Proč naštvu ty krásné mladé lidi, když budu chtít školné...
Miluju ty krásné mladé lidi, kteří mi o můj šeredný ksicht omlátí svůj baťůžek v metru, za to, že jsem je nepustil sednout. Miluju ty krásné mladé lidi, kteří se POFLAKUJÍ po různých vysokých školách zneužívajíce všech výhod, které jim současný systém umožňuje.
Nemám nic proti počestnosti povolání pingla (z učebnice pro číšníky jsem převzal mnoho pravd, jež jsem aplikoval v medicíně), mám jen námitky proti tomu, že za naše peníze „studují“ šest let lidé, kteří nehodlají své studie zúročit ve prospěch společenství, které je podporovalo. Když mi v hospodě prozradí bakalářka sociálních věd, že roznášení piva jí vynáší víc než sociální práce, drobátko mě to zastaví před puzením dát jí tuzér. Ten už jsem jí dal!
Jsem z jiné generace a vím to. My jsme koukali, abychom byli samostatní. Učím na vysoké škole a vím, jak si mnozí snaží „prodloužit mládí“ tím, že odkládají zkoušky, prodlužují si ročníky, to vše lze podnikat do věku 26 let. Mají výhody levného bydlení, stravování, dopravy, jakož i dalších komodit – a proč by pospíchali něco dělat. Tím méně něco v oboru, který vystudovali. S titulem lze leccos dosáhnout, můžete být třeba MUDr. a být grázlem v politice...
Jsem pro zavedení ŠKOLNÉHO! Když si doktor po promoci musí platit vzdělávání, ať si je platí už před promocí (to je zúžený úhel mého pohledu), ať si bakalář teologické fakulty zaplatí své vzdělání, když ví, že půjde dělat putykáře a bude mít na dveřích ceduli s titulem Bc. Já chápu, že je krize, a že se každý musí uživit, jak umí, nicméně pokud si programově „prodlužuje mládí“, nechápu, proč bych mu měl na to připlácet.
Problém ŠKOLNÉHO je tématem příštích voleb a populismus z něj čiší na sto honů. Pro mladé voliče (kteří netuší, že jednou zestárnou).
Nemám nic proti počestnosti povolání pingla (z učebnice pro číšníky jsem převzal mnoho pravd, jež jsem aplikoval v medicíně), mám jen námitky proti tomu, že za naše peníze „studují“ šest let lidé, kteří nehodlají své studie zúročit ve prospěch společenství, které je podporovalo. Když mi v hospodě prozradí bakalářka sociálních věd, že roznášení piva jí vynáší víc než sociální práce, drobátko mě to zastaví před puzením dát jí tuzér. Ten už jsem jí dal!
Jsem z jiné generace a vím to. My jsme koukali, abychom byli samostatní. Učím na vysoké škole a vím, jak si mnozí snaží „prodloužit mládí“ tím, že odkládají zkoušky, prodlužují si ročníky, to vše lze podnikat do věku 26 let. Mají výhody levného bydlení, stravování, dopravy, jakož i dalších komodit – a proč by pospíchali něco dělat. Tím méně něco v oboru, který vystudovali. S titulem lze leccos dosáhnout, můžete být třeba MUDr. a být grázlem v politice...
Jsem pro zavedení ŠKOLNÉHO! Když si doktor po promoci musí platit vzdělávání, ať si je platí už před promocí (to je zúžený úhel mého pohledu), ať si bakalář teologické fakulty zaplatí své vzdělání, když ví, že půjde dělat putykáře a bude mít na dveřích ceduli s titulem Bc. Já chápu, že je krize, a že se každý musí uživit, jak umí, nicméně pokud si programově „prodlužuje mládí“, nechápu, proč bych mu měl na to připlácet.
Problém ŠKOLNÉHO je tématem příštích voleb a populismus z něj čiší na sto honů. Pro mladé voliče (kteří netuší, že jednou zestárnou).