Blogy už nebudou, co bývaly...?

03. 11. 2008 | 10:27
Přečteno 6163 krát
Blogy už nebudou, co bývaly. Až se moci ujme tenhleten pisálek, je s nimi konec.

Bojím se, že takový bude první příspěvek diskuse pod tímto textem.

Pro ty, co jsou na blozích Aktuálně.cz poprvé a náhodou čtou tento článek: Jsem novým správcem blogů a diskusí a společně se současným správcem Liborem Stejskalem budu mimo jiné vybírat nové blogery, ale i mazat urážlivé příspěvky v diskusi. A musím se teď snažit vysvětlit, že nebudu cenzorem, který si smaže, co se mu zrovna podle nálady zachce.

Důvodů, proč se z jednočlenného blogerského týmu stává dvoučlenný, je vícero. Ten hlavní: Od 31.10. jsou na Aktuálně.cz moderovány všechny diskuse pod všemi články. Přibývá práce, moderování, blogerů i diskutujících.

Přibyl proto i tým administrátorů, kteří budou moderovat všechny diskuse pod zpravodajskými články na Aktuálně.cz. Co se blogů týče, na starosti je budeme mít dva – Libor Stejskal a já. Nikdo jiný diskuse pod blogy moderovat nebude.

Jak tedy začít? Snad bude nejlepší odkrýt hned na začátku své karty a slabší stránky. Pojďme to probrat hned. Než napíšete mé příjmení do Googlu, předhodím sám trochu masíčka. Stačí se podívat do mého archivu článků ZDE.

Najdete bazény mediálních zjednodušení, ve kterých se můžete čochtat dlouhé hodiny. A vyčítat mi neznalost, desítky chyb a nepřesností.

A dál? Nikdy jsem nestál frontu na banány a v době, kdy někteří z Vás zvonili klíči (nebo o kus dál stáli s obušky) jsem neuměl ani číst. Mé jméno nezdobí žádné tituly, jazyková vybavenost je nedostatečná. A než jsem se definitivně rozhodl pro novinářskou profesi, napsal jsem pár PR článků, což by novinář opravdu neměl….

Přesto (nebo právě proto) se budu snažit svých pravomocí nezneužívat, mazat co nejméně, vycházet z Kodexu diskutujících a respektovat nejvšemožnější názory.

Nechci, aby byly blogy tak dobré, jako bývaly. Budu se snažit, aby byly za pár týdnů zase – třeba, snad, doufám – o špetku lepší. Přeji všem příjemné čtení a diskutování!

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vlk napsal(a):

Vítejte.
A vězte, že je to značně jednoduché. Pokud totiž svou práci budete dělat špatně, diskutující se rychle vytratí. A soudím, že s nimi s e začnou vytrácet i dobří blogeři. Psát blog a mít nakonec pár odezev?

Nemyslím, že by to většinu z nch dlouho bavilo, zejména po tom, co si zvykli na to, že to tady občas vře a 300 reakcí není zas až tak velký problém.
A máte pravdu - blogy už nebudou ,c o bývaly. Ne pro mne. Byly to totiž Stejskalovy blogy. Blogy jeho sobní fundovanosti, osobního rozhledu, osobní životní zkušenosti, osobního postoje k životu. To všechno mu dávalo právo zasáhnout do diskuse.
¨Jsme dost zvědav , co do ní přinesete vy a čím doložíte svůj status. Píši to nikoliv s despektem, ale s velkou zvědavostí.
03. 11. 2008 | 10:42

neo napsal(a):

vlk:

od Vás bych nečekal takové zhodnocení v duchu neviditelné ruky a vytrácejících se blogerů:)
03. 11. 2008 | 10:49

VDC napsal(a):

Blogy už nebudou, co bývaly. Až se moci ujme tenhleten pisálek, je s nimi konec.
03. 11. 2008 | 11:03

zmihalco napsal(a):

VDC: Dobrý den paní/pane VDC. Čekal jsem, že to někdo skutečně napíše. Tak aspoň že jste nebyl(a) první. To mi dává naději.

vlk: pane vlku, děkuji za reakci. Jak říkáte: nepochybně, ať už budu chtít nebo ne, se tvář blogů trochu změní.

A jsem si vědom toho, že pokud budu dělat práci špatně, diskutující, blogeři a následně i můj zaměstnavatel to vcelku rychle odhalí...
03. 11. 2008 | 11:25

grőssling napsal(a):

Ať se daří pane Mihalco, pan Stejskal nasadil vysoko laťku.
03. 11. 2008 | 11:34

zmihalco napsal(a):

Díky pane grősslingu, souhlasím, laťka je vysoko. Můžu slíbit jen jediné: budu se snažit :-).
03. 11. 2008 | 11:43

Mastodont napsal(a):

Na mazání příspěvků je nejhorší to, že už nikdo nezjistí, co tam vlastně bylo. Kdyby byl systém navržen tak, aby smazané příspěvky byly ještě nějakou dobu (třeba 12 hodin) vidět jako přeškrtnuté, každý by si mohl ověřit, zda jsou mazány opravdu jen urážky. V současné podobě je to ale k nevěření.

No, já jsem se tu do diskusí zapojoval jen výjimečně, takže moje nepřítomnost nikoho neochudí.
03. 11. 2008 | 11:47

Čochtan napsal(a):

Pomni ó cenzore, že vox populi vox Dei !
Také platí, že koho chleba jíš, toho píseň zpívej, a chléb jež ti zaměstnavatel podává (spíš předává), vznikl z práce a peněz čtenářů.

Jsem zvědav jak se "vyvrbíte". Doufejme, že spolu budem stejně dobře vycházet jako s panem Stejskalem.
03. 11. 2008 | 11:49

Northern Lights napsal(a):

Dobrý den.
Otázka pro administrátora diskusí: "Neporušujete sami váš kodex diskutujících , když se zvýrazňujete červenou barvou " ?
03. 11. 2008 | 11:57

zmihalco napsal(a):

Pane Čochtane, rovněž doufám. A jsem sám zvědav, jak se "vyvrbím".
03. 11. 2008 | 12:00

zmihalco napsal(a):

Northern Lights: Dobrý den, chtěli jsme jen, aby diskuse byly přehlednější - záměrem nebylo tyto příspěvky zvýraznit, ale odlišit. Text administrátorů je napsán menším písmem než texty ostatních čtenářů. Je ale možné, že se to změní. Prozatím vše testujeme a hledáme možná vylepšení. Díky za pochopení.
03. 11. 2008 | 12:07

třebaKarel napsal(a):

Dobrý den pane Mihalco ,
už jsem si dlouho říkal jak to ten Stejskal může stíhat . Takže mně rozšíření vašeho týmu vůbec nepřekvapuje . Nemám důvod navíc nevěřit , že si p. Stejskal vybral splečníka i s ohledem na zdejšíprostředí . Takže jenom : vítejte a přeju ať Vás tady dobře přijmou .Hodně štěstí .

tK
03. 11. 2008 | 12:07

zmihalco napsal(a):

Dobrý den pane třebaKarle, díky za přijetí. Snad si budeme rozumět.
03. 11. 2008 | 12:14

majolenka@volny.cz napsal(a):

Vítejte pane Mihalco,
lépe než pan čochtan, už bych to neuměla vyjádřit. Ne vždy s ním souhlasím, ale příspěvek Pomni o Cesare, podepisuji.
03. 11. 2008 | 12:54

HM napsal(a):

zmihalco:

Dobrý den pane Mihalco,

přeji hodně štěstí a úspěchů a "citlivou ruku" v novém zaměstnání!
"Na zahřátí" bych se Vás chtěl zeptat, jaký je rozdíl mezi "Nejčtenější" a "Nejčtenější příspěvky" na hlavní stránce diskusí (myslím, že je to to samé, stačí to mít jenom jednou?), jak se určuje počet přečtení jednotlivých článků, kdo a jak vybírá články (blogery), které budou zveřejněny a kdo vybírá články do rubriky "Doporučujeme" ?
Taky jsem se chtěl zeptat, kdo vlastně "Novinky" a potažmo jejich "Blogy" vlastní (komu patří) ?
Díky a hezký den.
03. 11. 2008 | 12:56

RUMCAJS napsal(a):

Stačí, když budete mazat třebaKarla a Vlka a máte po problému.
Ostatní mají slovník jak čestvý farář.
03. 11. 2008 | 12:56

Karel Rossmann napsal(a):

Pane Mihalco,
hned v prvním příspěvku vám byla udělena rada a nepochybně mnoho moudrých rad v průběhu dne ještě obdržíte. Já jsem rád, že do společnosti přibyl někdo čerstvý, mladý, a moc vám přeji, abyste se v této společnosti cítil dobře, aby vaše účast zde byla radostným přínosem pro nás i pro vás. Myslím, že vaší kvalifikací je už sama skutečnost, že vás sem pan Stejskal vpustil. Mám takové dva syny, jen o něco málo starší než jste vy a stále se od nich učím. Tak ať jste jako na té fotce- mladý sympatický dareba, s vlastními názory, tolerancí a smyslem pro humor. Těším se.
V úctě
Karel Rossmann
03. 11. 2008 | 12:56

Ivan Hochmann napsal(a):

Ano všichni máte pravdu ,že s osobou editora klesá či stoupá úroveň.Leč zase nepřeceňujte.
Byli jsme a budem.My jsme podstatou.Co by dělali pánové editoři nebýt nás.

Takže snažte oba pánové.
Zdravím Ivan.
03. 11. 2008 | 13:06

Ládik napsal(a):

Dobrý den, pane;
nezajímá mě Vaše minulost, ale to, co děláte - tedy to, co budete mazat. Podle obrázku jste mi hodně sympatický - připomínáte mi Romana z naší hospody, co prochlastal barák...
03. 11. 2008 | 13:21

zmihalco napsal(a):

Děkuji všem za reakce.

HM: Pane HM, taky mi není moc jasné, proč je to tam dvakrát. Takových technických nedokonalostí je na blozích více. Pan Stejskal už má nějakou dobu sepsány spousty vylepšení. Teď už jen přemluvit programátory. Články do rubriky "doporučujeme" vybírá editor, tedy dosud pan Stejskal. Co se týče vlastníka portálu centrum.cz a Aktuálně.cz, a tedy i blogů, vlastní je jedna americká společnost - Warburg Pincus.

Karel Rossmann: Díky, budu se snažit. A pozdravujte syny. Ať se jim i Vám daří.
03. 11. 2008 | 13:23

Komančov 008 napsal(a):

a je je republik banana snad si nemysli ,všichni stali frontu a měli stoho radost to nebyly banany jen co vadilo .Kdyš si tak vspomenu na 89 tak taky davova psychoza a bylo jen malo těch kteří uměli korigivat jak chcete moderovat revoluci.Ja to viděl to fakt člověk nevěděl jestli se má smat nebo brečet prostě všichni žili v komančově a dodnes se toho nezbavili ani ti co neuměli číst a psat hold všichni jsme tu žili.TO fakt dnes není jine stačila paroubkova kampanˇ snad se hodila jen proty co by radi jeli tahat řepu na pole a co se stalo Geblsofska kampanˇ byla podobná a voliči nevim asi nepoučitelní.Ja myslim někteři co si řikaji pravičaci maji k tomu hodně daleko a socani jak je tu někteří nazyvají nejsou vubec ani levice ani střed spíš divočaci kteří by rozryli vše co jim příjde pod rypak ,prostě takoví obyčejní chahaři aurčitě taky ne všichni.Začalo to hlavně volbou prezidenta tak amatersky bělat politiku ja tomu nevěřil.To co předvaděli někteří s koalice není demokracie byl to jen chaos.Přiklad Čuněk Bursik a další .Asi to byly primarky po česku a jne volba prezidenta to nepatřilo snad ani do parlamentu.To se mělo volit na švejkohradě akorat se divim učasti Švejnara na tom divadle kdy koalice ma dva kandidaty na prezidenta .Nevim proč ale ja si oněm myslim to neni ani dobry ekonom ,plitik uš vybec ne.Ja nevim proč lidovce nevolim ale Pan Kalousek je asi fakt chytry chlap ja myslel bude populista ale to on není on na to má.
03. 11. 2008 | 13:28

třebaKarel napsal(a):

Rumcajsi ,
ty pako jedno ! Zrovna jsem si kvůli Tobě polil triko .
To je fajn žes ve formě , budeš to myslim potřebovat .Ahoj
tK
03. 11. 2008 | 13:35

HM napsal(a):

zmihalco:

Pane Mihalco,
Díky za informace, taky o tom vlastníkovi. Ne každý dnes ví, komu vlastně jeho firma patří.
Na druhé straně je to smutné, že je v České republice stále méně firem a médii opravdu českých. :-(
Ale s tím ani Vy, ani já jistě nic neuděláme.
Díky a příjemný den.
03. 11. 2008 | 13:52

pramel napsal(a):

Takovej mladej, a už si troufá mazat starý mazáky!:-)
Vítejte.
03. 11. 2008 | 14:02

test cenzury napsal(a):

vlk patří třídu říťolezců bezmozkých
03. 11. 2008 | 14:06

Kozlík napsal(a):

Vy si s panem Savonarolou Stejskalem cenzurujte a my se přesuneme jinam. Cenzorokracie v praxi; viděl jsem tu pár blogů po jeho samolibém zásahu. Tam kde se sahá na svobodu slova všechno končí. Sbohem, Aktuálně.cz., naštěstí máme i jiná média.
03. 11. 2008 | 14:10

Líný černý pes napsal(a):

to autor :
Uvidíme, mladý pane, uvidíme, jak to s Vámi půjde. Ale Vaše osoba na postu 2.admina jistě potěšila paní Stejskalovou, protože 1.admin u své klávesnice snad bydlel. Proto jsou tady diskuse nevulgární, dlouhé a košaté.

PS Doufám, že jste byl varovám před fenoménem FA.
03. 11. 2008 | 14:15

Ládik napsal(a):

Když jste z Bruntálska - znáte Podlesí? A hašišové doupě v Podlesí č.p.17, odkud vypouštějí fekálie do lesa přímo nad vodní zdroj? Smažete to?
03. 11. 2008 | 14:27

Komančov 008 napsal(a):

Čipek je ten kdo leze někomu někam nebo ponaší šefofi deštnik čipkovana je kdyš se o ten deštnik perou a natvrdly je tvrdik to je to kdyš někdo s příjmem o ktrem se většině jenom zda se po havariji necha napomenout policajtem a prodavačka dostane pokutu 10000 tisic,Šiml vše vymysli a chodi po dalnici pěšky.Ten kdo chce za převod stareho auta vic peněz neš za jine stare auto to teda nevim asi by měl jit k doktorovi ,ti co majio dvě ata jedno stare jen semtam zajet do prace ai těško vypusti vic škodlivych emisí neš ti co jezdi 50000 tisic km ročne ja myslel oni si dělaji srandu.O takovem člověku si myslim ,je schopny všeho i genocidy .Proboha a to maji vzdělaní zdarma a hlavy jen na to aby jim nikdo nemusel nosit deštník,asi by nikoho nenašli tak velky deštník ještě nikdo nevyrobil kdyš blbost kvete to neschovaš. Tetˇkom nevim kam vlezu asi na pec seru na to aby šel do světa pizu mi doveze dumu nejaka snat chytra baba prodam peřinu a muže přijet ještě jednou.
03. 11. 2008 | 14:43

zmihalco napsal(a):

Ládik: Pane Ládiku, naštěstí žádný barák nemám, takže ho ani nemůžu prochlastat. Jinak Podlesí znám, ale o fekáliích nic nevím.

Líný černý pes: Souhlasím, zkrátka uvidíme. A fenomén FA? Přiznám, netuším, o co jde.
03. 11. 2008 | 14:54

třebaKarel napsal(a):

komančove 008 ,
Je to k nevíře , víte že se Vám povedlo psát docela jako Eskymo Welzl ?
tK
03. 11. 2008 | 14:55

Železnohorský napsal(a):

Děláte průzkumy, kolik máte do diskusí jedinečných vstupů? Někdy mám pocit, jako by tu diskutovala jen úzká skupinka lidí... Jinak wartburg bylo dobré auto...
03. 11. 2008 | 15:06

JAHA napsal(a):

Necital som pre istotu ziadne informacie o novom "cenzorovi", aby som nebol vopred ovplyvneny. Tak len na zahriatie - nepochadza najblizsia rodina zo Slovenska? Totiz priezvisko je povedome:-).
03. 11. 2008 | 15:13

ZdeněkJ. napsal(a):

Rumcajs
"Stačí, když budete mazat třebaKarla a Vlka a máte po problému.
Ostatní mají slovník jak čestvý farář.".
Plně s Vámi souhlasím, např. Vaše diskusní příspěvky jsou vždy prosty neslušných výrazů a osobního napadání. Jako důkaz lze uvést:
RUMCAJS napsal(a):
kiruna:
Buďte v klidu. Příborem umíme a na dvorku neserem. Takže jsme na tom o fous líp, jak antiradaristé.
06.10.2008 15:44:15
Před kým je nutno dát klobouk dolů je Julínek. Je jediný, kdo opravdu nějakou reformu připravil a zřejmě se ani nenechá stáhnout na cestu populismu. Je smutné vidět, jak někdo, kdo tyto opravdové reformy začal prosazovat, je lidmi osočován a zkorumpovanej populistickej šašek se pomalu dere na jeho místo.
21.10.2008 07:37:26
RUMCAJS napsal(a):
Ten pořad jsem sledoval. Je dobře, že Moravec udělal reportáž přímo z Afganistánu.
Díku informacím přímo od "kováře" Zaorálek působil dojmem trouby, kterej chce být za každo cenu důležitej.
02.11.2008 20:25:36

atd, atd......
03. 11. 2008 | 15:24

Nguyen Thi Thuy Duong napsal(a):

Brý den pane Mihalco,
píšete, že odteď blogy už nebudou, co bývaly...napadá mě, týká se to i blogérů? I ti už nebudou, co bývali?
Mějte se moc hezky a hodně štěstí v nové práci:-)
03. 11. 2008 | 15:24

Cap napsal(a):

vlku, úbytek sprosťáků nemusí odradit ani blogery ani dikutující (tedy pokud si na netu neléčí nějakou svoji neurózu). Někdy je prostě méně více.
03. 11. 2008 | 15:30

zmihalco napsal(a):

Nguyen Thi Thuy Duong: zdravím do Štrasburku. Předpokládám a doufám, že blogeři budou pořád co bývali... a brzy zase něco napíšou :-)

JAHA: Ano, jsem taknějak poloviční Slovák - rodinu mám mimo jiné u Trnavy, v Kremnici, u Svidníka, v Nitře, Žilině... tak třeba jsem se trefil i do Vaši lokality
03. 11. 2008 | 15:38

Pumprlidentlich napsal(a):

Mezi spolek Tamáš, Beránek, Hořejší, je třeba doplnit Kuchtovou. Tím stoupne počet politicky nestupidních čtenářů. A hodně časté výlevy o kodexu blogera jsou taky dobré. Aneb, kde není odpoveď, nastupuje cenzura. Místní socialistické všeznající panoptikum to má rádo.
03. 11. 2008 | 15:57

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Pumprlidentlichu,

pod posledním blogem pana Tuttera jsem Vás žádal, zda-li byste mi nedal nějaké tipy na blogery, kteří by tu mohli psát o Vašich oblíbených tématech (ekologie, jaderná energetika) z jiného úhlu než Vámi jmenovaní.

Nějak jste mi i přes urgenci zapomněl odpovědět.

Libor Stejskal
03. 11. 2008 | 16:45

Sonny napsal(a):

Vítejte pane Mihalco. Jako jeden z pamětníků začátků blogu a druhdy hašteřivý provokatér Vám slibuji, že Vám už unaven marným bojem se Stejskalem nebudu přidělávat práci. Good luck. Sonny
03. 11. 2008 | 16:50

Líný černý pes napsal(a):

to autor :
Co je to fenomén FA? To je osoba horší automatu, František Adamec. Pan kolega 1. admin Vám jistě rád vysvětlí.
03. 11. 2008 | 16:55

vlk napsal(a):

test cenzury

nesuď všechny podle vlastní rodiny.
V jinýchrodinách to funguje podstatně jinak a lépe. Jen ti to doma zapřeli.

Rumcajs
skoro s e mi chce i odpoěvdět - máte prvadu velebnosti pane feldkuráte Katzi. ale to by nemuselo konvenovat Mance. teřba by s e začla bát , že ten celibát vezmeš vážně.
03. 11. 2008 | 17:08

Tupelo napsal(a):

Jsem pomerne velmi zvedav ;), je pravda ze latka je nasazena vysoko. Takze preji vse nejlepsi do zacatku, ty byvaji nejhorsi. Nejasne pripady zkonzultujte nejprve s panem Stejskalem, kdyby nebyl k mani, jsem k dizpozici i ja :)))
03. 11. 2008 | 17:37

zdesta napsal(a):

Na fotografii vypadáte na rošťáka se smyslem pro kanadský humor.Vítejte v prostoru občanské ideologické války.Hodně pohody a pevných nervů. Zdar.
03. 11. 2008 | 17:42

Čochtan napsal(a):

Pane Stejskale,
ad jaderná technika, hezky kdysi psal do Neviditelného psa nějaký pan Týc, (Jihočeští taťkové). Mám dojem že pracuje jako inženýr v JE Temelín. Jak píše najdete zde: http://www.jihocestitatkove...
Hned první článek
03. 11. 2008 | 18:01

RUMCAJS napsal(a):

ZdeněkJ.

Já tam žádné sprosté slovo nevidím. Naproti tomu Vlk, sprosťák jeden chlupatej, o kousek výše napsal slovo "konventovat ".

Hanba cenzuro !

A to se říká, že nové koště dobře mete.
03. 11. 2008 | 18:01

vlk napsal(a):

Ne rumcajsi

překlepů tam mám opět a jako vždy požehnaně , a le slovo konvenovat je správně.

Synku,máš ji zase jako z praku? Nebo pane feldkuráte, kázání se povedlo, že?
03. 11. 2008 | 18:45

Karel III napsal(a):

Domnívám se, že v Čechách (Moravě i Slezsku) není nikdy nouze o dobré rady, přesněji řečeno o jejich udílení. Tomu blahobytu i jeho bezděčnému osobnímu "navyšování" prostě neujdeme s výjimkou chvil, kdy je každá rada drahá. Přestože si myslím, že účast v sebelepší diskusi je především terapií a přípravou na řešení a rozhodnutí nevyhnutelně kolektivní, nevzdávám se ani naděje, že v nich najdu i to své. Je hloupé, když v jakékoli diskusi převáží právě to hloupé.
Pane Mihalco, nepovažuji se za "kmenového" konzumenta blog.aktualně.cz, natož diskutéra a tak nejsem, doufám, vůči všemu novému, tj. v tomto případě vůči vám, předpojatý. Zdejšími výstupy nemusí být žádné společné usnesení, takže co nám brání, aby si každý kdo má zájem mohl (nikokĺi nutně musel) přijít na své nebo si své napsat. Aby tomu tak opravdu bylo, bude teď do značné míry na Vás. Já nám přeji všem to nejlepší.
03. 11. 2008 | 18:48

zmihalco napsal(a):

Dobrý večer všem a děkuju za reakce,

Líný černý pes: aha, tak tomu už rozumím. Tak proto má letmá novinářská rešerše fenoménu FA (včetně hledání v googlu) nebyla úspěšná:-) Na pana Adamce jsem již byl panem Stejskalem upozorněn.

Tupelo: Děkuju za nabídku. Samozřejmě počítám s tím, že velkou část zásahů budu zpočátku konzultovat s panem Stejskalem, a raději budu v prvních týdnech mazat spíše jasné prohřešky.

zdesta: Inu fotografie někdy matou. Rošťák? No popravdě spíš nerad chodím k holiči :-) I když můj vztah ke kanadskému humoru stejně jako k humoru evropskému je vcelku pozitivní. Ale virtuálně jsme stejně každý trochu jiný než ve skutečnosti, tak mě klidně mějte za rošťáka :-)
03. 11. 2008 | 19:43

zmihalco napsal(a):

Karel III:

Díky, i já nám všem přeji vše nejlepší.
03. 11. 2008 | 19:45

nepolitik napsal(a):

Jsem zvědv, jak budete reagovat na diskusní příspěvek, který bude obsahovat vulgarismus použitý v textu, na který diskutující reguje. Nebo použije-li např: titulku fimu Kurva hoši, Gutten Tag! nebo Po hlavě do prdele!
03. 11. 2008 | 20:15

fafnir napsal(a):

zmihalco
nic už nebude jak bývalo,ale to snad je od počátku věků.Tma byla nad propastí,a duch boží vznášelse nad vodami.A najednou ,budiž světlo.
Tak hodně štěstí,nám i vám.
03. 11. 2008 | 20:15

Blue Jay napsal(a):

Welcome mr.Mihalco,

Pocitam ale ze se tu to moc nezmeni. Porad to tu bude hlavne pro tisteni ruznych proklamaci pritele Paroubka dalsich jeho kockovin. Nepocitam ze se tady neco zmeni s Vasim prichodem. Ohledne toho Kanadskeho humoru. Kanadanum spise pripadaji Cesi humorni.
Comrade Paroubek is giving a speech during a CSSD post victory meeting:
"Comrades, in 2008 we were standing on an edge of deep abyss. And now we are going to take a significant step forward..."
03. 11. 2008 | 20:28

zmihalco napsal(a):

nepolitik: takto to nedokážu odhadnout, bude záležet na konkrétním příspěvku. A taky budu konzultovat se zkušenějším editorem.

fafnir: Díky za reakci. A hodně štěstí i Vám.
03. 11. 2008 | 20:45

Gerd napsal(a):

Vítejte pane Mihalco!
Jste připraven, že nejen Vy budete měnit prostředí blogu, ale názory diskutujících budou měnit i Vás? Ať chcete či nechcete, stejně se na Vás tato práce podepíše. A budete-li ji dělat dobře, tak k lepšímu.
Což mně připomíná, nechtěl by p. Stejskal napsat něco o svých zkušenostech a posunu úhlu pohledu z počátku jeho práce a nyní?
A Vám hodně štěstí a přízeň diskutujících. :-))
03. 11. 2008 | 20:46

Lojza napsal(a):

Dobrý den pane Mihalco, mám dojem, že jste to Vy, kdo se ujal kultivace diskuzí i pod jinými články.
Chci se zeptat,nešlo by to v rychlém přehledu nahoře na titulní straně udělat tak, aby měly zprávy obrácený chod(nebo tok, či jak to nazvat)? Latinka se čte zleva doprava, máme to tak naučené od první třídy a než se dostanu k poslední zprávě, je pryč. Dosavadní způsob je výhodný pro araby, ti by jako první přečetli, co první odejde. Pro nás by to mělo být taky tak. Šlo by to obrátit? Děkuji a přeji hodně zdaru.
03. 11. 2008 | 20:48

Gerd napsal(a):

Než ďábel zjistí, že jsi mrtvý

Irové říkají - všichni jsme hříšníci a tak bychom měli do nebe dorazit dřív, než ďábel zjistí, že jsme mrtví.

Napadá Vás, proč to píši právě sem?
03. 11. 2008 | 20:56

Blue Jay napsal(a):

Mala lekce Mihalco,
Pokud se Vam nekdo nezamlouva, nedoporucejte aby sel jinam. Vas predchudce Stejskal to mel v oblibe. Kdyz mu dosli argumenty, tak kazdeho "demokraticky" z techto stranek vyhazoval. Popripade mazal.
03. 11. 2008 | 20:56

Gerd napsal(a):

Blue Jayi,
souhlasím s Vámi. Vždyť i c. a k. cenzoři jen vyčerňovali závadná slova. Ale mazat vše a posílat někam jinam? Vytratí se diskuze a zbyde jen podivná korektní plichta.
03. 11. 2008 | 21:02

Blue Jay napsal(a):

To Gerd,

Myslim si ze ten rozcepejrenej mladik co si rika zmihalco bude stejnej jako Stejskal. Ze zacatku asi bude rozpacitej. Po chvilce bude jeho kopie. Bude tu nadsene tisknout ruzne prohlaseni Rathu , Zavoralku a Paroubku. A kdyz se nekdo ozve, ze by to spise melo byt na strankach CSSD, tak bude doporucovat aby se ti kterym se to nelibi, odstehovali z CR. Pocitam ze Zdenek Mihalco je jen mladsi kopie Stejskala.
03. 11. 2008 | 21:14

Lojza napsal(a):

Před chvilkou jsem svou pozornost na titulní stránce obrátil nejprve k rychlému přehledu a musím se opravit. Na přečtení je času dost, chce to ale začít přehledem. Pokud pozornost upoutají velké a barevné titulky a to je skoro pokaždé po otevření stránky, čtenář si přehledu všimne až když se hne. Nakonec to stejně vyjde nastejno. Ergo, ať je to jak chce, je to jedno.
03. 11. 2008 | 21:19

zmihalco napsal(a):

Blue Jay: Dobrý den pane/paní Blue Jay, nikam Vás vyhazovat nebudu. Pokud nebudete nikoho urážet či jinak porušovat kodex, nebudu Vám zajisté způsobovat ani žádné jiné nepříjemnosti.

Gerd: Dobrý den pane Gerde, ano, uvědomuju si, že mě názory diskutujících budou měnit. A nijak mi to nevadí, právě naopak.

Lojza: Dobrý den pane Lojzo, nevím, zda jsem porozuměl Vašemu dotazu - pokud myslíte ony tři zprávy nahoře, tak ty jsou zařeny od té nejnovější (zcela nalevo) po ty starší. Pokud publikujeme novou zprávu, tak ta vytlačí nejstarší zprávu zcela napravo. Pokud chcete číst všechny články, zkuste kliknout na kolonku "Rychlý přehled"
03. 11. 2008 | 21:22

Blue Jay napsal(a):

Jste me uklidnil Mihalco,
Jen mam otazku. Budete tu porad tisknout ruzne prohlaseni CSSD? Vite ty co by se opravdu vice hodily na oficialni stranky CSSD. A nebo jim tu porad budete delat zadarmo platformu pro jejich nepretrzite ideologicke blaboly?
03. 11. 2008 | 21:28

zmihalco napsal(a):

Blue Jay: kopie pana Stejskala? Uvidíme časem, sám nevím. Jinak podle mého názoru je politiků na blozích už docela dost a nebudu se zasazovat, aby v nějakém vysokém počtu přibyli.
03. 11. 2008 | 21:29

zmihalco napsal(a):

Blue Jay: Myslím, že dáváme prostor politikům všech hlavních stran. A nepochybuju, že se pan Stejskal snažil a snaží o vyváženost.
03. 11. 2008 | 21:31

Blue Jay napsal(a):

Don't play chicken Mihalco,

Opet se ptam,

Budete tu porad tisknout ruzne prohlaseni CSSD? Vite ty co by se opravdu vice hodily na oficialni stranky CSSD? Tam totiz patri. Rozhodne ne do techto blogu. O "vyvazenosti" Stejskala mam mnoho pochybnosti. Spis bych rekl ze mu Lidovej Dum neco prodal pod pultem.
03. 11. 2008 | 21:42

Gerd napsal(a):

Blue Jay:
Myslím, že problém bude někde jinde. Politici ODS nemají čas psát, Topolánek tu snad taky měl blog. Ale tady je to spíš o kvalitách autora blogů nebo zda psaní blogu věnuje potřebný čas, a to asi vládní politici tolik nemají. Za dva roky jej už možná mít budou a pak zase nebudou mít čas ti z ČSSD. Bude zajímavé konfrontovat jednotlivé názory blogerů. Některé nejčtenější blogy by měly být zachovány v nějaké kartotéce.
Bohužel z táborů ČSSD i ODS se zde objevují projevy a proklamace, těžko říct, v kterém je více tlachalů (p. Mihalco promine). Já osobně nečtu blogy většiny politiků, a´t jsou z kterékoliv strany. Třeba projevy Parobka, blogy I. Langera nebo P. Béma. Párkrát jsem to zkusil a to opravdu nejde. Bohužel skleníkový svět parlamentních lavic má na všechny poslance neblahý vliv.
03. 11. 2008 | 21:42

Gerd napsal(a):

Pardon, Parobek je jen překlep, Paroubek.
03. 11. 2008 | 21:44

zdesta napsal(a):

Pan Mihalco.Jéžišmaria.....Já jsem to myslel v tom přátelštějším slova smyslu,ne jako invektivu.Moje fotka například signalizuje každému že jsem starý vůl a skutečně jim jsem.
03. 11. 2008 | 21:49

Blue Jay napsal(a):

Vite co jsou blogy Mihalco?
Rozhodne ne tohle....
"Zářivé vítězství ČSSD", "Projev v Poslanecké sněmovně dne 29.10.2008 k umístění radaru na území ČR", "Projev v PSP ČR k jednacímu bodu vyslovení nedůvěry vládě", "Výzva k uveřejnění odpovědi v časopisu Respekt"........atd,atd.... dal me to uz opravdu nebavi.

Tohle maji byt blogy? Proc je to tu tistene? Vzdyt to s blogy opravdu ale opravdu nema nic spolecneho!
03. 11. 2008 | 22:03

Ivan Hochmann napsal(a):

Smazal jsem jeden zapařený,smradlavý text.Fuj to byl rigól.

Kdo maže - ten jede.
Ivan.
03. 11. 2008 | 22:11

Blue Jay napsal(a):

To Gerd,
Nevim jakej cas maji k dispozici politici ODS. Ja jen konstatuji ze tyto stranky nejsou blogem. Je to paskvil kde si nekdo jako treba Paroubek otiskne co chce a necha se lidi o tom hasterit. Nikdy se do dizkuse nezapoji. Blogar by mel obhajovat sve nazory. O tom jsou blogy. Ne sem neco s prominutim nakadit a pak se o to nezajimat. Doufam ze ten novej strapatej kluk si uvedomi co blog vubec znamena. A pokusi se opravit to k cemu tyto stranky Stejskal dovedl.
03. 11. 2008 | 22:13

Gerd napsal(a):

Blue Jay,

pravda, také mně ty agitky modrých i oranžových vadí. Bylo před volbami, volby, po volbách čechrání peří. Ale mnoho politiků, kteří zde něco vyplodí, své názory v diskuzi nijak neobhajuje. Jsou i čestné výjimky.
03. 11. 2008 | 22:17

im napsal(a):

Být na Stejskalových blozích zástupcem hlavního editora je, myslím, svého druhu vyznamenání, a taky závazek (krev, pot a slzy, to znáte, a fůra práce). Z Vašeho archivu se zdá, že jste tvor pracovitý. Tady si už na Vás někteří brousí zuby. Zachovejte nadhled a než máznete, počítejte do deseti :-)

Přeji Vám potěšení z dobře vykonané práce.
03. 11. 2008 | 22:21

zmihalco napsal(a):

zdesta: pane Zdesto, docela jste mě rozesmál :-) Ale nemějte obavy, porozuměl jsem a taky jsem to bral v tom přátelštějším smyslu. Označení "rošťák" je pro mě poklona. Jen jsem chtěl dodat, že vzhled a písemný projev často neodpovídají realitě.
03. 11. 2008 | 22:23

zmihalco napsal(a):

Blue Jay: Jen stručně dodám: Rušit blog nikomu nehodlám. Ani mu nakazovat, co si tam smí psát.

im: díky za radu. Budu počítat raději do dvaceti, aspoň první dny :-)
03. 11. 2008 | 22:29

Blue Jay napsal(a):

Presne tak Gerde,

Agitky patri do stranickych stranek. Volby jsou v CR nekonecne. Porad bude nekdo hazet spinu na toho druheho. To me tak ani nevadi. Ale kdyz nekdo hodi na blogu spinu tak by mel aspon jako chlap to obhajovat. To se tu az na malo vyjimek nedeje. Prikladem davam Paroubka a Zaoralka. Pisi tu casto ale nikdy nereaguji. Ja bych si jen pral aby se to tu zmenilo na blogy. A ne jen byt strankami kde si ruzni lide jen odplivnou a nemusi za to nest zadne nasledky. Proste blogem.
03. 11. 2008 | 22:29

Blue Jay napsal(a):

O Vas obavy nemam Mihalco,

Vy budete jiste pokracovat v tom co Vam Stejkal naridil. V programu. By Vas to jinak stalo praci.
03. 11. 2008 | 22:33

HM napsal(a):

Blue Jay/Gerd

Nechápu pánové, proč se tak "čílíte". Važte si toho, že někde svůj názor projevit můžete, nebylo to tak vždycky.

A k těm "politickým agitkám", jak je nazýváte mám jednoduchou radu - prostě je ignorujte, neotvírejte a nečtěte, pak se nad jejich obsahem nemusíte rozčilovat a psát k nim nějaké "peprné" příspěvky :-)
Myslím, že je tady dostatek jiných zajímavých témat a blogerů.
Hezký večer.
03. 11. 2008 | 22:36

Blue Jay napsal(a):

Dobra rada HM,
Lepsi si radsi asi na nic nestezovat. Co kdyby me nekdo zaklepal v noci na dvere? Lepsi necist, nevidet a neslyset. Budu radsi bezbecnej jako Vy HM.
03. 11. 2008 | 22:48

Gerd napsal(a):

HM,
nevidím zde žádné rozčilování. Berte to jen jako konstatování. Já už agitky politiků přeskakuji. Ale to neznamená, že změnit blog na tapetovací platformu p. Paroubka nebo p. Béma je správné. To už mohou editoři dát samostatný blog p. F. Adamcovi. Spojil by své články do jednoho blogu a přestal by otravovat diskuzi. Protože rozdíl mezi jeho agitkou a agitkou některých blogerů je jediný, p. Adamec nemá poslanecký mandát. Tím neříkám, že by mně zde p. Adamec chyběl.
03. 11. 2008 | 22:56

HM napsal(a):

Blue Jay (Way?):

Nejde o to nečíst. nevidět a neslyšet, ale uvědomit si, co má smysl a nemá. Pokud mi někdo není schopen ani na několik otázek určených jmenovitě jemu odpovědět, tak na něj taky "zvysoka...."... Vy už víte co. Pokud jsou tam jiní čtenáři, kteří alespoň mají ochotu si myšlenky vyměňovat, tak proč to nezkusit. Ovšem pokud se mi nedostane od autora odpovědi a příspěvky na jeho článek se jenom množí "květnatými českými jadrnými výrazy", tak už na blogy toho autora příště nechodím :)
A když už jste u toho stěžování - sám jste přiznal, jak "často" jste od některých autorů nějakou odpověď dostal. Takže tím moc nedocílíte, jen si zvyšujete hladinu stresových hormonů v krvi/těle a tím krátíte své zdraví....pro někoho, kdo za to nestojí.
Hezký večer.
03. 11. 2008 | 22:59

HM napsal(a):

Gerd:

Jsem rád, že to tak berete. I to, že uznáte jejich právo na vyjádření (článek), Vás už dělá jistým způsobem ušlechtilejším, než oni. Ať si píšou, když je to baví a nemají co jiného na práci, číst Vás to nikdo nenutí.
03. 11. 2008 | 23:08

Blue Jay napsal(a):

Dear HM,

Asi nechapete o cem mluvim. Mozna nevite co je blog. Blog je normalne medium kde je debata mezi nekym kdo ma urcity nazor a temi co s nim o tom diskutuji. S kym tu diskutuje Paroubek ci Zaoralek? Moc rad byc s nimi diskutoval tady na tomto blogu. Ale nak to nejde, co? A vy se me ptate na co si stezuji? To myslite vazne a nebo jste nikdy nebyl ucastnikem blogu? Tohle je prece nazyvano "BLOG" a nebo ne? Me to tu spise pripada jako "ZVATLADLO" bez odezvy zvatlajicich.
03. 11. 2008 | 23:17

Blue Jay napsal(a):

A jeste neco milej HM,

Vas argument je...Pokud mi někdo není schopen ani na několik otázek určených jmenovitě jemu odpovědět, tak na něj taky "zvysoka....". Ale tady jsou ruzni Vlci, Tupelove, a dokonce i Vy. Ani Vam nikdo z tech Paroubku neodpovi. Je to tim ze s nima vzdy souhlasite a proto nemaji duvod se s Vami obtezovat? Ale se vsadim ze i kdyby jste mel mimoradne par poznamek jako napriklad Vlk, stejne by se na Vas ten vami tak obdivovany "blogar" zvysoka vykakal. O cem jsou tedy tyto "blogy"?
03. 11. 2008 | 23:27

HM napsal(a):

Blue Jay:

V podstatě s Vámi o pojmu toho blogu souhlasím. Na rozdíl od chatu, kde se diskutuje o čemkoliv, se blog uvede článkem na nějaké téma. Ovšem nevím, jestli existuje nějaká "povinnost" autora článku, se do diskuse pod článkem zapojit.
Z osobního hlediska bych to považoval za slušnost, když je autor osloven, že odpoví. Pokud ne, tak si o něm myslím své, ať má třeba deset různých akademických nebo jiných titulů. Je to konečně i jakási jeho "vizitka", jak se chová ke svým čtenářům a diskutujícím.
03. 11. 2008 | 23:28

HM napsal(a):

Blue Jay:

Budete se divit, ale pokud jsem psal "vlkovi" (jiné blogy a ne zas tak často), tak mi většinou odpověděl. Tupelovi (?) jsem nikdy nepsal a p. Paroubkovi nemám důvod psát.
Je příjemné, být si schopen vybrat, co člověk chce číst a komu chce napsat. Ovšem odpověď na příspěvek určený jmenovitě nám by neměla být otázkou "výběru", ale slušnosti. Jak to s ní vypadá, tady nakonec můžete vidět moc často. "Lidé jsou různé".
03. 11. 2008 | 23:36

Blue Jay napsal(a):

No vidis HM,

Paroubek ci Zaoralek by na Vas nikdy nereagovali. Vam staci vlk. No me ne. Ja bych chtel mit argument tete-a-tete prave s Paroubkem. Dat mu nejake stiplave otazky. Vam ale jiste staci jen par vlku. Chapete uz o cem by tyhle blogy meli byt?
04. 11. 2008 | 00:26

HM napsal(a):

Blue Jay:

Já chápu, co máte na mysli, ale já to beru zase tak, že existují lidé, kteří se prostě bavit nebo na položené otázky odpovědět neumí, nechtějí, nemůžou. Pokud je to v tom "nemají zájem, nechtějí", je to jakýsi výraz arogance a povyšování. Pokud se to týká toho "neumí" nebo "nemohou", tak to svědčí o jejich schopnostech, vzdělání a zkušenostech. Pokud je taková osoba laik, dá se to pochopit, ale přesto by byla třeba i krátká odpověď jako "Sorry, nevím, neznám atd." vítaná a sympatická.
Pokud je to (má to být) v dané záležitosti odborník, tak jenom ukazuje své "kvality", "znalosti" a "schopnosti".

Život není tak dlouhý a nemá cenu se obklopovat lidmi, kteří jsou arogantní, o nějaký kontakt s námi nestojí a v podstatě nám ani nemají co říci.
Dává větší smysl se bavit s méně jedinci, jejichž názory jsou ale zajímavé, pro nás něčím přínosné a snažící se hledat případné odpovědi na otázky, které si společně klademe.
No a posouzení, kdo takovým, pro nás myšlenkově přínosným člověkem je, nebo není - to záleží jenom na nás.
Třeba ne hned, ale po nějakém čase jsme schopni zařadit takového člověka do kategorie "nestojím mu za to" a "nechce", nebo "neumí", nezná". Někdy to může být kombinace obojího.
Příjemný den.
04. 11. 2008 | 07:43

Terry napsal(a):

Kozlík napsal(a): Tam kde se sahá na svobodu slova všechno končí.

Bohužel má Kozlík o "svobodě slova" v diskusi představu, že - pod pláštěm anonymity - může cokoliv.
Pan Stejskal vždy ctil stanovený Kodex, a citlivě rozlišuje i použití sprostých slov (bohužel je u nás stále častější stav, že při "popisu" politiky nejsou adekvátní slušné ekvivalenty nejlépe vystihujících sprostých slov). Nikdy ale nepřipustil primitivní snižování lidské důstojnosti diskutujících; pamatuji stav před pár lety, kdy se příspěvky "množily" vzájemnými osobními sprostými výpady, nejčastěji psanými přes příslušně zbarvené "stranické" brýle. A protože se děsím jakékoliv fanatické vyhraněnosti (fanatizmus je škodlivý vždy, i při prosazování dobré věci!), tak jsem byl velmi často pro své komentáře osočován z různých (nejčastěji dvou) "táborů" jako "blbý" stoupenec "těch druhých".

Proto s povděkem hodnotím dosavadní snažení a práci (a musí to být někdy hodně fujtajblové čtení!) pana Steskala a přeji jemu i novému spolupracovníkovi: hodně trpělivosti (a pevného žaludku) při snaze kultivovat diskusi na tomto fóru (když už máme mezi svými vrcholnými reprezentanty v čele státu stále víc nekultivovaných, nekulturních, ale o to víc všeho schopných primitivů).
04. 11. 2008 | 10:09

stejskal napsal(a):

Děkujeme, pane Terry. I Vám, pane HM a všem ostatním.

Libor Stejskal
04. 11. 2008 | 11:38

Karel Rossmann napsal(a):

ad dialog Blue Jay a HM: diskusí na blogu se účastníme proto, abychom se něco dověděli, abychom ostatním řekli co víme, co si myslíme, abychom se tak vzájemně poučili a aby naše každodenní pachtění bylo tím pádem o něco lepší. Pokud někdo napíše článek a umístí ho na blog, činí tak právě pro tuto vlastnost a možnost blogu. Vidí reakce čtenářů, sám reaguje na ně a tak, když je toho schopen, kultivuje diskusí sebe i ostatní. Vzájemně si něco dáváme. Pokud sem ale někdo opakovaně věší sebechvalné inzeráty, nereaguje na odezvy vůbec, neodpovídá, neobohatí ani ostatní, ani sebe. Je to , myslím, manipulátor pohrdající diskutujícími a zneužívající instituce blogu. Měl by na to být slušně upozorněn a posléze vyřazen.
K.R.
04. 11. 2008 | 11:57

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Rossmanne,

budou Vám zde stačit ke čtení blogy tak deseti patnácti lidí, kteří píší tak jednou za čtrnáct dní? Jen tak pro zajímavost, protože to by byl důsledek Vámi navrhovaného ;-)

A ať je Vaše odpověď jakákoliv, za sebe říkám, že mně by to nestačilo.

Nabízíme prostor lidem, o nichž si buď myslíme, že mají co říci, či jsou v takovém postavení, aby jejich názory a postoje byly tímto způsobem vystaveny veřejné diskusi. Pokud bych důsledně uplatňoval Vámi navrhovaný přístup, nebylo by o čem diskutovat.

Navíc, co myslíte? Neinvestuje autor napsáním svého textu do těchto stránek daleko více než většina z nás svým několiřádkovým vstupem? Máme jako čtenáři objektivně právo ho nutit, aby dělal více?

Já to právo za sebe necítím. Nerad lidi do něčeho nutím, tedy pokud mne jejich jednání přímo neohrožuje (například se nesnaží zaplevelit tento mnou spravovaný prostor nadávkami, spamy, urážkami či jinými "stalkerskými" vymoženostmi) ;-)

Libor Stejskal
04. 11. 2008 | 12:29

Michal Macek napsal(a):

pane stejskale

a co eroticky blog?mohl bych snad psat neco jako memoary na pokracovani - eroticke,ale ne porno :) neco jako zeny a divky meho zivota :))
04. 11. 2008 | 14:13

stejskal napsal(a):

Pokud by mi je nabídl pan Viewegh či někdo poodobný, určitě bych neodmítl.

Ale Vaše, panu Macku... při vší úctě ;-) ;-) ;-)

Libor Stejskal
04. 11. 2008 | 14:53

Karel Rossmann napsal(a):

Dobrý den, pane Stejskale,
nevím, zda by mně stačilo patnáct lidí, fakt nevím. No asi ne. Ale spíš jde o ten obsah, než kvantum. Ale to nemá význam rozvádět, já vám přeci rozumím, co jste chtěl říct. Co se týče toho investování času, tak právě ten, o kterém byla řeč, mnoho neinvestuje, protože zde zavěšuje texty, které již jinde pronášel, tiskl a podobně. Asi nejsem zdaleka jediný, koho tím otravuje.
Mne spíš zajímalo, kdo mne první okřikne, zda již mladý, nebo ještě ten původní :)
Inu, teď koukám- erotické texty konjunkturálně profláknutého p.Viewegha by byly použity, a neznámý autor (tedy mně neznámý) p.Macek šanci nedostane. :)
Zdravím
K.R.
04. 11. 2008 | 15:58

stejskal napsal(a):

Ale já Vás snad ani neokřikl, pane Rossmanne. Nebo ano? ;-)

Mně šlo spíš o vysvětlení mojí pozice (a autory k publikování textů, které již vyšly v jiných médiích, též popichuji já. Ne každý čte všechna periodika a dívá se na všechyn TV).

Libor Stejskal
04. 11. 2008 | 16:08

Karel Rossmann napsal(a):

To je všechno v pořádku, pane Stejskale. Dlouhý den, služba horší, nežli u sedláka, a to ještě honem na seminář o řízené péči. Jestli tam bude taková atmosféra, jako tady vedle na blogu kolegy Hroboně, tak potěš koště.
Mějte se :)
K.R.
04. 11. 2008 | 16:59

Blue Jay: napsal(a):

Otázka pro administrátora diskusí: "Neporušujete sami váš kodex diskutujících , když se zvýrazňujete červenou barvou " ?
22. 02. 2009 | 20:45

iPhone Contacts Backup napsal(a):

Very informative article. Thanks great
22. 03. 2010 | 14:14

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:18

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
20. 04. 2010 | 03:46

http://www.boola-games.com/images/90.php napsal(a):

Hi there I am from Australia, this time I am watching this cooking related video at this Zdeněk Mihalco ? Blogy už nebudou, co bývaly...? , I am really delighted and learning more from it. Thanks for sharing.
26. 02. 2014 | 23:35

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy