Dienstbier proti Zemanově černé magii

11. 01. 2013 | 11:55
Přečteno 13262 krát
Šel jsem podpořit Jiřího Dienstbiera na včerejší televizní superdebatu, kde se ve dvou hodinách předvedlo devět kandidátů na prezidenta. Při vyzvídání Václava Moravce, jakém v autě kdo hodlá jako prezident jezdit a v jestli bude na vánoce taky pronášet projevy, jsem trpěl jako pes Filipes. Každý kandidát nakonec nemluvil víc než osm minut. Otázky byly většinou o ničem, a přesto mi to něco dalo. Dva celé měsíce mediálně protěžovaní kandidáti, Fischer a Zeman, patřili v debatě k těm nejnezajímavějším. Není to zvláštní? Jakou to podivnou práci odvedly zaplacené agentury a zejména privátní televize v posledních dnech. Vzpomeňme, že včera tak nevýrazná dvojice Fischer- Zeman měla na Primě tři velké duely a stejný mimořádný prostor jí poskytla televize Nova. Kdo a co se za tímhle skrývá?

Třeba tohle. Prázdnotou dunící sud Jan Fischer nebyl možná ničím víc než volavkou kampaně. Umělými prášky vyhoněný favorit, mimořádně slabý diskutér, který pak byl v duelech se Zemanem v soukromých televizích naservírován k téměř rituální porážce. Fischer v posledních dnech vypadal jako kandidát, který si skrytým řízením v zákulisí plánovitě nabíhá na kudlu. Příběh Fischer-Zeman je příběhem podezřelých peněz za oponou.

Dnes se začíná volit a já spoléhám na jediné: lidé nejsou hloupí a učí se. Je to vidět na tom, jak Klausovi už nikdo nespolkne jeho opakované volání: „Sarajevo!“ Naopak, slyším, jak lidé znechucení amnestií říkají: „Á, tak Klaus zas volá: Chtějí mě dostat, Sarajevo! Tak to on chce zase skrýt nějakou lumpárnu a korupci!“

Miloš Zeman, to je takové Klausovo dvojče. Prezidentský kandidát Zeman nám před očima předvádí totálně černě financovanou volební kampaň. Jeho od jara vedená kampaň stojí desítky milionů korun, odhady mluví o sto milionech, ale Zemanova partička bez uzardění uvádí 5-8 milionů. Ne nadarmo uvádí server Demagog.cz, že Zeman si ve všech údajích a výrocích, které vypouští z pusy, vymýšlí suverénně nejvíc ze všech kandidátů. Miroslav Šlouf a jeho lidé si jsou jisti, že jim toto všechno nakonec projde, a úspěch tradičně posvětí jakékoliv prostředky. Nakonec skoro jediný větší zdroj peněz, který oficiálně uvádějí, jsou příspěvky od exekutorů. Jak uvedly Hospodářské noviny, přiznávají milion od soudního exekutora a předsedou strany SPOZ je člověk, který má podíl ve firmě, jež dělá exekuce pro pražský dopravní podnik. Všimněte si, že Zemanovi vůbec nevadí peníze získané z tak nemravného vysávání lidí. Zeptal bych se Miloše Zemana na případ té vážně nemocné ženy, která z dluhu 60 Kč u pražského dopravního podniku má dnes exekuci na 200 tisíc, je naprosto zoufalá a uvažuje, že prodá své orgány na transplantaci. Jestli je Zeman levicový kandidát, tak velmi zvláštního ražení! Především je to bílý kůň peněz a zájmů, o kterých nemáme vědět vůbec nic.

Proč o tom nesmí vědět? Důvody jsou dva. Buď se jedná o prostředky nelegálně nabyté, anebo se nesmí prozradit, kdo za tuto pomoc má zítra získat protislužbu. Pozoruhodné je, jak Zeman říká, že má různé peníze slíbené a že mu ještě přijdou. Co takhle amnestie? Zemanovým podporovatelem Klausem provedená amnestie se zřejmě zase jen náhodou dotýká řady lidí spojených se Zemanem. Zastavuje se vyšetřování H-systému, ve kterém se prokazatelně angažovalo Zemanovo alter-ego Miroslav Šlouf, zastavena je kauza Český dům v Moskvě, ve které stát utrpěl škodu více než 50 milionů korun – práce dalšího Šloufova komplice, Karla Srby.

Klausova amnestie může souviset s prezidentskou kampaní, víc než si dokážeme představit. Jen Zeman nemůže říct nahlas, odkud se mu penízky nakonec posypou.

Se Zemanem se vracejí démoni. Byl jsem nakonec vděčný Jiřímu Dienstbierovi, že o tom ve včerejším televizním klání nahlas mluvil. Opakoval stále, neústupně a tvrdohlavě, že se s netransparentností v podobných věcech nelze smířit. Stál si na svém, že neuhne a že potřebujeme změnu. Je s tou tvrdohlavostí někdy až protivný. Všiml jsem si, že na mítincích se často ani nesnaží říkat věci, které by chtěli lidé slyšet, nepřikrašluje a říká i to, o čem ví, že se to moc líbit nebude. Má v sobě cosi z neústupnosti svého otce. Ta jeho paličatost je něco, co se dnes v politice nenosí. Možná proto mě Jaroslav Šabata, který loni zemřel, doslova prosil, abych Jiřímu v kampani pomohl. Tak se o to snažím. Nejen kvůli Jiřímu, ale i mým vzácným, již nežijícím přátelům – Jaroslavovi a Jiřího otci.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

čert }=o) napsal(a):

Dienstbier se včera choval
jako malej závistivej chlapeček
co mu kopou do báboviček
ještě před debatou mi byl
jako levicová možnost sympatický
po debatě u mě klesl pod bod
všeho
a to Zemana nemusím ani omylem
přesto mu ten váš Jirka nesahá
ani po kotníky
Dienstbier se ztrapnil jak mohl
11. 01. 2013 | 12:06

metelesku blesku napsal(a):

socdem agitka hlásí příchod
11. 01. 2013 | 12:08

gaia napsal(a):

tedy jestli se v našem státě skutečně dají prodávat a kupovat orgány( když někdy sleduji Pirka a věci okolo Ikem, tak se mi zdá že snad i jo), tak by to měla vyšetřovat policie a ve sněmovně taky zrevidovat ty zákony.
A jestli to té paní dokonce již někdo nabídl, že koupí, mělo by se to urychlneně vyšetřit a zveřejnit. Jako to udělali v Německu.

Člověk už te´d aby se bál jít k doktorovi a teď ještě toto, že si ho tam vyhlídnou a rozřežou na kusy.
11. 01. 2013 | 12:09

fero napsal(a):

Dintsbir se včera předvedl , jako ubožák .
Doufám že vypadne hned v prvnín kole.
11. 01. 2013 | 12:11

Almo G™ napsal(a):

Pár postřehů ze "superdebaty":

1. Katastrofální obsahová úroveň "debaty" či spíše ústní ankety - zbytečně ztracená většina času neproduktivním šťourání v drncání škodovek, hradní kuchyni, nikým nezmiňovaných zanedbávaných sousedech atd. O principech a názorech kandidátů se divák neměl šanci dozvědět téměř nic. Jen prostor pro fráze, nacvičená hesla a bonmoty. Téměř žádný prostor pro argumenty.

2. Katastrofální úroveň moderování - úpadek Moravce je zřetelný doslova od debaty k debatě. Strhává na sebe veškerou pozornost, nevyváženě skáče do řeči a ponechává čas na potlesk, klade ZCELA nesmyslné otázky nebo v nesmyslném pořadí. Nepochopitelné a nekonečné setrvávání u banalit.

3. ČT pečlivě vybíralo obecenstvo tak, že nakonec měl Schwarzenberg v nejcitlivější fázi předvolební kampaně v sále odhadem 75% příznivců, kteří freneticky, ale i nesmyslně a zcela křečovitě aplauduje při sebemenším Schw. projevu. Ať jde o JAKOUKOLIV Schw. banalitu, ČT ji díky výběru předpojatého publika podává jako svátost. Navíc Schw. příznivci mají výhodu blízkosti mikrofonů. V jedné chvíli se ozývá i silný aplaus pro Zemana, ovšem zní jakoby z velké dálky. Jen vzdálená ozvěna... Tohle vše je na stížnost některé z mediálních rad.

Celé to bylo dobře zrežírované divadlo na podporu jediného kandidáta - K.Schwarzenberga. Doufám, že nejsem sám, kdo to viděl a doufám, že na to dotyční adekvátně zareagují.

Divím se, že když se mluvilo o faulech, nikdo z kandidátů tento MEGAFAUL ze strany ČT nezmínil. Zřejmě jim zatím nedocházelo, jak moc byli usazeni do role statistů ve Schwarzenbergově divadle.

Pro ČT a Moravce jsme zjevně ovce. Pochopí alespoň diváci - voliči, jakou pozici se ČT pokusila přiřadit jim...?
11. 01. 2013 | 12:14

čert }=o) napsal(a):

Zaorálku
každý je prostě podle
vašich slov a myšlení
hlupák a neschopnej
Tento blog zase dokazuje
vaši ubohost a vlezdoprdelství
levicovým občanům tím
že jim urážíte Fischera i Zemana
tedy jak hluboko dokážete
klesnout v zájmu svých
ambicí je dojemné
Štěchovo blog podpořil mnoho
potencionálních voličů
k nevolení J.D. a vy to dorážíte
jste hloupou populistickou ubohou maskou
sociální demokracie
11. 01. 2013 | 12:15

Almo G™ napsal(a):

P.S: Podáte na ČT stížnost? Tohle je přece donebevolající ovlivnění voleb ze strany veřejnoprávní televize...
11. 01. 2013 | 12:16

minatomirai napsal(a):

a to Zemana nemusím ani omylem přesto mu ten váš Jirka nesahá ani po kotníky
------------------------------------------------------------------------------
České zaklínadlo, sice ho nemusím, ale.....
Zemanův volič jak vyšitý s obdivem k uchcanému puntu, pupku a mobilitě téměř neexistující, zato plný bonmotů a agrese, která každému nevzdělanci mimořádně lichotí ve smyslu: Ach bože všemohoucí, proč takový nejsem třeba já?"
11. 01. 2013 | 12:18

čert }=o) napsal(a):

debata byla pěkná neboť i jiné
otázky krom politiky jsou doplněním
koloritu kandidátů
a jak koukám nejsou spokojeni
voliči socdemáků
neboť si uvědomují že to J.D.
prostě trapně nezvládl a tak
budou házet vinu na jiné

krásný příklad dodává AlmoG
11. 01. 2013 | 12:21

minatomirai napsal(a):

Dienstbiera, který není schopen si uspořádat vlastní život, slibuje věci, které vůbec nespadají do pravomocí prezidenta a navíc vypadá jak vypadá a nikdy ničím pořádným nebyl.
----------------------------------------------------------------------------------
Jak neuspořádal vlastní život?
President má mít ideály a má je prezentovat bez okledu na to, jak velká je jeho pravomoc.
11. 01. 2013 | 12:24

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek vykazující znaky spamu resp. tapetování (identický text opakovaně publikovaný pod více blogy).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
11. 01. 2013 | 12:25

čert }=o) napsal(a):

minatomirai
omyl milý příteli
můj kandidát je Karel
a Zemana fakt tvrdě nesnáším
ale nechtíc použít tento výraz
tak to omšelé "opravdu nemusím"
mi připadalo nejtaktnější
že z toho uděláš ze mě voliče
Zemana je vskutku půvabné
ty vědmo a znalče lidí ;o)
11. 01. 2013 | 12:25

skeptický napsal(a):

Máme tu ještě mladého a blaženě nezkušeného kandidáta proti starým harcovníkům.
Do války bych radši se starým Žižkou,než pod cizími žoldnéři.
11. 01. 2013 | 12:27

Luba napsal(a):

To je hrozný ...

I Peklo volí Karla :)

Asi nějaká vzpoura proti Ďáblovi Zemanovi ...
11. 01. 2013 | 12:28

Almo G™ napsal(a):

čert: Nic takového netvrdím. Ostatně nejsem sám:

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/boj-o-hrad/posledni-debata-kandidatu-vitezny-dienstbier-a-zemanuv-propadak_257907.html

a mezi řádky to kupodivu přiznávají i redaktoři serverů, které navenek vyjádřily "jednohlasnou" podporu Schwarzenbergovi.
11. 01. 2013 | 12:28

Almo G™ napsal(a):

Kdyby v publiku Schw. neměl svou pečlivě prolustrovanou ČT-klaku, vyjevilo by se v plné nahotě, jaké banality pronášel. Jen hesla a bonmoty.

-------------
Také jedno přidám:

"Kalousek volí Karla. A vy?"
11. 01. 2013 | 12:30

ld napsal(a):

Škoda jenom zmínky o dlužnici, která své parazitování hodlá řešit prodejem orgánů. Zkusila to už nejprve s prací?
Ono ze 60 Kč to nechat vykvasit na 200 litrů, to chce velkou dávku kuráže. Snad to nikdo nevystavuje jako vzor pro lítost...
11. 01. 2013 | 12:30

mb napsal(a):

(absolutně) nesouhlasím s čerticí ... patrně jsme se včera dívali každý na jinou předprezidentskou debatu ...

jiří byl králem večera ... zdravím ...
11. 01. 2013 | 12:31

DD napsal(a):

Mb zase chlastal.
11. 01. 2013 | 12:33

DF napsal(a):

Při porovnání vysílacího času jak soukromé tak nutného všimného pro veřejnoprávní televizi ve prospěch Miloše Zemana je opravdu částka 5_ti milionů směšný pakatel.
No ostatní si musím porovnat ale opravdu jazykově rituální zaříznutí Jana Fischera ve prospěch Miloše Zemana je mediální hnus.

Tento 70_letý stařík má sice vůči K.S. 5 let náskok ale nic moc.
Není nutné opakovat Jak se Petr Dvořák vyslovil na předposlední Dienstbierovu akci v ČT.
Prostě příliš vynikl nad zájmovými kandidáty no a tak si pan Moravec nyní dal záležet aby tomu tak nebylo.
Nic si z toho nedělejte pane Zaorálek,každý musíme platit složenky i pan Moravec.
11. 01. 2013 | 12:34

Realista napsal(a):

Ja bych rekl, ze financovani politickych stran (potazmo kandidatury jednotlivych politiku) je v systemu, tak jak je nastaven, VZDY spinava zalezitost. V USA musi congressman travit az 1/3 casu fundraisingem. Od momentu zvoleni mu zacina dalsi prace pro dalsi volebni cyklus. Korporatni penize maji enormni vliv na politiku obvzlast ve statech, kde nema kandidat stabilni pozici. Prijdou bratri Kochovi s jejich Tea Party a reknou mu, ze budto bude poslusny nebo postavi protikandidata Tea Party, jemuz naliji do kampane tolik penez, ze je to nemozny porazit. I schopna progressivni kandidatka Elizabeth Warren uspela v Massachussets kvuli tomu, ze se ji podarilo ziskat dostatecne velke financovani zvnejsku.
I jediny opravdu levicovy kandidat jako je Galloway v Britanii uspel jenom proto,ze ma zdroje z Blizkeho vychodu - jinak by nemel sanci.
V dnesni dobe jsou volby jedna velka sarada, fraska a plyke reality show organizovane z korporatnich penez. Lidi a obcanske organizace delaji kampan a skladaji se dollar po dollaru(nebo euro po euro ci korunu po korune) a pak prijde korporatni sponzor a nalije do kampane desitky a stovku milionu.
11. 01. 2013 | 12:34

skeptický napsal(a):

Almo

Ono to všecko vychází tak,že nejvíc těm rozeštvávačům ,rozvracečům a silám temnot vadí Zeman.
Důvod k zamyšlení.Ale jejich tisk už naše volyče nasměruje.
11. 01. 2013 | 12:40

orttt napsal(a):

Od nejhoršího k nejlepšímu:
9. Schwarzenberg: opravdu nevím, co by mě přimělo volit bývalého gigola (ze kterého mají Rakušáci a Němci ještě dnes legraci a po světě ve nám dělal jen ostudu), politického turistu, navíc podezřelého z tunelování; ani za všechny Bakalovy peníze NE!
8. Bobošíková: nacistka, patří do blázince
7. Sobotka: morální a intelektuální nula; bez jedničky před sebou k ničemu
6. Franz: hloupého člověka volí jen hloupí lidé; navzdory tetování úplně postrádá charisma
5. Fischer: úředník, dokonce český úředník - tzn. i úplatný, netvůrčí, dunící frázemi
4. Roithová: jenom panička; nechtěl bych, aby mou zemi vedla případně do války právě ona; navíc rigidní konzervativec, člověk ne dvacátého, ale devatenáctého století
3. Fischerová: úžasná ženská, překvapivě ostrá, osobnost pro 21. století; není ji na prezidentování škoda?
2. Dienstbier: poctivý chlap, tedy zatím; má snad až příliš politického myšlení, aby mu to vydrželo navždy; a navíc: každý farář začíná jako ministrant, každý prezident má začít jako ministr
1. Zeman: má spoustu negativních vlastností, ale je to jediný státník mezi všemi (Dienstbier a Fischerová se jimi aspoň mohou stát), v 80. letech bez naděje na osobní prospěch vystupoval proti totalitě, v 90. letech vytáhl zemi z hospodářské krize; má nadhled, silná osobnost na konci kariéry, navíc poctivý, morální a inteligentní
Závěr: Je dobrý, že volby dokázaly vygenerovat tři skvělé osobnosti (Zeman, Dienstbier, Fischerová); naše země na tom není ještě tak špatně. Volit půjdu (srdcem) Zemana, s důvěrou v jeho morální a intelektuální kvality. Historická logika, které není radno se příčit, také říká Zemana.
11. 01. 2013 | 12:41

rejpal napsal(a):

Realista
A proto, když se náhodou vyskytne někdo, kdo investuje minimum peněz, a přesto se o něm ví, tak ho pro jistotu rovnou zařízneme s tím, že na to nemá.
Tak o co go
11. 01. 2013 | 12:45

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Taky názor - Reklama na rohypnol:

http://vtipy.netroof.eu/item/9294/schwarzenbergova-reklama-na-rohypnol/
11. 01. 2013 | 12:46

TomášL napsal(a):

Pane Zaorálku

Myslím si, že ČR by nejvíce prospělo, od korupce, kdyby mohli být maximálně v životě poslanci dvě po sobě jdoucí volební období v PSP ČR nebo maximálně dvakrát za život po jednom volebním období.

To by ubylo korupce... Žádné doživotní žáby -jako Vy- na prameni z leva a ani z prava...
11. 01. 2013 | 12:47

Ondřej napsal(a):

Zemana doporučil p. Klaus. To je pro mě polibek smrti. Dobře to Jirka Dienstbier řekl o neprůhledném financování Z. kampaně. Je to pravda a je dobře že to někdo na rozdíl od nevýrazného Fišera (kterého protlačují na obrazovku co to jde) někdo řekl jeho veličenstvu na plnou hubu.
Nechci na hradě dalšího sebestředného narcise.
Hodím to Dienstbierovi.
11. 01. 2013 | 12:51

Petr z Tábora napsal(a):

Dnes jsem na jiném místě chválil podporovatele pana Dientsbiera z vedení ČSSD za rozumné přípěvky. A tu v den voleb přijde absolvent marxismu-leninismu a začne nás poučovat o tom, jak máme rozumět věcem o kterých dobře víme.
Pan Dientsbier byl včera zbytečně agresivní, asi ve snaze dohnat náskok pana Zemana z předvolebních průzkumů. Je jistě velkou nadějí ČSSD, ale není za ním být vidět práce, jen sladké řeči o věcech, které vůbec nespadají do kompetence prezidenta. Voliči nejsou tak hloupí, jak si on asi myslí. Na skutečné politiky typu Zemana či Schwarzenberga prostě zatím nemá. Doufám, že nepostoupí do druhého kola.
11. 01. 2013 | 12:54

Ryan napsal(a):

Jen aby toho poštěkávání mezi Zemanem a Dienstbierem nevyužil někdo třetí vzadu, třeba ten roztomile žvátlající feudál. Když jsem včera viděl tu hysterii, kterou tento člověk vyvolával u diváků, obešla mě hrůza. Ty vytřeštěné oči a frenetický potlesk jsem už kdysi viděl na záběrech z projevů taky Rakušána s knírkem. Lidé by si měli uvědomit, že volbou Schwarzenberga volí Kalouska!!
11. 01. 2013 | 12:54

Al Jouda napsal(a):

Ústava by se měla změnit v tom smyslu, že se kandidáty na prezidenta stávají jen 2 osoby, které získaly největší počet podpisů na sběrných arších. Žádné nominace od politických stran nebo parlamentu. Pak by TV duely byly skutečnými souboji o přízeň voličů a kandidáti by se snažili odkrýt co nejvíc slabin soupeře.
To, co předvedla včera ČT na ČT1, bylo nemastné a neslané ! Však také odborní komentátoři konstatovali, že z této "debaty" nevyšel nikdo jako vítěz! Vyhozené peníze a zmarněný čas diváků !
11. 01. 2013 | 12:59

Almo G™ napsal(a):

Ryan: Tu hysterii zajistil výběr ČT, která údajně vybírá "nerozhodnuté voliče". Každý si mohl včera ověřit, nakolik to odpovídá skutečnosti - a to už při příchodu K.S., ještě než vůbec pronesl první slovo.

Ten zfanatizovaný dav mi naháněl husí kůži.
11. 01. 2013 | 13:01

seriózní chlapík napsal(a):

Padla zde pravdivá zmínka o tom, jak neohrabaně a nesympaticky si J.D. počínal v tv debatě, která mimochodem musela iritovat každého jen trochu inteligentního účastníka. Na hodnocení je však třeba dát pozor. Češi už se takto mnohokrát napálili, například v osobě jednoho národem ještě nedávno milovaného investigativního novináře.
Dienstbier ale není tak špatný jak se mediálně jeví a například u Fischera je tomu zcela naopak. Lze parafrázovat známé přísloví do podoby "není na světě živočicha, který by se dal tak snadno ošálit...jako je český volič".
Lze namítnout, že napálit se můžeme právě volbou Dienstbiera. Fakt, že zatím nepatří mezi top kandidáty dává naději, že to tak nemusí být.
11. 01. 2013 | 13:06

Luba napsal(a):

"Ten zfanatizovaný dav mi naháněl husí kůži"

No jo ... To byli Karlovi rakouští uheráci neboli salámisté.
11. 01. 2013 | 13:06

mik napsal(a):

Verim ze volici v CR vezmou rozum do hrsti a prestanou si s holym zadkem hrat na mistry sveta a zvoli jedineho mozneho kandidata ktery snad vrati CR alespon trochu duveryhodnosti v ramci EU a vrati CR k jednacimu stolu od ktereho ji vyhnal Klaus a jeho sluha Necas a pochopitelne dalsi kamardi timto kandidatem nemuze byt nikdo jiny nez Karel Swarzenberg jediny on ma moznos zabranit finale Zeman - Fischer kdyz by do finale sli 4 bylo by to z hlediska volicu lepsi a primejsi ale Jiri Dinsbier muze napred ukazat neco a pak treba kandidovat Finale Zeman - Swarzenberg jasne ukaze zda obcane CR chteji cestu do Moskvy a pokracovani Klause nebo chteji Brusel a EU
11. 01. 2013 | 13:07

Petr. napsal(a):

Pane Zaorálek,
jen jednou jedinou se ve Vás hnulo svědomí a promluvil jste o nesmírném zbohatnutí křišťálového Standy. Pak jste asi dostal v Lidovém domě přes prsty a diskuzi vystudovaném géniovi (při desítkách funkcí) se vyhýbáte jako čert kříži.
Volil bych pana Diensbiera, kdyby změnil k onomu fenoménu ČSSD změnil postoj. Ale proč volit p.Diensbiera, když on křišťálovníka svými postoji brání zuby nehty. Dokonce to vypadá tak, že v případě volebního vítězství, by si křišťálovníka vzal na Hrad jako kancléře. Nikdy to veřejně neodmítl.
11. 01. 2013 | 13:09

čert }=o) napsal(a):

Luba
peklo totiž ví
že Karel je nejlepší
posel pekelných řad
11. 01. 2013 | 13:14

ld napsal(a):

Tak jo. Za chvíli na sebe natáhnu sváteční tepláky, do síťovky mrsknu flétnu a osmičku a odcházím do fronty chytit pořadí. :-)
A kéž Češi tento týden nenaserou Pána Boha, aby stál chvíli při nich...!
11. 01. 2013 | 13:16

Pepa Řepa napsal(a):

Situace na bojišti se mění každou minutu.
Po zdrcujícím odhalení průzkumníků, že jsou pouze dva statní paroháči jelen Honza a jelen Miloš, nastoupila rudo-oranžová divize sarančat s výkřiky, kdo nevolí Jirku, není Čech, hop, hop, hop aby ji nočním útokem z boku napadla brigáda mediálních mágů s písní milý Varle, máme tě rádi.

Bitva o alfa-samce se zdá být nerozhodnutou, jeden větší kašpar než druhý.
Jirka sirka bublinka, měl tatínka Hurvínka a zdědil kouzelný drát po tátovi, stačí zavolat Čalfovi a rudoch přisype hlasy, kníže by měl postoupit anntidopingový test, není možné, aby tak dlouho vydržel nespat,jelen Hozík šermuje rukama jako na OH a Milošek sází na vozovou hradbu.

Děsný kabaret!
11. 01. 2013 | 13:20

franky napsal(a):

Ačkoliv Jiří Dientsbier je bezesporu perspektivní politik, včerejší mj. špatně režírované představení nezvládl a to mimo jiné i proto, že použil rétoriku založenou na pouhé negaci společností odsuzované politiky korupce. Budete-li jako strana takto postupovat dále, budete ztrácet příznivce, neboť za frázemi nejsou vidět žádné konkrétní výstupy. Vaše schopnost být efektivní opozicí je podle mne nízká a bohužel dále slábne. Dientsbier, Zaorálek,Tejc a Sobotka to sami nezvládnou. Je třeba vyměnit chovné koně za tažné.Stádo chovných koní je příliš velké a náklad je velký.
11. 01. 2013 | 13:22

čert }=o) napsal(a):

Český národ měl příliš málo času ke sjednocení
aby dozrál k vědomí svobody
Německá okupace následovala
moc brzy po rakouském útlaku
aby národní sebevědomí pořádně zakořenilo
a po válce zas bolševik podělal
všechno co mohl
Tak se Češi naučili bát
z Mnichova že nemohou spoléhat na Západ
z Moskvy že jsme jen podřadnou chátrou
Mají tudíž napříč generacemi
zmrzačené sebevědomí
neumí zacházet s demokracií
řvou při každém článku
či tv zprávách jak zjednaní
nechávají si proplachovat mozky
statěmi a reportážemi podřadných novinářů
a co hůř všemu bezmezně věří
Vše je v rukou bolševika neobološevika
a jim podobných pohůnků
Nemají vlastní názor jen
dokáží urážet protivníka
který se jim nelíbí
a to že někteří nepůjdou volit si myslí
jak to všem nandali
Že to ale nandavají sobě už nevidí
vidět nechtějí a taky odmítají
Nechť si každý vybere klíčový
bod kandidáta a hlavně ať
k volbám jde
Tím že nepůjde milý Lubo
není hrdinství i když mi
žádný kandidát neoslovil
zcela
ale to by neoslovil nikdy
nikdo nikoho
tak to prostě chodí
prima den všem a jděte lidi
příště už přímé volby nebudou
11. 01. 2013 | 13:27

čert }=o) napsal(a):

Pepa Řepa
=o)))))
oceňuji Tvůj smysl pro nesmysly
11. 01. 2013 | 13:30

resl napsal(a):

Zeman s Fischerem fakt působili jako "dunící sudy." prázdno, neupřímnost, faleš a k tomu ještě Zeman lhal a J.D. to nechal být. Nebo neposlouchal a sumíroval si, co řekne dál.
11. 01. 2013 | 13:39

zemedelec napsal(a):

Pane Id.
Dobré.
Nebo také,ať Bohu nepřiděláváme práci.
Co můžeme udělat sami,neboli,pomůž si a Bůh ti pomůže taky.
11. 01. 2013 | 13:53

Karel napsal(a):

Také jdu volit Dientsbiera - jediný slušný , poctivý a zásadový člověk mezi kandidáty (pokud nepočítám Fišerovou a Franze kteří nemají šanci). Ostatní jou jen menší nebo větší darebáci (Zeman to vede, kníže svojí podporou posledních vlád je také čitelný)
11. 01. 2013 | 13:54

Ludmila napsal(a):

Dobrý den,jen chci podotknout,že kandidátů je devět.
Hodně mě překvapuje,že se o kandidátkách - ženách málokdo vyjadřuje.Ale, všechny tři podlemě, v čele s paní Fišerovou uspěly lépe než kandidáti muži.
11. 01. 2013 | 13:56

mb napsal(a):

Dřív nežli odjedeš na chatu
zavolíš Dollyho Potátu
v opačném případě bude malér
na hradě Honza, Miloš či Karel

slova jak květiny vzešla z pravdy
píšeme dějiny už doopravdy
zvolme si studenta
zvolme si budoucnost
dunění od sudů
už máme vskutku dost

ostatní osoby: plazy, hadi, štíři
jediný zůstává: dienstbierový Jiří ...

tak šťastnou ruku ... !!! :-)
11. 01. 2013 | 13:57

čert }=o) napsal(a):

mb
díky za pozdrav od Tebe
je to milé
i když máš jiného favorita

ale v tom je krása demokracie
a myslím že to dobře definovala
včera Táňa Fischerová

p.s. ke svému pohlaví se vyjadřovat
nebudu
jak známo čert je prostě čert
a čertice jsou jen v pohádkách
a fantazii lidí ;o)
11. 01. 2013 | 14:00

Bohata ivan napsal(a):

N

Nikdo se v tv šašárně neptal j na jazykové znalosti.Máme většinu sousedů německy mluvících a tak si rozeberte co znamená dienst bier.B
11. 01. 2013 | 14:02

rejpal napsal(a):

resl
ad Zeman, parafrázuji slova Karla Schwarzenberga: i hulváti mají mít své zastoupení ve veřejných funkcích. Až to vyhraje, mohl by se jet podívat do Bamberku.
11. 01. 2013 | 14:07

TomášL napsal(a):

:-)

Pane Zaorálku, jste 16 let ve vrcholné politice. Co jste udělal pro snížení korupce Vy, když tak vesele osočujete druhé ze šedých praktik?

PS: Víte co si o Vás myslím? :-) Že jednoduše jdete ve straně "kam vítr, tam plášť", ale trochu fikaněji. Nechcete být leaderem strany, ale těsně pod vrcholem, aby na Vás nedopadala politická odpovědnost za stranu a nemusel být odejitý ze strany. Až se nějaký "pitomec" zhostí zase prvního místa ve straně, okamžitě k němu přiběhnete a budete se za něj bít. Nu, až ztratí podporu ve straně, zase přeskočíte k jinému budoucímu prvnímu muži a budete se zase o něj bít. A tak stále dokola až do důchodu... :-(

PS2: Berte to jako můj soukromý pohled. ;-)
11. 01. 2013 | 14:11

Ing. N. napsal(a):

Víte, že se už poslanci nezdraví pozdravem "Dobrý den", ale "Dobrý každý den"?
11. 01. 2013 | 14:11

Pepák napsal(a):

2Almo G: Taky jsem si včera všimnul že to spíš byla Moravec show. A zajímavá byla i chvíle, kdy mluvil Schwarzenberg a když domluvil, tak Moravec udělal pauzu, jakože teď tleskejte lehce mrknul přes rameno do obecenstva. No řeknu vám, hnus. Volím Táňu. Nejslušnější kandidát, který nemá vazby na mafii.
11. 01. 2013 | 14:14

pgjed napsal(a):

To orttt: Napsal jste:
". Roithová: jenom panička; nechtěl bych, aby mou zemi vedla případně do války právě ona; navíc rigidní konzervativec, člověk ne dvacátého, ale devatenáctého století"
Kde jste, prosím byl na takové pitomosti!?!?!?
Vy o ní evidentně naprosto nic nevíte! Dívčina, která vyrůstala bez rodičů. probíjela se sama, dosáhla nejvyšších postů, aniž lezla ke komunistům, nebo dělala levárny, sportovkyně - horolezkyně, velmi vzdělaná a emancipovaná žena, chytrá a zásadová politička konstantních konzervativních názorů, excelentní manažerka, která se rychle a při tom správně rozhoduje a umí být potřebně tvrdá. Ta ženská je naprosto současná a akční a prakticky nemá chybu (dlouhodobě ověřeno ohněm!) Jaké devatenácté století? Copak nepláčeme všichni po absolutním nedostatku konzervativních hodnot v politické praxi? Tak kdo je má prosazovat, když ne konzervativní politik? Nehledě na to, že moderní konzervatizmus je politický směr vzniklý v první1/2 20. století!
Jinak se vašim analýzám mohu velmi hlasitě smát! O těch lidech naprosto nic nevíte. Fischerová - tu ve sněmovně vodili asistenti i na WC, naprosto neschopná samostatné činnosti, své poslancování korunovala navržením a prosazením zákona proti programu, za který byla zvolena. Dienstbier si není schopen ani uspořádat osobní život, jakým by byl příkladem, coby prezident?
Zeman, pokud vím, bývalý člen KSČ a současný probolševický vlezd....elista, jeho jediné "protirežimní" vystoupení byla srovnávací analýza naší přestavby a perestrojky dle Gorbyho v Technickém magazínu. V týmu má generála, který chtěl v 89. rozstřílet Prahu z tanků!!! Jako premiér nevytáhnul zemi z ničeho! Prostě přišla konjunktura vzdor krokům, které dělal. Prošustroval 1/4 biliónu na sanaci bank, které pak předal za pusu, či za korunu do zahraničních rukou i s podíly na průmyslu ve stovkách miliard. My jsme jenom platili jako blbci. Zato úspěšně zatáhl s Klausem republiku do osidel oposmlouvy a z ní plynoucí nekonečné beztrestné korupce, defraudace a klientelismu! Vaše analýzy tak akorát šlapou na hlavu republice, která se až po nos topí v noji! Abudete kohosi označovat za rigidního konzervativce z 19. století? Vždyť je to k smíchu!
11. 01. 2013 | 14:30

Ivan Hochmann napsal(a):

Teprve dnes (až jsem zatopil v kamnech s "volebními lístky),jsem se odhodlal k poučení o situaci v Cirkusu Praha.

To poučení mě poskytl důvěryhodný Pepa Řepa a ještě navíc mě potvrdil moje domněnky o této formě lidové taškařice.

Mám tedy po volbách.Jak vidno - jest jedno kdo z Kašparů usedne pod vlajkou kecající nesmysly o pravdě.

Navíc se mě definitivně potvrzuje moje teze o debilitě jakési "zastupitelské demokracii",či podobných hlupských nápadů.

Zase budete později u piva remcat a pomlouvat.
Volte koho chcete,vyjde to nastejno.
Zase mě nasíráte jako za bolševika.Zástupy váa blbečků chodili avizovaně a s fangličkaki k urnám volit bolševické svině a mě nezbylo - než skřípat zubama.

Dnes to už nehrozí.Mám protézy a je mě vaše snažení u zadku.
Volím zase jako vždy pasivní resistenci a aktivní odpor vůči
lidskému hňupství.

Zdravím Ivan.
11. 01. 2013 | 14:35

Neudržitelný napsal(a):

Navrhuji, aby v příští volbě se mohl přihlásit kdo chce. To je ta správná demokracie. Stačí jeden hlas, Váš a už můžete kandidovat. Tak, a pak by stačil jeden hlasovací lístek, na ten by každý napsal jméno toho kterého by chtěl za prezidenta, no a ten kdo by měl nejvíc hlasů by pak prezidentoval. Já myslím, že by to vyšlo nastejno.
11. 01. 2013 | 14:42

ambasádička někde viď? napsal(a):

já bych řekl Zaorálku že to co jste Dienstbierovi nakukali aby říkal,tak právě to vaše pověstné zoufalé blábolení a opakování nesmyslů mu hodně uškodilo.Jestli vyhraje Zeman, nebude to mít tvoje líná osoba lehké a s křeslem min.zahraničí se rozluč,stejně na to nemáš.Se svojí rétorikou tak leda někde v Burundi.
11. 01. 2013 | 14:46

JardaV napsal(a):

Pane Zaorálku,Dienstbier - dědičný politik - to asi nebude.Prostě nemá presidentskou osobnost,viditelně.Zasmál bych se,kdyby se do druhého kola dostala Bobošíková,a lidi ji pak zvolili prostě z hecu.
11. 01. 2013 | 14:51

Dumpling napsal(a):

pgjed

Musím se usmívat, když čtu váš chvalozpěv na Roithovou, "sportovkyni" (pročpak je tedy tak ztučnělá? včetně víček?). Já jsem četl jedno její kázání, jak se musela vrátit do komunistické ČSSR a jak děti, co neměly rodiče v KSČ nesměly studovat. Ale ona sama ovšem, ač s rodiči v emigraci, klidně směla vystudovat univerzitu. Já jí vůbec nevěřím. Taky je fakt, že když byla ministryní tak na svůj rezrot kašlala.
Je to navíc katolická fanatička. Teď si bude rvát se Švarcenberkem volební hlasy z ruky.
11. 01. 2013 | 14:56

Bunny napsal(a):

to pgjed: Roithová je ze stejného ranku jako vy. V tomto případě nemám nejmenší zájem na tom, aby mě někdo takový zastupoval byť ve frontě na lístky do divadla. Jste pokrytci a demagogové, návrat do 19. století je popsán celkem trefně.
11. 01. 2013 | 15:01

seriózní chlapík napsal(a):

Souhlas s I.Hochmanem o lidové taškařici i o tom, že vše bude stejné, když na trůn zasedne ten, kdo šel zrovna pod oknem, když se venku blýsklo.
V podstatě jde jen o to, aby nedržel žezlo úplný magor.
Právě v radiožurnál avizoval odškodnění Berky několika miliony a jeho opětovný návrat k soudcovskému taláru. Tady nezbývá než sepnout ruce a doufat, že soudního zapisovatele mu nebude dělat třeba Berdych. Ale kdo ví?
11. 01. 2013 | 15:13

pgjed napsal(a):

To Dumpling as Bunny:

V tom případě dovolte, abych vám pogratuloval ke všem těm Klausům, Zemanům, Topolánkům, Paroubkům, Dienstbierům starým i mladým, Sobotkům i Nečasům, Fischerům, Kalouskům atd.. Stačí se jenom ohlédnout, kam to dotáhli lidsky, hospodářsky politicky a morálně. Samozřejmě, že paní Roithová není kandidátka pro takové voliče. Její nabídka směřuje k normálním sdlušným lidem, kterým je pravý i levý liberalismus se vším tím svinstvem, keré nám tu za posledních 20 let nechal, cizí. :-)
11. 01. 2013 | 15:14

ambasádička někde? napsal(a):

černá magie?,a přítel nejvzácnější Jarda Šabata?ten co se zřekl svých rodičů kulaků a dělal čistky na škole?potom prozřel a stal se disidentem,podobně jako Dienstbier starší?lubko ???
11. 01. 2013 | 15:17

zemedelec napsal(a):

Pane Hochman.
To je tak moudrý příspěvek,až zavání narcizmem.Pokud nemáte navíc,škoda papíru,jestli náhodou nejste jenom dalším manipulátorem.
11. 01. 2013 | 15:22

Bestia triumphans napsal(a):

Almo G™ napsal(a):
..."Ten zfanatizovaný dav mi naháněl husí kůži. "

:-)
Chudák Almo!
Jak vy musíte trpět, člověče nešťastná. Nechápu, že jste se tak najednou vrátil na místo, kterým hluboce opovrhujete a sázíte jeden příspěvek za druhým. Není to nějaký masochismus?

Anebo jste v situaci alkoholika, který po dlouhém půstu objevil flašku a teď ho od ní nemůžou odtrhnout.
Závislý na Aktuálně.cz. To je ale diagnóza!
:-)
P.S.
Ale jinak máte pravdu. Ten dav mi taky naháněl husí kůži. Hrůza hrůzoucí.
:-)
11. 01. 2013 | 15:59

český maloměšťák napsal(a):

Co blog - to hysterie.
Podívejte se...ono to bude fakt docela dobrý výzkum toho, zda je český národ aspoň zrochu ústavním národem...nebo jen množinou kreténů.
Už se stejně nic nevymyslí.
Pokud tedy ještš nepřijde nějaká kubicovina...ale asi ne...a aktuální klausoberkovinu už by mohlo trumfnout snad jen odhalení takového typu, jako že že Dienstbier je ve skutečnosti Drobil a že Roithová je ve skutečnosti Parkanová.
Ale na to nemají - takovou techniku ještě nemá ani česká justiční mafie - natož MV.
"Techniku - to oni mají ! " tvrdil kdysi Bek v Bílé paní...ale bylo to zatím jen ve filmu.
11. 01. 2013 | 16:30

orttt napsal(a):

pgjad:
Hurá a sláva - díky vám tedy konečně víme, proč si mají voliči vybrat neúspěšnou ministryni Roithovou: protože ona přece trefí na záchod.
Je to samozřejmě jen vaše věc, ale já chci od prezidenta přece jen trochu víc.
11. 01. 2013 | 16:38

Ivan Hochmann napsal(a):

Pane zemědělče,
z důvodů svých celoživotních zkušeností skutečně vyzerám jako naRcista.Celý svůj život jsem se držel svého kopyta a nestrkal nos do cizího.Ne proto,že bych přes něj mohl dostat,ale protože se mě příčí šmírovat,přesvědčovat,zavazet a opruzovat.

Výše uvedená slovesa jsou v kostce prioritními pojmy této doby.
Lidé nemají životní náplň.jsou to chodící bestie vyhledávající senzace,neštěstí druhých,čumilové na každou hovadinu.
Nedokáží žít s vlastním nitrem.Žádné totiž nemají.
Proto musí pořád telefonovat,navazovat plytké kontakty,neustále o něčem "diskutovat".......
Také nemají žádné všeobecně platné priority (kromě těch svých egoistických) a hovořit o nějakých vizích společenských,lidských je - úplně scestné.......atd.

Vlastně ani nereaguji na váš příměr.Napsal bych sem stejně.
A ještě napíši po oněch "volbách".
To jest naš úděl.
Úděl Bílých vran.Sotva totiž zakrákáme ,hned se slétne namísto Šedivek hejno Krkavců.Ještěže je nás tak málo.

Ivan.
11. 01. 2013 | 17:18

sportovni komentator napsal(a):

Zaoralek je nasranej ze CSSD do Trabanta Dienstsbiera nalila 15 milionu. Vcera se ten dvoutakt nedostal ani na start zavodu o presidentske kreslo. I kdyz se snazil prskat o sto sest.
11. 01. 2013 | 17:19

odjinud napsal(a):

český maloměšťáku,
"Co blog - to hysterie"... Neni divu. Zaoralek ani jinak psat ci mluvit neumi.
11. 01. 2013 | 17:23

Ernesto napsal(a):

Občane Ivane Hochmanne už tě vyhlížím v záhrobí ,budeme spolu napravovat žijící lidské bytosti ! V tom si budeme určitě rozumět ! E Th G
11. 01. 2013 | 17:38

pamětník napsal(a):

Blog je ukázkou, proč Lubomír Zaorálek byl nazván doktorem Cvachem české politiky.
11. 01. 2013 | 19:06

Petr B. napsal(a):

A nemá spíš pravdu tenhle politolog?
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Zoufaly-volic-ODS-a-velike-stesti-Zemana-Od-Zborila-na-cestu-k-urne-259274

To by musela hádka se Zemanem, když vás pak nazval "bahnem, které sociální demokracie nasála". Já vím, on má mezi zuby žiletku.
11. 01. 2013 | 20:23

Petr B. napsal(a):

pamětníku:
Cvachem nazval Zaorálka tisíckrát neschopnější člověk...Saša Vondra, živící se řitolezectvím vůči americkým politikům. Snadný život.
11. 01. 2013 | 20:26

pamětník napsal(a):

Petr B.:
Jeden za osmnáct, druhý....atd.
Ať to řekl kdokoliv, uhodil hřebík na hlavičku. :)
11. 01. 2013 | 20:32

ujo napsal(a):

pamětník napsal(a):
Blog je ukázkou, proč Lubomír Zaorálek byl nazván doktorem Cvachem české politiky.
-----------------------------------------
dík za perfektně vyargumentovaný příspěvek
11. 01. 2013 | 21:32

queribus napsal(a):

No Zaorálku, ze všech těch výplodů čiší očividný závěr: jak prezentovat Dientsbiera coby nejperspektivnějšího kandidáta. Tomu se ostatně nedivím, nejspíše jste se podílel na jeho výchově a třeba časem dopadne (byť finančně sotva) lépe než Váš předchozí mladý a talentovaný vraník Stanislav Gross....
Ale v té včerejší debatě devíti byl ten Váš koník zcela nemožný a v míře agresivity, zavilosti(paradoxně především vůči Vašemu dřívějšímu stranickému ducemu), tvrdohlavosti v neustálém omílání téhož (anti/korupce jako zřejmě své jediné programové teze) dokonce předčil i urputnou vlastenku Bobo-.... Naštěstí byla (připusťme, že dost jalová) debata časově limitována............
11. 01. 2013 | 21:47

Ivan Hochmann napsal(a):

Ernesto,
máš smůlu.Žádné záhrobí mě nečeká.Vylétnu komínem do vesmíru a můj popel bude rodinou rozprášen na místech kde jsem osobně uložil svoji ženu.
I kdyby bylo nějaké záhrobí musel bys agitovat sám.
A neříkej mi Občane! Tak se titulovali krvaví revolucionáři od devátého termidoru (nakonec skončili pod gilotinou všichni) a podobně i bolševické bestie.Ti se zase titulovali soudruhu.
Však to znáte pane Zaorálku,že mám pravdu?

Kuš.Ivan.
11. 01. 2013 | 21:49

pamětník napsal(a):

ujo:
Tento blog je taková slátanina všeho možného, s čím nelze korektně argumentovat, od vět jako "Prázdnotou dunící sud Jan Fischer nebyl možná ničím víc než volavkou kampaně. Umělými prášky vyhoněný favorit, mimořádně slabý diskutér, který pak byl v duelech se Zemanem v soukromých televizích naservírován k téměř rituální porážce." přes Šloufa, Klausovu amnestii až po Jaroslava Šabatu.
Lubomír Zaorálek možná není doktorem Cvachem české politiky, i když ten podobně mluvením udělal kariéru, ale záměrně plkající rétor o všem možném dohromady, aby předem zabránil jakékoliv racionální reakci.
11. 01. 2013 | 22:04

JF napsal(a):

Co se týče Schwarzenberga, tak ten má roslteskávače fšude. Jinak je doufám zřejmé kam vede tahlemediokracie. Neměli by lidé volit jen toho koho znají osobně? Vždyť ty politiky můžou zachvíli natisknout tak jako se tisknou prachy kterými jsou ta současná jelita placena. Je to naprosto čílenej kolotoč virtuality a zástěrka toho že lze něco ovlivnit. Rozumnej postoj je snad jen ten nevolit toho koho osobně neznám. To by měl být zákon demokracie. Tohleto je jen virtualita. Ale jo lid chce dostihy a zábavu nic jiného to nemůže přinést.
11. 01. 2013 | 22:28

zuzka napsal(a):

Zaorálek - ten blog je pro Dienstbiera polibkem smrti!
11. 01. 2013 | 22:30

Marty napsal(a):

Lubomír Mamulovič Zaorálek, i když působil v Chacharovské televizi a dramaturgoval " Velké sedlo ", perfektně zapadá do té brněnské " kinder party ", která nám tady zase už chce vládnout. Dluhoslavovi Sobotkovi vůbec nevadí, že ho renomovaní ekonomové označili za nejhoršího min. financí všech dob, který za svého působení nejvíce zadlužil tuto zemi. Nevadí mu ani to, že zpronevěřil poslanecké náhrady, za které si koupil byt za 7 milionů. Také není žádný ekonom, přesto ho strana pověřila, aby vedl finance. Když vstupoval do funkce, tak ani nevěděl, co je " Lafferova křivka ", nevím jestli už to dnes ví. Zrovna tak poctivý Hašek, kterému nevyhovují naše VŠ, tak si jezdí dělat rigorózu na maďarské hranice, ke kámošovi, socanovi do Sládkovičovo. Mimochodem, tento rektor v té škole je nyní vyšetřován policií. Hašek se ani trochu nestydí a honosí se titl. JUDr. Má také ohromné soc. cítění, je velmi pracovitý, je evidován ve třiceti různých dozorčích radách a organizací. Také po zásluze dostává 30 platů. K této trojce ještě patří řůžolící Jeroným Tejc, právník bez praxe, ale rady nám dává dobré. Tato parta svazáků, ještě nepřišla s jedním rozumným návrhem, který by prospěl naší zemi. Pořádají pouze přiblblé brífinky, kecají tam nesmysly, hlupáci jim to žerou a další činnost je již snad padesáté vyslovení nedůvěry vládě. Dělají ze sebe šašky, protože jim to nemůže projít. Zaorálek ? Ten mně při jeho projevech, kdy si stoupá na špičky, připomíná jednoho dávného rétora, který měl podobné jméno, myslím že Urválek, nebo podobně. Ve II. svět. válce byl také jeden takový demagog, který lhal a řval jako svazák Lubomír, na jeho jméno si již nevzpomínám. Bůh nás před tou partou ochraňuj!
12. 01. 2013 | 00:31

Marie napsal(a):

Z vysílané debaty si může těžko někdo udělat jasno, koho volit, neboť zcela jistě diváky ukolébala už v polovině a probudila jej až závěrečná hymna. Byl to ztracený čas.
12. 01. 2013 | 02:55

jozef napsal(a):

V suvislosti s "neustupnostou" Jiriho Dienstbiera st.
okamzite si vybavim,vzdajuc mu poklonu, neustupnost v boji proti rozputaniu vojny v Juhoslavii.Naozaj nebol srac, vo vplyvnom postaveni.
Jiri Dienstbier st. rezignoval takymito slovami: Vojna je nevyhnutna,ma totalne medialne krytie.
To je o funkcii medii.O horore zvanom madiokracia.

S totalnou medialnou podporou vysplhal sa aj Zeman z neparlamentnej strany na nejakych 20 percent.Pan poslanec, reflektujete politiku majitelov medii.Reflektujte viac!
A dopredu.Preco mediokracia vyniesla Zemana nad pesnicku SD? Co tym sledovala?
Myslim,ze to medialny reziser hry prepiskol.
12. 01. 2013 | 09:52

StandaT napsal(a):

Bolševici se vždycky nejvíc báli svých spolustraníků. Jakmile se rozejdou jejich koncepty dobra, začíná temno.

Medvědí služba, Zaorálku. Dienstbierovy šance sráží příslušnot k bolševikama prolezlé strany. Kdo se po Paroubkovi stává personifikací zloby a agrese je známé. I z tohoto blogu.
12. 01. 2013 | 10:54

Ivan Hochmann napsal(a):

Marty,
nikdo nás před tou partou nezahrání.Není kdo.
Ani my sami na to nestačíme.
Nesmělo by být mezi námi tolik hlupáků,nevědomých lidí a líných nenažraných ,zlodějských parasitů.
Těm všem jaksi tenhle bordel neprávního státu vyhovuje.
Chtěl bych být třebas jen mouchou stoletou abych se podíval na Česko(svět) ,jak bude vypadat za sto let.
To už se na komunisty nebude moci nikdo vymlouvat !!
Třebas se ani mluvit nebude.
Komunikace bude mezi lidmi jen telepatií.

Takže nebude ani třeba zkurv...ČT a ostatních debilních mediálních manipulantů.
Nebude tředas ani volebních šaškáren.
Každý bude vědět odkud to fouká.

Ivan
12. 01. 2013 | 12:16

Dr. Emmett Brown napsal(a):

Hochmanne,
pokud budou za sto let CR vladnout potomci Zaoralka, tak s vasi analyzou plne souhlasim.
12. 01. 2013 | 12:48

Také? napsal(a):

Ať tak či jinak.Z. si hubou svou nadměrečnou mzdu odpracoval ve prospěch těch, kdo ho volili.Že těch proti se byť podvodem dalo dohromady víc, nelze klást za vinu ani Z.ani těm, kdo mazaně situaci zneužili.Ti, co seděli doma, ti si mají sáhnout do svědomí.No, a nechat se platit za lži na netech bez skutečného přesvědčení a znalostí problémů lze přičíst neschopnosti uplatnit se lépe jinde.
12. 01. 2013 | 13:26

Ivan Hochmann napsal(a):

Ivan Hochmann napsal(a):
Velice mě těší,
že jsem u této frašky neasistoval.
Před časem jsem napsal,že zloděje na Hradě vystřídá opilec.
Takže asi nejsem daleko od pravdy.
Společnost česká je rozpolcená praví se v mediích.
Můj názor je: že splečnost česká je komunismem a alkoholem totálně zdegenerovaná.
Já se jako vždy z této statistiky vyčleňuji. A vám podobně ostatním nepomohou ani Blaničtí rytíři,pokud nějací vůbec jsou,že?
Pošlete svoje děti rychle za hranice.poněvadž v tomto teritoriu bude za chvíli konec světa.
Civilisovaného!

Ivan.
12. 01. 2013 | 17:11
12. 01. 2013 | 17:18

Karel napsal(a):

ZaOrálku, člověče boží, nauč se aspoň česky --- nic takového jako "protěžovaní" neexistuje. Slovíčko, které hledáš, mamlasi, je "protežovaní".
12. 01. 2013 | 22:43

kuňk napsal(a):

To je prasácká hanba a špína nejvyššího kalibru. Takhle střílet do vlastních řad. Tak to hoď pravičákovi, volby sis prohrál.
13. 01. 2013 | 10:43

Kraken napsal(a):

Píseň Čechů r. 1850
Zle, matičko, zle!

Švarcemberci zde:

jeden, ten je jenerál,

a druhý je kardinál;

zle, matičko, zle!
Zle, matičko, zle!

Švarcemberci zde:

jeden drží karabáč,

druhý říká otčenáš;

zle, matičko, zle!
Zle, matičko, zle!

Švarcemberci zde:

jeden, ten je arcibiskup,

a druhý je taky špicbub;

zle, matičko, zle!

A píseň Čechů v roce 2013..?
13. 01. 2013 | 11:06

Pravda napsal(a):

Zaorálku mluvíš o kauze Karla Srby, ale nebyl jsi náhodou jakožto poslanec zvolený za ČSSD za tuto kauzu zodpovědný. Co jste proti tomu udělal v době kdy jsi byl poslancem? Nic
13. 01. 2013 | 11:22

Yosif K napsal(a):

Pokud jest Zeman také hovado, jak pan Zaorálek píše, kde byla celá slavná CSSD když Zeman páchal své zločiny jako premiér České republiky?

Všichni drželi hubu neboť různí Šlkoufové jnim scháněli peníze na různé kampaně.

I Dienstbier tehdy držel hubu - vydělával kroupy u šejdíře Čalfy a byl zticha, politicky byl oproti Grossovi nebo Sobotkovi úplná nula, do politiky se pustil ve větší míře až když ydědil trafiku po tátovi, do té doby po něm neštěkl ani pes. Dvacet let z politiky jenom čerpal.

V CSSD se kradlo za Zemana, za Grosse, za Paroubka, krade se i dnes. Jediný poctivec byl nevolitelný mimozemštan Spidla, ten byl vzkopnut nahoru do Bruselu s držhubným tisíc EUR měsíčně. Pochopil a drží hubu, tisíc EUR měsíčně je zajímavá suma.
13. 01. 2013 | 11:23

Lenka D. napsal(a):

Bohužel, nerozhodujeme mezi Zemanem a Dienstbierem, ale mezi Zemanem a "Karlem". Nechci si představit ani v nejčernějších myšlenkách, že by to vyhrál ten druhý. Jestli jo, tak to svědčí o hlouposti, neznalostech našeho národa.Úryvek článku z "předvoleb" 2009. Velmi aktuální pro dnešek, "jenom" že teď se už nejedná o post premiéra, ale prezidenta...:
...
Schwarzenberci jsou teď všudypřítomní jako Orwellův „Velký Bratr“.
Nikdy by mě nenapadlo, že sto let po Masarykovi dostanou monarchisté v Čechách tak vysoké preference. TGM jim zrušil šlechtické tituly a pozemkovou reformou připravil feudály o značnou část pozemkového vlastnictví. Jenže feudála vyhodíš dveřmi a oknem se ti vrátí. Schwarzenberci jsou zpátky. Po celá staletí tu vládli, rozhodovali, zastávali spoustu funkcí. A pokud se kníže po volbách stane premiérem (DNES PREZIDENTEM) (jak mnozí navrhují), budou zase.
Do štítu si TOP 09 vepsala "tradice - odpovědnost - prosperita." Jaképak tradice jsou tím myšleny? Republikánské tradice to asi nebudou, když je u toho fotka feudála. ... ...
...Nedokážu si to vysvětlit jinak, než že monarchistům jde o to, obnovit prosperitu staré pozemkové šlechty. Pan Schwarzenberg sám usiluje o restituce nemalého majetku, stejně jako jeho kumpáni Kolowrat, Kinský, Piccolomini a další. Že by konflikt zájmů? Kdeže. Když bude šéfem státu, prostě se přičiní, aby soudy přišly k rozumu. Takové posunutí restitucí před rok 1914 (!!!) by nebylo marné.... ... Tradice se musí ctít. Hlavně by se měla vrátit půda a zámky rodům, které dostaly majetek po Bílé hoře jako odměnu za potlačování české rebelie proti Vídni. To jsou zkušenosti, které se budou hodit, při potlačování dnešních nacionalistů (jako byl TGM), kteří chtějí suverenitu a vzpírají se Vídni... totiž Bruselu. Připomeňme, že Schwarzenbergové přišli do Čech po Bílé hoře (1653 dostali inkolát) v rámci obsazování místa uprázdněného po vyhubených rodech českých.
A tím se dostáváme k heslu "odpovědnost". Když tu budou vládnout, ponesou odpovědnost, za všechno, co se s námi stane. Tak jako Piccolominiové a další rody nesou odpovědnost za to, jak se zatočilo s Čechy po Bílé hoře. ... ...
Za druhé, pan kníže se dožaduje restitucí svých feudálních držav. Tedy chce abychom mu platili nájem a robotovali na něj. Za třetí, je loajální ne k českým občanům, ale spíše k císařskému dvoru v Bruselu. Pročpak ho v roce 2008 zvali na setkání Bilderbergu? Nebylo to náhodou proto, aby podpořil Lisabonskou smlouvu?... ...
...Po Maastrichtu, jak se EHS transformuje v EU, stále více se podobá Habsburské monarchii, která byla přezdívaná "žalář národů".
Občanů se vrchnost na nic neptá (žádné referendum o Euru, žádné referendum o Lisabonské smlouvě), panstvo u dvora rozhoduje o nás, bez nás. Jako by se vracely časy "pasivní opozice" (1863-1879 čeští poslanci nejezdili na zasedání říšské rady, když pochopili, že tam stejně nemohou nic ovlivnit)... ...
Jenom pořád nechápu, proč to občané chtějí volit? A proč ho stále servilně oslovujeme pane kníže, když šlechtické tituly u nás byly dávno zrušeny? ... Patří ke společenské vrstvě, která nemá s demokracií a republikánským zřízením nic společného.... ... majetek občana Karla S. pochází z éry starší, z éry feudalismu. Majetek, který zrestituoval a jehož se domáhá, pochází z práce nevolníků-otroků. Jde tedy o příjmy z trestné činnosti. Dávat na billboard vedle pana Schwarzenberga heslo "tradice" asi nebyl úplně ten nejlepší nápad.
...
Zde je článek celý: http://kremlik.blog.idnes.cz/c/98242/Zle-maticko-zle-Svarcenberci-zde.html
13. 01. 2013 | 11:31

Pavel napsal(a):

Vše je popřeno podporou ČSSD Zemanovi
13. 01. 2013 | 11:36

Ochlasta napsal(a):

Je to přesný obraz naši společnosti, zloději, ochlastové, tuneláři. Jenom ne slušnost a poctivost.
Takže jinak to ani nemlo dopadnout . Zloděje vystřídá ochlasta.
13. 01. 2013 | 11:37

agent napsal(a):

Lubomíre Zaorálku, máš pravdu v hodnocení Zemana, ale nelze si nepamatovat vaši vzájemná nenávist. Zeman tě nesnášel jako politika i jako člověka a dával ti to dokonce i přes média nepokrytě najevo. A měl pravdu. Tvá nynější snaha o revanš je ubohá. Jsi malý člověk.
13. 01. 2013 | 11:45

Jiri Hovorka Cheb napsal(a):

Zaoralek ma tentokrat pravdu,nemohu pochopitvolbu Zemana. Vsichni rvou proti korupci
ale pokracovatel Klause jim nevadi.Arogantni jesita II,hulvat ktery urazi.Gross byl jeho dite, Buzkovou chtel znemoznit.
Mam dotaz smerem k volicum CSSD co volili Zemana. PROC? Dienstbier je mlady,nezkorumpovany ostudu by nedelal a vy volite tohoto Klause II.
PROC?
13. 01. 2013 | 11:55

Honza napsal(a):

Soudruhu Zaorálkovi jeho tah nevyšel, protože jeho soukmnenovec propadl. To bylo jasné hned od začátku kampaně, protože křišťálově čisté členy socdem jsme tady už měli a co se z nich nakonec vyklubalo, víme všichni. Zaorálek nepochopil, že jenom nenávistným pliváním na konkurenci nemůže přesvědičit voloče, aby soudruhům oranžovým věřili.
13. 01. 2013 | 12:03

Stan napsal(a):

Jiří Hovorko

klikni na první noviny, přečtisi článek a fakta o Jiříkovi, možná procitneš.
13. 01. 2013 | 12:05

Stan napsal(a):

Ivana Hochmane, nevím co jsi zač, doufám, že nemáš nic společného s tím rádoby novinářem. V každém případě, když píšeš o hradním zloději, tak je vidět, že ses zařadil k lůze nejtěžšího kalibru.
13. 01. 2013 | 12:13

propy napsal(a):

Stalin,F.D.Roosewelt a W.Churchill uzavčeli tu kapitolu světových dějin roku 1945 ještě plně v rámci staré ekonomie Ricarda-Smirha-Marxe.Teprve v semdesátých létech nastoupil -a pouze v USA-monetarismus-vycházející z ekonomické funkce oběhu peněz (U Marxe pouze jedna kapitola jeho Kapitálu).Zdůrazněný tím,že se exaktně prý podřizuje diferenciální rovnici druhého řádu,podobně Schroedingerově rovnici v kvantové mechanice.
Z vulgárního politického přenosu této vědy na její zakrslé formy :Reaganodynamika (neoliberalizace) ,resp.Klausodynamika (divoká privatizace) se vlastně zrušila 40 let trvající studená válka mezi spojenci roku 1945 vyhlášená W.Churchillem o tři roy později ve Fultonu 1948.Přes toto komunikační positivum do deseti let po roce 1990 začala deprese ekonomická v obou bývalých částech dříve studenou válkou rozděleného světa:tradičním kapitalismu i postkomunismu,reprezentujícího bývalý socialismus.
A v roce 2008 už jasně impuls monetarismu-revize klasické ekonomie-přivodil obrovskou světovou krizi,přetrvávající.
Selské mozky této periody-jako Gorbačev a Zeman sehrály jen pomocnou roli.
Gorbačev by sám šel nejspíše cestou Kosíkovy jugoslávské Dialektiky konkrétního,která v Jugoslavii končila vražděním.Zeman -opíraje se o čistě verbální cizorodné chápání,spíše nechápání monetarismu (sporně pravdivého) privatizoval české bankovnictví,což se následně v české ekonomice projevilo vysoce negativně v návaznosti na Klausodynamiku.Jde celosvětově i česky o dvacetiletou etapu naprosto jasných průkazných v každém směru ekonomických proher národního celku i mezinárodního společenství vůbec.Nepomáhají ani škatulata hejbejte se od EU nebo Nečase.
13. 01. 2013 | 12:45

Zdenda napsal(a):

Nevím, jestli je Zeman nějaký kůň, zato vím, že Zaorálek je naprostý hlupák. Jedině on a pár jemu podobných ještě dovoluje, že tu nějaká pravice může existovat a mít nějakou perspektivu.
Dokud se těchto politiků ČSSD nezbaví, nemá šanci rozhodujícím způsobem vyhrávat volby.
13. 01. 2013 | 12:46

propy napsal(a):

oprava :

Stalin,F.D.Roosewelt a W.Churchill uzavřeli tu kapitolu světových dějin roku 1945 ještě plně v rámci staré ekonomie Ricarda-Smitha-Marxe
13. 01. 2013 | 12:52

propy napsal(a):

ještě oprava :

W.Churchillem o tři roky později
13. 01. 2013 | 12:57

pgjed napsal(a):

Když to je těžké pane Zaorálku. Komu není rady, tomu není pomoci. Na to, aby si člověk uvědomil, že Zeman i Fischer jsou financováni z podivnbých zdrojů donátorů, kteří nikomu JEN TAK! nedají ani pětník, se nemusí dívat na srač..vize jako Nova, nebo Prima. A kdo se na ně nedívá, toho z toho mediálního průjmu nebolí hlava. :-)
13. 01. 2013 | 12:58

Jiří Jasín Steskal napsal(a):

Pane Stejskal. Něco mazat je lementární výraz ne demokracie. Nechte každého ať vyjádří svůj názor a myšlenky. Neschovávejte cenzuru a nedemokracii za násílí, rasismus apod. Rozumím tomu, že na svém místě jste díky Nečasovi a Blažkovi. Pan Blažek dnes již veřejně píše, že chce lidi, kteří tady lžou trestat, soudit apod. Takhle si konkrétně představujete demokracii, svobodu.?? Nemáte právo nic mazat. Každý si sám udělá závěr. Politici lžou denně. Jirka Jasín
13. 01. 2013 | 13:05

Yosif K napsal(a):

Cituji Wikipedii (heslo: Miloš Zeman):

„ Politické působení Miloše Zemana je spojováno s řadou afér a korupčních případů. Před volbami v roce 1996 jednal tajně s podnikatelem Janem Vízkem - podrobněji Aféra Bamberg. Kritizován byl i za výběr nejbližších spolupracovníků, zejména šéfa svých poradců Miroslava Šloufa politického představitele předlistopadového SSM i KSČ. V roce 1999 vyšlo najevo vydírání správce Štiřínského zámku jeho poradcem Jaroslavem Novotným, který po správci Václavu Hrubém požadoval vyrobení falešných důkazů na bývalého ministra zahraničí Zielence. Ve stejné době bylo zjištěno, že na zámku Štiřín bylo funkční odposlechové zařízení. V květnu 2000 bylo odhaleno, že v týmu poradců tehdejšího premiéra Miloše Zemana vznikl materiál nazvaný Olovo, který měl zdiskreditovat ministryni školství a Zemanovu stranickou kolegyni Petru Buzkovou - podrobněji Aféra Olovo. Bylo mu často vytýkáno, že do politiky vnesl nebývalou míru hrubosti a arogance. Známé jsou zejména jeho četné urážky novinářů a politických protivníků, ale i nikdy neprokázaná obvinění z korupce např. na adresu novináře Ivana Breziny nebo bývalého ministra zahraničí Josefa Zieleniece. Za jeho působení byla v roce 1998 uzavřena Opoziční smlouva s ODS, za jejíhož trvání došlo podle dokumentárního filmu Vládneme, nerušit (natočeného dle stejnojmenné knihy Erika Taberyho) k poklesu politické kultury, zvýšení míry korupce, k výhrůžkám a pokusu o vraždu novinářky Sabiny Slonkové). V rámci předvolební kampaně pro prezidentské volby v roce 2013 požádal, stejně jako další kandidát Jiří Dienstbier, o podporu vedení KSČM. KSČM nakonec podpořila oba kandidáty…“
13. 01. 2013 | 13:30

Ivan Hochmann napsal(a):

Stane ,
máš pravdu .Patřím k lůze!

Jen se ti pokusím osvětlit můj názor na zloděje.
Ne proto,že si vzal líbivé pero.Na to mají oberpolitici jakési "právo".Také mu hostitel bezpochyby s díkem pokynul!

Mám na mysli Zloděje,který zhasl a nechal rozkrást tuto zemi a ještě se holedbal,že tvoří nové elity!
Neskutečně ambiciozní narcista,který má semo tamo pravdu,pokud se nestane zmanipulovaným frackem ve skupenství svých mafiózních a sektářských přítelíčků.
Jak tak učinil v posledním svém vážném rozhodnutí o amnestii.

Stejně se domnívám,že za pár let zde bude samá lůza.
Až bude většina u zdi(dál to už nepůjde),pak se budou tací chlapečkové Stane móc divit.
13. 01. 2013 | 14:17

M-iri napsal(a):

Jen malý dovětek,nedělám si iluzi o původu peněz v kampani...snad s vyjímkou pana Franze,paní Fischerové a Roitové.Ovšem mluvit o čistotě peněz při placení z peněz strany mě připadá jako naprostý hnus.Jednak je to z našich daní a jednak průkaznost financování stran je mimo realitu....Pane Zaorálku strčte ruku do ohně za čisté koruny v CSSD...Panthenol kupte předem.
13. 01. 2013 | 14:42

Desiderius napsal(a):

Správně považujete Zemana za nepřijatelného člověka na prezidentský úřad.Proč pak soc.dem. doporučila svým voličům ke zvážení volit Zemana na prezidenta ? Moc tomu nerozumím.
13. 01. 2013 | 14:54

M.Š. napsal(a):

Lidé by si měli uvědomit,co stojí za kandidáty,kteří dají do kampaně na zvolení za prezidenta více peněz,než jako prezident vydělají.Kdo jim to manko platí a z jakého důvodu...?????
No nic,zamyslet se nad tímto problémem je zjevně nad mentálními schopnostmi voličů.
A pak je dobré,že dobře jim tak...
13. 01. 2013 | 15:24

Pavel Bela napsal(a):

Zaorálku, držte svá ctěná ústa. Jsem skalní volič sociální demokracie a to, co jste předvedli v prvním kole prezidentské volby, myslím vás, čelné představitele ČSSD, je krokem k tomu, abyste po nových stranických volbách s hanbou opustili tyto posty. K Diestbierově kandidatuře jste se postavili tak vlažně, že jste podpořili spekulace o tom, že jste se jej kandidaturou na Hrad pokusili zbavit tím, že si natluče a vy jej odstavíte, protože vám vidí do karet, kterými hrajete více ve svůj, než v prospěch vašich voličů. Vaše zbrklé prohlášení, ve kterém jste Dienstbierův úspěch vydávali za svůj a nabídli naše hlasy Zemanovi bez našeho souhlasu, dává obraz toho, že nás máte docela na háku. Naštěstí se náš ( ne váš ! ) kandidát jasně vyjádřil, že hlasy, které obdržel, by nedal nikomu z obou kandidátů. Zaorálku, Sobotko, Hašku, Tejci a vy ostatní kašpaři, styďte se a odstupte z funkcí, o které se opíráte nezaslouženě, našimi hlasy ! Očista sociální demokracie je nutná, ryba smrdí od hlavy. Věřím, že něstupem Dienstbiera do čela sociální demokracie nastanou lepší časy ..!
13. 01. 2013 | 15:29

Antiza napsal(a):

Zaorálku, jsi to nejhorší, co v politice máme. Velkohubý alibista, zbabělý tlachal a podprůměrný češtinář, který založil svou kariéru na hlouposti druhých. Už proto bylo od začátku jasné, co je tvůj favorit Dienstbier zač.
13. 01. 2013 | 15:30

Maximus napsal(a):

Současné vedení "socdem" je neskutečná parta amatérů a salonních politiků z poslanecké žvanírny, už zase roztříštili své síly a místo, aby správně odhadli možnosti Dientsbiera a nepostavili ho a spíše podporovali svého expředsedu, tak zase udělali faux pas jako řemen. Jasně, víme proč tak činili, Špidlové a spol. před časem Zemana u voleb na prezidenta sprostě podrazili a tak nemá část z nich čisté svědomí a tak "kalí vodu".
Tím vlastně vykopli Klause do prezidentského sedla a pomohli tak pravici, aby tuto zem dostala doslova hospodářsky do kolen! Ovšem alespoň víme co česká pravice umí a co dokázala, ovšem je to velmi drahá zkušenost. Zeman je realista a pokud by zasedl do funkce prezidenta, tak je velmi pravděpodobné, že se na ty podvraťáků prostě vykašle a nebudou mu stát za nějaké intriky. Spíše mě překvapila krátká paměť lidí z velkých měst, kteří volí K.S., to je neskutečné hlupáctví od nich. Tenhle člověk je jasný představitel pravice, co jim jde po penězích a ti hlupáci ho ještě volí! Některé jeho voliče znám osobně a kupodivu nejsou majetní a ještě jsem je musel párkrát finančně založit! Fakt, opravdu některým lidem nerozumím.
13. 01. 2013 | 16:04

vivald napsal(a):

Vážený pane Zaorálek ! Můj názor je že jste největší demagog který se na politické scéně objevil ! Vy jste přišel na politickou scénu v roce 96 a od roku 99 byli u vlády socialisti v čele se Zemanem kterému dnes nasazujete psí hlavu : Přečetl jsem si Vaše projevy ve sněmovně a odpuste ten výraz ale pozvracel bych se ! Až budete mít čas tak se na ně podívejte a přečtěte ! Nenajdete tam žádný útok nebo kritiku Zemana potažmo Šloufa !!! To že se chováte tak že jsme všichni úplně hloupý a retardovaní kteří přišli o paměť je o Vás známo ! Ale teď jste to opravdu přehnal ! Díky takovým prospěchářům a bezpáteřním politikům jako jste Vy je politická úroveň taková jaká je ! Jedním slovem HROZNÁ !!! A Vaše proklamace že Vám jde o lid této země jsou jenom lži,neboť kdyby jste to myslel jenom z 10% vážně tak jste za 16 let v politice pro to něco udělal !!! Po Vás je jen zápach a kdyby jste měl jenom špetku svědomí tak už politiku opustíte!
13. 01. 2013 | 16:24

Jan H. napsal(a):

Soudruhu Zaorálku, kde berete odvahu neustále kádrovat lidi, kterým nesaháte ani po kotníky?
Dlouho jsem si myslel, že dosáhnout úrovně Milouše Jakeše se už nemůže nikomu v naší politice podařit - omyl. Vy jste to dokázal. Gratuluji. Konečně má tento velký myslitel, který sice nerozuměl ničemu, ale ke všemu se potřeboval vyjádřit, plnohodnotného nástupce.
Jste opravdu vyjímečný řečník (taková frekvence zbytečných slov, to se hned tak nevidí), nicméně hrát jen na ty nejnižší lidské pudy je i pro oranžového populistu zoufale málo.
13. 01. 2013 | 17:11

pamětník napsal(a):

Vážení diskutéři
tady naklábosili tolik nesmyslů, že jenom fakt vysoké závažnosti tématu může vysvětlit ten pytel blábolů a pomluv, ne však omluvit. Když kecalům nevychází něco podle jejich představ, tak se jim hroutí svět. A tak nadávají konkurenčním kandidátům, nesouhlasícím diskutérům, voličům a celému blbému lokajskému českému národu. Ubožáci.
A teď k věci, pokus o predikci, co by bezprostředně následovalo po případném zvolení Karla Schwarzenberga prezidentem republiky: Ten by vzápětí se vzdal předsednictví TOP09 a zřejmě i členství. Nahradil by jej Miroslav Kalousek, který pravděpodobně tak do měsíce by vystoupil z vlády. Prezident K.S. by M. Kalouska pověřil sestavením nové vlády (má možnost 3x) a záleželo by na Kalouskově šikovnosti v nákupu počtu poslanců potřebného k vytvoření většiny - poslance LIDEM by měl jisté, VV asi také. Pokud by projekt náhodou selhal, zbyla by možnost vytvoření úřednické vlády a vypsání předčasných voleb s nadějí, že vedoucí partají pravice se stane TOP09 a kmotři se vystřídají.
Možná se stane zázrak a voliči zvolí tak, aby možnost takového vývoje vůbec nevznikla.
13. 01. 2013 | 17:27

Pavel Bela napsal(a):

Pamětník : Díky, veliký vizionáři a spasiteli můj ! Otevřel jsi mi oči, jen díky Tvé jasnozřivosti je svět rázem růžovější, vlastně oranžovější..!
13. 01. 2013 | 17:49

pamětník napsal(a):

Pavel Bela:
Není zač. :)
Oranžovější je lepší než modřejší, you´d be feeling blue.
13. 01. 2013 | 17:55

mik napsal(a):

Pane Zaoralek a koho budete volit ted ? Kdyby volila jen Ostrava a Vysocina tak uz by druhe kolo nebylo prototoze by vyhral Zeman a kdyz by volila Praha a nejaky ten kraj kde vyhral Swarzenberg tak taky uz je vymalovano CSSD dalo pokyn volicum volit Zemana Ostrava ma moznost dokazat ze neni uz takovou rudou bastou jako byvala a predhazovani ze kdo souhlasi s restitucemi cirkve voli Swarzenberga je slaby argument stejne jako psat o kozenem podnikani a vrchol vseho je delat si legracky s toho jak Swarzenberg zazpival hymnu ja si naopak cenim jeho snahy a radeji takoveho zpevaka nez toho co bude s Putinem na rybach soutezit kdo vic vypije
13. 01. 2013 | 18:16

pamětník napsal(a):

mik:
Naplácal jste toho tady dost, ale tu hloupost spojovat Zemana s Putinem nelze nechat jen tak. Zeman už před mnoha léty se vyslovil proti sovětské agresi proti Československu a byl šikanovaný dvacet let.
Btw. ten Schwarzenbergův "zpěv" hymny bylo něco hrozného a kdyby ten člověk měl aspoň trochu sebekritiky, při české hymně by držel Maul.
13. 01. 2013 | 18:24

,mik napsal(a):

To pametnik
docela slusna fantasmagorie vladu sestavuje vitezna strana voleb jen za Klause to bylo jinak mladi lide maji rozum a voli Swarzenberga a ti co treba zazili 68 tak taky a jsou mezo volici i lide stasich rocniku a ti se taky prikloni k Swarzenbergovi ano urcite se zmeni jejich vztah s Kalouskem ale trosku jinak za Swarzenbergem prijede Merkelova a bude orodovat aby CR prijala euro je treba sledovat zda v 2016 Polsko euro prijme a aby CR moc nezaostala Kalousek vliv ztrati protoze Swarzenberg jmenuje zcela jine slozeni bankovni rady narodni banky nez to bylo u Klause Po 10 letech ostudy v EU ma CR konecne moznost zase vyvesit na Hrade vlajku EU a voloci se doufam nenechaji zmast populistickym prohlasenim Zemana ze by to taky udelal Meciar ktery podporuje Zemana se prezidentem na Slovensku taky nestal je treba pripravit Klausovi posledni prohru a volit cloveka ktereho Klaus nema rad
13. 01. 2013 | 18:30

Pavel Bela napsal(a):

Pamětník : Jsem demokrat, sociálně cítící. Má politická orientace je jasná. Volba dopadla nejhůř, jak mohla. Než však volit alter ego Klause, který zapříčinil současnou vládu ješitným odebráním hlasů svou pidistranou ( ne každý je v této zemi tak jasnozřivý..), raději budu volit knížete. Toho do této volby nevedla zaslepená msta a nebetyčná ješitnost. Ze dvou největších zel pro naši zemi budu volit to menší, jiné východisko nemám. A ta Vaše trapná zmínka o hymně Vás ani trochu nezdobí..
13. 01. 2013 | 18:37

mik napsal(a):

To pametnik
psali jsme si zaroven tak jeste reaguju jak sikanovali Zemana 20 let ? Tim ze ho vyhodili s KSC ? Zemanovi se neda uprit ze umi vyborne mluvit umi se vemlouvat jako kdyz vyskoleni prodejci Herbailaifu a dalsich nesmyslu presvedcovali lidi ke koupi je to stejna manipulace jako kdyz se na akcich presvedzuji duchodci aby si koupili neznicitelne nadobi,,,Osobne nemam nic proti Zemanovi ale Swarzenberg mu to rekl zcela po prave ze je politik minulosti proc se stahl z politiky ? mohl prece sve nazory prosazovat snazit se situaci zvratit ted najednou si bude hrat na mistra sveta ano Swarzenbergovi skodi jeho ucinkovani v soucasne vlade ale zastava tam funkci ministra zahranici a to je neco jineho nez domaci politicka scena nemohl ovlivnit nepodepsani fiskalniho paktu Necasem ani prohlaseni Klause ze nepodepise euroval a tak CR sedi u vedlejsiho stolu zatimco se 25 statu nejak domluvilo a navrat do EU je jediny mozny pres Swarzenberga at je jaky chce ,,a s tou hymnou si ho vazim jiny by to zahral do autu a jeste jedno Putin prece neposlal do CR vojsko a on se Zeman ani netaji pratelstvim s Putinem jen Putinovi potapeci nachystaji nejakou tu amforu a Zeman jiste bude rad stredem pozornosti jako tomu bylo u Klause... ostatne Zeman uz se vyjadril jak by zmenil lidi na Hrade a dycha s toho arogance to mela ta ochranka zacit mezi lidmi strilet a postrelit nebo usmrtit nevinne lidi ?
13. 01. 2013 | 18:51

MiT napsal(a):

Človíčku Zaorálku, měl byste opustit ČSSD, když podporuje Zemana. Na to asi sílu nemáte....
13. 01. 2013 | 19:53

pamětník napsal(a):

Pavel Bela:
Vskutku sociálně cítící občan nemůže volit Karla Schwarzenberga. A plácat o Zemanovi jako o alter ego Klause je projevem nedostatečné orientace v realitě.
13. 01. 2013 | 20:25

pamětník napsal(a):

mik:
"Tim ze ho vyhodili s KSC ? " Několikrát i ze zaměstnání. Fakty se nezabýváte, o to víc píšete.P
13. 01. 2013 | 20:29

pamětník napsal(a):

Pavel Bela:
Moje zmínka o hymně rozhodně nebyla trapná jako ten příšerný "zpěv".
13. 01. 2013 | 20:31

Pavel Bela napsal(a):

Pamětník : Ale může ! Pokud ovšem vidí dál, než na špičku vlastního nosu..
13. 01. 2013 | 21:31

pamětník napsal(a):

Pavel Bela:
Vy máte teda sakra dlouhý nos. Zvyšování daní, snižování reálných důchodů, restrikce sociálních programů atd. jsou vskutku sociální počiny.
Jinak zdraví slouží, že.
13. 01. 2013 | 22:31

Pavel Bela napsal(a):

Nebudu volit protikorupční vládu rozpočtové odpovědnosti pod vedením Petra Amnestii Nečase spolu s Mirkem Deficif Kalouskem ze STOP 09, nýbrž prezidenta České Republiky. Ze dvou zel budu volit to o trošičku menší. Karla Schwarzenberga.
13. 01. 2013 | 23:07

pamětník napsal(a):

Pavel Bela:
Ale budete, jenomže o tom ještě nevíte. Asi ten nos zase tak dlouhý nemáte. :)
Zopakuji Vám predikci událostí, které by nastaly po zvolení Karla Schwarzenberga prezidentem ČR:
1) Uvolní post předsedy TOP09 Miroslavovi Kalouskovi;
2) TOPka pod vedením Kalouska opustí Nečasovu vládu;
3) Prezident Schwarzenberg pověří Kalouska vytvořením vlády (3x);
4) Pokud Kalouskovi se nepodaří nakoupit většinu poslanců, prezident jmenuje úřednickou vládu a vypíše předčasné volby;4
5) Původní voliči ODS a další podobmní Vám budou volit TOP09;
6) Po vítězných volbách Kalousek sestaví pravicovou vládu.
Takže volte menší zlo. :))
13. 01. 2013 | 23:39

Pavel Bela napsal(a):

Dvakrát opakovaný vpit přestává být vtipem,ó, Veliký Vizionáři..!
13. 01. 2013 | 23:44

Yosif K napsal(a):

Tak Zaorálek označí ZemaNA za zločince napojeného na Šloufa a celá CSSD uz Zemana radostně jako jeden muž volí.

Samozřejmě - lepší zločinec který "podporuje silný stát, skandinávský socík, potravonovou soběstačnost a utrácení" a který ma na krku Olovo, vraha Srbu, Lukoil, tunel INDOŠ, kamaradenschafty s Klausem atp než kdokoliv z druhého tábora.
Soudruh Zaorálek zase zaspal poslední trendy svých vypečených soudruhů.
Soudruh Zaorálek též zaspal poslední trendy v přízni hornických a zemědělkých proletářů. Je jasné že okázalé pití proletářských nápojů, nadávání na kněžíky a hlavně stálý pobyt ve skromné ruině na Vysočině u proletářů platí víc než zjemnělé mravy JD JR přebývajícího v 150 m2 útulku na adrese LUXURY APARTMENTS ZVONARKA.

Nedivil bych se kdyby JD JR u CSSD prakticky skončil a kormidla by převzali panoši mstivého Miloše Zemana.
14. 01. 2013 | 02:11

Yosif K napsal(a):

Nevím jak by uspěl bez značky CSSD Jiří Dienstbier. Možná ano, možna ne.
Je mi jasné jak by bez značky CSSD uspěl Zaoralek - vyhořel by jak starej papír. Byl ted drzý na Zemana - to pro něj v budoucnosti nemusí dopadnout nejlíp.

Jedno se musí Zemanovi nechat - bez značky CSSD si
vedl velmi dobře - uživil se x let důchodu na vysočině a jeho čAS ODVETY PŘIŠEL. Zeman by se prodral z hrobu kdyby kandidoval za kohokoliv - třeba i za Liberálně demokratickou stranu Japonska.

Naslibuje každému včetně Gurniku na ostravsku a dojiček na vysočině modré z nebe a je presidentem. Bude stejná sranda jako za Klause, možná ještě větší.

Špidla, Dienstbier a Zaorálek mohou velmi snadno skončit v odpadkovém koši dějin. Dienstbier se ještě zavčas může chytit papírování v nejaké AK..........
14. 01. 2013 | 02:25

palivec napsal(a):

všechno hezký,ale dienstbier má na to prezidentování eště čas,ale věřím,že tomu neunikne.pokud ho život a prachy nezkazej,bude to jednou dobrej prezident.von klaus tady vodved obrovskej kus práce,po tom,co nám za 10 let předved,se nám bude jevit jako dobrej prezident skoro každej.ale tendle kluk bude jednou fakt dobrej.
14. 01. 2013 | 11:18

uno napsal(a):

Pan Zaorálek zřejmě nepřenesl, že na kandidáta prezidenta ČSSD nenavrhla jeho. I když je to s podivem. Zaorálek by na to určitě měl. Nejvíc ČSSD škodí nemastný neslaný předseda, už nadělal více škod než Špidla a Gross.
14. 01. 2013 | 15:29

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy