Boj o nádraží v Brně
Kdo jezdí vlakem, vidí nebetyčný rozdíl mezi hlavním nádražím v Praze, Pardubicích či jinde a nádražím v Brně. Nové nádraží postavila i Vídeň. Na podzim 2016 budou Brňané hlasovat v referendu, které navrhli odpůrci rozvoje města Brna. Tyto skupiny chtějí potopit možnost vybudovat v Brně nové nádraží tak, jak bylo naplánováno společně s autobusovým nádražím. Brno potřebuje pro svůj rozvoj propojení autobusové regionální dopravy a dopravy železniční, aby cestující, který přijede do Brna z Prahy či Vídně mohl nastoupit do autobusu, který jej dále doveze do Černé Hory nebo Kyjova. Navíc je nutné mít v místě podzemní parkoviště. Brněnské nádraží není jen pro Brňany. Již od dob Československa je plánováno posunutí nádraží do prostor dnešního autobusového nádraží.
Dnešní brněnská radnice projekt nepodporuje. Zelení jsou v oblasti dopravy proti všemu. Žít Brno si dalo na kandidátky v komunálních volbách v Brně Nebrňany, čímž porušilo zákon a dopustilo se podvodu na voličích. Tím ukázalo, jak to s Brnem myslí. A Babišovo ANO přihlíží, jak Brno přichází o možnost investování desítek miliard na stavbu nového nádraží v brzké době. Babiš je pražský politik a je mu zřejmě bližší vydávání peněz v Praze do přestavby tamních nádraží. Inu Brnu zůstane nádraží, jež se stává jeho ostudou. To by si občané měli uvědomit, až budou hlasovat v referendu o umístění nádraží. Nádraží je možné začít v brzké době stavět jen v odsunuté poloze u řeky Svratky, tak jak je naplánované. Ostatní varianty jsou zástěrkou pro to, aby v Brně v blízké budoucnosti nové nádraží nebylo, protože jsou nepřipravené.
Dnešní brněnská radnice projekt nepodporuje. Zelení jsou v oblasti dopravy proti všemu. Žít Brno si dalo na kandidátky v komunálních volbách v Brně Nebrňany, čímž porušilo zákon a dopustilo se podvodu na voličích. Tím ukázalo, jak to s Brnem myslí. A Babišovo ANO přihlíží, jak Brno přichází o možnost investování desítek miliard na stavbu nového nádraží v brzké době. Babiš je pražský politik a je mu zřejmě bližší vydávání peněz v Praze do přestavby tamních nádraží. Inu Brnu zůstane nádraží, jež se stává jeho ostudou. To by si občané měli uvědomit, až budou hlasovat v referendu o umístění nádraží. Nádraží je možné začít v brzké době stavět jen v odsunuté poloze u řeky Svratky, tak jak je naplánované. Ostatní varianty jsou zástěrkou pro to, aby v Brně v blízké budoucnosti nové nádraží nebylo, protože jsou nepřipravené.