Sazka na jistotu
Tak jsem si přečetl v mailu, že prý provozujeme cenzorskou činnost.
Poslal mi ho PhDr. Zdeněk Zikmund ze společnosti Sazka a píše v něm obratným jazykem, že prý "deník Aktuálně.cz cenzuruje informace".
Mávnul bych nad tím rukou, jenže on pan Zikmund ten mail poslal i po celém světě. Asi sázka na jistotu.
Tož taky jen pro jistotu (kdyby hromadný mail pana Zikmunda nějakou cestou doputoval i k vám). Údajná "cenzura", o níž se snaží přesvědčit, v reálu nemá nic společného s obsahem.
Emotivní reakce mluvčího Sazky ve skutečnosti navazuje na prostý fakt, že se Aktuálně.cz s odkazem na svůj kodex hovořící o různých střetech zájmů odmítlo účastnit narychlo změněné reklamní kampaně, placené touto loterijní společností.
Sazka to - navzdory své velikosti - nedokázala prostě akceptovat a zahrnula prostřednictvím firemního webu český internet dalšími moudry svého maskota "Kouzelného dědečka" (například typu: "Haló, haló – nová doba, nové mravy. Host vyhazuje vrchního a internet cenzuruje.")
Kouzelný dědeček sice hovoří ze stránek Sazky, firma však - asi znovu jen pro jistotu - jeho výroky doprovází hvězdičkou * "akciová společnost SAZKA prohlašuje, že výroky Kouzelného dědečka nevyjadřují její názory ani stanoviska".
Pokud vás víc než dědečkovy pohádky zajímají fakta, proč že je v PR vodách tak rušno, tak nahlédněte do našeho speciálu o Sazce, který kvůli dění ve firmě už několik dní skládáme.
Jakub Unger
Poslal mi ho PhDr. Zdeněk Zikmund ze společnosti Sazka a píše v něm obratným jazykem, že prý "deník Aktuálně.cz cenzuruje informace".
Mávnul bych nad tím rukou, jenže on pan Zikmund ten mail poslal i po celém světě. Asi sázka na jistotu.
Tož taky jen pro jistotu (kdyby hromadný mail pana Zikmunda nějakou cestou doputoval i k vám). Údajná "cenzura", o níž se snaží přesvědčit, v reálu nemá nic společného s obsahem.
Emotivní reakce mluvčího Sazky ve skutečnosti navazuje na prostý fakt, že se Aktuálně.cz s odkazem na svůj kodex hovořící o různých střetech zájmů odmítlo účastnit narychlo změněné reklamní kampaně, placené touto loterijní společností.
Sazka to - navzdory své velikosti - nedokázala prostě akceptovat a zahrnula prostřednictvím firemního webu český internet dalšími moudry svého maskota "Kouzelného dědečka" (například typu: "Haló, haló – nová doba, nové mravy. Host vyhazuje vrchního a internet cenzuruje.")
Kouzelný dědeček sice hovoří ze stránek Sazky, firma však - asi znovu jen pro jistotu - jeho výroky doprovází hvězdičkou * "akciová společnost SAZKA prohlašuje, že výroky Kouzelného dědečka nevyjadřují její názory ani stanoviska".
Pokud vás víc než dědečkovy pohádky zajímají fakta, proč že je v PR vodách tak rušno, tak nahlédněte do našeho speciálu o Sazce, který kvůli dění ve firmě už několik dní skládáme.
Jakub Unger