Jak se vyrábí bulvár, aneb co John neudělal

22. 03. 2010 | 18:24
Přečteno 10761 krát
Protestuji proti očerňující kampani, kterou proti mně spustil Blesk. Tentokrát překroutil fakta mimořádně nekorektním způsobem, počínaje titulkem „4 000 000 za přednášky!“, přes nepravdivá tvrzení v textu článku, až po další absurdní titulek na třetí straně, který zní: „John točí na vlastní kapsu.“ Odsuzuji také manipulaci, které se redaktorka dopustila oslovením dopravního experta Stanislava Humla, kterému zamlčela důležitá fakta a jeho reakce tím byla zásadně ovlivněna.

A co by měl napsat Blesk, kdyby mu nešlo o pomluvy, ale o pravdivé informace? Čtenář by měl především vědět, že John nic netočil. Byl jsem jedním ze zhruba padesáti zaměstnanců firmy, která jako mediální a reklamní agentura soutěžila (stejně jako jiné agentury) o konkrétní práci. Můj pracovní úvazek v této firmě spočíval v zajišťování vydání sedmdesáti miliónů výtisků časopisu VZP. Protože jsem byl zaměstnán na plný úvazek v TV Nova, přistoupil jsem na to, že budu odměnu za svou práci dostávat formou odměny předsedy představenstva této společnosti. Šlo zhruba o deset tisíc korun měsíčně. Jako předsedovi představenstva mi ze zákona vznikla povinnost spolupodepisovat smlouvy, které vyjednával a podepisoval ředitel a majitel společnosti pan Kazimirovič. Neměl jsem jako zaměstnanec žádný podíl na zisku společnosti, ani žádný jiný majetkový prospěch z uzavřených smluv. A také jsem neparticipoval na žádných jiných projektech firmy, tedy ani kampani k bezpečnosti silničního provozu, ani na natáčení jakýchkoliv filmů.
A teď k dalším tvrzením Blesku, která jsou zcela lživá:
1) John si neřekl o žádnou nehoráznou částku. Žádnou smlouvu nikdy s nikým nevyjednával. Smlouva na kampaň k bezpečnosti silničního provozu byla výsledkem veřejné zakázky, v níž byla vybrána firma ORA PRINT jako nejlepší z pěti firem. Kampaň spočívala v natočení hraného filmu, který bude ministerstvo moci využívat i v jiných kampaních. Cílem bylo snížit počty mrtvých a zraněných na českých silnicích. Dále bylo součástí kampaně uspořádání dvaceti besed v největších městech České republiky, kde byl mladým lidem promítán vyrobený film a po něm následovaly besedy s odborníky i s mediálně známými lidmi s cílem snížit rizika, kterým se mladí lidé sami vystavují jako účastníci silničního provozu. Těchto besed se účastnili dopravní experti, vysocí policejní důstojníci, ředitel pražské záchranky i celebrity, které měly upoutat pozornost mladých lidí k závažným faktům.

2) Můj rozhovor s redaktorkou Blesku je celý překroucený. Když se mluví o čekací době na mé přednášky, netýká se to přednášek o bezpečnosti silničního provozu. Zúčastnil jsem se kvůli časovému zaneprázdnění jen asi šesti z nich, a to jen proto, abych podpořil kolegy, kteří na tomto projektu pracovali. S paní redaktorkou jsem mluvil o přednáškách o drogách, za které jsem placen v cenách obvyklých pro podobné akce, a které pořádá asi dvacet agentur zprostředkujících besedy známých osobností v České republice.
3) Srovnávání cen různých besed o bezpečnosti silničního provozu, jak učinil Blesk, je úplně nesmyslné, protože v ceně není zahrnuto natočení filmu. Považuji za velmi pikantní, že paní redaktorka pravděpodobně netuší, kolik stojí v této zemi natočení celovečerního filmu. Jde o sumu zhruba čtyřicet miliónů korun za stodvacetiminutový film. Dvanáctiminutový hraný film stojí logicky násobně méně. Ale i tak to byla pochopitelně největší položka kampaně k bezpečnosti silničního provozu. Redaktorka dokonce došla ve své manipulaci tak daleko, že oslovila respektovaného dopravního experta Stanislava Humla, kterému ovšem film jako součást zakázky zamlčela. Pak se nedivím jeho reakci, i mně samotnému by besedy přišly předražené, kdybych o filmu nevěděl.
4) Úplný nesmysl je tvrzení, že by jiné firmy dokázaly zajistit vydávání časopisu pro VZP za stejných podmínek za třetinu ceny. To je nehorázné, taková spekulace je opravdu vynálezem Blesku! Hra s čísly ohledně vydávání časopisu VZP je úplně mimo realitu, pokud se neuvede roční náklad časopisu (téměř deset miliónů výtisků) a také to, že v ceně bylo jeho zabalení, popsání adresami pojištěnců a rozesílání časopisu do jejich schránek. Pak by se už ale nejednalo o žádný skandál, že?
5) Blesk se opět vrací ke kuchařce Lesů České republiky. Jediné, co mám s touto věcí společného je, že jsem spolupodepsal smlouvu, která vznikla jako výsledek veřejné soutěže. Na projektu jsem nijak neparticipoval. Pokud nějací „odborníci“ soudí, že by zakázku zvládli o osmdesát procent levněji, je škoda, že se nepřihlásili do veřejné soutěže. Jistě by ji vyhráli. V článku se ovšem využívá stejný trik jako u dopravně bezpečnostní kampaně – redakce nezapočetla (a „odborníkům“ nejspíš zatajila) cenu výroby desetidílného televizního seriálu cooking show, který byl součástí projektu.
Všechny tyto hrátky s čísly mají jedno společné. Netýkají se Radka Johna. Ten z projektů ORA PRINT neměl žádné zisky, protože nevlastnil a nevlastní ani jedinou akcii firmy.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Al Jouda napsal(a):

Dobrá, věřím Vám, ale ať o tom také napíše někdo jiný, kdo do toho trochu vidí.
22. 03. 2010 | 18:49

jaroslav napsal(a):

Možná by si pan John mohl na své bolístky foukat sám doma a nezabírat zde místo na důležitější témata. Věřit mu mohou jen naivky, které věřit chtějí, neb jinak to k uvěření samozřejmě není.
22. 03. 2010 | 19:21

vyvolený napsal(a):

Já Vám věřím, protože ten kdo lže vlasní ženě by přece nelhal voličům.. to je snad jasný..
22. 03. 2010 | 19:28

marv napsal(a):

Jak se vyrábí bulvár víte sám nejlíp pane John ...
Těší mě, že si to teď užíváte pro změnu zas z té druhé strany.
22. 03. 2010 | 19:55

Gren napsal(a):

....ať se propadnu do západního Německa jestli tohle není pravda
22. 03. 2010 | 20:10

Johnny Brennan napsal(a):

Pro média typu Blesk jsou podobné "sólokapry" na denním pořádku. Pokud vím, tak se Radek John ke kauze Ora Print vyjadřoval v minulosti již několikrát a kdyby si lidé v Blesku dali trochu práce a vyhledali si jeho reakce (třeba přes google), tak ten paskvil vůbec nemusel vyjít!
22. 03. 2010 | 20:38

MA-FU napsal(a):

Bulvár John versus bulvár Blesk
22. 03. 2010 | 20:41

andy napsal(a):

Pane Johne, Vám nevěřím ani dobrý den!
22. 03. 2010 | 20:49

Bloud napsal(a):

Drzim vam palce p. Johne! Bulvarni prostor je zde treba dynamizovat! K bulvarnim novinam bulvarni politika! Sorry, nikolik bulvarni politika, ale populisticka politika. A nebo vlastne, populisticka politika je bulvarni politika. Jo, presne tak.
22. 03. 2010 | 20:50

cola napsal(a):

Bloud:

jestli je podle Vás přímá volba starostů a zákon o obecném referendu bulvarizace politiky, tak sorry, ale budu volit Johna.
22. 03. 2010 | 21:00

KLAP napsal(a):

Česká realita je bohužel taková. Volby vyhraje ČSSD a řekněme si narovinu, že většina jejich voličů čte právě Blesk...
22. 03. 2010 | 21:07

Eliška II napsal(a):

prosím, nešlo by se tu potkat na úplně nepolitickém blogu? Už mi nějak všichni lezou na nervy! Jsem v tom sama(samozřejmě v tom pocitu!), nebo to vadí i dalším?
Hezký a politiky nerušený večer všem:-)
22. 03. 2010 | 21:16

jaroslav napsal(a):

Milá Eliško, také bych rád, kdyby tu každý psal jen o tom, čemu rozumí, aby to vysvětlil ostatním, a nikoli aby tu všichni psali o ničem, tedy o politice
22. 03. 2010 | 21:20

Tomas B. napsal(a):

Drahý pane Radku Johne,
my Vás známe, rádi Vás máme a Blesk nečteme (alespoň mluvím-li za sebe ;-) )
22. 03. 2010 | 21:26

Bígl napsal(a):

Pane Johne, před volbama je každá pseudo kauza dobrá. Jistě dobře víte, že Vy i celé Věci veřejné ležíte mnoha lidem v žaludku (zvlášť po zveřejnění preferencí v Praze). Nenechte se podobnými ubohostmi rozhodit!
22. 03. 2010 | 21:30

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Vážený pane Johne,
málokdy se naplní slova přísloví jako ve Vašem případě. Stále mám v paměti Váš pomlouvačný pořad s M. Urbanovou ze začátku čunkiády, ve kterém ona osoba vyprávěla nechutnosti o masturbaci. Musím však přiznat, že zmíněný Váš pořad mě svou nedůvěryhodností přiměl k podrobnému sledování kampaně čunkiády a tak jsem mohl dospět k jedinému možnému závaru, že tak pomlouvaný člověk zcela určitě nespáchal činy, pro které byl roky vláčen médiami (i s Vaším přispěním).
Třeba i článek v Blesku nakonec pro Vás vyzní podobně.
P.S.: To přísloví zní: Hadr tepe onuci aneb Jeden za osmnáct, druhý za dvacet bez dvou.
22. 03. 2010 | 22:02

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Oprava: ...dospět k závěru...
22. 03. 2010 | 22:03

vidlemístoklíčů napsal(a):

A jak to mají nebohé profláknuté strany dělat, když už jim nikdo nevěří ani pozdrav a tak předvolební sliby působí spíš komicky? Co jiného jim zbývá, než pomluvy politických soupeřů, kteří ohrožují jejich zabydlené posty? Doufám, že je po volbách budeme moci politovat i proto, že už se ani nedostanou do PS.
22. 03. 2010 | 22:07

sláva napsal(a):

pane Matyáši,
to myslíte vážně? Jestli si opravdu myslíte, že se Čunkovi v roce 2002 na účtu ocitlo půl mega jen tak z ničeho nic, tak jste velice naivní člověk! Pokud si dobře vzpomínám, tak panu Čunkovi nv tomto ohledu nevěří ani vlastní manželka...
22. 03. 2010 | 22:10

FISH78 napsal(a):

Čtenářů Blesku je mi upřímně líto.
22. 03. 2010 | 22:24

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Zbyněk Matyáš: Prosím, mám dotaz. Vámi zmíněný pořad jsem neviděl, ale Vy opravdu věříte v nevinu Čunka? Věřím v životě na náhody, ale nemůže jich být tolik. Tak v den údajného předání jede onen nevinný uložit analogickou částku na cizí konto do vzdáleného města. Náhoda. Pak tento spořílek se sociální podporou neví, odkud je vlastně půl mega. Náhoda. Posléze si vzpomene, ale, bohužel, vzpomene si několikrát a pokaždé jinak. Náhoda. Podle poznámek, které si Urbanová jako sekretářka jistě dělat musela se prokáže, že program daného dne byl jiný, než tvrdil Čunek a že přítomen byl a tudíž mohl úplatek převzít. Náhoda. Hbitě se za něj postaví velmi věrohodný člověk, který už měl sedět v kriminále a chce uplatit Urbanovou. Náhoda. Policie nevrátí deník Urbanové, ale Čunkovi. Náhoda. Čunek zjistí, že deník mu tak strašně překáží, že jej musí snad okamžitě po opuštění policie spálit. Náhoda. Pak se prokáže, že firma, od které měl úplatek převzít koupila množství bytů za cenu nižší, než byla částka na kontě, které patřilo k bytům. Náhoda. Opravdu myslíte, že se jednalo o shodu tolika náhod a reportáž tedy byla jen podobná pomlouvačná kampaň? Jinak Vám dávám za pravdu, že jsou jeden za 18 a druhá bez dvou za 20. Já tak ale hodnotím současné politické strany, které jsme jako trubky pořád dokola volili a ještě se mezi sebou hádali, kdo je menší zloděj. Tím jsme připouštěli, že volíme zloděje. Byť možná podle našeho názoru menšího.
22. 03. 2010 | 22:25

Ronin napsal(a):

Pane John, dovolte, abych Vás usvědčil ze lži - prý jste viděl Ameriku (USA). Možná tak Jižní a to ještě někde na jihu Patagonie ale USA těžko. S vaším - v ČR veřejně známým morálním kreditem, který se v poslední době vybarvil a jistě ještě vybarví by totiž ve stejném postavení v USA nikdo neměl Vaši drzost dělat šéfa politické strany a jít ještě do voleb. To svědčí o Vaší bezpáteřnosti, absenci svědomí a také úrovni lůzy, která Vás mohla přímo zvolit předsedou politické strany. To Vám píši jako volič pravice, protože takové "morální autority" jako jste Vy nebo ogar s gulama českou pravici totálně pohřbí a otevřou dveře Rokům, Falmerům apod.
Mám proto dvojí vysvětlení:
1. Chcete si za každou cenu bezohledně nahrabat prachy
nebo
2. Plníte úkol svých předlistopadových chlebodárců z MV
a nebo obojí.
Vždyť si na to každý vzpomene -dostat se za bolševika na západ neřku-li do USA, to musel být našinec sakra zadobře s totalitními mocipány a nebo jim jít asi v něčem na ruku... Mimochodem kde je Váš svazek, neztratil se náhodou a nebo chybí listy???
22. 03. 2010 | 22:30

Bígl napsal(a):

to Ronin: z jaké lži to vlastně usvědčujete RJ? Z Vašeho příspěvku jsem akorát pochopil, že Johnovi závidídte cestu do Ameriky. Odpověď na otázku č. 2 ohledně svazku STB: Na stránce http://www.radekjohn.cz/st/ je kopie lustračního osvěčení Radka Johna. Máte tam také úryvky ze spisu, jež si STB na Johna vedla. Připojuji krátkou citaci: "jeho současné postoje v období přestavby politického a hospodářského mechanismu jsou orientovány proti státním orgánům a orgánům státní moci a není nikterak nakloněn opatřením, která jsou proti asociálním a deklasovaným živlům, včetně tzv. nezávislých iniciativ uplatňována. Z tohoto důvodu není předpoklad, že by jmenovaný seriozně přistupoval k otázkám z oblasti prevence uplatňované zejména v prostředí mládeže a nezneužíval kontaktů s pracovníky Bezpečnosti."
22. 03. 2010 | 22:40

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Ronin: můžete mi prosím sdělit, koho volíte? Píšete, že jste volič pravice a současně zde prezentujete své vysoké morální nároky na případné Vámi volené politiky. Kde jste na naší politické scéně tedy našel takové, které můžete zvolit?
22. 03. 2010 | 22:49

Zbyněk Matyáš napsal(a):

sláva, vidlemístoklíčů:¨
Původ peněz na účtě J.Č. byl vysvětlen a nijak nesouvisel s realitkou, bylo prokázáno, že údajná korupce se nemohla stát tak, jak vypověděla M.U.
Tento blog je na jiné téma a tak nevidím důvod, proč bych měl vyvracet mediální nesmysly, které vám uvízly v paměti.
Nevěřím na nic kromě faktů.
22. 03. 2010 | 23:24

Zbyněk Matyáš napsal(a):

vidlemístoklíčů:
Jo a ještě s těmi deníky to bylo úplně jinak. Prostě omíláte mediální polopravdy a vyslovené lži.
22. 03. 2010 | 23:25

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Zbyněk Matyáš: souhlas, že je to o něčem jiném. Byl jsi to ty, kdo začal srovnávat kampaň proti R.Johnovi s informacemi o Čunkovi. Pro mne naprosto nesrovnatelné.
22. 03. 2010 | 23:41

quick napsal(a):

brennan, cola,bígl stejné IP.
Radek J. ví jak dělat veř. mínění, je přeci profík
22. 03. 2010 | 23:51

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Quick: Je mi milejší, když někdo ví, jak dělat veřejné mínění, než když někdo ví, jak nejlépe vytunelovat, ukrást, vymyslet sám sobě další výhody, lhát jako o život apod. V těchto všech schopnostech a dovednostech jsou současní politici mistři. A ty je zřejmě volíš.
23. 03. 2010 | 00:05

Pípa napsal(a):

vidlemístoklíčů
Pane, ohledně p. Čunka mám stejný názor jako vy. Je obětí nejsprostší mediální, diskreditační kampaně v historii tohoto státu. Myslím si, že za tím stojí Dalík a vyčítám Paroubkovi, že se nepostavil na stranu práva, ale naopak využíval případ na ubohou kritiku vládnoucí koalice. Už jen fakt, že Urbanová anonymně udala p. Čunka téměř po pěti letech je nanejvýše zarážející a nechápu, že většina národa to sbaštila i s navijákem. Všichni politici selhali, samozřejmě justice, policie a o roli medií snad ani nelze hovořit. Jsme národ blbců a sprostých hyen skvrnitých. Nemáme nárok na život mezi kulturními národy.
Odbornost a další vlastnosti p. Čunka považuji v tomto případu za nepodstatné.
23. 03. 2010 | 00:10

Zbyněk Matyáš napsal(a):

vidlemístoklíčů:
Ne, byl to Radek John, který na Nově pomáhal rozjíždět čunkiádu. Já mu to jen připomněl, když si teď stěžuje na článek v Blesku.

Pípa:
Asi jste pozměnil osoby, vidlemístoklíčů je přesvědčen o vině J.Č.
23. 03. 2010 | 01:41

Tencokida Hnuj napsal(a):

vidlemístoklíčů
Zdravím. Blesk nečtu. Je to ztráta času. Podobně jako vysvětlovat jistým lidem, že není jiná cesta pro veřejného činitele, jak se vypořádat s trestním oznámením, než jít k soudu.

hanah
S nostalgií a slzou v oku vzpomínám nyní na Vaše působení v Blesku. Vaše sloupky, i když to byly pouze klepy a pavlačové drby, měly přece jen jistou úroveň, byť poplatnou svému žánru. Vaše lži, spekulace a pomluvy se vyznačovaly takovou jakousi křehkou nejistotou, nesmělým hledačstvím čehosi, co jakoby připomínalo pravdu. Z obsahu Vašich sloupků jakoby vyplývalo, že sama tomu co říkáte, až tak úplně nevěříte a totéž jste mezi řádky doporučovala i svým čtenářům.
A nyní - po Vašem odchodu z redakce Blesku ? Brutální výron překroucených faktů bez jakéhokoliv náznaku poezie, primitivní jazyk čísel bez symetrie, ladu a skladu, vulgární sebejistota kvapně vyřčených soudů a závěrů hraníčící s mesianismem a totální disociací osobnosti. A to vše navíc bez humoru, aristokratického nadhledu i proletářského podhledu.

Co to tam nabrali místo Vás za hovado, hanah ? To jste jim nemohla dohodit třeba mou maličkost ? Navíc víte, že do komunálních voleb potřebuji vyřešit tu otázku s bezdlužností a už je přece březen !! Vy si myslíte, že bych takový článek nebyl schopen sesmolit nebo co ?!!?
Zklamal jsem se ve Vás. No nevadí, zase jsem o něco chytřejší. Ženským s nickem, navíc bývalým sloupkařkám Blesku už prostě nikdy věřit nebudu.

Ale kamarády zůstat můžeme. I když si už nikdy neuvěříme ani slovo, co Vy na to ?
:))

Mějte se.
23. 03. 2010 | 04:59

Jan Kaňka napsal(a):

"Protože jsem byl zaměstnán na plný úvazek v TV Nova, přistoupil jsem na to, že budu odměnu za svou práci dostávat formou odměny předsedy představenstva této společnosti."... Ale už toto je nekorektní, protože předseda představenstva je přece důležitý post s vlastní agendou a ne jen nějaké "obročí".
23. 03. 2010 | 05:48

zdesta napsal(a):

Z.Matyáš. Vidlemísto klíčů omilá medialní polopravdy a lži.Kde jste prosím vzal ten pocit jistoty,že p.Čunek je bez viny? Také z medií? Takže jednou media lžou a podruhé mluví pravdu? Nebo jste byl v e zmiňované kause osobně zainteresován? Jakým způsobem chcete zaručit objektivitu a nestrannost Salichova a Vesecké? Z tisku?
23. 03. 2010 | 07:48

irinek napsal(a):

Pane Johne,jen skromná otázka: Jaký je rozdíl mezi bulvárním Bleskem a bulvární TV Nova,pro kterou jste léta (velice úspěšně) pracoval?
23. 03. 2010 | 08:05

Zlata napsal(a):

Radku, nedej se!

Zlatka

P.S.: Našla jsem ve skříni podrprdu. Asi bude ještě od Pavlíny. Chceš ji poslat poštou?
23. 03. 2010 | 08:39

Hanka napsal(a):

Zatloukat, zatloukat, zatloukat... No, nikdo ani nic jiného nečekal. Mě pobavila ironická zmínka p.Johna v 5) o tom, že když se nějaký "odborník" přihlásí s výrazně nižší cenou do veřejné soutěže, že by ji "jistě výhráli". Tak to předvedl např. ředitel VZP Horáka, když se Šnajdrem naplánovali "přesun" 430 milionů exministrovi Němcovi a on se jim tam někdo přihlásil s nabídkou o 200 milionů nižší (http://www.rozhlas.cz/zprav...). Pořád ve všech těch lumpárnách jsou stejní zmetci, zloději a lháři.
23. 03. 2010 | 08:40

Petr napsal(a):

Vítejte na druhé straně barikády , pane John . Ono z pohledu zaměstnance TV NOVA to bylo jednodušší . Být to místo Vás jiný politik a vy ještě v televizi NOVA , to by byla pěkná reportáž , že ? Vás pravda taky většinou nezajímala , hlavně že byl námět .
23. 03. 2010 | 08:49

Hloupý Honza napsal(a):

Pane Johne, byť se snažíte vše sebelépe vysvětlit, toho smrádečku se jen tak nezbavíte. Ne na vlastní oči, ale na vlastní kůži si teď aspoň můžete vychutnat jakou sílu mají média a jaká moc je v rukou mnohdy primitivních a nevzdělaných novinářů. Ne každý má však tu možnost vracet úder přes média, ať už se jedná o hloupá nařčení ze strany připitomělých pisálků v případě našich společenských a politických "elit" nebo o skutečné nespravedlnosti, které se dnes a denně dějí každému v této naší "demokratické" společnosti. Ani se Vás nezastávám ani nejsem proti, celá kauza mne nechává chladným, neboť v naší kotlině se díky inflaci korupce devalvuje zájem a snaha o její vyřešení. Již jsme otupělí z toho korupčního marasmu všude kolem nás, již nejsme schopni vnímat co je dobré a špatné, neumíme již rozlišit hranici toho zákonného a nezákonného a proto se upínáme na pseudokauzy typu ten řekl to o homosexuálech a ten řekl tamto. Stáváme se papežtějšími v malichernostech, ale tam kde bychom měli, se tak neděje. Předražení justičních paláců v řádech stovek miliónů je v pořádku a bez postihu, ale dražší rekonstrukce hangáru o několik miliónů je hlavní zprávou na všech kanálech a v hledáčku policie.

Co se týče Vaší strany pane Johne, moje nadšení z preferencí malých a neparlamentních stran vyprchalo ihned poté, kdy se v jejich řadách opět vyrojily politické recykláty, viz. např. bývalý hejtman za ODS Skokan ve vašich řadách, či jiní z jiných stran (ED), o straně pana Zemana ani nemluvě, zde již můžeme směle hovořit o pohrobcích. VV stejně jako TOP09 jen použila jeden známý (a možná oblíbený) ksicht na přilákání svých oveček. Uvidíme za čtyři roky, to už nepomůže ani plastika. Posadíte se na střídačku vedle Zelených.

Hezký den
23. 03. 2010 | 09:22

mia napsal(a):

Já Radka Johna obdivuji. Ž ještě vůbec má sílu to zase všem dokola vysvětlovat, vždyť to je opravdu jak u blbých.
Nějakou chudinu z Blesku osloví socan, že by pro ni měl námět na reportáž a oranžovou růži a ona už ťuká do klávesnice :-///
23. 03. 2010 | 09:24

Adamitto napsal(a):

Je opravdu těžké v dnešní době rozlišit, kdo lže a kdo říká pravdu, pokud si mám ale vybrat mezi Radkem Johnem a bleskem - volím Johna. Stejně tak jako volím Věci veřejné, protože je to podle mého názoru krok správným směrem... když vidím co se děje v ODS...
23. 03. 2010 | 09:29

Pípa napsal(a):

Zbyněk Matyáš

Ano pane, popletl jsem to. Chtěl jsem se připojit k Vám ohledně názoru na lynč p. Čunka a ne k vidlemísto klíčů. Jsem trubka. Ale alespoň si budu příště více pamatovat, s kým jsem měl stejný názor. Díky za upozornění.
23. 03. 2010 | 09:43

Bígl napsal(a):

quick:
stejnou IP může mít klidně celý panelák na Proseku, ty chytrolíne.
23. 03. 2010 | 10:17

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Pípa + Matyáš: prosím o něco jiného než obecné konstatování, že se jednalo o politický hon. Já jsem uvedl přinejmenším velmi suspektní (ne-li průkazné) body, které k přesvědčení o vině Čunka vést musely, vy máte možnost naopak vyvrátit jinými argumenty, které zřejmě znáte jen vy a nám zůstaly utajeny. Pouhé konstatování, že to není či je pravda není nijak přesvědčivé. Ostatně, kdyby tomu tak bylo a šlo tehdy o udržení vlády, nevěřím, že by se všechny aktivity netočily spíše kolem objasňování a vysledování toho, kdo to rozpoutal než vlastní řešení kauzy.
23. 03. 2010 | 11:17

hovorka11 napsal(a):

To co se děje je logické a bylo předvítalné. Bulvár žije z prodejnosti, k tomu mu slouží cokoliv a pravda s tím nesouvisí.
Jsem přesvědčen, že i bulvár Vám dělá reklamu i když normální člověk tohle těžko snáší. Mimo Vaší nevěry nevidím zatím nic doložitelně záporného. Kéž by se bulvár více věnoval našemu prezidentovi a jeho letuškám, to by jsme viděli morálku a zákulisí, kterým se ty letušky přemlouvají k przidentským službám...
23. 03. 2010 | 11:46

Terry napsal(a):

...v čem je rozdíl mezi nedemokratickými a demokratickými systémy. Že nedemokratický systém je takový, kde občané mají strach z mocných. Demokratický systém je takový, kde vláda a mocní mají obavu a strach z občanů.

My dnes žijeme v systému, kde vláda má z občanů jenom velkou srandu.

citováno z
Jan Keller: Dva druhy pravicových voličů
(http://www.blisty.cz/2010/3...)
23. 03. 2010 | 11:53

mia napsal(a):

hovorka 11: bulvár pravděpodobně dělá reklamu, ale asi ne všichni o ni stojí. A hlavně se těchto polopravd následně chytají noviny jako jsou třeba Lidovky :-/
Takoví Paroubek na tom postavil celou kampaň ČSSD - je jedno co říkáme a co děláme, hlavně že jsme vidět.
23. 03. 2010 | 12:08

Honza999 napsal(a):

Bígl

Ano, stejnou IP může mít Celý panelák z Proseka.

Jenže tu máme (dejmetomu) 5 milonů uživatelů internetu po celé ČR, z nichž se 50-100 účastní diskuse v tomto blogu a zcela jistě čirou náhodou 3 nebo 4 z nich jsou z jednoho paneláku na Proseku..

CHACHACHA...

PS: Krom toho UPC přiděluje IP adresu každému unikátnímu uživateli samostatně..
23. 03. 2010 | 13:00

Honza999 napsal(a):

Bígl

PS: a ještě jeden detail.. Systém UPC odmítne přidělit IP adresu v případě, že je za UPC modemem připojeno PC s jinou MAC adresou, než jakou mají v databázi na UPC centru.

Že by někdo za modem UPC posadil router a z jednoho připojení "napájel" celý panelák - to mi zde doufám tvrdit nechcete... :-)
23. 03. 2010 | 13:13

Honza999 napsal(a):

Bígl

PPS: od kdy jsou prosecké paneláky v Meziboří?
23. 03. 2010 | 13:30

Zdenek napsal(a):

zrovna včera jsme se bavili koho volit a nevolit, je mi zle ze stávající politické situace, je mi zle ze všech tunelářů a zlodějů co křičí chyťte zloděje, pana Johna si vážím pro jeho práci a názory, je mi jasné, že nikdo nejsme bez viny a každý si neseme nějaký ten škraloup z minulosti a taky mi je jasné, že kdokoliv začne otevřeně za něco bojovat stane se terčem těch do kterých se zrovna trefil, je mi jedno jestli má pan John nemanželské dítě a kolikrát podvedl svou ženu, důležité je, že reaguje a má potřebu říci něco lidem, má potřebu bojovat proti něčemu s čím nesouhlasí. Jeho soukromí je jeho soukromí do toho každému putna, aspoň od ostatních politiků reaguje na danou situaci a neschovává se ... je to chlap co ma koule na svém místě, řikejte si co chcete ale já jdu volit VV
Z.E.
23. 03. 2010 | 13:51

Jirka napsal(a):

Radek tvrdí, že je čistý?? Ale v tomto případě dělá sám to, proti čemu bojuje. Snad je p. Johnovi jasné, že časopis VZP jsou vyhozené peníze daňových poplatníků a cena nerozhoduje. Čtyři čtvrtletníky za rok a za sto miliónů korun, navíc časopis který nikdo nečte p. Johne k čemupak to občanům je?? Řešit v blogu jestli je předražený nebo ne je irelevatní. Podobně se chovájí ČD, které dělají reklamu taky za stamilióny jako že vlaky jezdí! Těch sedmset miliónů za zbytečný časopis není okrádání voličů? Prostě se na voličích někdo zase pakuje a vy pro něho pracujete a tím se na tom i podílíte!
23. 03. 2010 | 13:52

jan Cimbálek napsal(a):

K tomu bulváru: Jsem zcela pro svobodu slova. Nicméně novinář a šéfredaktor by měl být trestně odpovědný, pokud vypustí do světa prokazatelnou nepravdu nebo prokazatelně zveřejnil záměrně jen část pravdy. A redakce (jakožto podnikatelský subjekt) by měla navíc nést odpovědnost finanční (vůči státu ve formě pokut a vůči poškozenému ve formě náhrady škod). Když někde na někoho něco vyhrabou, budiž. I tak by to mělo mít nějakou úroven, ale ...

Vyhýbám se hodnocení pravdivosti/ nepravdivosti tohoto článku.

Není tu někdo z Vás novinář, který není členem VV nebo zaujatý (at už pozitivně nebo negativně) vůči p. Johnovi? Mrkněte na to a zjistěte, prosím, nezávisle, jak to opravdu je.

Je zvláštní, že od chvíle, kdy se kauza objevila, nebyly zveřejněny žádné nové informace... Jestlipak nějaké opravdu jsou?

To, že p. John říká na svou obhajobu pořád totéž je logické. Je to jeho verze a je na každém, zda ji přijme jako pravdivou nebo se vůči ní vymezí.

S pozdravem
Jan Cimbálek
23. 03. 2010 | 13:55

Tomas Zaruba napsal(a):

Je to špína ta politika. Tak se drž chlape když už jsi začal bojovat :) j8 ti věřím.
23. 03. 2010 | 13:58

mia napsal(a):

John logicky říká to samé - když je to pravda, co by na tom měl měnit. Myslím, že jeho samotného už to musí unavovat.
a Jirko, to, že se vydával takhle luxusní časopis a to že to není nakonec ani účinné není ale chyba nebo zodpovědnost R. Johna. Souhlasím s vámi, že se za reklamu vyhazují zbytečné peníze, ale to je věcí marketingového oddělení VZP - oni by za to měli být na pranýři!
23. 03. 2010 | 14:05

Jirka napsal(a):

Na obranu p. Johna musím říct, že podobných, zbytečných a předražených tiskovin se v tomhle státě tiskne za další stamilióny neli miliardy hromady a děje se to prakticky na všech radnicích, úřadech a státních podnicích a vždy se jedná jen o to si loupnout veřejný peníze!! O nějaké čtenáře zájem není, taky proč? Aby se štourali kolik je to stálo? Nebo někdo z Vás už třeba četl jak dobře pracují na magistrátu? Pokud ne tak si na nějakou radnici zajděte a dají Vám městský časopis o kterým ani nevíte, že vůvec existuje a když se dopídíte ceny za kterou to zadávají bude Vám jasné, že nás mají za těžký roury!!
23. 03. 2010 | 14:09

Bígl napsal(a):

Honza999:

Prosek jsem uváděl jako příklad. Abych ti odkryl tajemství stejných IP adres, pak věz, že v domě skutečně používáme jeden router a opravdu nevím co je špatného na tom, když několik členů rodiny z různých počítačů napíše vzkaz na stejnou diskuzi. Jinak jestli si myslíš, že píšu z Meziboří, tak jsi vedle jak ta jedle (ačkoli pravdou je, že i v Meziboří jsou paneláky a v nedalekém Janově jich je ještě víc)

So long sucker ;-)
23. 03. 2010 | 14:10

Jan Cimbálek napsal(a):

mia: Já p. Johnovi také věřím. Považuji ho za spolehlivější zdroj informací, než Blesk. A jak jsem již psal, poté, co pan John zveřejnil své vysvětlení, neobjevilo se nic nového proti němu. Stále se jen dokola překrucují a přetřásají informace, které kauzu otevřely.
23. 03. 2010 | 14:46

Honza999 napsal(a):

Bígl

No vida... Napřed panelák na Proseku, pak několik členů jedné rodiny... A nakonec je to tak, že Bígl píše za sebe, za maminku, za tatínka...

PS: V meziboří je server, na který se připojujete, tedy z "internetového" pohkedu jste v Meziboří.
23. 03. 2010 | 15:16

Bígl napsal(a):

Honza999:

jelikož jsi zřejmě opravdu natvrdlý, tak ti to vysvětlím ještě jednou a úplně polopatě. Doslova jsem napsal: "stejnou IP může mít klidně celý panelák na Proseku". Nevím kde jsi z toho vyčet, že JÁ bydlím na Proseku. Jinak pokud bych chtěl psát za "vícero lidí", tak použiju program typu OperaTor, který mění IP adresy. Nemohu za to, že jsme se včera sešli na diskuzi s rodinou.

PS: nevím kdo ti dává právo na šmírování diskutujících na webu, ale přijde mi to ubohé. Nejsi náhodou členem slavného Paroubkova týmu, který sbírá fotografie potencionálních odpůrců ČSSD?
23. 03. 2010 | 15:36

bob napsal(a):

Jak se vyrábí bulvár, aneb komu to John neudělal:-)
23. 03. 2010 | 15:44

Honza999 napsal(a):

Bígl

Lžete...

V jedné rodině můžete mít pod UPC tři PC, každé ale bude mít svou vlastní IP adresu.

brennan, cola,bígl - všechno končí na 59, jedná se tedy evidentně o jedno PC. Máte připojení od UPC.. Buď laciné pro jedno PC (které ovšem nelze "nastavit" routerem), nebo dražší pro (až) tři PC, které se ale v takovém případě budou lišit IP adresami (protože UPC i v tomto případě KAŽDÉMU PC přiděluje samostatnou dynamickou adresu

Poukazování na "panelák na Proseku" byl první pokus o zakalení vody. Po prokázání, že jste pod UPC a z malého městečka (či snad dokonce z nějaké vesnice v okolí) následovalo druhé kalení vody v podobě "několika rodinných příslušníků píšících z několika PC za routerem". To je ale u UPC nepřípustné. Jaká bude poslední "zaručeně pravdivá" verze?

PS: Na stejnou IP adresu u tří nicků jsem neupozornil já.. Kdybyste quickovi prostě přiznal barvu, že se snažíte pod různými jmény "vylepšit bilanci" svých chlebodárců, vůbec by mne nenapadlo vyvracet vaši lež o "paneláku na Proseku". Diskutujte čestně a nikdo po vás "nepůjde" :-)

PPS: fotografie odpůrců ODS jsou sbírány již několik let. V ODS archívu mají už dobrých pět mých fotek.
23. 03. 2010 | 16:01

Bígl napsal(a):

Honza999:

technickým věcem ohledně připojení opravdu nerozumím. Máme jeden modem a na něj napojený router. Síť mi dělal známý a já vskutku netuším, jakým způsobem co nastavil. Klidně si ale fantazíruj dál.

Znovu ale musím zopakovat, že považuji za ubohost šmírování ostatních diskutujících. Kdo jsi, že si přisvojuješ právo hodnotit čestné a nečestné diskutující a následně je sledovat? Trochu se nad sebou zamysli.

Jestli na tebe mají u ODS nějaké fotografie, tak to považuji za svinstvo. Máš-li nějaké důkazy, tak by stálo za to popřemýšlet o dobrém právníkovi a případné žalobě za porušování osobní svobody (nebo nějaký jiný právnický termín - stalking?)
23. 03. 2010 | 16:27

Honza999 napsal(a):

Bígl

Důkazy? Důkaz mám ten, že v posledních cca pěti letech, vždy 17.11 na Národní třídě, jsem vždy byl vyfotografován při diskusi s partičkou modrých komsomolců (=Mladí konzervativci).. Na vás je to asi trochu moc z ruky, ale kdybyste se někdy 17.11 na Národní podíval, najdete je. Poznávací znamení - vlajka USA. Pod vlajkou jeden postarší pár (dozor z ODS, aby nezkušení mlaďoši neudělali nějakou botu) plus 2-3 komsomolci. Fotograf číhá v pozadí z tímto hloučkem. Jste-li v diskusi schopen uvádět argumenty, kterými je modrá rota uvedena do rozpaků, najednou se rozestoupí (jako by měli oči i zezadu), projde mezi nimi fotograf (nutno přiznat, foťák měl opravdu MOC dobrý), udělá detailní snímeček a zase zacouvá na své místo. A tím v podstatě diskuse zatím vždy skončila - tedy diskuse se mnou, prohlásili, že nemám pravdu, že se mýlím a začali mne ignorovat, přesněji řečeno, začali se "věnovat diskusi" s druhým sledem (tím míním další agenty do té doby jen tiše naslouchající v hloučku diskutérů), kteří v ten okamžik "přijdou s tou pravou, pro pravicovou diskusi vhodnou otázkou". Je to propracované do detailu.

Jinak k tomu vašemu routeru.. Porušujete tím "Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, a.s." článek 4.6 a článek 4.7c a pokud to na vás někdo bonzne, vystavujete se podle článku 4.10 riziku smluvní pokuty ve výši 10.000 Kč. To, že jste v rozporu se smluvními podmínkami k modemu připojili více než jedno PC vás automaticky řadí na stranu nečestných... Já si nepřisvojuji právo hodnotit vaši čestnost či nečestnost, tento fakt jste na sebe vyzvonil sám..
23. 03. 2010 | 17:04

Bigl napsal(a):

Honza999:

Takže když si doma na modem napojím wi-fi router, abychom se s ostatními rodinnými příslušníky nemuseli mačkat u jednoho PC, tak jsem nečestný a pozbývám práva na ochranu osobní svobody? To, že porušuji smlouvu se společností UPC ti přeci nedává právo hodnotit mou čestnost či nečestnost!

To je asi taková logika, jako kdybych na ulici přešel na červenou a další účastník silničního provozu mě začal jakožto "nečestného člověka" pronásledovat domů, aby mě později mohl někde nabonzovat.
Píšeš, že si nepřisvojuješ právo hodnotit mou čestnost. Co jiného ale tedy děláš?

Pokud vím, tak firemní politika UPC je taková, že rozvod wi-fi v jedné domácnosti toleruje. Jinak by to bylo třeba s rozvodem netu sousedům. Ti technici UPC přece nejsou blbí, když přijdou třeba do domu něco opravit. Kdyby to museli hlásit, tak je každý druhý odpojen...

Jinak co se týče toho fotografování ODS, tak to je docela síla a opravdu si myslím, že by bylo na místě zkusit to nějak právně řešit. Pokud vím, tak české soudy již začínají být citlivé na otázku stalkingu (což ale tento případ není). Nicméně myslím, že zákon na nedovolené focení, například mobilem, už v zahraničí funguje a u nás se snad připravuje...
23. 03. 2010 | 17:41

Honza999 napsal(a):

Bígl

Čestný člověk NEPORUŠUJE smlouvy. Co k tomu více dodat?

A že UPC začalo tolerovat wi-fi rozvody? To znamená jen jedno - že nepoctivců je tolik, že jim v porušování smluv nedokáží zabránit a (prozatím) rezignovali na přímé spory se zákazíky. O tom, že pouze rezignovali (tedy že hledají řešení, jak routeringu zabránit) svědčí existence tarifů u kterých může uživatel k modemu připojit více koncovch zařízení v souladu se smlouvou - UPC Fiber Power 30 a vyšší, Extreme a Professional.

Porovnejte kupříkladu tarif UPC Fiber Power 30 a Extreme. Čím se liší? Rychlostí ne (30.000/1538). Liší se počtem POVOLENÝCH koncových zařízení (3 ku 5). Pak se liší počtem aliasů k mailovým schránkám (které můžete mít zdarma) a tím, že u Power 30 náte webový prostor (až) 50 MB pro tři stránky (dohromady), kdežto u extreme máte (až) 50 MB pro každou ze tří stránek (přičemž webhosting zdarma již také poskytuje kdekdo). Mailové schránky a webhosting jsou v podstatě jen takové třešničky na dortu, které stejně skoro nikdo nevyužívá (obě tyto služby v nižších rozsazích jsou součástí VŠECH UPC tarifů! a kdo je používá??). Přitom rozdíl v ceně Power 30 a Extreme je 857 ku 1707 Kč.
Ještě lepší srovnání je Classic a Extreme.. U těch jsou doplňkové služby (počet mailových schránek, počet aliasů a webhosting) totožné (jediná odchylka - velikost mailové schránky 20 ku 30 MB je směšná v době free schránek 1 GB) a liší se jen rychlostí 25.000 ku 30.000 (a mezi námi, v praxi běhají stejně, protože málokterý server poskytuje služby na jednu IP adresu takovou rychlostí - možná snad se uplatní vyšší rychlost při stahování hudby a filmů z více zdrojů současně) a hlavně pak opět tím počtem povolených koncových zařízení 1 ku 5 a cenou. Ta cena není za rychlost, ta je za počet koncových zařízení.
Na co xistuje tatif Extreme, když je možno koupit Classic a další koncová zařízení si routerovat? A spokojím-li se s 15.000/1024, můžu si narouterovat program Easy za 575 Kč...
23. 03. 2010 | 18:46

Bígl napsal(a):

Honza999:

jestli jsem jako člověk morálně a charakterově nečestný tím, že porušuji smlouvu s UPC, to nevím. To bychom se tady mohli začít bavit o tom, jestli jsou čestní lidé i ti, kteří zadarmo (nelegálně) stahují hudbu a filmy.

Každopádně si myslím, že nemáš právo dát mi nějakou nálepku a následně zveřejňovat server, na který se připojuji. To je od tebe minimálně... nečestné.

Jinak, takto detailně jsem tarify UPC nikdy nestudoval. Od známého jsem dostal starší router, abychom se doma mohli večer na pár hodin připojit přes wi-fi na více PC. Nevím, proč bych si kvůli tomu měl pořizovat speciální dražší tarif, když bude výsledek vlastně stejný a já to paralelní připojení stejně víc než na pár hodin týdně nepotřebuji.
23. 03. 2010 | 19:40

Marie napsal(a):

Pane Johne,
nevím, co o Vás píše Blesk, nečtu ho. Ale vím o Vás, že jste několik let lhal svým nejbližším, vlastní rodině. Nevěřím Vám, a tím pádem ani VV.
23. 03. 2010 | 19:58

Honza999 napsal(a):

Bígl

To je tedy opravdu dilema...

Mám také podobné... Nevím, proč bych měl v metru označovat lítek za 26 Kč, když chci jet jen o jednu zastávku nad limit jízdenky za 18... Spočítal jsem si totiž, že těch mých 6 zastávek na mé trase je vlastně podstatně kratší cesta, než 5 povolených zastávek na jiné trase. Z Hlavního nádraží na Museum je to kousíček a z Můstku na Národní třídu jakbysmet.. Takže podle mého na mně Metro ještě vydělá, protože za stejné peníze mně veze poloviční trasu, než kdybych jel z Anděla na Hůrku. A v tramvaji s tím také problém - Podle jízdního řádu tramvaj na mé trase jede 21 minut a jízdenka za 18 platí 20 minut.. Kvůli té jedné minutě bych měl platit o 8 Kč více?

Ta jedna zastávka, případně 1 minuta nad "dohodnuté" jízdné přesně odpovídá těm pár hodinám připojení více PC na lince, kde je smlouva na jedno PC.

PS: poskytovatel připojení a umístění serveru k příslušné IP adrese jsou naprosto VEŘEJNÉ informace dostupné komukoli, kdo o ně projeví zájem.
23. 03. 2010 | 20:23

karelhá napsal(a):

Pane Johne,
nevíte, ve kterých dalších bohatých akciovkách držejí volné místo předsedy představenstva pro případ, že by potřebovali zaplatit za drobnou nudnou práci pro firmu někoho, koho nemohou zaměstnat? Třeba za podepisování nějakých smluv a jiných lejster?
Vy se tady snažíte publiku vnutit, že jste perspektivní politik, protože máte skvělou kvalifikaci - minulost bílého koně. Máte obdobné postavení i ve VV?
23. 03. 2010 | 21:38

Ronin napsal(a):

vidlemístoklíčů:

Je opravdu těžké 2 měsíce před volbama zásadně odpovědět na Váš dotaz. Jistou možností se mi jeví pan kníže, ale vadí mně vedle něj ten účelový spojenec s komunisty po minulých volbách. Nebo v tom marastu sklouznout do středu a podpořit starého jezevce z Vysočiny coby Rokova vyzyvatele (alespoň by byla nějaká sranda a oranžovým hnusákům by trochu sklaplo). Jde o volbu toho, kdo se dostane do sněmovny proti Rokovi a Falmerovi, protože ti dva budou po volbách jako jednovaječná dvojčata - předlistopadovou průpravu už na to mají a po krajských volbách nám to předvedli jako generálku. Bohužel právě tomuto scénáři nahrávají některé pravicové "morální autority" a případně i jejich podržtašky, o kterých jsem se minule zmínil.
23. 03. 2010 | 21:57

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Tencokida Hnuj:
"není jiná cesta pro veřejného činitele, jak se vypořádat s trestním oznámením, než jít k soudu" Plně souhlasím.
23. 03. 2010 | 22:02

Zbyněk Matyáš napsal(a):

23. 03. 2010 | 22:09

Zbyněk Matyáš napsal(a):

vidlemístoklíčů:
Zkuste vyjít z materiálů ve výše uvedených odkazech. Je tam pravda o tom, jak M. Urbanová při svém odchodu z MÚ Vsetín ukradla Čunkovy pracovní diáře spolu s těmi, které používala sama, namísto aby je vrátila.
Pracovní diář je majetkem zaměstnavatele a proto policie právem ho vrátila Čunkovi po okopírování obsahu. Výpověď M.U. o údajné korupci byla vyvrácena posléze dohledaným pokladničním dokladem o výběru hotovosti firmou H&B Real.
23. 03. 2010 | 22:20

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pípa:
O.K. Čunkiádu zjevně rozpoutal Kalousek jako odvetu proti KDU-ČSL za to, že jej odvolala z funkce předsedy po prozrazeném jeho tajném vyjednávání s Paroubkem o vytvoření většinové koalice s ČSSD.
23. 03. 2010 | 22:23

Bígl napsal(a):

Honza999:

Svým způsobem jsme se konečně dostali k meritu věci. Rozdíl mezi námi dvěma je ten, že když já pojedu tramvají a spolucestující přetáhne svůj lístek o pět minut, tak mě to nejenže nezajímá, ale v žádném případě o něm nazačnu v tramvaji vykřikovat: "Podívejte se na něj, on jede ze Střešovic a tři minuty přetahuje". Notabene abych se na základě tohoto "prohřešku" začal pouštět do hodnocení kvality jeho osobnosti...

Abych to nějak shrnul, oceňuji tě jako diskutéra, který v životě jede přesně podle smluvních pravidel a ostattní spolucestující na jejich případné prohřešky upozorňuje. Jestli to tak v životě opravdu máš, tak klobouk dolů, ale sáhni si do vlatního svědomí, jestli to tak skutečně je.
Z toho cos zde psal o fotech ODS své osoby, jsem upřímně rozhořčen. Na druhou stranu, nezlob se na mě, ale u tebe doslova platí: "Co sám nerad, nečiň druhým".
23. 03. 2010 | 22:42

Pípa napsal(a):

Zbyněk Matyáš + vidlemístoklíčů

Nevím proč se p. Čunek nedožaduje více soudu. Je to divné. Připouštím. Snažím se pochopit, že má k tomu více méně čestné důvody, ale nemám to podložené. Mám jen zprávy z okolí jeho ženy od našeho příbuzenstva. Za p. Čunka bych ruku do ohně nedal a odborně si ho nevážím. Jde mi ale o demokracii a její pilíř nezávislou justici. Ta tady dostala na frak. Doufám, že se to brzy vysvětlí. Padni, komu padni.
23. 03. 2010 | 23:16

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pípa:
J.Č. podal trestní oznámení na M.U., více zde:
http://www.lawyers.cz/czech...
Kauzu již moc dále nesleduji.
23. 03. 2010 | 23:41

Ronin napsal(a):

Bígl:

Můžu Vás ubezpečit o nepochopení mého příspěvku, neboť nemám sebemenší důvod Johnovi závidět cestu do Ameriky, protože na rozdíl od něj jsem tam byl vícekrát na delší dobu (a doufám, že ještě párkrát budu)- ale až po revoluci. V éře jeho rajzování po světě nebyly totiž moje žádosti o výjezdní doložku v souladu se státními zájmy ČSSR. Takže na základě vlastní zkušenosti si troufám tvrdit, že jeho cesta do USA (případně i do západní Evropy) v době komunistické totality nebyla možná jen tak jako k Balatonu. Musel být velice zadobře s patřičně exponovanými soudruhy, respektive se propůjčit k nějaké estébácké protislužbičce (třeba informace o krajanech, se kterými přišel do kontaktu apod.). Snažím se uvěřit, že Vaši noticku o Johnově křišťálově čistém lustračním osvědčení uvádíte jako fór pro pobavení, protože pokud jste v posledních 20 letech žil v ČR, tak musíte mít alespoň trochu povědomí co se vše dělo kolem těchto osvědčení. Jinak mu to ten operativní pracovník 3/4 roku před listopadem hezky napsal (opravdu jaká náhoda - jeho podpis nečitelný)a měli soudruzi v záloze dalšího svého použitelného pašáka do nových zítřků. Klidně si ale dál věřte, že je čistý jak alabastr a má na kontě zatím zveřejněné "jen" dvě nevěry a nemanželské dítě. O jeho finanční nenažranosti si pak můžete přečíst v denním tisku. Prostě šéf politické strany a kandidát do voleb par excellence!
24. 03. 2010 | 00:02

Honza999 napsal(a):

Bígl

Poslyšte, nemáte náhodou pocit, že zde jde o něco trochu jiného že jste náš rozhovor zatáhl trochu mimo?

Já spatřuji problém v tom, že zde na tomto blogu jsme zvyklí na to, že diskutér z jedné IP adresy vystupuje vždy pouze pod jedním jménem. Různá jména z jedné IP adresy, navzájem si notující, jsou prostě v této diskusi tak trochu mimo standard.

Navíc - co vám bránilo v první reakci na quicka "přiznat", že jste "jedna rodina".. Místo toho jste e začal ohánět proseckým panelákem. Tento váš počáteční pokus o zapírání pro mne prostě znamená, že lžete, že píšete pod několika různými nicky a že se snažíte o manipulaci veřejným míněním ve prospěch VV. A manipulátory zde myslím nemá nikdo rád. Vjedeme si tu občas navzájem do vlasů, ale víme, kdo s kým má tu čest.

Takové to rozmělnění tématu, ke kterému jsme nakonec (my dva) dospěli, je jen následkem vašeho "spamování".

Vehementně jste se ohrazoval, že jste "poctivý" diskutér. Dokázal jsem vám opak. Za prvé tím, že jste se z počátku pokoušel utajit souvislost mezi vašimi třemi nicky a za druhé jste se sám usvědčil tím, jak jste se posléze pokoušel prozrazenou souvislost obhájit. Kdo podvádí UPC, podvádí i jinak. Člověk je buď poctivý (ve všem), nebo je podvodník - a pak se mu nedá věřit nic. Ani tři rodinní příslušníci, kteří najednou z ničeho nic projeví všichni zájem o diskusi na blogu. Doteď tu po vás nebyla ani stopa a najednou se perete o jednu IP ze tří kompů...

Prostě, jakmile někdo postupuje vaším způsobem, je již jasné, co je zač - placený profesionál nebo poblázněný amatér domnívající se, že dodá větší váhu svým názorům, napíše-li je pod více jmény.
24. 03. 2010 | 00:06

Honza999 napsal(a):

Bígl

PS: EOC.
24. 03. 2010 | 00:16

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Ronin: některá práva skutečně ještě máme a to alespoň na vlastní názor. Tím chci říci, že já ho respektuji, byť mnohdy nechápu. Můžete mít jakékoliv výhrady proti VV nebo osobně proti R.J., ale uchylovat se kvůli tomu k volbě starých známých zprofanovaných je pro mne krokem nepochopitelným. Mafián vedle knížete je podle mne ten nejšikovnější, protože ač prokazatelně jeden z nejhorších, žádná aféra kolem něj nebyla tak rozmáznutá, aby si to mohli občas voliči připomenout. Tak to by mi musela ruka upadnout. Dále. Pokud si dobře vzpomínám, byla doba, kdy byl Zeman považován za toho, kdo vnesl do politiky hulvátství a teď na něj nostalgicky se slzou v oku máme vzpomínat? Vždyť právě oposmlouva zajistila politikům klid na rozkrádačky, když si stvrdili, že si nepůjdou po krku. Tak toho taky ne. Kdybych váhal a nevolil VV, tak snad uvažuji o Machovi, ale nikomu starému známému už bych hlas nedal, kdyby mne škrtili. (Kecám, to možná jo.)
24. 03. 2010 | 04:09

Jirka napsal(a):

Vidlemístoklíčů. Je tady jeden podstatný rozdíl mezi p. Johnem a stávajícími politiky to máte pravdu. Většinou se dají na korupci po tom co se dostnou do funkcí. P. John to udělal obráceně-ten už zkorumpovaný do politiky jde!!
24. 03. 2010 | 08:34

mia napsal(a):

To bígl a honza999: vy jste ale šíleně off-topic - jděte si to vyříkat někam jinam...

to Jirka: nevím, kde jste přišel na to, že John je zkorumpovaný - nebyl z ničeho obviněn, ani usvědčen, ani nejsou žádné důkazy (kromě tvrzení pana Zaorálka)...
24. 03. 2010 | 11:11

Bígl napsal(a):

Honza999:

Z mého pohledu se celá naše debata točí kolem práva na soukromí na této diskuzi. Nevidím žádný důvod k tomu, proč bych se měl nějakému quickovi přiznávat, že jsme jako rodina kolektivně vyjádřili názor k blogu Radka Johna. To že jsme doma dle tvých slov: „…najednou z ničeho nic projevili všichni zájem o diskusi na blogu…“ bylo dáno zřejmě tím, že si jeden z nás blog přečetl a sdělil to ostatním. VV a jmenovitě Radku Johnovi fandíme a proto jsme naše příspěvky napsali. Opravdu jsme v tu chvíli nepřemýšleli nad tím, že budou zveřejněny pod jednou IP adresou.

Jestli jsem nebo nejsem poctivý člověk, když si připojení UPC rozvedu po domě za pomoci wi-fi routeru, je diskutabilní. Ty ale v žádném případě nemáš právo mě soudit, natož pak špehovat.

Píšeš mi, že: „Doteď tu po vás nebyla ani stopa a najednou se perete o jednu IP ze tří kompů...“ Z toho usuzuji, že uživatele na této diskuzi sleduješ dlouhodobě a cíleně. Nevím, jestli si pak děláš nějakou databázi, kde si diskutující rozděluješ podle ideových názorů, ale považuji to za pravděpodobné. Každopádně toto mi vadí a upozornil jsem tě na to. Měl jsem za to, že fízlovací metody, kdy někteří jedinci sbírali informace na své sousedy, jsme opustili před dvaceti lety. Více k tomu už asi nemám co dodat.
24. 03. 2010 | 11:30

Honza999 napsal(a):

Bígl

poruším sé EOC ještě jednou reakcí.

Nikoho nesleduji. Jak jste si jistě povšiml, na vaše spamování v diskusi upozornil quick a ne já. Já se jen podíval, jestli quick měl pravdu. Měl...

A tim je o vás řečeno vše. Zloděj ze všech sil volá chyťte zloděje.

PS: EOC znamená "end of communication" a prosím, abyste se již na téma vašeho spamování zdržel dalších komentářů. Stejně to tu před nikým neobhájíte a jak uvedla mia, je to opravdu off-toppic. Kdybyste si dali třeba nicky "pan Novák", žena pana Nováka" a "dcera pana Nováka", všem by bylo jasno a všichni by toto i respektovali.. :-)
24. 03. 2010 | 12:42

Bígl napsal(a):

mia:

omlouvám se tobě i dalším diskutujícím, že jsem spolu s uživatelem Honza999 zahltil tuto diskuzi off-topic příspěvky. Byl jsem nicméně nařčen ze lží a proto jsem se bránil.

Honza999:

tvé EOC mě absolutně nezajímá. Nazýváš mě lhářem a já se bráním. Uživatel Quick upozornil na příspěvky pod různými nicky z jedné IP adresy. S tím nemám žádný problém. Byl jsi to ale ty, kdo v diskuzi zveřejnil server, na který se připojuji. Dle mého názoru jsi tím porušil mé soukromí a navíc jsi tady začal fabulovat o tom, jak jsem nečestný člověk, když v domácnosti požíváme wi-fi router.

Dikuze na aktualne.cz je anonymní. Nevím, proč bych se tedy zrovna já měl spolu s dalšími členy rodiny přihlašovat pod našimi občanskými jmény. Škoda, že jsme nediskutovali na novinky.cz, tam je to pevně dané a oba jsme si mohli ušetřit tuto konverzaci.

V této souvislosti také napíši mail administrátorům na aktualne.cz. Myslím, že je na čase, aby se tu zavedl stejný systém, jako mají na novinkách či lidovkách. Snad se tím zamezí i šmírování placených slídilů jako jsi ty a tobě podobní informátoři, kteří pracují v žoldu J. Paroubka.

Za "Novákovi" zdraví Bígl
24. 03. 2010 | 13:15

Olda napsal(a):

Nehádejte se, nás je tu na ubytovně deset na jeden počítač a také každý z nás občas něco napíše do diskuze.
24. 03. 2010 | 14:03

Honza999 napsal(a):

Bígl

vy jste ale opravdu hlupák... Mohlo tam být Bígl, Bíglova žena a Bíglova dcera, nikdo na Vás nepožaduje vaše občanské jméno. A ještě jednou - umístění IP je naprosto veřejná, všem dostupná informace. I vy máte možnost vědět, ze kterého města píši a kdo je můj provider. Uvedením veřejné informace jsem se nemohl dopustit žádného jejího "zveřejnění", to je lež, opět usvědčujete sám sebe.

A vaše podvádění v diskusi - příspěvky pod více nicky - jsem neodhalil já, ale quick - zase tedy další lež. Vaše výmluvy na prosecký panelák jsem, pravda, vyvrátil já. Ale udělal jsem to sám, rád a zadarmo.

Spíše bych jako placeného Johnem (nebo Šťovíčkem, nejste-li Šťovíček sám) tipoval vás.. VV je jen odbojná sekta ODS Praha 1 (vím to, bydlím tu) a z mimopražských nezmasírovaných časopisem Pražan je může podporovat jen placený agent (ostatní mimopražané se totiž zajímají o ty, kteří kandidují v JEJICH bydlišti).
Nekandidujete čistě náhodou v Meziboří za VV?
24. 03. 2010 | 14:16

Honza999 napsal(a):

Olda

Jistě.. Ale myslím si, že vaše názorové spektrum je bohatší...
24. 03. 2010 | 14:18

Bígl napsal(a):

Honza999:

To EOC ti moc dlouho nevydželo:-) Znovu opakuji: proč by měla být zrovna naše rodina vyčleněna z anonymity na diskuzi na aktualne.cz a dávat si identifikační nicky Táta Bígl, Máma Bígl atd. ?

Nevím jak je v zákoně upravena veřejnost či neveřejnost IP adres. Já osobně bych si nicméně nikdy nedovolil lustrovat ostatní diskutující a upozorňovat na server, na který se připojují.
Ty si na druhou stranu, dle vlastních slov z dnešního příspěvku v 06:35, diskutující zde na aktualne prověřuješ a zařazuješ do databáze dlouhodobě a cíleně (jak jinak bys totiž mohl tvrdit, že zde po naší IP doteď nebyla žádná stopa).

Na otázku ohledně mé politické orientace reagovat nebudu. Řeknu jen tolik, že ze zdravotních důvodů nemohu kandidovat za žádnou stranu.

Jestliže nadále hodláš trvat na svých výmyslech, tak s tím bohužel nic neudělám. Omluvy se zřejmě také nedočkám. Nezbývá mi tedy než ti popřát pěkný zbytek dne. Čau
24. 03. 2010 | 15:01

hanah napsal(a):

Je naprosto běžné, že pod blogy RaJona (krycí jméno), píše kladné ohlasy až deset nicků z jedné IP adresy.
Nepochybně dobře placená práce z milionů věnovaných VV na předvolební kampaň.
24. 03. 2010 | 16:52

hanah napsal(a):

RaJon mě zase pobavil. Píše - dokonce v jednom odstavci:

"Protože jsem byl zaměstnán na plný úvazek v TV Nova, přistoupil jsem na to, že budu odměnu za svou práci dostávat formou odměny předsedy představenstva této společnosti."

"Neměl jsem jako zaměstnanec žádný podíl na zisku společnosti, ani žádný jiný majetkový prospěch z uzavřených smluv."
Tak jak to tedy bylo doopravdy?
24. 03. 2010 | 16:55

hanah napsal(a):

A ještě jeden konkrétní dotaz -

pane Johne, předesedo Věcí Veřejných,

směla vaše nemanželská dcera zveřejnit jméno svého otce nebo musela lhát?
24. 03. 2010 | 16:57

LAmbert napsal(a):

hanah,
to je tedy odhalení hodné Sherlocka Holmese. To jsi dnes na internetové diskuzi poprvé? Jestli ne, tak jsi asi slepá a nevidíš, kam putují miliony pánů Dalíka, Šloufa, nebo Bakaly. Obzvláště poučné jsou v tomto směru diskuze na idnesu. Tam má člověk občas pocit, že jsou všichni diskutující kýmsi zaplaceni.
24. 03. 2010 | 17:40

hanah napsal(a):

LAmbert

Na internetové diskuzi nejsem poprvé. Jiných diskuzí než zde se prakticky již nezúčastňuji.
Nejčastější spamy - tedy psaní příspěvků jednou osobou pod několika různými nicky, se objevují právě pod blogy R.Johna.
24. 03. 2010 | 17:48

manka s cipiskem napsal(a):

Honza 99 + hanah
My v naší jeskyňce máme jen jeden počítač, který nám koupil strýček Tencokida. Náš tata je totiž nemehlo a umí si nakrást tak akorát na suchý chleba, otop a kořalku.

Tencokida nás pravidelně navštěvuje, hlavně když Rumcajs není doma.
Je s ním veselo. I synek si s ním rád zadovádí, nejen já.
Máme ho všichni moc rádi. Teď ale nevíme, zda je správné, když občas přispívá do blogů aktualne.cz z naší jeskyňky, tedy ze stejné IP adresy jako já a můj synek.

Nechceme se s Cipískem dopustit něčeho protizákonného ani si pohněvat Tencokidu.
Ale internet je kromě Tencokidových návštěv jediná zábava, kterou máme.
EOC s Tencokidou by pro nás znamenal návrat do šedi života bez legrace a povyražení a to nejen proto, že by nám strýček Tencokida poté asi sebral počítač.
Mám ještě více důvodů, proč bych nechtěla přijít o Tencokidovu přízeň. (Asi víte hanah, jako žena, o čem mluvím !?!!?)

S tím mým starým je to totiž těžké. Od něj se nic o tom, co se děje ve světě, nedovím.Když se ho zeptám, co bylo třeba v práci, vždy jen něco zabručí, odplivne si a jde si lehnout do zadní místnosti u nouzového východu z jeskyňky, kde skladujeme kořalku.

Přátelé - hanah a Honzo 99, poraďte nám prosím , co máme dělat. Jste oba lidé z města, jistě velmi vzdělaní a sečtělí - to se hned pozná. Určitě si budete vědět rady i s naším problémem.

Děkujeme.
24. 03. 2010 | 19:35

hanah napsal(a):

manko,

chápu váš problém, musí to být strašné. Jistě ale přijdete na způsob, jak ze strýčka Tencokida vyrazit ještě jeden kompjůtr - jste přece žena!
Omluvou vám budiž to, že ten váš starej je takové budižkničemu a pan John se s tím také nepáral :-)
Tak držím palce a zítra snad už každý ze svého Písí a s jinou Ajpí adresou.
Krásnou noc přeje
hanah
24. 03. 2010 | 20:07

hanah napsal(a):

Tencokido

Ano, kamarády zůstat můžeme :-)
Víte, s tím Bleskem to nebylo tak jednoduché. Abych mohla odejít, musela jsem za sebe sehnat náhradu a bohužel, měli podmínku - nesměl to být příznivec VV. Tak mi promiňte.
Nyní k Vám mám ale prosbu.
Pomozte Mance, nebude to zadarmo:-))
24. 03. 2010 | 20:48

Honza999 napsal(a):

Manka s cipískem

Ale ale..

Vždyť my přece všichni víme, že "manka" a "cipísek" patří k sobě.. Že je o něco třeba jako "Bíglová" a "syn Bíglové". Že se prostě nejedná o "náhodné sousedy z proseckého paneláku"..
24. 03. 2010 | 21:16

Tencokida Hnuj napsal(a):

Radek John

Tak se vyrábí bulvár. (ad Honza 999)
24. 03. 2010 | 21:43

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 02:32

cartier cheap napsal(a):

It would be great if you have other great things

just like this. I really love it. Thanks!
25. 03. 2010 | 03:17

JŠ napsal(a):

Taky bych od vás očekával blog,co John udělat hodlá, v případě,že se dostane do poslanecké sněmovny.Jedna věc je psát obecné fráze o tom,jak omezíte korupci.Druhá věc je napsat konkkrétní opatření,např. návrhy na konkrétní změny v konkrétních zákonech.
Takovýhle "politický předvolební přestřelky",kdo kde co měl udělat špatnýho,to je divadýlko kolem každých voleb všude na světě.Třeba když Schwarzenegger kandidoval před lety na guvernéra Kalifornie,tak se taky najednou v novinách vyrojili články,jak prý v mládí kouřil trávu a jak prý se účastnil skupinového sexu.
25. 03. 2010 | 12:48

Jirka napsal(a):

Mio nejde přece o to jestli byl p. John korumpovaný, ale o to, že časopis na jehož vadávání se podílel je klasický způsob jak vytáhnot beztrestně peníze daňových poplatníků do soukromých kapes. Jak může někdo bojovat proti korupci, když ji nepozná ani když mu z ní lezou peníze do kapsy? Jestli tohle okrádání občanů domlouval přímo nebo byl jen zaměstnancem je irelevantní. Pokud chcete tvrdit, že časopis který stojí ročně přes sto miliónů a jede se v tom už sedm let je něco, co už se nemůžete dočkat až to vydají aby bylo počteníčko tak je Váš stav zralý na doktora. Na tyhle blbiny VPZ má a pro invalidu vozíček není. Jistě se shodnem, že dát 700 mega na potřebné spíš než na časák o kterým ani nevíte, že vychází je to co poctivých politicích chcem a ne aby pomáhali jiným se sešitem za milióny!!
25. 03. 2010 | 17:15

Jan Cimbálek napsal(a):

Aha... Takže se tu začaly rozvíjet konspirační teorie.
Upřímně, zamyslete se, než v okamžitém rozčilení někoho nařknete, že "spolupracoval" nebo že tady pár lidí budí dojem "davu příznivců". Co když tu ted někdo napíše, že většina nařčení a kritik má podezřele podobný sloh? Nepíšou to celé dva lidé (protože právě tolik diametrálně odlišných slohů jsem tu v negativních příspěvcích zaznamenal).

Beru zpět, nehodlám to řešit, protože nevidím žádnou účelnost takového počínání.

A k STB? V této společnosti se to hodně používá jako urážka a cesta, jak někoho znemožnit. Proč ty archivy nezveřejní? Asi že by z nich nemohli tahat esa jako z rukávu...

Nedávno mě někdo nařkl, že jsem "Estébák". Ne že by bylo úplně vyloučené, že bych v jejich archivech figuroval, ale za pravděpodobné to nepovažuji. 17. 11. 1989 mi bylo čerstvých 8 let...
26. 03. 2010 | 05:05

replica tag heuer napsal(a):

Whoa! I am looking forward for the next updates of your awesome worship.
30. 03. 2010 | 10:47

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
30. 03. 2010 | 11:22

replica tag heuer napsal(a):

Easy come, easy go.
31. 03. 2010 | 04:38

breitling replica napsal(a):

The OFT found that individuals in RBS's Professional breitling Practices Coverage Team gave
03. 04. 2010 | 09:06

BLEK. napsal(a):

Pane Johne, to, že Vás udělali předsedou dozorčí rady proto, aby Vám mohli vyplatit 10 000, to je teda výmluva jak noha. To je jako když do nějaké firmy půjdu udělat kšeft za 10 000 měsíčně, tak mě udělají předsedou dozorčí rady, nebo co? Není to nějaká porucha osobnosti?
04. 04. 2010 | 14:17

sesli sohbet napsal(a):

jestli je podle Vás přímá volba starostů a zákon o obecném referendu bulvarizace politiky, tak sorry, ale budu volit Johna.
08. 04. 2010 | 17:33

Blancpain watches napsal(a):

I do NOT ordered a and I don’t confirmed anything.I ony generate a kind of a account on your side, because I want to know with option I have by the payments.If I make the decision to order a Alain Silberstein watches.... I am interest in the Baume & Mercier watches. So please give me a special price and inform me I witch way it is possible to pay.
09. 04. 2010 | 08:38

omega watches napsal(a):

Very happy I can comment here!
13. 04. 2010 | 09:25

Monte Christo napsal(a):

Soudruh Monte Christo si mel moznost si overit firmu v niz jsi majitelem Radku a chovani zamestnancu k ostatnim...Reknu to s cela lidove...Hruza bes a utrpeni..I tak by se dalo popsat to co jsem zazil v teto firme...Jestly se bude prosazovat na ceske politicke scene takova politika jako v teto firme tak se maji cesi na co tesit...Obcas je dobre si nejdrive zamest pred vlastnim prahem nez clovek vztoupi na politickou scenu aby mohl dobre spat...S pozdravem Monte Christo Ma zeme Me srdce
13. 04. 2010 | 17:40

hovorka11 napsal(a):

Radek John:
Je správné, že nechcete spolupracovat se zkorumpovanou ČSSD, zároveň je nemyslitelné, aby jste spolupracovali s ODS, která korupční prostředí aktivně vytváří!!! Znamenalo by to likvidaci hodnot pro které Vás lidé volili. Máte možnost se vézt a přehlížet korupci, nebo vystupovat jako samostatný subjekt, který podporuje věci veřejné a dobré. Od ODS by jste se měli jednoznačně distancovat. Zůstávají tam lidé jako Langer a Bém -tam korupce s přikrádáním bude pokračovat!!!
16. 04. 2010 | 12:19

mene tekel napsal(a):

Džon je takový primitivní hochštapler, nemyslím že mu mnoho lidí na ty jeho žvásty skočí.Jeho bokovky mne nezajímají - to je u všech chlapů běžné a mohl bych tady jmenovat politiky daleko většího formátu než je Džon.
Jiná věc je program VW / píšu schválně zkratku Voskovce a Wericha/ - kdyby byl aspoň trochu
jim podobný ve vtipu a inteligenci. BOHUŽEL TOMU TAK NENÍ! Tedy je zbytečné cokoliv dodávat.
16. 04. 2010 | 22:56

pitchus-john@seznam.cz napsal(a):

Tvor který chce sdílet partaj s někým kdo nedokáže nelhat je sám zralý na vymytí mozku. S ustrnulými demagogy generačně patřící k dinosaurům vede přímá cesta ještě hlouběji do mrdele!!!
17. 04. 2010 | 11:06

jakub napsal(a):

Když jste vstoupil do politiky, musel jste počítát s křiváctvím.
V průzkumech jste přesáhl pro parlamentní strany nebezpečných 5% a proto se musíte jakýmkoliv způsobem zdiskreditovat a pokusit se Vás dostat pod 5%, aby ste jim tam nevadil.
Já jsem pravicového myšlení. Není tu ale koho volit.
I když jste spíše středoví, uvažoval jsem , že bych Vám svůj hlas dal.
Po vystoupení jedné vaší představitelky, která by stavěla minarety v každé vesnici jsem opět tam kde jsem byl. Nevím koho volit.
18. 04. 2010 | 13:13

Lanny napsal(a):

Na volebních seznamech pro tyto volby těžko najdete někoho, kdo by nezapáchal. Naše současná politická scéna je tak absurdní, že se nedivím posledním dvěma komentářům. Bohužel je skoro jedno kdo vyhraje, protože hráči budou furt ti samí. V mém předvolebním zoufalství mne posiluje jen matná vzpomínka na jednu osvědčenou metodu politické očisty. Defenestrace.
18. 04. 2010 | 14:03

hovorka11 napsal(a):

mene tekel,pitchus..,jakub,lanny.

Ty Vaše názory na způsob " vše je marné" ukazují proč jsme na tom s korupcí oproti většině evropských států tak špatně. Nelze někoho předem odepisovat pouze pro to, že strany, které to tady rozkradli brojí proti VV a ostatním neparlamentním stranám. Nikdy nevolím stranu, která zklamala. Ti kteří je volí, volí korupci i do budoucna. Dám pouze šanci tomu, kterých se bojí tyto zkorumpované strany a dávají to není TOP 09, ale např. VV. Když to tak bude část lidi dělat, tak nemůže tak velká zločinnost pokračovat, protože každý si bude vědomý, že do 4 let končí! Takhle jim dáváte takřka doživotní mandát na rozkrádání se souhlasem v pokračování!
19. 04. 2010 | 12:06

pitchus-john@seznam.cz napsal(a):

Když ti stará nebo starej nasadí psí hlavu, tak je rozumné tomuto parchantovi více nedůvěřovat,proč by VV pod vedením někoho takového se měla vymykat - dumej hovorko 11!!!
25. 04. 2010 | 00:21

http://www.idnes.cz/ napsal(a):

test
25. 04. 2010 | 20:13

BILDERBERGclub napsal(a):

MR.JOHN, MOHL JSTE CEKAT UTOKY NA SVOJI OSOBU...POCINAJE ONIM BULLETINEM POHODA PRO VZP... PROC NEREKNETE, ZEPTEJTE SE ARNOSTA LUSTIGGA, TEN JE TAM SEFREDAKTOREM... NEBO RADY TJ. PROF.MUDR.ANDEL,HOSCHL,BENES,PFABIGAN, SCHWARZ... JEDEN CAS TAM BYL I REDITEL ZEMEKOULE FISCHSTEIN..JINAK SE INSPIRUJTE MR. JOHN... http://www.zlo.cz .. ANDREASS CLAUSS 90.MINUTOVE EXPOSE NEBO THE OBAMA DECEPTION, VELMI VSECHNO DOBRE PRELOZENO S BAJECNYMI TITULKY... NO A KROME VAMI NAVRHOVANEHO GENERALNIHO PARDONU VYVEDENYCH PROFITU DO DANOVYCH RAJU, K TOMU BY BYLO NUTNO MIT V BANCE MIN. JEDNOHO BANKINSIDERA JAKO BYL HEINRICH KIEBER....ALE MUZETE DEMASKOVAT SCHOVANE PRAVE DLUZNIKY V CESKEKONSOLIDACNI AGENCY... SEZNAM BY MEL MIT V SUPLIKU MR. JANOTA, UZ PRES TRI ROKY, CO MU HO TAM SOUPLI Z CKA... TAM JE VYKRADENY VNITRNI KAPITAL ZEME CCA 499.999.999.999 CZK...S MINIM. PENALE.. KDYBY SE PRIPOCETLO, JE STATNI DLUH SOFORT NULA... A JESTLI VAM HO MR.JANOTA NEDA, TAK SI ZJISTETE, KDO ZE STARYCH BANKERU SEL NEDAVNO DO DUCHODU, ONI ONEN SEZNAM MAJI... MY MAME JENOM CAST... CCA 19% PRAVYCH DLUZNIKU .. PAK JDOU REZORT PO REZORTU, PODIVAJ SE NA APENDIXY TYPU CERMAT, JERUZALEMSKA 12, PSEUDO - VYZKUMNY USTAV PRACE.. NA CERNE VYPLATNI LISTINY NA MPSV.. CO VYSAVALI SENIOR KONTO, TO BY VAM SDELIL EXPOSLANEC TLUSTY, KDYSI TO PRAVE SDELIL NARODU V SEDMICCE, NA VASI NOVE...PREDRAZENE NAKUPU ARMADY, ZDRAVOTNI TECHNIKY. VIZ NEDAVNI REPORTERI CT... JOJ, A ZAKRATKO MATE PREPLNENOU STATNI KASU....TAK SE MAJ... LACHAIM..
25. 04. 2010 | 21:29

pitchus-john@seznam.cz napsal(a):

BILDERBERGclub, byť se na první pohled tváří jako všeználek je pouze ubohý pokus modrejch tlam o reklamu sebe sama.
26. 04. 2010 | 05:04

laptop battery napsal(a):

26. 04. 2010 | 15:16

laptop battery napsal(a):

Acer Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Apple Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Asus Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Compaq Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Dell Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Fujitsu Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
27. 04. 2010 | 08:49

laptop battery napsal(a):

TOSHIBA PA3383U Battery http://www.uk-laptopbattery...
TOSHIBA PA3191U-1BAS Battery http://www.uk-laptopbattery...
TOSHIBA PA3285U-1BRS Battery http://www.uk-laptopbattery...
HP COMPAQ HSTNN-UB02 Battery http://www.uk-laptopbattery...
HP 417066-001 Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
SONY VGP-BPS2C Battery http://www.uk-laptopbattery...
SONY VGP-BPS2 Battery http://www.uk-laptopbattery...
laptop battery http://www.batteries-shop.net
laptop battery http://www.uk-laptopbattery...
laptop battery http://www.ukbatterystore.c...
laptop battery http://www.batterieslaptop.net
27. 04. 2010 | 08:52

blil clinron napsal(a):

f uc k yo u lap top bat tery
30. 04. 2010 | 06:48

Platan napsal(a):

Pane John, a co tohle, je to také jenom pomluva?

Za oddané služby režimu byl John odměňován nejen cestami po Evropě (Itálie, Velká Británie aj.), ale i medailemi za budování socialismu. V Mladém světě (ročník 1985, číslo 22, týden 22. ; 27.5. 1986) čteme: "Při příležitosti 40.výročí vzniku vydavatelství a nakladatelství ÚV SSM Mladá Fronta byla předána podniková vyznamenání členům redakce. ÚV SSM vyznamenal Radka Johna bronzovou medailí za socialistickou výchovu." Bravo!

http://aktualne.centrum.cz/...
03. 05. 2010 | 15:40

Platan napsal(a):

"Spisovatel, scénárista, publicista anovinář... Proslavil se ... Podílel se... získal řadu ocenění... desetkrát byl zvolen nejoblíbenější... Jednou dokonce nejpopulárnější..."

Johne, To laudácio jste si napsal sám, Vy šikulo? :-)
03. 05. 2010 | 15:58

Birkenstock shoes from Germany napsal(a):

07. 05. 2010 | 11:51

Majk napsal(a):

Myslím, že není víc co dodávat. Jen spousta pisatelů, mě utvrdilo v myšlence, NEVOLIT VV !!! Káže vodu a sám pije víno.
10. 05. 2010 | 10:58

hovorka11 napsal(a):

Radek John:
Jako doufám že budoucí volič VV mám připomínku:
Jakékoliv spolupodílení VV na "čistkách" proti bezdomovcům, je velmi nebezpečné a zcela devastující profil VV. Naopak VV by mohla hledat pomoc pro tyto lidi různými způsoby v jejich zájmu, ale je zcela nepřijatelné jakkoliv je zastrašovat a vyhánět ! Tyto věci jsou v kompetenci policie a nemůže je řádně zastávat jakákoliv soukromá agentura !!!
18. 05. 2010 | 19:40

hovorka11 napsal(a):

Jestli VV bude nakazovat, jak se mají chovat její budoucí poslanci, za co mají hlasovat a pod., tak se stávají zrádcovskou stranou, která budila dojem, že jde o zlepšení společnosti. Potom lze vyzvat Radka Johna, ať jde se svým populistickým programem do pr....
26. 05. 2010 | 20:40

supra Footwear napsal(a):

28. 05. 2010 | 03:40

trn33a napsal(a):

http://www.tran33m.com/vb/
http://www.tran33m.com
http://www.tran33m.com/vb/s...
http://www.tran33m.com/up
http://www.tran33m.com/dir
http://www.game.tran33m.com
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
01. 06. 2010 | 07:45

Dalimír napsal(a):

Radku Johne Ty blondýny rychle pusti k vodě ,nebo ti zničí kariéru ! Raději více mysli na lidi a dodržuj co jsi před volbami sliboval ! A kde jsi přišel k tomu Bártovy ? Nezapomínej že politik musí být lidem i sympatický ,nestačí jen umět mazat med okolo huby ! Pánové nemůžem čekat až to u nás Kalouskova para posere úplně ,musíme něco podniknout !A ty Radku Johne pamatuj si ! Ženy to bude Tvá záhuba ! Dalimír.@
03. 06. 2010 | 09:31

Dalimír napsal(a):

Kalouskova parta !!!
03. 06. 2010 | 12:59

Oslýk napsal(a):

No vidíte, pane John; oni vám ti lidé převážně nevěří. Bůhvíproč. Takže máte jedinou šanci - jít furt dál, být důsledný, skutečně bojovat proti té korupci, i za cenu toho, že budete muset odstavit pár věrných spolustraníků...obětovat pár funkcí... rezignovat na část programu, protože se vylučuje s tou druhou půlkou... že ne? Že to nejde? Ouha, to pak vás čeká jen velmi krátká a meteoritická kariéra. Lidi nenapálí stejný člověk dvakrát.
29. 06. 2010 | 11:11

inkognýto napsal(a):

Jak je možné napsat přímo p. Johnovi? Jeho www nefungují :(
04. 07. 2010 | 23:18

Valaška napsal(a):

Pane John běžte se s Bártou vycpat do panoptika - už jste nadělali plno šmejdů ve "férové"
politice - s Vámi dělat koalici je stejné jako jít na porážku.
09. 07. 2010 | 16:04

Jozef Zeman Český Krumlov napsal(a):

Připadáte mi jako renegát české politiky, vaše slova jsou vzduch, který se rozplyne západním větrem.Krytyzujete komunisty že kádrovali ale dnes je to stejmý scénář,kdo nemá členský průkaz VV nemá nárok na funkci.Skutečně grandiózně se doplňujete s TOP 09 (technická opravna parlamentu).Všichni kecáte myslíte si že zachráníte republiku a při tom myslíte jenom na svoji kapsu, na svoje zviditelnění. Čest vaší práci.
12. 07. 2010 | 17:10

Jan Severský sc. napsal(a):

Pane John...
Jak jste spokojen s tím, že jste se právě stal součástí skupiny organisovaného zločinu, která je předmětem Zákona již od roku 1990 jako obecně nebezpečná skupina organisovaného zločinu, která blbne hlavu všude a všem, že jsou dokonce ústavní činitelé?
Takže pokud chcete vědět víc(jako že musíte, aby jste potom neřekl, že jste o ničem nevěděl)tak si pozorně přečtěte blog:
Výzkumný ústav rozvoje dítěte a člověka ČR.
Hlavně v oblasti legitimity a práv...
To ostatní už pro vás bude absolutně nepochopitelné, ale i to je určující pro aplikaci Zákona v praxi.Toho skutečného Zákona, který ukázal na trestný čin legislativa...
Oblbovat všichni můžete primitivy, ale nikoliv ty, kteří o právním systému ví úplně vše a dovedou velice přesně určit kdy a jak byl spáchán trestný čin a taky proč!
Takže aby jste věděl jak to s tou trestnou činností vlastně je.
Vymyšlená strestná činnost není skutečná.
Pokud navíc naplňuje skutkovou podstatu obecného ohrožení, dokonce generačním řetězcem...
Tak skupina organisovaného zločinu, firma Politik s.r.o., jíž jste nyní součástí, bude dost těžko vysvětlovat(již brzo)svou trestnou činnost...
Takže pozorně si zmíněný blog přečtěte.Je psán velice srozumitelně.
15. 07. 2010 | 18:05

bezejmenný napsal(a):

Jen bych rád zmínil politiku nestraných, neúplatných a protikorupčních VV. Jak je možné, že společnost ABL ve vedení s nejmenovanými bratry členů VV obsadila a vyhrála nevypsaný konkurz na ochranu nejmenovaných obchodních domů. A to vše na vlastní oči.
19. 07. 2010 | 22:51

Karel napsal(a):

Občane Johne,
neb máme demokracii, rád bych Vám pověděl, že jste takový čurák, že Vám není rovno. Ale protože chci použít eufemismus, než to říkat naplno, tak tedy, grázly a zloděje neuznávám, proto po Vašem přichodu do politiky lituji, že se nemohu zbavit českého občanství. S pozdravem, Karel Marišler, Praha 7
30. 07. 2010 | 22:48

hovorka11 napsal(a):

Zrádce John, který nesplnil to proč ho lidi volili:

1) Zabránění neprůhlednosti firem systémem akcií na doručitele

2)Zabránění obří ekologické zakázky s neprůhlednými firmami

3)Zabránění vládou podporovanými daňovými ráji (bez možnosti využití drtivé skupiny obyvatel)

4)Zabránění tunelářské činnosti penzijních fondů a zachování průběžného financování.
Ve fondech pod vedením Rusnoka (člen lobbystického složení NERVU), se nadále tunelují hodnoty do nich vložené vynucené na úkor rodin s dětmi a nemajetných, kteří jsou okrádáni pomocí daní na státní podporu pro bohaté. Prosadili lobbysté!

5)Totalitné smlouva, která zavazuje členy, aby se nemohli vzepřít neplnění volebnímu programu, pro který je drtivá většina volila.
Tahle totalita stojí za přečtení:
http://data.idnes.cz/soubor...
13. 08. 2010 | 19:35

Demin napsal(a):

Pane John nevsimejte si tech vulgarizmu.Je to jen bleda zavist lidi kteri nic nedokazou.Jsem profesionalni hasic,taky se mi nelibi ze prijdeme o penize.Ale prece clovek,ktery ma ten stat a republiku rad a chce ji pomoct,tak se musi uskromnit.Fandim Vam a nwdejte na nadavky a omezenost nekterych lidi.
18. 08. 2010 | 21:09

Ladislav Novočky napsal(a):

Nechápu jak takovej j O h N může bejt v náákej vladě a jemu podobní pitomečkové,to je snad lepší BROUK PITLÍK.ČR se blíží k totálnímu sebezničení s takovejjmena broukami pytlikma.Ale obyčejní pracanti stále veří,že konečně budeme očištěni od těch to vší.
23. 08. 2010 | 21:40

Petr B. napsal(a):

John sem raději nic nepíše, ani se mu nedivím. Teď se může klidně vykašlat na voliče a plnit pouze přání ODS. John nahrazuje Bursíka, Klasnová nahrazuje biomasu Jacques. John je zatím nejhorším ministrem vnitra od doby Sachera, zaměřuje se pouze na destrukci, plní příkazy "dinosaurů" Kalouska a Nečase (na pojmu "dinosaurus" a jeho selektivním použití je možné lehce dokázat Johnovu prolhanost a celkovou mravní ubohost), běžnou agendu musí za neschopného Johna vyřizovat Bárta, ač je to v rozporu se zákonem či alespoň dobrými mravy.
Už se těším na příští blog.
P. S. Ještě, že má John mezi hasiči své přívržence, kteří si rádi drasticky sníží platy. Taková uvědomělost potěší.
30. 08. 2010 | 21:44

anonymní jako spousta napsal(a):

Když se tak hezky vyjadřuje, že vše není pravdou, tak ať doloží zisky z této činnosti a zda-li je zdanil a podobně, pak možná bude spousta lidí koukat. A nechápu jak se nějaký novinář nebo jak se nazývá publicistou může o něčem přednášt když neví ani o čem, ale to mu zůstalo kecy o ničem
27. 09. 2010 | 21:48

Kateřina Sošková napsal(a):

Vážení,

tak si to tu tak před komunálkama různě pročítám napříč politickými weby a říkám si, že už toho mám dost. Koho tu vlastně chcete volit? Je to pořád stejné, před volbami všichni stále jen slibují a po volbách se pak jen na občana udělá dlouhý nos a řekne se, PLAŤ! Všichni se ohánějí tím, že si sami vezmou, slibují snížení 10 %, ale ve výsledku to znamená, že vysokoškolský pracovník s 15 letou praxí bude mít stejný plat, jako nastupující absolvent, takže přijde skoro o polovinu svého platu a to má nějakých 10 - 15 let do důchodu, s podporou rodiny jako základu státu, bezpečnosti a zdravotnictví a když se zvedne vlna nevole, straší se komunismem a Řeckem a blbnou se lidem hlavy. Nedávnou jsem dokonce četla, že nějaká dívenka na svém blogu napsala, že byl komunismus tak špatný, že nebyly ani mobilní telefony. Tím netvrdím, že tahle doba neměla své, ale myslím, že to nebylo o nic horší ani lepší, než to, co tu máme dnes a myslím, že jeto úplně jedno, kdo je zrovna u moci. Vše je jen o lidech a když jsme poparchantělí, tak holt všichni a je jedno, jakou značku máme zrovna na odznáčku v klopě, všicni peníze chceme a dnešní doba nás nutí i k tomu, že je o to víc potřebujeme. Mimochodem, ani mi tak nevadí bulvár, jako spíš to, že se dnes všude věřejně píše, mluví a ví o tom bordelu, který v republice je a přesto s tím nikdo nic nedělá a ani neudělá. Všichni drží ústa a krok a nechávají se každé volební období, ba i průběžně různými médii oblblbovat. Spíš bychom měli uvažovat nad tím, jak snadno zmanipulovatelné stádo jsme ať už čteme Blesk nebo jiné noviny, to je fuk. Situace dnešní doby a okolnosti a pády lidí kolem mne mne nutí uvažovat nad tím, co mě jako vzdělanou pracující ženu čeká. Když půjdu na mateřskou, přijdu o peníze a jako persona nongrata v dnešním zaměstnaneckém okruhu, kde už nejsou pro nikoho žádné jistoty a tím spíše pro ženu s malým dítětem pravděpodobně i o pozici, na kterou jsem dlouho studovala a vypracovala se. A protože můj manžel ani já miliony pod polštářem doma nemáme, netuším, jak pak dítěti zajistit dobré vzdělání a budoucnost tak, aby mělo jednou rozum a nebylo jen další manipulovatelnou ovcí ve stádu a to za cenu vlastní docela dobře nastartované budoucnosti. No to bych se na to mohla v dnešní době půjček, hypoték a zlodějských státem schválených úroků, daní, nenažraných pojišťoven, které vydávají buletiny na křídovém papíře a nakupují za naše peníze nemovitosti a vybavení do svých teplých kanceláří opravdu vykašlat. A tohle znamená podporu rodiny a budoucnost? Debatuje se tady o bulváru, ale vždyť je to jedno. Jen si říkám, vzhledem k tomu, že toho nejspíš dožiju, jsem zvědavá, kde bude tahle republika tak za 10 let, když si naše momentální budoucnost myslí, že mobily u nás před rokem 89 nebyly kvůli komunismu. Je mi fuk, co bulvár píše, protože mi mnohme víc záleží na tom, co vidím a ono občas jen stačí zvednout oči od pitomých novin a rozhlédnout se kolem sebe a sami přijdete na to, jak zle je. Každý z nás má rodinu, manžela, manželku, děti a rodiče a sami si musíte říct, nakolik jste bezmocní udělat něco dobrého pro jejich i svou budoucnost. Já s manželem to mám těžké a to oba podctivě pracujeme, jsme vystudovaní a ani zdaleka nedosahujeme průměrné mzdy, oba máme staré nemocné rodiče a splácíme hypotéku. Kolik z Vás je na tom stejně? Ještě stále je pro Vás tak důležité, zda čtete bulvár a který z politiků je momentálně na vrcholu popularity? Nevím jak u Vás, ale já mám jiné priority. Jedinou dnešní jistotou už ale zůstala smrt :-) Tak se mějte a u těch voleb se rozhodněte hlavně podle toho, co bude dobré pro Vaši rodinu a pro Vaši budoucnost a ne podle značek, tváří, bulvárů a popularity.
04. 10. 2010 | 10:13

Z. Král napsal(a):

Nechce se mi hledat příhodnější cestu, proto připojuji i když mimo téma.
V dnešní debatě u V. Moravce jste zmínil možnost oněch 4% ze zák. pojištění. Co takhle nabídnout pojišťovnám i možnost požadovat při řešení kolizí na silnici také náhradu škody, která vznikne výjezdem a činností policistů a hasičů. Domnívám se, že by odpor proti oněm 4% velmi zeslábl a odvaha zvýšit cenu pojistného také
10. 10. 2010 | 17:17

Břetislav Marek napsal(a):

John je KARIKATURA po boku 20 let vládnoucí ZKORUMPOVANÉ MAFIE OD SOUDŮ, všech zdevastovaných REZORTŮ ????
Víte co je na tom TAK DEHONESTUJÍCÍ ???Toto prase to dělá zcela vědomě a ze znalostí NEJZNÁMĚJŠÍCH KORUPČNÍCH AFÉR a ROZKRÁDAČEK celé naší EKONOMIKY ????
Už víte vy SOCKY proč jste ho toho FÉROVÉHO MORÁLNĚ JEDINEČNÉHO fachmana PRO TENTO režim - ZVOLILI - CHACHACHA ???
UŽ JE POZDĚ zase tu naši občanskou REKLAMAMA - DOBLBNUTOU národní DEKLASOVANOU VĚTŠINU tito MEDIÁLNÍ HARAZDÉŘI OŠÁLILI ???
Vidíte tomuto národu může velet nejen Langr, celá plejáda NEMAKAČENEK a zlodějů, ale dokonce Vám ovčané NASTRČILI - ještě většího LUMPA a ŠKODIČE a Vy jste ho zvolili ????????
Blahopřeji národu za tyto NOVODOBÉ HRDINY a OPRAVÁŘE tak OKRADENÉHO A ZBÍDAČENÉHO NÁRODA???????????
24. 10. 2010 | 01:06

007 napsal(a):

Nevěřícně hledím na posední datum výplodu Mr. Johna - už nám nemáte co říci a vysvětlit???
26. 11. 2010 | 00:12

Dll Error Fix napsal(a):

DllErrorsFix.com offers DllErrorsFix Shareware. We currently provide software product, solutions, consulting services and technical support to individuals, businesses and non-profits so they can enjoy a better pc experience and protect sensitive information.DllErrorsFix is your complete one-stop resource for <a rel='dofollow' href="http://dllerrorsfix.com/msv..." title="msvcr90.dll">msvcr90.dll</a> and solutions.If the mfc90.dll error appears when you are accessing a particular program, just uninstall or reinstall the single program into your PC.Fix mfc90.dll error offers basic services including performing memory management, dealing with I/O procedures, and <a rel='dofollow' href="http://dllerrorsfix.com/thi..." title="mfc90.dll">mfc90.dll</a> handling interrupts.
03. 12. 2010 | 07:16

Hytest boots napsal(a):

http://www.michiganshoe.com...
Great webpage! I dont imagine Ive seen every one of the angles of this theme the way in which youve pointed them out. Youre a accurate star, a rock star guy. Youve got a great deal to say and know so much about the subject that i think you ought to just teach a class about it..
04. 12. 2010 | 16:00

hovorka11 napsal(a):

Radek John:
VV si vaším setrváním podepsala ortel smrti.

Já jsem vás volil a přemluvil řadu ostatních. Zklamal jste všechny okolo mne. Bárta naopak překvapil svou vůlí něco dokázat a zamezit korupci- ten by stranu dokázal zachránit a všechny napravené přešlapy z dobré vůle by mu lidi odpustili.
Vy jste z jiného soudku vinárenských plácalů.
Nejhrůznější Vaše chyby (dle mne)

1. Agitace pořádku vyháněním bezdomovců hlídkami VV (za tuto zimu zmrzlo min. 9 bezdomovců v Praze) a protože to neřešíte, tak je vidět, co pro vás člověk nic neznamená.

2. Projev na podporu brátrů Mašínů jako "hrdinů odboje". Tito lidé zabíjeli kvůli penězům a je velmi pravděpodobné, že vykradli vojenské muzeum a ozbrojili se v době před vládou komunistů (rok 1946).

3. Vaše podpora korupci a zločinnosti, kterou vytváříte tolerancí Vesecké a nesplněním slibu, že když neodejde, tak odstoupíte s udáním termínu, který prošel.

4.Vaše nynější odmítnutí kroků k vyšetření předražených nákupů pandurů a gripenů, které vás a VV vynesli na vrchol preferencí.

5. nesmyslné a neobratné plácání v televizi na úrovni inteligence školáka ze ZŠ !

6. Pro VV- nevrácení příspěvků na dopravu- zrada všech voličů !

Jediná šance je vás odstranit ze všech funkcí z VV. Protlačit tam tandem Bárta- Huml.
Buhužel je to jak v té pohádce Mrazík (Ivane Ivane, nic jsi nepochopil, ty hlavo dubová). Stejně tak je to s Jónem a vedením VV, které ho zapouzdřilo.

Nemáte nejmenší šanci přežít v dalších volbách a jí pro to udělám veškerou možnou agitaci !!!
11. 12. 2010 | 12:11

hovorka11 napsal(a):

Radek John:
Myslíte, že po sérii nynějších trapných taškařic bez výsledku přežijete? Nechte se nahradit Bártou, jste nesmírně trapný a falešnýa každý z nás to vidí.
Asi by bylo dobré zjistit, do jaké míry byl bulvár pravdivý. Dnes už většina lidí místo vás věří bulváru.
16. 12. 2010 | 19:13

Jana Horáková, Praha napsal(a):

Dobrý den pane Johne, bulvár je bulvár, tak jen poznámečka, bulváru uvěří pouze neschopný tvořit si vlastní názory. Problém netkví v tom, co o Vás napíší, tkví především v počtu čtenářů neschopných zdravé soudnosti. Není problém si o velikosti této masy udělat představu. Je stejně žalostná. Ale k věci, chci Vám poděkovat, ač nevolička vaší strany, za to, že něco děláte s korupcí. Děkuji s nadějí za všechny, kteří vidí, že se už konečně něco děje. Přeji Vám hezké Vánoce, v Novém roce pak mnoho odvahy, síly a trpělivosti. Držíme všechny palce!
19. 12. 2010 | 08:04

Pipin napsal(a):

A teď ještě zkusme přijít na to, kdo z tohoto galimatyáše získá prospěch a teď jen tiše sedí za bukem.Jakési deja vu.
19. 12. 2010 | 17:54

hovorka11 napsal(a):

Zajímavý bude postoj Johna v současném odhalení korupčních snah.
Dnes už měním názor na bulvár. Dřív jsem ho velmi odsuzoval a dnes musím říci, že nebýt bulváru, tak nám pravá povaha Radka Johna bude asi nadále utajena.
V současnosti je nevyhnutelné, aby VV zajistilo odchod Nečase jako zákulisního intrikána s úplatky.
Pan John však nikdy neuvažoval o splnění volebních slibů, takže neudělá opět nic, jako vždy překreje a pomůže zamést pod koberec! VV je nejhorší snůška nejrychlejších chameleonů, kteří poklonkují hradu a ODS.
21. 12. 2010 | 15:23

hovorka11 napsal(a):

Předchozí můj příspěvek se večer naprosto potvrdil.

VV se přidali ke krytí korupce a zločinnosti !!!

Jakékoliv změny ve výměně podružných postů jsou zcela v rámci obhajování současného stavu, pokud tam je Nečas !!!

Největší radost z hlasování měl Pavel Bém, který si s poslancem za ním sedícím radostně přitlesknul když hlasoval pro důvěru vládě. Spolu s Bendou byli nejrozsmátější z celé sněmovny. Proč ne, když se korupci, podvodům a rozkrádání daní dala opět beztrestnost a naplno otevřela velká vrata !!!
22. 12. 2010 | 09:36

Pepi napsal(a):

VeVerky = Věci vykutálené - NEveřejné a NEdůvěryhodné..!!
-
(napsáno moc slušně)..!!
-
CO, Vy - VYkutálenci chcete ještě řešit s tajnou smlouvou..??
23. 12. 2010 | 11:54

Midori napsal(a):

Věci veřejné PODVEDLY veřejnost.
JOHN = NEČESTNOST
30. 12. 2010 | 12:25

hovorka11 napsal(a):

O "povoleném" zcizování národních památek Radek John taky musí vědět !!!
Proč to podporují?
To se VV skládá ze zločinců ?

MAGAZÍN DNES
Dárek na rozloučenou
velikost textu:9. prosince 2010

Každý politik si na odchodnou může vzít jeden předmět, který patří státu. Seznam zmizelých cenností je šokující. Mnohdy se jedná o díla nevyčíslitelné hodnoty.
Zákon, který zůstával věky zatajován, se omylem dostal na veřejnost. V parlamentním bufetu se jeden z ovíněných poslanců nechal slyšet, že kvůli ničemu jinému do politiky vlastně nešel. O co jde: končí-li politikovi funkční období, má právo si vybrat jakoukoliv věc, předmět, relikvii... Brát se může z četných depozitářů, skladišť, z galerií, z muzeí – v podstatě odkudkoliv, jen musí jít o státní majetek.
„Jde o odměnu za služby státu a zároveň se tak umělecké předměty vrací lidu – tedy tam, kam patří,“ říká Rostislav Nedělka, komisař pro věci vnitřní při Parlamentu České republiky. Našim redaktorům se podařilo vypátrat několik jmen i se zmizelými předměty.
Jan Ruml si například odnesl kanon, kterým Švédi dobývali Prahu, Ivan Langer se pyšní Řádem zlatého rouna, jenž kdysi patřil Franzi Josefovi. Miloš Zeman má první vyrobenou lahev becherovky, Ivan Pilip Masarykův bičík na koně. Miroslav Topolánek si na odchodnou vzal jarmulku prvního pražského rabína a Jiří Paroubek si přivlastnil Gottwaldův zimník i s papachou. Zatím posledním, kdo využil zákona „O odchodné“, je Pavel Bém. Ten si vybral rozměrný obraz Mistr Jan Hus před koncilem kostnickým. Výčepní z hospody U hrocha, kam poslanci často zaskočí na jedno tři točené, přichází s historkou: „Jó, Jandák tady onehdá platil ňákejma houslema, prej na ně hrál Tyl nebo Škroup nebo co...“
Historik Karel Stařík na dotaz, zda je zákon stále v platnosti, odpověděl kladně. Přirovnal jej ke skupině z dnešního pohledu bláznivých britských zákonů, které nebyly nikdy zrušeny, třebaže některé z nich jsou více než 500 let staré. Například ten, kde se říká, že „Angličan smí beztrestně zastřelit Velšana“.
Právník Tomáš Jestřáb, který zastupuje většinu našich politiků, skrz náš list varuje, že všichni, kteří zákon „O odchodné“ zpochybní, či dokonce označí za krádež, budou zažalováni pro trestný čin pomluvy, nactiutrhání a šíření poplašné zprávy.
Naskýtá se zajímavá otázka, která napadne snad každého. Co si jednou odnese Václav Klaus? Osoba z prezidentova okolí nám tajně prozradila: „Nechci nikomu šahat do svědomí, ale je móóóóóc dobře, že klíč od korunovačních klenotů nemá jen on, ale dalších šest maníků.“Autor:
Jakub Kohák

Zdroj:
http://www.azbestus.cz/co-me-nebavi/podivnosti-z-posty/darek-na-rozloucenou/
01. 01. 2011 | 10:01

hovorka11 napsal(a):

A co zítra pane John ? Podpoříte Nečasův tlak na neprůhlednost příjmů, nebo půjdete proti jasnému záměru Nečase vedoucímu k rozkrádání veřejných financí ???

Odhad :
Po dnešním křiku objevíte "shodné body" kterými se nahradí průhlednost příjmů. Vy řeknete že došlo ke kompromisu který povede ke snížení korupce.
Opak bude pravdou !!!
Rozkrádačkám se otevřou dveře a pan Nečas s Klausem vás za to ocení !

Škoda pane John že u mě teď nejste, asi bych vám něco velmi důkladně vysvětlil tak, aby jste to nezapoměl.
Dnes mě přesvědčujete, že bulvár je důvěryhodný a vůči vám je úplně čistá studánka !
04. 01. 2011 | 20:21

hovorka11 napsal(a):

Vidím, že se moje obavy sice pomalu, ale opět naplňují.
Tu trapárnu co předvádíte, jak si necháte od Nečase skákat po hlavě, ačkoliv měl být už za mřížemi s Drobilem je neuvěřitelná!
Mluvte jasně to, co je pravda !!! Není kam ustupovat.
Nečas veřejně dokladoval, že místo kočkopsa nic nenavrhne a neví, jestli ho schválí nebo ne ! Je vůbec možné, aby beztrestně předseda vlády prohlašoval, že nebude nic dělat, že se bude flákat do doby, než kočkopes něco navrhne, aby mohl zase křičet, že je to nesmysl ?
Myslím, že Nečas chce pouze zachovat korupční prostředí s možností zcizování daní. Myslím, že je tak přímo úkolován z ODS a z hradu. Bohužel vás ve vinárnách nic nenaučili. Z politiků by např. Zeman na základě faktů a výzev dokázal Nečase zlikvidovat. Takhle jen dokazujete, že všechny trumfy držíte vy, ale neumíte hru, chcete jen teplé a placené místečko a nějak to překlepat- ale to nejde!

VV nemůže spolupracovat v tomhle stylu ani s ODS, ani s vychytralou TOP 09. ČSSD je daleko blíže ODS než si veřejnost myslí. VV jestli chce udělat něco dobrého a navíc se zachránit, tak musí jít vlastní cestou ne se zločinci, to jim voliči neodpustí ! Musí však určit svoji politiku. Osobně si myslím, že někde u středu se sociálními rysy pro lidi, kteří nejsou líní.
09. 01. 2011 | 15:23

hovorka11 napsal(a):

Radek John:
Vše je vašich rukách. Nečas s panem prezidentem se snaží nadále dosadit policejního prezidenta, který bude pokračovat v krytí korupce, jak jsem psal výše.
Není žádné jiné východisko, než Lessyho prosadit a zcela jasně dát oběma tunelářům najevo, že tady rozhodujete Vy.
V případě napadání máte opět největší trumfy:
kamarádíčka sloužícího prezidentovi Chalupu jako neodborníka bez praxe a Nečase, který odmítl pracovat na výběru polic. prezidenta.
Zcela veřejně bych prohlásil že postoje Nečase s prezidentem nejsou překvapivé, protože spolupráci Nečas odmítal.
opakoval bych: "Domnívám se, že tato snaha vede k zabránění průhlednosti v policii a tento člověk je hrozbou pro odkrytí do nynější doby praktik v předražování zakázek a nevyšetřování závažných činů. Těmto tlakům nebudu ustupovat, protože policie musí vyšetřit všechny kauzy"

Jedině velmi tvrdé a nesmlouvavé jednání v případě policie povede k úspěchu a posílení strany. Vše ostatní je k ničemu.
Z takového jednání budou vyřízeni, protože je budete mít v hrsti a všechny!
20. 01. 2011 | 17:37

hovorka11 napsal(a):

Radek John se připojil k lidem, kteří ožebračují nás všechny.
Přes odměny si rozdávají naše peníze, které jim nepatří, ale můžou si to dovolit !!!
VV jsou jedna černá díra řízená RJ. Doufám, že i u nás dojde k revoluci a nastolení rvrdé ruky proti zločincům!

http://www.novinky.cz/domaci/226179-statisicove-odmeny-rozdal-i-john-ktery-za-to-same-kritizuje-dobese.html?ref=boxF
25. 02. 2011 | 06:32

compare car insurance rates napsal(a):

Hey, you used to write excellent, but the last several posts have been kinda boring… I miss your tremendous writings. Past few posts are just a little out of track! come on! <a href="http://topautoinsurancerates.net/">car insurance rates</a>
15. 10. 2011 | 15:43

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy