Správa železnic zapomněla, že je pražské nádraží památka??? WTF?
Projekt pražského hlavního nádraží se musí upravit. Správa železnic prý nevěděla, že jde o kulturní památku. Informují Lidovky. Jak je to vůbec možné, když na té soutěži dělali desítky lidí několik let?
Prosimvás - v Brně takhle Správa železnic u odsunutého nádraží zapomněla, že tam musí jezdit nákladní vlaky!
Ne, vážně. SŽ jsou banda negramotných, neschopných, hloupých a ješitných lopat. Měl jsem s nimi desítky jednání a kromě sekce, která připravuje VRT a tam to má nějakou štábní kulturu, jsou to prostě normální strejcové a tety, kteří neví nic. Že teď zjistili, že to, co zadali v soutěži zbourat, je kulturní památka a zbourat to nejde, je normální stav. Přitom mnoho objektů nádraží je chráněno a oni se s tím setkávají denně! Přesto si to pořád neuvědomují.
Proto v Brně úplně klidně zadali odsun nádraží, aniž by tam zadali jízdy nákladních vlaků, takže ty se tam nevejdou a proto jde to odsouvání tak raketovým tempem. Ale vyhodily se desítky milionu na mezinárodní soutež, jak to nádraží bude vypadat. Tady je to jak přes kopírák. Ještěže se to netýkalo i rekonstrukce kolejiště, protože by zapomněli, že tam pokračuje tunel do Vršovic.
Co se týče toho goticky-orientálního nádraží, kde bude v létě na zdechnutí a v zimě na umrznutí: Projel jsem desítky evropských nádraží. Jsem šotouš (to je sexuální deviace na vlaky a železnici). Na každém nádraží, kde byť jen přestupuju a mám 10 minut, vyběhnu a do hlavy si naskenuju skladbu obchodů, jestli je nádražka přímo v budově nebo hned přes ulici. SŽ je nejhorší správce nádraží a při každé rekonstrukci to pokazí. Je jim jedno, že z nádraží mizí služby, třeba úžasná jídelna v Hradci Králové, kde teď už asi 8 let není nic. Zničení nádražky v Horní Cerekvi, prtože větší nájem jim dala herna. Odporný přístup k nádherné historické budově v Ústí nad Orlicí, kde místo toho postavili ohavnou kostku s ničím.
Pražské nádraží bylo před rekonstrukcí plné normálních klobás s hořčicí, který jste si koupil za 5 vteřin a běžel na vlak. Tak jako kdekoliv v Německu (zážitek je třeba Norimberk - grilovaná kuřata, wursty na 15 způsobů, bismarcky, pivo). Byla tam normální odbavovací hala, kde se na normálních místech prodávaly lístky. Rekonstrukce to úplně zvojtila, zohyzdila to jakousi kostkou uprostřed, vyhodila všechny cenově dostupné normální jídla do ruky a pro cestující zhoršila výrazně komfort. Přitom to není nic proti retailu. Třeba holandská nádraží jako Utrecht jsou skvělý inspirační zdroj, jak skloubit obchodní galerii s nádražím. Nebo dokonalé Lipsko!!! Asi 15 bister se senzační někeckou sekanou, aspikovými jídly, polívkama, pečivem a do toho hromada dalších obchodů a služeb. Nebo Wroclaw. Nebo klidně Bukurešť, je to prakticky jedno. Praha jde postupně nahoru (nic moc vietnamské bistro, ale aspoň že tak), ale zamýšlenou orientální rekonstrukcí by se na tom nezlepšilo dle všeho nic, SŽ opět zapomnělo, že vlakem jezdí i cestující, kteří nechtějí jíst Burger King nebo ty neskutečně předražená pečiva v obchůdku hned u hlavního podchodu k nástupištím.
Bourat hezká funkční nádraží, která stačí jen udržovat, a stavět místo nich pomníky hlouposti vedení Správy železnic, by mělo znamenat okamžitý pád vedení instituce, protože nechápe potřeby cestujících. Ale když mohli utratit už přes miliardu na odsun nádraží v Brně, aniž by se tam vešly vlaky, tak je evidetně úplně všechno jedno.
Prosimvás - v Brně takhle Správa železnic u odsunutého nádraží zapomněla, že tam musí jezdit nákladní vlaky!
Ne, vážně. SŽ jsou banda negramotných, neschopných, hloupých a ješitných lopat. Měl jsem s nimi desítky jednání a kromě sekce, která připravuje VRT a tam to má nějakou štábní kulturu, jsou to prostě normální strejcové a tety, kteří neví nic. Že teď zjistili, že to, co zadali v soutěži zbourat, je kulturní památka a zbourat to nejde, je normální stav. Přitom mnoho objektů nádraží je chráněno a oni se s tím setkávají denně! Přesto si to pořád neuvědomují.
Proto v Brně úplně klidně zadali odsun nádraží, aniž by tam zadali jízdy nákladních vlaků, takže ty se tam nevejdou a proto jde to odsouvání tak raketovým tempem. Ale vyhodily se desítky milionu na mezinárodní soutež, jak to nádraží bude vypadat. Tady je to jak přes kopírák. Ještěže se to netýkalo i rekonstrukce kolejiště, protože by zapomněli, že tam pokračuje tunel do Vršovic.
Co se týče toho goticky-orientálního nádraží, kde bude v létě na zdechnutí a v zimě na umrznutí: Projel jsem desítky evropských nádraží. Jsem šotouš (to je sexuální deviace na vlaky a železnici). Na každém nádraží, kde byť jen přestupuju a mám 10 minut, vyběhnu a do hlavy si naskenuju skladbu obchodů, jestli je nádražka přímo v budově nebo hned přes ulici. SŽ je nejhorší správce nádraží a při každé rekonstrukci to pokazí. Je jim jedno, že z nádraží mizí služby, třeba úžasná jídelna v Hradci Králové, kde teď už asi 8 let není nic. Zničení nádražky v Horní Cerekvi, prtože větší nájem jim dala herna. Odporný přístup k nádherné historické budově v Ústí nad Orlicí, kde místo toho postavili ohavnou kostku s ničím.
Pražské nádraží bylo před rekonstrukcí plné normálních klobás s hořčicí, který jste si koupil za 5 vteřin a běžel na vlak. Tak jako kdekoliv v Německu (zážitek je třeba Norimberk - grilovaná kuřata, wursty na 15 způsobů, bismarcky, pivo). Byla tam normální odbavovací hala, kde se na normálních místech prodávaly lístky. Rekonstrukce to úplně zvojtila, zohyzdila to jakousi kostkou uprostřed, vyhodila všechny cenově dostupné normální jídla do ruky a pro cestující zhoršila výrazně komfort. Přitom to není nic proti retailu. Třeba holandská nádraží jako Utrecht jsou skvělý inspirační zdroj, jak skloubit obchodní galerii s nádražím. Nebo dokonalé Lipsko!!! Asi 15 bister se senzační někeckou sekanou, aspikovými jídly, polívkama, pečivem a do toho hromada dalších obchodů a služeb. Nebo Wroclaw. Nebo klidně Bukurešť, je to prakticky jedno. Praha jde postupně nahoru (nic moc vietnamské bistro, ale aspoň že tak), ale zamýšlenou orientální rekonstrukcí by se na tom nezlepšilo dle všeho nic, SŽ opět zapomnělo, že vlakem jezdí i cestující, kteří nechtějí jíst Burger King nebo ty neskutečně předražená pečiva v obchůdku hned u hlavního podchodu k nástupištím.
Bourat hezká funkční nádraží, která stačí jen udržovat, a stavět místo nich pomníky hlouposti vedení Správy železnic, by mělo znamenat okamžitý pád vedení instituce, protože nechápe potřeby cestujících. Ale když mohli utratit už přes miliardu na odsun nádraží v Brně, aniž by se tam vešly vlaky, tak je evidetně úplně všechno jedno.