Žigulíkem na Pik Lenina
Jsme tři rádoby dobrodruzi, kteří se chystají o prázdninách zabít nudu a trochu si je okořenit. Během roku jsme si pořídili starou Ladu (stylově červený model 21061, rok výroby 1986) a s touto kráskou vyrazíme na dlouho cestu do Kyrgyzstánu.
Říkáte si: ,,No jo, to už tady bylo několikrát, bandička si koupí staré auto a jede si s ním někam pojezdit“ Naším hlavním cílem ale není cesta sama o sobě. Chystáme se dobýt druhou nejvyšší horu Pamíru – Pik Lenina a projížďka v našem luxusním stroji je jen taková třešnička na dortu.
Cestu zahájíme na konci června v Ostravě, pak přefičíme naše severní sousedy Poláky a dále na východ: Ukrajina, Rusko, Kazachstán. V Kyrgyzstánu snad zdoláme již zmíněnou sedmitisícovkou. Potom ještě vyrazíme navštívit Tádžikistán, projet se po Pamir highway, která se v jednom místě zvedá až do nadmořské výšky 4655 m.n.m..
Během dvou měsíců překonáme více jak 15 000 kilometrů. Domů se budeme vracet obdobnou cestou a do Ostravy dorazíme začátkem září, pokud nám bude přát štěstí.
Na tomto blogu tak najdete naše postřehy, reportáže a fotky ke všemu zajímavému, co nás na této výpravě potká.
Říkáte si: ,,No jo, to už tady bylo několikrát, bandička si koupí staré auto a jede si s ním někam pojezdit“ Naším hlavním cílem ale není cesta sama o sobě. Chystáme se dobýt druhou nejvyšší horu Pamíru – Pik Lenina a projížďka v našem luxusním stroji je jen taková třešnička na dortu.
Cestu zahájíme na konci června v Ostravě, pak přefičíme naše severní sousedy Poláky a dále na východ: Ukrajina, Rusko, Kazachstán. V Kyrgyzstánu snad zdoláme již zmíněnou sedmitisícovkou. Potom ještě vyrazíme navštívit Tádžikistán, projet se po Pamir highway, která se v jednom místě zvedá až do nadmořské výšky 4655 m.n.m..
Během dvou měsíců překonáme více jak 15 000 kilometrů. Domů se budeme vracet obdobnou cestou a do Ostravy dorazíme začátkem září, pokud nám bude přát štěstí.
Na tomto blogu tak najdete naše postřehy, reportáže a fotky ke všemu zajímavému, co nás na této výpravě potká.