Hudeček na kříži
Leč kdo je jeho Pilátem?
Je Pilátem v této hře Richard Flimel, člověk J&T v BigBoardu a SPVR?
S blížícím se počátkem účinnosti pražské městské vyhlášky omezující rozměry velkoformátových billboardů a komunálními volbami za dveřmi odstartoval dnes BigBoard svůj třetí zoufalý atak proti TOP 09, kterým se pokouší přesvědčit voliče, aby nedopustili prodloužení mandátu jejího pražského primátora Tomáše Hudečka.
V celostránkovém inzerátu v dnešních Hospodářských novinách apeluje ředitel BigBoardu Richard Fuxa na předsedu TOP 09 Karla Schwarzenberga, aby přestal „slepě protěžovat“ (sic!) pětatřicetiletého Hudečka a jeho „mafiánské metody“ (text rovněž k dispozici zde).
BigBoard k odstranění mladého primátora používá staré dobré ukřižování, adaptované na podmínky jedenadvacátého století: průtahy městem lemují jeho billboardy jako připomínka Hudečkovy blasfémie čili rouhání, kterého se v tomto případě dopustil tím, že si došlápl na neprůhlednou slovenskou finanční skupinu, která se stala samozvaným hybatelem věcí na pražské radnici.
Rozhodnutí městské rady zakázat po 1. říjnu instalaci nových velkoformátových billboardů postupně zcela umrtví již nyní klesající zisky BigBoardu. Billboardy nezmizí přes noc – radnice prostě neprodlouží nájemní smlouvy na pozemky, které si od ní reklamní agentury pro instalaci svých velkoformátových billboardů pronajímají, takže tržby na nich založené časem spadnou na nulu.
Hudečkovo ‚přibití na billboard‘ si neobjednal a nezaplatil ani Richard Fuxa, ani Svaz provozovatelů venkovní reklamy, zástěrková oborová organizace ovládaná J&T, která oficiálně za kampaní stojí, ale J&T samotná. Richard Fuxa je pouhý ‚kluk z plakátu‘. Neměli byste se nechat zmást jeho touhou po publicitě a domnívat se, že to on tahá za nitky. Fuxa ve firmě vlastní pouze menšinový podíl, alespoň ‚nejlepšího vědomí společnosti‘ (viz její výroční zprávu za rok 2013 zde). Naprostá většina je v rukou J&T, prostřednictvím Richarda Flimela z JoJ Media House.
J&T nemá zájem na tom, aby byla považována za vlastníka BigBoardu, právě tak jako nemá zájem být spojována s vlastnictvím 119 původních Muchových plakátů, které na přelomu let 2011–2012 získala za 3,5 mil. USD od bývalého tenisty Ivana Lendla, či 80 grafik Bohuslava Reynka, které jsou právě k vidění v pražské Národní galerii.
Stárnoucí česká rocková kočička pózuje před obří reprodukcí Reynkova Narození Páně. Nefalšovaný fuxoidní styl.
Na tom, co J&T chce či nechce, však čerta záleží. Jde o to, že neprůhledný finanční investor, využívající peníze bůhví odkud, zneužívá své dominantní postavení na pražském trhu s venkovní reklamou (OOH) k tomu, aby uprostřed volební kampaně kydal špínu na řádně zvoleného primátora Hlavního města Prahy.
Jen si připomeňme pokutu ve výši the 3,3 mil. USD, kterou v roce 2012 napařila Evropská komise EPH, patřícímu J&T, za maření antimonopolního vyšetřování EPH a ČEZu, kterého se EPH měl dopustit zničením mailové korespondence. Daniel Křetínský z J&T zničil obsah svého notebooku ‚právě včas‘, neboť, podle jeho slov, obsahoval údaje o privátní bankovní klientele J&T, jejíž právo na bankovní tajemství chtěl uchovat. Mezi touto klientelou údajně figurovali i čeští politici a manažeři státních podniků, jako například někdejší český premiér Mirek Topolánek, jenž nyní pracuje pro EPH, a také Martin Roman.
Richard Fuxa a jeho přátelé z J&T nejsou zrovna etalonem jemnocitu. Jejich billboardová antihudečkovská kampaň je přemrštěná a barnumská, stejně jako byla jejich propagace výstavy Lendlovy sbírky Muchových plakátů v roce 2013 (například podlaha výstavního sálu v městském Obecním domě byla pokryta umělou trávou).
Pompa kolem zahájení výstavy grafik Bohuslava Reynka letos na jaře zahrnovala zase třeba angažmá hlavy katolické církve v Čechách v inscenaci Ukřižování, v níž se Fuxa v černém koženém saku a vousatý Ježíš v bílé říze střídali v nesení pořádného dřevěného kříže od katedrály až dolů na Klárov. A jestli ten vousatý chlápek měl být Kristus, koho potom znázorňoval Fuxa? Lotra po levici, nebo lotra po pravici, kteří byli s Ježíšem ukřižováni?
Pokusy J&T o přibití Hudečka na kříž jsou stejně pompézní a bombastické. Jsou fackou ve tváři zdravého rozumu a vkusu.
Je Pilátem v této hře Richard Flimel, člověk J&T v BigBoardu a SPVR?
S blížícím se počátkem účinnosti pražské městské vyhlášky omezující rozměry velkoformátových billboardů a komunálními volbami za dveřmi odstartoval dnes BigBoard svůj třetí zoufalý atak proti TOP 09, kterým se pokouší přesvědčit voliče, aby nedopustili prodloužení mandátu jejího pražského primátora Tomáše Hudečka.
V celostránkovém inzerátu v dnešních Hospodářských novinách apeluje ředitel BigBoardu Richard Fuxa na předsedu TOP 09 Karla Schwarzenberga, aby přestal „slepě protěžovat“ (sic!) pětatřicetiletého Hudečka a jeho „mafiánské metody“ (text rovněž k dispozici zde).
BigBoard k odstranění mladého primátora používá staré dobré ukřižování, adaptované na podmínky jedenadvacátého století: průtahy městem lemují jeho billboardy jako připomínka Hudečkovy blasfémie čili rouhání, kterého se v tomto případě dopustil tím, že si došlápl na neprůhlednou slovenskou finanční skupinu, která se stala samozvaným hybatelem věcí na pražské radnici.
Rozhodnutí městské rady zakázat po 1. říjnu instalaci nových velkoformátových billboardů postupně zcela umrtví již nyní klesající zisky BigBoardu. Billboardy nezmizí přes noc – radnice prostě neprodlouží nájemní smlouvy na pozemky, které si od ní reklamní agentury pro instalaci svých velkoformátových billboardů pronajímají, takže tržby na nich založené časem spadnou na nulu.
Hudečkovo ‚přibití na billboard‘ si neobjednal a nezaplatil ani Richard Fuxa, ani Svaz provozovatelů venkovní reklamy, zástěrková oborová organizace ovládaná J&T, která oficiálně za kampaní stojí, ale J&T samotná. Richard Fuxa je pouhý ‚kluk z plakátu‘. Neměli byste se nechat zmást jeho touhou po publicitě a domnívat se, že to on tahá za nitky. Fuxa ve firmě vlastní pouze menšinový podíl, alespoň ‚nejlepšího vědomí společnosti‘ (viz její výroční zprávu za rok 2013 zde). Naprostá většina je v rukou J&T, prostřednictvím Richarda Flimela z JoJ Media House.
J&T nemá zájem na tom, aby byla považována za vlastníka BigBoardu, právě tak jako nemá zájem být spojována s vlastnictvím 119 původních Muchových plakátů, které na přelomu let 2011–2012 získala za 3,5 mil. USD od bývalého tenisty Ivana Lendla, či 80 grafik Bohuslava Reynka, které jsou právě k vidění v pražské Národní galerii.
Stárnoucí česká rocková kočička pózuje před obří reprodukcí Reynkova Narození Páně. Nefalšovaný fuxoidní styl.
Na tom, co J&T chce či nechce, však čerta záleží. Jde o to, že neprůhledný finanční investor, využívající peníze bůhví odkud, zneužívá své dominantní postavení na pražském trhu s venkovní reklamou (OOH) k tomu, aby uprostřed volební kampaně kydal špínu na řádně zvoleného primátora Hlavního města Prahy.
Jen si připomeňme pokutu ve výši the 3,3 mil. USD, kterou v roce 2012 napařila Evropská komise EPH, patřícímu J&T, za maření antimonopolního vyšetřování EPH a ČEZu, kterého se EPH měl dopustit zničením mailové korespondence. Daniel Křetínský z J&T zničil obsah svého notebooku ‚právě včas‘, neboť, podle jeho slov, obsahoval údaje o privátní bankovní klientele J&T, jejíž právo na bankovní tajemství chtěl uchovat. Mezi touto klientelou údajně figurovali i čeští politici a manažeři státních podniků, jako například někdejší český premiér Mirek Topolánek, jenž nyní pracuje pro EPH, a také Martin Roman.
Richard Fuxa a jeho přátelé z J&T nejsou zrovna etalonem jemnocitu. Jejich billboardová antihudečkovská kampaň je přemrštěná a barnumská, stejně jako byla jejich propagace výstavy Lendlovy sbírky Muchových plakátů v roce 2013 (například podlaha výstavního sálu v městském Obecním domě byla pokryta umělou trávou).
Pompa kolem zahájení výstavy grafik Bohuslava Reynka letos na jaře zahrnovala zase třeba angažmá hlavy katolické církve v Čechách v inscenaci Ukřižování, v níž se Fuxa v černém koženém saku a vousatý Ježíš v bílé říze střídali v nesení pořádného dřevěného kříže od katedrály až dolů na Klárov. A jestli ten vousatý chlápek měl být Kristus, koho potom znázorňoval Fuxa? Lotra po levici, nebo lotra po pravici, kteří byli s Ježíšem ukřižováni?
Pokusy J&T o přibití Hudečka na kříž jsou stejně pompézní a bombastické. Jsou fackou ve tváři zdravého rozumu a vkusu.