Kluci ze 7. patra

04. 02. 2010 | 13:40
Přečteno 6386 krát
Bylo zajímavé sledovat suverény státního byznysu – šéfy ČEZu, jak zdůvodňovali na své tiskové konferenci vznik a praktiky vlastní vymahačské armády. Rozčarování bylo zřejmé. Ne z toho, že se něco takového vůbec děje, ale z toho, že to tzv. vyteklo ven.

Když koukáte na svět pouze z výšky 7. patra pankráckého sídla, tak Vám připadne to hemžení těch lidiček tam dole na ulici tak nekonečně vzdálené. Nedávno mi jeden zahraniční novinář řekl, že pozorně sleduje nebývalý nárůst vlivu, který chlapci ze 7. patra mají. Projevuje se to rozhodující pozicí vůči parlamentním stranám, ale i tlakem v médiích a v navazujícím podnikatelském prostředí. Něco podobného je v normálně fungujících zemích naprosto nemyslitelné.

U nás stačí k vybudování tohoto postavení mít ve své stáji ty správné lidi ve správný čas. Náhodná setkání v Toskánsku a společné procházky po těch správných golfových hřištích to jenom mimoděk dokreslují. K správnému image se jistě hodí zaměstnat pár důležitých lidí a vybrat vhodné dodavatele, podpořit basket či karlovarský festival anebo tu správnou soukromou školu atd. Benefity jsou pak zjevné, a to nejenom v energetice, ale i v dopravě a také v hlavním dotačním byznysu, což jsou téměř všechny zelené projekty.

Na dnešní vymahačskou epizodu se za pár dnů zapomene. Překryje to jiný skandál z jiné sféry. Hoši si převléknou uniformy a jede se dál. Všichni se shodnou na tom, že krást se nemá. A když, tak na jiné úrovni a rafinovaněji. Je až s podivem, jak stát v mnoha zásadních případech zcela rezignoval na výkon svých (tedy našich!) práv. Ztráty jsou pak v součtu značné, a to nejen ty finanční. Až si budete prohlížet účet za „šťávu“, tak si vzpomeňte na kluky ze 7. patra.

Možná Vás ještě napadne rčení o tom stromě, co roste, či neroste až do nebe (třeba ze 7. patra).

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

mb napsal(a):

Václav Klaus a vy ?
04. 02. 2010 | 13:47

veverka napsal(a):

Potřebuje ČEZko další armádu? ptá se Wall Street

http://aktualne.centrum.cz/...
04. 02. 2010 | 14:02

Taoiseach napsal(a):

Petr Havlík

Bohužel máte plnou pravdu. Jenže co s tím? Bursíkovi ruply nervy a obviňuje Fischera za to, že se nepostavil proti. Kdo je ale připraven postavit se proti? Podle mého platí, že schody se mejou odshora. Čili je třeba poslat tatínka ředitele "té správné soukromé školy" tam, kam dávno patří.
04. 02. 2010 | 14:06

záložák napsal(a):

Námět pro sázkové kanceláře. Kdo bude rychlejší ?
Buď politici zasáhnou a podle zákonů
zakážou ČEZu vytváření vlastní armády nebo ČEZ povýší důležité politiky do hodnosti generálů i s právem na všechny výhody a důchodové přilepšení.
04. 02. 2010 | 14:10

Řezník napsal(a):

Přesné vyhodnocení situace. U nás na Moravě máne jedno přísloví: Na každou sviňu se najde řezník.
04. 02. 2010 | 14:12

iga napsal(a):

Obavam se, ze za delsi spagat taha CEZ.

Rezniku

prestante si hrat na tetu Katerinu, nabruste vercajk a vyrazte do Prahy!
04. 02. 2010 | 14:21

Ládik napsal(a):

Pane Havlíku,
pletora příspěvků.
04. 02. 2010 | 14:22

Ládik napsal(a):

iqa:
to by byl masakr, půl milionu podřezaných.
04. 02. 2010 | 14:23

Lex napsal(a):

Když jsem z videa poslouchal ty nabubřelé žvásty pana ředitele a jeho poskoků, naskakovaly mi osypky. Impérium a imperátoři. Ano, krást se nemá. Neoprávněný odběr elektrické energie je krádeží, pokud škoda přesáhne 5.000,- Kč. Jinak je to přestupek a v civilním náhradovém řízení svědčí dodavateli energie náhradová vyhláška. A to velmi štědře. Jenže problém je v tom, že při zjištění "černého odběru" nejsou ti bodří hoši se svým technickým zázemím schopni prokázat, jak dlouho ten odběr frčí. Takže doznání černého "pasažéra". A to je to, oč tu běží. Ty metody zastrašování používané k vynucení doznání.
Anebo žvatlání toho jejich "generála" nově v zeleném, že jim energetický zákon umožňuje vstup na a do cizích nemovitostí, jak odpovídal na otázku redaktora "Nedělního blesku" - který mne nebývale překvapil věcností svých otázek vedených "přímo na komoru", k podstatě problému, který byl na stole - prdlačky švagrová, zákon ukládá majiteli nemovitosti umožnit kontrolu měření a neumožnění je z jeho strany přestupek. Samozřejmě s následným "odstřižením dodávky", ale jen přestupek. Žádný vstup bez souhlasu majitele (vyjma mimořádných případů, kterým zjištění a dokumentace nelegálního odběru v žádném případě není). Domovní prohlídku nemůže dělat bez nařízení soudu ani policie, ne tak Romanovic ostří hoši.
A nakonec, jak Mr. Roman sděloval, jak se potýkají s organizovaným zločinem a kolik pěstíren marihuany odhalili - opravdu, oni, anebo na podkladě zjištění masívního nedovoleného odběru policie? A kolik z těch odvlečených za účelem doznání, jak bude nyní podána obžaloba, je těch zločinců, těch cizinců z pěstíren marihuany? Dám dolar proti bobu, že žádný, obyčejní čeští mali vyfikundesové nebo houmlesi, kteří si napíchli drát. Možná i větší, ale že by někdo z toho zločineckého prostředí - ať se nenechají vysmát.
A úplně nakonec: Nesouhlasím s "krádežemi" energie, nesouhlasím s jakoukýmkoliv "šmé". Jenže zákon platí pro každého stejně, pro velké gaunery, malé zlodějíčky, i pro ty kmotry "ze sedmého patra".
Věc by neměla vyšumět!
04. 02. 2010 | 14:41

veverka napsal(a):

Lex
Vyšumí.Jsme v ČEZku.
04. 02. 2010 | 14:48

student napsal(a):

"zákon platí pro každého stejně,"
To spíš uvěřím, že je možné počít a porodit skrz panenskou blánu.
04. 02. 2010 | 14:53

člověk obyčejný napsal(a):

hoši ze sedmého patra si vybudovali svoji ochranku, oni netuší,že stejně půjdou kukat. Ten strach v nich stále roste. Možná má ten Roman raka a za pár let nátáhne brka a zbude po měm hovno.
04. 02. 2010 | 14:55

siven napsal(a):

Ekonomická krize čezu způsobená odběrateli - měsíc stávky bez elektřiny. Hned bychom viděli ten obrat (nejenom finanční).

Ale to by musel být jednak červenec, jednak trocha více mobilizačního ducha mezi 90% populace.

Když přichází každý den o milionky, začne každý zpívat jinak. Obzvlášť, pokud kvůli pár stovkám a pouhému podezření vytváří v praxi silně paranoidní jednání.

Hořká mediální pilulka zašumí, trochu popálí sliznici, ale nakonec se to přežije ve zdraví, obzvlášť u nás v ČR.
Ovšem prašule v pytli, měsíční výpalné, to je zcela iné kafe...
04. 02. 2010 | 15:09

JC napsal(a):

Lex,
No já nejsem ten, který by lidem přál něco špatného, ale konkrétně vám jen tak pro zamyšlení 1 x měsíčně "čorku" vaší peněženky s 4999,- Kč.:-))
Jsem zvědav jak dlouho by vám ten zápal vydržel.
04. 02. 2010 | 15:16

JC napsal(a):

Lex,
Vy jste konkrétně na nějakém videu viděl, jak se "komando ČEZu" někam násilím bez souhlasu majitele vlamovalo ?
Tento "výcvik" prodělává určitě spoustu policajtů/možná všichni/.Mám si tedy myslet, že to cvičí proto aby kdakoliv mohli porušovat zákon ?
04. 02. 2010 | 15:25

Taoiseach napsal(a):

JC
Čtěte pořádně, pane kolego:
"...žvatlání toho jejich 'generála' nově v zeleném, že jim energetický zákon umožňuje vstup na a do cizích nemovitostí..."
04. 02. 2010 | 15:40

JC napsal(a):

Taoiseach,
Nevím, co je na tom za žvatlání, ten zákon jim to prostě umožňuje za určitých podmínek mezi něž násilí určitě nepatří.Proto se ptám kde Lex to násilí viděl.
Aby bylo jasno, Netvrdím, že nemůže dojít k pochybení a překročení zákona. Asi 30 těch lidí je stíháno.Policajt jako strážce zákona ho může překročita, ale to snad není důvod se myslet že kvůli tomu policii máme.
04. 02. 2010 | 15:54

JC napsal(a):

Taoiseach,
P.S.
Mám dojem, že podobným výcvikem prochází také někteří členové diplomatického sboru, zvláště pokud jsou nasazeni v rizikových zemích.
Tak to máme i "diplomatické komando" ?
04. 02. 2010 | 15:57

neo napsal(a):

JC:

to je jasný. I supermarkety mají vlastní komanda:)

diskotéky taky.

prostě krást se nemá a na odhalování krádeží mívají různé firmy své lidi.
04. 02. 2010 | 16:03

JC napsal(a):

neo,
Je to jen mediální bublina.
Ten případ je 5 let starý.Nikdo by se o to v podstatě příliž nezajímal, ale je tam holt ten sebevrah.....Hmm sousto pro Blesk a Story je na světě.
04. 02. 2010 | 16:07

neo napsal(a):

JC:

tady na aktualne je i video, jak nějakej zloděj ohrožuje pistolí pracovníky čezu...

oobně proti vycvičené ochrance nic nemám, pokud neporušuje zákony.
04. 02. 2010 | 16:13

hanah napsal(a):

Lexi,

mockrát děkuji za fundovaný příspěvek, stále se mi zdá, že řada občanů zde vůbec netuší oč tu běží!
Je třeba to zdůrazňovat , psát o tom, snad i vyjít do ulic - hrajeme si na právní stát. NIKDO nemá právo bez vyšetřování PČR, podání řádné obžaloby, projednání u soudu a pravomocného odsouzení, zacházet s občany tak, jak to dělá ČEZ se svým komandem. Neexistuje omluva, výmluva, žvatlání pana Romana, ať už sponzoruje stranu tu či onu.
Jsme opravdu tak zblblí normalizací, že si to necháme líbit, nebo jsme hloupější než jinde v civilizovaném světě? Pokud Roman, včetně dozorčí rady a ostatních členů vedení zůstane na svých místech, ztrácím jakékoliv iluze o právním státě a... a a nevím co udělám.... Vyzývám k občanské neposlušnosti. A volby?
Nemám ráda Zelené, ale Bursík byl jediný z politiků, který k rezignaci vedení Čezu vyzval.
04. 02. 2010 | 16:20

JC napsal(a):

neo,
Myslím, že některé finanční úřady mají také "komanda". asi proto, aby z vás ty daně vymlátili :-))
Paroubek měl na ochranu předvolebního meetingu judisty z Rudé Hvězdy Pospoloprty a ještě se s tím chlubil ?-)))
Přoč by ČEZ nemohl mít své "judisty" na ochranu svého majetku ?
Až tento stát bude řádně vymáhat právo může se nazývat právním. Potom nebudou potřeba ani ty ochranky v supermarkech. Zatím jsme státem "právním" nebo chcete-li právnickým.
A jestli si někdo myslí, že považovat za zločin čorku až od 5000,- výše, no tak potěž.
04. 02. 2010 | 16:21

JC napsal(a):

hanah,
Nemáte také doma T-čko ? :-))))
04. 02. 2010 | 16:23

tečka napsal(a):

Dost otřesné. Souhlas s Lexem, jenomže Roman věnoval 100 milionů na školu Václava Klause mladšího - školního, zaměstnává mezi svými managery Klause nejmladšího i s jeho kamarádem Dybou mladším, Roman se rekreuje s hochy z ODS v Toskánsku, a společně s Bakalou úspěšně korumpuje úřednickou vládu v rámci prolomení těžebních limitů a vyhánění lidí z jejich domova, z toho důvodu jsem skeptik. Samozřejmě by mělo představenstvo dostat okamžitě padáka a věc by se měla prošetřit policií.
Ještě otřesnější mi ale přijde, že existují lidé, co metody tohodle ČEZgestapa omlouvají. Neexistuje žádný zákon, který by umožňoval to, aby na vás někdo poslal komando které vás pak bude mučit.
04. 02. 2010 | 16:28

siven napsal(a):

Roman mě v tom rozhovoru vůbec ničím nepřekvapil, což je samo o sobě dost strašné.

Jeden by alespoň s trochou naivity předpokládal, že ředitelem ČEZu by měl být někdo, kdo je alespoň vysoce inteligentní a mazaný, když už tam chybí ta poctivost.
Ovšem to jeho nepřesvědčivé žvatlání si pomalu nezadá ani se soudruhy Jakešem či Čepičkou.
Talčenka, tlačenka...

Podle některých individuí je v pořádku mít komanda s chováním řeznického psa. Inu, snadná pomoc - čeztapo na ně!

A pak zavřít do čeztontráku, tam se jim bude jejich pragmatičnost hodit.
04. 02. 2010 | 16:29

JC napsal(a):

tečka,
Zklidněte hormon. Za 4 měsíce si tam místo Romana Paroubek dosadí Baštu/čistou ruku/ a vy budete mít šťtávu gratis.
P.S. Co Lenonky už dorazily ?
04. 02. 2010 | 16:36

JC napsal(a):

siven,
S pracovníky ČEZu, mám jen positivní zkušenosti. Jestli to nebude tím že jsem nikdy neměl T-čko.
04. 02. 2010 | 16:37

tečka napsal(a):

JC jděte do prdele a nereagujte na mě vy kreténe.
04. 02. 2010 | 16:42

JC napsal(a):

tečka,
nejste vy také členem nějakého komanda ? :-)))
Možná byste měl skočit za psychologem, aby vám nepraskla žilka.
04. 02. 2010 | 16:54

Taoiseach napsal(a):

hanah
Já Vás nepoznávám! Najednou mi mluvíte z duše.
04. 02. 2010 | 16:58

hovorka11 napsal(a):

Martin Roman bojuje za svobodu a demokracii, to jste nepochopili ?
04. 02. 2010 | 17:03

Hloupý Honza napsal(a):

Lexi plný souhlas, bohužel i z části příspěvků některých komentátorů je patrné, že ČEZko je stádem ovcí, po kterých je marností chtít, aby si uvědomily svá základní práva a svobody, natož aby si je bránily, neboť je bohužel ani neznají. A nikdo nemá zájem ani dnes, aby se děti již od základní školy učily čeho se mohou v demokracii nezadatelně a výsostně domáhat. Tato obecná právní nevědomost je ku prospěchu všem těm našim "elitám", politiky počínaje a konče státními hyperpijavicemi v podobě různých monopolních "managerů" v ČEZu, ČD, Lesech ČR atd.. A lze se vůbec divit, že někteří lidé vůbec nechápou oč se jedná v případě ČEZkých milicí ? Vždyť většina z nás jsme byli několik desítek let vystaveni drilu držet hubu a krok, a svobodu slova jsme si vykládali tak, že je možná toliko v hospodě, pološeptem a po dvou frťanech.

Všude ve světě by šel pan Roman, jakožto "státní zaměstnanec" od válu již jen po tom co obdařil svým nebývale štědrým darem jednu soukromou školu pana prezidentova syna (kolika dalším jiným školám věnoval 100 mil. Kč, či méně ?), to nepočítám další excesy typu společných dovolených, neprůhledných pofidérních firem stavějící úložiště jaderného odpadu atd.. Je nepřeberné množství způsobů jak lze státními (tj.našimi daňovými) penězi obohacovat stranické kasy různých nenasytných politbyr. V ČEZku k tomu stačí panu Romanovi pouze dvě. Udělá některá z nich konečně s tímto státem ve státě něco ? Ta která se k tomu odhodlá, té dám svůj hlas. Již teď však vím, že tohoto hlasování budu ušetřen.

A jen tak mimochodem, právníci případných majitelů těch pěstíren marihuany, které odhalila černá komanda ČEZu, budou jistě ČEZu za tyto jejich nelegální praktiky v podobě neoprávněného vstupu na soukromý pozemek (nebyl za účelem odečtu) velmi zavázaní. Není nadto, když jsou veškeré důkazy získány nezákonnou cestou.

O dalších výmluvách a blábolech typu boje s organizovaným zločinem z úst našeho pana generálního se nemá smysl ani zmiňovat.

Hezký večer
04. 02. 2010 | 17:09

myrta napsal(a):

milé překvapení :příspěvek hanah,poslání JC tečkou kamsi mě vylepšilo náladu.S oběma souhlas.
04. 02. 2010 | 17:12

Taoiseach napsal(a):

JC
"Až tento stát bude řádně vymáhat právo může se nazývat právním."
Nejsem sice právník, ale jsem si celkem jistý v tom, že podstatou právního státu je to, že zákon platí pro každého stejně. Tedy není přípustné, aby tu vznikal jakýsi stát ve státě.
Dále je třeba rozlišovat mezi vymáháním práva a domáháním se vlastních práv (včetně majetkových), což podle všeho máte na mysli. Takže: soukromé osoby (a ČEZ alespoň formálně soukromý je) se mohou svých práv domáhat samy, ovšem pouze zákonnými prostředky. Není možné si myslet, že stát bude honit neplatiče ČEZu, aniž by se zastal např. každého důchodce, kterého okrade nějaká podvodná firma.
04. 02. 2010 | 17:12

hanah napsal(a):

Jen pro dokreslení situace:
volala jsem spravedlivě do center několika politických stran a chtěla jsem znát stanovisko, či důvod, proč nereagují - nebudu jmenovat a nebudu nikoho citovat - jen ze všech stran velký údiv, že se jako občanka tohoto státu o tuto věc vůbec zajímám, vždyť se toho děje tolik - jednání sněmovny, interpelace....
Na moji námitku, že toto je jedna z nejzávažnějších událostí, ke které by se každý politický subjekt měl vyjádřit IHNED, jsem slyšela nejapné výmluvy a slib, že ofiko stanovisko mi zítra určitě zavolají. Budu tedy fungovat jako tisková hanah a pokud se mi někdo ozve, dám vědět.
Nevím, zda mám propadnout depresi, nebo sbalit kufry...
04. 02. 2010 | 17:35

zdesta napsal(a):

tečka. Vydechněte pane,existuje určité procento lidí,které přitahuje násilí.Jejich parketa je střílení,uniformy,pistolky etc. Co chcete odpovědět na "geniální" duševní výplod ohledně Paroubka-Bašty a šťávy grátis.Přece nepůjdete do kláštera a nebudete přesvědčovat mnichy,že existence boží je hovadina.
04. 02. 2010 | 17:41

Suchec napsal(a):

hanah:
Vy taky? No, taky odpověď nemám. Čekám jestli se neozve třeba Zdéňa Škromach (jak mu říkaj holky z ÚP).

Poslal jsem mail Tejcovi, Haškovi a Langerovi, tak uvidíme.
04. 02. 2010 | 17:42

Suchec napsal(a):

Tečka:
Jak to bylo?

Tak už s škrábu strání plnou kamenů.

A je mi fajn, vždyť každej z nich tu znám .....

Jsem se i zasmál :-)))))

Captcha:
foneticky to nezní špatně : scurvier identical.
04. 02. 2010 | 17:44

jarpor napsal(a):

Tak nevím...

Těm, kteří se rozhořčují nad hochy ze 7. patra... si dovolím poznamenat :

Ve smlouvě o zřízení přípojky el. energie je klausule o tom, že majitel umožní kontrolu měřícího zařízení... to ke vstupu na "cizí majetek"...

Není-li umožněna kontrola - má právo dodavatel prostě ostříhnout dráty na veřejném sloupě ?

Před nějakým časem proběhla v Reportéřích reportáž o tom, jak s kontrolory vyběhl "černý odbětratel - psi, zbraně... ptám se - dělali byste ty kontroroly ?

Nedávno reportáž o skleníku, kde se pěstovala mariánka - to na maro k tomu, že ti "chudáci", černí odběratelé nejsou přeci mafiáni...

Závěr - souhlas s tím, že v právním státě by měl platit zákon pro všechny... jeví se mi však, že lumpové jsou oproti "slušným" ve výhodě... to platí i o tšěch s nelegálními odběry...

Ta celá pravda - jak o těch nelegálech - zlodějích a jejich postupů vůči dodavateli, tak o postupech ČEZu bude asi někde uprostřed....

A provolativní otázka na závěr - nutí Vás někdo mít elektickou přípojku ? Bez přípojky se dá žít... a nebudete si cuchat nervy cenami energie... a M. Romanem.

Hezký večer

P.S. Ani já hanah nepoznávám... :-))
04. 02. 2010 | 18:50

mb napsal(a):

basen na dobrou noc pro hanah:

hanah vidíte jak se měníte ...

vy to těm zeleným nakonec hodíte ...
04. 02. 2010 | 19:32

Milan Horký napsal(a):

To že byl stát díky Čezu okraden o 11 miliard z emisních povolenek, je asi nic oproti tomu, když si někdo udělá takzvané téčko za pár tisíc. Na toho vlítne komando.

Mimochodem, mezi "stát" patří i pár těch elektrozlodějíčků v malém. (tedy podle 7 patra organizované bandy) Třeba svoji černotu vnímají jako vzájemný zápočet mezi zloději. Vždyť takhle se to mezi velkýma klukama dělá, nééé?

(A to se ani nezmiňuji co za podvod je elektrická burza)

Mě by moc zajímalo, čím vyzbrojená zásahovka by potom musela naklusat do sedmého patra a mezi organizované zločince v senátu a parlamentu? Při tom objemu ukradených peněz (11 mld jen povolenky) a počtu organizovaných lidí, by to chtělo minimálně pandury.

No doufám, že po letošních volbách se konečně začnou dít věci a hýbat židle. A ti z pankráce z duhovky, by se mohli přemístit do jiné ubytovny, taky na pankráci :-)
......................................

To Hanah, Suchec: Vás vážně "názor" těch hovad ještě zajímá? Nebo tak činíte spíše ze sportu? Protože tihle pitomci se jsou ochotni s vážností vjádřit k dejakému hovnu, když zjistí, že prostý lid trápí?
04. 02. 2010 | 19:49

hanah napsal(a):

Jarpor
mb
názor mám neustále stejný, názor neměním. jsem člověk pravicově orientovaný a vždy budu, jen nesnáším to, když si někdo myslí, že je víc než obyčejní občani a podceňují jejich inteligenci.
ODS jsem volila vždy (poslední dobou jako nejmenší zlo), od posledních voleb kdy Topolánek za každou cenu sestavoval vládu a především od kauzy Čunek - výsměch občanům, domáhajících se svého práva u soudu, Vesecká a spol. - a to už je mi jedno kdo za tím stojí... To už nelze jen tak přejít, nejsme přeci všichni idioti.
A pro ty překvapené -
nic neměním na tom, že si velmi vážím Klause.
Tak hezký večer :-)))
04. 02. 2010 | 20:11

Taoiseach napsal(a):

jarpor
"Ve smlouvě o zřízení přípojky el. energie je klausule o tom, že majitel umožní kontrolu měřícího zařízení... to ke vstupu na 'cizí majetek'..."
Tak jednoduché to nebude. Ze smlouvy nevyplývá, že je tam musí pustit, kdykoli je napadne. Např. když není doma, dost těžko je může pustit. Pokud se mi bude dobývat domů nějaké divně označené komando, tak přece zabarikáduju dveře a volám policii. Krom toho "černí" odběratelé žádnou smlouvu mít nemusí.
04. 02. 2010 | 20:19

jarpor napsal(a):

hanah

Díky za reakci...

Právě pro kontinuitu Vašich názorů jsem byl dnes při čtení Vašich příspěvků lehce "vykolejen"...

Proto jen zopakuji, že ve věci komand ČEZu a černých odběratelů bude skutečnost, kdo a kde překračuje "normální chování", někde uprostřed... a zloděj je zloděj, třebas ho při odhalení "trefí šlak"... čímž neříkám, že se nemůže stát, že i druhá strana postupuje dle Jarkovského...

Hezký večer
04. 02. 2010 | 20:20

Taoiseach napsal(a):

hanah
A věříte, že by se Roman cítil tak pevný v kramflecích, kdyby nepodporoval ten gympl VKml.?
04. 02. 2010 | 20:21

jarpor napsal(a):

Taioseach

Samozřejmě...
Už se Vám někdo takto domů dobýval ? Já jsem vždy obdržel v předstihu oznámení, že dne .... bude provedeno... a telefoní číslo pro oznámení, pokud mi termín nevyhovuje.
Ale takový postup přeci není zajímavý... lépe je ukázat výcvik s tím, že znalosti výcviku jsou využívány při každé návštěvě odběratele, zvláště té první...

Hezký večer
04. 02. 2010 | 20:25

mb napsal(a):

hanah, tak to má být, živočišných druhů přibývá a zeměkoule se neotepluje ( člověk za to nemůže i když spálil fosilní paliva ukládaná miliardy let ... v poho)
04. 02. 2010 | 20:34

Taoiseach napsal(a):

jarpor
Omlouvám se za nejasné vyjádření. Chtěl jsem zdůraznit, že porušení SMLOUVY (odepření vstupu) - dokonce i kdyby je konstatoval soud - nedává druhé straně právo porušovat ZÁKONY (vniknutí).
04. 02. 2010 | 21:07

jarpor napsal(a):

Taioseach

To máte pravdu.
A recept, jak v takovém případě postupovat ? Láhev whisky, bonboniéru a kytici pro ženu toho, kdo poruší smlouvu ?

Hezký večer
04. 02. 2010 | 21:24

siven napsal(a):

jarpor - Vy reklamaci řešíte buď lahví whisky, bonboniérou a kyticí pro ženu výrobce... nebo do obchodu naklušete rovnou s nožem a revolverem?

Nic mezi?

Nějaký standardnější postup?
04. 02. 2010 | 23:18

Suchec napsal(a):

siven:
A to je práĚ ROZPOR u Jarpora mezi snem a skutečností.

Captcha: prenatal majority
04. 02. 2010 | 23:53

yara ze země krys napsal(a):

Petře Havlíku, všiml jste si změny? Už se do Vás lidi zde na blogu prakticky nenaváží. Ono jim to už dochází, že volit stávající politické strany nikam nevede. I když třeba Vaše strana nepřekročí 5%, v každém případě
ale nedostanou velcí mrzký peníz za hlas Vaší straně! Mimochodem, někde jsem četl, že v SRN dostávají strany od státu jen pakatel toho co u nás, to je teda hodně zajímavé!
05. 02. 2010 | 02:17

jarpor napsal(a):

Siven, Suchec

Pro Váz zkopíruji, co si myslím...

"Ta celá pravda - jak o těch nelegálech - zlodějích a jejich postupů vůči dodavateli, tak o postupech ČEZu bude asi někde uprostřed...."

Rozpor mezi sněním a skutečností nemám.
Na rozdíl od těch, kteří deklarují, že krást se nemá, že mají být přísnější a okamžité tresty... ale postupuje-li se proti zloději tvrdě, tak se ho málem zastávají...

Hezký den
05. 02. 2010 | 12:25

katar napsal(a):

yara ze země krys:
Protože to byli slušní lidé, napsali co věděli a zbytek je rezignace a znechucení. Proč psát dál?
05. 02. 2010 | 13:04

siven napsal(a):

jarpor - "deklarují, že krást se nemá, že mají být přísnější a okamžité tresty... ale postupuje-li se proti zloději tvrdě, tak se ho málem zastávají..."

Ono jde rovněž jaksi o to, že se u nás nepostupuje tvrdě vůči každému bez rozdílu, ačkoli jsme si před zákonem rovni, milý jarpore. Obzvlášť, jsi-li obyčejným občanem ČR, okradeným, či podvedeným.

Viz. namátkou "čerstvý případ" kuřimské developerské firmy, kdy ředitel a jednatel společnosti byli obviněni po dvouletém vyšetřování (první trestní oznámení podáno v únoru 2008). Zákazníkům prodávali domy, které buď nedokončili, nebo dokonce ani nepostavili. Škoda přesahuje 21 milionů korun.

Někteří ze zákazníků kvůli jednání firmy dokonce přišli o bydlení.

Když si to shrneme - V této kauze probíhalo dvouleté policejní vyšetřování, soud s obviněnými bude teprve zahájen, poškození již delší dobu nesou následky jednání obviněných.
Pokud jarpore tvrdíš, že „krást se nemá“, „mají být přísnější a okamžité tresty“ a proti zlodějům se má „postupovat tvrdě“, tak v případě některých lidí, institucí a firem, tato logika kupodivu neplatí. Poškození občané se musí obrnit nadějí a trpělivostí a vyčkat na výsledky práce všech orgánů činných v trestním řízení. A ještě být rádi, že vůbec bylo zahájeno.

Pokud tedy žijeme v České, nikoliv v ČEZké republice, měly by platit zákony a využití státních orgánů pro všechny stejně, včetně ČEZu.
Jistě souhlasíš, že ČEZ nestojí nad zákony této země a měl by je také respektovat, jako my všichni.
Jistě nepředpokládám, že bys obhajoval vznik národní gardy, která by hájila práva občanů a „postupovala tvrdě proti zlodějům“, ve stejném duchu, jako komando ČEZ. To bychom nabrali poněkud zpětný kurz…
05. 02. 2010 | 13:31

jarpor napsal(a):

Siven

1. Dovolím si opět zkopírovat můj první příspěvek v této věci :
"Závěr - souhlas s tím, že v právním státě by měl platit zákon pro všechny... jeví se mi však, že lumpové jsou oproti "slušným" ve výhodě... to platí i o tšěch s nelegálními odběry..."

2. Neobhajuji ČEZ. Jen si myslím, že celá záležitost je novinářsky (nebo jinými) nafouknutá... a to i stran postupu ČEZu ke zlodějům či neplatičům, tak stran postupu žalob na ČEZ...

3. Naštěstí jsem zatím neměl co do činění s okradením či podvedením.
Jsem obyčejný člověk jež často slyší o lidských právech ale málo o lidských povinnostech a nedělá si iluze o tom, jací lidé "jdou" do všelijakých ochranek a bezpečnostních agentur...

A nakonec... jsem zvyklý tomu, koho neznám, vykat. To víte, stará škola...

Hezký den
05. 02. 2010 | 14:15

siven napsal(a):

jarpor - Za to vykání se omlouvám, připomínáte mi jednu známost a spustilo se podvědomě. ;)

O nespolehlivosti a rozdílnému přístupu k právům na jedné straně a povinnostem na straně druhé v naší zemi jsem obeznámen dostatečně.

Ovšem tento fakt moc nesouvisí s překročením zdravého principu. Nafouknuté je tu v tomto okamžiku především ČEZ. Mělo by trochu splasknout.
05. 02. 2010 | 20:55

JC napsal(a):

Jarpor.
http://www.kradeze-elektrin...

ostatním oslíkům, Tečka,zdesta,myrta a spo. vstup zakázán
05. 02. 2010 | 22:50

JC napsal(a):

05. 02. 2010 | 23:07

Jen napsal(a):

Vše co jsem měl na srdci napsal jarpor.
Díky.
Drobně dodám:
Nevím o nikom, kdo řádně platí faktury za odebranou el. energii, na koho by vyrukovalo kmando ČEZu.
A navíc:
Soudím, že kdo žije ze mzdy a volí pravici, nevidí si nos mezi očima.
05. 02. 2010 | 23:34

zdesta napsal(a):

P.Havlík. Ještě existují kluci ve výtahu.Zednářská lože Lípa.(duchovní otec V.Havel)Má5 skupin.Jedna ze skupin s názvem Eduard VII-složení. J.Mládek,Dobrovský,Bratinka,Zieleniec,Sokol,Bubeník,Pilip,Dlouhý Dyba.Bankovní a finanční sféra.Patricia Finance.Zahradník,Kreidl,Motloch.Někdejší ředitel Investiční banky Tuček,ředitel kanceláře IPB Kruliš.Partičku doplňují Bakala,Tůma.Někdejší náměstk KB Budínský,člen rady České národní banky Dědek a víceguvernér Kysilka.Dále pak P.Kolář.Živnostenská banka Kunert. Raiffaisenbank-Kupka,Vlach.Pak tam nalezneme M.Kratochvíla-Bonton,Barrandov- Marhoult. Neschází experti Špička,Řežábek. Miroslav Macek prohlásil o tomto spolku,že jsou nejvlivnějším a nejmocnějším seskupením v ČR. To nebude jen pan Roman.Těch co se na blbečky dívají z hora s náležitým despúektem bude víc.
06. 02. 2010 | 09:26

Ládik napsal(a):

zdesta:
máte přehled. Dík za připomenutí některých jmen, už jsem je měl v koši.
06. 02. 2010 | 10:42

jarpor napsal(a):

Siven

Fajn... Tak zase někdy...

Jen

Potěší, když člověk zjistí, že není se svým postojem "exot".

JC
Odkazy - ???

Dovolím si odcitovat Jena :
"Nevím o nikom, kdo řádně platí faktury za odebranou el. energii, na koho by vyrukovalo kmando ČEZu."

Já taky o nikom takovém nevím.

Hezký den všem
06. 02. 2010 | 11:03

JC napsal(a):

Jarpor,
Však hej, ono totiž neexistuje ani žádné komando na ty kteří neplatí./viz odkazy.
Tu odkazy jsem dal na vaši podporu a ne proti vašim tvrzením.
06. 02. 2010 | 12:25

siven napsal(a):

"Nevím o nikom, kdo řádně platí faktury za odebranou el. energii, na koho by vyrukovalo kmando ČEZu."

V tomto opravdu neleží zakopaný pes.

Kde není, ani smrt nebere, každá rada marná.
06. 02. 2010 | 15:40

FOX napsal(a):

Ale spor je přece někde jinde.
Komando přece nemůže kvůli neplacení rukovat na nikoho. To přece přísluší polici a soudům.

Takže Sodoma Gomora ČEZE
06. 02. 2010 | 21:55

ternet napsal(a):

Petr Havlik odesel z ODS natruc po tom co nebyl zvolen do funce vykonneho manazera a stal se radovym clenem bez funkce(zadny hrdinstvi). Pak to zkousel kde se dalo. Ucastnil se na pruseru s lotynkou. Mezi jeho velmi dobre dlouholete kamarady patri pan Ales Husak. Proboha at ten pokrytec nemoralizuje
08. 02. 2010 | 14:14

FOX napsal(a):

Je smutne, že se pisatel ternet nevyjadřuje k podstatě komentovaného článku.
Předkládá zde svoje subjektivní možná i zprostředkované dojmy a informace, staré už více než 15 let. Já jsem byl účastníkem kongresu ,kde byl místo pana Havlíka zvolen "manipulací"za výkonného manažera pan Čermák, který pootočil kormidlo ODS směrem do korupčních vod.To pan Havlík zřejmě nebyl schopen akceptovat. A Lotynka o tom jsem před lety něco četl a slyšel, ale jak to dopadlo nevím. Vy ternete ano?
11. 02. 2010 | 13:49

petrhavlik napsal(a):

Ternete, píšete ve svém komentáři i o hrdinství a taky o údajném pokrytectví. Zní to od Vás podivně. Trochu mi to připomíná mého souseda a domovního důvěrníka z osmdesátých let. Ten na mne psal také udání, že prý se u nás schází lidé, kteří zjevně nepodporují režim. A protože to nebyl moc velký hrdina, podepisoval se také jako anonym - uvědomělý občan soudruh Jarda.
Ternete, v listopadu 1992 jsem byl výkonnou radou ODS navržen na post výkonného , chcete-li prvního, místopředsedy. Kongres však pro někoho překvapivě zvolil Petra Čermáka. Nešlo ani tak o mě, jako spíše o V. Klause, jehož někteří chtěli mým nezvolením oslabit. Konkrétně to byl záměr J. Zieleniece.
Já jsem byl o rok později, v r. 1993, jako delegát na dalším kongresu na tuto funkci opět navržen, ale odmítl jsme to a po několika měsících jsem řady ODS opustil. Odešel jsem ze strany, kterou jsem založil a vybudoval. To je celý příběh. Odešel jsem od prostřeného stolu, neboť jsem nemohl ovlivnit jeho osazenstvo. Poznámka o panu Hušákovi je úsměvná. Byl jsem před 16 lety jeho největším a na dlouho jediným konkurentem. O přátelství rozhodně nešlo.
16. 02. 2010 | 19:48

Ivan Pilný napsal(a):

Pokud vím, tak se strana Občané.cz pravidelně scházela v hotelu Expo (třetinový vlastník Aleš Hušák). Ustavující sněm strany probíhal v Sazka aréně. A spolecnost Sazka a.s. je i sponzorem strany. Sakra to musí být všechno jenom náhoda.
18. 02. 2010 | 11:31

air max 95 mens napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
19. 03. 2010 | 03:52

شات تعب قلبي napsal(a):

13. 04. 2010 | 00:36

compare auto insurance rates by zip code napsal(a):

Good web site! I really love how it is easy on my eyes and the data are well written. I'm wondering how I might be notified whenever a new post has been made. I've subscribed to your RSS feed which must do the trick! Have a nice day! <a href="http://topautoinsurancerates.net/">auto insurance rates</a>
18. 10. 2011 | 07:34

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy