Neměl jsem se nechat zatáhnout do této mediální bitky.
Byť ve chvíli, kdy hlavní servery mojí kritiku neznalosti české hymny (neurčenou veřejnosti) začaly rozehrávat ve stylu „posmívání se kvalitě zpěvu“ má člověk chuť se bránit.
Jak mi radili moudřejší mužové, souboj s médii se nedá vyhrát.
Moje odmítnutí nabídky inzerce v nejmenovaných denících se dostalo na veřejnost a tak bych ho rád vyjasnil.
Posmívat se kvůli zpěvu jsem neměl v úmyslu (sám nezpívám o moc líp),
jen považuji za neuvěřitelné, když kandidát na prezidenta nezná slova české hymny.
Nicméně můj mail byl primárně o médiích, která se tváří nezávisle, nicméně fungují jako dobře promazaný volební štáb.
Koneckonců i můj mail tato aktivistická média mazaně uchopila ve stylu „posmívání se zpěvu“.