Korupce v Evropské unii
Zatčení místopředsedkyně Evropského parlamentu Evy Kailiové dokládá tvorbu politiky v Evropské komisi a Evropském parlamentu. Bruselu se říká hlavní město lobbingu. Překládám to do moravštiny jako hlavní město korupce. Iniciátoři korupce se své zájmy snaží podat jako zájmy evropské, aby byly prosazovány Evropskou unii.
Korupce a kovidismus
Česká republika zatím zaplatila 21 miliard korun za covidové vakcíny, ale spotřebovala jich jen jednu třetinu, přičemž jim končí doba použitelnosti. Vakcíny za 14 miliard se spálí a bude se muset ještě platit i likvidace vakcín.
Podle ministra zdravotnictví Válka připravila smlouvy Evropská komise, bylo však rozhodnutím Ministerstva zdravotnictví, že k nim přistoupilo. Myslím si, že zbytečné objednávky covidových vakcín v celé Evropě za stovky miliard byly spojeny s úplatky. Když ze stovek miliard dáte jen 10 % na úplatky v Bruselu a pro silné mediální hráče, jde o obrovské sumy. Pak chápu mediální umlčování odborníků typu prof. Jiřího Berana, dehonestaci švédské cesty a vytváření atmosféry strachu pro zavádění nedůvodných opatření v čínském vzoru.
Ve věci spatřuji trestný čin porušení povinností při správě cizího majetku tím, že byly za Českou republiku podepsány smlouvy o naprosto nepřiměřeném odběru zboží, o kterém již na počátku, vzhledem k omezené upotřebitelnosti, bylo zřejmé, že v takovém počtu nemůže být na území Čech, Moravy a Slezska využito. Za objednané množství by se mohl naočkovat každý občan státu 5x. Přitom je časově omezena použitelnost vakcín a již i čtvrtá dávka je nyní doporučována jen omezené skupině rizikových pacientů. Od počátku bylo zřejmé, že o vakcinaci nemají zájem všichni. Mnozí se nechtěli podílet na tomto vakcinačním kšeftu. Stát zpočátku podporoval vakcinaci lživou reklamní kampaní, že očkování je tečka za covidem, čímž klamně vyvolával dojem, že imunita z očkování je trvalá, ve skutečnosti je však krátká – asi 6 měsíců.
Když jsem podal trestní oznámení na Vrchní státní zastupitelství v Praze, bylo mi sděleno, že Národní centrála proti organizovanému zločinu se věcí zabývala. Smlouvy na nákup nepotřebných vakcín, které musí platit členské státy, podepsala za Evropskou komisi Stella Kyriakidesová - komisařka pro zdraví a bezpečnost potravin. S tímto obrovským mrháním peněz vyslovila souhlas Babišova vláda 17. 8. 2020 za ministra zdravotnictví Adama Vojtěcha.
Policie případ uložila k ledu, aniž by vyslechla evropskou komisařku a úředníky zodpovědné za podepsání smluv způsobujících značné škody státu. Vrchní státní zastupitelství v Praze, které o věci ví, k tomu mlčí. Je to znak nadřazeného postavení Evropské unie vůči nám. Zatímco jsme museli do našeho práva zapracovat trestný čin poškozování finančních zájmů Evropské unie, schází nám obdobný trestný čin poškozování finančních zájmů České republiky úředníky Evropské komise. Prostě krade-li se s požehnáním Evropské komise, trestán nikdo nebude. Mlčení vrchní státní zástupkyně Lenky Bradáčové a jejího úřadu hodnotím tak, že nechce jít proti bruselským korupčním mafiím, byť škoda v desítkách miliard korun je zřejmá. Co je proti tomu Čapí hnízdo?
Přitom nejde o první případ tohoto druhu. Již v roce 2009 v rámci mediálně nafouklého strašení prasečí chřipkou objednala vláda 700 000 vakcín za 110 milionů Kč. Asi 600 000 vakcín se vyhodilo. Proti nedůvodné kampani na zbytečné očkování se postavil prezident Václav Klaus a čas mu dal za pravdu.
Protože rozkrádání peněz za kovidismu zůstalo bez trestu, bude se opakovat. Zas bude nějaká nová chřipka a najdou se mafie, které ji budou chtít využít pro zisk, ale to už nepotečou miliardy, ale biliony. Náš stát je špatně spravován. Nechudneme proto, že by bylo méně zdrojů, ale kvůli nesprávným politickým rozhodnutím.
Korupce a zelený úděl
Klaďme otázky o roli korupce v rámci politiky zeleného údělu. Zelená ideologie klimatického konce světa byla využita proti evropskému průmyslu a k obskurnímu systému obchodu s elektřinou v rámci lipské burzy, kde jsou o tisíce procent navýšeny výrobní ceny naší elektřiny. Oslabení evropského průmyslu je v zájmu jeho konkurence, především z Asie. Není to v zájmu evropských obyvatel, ani jejich představitelů. Ledaže by bylo podníceno korupcí. Korupcí je totiž možné získat politiky pro rozhodnutí, která jsou proti zájmům jejich zemí.
Smutným příkladem je příprava nové evropské normy pro spalovací motory, která fakticky znemožní výrobu malých aut se spalovacími motory. Hodnotím to tak, že mafie snažící se zlikvidovat tuto část evropského průmyslu byla úspěšná při korupci úředníků a politiků Evropské komise i za cenu, že budou postiženi chudší lidé. Evropská sociální politika v praxi.
Korupce v systému Evropské unie a naše ústava
V Evropské komisi a Evropském parlamentu zpravidla zasedají politici druhé kategorie, kteří ví, že jejich kariéra je omezená, protože růst budou politici doma, ne v Bruselu. Čest výjimkám, včetně některých europoslanců z Čech a Moravy, ale většinový Brusel reprezentují europolitičky Leyenová či Jourová, jejichž postavení na domácí politické scéně je druhořadé. Politici první kategorie - francouzští prezidenti a němečtí kancléři do Bruselu nepřecházejí. Je to pod jejich úroveň. Jiný příklad je, že se Evropská unie stane odkladištěm politiků, kteří doma prohrají, takové zlaté kopačky. U nás se stal bývalý premiér Vladimír Špidla eurokomisařem až po mocenské prohře v boji se Stanislavem Grossem o vedení sociální demokracie roku 2004.
V systému druhořadých politiků, kteří za smysl Evropské unie přijali obrovské dotační přerozdělování, je jen otázka času a míry, kdy vzniknou korupční praktiky. K tomu velké ekonomické skupiny zjistily, že ovlivněním rozhodnutí v Bruselu, byť to něco stojí, si ušetří čas ovlivňováním politiky v členských státech. To může být motiv pro rozšiřování působnosti bruselských orgánů na úkor členských států.
Korupce v Evropském parlamentu má i ústavní důsledek. Neznám žádný článek naší ústavy, který by byl spojen s korupcí. Není k tomu důvod. Předpokládám, že však nejedna evropská směrnice a nařízení byly ovlivněny korupcí. Pak je jasná volba mezi ústavou a evropskou směrnicí. Naše ústava je nadřazena nad evropskými směrnicemi a nařízeními, protože v opačném případě nad ústavu nadřadíme zločin.
Korupce a kovidismus
Česká republika zatím zaplatila 21 miliard korun za covidové vakcíny, ale spotřebovala jich jen jednu třetinu, přičemž jim končí doba použitelnosti. Vakcíny za 14 miliard se spálí a bude se muset ještě platit i likvidace vakcín.
Podle ministra zdravotnictví Válka připravila smlouvy Evropská komise, bylo však rozhodnutím Ministerstva zdravotnictví, že k nim přistoupilo. Myslím si, že zbytečné objednávky covidových vakcín v celé Evropě za stovky miliard byly spojeny s úplatky. Když ze stovek miliard dáte jen 10 % na úplatky v Bruselu a pro silné mediální hráče, jde o obrovské sumy. Pak chápu mediální umlčování odborníků typu prof. Jiřího Berana, dehonestaci švédské cesty a vytváření atmosféry strachu pro zavádění nedůvodných opatření v čínském vzoru.
Ve věci spatřuji trestný čin porušení povinností při správě cizího majetku tím, že byly za Českou republiku podepsány smlouvy o naprosto nepřiměřeném odběru zboží, o kterém již na počátku, vzhledem k omezené upotřebitelnosti, bylo zřejmé, že v takovém počtu nemůže být na území Čech, Moravy a Slezska využito. Za objednané množství by se mohl naočkovat každý občan státu 5x. Přitom je časově omezena použitelnost vakcín a již i čtvrtá dávka je nyní doporučována jen omezené skupině rizikových pacientů. Od počátku bylo zřejmé, že o vakcinaci nemají zájem všichni. Mnozí se nechtěli podílet na tomto vakcinačním kšeftu. Stát zpočátku podporoval vakcinaci lživou reklamní kampaní, že očkování je tečka za covidem, čímž klamně vyvolával dojem, že imunita z očkování je trvalá, ve skutečnosti je však krátká – asi 6 měsíců.
Když jsem podal trestní oznámení na Vrchní státní zastupitelství v Praze, bylo mi sděleno, že Národní centrála proti organizovanému zločinu se věcí zabývala. Smlouvy na nákup nepotřebných vakcín, které musí platit členské státy, podepsala za Evropskou komisi Stella Kyriakidesová - komisařka pro zdraví a bezpečnost potravin. S tímto obrovským mrháním peněz vyslovila souhlas Babišova vláda 17. 8. 2020 za ministra zdravotnictví Adama Vojtěcha.
Policie případ uložila k ledu, aniž by vyslechla evropskou komisařku a úředníky zodpovědné za podepsání smluv způsobujících značné škody státu. Vrchní státní zastupitelství v Praze, které o věci ví, k tomu mlčí. Je to znak nadřazeného postavení Evropské unie vůči nám. Zatímco jsme museli do našeho práva zapracovat trestný čin poškozování finančních zájmů Evropské unie, schází nám obdobný trestný čin poškozování finančních zájmů České republiky úředníky Evropské komise. Prostě krade-li se s požehnáním Evropské komise, trestán nikdo nebude. Mlčení vrchní státní zástupkyně Lenky Bradáčové a jejího úřadu hodnotím tak, že nechce jít proti bruselským korupčním mafiím, byť škoda v desítkách miliard korun je zřejmá. Co je proti tomu Čapí hnízdo?
Přitom nejde o první případ tohoto druhu. Již v roce 2009 v rámci mediálně nafouklého strašení prasečí chřipkou objednala vláda 700 000 vakcín za 110 milionů Kč. Asi 600 000 vakcín se vyhodilo. Proti nedůvodné kampani na zbytečné očkování se postavil prezident Václav Klaus a čas mu dal za pravdu.
Protože rozkrádání peněz za kovidismu zůstalo bez trestu, bude se opakovat. Zas bude nějaká nová chřipka a najdou se mafie, které ji budou chtít využít pro zisk, ale to už nepotečou miliardy, ale biliony. Náš stát je špatně spravován. Nechudneme proto, že by bylo méně zdrojů, ale kvůli nesprávným politickým rozhodnutím.
Korupce a zelený úděl
Klaďme otázky o roli korupce v rámci politiky zeleného údělu. Zelená ideologie klimatického konce světa byla využita proti evropskému průmyslu a k obskurnímu systému obchodu s elektřinou v rámci lipské burzy, kde jsou o tisíce procent navýšeny výrobní ceny naší elektřiny. Oslabení evropského průmyslu je v zájmu jeho konkurence, především z Asie. Není to v zájmu evropských obyvatel, ani jejich představitelů. Ledaže by bylo podníceno korupcí. Korupcí je totiž možné získat politiky pro rozhodnutí, která jsou proti zájmům jejich zemí.
Smutným příkladem je příprava nové evropské normy pro spalovací motory, která fakticky znemožní výrobu malých aut se spalovacími motory. Hodnotím to tak, že mafie snažící se zlikvidovat tuto část evropského průmyslu byla úspěšná při korupci úředníků a politiků Evropské komise i za cenu, že budou postiženi chudší lidé. Evropská sociální politika v praxi.
Korupce v systému Evropské unie a naše ústava
V Evropské komisi a Evropském parlamentu zpravidla zasedají politici druhé kategorie, kteří ví, že jejich kariéra je omezená, protože růst budou politici doma, ne v Bruselu. Čest výjimkám, včetně některých europoslanců z Čech a Moravy, ale většinový Brusel reprezentují europolitičky Leyenová či Jourová, jejichž postavení na domácí politické scéně je druhořadé. Politici první kategorie - francouzští prezidenti a němečtí kancléři do Bruselu nepřecházejí. Je to pod jejich úroveň. Jiný příklad je, že se Evropská unie stane odkladištěm politiků, kteří doma prohrají, takové zlaté kopačky. U nás se stal bývalý premiér Vladimír Špidla eurokomisařem až po mocenské prohře v boji se Stanislavem Grossem o vedení sociální demokracie roku 2004.
V systému druhořadých politiků, kteří za smysl Evropské unie přijali obrovské dotační přerozdělování, je jen otázka času a míry, kdy vzniknou korupční praktiky. K tomu velké ekonomické skupiny zjistily, že ovlivněním rozhodnutí v Bruselu, byť to něco stojí, si ušetří čas ovlivňováním politiky v členských státech. To může být motiv pro rozšiřování působnosti bruselských orgánů na úkor členských států.
Korupce v Evropském parlamentu má i ústavní důsledek. Neznám žádný článek naší ústavy, který by byl spojen s korupcí. Není k tomu důvod. Předpokládám, že však nejedna evropská směrnice a nařízení byly ovlivněny korupcí. Pak je jasná volba mezi ústavou a evropskou směrnicí. Naše ústava je nadřazena nad evropskými směrnicemi a nařízeními, protože v opačném případě nad ústavu nadřadíme zločin.