Volební kampaň made in Czech

17. 02. 2011 | 15:51
Přečteno 4383 krát
Dejte nám Vaše peníze, uděláme z nich naše
Díky za Vaše investiční kupony, udělali jsme z nich naše Vostrý konta
Nakoupili jsme Vám letadla, padáky, pandury a dinga
Stavíme tunely, dálnice, ozvučíme kongresy a nakoupíme léky

To vše kvůli Vám, pro Vás, za Vaše peníze, …

Dejte nám Vaše peníze, uděláme z nich naše
Pomáháme a chráníme, exekuujeme, ctíme pořádek a právo
Dodáme šťávu, teplo, vodu, opravíme co je potřeba
Postaráme se o Vaše zdraví, bezpečnost a důchody

Dejte nám Vaše peníze, uděláme z nich naše
Prodali jsme doly, hutě, banky
A zrušili sklárny, cukrovary a vše co brání konkurenci
Dáme Vám vzděláni, kulturu a sport a ještě mnohem více
Tak buďte taky in, cool a happy, zaleťte si na Bahamy a do Toskánska
Udělejte něco pro charitu v našich hernách a kasinech
Naplňte nákupní vozíky a užívejte života

Dejte nám Vaše peníze, uděláme z nich naše
Odpovědně hospodaříme, bojujeme s korupcí
To vše pro Vás a Vaše děti
Úročíme Vaše tužby, přání i životy, splníme každý Váš sen
Čest práci! Ať žije volný, ale opravdu, opravdu volný trh!

Dejte nám Vaše peníze, uděláme z nich naše
Co chcete ještě více?
Pobavíme Vás, třeba se i popereme, budete-li chtít
Nabízíme staré lži v novém balení a pro náročné nové lži ve starém balení
To všechno upřímně, poctivě a opravdově
Vymeteme dinosaury, černý pasažéry a spáče

Dejte nám Vaše peníze, uděláme z nich naše

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

voroshilov napsal(a):

Kde kupuje Havlik tak kvalitnou travu?
17. 02. 2011 | 16:00

Lea napsal(a):

Je to pravda,je to hnus co se u nás děje.Všechno rozvrácené,vztahy mezi lidmi špatné.Kdo sebere majetky co rozkradli?
17. 02. 2011 | 16:09

orinoko napsal(a):

Tohle ještě neznám, to je nějaký nový modrý funébr marš? Anebo pochod modrých tuberáků? Už vidím v čele tohoto modrého průvodu jarpora, jak kyne na všechny světové strany po dvou kilech , nese Sametovou monstranci v podobě holé řitě a na monstranci je napsáno Black Hole of Jarpor´s Nice Day.
17. 02. 2011 | 16:17

neo napsal(a):

orinoko, takovej komanč a umí jazyk imperialistů? :)
17. 02. 2011 | 16:21

neo napsal(a):

ani se to nerýmuje, trapas:)
17. 02. 2011 | 16:22

Občan napsal(a):

Tedy, pane Havlíku, jestli je tohle z Vaší hlavy, pak klobouk dolů a uctivou poklonku. Protože to je prostě skvěle vystiženo a ještě zbásněno.
Jestli to není z Vaší hlavy, pozdravujte autora/ry a že posílám poklonku :o)
17. 02. 2011 | 16:23

Sladký napsal(a):

Orinoko: dobře,ty! :o)))
17. 02. 2011 | 16:24

DF napsal(a):

Nemíním komentovat tento blog,je sice pravdivý ale leze mi na nervy, to je vše.
17. 02. 2011 | 16:27

Sladký napsal(a):

Je to volný verš, neo.A velmi pravdivý, bohužel.Víš, člověče, každý není tak hloupý a naivní,aby mu médie více či méně snadno vymyla mozek , a každý nemá ochranu bludů, s nimiž nehne sebepádnější argument.
17. 02. 2011 | 16:27

neo napsal(a):

Sladký:

no a volný verš se snad rýmuje?

Píšu, že se to nerýmuje, nic víc. TO JE PRAVDA. ty hold vždycky musíš zaútočit, u Cvrčka ses už pak na nic nezmoh. ty blude.
17. 02. 2011 | 16:31

orinoko napsal(a):

Neobalgin , vezmi si meprobamat. Je v textu snad něco co není pravda? Miluješ zloděje? Tak seš zloděj také. Svůj k svému. Když už Pilule Neobalgin nemůže popřít obsah , tak bude kádrovat formu.
Kdo na záchodě ráno nekontroluje , jestli to má patřičně modré, tak je komunista.
Pilule Neobalgin jako odpověď na Havlíka napíše Ódu na třetí stařeckou protézu z dílny mistra Drába.
To bude verš vybroušený jak z CEVRO automatu.
17. 02. 2011 | 16:40

neo napsal(a):

orinoko,

stýská se ti po vlašáku v nádražním bufetu a gothaji s cibulí co hošane? Já tě normálně vidim s tou dederonkou, kamašema a rudou vlajkou před zrcadlem.

Nenapsal jsem, že v textu není nic pravda, nebo že tam něco není pravda. Bylo mi divné, že takový kovaný komunista jako jsi ty používá jazyk vrahů z wallstreetu.
17. 02. 2011 | 16:44

Ládik!!! napsal(a):

voroshilov -
myslíš na hulení nebo žraní?
17. 02. 2011 | 16:53

Medikolog napsal(a):

To má pouze jednu jedinou chybu. Že jste to nepublikoval již před deseti lety. Díky za blog. Ty naše prachy už malý zlý noční ptáček s hejnem dávno odnesl do cizích krajin.
17. 02. 2011 | 16:53

orinoko napsal(a):

Když vezmu v potaz akční rádius tvých myšlenek , tak je zřejmé , že seš členem BRBT.
Komunistu máš zmáknutého dokonale, je vidět , u jakého cecíku jsi celá léta nasával. Vrahy z Wall Streetu ze svojí mouly vypouštějí opravdu jen Jasánci. Rudí nebo modří. A modrý bolševik by se bez komunisty ani neuprd. Koho by tak Neobalgin asi citoval? Dokonce i název pro systém jim musel vymyslet Marx.
17. 02. 2011 | 17:02

jarpor napsal(a):

Tož a teď tu "Volební kampaň Made in Havlík", bych prosil.
Předem děkuji.

Hezký podvečer
17. 02. 2011 | 17:12

Sladký napsal(a):

Neo, cituji: A ani se to nerýmuje, trapas.
Já: "Je to volný veš, neo". (volný verš je volný verš proto,že se nerýmuje, nemusí rýmovat,proč by se měl rýmovat?).
Neo: " No a volný verš se snad rýmuje? Píšu, že se to nerýmuje, nic víc.To je PRAVDA.Ty HOLD musíš vždycky zaútočit."
1.Hold je pocta, neo.Holt je třeba naučit se češtinu.
2.Havlík napsal svůj blog formou volného verše.Proč mu tedy vyčítáš,že se to nerýmuje? To bys mu mohl vyčítat,kdyby psal klasické verše a rým by kulhal.
Předvedl jsi další ukázku schizofrenního myšlení.
17. 02. 2011 | 17:16

Sladký napsal(a):

Neo, vyčítat volnému verši,že se nerýmuje je totéž, jako vyčítat chlapovi, že nemá kozy.Chápeš?
U Cvrčka jsem se na nic nezmohl? Asi proto,milé neo,že jsem šel dělat něco důležitějšího.
17. 02. 2011 | 17:19

Sladký napsal(a):

Jarpore, Havlík neudělal nic jiného,než že popsal realitu,totiž NESLUŠNOST,lživost, nepoctivost kampaní. Patrně by chtěl, aby volební kampaň byla slušná,pravdivá a poctivá. Vy nevíte, co ta slova znamenají? Potřebujete nápovědu jak žáček,co nezvládá látku nebo herec,kterému vypadl text?
17. 02. 2011 | 17:24

xx napsal(a):

Nóó, nemá talent
17. 02. 2011 | 17:37

Dočekal napsal(a):

A pak že globální oteplení neexistuje!

U modrých mozků hrozí i zapaření.
17. 02. 2011 | 17:44

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
17. 02. 2011 | 17:56

pich napsal(a):

Svatá pravda pane H.
Jenže co s tím. Zatím ty husy, na rozdíl od zdejších ptáčků s modrým peřím, ani nekejhly.
17. 02. 2011 | 17:56

Samuel napsal(a):

Připomínám heslo volební heslo programu ODS: Korupci nebudeme tolerovat ve vládě ani v ODS.
Korupce je rakovinou, která rozleptává nejen naši ekonomiku, ale zejména morálku lidí. Nesmíme před ní strkat hlavu do písku ani doufat, že se sama vyřeší. Proti korupci je nutné bojovat aktivně a tvrdě. Nestačí ale pouze postihovat případy odhalené korupce. Musíme se zaměřit především na prevenci vzniku korupčního prostředí. Odstraníme přebytečnou administrativu na centrální i místní úrovni. Budeme méně přerozdělovat, protože každá koruna putující mezi úředníky znamená potenciální příležitost pro úplatky. Našimi hesly jsou prevence, průhlednost a postih.
No vida, jak otočili holoubkové. Pouhou záměnou negativů na pozitivy dostaneme popis současnosti. Asi takto:
Korupce je sice rakovinou, která rozleptává naši ekonomiku a morálku lidí, ale my musíme před ní strkat hlavu do písku a doufat, že se sama nevyřeší. Proti korupci nesmíme bojovat aktivně ani tvrdě. Nesmíme postihovat případy odhalené korupce. Nesmíme se zaměřit na prevenci vzniku korupčního prostředí. Nesmíme odstranit přebytečnou administrativu na centrální i místní úrovni. Naopak budeme více přerozdělovat, protože každá koruna putující mezi úředníky znamená potenciální příležitost pro úplatky (a „malou domů“ i do naší stranické pokladny). Našimi hesly musí být neprůhlednost, lhaní mlžení a zatloukání. Zatloukat, zatloukat, zatloukat a když to praskne, zatloukat dál. Ve vládě i v ODS budeme tolerovat korupci i nadále.
„Pokud budeme lidem před volbami otevřeně říkat, co máme v plánu, nikdy ve volbách nevyhrajeme.“ Mirek Topolánek, předseda ODS , Lidové noviny, 15. 4. 2006
17. 02. 2011 | 18:00

orinoko napsal(a):

"voroshilov napsal(a):
Kde kupuje Havlik tak kvalitnou travu?
17. 02. 2011 | 16:00 "

- Tomu říkám věcná a kvalitní diskuse. A ještě ke všemu to vypadá, že to napsal neandrtálec.
17. 02. 2011 | 18:02

jarpor napsal(a):

Sladký

Díky za poučení co popsal.
Jen si dovolím Vás zpravit o tom, že takové volební kampaně nejso jen specialitou "Made in Czech", nýbrž téměř všude...
Tedy troufám si polemizovat s názvem... neboť, popsal-li cosi, pak popsal kampaně "Made in World".
A jelikož mám pocit, že se mu takové kampaně nelíbí, tak jsem se zeptal na jeho představy... to je to mé "Made in Havlík".

Tak jse vysvětlil co jsem mínil a poděkoval za poučení. Teď může být řada na Vás, třeba autora zastoupit a představit tu Vaši "Made in Sladký"... jaký by měla být... a zda vůbec.
Třeba si pak necháte ty plky o žáčku... jaksi od cesty. Budete se věnovat VĚCI, nikoliv OSOBĚ. /Snad to pro Vás není takový problém... snad na to máte./

K těm namnoženým hulvátkům se vyjadřovat nebudu. Registruji je. Příjemné odpoledne mi tito mozkoví giganti připomínající kvákající žabičky, pokazit nemohou... Bavte se. I já se bavím...

Hezký podvečer
17. 02. 2011 | 18:03

Mac napsal(a):

no, aspoň se tady člověk občas pobaví - ORINOKO, to je dnes za 500 bodů :-))))
17. 02. 2011 | 18:04

Mac napsal(a):

jarporjarpor..... zase ta umanutost?
17. 02. 2011 | 18:06

Samuel napsal(a):

To stojí za přečtení:
http://www.ct24.cz/domaci/115716-verejne-zakazky-tajemne-firmy-bez-zkusenosti-valcuji-ty-ostatni/
Malý Bobeš pěkně vystrkuje růžky a asi i lže. Bobeši Bobeši, asi dostaneš proutkem na holou!
"Ministr Dobeš tvrdí, že seminární práci Machálkové pouze autorizoval."
Jasně VV Bobeši, ale to zkus vykládat veverkám ve Stromovce a ne nám.
17. 02. 2011 | 18:23

Elena napsal(a):

Ahoj orinoko,
nevie ci sa na mna pametas, boli sme davnejsie sprijaznene dushe, nie ze to zle pochopis ako spojazdnene dushe,
tak co stale to plati, myslim to prve?

Hladam stare kamaraty
17. 02. 2011 | 18:26

Elena napsal(a):

orinoko,
nektorym veciam, proste nemusys verit, vnimaj to ako prievan z ucha do ucha,
potrebovala som sa zbavit balastu ktory sa tuna na mna nalepil
17. 02. 2011 | 18:45

jarpor napsal(a):

MacMac

"zase ta umanutost?"
Pokud tou umanutostí myslíte můj pozdrav na závěr tomu s kým jsem "hovořil", pak Vás nebudu dlouho napínat.
Zase.

Hezký večer
P.S. Vadí-li Vám to, tento můj zvyk, styl, slušnost... / laskavě si dosaďte dle libosti / nezbývá mi, než Vám navrhnout, aby jste si to nechal vyoperovat... :-)
Dovolím si poznamenat, že bych se mohl semo-tamo překonat a na závěr místo pozdravu bych mohl poslat, třeba jako příklad Vás teď, do ... .
Obávám se však, že zdejší "Smazal jsem jeden příspvěvek..." alias pan Stejskal /:-))/ by s takovým zakončením měl asi práci. Já ze své podstaty se snažím nikomu práci nepřidávat... tož se omlouvám. Tuším, že tudy cesta si nepovede...
17. 02. 2011 | 18:54

mb napsal(a):

toho klause jste tam prostě dostal / pomohl instalovat ...

a to už vám nikdo neodpáře ...

neodčiníte to, kdybyste se stavěl na uši ...

a do konce svého bytí jedl pouze manu ...
17. 02. 2011 | 18:57

mb napsal(a):

měl jste to vědět / odhadnout tenkrát ...

... nyní je pozdě ...
17. 02. 2011 | 18:57

kacíř napsal(a):

mb:
A vo tom to je!
17. 02. 2011 | 19:06

lijuti napsal(a):

mb:
naprostý souhlas(s tím Klausem).Havlík o Klausovi určitě věděl, protože nemyslím si že by se Klaus nějak výrazně změnil za těch dvacet let.
17. 02. 2011 | 19:21

Petr.. napsal(a):

To je návrh na Hymnu té dnešní vlády?
17. 02. 2011 | 19:48

liberál napsal(a):

voroshilov:

Souhlasím podle mě je autor naprosto zfetovaný a tento blog naprosto zbytečný o ničem. Primitivové jako Občan a Sládký nadšeně tleskají jen proto že je to proti vládě (připadně ODS). Těm k potěšení stačí málo.
17. 02. 2011 | 19:56

liberál napsal(a):

Takovouhle ubohost si může autor strčit za klobouk. Co tím chtěl jako autor říct? K čemu takle patlanina a pseudobásnička slouží? Myslel jsem že na blogy píší lidé co mají co říct. Pan havlík nemá očividně co říct.
17. 02. 2011 | 20:00

orinoko napsal(a):

Elena, ale jo vzpomínám si . Jde o to , že já na Akt nechodím moc často. Je to hlásná trouba modrých dužin , znormalizovaná do Sametu jako Česká televize, a takových pravd je v této zemi teď , jak Rudého práva za Přemysla Totáče.
Nech tu zase vzkaz . Zajdu. Něco dělám na PC, tak není problém nakouknout.
17. 02. 2011 | 20:05

kacíř napsal(a):

Já nevím, pan Havlík dělá, že si vůbec neuvědomuje, do čeho se po té "revoluci" v 89 namočil. To se opravdu, ale opravdu, nedá zapomenout. Na hlavního manažera Václava KLause se prostě zapomenout nedá, promiňte. Nemůže ho omluvit, že tu jeho kampaň dělal dobře. Podstatné je, že ji dělal on, dnešní velký kritik režimu. Pořád mám pocit že tady zloděj volá chyťte zloděje, vy ne?
17. 02. 2011 | 20:06

Elena napsal(a):

Pan Autor, naprosto pravdyvo,

dnes Irina Jiraskova oslavovala jubelejum 80 rokov,
na margo svojej karjery povedala , ze najuspesnejsia jej rola bola, poistovacka v poistovne stastia,
pani Jiraskova povedala jej vlaatnym humorom, ze vie preco prave tato uloha bol najuspesnejsia: lebo hrala rolu uzkoprofilovu: cestneho, pracoviteho, prajneho dobreho cleoveka!

Vdaka Vam za blog!
17. 02. 2011 | 20:07

Mac napsal(a):

jarpor
ale klídek, kolego, mně ten váš zvyk, styl, slušnost (nehodlám si z toho vybírat nic) je vcelku šumák, ovšem i nadále to považuji ne za výše uvedené, ale za pouhé trapné pokrytectví a pozérství.
Což je určitě zase šumák vám, takže je to všechno v pohodě.
17. 02. 2011 | 20:08

Mac napsal(a):

liberál
vzhledem, k tomu, jak tady nad Havlíkem menstruujete, tak to autor očividně docela trefil. A jestli to někomu stačí k potěšení.... vám zpitomělým modroočkům zase stačí ke štěstí, když si můžete přečíst o triumfálních úspěších vaší mafiánské vlády a když dostanete každodenní várku nových korupčních afér, ve kterých je namočená vaše rodná modrá partaj
17. 02. 2011 | 20:12

orinoko napsal(a):

..."liberál napsal(a):
voroshilov:

Souhlasím podle mě je autor naprosto zfetovaný a tento blog naprosto zbytečný o ničem. Primitivové jako Občan a Sládký nadšeně tleskají jen proto že je to proti vládě (připadně ODS). Těm k potěšení stačí málo.
17. 02. 2011 | 19:56
liberál napsal(a):
Takovouhle ubohost si může autor strčit za klobouk. Co tím chtěl jako autor říct? K čemu takle patlanina a pseudobásnička slouží? Myslel jsem že na blogy píší lidé co mají co říct. Pan havlík nemá očividně co říct.
17. 02. 2011 | 20:00 "
Stejskal, tomu říkám diskusní kvalita modrých bukvic. Nelíbí se obsah. Věcná polemika velké Zero. A čeština jako když prodělali trepanaci u Zulukafrů.
17. 02. 2011 | 20:12

Sladký napsal(a):

Liberále, je směšné, když člověk , který neumí napsat příspěvek bez hrubých chyb a prezentuje se stylizací,za kterou by se mohl stydět i Tatar, píše něco o primitivech.
Je to v podstatě totéž, jakoby tchoř mluvil o smradu.
17. 02. 2011 | 20:17

rejpal napsal(a):

liberál
Verše sice nic moc, ale nenašel jsem tam ani jeden řádek, který by byl vycucaný z palce. Tím, že vy a někteří další tyhle věci popíráte nebo o nich mlčíte, možná těm svým krátkodobě prospíváte, ale celé pravici děláte medvědí službu. Trochu mi to připomíná padesátá léta: přiznej se, straně to prospěje, nekritizuj, imperialista by to využil. Nevím, jak daleko jsem od pravdy, ale řekl bych, že chování vlády a jejího fanclubu možná víc vadí lidem, kteří se hlásí k pravici, než těm nalevo. Tedy těm, kteří nemají s establishmentem nic společného.
Neo
Gothaj s cibulí a octem - co je na něm špatného? Chutná mi to víc, než spousta sofistikovaných delikates. Stejně jako utopenci. A jak po tom chutná pivo.
17. 02. 2011 | 20:24

rejpal napsal(a):

kacíř
Nebyl bych tak přísný. Procitl brzy, daleko dříve než většina ostatních. A odešel sám.
17. 02. 2011 | 20:26

Mac napsal(a):

rejpal
nebuď na NEA příliš tvrdej, onehdy se tady chlubil, že solí měsíčně za byt více než 10 tisíc .. :-))))... a tím se řadí ke smetánce. On by se ke gothaji a utopencům nikdy nesnížil, to můžou žrát jenom socky, jako jsme my :-))))
17. 02. 2011 | 20:34

liberál napsal(a):

Mac,Orinoko,Sladký,rejpal:

Nenašel jsem v té básni žádnou hlubší myšlenku, která by stála za řeč. Autor je jedna z následujících možností
1) Zdrogovaný
2) Ožralý
3) Blázen

Mac,orinoko:
Vy děláte na tomhle blogu ostudu. Když jediný co umíte, když někdo nesouhlasí s vaším názorem, místo solidní diskuze ho nařknout že je modrý případně odéesák. To je vyjadřování malého dítěte.
17. 02. 2011 | 20:36

Sladký napsal(a):

Liberál- to, že jste nic nenašel neznamená,že tam nic není.:o))))Připomínáte mi jednoho krátkozrakého neštastníka, kterému v hospodě rozšlápli brýle.Vyšel ven,přistoupil ke skupince mladých,hezkých děvčat a pronesl památnou větu: "Kluci, já prd vidím".
17. 02. 2011 | 20:41

rejpal napsal(a):

Mac
Já Neovi ten kaviár a kvíčaly přeji, když mu to chutná. Ale sám po kulinárních orgiích netoužím. Socka prostě zůstane sockou.
liberál
ale měl byste. Havlík není žádný levičák, to by měl být podnět k zamyšlení. A váš komentář k osobě blogera, to je opravdu vše jiné, než netiketa.
17. 02. 2011 | 20:46

rejpal napsal(a):

Sladký
viz památný výroovek (nevím už koho)"Jsi opilý, vidím tě dvakrát!"
17. 02. 2011 | 20:48

rejpal napsal(a):

Sladký
výrok, hezký patvar jsem vypustil
17. 02. 2011 | 20:48

Sladký napsal(a):

Liberále, když ty si říkáš liberál, mohl by si tak říkat i kovaný komunista.Jsi autoritářská nesnášenlivá osoba se sklonem k fanatismu a radikálním řešení.Dá se říct, že jsi komunista s opačným nábojem.Máš se ke komunistovi asi jako elektron k pozitronu.:o)))
17. 02. 2011 | 20:51

Dočekal napsal(a):

rejpal:

Nedivte se. Těm nekritickým obdivovatelům a zastáncům té naší pseudopravice jednoduše začínají téct nervíčky.
To bylo keců po loňském vítězství "pravice," že teď konečně dojde na "socky!" A ono místo toho dochází na voliče té vládní páně Bakalovy "trojkolky."
Ta takzvaná střední třída, tedy ti, kteří se za každou cenu chtějí vyrovnat těm "nahoře," na tu vládní škrtreformu totiž doplatí suverénně nejvíc. Jednoduše proto, že ty "dole" už pánové Kalousek a Drábek víc okrást nemohou, protože by ty "socky" pak spadly do sociální sítě a tak by byly náklady na vyplácení sociálních dávek pro tyto lidi ve skutečnosti jen další položkou ve státních výdajích. A protože se tato úsporná opatření nesmí ani náznakem dotknout těch "nahoře," nezbývá panu Kalouskovi nic jiného, než "podojit" ty, kteří sami sebe zařadili do té střední třídy.
Nejsmutnější na tom všem je ale to, že ty kavky na oškubání jsou v převážné míře právě voliči té naší pseudopravice. To probuzení z povolební kocoviny musí teď asi hodně bolet.
A to se mimo jiné taky projevuje tím jejich hysterčením v těchto diskusích.
17. 02. 2011 | 20:53

Dočekal napsal(a):

Tak ještě něco pro tu střední třídu:

Jedná se o úryvek z konverzace mezi Mazarinem a Colbertem - ministrem financí za Ludvíka XIV:

Colbert: Když se jedná o to, kde sehnat peníze, nastává moment, kdy pouhé čachrování už nestačí.
Byl bych rád, kdyby mi pan kardinál vysvětlil, jak přijít k dalším penězům, když jsme už zadlužení po krk.

Mazarin: Když je člověk obyčejný smrtelník, jde do vězení.
Ale se státem je to jiné!!!!
Stát nemůžeme zavřít do vězení.
Vrší další a další dluhy.
Tak to dělají všechny státy.

Colbert : Opravdu??? Myslíte???
Nicméně, potřebujeme peníze!!!!
A jak je sehnat, když už máme všechny myslitelné daně ???

Mazarin: Tak vytvoříme další.

Colbert: Nemůžeme zatížit chudé více než už jsou!!!

Mazarin: Ano, to je nemožné.

Colbert: Tak tedy bohaté?

Mazarin: Bohaté také ne.
Ti už by nemohli víc utrácet.
Jeden bohatý, který utrácí, živí stovky chudých.
Colbert: Tak jak to uděláme?
Mazarin: Colberte, ty mudruješ jak nočník pod zadkem nemocného.
Je obrovské množství lidí, kteří jsou někde mezi tím, ani chudí, ani bohatí!!
Francouzi, kteří pracují, sní, že zbohatnou a nechtějí být chudí.
A ty musíme pumpnout.
Čím víc jim sebereš, tím víc pracují, aby si to vynahradili.
Je to nevyčerpatelná studnice.
Úryvek z Červeného ďábla

Tak vidíte. Úryvek je starý 4 století. A změnilo se něco?
17. 02. 2011 | 20:56

rejpal napsal(a):

Dočekal
Nedivím se. A domnívám se, že někteříří z nich neprocitnou nikdy. Vždycky bude po ruce nějaký nepřítel vnější nebo vnitřní, kdo za to může. Jen to prostě nechápu.Kdo krade, je zloděj, kdo lže, je lhář, kdo podvádí, je podvodník. Na barvě kůže, náboženském vyznání a politické orientaci to nezávisí. Až tohle jednou pochopíme, bude se hůře dýchat politikům, a lépe nám.
17. 02. 2011 | 20:57

ali napsal(a):

tak to jsem ráda, že moje nekřesťanské daně jsou plnohodnotně využity..
17. 02. 2011 | 20:58

Sladký napsal(a):

Rejpale, já tě též vidím dvakrát.Jednoho s velkým (R) druhého s malým,(r) jednoho spíše doprava, druhého zas doleva.:o)))
17. 02. 2011 | 20:59

rejpal napsal(a):

ali
Myslím, že v blízké budoucnosti budete mít ještě víc důvodů k radosti -:))
17. 02. 2011 | 21:00

rejpal napsal(a):

Sladký
Jsme dva, není to schíza. Vždycky se píšu s malým r - a možná mi to nebudete věřit, ale jsem myšlením pravostředý.
17. 02. 2011 | 21:02

ali napsal(a):

rejpal
myslíte?
nebojím se
o svoje tvrdě vydřený prachy,
ještě máme Švýcary a jiné banky,
kam je dát,
aniž bych měla strach,
že mi je tady čórnou :o))
17. 02. 2011 | 21:07

Sladký napsal(a):

Liberál,cituji " Autor je jedna ze tří možností (zase tatarština,liberále)
1.Zdrogovaný
2.Ožralý
3.Blázen"
Pominu fakt,že alkohol je též droga,vzal to čert.
Opomenul jste ještě čtvrté je PRAVIČÁK. A to je na rozdíl od tebou zmiňovaných tří možností FAKT.
17. 02. 2011 | 21:08

rejpal napsal(a):

ali
LOL! Jen aby vám je nečorli rychleji, než je stihnete uložit, nebo než je vůbec stihnete vydělat.
17. 02. 2011 | 21:12

Dočekal napsal(a):

rejpal:

To by mi až tolik nevadilo. Mně ale vadí to, že se tito jedinci stále vymezují vůči těm, kteří nebyli tak hloupí a neuvěřili Klausovi.

Toto jsem tady napsal do diskuse někdy před třemi roky:

"Moje vzdělání a životní zkušenost mi umožnily vidět, že už v roce 1996 dosáhlo rozkrádání státního majetku takových rozměrů, že je jen otázkou času, kdy ekonomika zkolabuje. Tehdy jsem začal uvažovat, jak se zabezpečím na stáří. Tak jsem si začal „soukromě“ spořit na důchod. Využil jsem k tomu jediný legální způsob – Stavební spoření. Tak jsem uzavřel smlouvu na nejvyšší částku. Když mi tato smlouva skončila, hned jsem uzavřel smlouvu novou. Mimo to jsem všechny ušetřené peníze investoval. Do starobního důchodu jsem tak mohl jít dřív, než mi to zákonem přikázali naši těžce pracující poslanci.
Dneska jsem jako starobní důchodce celkem dobře finančně zajištěn. Teď se jen těším na jaro, až zase osedlám svého „ultralajta“ a prolétnu se nad naší nádhernou Vysočinou!
Takže vy, kteří mne tady označujete jako „socku,“ jste dost trapní."

S "velkým" létáním jsem skončil loni po pětačtyřiceti letech (samozřejmě s přestávkami, vynucenými okolnostmi) strávených v luftě. Také vzpomínky na ty nádherné chvíle mi už nikdo nevezme.
Teď ještě aby co nejdéle drželo zdravíčko! Všechno ostatní mi může... však víte, co.
17. 02. 2011 | 21:22

liberál napsal(a):

Sladký:

Ty mi budeš říkat že jsem nesnášenlivá autoritářská osoba a ještě kovaný komunista? K tomu kovanému komunistovi máte mnohem blíže vy. K jakým radikálním řešením mám sklon? Vždyť vy vůbec nevíte co říkáte.

PS: Obvykle se alkohol říká destilováným nápojům a droga látkám,které jsou silně návykové, což je alkohol taky, ale narozdíl od alkoholu drogy škodí i v malém množsví. To je jen detail
17. 02. 2011 | 21:31

Dočekal napsal(a):

Sladký:

Nic si z toho nedělejte. Frustrace jistých jedinců se projevuje všelijak.

Ještě poměrně nedávno se mne v on-line diskusích pokoušeli ponížit termínem "třicetikorunová důchodcovská socka." Jednomu takovému posměváčkovi jsem napsal, že v tom případě je on 30 + 30. Třicet let věku a na dalších třicet let hypotéka. Už mi neodpověděl.
Tady se nejlépe uplatní lidové rčení: Chromý se posmívá hrbatému.

A ti "nahoře" se přitom smějí do dlaní.
17. 02. 2011 | 21:31

ali napsal(a):

rejpal
ale nééé..máme i mezinárodní soudy a to si pište, že bych jim to vytmavila :o). Tak mě napadá, jestli taky neuspořádám stávku středních a malých živnostníků..docela by bodla.. :o)
17. 02. 2011 | 21:36

rejpal napsal(a):

Dočekal
Myslím, že ta léta 1995-6 byla opúravdu přelomová - tehdy spadly masky a každý, kdo chtěl, se mohl přesvědčit, že něco jiného je, co se říká, a něco jiného, co se děje.
Jinak, já lidi neškatulkuji podle politické orientace. S většinou pravidelných diskutérů tady se debata vést dá. No, a pak je pár takových, kteří mají jemně řečeno zvláštní způsob myšlení.
17. 02. 2011 | 21:42

rejpal napsal(a):

ali
Bodla. Ti jsou IMHO ohroženi nejvíc.
17. 02. 2011 | 21:43

ali napsal(a):

rejpal
no inu bať, šmarjá panno..co máme za povinností je k pláči..nehledě na berňáky, co nám šustrujou firmu každý kvartál..svým způsobem je to dobře, aspoň víme, že je to ok. Ovšem v nedávném onehdá přišel manžel do kanclu a kouká, u jeho pc sedí baba a bez pozdravu na něj vybafla, že je z hygieny a že nám tam udělá pořádek. Manžel s ní vyrazil dveře se slovy - pokud po mně něco chcete, tak se vraťte s pozdravem a slušností, nehledě na to, že sedíte u na mojí židli a u mého pc, aniž by vás sem někdo pustil. Baba se vrátila za 5 minut, pozdravila a omluvila se :o))
17. 02. 2011 | 21:50

rejpal napsal(a):

ali
No to je docela síla. Jsou prostě lidé, kteří dostanou moc (nebo si to myslí) a ve svých očích náramně vyrostou. Bohužel se to špatně odhaduje předem.
17. 02. 2011 | 21:55

ali napsal(a):

rejpal
švagr to dotáhl do dokonalosti..jejich firma podala před 10ti lety žalobu na berňák a vyhráli :o). Ale táhlo se to pár let. Nakonec jim berňák musel vše vrátit, což byla krásná satisfakce..už musím běžet, dobrou noc
17. 02. 2011 | 22:01

rejpal napsal(a):

ali
Dobrou. Zase někdy
17. 02. 2011 | 22:06

anti politik napsal(a):

Ať už se básnění Havlíka někomu líbí či ne, je pravdivé! Před deseti lety se ozýval proti politické špíně (co si nalhávat, tkz. demokratická politika po česku je jen špína, korupce a ti co snad i nekradou, za prebendy nedvidí a neslyší, takže jsou taktéž korumpováni prebendami a že se jim to líbí nám hezky ukazuje Dobeš! Z bojovníka proti korupci se stal baron s poddanými a vybraní oblíbenci a milenky jsou upláceni) málokdo a čím víc osobností půjde s veřejností po boku proti teď už jasně viditelné "korupční vládě" nikoli protikorupční, tím dřív s tím politickým póvlem hnem!! Stát je na tom mizerně jen a pouze díky svinské politice která jak jinak, s hesly o nápravě opět podvedla veřejnost. Nic se napravovat nebude a ani to neměli nikdy v úmyslu, jen potřebovala pravice dostatek hlasů k doražení už polochcíplého národa!
18. 02. 2011 | 07:21

Medikolog napsal(a):

Dočekal 20.56

Nevypadl ten "návod" z kapsy Kalouskovi když jste šel náhodou kolem?(/;>D)
18. 02. 2011 | 07:55

neo napsal(a):

Mac, rejpal :

utopenci jsou jedno z mých nejoblíbenějších jídel. Po hermelínu druhé nejlepší hospodské žrádlo. Kaviár opravdu nemusim, ani na něj nemám.

Macu, platit přes 10 000 za byt je naprosto normální běžný nájem kdekoli v republice.
18. 02. 2011 | 09:37

neo napsal(a):

Mimochodem, vláda dostala rozum a spoření na důchod bude dobrovolné. Jsem zvědav, kdo do toho půjde za podmínek, že peníze nebude moci vybrat najednou či propadnou po smrti fondu.
18. 02. 2011 | 09:45

Tonda napsal(a):

Co stále frfňáte? Vždyť se zas tak nic moc nezměnilo. Když se podíváte na zvolené do parlamentu či senátu, je tam nejméně 50% zástupců vyvoleného národa. Vždyť i poradci Stalina, co tu instalovali diktaturu proletariátu, byli ze stejného hnízda. Nebo snad znáte nějakého z nich, co musel za totáče fárat do dolů?
Nu a dnes proletariát není. I hajzlbába je asistent úklidu, tak buďme liberální. Máme svých vyvolených Svobodných a Prosperujících pár tisíc pravicových straníků.... ANO..... Jásejme. Mají Svobodu a Prosperitu. ONI. A hlavně jim jejich Svobodu a Prosperitu ve volbách podarujte znovu. Oni jsou ti, co si ji zaslouží....Jsou pravicově chytří, inteligentní, pracovití, bohatí, krásní., svobodní , prosperující..... A k tomu jim dopomáhej každý chudý, hloupý, líný Čech a Moravan ...
18. 02. 2011 | 10:04

Občan napsal(a):

neo napsal(a):
"Mac, rejpal :
utopenci jsou jedno z mých nejoblíbenějších jídel. Po hermelínu druhé nejlepší hospodské žrádlo. Kaviár opravdu nemusim, ani na něj nemám.
Macu, platit přes 10 000 za byt je naprosto normální běžný nájem kdekoli v republice. 18. 02. 2011 | 09:37"

To asi těžko, Neo, protože 10 000.- Kč je hlavně naprosto běžný čistý plat kdekoli v republice, dokonce i v Praze (úklidové služby, číšníci, kuchaři, prodavači, výkopové služby, textilní průmysl, obuvnický průmysl, účetní a inventurní činnosti, strážní služby a mnoho dalších). Neznám ale nikoho, kdo by si mohl dovolit dát CELÝ svůj plat za holý nájem. Vy snad ano?
18. 02. 2011 | 10:50

neo napsal(a):

Občan,

zabrus si na netu a vyhledej si nájmy ano? (ty tržní, ne regulované) , jo a Mac zapomněl uvést, že to je i s poplatky.

přesně to dělá 11200 kč za 3+1.
18. 02. 2011 | 11:02

AC napsal(a):

liberál napsal(a):
"Mac,Orinoko,Sladký,rejpal:

Nenašel jsem v té básni žádnou hlubší myšlenku, která by stála za řeč."

Liberále, váš komentář pouze odráží to velké NIC ve vaší tykvi. Proto se nedivte.
18. 02. 2011 | 11:04

Občan napsal(a):

liberál napsal(a):
"Takovouhle ubohost si může autor strčit za klobouk. Co tím chtěl jako autor říct? K čemu takle patlanina a pseudobásnička slouží? Myslel jsem že na blogy píší lidé co mají co říct. Pan havlík nemá očividně co říct. 17. 02. 2011 | 20:00 "

U individua, které ani nerozlišuje velká a malá písmena, neumí používat interpunkční znaménka a dělá další pravopisné a mluvnické chyby, mne nepřekvapuje, že není schopno porozumět obsahu a formě básně.
Takže, pro Vás, hloupý omezený "liberále" - autor řekl přesně to, co říci chtěl. A to, co řekl, má bohatý obsah. Což říkám i přesto, že mám k jeho politické orientaci SILNÉ výhrady.
18. 02. 2011 | 11:06

Občan napsal(a):

neo napsal(a):
"Občan,
zabrus si na netu a vyhledej si nájmy ano? (ty tržní, ne regulované) , jo a Mac zapomněl uvést, že to je i s poplatky.
přesně to dělá 11200 kč za 3+1. 18. 02. 2011 | 11:02"

Ojéé, tady nám někdo nehezky liberálovatí.
Tak to holt zkusíme polopatičtěji...
Neo,
10 000.- Kč JE pro mnoho lidí v ČR, vč. Prahy, CELOU ČISTOU MĚSÍČNÍ MZDOU.
Já neznám nikoho, kdo by si mohl dovolit dávat CELOU měsíční mzdu za nájem (s poplatky).
VY znáte někoho, kdo by si mohl něco takového dovolit?

A, Neo, nevím o tom, že bych Vám někdy nabídl tykání.
18. 02. 2011 | 11:12

neo napsal(a):

Občan:

omlouvám se za tykání. Já to včera psal ZdenkoviB , že jsou tu na to hákliví, ten zase chtěl tykačku.

Určitě je 10 000 pro mnoho lidí celá výplata, ale pro mnoho lidí zase ne a je to v republice zcela běžný nájem. Tzn, že člověk, který platí 10 000 nájem není žádná smetánka, jak to nazval Mac, ale zcela běžný průměrný občan ČR.
18. 02. 2011 | 11:17

fudoshin napsal(a):

dejte nám vaše peníze, uděláme z nich naše,
umíme lhát a přitom se smát,
to už je obživa naše.

dejte nám vaše peníze, uděláme z nich naše,
na co sáhnem to zkazíme,
průsery jsou to však vaše.

dejte nám vaše peníze, uděláme z nich naše,
kamarádům je rozdáme v dotacích,
od moravy až do aše.

dejte nám vaše peníze, uděláme z nich naše,
ve volbách nás hezky zvolíte,
a příspěvky budou zas naše.

...a my vám peníze nedáme,
natož ty naše!
ale konečně vás nakopem do zadků,
a z úřadů nebo i oken vyházíme...:)
18. 02. 2011 | 11:47

Občan napsal(a):

neo napsal(a):
Občan:
"omlouvám se za tykání. Já to včera psal ZdenkoviB , že jsou tu na to hákliví, ten zase chtěl tykačku.
Určitě je 10 000 pro mnoho lidí celá výplata, ale pro mnoho lidí zase ne a je to v republice zcela běžný nájem. Tzn, že člověk, který platí 10 000 nájem není žádná smetánka, jak to nazval Mac, ale zcela běžný průměrný občan ČR.
18. 02. 2011 | 11:17"

Jo, v pohodě, já si, po nedobrých zkušenostech, prostě raději držím odstup :o)

Nikoli Neo, není to ani průměrný občan.
Průměrný občan s průměrným platem cca 23 000.- Kč brutto, tedy cca 18 000.- Kč netto, si v žádném případě nemůže dovolit platit nájem a inkaso 10 000.- Kč měsíčně, protože by mu nezbylo na obživu a na náklady na práci. Ledaže má partnera či partnerku se stejným nebo vyšším příjmem.
18. 02. 2011 | 13:41

neo napsal(a):

Občan:

přesně, ledaže má partnera.

sám taky nepůjde bydlet do 3+1, ale spíš do garsonky a nebo se spolubydlícími.
18. 02. 2011 | 13:46

Mac napsal(a):

šmarjápano, NEO-komsomolče, kdybych věděl, jaké trauma ti způsobím svým malým připomenutím tvého výroku, vykašlal bych se na to :-))))

Že to je poměrně běžný nájem, s tím souhlasím, ovšem já jsem to vytáhl z toho důvodu, že když jsi se o tom TY zmiňoval, úplně z toho čišelo, jak se chlubíš, že TY jsi ten, kdo si může dovolit zaplatit takovej nájem. Proto jsem to připomenul v souvislosti s tvým vytahováním vůči vlašáku v papíru a gothaji. Kapišto, ty malej příslušníku naší zlaté mládeže??

Ale dost, přeji všem - tedy i neokomsomolcům- pěknej víkend. Místní ozdobě, bakaláři liberálovi ovšem nepopřeju, protože mne označil za ostudu zdejší plkárny....ne že by se mne to od takového kabrňáka, jako je liberál, nějak zvlášť dotklo :-)))
18. 02. 2011 | 15:36

Mac napsal(a):

no tak dobře - šmarjápaNNo
18. 02. 2011 | 15:37

neo napsal(a):

Mac:

trauma? zas si tolik nevěř.
no, alespoň, že už 10 000 nájemníky nepočítáš do smetánky. Věř mi, že bych klidně rád platil nižší nájem. Na chlubení bych viděl nájem 45 000 v centru práglu, to je smetánka.

Jinak už je mi 27, tahne na 28 ... už se tak nějak ke zlaté mládeži nepočítám.
18. 02. 2011 | 15:41

er napsal(a):

Já si pořád říkal neo, kde ty názory bereš a ty budeš životem protřelá zkušenost sama...
19. 02. 2011 | 02:17

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy