Proč je nutné malovat politikům tykadla.

17. 10. 2012 | 23:25
Přečteno 19283 krát
Tykadlo je centrem důležitých smyslových orgánů. Bez něj politik řádí jako smyslů zbavený.

Tykadlo (latinsky antenna) je párový přívěšek hlavy korýšů, hmyzu, mnohonožek a stonožek, který slouží jako nosič smyslových orgánů. Tykadel může být jeden nebo dva páry. Politik je čeledí parazitujícího hmyzu (politicus parasitans vulgaris). Ztráta tykadel u něj vede ke ztrátě životně důležitých smyslů. Chová se nesmyslně. Hovoří nesmysly. Řádí jako smyslů zbavený.

Nejznámější funkcí tykadel je jejich hmatová funkce, hmyzu k hmatu slouží tzv. mechanoreceptory, které lze najít mj. i na tykadlech. Politik bez tykadel nabývá pocitu nedotknutelnosti. Stává se netykavkou. Cítí se dotčený.

Další funkcí tykadel je jejich čichová funkce, hmyz zjišťuje přítomnost jednotlivých chemických látek pomocí chemoreceptorů, čichové chemoreceptory lze najít na mnoha místech (pohlavní orgány), ale na tykadlech jsou zastoupeny nejvíce. Politik se bez tykadel stává necitlivým a necitelným. Občany nemůže ani cítit.

Málo známou skutečností je i fakt, že hmyz vnímá chuť stejným způsobem jako vnímá čich, pomocí chemoreceptorů. Většinu takto specializovaných chemoreceptorů lze nalézt u úst, přesto se v menší míře chuťové chemoreceptory vyskytují i na tykadlech. Bez tykadel se politik stává nechutným. Nikdo a nic mu není po chuti.

Ve druhém článku tykadel je tzv. Johnstonův orgán, jeho funkce je často rozdílná, obecně slouží jako receptor polohy tykadel. To znamená, že je využíván k tomu, aby hmyz měl představu, co se děje s tykadly (kam jsou namířena a v jaké jsou poloze). U některých druhů funguje jako receptor polohy celého těla. Politik se bez tykadel pohybuje chaoticky. Přebíhá ze strany do strany. Ztrácí orientaci v čase i prostoru. Vyžaduje neustálý dohled ošetřujícího lobbisty.

Vyjma těchto běžných smyslů dovede hmyz určovat pomocí receptorů umístěných na tykadlech i některé raritní věci. Takové funkce však nejsou rozvinuty u všech ani u většiny příslušníků hmyzu, ale patří ke druhové specializaci. Mezi nejčastější schopnosti tykadel patří vnímání teploty, vlhkosti vzduchu, či elektrického napětí. Vyskytují se však i druhové specializace jako je např. u much určování rychlosti větru. Politik bez tykadel nevnímá ani společenský var ani napětí. Je povětrný.

Do záchrany ohroženého živočišného druhu se jako první pustil olomoucký řidič Roman Smetana. Popírači evoluce nepochopen odpykává si toho času 67 dní trestu odnětí svobody v pankrácké věznici. V jeho stopách se neohroženě vydali dokumentaristé Vít Klusák a Filip Remunda. Veřejně dokreslili tykadla v politice se zmateně pohybujícímu senátorskému kandidátovi Tomáši Topferovi. Přidávají se další. Přítel Petr, vysoký manager, se v noci obléká do černé kombinézy, nasazuje kuklu, bere lana, barvy a s dospělým synem vyrážejí do akce. Kromě tykadel přičiňují politikům i další chybějící životně důležité orgány: genitálie (politik bezpohlavní, politicus asexualis) nebo obratle (politik bezpáteřní, politicus invertebratus). Nemohu zůstat lhostejný. Z hlediska lékařského malování tykadel politikům není zločinem! Dnes v noci vyrážím. Můj billboard poznáte podle nápisu v pravém dolním rohu „Noli tangere antennos meos.“.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Sylva Šauerová napsal(a):

Haha, pane Hnízdile, skvělé, jen do toho.
17. 10. 2012 | 23:32

Rumcajs napsal(a):

Smetana je exhibicionista a puberťák.

A mě bolej záda doktore, takže si jdu lehnout.
17. 10. 2012 | 23:46

Luba napsal(a):

Myslím,
že čin pana Smetany a pana Vondrouše vstoupí do dějin.

Alespoň do dějin České republiky, protože z psaných památek ODS bude jistě vymazán/vystříhán, jak se kdysi vymazávali/vystříhávali Stalinové z učebnic.

Vono to totiž není nic ku chlubení. Liberálové beze smyslu pro humor, a konzervativci bez sebezáchovného pudu - to je unikát.

Je to tím, že ódéesmani jsou pověšinou klausisté, a Klaus smysl pro humor nemá. Jinak je však věčný. Na rozdíl od Zemana, který je v Žitný (nebo v Becheru?). A bývá dobře naložen.

Na mých oblíbených stránkách "www.klaus.cz" píše Klaus:

"Včera jsem si stěžoval ve svých zápiscích na klouzavou dlažbu v uličkách Erice, kde několikrát za den přecházíme z jednoho místa na druhé. Je to opravdu problém, mám pocit, že jsem na ledě. Určitě to vypadá jako absurdní stěžování si, ale pomalu se učíme chodit drobnými krůčky."

http://www.klaus.cz/clanky/3167

Václav Klaus konečně na Sicílii povolil uzdu své přirozenosti, a začal půvabně cupitat ... Je tam zřejmě mezi svými a konečně se cítí bezpečně. Žádná přetvářka, žádná faleš, žádné tykání, žádná tykadla ...
18. 10. 2012 | 00:07

Buvol napsal(a):

.. a vám by měli malovat svěrací kazajku ..
18. 10. 2012 | 00:08

xxx3 napsal(a):

Geniální článek! Tykadla jako terapie politika.:))
18. 10. 2012 | 00:09

skeptický napsal(a):

Cestou bych prosil praštit člena policejní hlídky.Máme málo hrdin.
18. 10. 2012 | 00:11

ondráš napsal(a):

Ano, tykadla jsou třeba, tak je to správné. Politici musí mít tykadla i k tomu, aby včas poznali, kdy se vypařit, kdy zmizet z očí veřejnosti. Těm současným tento druh tykadel velmi chybí a teď za to budou draze platit. Co naplat, teď už jde do tuhého a komu z politiků chybí tykadla, ten si bude muset vše odsedět. Že teď sedí řidič Smetana? Ten to přežije, bude mít určitě v kriminále prestiž a úctu. A už se stal národním hrdinou. Po něm půjdou ale sedět ministři, jejich náměstci, poradci a lobbisti a ti si to užijí i s rajony... :-) Kdepak, tykadla jsou potřeba, kdo včas nezmizí, odsedí si všechno.
Pane doktore Hnízdile, už jsem se bál, že tento národ ztratil humor - jednu z mála svých pozitivních vlastností. Vy ale tuto tradici humoru ctíte a je to dobře. Díky.
18. 10. 2012 | 00:12

pamětník napsal(a):

Raději bych politikům dokreslil parohy.
18. 10. 2012 | 01:44

Rosťa napsal(a):

Pane pamětníku, parohy mívají vesměs nádherná zvířata v přírodě. Ale i nám sluší a nemusíme být politiky. U druhých mi to nevadí, ale ty moje ....blbá představa.
18. 10. 2012 | 02:00

Krafft-Ebing napsal(a):

Vás, pane doktore, jsem si již před delším časem zařadil podle vyholené hlavy, maskující peš.
Jelikož to zřejmě přes svůj titul nejste ve stavu rozeznat, musím vás varovat. Vyhněte se blízkosti vašeho černě okombinézovaného přítele, pokud má nablízku ostré předměty, střelné zbraně nebo kyselinu.
Trpí rozštěpem mysli.

PS. Někdy stačí i tupé předměty, jako palice.
18. 10. 2012 | 02:33

janahradilkova napsal(a):

Dobrý,Jeníčku, dobrý!
18. 10. 2012 | 02:58

Buvol napsal(a):

.. na tu vaší alopecii by se těch tykadel vešlo neurekom ..
18. 10. 2012 | 02:59

Maximus napsal(a):

Pane autore, čím to je, že pitomce tak dráždíte? Faktem ovšem je, že je rychle svými články identifikujete! Dík za to. Nějak nechápu, proč tito lidé tak přilnuli k politikům, politici (politicus vulgaris parazitus termitis) jsou odporní tvorové (členovci rozdělení do stran)prakticky napříč politickým spektrem a je mezi nimi jen rozdíl v míře škůdcovství. Zosobňovat se s takovými neřády svědčí o nízké lidské kultuře a vysoké pokleslosti.
P.S.
Zmínil jste se v článku o Tomáši Topferovi, tenhle židovský kluk se dostal po "revoluci" s bratrem k majetku,
což by bylo snad v pořádku, ale začal se chovat jako blázen a nafoukanec. Začal si o sobě moc myslet, velmi pravděpodobně vstoupil mezi zednáře (a bude to ta Pithartova parta), nakonec všimněte si jak se nechává nam plakátech fotit se zednářsky posazenými brýlemi na palici a na neštěstí, myslím co se týče postižení jeho osobnosti je zaděláno. Stal se z něho senátor hmmm a tím si koupil IQ! Natlačil se do funkce ředitele Vinohradského divadla a kdyby mu nabídli presidentování zeměkoule, tak by do toho jistě šel. Typická vlastnost jistého druhu lidí z jistého etnika, které pronásledoval Hitler, hamižnost, nenažranost a nekonečná sebedůvěra...... ale ty konce.
18. 10. 2012 | 03:54

ping napsal(a):

Hned po ránu se takhle pobavit, to se mi dlouho nepoštěstilo. Hnedle se mi bude lépe pracovat. je třeba cv této záslužné činnosti pokračovat. Vzhůru k modrým zítřkům
18. 10. 2012 | 05:27

Vysedlina napsal(a):

A naloženi do lihu, uchováni budou na věčnou památku.
18. 10. 2012 | 06:00

Ládik!!! napsal(a):

Lidi, najezte se pomazánkového másla, nebude.
18. 10. 2012 | 07:07

jarpor napsal(a):

Vtipný text... takhle po ránu. O tom žádná...

Leč je tu jedno ALE...
Dopravní podnik jistě by hledal a žádal náhradu škody od toho, kdo by jim pokreslil autobusy... a je jedno, zda by to byla tykadla či kosočtverce..
Do takového postavení "malíře" poškozující cizí věc se dostal Smetana, dle mého.

Jó, nechat si natisknout plakáty s politiky obdařenými tykadly /a zaplatit je/, uzavřít smlouvu s dopravcem /za úplatu/, že takovými plakáty budou obdařeny karoserie dopravních prostředků.. to by byla jiná. To by Smetana skutečně vtipně "omaloval" politiky a Vy jste, taky vtipně, mohl seznámit ostatní o potřebnosti tykadel i pro politiky...
To by Smetana neměl problém s následky, jaké má dnes... pravda - musel by do této "politické reklamy" cosi investovat...
ALE - to by byl skutečně frajer, nikoliv škodící grázlík.

Podle Maximuse, všichni kdo "netleskají" Smetanovi jsou pitomci jež identifikoval autor...
Byl bych zvědav, zda by zůstal u tohoto názoru pro "netleskající" sprejerovi pokud by mu tento "vyzdobil", byť vtipně, fasádu jeho domu či fasádu kanceláří, výrobní haly nebo oplocení jeho firmy...
Soudím, že v takovém případě by se i Maximus přidal k pitomcům... nebo se mýlím, protože podle pana Maximuse "máme demokracii, ne vole... tak co bych si nenakreslil co chci kde chci" ??

Hezký den
18. 10. 2012 | 07:48

PEDERSEN napsal(a):

Pěkné. Také si nějaký ten bordík vyhlédnu...
Fakt je, že pánům Smetanovi a Vondroušovi patří uznání - jejich zásluhou se český estblishment projevil v celé své trapnosti, malosti a ubohosti.
18. 10. 2012 | 08:02

jarpor napsal(a):

Jo, Ládíku!!!, to jsou starosti... Evropy.
To má evropská komise a evropský soudní dvůr práce... no nějak ty úředníčky musí zaměstnat... Přece za plat musí vykázat činnost a to činnost důležitou a potřebnou pro tupé Evropany, jimž je potřeba vtloukat do hlavy to správné evropanství ! Donutit požádat o vyjímku, posuzovat tuto žádost, dokladovat to a to, odvolávat se, žádat doplnění... to je rachoty !! Marmeláda je jen z citrusových plodů, takže třeba Hamé nevyrábí marmeládu ale džem... a teď nám musí pomazané bruselské hlavy natlouct do našich palic že prostě pomazánkové máslo se musí jmenovat jinak !
Eurohujer, politolog Pehe vyvěsil blog o trapnosti... prý naší.
Cha, cha, cha.

Hezký den
18. 10. 2012 | 08:03

vasja napsal(a):

Pan Smetana je námezní řidič.
Pan Hnízdil námezní masér.
Jsou teda na tom stejně.
Pan Smetana vymaloval autobusy svojeho zaměstnavatele a vyjádřil svuj politickej názor.
A co pan Hnízdil?
Prudí, ale na barák svojeho zaměstnavatele, "Klaus raus", nasprejovat odvahu nemá.
Chudák.
18. 10. 2012 | 08:05

michal napsal(a):

Jarpore, opravdu nevidíte, nevnímáte rozdíl mezi volebním plakátem (navíc vesměs s výsměšnými, o pozornost usilujícími!!!, slibotechnickými, v podstatě lživými a veřejný prostor zaneřáďujícími hesly) a obyčejnou nemovitostí? Jako pomůcku Vám připomínám povinnost volební výlepy po volbách odstranit tedy zničit.
18. 10. 2012 | 08:07

PEDERSEN napsal(a):

Pro JARPORA:
A v tom to právě je: Pan Smetana neposprejoval ani fasádu, ani stěnu výrobní haly, ani plot. To dělají tisíce jiných, kteří trestáni nejsou. Pan Smetana přikresli směšné symboly na směšné billboardy směšných politiků. To je ten rozdíl.
18. 10. 2012 | 08:09

rejpal napsal(a):

Myslím, že celá kauza Smetana je výmluvným důkazem, jak se naše třídní justice humanizuje. Za stařičkého mocnáře stačilo Palivcovi zmínit nepřístojné chování much na obraze panovníka (čili uklizení obrazu byl čin k monarchii loajální) - a zmizel v šatlavě na neurčito. Za doby vlády jedné strany nějaký pisálek řekl, že Antonín Novotný je vůl a soudce (nejspíš ani nebyl příbuzným postiženého, jen slouhou režimu) ho poslal drát peří ne Mírov. Dnes jsme dál. Kdosi se dopustí ohavnosti největší - pomaluje volební agitaci vládních i jiných stran - a nebýt bdělého oka stranického sekretariátu a soudkyně, která se díky vazbě na jednu z obětí nutně musela cítit uražena do morku kostí, vyvázl by bez trestu. A to ještě nebyl souzen za urážku majestátu, ale za ničení majetku. ODS jistě uvažovala, že po volbách plakáty pečlivě odloupne a využije v rámci úspor v kampani příští,a pan Smetana jí tak způsobil nemalou škodu. I tak mu humánní justice vyměřila pouze veřejné práce. Ty odmítne vykonat, trest nenastoupí a ještě si jde poklábosit s premiérem. A ten, jat soucitem, přizná, že tehla kauza moc jeho straně neprospěla. Mám z toho pocit, že za dvacet let se na poli demokracie udělal obrovský kus práce.
18. 10. 2012 | 08:15

Josef K. napsal(a):

Veni, vidi, vici , jarpor, Krafft-Ebing atp.
No, o tom, že jste fašisté s mužickou modifikací věčných burlaků, není třeba přesvědčovat každý den. Z mých zkušeností vyplývá, že lidé, kteří se skrývají za podobné nicky a prezentují podobné názory , jsou většinou nevzdělaní, nekultivovaní, nenávistní. Jejich jedinou cestou k "úspěchu" je extremní režim. První stupeň nástupu českého fašismu zařídili jistí Husák a Brežněv, druhý jistí Klaus and co., Kalousek and.comp, za mohutného přispění české katolické dukoidní církve i restituované šlechty.Jistě , máte širokou podporu veřejnosti, která i dnes mění mlčky možnosti spotřební půjčky, když už výdělek neuživí nikoho z běžné populace, za demokracii, svobodu a tíhu odpovědnosti.
Takový váš druh, jako pan Drábek a Kalousek. Zavádění nucených prací je patrně předzvěst zřízení koncentračních táborů, postavených na úspěšných modelech českého zdravotnictví. Taková typicky česká LDN je jistě prototyp, jehož zkušenosti lze dobře použít. Kalousek, zrušením pohřebného, již společnost odstřihává od základních kulturních hodnot evropské civilizace.
Přímými propagátory české formy normalizace, přerůstající do otevřené ideologie fašismu, je jistě duo KGB Klaus a Zeman.
Kupodivu česká veřejnost má vše za žert.
Je zde jeden důkaz, cokoliv má hlavu a patu a vyžaduje k pochopení minimální míru inteligence, vzdělání, osobního úsilí, je vámi ve vašich komentářích vysmíváno.
Tedy cokoliv, co je spojeno se sebekázní, smylem věcí.
Očelkávám, že vystoupíte ze svých nicků v okamžiku, kdy my, "hnízdilopvé", budeme městkými policisty doprovázení na náměstí, abychom svými zubními kartáčky provedli
jejich očistu. Frištěnský u Anděla není první, ani poslední.
Jistě, česká forma, tedy majority, myšlení moci je plebejská, krátkozraká. Západ patrně vadí proto, že zatím brání frontálnímu nástupu vaší vulgarity a vašich deviací.
Změnili jste tuto zemi od roku 1970 v zoologickou zahradu, kde se chovy omezují čím dál více, podle vašich představ, na prašivou a poslušnou zvěř . Příroda, kterou vyznáváte, má jen jeden druh, těch, kdo svobodu považovali za "friťák" z Vídně a dnes už jim ani to nevoní.
18. 10. 2012 | 08:25

yorick napsal(a):

Ho ho hó,
to jsem se dnes hned po procitnutí náramně pobavil. Skvělé, tohle hutné dílko nejvíce se blíží Orwelově Farmě, škoda jen, že literární ceny v téhle zemi udělují také ti, kteří čtou jen zápisky z cest. Ostatně jako i v jiných oborech. Země tykadlových duchů.
Díky pane Hnízdile :-).
18. 10. 2012 | 08:34

jarpor napsal(a):

Michal, PEDERSEN

Vnímám mnohé a hlavně vnímám že slušný člověk si nedovolí ztáhnout ruce na něco, co mu nepatří. Je-li ta věc trapná směšná, fialová, zelená, kulatá, drsná... to je přece jedno !

Napsal jsem snad jasně, jak bych si představoval a zatleskal Smetanovi za vyjádření jeho postoje k polikům, se kterým naprosto žádný problém nemám, připadá mi skutečně vtipný a mnohým politikům naprosto sedí. Navíc, že mnozí politici by si zasloužili "přikreslit" /a nejen přikresli/ i jiné věci... nejen vtipná tykadla.

To že někdo něco cizího pomaluje a že není potrestán, to je o něčem jiném ! Nejprve totiž musí být ten někdo chycen... a bohužel, pan Smetana chycen byl...

Jo.. a děkuji za "pomůcku"... není jí třeba.
Mějte se.
18. 10. 2012 | 08:35

patriot napsal(a):

jarpor:

Škodící grázlík? Trpíte poruchou soudnosti?

Skuteční škůdci anebo přímo zločinci jsou právě na těch volebních plakátech!

Copak jste nikdy neviděl billboard s Vondrou nebo Rathem?

Smetanovi tleskám!
18. 10. 2012 | 08:49

marxík napsal(a):

Pan Smetana ukázal cestu všem bezdomovcům s pevnými zásadami a se svědomím.
Těm, kterým svědomí nedovolí provádět trestuhodné vylomeniny, jen aby se dostali přes zimu do teplého chládku, přijdou tykadla jistě vhod.
Obávám se ale, že naše zlomyslná justice je uvrhne do domácího vězení.
18. 10. 2012 | 08:53

nomenklatura napsal(a):

však už brzy domalujete a doblogujete. snad si nemyslíte, že si necháme rozvracet republiku a podobný manýry trpět . tak si to tady ještě užijte, než přijde nová doba, noví politici bez tykadel ale s pevnou rukou a tenhle chaotický svinčík uklidí.
18. 10. 2012 | 08:57

Jana Pechová napsal(a):

Pane doktore, vy jste vlastně odhalil, proč byl pan Smetana skutečně souzen a odsouzen.
Protože dělal klamavou reklamu.
Opatřoval hlavy politiků tím, co jim chybí, a tudíž uváděl voliče v omyl.
Takže za to, že máme v zákonodárném sboru tolik politiků bez tykadel, vlastně může pan Smetana.
Není za to 67 dnů v base málo?
18. 10. 2012 | 08:59

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik příspěvků, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
18. 10. 2012 | 09:11

veverka napsal(a):

Zoufalé kňučení zdejších pravičáckých exotů ukazuje,že Smetana vyhrál na celé čáře. Stejně tak jako to ukázal výsledek voleb. Zdejší pravicoví exoti nejsou schopni pochopit ani to,proč vyhrála ODS jen a pouze v Plzni,kde jí vedl Pospíšil,který se jako jediný člen této odporné strany zlodějů a vexláků Smetany zastal. A tak dál uboze spílají tomu ničemovi,který prohlásil ,že mouchy posraly obraz císaře pána.
18. 10. 2012 | 09:26

rejpal napsal(a):

Beztak je zajímavé, že to, co v systému více stran odjakživa patřilo k předvolebníu folklóru (často s požehnáním a plným vědomím zúčastněných politických rivalů), povýšilo na trestný čin. Je rozdíl, mezi tykadly, stržením nebo přelepením plakátu? V našem volebním obvodě jsem viděl plakát kandidátky za ODS, pod který někdo nalepil pruh s komentářem na téma nějakým zašantročených bytů. Po prvním kole voleb si někdo dal práci ten pruh papíru pečlivě odstranit, ale kandidátka tam visí dál, což je vlastně klamavá reklama, o pozice bojují dva jiní. Není to také nějaká forma trestného činu nebo aspoň přestupek? A směl by někdo jí namalovat tykadla? Nakolik lze vyčíslit plakát, který již splnil (no, ne tak úplně) svůj účel? Má vůbec ještě nějakou finanční hodnotu?
A to ještě nikdo neotevřel další právní aspekt. Volební plakát je nesporně dílem, ke kterému patří copyright. Pokud někdo tykadly či věcmi ještě horšími (domalování vousů či brýlí, například) zasáhne do uměleckého díla, neporušuje autorská práva? Dokonce i po volbách.
18. 10. 2012 | 09:32

skeptický napsal(a):

Josef K.

Vítám vás,obdařený diskutére.

Drobný dotaz:

Zmiňujete se opětovně o místním zdravotnictví,které na vás nejspíš neudělalo kladný dojem.
Teď už lezou detaily.Doufám,že nic vážného,začínáte se mi líbit.
Lásky není nikdy dost.

No,v těch LDNkách nemůžete čekat zázraky.Tam jsou špatně placené sestry,a až se vás bude rodina chtít zase zbavit,ty pečovatelské ústavy a domovy nejsou o nic lepší.I když tam už vám na to vaše penze nebude stačit.

Tam jsou baby ještě hůře placené,kvalifikace přinejlepším vyučená zelinářka;každá se považuje za úřednici z národního výboru,a nějaké něžné zacházení při vytírání posterioru nečekejte.Asi vás tam nedocení.
A s habituálními žbrblaly jsou tam rychle hotové.

Docela mne mrzí,že jste zřejmě kvůli ženským zanevřel na český národ.
Podobné zkušenosti měl Hitler,který jako malíř pokojů docházel do etnických Vídeňských domácností,a nejspíš nedostal občas od madam zaplaceno.A víte,jak to skončilo.

Všímám si,že jedním dechem už nadhazujete koncentrační tábory.Ony podobné příčiny mají podobné důsledky.
Začínám vás chápat.

Píšete tu za žold,nebo nás tu z pilnosti učíte lásce ke svému nespecifikovanému druhu?
Pokud tu fungujete jako provokatér,platí vás od kusu?
18. 10. 2012 | 09:40

skeptický napsal(a):

P.S.
Že nedostanete pohřebné vám může být jedno,stejně už ho neuvidíte.Pokud ho tedy potencionální pozůstalí nechtějí od vás předem.
18. 10. 2012 | 09:57

Jana Pechová napsal(a):

rejpal
Léta se pokouším najít byť jen jediného člověka, který by mi řekl, že ho k volební urně - resp. v obsahu do ní vhozeném - dovedl stranický billboard. Zatím se mi to nepodařilo a to už mám nohy léty docela ošlapané.
Koneckonců i politikové sami nezřídka kdy připomínají, že nejdůležitější je reklama - na přívlastku nezáleží.
Copyrightem bych proto nestrašila, koneckonců umělecká úroveň těch děl je spíš dílem retuše a většinou nestojí ani za diskusi.
18. 10. 2012 | 10:04

skeptický napsal(a):

Jana

Ptáte se SKUTEČNĚ každého,koho potkáte?

Každý mráček má stříbrné lemování.S těmi ošlapanýma nohami :
Pokuste se žalovat magistrát,že Vám postavil chodník příliš blízko k pedeli.
18. 10. 2012 | 10:12

rejpal napsal(a):

Jana Pechová
Otázkou je, jestli by se k takovému počinu (ovlivnění billboardem) vůbec někdo přiznal. Vždyť většina z nás tvrdošíjně popírá jakékoli ovlivnění reklamou (a většinou čímkoli - všichni si přece děláme nezáviské názory sami...).
Pokud jde o práva autorská, taky by mě dřív nikdy nenapadlo, že předmětem zájmu příslušných organizací mohou být dětičky, zpívající na besídce song, který není P.D., tak bych to nepodceňoval. Mě by ani nenapadlo, že záležitost s tykadly by mohl řešit vůbec nějaký soud, natož trestní a ještě před rokem bych takové tvrzení bral jeko vtip. Jsme země neomezených možností - bohužel ne tam, kde bychom si to opravdu přáli.
18. 10. 2012 | 10:13

Maximus napsal(a):

jarpore ty brambore, ozval si se jako potrefená husa. Článek není jen o Smetanovi, nicméně tvůj jednoúčelový mozeček nepochopil, že tu jde o jisté paradoxy, autobusácký trouba je zavřený za něco co je nesouměřitelné se zlodějnami tvých ikon jako Drobil, Vondra, Kocourek a spousta dalších, ti šmelí a odkloňují v minionech korun. Jo a takový exsenátor Novák za ODS si přikradl 40 mil.Kč a dostal směšnou podmínku tuším 2 roky a musí z toho balíku 5 mil.Kč vrátiit. Tak tohle je ta pravá spravedlniost podle jarporů a podobných trotlíků klanící se před pseudo pravicovými zloději. Kdybys po tom volebním výprasku kdy ODS ztratila 66% hlasů voličů a TOP09 dokonce 80% - držel nějaký ten den ticha a nelezl sem!
18. 10. 2012 | 10:14

Pacák napsal(a):

jarpor napsal(a):
Michal, PEDERSEN

Vnímám mnohé a hlavně vnímám že slušný člověk si nedovolí ztáhnout ruce na něco, co mu nepatří.

Jarpore, co kdybyste se to pokusil vysvětlit čechistánským dalíkům, jančíkům, drobilům, kalouskům, drábům… Budete mít hodně práce a tady bude čistší vzduch.
18. 10. 2012 | 10:14

marxík napsal(a):

Pechová
Z vaší poznámky vyvozuju, že jediná parlamentní strana , která umí hospodařit a neoblepuje ksichty svých představitelů republiku, budí váš respekt.

Kde je vystrčíno, sám do ní padá.
Znáte to.
18. 10. 2012 | 10:20

turista napsal(a):

Žalářování Smetany ukazuje na stupiditu současné vládnoucí elity.
18. 10. 2012 | 10:24

skeptický napsal(a):

Pacák

Kradou tam všichni,bez rozdílu pohlaví,národnosti,politického přesvědčení a náboženského vyznání.
Ale to se nesmí rozlišovat,protože máme demokracii,a bylo by nevhodné,kdyby tam byl někdo nerovnoměrně zastoupen.
18. 10. 2012 | 10:25

Hloupý Honza napsal(a):

... a proto těm stranickým strejcům nesmrdí prachy a hradní pantáta nerozezná špinavé od čistých .... vždyť jim chybí tykadla !

Politicus parasitans vulgaris má navíc velmi vyvinutý sluch ... jen se někde něco šustne, z čeho by pro něj mohlo něco kápnou, z čeho by mohl něco urvat, vykšeftovat, zpronevěřit, ukrást, vyšmelit, .. hned je tam, i ten čich na všelijaké levárny má skoro dokonalý.
18. 10. 2012 | 10:27

Standa napsal(a):

Včera v Hyde parku byl komunista RSDr Černý !Pro pravičáky musel být šok,když na závěr dostal kladné hodnocení !61 plus a 39 mínus.(většinou politikové dostávají záporné hodnocení !)Právičáci s Facebooku na něj útočili a pomlouvali socialismus.RSDr Černý jim měl říci :Za socialismu bylo zdravotnictví zdarma,i školství,všichni měli práci a bezdomovci se neváleli po nádražích a před supermarkety!Co máte nyní:Zdravotnictví s poplatky ve školství se bude také platit,všechno se zdražuje občané byli okradeni v kampeličkách,H-systémechch,různých fondech !Sprejeři zohyzdili Česká města a homosexuálové pořádají průvody Prahou !To se Vám líbí ? Závěr:Mnoho věcí za socialismu bylilo lepší než je nyní !!
18. 10. 2012 | 10:32

Jana Pechová napsal(a):

rejpal
Je mi jasné, že hlavním záměrem billboardů je nahlodávání podprahového vnímání. Zavrtávání se pod kůži. Zároveň něco ve smyslu Tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou.
Kdybych to vzala do extrému, pak billboardy jsou vlastně lidem prospěšné: říkají, milý voliči, zkus to vlastní hlavou, my tě jen oblbujeme. Záleží ale, jaké procento lidí to v důsledku takového vybídnutí opravdu zkusí a zda například pan Smetana nebyl jedním z těch, kteří v rámci svých schopností uposlechli.
V jedné ze zdejších diskusí o panu Smetanovi jsem se tu zmínila, že ho považuji za burana, neboť jiný příměr pro jím zvolenou formu vyjádření politického názoru mě nenapadá. Pokud ale začneme zavírat burany, moc lidí nám tu jářku nezbyde.

skeptický
S tím magistrátem to zkusím :-))))
18. 10. 2012 | 10:35

Jana napsal(a):

Míjela jsem 2 paní ,jedna hovořila:Lepší je stát frontu na banány,než frontu na úřadě práce !!Naprosto souhlasím !
18. 10. 2012 | 10:35

Josef K. napsal(a):

skeptický. Vařila kočička kašičku, chce se mi napsat ale údiv nad schopnostmi VAŠEHO MOZKU mne varuje. Vaše vývody, z textů, jsou totiž instruktážní ukázkou toho, jak omezené znalosti, v tomto případě již i života, plodí nesmysly. Vymyslel jste si, že píši o něčem , o čem nepíši, jen proto, že nemáte dost zkušeností a znalostí, ABYSTE POCHOPIL, O ČEM ŽE TO VLASTNĚ PÍŠI.
Vy jistě nebudete čtenářem přesahujícím brakovou literaturu, resp. denní vydání časopisů, jejichž redaktorský tým tvoří dvacetiteleté holčičky. Odtud tedy Vaše vize bytí.
Jedno, zda těm "dvacetiletým" holčikám a kloučkům je padesát, mentálně zůstali v pubertálním věku a tíže samostatného myšlení na ně doposud nedolehla. Věčné mládí sioce člověka uchrání před trudnými chvilkami, ale umřít věčně mlád je jaksi hloupé, milý skeptický.
Pokud jde o ženy, patrně Vaše zkušenost. Vzhledem k tomu, že i Stb v mém spisu píše na prvním místě, že jsem byl děvkařem. Čímž, jak patrno z umístění této věty ve spisu na čelní pozici, jsem byl ještě více nepřítelem mirgorodských skeptiků.
V tomto kontextu je Vaše poznámka jasná.
Věřte či ne, na LDN nemám věk. Ale seznámil jsem se s poměry v těchto zařízeních. Nemají daleko od selektivních poprav obyvatel, kteří jsou přítěží. V nemocnicích je snad o něco lepší situace, nicméně strava se od mého poslendího pobytu v českonemocnici před třiceti léty nezměnila, uklizečky neuklízejí ani v prestižní nemocnici (pobyt jsem si hradil) lépe než před třiceti lety, jen mluví ukrajinsky a vzpomínají na zlaté časy Brežněva. Pacienti jsou špatně živení, tučnost mirgorodských je tak 80%. Schopnost komunikace s pacietnem projevuje jen malíá část personálu, většinou ti, kdo pracovali na Západě.
Vzhledem k tomu, že Západu se vytýká necitlivost a špatné mezilidské vztahy, setkal jsem se s krajní arogancí a ignoranstvím spíše zde. Každému jednání o zdravotním vztahu předchází dvojnásobně dlouhé jednání o účetnictví. Pokud perčsonál upúozorníte na to, že nehybný muž vedle krvácí, pak vám personál odvětí., že o tom "nebyl informován". Vůbec, českopersonál mirgorodský nikdy není informacván, patrně trpí nejen slepotou a sluchotou. Podobně jistě i Vy.
Doporučuji, skeptický, až příště budete psát podlehněte autocenzuře. Je však možné, že jste nadšeným stoupencem normalizačního českofašismu ve všech jeho fázích a právě orhganizujete výstavbu prvních plynových komor, maskovaných jako bar s výherními automaty.
Metanol , jak jsem pochopil, není v mirgorodském Česko nic jiného než pokus o efektivní vedení sociálního boje. Nejsem si jen jistý, zda Vy jste tím předurčeným pijákem či distributorem a začnětě od abecedy.
Nevím, zda českomužík porozumí, ale Vaše vizitky v podobě Vašich komentářů mi napovídají, že je to vlastně jedno...Svět se kvůli tomu nezhroutí.
18. 10. 2012 | 10:35

resl napsal(a):

Blbý je, že se nám jedno tykadlo rozhodlo sdělit, že tedy "bankovní unie" nikdy a s tímto rozhodnutím vlády odjelo, mluvíce za všechny občany.
18. 10. 2012 | 10:35

Jana Pechová napsal(a):

marxík
Vyvozujete špatně.
Jednak: politické strany by měly budit důvěru, nikoli respekt.
A za druhé: neříkám nic víc, nic méně, než že velkoplošné billboardy se mi hnusí - a v podtextu, že tento způsob volební kampaně zdá se mi býti nešťastným.
Nic víc.
18. 10. 2012 | 10:41

GargantuanaŘípu napsal(a):

Jana. Stát frontu na banány je jistě lepší, ne však ve společnosti, která své sociální služby hradila z velkovýroby světového míru v podobě milionů raket, statisíců tanků, milionů samopalů. Je krátkozraké domnívat se, že nostalgické doby, postavené na válečné výrobě, by neskončily něčím, proti čemu je i fronta na pracovním úřadu jen selanka.
18. 10. 2012 | 10:42

rejpal napsal(a):

Jana Pechová
Osoba hybatele celé kauzy se jeví dost nejasně. Neznám ho, nevím, co ho dovedlo k zaťatému odporu, a není to asi až tak důležité. Důležité je, co se okolo něj dělo. Ta kauza začala žít vlastním životem, přinesla své ovoce, lze jí brát smrtelně vážně (třeba vypočítávat utrpěnou škodu nebo dělat z aktéra národního hrdinu), dá se také brát s menším či větším zlehčením, ale jeden pozitivní dopad měla - ač se místní ODS domohla náhrady škody, zůstala jí na hřbetě ostuda, kterou řada lidí vnímá jako ostudu celé ODS. A určitě se zapíše do smolné knihy historie naší politiky.
18. 10. 2012 | 10:43

Maximus napsal(a):

jarpore

Stoupni si před zrcadlo, chvilku se vydýchej a zkus pomalu několikrát slabikovat "Ó Dé eS smr dí ja ko pes"! Fakt pomáhá to, a když to budeš dělat pravidelně, zlepší se ti prokrvování mozkové kůry!
P.S.
Jarpore zkus si zazpívat tuhle ♪ ♫:

Proč nás ODS lidi nemaj rádi,
proč jsou v lásce nestálí,
kdo na nás jednou vsadí,
ten se občas napálí.

Je však třeba začít znova,
nenechat se odradit,
dejte, prosím, na má slova,
jinak se snad nedá žít.
atd.
18. 10. 2012 | 10:43

Bara napsal(a):

Blog je vtipný a pobavil mě. Lidi, neberte tu politiku tak vážně!
18. 10. 2012 | 10:47

insider napsal(a):

Skvele napsano!
A ironii osudu pripadla kauza pani soudkyni, ktera se ani nezmohla na to, aby se z procesu vyloucila pro predpojatost. Holt udelali si dalsi kousek publicity.
18. 10. 2012 | 10:52

Josef K. napsal(a):

resl. Českomužik mirgorodský nomen omen bude skákat tak dlouho než ho na přístupové chodbě upozorní poveřený kolega z Litvy či Estonska, že EK zvažuje zastavení dotací či že Volkswagen vážně uvažuje , z důvodů špatné morálky středočeských politických špiček padni komu padni, o přesunu výroby do Bratislavy. Nedojde mu to hned, postěžuje si médiím, ale až mu to zopakuje holandský úředník jaksi jadrněji , opět jen tak mezi řečí ve vstupních dveřích, polije ho hrůza a vzpomene na svá mladá léta, kdy se vzpoury likvidovaly jednoduchým a všem pochopitelným způsobem.
Česko mužík mirgorodský jistě nemá smysl pro absurditu a bude tvrdit, že západní majitelé bank,. nemají právo na nakládání se svým majetkem, aby ihned jedním dechem tvrdil, že soukromý majetelk je nedotknutelný.
Tolik v zemi skeptických mirgorodských, kde je J.A.Komenský oslavován spolu s Janem z Nepomuku, vždˇyt oba tolik trpěli. A kde je vzpomínka o J.A.Komenském doprovázena většinovým zpěvem častušek.
Tato absurdita, přesahující dílo Alfreda Jarry, pouze zdůvodňuje absenci literatury v novodobých dějinách od roku 70, která byla nahrazena Pawlovskou a vzpomínkami Káji Gotta.
18. 10. 2012 | 10:52

Josef napsal(a):

Jé, to je náš doktor. Opět bez komentáře.
18. 10. 2012 | 10:57

nežvaňte. napsal(a):

Pošlete poštou každý sebou otykadlovaného politika panu Smetanovi do pakrácké věznice! Ať tam nemá dlouho chvíli Pytlík z Hané jeden.
18. 10. 2012 | 11:04

babočka napsal(a):

Malovat někomu tykadla může jen vyšinutý člověk. Pokud to pan Hnízdil a další schvalují, tak jsou cvoci také.
18. 10. 2012 | 11:09

skeptický napsal(a):

Josef K.

Máte záviděnihodný dar mluvit svrchu.Tady to totiž vůbec není těžké.U menších jedinců by to svádělo k úvaze o nějaké kompensaci nebo mindráku.V tom ale budete zcela mimo podezření.

Chce to jen drzost.
Tu byste mohl učit na vysoké škole.Takové lidi obdivuji.

Já byl odjakživa nesmělý,ženám se celý život vyhýbám,ven chodím inkognito v převleku za bezdomovce,noviny tak leda z koše.Jsem tak nepatrný,že ani StB na mne snad nic neměla.

Prosím,buďte shovívavý,tady najdete přinejlepším jen produkty sekulárního školství.

Alespoň mám to věčné mládí.Říkalo se tomu zamrzlá puberta.
Jako absolvent hebefrenické fakulty si snažím rozšířit svoje obzory,a doufám,že vám nebude vadit,pokud budu sledovat vaše visitky zde,abych si rozšířil svoje přízemní obzory.Jako předmět studia jste přímo fascinující.Budu s(s)át každé vaše slovo.

Na LDN není žádný věk.
Moje znalosti jsou sporé,vyjadřovací schopnosti minimální,rozhled omezený,znalosti téměř nulové.Jsem od krav,a na nic si nehraju.Ani by to nešlo.
Díky,že jste si pro mne vymezil takový prostor,a za váš nesporně cenný čas.
18. 10. 2012 | 11:18

Roman Kočur napsal(a):

Díky za Vaše skvělé články, pane doktore. Pokud jde o mne, myslím si, že za každý bilboard s tváří politika by měl občan obdržet zvláštní příplatek jako kompezaci za nevolnost, která ho postihne při pohledu na něj.Přál bych si, aby voliči v příštích volbách ty kandidáty, kteří se na bilboardech objeví, zásadně nevolili. Povětšinou jsou to kandidáti mocichtiví. A jak víme z historie lidstva, mocichtiví jsou původci největších utrpení lidstva a iniciátoři všech válečných konfliktů.
18. 10. 2012 | 11:20

jarpor napsal(a):

Pacák

"Jarpore, co kdybyste se to pokusil vysvětlit čechistánským dalíkům, jančíkům, drobilům, kalouskům, drábům… Budete mít hodně práce a tady bude čistší vzduch."

Pacáku, pokud někdo neví, že na cizí se nešahá, pak by mu to měl vysvětlit soud !
Maximus napsal(a):
"jarpore ty brambore, ozval si se jako potrefená husa. Článek není jen o Smetanovi, nicméně tvůj jednoúčelový mozeček nepochopil, že tu jde o jisté paradoxy, autobusácký trouba je zavřený za něco co je nesouměřitelné se zlodějnami tvých ikon jako Drobil, Vondra, Kocourek a spousta dalších, ti šmelí a odkloňují v minionech korun."

Maxime, shnilej zemáku, máš něco proti tomu, když řeknu, že kecáš nesmysly ?
Jako třeba to, že autobusáka zavřeli za něco nesouměřitelného... Nerespektovat rozhodnutí soudu je pro tebe, zemáku, co ?

Celá věc je od začátku pitomina... já bych, kdyby na plagát umístěném na mém baráku, něco kdosi nakreslil, tak bych ho soudem nehonil...
Když se ovšem našel trotl, který to dal k soudu - další pitomost vypovídající o tom trotlu... věc se dostává na jinou úroveň.
Dle mého, soud se musí respektovat ať se nám zdá jeho rozhodnutí jakkoliv absurdní.
Být Smetanou, když už, tak na ty hodiny veřejných prací, které odmítl respektovat /a za to sedí, nesedí za kreslení, kecale/ chodím s tykadly a dělal bych si z toho státu ještě větší prču.

Ti co dnes sledují každý krok Smetany jako hrdiny a podporují jeho jednání ve smyslu, že na rozhodnutí soudu se můžeme vykašlat, si dost zahrávají. Jistou kandidátkou na prezidentku počínaje a tebou konče.
Ona za cenu dostat se do přízně hlupáků tvého střihu říká všem : soudy jsou na hovno, nerespektujte je, vys.rte se na rozsudky. Nemyslíš ? A koho hlasy potřebuješ ty, kam míříš, zemáku ?

A že má spravedlnost je pochybná, na to jsi přišel jak ? Co ty o ní víš ? Četl jsi ode mne jediné slovo zastání se zlodějů ?
Tak šoupej nohama, šohajíku, když dospělí se baví. Nebo skládej básničky... některé se ti celkem daří!

Díky za radu, co mám dělat... co si opakovat. Od zemáka nedohlédajícího vlastního nosu to fakt sedí...

Poklona, pánové.
18. 10. 2012 | 11:32

jarpor napsal(a):

rejpal

"Ta kauza začala žít vlastním životem, přinesla své ovoce, lze jí brát smrtelně vážně (třeba vypočítávat utrpěnou škodu nebo dělat z aktéra národního hrdinu), dá se také brát s menším či větším zlehčením, ale jeden pozitivní dopad měla - ač se místní ODS domohla náhrady škody, zůstala jí na hřbetě ostuda, kterou řada lidí vnímá jako ostudu celé ODS."

Souhlas. A nejlepší charakteristika této kauzy, jakou jsem dosud četl.

Hezký den
18. 10. 2012 | 11:37

český maloměšťák napsal(a):

Včera jsem málem naboural...jel jsem kolem bilbordu, na kterém byla tvář občana Schwarzenberga s textem /parafráze/ : " Mnohdy mi není rozumět, ale můj postoj je jasný."
No a někdo pod ten text nalepil cca A 2 s fotkou občana Schwarzenberga jak klimbá v parlamentní /nebo vládní ?? - těžko soudit kdy je poslancem a kdy členem exekutivy/ lavici.

Ještě že cesta byla suchá....místy volná...viditelnoct byla celkem dobrá...

:))

K blogu.
Já ta tykadélka nevnímám coby organické součásti daných živých bytostí. Spíše je beru jako zařízení technické - které každému takovému nositeli tykadélek - pokud tedy chce skutečně v " politice " uspět...namontují technici Mafie.
Ale licenci má na to pan Smetana./aby vyložil, jak to vlatně je/
Jenže kdoví, jestli má tento politický vězeň.... v base možnost se připojit k netu... a pokud ano, tak kdoví, jestli někde po trase nezaostřuje Mafie svoje tykadélka.
18. 10. 2012 | 11:52

listopad napsal(a):

babočka napsal(a): Malovat někomu.....Pane Babočka: Pan Smetana nenamaloval tykadla "někomu", nýbrž zločincům. Na to si dovolím Vás upozornit.
18. 10. 2012 | 11:56

Jana Pechová napsal(a):

rejpal
Tu kauzu vnímám úplně stejně, vystihnul jste to dokonale.
18. 10. 2012 | 12:03

Jasněnka napsal(a):

Krásně napsáno, děkuji pane Hnízdile:-)). A jak tak čtu ty zdejší reakce, potřebovali by někteří taky přimalovávat tykadla. Ale ta pravda o mocichtivých Romane K. je surová a zároveň čistá. Díky.
18. 10. 2012 | 12:05

Krafft-Ebing, cís. dvorní rada napsal(a):

Josef. K. si oblékl černou kombinézu brzy po ránu, bez ohledu na to, že je světlo.
Již jsem dal pokyn zřízencům se sítěmi.
Je zajímavé pozorovati, jak diskordanti mezi sebou rezonují.
Josefovi se v lebce odráží tolik ozvěn, že stačí, aby Hnízdil zavadil tykadlem.
Jak říkám, hlavně žádné ostré předměty.
18. 10. 2012 | 12:06

Maximus napsal(a):

jarpore
brzo pujdeš do hajzlíčku, i s tou tvojí ptákostranou.....
bůůů bééé!
18. 10. 2012 | 12:13

Maximus napsal(a):

jarpore
pojď zazpíváme si spolu:

To všechno vODneS čas, to všechno vODneS čas
a hlavu za to dám, že nevrátí se ODS nikdy k nám!
18. 10. 2012 | 12:16

resl napsal(a):

Vzhledem k tomu, že máme hrdinů málo, bude dobrý i Smetana. Stvoření tohoto národního reka si může dát za rámeček byrokratické, české soudnictví. Vemte si, že nějaká soudcovská morálka, přemýšlení o "zločinu", studování zákonů, nic tady neexistovalo, nikdo to nevyžadoval a nikdo nepracuje v oboru, kterému by rozumněl. Takže buďme rádi, že to EU ještě neví a solí dál, aby něco zbylo na dobré účely a něco na korupci.
18. 10. 2012 | 12:44

skeptický napsal(a):

Pokud vím,tak dosolila.Navíc budem platit.To nám ale neřeknou.
Až budeme chtít vystoupit,řeknou,že to byla půjčka.
18. 10. 2012 | 12:48

L. napsal(a):

Je nutné si odmakat soudem nařízené práce, jinak jdete sedět, ale pan Smetana asi bude tak trochu lenošný exibicionista....a to je pak problém, ale hlavně jeho
18. 10. 2012 | 13:41

vasja napsal(a):

L. napsal(a):
Je nutné si odmakat soudem nařízené práce, jinak jdete sedět, ale pan Smetana asi bude tak trochu lenošný exibicionista....a to je pak problém, ale hlavně jeho
----------------
Problém byl v tom, že mu nikdo nezaručil smeták s volantem,
18. 10. 2012 | 14:27

Divil napsal(a):

Asi by to chtělo jim spíše zmalovat hřbet a hnát je na východ než přimalovávat tykadla, ale spíše místo tykadel bych doporučoval přimalovávat upíří zuby a zlodějsko-lupičskou masku na jejich stále usměvavý xicht.
18. 10. 2012 | 14:28

Twist napsal(a):

Včera se ve svém blogu ztrapnil šéfredaktor, dnes jarpor, jindy neo, pravidelně hloupě provokuje Ládík!!!, ale je v tom křeč, snaha zachránit ty prezenty z ODS stůj co stůj. Ctihodnost, noblesa jim chybí, a právě o to jim jde. Posměchu se bojí, toho nejvíce. V trapnosti jsou zahrabaní až po krk. Nepřipouštějí si, že někdo může být nad ně, buranství jim čouhá z očí.
18. 10. 2012 | 14:54

MilanS napsal(a):

Super článek, jen tak dál!!!
18. 10. 2012 | 15:03

resl napsal(a):

skepticý,
máte špatné informace, jsou to jen přání skeptiků, pesimistů, sebevrahů a psychopatů.
Solí dál.
18. 10. 2012 | 15:06

skeptický napsal(a):

resl
Uff,to je úleva.Plody duriánu jsou tak sladké.
18. 10. 2012 | 15:32

Josef K. napsal(a):

skeptický, o mluvení svrchu jiných zpravidla mluví ti, kdo mají pocit, že oni mluví zezpod, byť jsou nahoře. Pokud se cítíte obecně tak strašně na dně, jak popisujete, pak můžete být buď poctivý nešťastník, nebo malicherný trouba nebo typický normalizátor mirgorodský. Netroufám si dále soudit. Hlouposti prokazujete dost, patrně dvě poslední varianty platí..
18. 10. 2012 | 15:34

aga napsal(a):

skeptický

Vopucujte si tu botu a už toho nechte, jen jste ten smrad povzbudil....
18. 10. 2012 | 15:49

skeptický napsal(a):

Josef K.

Teď jste z toho udělal úplný gordický uzel.Na to už bych potřeboval oprášit aspoň trojčlenku,nebo si to nakreslit.

My dva bychom si mohli psát do alelujá.Ono aby se sešli dva lidé kteří vidí svoji hloupost v druhých není zas tak vzácné.
Z chytrosti mne nikdy nikdo nepodezíral.Máte snad z jediné reakce zde pocit,že vás ano?

Při vašich ctěných vyzrálých životních zkušenostech vám jako nedospělý zdola dám radu : blbci nikdy že je hloupý nevysvětlíte,škoda dechu.Neuvěří.Znáte to ostatně sám.
Proto jsou moje obdivné dotazy adresovány zdola,ač jsa dle vašeho pravidla nahoře.

O to záslužnější ,leč marná je vaše snaha ten český výdobytek tady probudit.Pokud to ale děláte z důvodů jej umenšit,a sebe uveličit,je to anonie čili ipsace,a je to rovněž marné.

Budou měnit plíny,do rána to musíte vydržet.Noc je dlouhá,a pocity jsou to asi blbé.
Ráno si to schovejte,budete mít zas perly,které tu můžete házet.

Ještě jste mi neodpověděl,jak to máte s honorářem.
Ve své mysli jste nesporně velkým mužem.Dávám vám příležitost se tu rozvinout,snad dostanete přidáno.
18. 10. 2012 | 16:14

Ivon napsal(a):

Vy, co tady dementně velebíte bolševika, si laskavě uvědomte, že kdyby jste za komančů přimalovali např. blbovi Bilakovi, Husákovi, jakešovi atd. tykadla, tak jdete sedět volové! Pamatuji si to!Je mi 58, tak vím o čem mluvím kokotěnci.
18. 10. 2012 | 18:07

Le Chien Rouge napsal(a):

Pro p. Honzáka a všechny co se dobře pobavili příspěvkem i činy p. Smetany:
Nedomnívám se, že je to až tak velká sranda. Smetana v nejlepších tradicích Jaroslava Haška sice geniálně odhalil jak je ten systém pitomý a v podstatě už na hrnci, ale i takový režim může být nebezpečný. A všimněte si, dle některých příspěvků, že mezi námi je dost oportunistů ochotných i pitomému režimu líbat arš pokud z toho něco budou mít, zbabělců, co raději hovoří o "puberťákovi" a, nejhůře, lidí tíhnoucích k autoritářskému, byť pitomému režimu. On ten režim ukázal, že sice plkat si můžete vcelku svobodně, ale pokud se mu postavíte byť jen s fixem v ruce, tak se s Vámi vypořádá, upoceně, uboze trapně, ale udělá to. Ovšem k tomu nejhoršímu. Zá základ demokratického zřízení je považována rovnost lidí před zákonem. A tady jasně vidíme jaký jsem babanistán, jak je "efektivně"využit zákon a mašinerie státní moci proti občanovi relativně ne příliš bohatému a bez "známostí" a jak je toto naopak použito např. proti jistému příteli Béma. Nedávno v TV pí. Jourová,neoprávněně zatčená za ponižujících okolností a neoprávněně držená ve vazbě, uvedla, že z českých uplatňovatelů zákona má takový strach, že alespoň vystudovala z toho důvodu práva. Jistí politici a "taky novináři" nám cpou do hlavy, že žijeme v demokracii, máme přece jakýsi, byť chorobně zmutovaný a mafiánský, druh "tržní ekonomiky". MERDE! Jo, a poučné je i to, že bez zatykače byl p. Svoboda zadržen policií v době, na kterou oznámil, že se chce setkat s Nečasem. STB reloaded. No, a když se s ním pak setkal, tak vysvětlení tohoto jízlivého "nehrdiny" hodně říká o něm a ODS. Ze soudní frašky v režii samonepodjaté soudkyně a manželky vysokého činovníka ODS a zatčení má ODS "špatný mediální obraz", takže je přece jasné, že se v tom nijak neangažovala. Všem, co se dobře baví, ale nejsou "solventní" a šanováni "známosti" nepřeju, aby se dostali do spárů naší "nezávislé" policie, justice a státních zástupců, tahle nesvatá, ale vysoce třídně pracující trojice vás tupě, lhostejně, ale pořádně semele, pokud nebudete mít štěstí a pokud budete jen anonymní "kus masa".
18. 10. 2012 | 18:28

Pacák napsal(a):

"Ivon napsal(a):
Vy, co tady dementně velebíte bolševika, si laskavě uvědomte, že kdyby jste za komančů přimalovali např. blbovi Bilakovi, Husákovi, jakešovi atd. tykadla, tak jdete sedět volové! Pamatuji si to!Je mi 58, tak vím o čem mluvím kokotěnci."

…a dneska taky! Tak co se vlastně změnilo?
18. 10. 2012 | 19:18

Blanka napsal(a):

Miluju komentáře pana doktora Hnízdila - jsou výstižné, vtipné a vůbec na vysoké intelektuální úrovni. Pište dál, prosím, otvíráte lidem oči...
18. 10. 2012 | 20:06

čuník napsal(a):

Ahoj Honzo,
opět bravurní glosa.
Čau
pavel
18. 10. 2012 | 20:34

PetrKnap napsal(a):

Proc jsme volili v roce 1946 komunisty? Protoze jsme Cesi. // Proc jsme byli jedini v Evrope kdo volil "dobrovolne" komunisty? Protoze jsme Cesi. // Proč jsme mlceli kdyz se v roce 1948 komuniste nezakonne chopili moci? Protoze jsme Cesi. // Proč povazujem jeste dnes ozbrojeny odpor proti komunistum za zlocin? Protoze jsme Cesi. // Proč nepovazujem jeste dnes komunisticke zlociny za trestne? Protoze jsme Cesi. // Proc jsou u nas nejpopularnejsi hrdinove fiktivni, Svejk a Cimerman? Protoze jsme Cesi. // Proč jsme dokazali jen cinkat klíčema v roce 1989? Protoze jsme Cesi. // Proč mame radi uspavacku o "pravde a lasce" namisto sjednani justicni spravedlnosti? Protoze jsme Cesi. // Proc jsme v roce 1989 neodsoudili komunisty za "vlastizradu" ze srpna roku 1968? Protoze jsme Cesi. // Proc jsme v roce 1989 neodsoudili komunisty za zlociny proti lidskosti? Protoze jsme Cesi. // Proc jsou nam lhostejne obeti komunismu? Protoze jsme Cesi. // Proc jsme dovolili komunisticke diktature aby se stala politickou stranou? Protoze jsme Cesi. // Proc nepouzijem Clanek 5, nasi Ceske ustavy proti KSCM? Protoze jsme Cesi. // Proc Polaci a Madari dokazou strhavat komunistum odskodneni pro obeti jejich zvule z platu, a my ne? Protoze jsme Cesi. // Proc rikame "nejsme jako oni" kdyz jsme k nerozeznani stejni? Protoze jsme Cesi. // Proc ocekavame stale spasu shora, a sami nic nedelame? Protoze jsme Cesi. // Proc nedokazeme nez malovat tykadelka politikum na bilboardy? Protoze jsme Cesi. // Proc nadavame na ty co kradou, kdyz pri kazde prilezitosti krademe take? Protoze jsme Cesi. // Proc strilime detskou pistolkou na antiperle do politiku? Protoze jsme Cesi. // Proc jsme volili v roce 2012 znovu po 66 letech zase komunisty? Protoze jsme Cesi. // Jsme Cesi bez tykadel a ztratili jsme orientaci v case i prostoru. Nepatrime uz ani do Rakouska-Uherska, nejsme uz ani sovetskou gubernii, nevime kam patrime, neumime si vladnout a cekame az nas nekdo zase adoptuje a rekne nam co mame delat. Proto volime komunisty. Do te doby si vzajemne z zertu malujeme tykadla, a strilime na sebe pistolkou na antiperle a povazujeme se za hrdiny.
18. 10. 2012 | 21:25

skeptický napsal(a):

To přišel Dežo ze školy a chlubí se doma,mami dneska jsme brali abecedu,děti umí jen do půlky,já celou.
To proto,že jsi svobodný člověk.

Druhý den:mami dnes jsme se učili počítat,děti umí do deseti,já do sta.
To proto,že jsi svobodný člověk.

Mami,dnes byla lékařská prohlídka,a já ho mám ve třidě největšího.To je taky protože jsem svobodný člověk?
To ne,to je proto,že je ti šestnáct.
18. 10. 2012 | 21:43

český maloměšťák napsal(a):

skeptický
velmi vtipné.:)
Ten Dežo - to je Váš synek ?
18. 10. 2012 | 22:20

Jára napsal(a):

Ubožák jarpor,
Smetana vyjádřil, pouze svůj názor na plakát, který si také platil, protože z jeho daní si strana ODS (nebo možná z černých fondů) zaplatila inzerci. Měl plné právo na plakát vyjádřit svůj názor. Vždyť si platíme všechny politické strany i když nejsme členy. Z našich peněz žijí a z bohužel z "černých fondů".To zařířidl Klaus a Zeman po průšvihu s dary ODS.
18. 10. 2012 | 22:27

skeptický napsal(a):

Český maloměšťák
Tůdle.Jen si na něj plaťte dál.
18. 10. 2012 | 22:35

český maloměšťák napsal(a):

skeptický
Vy jste ho špoup do ústavu ?
Hmm - a já furt kde ty moje daně mizí...teď už vím v které černé díře se ztrácí.
18. 10. 2012 | 23:08

český maloměšťák napsal(a):

re " šoup...
18. 10. 2012 | 23:09

jarpor napsal(a):

Milý pane Járo,

shledávám debatu velmi obtížnou s člověkem, jež má názor, že když platí daně, pak věci z těchto daní státem pořízené jsou "jeho".
Kus silnice vybudované z daní, kousek panduru koupeného z daní prostě Váš není. Podobně je to s tím plakátem...

Vaše uvažování v tomto směru je velmi originální... z hlediska věcné podstaty je lze nazvat za ubohé.
Tak nějak... IQ zralé tykve...

Hezký večer
18. 10. 2012 | 23:31

skeptický napsal(a):

maloměšťák
Já jsem se už zatím domyslel.Máte krást.To je nezdanitelné.
18. 10. 2012 | 23:34

Jirka napsal(a):

Bravo!:) Vtipně napsáno a ještě se člověk něco přiučí z biologie:)
18. 10. 2012 | 23:41

český maloměšťák napsal(a):

jarpor
A čí to teda je ?
Vaše a vašich kumpánů z ODS ?
A když si lidé z daní platí soudce či policajty ? Taky nejsou jejich zaměstnanci - ale vašimi a vašich kumpánů z ODS ?
To už není o tykvi, soudruhu jarpore - to je spíše o makůvce v které chrastí...
19. 10. 2012 | 00:06

jarpor napsal(a):

Á... je tady další génius, který si myslí, že vlastní kousek silnice, kousek panduru, dokonce že mu patří soudce či policajt, protože si ho "ze svých daní platí" !!!

Ne génie, zklidněte hormon... Já si na to "vlastnictví" nárok nedělám a žádné kumpány, kteří by si na to dělali nárok jako Vy, nemám.

A čí to tedy je ?

Se divím, že takový génius se tak blbě ptá... patří to státu, patří to společenství, jež stát tvoří, což zaměňovat s individuálním vlastnictví může jen "bedna kytu", která se navíc domnívá, že mu patří státní zaměstnanec... Pokud si génius neráčil všimnout, otrokářství jsme již překonali...

Rozhodne li se stát, že formou dotací, finančního příspěvku jež je taky "z daní", bude dotovat něco, co tvoří soukromý sektor, pak to vytvořené je toho konkrétního soukromého sektoru. A je jedno, zda je to zemědělec pěstující obilí na půdě, na níž dostane dotaci a to obilí je vlastnictvím toho zemědělce, nebo je to plakát zaplacený politickou stranou, která na svou činnost dostala státní příspěvek.

Ještě nějaký dotaz, génie, dělající si vlastnický nárok na státního zaměstnance, se svými podobně smýšlejícími kumpány ?
19. 10. 2012 | 07:24

jarpor napsal(a):

Jo ? Jako ty Eikonogene ?
.
19. 10. 2012 | 08:06

Jaroslav Peňaška napsal(a):

Absolutní souhlas a hezký blog :) Jen by se jim měli malovat spíš rohy. Ovšem ve skutečnosti politici nejsou jen klasický obtížný hmyz - to je častý omyl... Ty tykadla jsou totiž mimozemská. Žijí zřejmě na naprosto odlišné planetě nebo sice na stejné, ale v úplně jiné dimenzi než většina občanů. Ta jejich dimenze je nacpaná k prasknutí tím, co tady v té naší nakradou z úplatků a firem lobistů, přes které nás všechny ovládají a vycucávají. A co platí na obtížný hmyz z vesmíru ukrytý za lidskou podobou? Jedině odmaskovat a jasně zobrazit jejich skutečnou podobu. U některých je třeba přimalovat nejen tykadla, ale hlavně kusadla, kterými tuhle zemi požírají jako kobylky a sosáky, kterými nás vysávají..

A jak se dá s mimozemskou invazí jedině vypořádat, jakmile je odmaskována? No prostě je odsud hezky postaru vypráskat.
19. 10. 2012 | 08:32

Zuzka napsal(a):

Díky za krásné veselé ráno! :)
19. 10. 2012 | 08:47

Radovan napsal(a):

Já bych ještě před volbami všem politiků nakopal jako výstrahu, aby v politice nekradli, netunelovali a aby dělali vše pro lidi a ne pro sebe. Zatím platí to poslední, proto jich má celá republika plné zuby, Oni snad se svými modrými mozky ani nechápou, že občané maji oči a uši a hlavně nemají naštěstí modrý mozek !!!!
Zbohatlíci se třesou jak osika, oni si mysleli celých 23 let, že krást je v Česku normální, že si musí nakrást tolik, jak mají bohatí v Německu a to ne za 100 let, ale za 23 let. Po těchto volbách, buď odletí tato smetánka za Krejčířem, nebo půjdou do tepláků a nebo poslední možnost léčba u docenta CHocholouška, jiná možnost není !!!!
Lidé volí ty, které znají, ty, kteří netunelují a nekradou už 23 let, vážení novináři.Nejsou ovce a servilní jak někteří novináři, protože se nebojí o svá koryta, která nemají.
Nedělejte z lidí pitomce, stačí, když je máme nahoře !!!
U nás se lidmi zachází jak za fašizmu.
KDU - prý poctivá strana černokněžníků za války často kamarádka fašounů,chce v dnešní moderní době vládnout a vymývat lidem mozky jako ODS.Ve zlínském kraji, zřejmě na prosbu kandidátů do senátů a za slivovici ředitel Arcideicézní Charity Olomouc Václav Keprt rozesílal na všechny Charity v kraji,domovy důchodců,nemocnice dopisy, kde občany nabádal, aby nevolili ČSSD. Jaký je to křesťan - bohužel na baterky a to ještě vybité. Pak se nidivte, že kandidát KDU J. Čunek měl přes 40 % hlasů, navíc J.Č. 1/2 roku objížděl minivesničky na pasekách, sliboval modré z nebe,aby ziskal ty 80 ti leté stařenky a stařečky, aby ho volili, protože nic o něm neví, na čtení novin a TV nevidí. Taková je strana KDU pane Línku a Bělobrádku, máte tam bordel a vaši kandidáty nestojí po všech stránkách - jako je vzdělání, morálka a pracovitost za nic !!!!!!!
19. 10. 2012 | 09:20

český maloměšťák napsal(a):

jarpor
PLantat dohromady dotace do soukromého sektoru s financováním např. armády - to už není ani o chrastící makůvce - to je o lebeni uvnitř které dlí pouze vakuum.

Hezký den.
/používat raději prdel !! - pane jarpor...tam je zřejmě tkáně více .../
19. 10. 2012 | 09:21

jíra napsal(a):

jarpor
"Vnímám mnohé a hlavně vnímám že slušný člověk si nedovolí ztáhnout ruce na něco, co mu nepatří."
To je málo, milý nicku Jarpore, ty kmotry, lobbisty a prohnilé politiky jen takhle baletně kritizovat. Vždyť kradou nenápadně po desítkách miliard! Máte na víc! Zkuste vaše tykadla vybavit specializovanou přínosnou funkčností :-)
Ale je dobře, že už jste konečně na té správné straně, na straně spravedlnosti, rozkvětu toho dobrého v nás a kolem nás, tedy jestli se krutě nemýlím...
19. 10. 2012 | 09:44

Jana napsal(a):

Na celou záležitost by se mělo podívat i z jiného úhlu pohledu. Já jsem alergická na ty věčné politiky na věčných bilboardech a všude možně. Je to vlastně psychologické násilí s cílem manipulovat s myšlením lidí, neboli mozkem. Na mne to naštěstí nemá žádný vliv, takže ti politikové skutečně mrhají penězi, kterých by bylo zapotřebí na řešení problémů.
19. 10. 2012 | 10:17

Karel napsal(a):

v celé republice se oficiálně bojuje proti korupci,ale zapomíná se na podvod !Ještě jsem neslyšel,že by nějaký novinář zapochyboval zda Sazka nebo Fortuna losují poctivě své loterie. !Přitom znají vsazená čísla sázejícíh a počítače jim vše rychle zanalizují jak potřebují !Obyčejný občan nemá nárok např.Sazku kontrolovat!Musí se jen spokojit s tím,co mu Sazka večer za vylosovaná čísla předloží na tel.obrazovce !Jinak to může být,ale s Fortunou.Zde občan znalý internetu může Fortunu kontrolovat v zahraničních loteriích !Občan si např.vsadí 5 čísel Maďarské loterie,losované každou sobotu a v neděli se od Fortuny dozví jaká čísla byla v Maďarsku losována !Tady si myslím,že Fortuna si podvod nemůže dovolit neboť i obyčejný občan by si mohl zjistit,zda čísla,která Fortuna uvedla,byla v Maďarsku skutečně vylosována !!.Jedinou naději vkládám do komunistů,že až se dostanou k moci,zprůhlední losování Sazky,nebo ji odeberou licenci a zřídí novou státní loterii !
19. 10. 2012 | 10:27

rejpal napsal(a):

Karel
Lepší místo sázení je hrát si na FOREXU. Tam člověk prohraje taky, le jen vlastní blbostí a ne podvodem.
19. 10. 2012 | 10:32

Venoš napsal(a):

Dnes byl na rádiu Impuls hostem Martin Dejdar .Ten prohlásil,že nástup komunistů je něco šíleného !Jenže Martin má pěkné penízky ze seriálu Zdivočelá země a tak by mu vůbec nevadilo,kdyby chleba stál např.60 kč!Jenže občanovi,která má příjem 8000 kč měsíčně to velmi vadí a tak volí komunisty a doufá v lepší zítřek !Pravice vždy byla zaměřena proti ČSSD a zapoměla,že ji vyrostl zatím největší nepřítel a to je KSČM !Martina se ptali ,pokud by měl moc,zda by za těch 20 let něco změnil !Říkal,že by změnil,ale neřekl co !Pokud chce Martin něco změnit musí jít k vlbám(tentokrát nebyl)jinak se rozhodne o něm bez něho !To vzkazuji i hospodským povalečům,kteří tvrdí :K volbám nejdu,všecko je to jedna banda !!Pak se,ale nedivte!Naštěstí většina občanů si o této vládě již obrázek udělala a tak ví koho má volit !Občané běžte dnes k volbám!Koho máte volit jistě víte !!!!Nepodceňujte sílu senátu !!!!
19. 10. 2012 | 10:38

jíra napsal(a):

Pane Hnízdile, velmi vydařená veselá analogie a navíc ani to celistvější zopakování přírodopisu tykadel není na škodu :-) Nezapomněl jste snad na nic...

Jen si dovolím připomenout, že u těch našich hmyzích hlavně kluků jde především o ty jejich různě velké a hlavně různě smrduté pomyslné valené kuličky a ty si pan Smetana dovolil kritizovat, dokonce paušálně jako by snad kradli skoro všichni, no to se přece jen tak neodpouští a musí se jít i přes nebetyčně trapné a zoufalé absurdity, aby ho za to honili po světě, uštvali a dohonili...
A že těch absurdit i posvěcených soudy už bylo:
- řidič donucen dělat agitátora (tykadlům dělat agitaci mu již potíže nečinilo, právě tohle nápadité otočení situace, když ODS tam měla největší převahu plakátů a on je neponičil, jen doplnil o jejich slávu, na niž skromně zapomněli, to je muselo vytočit nejvíc),
- odměna pro bonzujícího,
- poukázání na nadstandardní propojení ODS a vedení DP tím, že společně podali žalobu, ač politici by se do toho neměli plést, ať nejsou trapní,
- odmítnutí soudů uznat, že tohle není trestný čin i přes údajnou škodu and uršitý limit pouhého přestupku, vždyť pokreslení jediného bigboardu by je přece muselo finačně bolet mnohem víc,
- s tím související (kvůli údajně příliš velké způsobené škodě) vyloučení praxe v EU tohle nestíhat, ač především se mělo posoudit, že to politici mají ukázat, že leccos umějí spolknout a neztrapňovat se, že naopak to oni nemají provokovat občany svými prohřešky ve funkcích,
- podjatost soudkyně už z principu a ze zákona (z úkonů JE vyloučen soudce u něhož LZE mít pochybnosti, což trčí i do budoucna, neboť kvůli podjatosti to nelze piužít jako precedens (jiní by se proti podjatosti bránili)
- VĚDOMÉ porušení ctihodnosti soudnictví jako takového soudkyní, neboť svým evidentně chybným rozhodnutím způsobila poprask, což je také porušení zákona, soudce to nesmí vbědomě dopustit,
- paní soudkyně si vyrobila alibi z názorů pana Smetany, ač ona je přce právně zdatnější a musela vědět, co ta podjatost je a k čemu to brzy povede,
- ve stejném duchu pokračoval i Nejvyšší soud, ač sám obvykle nabádá, aby soudy nižší instance posuzovali případy komplexně; vždyť tady nešlo prvotně o škodu DP (to je jen záminka), ale o škodu stovek miliard, již zavinila chamtivost spousty politiků a nevšímavost jejich kolegů (tykadla tedy patří všem, ať už si dávají pozor, pravda, i tak to lze brát) a to už musí přestat!

Pane Hnízdile, chtělo by to nějaký repelent do parlamentu, do vlády, na hrad apod., když nějaký politik zapomene tykadla doma... Nebo aby ani nenastartoval bez nich ráno auto a mohl to napravit co nejdřív...
- možná jsem ještě na něco zapomněl...

Snad nám ale zbývá víc než jen poněkud jízlivější, i když stále ještě blahosklonný humor. Je potřeba si více všímat a nenechat všechny ty nepravosti padat pod stůl, natož zamést pod koberec, pak kupodivu po čase padají v zkostnatělé podobě ze skříní jako nahrávky, finanční nesrovnalosti, podivné nedodělky a jiné důkazy...

S naštvanými příznivci snícími o iluzi, že je tu nějaká skutečná a ctihodná pravice, docela cítím. Vždyť neřešené nectnosti zejména "pravicových" politiků jako špinavé prádlo co nejdřív radši doma vedou k nepřízni voličů, na levé straně politického spektra nemají nepoctivci takovou výdrž. A zákonitě to pak proto vede k nevyrovnanému poměru úspěšných účastníků z celého politického spektra.

To také není dobré, příliš velká převaha jen některé barvy nevede obvykle k ničemu dobrému. Ani násilně získaná v r.1948 již dříve bolševizovanou KSČ, ani demokraticky po převratu v r.1989 s těmi přes 70% voličřů. Vždy to pak mnozí nevinní odnášejí neprávem a nelze s tím delší dobu nic moc dělat. Jiná věc je, že při vyrovnanosti se u nás zase dobrý potenciál obvykle propásne, vznikají podivné oposmlouvy a koalice, to zase odnášejí ti třetí a občané a země... Pak se těžko může nad zemí objevit pěkná duha...

Hezký den
19. 10. 2012 | 10:43

jíra napsal(a):

oprava:
tohle není trestný čin s údajnou škodou nad určitý limit
19. 10. 2012 | 10:47

Igor napsal(a):

Sazka si od dob Hušáka dělá co chce !Potřebujeme Hušáka dostat na detektor lži a pak by jsme určitě žasli co se v Sazce dělo jaké se tam točili miliony na platech odměnách!Nepochybuji o tom,že Hušák razil heslo :Rozděluj a panuj !Neprůhledné losování náramně vyhovuje současným bossům Sazky !Myslím si,že až se změní režim,tak nová policie si s nimi také popovídá !Jinde ve světe(Amerika)je naprosto průhledné losování a divák může detailně sledovat losovací stroj !Hušák zařídil s bývalým ředitele ČT,že divák může sledovat z dálky losovací stroj a to po 24 hodině,kdy už spí !!!Trvám na vyšetření machinací v Sazce,především za Hušáka a exemplární veřejný soud,(pokud se zjistí podvody a rozsáhlá korupce ),nejlépe v Sazka aréně,aby mohlo být přítomno co nejvíce sázejících !!!
19. 10. 2012 | 10:49

jíra napsal(a):

Jana

Dobrý postřeh, ze strany politiků je to velké mrhání penězi, které lze použít na mnohem bohulibější věci, což pak po volbách ale jaksi moc nenásleduje a naopak vesele pokračují další a další tunely a nehospodárnosti...

Potíž je v tom, že soud NECHTĚL vidět to takhle, a dokonce tam byla přímá podjatost soudkyně, manželky otykadlovaného lídra ODS, jenž navíc u voleb vyhořel díky taktice voličů všeobecně vykroužkovat z parlamentu pryč zprofanované lídry (a tak se pokusit vytvořit naději už korupci a tunelům zabránit s novými politiky ve funkcích, jimž snad již jasný mravní popud voličů jaksi docvakne).

Soudný soudce by musel přece uvážit, že vzhledem k vyhozené miliardě či několika miliard na volební agitaci je těch pečlivě napočítaných 15 tisíc naprosto směšná částka...

Navíc by soudný soud nejspíš konstatoval, že použít ty vlezlé plakáty i na autobusy je už moc velké násilí vůči občanům, že Bůh za to ODS i DP vytrestal prostřednictvím pana Smetany, jenž už chtěl učinit přítrž té rozmohlé korupci a jiným nepravostem a vůbec nehodlal být jako řidič toho autobusu naopak ještě jejich agitátorem...

Takže to vypadá, že soud vlastně napomáhá zločinu, když nezohledňuje veřejný zájem a naopak udělal zločince z pana Smetany (ač ten tu částku radši ze svého hned uhradil)...

Tak mě napadlo: Měla tehdy paní soudkyně spásná tykadla?
19. 10. 2012 | 11:35

Jura napsal(a):

Nejlepší komentář kauzy "tykadla"! Díky pane Hnízdile.
19. 10. 2012 | 13:32

PeN napsal(a):

Hnízdil píše: "Ztráta tykadel u něj vede ke ztrátě životně důležitých smyslů. Chová se nesmyslně. Hovoří nesmysly. Řádí jako smyslů zbavený." To sedí - na něho. A na jeho fotce tykadla nevidím. Takže má asi pravdu...
19. 10. 2012 | 14:09

PeN napsal(a):

To Buvol skoro úplně nahoře: Svěrací kazajku Hnízdilovi rozhodně nao. Ale ne malovat, ale nasadit...
19. 10. 2012 | 14:11

Radovan napsal(a):

Děkujeme pane Hnízdile za vaše názory na úrovni, protože mezi českou inteligenci není mnoho chytrých lidí, kteří se nezaprodali tomuto modrému režimu. Nechápu, jak inteligenta mohou zblbnout prachy, to už musí být nemoc. A to léči docent Chocholoušek, Vezměte si herce, tam asi ani mezi střední generaci nenajdete normálního herce, který by řekl, je tu svinstvo, tohle jsme 17. listopadu nechtěli. Ti jsou nemocí z peněz už doživotně postiženi. Nebo různí pisálkové a rádobyrežiséři, ve svých dílech komolí historii, jen aby se zavděčili modrému režimu. Nejhorší je,že na vysokých školách škodí profesoři modrouvousi, zřejmě jim jde zase o koryta a cpou do studentů věci, kterí se nikdy nestaly. Tito farizejové i v TV uplatňují své zkomolené modré názory, aby na sebe upozornili a dostali se do modré politiky. Kam ta česká inteligence kráčí ? Quo vadis. Do pekel, tam na ni čekají!!! V roce všichni chtěli změnu, ale co modrá parta s Klausem nabídla : zlodějskou privatizaci, podvody, kmotry, vraždy a mrtovoly v přehradách, dnes zase našli po 8 letech jednoho podnikatele v přehradě a to jich bylo několik desítek. 100 sebevražd měsíčně, spokojený občan se nezabije. Je třeba to změnit, modrá parta zuří, pomlovvá, vyje, ale raději by měla balit kufry za odletět za Krejčířem. Teď opět kníže prlí a nabádá, aby lidé volil pravici, ale pzdě kníže, měl jsi nabádat své modré kmotry. Ach jo !!!!!!!!!!!
19. 10. 2012 | 17:30

Alois napsal(a):

Pane Hnízdil, vynikajcí postřehy, jste jednička.
Tykadla jsou, jak uvádíte, nejen sídlem hmatu, čichu a znakové řeči, ale i mnoha dalších vlatností a orgánů, kterým ještě moc nerozumíme, názorné to je u mravenců. Takže namalovat někomu tykadla je vlastně pocta, škoda, že také postižený Homo sapiens nenamaloval tykadla v soudní síní jedné paní. To ji zřejmě urazilo a přišila mu sto dní. Nechci sýčkovat, ale jeden legendární Chod prohlásil - do roka a do dne zvu Tě na Boží soud, a ono se to vyplnilo...
19. 10. 2012 | 17:54

Moise Tschombe napsal(a):

Mám rád tyhle evropský bělochy
To u nás v Kongu v Africe bychom takové politiky sežrali - Jako se to stalo marxistovi-leninistovi Patrice Lumumbovi, byl docela chutný.
Ale Vy politikům namalujete tykadla.
Vot éto civilizacia. Máme se co učit.
19. 10. 2012 | 19:49

Jirka napsal(a):

Ahoj Honzo,
jako vždy perfektní,vtipné, pravdivé.
Zdravím z lesů, vod a strání.
19. 10. 2012 | 20:00

Morrison6 napsal(a):

Nejde o tykadla, jde o to, že ten lump namaloval někomu taky rohy, to je ta pravá hrůza, která otřásla celým poctivým národem.
20. 10. 2012 | 09:12

jíra napsal(a):

Morrison6

Rohy? Tak to bude vyšší šarže. Kdo na svá tykadla zapomíná příliš často, to už není jen nějaký poctivý národ, to už tahá čerta za rohy, takže to je již ctihodnou elitou.

Asi tomu lumpovi nedošlo, že oni nejsou tak sebevědomí, že by se skutečně považovali za ctihodnou elitu, jak se snaží působit na národ z volebních plakátků a bilbórdů.

A to už se taky kdysi zakousli do občanského sdružení Růžový panter, ani v Bruselu mu pak neuvěřili, že se ctihodní kmotři přestěhovali z Itálie poněkud na sever, zase to jejich malé sebevědomí nevžít se do role ctihodných káppů.

Je to ale stejně podivuhodný přírodní úkaz: Ať s tykadly či jinak, hemží se tu jako škodlivý HMYZ, odolní jsou jako NEZMAŘI, vytvářejí CHOBOTNICE, zabydleli se tu a vyrostli jak DINOSAUŘI, když jim nějaký prý moc divný PAVOUK připomene, že jsou jak ŽÁBY na prameni, takže na normální lidi zbyde HOUBY, kejhají jako potrefené HUSY a když jim otrne, začnou rafat jako vzteklí PSI. To je sice celá živočišná říše, ale kam zmizel ČLOVĚK?
20. 10. 2012 | 11:07

jíra napsal(a):

Možná je odpověď nasnadě: Nejsme vlastně notmálními lidmi, ale OVČANY, kteří už dávno nenechali radši vyprášit VLKŮM kožichy, neboť na to ve volbách mnozí zapomínáme, jakmile se začnou předvádět v jejich BERÁNČÍM rouchu. To pak sice zůstáváme lidským STÁDEM, nanejvýš jim nějaký ojedinělý "lump" přimaluje tykadla či rohy, nebo voliči zkusí přidat kroužky jiným než oni, když je tu ta svoboda (už 23 let!), ale ten ČLOVĚK a jeho lidštější život ještě pořád někam mizí...

Přece nám snad zbývá víc naděje pro radostnější život s úsměvem na tváři, než se jen zase řehtat od šoku po zprávě v telce, co strašného nějaká drzá banda či osamělý lotr ať v riflích či s bílýmmi límečky právě někde napáchali, než si i kreslené vtipy jen povídat po oslepnutí z metanolu, či se smíchy neudržet, když případně kdejaká "soukromě veřejná osoba" v roli exekutora u našich dveří s ranaři kolem sebe vybalí nějakou opravdu bláznivě vysokou dlužnou částku.

Třeba ta lepší, smysluplnější cesta, jak se k tomu postavit čelem, začíná přes jízlivý humor o tykadlech... Asi je to blíž k onomu masarykovskému: Nebát se a nekrást. Než jen někde radši stranou nadávat a čekat s dluhy na zázrak.

A taky na té cestě pomáhá se uvolnit, občas si zazpívat nebo nějakou pěknou muziku poslechnout, zvlášť když je o dobrých lidských snech, o dobrých vztazích mezi lidmi. Nějakou si vybere snad každý.

Láska:
Give a little bit of love to me, I'll give a little bit of love to you...
https://www.youtube.com/watch?v=x1Uicc-6I-M&feature=related

Víra:
There's a lady who's sure / And she's buying a stairway to heaven...
And as we wind on down the road / Our shadows taller than our soul...
https://www.youtube.com/watch?v=w9TGj2jrJk8&feature=related

Naděje:
Somewhere... someday... somehow... we find the new way of living...
https://www.youtube.com/watch?v=0PdiRVERxLI
20. 10. 2012 | 12:25

jíra napsal(a):

oprava:
s bílými límečky
přes laskavě jízlivý humor o tykadlech
20. 10. 2012 | 12:38

Jirka. napsal(a):

ad Radovan

Dost dobré,naprostý souhlas.
20. 10. 2012 | 20:56

jíra napsal(a):

Radovan 19. 10. 2012 | 17:30
"Nechápu, jak inteligenta mohou zblbnout prachy, to už musí být nemoc."

Možná právě v tom může být zakopaný pes jejich společensky nežádoucího úspěchu. Volí je opakovaně a hromadně nejspíš občané, kteří mají potíže nějak pochopit:
1/ jednak že je velký rozdíl mezi: IQ (logický inteligenční kvocient), EQ (emoční inteligenční kvocient) a SQ (sociální inteligenční kvocient) a že je potřeba uvážit všechna tyto tři kritéria, tím spíš u "výkvětu národa", s mocí jim svěřovanou na určitou dobu občany ve volbách,
2/ jednak že to pořád ještě nic nevypovídá o MRAVNOSTI dotyčných osob, neboť místo vstřícného uplatnění IQ, EQ a SQ v pozitivním duchu mohou uvažovat a konat drze egoisticky nadřazeně, a to: přes IQ vychytrale, přes EQ manipulovat s lidmi skrze emoce a přes SQ uplatňovat sociální inženžýrství, aby je snáz ovládli, rozdělili a podvedli.

Ale jinak souhlas. Jen vidím určitý rozdíl v duchu, jak na to jdete vy a jak autor blogu. On se snaží ty lumpy udělat malinkatými tím, že je za jejich nectnosti zesměšnil.

Zato mávat na ně odněkud zdola nahoru zaťatou pěstí, jako by byli moc velcí, působí spíš bezradně a můžou se tomu jen smát, to jim neublíží.
A má to navíc háček, který často zneužívají na lovení lovců, kteří jim jdou po krku: už Odysseus věděl, že když se původně spravedlivý hněv přežene, třeba kvůli nechání se vyprovokovat, promění se ve vztek jako špatného rádce a s neblahými následky - tady na blogu třeba tím, že to pan Stejskal smaže.
Slušným lidem se jejich chování pochopitelně nelíbí a vidí i neblehé následky pro zemi, jenže po té vnitřní a vzájemně sdělované nelibosti to chce nějaké dobré nápady, co udělat dobrého veřejně.

Pan Smetana jim byl nebezpečný právě tím, že je vtipně veřejně hromadně představil světu jako malinkatý obtížný hmyz a jakési čertíky Pobertíky a jejich chování přirovnal k prostituci (prostitutky také vidí svět hodně zdola, podřadně). Jejich útok proti němu je pochopitelný. Jednak se cítili být opravdu výrazně zmenšeni, jednak za nejlepší obranu tihle borci považují účelový záminkový útok, a skrze zastrašení lidí a zneužití moci zase povyrůst.
Ale ten útok na něj je do nebe volající nespravedlnost se spoustou absurdit.
Na jedné straně ve volbách rozhazují miliardy, vzaté v té kleptokracii kdo-ví-odkud, na všude se vnucující bilboardy s vylhanými sliby a trapnými slogany.
A na straně druhé přehnaně a trapně pláčou společně s bratry z vedení DP svými tisíci facetovými očky kvůli údajné škodě 15 tisíc. Prý tak nadměrně velké, že dosáhli toho, že byl ve vědomě podjaté frašce soudem trestně stíhán a odsouzen, aniž by soud vůbec pomyslel na samozřejmé uplatnění praxe v EU toto nestíhat a neplést se do vzájemné psané a grafické komunikace v mezích mezi politiky a občany, přičemž ty meze určili politici všemi těmi svými otrlými reklamami v naprostém rozporu se skutečností...

Co všechno se může přihodit kvůli výkvětu národa, když opakovaně zapomíná tykadla a růžky doma...

Hezký den
21. 10. 2012 | 10:41

Nastražušák napsal(a):

Důležitou funkcí tykadel je též funkce měřicí. Hmyz si tykadly dokáže proměřit, zda se do otvoru, který mu zrovna padl do oka a do kterého by se rád nasoukal, vejde.
Je již více než jasné, že tato schopnost politikům chybí. Jsme svědky toho, že politik se často marně snaží vyplnit prostor, který si vytypoval. Jednoduše řečeno, prostě do něj nedorostl a v chodbách senátů, parlamentů a ve vládních komnatách takříkajíc vlaje, čímž se stává snadnou objetí střevlíků - lobistů.
Politik je tak trochu sulcovitá améba , které tykadla z rosolovitého těla nemají jak vyrůst.
Na druhou stranu je nutno podotknout, že pan Smetana a jeho následovníci by měli začít přimalovávat politikům, kromě tykadel, i uši, neboť tykadla sluchový orgán nenahradí. Hmyz je prostě hluchý jak poleno, stejně jako politici. Z toho, co je nyní ke slyšení by soudný politik musel vyvodit jediný přijatelný závěr - odchod. A to, zdá se, např. zvláště u politiků, kteří rozvrátili fungující stát a snaží se o totéž u celé společnosti, nehrozí.
25. 10. 2012 | 13:27

Nastražušák napsal(a):

oprava
snadnou obětí střevlíků - lobistů
25. 10. 2012 | 13:28

gvkb napsal(a):

http://www.gvkb.cz/?p=1791
Není zde demokracie, ani kapitalismus, to je jenom propaganda, ve skutečnosti je zde všude jenom "egoismus" od stvoření života, na této modré planetě. Vše co se dokáže rozmnožovat, to je egoistické, čím více inteligence, tím více je zde logicky i egoismu. Díky bohu, se smát volům mohu, tak to je, že ten druhý vůl je. Není na naší planetě jediný člověk, ze kterého by propaganda neučinila vola, jaká je na nějakém teritoriu propaganda, takoví tam jsou i volové, co dělají od narození do smrti, jenom ubohé voloviny, jako třeba to, že platí daně organizovaným zločincům, co si říkají; stát, národ, společnost, království, císařství, církev, demokracie, atd. to vše jsou jenom populistické názvy, pro ekonomické vězení, ve kterém žiješ, a ve kterém z tebe učinila vězeňská propaganda, ubohého vola. Aby se vězni nebouřili, mohou konzumovat drogy, a tím uniknou na omezenou dobu z tohoto vězení, ale potom mají deprese, pokud zde nějaký vězeň nesouhlasí s tím, že z něj propaganda učinila vola, a snaží se s tím něco učinit, tak je zkorumpován vysokou funkcí, v tomto vězení, a stane se z něj mocný a bohatý dozorce, nebo je násilně izolován od ostatních vězňů, pokud ani izolace nedokáže umlčet rebela, tak je rebel logicky zabit. Manipulace pomocí odměny, nebo trestu, je základem pro funkčnost systému, jsme manipulování více než si uvědomujeme, systém jednoznačně směřuje k tomu, že starý ubohý model genetického člověka, bude nahrazen novým modelem, a tím novým modelem, budou roboti s umělou inteligencí, průmyslově vyrobení z kovů a umělých hmot. Vše co vzniklo, to jednou zanikne, jenom chyby zde bohužel budou pořád, aby bylo pořád co evolučně měnit, a tím to i zdokonalovat.
17. 11. 2012 | 21:52

karel napsal(a):

díky pane Hnízdil,trochu srandy neuškodí a že se těch Bretschneidrů do vás pustilo.
21. 11. 2012 | 21:00

Renča 26 napsal(a):

Pane doktore, velice nenápadně vtipný a promyšlený článek! Z článku jsem měla doslova úsměv od ucha k uchu!...poté mě ale napadla otázka, je to vůbec k smíchu nebo spíše k pláči? Realita je dnes naprosto šílená a smyslů zbavená, a proto jednou z cest, jak to tady ve zdraví vydržet a nezbláznit se- je bavit se tím!

P.S. Bavím se i tím, jak jsou někteří natvrdlí!

Doporučuji: smějte se, usmívejte se, mějte radost z maličkostí, tím nas....e tolik lidí, že Vás to ještě více rozveselí!:-)
23. 11. 2012 | 11:54

Jirka napsal(a):

Nazdar Hnízďo, rád čtu Tvoje komentáře. Víš co? Napiš něco o "presidentovi" !
Je to člověk, co bude jednou v čítánkách. A proč by tam měl být? Myslím proto, aby byl jednou pro naše dítka nějakým vzorem.
Bilbordy typu " SLOVO, KTERÉ PLATÍ" (slovo komunisty, chtěl bych dodat...) mě vážně baví.
PRESIDENT, TO MÁ BÝT PŘEDEVŠÍM MORÁLNÍ AUTORITA ! Nic víc, nic míň. Nic nezmůže, ale má jednu výhodu. ŽÁDNEJ BLBEC HO NEMŮŽE ODVOLAT!
04. 12. 2012 | 00:12

killer napsal(a):

v našem národě je zase dost blbounů co si nevšimli že současný režim má hodně společných rysů s minulým režimem. jen jde na to mnohem chytřeji. někteří jedinci budou obhajovat jakýkoli režim bez ohledu jestli je patologický nebo nacistický či cokoli jiného. pan smetana dosáhl svého limitu. má právo odepřít "poslušnost" zvrácenému systému. proti všem, za své přesvědčení. ...a ostatní se mohou nechat dále okrádat exekutorem kvůli vymyšlenému dluhu. tento národ se rozhodl spáchat morální sebevraždu. vzdal se demokracie, důchodů, zdravotní péče a všeho co je v západním světě považováno za demokratické. náš individualismus nás zničí a v rozprodaném státě se staneme cizinci. dobře nám tak. za pasivitu se staneme historií.
25. 12. 2012 | 23:58

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy