč ne dnes či včera? Proč jenom 1 poslanec? Proč zrovna Zaorálek? Protože je tak "schopný", že na to přišel samojediný? Ne. Protože má na takové věci žaludek. Drzost. Aroganci. Sprostotu. Protože tím světu může dokázat "svou moc". Marxistickou výchovu. Kdoví, co v tom vrtulníku dělal. Jestli nechcal na lidi.
08. 04. 2011 | 07:46

rorýs napsal(a):

To autor:

Jako rozbor situace je to relevantní.
Jako volič však stále čekám na přijetí služebního zákona.
Pak by jste totiž nemusel dělat rozbory situací.
08. 04. 2011 | 08:00

Gru napsal(a):

Já bych V . Bártu tak nezatracoval, neboť jakožto majitel politické strany zcela nového typu je progresivní manažer a průkopník. Sjednocení politické strany a firmy je věc, k níž se vývoj teprve začal ubírat - a hle, v České republice již máme téměř plnokrevný subjekt. Neboť Bárta vynalezl přímo epochální řešení základního podnikatelského problému, totiž mezd. Tím, že z poslanců své strany učinil své zamětnance, dosáhl toho, že jejich mzdy platí stát, práci všaki odvádějí Bártovi, coby šéfovi firmy.
Chápu ovše, že jde o první fázi, jakýsi zkušební provoz, takže nezdaněné mimotarifní požítky zatím ještě hradí ze svého. Počítám, že i to zdokonalí. (Ostatně, starý Corleone to dělal přece taky tak...).
08. 04. 2011 | 08:02

Lex napsal(a):

Gru
Vlastně jsem tak včera večer uvažoval, že z vůdců vládních stran (ano, vůdců, přece nikdo nepochybuje, že vůdcem je Bárta a ne poskok John - koneckonců, kdo by ho znal, nebýt TV NOVA, kde byl imrvére na skle a, jak při předávání cen TýTý prohlásil Josef Klíma, bral ceny za investigativní novinařinu, ačkoliv nikdy nebyl "v terénu", a vůdcem TOP 09 je Kalousek s nikoliv spící dřívekníže) jsou "poctiví" právě jen ten Kalousek a Bárta. Ti jediní potvrzují to, co prohlašovali před volbami. Kalousek tvrdil, že sebere lidem peníze, některé ožebračí, přidá bohatým a firmám, rozkulačí důchodový systém ve prospěch finančních bublin atd. atd., a lidi mu to "žrali" a dávali mu hlasy (co na tom, že dneska ti samí nadávají). A Bárta svým zaměstnancům otevřeným dopisem sděloval, že vstupuje se svými lidmi do nejvyšší politiky, aby zajistil další prosperitu své firmy a tím i jejich budoucnost. To přece bylo známo už před volbami. A lidi mu "žrali" plky pronášené hubou v bíbru, že jde o boj proti "dinosaurům" a o novou, lepší politiku. A dávali mu hlasy.
Jediný Nečas voličům lhal, stejně jako v roce 2006 Topolánek smlouvou s občany. A je v tom konzistentní.
Tak hlavy vzhůru Kalousku a Bárto - a do protiofenzívy proti těm hloupým voličům! A trestní oznámení na ně, na všechny (ty voliče).
08. 04. 2011 | 09:30

Tenco napsal(a):

Lex
Face to face mně lidi z nynějšího vedení VV před volbami tvrdili zcela něco jiného, než po volbách provádějí. A četl jste jejich program ? Je to dobrý program.
Ale příště dám na misku vah i Váš názor.

"...Žel, nevidím tu sílu, která by dokázala zvednout z kanapí český "pučmidrát", aby vzal meče, cepy, sudlice, halapartny a kosy, a vykopal tu svoloč od jejich koryt a nahnal do "bání", kam patří...."

Buď se sjednotí všechny relevantní občanské iniciativy, anebo tou silou budou komunisti či fašisti.

Navrhoval bych slogan " Horší už to být nemůže ".
:))))

P.S. Teď vážně. Od komunistů a fašistů by bylo dobré převzít osvědčené metody. Kromě teroru a propagandy. Protože jde o moc. :((((
08. 04. 2011 | 10:55

tata napsal(a):

dobry den

pane TENCO,LEX

OBAVAM se že vtomto bude myt pravdu paní Doležalova a nastoupí hnědé nebezpečí,kde postižení nebudou vinici ale socialní vrstva nebot se využije mnohdy i opravněnych emocí vtomto směru už hodně napnutych vztazich kam to povede už jednou světu bylo zděleno,i s ohledem že to stale plno lidí vidí v tomto pozitivum což je ale katastrofa.

dobry sni byl Haidpark myslym že to je jedna z nejlepších politologu
08. 04. 2011 | 11:34

kočka šklíba napsal(a):

Tato o protofašismu tu přírodovědec píše kolem dvou let, a byl a je s tím dost vysmíván, ted už to vidí dokonce i jiní. A stejně se tu najdou lidé, a je jich bohužel hodně, kteří většinou z ideologických nebo sobeckých příčin, budou stále téhle skvadře všechno omlouvat a vytahovat Grosse, botičky, náhrady, vrtulník a podobně. A stále dál budou volit provařené "politiky". Vůbec nepochopili, že nyní již nejde "jen" o to, jaké budou daně a podobně, nyní jde právě již o tu svobodu, kterou oni tak "uctívají". To ano, ale jen h..ou a jen pro sebe.
08. 04. 2011 | 11:59

Honza999 napsal(a):

Ládík!!!

Protože byl předseda sněmovny a měl jako předseda sněmovny na rozdíl od řadových poslanců na vrtulník nárok! A proč to nepoužívají ti po něm? Protože bydlí v Praze.. Kdyby Němcová bydlela v Ostravě, také by létala, na to vemte jed (když za totáče kradla v samoobsluhách a z hladu rohlíky a z nedostatku financí pro děti čokoládu, když dokázala svému synovi chudému lékaři půjčit služební auto i s parlamentní kartou na čerpání pohonných hmot, se sockami by se ve veřejné dopravě netísnila - to je ten pravý žaludek na sviňárny.....
08. 04. 2011 | 12:27

vlasta napsal(a):

kočka šklíba
Já jsem začal navštěvovat a přispívat pod blogy až po ozbrojeném přepadení ČT, které již mělo jasné znaky čistého a otevřeného fašismu. Předpokládám, že vzdělaná pravice ví, co je to fašismus. Neznám tedy názory Pocestného, ale i já jsem od nástupu TOP 09 začal vnímat známky skrytého fašismu od této strany. Máte pravdu v tom, že teď už nejde pouze o ekonomickou stránku, ale přímo o naši svobodu. Ale nesouhlasím s tím, že nejde o daně atd., protože pokud se podaří tyto vládní reformy prosadit, ztratíme svobodu prostřednictvím ekonomické situace. To je právě ten skrytý fašismus, který vnímám.
08. 04. 2011 | 12:34

Tenco napsal(a):

tata
Paní Dvořáková. Ale to nevadí. :))

Základním leitmotivem a znakem fašismu je korupce.
Korupce ve formě křivení systému volné soutěže klientsko - patronskými vztahy. Od regálného přes tunel Blanka až po nepokryté financování vítězné zájmové skupiny. Například NSDAP či Mafie.
Korupce ve smyslu korumpování svědomí. Od nevinných půjček předávaných v obálkách pře udělování lžititulů až po bezvýhradnou poslušnost.
Korupce ve smyslu politické soutěže. Od špehování, přes skupování hlasů a vyhrožování až po fyzickou či psychickou likvidaci.
Korupce ve smyslu fungování práva. Od reinterpretace záměrů zákonodárce a vytváření impotentních právních norem přes paralyzování orgánů činných v trestním řízení až po likvidaci nepohodlných lidí z policie a justice a v konečném důsledku ovládnutí i těchto institucí.
Korupce ve smyslu vykrádání demokracie. Od vnucování volebních seznamů vypracovaných Mafiemi, přes výměnu obročí za loajalitu až po obsazování míst v státní byrokracii na základě objednávky vítězné zájmové skupiny. Například ÚV KSČ či Mafie.

Korupce ve smyslu občanském.
Prostě takto nadělají z lidí ovce.
A ovce, jak známo, hynou povětšinu na jatkách.

:((((

Připomíná vám to něco ? Hmm. I mně.

Máte doma něco, co se dá po mírné úpravě použít jako zbraň ?
Tak to je dobře.
Možná že dojde i na tohle.
08. 04. 2011 | 15:02

tata napsal(a):

samozřejmě se omlouvam paní Dvořakova ne DOLEŽALOVA
08. 04. 2011 | 16:17

Pepa. napsal(a):

Pane Zaorálku,panu Rathovi komunisté přeci také podepisovali směnky,asi máte krátkou paměť.Kdy jej konečně vyrazíte.
08. 04. 2011 | 16:55

kočka šklíba napsal(a):

Vlasto, ano všimla jsem si že jste tu nový, takže také proto jste popletl nick, ne Pocestný, ale přírodovědec upozorňoval na hrozící situaci. Pocestný je spíše některými svými vstupy na tenké hranici mezi demokracií a něčím daleko horším.

Jinak samozřejmě máte pravdu, nakonec ekonomicky na to právě jdou, ovšem například daňová soustava se dá změnit, ale některé změny jsou nevratné a proto mnohem nebezpečnější. Nicméně to nebezpečí se ukazuje jako stále reálnější.
08. 04. 2011 | 17:34

Snílek napsal(a):

To hoven

Jsem pracující člověk, takže jsem omezený v čase (to Vy jistě taky, i když Vy se v politice možná pohybujete). Nekupuju si jedny noviny, neposlocuhám tu samou telvizi. Zajímají mě i názory psychologů a různých lidí, kteříby mohli býti méně zaujatí. Myslím, že mám otevřenou mysl, ale je strašně složité vysledovat vše. Nemůžu si kupovat každý den veškerý tisk a sledovat všechno možné, co je zveřejněno v telvizi a na internetu. To je nadliské síly a nad moje fin. možnosti. Véčkaře volil zklamaní voliči prakticky všech stran: od odeesáků až po exvoliče komunistů. Člověk musí v něco věřit.
Nemyslím si, že jsem vyložený diletant - pokud jde pozorování naší pol. scény.

Honza999

Kolik máme v Česku rozvodů? Přes padesát procent? Takže vidíte, jak mnoho lidí se plete v zásadních životních otázkách. Podívejte se na vývoj mezilidských vztahů ve VV. Řada lid tam prochází šokem. Já vůbec nečekal, že si někteří lidé půjdou tolik po krku. Jinak mě to štve. Nechce se nechat klamat. Ale kdo z nás se nenechal nikdy oklamat?
08. 04. 2011 | 18:05

tata napsal(a):

pane SNILEK

ŠKODA že jstemi neodpověděl na.......07. 04. 2011 | 17:47
08. 04. 2011 | 20:24

pich napsal(a):

U těch veverek je moc ženských. A to bude hlavní problém. Vždyť je známe rčení, že svět se kolem ku... otáčí.
Přesto se tam na všechny nedostává, někteří si musí najít masíčko ve svém kanclíku. Dobešovi se to skoro vymklo a také jak vidno, tak Kočí nikoho neoslnila.
08. 04. 2011 | 22:35

PV napsal(a):

Když i čtu zprávy o kauze Bárta v mediích, mám pocit, že se někdo snaží udělat ze mě vola. Novináři zveřejňují informace, které jsou roporuplné a asi si myslí, že jim to žeru jako nějaký prosťáček.

Co vlastně Bárta spáchal? Jestliže uplácel Škarku a Kočí, aby zamlčeli nějaký jeho zločin, proč Kočí neřekla, co měla zamlčet? Pokud by vyšla s pravdou ven, Bárta by nemohl tvrdit, že se jednalo o půjčku a ne o úplatek. Pokud však Kočí důvod pro úplatek nesdělila, je teď ona v pozici lhářky. Ba dokonce se nabízí vysvětlení, že ji někdo uplatil (mnohem větší částkou), aby potopila Bártu.

Je hluboce podezřelé, že novináři se pouze dohadují, co mělo být důvodem údajných Bártových poplatků, ale přesto volají po jeho politické smrti.

Zmíněným důvodem snad mělo být podezřelé financování strany VV. Je-li to pravda, proč Škarka tvrdil, že Bárta po něm chtěl, aby mlčel ve věci nějakého sledování politiků v Praze agenturou ABL. Proč to Škarka vyahuje až nyní, když toto údajné sledování mělo proběhnout v r. 2006? Proč MfD vytahuje jakási dávná prohlášení Bárty, že ABL měla usilovat o politický vliv? Nepřipomíná vám to soudce Lynče - obviněného co nevíce pomluvit a bez zkoumání důkazů odpravit, protože "veřejnost si to žádá"?

Proč se novináři tak snadno smířili s přeběhlíky Melčákem a Pohankou? Proč nepranýřovali "cinknutou" volbu Klause prezidentem (Zubová, Kalbáč, Snítilý)? Proč Drobil neodešel politiky úplně? Proč novináři netlačí na premiéra Nečase, aby rezignoval, když on Dobila kryl (byl soluviníkem)?
08. 04. 2011 | 23:44

Mr.Brown Kana (CEO) napsal(a):

Potřebujete: 100% finance Spojit se soukromé úvěry a půjčovatelů peněz pro úvěry konsolidaci dluhu, podnikatelské úvěry, úvěry Soukromá Naše nabídka je omezená.Rozsah nabídky od $ 2,000.00 Min.To $ 100,000,000.00 Max. na 3% úrok za annual.Get nejlepší pro vaši rodinu s našimi Všeobecnými půjčky. Pro vyplnění žádosti o úvěr v požadované údaje:

Jméno a příjmení:
země:
adresa:
Tel:
Měsíční příjem:
Výše úvěru Požadovaná:
Trvání půjčky:

Mějte na paměti, že to bude trvat méně než 48 hodin bez ohledu na vaší kreditní skóre.

Kontaktujte naši zákaznickou linku doma iv zahraničí
Kontaktní e-mail: info.brownloanfirms@gmail.com
Mr.Brown Kana (CEO)
24. 07. 2011 | 08:52

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy