Kdo je to Radek John?

27. 02. 2014 | 22:20
Přečteno 8871 krát
Nakolik znám povahu současného hektického světa, většina lidí si již na Radka, co si budu nalhávat i na mě, udělala svůj rychlý názor. Všichni žijeme své životy a na základě útržkovitých a sporadických informací musíme soudit o věcech, kterým bychom měli v ideálu věnovat více času.

Soudíme hrdiny i grázly, celebrity i umělce, tuneláře i státníky na základě toho mála, co nám zprostředkuje pochybná novinářská klika. A ač si je většina z nás zcela vědoma toho, jak, kdo, na čí povel a za čí peníze informuje českou veřejnost, přesto pro fatální nedostatek zdrojů těmto informacím chtě nechtě věříme. Kéž bych mohl změnit tento nespravedlivý chod světa, ačkoliv sám nevím, čím jej nahradit.

Nezbývá mi tedy než napsat pravdu a nic než pravdu doufajíc, že nezanikne jako světýlko v bažině mediální tmy. Radek John je v první řadě pracovitý člověk a nadaná osobnost, která vybudovala své jméno tvrdou a poctivou prací, tvrdým a poctivým úsilím ve prospěch vznikající české občanské společnosti. Nebál se při tom jít proti vekslákům, dealerům, zlodějům, mafii i celému systému ač rozhodně nebyl jedním z těch, kdo neměl co ztratit.

Do politiky šel jako člověk, který by mohl pověsit svou profesi na špendlík, dát nohy na stůl a po zbytek svého života si vychutnávat své veliké renomé nebojácného investigativního novináře. Místo toho se odhodlal vyzvat na souboj samotný systém, který celou tu dobu popisoval, celou tu dobu kritizoval a na něž byl celou tu dobu krátký.

Mnozí Radkovi stejně jako celým Věcem Veřejným posléze vyčítali to, že jsme se po volbách vesele dali dohromady s lidmi, které jsme kritizovali a obsadili ministerské posty. Nevěřili byste, kolik lidí nám za tu dobu spravedlivě řeklo, že kdybychom se zachovali politicky, kdybychom šli do opozice a nechali Nečase s Kalouskem, ať se znemožní sami, byli bychom dnes hlavní vládní stranou.

Jenže v tom byl ten hlavní problém, my jsme nešli do politiky dělat politiku. My tam nešli pro ambici vlády jedné strany. My jsme nechtěli 4 roky vyčkávat za rohem v opozici a budovat své PR na neštěstí běžných občanů této země. My jsme jim slíbili nápravu, my jsme jim slíbili boj za změnu systému, my jsme cítili tu naděli v srdcích našich voličů a nenašli v sobě dost chladného kalkulu proto, abychom sledovali 4 roky pokračování svévole mocných.

To co udělal Radek v průběhu desíti měsíců na ministerstvu vnitra, to jak dokázal zajistit nezávislost policejního prezidenta, poprvé v novodobých dějinách spustit reálné vyšetřování korupčních kauz českých politiků, to jakým tlakům a pokušením přitom čelil, by dovedl skutečně jen málo kdo. A to, že ho naše česká média zkritizovala za kroky, ke kterým ho dotlačil „koaliční partner“ Kalousek, to jak ho nechala pikat za nehoráznosti Nečasovy vlády, kterým jsme jako nejmenší koaliční partner ze všech sil snažili zabránit, tomu se již nelze divit.

Když se snažíte zapíchnout dinosaura, je v celku přirozené, že na Vás začne řvát ze všech prostředků, které jsou mu k dispozici. A ano je pravdou to, že nás nakonec ten dinosaurus zašlápl. Zašlápl podle, tak aby tento cílený odstřel největší porevoluční politické naděje co nejvíce vypadal jako naše vlastní selhání. Byla to zrada Kristýny Kočí, Jaroslava Škárky a Stanislava Humla, byla to zrada Karolíny Peake, Pavla Dobeše a Dagmar Navrátilové. V prvním případě to byl podlý podraz zrežírovaný Petrem Tluchořem a v druhém případě tupá mocichtivost Karolíny Peake.

Nebyl to Radek John, kdo zradil voliče, nebyl to Radek John, kdo se nechal zlákat penězi a posty, nebyl to Radek John, kdo se zpronevěřil programu. Byli to slabí lidé v jeho okolí. Byli to lidé, jejichž podlost většina ze současné české společnosti dnes právem odsuzuje. Nebyl to člověk, který na ministerstvu vnitra dokázal v krátké době přijmout více protikorupčních opatření než všichni jeho předchůdci a nástupci dohromady.

John nešel do politiky pro peníze a slávu, nešel tam pro osobní seberealizaci. Šel do politiky jako jeden z nás občanů, který v sobě našel dost odvahy proto, aby nemluvil, ale konal. Nedokázal zdaleka vše, co jsme slíbili či měli v plánu. Avšak neshrbil hřbet. Čestně realizoval své sliby, dokud mohl.

Radek je pro mě člověkem, jehož osobní odvahu a nesobeckost upřímně obdivuji. Je mi zle z toho, jak ho lidé, kteří mají sami máslo na hlavě, dokázali precizně mediálně zničit a je mi velmi smutno z toho, kolik z Vás tomuto dovedlo uvěřit. A to, že Radek po takovéto zkušenosti v sobě dokázal najít vnitřní sílu a odhodlání k tomu, aby i nadále hájil před mocnými tohoto systému běžné občany naší země, kteří ho ve své většině nedokázali pochopit a ocenit, ho činí v mých očích skutečným hrdinou dnešní doby. Za ty roky společné práce se pro mě stal osobně blízkým přítelem, učitelem a vzorem. A já jakožto jeho žák vím a dobře cítím ten obrovský psychický tlak na člověka, který přes veškerou nepřízeň okolností je nadále odhodlán dělat správnou věc.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Da.Rock napsal(a):

Nikdo vás nenutil jít do vlády.
Mohli jste zůstat v opozici a z opozičníchh lavic stejně dobře kontrolovat činnost vlády a přitom mít permanentně prst na spoušti zbraně, která by jí mířila na hlavu.
A zůstali byste čistí.
Takhle jste se akorát zašpinili a znemožnili, aniž jste čehokoliv dosáhli.
To je ten problém nových stran, že se hned sápou po vládních křeslech, namísto aby se v poslaneckých lavicích trpělivě učili politické práci.
Dopadla tak US, pak Zelení, pak Vy a dalším na řadě je Babiš.
27. 02. 2014 | 22:47

zdenekpelda napsal(a):

Voni jsou, pane Dolejš, (soudě dle doufajíc...) rodu ženského?
27. 02. 2014 | 22:54

zdenekpelda napsal(a):

Samozřejmě oslovuji pana Bártu, to jen mi v degenerující CNS zůstaly zbytky dojmů ze čtení jiného blogu, sorry...
27. 02. 2014 | 23:01

Tereza38 napsal(a):

Líbí se mi, že pan Bárta se opět vrátil do politiky... To jeho zatčení bylo naprosto nechutné divadlo !!!!! A panem Johnem má - jako většinou - pravdu...
27. 02. 2014 | 23:02

RYTMUS DJ napsal(a):

Nechápu, proč lidé pomlouvají Radka Johna a vymýšlejí si o něm lži... Je to jejich blbost, že moc koukaj na televizi nebo čtou Babišovo dobroty v novinách a pak mají pokřivený pohled na svět...
27. 02. 2014 | 23:03

Viola napsal(a):

U pana Dolejše nefungovala RECAPTcha.
27. 02. 2014 | 23:06

tajemný pan H napsal(a):

já myslel, že pískle je už za katrem.
27. 02. 2014 | 23:07

Targus napsal(a):

To: zdeněkpelda

Tohle psal Bárta, pane Pelda, ještě tam má hrubici ve slove PIKAT.
Chápu, že jako učitel prožíváte muka.

To: Vít Bárta

Kampak se ten váš přítel nejvěrnější chystá kandidovat, co?
Schází jen přimontovat svatozář..., to jsou věci, to jsou věci...
27. 02. 2014 | 23:18

xerox napsal(a):

víťo ... chodit voblbovat důchodce a pak si sednout do jedný lajny s tou čeládkou a zmrazit valorizaci důchodů , zavéct poplatky u felčarů a pak běhat rok po soudech za machinace s prašulema ... na to je potřeba sakra pořádnej žaludek z vrchu vozdobenej šátečkem ... :-)
27. 02. 2014 | 23:23

Libertad napsal(a):

"Kdo je to Radek John?"zeptal se Bárta.
Aniž bych četl text, odpovídám: "Váš Maskot". Kdybyste ho bývali neměli, tak byste se bývali do parlamentu nedostali. Ani kdybyste bývali měli 10 násobek peněz, které jste měli.

Bez pozdravu

Sidonio Libertad
28. 02. 2014 | 00:00

Mac napsal(a):

pic kozu do vazu......
28. 02. 2014 | 00:52

pamětník napsal(a):

Bóže, tolik zbytečných slov.

Koukaje se z okna trkla ho kráva.
28. 02. 2014 | 01:32

petrvileta napsal(a):

"Do politiky šel jako člověk, který by mohl pověsit svou profesi na špendlík, ..."

Ano, na špendlík, tak málo váží ta jeho profese. Pořádnou profesi by musel pověsit minimálně na hřebík, protože by ji špendlík neudržel. :-)
28. 02. 2014 | 02:15

Maximus napsal(a):

Tak především, Veverky byl projekt Janouška a stála ho ta legrace 200 milionů korun. Měl z čeho vydávat penízky, v kuloárech v Praze se povídá, že klucí spolu s Bémem "vydělali" za ta léta "podnikání" v Praze přes 15 mld. Kč. Radek John, tento šikovný židovský chlapec měl zůstat u psaní scénářů a neměl lézt do politiky. Dnes mu nikdo samozřejmě nevěří, neb mini-strana Veverek v koalici s ODS a TOP09 ukázala pravou tvář a naprosto selhala. Teydy alespoň v první a rozhodující fázi, než se rozpadla ve dví. O autorovi se povídá, že se zapletl se zednářskou pakáží a to samo o sobě stačí. Všichni pánové a dámy od Veverek jste naprosto nedůvěryhodní a lidé vám nevěřía nebudou nikdy věřit. Jste historicky znemožnění...jak by řekl J.Werich.
Hezký den.
P.S.
Kontrolní otázka.
Jaké to bylo Víťo, dělat Klausovi rektálního horolezce? Neumazal jste se moc?
28. 02. 2014 | 05:18

Bucifal napsal(a):

Je smutné, že lidé věří te špíně a mediální masáži, která se kolem VV už od začátku vyskytovala. Já nechci, aby byl někdo pánem mé hlavy a už vůbec ne média! Radkovi věřím. Zamyslete se, prčo jsou asi pořád ty mediální čachry okolo VV?
28. 02. 2014 | 06:02

Stádo...ovečky moje! napsal(a):

John je skvěle všestranný člověk. Vypracoval se pracně až na tohle místo a teď si ho média hážou mezi sebou, stejně jako Vítka Bártu a to "divadlo", okolo jeho zatčení...ale to, že VÍtek je nevinný už taky jaksi pozapomněli říct. Ale bohužel, spoléhali až moc na to, že naše země je plná mediálních ovcí, které jim to žerou i s navijákem!
28. 02. 2014 | 06:04

pepa z depa napsal(a):

bartovi verim john je fajn politik
28. 02. 2014 | 06:06

Maximus napsal(a):

Bucifal
Stádo...ovečky moje!
pepa z depa

Věř a víra tvá tě uzdraví!
P.S.
Ještě by to chtělo nějaké ty argumentíčky na obhajobu pánové, zřejmě jste při účinkování VV v PS až do rozpadu a vzniku LIDEM byli někde mimo území ČR. Zřejmě v pralese někde na Borneu, tam internet opravdu není. A to vás omlouvá!
Ámen a hezký den.
28. 02. 2014 | 06:13

zemedelec napsal(a):

Pane Maximus.
Pochvala.
Kdyby partička kolem Johna,nezvyšovala tolik cenu za své hlasy,mohly být ve vládě.Peake stačila kancelář a pěkný plat.
28. 02. 2014 | 06:39

David napsal(a):

"...Nezbývá mi tedy než napsat pravdu a nic než pravdu ..."

-----------------------------------------------

Radek John před volbami v roce 2010 sliboval voličům, že pokud se VV dostane do sněmovny,

že bude podporovat každý dobrý návrh, a to bez ohledu na to, zda přichází z leva nebo z prava.

Když se do sněmovny dostal, tak tento zcela KLÍČOVÝ a zcela JEDNODUCHÝ slib nedodržel.

Voliče sprostě podvedl - LHAL !!!

----------------------------------------------

"...Čestně realizoval své sliby, dokud mohl

...Nebyl to Radek John, kdo zradil voliče,..."

----------------------------------------------

Prostě voličům lhal stejně, jako svoji manželce.

Takže s Radkem jděte už do háje. Když jste nepochopili, že v politice ztráta důvěryhodnosti je tou cestou do pekel.

Že nemáte v sobě alespoň špetku studu. To, co předvádíte je zvláštní druh drzosti.

Jinak - Superguru Bárta.

Vaše "sebereflexe" je FALEŠNÁ a jen hlupák Vám znovu uvěří!

Pro mne jste absolutně nedůvěryhodný politik a měl byste z politické scény zmizet stejně rychle, jak rychle jste se objevil.

Nesete významnou vinu na tom, že občan ztratil naději, že nějaká nová politická strana to u nás zlepší.

-----------------------------------------------

"...Jenže v tom byl ten hlavní problém, my jsme nešli do politiky dělat politiku..."

-----------------------------------------------

Jste stejný lhář, jako všichni ti dinosauři, proti kterým jste slibovali bojovat. To, že jste společně s Peake připravovali "etický kodex", kdy 10% ze státní zakázky by byla "provize" do stranické pokladny jste u mne definitivně skončil jako nedůvěryhodný, a to i kdyby jste v některých případech měl pravdu.

Vy, jako "manažér", který PODVODEM na voličích získal ve volbách 11% hlasů jste pod svým vedením za 2 roky dostal stranu na 1,0 %.

Takže pane Bárto, je nejvyšší čas, abyste si přiznal, že jste všechno posr...

Vaše chorobně silné ego a pýcha ublížila naší mladé demokracii!

Takže by bylo pro náš národ dobré, abyste chodil kanálama, zalezl do díry a na veřejnosti se už vůbec neukazoval.

Byla to strana Věci veřejné, která v rozhodující době držela tu Nečasovu darebáckou vládu u moci!!!

Nemáte vůbec morální právo kritizovat politiku, když sám jste podobně špinavou politiku prováděl, a tak se přímo podílel na tom našem dnešním morálním i hospodářském marasmu.

Jste nejen politický amatér, ale špatný politický amatér. Z Věcí veřejných jste Vy udělal jen bandu "užitečných idiotů", kteří, když odvedli špinavou práci, tak dostali kopačky.

Kdysi jste velmi, velmi chválil ministra Dobeše, že ve VV vám dělá tu kádrovou politiku, a jako vězeňský psycholog

vybíral klíčové lidi, kteří Vás nakonec zradili.

Takže:

Nesvádějte vinu na druhé. Především jste selhal Vy.

Všechno jste pokazil!!!

-------------------------------------------------------------------------------------

JUDr. Vít Bárta

Poslanec VV

Věk 39

Vzdělání Akadémia policajného zboru v Bratislavě, titul JUDr

Profese poslanec

Funkce ve VV koordinátor odborných komisí

Rodina ženatý

Koníčky Historie, četba, arabští koně

email: v.barta@veciverejne.cz,

Motto (citát):

„Hus říkal žít v pravdě, Masaryk nebát se a nekrást. S úctou k nim a občanům

slibuji říkat pravdu a nekrást.“

http://www.veciverejne.cz/lide/dalsi-kandidati/vit-barta.html

----------------------------------------------

Takže, kdo lže, ten krade a kdo krade, pro toho si přijde čert!
28. 02. 2014 | 07:24

Lila napsal(a):

Jakým byl Radek John investigativním novinářem dostatečně osvětlil jeho kolega Josef Klíma. Pan John pro pořad Na vlastní oči žádnou reportáž nenatočil, prakticky fungoval jako mluvící hlava, která jen uváděla reportáže svých kolegů.

A jaký byl pan John ministr? Policisté tvrdili, že byli přesvědčeni, že nemůže být horší ministr vnitra než Ivan Langer, ale za ministrování Radka Johna zjistili, že může... :-)

Nikdo Johnovi neupírá, že byl úspěšným spisovatelem a scénáristou, dokonce i zábavným vypravěčem; besedy o drogách, s nimž v 90. letech objížděl školy a kasárna byly sice skvělé, ale jeho angažmá v politice už nijak oslnivé nebylo.
28. 02. 2014 | 07:36

tomeek napsal(a):

Mily pane Barto ---
Vite, dlouho jsem hledal vhodny pribeh ze zivota mimo politiku. Nakonec jsem takovy nasel. Jak Radek John, tak nakonec i vy mi pripadate jako ti napadnici, kterym divenka hledajici zenicha, po prvnim trosku intimnejsim setkani rekne "Drahej hochu, bohuzel, cekala jsem trosku vic, uz za mnou nelez!"
Treba jste to mysleli dobre, treba jste se chteli jen povyrazit, jedno to jest.
Poradnej chlap si rekne, ze tady mu stesti nepokvete, tohle ze uz skoncilo.
Ale vy misto toho: "Tak kdyz ne do postele, tak aspon do kina!"
Ona: "Ne, uz jsem rekla!!"
Vy: "Tak co na kafe?"
A tak porad dokola...
Nebyt to politika, tak by ta divenka personifikujici ceskou populaci sla k soudu a zadala od nej zakaz, abyste se k ni z moci uredni nemohli priblizit na min nez 50 metru. Holt to politika je, a tak to zkousite, a zkousite, a zkousite....
28. 02. 2014 | 07:46

šašek z Jihlavy napsal(a):

Já mít jeho věk, roztomilou ženušku a pár arábků, tak je střídavě rajtuju a ojíždím, raduju se ze života a nelezu tam, kda jsem selhal a nikdo mě nechce. Takhle se jen zesměšňuje.
Stejně mi vrtá hlavou, proč studoval v Blavě, když má podobné možnosti za rohem. Že by strach z Franty-hmoty?
28. 02. 2014 | 08:06

zemedelec napsal(a):

Paní Lila.07:36
Tohle jste trefila,John byl zábavným vyprávěčem.
Jen si také vzpomenout,jak na takových besedách zbohatli Bém Janoušek,John,jak to bylo dotováno.Už tady bych hledal Johnovu náklonnost na státní cecík.Jinak,jenom předvolební rétorika,dostat se do EP,pak zase zapomene co slíbil.
28. 02. 2014 | 08:07

Míla napsal(a):

Pane Bárta
stačilo málo,odejít z vlády údajných dinosaurů a Vaše strana mohla uspět v předčasných volbách.Bohužel se nestalo a úpadek VV je toho důsledek.
28. 02. 2014 | 08:50

david napsal(a):

To : Lila

Lilo , myslel jsem si, že vašim problémem je, že neumíte najít pohotovost pro vlastní dítě.

Ze zdejšího textu vidím, že vaše inteligenční limity jsou univerzální.

Ale nezoufejte i tento váš problém má řešení .
Inteligentnější už zcela jistě nebudete, ale k řešení vašeho problému postačí, pokud nebudete vaší inteligenci předvádět veřejně.
28. 02. 2014 | 08:59

Zlý José napsal(a):

Doufám, že pan Radek nemusel pikat pikanou na piku. To by totiž opravdu pykal. ;-) Chybami na blogu to začíná, chybami v úsudku (jít do vlády s gaunery) to končí. Mohlo to dopadnout jinak? A pak český lev zařval...
28. 02. 2014 | 09:01

Alice napsal(a):

Ne, že byste byli o tolik jiní, než ostatní strany pane Bárto, ale vaši velkou anabázi do politiky jste začali podvodem na voliče, protože jste se prezentovali jako strana do leva. Jen proto jste tehdy dostali 11%. Po předvolebním tyátru o vyhubení dinosaurů, jste je naopak začali pěstovat a krmit. Pokud se někdo chová jako slouha, nechá se sebou zacházet jako se slouhou, je to slouha.
Přiznávám, že občas jsem vám ty „dobré úmysly“ byla ochotna i věřit, ale se špatnými lidmi (které teď označujete za zrádce), diletantismem a nečistými způsoby přesvědčování i ve jménu těch nejlepších úmyslů, to nemohlo dopadnout jinak.

A váš hrdina s „ohromným renomé investigativního novináře“, který chtěl vymetat špínu? No, především před tím vymetáním měl být čistý sám. Protože co je to za hrdinu, který je schopen celé roky žít zbaběle dvojí život? Jeho populistické, až radikální proklamace možná ještě najdou fanoušky, důvěryhodnost ale nikdy neměl a mít nebude. Na protievropskou vlnu mu asi pár lidí naskočí, ale to je téma, kterého se chytají současní zkrachovanci v politice, takže konkurence bude veliká. Jména jako Radek John, Zahradil a podobná, budou doufám sloužit jen jako antialergikum

P.S. Můžeme čekat, že nám pan John teď napíše "Kdo je to Vít Bárta?" Předem nepochybuji o tom, že jste oba "správní kluci" :-)
28. 02. 2014 | 09:14

dennis napsal(a):

Pane Barto,
vase presvedceni, ze Radek je vas tip na europoslance, vam nikdo nebere. Vedle pana Pospisila by se dobre vyjimal na kandidatce TOP 09. Kdyz uz jako nemate pana Johna za koho postavit.

Je dokonce mozne, ze archivy za sto let prokazou nehynouci zasluhy pana Johna o zahajeni protikorupcniho boje primo na nejvyssich mistech ODS. Ale dnes ani vam, ani Johnovi, ani vam podobnym drtiva vetsina volicu neveri.

Vase agitace pro Johna bude mit jen pramalou pozitivni reakci. Ba prave...
28. 02. 2014 | 09:16

Maximus napsal(a):

davidovi

Vy se nad sebou zamyslete, jakmile někdo má něco vůči vaší urozenosti, resp. trochu jiný názor, tak ihned reagujete útokem na jeho údajně nedostatečnou inteligenci apod. Už jste to udělal poněkolikáté! Asi byste měl navštívit spíše vy Chocholouška, aby vás z toho dostal. Inteligence a vůbec IQ člověka ještě neznamená, že ten člověk je kvalitní. Znám spoustu inteligentních sviňáků apod. kreatur. Řekl bych, že máte nějaký komplex a tady si ho léčíte. Jinak většinou nemám s vašimi názory problém, ale jen jsem si všimnul jak reagujete a vlastně takhle jste nedávno na mě nastoupil také. Ve zdejším prostoru neoperují vůbec hloupí lidé, je tu spousta príma chytrých lidí a je fajn, že si tady vyměňujeme duševní DNA, ale urážení a nějaké řeči o inteligenci druhých spíše snižuje "renomé" takového člověka. Mimochodem paní pod nickem Lila, nenapsala nic špatného a hloupého.
Hezký den.
28. 02. 2014 | 09:19

david napsal(a):

To : Maximus

Maxime, vidím, že jste v sobě objevil touhy být nejen mým mentorem, ale dokonce mne činit i lepším.
Roli mentora si užijte, co hrdlo ráčí.
Co se týká vašich pokusů činit mne lepším, toho,prosím, raději zanechte.
Nedej Bože aby se vám podařilo, mimochodem jako prvnímu na světě, předat mně vaši duševní DNA.
Tolik štěstí bych asi najednou neunesl.
P.S.
Tu vaší zkušenost s vyměňováním duševní DNA doporučuji publikovat v The Lancet.
To budou chlapci koukat, co dokáže sice prostý ale snaživý Čech.
28. 02. 2014 | 09:37

zdenekpelda napsal(a):

Targusi, dík za přihrávku, nějak jsem chybu přehlédl a to vzdor tomu, že je to mnohem větší kalibr než nějaké písmenko v přechodníku...Ale třeba to byl záměr autora a pikaná je ta hra na schovávanou...
28. 02. 2014 | 09:46

Petr napsal(a):

Radek John byl odjakživa, a to už za komančů, investigativním novinářem jenom tak, kde už to "bylo povoleno". Asi tak na úrovni komunální satiry v Televarieté. A o poctivosti člověka, který léta lže vlastní ženě si dovolím s úspěchem pochybovat. Kdy už nám konečně dojde, že zvolením nikdo nezíská jiné charakterové vlastnosti, než měl celý život?
28. 02. 2014 | 09:51

Adamson napsal(a):

To už jste zapomněli, jaké masivní demonstrace se z řad zaměstnanců proti němu konaly??? Takové nebyly ani proti Langrovi, Drábkovi, Kalouskovi... Zdaleka nejnenáviděnější ministr všech dob. Umí si jen velkohubě privlastňovat zásluhy a vracet se oknem, když ho vykopnete dveřmi.
28. 02. 2014 | 09:59

Kelt napsal(a):

K textu autora-jak pravil klasik:"jedno voko nezůstalo suchý.
28. 02. 2014 | 10:02

mamo napsal(a):

Pane Bárto, chytré malé dítě ví, že na tu rozžhavenou plotnu nemá podruhé sáhnout. To hloupější to neví nikdy. Nebo je to ještě o něčem horším - o tom, jak chutná moc. A jak dokáže sešrotovat. Pohádky o blahu lidu a správných klucích co se snaží povídejte někomu jinému. Se svým hokus pokusem a nafoceným kalendářem hezkých dam jste se stali nedůvěryhodní. A důvěra se nezíská řečičkama. On by se třeba i za Béma někdo zaručil, takový zdatný sportovec, vyleze na kde co a kde kam.
28. 02. 2014 | 10:05

Lila napsal(a):

Maximus

Děkuji. Také jsem si všimla podivných reakcí Davida, který si zřejmě vlastní frustraci kompenzuje urážkami jiných.

Na vysvětlenou: pod blogem pana Krásy jsem připomenula vlastní zkušenost, kdy v 80. letech byla u nás na jednom konci města poliklinika, kde fungovala noční pohotovost pro dospělé a pro děti, a na druhém byla nemocnice (v jejíž sousedství bydlíme), kde sloužili odborní lékaři - ORL, chirurgie atp. Jenže v nemocnici dítě se zánětem středního ucha ošetřili pouze s doporučením pediatra z dětské pohotovosti, takže jsme ve tři ráno putovali s plačícím dítětem po městě. (Tu noční cestu jsem s mladším synkem absolvovala asi 15x, než mu na pražské klinice vzali krční mandle, kde bylo zánětlivé ložisko.)

Už jsem nezmínila, že v jednom případě - kdy jsme s dítětem, které mělo vysokou horečku a opakovaný zánět středního ucha - šli bez papíru rovnou do nemocnice, kde nás bez doporučení odmítli vzít. Než jsme došli na vzdálenou polikliniku, synkovi ouško prasklo...
Bystrý David z toho udělal, že jsem nevěděla, kde byla pohotovost :-)

Přeji pěkný den
L.
28. 02. 2014 | 10:09

siven napsal(a):

"Kdo je to Radek John?"

- Milovník vína a žen. Hlavně toho vína.
"Je mi zle z toho, jak ho lidé, kteří mají sami máslo na hlavě, dokázali precizně mediálně zničit."

On ty lidi ovšem vůbec nepotřebuje, momentálně se zde zvládá mediálně ničit úplně sám.

...

Jinak úctyhodný politický nekrolog, slzičku jsem musel zamáčknout... ba co dím; potok slz utřít!
Vítku, když už… Což takhle napsat scénář a poslat jej na Hollywood?
28. 02. 2014 | 10:09

Lila napsal(a):

zemedelec

Občas si říkám, že ti někdejší odborníci na drogovou problematiku - Bém a John - by víc lidstvu prospěli, kdyby u toho fetu zůstali :-)

Pěkný den i Vám.
28. 02. 2014 | 10:14

buldatra napsal(a):

Na rozdíl od mnohých ostatních, se mě Ferda mravenec líbí.
Jen na té fotce někdo vyretušnul tykadla a to mě mrzí.
Snad Smetana řidič slavný zjedná nápravu.

Jediné, co by snad pan Ferda, kromě ostatních prací všeho druhu, neměl dělat, je plést se do politiky. Tak mě napadá, nepřišel v té politice o ty tykadla?
Jako že mu je někdo přistříhl, nebo tak něco.

Každopádně, když už se tak šikovně a rychle historicky znemožnil, bylo by vhodné dát si voraz a nesnažit se ještě k smrti líbat parťáka Johna, který se tak usilovně snaží konat dobro.
Nechte to Ferdo na něm, ať sám vstane z popela a předvede se v celé své kráse.
Je dospělej.

Možná tedy lépe ještě pár let nedutat, o to výživnější bude kambek za takových 10-15 let, protože tak dlouho si tady nikdo nic nepamatuje a lid bude považovat pana Bártu za zbrusu novou nadějnou perzónu.
Perzónu s takřka revolučním myšlením, která ten bordel snad dá do pořádku.

A ojroposlanec John v té době budoucí, jistě parťáku svému bývalému, z výše své bruselské židle, rád pomůže. Aby se tak mohlo stát, chce to pane autore hlavně Johna nelíbat.

PS
jinak máte mé sympatie, páč vím, že není všecko takové, jak se zdá být při pohledu na hladinu. Když jeden do hlubiny nedohlédne.
28. 02. 2014 | 10:15

Taoiseach napsal(a):

Vít Bárta

"většina lidí si již ... na mě, udělala svůj rychlý názor"
Moc rychlý ne. Ale co si můžu myslet o člověku, který uzavře špinavou dohodu s Klausem o tom, že na školství zůstane škodit Josef Dobeš a ten si tam na oplátku nechá Bátoru a Klause mladšího?
"Je mi zle z toho, jak..."
Ano, mně taky.

A nepoužívejte přechodníky ("doufajíc"), když je neovládáte.
28. 02. 2014 | 10:30

Vysedlina napsal(a):

Bárta
Souhlasím s tímto blogem.
28. 02. 2014 | 10:32

david napsal(a):

To : Lila

Na vaší, eufemisticky řečeno, ne příliš velkou bystrost mne upozornilo nejen to, že taháte nemocné dítě v noci po městě, až mu praskne zánět středního ucha, ale i to, že jste schopna mluvit o zdravotnictví ve skandinávských zemích a na konkretní dotaz nemáte ani schopnost ale ani slušnost reagovat.
Na to, kteří to byli ti policajti, o kterých píšete dnes a kteří si stěžovali na Johna, se už raději neptám. Byla by to jen další, pravděpodobně zbytečná, zkouška vaší inteligence a slušnosti.
P.S.
Všiml jsem si, že jste si za tiskového mluvčího, vybrala Maximuse. Z toho určitá naděje pro vás plyne, on prý přenáší duševní DNA.
Kéž se mu to povede právě u vás, budete tou první šťastnou na světě
28. 02. 2014 | 10:45

čumil napsal(a):

Jako pokus o pokračující volební kampaň do Europarlament pro Johna, no prosím. Ale jako pokus vylhat se z politického a lidského selhání VV jako celku i jednotlivců v Nečasově vládě, ani náhodou.
28. 02. 2014 | 10:46

Marney napsal(a):

Glorifikace R. Johna je nemístná. Vytvořil prostě politický subjekt, který byl tak slátaný, že stačilo fouknout a rozpadl se.
Hodně varovné je to, jak se osvědčily ty vaše ženy v politice (Kočí, Peak) až po úvahu, zdA do politiky ženy vůbec patří.
Měl byste se pane Bárta zaměřit i na Vaše koaliční partnery. To byli ti, co vás "odstřelili".
Takže buď si říkejte s Havlíčkem "Nechoď Vašku s pány na led, mnohý případ známe, pán uklouzne a sedlák si nohu zláme". Nbo připravte 18. brumaire,pro začátek na pražské radnici...
Také ovšem můžete začít od nuly, bez Radka,vybrat nové bojovníky...Vy byste to mohl dokázat,ne?
28. 02. 2014 | 11:00

Volič s IQ 0,00001 a pamětí 0, 0001sec. napsal(a):

I já podporujy Výta Bártu a Ratka Iona!
Jedyně ony umi pikat, jako nikto iny. .
28. 02. 2014 | 11:00

Lila napsal(a):

david

Váš konkrétní dotaz na švédské zdravotnictví jsem nezaznamenala, nemám čas tu trávit tolik času jako Vy. Můžete ho zopakovat, pokud budu vědět, ráda Vám odpovím.

A ti policisté, na které se ptáte? Vysokoškolsky vzdělaní (velmi kvalitní a úspěšní) policejní ředitelé, z nové garnitury, která k Policii ČR přišla a vystřídala generaci totáčovou.

A ještě: předváděním své inteligence, jak jste zmínil, jsem se celkem slušně živila téměř čtvrt století, proto mnohem raději předkládám fakta, případně jejich souvislosti než vlastní názory. Ambici předvádět se opravdu nemám.
28. 02. 2014 | 11:02

david napsal(a):

To : Lila

Předpokládám, že ti policisté se, při způsobu vaší argumentace, jmenovali Laďa a Luďa.

Škoda, že jste tu inteligenci po tom čtvrt století někam odložila, tady na blogu by se vám mohla hodit.
Otázkou samozřejmě i nadálezůstává stupeň vaší inteligence, pokud jste se její pomocí živila tak, že jste neměla ani na auto a musela tahat malé díte v noci po městě , až mu z toho prasklo ucho
28. 02. 2014 | 11:22

Maximus napsal(a):

davide

Když jste tak inteligentní, proč skloňujete ve 4.pádě "Maximuse", když se má správně používat Maxima. Chtěl bych vědět jak byste skloňoval jméno Zeus
možná bychom se zasmáli vy duševní gigante s IQ 187,5. (-:
P.S.
Nechtěl byste nám tady něco o sobě napsat? Spousta z nás se tady celkem
poodhalila, ale vy jste takový solitér a netykavka, která hned prská jako starý kocour, když se mu něco nelíbí. Jo a smysl pro humor jsem u vás opravdu nenašel. Můj dědek říkával, dej si bacha na lidi, co nemají smysl pro humor, to je první selekce jak poznáš, že to může být .ů. nebo nemocný či zlý člověk, což je vlastně často stejné.
28. 02. 2014 | 11:25

Hanele napsal(a):

Pane Bárto, pěkně se to čte, a velmi ráda bych věřila upřímnosti Vašich slov. Obávám se však věnovat důvěru komukoliv, ač se o to sebevíc snaží.
Po r. 1989 jsem věřila v lepší ŘÁD správy věcí veřejných, dočkala jsem se mnohých zklamání... Straně Věci veřejné jsem také naivně důvěřovala, dokonce jste mi "věnovali možnosti přístupu" k hlasování na Vašich stránkách. Po několika měsících mi však přístup byl znemožněn - dodnes nechápu, proč.
Shrnuto, podtrženo: nepřesvědčil jste mě o svých dobrých úmyslech, ani o poctivé snaze Radka Johna. Je mi líto.
28. 02. 2014 | 11:35

john petres napsal(a):

Kariérista vychvaluje kariéristu.Jak neotřelé...Padouch nebo hrdina,my jsme jedna rodina,že pane dochtore...
28. 02. 2014 | 11:40

david napsal(a):

To : Maximus

Vámi doporučované skloňování si schovávám na období, až se začnete podepisovat jako Maxim.

Jinak to "duševní gigant" to je dobré , to jste vymyslel sám ?

To co jste vymyslel a píšete následně po vašem P.S. už je o něco horší.
To vypadá na vzájemný přenos duševní DNA někde v kravíně.
Pokud se vám přenos duševní DNA povedl i v tom kravíně, tak jen nevím, kdo na tom vydělal, jestli příjemce, nebo dárce.
28. 02. 2014 | 11:46

Míval napsal(a):

Pane Bárto, Vás nezašlápl dinisaurus, vy jste se rozplizli úplně sami. A vypadá to, že vzniklému slizu se velká většina opatrně vyhne.
28. 02. 2014 | 11:50

siven napsal(a):

Milý davide, do této diskuse nepřinášíte zhola nic užitečného, jenom tu trollujete, otravujete vzduch a nudíte.

Nemáte nic pořádného na práci?
28. 02. 2014 | 11:54

David napsal(a):

Parlamentnilisty.cz:

Zdeněk Bárta:

On se vážně chystá kandidovat? Tak to je snad jen špatný vtip!

28. 2. 2014 10:15

Vzpomínate na bojovníka proti dinosaurům? Ve volbách 2010 uvěřilo 10,88 % voličů v nového spasitele Radka Johna, hlavní tváři kampaně VV.

Kdyby Veverky vlastnil nějaký miliardář, který si může dovolit nacpat do předvolební kampaně mnohem víc peněz, mohl Radek John rozdávat i koblihy zdarma a volby vyhrát. To bylo tenkrát nadšení a nadějí. Doba velmi příznivá na příchod spasitele...

Radek John ve funkci ministra vnitra rychle vyšuměl. Žádné odhalování nepravostí se nestalo. Diváci TV Nova, kteří dopomohli svému oblíbenci k politickému úspěchu snad pochopili, že skutečná realita je úplně někde jinde. "Statečný reportér bojující za lid proti nepravostem " se velmi rychle ztrapnil. Žádné spasení a zavírání usvědčených politických zločinců se nekonalo...

Loutkový předseda VV dostal titul "čestný" a byl odložen na vedlejší kolej. Novácký kašpárek už nebyl potřeba, skoro 11 procent voličů se Veverkám rozplynuli jako pára nad hrncem.

Radek John se ještě jako poslanec vrátil ke své původní profesi " statečného reportéra". Sice na podřadné stanici TV Barrandov, ale i přesto jeho začátek provázel dost velký mediální humbuk. Premiéra jeho nového pořadu " Bez cenzury " byla uvedena skoro bombasticky : " O vinících součastného marasmu bez pardonu a beze strachu. Investigativní pořad moderuje Radek John " V internetových diskuzích se psalo, jak se politici před svým kolegou třesou strachy...

Pořad jsem sice nesledoval, ale žádné bombastické odhalování se zřejmě nekonalo. Zájem diváků postupně klesal a Johnův projekt byl nejdříve zkrácen na polovinu a odsunut do méně atraktivního vysílacího času. Nakonec v tichu skončil úplně. Smutný konec kdysi úspěšného novináře.

John jen potvrdil Hérakleitova moudrá slova, opravdu nelze dvakrát vstoupit do stejné řeky. Co nezvládl bývalý spasitel jako novinář, o to se pokouší jako politik. Je to celkem pochopitelné, nějak si peníze vydělat musí...

John tedy očekává svou reinkarnaci. Ta se podařila i několika Veverkám na kandidátce Tomia Okamury, proč by to nemohl dokázat i on? Všiml si vůbec Radek John své nové nálepky? Je na ní jasně napsáno, že je pouze profláknutý politik, který obelhal a zklamal spousta lidí. Má sice tu výhodu, že v Česku se velmi rychle zapomíná, ale má to problém...

Lidé opravdu zapomněli, ale už mají nové spasitele. Ještě voní novotou, nadějí a jistě to myslí upřímně. Jeden slibuje, že se vše vyřeší referendy na všechno, druhý rozdává koblihy a slibuje ještě větší zázrak - nejde v rozpočtu přebytečných 150 miliard. Na bývalého spasitele, který udělal z mnoha voličů hlupáky se už raději zapomnělo.

Zapomenutý mesiáš Radek John, si jen asi naposledy plácnul do vody a připomněl, že VV ještě existují. Jeho kandidaturu lze brát jen jako velmi špatný vtip.

Do europarlamentu mají přece kandidovat jen ti nejlepší. Paroubek, Samková...

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Zdenek-Barta-On-se-vazne-chysta-kandidovat-Tak-to-je-snad-jen-spatny-vtip-305563
28. 02. 2014 | 11:54

Ládik!!! napsal(a):

Pane Bárto -
proč jste dal do protikladu tuneláře a státníky? Schválně?
28. 02. 2014 | 11:59

vilemína napsal(a):

Nepochybuji o pracovitosti R.Johna. Potažmo ani o Vaší.
Pasuje na ni rčení "Dveřmi ho vyhodíš, vleze zpátky oknem, vyhodíš ho oknem, hajzlem se ti vrátí."
Zapomněl jste ve svém článku vyzdvihnout bájnou lhavost a zálibu v manipulaci.
I v tom byste si mohli potřást srdečně rukama.
28. 02. 2014 | 12:07

trada napsal(a):

ano, takových lidí se dnes najde už jen poskrovnu. málokdo se doopravdy snaží něco udělat a neschovává se jen za zástěrku, že něco dělá. já Johnovi věřím.
28. 02. 2014 | 12:54

Ivetka napsal(a):

media dokazou udelat ze slusnaku ty zle, jen aby meli co delat. je jasne, ze prsne o ten stejny pripad jde i zde. obdivuju Johna, ze to i pres ten medialni tlak zvlada a snazi se o sireni lepsi budoucnosti i nadale.
28. 02. 2014 | 12:56

Já pravda napsal(a):

Nebýt podlích lidí,nebýt zlatokopů a sobců,hned by se tady žilo líp.Nejen v politice,ale i v médiich.John je podle mně slušný člověk,jenom média zkazila jeho dobrou povest a udělala z něj toho nejhoršího.Ať táhnou s takovýma názorama,já stále věřím,že je to cílevědomý a slušný člověk,který chce něco zlepšit.
28. 02. 2014 | 12:59

fikus napsal(a):

autor:
Byla to zrada Kristýny Kočí, Jaroslava Škárky a Stanislava Humla, byla to zrada Karolíny Peake, Pavla Dobeše a Dagmar Navrátilové
_________________
jistě. odtud mmj vítr fouká, odpovědnost za tu komedii padá ovšem na VV.
NIkdo asi nevytýká R. Johnovi zradu, jde o to, že svoji misi zkrátka splnil a on myslí že ne.
Neplatí jen pro něj.
Cesta je dlouhá, neboť tento stát prostřednictví svých volených spasitelů silně leze lidem na nervy. Je to ale o lidech především. A těch je v Parlamentu většina, kteří tam nemají co pohledávat = politické strany je ta brzda. Se svými experty ala Chovanec, Blažek etc..
28. 02. 2014 | 13:07

Kanalnik napsal(a):

nejprve "ne s dinosausy" a nasledne hup do vlady a pokus o privatizaci politiky skrze vladni kresla dle predem pripraveneho planu... pane Barto, nepovazujte obcany za hlupaky, prosim
28. 02. 2014 | 13:12

david napsal(a):

To : siven

sivene na práci jsou ti hloupější.
Předpokládám proto, že vy se celý den nezastavíte.
Předpokládám správně?
28. 02. 2014 | 13:30

Petr. napsal(a):

Byl jsem stejného názoru do chvíle, než se pan John začal ucházet o místo lehkoživky ve Strasburku.
Nebo snad znáte někoho, kdo by v Bruselu, či ve Strasburku udělal někdy něco pořádného mimo směrnice o zakřivení banánů, kvót na cukr, zákazu nafukování dětských frkaček a balónků, balení koblih, nebo EN 1775 ze 70 faktickými (ne překladovými) chybami, atd?
Asi pan John rád cestuje. Stálé zbytečné pendlování mezi Bruselem a Štrasburkem za obrovské diety také není k zahození.
28. 02. 2014 | 13:55

křemílek napsal(a):

Vážený autore o Radkovi raděj nepište a starejte se sám o sebe ! Radek to je starý ambiciozní nevěrník ! Kdo dokáže podvádět takovou ženu jako je herečka Zlata Adamovská tak nemá ani v politice co dělat ! Prostě je nedůvěryhodný tečka
28. 02. 2014 | 13:56

čert }:o) napsal(a):

Líbí se mi splachovací schopnosti politiků Bártova zvlášť.
Co asi bude chtít pan Bárta po Johnovi za tenhle blůček?
28. 02. 2014 | 15:09

Petr napsal(a):

Vítku, jdi zpátky špicloval lidi za peníze, neukazuj se v televizi, nepiš blogy, užívej si šťastného života a budeme nám VŠEM lépe, díky!
28. 02. 2014 | 15:14

zemedelec napsal(a):

Pane dennis.09:18
Myslím že jste to trefil,na kandidátce TOP,je Johnovo místo.ODS může poděkovat Johnovi,pod ochranou Kalouska,když přišli jejich průšvihy na řadu.
Paní Lila i Maximus.
Řekl bych,že nic david,není náš známí David.
28. 02. 2014 | 15:53

BK napsal(a):

Kdo to je Radek John?
Hochštapler, který poté, co se zkompromitoval v české politice i s celým tím panoptikem, co do ní přitáhl, chce nyní lukrativní post europoslance.
28. 02. 2014 | 16:24

Bestia triumphans napsal(a):

Řekl bych, že když někoho doporučuje Vít Bárta, tak to bude lehce kontraproduktivní.
Ani není třeba vědět, co je John zač...
:-)
28. 02. 2014 | 16:58

Pepa Řepa napsal(a):

buldatra
nadkolego, koukám že vám archentiskej vzduch svědčí..-)
Tady je zase invaze archentinskejch mravenců, prej huběj místní.
Ferda se vyzná, pořídil si bezpečnostní agenturu
28. 02. 2014 | 17:31

petrof napsal(a):

jakí je to člověk.....je to tobrý a chodný člověk..... a v kolektivu je oblíben pro svoji nesnášenlivou povahu (Císler s Nekudou v pořadu Sešlost).....n-tsss, n-tsss.
28. 02. 2014 | 17:34

petrof napsal(a):

Bárto myslím že stačilo, když jste si udělali legraci z 10,8% voličů...???
Do EU by měli kandidovat skuteční "odborníci" - Paroubek, Samková, Keller atd.
Ti se pro ten evropský cirkus opravdu hodí.....n-tsss, n-tsss.
28. 02. 2014 | 19:14

Platan napsal(a):

Zkrátka, Bárto, Radek je prostě správný chlapík... Nicméně podle mínění drtivé většiny už dávno měl jí do p. Myslím, že tvé laudatio je pro něj tím nejlepším doporučením na cestu oním směrem... Ostatně i ze tvého projevu mám dojem, jako by zde promlouvala jedna postava z Erbenovy Kytice. Vodník to není...
28. 02. 2014 | 21:15

Maximus napsal(a):

david napsal(a):
To : Maximus

Vámi doporučované skloňování si schovávám na období, až se začnete podepisovat jako Maxim.
.........................

Trochu vám napovím, toto jméno (Maximus) se skloňuje jako např. slovo génius a tak nemáte pravdu génie. Zkuste strejdu Googlího. Nakonec i Libor Stejskal toto slovo správně skloňuje a ten jak jsem si všimnul opravdu češtinu ovládá. To zas´ jo. Takže jste se usvědčil, že to s tou vaší deklarovanou a namachrovanou inteligencí a znalostí všeho nebude tak strašné. Docela by mě zajímalo, jaké máte vzdělání?
01. 03. 2014 | 04:26

david napsal(a):

To : Maximus

Maximus, vidím, že oč měně jste chytrý, o to jste úpornější.

A vzhledem k tomu, že pracujete i v noci, nemám to srdce abych neuspokojil vaší zvědavost.

Já žádné vzdělání nemám, stejně jako vy a za vše, co je ve mně dobrého, vděčím Googlu, také stejně jako vy.

Nebo, že by to bylo alespoň u jednoho z nás jinak a jeden z nás měl třeba LL.M.?
Zkuste přemýšlet ,Maximusi, a někdy mi napište co jste vymyslel.
01. 03. 2014 | 08:50

Maximus napsal(a):

davidovi
Až se naučíte skloňovat slovo Maximus, tak se můžeme dál bavit vy "Géniusi". Možná by bylo vhodné, abyste zašel za nějakou učitelkou češtiny a nechal si to vysvětlit. Ve které třídě ZŠ jste ukončil své vzdělání?
Nejste z Karlína v Praze 8 a nejmenujete se Dežo Kotlár?
01. 03. 2014 | 09:48

17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Kecy.
Referendum Večkařů o tom, zda máte jít do vlády jste zmanipulovali.

Vy jste prostě nedostali ten kus žvance, na který jste si dělali zálusk. Toť asi tak vše co se dá napsat ve vztahu k vašemu " vysvětlování" obskurních kroků, které se stále odvažujete nazývat "politikou".

To vy jste vygenerovali Kočí nebo Peake. To vy jste tak pomohli odhlasovat např. církevní restituce b podobě, v jaké nyní mají platit. Můžete to okecávat jak chcete, ale je to tak.
01. 03. 2014 | 11:31

slavwin napsal(a):

Pane B máte to horší, že proti Vám nestojí jen bolševik ale i jeho zlodějský klon zastoupený v tzv. demokratických stranách. Babiš i když Vás nemá rád něco dělá za Vás. Nevím jestli se z toho lze v čem jste jde vůbec vyhrabat. Začali jste, tady nelze uvažovat jestli včas a nepřipraveni ale už to bylo potřeba. Pokud to jinak nepůjde je třeba někoho podpořit, podle okolnosti tiše nebo hlasitěji, ti lupiči se jen tak nevzdají a dobře vědí kdo to rozehrál.
01. 03. 2014 | 11:43

slavwin napsal(a):

Ještě jsem zahlédl u někoho hlavní vina církevní restituce, u mne to není, ale to spojenectví tu také platí, proč církev proč ne já.
01. 03. 2014 | 11:50

lojza z dolní lhoty napsal(a):

Vzpomínám si na pana Humla z VV, jak se chtěl věnovat dopravní situaci na našich silnicích.Konkrétně nesmyslným dopravním značkám . Skutek utek, pan (dříve soudruh) se pouze věnoval soukromým záležitostem.A tak to bylo se všemi členy VV.
01. 03. 2014 | 12:28

Tomáš napsal(a):

Největší chybou R.Johna byla ,že dovolil ,aby do VV vstoupili lidé z detektivní kanceláře jako V.Bárta a postavili tuto stranu finančně tak ,že uspěla volbách.To co se dělo dál s VV je tristní a patří do policejního archívu,protože s cifr špiony se ani v Česku nedá dělat politika.A stalo se něco,že se proflákla celá pražská radnice se všemi kmotry jak z ODS tak ČSSD a toho se V.Bárta bál,protože to není sledováčka záletné ženušky,tady šlo o miliardy a za to se střílí.R.John mohl být něco jako F.Peroutka,ale to se nestalo a nestane, bude spíše podobný J.Haškovi, ale i tak by to mohlo mít historickou cenu pokud to dobče napíše..
01. 03. 2014 | 14:45

david napsal(a):

To : Maximus

tak jsem si téměř jistý, že vy ten LL.M. nebudete.

S ohledem na to, že jak už jsem napsal, čím hloupější, tím úpornější, tak vy jste úporný tak, že vám musím dát další příležitost k vyniknutí.

Jak skloňujete slovo Spartakus?

A teď Hic Rhodus, hic salta, a vy můžete přidat ještě kotrmelec,Maximusi.
01. 03. 2014 | 14:53

Maximus napsal(a):

david

Do které zvláštní školy jste chodil, duševní gigante?

1.3 Antická jména
(pravopisná podoba vychází z Pravidel českého pravopisu)

(Titus, Marsyas, Herakles, Ikaros, Platon, Anakreon, Atlas, Kramerius, Pistorius, Mathesius)

a) Antická jména zakončená na -as, -us, -es, -os se skloňují tak, že se v nepřímých pádech tato zakončení odtrhávají a pádové koncovky vzoru „pán“ se přidávají k základu jména (Titus, Marsyas, Demosthenes, Ikaros – 2. p. Tita, Marsya, Demosthena, Ikara).
...........................
P.S.
Už jsem vám to jednou psal. Zdejší editor L.Stejskal mě už párkrát oslovil, Maxime a on češtinu opravdu ovládá. Nechte toho, jste trapák.
01. 03. 2014 | 22:21

david napsal(a):

Tak se mi zdá, že vy neumíte ani ten kotrmelec, Maximusi.
01. 03. 2014 | 23:07

dedek napsal(a):

Maxime, koukám, že jste se nechal vytočit. A proč? Snad víte, že čím více se budete bránit, tak ten druhý to bere jen jako slabost. Také se to říká jadrněji s exkrementem. Zřejmě toho ten človíček moc nezažil. Navíc vzdělání ještě neznamená inteligenci. Co se týká druhé osoby a jejího případu s děckem, také jsem zažil něco podobného a lítal od čerta k ďáblu nejen po jednom městě ale z města do města, protože to, co dnešní geniové provedli se zdravotnictvím je neuvěřitelné. A o Johnovi a Bártovi ? Má cenu vůbec diskutovat?
03. 03. 2014 | 08:04

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy