Nic neroste do nebe, ani ty internety
Zažili jsme jeden z nejdelších technologických výpadků v tom nejméně vhodném okamžiku
Vážení a milí čtenáři,
chceme se vám za dnešek omluvit hned dvakrát.
Za prvé: Ve čtvrtek od 11:37 do 12:42 pro vás zpravodajství Aktuálně.cz nebylo dostupné. Stejně jako email Centrum.cz, portál Atlas.cz, naše vyhledávání, katalog kontaktů Najisto.cz…
To všechno zrovna v druhý den zimní kalamity, v okamžiku, kdy velká část z vás různými způsoby zápolila se sněhem a naše informační služby vám mohly být více než užitečné.
Proto je ostatně tvoříme. Mrzí nás, že jsme vás nechali ve štychu. A zapracujeme velmi na tom, aby se nám takové věci nestávaly (nic na tom tom nemění fakt, že důvodem potíží byl výpadek služeb na straně poskytovatele hostingu – společnosti Telefonica O2).
A za druhé: Brzy ráno (to ještě služby našeho dodavatele fungovaly) jsme si dovolili v našem online zpravodajství drobný „špílec“ na účet tištěných deníků, které nedorazily na stánky, protože kamiony neprojely sněhem.
„Nemějte obavu: Online deník Aktuálně.cz za vámi i v kalamitě dorazí okamžitě a do každého místa v České republice, kde můžete být připojeni,“ napsali jsme sebevědomě.
A ono houby. Na dlouhých 65 minut jsme byli vyvedeni z omylu.
Nojono, člověk prostě nemá na nic přehnaně hřešit. Ani na všechny ty zajištěné, velkokapacitní, bezdrátové, satelitní, mobilní a ultrarychlé sítě třetího tisíciletí. Tím spíš, když jsou všechny virtuální.
Díky. Tentokrát za trpělivost a za to, že nás (už zase) čtete.
Jakub Unger
Vážení a milí čtenáři,
chceme se vám za dnešek omluvit hned dvakrát.
Za prvé: Ve čtvrtek od 11:37 do 12:42 pro vás zpravodajství Aktuálně.cz nebylo dostupné. Stejně jako email Centrum.cz, portál Atlas.cz, naše vyhledávání, katalog kontaktů Najisto.cz…
To všechno zrovna v druhý den zimní kalamity, v okamžiku, kdy velká část z vás různými způsoby zápolila se sněhem a naše informační služby vám mohly být více než užitečné.
Proto je ostatně tvoříme. Mrzí nás, že jsme vás nechali ve štychu. A zapracujeme velmi na tom, aby se nám takové věci nestávaly (nic na tom tom nemění fakt, že důvodem potíží byl výpadek služeb na straně poskytovatele hostingu – společnosti Telefonica O2).
A za druhé: Brzy ráno (to ještě služby našeho dodavatele fungovaly) jsme si dovolili v našem online zpravodajství drobný „špílec“ na účet tištěných deníků, které nedorazily na stánky, protože kamiony neprojely sněhem.
„Nemějte obavu: Online deník Aktuálně.cz za vámi i v kalamitě dorazí okamžitě a do každého místa v České republice, kde můžete být připojeni,“ napsali jsme sebevědomě.
A ono houby. Na dlouhých 65 minut jsme byli vyvedeni z omylu.
Nojono, člověk prostě nemá na nic přehnaně hřešit. Ani na všechny ty zajištěné, velkokapacitní, bezdrátové, satelitní, mobilní a ultrarychlé sítě třetího tisíciletí. Tím spíš, když jsou všechny virtuální.
Díky. Tentokrát za trpělivost a za to, že nás (už zase) čtete.
Jakub Unger