Aktuálně.cz si převzalo prestižní cenu Superbrands
Online deník Aktuálně.cz si ve čtvrtek večer převzal v pražském hotelu Hilton prestižní cenu Superbrands 2013, která náleží nejznámějším obchodním značkám v Česku.
Náš deník se tak dostal do společnosti značek a společností, jako je Allianz, Kofola, Vodafone, Národní divadlo, Hornbach, Eta, pražská zoo nebo HC Sparta. Z mediálních firem se vedle Aktuálně.cz ocitlo pouze rádio Evropa 2.
Superbrands je největším světovým programem nezávislého vyhodnocování značek, nyní se po šesti letech znovu zaměřil na společnosti nabízející kvalitní produkty také v České republice.
"Někdy mě udivuje, kolik ohlasů k sobě Aktuálně.cz vzhledem ke svému mladému věku i velikosti přitahuje,“ říká Jakub Unger, který Aktuálně.cz spolu s ostatními kolegy v roce 2005 zakládal
"Že to má po celou dobu existence oba póly. Jak masu pozitivních souputníků, kteří nám svou každodenní přítomností snad dávají najevo, že naše novinářské snažení má nějaký smysl. A na druhé straně hlasy kritiků, kteří s naší prací vytrvale, věcně a někdy i urputně polemizují. Když se ohlédnu zpět, je to pro mě výhra – mít štěstí pracovat pro značku, která lidi motivuje mít názor, zaujmout postoj, která v nich vzbuzuje emoci,“ popsal svou zkušenost Jakub Unger, který je v současnosti obsahovým ředitelem firmy Centrum Holdings, vydavatele Aktuálně.cz.
Hodnocení značek provedla odborná porota složená z profesionálů v oblasti byznysu, komunikace, médií a marketingového výzkumu. Mezi hodnotící kritéria patří známost a prestiž značky, její budování a přijetí veřejností, důraz, který klade na inovace. Tím je zaručeno, že Superbrands jsou pouze značky, které mají tu nejlepší pověst v daném odvětví. Letos se vybíralo z celkem dvou tisíc značek registrovaných v Česku.
Oceněné značky měly možnost účastnit se celostátního průzkumu společnosti Gfk a zjistit bližší informace o potřebách svých zákazníků. Z těchto výzkumů pravidelně vyplývá, že značky oceněné Supebrands jsou atraktivnější pro spotřebitele a mají silnější renomé, než značky ostatní.
Vyvrcholením celého programu byl právě čtvrteční galavečer s vyhlašováním a předáním cen Superbrands. Představena byla zároveň ročenka obsahující profily oceněných značek.
Náš deník se tak dostal do společnosti značek a společností, jako je Allianz, Kofola, Vodafone, Národní divadlo, Hornbach, Eta, pražská zoo nebo HC Sparta. Z mediálních firem se vedle Aktuálně.cz ocitlo pouze rádio Evropa 2.
null
Superbrands je největším světovým programem nezávislého vyhodnocování značek, nyní se po šesti letech znovu zaměřil na společnosti nabízející kvalitní produkty také v České republice.
"Někdy mě udivuje, kolik ohlasů k sobě Aktuálně.cz vzhledem ke svému mladému věku i velikosti přitahuje,“ říká Jakub Unger, který Aktuálně.cz spolu s ostatními kolegy v roce 2005 zakládal
"Že to má po celou dobu existence oba póly. Jak masu pozitivních souputníků, kteří nám svou každodenní přítomností snad dávají najevo, že naše novinářské snažení má nějaký smysl. A na druhé straně hlasy kritiků, kteří s naší prací vytrvale, věcně a někdy i urputně polemizují. Když se ohlédnu zpět, je to pro mě výhra – mít štěstí pracovat pro značku, která lidi motivuje mít názor, zaujmout postoj, která v nich vzbuzuje emoci,“ popsal svou zkušenost Jakub Unger, který je v současnosti obsahovým ředitelem firmy Centrum Holdings, vydavatele Aktuálně.cz.
Hodnocení značek provedla odborná porota složená z profesionálů v oblasti byznysu, komunikace, médií a marketingového výzkumu. Mezi hodnotící kritéria patří známost a prestiž značky, její budování a přijetí veřejností, důraz, který klade na inovace. Tím je zaručeno, že Superbrands jsou pouze značky, které mají tu nejlepší pověst v daném odvětví. Letos se vybíralo z celkem dvou tisíc značek registrovaných v Česku.
Oceněné značky měly možnost účastnit se celostátního průzkumu společnosti Gfk a zjistit bližší informace o potřebách svých zákazníků. Z těchto výzkumů pravidelně vyplývá, že značky oceněné Supebrands jsou atraktivnější pro spotřebitele a mají silnější renomé, než značky ostatní.
Vyvrcholením celého programu byl právě čtvrteční galavečer s vyhlašováním a předáním cen Superbrands. Představena byla zároveň ročenka obsahující profily oceněných značek.
null