Metro na kolenou...
Takže Metro, které se každý den dostane do rukou půl milionu lidem, se připravuje v malé, přeplněné zasedací místnosti. Vrcholem je to, že redaktoři často musejí dokončit noviny v jednu odpoledne! Už v době, kdy jsem Metru šéfoval, musel jsem přežít situaci, kdy uzávěrka byla v osmnáct hodin, aby předchozí vedení deníku ušetřilo náklady na tisk. (Právě kvůli této praxi, Metro byl jediný deník ve Střední Evropě, který neměl ani zmíňku o sebevraždě Karla Svobody…)
Zatímco v ostatních zemích, kde deník Metro vychází, nesmí reklama zabírat více, jak 45 %, „u nás“ (u Vás) Mafra asi defenestrovala veškerá pravidla a toto omezení nerespektuje.
Jak jsem už jednou upozornil, skutečným záměrem Mafry je, aby do tří let Metro zanikl. Asi proto, nemáme očekávat, že se Metro pod novým spoluvlastníkem zlepší, ale právě naopak.
Nedočkáme se brzy další vzbouření novinářů jako v České televizi anebo deníku Impuls?