Bude-li to pokračovat, z našeho národa se stane národ otroků a ideotů
Toto varování vyslovil v Británii Thomas Trotter* (1760-1832), významný lékař své doby.
V tehdejší Velké Británií totiž propukla epidemie šílenství ve formě hysterie, jejímž spouštěčem byly společenské proměny a celková nejistoty, která nastala s úpadkem šlechty a nástupem buržoazie. Odtud přišly ho českého výraziva názvy splín (slezina) pro funkční obtíže v levém horním břišním kvadrantu spojené s poruchami emotivity a hypochondrie (doslova pod žebry) pro obtíže připisované srdci, které však není vůbec postižené a jsou vyvolávány chronickou úzkostí.
Anglie to tenkrát zvládla, navíc Pinel tam získal zkušenosti pro svou „morální léčbu“, kterou hodlal uplatnit ve Francii, až tam dojde k podobným změnám (napřed si ji chtěl ale vyzkoušet na vzorku šílenců a tak přesvědčil paranoidní konvent, že ti, kteří dle tehdejších názorů klesli na animální úroveň, jsou také „občané“ a mají vyhlášená občanská práva a prvních třináct jich osvobodil z okovů).
Z českého národa roste spolek závislých idiotů, závislých na debilních telefonech a dalších typech vynikajících elektronických šmejdů. Atomizace společnosti byla ještě korunována idiotským postupem vlády během Covidu. Děti ve škole spolu neumí mluvit, jednat, hrát si, vzájemně se mezilidsky ovlivňovat, protože neustále čumí do nějakých displejů. Můžeme právem mluvit o sociálním šílenství a debilizaci dorůstajících generací.
Rozumné státy už zakázaly mobily ve školách do 15 let. U nás se stále mluví o nutné úpravě školství, zda vyučovat tak nebo onak. Podle mě je nutné věnovat patřičnou pozornost učivu v té i oné podobě, nikoliv elektronice.
Pane ministře Beku, chápu, že to ve sporech s odborníky nemáte snadné, ale co byste mohl udělat ve prospěch školství okamžitě bez složitých konzultací, je vyhláška zakazující používání elektroniky s výjimkou výuky s její pomocí. Takovou vyhlášku Vám úředník sepíše za dvě hodiny. A pak chodit a trvat na jejím dodržování.
______________
*Thomas Trotter byl lodní lékař, který zavedl PLOŠNÉ podávání zdrojů C-vitaminu námořníkům a tím eradikoval kurděje v této populaci. Když plošně zvládl zpupné námořníky, může nám být vzorem i do škol.
V tehdejší Velké Británií totiž propukla epidemie šílenství ve formě hysterie, jejímž spouštěčem byly společenské proměny a celková nejistoty, která nastala s úpadkem šlechty a nástupem buržoazie. Odtud přišly ho českého výraziva názvy splín (slezina) pro funkční obtíže v levém horním břišním kvadrantu spojené s poruchami emotivity a hypochondrie (doslova pod žebry) pro obtíže připisované srdci, které však není vůbec postižené a jsou vyvolávány chronickou úzkostí.
Anglie to tenkrát zvládla, navíc Pinel tam získal zkušenosti pro svou „morální léčbu“, kterou hodlal uplatnit ve Francii, až tam dojde k podobným změnám (napřed si ji chtěl ale vyzkoušet na vzorku šílenců a tak přesvědčil paranoidní konvent, že ti, kteří dle tehdejších názorů klesli na animální úroveň, jsou také „občané“ a mají vyhlášená občanská práva a prvních třináct jich osvobodil z okovů).
Z českého národa roste spolek závislých idiotů, závislých na debilních telefonech a dalších typech vynikajících elektronických šmejdů. Atomizace společnosti byla ještě korunována idiotským postupem vlády během Covidu. Děti ve škole spolu neumí mluvit, jednat, hrát si, vzájemně se mezilidsky ovlivňovat, protože neustále čumí do nějakých displejů. Můžeme právem mluvit o sociálním šílenství a debilizaci dorůstajících generací.
Rozumné státy už zakázaly mobily ve školách do 15 let. U nás se stále mluví o nutné úpravě školství, zda vyučovat tak nebo onak. Podle mě je nutné věnovat patřičnou pozornost učivu v té i oné podobě, nikoliv elektronice.
Pane ministře Beku, chápu, že to ve sporech s odborníky nemáte snadné, ale co byste mohl udělat ve prospěch školství okamžitě bez složitých konzultací, je vyhláška zakazující používání elektroniky s výjimkou výuky s její pomocí. Takovou vyhlášku Vám úředník sepíše za dvě hodiny. A pak chodit a trvat na jejím dodržování.
______________
*Thomas Trotter byl lodní lékař, který zavedl PLOŠNÉ podávání zdrojů C-vitaminu námořníkům a tím eradikoval kurděje v této populaci. Když plošně zvládl zpupné námořníky, může nám být vzorem i do škol.