Hájek a jeho gay farář

23. 02. 2012 | 08:47
Přečteno 36514 krát
Když jsem viděl Petra Hájka vstoupit do kostela, nemohl jsem si pomoc, můj „papparazziový“ pud mě přemohl a musel jsem ho následovat. Seděl jsem hned za ním, během nedělní mše. Chtěl jsem vidět jak vypadá člověk, který si myslí, že jsem deviant. Chtěl jsem vidět, jak vypadá zblízka a jak se chová česká Anita Bryant.

Neočekával jsem však, že ho budu i cítit. Nejen silný pach čerstvě vykouřené cigarety, ale zejména takový pach, který známe od starých lidí, kteří žijí ve vlhkém prostředí. Pach několikanásobně nošeného saka. A do toho všeho ještě byla cítit nějaká umělá pomáda na vlasy.

Musel jsem se zasmát, když vstoupil kněz a další tři faráři a k tomu ještě mladý kluk, který je tam na výpomoc. A to proto, že jeden z těch farářů, který stál před Hájkem je homosexuál. Poznal jsem ho, protože mne před pár lety oslovil na internetové seznamce pro gaye. To bylo v době, kdy jsem se rozhodl dělat investigativní rešerši o homosexualitě mezi katolickými knězi.

Původní text ZDE v Deníku Referendum

Už na začátku studia na novinářské fakultě ve Spojených státech jsem se pokoušel infiltrovat mezi náboženské fanatiky. Ke konci jednoho semestru oznámil náš profesor, že následující semestr po nás bude chtít investigativní reportáž s použitím infiltrace.

Rozhodl jsem se tento úkol splnit dřív a během léta jsem se stal členem hnutí Hare Krišina. O pár let po té jsem byl pokřtěn Mormony. A jindy jsem vstoupil k Svědkům Jehovovým. A přitom jsem ateista... Když se vloni objevila možnost vstoupit do intimity určitého faráře, který se do mě zamiloval, neztrácel jsem čas a šel do toho.

Nebylo to poprvé, co jsem zneužil sexuální zájem o sebe, abych se dostal k privilegovaným informacím. Podobně jsem se zachoval, když mě oslovil jeden radní z Českého rozhlasu, bývalý exponent Bobovize, který nedávno nastoupil na ministerstvo školství. Věděl jsem, že je to unikátní příležitost dostat se k pravdě a zákulísí o křídle Jany Bobošíkové během televizní krize v ČT před dvanácti lety.

Mým zájem nebyl vystavit toho faráře pohrdání, pálit čarodějnice, ale zjistit jak je homosexualita rozšířená mezi knězi. Pro člověka, který vyrůstal v největší katolické zemi na světě a který chodil do katolické školy, to nebyla žádná novinka. Homosexualita mezi knězi tam byla veřejným tajemstvím. Běžně se povídaly vtipy typu „farář přijde na kafe, tak schovejte děti“.

Během dospělého života jsem v gay prostředí potkal několik knězů. Proto mě nepřekvapilo, že jsem skončil v posteli s člověkem, který tímto aktem porušil několik přikázání... a o jeho sbírce knih Paula Coelha, zařazenými mezi Biblí a životopisem Jana Pavla II nemluvě.

Hlavní cíl mé infiltrace byl dosažen, když mi ukázal album fotek ze seminářů kněží, kde mi říkal, kdo všechno z nich je gay. Trochu se mi pak zvedl žaludek, když mi ukázal desítky fotek ze skupinových dovolených. Jachty, exotické části světa. „Tenhleten je farář od blablabla, tenhleten je kněz u blablaba“ a tak podobně.

Za platy, které dostanou od Ministerstva kultury, si užívali nekřesťanský život. Moje naivní představa, že knězi žijí asketickým životem, v nějakém malém pokoji, kde je jen postel, noční stolek s Biblí a malá skříň s hábitem, byla vyvrácena. Jeden farář měl svoje vlastní luxusní auto a v prostorech jinak opuštěné fary měl svůj luxusní byt, který tajil za dveřmi, s vkusnou a drahou dekorací.

Tohle vše je důležité v situaci, kdy se Dominik Duka stal kardinálem a zároveň okázale vyjadřuje podporu konzervativní politice Václava Klause či extrémistickému hnutí D.O.S.T. Protestovat proti tomuto postoji kardinála Duky je marné a nelogické, neboť naopak právě dodržuje současnou linii Vatikánu. Papež Benedikt XVI. aktivně bojuje například proti homosexualitě nebo právům žen v církvi.

Musí to však být frustrují pro tolik „vojáků“ Vatikánu, pracovat pro instituci, která je odsuzuje. Když jsem konfrontoval faráře s tím kontrastem mezi jejich reálným životem a tím co kážou, měli odmítavý postoj. Schizofrenickým způsobem se separovali na dva lidi, jeden vede život osobní a ten druhý „jen“ dělá svou práci.

Neměl jsem zájem ukazovat přímo na toho faráře nebo na jiného v médiích bulvárním způsobem, že je gay. A to proto, že je to způsobeno pokrytectvím judeo-křesťanské společnosti. Ještě v nedávné minulosti by muž v Itálii, Polsku, Španělsku nebo třeba v Brazílii, který by se do třiceti let neoženil, začal být podezřelý z homosexuality, jež je kvůli církvi zdémonizovaná. Běžným řešením bylo vstoupit do církve, stát se farářem a věnovat život Ježíši.

Dokonce nejde neuvažovat o podprahově homosexuálním podtextu polonahého svalnatého Ježíše Krista na kříži. Nebo všechny fráze o silné lásce k němu a další věci, které určítě by u Freuda vyvolaly plno otazníků. A popsané stovky případů pedofilie v katolickém prostředí jsou výsledkem potlačované homosexuality mezi starou generací kněžích.

Když jsem pracoval na několika projektech v Bruselu, udělal jsem zkušenost, že řada eurobyrokratů pomlouvá Evropskou unii. Také když mluvím s kolegy z České televize, slyším na ni jen stížnosti. Mezi některými faráři jsem zas slyšel plnou kritiku nejen papeže a jeho doktríny, ale také utajování vnitřní korupce v místních farnostech.

Zkrátka mnoho knězů vstoupilo do této profese částečně kvůli skutečné víře, částečně aby nemuseli doma vysvětlovat absenci ženy, ale částečně také proto, že je to práce - bezpečná celoživotní práce, nenáročná a do určité míry mocná.

Neobávám se, že Dukův nebo hradní nebo vládní ultrakonzervatizmus ohrožují tradiční český liberální pohled na společenská témata. Radikálové jsou často hodně slyšet, a proto máme pocit, že můžou zavřít už otevřené dveře. Je pravda, že určitá menšina radikálů v Německu byla schopna svůj antisemitismus rozšířit napříč celou společností, ale měli k tomu už připravenu živnou půdu.

Minulý týden byl Adam B. Bartoš atakován v Reflexu a Respektu (a na Facebooku) za to, co napsal na svém blogu. Pan Bartoš blábolil, jak časopis KRAUS je součástí nějakého židovského spiknutí o ovládnutí světa nebo něčeho podobného; jeho text byl tak směšný, že mi ani nezůstal v paměti. Prý je časopis KRAUS, kde jsem jedním z autorů, plátek pro pravdoláskaře a homosexuály.

Údajně na Bartoše někdo podal trestní oznámení. I když se mne ten text dotýká, jako autora zníněného časopisu, nevidím důvod proč ho chtít zcenzurovat. Neznám názor, který by si zasloužil být zakázaný. Pokud není pro podobně diskriminační myšlenky živná půda, nemůže text pana Bartoše získat přizeň kohokoli, kdo by už takové názory dříve neměl.

Blouznění o židovském spiknutí za účelem ovládnutí světa je staré a ne tak nerozšířené téma. Diskriminace homosexuálu je pořád živá. Ale i tak se neobávám, že nějaký článek může změnit situaci k horšímu nebo lepšímu. Je to prostě nerelevantní. Je to intelektuální onanování pro ty, kteří takovým nesmyslům už věří.

Bartoš přitom nemluví jinak než spousta republikánských kandidátů na prezidenta v USA. A určitě uvítal takovou reklamu. Dokonce si dal práci najít mou e-mailovou adresu a poslat mi výběr ze všech článků, které o něm napsali. To, co běžný Čech říká a vtipkuje o Romech každou chvíli, se od toho, co píše Bartoš, tolik neliší.

Hájek, Klaus, Bátora a Bobošíková jsou českými ekvivalenty Tea Party. Těží z ekonomické krize, konfliktů s Romy a z nejistoty občanů, jejich životy se zhoršili po nástupu demokracie. Přitahují lidi, kteří jsou prostě naštvaní. Kteří se cítí bezmocní vůči politickým orgiím. Kteří hledají řád. Stejně jako lidé, kteří akceptují nějakou církev jako návod, jak vnést do chaosu jménem život řád; a co je ještě horší, i do toho, co přijde po životě.

Jenže když jsem se díval na Hájka v kostele uvědomil jsem si, že přímo před ním stojící člověk, který má být součástí jeho armády pro šíření křesťanských hodnot českou společností, je nevědomě sabotér. Žádný strach, konzervativní křesťanské hodnoty kacířskou českou kulturu neopanují, protože mezi těmi, kteří by za ně měli bojovat, je spousta těch, kdo sami konají právě to, proti čemu slovy bojují.

Sexuální skandály katolických duchovních:
ZDE
"Katolický kněz František Merta z Jižní Moravy byl v roce 2001 odsouzen k podmínečnému odnětí svobody a k zákazu práce s mládeží za pohlavní zneužívání ministrantů a dalších mladých chlapců v Napajedlech, Holešově a dalších jihomoravských působištích. Svou vinu popíral. Trestní oznámení na něj podal v květnu 2000 Václav Novák, bývalý student bohosloví. Obvinil též arcibiskupa Jana Graubnera, že o zneužívání dětí věděl a řešil stížnosti pouze tím, že Mertu překládal na jiné působiště. Graubner svůj postup odůvodnil tím, že měl informace jen z druhé ruky, a policie trestní oznámení na arcibiskupa odložila jako bezpředmětné. V říjnu 2000 Graubner údajně Nováka označil za chorobného. Václav Novák byl posléze vyloučen z teologické fakulty UP, protože nesložil do uzavření semestru patřičné zkoušky. O kauze ve své době referovala většina sdělovacích prostředků.

Václav Janečka v otevřeném dopise Janu Graubnerovi z 12. července 2000 tvrdí, že v téže oblasti v roce 1987 pohlavně zneužíval chlapce též kněz Jan Slíva v Prusinovicích, byl za to odsouzen a arcibiskup Graubner rovněž oznámení neřešil.

Přibližně v roce 1998 proběhla médií aféra, jejímž účastníkem byl katolický kněz František Provazník, farář v Lysicích. Dvě žačky místní základní školy byly učitelkou potrestány fyzicky (dřepy) a dvojkami z chování za to, že se odmítaly účastnit tance při hodině tělesné výchovy kvůli údajně heavy metalové hudbě, ve které shledávaly vulgární a násilnické prvky, a kvůli nepřiměřeným dotekům při tanci. Z tělesné výchovy nebyly vůbec klasifikovány. Podle médií byly dívky i jejich rodiče k těmto postojům manipulovány farářem Františkem Provazníkem. Rodiče své námitky ke způsobu výchovy předali řediteli školy a státním orgánům, ti však názory rodičů neakceptovali. Novináři při ověřování případu však navíc poukazovali na to, že farář Provazník poučoval tyto dívky v sexuálních věcech způsobem, který se dá považovat za sexuální zneužívání. Farář byl později zbaven kněžského úřadu údajně kvůli špatnému vlivu na děti."

Gay Vatican Priest Caught





Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Klapanec napsal(a):

Ve vašem případě je již asi na léčbu pozdě. Že?
23. 02. 2012 | 08:54

Čochtan napsal(a):

Pane Klapanec, Plumbum vyléčí i tohle. Ale jako odstrašující příklad má větší cenu.
23. 02. 2012 | 09:03

vasja napsal(a):

"Během dospělého života jsem v gay prostředí potkal několik knězů. Proto mě nepřekvapilo, že jsem skončil v posteli s člověkem, který tímto aktem porušil několik přikázání...."
------------------------------------
Jak jste to s nima dělal?
23. 02. 2012 | 09:05

drevokocůr napsal(a):

je velký rozdíl mezi muži a ženami.
Novinářka, která by scháněla informace přes postel by byla odsouzena veřejným míněnímm a jejím zprávám by málokdo přikládal nějakou důvěryhodnost.
Když však schání informace přes postel muž, ještě se s tím pochlubí a dává na odiv své novinářské postupy.

Přitom je sex osobní záležitostí člověka a málokdo o něm mluví na veřejnosti, navíc ženy, pokud mají partnera, který o svých sex. zkušenostech vykládá v hospodě, pak tyto partnery velmi rychle opuštějí. Vadí jim to víc, než násilí a alkohol.
23. 02. 2012 | 09:09

Marcus Agrippa napsal(a):

Okolí Klause by mělo zavčasu projít psychiatrickým vyšetřením ( případně policejním ). Klause je zbytečné řešit - ten se kvůli moci spojí klidně i se svazem bojovníků za legalizaci marihuany.
23. 02. 2012 | 09:11

vasja napsal(a):

Dostal jste i pana Halíka? A co Bublan?
23. 02. 2012 | 09:12

drevokocůr napsal(a):

v každém případě podmínka celibátu je pro většinu normálních lidí hlavně v mládí, kdy se rozhodují o svém budoucím směřování, naprosto nepřijatelná a proti přírodě. proto církev přitahuje zvrácené osobnosti, které by si chtěli uzurpovat právo mluvit lidem do života. Je to smutné, že náš stát, chudobinec Evropy, kde musí většina lidí vyžít za 500- 800 euro, bude těmto ujetým lidem ještě 30 let platit povinně desátky a rozdávat národní bohatství a zdroje, čímž půda a lesy bezesporu jsou.
23. 02. 2012 | 09:27

Michal Macek napsal(a):

cochtan

ahoj , proc si homofobni?jsi snad skryty gay co si to nedokaze priznat?touzis tajne potom aby ti ho tam fabiano fouknul?
23. 02. 2012 | 09:29

JC napsal(a):

Golgo, vy chodíte do domu Páně očichávat bližní ?
Odpouštím vám, Bůh vám také odpustí.
23. 02. 2012 | 09:31

veverka napsal(a):

No vždyť i Klaus je gay,takže jeho souznění s šéfem gayů Dukou je logické. Stejně jako jejich podpora tzv. restitucím. Někde na ty své gay bytečky vzít prachy musej.
23. 02. 2012 | 09:35

vasja napsal(a):

Fabianno
A co tohle? Dobry co...

http://www.youtube.com/watch?v=3RVyPkc0eE8
23. 02. 2012 | 09:37

drevokocůr napsal(a):

Michal Macek

Takže v opačném gardu, dovedete si představit, že by třeba paní Tejkalová, kterou v minulém blogu zajímalo, jak bezbariérově cestovat po Praze, že by ji tedy zajímalo, jak jsou na tom členové vlády s velkostí intimních partií a využila tu neziskovou organizaci k tomuto výzkumu?
A že kdybyste se zrovna třeba vy ozval, že se vám článek nelíbí a neměl by být v seriózním tisku vůbec uveden, že byste byl osočen, že jste inpotent?

A že by si většina lidí myslela, že je autorka blázen, je nasnadě.

PS. omlovám se paní Tejkalové, ale uvedla jsem pro názornost příklad z nejbližší minulosti, aby bylo vše pochopitelné a ilustrativní aona byla zrovna na ráně.
23. 02. 2012 | 09:37

krokus napsal(a):

Z pěti prvních diskutérů jeden jediný píše k věci.

Pane Golgo, pobavil jste mě. Škoda, že už mezi námi není Vladimír Škutina. Mohl by napsat druhý díl své knihy. Myslím tu, co se jmenovala "Na Hradě plném bláznů".

A s těmi kněžími - katolická církev dává celibátem prostor těm, kteří se bojí být jiní, tak se skryjí za instituci. Ale obávám se, že sabotovat se nebude. Naopak, o co více církevní "předpisy" sami porušují, o to horlivěji budou jejich dodržování vymáhat po ostatních.
23. 02. 2012 | 09:41

Michal Macek napsal(a):

drevokocůr

to si predstavit nedovedu protoze bych se nikdy neozval ze to nekam nepatri....

pan cochtan tu vlastne neprilis skryte rika ze homosexualita je lecitelna olovem ...jako psychoanalytik amater sem presvedcen ze jde o neventilovanou skrytou homosexualitu....svedci o tom i pane cochtanova obliba ve zbranich coz jsou vlastne falicke symboly moci,vlastne obri penisy chceteli...
23. 02. 2012 | 09:42

Martin napsal(a):

drevokocůr: Celibát je nepřijatelný už z principu jeho zavedení na ochranu majetku katolické církve. Nekatolické církve celibát nemají a do jisté míry je to přirozeně chrání před vysokou kumulací pochybných existencí na pozici kléru, tak jako se děje v katolické církvi.
23. 02. 2012 | 09:43

drevokocůr napsal(a):

Michal Macek

já myslím, že homosexualita by byla léčitelná, ale ne olovem, ale bromem, ten se přeci dával do čaje vojákům, aby neměli choutky, ne?

Kdyby homo akceptovali tuto léčbu, pak by zajisté získali spousty energie, kterou by mohli využít smysluplněji, než na svůj nesmyslný pseudosex. Alespoň by neměli energii o tom svém pseudosexu pořád krafat. Ten jejich pseudosex skutečně mimo nich nikoho nezajímá.

a souhlasím s nickem Martin 9:43

je neštěstím tohoto národa, že je tato organizace (církev) tak protěžovaná. V době, kdy se každému škrtá a bere, církev tloustne a tloustne a tím se vlastně vizuálně stává spíš impotentní.

A vizuální podoba Dominika Duky, kterou si vyvinul za 2 roky na úřadě, tomu jen nahrává. Jako se říká, že dlouhodobé těsné soužití se psem nakonec vede k tomu, že pán i pes si jsou podobní, podoba D.D. jasně ukazuje , kam cískev svatá směřuje v 21. století a o co ji jde.
23. 02. 2012 | 09:57

Maximus napsal(a):

Golgo, nemyslím si, že jste deviant, jen jste trochu jiný
a patříte do skupiny 4% lidí co to "dostali" po narození do vínku. Homosexualita je do jisté míry slepá ulička přírody, vždyť homosexuální pár se nemůže navzájem jaksi oplodnit, ale to neznamená, že by Vámi mělo být opovrhováno. Na férovku je třeba si ale říci, že výtvorem přírody jsou i různí devianti od pedofilů až po ty co mají rádi po sexuelní stránce mrtvolky a zvířátka. Na druhou stranu byste se opravdu neměli vehementně domáhat práv a statutu "rodiny", která tu vznikala po tisíce let. Chce to rozumnou toleranci z obou stran. Sám mám v první rodině dceru, která je na holky a nic s tím neudělám, takže Vás i docela chápu. Rovněž chápu určitou tendenci lidí jako jste Vy být tak trochu hysterický, vždyť máte v hlavě zřejmě vlastně ženský mozek. Zkuste se nad invektivami lidí jako je Hájek trochu pochlapit a vykašlat se na to.

V článku jste zajel i do údajného židovského spiknutí, no to je teda rozpětí. Toto téma je v našich médiích tabu. Řeknu Vám to trochu jinak, něco na tom je, opravdu ti nejbohatší na světě v pozadí, co mají majetky a peněz tolik, že by mohli někteří sami z fleku zaplatit náš současný státní dluh a ještě k tomu přidat na pivo, jsou ponejvíce Židé. To opravdu není náhoda, že tito lidé se jmenují Rockefeller, Rotschild atd. Nakonec FED v USA je kompletně v židovském majetnictví přes jiné banky. U nás je oficiálně Židů cca 10 až 15 tisíc což nedosahuje zdaleka ani promile a když si vezmete, že jeden čas v naší vládě byla až 1/3 lidí z této komunity nebo v bankovnictví na nejvyšších postech je většina těchto lidí, jsou mocně zastoupeni v lékařství, ekonomice nebo třeba nedávno jsem se díval na tablo ČVUT FS a asi tak 40% lidí tam je z této komunity, tak se musíme zeptat, čím to je? Jsou tak schopní nebo je to vzájemná pomoc těchto lidí? Pravda bude asi obojí, jednak Židé mají jako etnikum snad největší vzdělanost na světě a jsou prostě inteligentní a mají dobré geny a rovněž při sobě hodně drží a pomáhají si. Dodržují i některé hygienické a stravovací moudrá pravidla, což má taky kladné dopady. Hodně jim pomohla kupodivu diaspora, která je stmelila a dost je naučila a dala jim velké životní zkušenosti. Nejsem antisemita (moje babička z otcovy strany se jmenovala Rebeka ...(-:), nakonec lidi jako byl u nás třeba v kultuře Werich nebo jsou Svěrák (možná i Smoljak), Forman, Eben, Kraus aj. mám rád a vážím si jich. Spousta jich je na VŠ, finančnictví aj. výše jmenovaných oborech. Pokud by nám měli vládnout tací lidi jako jsem uvedl apod. tak s tím nemám problém. Přiznám se, že raději budu žít s Židy než s třeba s Palestinci. Takže vidím to stejně jako s tou homosexualitou, chce to zdrženlivost a jistou míru tolerance z obou stran.

V současné době asi opravdu žijeme v nejlepší době jak řekl kdysi V.K., problémy nás opravdu čekají, dochází zdroje (energie, suroviny, potraviny aj.) potřebné pro obrovskou masu lidí na světě, asijské země aj. nabývají na ekonomické síle a Evropa (vč. USA) naopak na síle ztrácí a na své významnosti neb nemá ty zdroje a know how ochotně a hloupě předala ven do Asie aj. a nechá si ničit levným dovozem vlastní zpracovatelský průmysl ze zemí, kterým prostě nemůže konkurovat. Třeba pár bot se dováží k nám z Číny prý za cenu 37,-Kč (info ČT24)! Tady u nás tolik nestojí ani materiál. EU a spolu s ní i nás, budou čekat problémy a pokud naši politici si nenechají poradit od těch nejchytřejších a nejvzdělanějších, bude nás resp. naše děti a vnoučata to všechny velmi bolet. Narážím tím např. na to, aby byla zahájena výstavba resp. rozšíření jaderných elektráren, dále by měl stát podporovat mnohem více ekonomickou sebestřednost a samostatnost ČR, jisté mechanismy by tu byly, ovšem tady zřejmě nám v tom bude EU s její pštrosí hloupúou politikou bránit, či házet klacky pod nohy. Rovněž nedělejme si iluze o solidnosti západních politiků a o jejich demokratickém jednání, třeba spolu s USA se angažovali v Libyi aj., ono tady jde opravdu o zdroje a pak končí veškeré přátelství a sranda. Kdyby se našel třeba u nás velký zdroj ropy, to byste koukali kolik bysme najednou měli kamarádů a jak bychom tady potřebovali americké vojenské základny a poradce. Nakonec tady už dávno působí a někteří tady dokonce publikují, že?
No nic, to bylo jen takové malé zamyšlení po ránu .... a to je lepší než listovat v koránu.
Pěkný den!
23. 02. 2012 | 09:58

Realista napsal(a):

Fabiano, dost dobrý. Mimoto, že jsou to pokrytci a manipulátoři, kteří vymývají lidem mozky, je třeba taky neustále připomínat, že jenom díky novinářům, vycházely ty jejich svinstva s przněním dětí na světlo. Sami se je snažili jak na mezinárodní úrovni (na přímé pokyny toho komedianta z Vatikánu), tak na lokálních úrovních tutlat a zametat pod kobereček.
23. 02. 2012 | 09:59

Baba napsal(a):

Pro mě je to napsaný spíš chytře než vkusně. Zapamatujte si, že pan Golgo vystudoval ve Spojených státech a jeho práce je po něj na prvním místě.
23. 02. 2012 | 10:00

Michal Macek napsal(a):

drevokocur

homosexualita je nemoc?ach jo a ja myslel ze tento stredoveky nazor je uz prekonan.pseudo sex rikate,zkusil ste nekdy sex s muzem?

jinak katolickou cirkev nemusim a duku taky ne ae prijde mi ze vypada furt stejne (blbe)
23. 02. 2012 | 10:00

Marcus Agrippa napsal(a):

Martin:
i jeptišky vesměs utíkali ke katolické církvi z důvodů různých osobních problémů - znásilnění, neschopnost najít partnera, nebo z prosté nenávisti vůči šťastnějším ženám. Lesbická orientace a strach z vnímání okolí v tom určitě hrál také svou roli. Bohužel se to často projevovalo v jejich násilném chování ( i propuštění otroci bývali ti nejbrutálnější otrokáři ).
23. 02. 2012 | 10:01

Viola napsal(a):

Nepovídala jsem si náhodou s váma pod nickem ateista?
23. 02. 2012 | 10:03

drevokocůr napsal(a):

Dominik Duka vypadá přesně jako kastráti. Pokud se mužům v pubertě odeberou pohlavní orgány, které produkují mužské hormony, dochází k zaoblení postavy v místech, která jsou typická pro ženy. Obličej se zakulatí a zredukuje se tělesné ochlupení. Je to vidět u absence vousů na první pohled.Rysy obličeje zjemní a nos a nadočnicové oblouky a brada , typické pro mužný vzhled, přestane v rysech dominovat.
Nedostatek hormonů pak vede k nezájmu o sex, muž je impotentní, proto se eunuchové používali ke strážení harémů.

Impotence bude v kléru ke gayům tak 50 na 50, to je zřejmé, autor to ani nemusí zkoumat.
23. 02. 2012 | 10:04

B. napsal(a):

Homosexualita není nemoc, ale je až s podivem, kam až se čtyřprocentně orientovaný s podprůměrnými znalostmi a zkušenostmi může dostat... (ministerstvo, gen.ředitelství, diplomacie, prezidentský úřad)
Zlatá doba, když se TV hlasatelky dostávali na svá místa přes postel.
23. 02. 2012 | 10:05

Viola napsal(a):

Škoda pana Golgo, že jste se nedal na kněze, měl byste určitě dobré výsledky, pokud byste se choval jako kněz a potlačil v sobě pudy.
23. 02. 2012 | 10:09

Viola napsal(a):

Já se vůbec divím, že vám vůbec někdo něco řekne, když jste tak známý investikativec.
23. 02. 2012 | 10:11

drevokocůr napsal(a):

Marcus Agrippa
homo je úchylka. Otravuje nositele a i jeho okolí.

a pokud vezmeme definici zdraví dle WHo
„Zdraví je stav úplné fyzické, duševní a sociální pohody, nikoli pouze nepřítomnost nemoci nebo zdravotního postižení.“ [Světová zdravotnická organizace (WHO) 1948]
pak logicky vidím, že autor není v pohodě, tudíž není zdravý. A kdo není zdravý, ten by se měl léčit, aby zdravý byl, ne? A hlavně v pohodě. Někdo by mu pomoci měl, proč tedy nezkusit ten brom?
23. 02. 2012 | 10:12

drevokocůr napsal(a):

omyl, to bylo pro Michal Macek ne pro Marcus Agrippa
23. 02. 2012 | 10:13

Violla napsal(a):

A píše se mnoho kněží, ne knězů. Ale jinak máte češtinu dobrou, to vás musím pochválit hodně jste se zlepšil.
23. 02. 2012 | 10:14

Michal Macek napsal(a):

drevokocůr

ja bzch vas rad poznal osobne protoze neverim ze to myslite vazne...vas otravuje homosexualita?a jak konkretne?nekdo vas k ni nuti?
23. 02. 2012 | 10:17

n.č. napsal(a):

Je mi jedno, pane Golgo, že jste gay, ale takto napsaný blog je svinstvo

Pak se nedivte, že na gaye je pohlíženo stále tak trochu jinak, než si přejete...

Jste hnusný!!! Chudáci Vaši sex. partneři!!!
23. 02. 2012 | 10:18

p. profesor cela č 125-Dobřany napsal(a):

Konečně jsem pochopil proč se někdo odstěhuje z Latinské Ameriky do Prahy !
Pro svůj zvrácený chtíč-to aby nám tady znásilňoval kněze.
By asi nikoho normálního nenapadlo nechat si natrhnout anál,jen abych měl o čem psát.
Každý z nás je jaký je .Nic proti Golgům.Ale prosím nelezte ze svou úchylkou popisně na veřejnost.Nechci aby se mi zvedal žaludek-snad alespoň na to mám "většinové" právo !
23. 02. 2012 | 10:21

Aleš Vyhnal napsal(a):

Výborný článek.
23. 02. 2012 | 10:21

drevokocůr napsal(a):

Michal Macek

autor, kdyby měl prostředky, tak by ji nutil všem. Jsou pěkně agresivní, jak píše n.č.
Nebo ty jeho představy, jak by mělo vypadat vysílání pro gaye na ČT, co uveřejnil v jiném článku zde.

Homosexualitu by nejraději povinně vnutil už na ZŠ dětem, jak napovídá jeho aktivita v profilu

Pracuje na projektu podporovaném Evropskou Unií, který má za cíl naučit žáky českých základních škol respektu k jinakosti.
23. 02. 2012 | 10:25

Gustáv Kočí napsal(a):

Ať čtu jak čtu pořád nechápu proč jste to napsal, pane Golgo. Nešlo by to nějak shrnout ve dvou větách, co jste chtěl říct?
23. 02. 2012 | 10:29

Marcus Agrippa napsal(a):

drevokocůr:
homosexualitu nemůžete vnutit, ta je daná geneticky. Své oči taky nepřemluvíte, aby měly jinou barvu.
23. 02. 2012 | 10:30

BUk napsal(a):

VŠEM Vám musím něco sdělit !!
Autor mi nabídl večer pnlý sexuální vášně v gay stylu .
Jaké bylo mé zklamání když jsme se loučili a ON po mě chtěl za SVOU "produkci"
částku 500 KČ... !!Co dodat -chce vydělávat za KAŽDOU cenu !
Pochopte !Jde mu JEN o prachy!
23. 02. 2012 | 10:32

BUk napsal(a):

Marcus Agrippa !
No a mně jsi na našem rande tvrdil,že jsi se homosexualitou nakazil v base!Tak jak to tedy je ??
23. 02. 2012 | 10:35

blažej napsal(a):

Katolická církev představuje v tomto státě jedinou minoritu, kterou je legální, možné a společensky přijatelné hanit. Kdyby autor napsal jen polovinu takovéto špíny o Romech, Židech či homosexuálech, téměř jistě by měl již tuto stánku zablokovánu a další příspěvky by mu server nevzal s odkazem na práva menšin a nekorektní přístup. Opravdu typický příklad statečného novináře. Škoda, že se nenarodil o pár let dříve. V 50-tých letech by mohl udělat kariéru.
23. 02. 2012 | 10:35

drevokocůr napsal(a):

Marcus Agrippa

těžko se můžeme bránit jejím projevům, které jsou agresivně vnucovány společnosti.
Projevy homosexuality naleptávají společnost a vnucují ji hodnoty pro ni nepřijatelné.

Bývalo dobrým zvykem, že sex byl tabu a skrytý pouze do privátních ložnic.
Co nám přinese propírání orientace kněží a jejich testování novináři?
Všichni víme, že v katolické církvi žádný normální chlap není a že Hájek smrdí i z obrazovky, navíc článek se ani nedal dočíst, je moc dlouhý a unhiká smysl, co tím chtěl autor říci či vyinvestigatikovat?

Naprosto chybí jakýkoli závěr a řešení. Pokud jde o pouhé pošpinění či zostuzení, to je dle mého dost málo a vhodné spíš na Super nebo Aha, než sem.
Ale tam by mu to taky nevzali, neb tam chtějí lidi pobavit a musí to být jednoduché. Což tomuto chybí.
23. 02. 2012 | 10:38

Kala napsal(a):

Když je v článku jakákoliv zmínka o tom, jakkdo vypadá, co má na sobě, že voní, smrdí apod., ztrácím o text zájem. Pro Blesk moc dlouhé, co?
23. 02. 2012 | 10:39

juvel napsal(a):

Bible od začátku do konce ukazuje, že homosexuálové nedosáhnou Božího schválení a záchrany. Pan Golgo je názorným příkladem a důkazem toho, že člověk, který setrvává v této své úchylce, vnímá realitu vždy deformovaně a není schopen poznávat a přibližovat se k osobnosti Boží. Uvádím to na základě Bible, jejího Starého a Nového Zákona, nikoliv na základě katolických nauk a katolické praxe.
23. 02. 2012 | 10:39

drevokocůr napsal(a):

blažej

přesně, na aktuálně se ani nemůže napsat černoch , to musí ve francouzském filmu vystupovat Afroameričan, i když to je berber z Tunisu žijící v Paříži, jak se předvedl níže Krafl, o daleko méně se soudil Marek Vašut a Lukáš Vaculík a právem, a pochopitelně vyhráli.
Jak si může někdo dovolit napsat, že někoho otestoval a sehnal informace přes postel?
Být to novinářka, okamžitě by ji vyhodili.
23. 02. 2012 | 10:43

Ládik!!! napsal(a):

Pane Golgo,
Vy nutně potřebujete manuální práci.
23. 02. 2012 | 10:46

Viola napsal(a):

Marcusi Agripo,

homosexualitu nemůžete vnutit - vnutit možná ne, ale určitými postupy by se mohla někomu zalíbit. Poznal byste se zavázanýma očima a rukama, kdo vás osahává? Omlouvám se za rozvinutí tohoto tématu. Pokusím se raději zdržet.
23. 02. 2012 | 10:49

n.č. napsal(a):

blažej: přesné! Ano, za homosexualitu člověk nemůže, narodil se tak. Ale to, co někteří gayové poslední dobou předvádí je opravdu mnohdy nechutné. A k těm, bohužel, po dnešku řadím i pana Golga. Jak může někdo napsat: výborný článek??? Vždyť je to tak špinící hnus, že se divím panu Stejskalovi, že to panu Golgovi nějak rozumně nevysvětlil a blog neostisknul.....
Jinak Golgova články moc nečtu, tak jsem nikdy nereagoval, až dnes po přečtení nadpisu blogu. Už ten provokuje, i když pana Hájka nemám rád.
23. 02. 2012 | 10:50

Marcus Agrippa napsal(a):

drevokocůr:
ale to z vás přece nemůže udělat homosexuála?! Ostatně příroda to zařídila stejně, jako u jiných genetických poruch - homosexuálové nemůžou mít děti. Ale jsou to pořád lidé a nemá smysl je nějak utlačovat, jako to dělali nacisté. Sex - zajeďte si do Pompejí - to uvidíte věci. Ale souhlasím, že všeho moc škodí.
23. 02. 2012 | 10:52

Marcus Agrippa napsal(a):

n.č.:
v čem konkrétně je špinící?!
23. 02. 2012 | 10:56

drevokocůr napsal(a):

Marcus Agrippa

homosexuálové mohou mít děti a také je mnohdy mají.

A jsou to pořád lidé, tak ať se také tak chovají.

A v Pompejícj je na obrazech erotika nikoli sex
23. 02. 2012 | 11:02

n.č. napsal(a):

Marcus Agrippa : blažej 10:35
23. 02. 2012 | 11:07

myrta napsal(a):

Ve všech možných okolních zemích se projevily skandály kněží,zneužívání dětí.Jen u nás bylo a je ticho po po pěšině.Říkala jsem si,jak máme kněze a fáráře čestné a morální.Ale ono je to tak,že máme hodné a nemorální novináře.Nezajímá je čest a morálka od Klause počínaje,zajímá je jen kdo jim nasype do peněženky.Pro toho by se roztrhali.
23. 02. 2012 | 11:09

drevokocůr napsal(a):

myrta

možná to bylo tím, že v nejateističtějším národeě v Evropě do náboženství chodilo tak málo dětí a tak málo dětí trávilo čas pod vlivem kněží. Toto se má však změnit, církev by ráda, jak sama uvádí , rozšířila svůj vliv právě do školství a výchovy, takže lze předpokládat, že i v tomto se Evropě brzy vyrovnáme.
23. 02. 2012 | 11:12

Martin z Ilfendosu napsal(a):

Vite, Fabiano, jak funguje katolická církev?

http://www.ulozto.cz/live/xXoSZAi/louis-ck-jak-funguje-katolicka-cirkev-flv-avi
23. 02. 2012 | 11:13

Marcus Agrippa napsal(a):

n.č.:
a? Tuhle špatnou pověst si ale katolická církev vybudovala sama ( v případě Romů, nebo Židů jde o rasismus - víme jak to dopadlo ). Osobně mě spíš udivuje, že to vůbec dokázala do dnešních dnů ustát. V jejich řadách jsou i slušní lidé - to bezpochyby. Podstatou si ale v ničem nezadá s NSDAP, nebo jinou totalitní politickou stranou. Ale katolíkům se musí přiznat snaha - už připustili lví podíl na holokaustu a snaží se řešit i pedofilii v řadách kněží. Jdou dobrou cestou - jen jestli jim to vydrží.
23. 02. 2012 | 11:14

resl napsal(a):

klaus - hájek - duka = tříkorunková trojka ?
23. 02. 2012 | 11:18

Buwol napsal(a):

Autor jenom potvrzuje to, co je všeobecně známo, že totiž katolická církev je útočištěm různých deviantů, z nichž nejnebezpečnější jsou homosexuální pedofilové. Viz celou řadu afér v Rakousku, Německu, Irsku a já nevím kde všude .. No a u nás jsou už ty poměry tak zkažené, že teď budeme církvi "vracet" majetek za kdovíkoliv miliard !! Takže vlastně je budem ještě podporovat. To se fakt může stát jenom u nás, kde byl třináct let presidentem absurdní dramatik a humanitární bombardér ..
23. 02. 2012 | 11:18

vysedlina napsal(a):

Naprosto z vážných důvodů není dáno dodržet celibát všem, spíše jen malému procentu
lidí. Proto by měla katolická církev přehodnotit tuto podmínku.
Paradoxně by za zrušení celibátu měli bojovat právě ti z kněží, kteří jsou schopni ho dodržovat bez následku psychických deviací či nadměrných tlaků. A to z pozice patřičného poznání a z lásky ke svým kolegům zatím slabším, avšak přesto povolaným Bohem ke službě.
V moci kněží totiž není volit svůj žebříček hodnot. Ten je podmínkou výkonu služby.
23. 02. 2012 | 11:18

Frante napsal(a):

n.č.
Připojuji se k názoru že to je pozitivní článek. Nechutné je to, co se skrývá pod pojmem křesťanská církev, nikoli článek, který o tom podává zprávu. Je dobře o tom psát zrovna teď, když se chystáme církvi "vracet" miliardy. Tak hlavně aby tímto vypořádáním veškeré toky peněz od státu k církvi opravdu skončily
23. 02. 2012 | 11:20

n.č. napsal(a):

drevokocůr. no nevím, ale raději vliv církve do školství než vliv lidí podobných p.Golgovi,...a myslím si, že církev se do škol právě tomu nejateističtějšímu státu nedostane, ale "učení" Golga a spol se do škol dostane a k normálním info. o homosexualitě, které jsou ve školách už teď, přibydou i tyto nechutnosti....u pana Golga, co by učitele, bych se nedivil, kdyby žákům vysvětloval i různé homosexuální praktiky....
23. 02. 2012 | 11:20

Mard napsal(a):

Infiltrovaný Golgo :-) To je bomba!
23. 02. 2012 | 11:20

n.č. napsal(a):

Frante: jistě, psáto zneužití nezletilých knězem je v pořádku a tutlat by se to nemělo...,ale tento článek pošpinil i kněze-gaye, který nic špatného neudělal, nikoho neznásilnil, jen nechtěl být osamocen a chtěl najít spřízněnou duši na seznamce, bohužel, narazil na Golga.....a ten ho tímto blogem prachsprostě "udal". Asi nebude těžké pro někoho, kdo bude chtít, si zjistit o koho jde. Dle mne tento článek je bolševický hnus!
23. 02. 2012 | 11:27

Sutech napsal(a):

to: Michal Macek
>Sice olovo není lékem, ale je to řešení problému. Nepletu-li se pár let zpět se podařilo, nevím kam došly ty výsledky, jestli nebyly skartvány, zajistit změnu orientace homosexuálních beranů, US army údajně cca 20 let disponuje zbraní, která má opačný účinek.

Je jedno, co si kdo dělá v ložnici a do toho opravdu nikomu nic není, ale jen do momentu, než se s tím začne šířit na veřejnosti.

Vzhledem k věkové pyramidě si Evropa ani Amerika nemůže dovolit nárus počtu homosexuálně orientovaných jedinců. pro zachování a stagnaci populace je nutné aby počet dětí na ženu byl v průměru okolo 2, lépe trochu víc. Čistě z biologického hlediska je nejvyšším cílem každého organismu replikace svojí DNA.

Pokud je pravda, že si kněží mohou dovolit výlety na luxusních jachtácha děje-li se tak, oak žádné restituce. Náboženství je něco, co patří do soukromého, nikoliv veřejného života.
23. 02. 2012 | 11:29

Michal Macek napsal(a):

Sutech
:D US army ma nejaky "buznomet"?po zasahu zteplate? :DDD
23. 02. 2012 | 11:36

Debb napsal(a):

Golgo jako čichový Wallraff.
Mužsky vypadající osoba s žensky přecitlivělým čichem je nebezpečná. Půjdu li si v propocených montérkách dát pivo, nestoupnu si u pultu vedle nafintěné slečny, neb tuším, co jí tím způsobím.

Všude se kolem mě ale mohou pohybovat čichoví detektivové s vousy, kteří analyzují, kdy jsem měl naposledy sako v čistírně. (Poznámka: pravý tvíd má být vytahaný, zválený a nasáklý fajfkovým kouřem - spousta pánských klubů se založila právě proto.) Homosexuálům v mužské formě navíc chybí chuťové a čichové zkušenosti, které dávají této smyslové oblasti zcela jinou dimenzi.

S Wallraffy, ačkoli jsem kdysi tento přístup považoval za účinný a tudíž ospravedlnitelný, mám jeden základní problém. Podobně jako všichni agenti tajné policie (já pamatuji až ty od StB, kteří byli rozeznatelní, apak dál) ničí mezilidskou důvěru. Což je možná jejich pravé poslání.

Pokud by nám pan Golgo předestřel své vědomosti o eurobyrokratech pomlouvajících EU, kvitoval bych to jednoznačně pozitivně, podobně jako jeho informace o Ambevu.
Povídání o homosexuálních panáčcích v sutanách mi proti tomu nic nového neříká a připadá mi spíš jako Golgovo nakrucování se kvůlivá zajímavosti.

O Vatikánu nějaké podstatnější informace lze najít třeba zde: http://www.atimes.com/atimes/China/NB23Ad01.html
Ohledně Hájkova saka opravdu být informován nepotřebuji. Navíc čich není směrový orgán. Mohlo to být číkoli sako, třeba Golgovo.
23. 02. 2012 | 11:39

Michal Macek napsal(a):

Sutech

vetsi picovinu sem dlouho neslysel.....navic by to bylo kontraproduktivni - predstavete si ze zmenite utocici nepratelskou divizi v teplouse - nijak si tim nepomuzete,dosahnete jedine toho ze krome toho ze vas bude chtit nepritel zabit,bude se vas snazit jeste pred tim prefiknout (coz muze byt pro mnohe horsi nez smrt) :)
23. 02. 2012 | 11:40

n.č. napsal(a):

Frante: ještě poznáku...Vám se opravdu tento článek líbí? Ja pan Golga s chutí popisuje, s kým skonči v posteli? A popisuje to s opravdovou chutí.....Vám to nepřijde jako bulvár???
23. 02. 2012 | 11:40

n.č. napsal(a):

oprava: ještě poznámku...Vám se opravdu tento článek líbí? Jak pan Golgo s chutí popisuje, s kým skončil v posteli? A popisuje to s opravdovou chutí.....Vám to nepřijde jako bulvár???
Tak ať vydá nějakou knihi, kde popíše svůj na sex bohatý životopis, ale novinařinu aspoň já vidím jinak....
23. 02. 2012 | 11:43

Maximus napsal(a):

Pro ty co si myslí, že jde homosexualita "vyléčit".
Před léty se v USA stala jedna příhoda. Při obřízce dvojčat chlapců, došlo vinou lékaře k velkému poškození genitálu jednoho z chlapců. Tehdy se rodiče po přímluvě lékařů rozhodli, že z chlapce udělají dívku. Byla provedena operace a byly nasazeny hormonální léky, které měly z chlapce udělat děvče. Bohužel se však stalo to, že ani i když tato nová dívka vypadala jako dívka a byla i takto po léta vychovávaná, přesto v ní zůstal zakódován muž a byly tady sklony se chovat jako muž. Zjištění lékařů bylo takové, že pokud není "předělán" mozek, nejde jen tak změnit pohlaví, aby došlo ke kompletní změně. Tak daleko ovšem ještě naše věda nepokročila a snahy některých lidí v tomto směru vedou k tragickým důsledkům. Jinak musím všechny "pravé" virilní muže potěšit zjištěním vědců lékařů, že dost velká část lidí mužů, ale i žen, má v sobě určitou skrytou dávku homosexuality. Opradu to tak je.
Pěkný den všem!
23. 02. 2012 | 11:46

m.v. napsal(a):

golgo

golgo tady jasně popisuje, že všeho čeho dosáhl, co se dozvěděl, co umí a kam se dostal, vděčí své homosexuální prostitucí. Jako homosexuální prostitut se, jak nám tady barvitě popisuje, dostal i do postelí katolických kněží. Těším se až nám popíše jak se dostal na tento blog přes postel pana cenzora S.

Vypovídací hodnoty golgo článků jsou nulové a jen díky tomu, že servilní pan cenzor S. hýká blahem nad každou jeho urážkou normálních heterosexuálních českých pracujících občanů naší krásné vlasti, zde může veřejně masturbovat.

Ale nedivím se tomu, že golgovi Češi nevoní. I nám lidem nevoní golgo, černoši, cikáni a míšenci. Je to prostě tak a nedá se s tím nic dělat. Proto nelétá na ISS tolik černochů z důvodu, že stačí jeden a zasmrádne celý modul. Otevřít okno a vyvětrat vědci nedoporučují.

Když je golgo tak ,,chytrý", tak nás může informovat, kolik homosexuálů se nakazilo AIDS při loňském pochodu homosexuálů Prahou. Nebude jich asi málo, protože nárůst nakažených HIV se podle lékařů podstatně znásobil. Nic proti tomu, ať se nakazí a posléze zemřou třeba všichni, ale ať si léčení nemoci, kterou si způsobili svým úchylným jednáním, platí ze svého!! Na lidi nemocné rakovinou nebo jinou nezaviněnou nemocí a tělesně postižené občany se peníze a dotace snižují a pacienti si musí podstatnou část nákladů hradit ze svého, tak na zdarma léčbu úchylných homosexuálů a narkomanů se peníze vždy najdou.

Hezký den.m.v.
23. 02. 2012 | 12:04

Michal Macek napsal(a):

mv:

vy nejen ze mi nevonite vy mi dokonce smrdite vy "normalni heteroseualni pracujici" ,smrdite blbcem......
23. 02. 2012 | 12:10

Kája napsal(a):

Klaus a jeho okolí je sice prapodivná sebranka, ale "novinářské" metody Fabiana Golga svědčí rovněž o těžkém vnitřním diskomfortu pisatele. Sám má problém se svojí orientací, tak se snaží zatáhnout do vlastních ....nečistot.. co nejvíce lidí, za to,že je někdo gay asi nikdo nemůže, ale za způsob,jakým svá traumata "zpracovává" už odpovědný je.
23. 02. 2012 | 12:17

neo napsal(a):

m.v :

se docela divim, že je v tomto století možné narazit na osobu jako jste vy.
23. 02. 2012 | 12:29

dříve čtenář napsal(a):

Tož takový maglajz se v jednom kokosu hned tak nenajde...
Copak si můžeme myslet o prostitutkách, které donášejí na své kunčafty? Copak si můžeme myslet o gayích, kteří střídají partnery jako na běžícím pásu,za účelem získání informací?
Myslím, že zpracování těchto informací v blogu je shodné s chováním autora - tedy zavrženíhodné.
Gayové žijící bez afér a intrik mohou Golgovi poděkovat - v záporném slova smyslu.
23. 02. 2012 | 12:29

český maloměšťák napsal(a):

Hájek, Klaus, Bátora a Bobošíková jsou českými ekvivalenty Tea Party. Těží z ekonomické krize, konfliktů s Romy a z nejistoty občanů, jejich životy se zhoršili po nástupu demokracie.

zhoršily - je to paradoxní, ale v Čechách je "život" rod neživotný (už hodně dlouho)

-------------
Golgo
Supr článek. Novinařina světového formátu.
Dík.

P.S. Šel po mši Hájek za tím knězem do sakristie ?
23. 02. 2012 | 12:31

Frante napsal(a):

n.č. napsal(a): "Frante: ještě poznáku...Vám se opravdu tento článek líbí ...?"
Jsem velmi zaujatý proti šíření různých bludných názorů, ať se jedná o konspirační teorie ohledně útoku 11/9 2001 na New York, spiknutí židů, astrologie, duchovní nauky i náboženství. Na článku se mi líbí že diskredituje jednou ranou dvě mouchy jak církev tak Hájka. Jinak je fakt, že má úroveň bulváru, možná ztrácím objektivitu
23. 02. 2012 | 12:36

český maloměšťák napsal(a):

ad neo a Michal Macek via m.v.
m.v. napsal(a):
Také nezdílím nadšení minatomirai napsal(a): 30. 01. 2012 | 17:38 - cituji: Díky bohu, že se podařilo zachránit aspoň těch pár tisíc cikánů./plynové komory - poznámka č.m./

Řekl bych spíš pro nás lidi, že bohužel.

Hezký den.m.v.

P.S. Pane Zdeňku Brome to ,,minatomirai,, Vám nesahá ani po podrážky Vašich bot.
Je to takové hovádko boží.
30. 01. 2012 | 21:31
m.v. napsal(a):
Tady máte řešení.
http://www.neprizpusobivi.dsss.cz/

Nejsem člen DSSS, ale s jejich strategií mi nezbývá než souhlasit.

Hezký den.m.v.
01. 02. 2012 | 17:11
------------------

Jde o rozkládající se a smradlavou verzi zdejšího lázeňského šviháka /" hezký den"/.
23. 02. 2012 | 12:36

n.č. napsal(a):

Frante: kopíruju:...že diskredituje jednou ranou dvě mouchy jak církev tak Hájka...

...aha,tak k tomu nemám co dodat, protože co si o vaši odpovědi myslím, by Vás stejně asi nezajímalo....
23. 02. 2012 | 12:45

Silvie napsal(a):

Pane Golgo,

překvapivě s vámi tentokrát souhlasím.
Ovšem fakta mne nijak nepřekvapila. Speciálně Graubner je pořádná žába na prameni- nikoho tak odporného jsem ještě v životě nepotkala. Duka je alespoň hodný a na katolíka vcelku tolerantní člověk.
A případ toho ubohého idealistického teologa mám stále v živé paměti. Nejenže ho vyhodili ze školy a vyobcovali z církevního života, ale zřekla se ho tehdy i jeho orthodoxně věřící moravská rodina.
Katolíci vám ovšem stejně neuvěří - když jsem otiskla články o praní špinavých peněz ve Vatikánu s.r.o. (Calvo-"bankéř boha"), o jeho podílu ve firmě na antikoncepci, neobjasněných vraždách, švýcarském archivu, daňových únicích - tvrdili, že jde o spiknutí novinářů.
Co se pohledu na homosexualitu (a sexualitu vůbec)a potraty týká, zamrzla kat.církev někde ve středověku.
23. 02. 2012 | 12:46

Frante napsal(a):

n.č.
Jen to napište :)
23. 02. 2012 | 12:49

Silvie napsal(a):

dodatek

Ale že jste ,pane Golgo, pro věc tak zapálený, že se sám "obětujete na oltář pravdy", to bych tedy nečekala.
Je běžnou novinářskou praxí vlézt do postele s každým, z koho chci vytáhnout informace?!
Řekla bych, že jste poněkud "nekonvenční" typ.
P.S. Používají kněží alespoň kondomy?
23. 02. 2012 | 12:50

Michal Macek napsal(a):

jinak yajemcum kterym nevadi trocha erotiky doporucuji toto renesancni dilo:

http://www.databazeknih.cz/knihy/rozpravy-o-mravech-hrisnych-kurtizan-51000

to by clovek neveril co se mohlo odehravat ve stredovekych klasterech :D
23. 02. 2012 | 12:51

Petr z Tábora napsal(a):

Pane Golgo, po delší době jsem si přečetl Váš příspěvek. Mohu jen konstatovat, že takto by se slušný člověk nechoval. A chytrý by o tom ani nepsal....
23. 02. 2012 | 12:58

n.č. napsal(a):

Frante: já pana Hájka + spol. taky nemusím, ale zdiskreditovat někoho, koho nemám rád, jeho oblečením je poněkud zvláštní a ne moc inteligentní...a o té církvi? Ano, i tam se dějí špatné skutky a o těch by se nemělo mlčet a novináři by o to měli psát, ale Vy píšete, že jste rád, že zdiskreditoval církev, a to je už trochu jiné kafe....

Takže shrnu. Vaše odpověď 12:36 se mi nelíbila, toť vše. Já také nejsem žádnej svatoušek, ale takové způsoby diskreditace jako předvedl pan Golgo se mi nelíbí. Samozřejmě se mohou líbit jiným. Je to jejich věc. A Vaše.
23. 02. 2012 | 13:03

Ondřej Kolář napsal(a):

Tak jako Fabiano Golgo není tupec a hlupák právě jen pro tento hloupý článek, není katolická církev u nás bandou homosexuálů, před kterými je třeba zavírat děti (protože z nějakého neznámého důvodu se tito homosexuálové orientují na děti).
Je také snadné mluvit o tom, v jakém žijí kněží přepychu a jak si užívají dovolené. Osobně znám spoustu kněží. Žijí snad někteří v přepychu? Ano, asi tak 2.
V církvi je jistě řada nepříjemných excesů, které lze interpretovat různě, pokud neznáme hlubší souvislosti. O tom, jaké interpretace užívá autor, netřeba mluvit. Sám sice také věřím ve špatné řešení problémů zneužívání ze strany arcibiskupa Graubnera, ale případ kněze v roce 1987 s ním opravdu nesouvisí, protože tehdy ještě ani biskupem nebyl.
23. 02. 2012 | 13:07

Silvie napsal(a):

Ondřej Kolář,

tak to se hluboce mýlíte. Tehdejší student teologie se obrátil právě na Graubnera (tehdy tuším biskupa) a Vlka.
Oba problém zneužívání nezl.chlapců zametli rychle pod koberec. Stejně zametli i s oním teologem, jenž nejspíš přišel o veškeré iluze. Mám dojem,že to rozmazal pořad Na vlastní oči.
Pamatuju se, že policie se z případu překvapivě stáhla a vůbec toho úchyla nevyšetřovala - oddůvodnila to dost podivně, že prý nemůže zasahovat do záležitostí církve. Což je naprostá pitomost, i pro flanďáky platí stejné zákony - ale někdo evidentně zatlačil.
Pokud jde Graubnera - je to navíc i zloděj, jenž byl za ukradení známky na mešní víno také pravomocně odsouzen.
Pěkná sebranka.

Kdyby Golgo zveřejnil jména všech katolických věrozvěstů, s nimiž se vyspal, vůbec by mi to nepřišlo neetické. Aspoň by se jejich ovečkám otevřely oči dokořán!

A pokud jsem dobře pochopila - Hájek smrdí "plesnivinou a starobou"? Už se těším na jeho odvetu - to bude taky nějaká pikantérie.
23. 02. 2012 | 13:28

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Maximus
Váš první příspěvěk se vám povedl, zdá se mi objektivní.
Golgo
Já patřím mezi chlapy, kterým se ženy strašně líbhí, řekl bych až moc. Na mulatkách v Riu při slavnostech samby můžu nechat oči. Když čtu o homosexuálech, dost trpím. Považuji to za soukromou věc a psát o tom mi přijde jako nevkus. Podle mne to patří na stránky odborných publikací. Ženy jsou pro většinu mužů inspirací k uměleckým, pracovním i hrdinským činům. I v mém věku (65) mě velmi zajímají a dělají svět pro nás hezčí a snesitelnější. I ta Bobo je kus!

Uvítal bych, kdybyste v příštím blogu pojednal o sambě a její jazzové variantě Bossa-nova. Antonio Carlos Jobim, Astrud Gilberto, Laurindo Almeida, Badden Powell, to je to nejlepší, co jsem z brazilské muziky slyšel (nesmím zapomenout na Hectora Villa Lobose, to je ale z jiného soudku).
To je vřelá hudba, která rozproudí krev, o teplé tematice už D.O.S.T.
23. 02. 2012 | 13:31

n.č. napsal(a):

Silvie: Kopíruju: Kdyby Golgo zveřejnil jména všech katolických věrozvěstů, s nimiž se vyspal, vůbec by mi to nepřišlo neetické. Aspoň by se jejich ovečkám otevřely oči dokořán!

Paní silvie, nic ve zlém, ale Nikdy jsem nemyslel, že jste tak necitlivá a že dovedete nenávidět, teda tak hrozně moc nenávidět jak se někdy píše - až za hrob.
To mne mrzí, lae jak jsem už jsem psal jinému diskutéru, je to Vaše věc. jen jsem troch zklamán, myslel jsem, že jste trochu lidštější.....teď už vím proč jste neměla ráda pana exprezidenta Havla

šašek: Bobo a ženství? Ta jde přes mrtvoly.....ale každý má jiný vkus. Když se Vám líbí :-), neberu Vám to :-))
23. 02. 2012 | 13:46

ali napsal(a):

ta druhá fotka dvou zamilovaných kněží a ještě v černobílých rozdílech je moc hezká..tu vytisknu a polepím dveře kostelů.
Schválně, co to udělá.. :o)
23. 02. 2012 | 13:47

Ondřej Kolář napsal(a):

Silvie

Pokud bych měl pořad na Vlastní oči brát jako jediný důvěryhodný zdroj, pak bych s vámi musel souhlasit. Jinak, což je všeobecně známé, je pan Graubner především špatný manažer. Slyšel jsem, že jeho prohrané spory i nedosáhnutí na různé finance je způsobeno tím, že zaměstnává lidi, kteří pro něj pracují zdarma nebo za minimální mzdy.
Jsem ale dalek toho, abych paušalizoval. Tím spíše, že mám sám dost dobrých i špatných zkušeností s církví. A kdybych zde některé špatné popsal, jistě by se našlo mnoho těch, kteří by očernili celou církev, což samozřejmě realitě vůbec neodpovídá.
23. 02. 2012 | 13:47

Ondřej Kolář napsal(a):

To ALI
Myslím, že moudrý člověk má jiné prostředky k argumentaci
23. 02. 2012 | 13:49

n.č. napsal(a):

ali: v dnešní přetechnizované době je jen ztěží rozpoznat fotku od fotokoláže. Vítě, že tímto nevinným žertíkem můžete způsobit hodně škod? Na nevinných lidech - kněžích? To by Vám nevadilo? I o Vás jsem měl daleko lepší mínění....
Nezastávám se zlých činů kněží a jejich představených, ale zase takové horké to není, aby se musely zatracovat všichni....
23. 02. 2012 | 13:54

Silvie napsal(a):

Ondřej Kolář,

já si myslím, že Graubner je především charakterově velmi špatný člověk (zaslechla jsem i cosi o tom, že není mezi svými nijak zvlášť oblíbený pro svůj kariérismus)- mám pro tyhle věci extrémně vyvinutý cit a z něho nevyzařuje absolutně nic dobrého. I kdybych o něm nic nevěděla, měla bych se před ním ve střehu. Podobně na mne působí i páter Halík.
Graubner musel být velmi zklamán, že ho Duka předešel... díky bohu.
23. 02. 2012 | 14:03

Silvie napsal(a):

Ondřej Kolář,

jo, v tom pořadu se tehdy Graubner sám vyjadřoval a mlžil...
Na vlastní oči byl svého času jedinečný formát!
23. 02. 2012 | 14:05

RA napsal(a):

tenhle článek mi neudělal dobře od žaludku . Golgo, vaše míra sprostoty naprosto překračuje meze, zvažte, jestli není čas k návratu do vaší vlasti.
23. 02. 2012 | 14:09

RA napsal(a):

a to byl autor šéfredaktorem v Mladé frontě a jiných "investigativních" tiskovinách. Zřejmě má s tím prolézáním postelí výbornou kvalifikaci , říkám si, jak se asi lidé na tato místa vybírají ?????
23. 02. 2012 | 14:12

Silvie napsal(a):

n.č.,

nejsem necitlivá a jsem věřící (neorganizovaná v žádné církvi).

To není nenávist - beru to jako jedinečnou možnost, jak otevřít alespoň nefanatické části katolíků oči a oddělit zrno od plev.
A proč bych měla litovat faráře, kteří porušují vlastní "boží zákony" a přikázání, která cpou v jednom kuse do hlavy svým zbožným "ovečkám". Kdyby byli skutečně čestní, tak se musí svého kněžství sami vzdát, tak jako to udělali ti, kteří se zamilovali do žen a odešli z církve.
Pokud někdo nedokáže respektovat svá vlastní pravidla, nezaslouží si žádné ohledy!
Soucítíte snad s politiky, kteří nás okrádají? A další círk.restituce jsou krádeží za bílého dne zaštítěné její falešnou morálkou a předstíráním mravní nadřazenosti.
Věřím Golgovi i to, že prominentní kněží si života dovedou sakra užívat ve všech směrech - je to ,koneckonců, na nich i vidět.

Kat.církev potřebuje reformu, jako prase drbání. Bez ní zanikne docela.

Golgo by sice mohl mít v tomto směru více zábran, ale on si na svatého nehraje a to je jiná.
23. 02. 2012 | 14:15

RA napsal(a):

Silvie..........stavět něco na článku Golga je mimo mísu., Vy opravdu věříte jeho pohádkám ??? A proč tedy nejmenoval ty dotyčné, já Vám řeknu, proč, protože oni by ho žalovali pro pomluvu a pochybuji, že Golgo by mohl svá tvrzení doložit důkazy. V katolické církvi se určitě musely stát ošklivé věci, to je statistická záležitost a nikdo není dokonalý , jen mě zaráží, že člověk této úrovně (Golgo), mohl někde působit na místě šéfredaktora, svědčí to i o zaměření Mladé fronty i ostatních post - komunistických tiskovin.
23. 02. 2012 | 14:26

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

n.č.
Nesmíte všechgno brát do slova, to já vím též, co je Bobo zač.
Jen jsem chtěl vypíchnout, že je od přírody štědře vybavená a mnohým mužům by stála za hřích, víc nic!
Kdybych si měl vybrat mezi Fabianem a Bobo, volil bych druhou alternativu, taková jsem já, matinko!
23. 02. 2012 | 14:30

ali napsal(a):

Ondřej Kolář napsal(a):
To ALI
Myslím, že moudrý člověk má jiné prostředky k argumentaci
23. 02. 2012 | 13:49
..máte pravdu..uveďte nějaký, který by byl v rámci kodexu a dost vyzývavý..mně tohle připadá něžný způsob upozornění..přesto matu v tom, že bych to vylepovala. Na to nemám dost odvahy ;o)

n.č. napsal(a):
ali: v dnešní přetechnizované době je jen ztěží rozpoznat fotku od fotokoláže. Vítě, že tímto nevinným žertíkem můžete způsobit hodně škod? Na nevinných lidech - kněžích? To by Vám nevadilo? I o Vás jsem měl daleko lepší mínění....
Nezastávám se zlých činů kněží a jejich představených, ale zase takové horké to není, aby se musely zatracovat všichni....
23. 02. 2012 | 13:54
..prosím, berte můj příspěvek jako ironii..chtěla jsem jen popohnat diskuzi a asi jsem trefila..i když na této fotce neshledávám nic pobuřujícího, jen dojemné až něžné výměny pohledů..tím bych si nemyslela, že by se to mohlo až tak dotknout někoho, kdo není gay či jinak orientovaný..
Nicméně ta fotka je hezká a to bez ironie..
Pokud vím, tak mnoho plakátů zcela vyzývavých kdysi brázdilo světové metropole..například kněz zuřivě líbající jeptišku..ale nepamatuji se přesně, kdy a která společnost toto prezentovala..
23. 02. 2012 | 14:38

n.č. napsal(a):

Šašek z Jihlavy : jasně :-)
No, myslím si, že byste byl snad v ještě horší situaci vybírat si mezi fabianem a Bobo než já na jiném blogu, když mi českej maloměš´ták dal na výběr: buď ošklivou, smrdící, chudou, hrbatou atd. češku nebo vońavou, pracující, chytrou, krásnou, vonící atd Romku.
23. 02. 2012 | 14:40

n.č. napsal(a):

ali: ok :-)
23. 02. 2012 | 14:41

Kanalnik napsal(a):

takovou nechutnou smesku pravd, polopravd a lzi, to by jeden pohledal... jinak mne staci, ze se pan autor v clanku priznava ke statutu prodejne devky (prodava sam sebe za informace)

jakou jste chtel timto clankem prokazat homosexualum sluzbu, pane autore?
23. 02. 2012 | 15:20

Kanalnik napsal(a):

takovou nechutnou smesku pravd, polopravd a lzi, to by jeden pohledal... jinak mne staci, ze se pan autor v clanku priznava ke statutu prostituta (prodava sam sebe za informace)

jakou jste chtel timto clankem prokazat homosexualum sluzbu, pane autore?

(toto je tzv. politicky korektni verze meho prispevku :)
23. 02. 2012 | 15:23

Josef napsal(a):

Dlouho mi bylo nejasné, proč určití pravdoláskaři nemají rádi právě Bobošíkovou. Naivně jsem si myslel, že to je pro jejich antikomunismeme, že kandidovala za KSČM na prezidentku. Teď mi to konečně Fabian Golgo vysvětlil. Jak říkal Belmodno v jedné komedii ma adresu krásné dívky: "Sundejte ze mě tu ženskou!"
Proto alespoň tímto protestuji, aby kdejaký brazilský teplouš u nás urážet naše relativně pěkné Češky. Je to prostě asi dáno zemí. Mě by také trochu přičmoudlé Brazilky ani v pubrtě nijak moc nezaujaly. a proto je Fabio takový, jako je.
23. 02. 2012 | 15:39

český maloměšťák napsal(a):

Ad RA a pod. školou povinná mládež
Golgo nejmenoval dotyčné proto, že se to ve slušné společnosti nedělá.
A protože šlo o dobrovolnou aplikovanou homosexualitu mezi dospělými - nikoliv o zneužívání školou povinné mládeže.
Čili o cosi takového, co byste taky rádi zkusili /latentní homosexualita ve vás samých/ ale máte z toho strach...a tak to alespoň začnete nenávidět a hýkat.

Pořád je to/že vás homosexualita v teoretické rovině přitahuje/ ale lepší než stříhat králíkům zaživa ouška....
23. 02. 2012 | 16:09

český maloměšťák napsal(a):

Josef
Já si spíše myslím, že každá, byť jen podprůměrně hezká Brazilka by kolem takového cimrmánka, jako jste vy - jen nevšímavě prošla /co tam taky po nějakém uhrovitém obejdovi - s perspektivou dělníka v nějaké cizí montovně a ekonomické trosky ve stáří/.
Takže buďte rád, že nežijete v Brazílii - asi by z vás byl nějaký pederast či co.
23. 02. 2012 | 16:14

Abe Normalni napsal(a):

Ufff...To se tu ted bude psat o tom, kdo koho pichal? Golgovi preju, aby si uz nevrznul :-D Protze vykrikovat po hospodach, koho vsechno jsem prerizl, je znak silne zastydle puberty.
23. 02. 2012 | 16:17

Vosavbotě napsal(a):

Pane Golgo,

já jsem se dozvěděl, že Hájek smrdí. Nějak mi to připadá málo na tolik textu, zbytek jsou totiž obecně známé notoriety...
23. 02. 2012 | 16:19

Zdeněk Brom napsal(a):

Tedy, že přes postel dělají karieru, studují a pořizují si informace některé ženy, o tom už jsem slyšel a četl. Ale že to dokáže i muž.....zajímavé. Jeden se stále učí. Je tedy fakt, že jsem zatím nenašel žádnou ženu, která by se tím chlubila.

Jinak prazvláštní text, který sice naznačuje, ale v podstatě žádná fakta a reálie neobsahuje. To se dá vycucat z prstu, včetně toho příběhu s Hájkem. Pokud by autor vystřihnul zdokumentovanou reportáž, pak prosím, ale tohle je žurnalistika úrovně okresního přeboru.

V podstatě po sezoně je i se sexuálními skandály kněží. To se obecně ví.
23. 02. 2012 | 16:26

Abe Normalni napsal(a):

Silvie: ne nepouzivaji, zachytavaji se detem za rovnatka...
Jinak teda kdyz se bali buchty do postele, vali se jim ruzny kliny do hlavy. Je si pan Golgo jist, ze s tema jachtama atd. to nebylo podobne? Ted se kluci v sutanach u mesniho vina bavi, kdo mu nakukal vetsi kravinu...
23. 02. 2012 | 16:27

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

n.č
Někteří
čeští maloměšťáci mají rozličné zkušenosti, asi vyzkoušeli obojí a ví, o čem mluví. Ta předsteva krásné, chytré a vonící Romky polechtala moji představivost. Že by Arivederci Roma?

Josef
Prrr s těmi Brazilkami, znáte Dívku z Ipannemy? Já jsem doslova slintal!
23. 02. 2012 | 16:59

Pavel napsal(a):

Nechutné. Překvapuje mě, že něco takového je možné na tomto fóru publikovat.
23. 02. 2012 | 17:23

Čochtan napsal(a):

Michal Macek
Nejsem buzna a nejsem homofobni. Homosexualové mi nevadí, pokud si svůj defekt nechávají pro své soukromí.
Na Golgovi mi vadí jeho vtíravá, na odiv vystavovaná sprostota a drzost. Je jako malý parchant, který si hraje na novináře a myslí si, že si může všechno dovolit. Nemůže. V této zemi je hostem a host si nemůže dovolit to, co domácí. A ani domácí by si neměl dovolit, co si ta brazilská b...a dovoluje.
23. 02. 2012 | 17:28

Jive napsal(a):

to autor:
nebojíte se očistce?
23. 02. 2012 | 17:33

Silvie napsal(a):

Abe,

tak si přečtěte něco o skandálcích ve Vatikánu - to jsou ti prominenti co mají v každé zemi své zdatné následovníky.
Těch idealistů, žijících v malých obcích na rozpadlé faře, se to netýká.

Je vcelku jedno, jestli Golgo kecá nebo je opravdu natolik neodolatelný, že věrozvěstové ztrácejí při pohledu na jeho osmahlou jižanskou tvářičku zábrany - o tom, jak žije katolická elita není pochyb.
I ty jachty a děvky (nebo hošové) budou.

Nedávno mi matka vyprávěla historky z dětství. Jedna příznačná byla o faráři , na jehož faře bydlela prabába. V pátek,což byl půstní den,slušní katolíci nejedli maso - v naší rodině se to prý přísně dodržovalo. Prabába šla jednou v nějaké záležitosti za farářem a překvapeně zírala, jak žere večer mastnou kachnu. Farář hned alibisticky fikaně pravil - ryba je povolená a kachna nakonec taky plave ve vodě. A bylo vymalováno.

A pokud jde o ženské - nejlepší kamarádka mojí babičky (byla kapku veselá v rozkroku, abych se vyjádřila kulantně)měla asi o třicet let staršího chotě-známého maloměstského lékaře. Všichni věděli, že má sex.vztah s farářem (ten za ní dojížděl z jiného města za jediným účelem) - takže ,když odcházel - zdravili ho sousedé provokativně - "dobrý den, svatý otče". Tato ménage a troi fungovala ku prospěchu všech zúčastněných.
23. 02. 2012 | 17:57

Ares napsal(a):

Jak to asi vypadalo, když Golgo dělal třeba pro časopis Věda Technika a Mládeže?

Milá mládeži, tak jsem si to rozdal s inženýrem, řidičem náklaďáku a chlápkem z čerpací stanice, takže vám v tomto čísle přinášíme článek o výhodách naftového motoru. V příštím čísle se můžete těšit na rozhovory s dvanácti pracovníky ČEZu o tom, jak funguje jaderná elektrárna. A v dubnovém čísle vás čeká dlouho slibovaný článek „Jaké je to sloužit na letadlové lodi“. Ukázalo se, že loď má 5500 členů posádky, takže příprava článku trvala déle, než jsme původně předpokládali.
23. 02. 2012 | 18:00

RA napsal(a):

český maloměšťák......chacha, to jste mě pobavil, že se to ve slušné společnosti nedělá ? Takže kydat na celou skupinu je velmi slušné od Golga , hlavně že nez důkazů. Ale Golgo v tom sám píše, že on osobně sehrál roli prodejné děvky ???? kdy spal s homosexuály kvůli informacím ? Slušná společnost s Golgem ?
23. 02. 2012 | 18:20

Silvie napsal(a):

Ares,

výstižné...
23. 02. 2012 | 18:23

RA napsal(a):

tento článeček od Golga by se nejlépe vyjímal v uvedené Mateřídoušce, nobo Ohníčku....proboha, jak ty redaktory vybírají ????
23. 02. 2012 | 18:27

RA napsal(a):

pane Stejskale, jak jste vybral Golga jako přispěvatele do tohoto blogu ? Neměl u Vás nějakou protekci, nebo nezískával tajné informace ???
23. 02. 2012 | 18:29

Malý napsal(a):

Pane Golgo, vám se to píše. Ale co mají dělat zděšení věrní katoličtí věřící. Denně musí slýchat útoky kacířské většiny na svou matku církev svatou pro pár hektarů polí a cípek lesa. A teď takové hrůzy. Vy si Golgo zajdete, jako vždy ke zpovědi, prásknete si pár otčenášů a jeden zdrávas a jdete na jointa. Co mají dělat např. dnešní diskutéři - n.č., Pavel, Ondřej Kolářů atd.
Vždyť oni zažili na hodinách věrouky takové hodné pány faráře, po tváři uměli pohladit a teplým slovem pochválit. Za kým mají teď jít, komu mají věřit, Dukovi,Vlkovi,Graubnerovi, či snad Ratzingerovi. Ten zažil v Hitlerjugend různé věci, ale toto ?!
Už nic podobného nepište ! Dokonce i Čochtana jste rozčílil.
23. 02. 2012 | 18:42

iga napsal(a):

Pane Golgo, váš přísup k získávání informací je opravdu nechutný.
To vy opovrhujete lidmi kolem sebe...
23. 02. 2012 | 18:43

Ben napsal(a):

Nechutný blog. Už dlouho jsem tady na aktuálně nečetl něco tak sprostého. Víc nemám co dodat.
Dobře se autora zeptal Kanalnik.
Pan Brom to vystihl pěkně.
Co i mne překvapilo, napsal už RA. (publisher v Mladě Frontě a.s. měl na starosti časopisy Mateřidouška Lidé a Země, Ikarie, Maminka, Podnikání v praxi, Marketing, Zoom a Ohníček.)
Kdysi za totáče pro dobré místo průměrných či ne moc chytrých lidí musel být vstup do KSČ. Jak jsem se nyní "poučil" u autora, v dnešní době to je u podobných existencí buď balík peněz anebo vstup do ložnic.
23. 02. 2012 | 18:46

Jive napsal(a):

to Ben:
velmi přesné. Moc rád bych slyšel/četl i názor p. Krause. Nemůžu věřit, že takovéto individuum zaměstnává.
23. 02. 2012 | 18:53

Abdul napsal(a):

Chechty chechty checht!!!

Maloměšťácká husa kdáká jako zjednaná :D Sice mi taky nepřipadá košer využívat sex k práci, ale což, to mi vadí třeba i "normální" vykořisťování - a tentokrát to rozhodně stálo za to. Jako teolog jsem se už dlouho tak nepobavil, ani když jsem pročítal eklesiologii ze všech stran. Takový nadzvědnutí kněžský sutany dokáže vyvětrat hodně svatý zatuchliny. Rozhodně se nevracej do Brazílie (i když by tam bylo určitě taky dost "materiálu" k průzkumu a zveřejnění), tvoje práce je potřeba tady a teď, katolická církev potřebuje takovýhle zrcátko, aby si uvědomila hloubku Ježíšova přirovnání o třísce v oku bližního a trámu v oku vlastním. Protože církev má největšího nepřítele ve vlastní pýše a pokrytectví, ne v homosexualitě nebo kritice černoprdelnictví. Jen tak dál!

PS: Víte, jakej je rozdíl mezi uhrem (akné) a katolickym knězem?
Akné se člověku před pubertou na xichtě neudělá...
23. 02. 2012 | 19:00

ghándí napsal(a):

za zneužívání dětí by měl být trest smrti. sposta katolických kněží už měla viset.
23. 02. 2012 | 19:19

Maruš napsal(a):

Pan Golgo nám předkládá něco, co je veřejným tajemstvím již několik století.
I Francois Villon tyto věci - dvojí život duchovních - zmiňoval již ve středověku ve své Velké závěti.
Od bývalé kolegyně, která jezdila na lyže do Říček někdy v osmdesátých letech minulého století vím, že tam také jezdila v zahraničním autě dvojice mladých českých homosexuálních farářů s luxusní lyžařskou výbavou, kterým musela kolegyně kupovat v obchodě dámské punčocháče.

Proč jenom mi k té brazilské kávě ta svěcená voda nějak nesedí?
23. 02. 2012 | 19:42

Zdeněk Brom napsal(a):

Abdul :

Mno, spíš než Golgovo zrcátko by církev potřebovala Jana Žižku a jeho cepníky. Ti by ty sutany provětrali důkladně.
23. 02. 2012 | 19:48

Čochtan napsal(a):

Malý:
Rozčílil ? Kdepak ! Můj vztah k Golgovi se dá popsat nejlépe odpovědí odstřelovače, když se ho ptali co cítí při zabití teroristy. Odpověd: "zpětný náraz".
23. 02. 2012 | 20:00

santawizard napsal(a):

Katolický celybát pro heterosexuální kněze platí tuplovaně pro homosexuální kněze !!!
23. 02. 2012 | 20:02

Ben napsal(a):

Ale Maruš, to snad ne? :-) Jste asi hodně mladá a to Vás omlouvá,že totalitní 80 léta asi moc neznáte. V té době byli kněží, faráři , biskupové sledováni na každém kroku. Dovedete si představit ty palcové titulky Rudého Práva, kdyby takhle mladí homosexuální kneží v tehdejší ČSSR žili? Víte kolik jich za tzv. neposlušnost režimu sedělo v base?
Opravdu zírám, jak se do kněží hladce strefuje ze všech stran.
23. 02. 2012 | 20:07

anti-stejskal napsal(a):

rozdíl mezi katolickou církví a židovstvem je v několika skutečnostech

1. v judaismu je sex s nezletilými legální
2. židovští pedofilové nejsou předmětem mediálních kampaní

v knize Engendering Judaism se dočteme

Another sexual crime that contemporary society regards more severely
than Jewish tradition is rape. The only rapes about which the Torah leg-
islates are destructions of virginity. The rape of an unmarried girl is
viewed as a property crime against the girl s father.

Other rapes,even the brutal gang rape by which the concubine of Gibeah meets herdeath in Judges 19, are not classified as world-disordering violations.

Today, we regard child molestation as an abhorrent crime. Yet the Torah specifies no minimum age for sex with a girlchild, and the Talmud s minimum age is three. The Talmud prescribes no penalty for intercourse with a girlchild under age three, because it was believed that the hymen would regenerate at that age, and consequently she was considered to have sustained no damage (Ketubbot 11a-b).

v judaismu pohlavní styk z malými dětmi není zločin

In the worlds of Torah and Talmud, fathers are entitled to marry off minor daughters without their consent (M. Yebamot 13:2). They are also permitted to sell minor daughters as slaves. Talmudic law presumes that
former slavegirls are not virgins (M. Ketubbot 3:2), either because slaves
could not protect themselves against sexual intrusion or because, as
Wegner suggests, the minor had been raped prior to sale.

The Talmud alsoprescribes no penalty for sodomizing a very young boy. In the opinion of Rav, a very young boy is defined as less than nine years of age and, in the opinion of Shemuel, less than three (Sanhedrin 54b).
23. 02. 2012 | 20:22

iga napsal(a):

Zdeněk Brom
přesně tak!

Pan Golgo je totiž pěkně vypečené zrcátko - na něj to o té třísce sedí úplně přesně.
Nejprve napíše, že se do něj zamiluje kněz a on jej využije přes postel a pak s touto morálkou kritizuje pokrytecví...
23. 02. 2012 | 20:25

Sutech napsal(a):

to: Michal Macek
Jedná se o chemickou látku, myslím, že tomu říkají gaybomba. Původní určení bylo asi pro nějakou poziční válku (strategie se změnily) představte si, že vojáci jsou v zákopu určitou dobu, co se asi tak stane po aplikaci té substance?
23. 02. 2012 | 20:29

anti-stejskal napsal(a):

v knize

The Jews: Their Religious Beliefs & Practices
její autor Alan Unterman

píše

Although the three-year-old girl does not undergo any ritual
introduction to her future role as a Jewish female, she is considered
to be sexually a female from this age. Thus the laws restricting men
and women from being alone together in the privacy of a locked
room or house, yichud, apply to a girl of three. They only apply to
a boy from the age of 9, the rationale being that from these ages
the female and the male are sufficiently sexually mature to be the
objects of sexual desire. In the language of the halakhah they are fit
for sexual intercourse. These yichud restrictions cause considerable
difficulties for the Orthodox Jew living within the complex structure
of modern urban society.
23. 02. 2012 | 20:32

Maruš napsal(a):

Ben

Odkud tedy, podle Vás, ty kněží na ten luxus brali, když prý byly všeobecně tak nízké platy? Žeby je stát přeplácel?
23. 02. 2012 | 20:34

Ben napsal(a):

Po přečtení Sutecha mne pro zasmání napadlo, že ta gaybomba musí pravidelně vybuchovat ve všech českých a moravských bohosloveckých seminářích. Alespoň podle toho, co napsal autor a někteří diskutéři. :-)
23. 02. 2012 | 20:36

anti-stejskal napsal(a):

dále v knize

Time and life cycle in Talmud and Midrash: socio-anthropological perspectives

Nissan Rubin

popisuje

"The ideal was to marry off girls while still minors, since they constituted an economic burden, for girls in an urban society did not contribute to the family income; moreover, they had to be provided with a dowry for their marriage. It was also feared that they would not maintain their virginity. In consequence, those who were capable of doing so would marry off their daughters "close to reaching puberty."

"For girls, the period of first minority was established, from birth to the age of three, in which a girl was not fit to be married, and the father could not betroth her. From the age of three to twelve was the period of second minority, in which her father could betroth her without her consent."
23. 02. 2012 | 20:38

m.v. napsal(a):

český maloměšťák napsal(a):

Taky tě miluji, ty ubohý schizofrení ubožáku, který si měníš názvy jako chameleon, ale spíše jako chám.

Nejsi ty náhodou taky major Zeman? Podle toho jak si děláš archívy zdejších debatérů to vypadá na bývalého estébáka.

Doufám, že si četl můj odkaz: http://www.neprizpusobivi.dsss.cz/
A kolikrát tě museli přebalit než sis to překoktal?

Michal Macek napsal(a):
mv:
23. 02. 2012 | 12:10

...heteroseualni... - nejste vy náhodou ten známý Uďa?
...smrdíte blbcem, řekl si Michal Macek dívaje se do zrdcadla.
neo napsal(a):
m.v :
23. 02. 2012 | 12:29

Děkuji za uznání, každé století má své génie.

Hezký den.m.v.
23. 02. 2012 | 20:40

Ben napsal(a):

Určitě z prostituce, paní Maruš, jak jinak? V 80 letech to bývalo zcela běžné. Pak si v tuzexu koupili drahá auta a supertřídní výbavu a hurá na hory do luxusního hotýlku, kde na ně čekaly další nadstandardní služby. Myslím ochotné ženy, které sháněly punčocháče a jiné spodní prádlo.
23. 02. 2012 | 20:40

anti-stejskal napsal(a):

problém odhalení pedofilů je komplikován židovským právem tzv. "mesirah" tj. zákaz informovat světské autority, osoba jež takto činí je nazývána "rodef" a trestem je fyzická likvidace takovéto osoby a to i bez soudu.
23. 02. 2012 | 21:05

RA napsal(a):

víte, že by mě docela zajímalo, jaká kritéria má pan Stejskal při výběru blogerů ???? Schválně........
23. 02. 2012 | 21:23

Ben napsal(a):

RA,
jednou to tu pan Stejskal psal. Musí se podepsat plným jménem. Také napsal, že žádné výjimky dělat nebude, prý ji udělal jen jednou v případě Pepy Řepa.
A pan Golgo je uveden plným jménem, takže ta zřejmě stačí :-)
23. 02. 2012 | 21:30

Silvie napsal(a):

Ben,

za bolševika byla církev chudá a méně zkažená. I když také kolaborovala.
Tajně vysvěcovaní kněží, jako Malý, asi celibát ale také zcela nedodržovali - byl to trošku underground.
Srovnávat ji s tou před dvaceti lety nelze. Tehdy měla ještě moje sympatie - netušila jsem, jak se promění rostoucím pol.vlivem a získaným majetkem.
23. 02. 2012 | 21:51

anti-stejskal napsal(a):

katolická církev není nijak výrazně zkorumpovaná, je na tom mnohem lépe jak většina společnosti, katolická církev čítá cca miliardu členů navíc v jejich strukturách existuje mimořádná učenost a intelektuální svoboda, pro mezinárodní židovstvo představuje katolická církev smrtelné nebezpečí, je proto nezbytné katolickou církev v očích veřejnosti démonizovat, jako každá organizace má své nepřátelé, židé prahnou po likvidaci této jediné konkurenční organizace, obdobně jako mezinárodní žid zneužil komplexní historické události

např.: WWI, v době kdy carské Rusko bojovalo na frontách 1. světové války, zosnoval doma mezinárodní žid bolševickou revoluci tj. ukázka Dolchstoßlegende (bodnutí do zad) k likvidaci a vyvraždění ruské křesťanské elity.

Dnes se snaží zlikvidovat poslední na židu nezávislou organizaci.
23. 02. 2012 | 22:11

Sal napsal(a):

Drevokocůr a Cochtan,
doporučuji Vám dvěma se léčit. A je mi jedno jestli olovem, jak navrhuje Cochtan, nebo bromem, jak navrhuje Drevokocůr. Zbytek mého názoru na vás 2 radši zcenzuruju sám, abych zbytečně nezatěžoval pana Stejskala.
píp, píp, píp-píp-píp, píp-píp, píp, píp, u všech pekel a jinejch křesťanskejch vymožeností, píp-píp-píp! PÍP!
Děkuji za (ne)pozornost.
23. 02. 2012 | 23:06

Sal napsal(a):

Ještě pro autora.
Pane Golgo, před tímto článkem jsem se domníval, že jste morálně konzistentní, ale věta "Nebylo to poprvé, co jsem zneužil sexuální zájem o sebe, abych se dostal k privilegovaným informacím." mne jaksi nutí pochybovat. Zneužít číkoliv zájem sexuální, či emocionální, svědčí o podlosti. Nevím, možná se novináři s tímto rodí, pak je nemohu odsuzovat stejně, jako nelze odsuzovat homosexuály (boha jeho, to je ale debilní výraz :-D ). Ale pokud se tomu někde učíte, jsem rád, že tuto školu jsem nikdy nenavštívil.
No, nic. Tímto příspěvkem jsem Vám jen chtěl říct, že už Vaše články nebudu číst. S lidmi, kteří zneužívají druhých totiž vážně nechci mít nic společného.
23. 02. 2012 | 23:14

Maximus napsal(a):

anti-stejskal napsal(a):

Dnes se snaží zlikvidovat poslední na židu nezávislou organizaci.

Asi to nevíte, ale všechny indicie svědčí o tom, že se katolická církev s těmi vašimi židy před časem dohodla. Církevní restituce o tom jasně svědčí. Zkuste si o tom něco zjistit.... Obsah tajné dog´hody však není veřejně znám.
24. 02. 2012 | 00:37

český maloměšťák napsal(a):

m.v.
Chlast, kouření špačků a užívání drog - toť metla lidstva a jistá cesta k osobní paranoi.

Krásné ráno přeji, soudruhu /asi zakořeněný zvyk - všem tykat...anebo komplex méněcennosti ?/.
24. 02. 2012 | 00:38

anti-stejskal napsal(a):

Maximus

církevní restituce=ostuda církve, jen židům ulehčuje jejich práci, bohužel dělá přesně co od ní žid očekává
24. 02. 2012 | 01:10

Marek Kobera napsal(a):

To Silvie:

"Je vcelku jedno, jestli Golgo kecá nebo je opravdu natolik neodolatelný, že věrozvěstové ztrácejí při pohledu na jeho osmahlou jižanskou tvářičku zábrany - o tom, jak žije katolická elita není pochyb."

Jak typické pro Vás, slečno apostatko!
24. 02. 2012 | 02:09

honolulu napsal(a):

Tak pan chodi ocuchavat lidi do kostela ? Hmmm....
Panove tomu ja verim. Na jihu zije velke mnozstvi zivocichu s vybornym frnakem. To kdyz jsem pracoval na Limpupu (reka) a utrousil jsem neco po vetru na jedne strane reky, tak z druhe strany reky zacalo rvat nadcenim stado opic....

Golgo, nemohl by jste popsat nekdy hrisny zivot krasnych jeptisek ? Chtel bych byt nekdy zahradnikem v takovem prostredi, ale nevim nic o zahradnictvi, tak, ze mohu pouze snit.

Sasku z Jihlavy, ted, kdyz jsi konecne prisel na vsechny krasy duse a tvare pani Bobsikove, tak ji MUSIS VOLIT za pani presidentku. Prece nechces mit na hrade nejakeho dedu skaredu ?
24. 02. 2012 | 03:26

honolulu napsal(a):

Oprava - LIMPOPO (reka v bushi)
24. 02. 2012 | 03:34

honolulu napsal(a):

m.v. VYBORNE ! (20:40)
24. 02. 2012 | 03:35

honolulu napsal(a):

Pani Silvie,
videl jsem video s pani Tacheci. Zanalyzujte mi ji psychologicky prosim...Me nepripada nemocna, spise malo vnimava k druhym lidem.
Divate se nekdy na besedy v TV s Janem Krausem ? Prosim, o Vas nazor. Videa s pani Bobsikovou se mi libi. Ona ma personality. Ona to vyhra.
Zeman me prekvapil, ma postreh. Komu fandite ? Nevite koho podpori president Klaus ?
24. 02. 2012 | 04:50

honolulu napsal(a):

Panove, musite uznat, ze ten novy kardinal, eminence Duka, vypada velmi dobre. On je baculaty a kulaty jako kral Zululandu. Tam je takova moda, ze kdo je v urcitem veku stihly, tak je podezrely z mnoha velmi spatnych veci napr. z nemoci nebo dokonce chudoby.

Politicky je Duka take moc fain, podporoval evropske vojaky v Afganistanu proti Machometanum. Ale ti jeho kolegove zase lezou Machometanum do zadku a pomahaji vsem nehodnym kulturam vcetne lidozroutu. To svedci o tom, ze nase Katolicka cirkev dela pravou rukou opak toho, co dela leva ruka.

V nasem klubu NEW AGE se tak pomatene chovaji pouze carodejnice, ktere uz vychlastaly sud vina na oslavu antickych Bohu. Ani orgie s nimi nejde poradne delat, protoze ztraci vedomi.

Vsechno je v upadku, panove. Je nejvyssi cas zacit studovat prichod nove konstelace (Aquarius). Odlozte bibli a jine mene svate knihy od jinych nizsich kultur a zacnete studovat to, co nam rika 25 hvezdaru a astrologu o prichodu nove doby. Se starou dobou je konec. Konstelace Pisces - Dukova konstelace se vzdaluje. Cirkev slabne. Duka bude ztracet vahu, ale honolulu bude tloustnout.... A tak to ma byt !
24. 02. 2012 | 06:09

Michal Macek napsal(a):

Sutech:

budou mit spolu sex a do utoku pak pujdou v dusevni pohode?
24. 02. 2012 | 06:53

Silvie napsal(a):

Honolulu,

já tedy nejsem psychiatr, ani analytik - ale Tachecí je opravdu!! nemocná. Má diagn.manioderpesivní psych.- když se zhroutila, psalo se o tom oficiálně(teď se tomu kulantně říká bipolární porucha) a napadá občas i hosty ve studiu(zatím nikoliv fyzicky). Měla velké problémy v rozhlase s podřízenými - copak nevidíte, že se chová,jako magor? Náhodou jsem ji viděla v rohovoru se submisivní Klasnovou a myslela jsem, že ji snad zadáví.
Pracovala po převratu v tandemu s Bobošíkovou na ČT 2, bývaly to dobré novinářky.

Na Krause už se moc nedívám - býval dobrý, ale vystřílel všechen prach. Jako člověka ho ráda nemám pro jeho aroganci a pocit int.nadřazenosti. Navíc je to typ kariéristy, jenž se spřáhne s kýmkoliv (momentálně s stbákem Babišem)jen pro ekonomické výhody. Kdysi se účastnil tzv.spacákové války za "svobodu slova" v ČT - namířené právě proti Bobošíkové (šlo taky jenom o kšefty v ČT a peníze zabalené do keců o svobodě).

Když už jsme u Bobo - nerozumím jí, nedůvěřuju jí, je inteligetní ,ale drží s divnými lidmi (Bátora, Joch atd. - nacionalismus mi nevadí, ale vyznávání tzv.konzervativních hodnot, za nimiž se skrývá obyčejné černoprdelnictví ano).
Klaus ztratil veškeré moje sympatie už dávno tím, jak marginalizuje a přehlíží korupci. Jeho poslední milosti gaunerům - kámoši zastřeleného kmotra podsvětí Mrázka a zkorumpované ředitelce VŠ Benešové mě utvrdily v tom, že je za zenitem.

Honolulu,
já už nefandím naprosto nikomu. Pokud vůbec půjdu volit, tak snad jedině Pirátskou stranu - ta má své poslání alespoň nepokrytě v názvu.
P.S. Zkuste někdy v pátek kolem půl desáte pořad Karla Šípa - to je mnohem vtipnější a příjemnější člověk, nežli Kraus.
24. 02. 2012 | 08:03

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Honolulu
Počítám , že mě zase zavoláš: Pomoc, Šašku! Co jste to v těch diskusích s krásnou paní Sylvií způsobili? Vždyť vy jste ji odvedli ze sféry mého vlivu. Teď už mi zbývá jen paní ali, ale ani to není jisté.
A já bych ti poradil, abys okamžitě ukončil všechny své kontrakty a aktivity v různých končinách světa a vrátil se do země svých předků. Nabídni své služby Klausovi a pak uspořádej míting na Staromáku a promluv z balkonu k dezorientovanému pražskému lidu:"Právě jsem se vrátil z Hradu..."
Hodiny tikají a moc času nezbývá. My tady v Prdelákově už brousíme kosy a vidle. Jdu se dnes podívat do místního muzea, co by se dalo použít z toho, co tu zbylo po Švédech. Jihočeši prý pod vedením hejtmana Špidly sbírají cepy a sudlice a dávají dohromady vozovou hradbu.
Pokud ssebou vezmeš otrávené šípy, budeme to považovat za zbraně hromadného ničení, luky a tomahawky budou tolerovány.
24. 02. 2012 | 09:28

Maruš napsal(a):

Ben

Máte nějak podezřele moc informací. V hotýlku ale na ně nečekaly ženy s punčocháči, spíše nějací další muži v punčocháčích.
Když vás tato moje informace tak zaujala, mohu vám ještě prozradit, že v Domě módy v Praze před pár lety vybíral také duchovní dámskou kabelku. Jedna se mu moc líbila, ale neměla dříve v kabelkách běžné zrcátko a peněženku. Nevím, jak to dopadlo, šla jsem se vyhihňat na ulici.
Jen by mně zajímalo, jestli byla pro něj a nebo jestli ji kupoval pro kuchařku na faře.
24. 02. 2012 | 11:58

Dáša N. napsal(a):

Honolulu

A proč myslíte, že ab Duka tloustne, když církev slábne? Není to spíše naopak?
Není Duka spíše předobrazem budoucí tučně restitucemi vyfutrované církve?
A můžete také sdělit, jak hodláte ztrácet na váze při soužití s tolika opicemi? Copak nevíte, že banány jsou velice výživné?
Ne abyste slupky házel na zem v chrámu svatého Víta, až si půjdete taky k někomu čichnout. Vím o Vás moc dobře, jaký jste čichač. Jasně jsem vás u toho durianu viděla, jak si chrochtáte.
24. 02. 2012 | 12:11

Scarabeus napsal(a):

Maruš:

Duchovní mají maminku, babičku/y, sestru/y, neteř/e ..... obdarovaná (kabelkou) mohla, samozřejmě nemusela, být z tohoto okruhu členek rodiny duchovního.

Paní Bubílková vyprávěla, že (přítomnému) synovi kupovala řetízek, prodavačka si myslela(komentář před nimi), že kupuje řetízek milenci.

P.S. Jednou jsem sestře kupoval vložky(dámské), byly zrovna v akci, navíc jsem měl na ně, skrze vnitroobchodní slevovou knížku, další slevu, takže jsem rozpoznal u tohoto zboží, které jinak nekupuji, výjimečně nízkou, tudíž velmi výhodnou, cenu(pro jistotu jsem se ještě přeptal prodavačky co jako žena říká takové ceně), následně jsem byl za tento nákup ženskou částí rodiny pochválen. :-)
24. 02. 2012 | 13:50

nasranej čtenář napsal(a):

scarabeus + Maruš: Tak už i podle toho co kupujete, můžete vzbudit pohrdání a posměšky a může se jednat o docela obyčejnou věc - kabelku, nedejbože kdyby někdo viděl kupovat kněze kondom, a i ten nemusí kupovat pro svoji potřebu, jen mne překvapuje, že ti "nachytaní" faráři byli zrovna ve farářském nebo měli colorek kol krku??? laicky si myslím, kdyby ti faráři byli milenci nebo kupovali nějakou věc, která vzbuzuje údiv, tak by snad byli v civilu, přeci faráři nechodí po městě nebo na horách oblečeni jako jeptišky.
U mě je zcela běžné, že kupuji ženské toaletní potřeby, protože má máti je na tom velice špatně, vůbec se za to nestydím a co si myslí prodavačky nebo nějaký p.tomec, který stojí vedle mne, je mi zcela fuk.
24. 02. 2012 | 14:29

iga napsal(a):

Maruš,

jste si docela naběhla, co?:-DDD
24. 02. 2012 | 15:16

honolulu napsal(a):

Pani Silvie,
dekuji Vam velmi za kazdou informaci a orientaci kterou mi date. Povazuji Vas za intelektualni velicinu a citim k Vam pratelstvi.
Bi-polar disorder (pani Tacheci) je velmi vazna vec. Lide s touto nemoci jsou NEZAMESTNANITELNI ! Znici kazdou firmu a jsou postrachem pro vsechny zamestnance. Je to zpusobeno chemickou nerovnovahou v mozku. Je to vsak lecitelne a je na to 5 druhu leku. Jenze ti co tento disorder maji u tech leku nevydrzi. Nasi doktori tvrdi, ze doba leceni trva 2 roky a to je moc dlouha doba.
Kraus se snazi byt vtipny a casto neda moznost lidem vyjadrit jejich myslenky. Me se to nelibi, ale na nektere lidi, ktere predstavuje na svem shown jsem opravdu zvedavy. Dekuji Vam za doporuceni na pana Sipa.
Pani Bobo, kterou obdivuji pro jeji personality je strategicky desorientovana. POTREBUJE VAS pani Silvie ! Cernoprdelaky nema cenu podporovat, jsou politicky nestabilni, zbytecni a odepsani. Vliv cirke slabne. Vliv spirituality vsak ne.
Klaus ma hodnotu v jeho citu pro statnost Ceska. Predstavte si to hruzu, kdyby tam sedel Pehe, nebo politicky korektni Stejskal.

Sasku z Jihlavy,
jsi jmenovan do cestne funkce pozorovatele deni v Cesku a i kdyz projevujes nekdy znamky totalnich politickych HALUCINACI (napr. kolonialni Afrika), po prefiltrovani Tvoje informace jsou hodnotne. Hned jak prijedu do Jihlavy (kde to asi je) budes odmenet sumivym bublinkovym Sumakem. Tvuj navrh zajet do Prahy a zorientovat davy na cestu spravneho mysleni bych udelal rad, ale mam pred sebou dulezitejsi projekt. Vymyslel jsem past na UFO. Jedu na sever, ale ozvu se znovu odnekud z jihu pozdej.

Pani Daso,
jsem zatim stihly krasavec, ale pozdej bych se chtel priblizit zjevem - Zulskym kralum. (Pro jejich filosofii a zivotni hodnoty.) Nejlepsi byl Shaka. Ten znicil vice kmenu nez cela anglicka a portugalska kolonialni armada dohromady. Banany nejim, to je plevel. Pani Daso, jeste jste se nikdy nezminila jste-li vdana. Napravte to. Kdyz Vy stale premyslite o tom monkey business, tak bych ho nekdy popsal , ale pouze kdyz nejste vdana. (Najdete si na youtube : "Maiden Song Zulu".)
24. 02. 2012 | 15:59

n.č. napsal(a):

iga: Váš včerejší večerní vstup se mi moc líbil! Máte pravdu.
24. 02. 2012 | 16:07

Irena napsal(a):

Ty jo, Scarabeus - koukám, že jste si ten nákup setsakra užil:-)))

P.S. i reCAPTCHA to vidí z podobného úhlu - spermatic poprove :-)))
24. 02. 2012 | 17:19

Jean Paul napsal(a):

inženýr klaus inženýr klaus inženýr klaus inženýr klaus inženýr klasu bude vždy jenom klaus a jenom inženýr
24. 02. 2012 | 17:37

Scarabeus napsal(a):

Irena:

Jen náhoda, šel jsem do drogerie pro jiné zboží, napadlo mě to až v obchodě. Protože jsem udělal velký nákup, tak jsem jako "dárek" dostal slevovou knížku, v ní byly procentní slevy na různé zboží, listoval jsem v té knížce, zrovna na vložky byla vysoká procentní sleva, navrch akce(druhá sleva) ....
24. 02. 2012 | 17:52

Silvie napsal(a):

Honolulu,

mně o maniodepresi nemusíte nic vykládat. Ještě jako svobodná jsem měla takto nemocnou kamarádku. Než jsem pochopila, že ničí moje vztahy, chvíli mi to trvalo. A otcova známá,jež také onemocněla MD, se oběsila před pár lety.

Víte, že se mě ptáte stále na tytéž věci? O Bobo, Tachecí atd. jsem vám už psala mockrát. Ale vy jste v takovém rozletu,že to prostě nestihnete zaznamenat. Nicméně si považuju toho, že mne pokládáte, nezaslouženě, za takovou "autoritu".

Shrnula bych to asi tak - chybí nám skuteční vůdci a duchovní "pastýři".

Z Klause jsem velmi rozčarovaná, ačkoliv si o něm nedělám už hezky douho žádné iluze. Jeho euroskepticismus nemůže vyvážit všechny čuňárny, jichž se dopouští. On už se chová jako monarcha.
Ale stejně mi budou pořád podsouvat, že jsem "klausofilka". Už mi to asi zůstane.
24. 02. 2012 | 17:56

Maruš napsal(a):

Scarabeus

správná hospodyňka i pro pírko přes plot skočí :)))
24. 02. 2012 | 18:16

Ben napsal(a):

Maruš,

Vaše inhformace mne zaujaly pouze z jednoho důvodu. Připadají mi stejně nedůvěryhodné jako celý blog.

A moje informace, které jste označila za podezřelé, byly pouze ironií. Divím se, že jste to nepoznala.

Znám dost kněží, ale o žádném nevím, že by byl gay. To ovšem neznamená, že mezi nimi homosexuálové nejsou. A tak jako kněz-hetero někdy podlehne a stane se, že má i potomka, tak i kněz-homo může podlehnout. Nikdo není svatý a pokud kněz anebo nejen kněz sex. nezneužije dítě, tak nikdo nemá právo ho odsuzovat, samozřejmě pokud nevystavuje svou sexualitu na odiv jako pan Golgo a nedělá z nectnosti nějakou výjimečnost.
Nesesmilníš totiž neplatí jen pro kněze a jeptišky, ale pro nás pro všechny. A to biblické - kdo je bez hříchu, hoď první kamenem na cizoložnou ženu, platí v této době jako kdysi. Já bych kamenem nehodil ani jako poslední.
Tímto končím pod tímto nechutným blogem. Děkuji nejen Vám, Maruš, ale všem, kteří na mne reagovali.
24. 02. 2012 | 18:27

Maruš napsal(a):

Ben

Mrzí mne, že jste se zasekl na tom, co jsem psala o farářích na lyžích a nedočetl i poslední větu.
24. 02. 2012 | 18:43

Dáša N. napsal(a):

Honolulu

Banán není plevel a můžete si ho vytisknout doma 3D tiskárnou.
Kecky už máte, jak vidím, vytištěné.
Vdaná (zatím) nejsem. Můžete se ale zařadit na konec fronty.
Preferuji nenápadné miliardáře.
24. 02. 2012 | 19:00

Silvie napsal(a):

Dášo,

nedělejte mi tady ,laskavě, do Honolulu!
Nebo se neznám.
24. 02. 2012 | 19:20

honolulu napsal(a):

Pani Silvie,
kdyz tam nejsou zatim osobnosti, ktere by byly vyrazne a staly za povsimnuti, vzdyt i ta nemocna pani Tacheci je na tom lepe, nez vsichni ti druzi dohromady.
My mame proto vyraz v anglictine : "Plain-Jane" = not fancy and without glamour...Takze zustavate jedina Vy a nic jineho nezbyva nez sehnat podpisy a predstoupit pred lid a predstavit se jako nova kralovna z Palmyry. Ja pro Vas zaktivizuji mocnosti i z jinych dimenzi a o finalni strategii se domluvime v Jakuzzi tubs pri vine. (Virivka po cesky asi.) Pani budte ujistena o mem pratelstvi a citech.
24. 02. 2012 | 20:11

honolulu napsal(a):

Pani Daso,
kdyz si stoupnu na posledni misto ve fronte, tak se stanu automaticky prvnim, ale banany opravdu nejim. Kdyby jste mi vsak nabidla stejne jablko, jako Eva Adamovi, tak bych se dal na ovoce.
Koncim na tomto bloqu, jdu zkontrolovat pani ambasadourku z Anglie cim nas obohatila.
24. 02. 2012 | 20:20

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Honolulu
Pomoc, tentokrát tě žádám, abys vysvětlil té elegantní paní z Irska, jak se to má s tzv. cikánskou otázkou ve tvé bývalé vlasti.A prosímtě, nepleť do toho machometány, to bys ji dezorientoval. Oni zanechali ve Španělsku vedle architektury pozoruhodný odkaz (remarkable legacy), a to kytaru. No a španělští cikáni se na ni naučili úžasné věci a tak vzniklo flamenco. Je tam cítit ta arabština v každém taktu. Až budeš mít čas, najdi si na You Tube ukázku hry Sabicase a Carlose Montoyi. Tyhle kluky "machometánský" nemůžeš nemít rád, jsou geniální a v Americe svou virtuozitou ohromili všechny milovníky flamenca ( and earned heep of money too).

To už je minulost, dnes kralují Paco Peńa a Paco de Lucia, ale těm oldies-goldies se nevyrovnají!
So long, I´ll have a substantial sleep now after drinking some good vine.
24. 02. 2012 | 20:36

Colt napsal(a):

Golgo, tenhle blog je hlavně o Vás. A mnohem víc, než si myslíte.

Už je mi jasné, proč se Vám tolik zalíbilo malé české (světově nevýznamné) hnojiště. Tady si můžete společně s Hájky tak pěkně rochnit ve sračk+ch. Cítíte se v tom jako ryby ve vodě.
Na smrad jsou Češi zvyklí. A zdá se, že jste vystihl, že velká část je už na své denní dávce smradu závislá.

Jdu na čerstvý vzduch.Naštěstí už z toho nezvracím.
25. 02. 2012 | 09:43

Dáša N. napsal(a):

Honolulu

Já vám nabídnu jablko a pan Stejskal nás vyžene)))

Silvie,
Shakespeare říká, že žárlivost je zelenooký netvor, který sežere každého, kdo si ho pustí k tělu.
25. 02. 2012 | 16:18

mb napsal(a):

Maruš napsal(a):
Scarabeus

správná hospodyňka i pro pírko přes plot skočí :)))
24. 02. 2012 | 18:16

... přeci si kvůli pitomýmu peříčku nenatrhnu p...
25. 02. 2012 | 18:03

Pavla Boučková napsal(a):

Při čtení tohoto poněkud bulvárního příspěvku jsem si vzpomněla na takový vtip: jde nějaký člověk po cestě a potká dva svaté anděly. Jak tak jde s nimi, potkají bezdomovce. Bezdomovec hrozně smrdí, až ten člověk si zacpe nos, a tu najednou vidí, že i oba svatí andělé si zacpávají nos. Tak se jich ptá: "Svatí andělé, tak vy taky cítíte, jak ten člověk hrozně smrdí?" Ale svatí andělé se zasmějí a odpoví: "Nene, to Ty nám smrdíš."

Pokud někdo chce kritizovat ať již církev katolickou, (ale i jakoukoliv jinou obecnou náboženskou obec, to je jedno) měl by asi vzít zřetel na to, že církev (nebo třeba židovská obec, či co já vím jaká náboženská společnost)není sdružení dokonalých jedinců, ale normální lidi, hloupé i chytré, se všemi jejich slabostmi, přednostmi i neřestmi. Pokud si pan Golga tu historku vymyslel, je to jistě nechutné, ale pokud skutečně způsobem, který popisuje, zneužil slabosti druhých, aby se jim pak vysmíval na svém blogu, je to i odporné.
25. 02. 2012 | 19:15

Stan napsal(a):

Přidávám se ke kritikům téhle nechutnosti. Být gay nebo Brazilec, tak dám Golgovi přes hubu. Ve svých článcích totiž dělá ostudu jak gayům, tak Brazilcům, k tomu odvádí skvělou práci pro všechny homofoby a xenofoby. A při své samolibosti si to zcela jistě ani neuvědomuje.
25. 02. 2012 | 23:05

honolulu napsal(a):

Svata cirkev Katolicka,
mate to vyposerovano. Jsem koordinatorem osvicenych v NEW AGE. Chci Vas informovat, ze s prichodem konstelace Aquarius jsou na obzoru i TEMPLARI. V roce 2029 se objevy prvni agresivni predvoj. Ano ve vyrocnim roce (2K) Kristovy smrti. V roce 2043 zaplatite dluh za 1314. Oni to nase vedmy vypocitaly z hvezd.

Pani Daso N.,
prece se nebudem ohlizet pri sberu milosti nebezkych na nejakeho zbloudileho Evangelika. Rikate, ze se jmenuje Stejskal ? Do spravneho kostela nechodi. Pred carodejnicmi utika. Vzdyt je to podivin hrichum se vyhybajici.....Napiste mi nekdy o "ovocne hostine".
26. 02. 2012 | 00:58

Jana napsal(a):

Pane Golgo, žasnu nad tím, jaké nechutnosti jste na sebe napráskal. A tím samozřejmě nemyslím homosexualitu.
Jinak, katolická církev by měla dávno zrušit nesmyslný celibát.
26. 02. 2012 | 10:10

Fiilip Sklenář h. c. napsal(a):

V 9 letech do pozice moderátoru dětského pořadu v Porto Alegre jste se infiltroval stejným způsobem, pane Fabiano?
04. 03. 2012 | 12:12

newbear napsal(a):

Senhor Golgo se jen smeje (jestli ten blog vubec cte), jak se tady vzajemne napadate. Mimo tech moralnich otazek, chtel bych vedet kdo poveril Golga s nejakymi projekty v Bruselu, kde on zjistil ze byrokrati pomlouvaji EU, a take, kde byla ta zurnalisticka fakulta ve Spojenych Statech, kde Senhor Golgo matrikuloval, ja jsem se snazil zde vystopovat, ale marne. Ale pockejte, Senhor Golgo je take antropolog, tak jsem chtel zjistit, kde on matrikuloval v te antropologii ve vsech univerzitach zde v U.S.A, ale zadny diplom se nenasel, i kdyz jsem zadal jeho plne jmeno (de Freitas). Stalo me to $50,00, ale bylo to velmi poucne. Zda se tedy, ze jedname s nadanym hochstaplerem a co zbyva, je jen zjistit, co jej vyhnalo z Brazilie. Patrani nebude levne, ale v tomto pripade se neda merit pres dollary, musime zjistit pravdu o Fabianovi, abychom ucinili spravnou diagnozu. Je on zurnalista nebo antropolog ?
Jestli je antropolog, proc tedy neprofesionalne zvasta o Romech, misto aby je studoval antropologicky ? Vi on vubec o Sinti, kteri nejsou Roma? Navstivil on nekdy Irsko, aby porovnal tamejsi proti-Romovsky "rasismus" s tim ceskym?
Dejte si bacha, ten Golgo by se mohl jednoduse vloudit do rad ceske intelektualni elity a zpusobit revoluci v salonech intolerantich liberalu a, mozna, infiltrovat parlament jeho novymi sarlatanskymi obezlickami - clovek se vzdy uci...
25. 08. 2012 | 09:37

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy