Dovolená bez moře II.

12. 07. 2007 | 07:53
Přečteno 9479 krát
Pan doktor Rath poslal druhou várku fotografií ze své dovolené. Projekt "Zajímavé letní snímky fotografované zajímavými lidmi" jsme vymysleli v Aktuálně.cz, pan doktor je v tom nevinně. Další informace najdete ZDE

Obrázky pořídil pan poslanec během své dovolené v Krkonoších a spolu s ním jsou na nich jeho synové Filip a Dan. Třetí chlapec je Alex Pleva, syn jeho kolegy a přítele žijícího v USA.

Mnozí z Vás na nich poznají lanovku na Sněžku. "Počasí je fajn, během túry po hřebenech jsme třikrát promokli, ale to k horám patří. Kluci jsou nadšení," napsal mi David Rath.

Znovu prosím diskutující: pokud se Vám tento způsob komunikace nelíbí, přejděte na jiný blog. Děkuji.

Libor Stejskal, editor blogů







Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Encranial napsal(a):

Tak to je vysoká škola umělecké fotografie...
12. 07. 2007 | 08:02

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Encraniali,

mýlíte se. To jsou amatérské snímky člověka, který byl požádán, aby něco vyfotografoval. Navíc jsou pořizované mobilním telefonem, byť s relativně kvalitním fotoaparátem.

Přeji Vám hezký den.

Libor Stejskal
12. 07. 2007 | 08:13

jarpor napsal(a):

Dobrý den,
i tyto "příspěvky" pana doktora ukazují na jeho "narcisový" charakter. Nic proti tomu, ale nevidím nic na tom, odhalovat své soukromí komukoliv, kromě snahy, za každou cenu být viděn.
Hezký den
Jaroslav
12. 07. 2007 | 08:40

Karel Novák napsal(a):

Dobrý den pane "jarpore",

o tyto snímky byl pan Rath požádán redakcí aktualne.cz, není to jeho výmysl.

Přeji Vám hezký den,

Karel Novák
12. 07. 2007 | 08:43

jannastas napsal(a):

Prostituce!
12. 07. 2007 | 08:48

jarpor napsal(a):

Dobrý den pane Nováku,

mohla bych, prosím, vědět, kdo všechno byl redakcí aktuálně.cz požádán a kdo takto ochotně a rychle reagoval ?

Děkuji a hezký den
12. 07. 2007 | 08:49

Honza napsal(a):

to Karel Novák: o tyto snímky byl pan Rath požádán redakcí aktualne.cz, není to jeho výmysl.

Chcete tvrdit, že snímky "JÁ a děti", "JÁ a sekačka", "JÁ a žebřík" nejsou jeho výmysl? Promiňte, ale tomu přece sám nevěříte..:-)
12. 07. 2007 | 08:58

jiří napsal(a):

Pane Honzo,
kdyby nešlo o fotky typu "já a děti", "já a sekačka" atd., mohla si to nafotit redakce aktuálně.cz sama a nikoho by k tomu nepotřebovala. Nemyslíte?

přeji pěkný den
12. 07. 2007 | 09:15

Honza napsal(a):

to jiří

Těžko říct, nevím... Rozhodně výsledek mluví za vše a nazývat ho "Zajímavé letní snímky fotografované zajímavými lidmi" - mi přijde poněkud ujeté..:-)

Hezký den i Vám...
12. 07. 2007 | 09:22

ricpic napsal(a):

Většího pitomce než ve sněmovně už ze sebe DrRath nedokáže udělat ani těmito rozkošnými fotečkami z výletu.
12. 07. 2007 | 09:24

Ivan Dorica napsal(a):

Opravdový výlet hor voní čerstvým vzduchem,kroužícími dravci na obloze,pasoucí stáda ovcí,srn a jiné překvapení. To může nalézt hledač který hledal a viděl.A hory mají také občerstvení křišťálové vody,a pohoštění skvělými borůvkami,jindy jahody,maliny ,ostružiny.
Zkráceně : "ŽIVOT JE KRÁSNÝ!"Pokud se buduje lidské přátelství a lidé jsou pravdiví k sobě a jiným člověk vyhrává život a "Den "se stává fantastickým! Ovšem s lidskou polopravdou se často logicky ,polidsku padá na hubu a nejen to! Člověk ,ani sám ďábel netuší ´že v čase lidských plodů se skládá ze všeho účet! ! !Totiž za lež či polopravdou není pokračování ale smrt!
S pozdravem Jesus Life !
zůstává Ivan Dorica
12. 07. 2007 | 09:50

Velkej! napsal(a):

Kua s takovouhle kocovinou je Rath na sněžce poslední věc co chci vidět:( mam prostě blbej den
12. 07. 2007 | 09:59

pěkný den napsal(a):

pro p.
Libor Stejskal, editor blogů
Pane Stejskal, fandím Vám a hluboce lituji autory nechutných reakcí. Tito negativisté těžko pochopí, že větším přínosem pro info o životě politiků je tento Váš projekt, než to, co předvádějí paparazi.
12. 07. 2007 | 10:24

JP napsal(a):

Ha! Nedovolené překročení státní hranice...
12. 07. 2007 | 10:37

Au napsal(a):

Pro Pěkný den

LOL !!!!!!!!!
12. 07. 2007 | 10:41

věra napsal(a):

Propánajána, to snad nikdy neskončí? Ať už jde s těmi fotkami někam. Pane Stejskale, stojí vám to za to? Vždyť on vám bude teď dodávat fotky pořád - ze začátku školního roku, z Mikuláše, z Vánoc... to máte na furt. Podal jste jezince prst.
12. 07. 2007 | 11:19

petr napsal(a):

Teda to už přsahuje veškerý lidský vkus. Znají děti toho kašpara svou matku? On v tom má nějaký legální nepořádek.
12. 07. 2007 | 11:38

K4my napsal(a):

to vera: a jako to te to tak stve ze je o nekoho medialni zajem namisto tebe??? Proc na to reagujes ty jakozto clovek o kterynm nic nevim a popravde ani vedet nemusim protoze se zajiste bude jednat o naprosto prumernou´konzervativni cesku "nudnou?" ?? Diky tomuto vetsina techto negativnich komentaru ztraci na hodnote, jelikz je vyprznil nekdo kdo prave nema zadnou hodnotu ;) jen tak troska ideologie, me to totiz docela bavi ;) urazet ty co radi urazeji ;) proto dekuju za tyto clanky a fotky ;)
12. 07. 2007 | 11:39

petr napsal(a):

nepsal libor stejskal, že požádal zajímavé lidi? Co je na tomhle prosťáčkovi zajímavé. Snad že má místo mluvy nočník.
12. 07. 2007 | 11:40

vzaz napsal(a):

Přeju panu poslanci hezkou dovolenou, ale mohl by na ní zůstat navždy a už se nikdy nevracet do politického života. Tím by nejlépe prospěl naší zemi.
12. 07. 2007 | 11:41

PetrK napsal(a):

Spousta lidí o dovolené fotografuje, filmuje, miluje a buhvíco ještě, ale podle této prezentace to vypadá, že jen koza s motýlem ví, jak má dovolená vypadat.
12. 07. 2007 | 12:02

Jirka napsal(a):

Už by jste se měli všichni vzpamatovat a ocenit alespoň nějakou snahu. Zapomenout na tu českou nenávist a závist..
12. 07. 2007 | 12:03

ok napsal(a):

Pan Rath nám chce pouze dokázat, že není jen turistou politickým.
12. 07. 2007 | 12:09

Jan napsal(a):

beru jako odlehčení a čtu při svačině. Nechápu nenávistné příspěvky některých čtenářů. Bohužel část národa je postižena nějakými komplexy a nezadržovaným vztekem. Bůh nám pomáhej ke kultivaci každého z nás!
12. 07. 2007 | 12:16

věra napsal(a):

K4my - já fakt o mediální zájem nestojím, buď v klidu :-)
A reaguju na to, protože mám na to názor a ráda své názory sděluji. Proto to také pan Stejskal dělá, abychom reagovali. Asi ho zajímají naše reakce. Tak reaguji. To máš to samé, jako když ty reaguješ na mě.
12. 07. 2007 | 12:17

Fanda Ratha napsal(a):

Pane Stejskale? Dockaji se ctenari i fotek z dovolene poslance Paroubka a jeho blondate "tlumocnice"? To by bylo opravdu zajimave!
12. 07. 2007 | 12:22

notblue napsal(a):

Pan premiér Topolánek zašle redakci svůj vztyčený..chvilka napětí..a několikanásobně zvětšený..prostředníček.
12. 07. 2007 | 12:56

takydavid napsal(a):

http://video.google.com/vid...

A sakra, tentokrát snímky komponovala milenka. Mimochodem, které z těch děcek je nemanželské?
12. 07. 2007 | 13:03

jméno napsal(a):

Nevíte proč má ten p. stejskal pořád potřebu toho Ratha obhajovat, jste pokud vím editor blogů, nebo ne? To že jste Rathuv fanda nikoho nezajímá.
12. 07. 2007 | 13:06

stejskal napsal(a):

Dobrý den, panové fando Ratha a notblue,

pan premiér Topolánek se tohoto našeho projektu nechtěl zúčastnit (jeden z důvodů, který vzkázal, zněl, že nemá dovolenou).

Pan předseda Paroubek začal blogovat až v červnu a ujel mi na dovolenou dřív, než jsem jej stačil oslovit. Pokud sám fotografuje, možná od něj získáme nějaké snímky po návratu z dovolené.

A paní Věro, mohu Vás uklidnit, pan Rath má od nás půjčený telefon s fotoaparátem na cca. 14 dní. Pokud Vás jeho snímky opravdu tak rozčilují, za dva týdny budete mít pokoj.

Přeji všem hezký den.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 07. 2007 | 13:14

jarpor napsal(a):

Dobrý den pane Stejskal,

co mohu udělat pro to, aby další zajímaví lidé - babička z Horní-dolní, traktorista z Jižní moravy nebo pokrývač na Ostravsku dostal od Vás mobil s fotoaparátem, aby i oni mohli seznámit národ se svými volnými chvílemi ? Nebo o ty zájem není ?
Děkuji za odpověď.
Jaroslav
12. 07. 2007 | 13:42

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Jaroslave,

můžete mi poslat jejich seznam. Poctivě jej vyhodnotím a rozhodnu, komu mobil půjčím. Mám ale k dispozici bohužel jen dva a pro ty již jsem si zajímavé lidi vytipoval. Čili šance, že bych mohl půjčit přístroj i Vámi doporučeným osobám, je velmi malá.

Hezký den.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 07. 2007 | 14:12

Mirek napsal(a):

Zajímavé co lidí rozčilují takové nepodstatné věci. Domnívám se, že sami jsou velmi malicherní a nedovedou nic pro svou rodinu udělat a ani pro sebe. Sedí jenom u počítače a kritizují. Co asi vytvořili ku prospěcu své rodiny, přátel nebo pro sebe? Jsou to chudáci, kteří si to ani neuvědomují, protože sami toho moc nezažili.
12. 07. 2007 | 14:22

věra napsal(a):

Pane Stejskale, to jste mě fakt uklidnil - 14 dní... to jako bude na úvodní stránce aktuálně.cz po dalších 14 dní Rathova dovolená č. 3, 4, 5 až 14? Pěkně děkuju. To si pan Drath nenechá ujít - jak jinak, on tak strašně rád nas.rá lidi. Když viděl, jaký negativní ohlas měly jeho první fotky, hned tam fláknul pokračování a je šťasten. Budiž mu přáno. Vám též.
12. 07. 2007 | 14:25

K4my napsal(a):

to věra: a proc tedy nerespektujete to co bylo uvedeno v uvodu??? (Znovu prosím diskutující: pokud se Vám tento způsob komunikace nelíbí, přejděte na jiný blog. Děkuji.)
proc to vero delate??? jste zaujata a to je to proc reaguju ja na vas. (jinak omlouvam se ze jsem si vybral za obetniho beranka zrovna vas. Kdyz se nemusite zviditelnovat tak proc to delate uplne zbytecnymi a hloupymi invektivy na to jak jsou ty fotky trapny atpd. Tak proc delate pravej opak toho co rikate nebo naznacujete ;) Kdyz se vam to nelibi tak to nectete ensledujte a prejdete k dalsim clankum ;) tio jest o co tu kraci :) (to plati pro vsechny :) ale vzdy se anjde nekdo kdo si musi proste dovoli urazet a narazet a jine, ale kdyby to meli rict pred lidma ve skutecnosti tak by mlceli jako vystraseni psi ;) "vetsina" od te mensiny bych to bral, protoze je neco jako rict svuj nazor a rict svuj nazor :)
12. 07. 2007 | 14:36

Zorro napsal(a):

Nechápu jak může někoho tak vzrušovat několik fotek z výletu. Vyjadřuje to objektivní míru nenávisti, závisti a nesnášenlivosti v Česku. I když dr. Ratha moc nemusím, získal u mě řadu kladných bodů když začal vymetat ten "Augiášův chlév".
Na závěr rada pro všechny závistivce: závidíte-li dr. Rathovi vylezte se svých myších děr a angažujte se!
12. 07. 2007 | 15:11

vosa napsal(a):

Pracovní doba skončila, místní kritikové všeho a každého jsou spokojeni, jak to v práci uteklo a ostatním to tady pěkně nandali ...padla, káva v práci už je přeci dopitá, a přesčasy nedělají ....jo spokojený malý český človíček, to je věc ... a zítra zase nanovo v práci, hlavně nadávat a kritizovat všechno, aby ostatní viděli ....je mi trochu šoufl z takových pracovitých lidí, ale zase na druhou stranu, když sleduji, jak celé dopoledne čučí s vytřeštěnýma očima na internet a čekají, kdo se ozve, aby mu dali co proto, tak je lituji ...kdopak z normálních lidí by takovou dřinu vydržel, že jo ? přeji hezký den
12. 07. 2007 | 15:21

Macek napsal(a):

Blogy jsou zde proto, aby se k nim čtenáři vyjadřovali. Věra tak učinila, tak jako jiní (souhlasím s ní). Vybral jste si ji jako ženskou, do které se můžete opřít? A jak někdo výše uvádí, proč by neměl mít šanci zapůjčit si traktorista....a třeba XY k zapůjčení mobilu s foťákem, který na to nemá tolik prostředků? Copak Rath je tak nemajetný, že si nemůže dovolit při luxusu dvou partnerek zakoupit vlastní digifoťák? Ostatně na fotkách není co obdivovat, obyčejné amatérské záběry, které mají cenu jako rodinné snímky. A jak znám malé kluky, určitě by se radši hrabali v teplém písečku u moře než mrzly na dlouhé tůře.
12. 07. 2007 | 15:55

Macek napsal(a):

omluva : ..než MRZLI na dlouhé ....
12. 07. 2007 | 15:55

Milan napsal(a):

Jste nemocný člověk
12. 07. 2007 | 17:01

stejskal napsal(a):

Dobrý den pane socane a paní vdovo,

smazal jsem Vaše příspěvky, protože vulgárně urážely pisatele blogu. Při příštím podobném jednání Vám znemožním vstup do této diskuse.

Hezký den.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 07. 2007 | 17:15

věra napsal(a):

K4my - prosím vás, co je to s prominutím za ptákovinu, že když se mi tu něco nelíbí, mám jít jinam? Nač by tady pak byla ta diskuze? To by si pan Rath pak mohl myslet, že jsou všichni jeho fotkama nadšení a otravoval by s dalšíma pořád. (I když v jeho případě spíš platí nepřímá úměra, bohužel.)
12. 07. 2007 | 18:33

petrapavel napsal(a):

Pane doktore Rathe, děkuji za fotky. Je z Vaši strany milé, že nás obeznamujete s členy své rodiny. Přeji Vám, aby se Vám povedlo z děti vychovat tak vzácné lidské jedince jako jste Vy. Lidí se silným sociálním cítěním rok od roku ubývá. Věřím, že jméno Rath bude i v budoucnu velice vážené. Ty předchozí, zlovolné příspěvky neberte vážně, jejich pisatele jsou z modroptáčí líhně., lidé, kteří miluji vše mimo lidí
12. 07. 2007 | 19:45

tlayel napsal(a):

Nahodou tou klatny fotetky s detitkama. Pane Lath potlete ete naky. Vam to tam taky mot tluti.
12. 07. 2007 | 19:55

slayer napsal(a):

Hezky jste to napsal pane petropavle. Lide se socialnim citenim co si chtej zit jako prase v zite, ale pritom se radi rozdeli o penize jinych. Bylo by zajimave vydet kolik pan Drath zaplatil na danich ze sveho podnikani. Zive si predstavuju jak krati dane, to je pro podobne lidi se socialnim citenim typicke.
12. 07. 2007 | 20:03

Macek napsal(a):

Ano, dobrý nápad. Přidávám se k PetroPavlovi a prosím, abyste své fotografie zaslal i ze společné dovolené se syny a jejich matkami. Bylo by milé vidět celou rodinku šťastně pohromadě. I když by se zase našli další závistivci, kteří by záviděli, že trávíte dovolenou se dvěma ženami. Zatímco někdo "jen" s manželkou nebo jen milenkou. Věřím, že Vyši synové si vezmou ze svého otce příklad a v budoucnu budou trávit své dovolené podobným způsobem. A budou Vám ukazovat podobné fotografie se "šťastným" výrazem v obličeji.
12. 07. 2007 | 20:55

-m- napsal(a):

Normální fotky, pozdrav z hor. Nevím, co komu na tom vadí. Kdybyste místo toho politikaření a házení špíny taky občas vyšli ven, pročistila by se vám hlava!
12. 07. 2007 | 22:00

-m- napsal(a):

PS: Škoda, že my, diskutující, taky nemůžeme vložit nějakou tu fotografii - maximálně hypertextový odkaz, hmmm...
12. 07. 2007 | 22:02

TNT napsal(a):

Vážený pane Macku a paní či slečno Věro, jste-li nemajetní a nemáte na digifoťák, rád Vám ho zapůjčím. Prosím, nafoťte několik několik snímku svých rodin, ať vidím, jak vypadá typická závistivá modrá famílie....jinak když člověk jako např. Věra nenávidí politika (Rath), ale masochisticky se chodí ukájet na jeho blog, kde jenom kritizuje, asi není něco s dotyčnou v pořádku. Komolení jmen na Drath atd. také leccos vypovídá o inteligenci dotyčných jedinců a nezávidím panu Stejskalovi čistit tuto diskuzi od nesnášenlivých a mnohdy hanlivých komentářů frustrovaných spoluobčanů (většinou jde o voliče ODS, u kterých se nenávist vůči dr. Rathovi kombinuje se zištnou touhou po jeho majetku)
12. 07. 2007 | 22:05

TNT napsal(a):

jinak mimochodem pane Slayere, naposledy se provalilo, že člověk, který neplatí pojištění za sebe a ani za své zaměstnance - obojí ve stotisícových částkách - je jistý JUDr. Altner - nynější hrdina tzv. pravice
12. 07. 2007 | 22:08

-m- napsal(a):

To: TNT
Opravdu výbušná směs slov:-) Ale máte recht.
12. 07. 2007 | 22:15

jakub napsal(a):

Koho mohl takovýto ubohý projekt vůbec napadnout. Fotky a tlachy z dovolené nějakého podprůměrného člověka, který díky své dravosti je momentálně na výsluní. Je to jen český politik. Tuto sortu lidí (všechny politiky) považuji za největší odpad naší společnosti To má být nějaký zajímavý člověk?
12. 07. 2007 | 23:01

jakub napsal(a):

Pokud by jste požádal nějakého opravdového lékaře, který opravdu zachraňuje lidi a neživí se jen kecáním a populismem, pak bych to pochopil a se zájmem bych si to přečetl. Toto pro mne nemá ale žádnou hodnotu. Je to článek o člověku jehož lidské i morální hodnoty jsou hodně nízké. V mém hodnocení nehraje roli politická příslušnost (český politik=lhář, zloděj, bezcharakterní člověk)
12. 07. 2007 | 23:13

Macek napsal(a):

To TNT : ani omylem nezávidím !! Ale proč by nemohl mít zapůjčený mobil s fot. nějaký ten nemajetný traktorista...atd, nebo hasič, který dělá záslužnou práci aj.? Copak Ráth má zapotřebí se snižovat k tomu, že musí mít půjčený? A jinak "modrá mafie" snad je bohatá, ne? Strefujete se špatně, já Rátha pouze vyzývám, ať pošle snímky celé rodiny pohromadě, proč by se nemohl pochlubit, že? A to, že mám doma veškerou dostupnou elektroniku a píšu na vlastním PC a nikoliv ze služebního v pracovní době, nesvědčí o tom že bychom potřebovali půjčit "blbý" mobil s foťákem. A o urážlivých příspěvcích můžeme diskutovat, až zde uveřejní své fotografie některý zástupce z ODS - pokud se k tomu vůbec sníží! Pak teprve poznáte inteligenci "oranžové" familie. Vám osobně hezkou dovolenou.
12. 07. 2007 | 23:37

Zach napsal(a):

Pane Stejskale,ROZMYSLETE SI TO!! ti Japonci mají
o tu vaši cihelnˇu emiminentní
zájem,bohužel na fotky pana
doktora vám se...
13. 07. 2007 | 06:58

K4my napsal(a):

to slayer: nestarej se o finance pana ratha starej se o svoje finance... predejdes tim mnoha problemum a hadkam... (Zavist, atd... proc tohle resis, jenom slepe tvrzeni, poha tvoje domenka, ktera tu v diskuzich zni porad... bez delat politiku ty a basta... pak budu hanet ja tebe! rek bych sprosty slovo ale na co ze? ty si z toho stejne nic neodneses)

Macek: fajn, kritizovat kvalitu fotek, budiz, kdyz to ma nekdo zapotrebi, ja se rozhodne podivam i na ty nekvalitni fotky, narozdil od vas vim, jaky pan rath je clovek, byt zakernej a tvrdej neustupnej, je to porad jen clovek a jeste k tomu i vzornej otec! Narozdil od vas buranu to sedi. Co se very tyce, prostrednictvim ji mluvim ke vsem, asi se vas to zrejme pane macecku dotklo, to me tesi ze se stotoznujete, ja na fotkach pana ratha neshledavam nic spatneho a pokud vy jo, spalte svy fotoalba doma. Je fakt ze ja ty vase fotky videt nemusim, protoze zdaleka nebudou o nic lepsi nez tyto - spise naopak, ale pro klid a mir, muzete si ty vase vystrelky vynechat, nektere lidi to zkraka zajima a radi se nejaky takovy shoty kouknou... Videt politika trosku z jineho uhlu, kdyz vas to nezajima jdete k jinemo blogu ;) Dekuji za pochopeni"
13. 07. 2007 | 07:22

K4my napsal(a):

to macek: mno vas posledni komentar jasne prokazuje vasi povrchnost. A o tom to je... ste to ted presne vystihl... chjo... skoda mluvit
13. 07. 2007 | 07:26

Sven Gerson napsal(a):

Lidi, proč děláte z pár fotek hned politickou aféru. Tak si holt nějaká redakce vyprosila pár fotek od známé osobnosti. Ta s tí souhlasila a v okurkové sezoně se to redakci hodilo. No a co, takových fotek z dovolené najdete v různých časopisech více. Nemáte-li nějakého politika rádi, proč hned špínu a nadávky. Je hned vidět naše česká nenávistnost! Zamyslete se nad sebou!
13. 07. 2007 | 08:55

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Jakube,

ten ubohý projekt napadl mne společně s dalším kolegou. Ostatně už jsem to tu psal několikrát.

Ze srdce Vám přeji, ať se Vám Vaše dílo daří.

Libor Stejskal, editor blogů
13. 07. 2007 | 09:34

stejskal napsal(a):

Děkuji, pane Svene Gersone,

lépe bych to zformulovat nedokázal.

Hezký den.

Libor¨Stejskal
13. 07. 2007 | 09:35

Rejpal napsal(a):

Jako můry na světlo, jako švábi na pivo... tak nějak se stahují odpůrci pana Ratha na jeho blog aby mohli plivat a zesměšňovat. Hledajíc pro své nízké pudy sebemenší záminku pro své "duchaplné" komentáře v diskusích. Lituju pana Stejskala, který chtěl v dobré víře odlehčit blog od politických žvástů a ukázat politika i v jeho soukromí. Bohužel někteří přiblblí čecháčci to "nevydejchali" a velmi je to rozlítilo. Nu co, blbec zůstane blbcem... je katastrofou pro tento národ, že jich je tu tolik. P.S. - pana Ratha moc nemusím, v mnohém s ním nesouhlasím, ale na jeho fotografiích nevidím vůbec nic špatného. Kdo se chce podívat, tak se podívá. Kdo nechce, přejde na jinou stránku blogu...
13. 07. 2007 | 09:42

věra napsal(a):

To TNT - pokud bude na titulní straně aktuálně.cz dovolená pana Dr. Ratha na pokračování, tak to víte, že se k tomu vždy ozvu. A věřte tomu, že se neukájím, jen sděluji názor. Je smutné, že zrovna tento arogantní, vulgární, drzý "politik", jehož hlavní pracovní nápní je urážet a překrucovat skutečnosti, dostává tady tolik prostoru. Moje mínění o něm nezmění ani rodinná "idylka", kterou nám tady předkládá. Jestli je na to někdo zvědavý, tak prosím. Já ne. No a to, že mu závidím (co???) nebo že nemám na foťák, na nemá ani cenu reagovat, to je způsob vašeho myšlení, ne můj.
13. 07. 2007 | 09:45

Macek napsal(a):

to K4my : nechápu Vaše doporučení ke spálení mých fotoalb (navíc by to bylo neekologické) s mým příspěvkem. Nejsem exibicionista a necítím potřebu se chlubit, aby se cizí lidi rozplývali nad fotkami z mé dovolené. V souvislosti s Rathem vůbec v původním příspěvku nezmiňuji politické zaměření, to bylo až jako reakce, je mi je jedno jestli je Rath nalevo (i když původně napravo), je mi nesympatický jako člověk. Navíc můj příspěvek není vulgární a neurážím ani Ratha ani čtenáře titulováním "buran" jako Vy. A buďte ujištěn, že Vy byste byl poslední, kdo by naše fotky viděl. Kdyby byl můj příspěvek vulgární (a to nebývám nikdy), už by byl smazán editorem. Jestli Vy chcete po ránu někomu radit, tak si najděte jiný objekt, a prosím, abyste mi nedoporučoval odchod k jinému blogu. Pokud vím, tam máme svobodu slova - i když už v mnohém také ne, tak zde nezavádějte příkazy a zákazy z totalitního režimu.
Jak někdo výše už napsal, je vidět, že zde své urážky budou psát zase rejpalové od svých služebních PC a volně přístupného internetu svého zaměstnavetele. Jestli chcete se mnou diskutovat, "přijďte" večer nebo o víkendu. Hezké prožití pátku 13. bez dalších urážek !
13. 07. 2007 | 09:50

Rejpal napsal(a):

To Věra - proboha - nejdříve přemýšlejte, než něco napíšete - je úsměvné, jak se rozčilujete, že pan Rath dostal "tolik prostoru". Každý kdo sem píše, má prostoru téměř neomezeně. Pište delší příspěvky do této diskuze, než má pan Rath délku článků ve svém blogu a máte ho tady na serveru Aktualne.cz více :))))
13. 07. 2007 | 10:21

Rejpal napsal(a):

To Macek - "rejpalové od svých služebních PC" - píšu také z domova... tak nerejpej :)
13. 07. 2007 | 10:48

jakub napsal(a):

Pro Libor Stejskal. Děkuji za odpověď a také přeji hezký den. Nijak nechci zlehčovat Váš nápad nebo Vám radit koho si máte vybrat ke své reportáži. To je jen a jen Vaše právo. Pokud nebylo Vaším záměrem vyvolat někdy až sprostou diskuzi, mohl jste si vybrat někoho lidštějšího, který by nevyvolal tolik emocí. Pan Rath není dobrý člověk. Někteří lidé ho tu chválí a říkají, že kritici mu závidí. Já ač ho kritizuji, nemám mu co závidět. To že si udělá čas na děti a vezme je vyvenčit do českých hor. A druhý týden na ně zapomene a pojede s milenkou k moři. Mám mu závidět snad jeho povahu, dvojí život, peníze nebo pochybnou slávu? Ne ,děkuji nechci. Příště bych si od Vás rád přečetl třeba reportáž o člověku, který trávil dovolenou také bez moře, ne že by ho byl již nabažený (jako někdo), ale třeba proto, že na ni nemá.
13. 07. 2007 | 11:07

stejskal napsal(a):

Ještě jednou dobrý den, pane Jakube,

nevybíral jsem lidi podle toho, jestli jsou dobří nebo zlí (ostatně mi to asolutně nepřísluší posuzovat).

Kritériem bylo, jestli budou snímky od nich někoho zajímat. Vzhledem k tomu, že na blog s fotografiemi pana poslance přišlo na třináct tisíc lidí za tři dny (což je velmi nadprůměrná návštěvnost), mám za to, že jsem se ve svém odhadu příliš nemýlil.

Jinak buďte ubezpečen, že prostor fotografovat redakčním fotoaparátem dostanou i jiní blogeři, ne jen pan Rath. Mimochodem, viděl už jste snímky paní Třeštíkové? Také Vám přijdou nezajímavé?

Je přeci věcí každého blogera, na co namíří objektiv fotoaparátu, ne?

Mějte se fajn.

Libor Stejslal, editor blogů
13. 07. 2007 | 11:50

Macek napsal(a):

To REJPAL - těší mě, že máte smysl pro humor:-)) Nebylo to samozřejmě myšleno na Vás. Ale vždy se pozná, kdo přijde do práce a REJPE do kohokoliv a čehokoliv a ten už se tu přes víkend neukáže. Přeji už konečně to slibované léto.
13. 07. 2007 | 13:53

věra napsal(a):

to rejpal - co tím chcete jako říct? Váš kolega mi doporučuje, abych nepsala vůbec, vy mi zas chcete tvrdit, že mám více prostoru k vyjádření, než pan Rath. Tak nevím, no. Určitě se ale můj názor neobjevuje na titulní stránce, že :-) Ale to nevadí, dnes už na titulní stránce není Rathova dovolená č. 3, takže já jsem vlastně dnes spokojená :-)
13. 07. 2007 | 14:06

Rejpal napsal(a):

To Věra - Chci tím říct přesně to, co jsem napsal. A ještě něco navíc - internet je médium, kde může publikovat úplně každý. Otázkou je, jakou má návštěvnost. Pokud tedy zvyšujete návštěvnost blogu p. Ratha, tak jste to právě vy, kdo mu dělá tu největší službu. To je možná to, co vám chtěl naznačit pán, kterého označujete jako "mého kolegu". Tyto dvě věci nejsou v žádném rozporu.
13. 07. 2007 | 14:17

Rejpal napsal(a):

Milí lidé. Nechápu jednu věc. Jak je možné, že pravicově smýšlející lidé nadávají na to, že aktualne.cz se chová "tržně" a uveřejňuje na svých stránkách fotografie z dovolené jedné kontroverzní osobnosti (p. Ratha), a místo toho by rádi viděli traktoristu, hasiče, babičku... to by měli spíše navrhovat levicově orientovaní lidé ne? Každému přece musí být jasné, že na žádného neznámého traktoristu by nikdo nekoukal - ale myslím že za dob totality to bylo běžné, ne?
13. 07. 2007 | 14:32

věra napsal(a):

To rejpal - to neznamená, že když jsem pravicově smýšlející, že budu mlčet, když uvidím na blogu dílo pana R. Trh snad má ukázat, oč lidi stojí a oč ne. Proč bych nemohla vyjádřit svůj názor? Je mi fuk, jestli zvyšuju počet příspěvků na fota pana R. Jeho by snad mohlo zajímat, co si o tom lidi myslí. Vím, že je to komplikovanější, protože i špatná reklama je reklamou. To záleží na tom, o jakou reklamu dotyčný stojí.
13. 07. 2007 | 14:52

Rejpal napsal(a):

to věra - ten druhý příspěvek nepatřil Vám, patřil lidem, kteří chtěli místo Ratha vidět fotografii traktoristu. Proto jsem je psal odděleně. Že jste se k tomu připodobnila, je Vaše věc. Ale Vás se týkal příspěvek předešlý. Nic o tom, že by pravicově smýšlející člověk nemohl říci svůj názor tam ale nenajdete. Lépe čtěte...
13. 07. 2007 | 15:10

věra napsal(a):

to rejpal - poslední poznámka, protože mě to tu už fakt nebaví - vyjádřila jsem se k onomu předešlému příspěvku a pokud napíšete na úvod dalšího příspěvku - milí lidé, tak pardon, že na něj taky reaguju. A když jsme u toho - i když můj nápad to nebyl - proč by pravicově smýšlející člověk nemohl chtít vidět fotografie babičky nebo traktoristy? Možná vás to udiví, ale i takový traktorista může být pravicově smýšlející, dokonce i taková nějaká babička.
13. 07. 2007 | 15:19

Macek napsal(a):

to Rejpal : je vidět, že jste nepochopil, jak to bylo myšleno s tím např. traktoristou (jak už uvedl někdo přede mnou), hasičem a j. Tím bylo myšleno, že jezdí tito lidé také na dovolenou a že se svou výší platu by si spíš zasloužili zapůjčení foťáku a ne že by byli vhodným objektem k fotografování - i když by mi osobně byl milejší pohled na odvážného hasiče "v akci" a jiné - nebo pohrdáte bezejmennými a neznámými lidmi, třeba i traktoristy? Ale dívat se na falešný úsměv Ratha se mi fakt na Aktuálně dívat nechce (hlavně mě neposílejte na jiné stránky - Seznam není pro mně) A po lopatě řečeno : Rath snad má dost peněz na to, aby fotil vlastním fotoaparátem, když už tedy cítí potřebu prezentovat. Mimochodem k tomu příkladu s traktoristou nemá daleko - když pózuje se sekačkou velikosti minitraktoru. A ještě jednu poznámku tedy - spíš o fotografie mohli požádat sice někoho známého, ale kdo žije "normálním" rodinným životem, když už chce posílat snímky z rodinné dovolené. Tak se nedivte žádosti, aby poslal snímky komletní šťastné rodinky - sám se totiž na těch fotkách zas tak šťastně netváří. Ale to bylo míněno, přiznávám, jako REJPNUTÍ . :-)))
13. 07. 2007 | 15:38

Rejpal napsal(a):

to Věra - vyjadřujte se klidně k oboum příspěvkům - ale prosím - nemíchejte je dohromady
13. 07. 2007 | 16:20

slayer napsal(a):

Pro pana K4my: Kdybys nebyl tak hloupy a precetl jsi poradne co jsem napsal, tak by ti doslo ze panu Rathovi nezavidim, ostatne nemam proc, jen jsem reagoval na nazor ze pan Rath ma socialni citeni. Podle meho nazoru pan Rath socialni citeni nema, prinejmensim to nevyplyva z toho ze je poslancem za socialni demokracii. Totiz hlasani neceho vas nic nestoji. Pokud to nejde z vasi kapsy, tak lze tezko mluvit o socialnim citeni, ale spis o politickem nazoru, nebo jako v pripade Ratha obycejnem karierismu. To ze Rath ojebava dane (jako ostatne kazdy) je samozrejme spekulace, ale to ze prijimal uplatky, kdyz ridil lekarskou komoru a jeste k tomu spravoval jeji casopis je mnohem mene spekulativni. Pochybuju ze tyto prijmy zdanil (ostatne nelze zdanit uplatek) a ke clenum komory, kteri na to doplaceli to take jiste nebylo fair, takze lze stezi u tohoto cloveka mluvit o socialnim citeni. Nijak si to ovsem neber, ja te rozhodne nechci zbavovat iluzi a pripravovat te o vzory, je hezke nekoho obdivovat a vzhlizet k nemu. Podle tveho stylu psani jsi ponekud jednodussi clovek a ti potrebuji mit silne vudce.
13. 07. 2007 | 21:53

Rejpal napsal(a):

To Macek - spíš jste nepochopil vy můj příspěvek - zkusím upřesnit.

Rath = známá tvář = vyšší návštěvnost = větší zisky z reklamy.

Traktorista = neznámý člověk = malá návštěvnost = malý zisk z reklamy.

Toť velmi jednoduché... Chci-li zvýhodňovat traktoristu, protože má malý plat - chovám se sociálně "levicově". "Pravicově" orientovaný člověk by podle mě spíše řekl - traktorista má rovné šance jako jakýkoliv jiný člověk, může s traktorem podnikat, může si na mobil našetřit sám. V této diskuzi, jak jsem si všimnul, je to naopak a to je to co se mi zdá divné. Dále - vůbec se mi však nelíbí Vaše rýpnutí - "nebo pohrdáte bezejmennými a neznámými lidmi, třeba i traktoristy" - to je čirá demagogie a podpásovka - bezejmennými lidmi nepohrdám, ani traktoristy - ba právě naopak. Vadí mi, že si na tyto bezejmenné lidi nikdo nevzpomene. Vzpomene si jenom, když potřebuje prosadit své názory, či politické cíle. Krásný den...
14. 07. 2007 | 12:21

Roman napsal(a):

Tady vidíte, pane Stejskale, že Váš dobrý úmysl naráží na hradbu zaslepené nenávisti. Je mi odporné, jak někteří diskutující pořád jen hážou špínu - i na fotky, na kterých jsou děti (!). A proč vlastně...?
14. 07. 2007 | 13:41

K4my napsal(a):

to Macek: nastesti nemam o vikendech ani odpoledne cas ztracet s lidmi jako vy cas.... s ostatnimi sem se jasne shodl, ceska nenavist a zavist a jiny nesvary, jste jim jasnym prikladem. A jak jsem rekl negativni kritiku je treba brat, ovsem otazkou je co vs vyplod znamena - kritika to rozhodne nebyla. nashledanou
14. 07. 2007 | 19:10

K4my napsal(a):

to pani Vera: Vite reknu vam to takto, redaktori pisi clanky a zverejnuji jejich fotografie, cimz potesi priznivce i nepriznivce. Priznivci se podivaji udelaji si nazor, ti nepriznivci se podivaji udelaj si nazor a napisou komentar vetsinou v podobe dejte toho blba pryc atpd... Zkuste se nad tim Vero zamyslet... Tento clanek o nicem nevypovida tak proc se do pana ratha a jeho rodiny vsichni navazujete??? Kdyz tak kladte otazku proc to vychazi nadvakrat, coz jste udrelala nasledne po tom co jste oznacila pana ratha za spinu akdesicosi, si toto prosim vas v zajmu slusnosti odpuste.
14. 07. 2007 | 19:16

K4my napsal(a):

to macek: neodpustim si dodatek, pokud vy se hlasite k pravici, a opravdu se chovate jako pravicak, stydim se za to ze jsem byl stejneho mineni jako vy, vidim ze novodobi pravicaci sou smejdi a ostuda naroda....
14. 07. 2007 | 19:20

věra napsal(a):

To K4my - já se nikdy nenavážela do rodiny pana Ratha. A pana Ratha jsem označila tím, co si myslím, že je. Arogantní hulvát, řečeno zkráceně. Pokud dá srdcervoucí fota na net, tak se nad ním dojímat nebudu.
A neodpustím si poznámku - co mi to tu vykládáte, že ten článek o ničem nevypovídá? Ve světle působení pana poslance, jeho světonázoru, politickému působení - vypovídá o mnohém. Je to veřejně známá osoba a musí tudíž počítat s reakcemi na své počínání. Kurnik, vždyť on se tak snaží, aby vyvolával reakce, tak buďte rád.
14. 07. 2007 | 19:31

věra napsal(a):

to K4my - víte je srandovní, jak se tu navážíte do pravičáků a vyučujete je slušnosti a sám se projevujete... Já osobně se nedivím, protože platí - vrána k vráně sedá, rovného si hledá.
14. 07. 2007 | 19:32

věra napsal(a):

to K4my - a ještě něco - nikdy jsem nikoho neoznačila za špínu. To je patrně váš slovník.
14. 07. 2007 | 19:34

K4my napsal(a):

to vera: ja sem rekl uz v uvodu ze vas beru do ust jako prostrednika k tomu vyjadrit nazor ke vsem co si neodpusti hazet spinu na vyse jmenovaneho pana ratha. Vite usmevne je zase to, ze ja se v podstate nikdy nehlasil ani k pravici ani levici, vsude se najdou nazory se kterymi se nestotoznuju, bohuzel se jednou byt jen an cjhvili zlomila vlna kdy jsem se chtel pretect napravo, po jiste dobe sem si to rozmyslel.... ja jsem nestrannik, a drive nez zacnu na nekoho nadavat, pozjistuju si pokud mozno co nejvice informaci! U pana ratha zrovna jak na svinu neshledavam nic spatneho, k certu a procpak?? Jen at jim tam udela poardnej vytr tem cervum!!! boda do vosiho hnizdo jako jeden z mala!!! A ze vi kam bodnout... Jen by me zakjimalo co myslite tim v evrope... ja mam za to ze dnes nam delaji ostudu hlavne ODSaci s lidovce i s kralem klausem, ale ze by nekdy delal ostudu rath??? Asi sem zaspal dobu! Zkuste byt nezaujata mediemi a nekdy si sama pozjistovat fakta. (a jen takova vec na obranu, v uvodu jsem rekl ze nestrpim narazky na neci osobu obvzlaste kdyz se nejedna o tema do ktereho by to bylo vhodne, a pokud se vam nelibi ze proti vam tady vsem ostre vystupuju, dejte si kaficko, zapnete si televizi, ale prosim uz sem nechodte ;)
14. 07. 2007 | 19:48

věra napsal(a):

to K4My - pane, to nemá smysl, my dva si nikdy neporozumíme. Není skoro ani jedna věta holá, se kterou bych souhlasila, některé jsou mi opravdu , promiňte, k smíchu. To nic, nemůžem mít všichni stejný názor. Ale kam a kdy budu chodit, vážený, do toho mi laskavě nekafrejte, ok? A o moje kafíčko se taky nestarejte, beztak ani nevíte, jestli to piju a je vám po tom houbeles.
14. 07. 2007 | 20:42

MASH napsal(a):

Věro, Věro... Jen jsem nahledl do nekolika Vasich prispevku a nabiram dojmu, ze Vam ten Rath musel provest neco otresneho...
Kde se ve Vas bere tolik zloby, nesnasenlivosti a evidentni zaujatosti? Pripominate mi bolseviky ze 70. let.
14. 07. 2007 | 22:18

Macek napsal(a):

To Rejpal : myslím, že jsme se nepochopili vzájemně, bylo by to na delší povídání a o tom tento blog není. Děkuji za slušně vedenou diskusi. Třeba se sejdeme u jiného blogu, tady toho už mám dost. Vám přeji také hezké dny - ba to i vychází! Že místo abych byla dopálená, budu opálená :-)))))
14. 07. 2007 | 22:49

Rejpal napsal(a):

To Macek - Taktéž děkuji - ne vždy se dá slušně diskutovat s lidmi s opačným názorem. Přeji krásné léto.
15. 07. 2007 | 11:31

K4my napsal(a):

to věra: chovam se k vam stejne ne li podobne jako vy k panu rathovi :) tak mi v podstate nemate co zazlivat si myslim ;)
15. 07. 2007 | 11:58

věra napsal(a):

to rejpal a MASH - nechápu, jak takový slušňákům háklivým na ostřejší slovíčko imponuje zrovna Dr. Rath. To je velmi zajímavé, protože ten pán snad neumí mluvit jinak než že do někoho arogantně rejpá a překrucuje vše jen za účelem rádovtipného bonmotu, který má za účel znemožnit a poškodit protivníka.
Pro MASH - svoji otázku, která má vsugerovat dojem, že jsem zlá osoba, dokonce snad komouš ze 70tých let, byste měl směřovat panu Rathovi. Překrucovat umíte náramně, na mě to neplatí :-)
15. 07. 2007 | 13:22

Rejpal napsal(a):

to Věra - mýlíte se, pan Rath mi neimponuje. To ovšem naznamená, že se musím připojit k jeho "kamenování". To přenechám Vám - "Neslušňákům používající ostřejší slovíčka" :))))
15. 07. 2007 | 23:25

K4my napsal(a):

to věra: Rika se tomu spravnej politik... Ve sve podstate se mi libil i Topolanek, bohuzel ten zatim nadelal jen skodu a ostudu, smula... Ratha jen skandalizujou medie, on sam snad udelal s paroubkem za posledni ctvrtleti nejvetsi prinosy v nasi republice. zase ho tady nebudu vynaset do nebes vy by jste stejne neposlouchala coz je u cechu typicke ;)
16. 07. 2007 | 06:27

věra napsal(a):

to rejpal - najděte něco neslušného v mých příspěvcích - mám pocit, že jste si mě tak nějak spojil se všemi zápornými příspěvky zde :-) A kamenování :-))) to snad ne, to jste mě pobavil takhle po ránu.
16. 07. 2007 | 06:40

věra napsal(a):

uáááááááááááá.....no comment :-)
16. 07. 2007 | 06:42

věra napsal(a):

to bylo pro p. K4my :-)
16. 07. 2007 | 06:42

K4my napsal(a):

to Věra: Vy by jste politiku delat nemohla :)
16. 07. 2007 | 08:19

Rejpal napsal(a):

to Věra - vy snad už ani nevíte co píšete... ironizoval jsem jen vaše rýpnutí o slušňácích... Docela se mi líbí jak se ráda strefujete do jiných, ale když se někdo trefí do Vás, tak to nevydejcháte :))))
16. 07. 2007 | 09:55

Rejpal napsal(a):

to Věra - račte si všimnout že kamenování bylo v uvozovkách... lépe číst, méně psát... :))))))))))
16. 07. 2007 | 09:59

MASH napsal(a):

Věro, Vy jste norlální blázen a cvok! Prosím, uklidněte se, vemte k sobě nějakeho Vašeho kolegu z práce (pokud tedy nepracujete přímo na Jánském Vršku) a společně si přečtěte, co tady (a hlavně jakým způsobem) píšete! Zkuste se pak nad tím alespoň na chvilku zamyslet!

Tímto s Vámi končím veškeré diskuze! S bolševiky (pardon, modrobolševiky), kteří neustále útočí a téměř psychopaticky osočují a obviňují "nepohodlne" osoby, si já skutečně nemám co říci. Příznivce ODS, jako je pí. Věra začínám ládovat do stejného soudku, jako příznivce KSČ! Chováte se uplně stejně. Věřte, není mi z Vás a Vám podobných dobře!
16. 07. 2007 | 13:03

Macek napsal(a):

To pouze REJPAL : viděla jsem, že jste se zde ještě ukázal a má odpověď se ztratila v okamžiku výpadku proudu a kabelovky u nás. Tudíž se pokusím znovu.
Teď, když už jste poznal, že jsem "ona", tak zajisté lépe chápete můj názor na Ratha jako bezcharakterního chlapa, který si pořídil téměř ve stejné době jako s manželkou druhé dítě s milenkou. Jednou žije tam, pak zas tam. Z pohledu každé ženy je toto zavrženíhodné. Zrovna tak v politice, cestuje, jak která strana je právě v "kursu". Po posledních volbách mu to prostě nevyšlo. Je to bezcharakterní chlap, vytřískat ze všeho prospěch jen pro sebe. Proto padla i ta žádost o zaslání snímků kompletní šťastné rodinky - a to jsem se přiznala, že to bylo rýpnutí.
Jinak voliče ČSSD nikdy neurážím jenom kvůli tomu, že Paroubka taky považuji za další "politickou zrůdu" která své straně jenom škodí. To že jsem voličem pravice vyplynulo z možnosti voleb, kdy jsme se mohli svobodně rozhodnout. Po totalitě komunistů jsem to viděla jako dobrou volbu a proto, že ne vše se mi teď líbí, nebudu své rozhodnutí měnit každé volební období. To ve zvyku nemám. Vůbec nejmilejší by mi bylo zrušení všech politiků a vláda odborníků "ve svém řemesle", což je sci-fi. Takhle dochází ke zbytečným hádkám, urážkám.
Protože toto téma je na dlouhou diskusi, tak se to sem moc nehodí. Vidíte, k čemu jsme se dostali kvůli zapůjčenému mobilu a snímkům z dovolené :-)) Přeji, abyste ve zdraví přežil tyto parné dny a tak nač sije kazit politikama, když stejně jeden je za 18 a druhý bez dvou za 20! :-))) Jdu se vykoupat, máme to 150 metrů k naší krásné přehradě :-)))
16. 07. 2007 | 15:51

věra napsal(a):

to MASH and rejpal - kdybych byla chlap, poslala bych vás někam, ale protože nejsem, tak říkám: jděte k šípku. Vy mi tu budete vykládat něco o bolševicích, to od vás sedí, pánové :-) skoro se mi chce vám doporučit kafíčko, ale nemám ve zvyku někomu něco vnucovat.
16. 07. 2007 | 20:29

Rejpal napsal(a):

to Věra - tímto s Vámi veškerou diskusi končím. Je to zbytečná ztráta času.
16. 07. 2007 | 23:56

Rejpal napsal(a):

to Macek - jak už jsem psal p. Věře - p. Rath není můj idol. Stejně tak jako p. Paroubek, či p. Topolánek. Mám však ten názor, že lidé by se neměli urážet jen proto, že mají jiný názor. Toť ve zkratce vše. Přeji hezké koupání.
17. 07. 2007 | 00:04

K4my napsal(a):

to Macek: Asi se budete muset smirit s tim ze chlapi prevazne politici v CR sou bezcharakterni lidi, takze tuto stranku iotcovstvi promineme, promineme to rathovi paroubkovi i topolankovi, tak a ted se dostavame k podstatenejsi strance veci, a to jsou skutky??? Co udelal pan rath spatneho???
17. 07. 2007 | 09:30

mimi napsal(a):

úžo....krásná dovča :-) my s rodinou jezdíme z vedra v ČR do ještě většího vedra k moři, ale kam se hrabe moře a exotika na krásy České republiky....
19. 07. 2007 | 00:32

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy