Češi dávají přednost póvlu před kvalitou
Takoví znalci trhu, jakými jsou potravní inspektoři a královští ochutnávači, nemluvě už ani o kvalifikovaných kontrolorech kvality nám zvěstovali na konci minulého týdne, že Češi nakupují více nekvalitních než kvalitních potravin.
Dobrá, třeba to nevěděli. Ale když se to dozvěděli, tak stále 35 % populace, dává přednost póvlu. Na dovolenou si půjčí, ale na jídle šetří.
Potomkům, budou-li ještě nějací, bude zanechána poušť, protože před ochranou krajiny, dali naši lidé pod moudrým vedením našich vlád, které tomu přikyvovaly, přednost krátkodobým výdělkům plynoucím z extenzivního hospodaření na velkoplošných rozlohách. Něco z toho ještě zastavěli betonem a nebo pokryli solárními panely.
Jak nás učí pravidla etiky, není zde vždy rozhodování mezi dobrým a špatným, může se objevit – a s chutí to dělá – alternativa mezi špatným a ještě horším. To se nám přihodilo po volbách, kde alternativou k poušti se stala žumpa a ta vyhrála.
Modlím se k patronům našeho školství, Janu Amosu Komenskému, jeho zakladateli, císařovně Marii Terezii, která přinutila tento lid k ovládnutí gramotnosti a zvládnutí čtyř základních úkonů početních, aby seslali někoho, kdo vyučí tohle společenství předmětu zvanému kritické myšlení. Jinak vyhyneme.
Dobrá, třeba to nevěděli. Ale když se to dozvěděli, tak stále 35 % populace, dává přednost póvlu. Na dovolenou si půjčí, ale na jídle šetří.
Potomkům, budou-li ještě nějací, bude zanechána poušť, protože před ochranou krajiny, dali naši lidé pod moudrým vedením našich vlád, které tomu přikyvovaly, přednost krátkodobým výdělkům plynoucím z extenzivního hospodaření na velkoplošných rozlohách. Něco z toho ještě zastavěli betonem a nebo pokryli solárními panely.
Jak nás učí pravidla etiky, není zde vždy rozhodování mezi dobrým a špatným, může se objevit – a s chutí to dělá – alternativa mezi špatným a ještě horším. To se nám přihodilo po volbách, kde alternativou k poušti se stala žumpa a ta vyhrála.
Modlím se k patronům našeho školství, Janu Amosu Komenskému, jeho zakladateli, císařovně Marii Terezii, která přinutila tento lid k ovládnutí gramotnosti a zvládnutí čtyř základních úkonů početních, aby seslali někoho, kdo vyučí tohle společenství předmětu zvanému kritické myšlení. Jinak vyhyneme.