Přes 10 milionů stránek za týden
Prezidentská volba neskončila úspěchem jen pro Václava Klause, ale i pro naši redakci.
V sedmém týdnu roku 2008 čtenáři našeho deníku udělali přesně 10 515 107 page views, neboli "klikli" v průměru 1,5 milionkrát denně.
Pro Aktuálně.cz je to nový rekord. A hlavně důkaz, že vás zpravodajství připravované redakčním "prezidentským týmem" chytlo (což naznačoval už týden předminulý, v němž díky první - neúspěšné - volbě hlavy státu počítadla naměřila bezmála 9,8 milionů page views).
Za těmi miliony shlédnutých stránek je práce desítek lidí - od elévů přes denní editory či fotografy až po kameramany. Doslova "na plný úvazek" jsme na jednu z akcí roku dlouhodobě nasadili tým pěti politických reportérů (Petr Holub, Kateřina Eliášová, Martina Macková, Jakub Antoš a Sabina Slonková) a "komando" šéfeditorů (Simona Holecová, Pavel Tomášek, David Slížek, Libor Stejskal a Bronislav Pavlík).
Tedy ty z nejlepších, které náš deník může nabídnout.
Zpětně máme pocit, že díky tomuto snažení dokázalo Aktuálně.cz přinést hromadu věcí, které nikde jinde nebyly k vidění. Namátkou:
- video zachycující tajnou schůzku Klausova kancléře Weigla s kontroverzní postavou české politiky Miroslavem Šloufem (najdete ZDE)
- názorový blog prezidentského kandidáta Švejnara (TADY)
- nejpřesnější a nejrychlejší zpravodajství z obou voleb (například jsme v obou kolech predpověděli, že volba bude veřejná a měli s předstihem spočítáno, kolik má k dispozici Václav Klaus hlasů; Tady je Speciál o volebním klání)
- jen na Aktuálně.cz měli čtenáři možnost prostudovat databázi, jak který z volitelů kdy hlasoval (Projděte si jméno po jméně )
- jako první jsme ukázali video, na němž ministr Langer temně hrozí, že „Někdo půjde bručet“ (Podívejte se znovu ZDE)
- o unikátním nápadu na Kožušníkův špionážní fotoblog ani nemluvě... (ohodnoťte sérii fotek v blogu sami)
Výše uvedené má pro nás cenu už proto, že velmi intenzivně prezidentskou volbu sledovala i jiná zpravodajská média, ať ta "klasická", nebo internetová. A všechna média teď hlásí rekordy - divácké, posluchačské, čtenářské... (gratulujeme! :-)).
Tak to nakonec vypadá, že tentokrát vás, milí konzumenti zpráv, to české novinářské snažení docela uspokojilo. Nebo?
V sedmém týdnu roku 2008 čtenáři našeho deníku udělali přesně 10 515 107 page views, neboli "klikli" v průměru 1,5 milionkrát denně.
Pro Aktuálně.cz je to nový rekord. A hlavně důkaz, že vás zpravodajství připravované redakčním "prezidentským týmem" chytlo (což naznačoval už týden předminulý, v němž díky první - neúspěšné - volbě hlavy státu počítadla naměřila bezmála 9,8 milionů page views).
Za těmi miliony shlédnutých stránek je práce desítek lidí - od elévů přes denní editory či fotografy až po kameramany. Doslova "na plný úvazek" jsme na jednu z akcí roku dlouhodobě nasadili tým pěti politických reportérů (Petr Holub, Kateřina Eliášová, Martina Macková, Jakub Antoš a Sabina Slonková) a "komando" šéfeditorů (Simona Holecová, Pavel Tomášek, David Slížek, Libor Stejskal a Bronislav Pavlík).
Tedy ty z nejlepších, které náš deník může nabídnout.
Zpětně máme pocit, že díky tomuto snažení dokázalo Aktuálně.cz přinést hromadu věcí, které nikde jinde nebyly k vidění. Namátkou:
- video zachycující tajnou schůzku Klausova kancléře Weigla s kontroverzní postavou české politiky Miroslavem Šloufem (najdete ZDE)
- názorový blog prezidentského kandidáta Švejnara (TADY)
- nejpřesnější a nejrychlejší zpravodajství z obou voleb (například jsme v obou kolech predpověděli, že volba bude veřejná a měli s předstihem spočítáno, kolik má k dispozici Václav Klaus hlasů; Tady je Speciál o volebním klání)
- jen na Aktuálně.cz měli čtenáři možnost prostudovat databázi, jak který z volitelů kdy hlasoval (Projděte si jméno po jméně )
- jako první jsme ukázali video, na němž ministr Langer temně hrozí, že „Někdo půjde bručet“ (Podívejte se znovu ZDE)
- o unikátním nápadu na Kožušníkův špionážní fotoblog ani nemluvě... (ohodnoťte sérii fotek v blogu sami)
Výše uvedené má pro nás cenu už proto, že velmi intenzivně prezidentskou volbu sledovala i jiná zpravodajská média, ať ta "klasická", nebo internetová. A všechna média teď hlásí rekordy - divácké, posluchačské, čtenářské... (gratulujeme! :-)).
Tak to nakonec vypadá, že tentokrát vás, milí konzumenti zpráv, to české novinářské snažení docela uspokojilo. Nebo?