Čeští decision makers odhalili, kam chodí pro důležité informace
Výzkum LAE ČR 2012 popisuje mediální chování lidí s rozhodovacími pravomocemi
Čeští decision makeři se jako čtenáři masově přesunuli na internet, přičemž zdaleka nejčastěji si pro informace relevantní pro jejich byznys, chodí na stránky online deníku Aktuálně.cz.
Na web si pro tento typ informací chodí už sedm z deseti těchto lidí. Vyplývá to z čerstvého výzkumu LAE, který co dva roky měří mediální chování osob z klíčovými rozhodovacími pravomocemi napříč byznysem i státní správou (prestižní barometr, využívaný i v západní Evropě, si zadala Unie vydavatelů a společnost GfK zpovídala 2042 respondentů - šéfů větších firem, vysokoškolsky vzdělaných expertů, manažerů nebo výše postavených zaměstnanců v soukromé sféře či na úřadech); Jejich "čtenářské návyky v digitálním světě" ilustrují následující grafy.
Kam si podle LAE decision makers chodí pro ekonomicky podstatné zprávy:
Zde nejčastěji naleznou informace ze zákulisí jejich byznysu nebo oboru:
A jak využívají internet obecně (čísla ve všech grafech uvádějí četnost v rámci dotazované cílové skupiny):
Na okraj: Mezi historickými tištěnými deníky mají v této skupině lidí kredit Hospodářské noviny následované Mf Dnes, ve srovnání s minulou studií LAE roku 2010 však decision makeři čtou tištěné noviny méně a méně často. Jejich místo podle výzkumu přebírají digitální média v čele s "www".
Děkujeme za důvěru a to zdaleka ne "jen" decision makerům!
Vaše redakce
Čeští decision makeři se jako čtenáři masově přesunuli na internet, přičemž zdaleka nejčastěji si pro informace relevantní pro jejich byznys, chodí na stránky online deníku Aktuálně.cz.
Na web si pro tento typ informací chodí už sedm z deseti těchto lidí. Vyplývá to z čerstvého výzkumu LAE, který co dva roky měří mediální chování osob z klíčovými rozhodovacími pravomocemi napříč byznysem i státní správou (prestižní barometr, využívaný i v západní Evropě, si zadala Unie vydavatelů a společnost GfK zpovídala 2042 respondentů - šéfů větších firem, vysokoškolsky vzdělaných expertů, manažerů nebo výše postavených zaměstnanců v soukromé sféře či na úřadech); Jejich "čtenářské návyky v digitálním světě" ilustrují následující grafy.
Kam si podle LAE decision makers chodí pro ekonomicky podstatné zprávy:
Zde nejčastěji naleznou informace ze zákulisí jejich byznysu nebo oboru:
A jak využívají internet obecně (čísla ve všech grafech uvádějí četnost v rámci dotazované cílové skupiny):
Na okraj: Mezi historickými tištěnými deníky mají v této skupině lidí kredit Hospodářské noviny následované Mf Dnes, ve srovnání s minulou studií LAE roku 2010 však decision makeři čtou tištěné noviny méně a méně často. Jejich místo podle výzkumu přebírají digitální média v čele s "www".
Děkujeme za důvěru a to zdaleka ne "jen" decision makerům!
Vaše redakce