Jak se zdá, nejsou na nic peníze, ani na vědu, na školství, na kulturu, na zdravotnictví, na armádu, na policii a hasiče, dokonce ani ne na silnice. A to přesto, že na stavu silnic jsou zainteresováni téměř všichni, protože většina občanů, politiků a soudců jsou motoristé nebo se alespoň vozí. Počet aut na občana je u nás velmi vysoký až rekordní. Bohužel každý nový kilometr nové dálnice (jejichž výstavba je u nás díky korupci velmi drahá) znamená zvýšení nákladů na údržbu. Možná že už jsme se dostali do bodu, kdy již nejsme schopni zároveň stavět nové silnice a udržovat stávající v dobrém stavu. Zdá se, že stav silnic nižších kategorií se stále zhoršuje a přítom ani dálnice a rychlostní silnice nejsme schopni udržet v provozuschopném stavu. Jde zejména o nejstarší dálnici D1.
Ano, i tak se třeba budou hecovat záchranáři, resp. řidiči sanitek, aby dorazili na místo k pacientovi v nastaveném limitu. Ten je podle současného návrhu ministerstva zdravotnictví nastaven na 20 minut po přijetí oznámení či výzvy.
Abych se představil, budu parafrázovat zdejšího blogera, pana Havla – ekologové mi nadávají do povrchních ekonomů, ekonomové mne označují za posluhovače zelených, já si z toho moc nedělám a nadále se tvářím hloupě. Studuji veřejnou ekonomii a zároveň soutěžím se zelenými podnikatelskými záměry. Ale dost už o mně, dnes to bude o kompostování, ekologii a ekonomii.