„Pokud se vám zdá číšník v restauraci nepřátelský(ne-přívětivý), neberte si to osobně. V České republice se s tím můžete setkat často, patří to k místnímu koloritu.“ Zhruba takto varuje americké turisty jeden turistický průvodce. Vzpomenu si na něj vždy, když na někoho takového v restauraci natrefím a vím, že varování zdaleka nevyčerpal.
Různá nařčení, která od představitelů asociací cestovních kanceláří v posledních týdnech míří na naši adresu, mají jednoho jmenovatele –jde vám o peníze, zviditelnění, útočíte na dobré jméno cestovky, ale praxe potvrzuje, že jinak než s oddělenými příplatky a poplatky v cenách zájezdů to nejde.
Bude srovnatelný snad jen s živou vodou. Něco šťávy z mrkve, celeru, pár kapek z citronu, nektar z červené řepy taky musí být, na podzim zvláštní řada s černou ředkví a nakonec má originální ingredience – pouhé dvě kapky toho kapalného zázraku. Mimořádné účinky, cena 1500 Kč za decku.